weinig verschilwouters84 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:07:
Is de WIUI rom zoveel beter dan de MIUI? Qua battery en performance?
Je raakt(e) altijd de ota updates kwijt, dus was voor mij sowieso een no-go.
Sinds vandaag overgestapt op WIUI. Moet bekennen dat men batterij aanzienlijk langer mee gaat. Vooral tijdens standby lijkt hij nu veel minder te verbruiken. Enig minpunt is dat men mail app niet meer werkt, maar daar kan ik opzich wel mee leven. Ik heb zowel wipe cache en wipe dalvik cache gedaan maar krijg steeds een melding dat "exchange service gestopt is"
Gister de nieuwe WIUI gebaseerd op KK geinstalleerd, maar helaas kreeg ik de wifi niet aan de praat. Dus besloten om terug te gaan naar WIUI 4.4.11. Helaas is er volgens mij iets misgegaan tijdens het flashen want de telefoon blijft nu steken bij het oranje MI logo. Iemand enige tips om dit te verhelpen?
Het is al verholpen
Het is al verholpen
[ Voor 8% gewijzigd door NYG op 12-05-2014 06:10 ]
Is het tonen van de huidige artiest en nummer op het lock screen een thema gebonden ding? Ik zie dat de eigen muziekspeler netjes de informatie doorgeeft, ook in de dropdown werkt alles naar behoren. Maar spotify of google play music komen niet door.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Alles op de lockscreen is themagebonden.woutur schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:03:
Is het tonen van de huidige artiest en nummer op het lock screen een thema gebonden ding? Ik zie dat de eigen muziekspeler netjes de informatie doorgeeft, ook in de dropdown werkt alles naar behoren. Maar spotify of google play music komen niet door.
In dat geval, zijn er nog aanraders naast het standaard thema? Ik vind het unlock schema met foto, bericht, unlock, telefoon patroon nogal fijn dus als een alternatief thema dat heeft: fijn.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Na de laatste update zie ik steeds een flits van een melding als ik mn scherm aanzet, Iemand weet wat het is en hoe je het weg kan halen?
Waarschijnlijk heb je de misbruik modus ingeschakeld staan...Avinator88 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:00:
Na de laatste update zie ik steeds een flits van een melding als ik mn scherm aanzet, Iemand weet wat het is en hoe je het weg kan halen?
Om het topic een beetje levend te houden...
Weet niet of hier nog voetbalfanaten zijn, voor hen de volgende vraag (of de aardige mensen die het even voor me willen testen).
Ik krijg de app Koning Voetbal niet aan de praat. Als ik hem open kom ik niet verder dan een groen scherm met een paar grassprieten.
- Meerdere mensen ervaring mee?
- Iemand met een oplossing?
Weet niet of hier nog voetbalfanaten zijn, voor hen de volgende vraag (of de aardige mensen die het even voor me willen testen).
Ik krijg de app Koning Voetbal niet aan de praat. Als ik hem open kom ik niet verder dan een groen scherm met een paar grassprieten.
- Meerdere mensen ervaring mee?
- Iemand met een oplossing?
Verwijderd
heeft iemand problemen met het opladen van mi2s. heb deze tel nu meer als een half jaar, en sinds vandaag laat hij niet op.
Komt dit veel voor dat accu op is? of zo iets?
@Marijnos: Bij mij ligt het aan de gebruikte (niet originele) oplaadkabel. De originele kabel past perfect in de usbpoort van de telefoon en laat wel goed op.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Kijk eens of er stof of iets anders in je USB poort zit, voorzichtig met een speld schoonmaken en blazen. Probeer een andere lader, een draadbreuk kan namelijk ook het probleem zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:29:
heeft iemand problemen met het opladen van mi2s. heb deze tel nu meer als een half jaar, en sinds vandaag laat hij niet op.
Heeft iemand toevallig al een werkende 4.4.x adroid rom draaien op de Mi2S en geprobeerd of de Bluetooth 4.0 Le werkt? Heb namelijk meegedaan met
https://www.kickstarter.c...controlled-paper-airplane
en voor de besturing is 4.0 nodig. Hoopte dat Miui v6 al uit was gekomen maar begin er een hard hoofd in te krijgen....
https://www.kickstarter.c...controlled-paper-airplane
en voor de besturing is 4.0 nodig. Hoopte dat Miui v6 al uit was gekomen maar begin er een hard hoofd in te krijgen....
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Iemand enig idee of er idd al vordering is voor v6? Op het .eu-forum vind je veel info en ook weinig... staat nergens iets concreets
Och wat zou v6? Je kan nog steeds bellen en apps installeren. V6 zal niet veel verschillen daarin?Clukers schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:29:
Iemand enig idee of er idd al vordering is voor v6? Op het .eu-forum vind je veel info en ook weinig... staat nergens iets concreets
Zeg je dat als je en nieuwe auto koopt ook? Je kan er nog steeds in rijden en van A naar B komen?
Beetje raar argument...
Beetje raar argument...
Ow.. argumenten. Nou daar gaan we met jouw vergelijking.dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:05:
Zeg je dat als je en nieuwe auto koopt ook? Je kan er nog steeds in rijden en van A naar B komen?
Beetje raar argument...
• Een auto is niet te vergelijken met telefoonsoftware
• Nieuwe software voor de Xiaomi koop je niet.
• Naar alle waarschijnlijkheid zul je met V5 evenveel kunnen als V6
• De te verwachten verschillen ten opzichte van de huidige versie zullen marginaal zijn
Dus als je het over rare argumenten hebt... Ik hoor graag van je hoe een nieuwe auto zich vergelijkt met de Versie 6 van MIUI.
Ik vind mijn argumenten prima om niet bijzonder uit te kijken naar een nieuwe versie. Maar zoals met allerlei apparaten: men kijkt altijd uit naar een update omdat men het idee heeft dat dit een upgrade is. En in mijn ervaring is dat helemaal niet zo. Drie apparaten die ik bezit zijn er allemaal op achteruit gegaan: HTC Hero, Sony Xperia P en iPad1.
Op basis waarvan verwacht jij geen verbeteringen in V6?woutur schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:21:
[...]
Ow.. argumenten. Nou daar gaan we met jouw vergelijking.
• Een auto is niet te vergelijken met telefoonsoftware
• Nieuwe software voor de Xiaomi koop je niet.
• Naar alle waarschijnlijkheid zul je met V5 evenveel kunnen als V6
• De te verwachten verschillen ten opzichte van de huidige versie zullen marginaal zijn
Dus als je het over rare argumenten hebt... Ik hoor graag van je hoe een nieuwe auto zich vergelijkt met de Versie 6 van MIUI.
Ik vind mijn argumenten prima om niet bijzonder uit te kijken naar een nieuwe versie. Maar zoals met allerlei apparaten: men kijkt altijd uit naar een update omdat men het idee heeft dat dit een upgrade is. En in mijn ervaring is dat helemaal niet zo. Drie apparaten die ik bezit zijn er allemaal op achteruit gegaan: HTC Hero, Sony Xperia P en iPad1.
Ervaring. Bovendien wordt er actief op en voor V5 ontwikkeld. Nummertje 4.4 zegt me weinig. Net als V6.Momus schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:27:
[...]
Op basis waarvan verwacht jij geen verbeteringen in V6?
Misschien gek hoor, maar ik ben een tevreden gebruiker van zowel het toestel als de software. Kom je niet zo vaak meer tegen.
Maar mijn tegenvraag is te verwachten: denk jij dat er wel verbeteringen aan zitten te komen en zo ja, welke zijn dat en waarom verwacht je dat?
Natuurlijk zijn er verbeteringen. Alleen de vraag is of het voor jou verbeteringen zijn. Dat zal iedereen voor zichzelf moeten bepalen. Maar 4.4 heeft vernieuwingen, zo simpel is het, dus dat zal voor sommige mensen zeker verbetering betekenen.woutur schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:02:
[...]
Ervaring. Bovendien wordt er actief op en voor V5 ontwikkeld. Nummertje 4.4 zegt me weinig. Net als V6.
Misschien gek hoor, maar ik ben een tevreden gebruiker van zowel het toestel als de software. Kom je niet zo vaak meer tegen.
Maar mijn tegenvraag is te verwachten: denk jij dat er wel verbeteringen aan zitten te komen en zo ja, welke zijn dat en waarom verwacht je dat?
Laten we het dan scharen onder 'veranderingen'. En niemand weet wat deze gaan inhouden voor MIUI specifiek. Voor KitKat kunnen we kijken naar wat er reeds beschikbaar is. Neem voor de grap eens een kijkje op deze link: http://www.hongkiat.com/blog/android-kitkat-features/ . Aantal zaken is reeds aanwezig in V5, aantal zaken is al op app niveau geregeld. Sommige vernieuwingen zijn hardware afhankelijk (stappenteller). Beter geheugenmanagement zal me een rotzorg zijn met 2GB ipv 512MB waar de optimalisaties voor bedoeld zijn. Mijn telefoon start sneller op met KitKat? Kom zeg!
Tja. Ik ben nog steeds benieuwd waar je op zit te wachten. Misschien ben ik gewoon onwetend. Verlicht me.
Tja. Ik ben nog steeds benieuwd waar je op zit te wachten. Misschien ben ik gewoon onwetend. Verlicht me.
Ik zit nergens op te wachten. Ja, op wat V6 gaat brengen.woutur schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:25:
Laten we het dan scharen onder 'veranderingen'. En niemand weet wat deze gaan inhouden voor MIUI specifiek. Voor KitKat kunnen we kijken naar wat er reeds beschikbaar is. Neem voor de grap eens een kijkje op deze link: http://www.hongkiat.com/blog/android-kitkat-features/ . Aantal zaken is reeds aanwezig in V5, aantal zaken is al op app niveau geregeld. Sommige vernieuwingen zijn hardware afhankelijk (stappenteller). Beter geheugenmanagement zal me een rotzorg zijn met 2GB ipv 512MB waar de optimalisaties voor bedoeld zijn. Mijn telefoon start sneller op met KitKat? Kom zeg!
Dat weten we beiden namelijk nog niet.
Interessante discussie Woutur!
Ik zit zelf ook niet te popelen op V6, maar ik ben wel benieuwd wat voor verbeteringen Miui erin zal zetten.
Miui heeft een hoop verbeteringen/features in MiuiV5 gebouwd, die niet eens voorhanden zijn in de ROM van de Xperia Z1C. Denk daarbij aan de rechten die je per app kunt verwijderen/van tevoren al kunt verwijderen.
Het geheugen management vind ik wel een interessant punt voor bijv. de Hongmi, aangezien deze maar 1GB heeft.
Uiteraard zullen er ook beveiligingsgaten zijn gedicht, maar Miui kennende zitten er een hoop ook al in de huidige ROM.
Ik zit zelf ook niet te popelen op V6, maar ik ben wel benieuwd wat voor verbeteringen Miui erin zal zetten.
Miui heeft een hoop verbeteringen/features in MiuiV5 gebouwd, die niet eens voorhanden zijn in de ROM van de Xperia Z1C. Denk daarbij aan de rechten die je per app kunt verwijderen/van tevoren al kunt verwijderen.
Het geheugen management vind ik wel een interessant punt voor bijv. de Hongmi, aangezien deze maar 1GB heeft.
Uiteraard zullen er ook beveiligingsgaten zijn gedicht, maar Miui kennende zitten er een hoop ook al in de huidige ROM.
Om het heel concreet te makenwoutur schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:25:
http://developer.android....ctivity/bluetooth-le.html
de Mi2S bevat de hardware maar Android heeft pas vanaf 4.3 de drivers om dit aan te sturen. Vandaar mijn vraag of iemand al reeds een custom rom heeft draaien op de Mi2S met android 4.4.
Verwijderd
Ik kan je van harte mokee aanbevelen: http://download.mokeedev.com/?device=aries
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 21:25 ]
Het lijkt een beetje of ik op oorlogspad ben, maar dat is niet de bedoeling. Ik ben ook nieuwsgierig naar vernieuwingen maar ik ben wel sceptisch. Ik ben bijvoorbeeld laatst van versie 3.12.x geüpgraded naar 4.5.x en ik heb er een beetje spijt van. De eerdere versie was een beste versie. Stabiel.
Ik merk dat er op de fora van Xiaomi erg veel gemauwd wordt om V6 , veelal Aziaten. En het lijkt wel dat ze willen updaten om het updaten. De upgrade van een bluetooth stack lijkt me voor een zeer select gezelschap een uitstekende reden om te upgraden. Het enige waar ik echt naar uitkijk is een app drawer die resistent in het geheugen blijft (dus snel opent). De huidige MIUI app drawer app is traag.
Ik merk dat er op de fora van Xiaomi erg veel gemauwd wordt om V6 , veelal Aziaten. En het lijkt wel dat ze willen updaten om het updaten. De upgrade van een bluetooth stack lijkt me voor een zeer select gezelschap een uitstekende reden om te upgraden. Het enige waar ik echt naar uitkijk is een app drawer die resistent in het geheugen blijft (dus snel opent). De huidige MIUI app drawer app is traag.
probeer WIUI eens , draait super op mijn MI2SJacco Swart schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:21:
[...]
Om het heel concreet te maken
http://developer.android....ctivity/bluetooth-le.html
de Mi2S bevat de hardware maar Android heeft pas vanaf 4.3 de drivers om dit aan te sturen. Vandaar mijn vraag of iemand al reeds een custom rom heeft draaien op de Mi2S met android 4.4.
http://xiaomi.eu/communit...tilanguage-v5-beta.24298/
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Nog een stem voor Mokee. Even de chinese brol disablen en mijn toestel werkt langer op de batterij dan bij MIUI. Eén app werkte ook niet goed bij MIUI en die doet het nu wel.
Verwijderd
Als mijn scherm is gebroken, is er een mogelijkheid om alle data van mijn telefoon te halen via een computer - zonder dat ik handmatig verder kom dan het unlockscherm?
Kent iemand een programma die zonder dat het scherm werkt, alle data van de telefoon aftrekt?
Kent iemand een programma die zonder dat het scherm werkt, alle data van de telefoon aftrekt?
Via dat miui programma misschien? Kan je dan geen backup maken?Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:05:
Als mijn scherm is gebroken, is er een mogelijkheid om alle data van mijn telefoon te halen via een computer - zonder dat ik handmatig verder kom dan het unlockscherm?
Signature
Ik heb net de nieuwste MIUI (4.5.23) geïnstalleerd, nu heb ik een nieuwe app genaamd Autenticator, deze is in het Chinees. Wat moet ik hiermee. Ook krijg ik regelmatig de vraag om SIM card activation via sms, maar als ik m'n nummer invoer pakt ie het niet. Dit blijft terugkomen. Iemand een idee?
Verwijderd
Als je er geen last van hebt? In een map proppen en niet meer aan denken. Dat laatste kan inderdaad niet. Bij mij stopt het vanzelf, misschien moet je een paar synchronisatie-instellingen van MIUI aanpassen.wouters84 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:23:
Ik heb net de nieuwste MIUI (4.5.23) geïnstalleerd, nu heb ik een nieuwe app genaamd Autenticator, deze is in het Chinees. Wat moet ik hiermee. Ook krijg ik regelmatig de vraag om SIM card activation via sms, maar als ik m'n nummer invoer pakt ie het niet. Dit blijft terugkomen. Iemand een idee?
Ik zou zeggen, check het "4.5.23" topic op xiaomi.eu, daar staat het volgens mij op de 5e pagina uitgelegd #32. Het is een extra safety voor je Xiaomi account.
Helaas is Miu Transfer verwijderd en is de Mailbug nog steeds aanwezig. De juiste mail app kun je uit het vorige 4.5.16 topic halen
Helaas is Miu Transfer verwijderd en is de Mailbug nog steeds aanwezig. De juiste mail app kun je uit het vorige 4.5.16 topic halen
Vwb. de SIM card activation melding; ik heb alle notifcaties van de Xiaomi servce framework in de balk en shade uitgezet om die melding weg te krijgen.wouters84 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:23:
Eerlijk gezegd vind ik sommige toegevoegde zaken in MIUI steeds meer naar bloatware neigen.
[ Voor 7% gewijzigd door Kapitein Prozac op 25-05-2014 23:23 ]
Voor degene die genoeg hebben van MIUI, de 4.4.2 KitKat rom van Ivan werkt al maanden perfect bij mij. Geen bugs, extreem zuinig met de batterij en icm Xposed / Gravitybox ook volledig naar smaak aan te passen.
@Kiswum - Bedankt.
@Kaptein Prozac - Waar vind je de settings om die melding weg te krijgen dan?
@Kaptein Prozac - Waar vind je de settings om die melding weg te krijgen dan?
Ben wel even benieuwd welke jij dan gebruikt? Want volgens mij heeft Ivan ook een MIUI v5-based KitKat-rom. EN het laatste wat ik over de AOSP rom van Ivan heb gelezen, was dat er nog wel een aantal dingen zijn die (nog) niet werken.nWn Music schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:50:
Voor degene die genoeg hebben van MIUI, de 4.4.2 KitKat rom van Ivan werkt al maanden perfect bij mij. Geen bugs, extreem zuinig met de batterij en icm Xposed / Gravitybox ook volledig naar smaak aan te passen.
Hoe kan ik bij de nieuwe MIUI instellen dat ik graag wil sorteren op album, genre etcetra?
Ik gebruik deze: http://xiaomi.eu/communit...t-rom-aosp-by-ivan.22682/Gabliboeba schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:23:
[...]
Ben wel even benieuwd welke jij dan gebruikt? Want volgens mij heeft Ivan ook een MIUI v5-based KitKat-rom. EN het laatste wat ik over de AOSP rom van Ivan heb gelezen, was dat er nog wel een aantal dingen zijn die (nog) niet werken.
Wat zou er dan niet werken? Bij mij werken zaken als wifi, bluetooth, camera, etc. prima. Zelf ben ik van MIUI afgestapt omdat (een hele kleine) tweak niet mogelijk bleek, en sinds ik deze ROM gebruik heb ik ook nooit de behoefte gehad om terug te gaan.
@wouters84
Het is te vinden in Settings - Satus Bar - Notifications.
Het is te vinden in Settings - Satus Bar - Notifications.
Heb je toevallig al geprobeerd te pairen met een Bluetooth 4.0 device? En werkt dat correct met de Mi2s?nWn Music schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:58:
[...]
Ik gebruik deze: http://xiaomi.eu/communit...t-rom-aosp-by-ivan.22682/
Wat zou er dan niet werken? Bij mij werken zaken als wifi, bluetooth, camera, etc. prima. Zelf ben ik van MIUI afgestapt omdat (een hele kleine) tweak niet mogelijk bleek, en sinds ik deze ROM gebruik heb ik ook nooit de behoefte gehad om terug te gaan.
Iemand ook last van Google Handoff service? Batterij gaat zonder data aan niet eens een halve dag mee. Is sinds een week ofzo. Ongetwijfeld een update van Maps, Now of een andere service.
Oplossing gevonden? Ik zit zelf op KPN en de moeder van m'n vriendin van mij zit op ik meen hollands nieuwe of iets dergelijks en heeft sinds ze de nieuwe sim heeft last van battery drain. De telefoon wordt warm en loopt binnen een nacht (geen gebruik dus) leeg. Weet niet precies welke versie ze draait, maar de multi language rom van april of later. Ik ben geen super geleerde op 't gebied van telefonie dus als iemand een redelijk begrijpelijke uitleg heeft over hoe dit op te lossen is? graag!Rezje schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:05:
Ik heb hem nu op 2G gezet. En nu loop de batterij normaal.
Zodra ik hem weer terug op 3G of Variable 2G/3G zet kost het me weer batterijen.
de APN naam klopt (ziggo,dataxs.mobi)
Het zit hem dus in de combinatie 3G / Vodafone / Mijn telefoon , maar geen idee hoe ik het oplos.
Hah, dit kan het dus ook zijn want ze heeft de sim nu net ongeveer een week maar het is niet uitgesloten dat dat het is, kan ook zijn dat dit probleem speelt, heb de telefoon nog niet in m'n handen gehad sinds de problemen zijn begonnen.woutur schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:36:
Iemand ook last van Google Handoff service? Batterij gaat zonder data aan niet eens een halve dag mee. Is sinds een week ofzo. Ongetwijfeld een update van Maps, Now of een andere service.
Misschien helpt Wakelock Detector om het probleem te vinden; Google Play: Wakelock Detector-Save Battery
Ik heb vandaag mijn Xiaomi Mi2S ontvangen! Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar updates gedownload (MIUI multilang, elke keer als er één klaar is en ik reboot, staat de volgende klaar
), dus een weloverwogen oordeel vellen, kan ik nog niet. Tot nu toe vind ik het een supertoestel. Erg mooi. Misschien schrijf ik binnenkort nog wat langer over mijn ervaringen. 
Ik had 'm trouwens besteld op mixeshop.com. De betaling duurde erg lang en zodra die klaar was, heeft het nog 14 werkdagen tot ik 'm in huis had. (Verzonden door Singapore Post.) Niet erg snel dus, maar het lijkt het wachten waard.

Ik had 'm trouwens besteld op mixeshop.com. De betaling duurde erg lang en zodra die klaar was, heeft het nog 14 werkdagen tot ik 'm in huis had. (Verzonden door Singapore Post.) Niet erg snel dus, maar het lijkt het wachten waard.
In dat geval was het sneller om de laatste update 1-malig te downloaden binnen 5 minuten, zodat je snel aan de slag kon 
Je bent nu in ieder geval bekend met het updaten.
Je bent nu in ieder geval bekend met het updaten.
Verwijderd
Na alle positieve verhalen op onder andere dit forum heb ik omdat mijn trouwe S2 de geest heeft gegeven afgelopen zondag ook een m2s besteld. Volgens DHL bevind deze zich op het moment in Amsterdam met als status "Shipment has been given a release by Customs" Ik verwacht mijn m2s dan ook deze week nog hier en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Ik heb zo ongeveer alle pagina's van deze thread doorgelezen en heb de volgende vraag niet beantwoord gezien: is het beter om de multilang rom te installeren via de updater of is een full wipe en vervolgens flashen in CWM aan te raden?
Kan ook zijn dat ik er over heen heb gelezen, daar niet van.
Ik heb de mijne nu een maandje. Toen ik hem kreeg stond er nogal wat chinese apps op en was ook niet alles helemaal vertaald. Via de updater app de multilang installeren zou genoeg moeten zijn om daar vanaf te zijn. Bij mij bleef de chinese zooi er na het updaten nog steeds op staan.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:26: is het beter om de multilang rom te installeren via de updater of is een full wipe en vervolgens flashen in CWM aan te raden?
Door eerst via instellingen terug naar factory instellingen te gaan en vervolgens via de updater app de laatste versie te installeren was het bij mij goed. Dus als het goed is hoef je niet in CWM te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door HansieGansie op 28-05-2014 11:43 ]
Verwijderd
Hansie, bedankt voor je antwoord! Daar kan ik wat mee. Door multilang te installeren krijg je toch ook direct root toegang?
waar heb je hem besteld?Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:26:
Na alle positieve verhalen op onder andere dit forum heb ik omdat mijn trouwe S2 de geest heeft gegeven afgelopen zondag ook een m2s besteld. Volgens DHL bevind deze zich op het moment in Amsterdam met als status "Shipment has been given a release by Customs" Ik verwacht mijn m2s dan ook deze week nog hier en kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Ik heb zo ongeveer alle pagina's van deze thread doorgelezen en heb de volgende vraag niet beantwoord gezien: is het beter om de multilang rom te installeren via de updater of is een full wipe en vervolgens flashen in CWM aan te raden?
ik zit er ook over te denken om een aan te schaffen, nu heb ik een iocean X7, maar wil toch iets kleiner formaat en een werkende GPS.
had gezien dat bij 1949deal de 32gb versie toch aanzienlijk goedkoper is als bij ibuygou.
Verwijderd
Ik heb mijn bestelling bij een seller met goede reputatie op aliexpress geplaatst. Heb verzending (uiteraard) via dhl laten doen. Ik ben voor de 32gb versie inclusief verzenden 314 dollar kwijt. Krijg er een screenprotector bij en heb er deze case bij besteld: http://www.aliexpress.com/snapshot/6102962642.html
Verwijderd
Valt mee toch, bij Ibuygou kom ik ook op iets meer dan 300 uit. Had nog een aardig bedrag staan in mn Alipay wallet en deze aankoop was wel een goede bestemming dacht ik zo. Waar heb je die mi3 voor iets meer dan 300 zien staan?
Coolicool is ie 303...Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:08:
Valt mee toch, bij Ibuygou kom ik ook op iets meer dan 300 uit. Had nog een aardig bedrag staan in mn Alipay wallet en deze aankoop was wel een goede bestemming dacht ik zo. Waar heb je die mi3 voor iets meer dan 300 zien staan?
Verwijderd
Ik wil zelf liever geen al te grote telefoon hebben maar dat is een prima deal, helemaal met gratis verzending..
De M2S 32GB is nu nog goedkoper geworden bij ibuygou: inclusief dhl verzenden nu ongeveer €230,-
De Mi3 16/2gb is goedkoper, al is dat nog wel zonder DHL verzending: 222 euro.
http://www.coolicool.com/...hone-g-33265?currency=EUR
http://www.coolicool.com/...hone-g-33265?currency=EUR
De Hongmi/Redmi heeft een goed werkende GPS_hein_ schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:40:
[...]
waar heb je hem besteld?
ik zit er ook over te denken om een aan te schaffen, nu heb ik een iocean X7, maar wil toch iets kleiner formaat en een werkende GPS.
had gezien dat bij 1949deal de 32gb versie toch aanzienlijk goedkoper is als bij ibuygou.
De Redmi 1S heeft een perrfect werkende GPS, doordat er een Snapdragon 400 in zit en een Quadcore 1,6GHz.
Uiteraard maakt deze ook gebruik van Glonass satellieten.
De prijs is zo'n 170 euro incl. verzendkosten en hij wordt geleverd met Android 4.3.
De support voor de Mi2s is echter wel wat beter, dit komt mede door de wekelijks updates. Terwijl de Redmi's 1 keer in de maand een update krijgen.
De hongmi was een kanshebber, maar de behuizing is bijna net zo groot als die van de iocean X7, en dan heeft de X7 een 5" scherm vs een 4,7".
De Mi3 is nog groter, en 16gb is voor mij echt te weinig.
Maar nu de Mi2s $30 is gezakt bij ibuygou, wordt dat hem denk ik.
De Mi3 is nog groter, en 16gb is voor mij echt te weinig.
Maar nu de Mi2s $30 is gezakt bij ibuygou, wordt dat hem denk ik.
Ik kan je hierin alleen maar gelijk geven en als ik zou kunnen kiezen, dan zou het ook absoluut de Mi2s komen. Dit komt vooral doordat ik een kleine telefoon wil hebben/houden.
Hoewel ik dit nooit eerder hoefde te doen: locatie services uitgezet. Geen Google Handoff meer te zien in wakelocks.Meiga schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:45:
[...]
Hah, dit kan het dus ook zijn want ze heeft de sim nu net ongeveer een week maar het is niet uitgesloten dat dat het is, kan ook zijn dat dit probleem speelt, heb de telefoon nog niet in m'n handen gehad sinds de problemen zijn begonnen.
Vreemd, ik had altijd het idee dat deze aanstonden zonder dat het iets van mijn batterij vrat. Zal dus wel een app zijn die gebruik van maakt.
In de playstore op mijn M2S kan ik veel tomtom-apps niet vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?
Kan je op een andere telefoon wel meer Tomtom apps vinden?
Wat ik zelf zie (op mijn Mi2) zijn 250 apps waar Tomtom in zou voorkomen, hierin staat in de top 20 geen Tomtom navigatie. Ik zou zeggen, check het even op de Google Play website.
https://play.google.com/store
Ok, vooruit ik heb het voor je gecontroleerd.
Als je inlogd op de website, dan zie je in de top10 een hoop Tomtom navigatie apps staan. Ze staan er dus wel en je account kan het dus wel aan. Wellicht kan het tegenwoordig niet meer direct via je telefoon worden gedownload.
Ok, dan zal mijn telefoon vermoedelijk niet zijn geschikt.
Als ik naar de app ga en ik op het volgende klik:
"Deze app is compatibel met een aantal van uw apparaten."
Dan zie ik o.a. de volgende apparaten staan en hierbij zie ik dat de Mi 2 niet wordt ondersteund.
De Hongmi 1 S en Parrot Asteroid Smart (autoradio) worden overigens wel ondersteund.
V T-Mobile Xiaomi HM 1SW
X No carrier Xiaomi MI 2
V No carrier Parrot Asteroid Smart
Oplossing: Geen idee, maar vermoedelijk wordt onze telefoon niet meer gezien als een telefoon waarop je Tomtom kunt installeren. Dit lijkt mij een bug te zijn en wellicht kun je dit melden bij de developers van Miui of Xiaomi.eu.
Workaround: De app downloaden via je pc en de APK vervolgens naar je telefoon kopiëren
Wat ik zelf zie (op mijn Mi2) zijn 250 apps waar Tomtom in zou voorkomen, hierin staat in de top 20 geen Tomtom navigatie. Ik zou zeggen, check het even op de Google Play website.
Als je inlogd op de website, dan zie je in de top10 een hoop Tomtom navigatie apps staan. Ze staan er dus wel en je account kan het dus wel aan. Wellicht kan het tegenwoordig niet meer direct via je telefoon worden gedownload.
Dan zie ik o.a. de volgende apparaten staan en hierbij zie ik dat de Mi 2 niet wordt ondersteund.
De Hongmi 1 S en Parrot Asteroid Smart (autoradio) worden overigens wel ondersteund.
V T-Mobile Xiaomi HM 1SW
X No carrier Xiaomi MI 2
Oplossing: Geen idee, maar vermoedelijk wordt onze telefoon niet meer gezien als een telefoon waarop je Tomtom kunt installeren. Dit lijkt mij een bug te zijn en wellicht kun je dit melden bij de developers van Miui of Xiaomi.eu.
Workaround: De app downloaden via je pc en de APK vervolgens naar je telefoon kopiëren
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Weet je ook hoe/waar ik de (legale) APK kan downloaden? Via de tomtom-site wordt ik doorgestuurd naar de playstore...Kiswum schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:09:
Kan je op een andere telefoon wel meer Tomtom apps vinden?
V T-Mobile Xiaomi HM 1SW
X No carrier Xiaomi MI 2
Als je een tablet met roottoegang hebt, dan kun je daarop de software installeren en de apk uit system/apps halen. Dit kun je vervolgens op je telefoon zetten zodat je hem vanaf daar kunt installeren.
Waarschijnlijk zal er worden gevraagd om je aankooplicentie, maar die koop je denk ik via de app.
Als alternatief kun je ook Sygic 1 week gratis proberen. Europa kost maar 30 euro en de mappen zijn ongeveer net zo goed. Op bepaalde punten vind ik de software beter, op andere punten vond ik Tomtom voorlopen.
Een andere legale oplossing heb ik helaas niet voor je
Waarschijnlijk zal er worden gevraagd om je aankooplicentie, maar die koop je denk ik via de app.
Als alternatief kun je ook Sygic 1 week gratis proberen. Europa kost maar 30 euro en de mappen zijn ongeveer net zo goed. Op bepaalde punten vind ik de software beter, op andere punten vond ik Tomtom voorlopen.
Een andere legale oplossing heb ik helaas niet voor je
Ik zag net dat de laatste post over Twilight een jaar oud is... Is er misschien nog iemand die zo'n app gebruikt? Eentje die 's avonds automatisch de kleurtemperatuur aanpast naar meer geel/rood? Ik heb nu Bluelight filter en Twilight geïnstalleerd, maar ze lijken allebei niet te werken.
Ik draai nu trouwens de nieuwste WIUI (v. 4.5.23). Zal dat ermee te maken hebben dat het niet meteen werkt? Iemand een idee? Ik hoop het maar, want ik vind het wel fijn om zo'n app te hebben.
Ik draai nu trouwens de nieuwste WIUI (v. 4.5.23). Zal dat ermee te maken hebben dat het niet meteen werkt? Iemand een idee? Ik hoop het maar, want ik vind het wel fijn om zo'n app te hebben.
Nou dat is fraai, net de nieuwe ota multilang geïnstalleerd, doet bestandsbeheer niets meer .
Nog iemand met hetzelfde probleem?
Ik draai ook multilang 4.5.23 en bij mij werkt bestandsbeheer goed. Misschien kun je een vorige versie installeren en kijken wat er dan gebeurt.
Even de cache van bestandsbeheer leeggooien via instellingen-apps.Eleni schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:54:
Nou dat is fraai, net de nieuwe ota multilang geïnstalleerd, doet bestandsbeheer niets meer .
Hallo Wouter, ik kan geen vorige versie installeren want dan moet bestandsbeheer kunnen openen en dat lukt dus niet meer.
En Momus, net de cache leeggegooid, niets veranderd. Er zat niet veel in cache, ik houd de boel wel schoon...
Nu zou ik wrel kunnen herstarten via recovery maar vrees dan veel opnieuw te moeten doen.
Misschien is een week wachten op de nieuwe ota versie het makkelijkst, dat zou automatisch moeten installeren.
En Momus, net de cache leeggegooid, niets veranderd. Er zat niet veel in cache, ik houd de boel wel schoon...
Nu zou ik wrel kunnen herstarten via recovery maar vrees dan veel opnieuw te moeten doen.
Misschien is een week wachten op de nieuwe ota versie het makkelijkst, dat zou automatisch moeten installeren.
Kun je via de update app geen oudere versie installeren?
Dat hoopte ik ook, want er staat nog een oudere versie bij bestandsbeheer, maar bestandsbeheer doet dus niks.....patstelling.
Heb net 4.5.30 geinstalleerd en bestandsbeheer werkt bij mij prima!
Verwijderd
Hier werkt bestandsbeheer ook onder 4.5.30.
Wat ik wel niet meer kan is de smartphone benaderen via de pc, voordien kon ik al mijn bestanden verkennen , nu zie ik ze niet meer. Waarschijnlijk iets met beheerrechten ?
Wat ik wel niet meer kan is de smartphone benaderen via de pc, voordien kon ik al mijn bestanden verkennen , nu zie ik ze niet meer. Waarschijnlijk iets met beheerrechten ?
Dat lukt bij mij weer wel, op mijn PC zie ik alles maar ik heb er niets aan.
Verwijderd
Installeer een andere bestandsbeheerder...ik gebruik 'total commander',
zoek in play store naar deze. En probeer dan een oudere/andere versie van Miui te installeren.
zoek in play store naar deze. En probeer dan een oudere/andere versie van Miui te installeren.
Heb al wel een andere geprobeerd maar zal jouw tip ook eens opvolgen, hopelijk vind ik de multilang versie van vorige week.
Ik vermoed dat het bij het volgende misgaat: als je naar updater gaat zoekt deze toch werd de ROM in zijn eigen niet werkende bestandsbeheer, hij tolereert geen vreemdelingen. Net een soort Wilders - updatet.
Ik vermoed dat het bij het volgende misgaat: als je naar updater gaat zoekt deze toch werd de ROM in zijn eigen niet werkende bestandsbeheer, hij tolereert geen vreemdelingen. Net een soort Wilders - updatet.
Verwijderd
Hieronder de aries.zip opsnorren !
http://goo.im/devs/ibotpeaches/miuiandroid/releases/4.5.23m
http://goo.im/devs/ibotpeaches/miuiandroid/releases/4.5.23m
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 18:53 ]
Finux, hartelijk dank voor je hulp, het is gelukt! Total commander is een mooi programma, het was precies wat ik nu nodig had, vind vast nog wel een handigheidje daarmee. Waarom heb jij get gedownload?
Er is gelijk nog een probleem opgelost: sinds gisteren waren ook de namen van mijn WhatsApp contacten verdwenen, die zijn nu weer terug.
Nogmaals dank!
Er is gelijk nog een probleem opgelost: sinds gisteren waren ook de namen van mijn WhatsApp contacten verdwenen, die zijn nu weer terug.
Nogmaals dank!
Wat betreft WhatsApp te vroeg gejuigd, contacten zijn weg.....Maar gelukkig had ik een backup gemaakt, ook weer opgelost.
Het wordt echter wel een triest verhaal want nu doet de mail het niet meer.
Het wordt echter wel een triest verhaal want nu doet de mail het niet meer.
[ Voor 55% gewijzigd door Eleni op 31-05-2014 20:10 ]
Waarom total commander?
2 schermen zodat kopiëren van bestanden een fluitje van een cent is
Ingebouwde FTP cliënt
Ingebouwde toegang tot Netwerk shares/Nas
Toegang tot SD kaarten
Het programma is redelijk klein+gratis.
Sinds 1994 gebruik ik denk ik de Commander reeks.
2 schermen zodat kopiëren van bestanden een fluitje van een cent is
Ingebouwde FTP cliënt
Ingebouwde toegang tot Netwerk shares/Nas
Toegang tot SD kaarten
Het programma is redelijk klein+gratis.
Sinds 1994 gebruik ik denk ik de Commander reeks.
Vrees dat ik dat FTP gebeuren niet begrijp.
Overigens heb ik de boel maar weer teruggezet naar de update van gisteren omdat die van vorige week het nu niet meer goed doet, heb gezeur met niet werkende mail en met de whatsapp contacten.
Denk dat ik deze week wel overleef zonder te grutten in bestandsbeheer. Wellicht lost de komende update een en ander op.
Inderdaad ziet het er bij mij op de pc niet meer zo uit als voorheen, had ik niet goed op gelet.
De inhoud is niet meer makkelijk te bekijken.
Overigens heb ik de boel maar weer teruggezet naar de update van gisteren omdat die van vorige week het nu niet meer goed doet, heb gezeur met niet werkende mail en met de whatsapp contacten.
Denk dat ik deze week wel overleef zonder te grutten in bestandsbeheer. Wellicht lost de komende update een en ander op.
Inderdaad ziet het er bij mij op de pc niet meer zo uit als voorheen, had ik niet goed op gelet.
De inhoud is niet meer makkelijk te bekijken.
Heeft iemand een tip om de accuraatheid van de GPS van de Mi2s te verbeteren? Ik gebruik die tijdens het joggen in de Runkeeper app. Met mijn vroegere Motorola Defy altijd een erg trage fix maar wel een juiste trajectweergave. Met de Xiaomi een snellere fix maar een afwijking van 10 meter is niet ongebruikelijk. Volgens de kaart loop ik soms meer in het water dan ernaast. Ik heb GPS Status draaiende en gebruik MIUI. Tijdens het joggen luister ik naar Podcasts via Beyondcast. Misscien is dat laatste ter teveel aan? De afstand tussen meetpunten in Runkeeper varieert namelijk nogal - er zitten soms sprongen tot 50 meter tussen meetpunten op mijn looptraject.
Vleugje off-topic:
Ik ben nu al ruim een jaar super blij met mijn M2S maar begin toch wat jeuk te krijgen nu je ziet dat er wordt doorontwikkelt. Vooral wat betreft camera en batterijduur etc. (immers, de M2s gaat kitkat prima draaien). Nu heb ik voor de M2S gekozen vanwege de grote. Compact..handzaam..je kan hem nog eens in je zak doen.
Toch, als ik mij er goed in heb verdiept, er is op dit moment NIETS high end chinees meer te krijgen van deze of vergelijkbare (4.5 inch max) grote. Het zal ook veel makkelijker (en goedkoper) zijn om meer electronica kwijt te kunnen in een groter toestel.
Wat jullie? Zijn er ware opvolgers of wordt jullie nieuwe phone ook een 5 inch?
Ik ben nu al ruim een jaar super blij met mijn M2S maar begin toch wat jeuk te krijgen nu je ziet dat er wordt doorontwikkelt. Vooral wat betreft camera en batterijduur etc. (immers, de M2s gaat kitkat prima draaien). Nu heb ik voor de M2S gekozen vanwege de grote. Compact..handzaam..je kan hem nog eens in je zak doen.
Toch, als ik mij er goed in heb verdiept, er is op dit moment NIETS high end chinees meer te krijgen van deze of vergelijkbare (4.5 inch max) grote. Het zal ook veel makkelijker (en goedkoper) zijn om meer electronica kwijt te kunnen in een groter toestel.
Wat jullie? Zijn er ware opvolgers of wordt jullie nieuwe phone ook een 5 inch?
@xon: Mocht je wat "nieuws" proberen, dan kan je bijvoorbeeld de KitKat ROM van Ivan erop zetten. Ik draai deze een aantal maanden en ben nog geen bugs tegen gekomen. Als je deze rom combineert met Xposed heb je genoeg te customizen, en icm met Greenify kan je ook lekker lang zonder stekker.
Het is inderdaad lastig om een "klein" toestel te vinden dat een duidelijke upgrade is ten opzichte van de m2s.
@Koekoesclocker: Bij mij werk Runkeeper prima, zowel tijdens het hardlopen als het fietsen. In het bos is ie wel iets minder nauwkeurig, maar niet meer dan bijvoorbeeld mijn Garmin. Voor als je er wat aan hebt, tijdens het fietsen wijkt de totale afstand die Runkeeper doorgeeft niet af van de afstand op mn fietscomputer, dus dat zit wel goed
Het is inderdaad lastig om een "klein" toestel te vinden dat een duidelijke upgrade is ten opzichte van de m2s.
@Koekoesclocker: Bij mij werk Runkeeper prima, zowel tijdens het hardlopen als het fietsen. In het bos is ie wel iets minder nauwkeurig, maar niet meer dan bijvoorbeeld mijn Garmin. Voor als je er wat aan hebt, tijdens het fietsen wijkt de totale afstand die Runkeeper doorgeeft niet af van de afstand op mn fietscomputer, dus dat zit wel goed
De enige upgrade voor de mi2s zijn (allemaal met betere specs en kleiner dan 13cm):
Sony Xperia Z1 compact /Z1f uit Japan
productreview: Sony Xperia Z1 Compact Zwart review door Kiswum
Sharp Aquos mini SHL24
nieuws: Sharp-smartphone krijgt 4,5" igzo-scherm met 487 ppi
Docomo Sharp SH02F
http://www.kyoex.com/sharp-sh-02f-igzo-aquos-phone-mini-ex/
Alternatief: iPhone 5s
Verder zijn er naar mijn weten geen snellere telefoons dan de Mi2s onder de 13 cm. Vanaf dat formaat beginnen de 4,7 en 5" telefoons.
Sony Xperia Z1 compact /Z1f uit Japan
productreview: Sony Xperia Z1 Compact Zwart review door Kiswum
Sharp Aquos mini SHL24
nieuws: Sharp-smartphone krijgt 4,5" igzo-scherm met 487 ppi
Docomo Sharp SH02F
http://www.kyoex.com/sharp-sh-02f-igzo-aquos-phone-mini-ex/
Alternatief: iPhone 5s
Verder zijn er naar mijn weten geen snellere telefoons dan de Mi2s onder de 13 cm. Vanaf dat formaat beginnen de 4,7 en 5" telefoons.
Verwijderd
@eleni: mail werkt bij mij op de multilang ook niet. Ik gebruik nu cloudmagic en dat werkt perfect.
Hehe, eindelijk nog iemand met hetzelfde probleem.....
Waarom checkt niemand hier de reacties in de ML versie topics op Xiaomi.eu....
Dit probleem is er al 3 weken
Oplossing: download een email.apk van half mei.
Stop en verwijder de oude mail app uit je system/apps folder, plaats de oude daar in en daarna kun je de email app installeren. Als het goed is, is het daarmee opgelost.
Helaas hebben de devvers van Xiaomi.eu dit ook nog niet in de huidige ROM zitten.
P.s. mail werkt bij mij wel, maar hij is niet meer in te zien via het pull down menu.
Dit probleem is er al 3 weken
Oplossing: download een email.apk van half mei.
Stop en verwijder de oude mail app uit je system/apps folder, plaats de oude daar in en daarna kun je de email app installeren. Als het goed is, is het daarmee opgelost.
Helaas hebben de devvers van Xiaomi.eu dit ook nog niet in de huidige ROM zitten.
P.s. mail werkt bij mij wel, maar hij is niet meer in te zien via het pull down menu.
[ Voor 9% gewijzigd door Kiswum op 02-06-2014 08:58 ]
Nou simpel, ik had geen probleem totdat ik na zaterdag dat vastlopende bestandsbeheer had. Na wat gedoe en hier de mogelijkheid gekregen te hebben dit te omzeilen ging ik terug naar een oudere versie en kreeg er een whatsapp en mail probleem voor in de plaats.
Denk dat ik nu maar eerst komene zaterdag afwacht.
Denk dat ik nu maar eerst komene zaterdag afwacht.
Ik kom er net achter, dat je bij de herinstallatie van de app, je de gegevens moet wissen via Instellingen(settings) -> App -> Mail
Je komt anders niet in de app.
Dit betekend dat je je account( s) terug moet zetten incl. de instellingen van je accounts.
Je komt anders niet in de app.
Dit betekend dat je je account( s) terug moet zetten incl. de instellingen van je accounts.
Sudray, toch maar je advies opgevolgd en cloudmagic geinstalleerd. Daarna vorige rom erop gezet en nu doet alles het weer naar behoren voor zover ik nu kan zien. 
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:22:
@eleni: mail werkt bij mij op de multilang ook niet. Ik gebruik nu cloudmagic en dat werkt perfect.
http://en.miui.com/thread-22824-1-1.html
"Nieuws" over MIUIv6 en je kunt je aanmelden als bèta-tester.
"Nieuws" over MIUIv6 en je kunt je aanmelden als bèta-tester.
Het is lastig zoeken, maar waar zie je dat je je kunt aanmelden?
Er lijken alleen maar algemene vragen in te staan:
Er lijken alleen maar algemene vragen in te staan:
When do you think is the perfect time to launch MIUI V6?
What are the key features you want from MIUI V6?
Do you want to join in the beta team for MIUI V6 ?
Stay tuned with us. More news about MIUI V6 is coming.
Mijn mi2s reboot als ik hem ergens tegen aan stoot, hij van een kleine hoogte valt of anderzijds een stootje krijgt... Zijn er meer mensen hier die dat hebben?
Daarnaast krijg ik van een aantal mensen de klacht dat ik via mijn mi2s slecht te verstaan ben of blikkerig klink...
Is hier iets aan te doen?
Daarnaast krijg ik van een aantal mensen de klacht dat ik via mijn mi2s slecht te verstaan ben of blikkerig klink...
Is hier iets aan te doen?
Rebuilding knowledge database
Net bij Ibuygou de Mi2s 32gb besteld.
Welke rom vinden jullie het fijnst draaien? Ik weet niet veel van custom roms af, zelf heb ik nu (2 jaar al) een htc explorer, geroot en cyanogenmod er op staan. De reden dat ik voor de mi2s ging is vanwege de prijs, formaat (niet zon tv-scherm in men hand, houd ik niet van), goede reviews hier en goede ondersteuning en aanpasmogelijkheden.
Welke rom vinden jullie het fijnst draaien? Ik weet niet veel van custom roms af, zelf heb ik nu (2 jaar al) een htc explorer, geroot en cyanogenmod er op staan. De reden dat ik voor de mi2s ging is vanwege de prijs, formaat (niet zon tv-scherm in men hand, houd ik niet van), goede reviews hier en goede ondersteuning en aanpasmogelijkheden.
Ik draai al heel lang Mokee OS, da's een 4.4.2 Cyanogenmod-based ROM. Draait heel snel en heeft geen irritante bugs. Ook mijn batterijduur is zeker in orde, beter dan alle andere 4.4.2-roms die ik getest heb (die van Ivan, M1cha en Cofface).nichan schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:13:
Net bij Ibuygou de Mi2s 32gb besteld.![]()
Android developer & dürüm-liefhebber
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken