Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

Heb de rom gebruikt die meteen ook google play store instaleert. Alleen als ik me wil aanmelden duurt het echt super lang. Hij is nu al 10 min bezig met aanmelden op men google account. Is dit normaal bij de eerste keer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Eindelijk aangemeld op men google account. Kan alleen veel apps niet vinden in de Play Store. Facebook, Wechat, WhatsApp etc. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NYG schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:30:
Eindelijk aangemeld op men google account. Kan alleen veel apps niet vinden in de Play Store. Facebook, Wechat, WhatsApp etc. Iemand tips?
Zo min mogelijk downloaden;) Blijft ie lekker schoon van. Verder zou je gewoon alles moeten kunnen vinden? Oh en een tip: wanneer ik FB erop heb staan gaat de accu 1,5 dag mee. Als ik FB er niet op heb staan gaat hij vier dagen mee. Dat spreekt wel voor zich dan denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Je kunt bij Facebook bv de chat/messenger functie uitzetten, moet een hoop schelen, want ik heb geen last van accu drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
Ik draai op mijn telefoon bijna geen apps meer, van bijna alles heb ik Chrome shortcuts op mn 'desktop' staan. 9/10 sites zijn al aangepast aan mobiel gebruik en werken prima. Voordeel is dat er geen apps zijn die stiekem je accu drainen.

FB is sinds die nieuwste update sowieso een gedrocht, ze dwingen je steeds meer op om gebruik te maken van 'populaire' posts ipv de nieuwste posts te zien, blergh.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ja dat is ergerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:36

woutur

Klauwtjes uit!

Vanaf het begin werken sommige apps die notificaties willen doorsturen niet op mijn Mi2-S. Bijvoorbeeld Soccer Live scores en NotifyMyAndroid. Beide deden het prima op mijn eerdere Sony Xperia P.

Is er ergens een instelling die ik kan doen, piefje palletje hier daar?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutur schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:13:
Vanaf het begin werken sommige apps die notificaties willen doorsturen niet op mijn Mi2-S. Bijvoorbeeld Soccer Live scores en NotifyMyAndroid. Beide deden het prima op mijn eerdere Sony Xperia P.

Is er ergens een instelling die ik kan doen, piefje palletje hier daar?
Vreemd, ik had dat vaak toen ik MIUI draaide als custom ROM op andere telefoons. Op mijn Mi2s nooit meer last van gehad. Heb je een of andere data saver aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:18:
[...]

Vreemd, ik had dat vaak toen ik MIUI draaide als custom ROM op andere telefoons. Op mijn Mi2s nooit meer last van gehad. Heb je een of andere data saver aanstaan?
Het enige wat ik gebruik is de ingebouwde Energiemodus 'Normaal' bij Instellingen -> Batterij.
Ik gebruik geen externe apps zoals Greenify en dergelijken.

'Normale' notificaties van gmail, kalender, google now, WhatsApp komen gewoon door. Ik zal even kijken of het iets te maken heeft met het inschakelen van berichten op de notificatie balk.

Edit: Notificaties en statusbalk stonden voor deze apps beiden al aan..

[ Voor 5% gewijzigd door woutur op 17-04-2014 10:48 . Reden: Meer informatie ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
http://en.miui.com/thread-19249-1-1.html

misschien ook V6? I wonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Facebook is niet echt belangrijk, maar Wechat en Whatsapp wel. Snap wel nog steeds niet dat waarom ik ze niet kan vinden in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Google eens op whatsapp apk, dat kun je installeren buiten de playstore om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
http://www.nu.nl/tech/375...e-downloaden-android.html
Zou je dit ook op Miui kunnen installeren naast de standaard camera app, ik kan hem nm. niet vinden in de Play Store. Ik zag laatst op een nexus 4 de Photo Sphere functie en dat zag er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Nee, want wij draaien niet op kitkat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anima-t3d
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-03 14:15
Ik gebruik deze app: Google Play: Snapdragon™ BatteryGuru Werkt netjes, geeft ook aan wanneer je batterij ermee zou stoppen, kan reminders doen als je gewoonlijk zou opladen maar het toch vergeet of als je batterij het niet zou volhouden tot jouw volgende oplaadbeurt. En nog zoveel meer! *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net update JLB33. Op het eerste gezicht lijkt er niets veranderd te zijn. De changelog blijft ook gewoon helemaal leeg, dus ik heb geen idee wat deze update doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Ik gebruik zelf de dev versie maar afgaande op de ontwikkelingen van afgelopen tijd bugfixes en waarschijnlijk de nieuwe muziek en mail apps en de OpenSSL fix (die overigens dus helemaal niks fixt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Eleni schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:04:
Nee, want wij draaien niet op kitkat.
Nog een reden om te hopen dat MIUI V6 (op basis van 4.4) gauw komt...

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:30:
Ik kreeg net update JLB33. Op het eerste gezicht lijkt er niets veranderd te zijn. De changelog blijft ook gewoon helemaal leeg, dus ik heb geen idee wat deze update doet.
Email app is behoorlijk veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eleni schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 20:39:
[...]

Email app is behoorlijk veranderd!
Ik gebruik alleen de Gmail app ;) Van daar dat ik het niet zag.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Die MIUI 4.4.18 is echt een verbetering ten opzichte van die van vorige week! Ik had ineens last van battery drain en de app WoStore haalde mijn battery leeg (terwijl ik de app niet eens gebruik).
Heeft iemand via Root App Delete die 'WoStore' app verwijderd? Hij geeft namelijk veel 'weet je het zeker?' meldingen als ik het probeer.

De nieuwste update geeft mijn battery weer nieuw leven, draai al 23uur en nog steeds 55% batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Ik heb ook nu 4.4.18 erop gezet maar mijn batterij raakt veel te snel leeg. Was al zo bij 4.4.11 eigenlijk
Ik gebruik de telefoon helemaal niet intensief. Wifi en gps staan uit, geen videos en ook geen games. Alleen Wechat en Whatsapp en misschien 1 uur muziek luisteren
Gister de telefoon op vliegtuigmodus gezet toen ik ging slapen. Batterij was toen 72%. Toen ik opstond was de batterij nog maar 55% !! Dit hoort toch normaal gesproken niet meer dan 3% ofso te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Herr Flicker schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:00:
Die MIUI 4.4.18 is echt een verbetering ten opzichte van die van vorige week! Ik had ineens last van battery drain en de app WoStore haalde mijn battery leeg (terwijl ik de app niet eens gebruik).
Heeft iemand via Root App Delete die 'WoStore' app verwijderd? Hij geeft namelijk veel 'weet je het zeker?' meldingen als ik het probeer.

De nieuwste update geeft mijn battery weer nieuw leven, draai al 23uur en nog steeds 55% batterij!
Die WoStore kan er wel vanaf, is zo te zien een app store van een Chinese telco. Ik gebruik de MIUI dev versie van Xiaomi maar ik kan me niet herinneren dat die WoStore daarin meegeleverd werd.

Had zelf geupdate vanaf 4.3.14 naar 4.4.18 en m'n verbruik is (gelukkig) hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
Ik zit hier met een Mi2S in mijn handen van een vriendin welke aardig defect lijkt te zijn.

Vandaag is deze volgens haar eerst in een SOD geraakt. Scherm ging niet meer aan, maar gaf ook geen signaal zodra je deze belde (beller hoorde wel het 'overgaan'). Na het uitzetten van de Mi2S (batterij eruit), doet deze nu helemaal niets meer.... geen led bij oplader, power button reageert nergens op, pwr+vol- doet niets, geprobeerd met en zonder batt...

iemand nog een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Rayures schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:12:
Ik zit hier met een Mi2S in mijn handen van een vriendin welke aardig defect lijkt te zijn.

Vandaag is deze volgens haar eerst in een SOD geraakt. Scherm ging niet meer aan, maar gaf ook geen signaal zodra je deze belde (beller hoorde wel het 'overgaan'). Na het uitzetten van de Mi2S (batterij eruit), doet deze nu helemaal niets meer.... geen led bij oplader, power button reageert nergens op, pwr+vol- doet niets, geprobeerd met en zonder batt...

iemand nog een suggestie ?
probeer hem nog even langer aan de lader te laten hangen. Mogelijk dat hij dan weer prik krijgt.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
lekzzz schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:46:
[...]

probeer hem nog even langer aan de lader te laten hangen. Mogelijk dat hij dan weer prik krijgt.
Gehele nacht in de lader gehangen. Doet nog steeds niets, ook niet zonder batt... Ben bang dat een retourtje gaat worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn touchscreen lijkt niet meer te werken op mijn Xiaomi, is hier toevallig een workaround voor beschikbaar? En als ik deze bestel (http://www.ibuygou.com/p-...replacement-5218-usd.html) zou mijn touchscreen dan weer werken of is dit simpelweg het bedekkende glas op de touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anima-t3d
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:19:
Mijn touchscreen lijkt niet meer te werken op mijn Xiaomi, is hier toevallig een workaround voor beschikbaar? En als ik deze bestel (http://www.ibuygou.com/p-...replacement-5218-usd.html) zou mijn touchscreen dan weer werken of is dit simpelweg het bedekkende glas op de touchscreen?
Dat is glas+digitizer ZONDER LCD. Ik zou dit niet aanraden, er zijn op aliexpress (zie link in topic een paar pagina's terug) die goedkoper zijn en met frame + LCD. Als je alleen het glas hebt, moet je gaan prullen met lijm/frame en LCD. Voor 50-70 euro heb je alles en moet je slechts een paar schroefjes en klikjes doen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:35
Rayures schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:12:
[...]

Gehele nacht in de lader gehangen. Doet nog steeds niets, ook niet zonder batt... Ben bang dat een retourtje gaat worden ;(
Zit de USB micropoort niet vol met stof? Daar had ik namelijk last van en ging het opladen erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Mi2s. Ik krijg de meeste belletjes niet door: bij de ander word gelijk de voicemail erop gekwakt. Na een paar uur krijg ik dan een SMS dat ik een oproep gemist heb. Iemand die me kan vertellen wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:51:
Ik heb een probleem met mijn Mi2s. Ik krijg de meeste belletjes niet door: bij de ander word gelijk de voicemail erop gekwakt. Na een paar uur krijg ik dan een SMS dat ik een oproep gemist heb. Iemand die me kan vertellen wat ik hieraan kan doen?
Ik heb dat twee keer gehad en beide keren heb ik dit kunnen verhelpen met een simpele restart. Tegenwoordig maak ik er een gewoonte van om dat dan maar om de twee, drie weken of zo eens te doen, want voor de rest is-tie retestabiel.

Is trouwens een zegen vergeleken met de HTC One S die ik hiervoor bezat; na de tweede en laatste software update die ik daarop ontving van HTC rebootte deze spontaan uit zichzelf, zo'n beetje één à twee keer per dag...

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:51:
Handig voor de rest van lezers: welke versie draai je? Kunnen we die wellicht vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRRobert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:49:
[...]

Ik heb dat twee keer gehad en beide keren heb ik dit kunnen verhelpen met een simpele restart. Tegenwoordig maak ik er een gewoonte van om dat dan maar om de twee, drie weken of zo eens te doen, want voor de rest is-tie retestabiel.

Is trouwens een zegen vergeleken met de HTC One S die ik hiervoor bezat; na de tweede en laatste software update die ik daarop ontving van HTC rebootte deze spontaan uit zichzelf, zo'n beetje één à twee keer per dag...
Na een restart lijkt het inderdaad weer te werken, maar alleen maar voor een paar uur. Ik heb helaas ook nog de stock recovery erop staan dus ik kan niet de cache en dalvik cache wipen.
woutur schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:49:
[...]

Handig voor de rest van lezers: welke versie draai je? Kunnen we die wellicht vermijden?
Ik draai JLB33, maar ik ben niet zeker dat die versie dat veroorzaakt heeft. Ik hoop het wel, want dan ben ik er weer vanaf met de volgende update.

Edit: maar eens CWM geïnstalleerd en de cache en dalvik cache gewiped. Ik ben benieuwd of dit het oplost.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:50
Zijn er mensen met de 4.4.18 Multilang ROM die kunnen testen of de e-mailwidget bij hen wel werkt? Bij mij doet ie het niet meer sinds de update :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ja hoor, ik gebruik hem gewoon, heb er 3 accounts in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:28
Bij mij werkt de e-mail sinds de update van 4.4.18 ook niet goed meer. De mailapp wordt niet meer automatisch geopend wanneer ik er via een notificatie heen wil, de emailwidget werkt niet meer en de taal is nu engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulAM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-04 16:13
Zit 4G voor deze Phone in de pijplijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

PaulAM schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:23:
Zit 4G voor deze Phone in de pijplijn?
Hoe kan dat nu... De Mi2 heeft geen 4G-compatibele hardware.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
XPS15 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:42:
Bij mij werkt de e-mail sinds de update van 4.4.18 ook niet goed meer. De mailapp wordt niet meer automatisch geopend wanneer ik er via een notificatie heen wil, de emailwidget werkt niet meer en de taal is nu engels....
Daar heb je gelijk in, via notificaties werkt de boel bij mij ook niet meer, maar ik kan mijn mail wel via de widget openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Sinds 4.4.18 doet bij mij inderdaad de mail app het erg slecht. Met name de widget en mails die ik bekeken heb komen de hele tijd terug..
Ik krijg om de een of andere redenen niet die bevestings mail van xiaomi.eu weet iemand een mail adres van een van de support/beheerders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

Iemand van jullie die de ING bankieren app gebruikt? Ik was aan het zoeken in de play store maar kan hem helaas niet vinden. Alle andere apps van banken (ABN, Rabo etc) zijn wel te vinden en te installeren. Ook via de computer kan ik hem niet installeren. Er wordt een melding gegeven dat xiaomi mi2s niet ondersteund wordt als ik hem via de pc wil installeren. Wou graag weten of andere mensen hetzelfde ervaren. Ik draai 4.4.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
NYG schreef op donderdag 24 april 2014 @ 05:15:
Iemand van jullie die de ING bankieren app gebruikt? Ik was aan het zoeken in de play store maar kan hem helaas niet vinden. Alle andere apps van banken (ABN, Rabo etc) zijn wel te vinden en te installeren. Ook via de computer kan ik hem niet installeren. Er wordt een melding gegeven dat xiaomi mi2s niet ondersteund wordt als ik hem via de pc wil installeren. Wou graag weten of andere mensen hetzelfde ervaren. Ik draai 4.4.18.
Deze misschien?
Deze app is compatibel met al uw apparaten.

[ Voor 4% gewijzigd door lekzzz op 24-04-2014 07:24 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Laatst online: 14:28
ING bankieren app gebruik ik al een jaar probleemloos! Moet te vinden zijn lijkt me... kwestie van zoeken op ING.

Probleem met de e-mail zal met de aanstaande update wel aangepakt zijn lijkt me. Ze mogen ook wel eens een foutje maken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Laatst online: 07-07 10:35
Ik heb deze vraag hier nog al eens gesteld, maar ik blijf problemen ondervinden bij het usb-tetheren naar m'n laptop. Zonder enige reden springt dit regelmatig uit. Browsen is niet echt een probleem, het doet zich vooral voor bij downloads of streamen oid waarbij er voor een langere tijd een (betrekkelijk) hoge snelheid wordt aangehouden. Het cappen van de dl-snelheid heeft geen weinig nut, want dan springt het nog tetheren nog steeds af maar dan na 10min ipv 8min ofzo.
Dit probleem doet zich al voor sinds de eerste keer dat ik het probeerde, dus van de ROM hangt het blijkbaar niet af.
Is er iemand die gelijkaardige problemen heeft, of weet waar dit aan zou kunnen liggen? (netwerk base met mobile vikings als provider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
Ik probeer de app Sygic te installeren en nu zegt ie dat er geen ruimte is terwijl ik nog 10Gb vrij heb.
Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

lekzzz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:24:
[...]

Deze misschien?
Deze app is compatibel met al uw apparaten.
Ja heb ik geprobeerd. Zegt nog steeds dat mijn apparaat niet compatibel is. Ik snap het zelf ook niet meer.
Misschien komt het omdat ik in China zit, maar daar kan het toch niet aan liggen. Alle andere bankieren apps zijn wel gewoon te vinden en te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Clukers schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:37:
Ik heb deze vraag hier nog al eens gesteld, maar ik blijf problemen ondervinden bij het usb-tetheren naar m'n laptop. Zonder enige reden springt dit regelmatig uit. Browsen is niet echt een probleem, het doet zich vooral voor bij downloads of streamen oid waarbij er voor een langere tijd een (betrekkelijk) hoge snelheid wordt aangehouden. Het cappen van de dl-snelheid heeft geen weinig nut, want dan springt het nog tetheren nog steeds af maar dan na 10min ipv 8min ofzo.
Dit probleem doet zich al voor sinds de eerste keer dat ik het probeerde, dus van de ROM hangt het blijkbaar niet af.
Is er iemand die gelijkaardige problemen heeft, of weet waar dit aan zou kunnen liggen? (netwerk base met mobile vikings als provider)
Heb hetzelfde: hoe hoger de downloadsnelheid, hoe eerder hij eruit springt. Ik tetherde wel via wifi dus kan geen oordeel vellen over de mobiele verbinding. Wifi is nu gefixed op mijn laptop, dus gebruik het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 15:36
wouters84 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:14:
Ik probeer de app Sygic te installeren en nu zegt ie dat er geen ruimte is terwijl ik nog 10Gb vrij heb.
Heeft iemand misschien een oplossing?
En is dat op dezelfde partitie waar ook andere apps opstaan? Niet dat die 10 GB per ongeluk op een andere partitie staat? (En dat die voor apps dus al vol is.) Als het dezelfde is, zou ik niet zo snel een oplossing weten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
NYG schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:16:
[...]

Ja heb ik geprobeerd. Zegt nog steeds dat mijn apparaat niet compatibel is. Ik snap het zelf ook niet meer.
Misschien komt het omdat ik in China zit, maar daar kan het toch niet aan liggen. Alle andere bankieren apps zijn wel gewoon te vinden en te installeren.
Welke rom gebruik je? De Chinese of miuiandroid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Laatst online: 07-07 10:35
mottert schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:57:
[...]

Heb hetzelfde: hoe hoger de downloadsnelheid, hoe eerder hij eruit springt. Ik tetherde wel via wifi dus kan geen oordeel vellen over de mobiele verbinding. Wifi is nu gefixed op mijn laptop, dus gebruik het niet meer :P
Dan is het alleszins toch geen alleenstaand geval precies... Heb hier een collega met een MI2S en hij ging het ook eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
@Nonstop decay
Ik weet niet op welke partitie hij staat en waar dat te zien is. Hij zegt tijdens het installeren dat er "Geen ruimte beschikbaar" is en als je dan op "toepassingen beheren" klikt ga je naar "systeem opschonen" en daar zie je dat ik nog 10Gb vrij heb.
heeft iemand een idee?
Ik heb ook de nieuwste weekly build 4.4.18 van Xiaomi.eu geinstaleerd.

Edit: Opgelost..
Ik heb met RootExplorer m'n hele toestel laten doorzoeken en kwam een bestandje tegen dat het woord sygic in z'n naam had ergens in een mapje ver weggestopt, volgens mij een .odx betand en heb die verwijdert en toen kon ik hem installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door wouters84 op 25-04-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
Ben er van plan ook maar eentje te kopen, perfecte hardware specs en nu ook aardig goedkoop, ik zit te denken aan ibuygou, iemand die mij dit afraad vanwege een veel betere prijs ofzo? to2c zag er ook leuk uit met een gratis silicon case, screen protector en leather case. wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
riksteek schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:20:
Ben er van plan ook maar eentje te kopen, perfecte hardware specs en nu ook aardig goedkoop, ik zit te denken aan ibuygou, iemand die mij dit afraad vanwege een veel betere prijs ofzo? to2c zag er ook leuk uit met een gratis silicon case, screen protector en leather case. wat raden jullie mij aan?
Ibuygou is sowieso 1 van de duursten.
Op aliexpress.com en to2c.com zal ie inderdaad allicht goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
Ibuygou is sowieso 1 van de duursten.
Op aliexpress.com en to2c.com zal ie inderdaad allicht goedkoper zijn.
[/quote]

Ook heb ik nog een oogje op de moto g, het enige wat er minder aan is is een zwakkere processor en geen uitbreidbaar geheugen toch? of zijn er meer redenen om de xiaomi daarboven te verkiezen?
Bedankt voor snelle de reactie van de vorige trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Weet iemand een geschikte hardloopband voor de Mi2s? Ik kan alleen op aliexpress een soort universele vinden die aangeschreven staat voor de Mi2s..

Alvast bedankt

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:41
mijn vrouw gebruikt een universele van de decathlon

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 10:47
Ik zit er sterk over te denken om een mi2s te kopen. Weet iemand of die 3000mAh batterij veel verschil maakt met de normale batterij die erbij zit? En heeft er toevallig iemand goede of slechte ervaring met fastcardtech.com als webwinkel?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Geen idee, ik heb voor Ibuygou gekozen vanwege de betrouwbaarheid, en de snelle traceerbare verzending.
De 3000 mah gaat inderdaad langer mee dan de gewone, al heb ik er geen stopwatch naast gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:37
Ik gebruik gewoon universele hardloopband van de Hema. Werkt prima, behalve dat de ouchtsensor bedekt is.
In auto helderheid stand in de zon is scherm niet te lezen.
Oplossing auto helderheid effe uit voor je gaat hardlopen en op 50% zetten.

Of door je hardloopapp of muziek binnen al te starten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

@HansieGansie: even zoeken in dit topic. Er zijn meer mensen met die vraag geweest. Gaat 1.5 keer zo lang mee. Logischerwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
Eleni schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:14:
Geen idee, ik heb voor Ibuygou gekozen vanwege de betrouwbaarheid, en de snelle traceerbare verzending.
De 3000 mah gaat inderdaad langer mee dan de gewone, al heb ik er geen stopwatch naast gehouden.
Ik merk echt extreem verschil, haal met normale batterij ongeveerd 3 uur scherm en 16 uur standy, met de 3100 zit ik bijna op 8 uur scherm en 25 uur standby....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
Bedankt voor de reacties. Ik heb knoop doorgehakt en hem besteld met 3000mah batterij bij Ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe ik 4G aanzet op mijn xiaomi m2a met MIUI 4.4.25?

mijn abonnement ondersteunt 4g, maar ik vind de knop niet om het aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm, lees juist dat xiaomi m2a geen 4g ondersteunt, lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[edit]

[ Voor 97% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Laatst online: 20-09 10:58
zucht, begin de hoop op te geven met m'n mi2, als ik mensen bel valt random het geluid uit en moet ik overgaan op speaker, soms valt die dan weer uit en schakel ik terug naar de gewone "belspeaker", en soms doet geen van beide het en kan ik dus niets horen...en vreemd genoeg horen zij mij dan ook niet.

aan het overwegen een mi3 aan te schaffen, staat in afslag op ibuygou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[edit]

[ Voor 95% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Beroerd voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Laatst online: 23-07-2024
Sinds vandaag overgestapt van HI naar Ziggo Mobiel (op vodafone netwerk).

En wat gebeurd er: Ja.. battery drain. Accu is na 4 uur compleet leeg en ik heb hem niet eens intensief gebruikt. Wat een giller.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Het is dus vanaf vandaag (sinds ik de sim kaart van Ziggo er in heb). Als ik het niet opgelost krijg is het weer dag Ziggo, maar zit ik wel een of twee maanden met het batterij probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
Rezje schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:23:

En wat gebeurd er: Ja.. battery drain. Accu is na 4 uur compleet leeg en ik heb hem niet eens intensief gebruikt. Wat een giller.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Het is dus vanaf vandaag (sinds ik de sim kaart van Ziggo er in heb). Als ik het niet opgelost krijg is het weer dag Ziggo, maar zit ik wel een of twee maanden met het batterij probleem.
HI is KPN netwerk, toch? Ik ben van Vodafone naar KPN netwerk overgestapt, maar met beide geen problemen. Het zou dus wel moeten kunnen werken :P

Als je geen nieuwe apps hebt geïnstalleerd sinds de switch, zou je misschien nog een factory reset kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
Rezje schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:23:

Ik heb een gelijksoortig probleem met Rabomobiel (ook KPN netwerk) wel eens gehad na herinstallatie van mijn telefoon: batterij in een paar uur leeg (waar ik normaal een paar dagen redde).
Het probleem bleek uiteindelijk opgelost te zijn door bij de Mobile Network settings de Access Porint Names goed in te stellen (weet niet wat dat voor Ziggo moet zijn).
Volgens mij is je nu telefoon constant aan het proberen een verbinding op te zetten en dat vreet batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb hem nu op 2G gezet. En nu loop de batterij normaal.
Zodra ik hem weer terug op 3G of Variable 2G/3G zet kost het me weer batterijen.

de APN naam klopt (ziggo,dataxs.mobi)
Het zit hem dus in de combinatie 3G / Vodafone / Mijn telefoon , maar geen idee hoe ik het oplos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
De redactie heeft met de test van de Mi2 ook een drain gehad met Vodafone. Bleek wel iets met de apn te maken te hebben. Misschien kun je wat vinden in dit topic of die van de Mi2 als je zoekt op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:27
Gisteren de Xiaomi Mi2s binnen gekregen. Prachtig apparaat zeg en supersnel!
Het enige waar ik nog tegenaan loop is dat het scherm na 30 seconden dimt en vervolgens na de ingestelde tijd uit gaat. Weet iemand waar je kunt instellen na hoeveel tijd het scherm dimt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:32

Wirehub

Blaat

daanNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:48:
Gisteren de Xiaomi Mi2s binnen gekregen. Prachtig apparaat zeg en supersnel!
Het enige waar ik nog tegenaan loop is dat het scherm na 30 seconden dimt en vervolgens na de ingestelde tijd uit gaat. Weet iemand waar je kunt instellen na hoeveel tijd het scherm dimt?
Instellingen , weergave > Slaapstand :-)

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
Omdat het anders een forum wordt met een hoop klachten, wilde ik even zeggen dat ik echt heel blij ben met m'n Mi2s. Het is m'n 2e china-phone en hij bevalt meer dan prima. Hiervoor had ik een Newman N2 en daar zaten echt wel een hoop foutjes / irritante bugs in, al werd dat wel minder na verloop van tijd toen er custom ROMs kwamen.
Bij de Mi2s werkt alles super vloeiend, MIUI vind ik ook erg lekker werken, en ook nog niet de behoefte gehad aan een custom ROM. De bouwkwaliteit is ook fantastisch, zeker vergeleken met de Newman N2.
Kortom ik ben er erg blij mee en kan 'm iedereen aanraden. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Hear hear, helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook! Beste telefoon voor de beste prijs die ik tot nu toe gehad heb. En wanneer de Mi3s uitkomt eens kijken of die leuk is, of een tweedehands Mi3 64GB scoren.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Kan ik straffeloos booten naar mijn andere systeem (draai nu 4.4.25 en wil terug naar 3.12.18) zonder dat de boel in de war wordt geschopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09 15:36
wouters84 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:45:
Omdat het anders een forum wordt met een hoop klachten, wilde ik even zeggen dat ik echt heel blij ben met m'n Mi2s. Het is m'n 2e china-phone en hij bevalt meer dan prima. Hiervoor had ik een Newman N2 en daar zaten echt wel een hoop foutjes / irritante bugs in, al werd dat wel minder na verloop van tijd toen er custom ROMs kwamen.
Bij de Mi2s werkt alles super vloeiend, MIUI vind ik ook erg lekker werken, en ook nog niet de behoefte gehad aan een custom ROM. De bouwkwaliteit is ook fantastisch, zeker vergeleken met de Newman N2.
Kortom ik ben er erg blij mee en kan 'm iedereen aanraden. ;-)
Eleni schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:08:
Hear hear, helemaal mee eens!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:18:
Hier ook! Beste telefoon voor de beste prijs die ik tot nu toe gehad heb. En wanneer de Mi3s uitkomt eens kijken of die leuk is, of een tweedehands Mi3 64GB scoren.
Ik ben blij om te horen dat het toestel zo goed bevalt. :)
Ik heb er zelf eentje besteld bij mixeshop. De betaling (via PayPal) zou eindelijk rond moeten zijn, maar de status staat nog op "pending". Ik hoop dat ie snel komt... m'n smartphone is kapot en ik wil heel graag die Mi2S hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anima-t3d
JLB 34.0.0 uitgebracht (MI2S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
woutur schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:58:
Kan ik straffeloos booten naar mijn andere systeem (draai nu 4.4.25 en wil terug naar 3.12.18) zonder dat de boel in de war wordt geschopt?
Nee upgraden gaat wel maar downgraden niet. Beste is om een back-up te maken. Je hele telefoon volledig terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw de rom erop zetten die je wil. Hiermee voorkom je de grootste ellende mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Laatst online: 09-04-2022
zijn JLB roms geroot? indien nee, hoe kan ik die rooten?

[ Voor 12% gewijzigd door dest1 op 06-05-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb een probleempje om in te loggen op mn micloud account. Geraak wel binnen op de xiaomi site mr mn device m2s staat er niet op.
In het begin kreeg ik nog frame network service stopped of zo maar nu als ik micloud aanklik gewoin niets meer. . iemand hetzelfde probleem?
Voor de rest prima tevreden.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anima-t3d
dest1 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:34:
zijn JLB roms geroot? indien nee, hoe kan ik die rooten?
Geen idee, zit er gewoon standaard op (MIUI). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Het prettige van de m2s vind ik de mogelijkheid tot batterijen verwisselen, altijd handig op reis zolang je in vliegtuigen nog niet kunt opladen. Ben benieuwd of dat met de m3s ook mogelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
Gisteren mijn M2s binnen gekregen :D

Volgens mij stond er multilang rom op want ik kon hem al wel op nederlands zetten. Ik heb inmiddels via die updater app geupdate naar versie 4.4.11, maar er staat echter wel veel bloatware / chinese apps op. Is dit gebruikelijk bij de multilang rom, of heb ik toch een verkeerde?

Ook bevatten delen van mijn toetsenbord nog chinese tekens. Is dit ook normaal bij die multilang rom?
Welke rom raden jullie aan voor de mi2s? Het liefst een met weinig bloatware.
(Ik heb al wel wat teruggezocht in dit topic en kom daar vooral multilang rom tegen)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
@ HansieGansie

Surf op je toestel naar Xiaomi.eu -> MIUI Weekly Rom Releases -> Kies de nieuwste (4.4.25) ->
download het bestand op je toestel.
Ga naar de Updater app -> Menu toets (links van Home) en kies je net gedownloade bestand.

Nu zal de nieuwste Multilang Rom installeren en kom je geen Chinese tekens / bloatware meer tegen.

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
Bedankt. _/-\o_
Gaan we vanavond even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouters84 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:18:
@ HansieGansie

Surf op je toestel naar Xiaomi.eu -> MIUI Weekly Rom Releases -> Kies de nieuwste (4.4.25) ->
download het bestand op je toestel.
Ga naar de Updater app -> Menu toets (links van Home) en kies je net gedownloade bestand.

Nu zal de nieuwste Multilang Rom installeren en kom je geen Chinese tekens / bloatware meer tegen.

Succes...
Blijft dan ook je data van de normale ROM intact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Laatst online: 09-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:22:
[...]

Blijft dan ook je data van de normale ROM intact?
ik denk het niet. (of ben ik mis?)

je kan wel al uw data, instellingen & apps backuppen met de "Backup" app in MIUI.

[ Voor 9% gewijzigd door dest1 op 07-05-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 21:30
Ik heb CM11 Kitkat geinstalleerd op mijn M2S en mijn batterij gaat sneller leeg dan je met je ogen kan knipperen. Sow wat een up- en downgrade in een ROM.
Heb nu BatteryGuru van Qualcomm geinstalleerd kijken of die er iets van kan maken. Wanneer bij 'instellingen' je naar 'info over telefoon' gaat, naar onderen scroll en 7x op de een naar laatste regel, 'build nummer', klikt kom je in de ontwikkelaars modus. Wanneer je dan weer terug gaat naar een menu erboven zie je een bliksem schichtje staan en 'Prestaties' staat er ook naast. Wanneer je daarop klikt kun je GPU en CPU prestaties controleren en aanpassen. ik heb em nu op 'msm-dcvs' staan. Kijken of het iets helpt. U hoort nog van mij! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Welke ROM heb je draaien?
Ik heb altijd de CM11 rom van Ivan gedraaid. Die gaf goede batterijduur.
Nu draai ik de officiele releases van de MoKee ROM. Batterijduur is beter dan standaard MIUI hoor.. Vergelijkbaar als WIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 21:30
De CM 11 is van m1cha.
Nu ik de instellingen heb verandert zoals eerder aangegeven loopt mijn batterij volgensmij minder snel leeg. De batterijduur van de MIUI multi lang die ik er op had staan deed ik ongeveer een dag mee. Morgen kan ik daar pas meer over vertellen aangezien ik pas vanmorgen mijn instellingen heb veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSDharry
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Nadat ik de MoKee ROM op partitie 2 had geïnstalleerd ging e.e.a. mis. Kon niet meer in partitie 1 komen. Heb toen alles weer terug gebracht tot één partitie en kan ik de MoKee ROM opstarten. Probleem dat nu is ontstaan is dat geen enkele bestand meer naar de SD-kaart kan kopiëren. Ik heb er ClockworkMod Recovery 6.0.4.7 op staan, en ook na factory reset, wipe cashe, wipe davilink cashe wordt het probleem niet verholpen. Mogelijk maakt dit al duidelijk dat ik niet echt een expert ben op dit gebied. Maar mogelijk kan iemand mij instrueren hoe ik weer bestanden op de sd-kaart kan kopiëren, zodat ik weer een rom naar keuze kan installeren. De sd-kaart wordt wel door de pc (win 7) gezien, alleen bij copy-paste vind er geen data overdracht plaats. Graag enige assistentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
lekzzz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:26:
[...]

Nee upgraden gaat wel maar downgraden niet. Beste is om een back-up te maken. Je hele telefoon volledig terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw de rom erop zetten die je wil. Hiermee voorkom je de grootste ellende mijns inziens.
Ik heb mijn Mi2 wel een aantal keren gedowngrade, dit laatste keer was een aantal maanden geleden doordat ik de pull-down menu irritant vond (je kreeg de meldingen niet direct te zien, maar eerst het verbruik van je data).
Dit ging bij mij overigens zonder problemen.

Dus maak eerst een backup, zet hem ergens anders neer en voer dan de downgrade uit.

Ik ben na 1,5 jaar nog steeds erg tevreden met mijn Mi2 (de oudere variant dus) en hij ziet er nog echt uit als nieuw. Ik heb mijn telefoon 1 keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar de gemaakte backup via de Miui tool, zorgde ervoor dat 95% netjes terug is gezet.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouters84
Is de WIUI rom zoveel beter dan de MIUI? Qua battery en performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Kiswum schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:05:
[...]

Ik heb mijn Mi2 wel een aantal keren gedowngrade, dit laatste keer was een aantal maanden geleden doordat ik de pull-down menu irritant vond (je kreeg de meldingen niet direct te zien, maar eerst het verbruik van je data).
Dit ging bij mij overigens zonder problemen.

Dus maak eerst een backup, zet hem ergens anders neer en voer dan de downgrade uit.

Ik ben na 1,5 jaar nog steeds erg tevreden met mijn Mi2 (de oudere variant dus) en hij ziet er nog echt uit als nieuw. Ik heb mijn telefoon 1 keer terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar de gemaakte backup via de Miui tool, zorgde ervoor dat 95% netjes terug is gezet.
Thanks, ik heb nog wel een backup van vorig jaar. Maar dan ga ik wel een end achteruit met mijn data volgens mij (foto's en andere gegevens).

Wat mij ook opviel is dat mijn telefoon véél warmer wordt met de laatste ROM. Onderaan het scherm wordt hij echt warm als ik em bijvoorbeeld in de auto aan de lader heb en GPS staat aan. Dat had ik eerder eigenlijk nooit. Denk er nog een over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
wouters84 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:07:
Is de WIUI rom zoveel beter dan de MIUI? Qua battery en performance?
Ik denk dat het wisselt per gebruiker. Bij mij was er eigenlijk geen verschil en ben ik weer terug gegaan op MIUI.
Pagina: 1 ... 31 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken