Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Ik ben tot nu toe ook zeer te spreken over Ibuygou (nee dit komt niet door het gratis toestel dat ik heb). Ze leveren originele spullen en het contact gaat lekker vlot.
Bij mijn vorige bestelling had ik via paypal betaald en een dag later werd mijn bestelling opgestuurd. Het kan ook dat het wat langer duurt bij populaire goederen zoals de Xiaomi toestellen.

Het verschepen gaat overigens vrij snel, woensdagavond is het verstuurd vanuit China en rijdagmiddag is het afgeleverd. Door de wijze van inpakken bestaat de kans dat je er geen importkosten van zo'n 30 euro voor neer hoeft te leggen.
Het was de 2e keer dat ik iets uit Hong Kong kreeg en beide keren kreeg ik het binnen 48 uur.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Heb inmiddels een 32gig versie van de MS2 bestelt (betere camera, snelle processor, gpu en meer geheugen vond ik het wel waard). Ben zeer benieuwd en zal jullie hier op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:57:
Bedankt voor de reacties. Heb inmiddels een 32gig versie van de MS2 bestelt (betere camera, snelle processor, gpu en meer geheugen vond ik het wel waard). Ben zeer benieuwd en zal jullie hier op de hoogte houden.
Alleen meer geuheugen en een betere camera.. Processor, GPU en RAM zijn hetzelfde als de 16gb versie. (Of je moet hem vergelijken met de M2A, dan heb ik niks gezegd :) )

Edit: Meer ROM geheugen = opslag.

[ Voor 10% gewijzigd door Poeles op 27-08-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Poeles schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:41:
[...]

Alleen meer geuheugen en een betere camera.. Processor, GPU en RAM zijn hetzelfde als de 16gb versie. (Of je moet hem vergelijken met de M2A, dan heb ik niks gezegd :) )
Meer opslag. Evenveel geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:02:
Vraagje aan de mensen die hem bij ibuygou bestellen(/den). Jullie betalen met paypal (naar sophia@ibuy..?) en verzenden via DHL?

Heb nog niet eerder een dergelijke activiteiten gedaan maar ben toch wel verliefd op deze telefoon en IBuyGou lijkt me een prima shop.

Alvast bedankt voor eventuele reacties :)
Je hoeft niet iets handmatig over te maken naar een email, klik gewoon op de Paypal optie en je krijgt je standaard Paypal betaal pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net geprobeerd om mijn usb-stickje te koppelen met het OTG-kabeltje (USB On-The-Go), dat er gratis werd bij geleverd. De telefoon zegt mij, USB opslag verbonden, maar kan nergens de data v/d usb-stick terugvinden. Werk met Total Commander als filebrowser op de Mi2s.
Een keyboard en of een muis aansluiten gaat probleemloos !
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
Heb net geprobeerd om mijn usb-stickje te koppelen met het OTG-kabeltje (USB On-The-Go), dat er gratis werd bij geleverd. De telefoon zegt mij, USB opslag verbonden, maar kan nergens de data v/d usb-stick terugvinden. Werk met Total Commander als filebrowser op de Mi2s.
Een keyboard en of een muis aansluiten gaat probleemloos !
Iemand ?
Is de usb stick fat32 geformatteerd? Dat zou moeten werken, tenminste bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wido91 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Is de usb stick fat32 geformatteerd? Dat zou moeten werken, tenminste bij mij.
Inderdaad deze is fat 32 geformateerd....ik ga eens proberen met een nieuw geformatteerd exemplaar, om daar de gegevens van te kunnen aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:16
Iemand al 3.8.23 OTA binnen gekregen? Ik blijf hangen op 3.8.9. Die heb ik wel OTA binnengekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
PJOG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:11:
Iemand al 3.8.23 OTA binnen gekregen? Ik blijf hangen op 3.8.9. Die heb ik wel OTA binnengekregen...
Al lang. Hij lag er even uit, maar is weer in de lucht. Gewoon even op systeemupdate drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik hier sinds afgelopen vrijdag reeds 3.8.23 op de Mi2s ...zonder problemen binnengeslurpt via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-01 19:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
Heb net geprobeerd om mijn usb-stickje te koppelen met het OTG-kabeltje (USB On-The-Go), dat er gratis werd bij geleverd.
Helaas bij mij niet meegeleverd... wel in juli besteld. Ze gemaild, oordopjes en OTG kabel niet meer leverbaar dus nu hebben ze het alternatief geboden deze op te sturen http://www.ibuygou.com/p-...smart_phone-4507-usd.html
Jammer van de actie, maar wel netjes dat ze het proberen op te lossen :)

Ook ik heb via OTA de 8.23 versie gewoon binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
Systeemupdate krijgt hem bij mij niet binnen. "You already have the latest version installed."

Wachten tot komende vrijdag? Of deze handmatig updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meiga schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Helaas bij mij niet meegeleverd... wel in juli besteld. Ze gemaild, oordopjes en OTG kabel niet meer leverbaar dus nu hebben ze het alternatief geboden deze op te sturen http://www.ibuygou.com/p-...smart_phone-4507-usd.html
Jammer van de actie, maar wel netjes dat ze het proberen op te lossen :)

Ook ik heb via OTA de 8.23 versie gewoon binnengehaald.
Ik was verleden maand dan nog bij de gelukkigen ....om de xiaomi Mi2S te mogen ontvangen met de oortelefoontjes en de OTG-kabel er gratis bij....bovendien tolvrij _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PJOG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:26:
Systeemupdate krijgt hem bij mij niet binnen. "You already have the latest version installed."

Wachten tot komende vrijdag? Of deze handmatig updaten?
Installeer de eerste maal handmatig, daarna kan je elke week OTA-updaten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
@Finux:

Al een paar keer handmatig gedaan. Ik kon toen een paar keer OTA updaten, maar nu is het al een tijdje stil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-03-2024
Volgens mij is het zo dat als je er eentje tussendoor mist, dat ie dan niet meer OTA update. Heb ik nu ook al een paar keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
Hmm....is dat zo? Dat zou niet handig zijn. Moet je elke keer na iedere vakantie (zonder WIFI) of iedere keer dat je het vergeet weer handmatig updaten....

Dat zou wel lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
PJOG schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:30:
Hmm....is dat zo? Dat zou niet handig zijn. Moet je elke keer na iedere vakantie (zonder WIFI) of iedere keer dat je het vergeet weer handmatig updaten....

Dat zou wel lastig zijn.
Wat is daar lastig aan? Het zijn 2 handelingen meer...
Even met de browser naar Miuiandroid.com en de boel handmatig downloaden en vervolgens handmatig erin knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Avinator88 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:25:
Volgens mij is het zo dat als je er eentje tussendoor mist, dat ie dan niet meer OTA update. Heb ik nu ook al een paar keer meegemaakt.
Klopt, Miui Android heeft dat ook toegegeven op het forum.
Elke week updaten geeft als voordeel dat je de volgende via OTA op kunt halen.
Echter is er niet elke week een update die voor jou van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX334
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
Heb van Ibuygou net de M2A besteld met DHL delivery, alleen werkte de coupon code die ik had gekregen niet, maar ach. Nu hopen op een snelle verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken geleden eens 2 back covers besteld voor m'n m2s op aliexpress.
Een rode en een gele. Vandaag aangekomen :)

De rode is echt wel mooi ^^
Het geel valt iets fletser uit dan verwacht. Goede glans, MI logo erin gedrukt en niet geprint zoals bij sommige verkopers op aliexpress. Plastic voelt hetzelfde aan als de witte die nu op de telefoon zit.
Voor nog geen 10$ incl. port mag je eigenlijk niet klagen. Mijn broertje heeft al duurdere hoesje van slechte kwaliteit gehad die gewoon barstten na een dag.

De screenprotectors en beschermhoesje zullen nu wel snel volgen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cFbgxrfl.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QsDrJXZl.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

@Poeles, MisterX334, Ik overweeg ook dit toestel aan te schaffen en kwam uit bij Mixeshop. Niet de aller goedkoopste, maar wel:
Xiaomi M2S Snapdragon APQ8064 Pro Quad Core 4.3 inch HD Gorilla Glass MIUI V5( Android 4.1) 1.7GHz 2GB RAM Support Multi Language Smart Phone
Free Root + Plug Multi Language + Build-in Google Play Store!!!!!!!!!!!!!!!
Verder niet vergeten aan te vinken: 32GB , 13.0MP ( +€ 49,20 )

Ook nog meetellen:
Available Shipping Methods (Netherlands)
DHL (By HongKong DHL,will write low value for custom, about 5-7days) € 22,01

Totaalbedrag zal dus € 309,96 + € 49,20 + € 22,01 = € 381,17 bedragen. Exclusief mogelijke heffing die de douane nog kan opleggen (gaat steekproefsgewijs)

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krize18
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-06 18:04
Weet er iemand of KuaiPan (de MiDrive) ook beschikbaar is in het Engels? Tot nu toe gebruik ik Google Translate, lukt op zich wel, maar in het Engels zou mooi zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
RRRobert schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:52:
@Poeles, MisterX334, Ik overweeg ook dit toestel aan te schaffen en kwam uit bij Mixeshop. Niet de aller goedkoopste, maar wel:

[...]

Verder niet vergeten aan te vinken: 32GB , 13.0MP ( +€ 49,20 )

Ook nog meetellen:
Available Shipping Methods (Netherlands)
DHL (By HongKong DHL,will write low value for custom, about 5-7days) € 22,01

Totaalbedrag zal dus € 309,96 + € 49,20 + € 22,01 = € 381,17 bedragen. Exclusief mogelijke heffing die de douane nog kan opleggen (gaat steekproefsgewijs)
Je hebt de website op EUR gezet? Dat moet je niet doen. Als je gewoon de dollar prijzen neemt; 378 + 60 + 26 krijg je 464 USD. Als je dat naar EUR convert krijg je een prijs van 348 EUR, een stuk minder dan jou 381.
//edit Als je Paypal's currency exchange ratio (1.29) neemt is het iets meer maar nog steeds minder dan 381 namenlijk 359 EUR.

[ Voor 5% gewijzigd door Xufuja op 28-08-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Creqaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:57:
[...]

Je hebt de website op EUR gezet? Dat moet je niet doen. Als je gewoon de dollar prijzen neemt; 378 + 60 + 26 krijg je 464 USD. Als je dat naar EUR convert krijg je een prijs van 348 EUR, een stuk minder dan jou 381.
//edit Als je Paypal's currency exchange ratio (1.29) neemt is het iets meer maar nog steeds minder dan 381 namenlijk 359 EUR.
Goeie tip. 'Vroegâh' werkte deze truuk ook bij play.com. Ik dacht eerlijk gezegd dat de meeste webshops deze 'sluiproute' inmiddels wel hadden dichtgetimmerd.

=edit= na weken van draaien heb ik hem uiteindelijk zojuist maar besteld :) PayPal factureerde mij voor € 359,88 incl. verzending per DHL.

[ Voor 10% gewijzigd door RRRobert op 28-08-2013 22:49 ]

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt nog goed mee zo in het rood.
Lol. Mijn eerste telefoon die niet gans zwart of wit/grijs/zilverachtig is \(^_^)/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SKHRLjNl.jpg

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

iemand die hier vuil op de camera lens heeft? ik heb geen idee hoe het er gekomen is, maar ik heb 4 stippen op mijn scherm als ik de camera open. zit er ondertussen nu een paar weken, van de ene op de andere dag. ik heb zelfs het vermoeden dat het gebeurd was nadat ik een software upgrade heb gedaan. ik draai originele software (ik weet, het kan niet door software komen, maar naar mijn gevoel is het na een andere update minder geworden, en daarna weer terug... erg vreemd).

weet iemand waar ik dit in nederland kan laten fixen? geen zin om het toestel terug te sturen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:44
Http://allthingsd.com/201...google-for-chinas-xiaomi/
Muwhaha, het is gewoon een kwestie van tijd voordat iedereen zich bezig gaat houden met "redefining Android" >:)

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 16:21
Heb sinds enkele dagen een Mi2S tot hier toe nog niet echt onoverkomelijke dingen tegen gekomen (eigenlijk maar 1 en dat wil ik hier ff melden, mogelijks heeft nog iemand het voor...)

Namelijk ik kan MMS'en versturen / ontvangen maar de verstuurde MMS'en als ze aankomen bij de ontvanger (getest met meerdere Android Phones op 4.2.2) zien zij geen afbeeldingen of dergelijke. Omgedraaid krijg ik ze perfect binnen en de verstuurde MMS'en staan op mijn Mi2S ook perfect zichtbaar...

Mijn eerste gedachte was de APN settings na te kijken, hier stond een ding niet correct: Verificatie maar na aanpassing hier bleef hetzelfde... Heb hier al even op aan het googlen geweest, kan zijn dat mijn google foo op dit moment zwak is, maar ik vind het niet direct...

Mijn provider is: Proximus
Draait: MIUI 3.8.23 Multilang

Voorlopig red ik mijn weg hier rond via versturen van mails maar vroeg of laat ga ik op iemand botsen die nog een ouder toestel heeft en geen mails actief ;-)

Edit:

Ik gebruik de standaard APK (App) van Berichten

[ Voor 2% gewijzigd door bntjah op 29-08-2013 09:42 . Reden: Beetje extra info ]

K49 '17

Verwijderd

Ook proximus en geen last van het door jouw vermeldde probleem.

APN (Access Point Name): event.proximus.be
Username: mms
Password: mms
IP: 10.55.14.75
Port: 9201 (for WAP1.0) or 8080 (for WAP2.0)
URL: mmsc.proximus.be/mms

Verwijderd

Niet echt hetzelfde maar ik stoor mij dat ik op de Mi2S emoticons zie bij het versturen van een bericht, maar de ontvanger krijgt deze niet te zien ?

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:13:
Niet echt hetzelfde maar ik stoor mij dat ik op de Mi2S emoticons zie bij het versturen van een bericht, maar de ontvanger krijgt deze niet te zien ?
afhankelijk van de telefoon van de ontvanger. ik kan wel gewoon versturen en de ontvanger ziet ook de icoontjes. m2s naar iphone 5

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Verwijderd

Bij mijn vriendin met een samsung galaxy S III dus niet he, niet ontvangen, ni versturen. Op beide toestellen zijn de aangestipte smileys zichtbaar aanwezig om te versturen , maar bij ontvangst op de andere telefoon afwezig...nihill...nougabolle ?

Verwijderd

Is er geen optie om smileys als text weer te geven of te versturen, zodat de ontvanger zijn telefoon deze zelf kan interpreteren en uit zijn eigen set de juiste kan tonen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:47:
Is er geen optie om smileys als text weer te geven of te versturen, zodat de ontvanger zijn telefoon deze zelf kan interpreteren en uit zijn eigen set de juiste kan tonen?
Misschien wel, die zou ik dan nu wel willen ontdekken :?

Verwijderd

Niet dat ik mij daar zo aan stoor, maar ik kan mij moeilijk voorstellen, dat dit nog niet eerder is vastgesteld bij andere owners van deze smartphone, op zulk een druk bezocht forum....vreemd ?

• jansimon
  • Laatst online: 13-09-2013
Op 20 augustus heb ik de Mi2S gekocht op Ibuygou.com. 26 aug kwam de DHL bus voorrijden en had ik mn toestel. Daar zat een weekend tussen: het was veel sneller dan verwacht.

Ik heb net op aliexpress ook zo'n fel rode back cover besteld (en drie transparante velletjes voor de voorkant), maar deze met de free shipping (15-60 dagen) laten versturen.

Ik heb noch op tweakers noch op miui community een guide gevonden voor de clueless androidphone user. Deze topic wordt gevuld met "ik bestel hier; ik wacht nog steeds, DHL of airmail", en de custom MIUI thread staat ergens achterin. "Please flash ROM, REBOOT, and then flash Gapps." Dat zegt mij niks, en de guide die gestickied is op hun forum is voor alle smartphones, en weinig behulpzaam.

Ik heb em aangezet op de 26e. Daarna geprobeerd een custom OS er op te zetten (http://miuiandroid.com/community/) om Play Store er op te krijgen.
3.8.23 is de versie van MIUI die ik (niet uitgepakt) via de USB kabel in de map download zette, vervolgens ging ik naar het security centre menu, Update app, linker knop en toen install rom. Reboot. Vanaf toen gaf het apparaat af en toe, maar vooral als ik naar de wifi instellingen van het menu ging, aan dat "unfortunately, settings has stopped". De play store stond er wel op. Ik had een guide gevolgd die "flash" als werkwoord gebruikt... wat? ("What is Cell Phone Reprogramming or Flashing?
Flashing is the process of loading specific carrier files to a cell phone in order to have it work with another carrier.
")
Een zoektocht met als query mijn foutmelding op de miui community site deed me de telefoon terug naar factory settings zetten. Sindsdien heb ik geen foutmeldingen meer gehad. De apps die al al gedownload had (bv whatsapp), stonden er nog steeds, en ook allerlei chinese apps waren terug -maar die laat ik er op staan zodat ik aan iedereen kan vertellen dat mn mobiel uit China komt. Play store staat er ook nog! succes!
Ik heb de eerste 4 en de laatste 3 paginas van deze topic gelezen (er staan heel veel posts op die alleen gaan over sites om op te kopen: Ibuygou, Aliexpress, Spemall).

Enfin, in het gebruik zal ik meer leren over mijn chinese wonder, en het is natuurlijk mooi dat er een kroaat/community is die de ROM en language pack te downloaden aanbiedt :) .

• Kiswum
Ik begrijp dat er iets verkeerd is gegaan met rooten, maar ik snap niet wat je eigenlijk echt hebt gedaan ;)
Wellicht vind je veel meer info op het Mi 2 forum
[Xiaomi Mi-Two] Ervaringen en Discussie

Ik kon mijn telefoon toen vlekkeloos rooten. Tegenwoordig is het volgens mij nog makkelijker om er in ieder geval een andere rom op te zetten. Simpelweg door het via de updater in te laden.
http://miuiandroid.com/community/threads/3-8-23.21827/

• Momus
jansimon schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:46:
Op 20 augustus heb ik de Mi2S gekocht op Ibuygou.com. 26 aug kwam de DHL bus voorrijden en had ik mn toestel. Daar zat een weekend tussen: het was veel sneller dan verwacht.

Ik heb net op aliexpress ook zo'n fel rode back cover besteld (en drie transparante velletjes voor de voorkant), maar deze met de free shipping (15-60 dagen) laten versturen.

Ik heb noch op tweakers noch op miui community een guide gevonden voor de clueless androidphone user. Deze topic wordt gevuld met "ik bestel hier; ik wacht nog steeds, DHL of airmail", en de custom MIUI thread staat ergens achterin. "Please flash ROM, REBOOT, and then flash Gapps." Dat zegt mij niks, en de guide die gestickied is op hun forum is voor alle smartphones, en weinig behulpzaam.

Ik heb em aangezet op de 26e. Daarna geprobeerd een custom OS er op te zetten (http://miuiandroid.com/community/) om Play Store er op te krijgen.
3.8.23 is de versie van MIUI die ik (niet uitgepakt) via de USB kabel in de map download zette, vervolgens ging ik naar het security centre menu, Update app, linker knop en toen install rom. Reboot. Vanaf toen gaf het apparaat af en toe, maar vooral als ik naar de wifi instellingen van het menu ging, aan dat "unfortunately, settings has stopped". De play store stond er wel op. Ik had een guide gevolgd die "flash" als werkwoord gebruikt... wat? ("What is Cell Phone Reprogramming or Flashing?
Flashing is the process of loading specific carrier files to a cell phone in order to have it work with another carrier.
")
Een zoektocht met als query mijn foutmelding op de miui community site deed me de telefoon terug naar factory settings zetten. Sindsdien heb ik geen foutmeldingen meer gehad. De apps die al al gedownload had (bv whatsapp), stonden er nog steeds, en ook allerlei chinese apps waren terug -maar die laat ik er op staan zodat ik aan iedereen kan vertellen dat mn mobiel uit China komt. Play store staat er ook nog! succes!
Ik heb de eerste 4 en de laatste 3 paginas van deze topic gelezen (er staan heel veel posts op die alleen gaan over sites om op te kopen: Ibuygou, Aliexpress, Spemall).

Enfin, in het gebruik zal ik meer leren over mijn chinese wonder, en het is natuurlijk mooi dat er een kroaat/community is die de ROM en language pack te downloaden aanbiedt :) .
Je moet de telefoon met Volume Up en Power aanzetten, kiezen voor English en bij Wipe&Reset alle wipes doen. Let op, hierna ben je wel al je instellingen en apps die je geïnstalleerd hebt, kwijt. Daarna nogmaals de gedownloade ZIP flashen en daarna is je probleem opgelost.

• MisterX334
Heb gisteren de M2A besteld bij Ibuygou en betaald met paypal. Ik heb gekozen om mijn paypal adres te gebruiken als shipping adres. Maar als ik nu kijk bij ''my order'' staat er gewoon een leeg veld bij adres, is dit normaal? Heb wel een bevestiging van order gekregen via mail en daar staat wel het correcte shippingadres.

• Kiswum
Je kunt Ibuygou anders een mailtje sturen met in ieder geval de juiste gegevens en je ordernummer. Ik neem aan dat ze daarna snel contact met je opnemen (volgens mij 7-8 uur tijdsverschil)

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
jansimon schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:46:

")

Je onvrede uiten mag en ik begrijp eigenlijk ook niet waarom we e.e.a. niet splitsen. Er komen steeds meer punten naar voren die maakt dat we e.e.a. beter apart kunnen vermelden. De ervaringen over gebruikersgemak hoort idd als eerste in dit topic thuis :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Xufuja
Zo, m'n M2S is aangekomen, maandag besteld en vandaag hier, echt snel. Gelijk even nieuwe rom geflashed. Even getwijfeld over AOSP, MIUI, CM10.2 of WIUI maar ben toch maar met WIUI gegaan omdat CM10.2 niet volledig stable was en AOSP blijkbaar niet echt word geüpdate.
Ik ben nu bezig met uitvinden hoe in hemelsnaam ik deze firewall (Guard app) uitkrijg.

• lekzzz
Waarom heb je dan voor WIUI gekozen en niet voor MIUI?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• Xufuja
lekzzz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:32:
Waarom heb je dan voor WIUI gekozen en niet voor MIUI?
Dacht dat het MIUI was en toen ik het had geïnstaleerd en m'n settings had ingesteld keek ik bij about phone en dacht "WIUI... te veel moeite" en liet ik maar zoals het was.

• mitch187
Vreemd, de MIUI rom staat op de frontpage van miuiandroid en de WIUI staat ergens op het forum. Volgens mij heb je nu alleen geen OTA

• Xufuja
mitch187 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:36:
Vreemd, de MIUI rom staat op de frontpage van miuiandroid en de WIUI staat ergens op het forum. Volgens mij heb je nu alleen geen OTA
Ik ging gelijk naar M2(S) subforum en negeerde homepage, klikte eerste stickied topic aan en dan gaat het al snel mis, lol

//edit Heeft deze telefoon een Gorilla Glass-esque bescherming? Staat niet in de specs list in de first post.

[ Voor 13% gewijzigd door Xufuja op 29-08-2013 20:45 ]

• mitch187
Het is Dragontrail, een Japanse tegenhanger van Gorilla glas. Zoals gewoonlijk zeggen beide bedrijven dat ze beter zijn dan de andere en zijn de reviews wisselend. IBuyGou heeft nog een Youtube filmpje gemaakt waar ze het glas van de Mi2 op de proef stellen.

YouTube: Incredible aMazing Dragontrail glass screen test for xiaomi m2 smartphone from ibuygou

Elk glas kan breken als deze ongelukkige val van 50cm maakt. De Mi2(S) heeft een plastic opstaand randje rondom het glas. Dit verkleint de kans op een ongelukkig val ook al. Weet alleen niet of dit ook van toepassing is bij de Mi2a/Red Rice.

• Xufuja
mitch187 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:00:
Het is Dragontrail, een Japanse tegenhanger van Gorilla glas. Zoals gewoonlijk zeggen beide bedrijven dat ze beter zijn dan de andere en zijn de reviews wisselend. IBuyGou heeft nog een Youtube filmpje gemaakt waar ze het glas van de Mi2 op de proef stellen.

YouTube: Incredible aMazing Dragontrail glass screen test for xiaomi m2 smartphone from ibuygou

Elk glas kan breken als deze ongelukkige val van 50cm maakt. De Mi2(S) heeft een plastic opstaand randje rondom het glas. Dit verkleint de kans op een ongelukkig val ook al. Weet alleen niet of dit ook van toepassing is bij de Mi2a/Red Rice.
Ah bedankt, had nog niet eerder van AGC Dragontrail gehoort. Google zegt dat het wel ok is dus dan zal ik me er maar geen zorgen over maken.

• Momus
Nou, ik zou een bescherming voor het glas regelen, als je geen krassen wil.
Het krast namelijk behoorlijk...

• Xufuja
Momus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:28:
Nou, ik zou een bescherming voor het glas regelen, als je geen krassen wil.
Het krast namelijk behoorlijk...
Dus dan is het minder goed dan Gorilla Glass aangezien dat nooit kraste bij mij.

• mitch187
1 Klein krasje na 9 maanden gebruik, zonder screencover. plastic randje heeft 2 deuken en mijn batterij cover zit onder de krassen..

Het is niet te voorspellen, als je er geen vertrouwen in heb gebruik dan een "goede" screen protector. Gebruik ze zelf niet omdat ik me er altijd kapot aan erger aan die dingen dan nog liever krassen, heb ik weer een reden om mijn vriendin te overtuigen dat ik weer aan een nieuwe telefoon toe ben.. :)

• Xufuja
Krassen terzijde, ik heb het gevoel dat deze telefoon snel warm word. Ik weet niet zeker of het komt doordat ik eerst een aluminium achterkant telefoon had maar dit plastic voelt warmer aan tijdens gebruik. Klopt dat of is de mijne faulty ofzo?

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Hoeft niet faulty te wezen, mijn Mi-2 wordt af en toe ook best warm wanneer hij ogenschijnlijk niets doet. Op de achtergrond is ie dan met iets druk in de weer. Ik zou me zorgen maken als hij ook warm wordt zonder in gebruik te zijn, en zelfs dan kan het slechts een app zijn die raar doet.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapitein Prozac op 29-08-2013 22:41 ]

Verwijderd

Het valt mee qua warmte.

Wanneer ik 15 minuten Infinite Fly speel op m'n Lumia 800, wordt dat kreng zo warm dat het vanzelf uitvalt.
De Omnia 7 ervoor kon er ook wat van met diezelfde Infinite Flight... Misschien dat ik de Android versie eens moet kopen, maar de Xiaomi zal ook wel best warm worden. Dat spel is de FSX van de portable devices :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 22:46 ]

Verwijderd

Warm worden klopt... maar ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat ie uitschakelde... (ja er zit een thermische beveiliging in) en dat was toen ik nav free gebruikte deze zomer op weg naar het vakantie adres, zon vol op de voorruit en buitentemp van 41 graden. Maar kon na een paar minuten weer opstarten zonder problemen.

• Xufuja
Kapitein Prozac schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:40:
Hoeft niet faulty te wezen, mijn Mi-2 wordt af en toe ook best warm wanneer hij ogenschijnlijk niets doet. Op de achtergrond is ie dan met iets druk in de weer. Ik zou me zorgen maken als hij ook warm wordt zonder in gebruik te zijn, en zelfs dan kan het slechts een app zijn die raar doet.
Ah ok, dan is het goed. Hij is koud als ik niks doe, werd dan denk ik alleen warm vanwege spelletjes spelen (wilde batterij drainen voor calibratie). Ik had alleen niet door of ik lang speelde of niet dus weet ik niet zeker of hij nou snel warm werd of pas na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb wat problemen gehad met de betaling via paypal van mijn order (verificatieprobleem). Heb het gisteren met een andere paypal account gedaan en lukte altijd zonder probleem, maar de ordernummer is precies veranderd van de bestelling?

Hoe lang duurt het bij jullie met paypal voordat de status verandert van "pending" naar "paid", normaal is dat toch vrij onmiddelijk via paypal, heb nu al 24u geleden betaald, maar er verandert niets?

(beetje ongeduldig sorry ^^)

(edit: besteld van de website IBuyGoU)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Neem even contact op met de live chat, over het algemeen is die tot 12 uur smiddags actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Mitch, support heeft me goed verder geholpen, ik geraak er wel uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Support bij Ibuygou is echt meer dan prima in orde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX334
Kiswum schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:41:
Je kunt Ibuygou anders een mailtje sturen met in ieder geval de juiste gegevens en je ordernummer. Ik neem aan dat ze daarna snel contact met je opnemen (volgens mij 7-8 uur tijdsverschil)
Heb ze een mail gestuurd , en ze verzekeren dat het naar het paypal adres wordt verzonden. Geen probleem dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals beloofd nog even een update van mijn Order bij IBuygou.com (heb een ms2 32gig besteld). 28-8 besteld, 29-8 bevestiging van betaling, 30-8 bevestiging van verzending + DHL trace code. Volgens DHL is het pakket momenteel nog in China maar komt het via Amsterdam naar mij toe. Ik hoop/verwacht dat het pakket begin volgende week ergens bij mij op de deurmat beland.

Tot dusver dus super, hopelijk heb ik het niet gejinxed nu ;). Fingers crossed en hopelijk volgende week goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik keek wat rond op verschillende forums en er zijn dus redelijk wat CM10.2 ports zo te zien. Heeft iemand hier ervaring met CM10.2 op de M2S? Ik lees wat over battery drain maar dat zijn dus wat oudere posts.

//edit Ben nu cofface version aan downloaden (linked op CM wiki)
//edit Geflashed, tot nu toe ziet het er ok uit maar heb nog geen apps geïnstaleerd, even GApps flashen.
//edit Battery use is volgensmij wat slechter.
//edit Ok, terug naar WIUI dan maar, niet vanwege bugs ofzo maar de aesthetics van WIUI zijn beter dan stock Android.

[ Voor 45% gewijzigd door Xufuja op 30-08-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oda72
  • Laatst online: 21-10-2013
ik wacht in spanning af op mijn M2S... vorige week maandag besteld, maar nog niets gezien, wel al gemaild met ibuygou en ze schreven binnen 3-6 days... maar ik lees net dat anderen m wel al binnen hebben binnen een week. Kan bijna niet wachten...
Volgende weekend ga ik op vakantie, hoop toch wel dat ik m dan binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
  • Laatst online: 17-02-2024
als totaal beginer met chinees foons, als ik de Xiaomi m2s koop zal ik het meteen uit de doos kunnen gebruiken of moet ik eerst alle forums door moeten plusen om achter te komen hoe het werkt, bv is playstore anwezig ,sorry als dit een lastig verhaal is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Eimers2 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:35:
als totaal beginer met chinees foons, als ik de Xiaomi m2s koop zal ik het meteen uit de doos kunnen gebruiken of moet ik eerst alle forums door moeten plusen om achter te komen hoe het werkt, bv is playstore anwezig ,sorry als dit een lastig verhaal is !
Bij sommige webshops (mixeshop o.a.) zetten ze er de playstore op. Anders apk'tje installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Je start te telefoon, selecteerd engels.
Je Opent de browser en gaat naar miuiandroid.com en download de laatste rom voor de mi2(s)
Je start de Updater app op de telefoon en je klikt op de menu knop en klikt op de eerste optie
Je zoekt het gedownloade bestand en opent deze
Je zegt dat je deze installatie wilt uitvoeren

Klaar, China only zooi eraf, wat fixes die allen van toepassing zijn buiten china, google keyboard, wekelijkste OTA updates en nederlands (indien je eerder de multilang versie heb gedownload van miuiandroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
  • Laatst online: 17-02-2024
Bedankt voor alle hulp en welke winkel is beste? Igoyoubu of een andere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Heb zelf alleen bestellingen gedaan bij IBuyGou, ook de support beviel mij goed. De aliexpress verkopers zou ik bij wegblijven, teveel kans op fake. Maar heb ook goede verhalen gehoord over enkele andere shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Voor de mensen die nog een leuke custom rom zoeken:
http://miuiandroid.com/co...om-for-xiaomi-m2-s.21687/

Ik kan Cyanogenmod 10.2 (door cofface) zeker aanbevelen, heel snelle en soepele CM ROM.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Mavamaarten schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:30:
Voor de mensen die nog een leuke custom rom zoeken:
http://miuiandroid.com/co...om-for-xiaomi-m2-s.21687/

Ik kan Cyanogenmod 10.2 (door cofface) zeker aanbevelen, heel snelle en soepele CM ROM.
Een issue dat ik er mee had is dat ik de lockscreen icons niet kon veranderen en ja ik drukte op save.

Voor degene die het zich herinneren, ik zei iets over uren lang livestreams kijken. Vandaag gedaan, screen time 4h36m 39% over. I'm impressed.
//edit Dat was met latest WIUI en power saving mode.

[ Voor 4% gewijzigd door Xufuja op 31-08-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
oda72 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:17:
ik wacht in spanning af op mijn M2S... vorige week maandag besteld, maar nog niets gezien, wel al gemaild met ibuygou en ze schreven binnen 3-6 days... maar ik lees net dat anderen m wel al binnen hebben binnen een week. Kan bijna niet wachten...
Volgende weekend ga ik op vakantie, hoop toch wel dat ik m dan binnen heb.
Ik heb hetzelfde probleem, omdat ik geen credit card aan mijn Paypal account heb gekoppeld maar mijn bankrekening. Omdat het om een redelijk hoog bedrag gaat heeft paypal gebruik gemaakt van een uitgestelde bankbetaling. Hierbij wacht Paypal eerst tot ze het geld van jouw bankrekening hebben ontvangen en verwerkt, dit duurt 6-8 dagen. Je kan even inloggen op paypal en kijken of dit bij jou ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oda72
  • Laatst online: 21-10-2013
Poeles schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, omdat ik geen credit card aan mijn Paypal account heb gekoppeld maar mijn bankrekening. Omdat het om een redelijk hoog bedrag gaat heeft paypal gebruik gemaakt van een uitgestelde bankbetaling. Hierbij wacht Paypal eerst tot ze het geld van jouw bankrekening hebben ontvangen en verwerkt, dit duurt 6-8 dagen. Je kan even inloggen op paypal en kijken of dit bij jou ook het geval is.
Oh wat fijn dat je me daar even op wijst, ik heb het gecontroleerd, en er staat voltooid, dus ik neem aan dat het bedrag is overgeschreven. Maar het is inderdaad wel een halve dag later, dus daar zal het mee te maken hebben. Maar er staat voltooid en het is ook al van mijn bank afgeschreven, dus ik neem aan dat het accoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Creqaw schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:56:
[...]

Een issue dat ik er mee had is dat ik de lockscreen icons niet kon veranderen en ja ik drukte op save.

Voor degene die het zich herinneren, ik zei iets over uren lang livestreams kijken. Vandaag gedaan, screen time 4h36m 39% over. I'm impressed.
//edit Dat was met latest WIUI en power saving mode.
Ik heb net geprobeerd om dit aan te passen en hier werkt het gewoon :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Mavamaarten schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:12:
[...]

Ik heb net geprobeerd om dit aan te passen en hier werkt het gewoon :)
Hm, dat is apart, bij mij lukte het niet hoe vaak ik het ook probeerde. Het enige verschillende zou kunnen zijn dat ik een andere laumcher gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator88
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-03-2024
Heeft iemand anders problemen met de nieuwste OTA? Bij mij wil hij niet om verschillende redenen. Ik denk dat ik het vandaag maar gewoon handmatig zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 11:15
Ik heb 'm gister succesvol binnengehaald. Ik had daarna wel veel last van force closes op settings. Na een reboot was dit weer voorbij

edit: Ik kreeg net trouwens een mailtje van IbuyGou, je kunt blijkbaar vanaf vandaag de MI3 pre-orderen. leuk verhaal

[ Voor 31% gewijzigd door LoeWn op 02-09-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX334
Heb vandaag mijn M2A ontvangen , moet er nog wat mee spelen maar zit er op het eerste zicht een topapparaat uit. Alleen weet ik niet goed hoe ik hem moet opladen met die chinese stekker en adapter.
Ik laad hem momenteel op met mijn samsung lader, is dat een probleem of mag dit gewoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:59
Het is gewoon micro-usb, dus elke micro usb lader is prima ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX334
Ja dacht ik ook wel, maar was gewoon bezorgd omwille van het voltage omdat het toch een chinees toestel betreft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Kreeg vandaag mail van Ibuygou of ik de Mi3 wilde reserveren ghehe Komt 5 sept op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Xiaomi MS2 ontvangen. Eigenaardige van het apparaat is dat het mijn micro mis kaart niet wil lezen. Ik heb mijn vodafone micro sim kaart er op alle mogelijk manieren ingestopt maar telkens blijft er "no sim card" staan. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 22:52
lekzzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:23:
Kreeg vandaag mail van Ibuygou of ik de Mi3 wilde reserveren ghehe Komt 5 sept op de markt
Ben benieuwd wat deze gaat kosten!
Zal de Mi2 ook wel goedkoper worden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
lekzzz schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:23:
Nog meer informatie bij? Ik heb hem al op andere sites voorbij zien komen maar dat was allemaal nogal sketchy met specs die niet zeker waren. Ibuygou.com is over het algeemen wel wat betrouwbaarder, hebben ze ook een prijs/specs vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:13:
Vandaag mijn Xiaomi MS2 ontvangen. Eigenaardige van het apparaat is dat het mijn micro mis kaart niet wil lezen. Ik heb mijn vodafone micro sim kaart er op alle mogelijk manieren ingestopt maar telkens blijft er "no sim card" staan. Iemand een suggestie?
Huh, hoe past micro SIM er in bij jou? Ik moest zo'n plastic geval halen waar je micro SIM in doet zodat het een normaal formaat is.

//edit Eigenlijk, dat is waarschijnlijk jou probleem, je hebt niet zo'n dingetje.

[ Voor 7% gewijzigd door Xufuja op 02-09-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Helaas heeft Ibuygou een mail gestuurd zonder specs, zoals scherformaat, formaat van de telefoon, etc.
Voor mij zou dit waardeloos zijn als ik op zoek zou gaan naar een toestel.

Ik verwacht dat dit een 5" toestel zou zijn, terwijl mijn max rond de 4,3" ligt. (12,5x67). Eigenlijk is de Mi2s het enige toestel die ik zou willen als ik mocht kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Poeles schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:19:
[...]

Nog meer informatie bij? Ik heb hem al op andere sites voorbij zien komen maar dat was allemaal nogal sketchy met specs die niet zeker waren. Ibuygou.com is over het algeemen wel wat betrouwbaarder, hebben ze ook een prijs/specs vermeld?
Helaas dus geen extra info zoals Kiswum ook al aangaf. Dus nog even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Laatst online: 16-09 16:21
Tot hier toe de Mi2S een week in gebruik en buiten mijn (klein) probleempje met de MMS'en geen klagen van.
Ben zelfs een Mi Fan geworden en nog een hele boel accesoires besteld: 2 batterijen, 3100 mah & 2000 mah + dock en dergelijke

Batterij ging in het begin niet zo heel lang mee; maar kon komen doordat ik er te veel mee bezig was of nog niet volle 100% gecalibreerd was of mogelijks settings maar is op dit moment gefixed... :-) Batterij gaat op dit huidig moment een dag mee, en dan bel ik toch een goeie 2 tal uur, af en toe wat muziek op het werk, dus zeer zeker geen klagen over de batterij of muziek kwaliteit!

Voor degene die twijfelen; niet doen! Het is eenmaal een super smartphone en ik ben voorlopig de enige met mijn mms probleem :-) ;-)

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
Mijn uitgestelde bankbetaling is nog steeds niet verwerkt, 8!!! dagen nadat ik de telefoon heb besteld. Ik ben er nu wel klaar mee en heb Paypal maar een mail gestuurd om het te annuleren, duurt mij te lang. (Dit is wel een fout van Paypal die er lang over doet om te betaling vanaf mijn bankrekening te verwerken, schuld ligt dus niet bij de bestelsite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Poeles schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:22:
Mijn uitgestelde bankbetaling is nog steeds niet verwerkt, 8!!! dagen nadat ik de telefoon heb besteld. Ik ben er nu wel klaar mee en heb Paypal maar een mail gestuurd om het te annuleren, duurt mij te lang. (Dit is wel een fout van Paypal die er lang over doet om te betaling vanaf mijn bankrekening te verwerken, schuld ligt dus niet bij de bestelsite)
Bij PayPal hebben ze het zeker al wel afgeschreven?

Ze houden er bij PayPal van om geld op tussenrekeningen te zetten, zo maken ze nog meer winst (bovenop de al absurde transactiekosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:22:
[...]

Huh, hoe past micro SIM er in bij jou? Ik moest zo'n plastic geval halen waar je micro SIM in doet zodat het een normaal formaat is.

//edit Eigenlijk, dat is waarschijnlijk jou probleem, je hebt niet zo'n dingetje.
Kwam ik ook achter 8)7 , inmiddels gefixed.

Moet zeggen eerste indruk, wat een verademing! MIUI werkt heerlijk en het apparaat voelt in alles supersnel aan. Hier kan ik voorlopig wel weer mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
D-TECH schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:44:
[...]

Bij PayPal hebben ze het zeker al wel afgeschreven?

Ze houden er bij PayPal van om geld op tussenrekeningen te zetten, zo maken ze nog meer winst (bovenop de al absurde transactiekosten).
Correct, gezien de Mi3 ook steeds dichterbij komt en de Mi2S nu ook al 2x in prijs is verlaagt bij ibuygou.com is dit natuurlijk extra zuur. Ik maak wel vaker geld over via paypal en dat ging altijd direct. Ik zit nu voor niks lang te wachten terwijl de prijs alleen maar zakt, er nieuwe mobiels aankomen en er nog steeds niks mijn kant op komt.

Ben wel benieuwd of ze mijn order cancellen of dat ik bericht terug krijg dat hij niet geannuleerd kan worden, vind ik in principe ook niet erg want ik vind de Mi2S nog steeds een mooi ding, wil hem alleen wel snel hebben dan gezien ik al betaald heb! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Poeles schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:03:
[...]

Correct, gezien de Mi3 ook steeds dichterbij komt en de Mi2S nu ook al 2x in prijs is verlaagt bij ibuygou.com is dit natuurlijk extra zuur. Ik maak wel vaker geld over via paypal en dat ging altijd direct. Ik zit nu voor niks lang te wachten terwijl de prijs alleen maar zakt, er nieuwe mobiels aankomen en er nog steeds niks mijn kant op komt.

Ben wel benieuwd of ze mijn order cancellen of dat ik bericht terug krijg dat hij niet geannuleerd kan worden, vind ik in principe ook niet erg want ik vind de Mi2S nog steeds een mooi ding, wil hem alleen wel snel hebben dan gezien ik al betaald heb! :9~
Hij is ook weer in prijs omhoog gegaan. De 325 dollar die ik betaald heb, is nu nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag die protective case voor de Mi2S gaan afhalen op het postkantoor.
Kostte me 10$ en er zit wel wat meer bij dan verwacht :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1fJW31Cl.jpg

De telefoon wordt er niet echt groter of dikker door en ook niet zwaarder. Dat is toch al een pluspunt.
Er zitten ook dopjes bij op het stof uit de microUSB en headphone aansluiting te houden. Pennetje heb ik nog niet geprobeerd en die screenprotector zal'k maar gebruiken als die ene die ik had besteld niet aankomt.

Verder zal alles verpakt in een waterdicht plastic zakje. Stevig spul en ja hoor, het is effectief waterdicht (in de afwasbak een goed ondergedompeld met een doekje erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hoshimaru
Goeie deal lijkt me.
Ik zie dat je er ook een OTG kabel bij hebt. Waar ga je die voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee. Ik had er ook eentje met de telefoon zelf gekregen van ibuygou.

Misschien gewoon om zo'n card reader of USB stick aan te hangen voor muziek, foto's of films te kopiëren? Of zo'n piepkleine usb stick eraan hangen met een gans seizoen van een serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja externe opslag lijkt me ook de meest logische toepassing.
Vraag het omdat ik zelf net een OTG heb besteld :P Was benieuwd wat anderen ermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:18

d3x

Hoshimaru,

kan je eens een link geven van wat en waar je dit juist besteld hebt?

thx

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken