Ja ik haal de updates met de PC van xiaomi.EU en zet ze dan op de telefoon.
Is toch de normale manier van werken los van OTA manier?
Is toch de normale manier van werken los van OTA manier?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Vanuit Xiaomi is er geen vergelijkbare opvolger als je naar de grootte kijkt. De Mi3 en Mi4 zijn groter met hun 5 inch schermIStealYourGun schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:42:
Xiaomi Mi2S heeft vandaag de klap met de grond niet zo goed overleeft, wat is hier eigenlijk de opvolger van? (kwa grote in dimensie dan)
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Geen helaas. Ik weet dat als mijn telefoon kapot gaat, ik ga kiezen tussen de volgende:IStealYourGun schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:42:
Xiaomi Mi2S heeft vandaag de klap met de grond niet zo goed overleeft, wat is hier eigenlijk de opvolger van? (kwa grote in dimensie dan)
[ Voor 36% gewijzigd door Kiswum op 04-09-2014 16:01 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Groot gelijk. Hoe meer ik naar de Z3C zit te kijken, hoe meer ik de neiging krijg om mijn Mi2S tegen de muur aan te gooien. Niet dat ik niet tevreden ben met mijn huidige telefoon hoor, integendeel. Maar ik wil gewoon altijd iets nieuws. Als je 'm binnen hebt, zou ik het heel erg fijn vinden om een foto te zien met beide telefoons langs elkaar (versus.com heeft de Z3C er wel tussen staan, maar niet met de goede specs en afmetingen. Waarschijnlijk van een foute leak/speculatie uitgegaan)Kiswum schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:58:
De Z3 compact is inderdaad de snelste opvolger in het jasje van de Mi2s.
Ik zal mijn Mi2 binnenkort niet meer als hoofdtelefoon gebruiken, maar ik heb de Z3 compact besteld. Mede doordat de Z1c van mijn vriendin, erg goed werkt.
[ Voor 12% gewijzigd door LoeWn op 08-09-2014 10:40 ]
Ik heb die tweaker gister inderdaad gevraagd of hij ze los wilde verkopen, maar helaas. Hij vraagt voor het hele pakket 260...LoeWn schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:38:
ibuygou heeft ze nog liggen.
EDIT: ibuygou heeft er niet veel meer zie ik. De éénkleurige zijn allemaal gone. Zonde
Ik zie ook dat er een tweaker is welke zijn mi2s verkoopt met enorm veel backcovers. Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook wel aantrekkelijk is om één of meerdere aan jouw te verkopen.
V&A aangeboden: Xiaomi Mi-Two S 32GB
http://www.aliexpress.com...-Skin-For/1981702629.htmlDrsBos schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:22:
Weet iemand een site waar originele backcovers voor de Mi2s te krijgen zijn? Kan ze echt nergens meer vinden. Of is er toevallig iemand die er nog één (of meer) heeft liggen voor een mooi prijsje?
android since G1.
Bedankt voor het zoeken!Kapitein Prozac schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:40:
http://www.androidfiguren...aomi_Mi2_Backcover-orange
http://www.fulcrumall.com...e-p-194.html#.VA2fNsfDW2A
Geen idee of het originele zijn, die van die Duitse link zien er wel origineel uit.
[ Voor 3% gewijzigd door DrBos op 08-09-2014 15:14 ]
Ben je ook een beta tester net als Kiswum?LoeWn schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:37:
Ik heb vandaag MIUI V6 geprobeerd op mijn mi2s. Werkt goed, valt niet tegen voor een beta.
Maar man man man, wat is MIUI V6 een teruguitgang. Dingen zijn moeilijker te vinden, alleen maar irritante fancy animaties, en qua usability is het ook niet beter geworden. Je krijgt op één scherm veel minder items bij bijvoorbeeld contacten. De statusbar is ook maar onoverzichtelijk.
Nee doe mij maar V5
Signature
Ik gebruik het nu een week op m'n mi4 maar ben eigenlijk wel tevredenmimang schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:44:
[...]
Ben je ook een beta tester net als Kiswum?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
thanks! welke moet ik hebben van de 2?dest1 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:37:
voor wie de geleakte v6 eens wil testen:
http://xiaomi.eu/communit....25652/page-7#post-224297
Signature
getver net MIUI V6 geprobeerd, en ik snap niet wat er beter aan is? Alles is gewoon aangepast... Bijvoorbeeld de recente apps is nu geen home meer, maar menu knop indrukken... WHY? Sorry dat ik het zeg, maar...dest1 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:46:
[...]
ik denk dat "aries_V6beta_4.9.2_4.4_cn_signed.zip" de meest recente is.
Signature
android since G1.
Valt me toch tegen... En een kernel die tap to wake ondersteunt zou vet zijn! Maar met de huidige support gaat er helemaal niets gebeuren... Jammer.Kapitein Prozac schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:02:
Ja, zo te zien is het gebaseerd op Ivan's KitKat rom. Helaas geen nieuwe drivers.
Signature
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat android 4.4 de MiBand ondersteunt [edit: link]. Als ik mijn MIBand binnen heb zal ik je het vertellenmimang schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:49:
[...]
Valt me toch tegen... En een kernel die tap to wake ondersteunt zou vet zijn! Maar met de huidige support gaat er helemaal niets gebeuren... Jammer.
Kan je een MiBand + WIUI gebruiken? WIUI is 4.4
[ Voor 10% gewijzigd door marvingfx op 11-09-2014 09:22 ]
Rebuilding knowledge database
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Wiui kan je op meerdere websites terugvinden, dus ik zie niet in waarom het niet verder zou worden ontwikkeld.Robkazoe schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:05:
Verschrikkelijk slecht nieuws is dit. Als de site niet terug komt, dan zal dit ook mijn laatste toestel zijn van Xiaomi. Multi lang rom zal neem ik aan dan ook niet meer verder ontwikkeld worden?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Ik heb vandaag mijn MiBand binnen gekregen. Omdat ik (nog) geen 4.4 op mijn telefoon heb geïnstalleerd, heb ik de MiBand proberen te pairen met mijn Nexus 7 (2012, Android 4.4 EHNDROIX rom). Dit ging prima, en ik verwacht dat WIUI 4.4 geen problemen oplevert in combinatie met de MiBand. In de loop van volgende week zal ik even kijken hoe de MiBand werkt in combinatie met mijn M2S (als ik er 4.4 op zet).mimang schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:49:
[...]
...
Kan je een MiBand + WIUI gebruiken? WIUI is 4.4
Ik draai nu sinds begin dit jaar CM11 en het enige probleem dat ik heb is dat de buttons van mijn oordopjes niet werken. Verder draait het als een zonnetje!roy.jacobs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:58:
Wat zijn de ervaringen met CM11 op mi2? Ik kan me voorstellen dat het wel werkt, maar ik doel dan meer op de kleine glitches die er misschien nog zijn (brakke hw-acceleratie bij video playback is iets dat ik op andere toestellen gemerkt heb bij het flashen van custom roms, bijvoorbeeld).
MIUI V6 is er ook NU. Vanmiddag komt er weer een WIUI V6 versie.roy.jacobs schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:50:
Ah, uitstekend. Ik zit te twijfelen of ik CM11 zal installeren of ga wachten op MIUI 6. Allebei KitKat, maar CM11 is er NU en MIUI is nog maar afwachten... keuzes, keuzes!
[ Voor 15% gewijzigd door LoeWn op 19-09-2014 12:18 ]
[ Voor 20% gewijzigd door roy.jacobs op 19-09-2014 13:08 ]
Heel erg bedankt voor de reactie! Hoop dat je de speciale MIUI features kunt gebruiken met WIUI v5marvingfx schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:26:
[...]
Ik heb vandaag mijn MiBand binnen gekregen. Omdat ik (nog) geen 4.4 op mijn telefoon heb geïnstalleerd, heb ik de MiBand proberen te pairen met mijn Nexus 7 (2012, Android 4.4 EHNDROIX rom). Dit ging prima, en ik verwacht dat WIUI 4.4 geen problemen oplevert in combinatie met de MiBand. In de loop van volgende week zal ik even kijken hoe de MiBand werkt in combinatie met mijn M2S (als ik er 4.4 op zet).
De eerste indruk is overigens goed!
Signature
CM11 heeft geen instelling voor Dolby maar da's op te vangen middels Viper4Android. Wat ik ook geregeld merk is dat de processor snelheid bij de energiebesparing stand terug schiet naar de standaard snelheid van de gebalanceerde stand. Tot nu toe bevalt CM11 me prima en met ART aan loopt m'n Mi-2 zelfs op lagere snelheid heerlijk soepel, dat had ik nooit met MIUI.roy.jacobs schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:50:
Ah, uitstekend. Ik zit te twijfelen of ik CM11 zal installeren of ga wachten op MIUI 6. Allebei KitKat, maar CM11 is er NU en MIUI is nog maar afwachten... keuzes, keuzes!
[ Voor 64% gewijzigd door roy.jacobs op 20-09-2014 17:59 ]
Kiswum schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:20:
Ik ben sinds deze week geen Beta tester meer voor Miui.
Ik heb mijn taken neergelegd, doordat ik er geen tijd meer voor had.
Door diverse bedrijven ben ik benaderd om reviews te schrijven. Ik heb ervoor gekozen om voor 1 webshops reviews te schrijven. De reviews zullen net zo eerlijk en kritisch zijn als altijd. Het enige verschil is dat het artikel nu van een andere webshop af komt
Tevens zal ik aan het eind van de maand mijn Mi2 niet meer dagelijks/wekelijks gebruiken. Ik zal dan mijn Sony Xperia Z3 compact in ontvangst nemen. Uiteraard zal ik daarover ook een review schrijven. Ik blijf dus nog goed bezig met testen en schrijven. Helaas heb ik hier maar 1-3 uur per dag voor, dus extra activiteiten moest ik hiervoor staken. Tevens repareer ik nu ook geen laptops meer (maar dat ik dat deed was wat minder bekend).
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Cool. Dat is fijn om te weten mocht er ooit iets mis gaan.LoeWn schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:55:
Speaker en scherm vervangen is trouwens echt een eitje, en kan iedereen. Ik heb het zelf binnen 10 minuten gefixet.
[ Voor 12% gewijzigd door LoeWn op 07-10-2014 11:41 ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
[ Voor 5% gewijzigd door wouters84 op 15-10-2014 12:59 ]
Klopt het dat de V6 versie nog niet in Nederlands te krijgen is?LoeWn schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:19:
V6:
- Originele MIUI V6 van Xiaomi (alleen engels en chinees etc)
- Multilangauge MIUI V6 van xiaomi.eu
- WIUI V6
Jij hebt het nuover de ML V6 van Xiaomi.eu
Deze kun je gewoon zonder problemen flashen. Hier hoef je niet veel voor te doen. Gewoon downloaden en via de updater app installeren
[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 15-10-2014 11:26 ]
[ Voor 9% gewijzigd door wouters84 op 15-10-2014 13:08 ]
Verwijderd
De Updater tool toont dat 4.9.26 de laatste versie is. Geen melding van die 4.10.10.For installation of Mi2S v6 SPECIAL EDITION
- Install v6 via MiFlash (flash_all) - image
- Then install our multilang via Updater app like usually
oops oops.wouters84 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
Ik heb net geprobeerd de V6 -4.4 van Aries te flashen, maar dat ging niet helemaal goed. (ik flash regelmatig een nieuwe versie van Multilang en dat ging altijd goed)
Ik moest kiezen tussen chinees en engels (dacht dat het multilang was) en later moest ik kiezen in welke partitie ik op wilde starten, of ik alle data wilde wipe of wilde restarten. Later kon ik kiezen tussen 3 chinese teksten en wist niet wat ik moest doen, heb toen opnieuw opgestart via de recovery.
Het gaat dus anders bij deze versie en kwam er niet uit, heb uiteindelijk maar in de oude partitie opgestart en heb gelukkig m'n 'oude' versie nog.
Alle hulp is welkom.
http://xiaomi.eu/community/threads/4-10-10.25878/
Blijkbaar is de Multilang ook nog niet zomaar te installeren vanuit recovery. Je zult eerst de Xiaomi versie moeten installeren met behulp van miflashFor installation of Mi2S v6 SPECIAL EDITION
- Install v6 via MiFlash (flash_all) - image
- Then install our multilang via Updater app like usually
Special edition is de 'orginele' versie van Xiaomi. Waar special edition voor staat weet niemand volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:18:
Ik heb nu MIUI v6 4.9.26 erop staan. De nieuwste is 4.10.10?
Met je dit dan opnieuw uitvoeren? Ik had MiFlash gebruikt bij upgraden van MIUI v5 > v6 en daarna gewoon de zip erop zoals vroeger.
[...]
De Updater tool toont dat 4.9.26 de laatste versie is. Geen melding van die 4.10.10.
En wat is special edition eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door LoeWn op 15-10-2014 14:42 ]
Verwijderd
WIUI was al een tijdje beschikbaar, ik bedoelde eigenlijk meer de kitkat multilang met miui v6 zoals een paar posts eerder genoemd wordt: http://xiaomi.eu/community/threads/4-10-10.25878/mathman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:58:
Yep! Gisteren met moeite geïnstalleerd. Of eigenlijk beter gezegd: met moeite WIUI geïnstalleerd omdat de recovery modus nu gelocked is. CWM kan alleen via fastboot geïnstalleerd worden namelijk.
Maar eerste ervaring: donders wat is de telefoon lekker snappy geworden. MIUI v6 en dan vooral WIUI v6 is een flinke verbetering! Zelfs tav Mokee OS wat ik tot gisteren gebruikte.
Alleen notifications blijf ik irritant vinden. Alleen maar puntjes bovenaan je scherm, ipv icoontjes van whatsapp, mail etc... Ik zou dat met een andere launcher kunnen oplossen, maar dat is eigenlijk het enige vervelende, dus moet ik er maar mee leren leven.
[ Voor 2% gewijzigd door woutur op 17-10-2014 11:03 . Reden: link erbij ]
Recovery modus gelocked?Of eigenlijk beter gezegd: met moeite WIUI geïnstalleerd omdat de recovery modus nu gelocked is. CWM kan alleen via fastboot geïnstalleerd worden namelijk.
Haha je hoeft me niet uit te leggen wat CWM is hoormathman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:25:
CWM is een speciale recovery modus, gemaakt om custom ROMs op je telefoon te kunnen installeren.
Als je de instructies op xda volgt om CWM op je telefoon te installeren, staat daar ergens:
hernoem CWM zip naar update.zip en ga in de default recovery van MIUI, En installeer de update.zip. Dit mislukt, omdat blijkbaar tegenwoordig de recovery van MIUI gelocked is. In 1 van de eerste reply's staat vervolgens ook dat fastboot gebruikt moet worden.
...
[ Voor 17% gewijzigd door mathman op 17-10-2014 16:04 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq