[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:39

Phehistyr

De Epische Lurker

Anthor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 01:00:
De normale Il-2 gebruik ik wel, maar eigenlijk alleen als m'n bombers stuk zijn. Het is voor mij nog steeds lastig om grond of luchtdoelen te raken met offensive geschut.
Voor de russen was ik van plan voor de peshka's te gaan, maar misschien is dit ook een goede oefening :)

Ben nu ook met de britten bezig met lvl 7 te worden voor de wellingtons, maar dat gaat erg langzaam omdat ik nog met lvl 2 en 3 bombers moet vliegen om nog een beetje dingen te kunnen raken.

Morgen is mijn weekje premium afgelopen, en twijfel of ik niet een pakketje ga kopen. Maar ik moet nog even aan het concept f2p en betalen voor items wennen :)
Ik zou zelf geen premium account per week kopen, maar voor een langere periode gezien de korting die je dan krijgt. En dan nog zou ik het liefste wachten tot de volgende aanbieding. Zelf steek ik mijn goud in wat blijvends zoals crew-xp of premium vliegtuigen. Maar ik ben dan ook gierig en wil er alleen geld in steken wat ik al in mijn steam wallet had. (Lang leve die tradingcards :*) )

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@motorhelm bij Amazon.com is de X52 pro nu opeens in de aanbieding (waarschijnlijk omdat er een Saitek X55 aan zit te komen) $135, dat is nog net iets goedkoper dan mijnes was :(

Ik had een weekje premium; deels van de gratis GE die je vorige week kon verdienen en deels van wat ik nog in mijn steam wallet had staan. (lang leve de cs:go case drops :*) ;) )

Ik heb gisteren ook even gekeken naar de prijzen van de pakketjes, en volgens OOCalc is Ace pack inderdaad 'most bang for the buck'. En daarbij zit er een peshka, in en ik was al van plan met die vliegtuigen te vliegen.
En volgens internet is er een kans dat vandaag de steam holiday sales beginnen, dus dat wordt even afwachten :)

Raar is trouwens dat als je op warthunder.com naar de prijzen kijkt dat ze de ingame dollar prijs rechtstreeks hebben omgezet naar euro's. Terwijl je er op via steam(wallet) minder voor betaalt. Maar het Dora pack lijkt dan weer duurder via steam dan als je ingame koopt en met steam betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De steamsales zijn begonnen en daarom heeft de dlc 30% korting. Het lijkt er alleen op dat de steampack niet meer beschikbaar is.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
Phehistyr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:21:
De steamsales zijn begonnen en daarom heeft de dlc 30% korting. Het lijkt er alleen op dat de steampack niet meer beschikbaar is.
Staat hier gewoon bij hoor:
http://store.steampowered.com/app/244230/
€16,09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Ik heb die Ace pack gekocht voor 24,45 :)

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ah mooi, hij stond gisteren niet in het overzicht van alle WT dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Spelen we ondertussen al tegen/met PS4 spelers? En (hoe) is dit te merken? Van het weekeinde niet echt aan WarThunder toegekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Nog niet helaas, de pc versie is geloof ik net gepatched naar dezelfde versie als de ps4. Ik geloof dat ze de game binnen een paar weken crossplatform willen maken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Afgelopen weekend was de devserver met patch 1.37 online, meestal duurt het dan niet zo lang meer. Trouwens nog een tip voor wanneer je overweegt de Boomerangs te kopen: die gaan namelijk flink duurder worden. Ik heb er mijn golden november opbrengsten aan uitgegeven en heb er geen moment spijt van. Die dingen zijn echt belachelijk goed voor hun tier in arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
Wat heet niet zo lang? :D
Heb even de youtube filmpjes bekeken en er blijken best veel vliegtuigen te worden toegevoegd. Nice!

Tempest 47mm kanonnen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Gemiddeld iets van een week, al wil dat nog wel varieren. Maar Gaijin zal vast zo snel mogelijk pc en ps4 op dezelfde versie willen hebben zodat iedereen samen kan spelen.

En wat mij betreft nog belangrijker dan de nieuwe vliegtuigen: er zijn ook heel veel damage en flight models die eindelijk werken zoals ze moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
Geen indestructible catalina's meer? :(
Maar dat is inderdaad wel mooi ja. Heeft dit ook nog effect in Arcade? Omdat daar de flightmodels zowiezo een beetje eenheidsworst waren en alleen verschil in topsnelheid,klimsnelheid en draaisnelheid te bemerken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Closed beta test betekent ook niet meer wat wat het vroeger betekende, nu is het gewoon een 'generate extra cash phase' Je kan gewoon voor 50 of 100 euro een pakketje kopen om mee te mogen doen aan de tanks closed beta.

Wat gebeurt er bij een patch eigenlijk met de normale vliegtuigen die na een patch verdwijnen?
quote: patchnotes
Number of SB-2 planes available for research reduced to 4. Number of SB-2 planes available for purchase reduced to 4. SB-2M-103 MV-3, SB-2M-103U are no longer available.
Zijn ze alleen niet meer te koop, of ook niet meer te vliegen als je ze al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
Anthor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:02:
Closed beta test betekent ook niet meer wat wat het vroeger betekende, nu is het gewoon een 'generate extra cash phase' Je kan gewoon voor 50 of 100 euro een pakketje kopen om mee te mogen doen aan de tanks closed beta.

Wat gebeurt er bij een patch eigenlijk met de normale vliegtuigen die na een patch verdwijnen?

[...]

Zijn ze alleen niet meer te koop, of ook niet meer te vliegen als je ze al hebt?
NIets mis mee lijkt me, als mensen 50 euro over hebben om met een paar tanks te mogen rijden moeten ze dat doen. Ze moeten zich aan dezelfde regels houden als de rest van de closed beta testers. Ik zie geen problemen.

En de vliegtuigen die er uit gaan kan je nog gewoon gebruiken. Net als met de premium spitfire mk9 en de po-2 nu. Ze staan niet meer in de research tree, maar je kan je crew nog gewoon wisselen naar dat vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 129383_
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Voor iedereen die overweegt zo'n tank pakket te kopen.
Als je ze koopt met roebels ben je "maar" 30 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
129383_ schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:06:
Voor iedereen die overweegt zo'n tank pakket te kopen.
Als je ze koopt met roebels ben je "maar" 30 euro kwijt.
Kan je dan via Paypal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Sinds ik War Thunder heb ontdekt speel ik zo'n beetje elke dag wel even :)

Altijd Arcade Battles.
1 keer historic geprobeerd, maar vond het niks.
Zijn die Historic en Real Battles de moeite waard?

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dat is natuurlijk heel persoonlijk. Denk dat als je van actie houdt, je beter Arcade Battles kan doen. Ikzelf speel eigenlijk alleen Historic Battles, dat is rustiger en iets moeilijker maar geeft mij wel meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Je moet er inderdaad het geduld voor hebben, en een hoog genoege tier vind ik ook wel.
Je vliegt namelijk 5 minuten naar de vijand. Soms word je dan in 1 keer neergeknald en dat is echt frustrerend. Heb je nog een low lvl spitfire zonder cannons bv, dan zijn je kogels ook op voor je iemand kan neerhalen. En dan mag je weer helemaal terug naar de luchthaven.
Het is wel een stuk realistischer en uitdagender. Zelf speel ik eigenlijk liever arcade vanwege de snelle actie en het herladen in de lucht. Maar ieder zijn voorkeur. Het is wel zo dat als je goed bent in historical, je er meer lions kan behalen. En ik vermoed nog meer in full real. (wel even opletten want je repair cost gaat ook de lucht in :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:40
zo, van de week dit spel maar eens gespeeld maar dat zal zeker nog vaker gebeuren. Gaat allemaal net wat soepeler dan wop.
Misschien dat de FP aangepast moet worden met wat meer info/tips/trics

• Lointje
Ik had enkele pagina's terug nog een lijstje gemaakt met tips. En dan is dat nog aangevuld door een aantal mensen met goede tips of opmerkingen. Dus misschien niet slecht om daar even in te kuisen en toe te voegen? :-)

Ik speel momenteel net iets minder WT maar het blijft mijn spel om te chillen. 'S avonds nog een half uurtje over maar geen zin in iets intensief -> even een toertje gaan vliegen. Ook met een kameraad is het onze afsluiter na een avond gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
owja, dat is een beste lijst.
heb nu de hurrican mk... gekocht bij GB. Dat is toch wel anders vliegen dan die lvl0-1 vliegtuigjes.
Ondertussen ook al wat meer collega's aangestoken, soms komen we elkaar tegen tijdens een potje vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
MeneerKrab schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:06:
zo, van de week dit spel maar eens gespeeld maar dat zal zeker nog vaker gebeuren. Gaat allemaal net wat soepeler dan wop.
Misschien dat de FP aangepast moet worden met wat meer info/tips/trics
je hebt helemaal gelijk, zal de tips even uitzoeken en de fp aanpassen.
Ga even kijken wanneer ik tijd heb

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
ben nu een beetje aan het vliegen op HB met de FW190 A5! wat een beest is dat zeg!! echt het proberen waard! Boom n Zoom tactiek. op high speed ben je goed manoeuvreerbaar en kan je snel klimmen voor volgende aanval. iemand zin om een potje HB te spelen? (pref germans)

add me : Hazeldinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Ik speel alleen FRB, waar je geen mouse aim hebt en altijd in de cockpit zit. Dat vind ik het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
MeneerKrab schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:12:
owja, dat is een beste lijst.
heb nu de hurrican mk... gekocht bij GB. Dat is toch wel anders vliegen dan die lvl0-1 vliegtuigjes.
Ondertussen ook al wat meer collega's aangestoken, soms komen we elkaar tegen tijdens een potje vliegen.
Waarschijnlijk stating the obvious hier, maar je kan ze toevoegen aan je friendlist, en dan als je allebei online bent "add to squad". En zo kan je samen een potje beginnen zodat je in hetzelfde team zit. Mensen in je squad zien ook groen ipv blauw zodat je ze gemakkelijk ziet in de lucht.

Het enige probleem is wel dat het enorm onduidelijk is als iemand je heeft aangesproken in game. Het inviten in squad is gelukkig al iets duidelijker geworden met wel degelijk een visuele verschijning ipv een geel zinnetje ergens in de chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:59:
Je vliegt namelijk 5 minuten naar de vijand. Soms word je dan in 1 keer neergeknald en dat is echt frustrerend.
Ja, dat is het..... Met je beste vliegtuig een paar mins onderweg naar de actie en dan ge-oneshot worden... Aarrrggggh!!! ;w

Maar de keerzijde hiervan is wel dat het behoorlijk bijdraagt aan de spanning van het spel vind ik. Het zorgt er ook voor dat je echt niet wil verliezen in een dog-fight, het motiveert wel ontzettend! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb laatst maar eens wat golden eagles gekocht en o.a. gebruikt om m'n GB crews te maxxen. Dat scheelt al behoorlijk, maar vervolgens heb ik ook nog alle crews ace gemaakt op een selectie vliegtuigen, momenteel op max level 4 en 5 (ik ben al 13, maar wil eerst nog wat planes uit die categorie kopen voordat ik daar ga spelen). Gaf me ook meteen de gelegenheid om alles weer eens netjes te ordenen.

Resultaat van dat alles: cannon reload in 13(!) seconden, MG's in 6 seconden, superieure enemy detection, weinig last van g-krachten en een piloot die niet elke keer wordt neergeknald. Plus ongewtijfeld nog wat voordelen die ik minder opmerk. Misschien een beetje pay-to-win, maar aan de andere kant geeft het me wel meer lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
En dan gaan andere mensen hier weer huilen over hoe sterk jij bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
Aha, dat verklaart wel een hoop inderdaad :D
Dan hoef ik mij al minder te schamen voor mijn scores af en toe, als je bedenkt dat de goede tegenstanders hier misschien gebruik van maken.

Maar al deze crew skills heh, daar heb je in Full real battle toch niets aan? Omdat er geen reloads zijn, geen detectie circeltjes. Misschien dat je minder snel out ga bij high G maar vaak begeeft het vliegtuig het toch al eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
vanmiddag nog even een potje arcade gespeelt met de japanners, samen met collega in squad. Zat op 6 kills. Weet niet of dit nou door die japanse vliegtuigen kwamen of omdat ik BnZ onder knie begin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Crews maken wel wat verschil, in arcade vooral reload time en ook wel wat G-force, maar je moet ook niet denken dat die planes daardoor onsterfelijk zijn :-)
Ik heb ook al regelmatig bovenaan gestaan zonder al te veel crew points in. Al moet ik zeggen dat een expert crew best wel leuk is. Ook dankzij repair speed.

En bovenaan het scorebord staan zegt ook niet alles. Je kan 20 targets bomben en nog onder iemand staan die 2 of 3 kills heeft. Terwijl jouw actie waarschijnlijk meer lions oplevert en de ronde nog wint ook. Heel dat puntensysteem is ook zo vaag!

@meneerkrab ah leuk, ik heb enkel nog maar met japanse reserves gespeeld. Hun draaikracht is echt zalig maar hun erwtjes die ze afschieten doen zo weinig damage. Al heb ik er wel al eens een 7 killstreak mee gehaald, maar dat was eerder omdat ik van lvl 9 naar 0 ging denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ircghost schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:18:
En dan gaan andere mensen hier weer huilen over hoe sterk jij bent :P
Hehe nou dat zou overdreven zijn. Het levert (zeker in arcade) wel echt voordelen op, maar het veranderd verder niks aan het toestel waar je mee vliegt. Alhoewel ik sinds gisteren ineens wel 10+ killstreaks pak met m'n tier 5 Beaufighter... Maar goed, dat ding is sowieso vrij goed op dat level met z'n 4 20mm canons. Dat ie wat log is maakt niet zoveel uit als een matig gericht canonsalvo al genoeg is voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:13

p0st

Dutch Reefer

Ik heb de tankpack gekocht met daarin de Captured Sherman, ben heel benieuwd wanneer de tweede fase van de beta start waarin we met tanks aan de slag mogen! Ik ben zelf een die-hard WoT fan, dus ben benieuwd of WT me weg gaat blazen met hun tanks!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
atticus182 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:36:
Ik heb de tankpack gekocht met daarin de Captured Sherman, ben heel benieuwd wanneer de tweede fase van de beta start waarin we met tanks aan de slag mogen! Ik ben zelf een die-hard WoT fan, dus ben benieuwd of WT me weg gaat blazen met hun tanks!
Ik hoop het voor je :)

Ik vind die tank packs trouwens wel erg duur - 50 euro voor de goedkoopste en daar krijg je dan maar één tank voor en een setje decals/skins. En ja, beta toegang natuurlijk. Ik wacht zelf nog even af dus, heb nog voldoende GE over en koop er dan evt wel een paar los ;)

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 17-12-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

rodie83 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:48:
[...]

Ik hoop het voor je :)

Ik vind die tank packs trouwens wel erg duur - 50 euro voor de goedkoopste en daar krijg je dan maar één tank voor en een setje decals/skins. En ja, beta toegang natuurlijk. Ik wacht zelf nog even af dus, heb nog voldoende GE over en koop er dan evt wel een paar los ;)
Jep daar heb je gelijk in, in principe betaal je 25 euro voor de tank+GE en 25 euro voor de beta toegang. Ik heb daar dus ook bewust voor gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De servers worden nu bijgewerkt naar 1.37 en op Steam is weer een vergelijkbare aanbieding als in de autumn-sales. De Mustang-pack heeft nu zelfs 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 15:55
Is het ook mogelijk via Steam zo'n pakket te kopen ook als je client niet via Steam is gedownload?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

batumulia schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:18:
Is het ook mogelijk via Steam zo'n pakket te kopen ook als je client niet via Steam is gedownload?
Ja, je krijgt een code die je kunt redeemen. Wat ook mogelijk is, is om je War Thunder map naar Steam/steamapps/common te verplaatsen, dan gaat Steam 'em bijwerken (ongeveer 900mb) en hoeft je dus niet de hele client opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Zo, dat is een beste update. Zal vanavond alles even updaten. Ben benieuwd naar de nieuwe manier van levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Volledige Changelog van 1.37:
More than 70 aircraft have their Flight and Damage models tuned to fully meet the historically accurate data. Please refer to our forums for the full list and current flight models state report.
The mission editor is now added to “test flight” mode and you can test any desired aircraft in different situations, choose the scenario of a battle, the weather and the number and power of your opponents.
Dynamic Campaign mode has been significantly reworked.
8 new maps added for different modes.

Full list of changes:

New aircraft:

Germany:
  • Bf.109F-1
  • Bf.109F-2
  • Fw.190A-8
  • Fw.190D-9
  • Hs.129B-3
  • USSR:
  • Yak-9U
  • Yak-9UT
  • MiG-3-15 ( B ) K
  • I-185 (М-82)
  • Lа-9
  • Fw.190D-9 (premium)
USA:
  • P-400
  • F9F-2
UK:
  • Tempest Mk.V (Vickers P)
  • Tempest Mk.II
Japan:
  • A6M3 mod22 Ko
  • A6M5 otsu
  • Ki-84 hei
  • Ki-84 otsu
  • Ki-84 ko
  • B7A2
  • A7He1 (premium)
Gameplay:
  • A New player's progression system, see details in Developers’ Diaries.
  • Any researched but un-purchased aircraft from 1.35 can be purchased without researching and upgrading previous planes in a line.
  • Custom Battles are now hosted on dedicated servers.
  • Custom Battles can now have up to 32 players in one battle “
  • Dynamic Campaign allows a player to choose a historical period in which the mission will take place.
  • Planes for the “Dynamic Campaign” Missions are chosen by the server. Players have an opportunity to fly aircraft they have not bought/researched yet. -Cooperative mode in Dynamic Campaign and Quick editor is temporarily removed; it will be returned a little bit later, reworked and improved.
  • Distance for “highlighting” of ground targets in Simulation Mode (previously known as FRB) is reduced by 1 km
  • New options for purchasing Golden Eagles (more variants of GE packages have been added)
  • Bots now do not now fly biplanes only - they use aircraft of different types and ranks;
  • The “Marker” system has been changed. If an enemy has a higher altitude than you, it will be harder for him to define the type of your aircraft against the ground (distance to recognize aircraft type has been reduced by 20% when the plane is against the ground)
Interface:
  • Game modes have been renamed: Historical Battles are now known as Realistic Battles, Full Real Battles are renamed to Simulator Battles
  • In the player profile the level and miliatry rank(Prestige) are displayed. Military Ranks(Prestige) are awarded for reaching certain levels.
  • Aircraft and battle settings in “Custom battles” can be changed by the host without exiting the game room and closing the session
  • Modification window interface changed, research tree interface changed
Graphics:
  • New render with DX 11 support.
  • Graphics for all maps and locations have been reworked.
  • Models and cockpits for certain aircraft have been fixed.
  • Visual models for the I-16 type 18 and the I-16 type 28 have been fixed.
  • Pilot indicator is added for air brake status, the modifications are mounted on the wings Ju.87 B-2, R-2, D-3 and D-5;
  • Changed the reflex sight on D.520, N1K2-J, N1K2-Ja;
  • Fixed and fully functional counters for ammunition status on the Bf.109 series (Exception is a numerical counter in the Emil, others have visual indicators);
  • Added ammunition counter bar indicators on all aircraft series Fw.190, the A-5/U2 , F- 8, as well as on the A- 5 ( shows ammo MG-FF) and A-8 (not functioning due to the absence of pendant arms);
  • Added the ability to put on the ground adjusted trim tabs. (Which cannot be adjusted in flight);
  • Improved rendering of fire, explosions and smoke ;
  • Added a new effect for burning fuel tanks . Each fuel tank has its own fire effect.
Sound:
  • Reduced volume of sound effects for aerobatic smoke;
  • Added sound effect for indication of game start whilst client is minimized;
  • Optimization of sound interface parameters;
  • Fixed sound settings of multiple bullet hits on the player aircraft;
  • Added new sound effects for the gun BK-7, 5 inside and outside the cockpit;
  • Added new sound effects for the gun Vickers Class S inside and outside the cockpit.
Changes in DM:
  • Fixed the damage model for the XP- 55 ;
  • Wellington ( all models) - Fixed the damage model of the fuselage ;
  • Fixed the damage model for the D.520 and D.521;
  • Fixed the damage model for wings of IL-2 , IL -2M , IL- 10 .
Changes in FM:
Flight models partially adjusted or completely corrected according to datasheets/passports :
A6M3, A6M3 mod 22, A6M3 mod 22ko A-20G-30, A-26C, A-26C-45-DT B-25J-1, B-25J-20, B-25J-30 Havock Mk I
P-47D-25, P-47D-28 I-16 type 18, I-16 type 28 P-400, P-39Q-15
Typhoon Mk-Ia, Typhoon Mk. Ib, Typhoon Mk. Ib/L,I-15 bis, I-15 WR, I-15 М-22, I-15 K, I-185 М-82, Yak-3, Yak-3P, Yak-9U, Yak-9UT, Yak-9P, P-26A-33, P-26A-34 M2, P-26B-35, SBD-3, Tempest Mk. II, Tempest Mk. V, Tempest Mk V (Vickers P), P-36A, P-36A Rasmussen’s, P-36C, P-36G, B7A2, FW-190D-9, FW-190D-12, FW-190D-13, Spitfire L.F. IX,SB-2 M-100,I-153 М62, I-153 P, Ki-84 ko, Ki-84 otsu, Ki-84 hei, Swordfish Mk.I, B-17E, B-17E/L, B-17G, B-24D, He 51 A-1, He 51 B-1, He 51 C-1, Bf.109 E-1, Bf.109 E-3, Bf.109 F-1, Bf.109 F-2, Bf.109 F-4, Bf.109 F-4/trop, Bf.109 G-10, Bf.109 K-4, Lа-9, Fw.190A-5, Fw.190A-8, Beaufighter Mk VIc, PBY-5, PBY-5a, Hs.129 B-2, Hs.129 B-3.

Corrected and updated :
  • Hs.129B- 2 (B- 3) : added startup of the engines smoke effect, jet wash moment (compression model) for counter-rotating propellers removed ; FM configured according to datasheet/passport data ;
  • For many planes adjusted effect of engine overheating . Permanent engine overheating leads to the gradual destruction of aircraft propulsion units, until the engine stops. Engine damage is indicated in the interface damage indicator (paper doll) - pink, red and black motor;Implemented in simulation and realistic mode
  • Many aircraft corrected fuel consumption according to datasheet/passport data and modes of operation of the engine;
  • For all aircraft included the effect of heaviness of rudder at high speeds (the higher the speed of the aircraft, the higher the pressure of the oncoming air, the more resistance is needed to overcome). Implemented in sumlation and realistic mode
Weapons and modifications:

United States:
  • Added M10 for guiding planes P-39N- 0 , P-39Q- 5 , P-51D- 5 , P-51D- 20 NA, P-51D- 30 , P-47D- 28 , A-20G- 30 ;
  • Added HVAR missiles for the F- 86 Sabre ( all versions) ;
  • Fixed bomb load for internal bomb bay B-17E (6x1000 pounds instead 8x1000 pounds );
  • Fixed bomb load for internal bomb bay B-17G (4x1000 pounds instead 8x1000 pounds );
  • Expanded bombing armament on P-63A- 10;
  • Fixed calculation of the weight of bombs for U.S. ;
  • Fixed vertical angle aiming for the top turret B-24D;
United Kingdom:
  • Tempest Mk.V: added 250 - pound bombs under the wings on pylons ;
  • Tempest Mk.II: added 2x250- 2x500 pound and pound bombs under the wings on pylons ;
  • Wellington ( all models) : expanded bombing loadouts ;
  • Lancaster: expanded bombing loadouts ;
  • Beaufighter Mk.X: 12,7 mm M2 Browning machine guns replaced by 7.7 mm machine guns Browning;
  • Fixed calculation of the weight of bombs for Britain ;
Germany:
  • Added preset 2x936kg torpedoes for He.111H- 6 ;
  • Added modification pendant arms BK-3.7 for HS.129B- 2 ;
  • Removed 500kg bombs at Bf.109 series G;
  • Number SM.79, available for purchase, reduced to 4 . Withdrawn from sale versions: S. 79 1937 and S. 79 1942 ;
  • Modification to U4 Me.410 now has , in addition to 50mm BK 5 gun , two 20mm MG 151 cannon ;
  • Ammunition BK 5 increased by 1 shell - a shell being charged in the breech ;
  • Ammunition Ju.87G- 1 increased from 6 to 12 shells per barrel ;
  • Added 20mm motor gun for Bf.109G- 6. Standing motor 30mm gun is now available as a retrofit ;
  • Added BK 7,5 gun caliber 75 mm (for gunship Hs.129B- 3);
  • Added 13 mm machine gun instead of 7.92- mm machine gun on Me.410B-1/U2.
  • Ammunition guns MG-FF Aircraft Fw. 190A-5/U2 changed from 60- ​​to 90 shells per barrel ;
  • Added 15 mm MG 151 cannon version ( for fighters Bf.109F- 2);
USSR:
  • New Yak- 9UT got 37mm and 45mm hydraulic gun ;
  • I -185 ( M-82 ) got rockets and bombs .
  • La-5 - removed modification " Rear Armour plate ";
  • Fixed ammunition for machine guns ShKAS the Il -10 (750 on the breech );
  • Number of SB-2 , available for purchase, reduced to 4 . Withdrawn from sale versions: SB-2M -103 MB- 3, SB-2M - 103U;
  • Number of Yer-2, available for purchase, reduced to 4. Withdrawn from sale versions: Yer-2 M-105 TAT and Yer-2 M- 105R TAT.
Japan:
  • All planes of the line A6M "Zero" have the opportunity to bear 2x60kg bombs under the wings ;
  • Ruler Ki- 84 has the ability to b under the wings 2x50 or 2x250kg bombs ;
  • Ki- 43 -2 has the ability to bear 2x50, 2x100 or 2x250kg under the wings ;
  • Ki- 61 -lb and Ki- 61 -lc can now bear 2x50, 2x100 or 2x250kg under the wings ;
  • N1K2-J - has the ability to bear under the wings 2x250 kg bomb load ;
  • Fixed calculation of the weight of bombs for Japan;
  • Ammunition for guns Ho- 5 aircraft Ki- 96 and Ki- 102 increased from 200 to 400 shells;
  • H6K4 - removed army bomb type 92;
Common:
  • Striking effect of bombs 50 - 250kg and rockets of all calibers changed to realistic values ​​given in terms of effect on armoured targets :
  • Rockets caliber 82-114 mm ( RS82 , M8) may destroy medium tanks only with direct hit , heavy tanks are not affected ;
  • Rockets caliber 127mm - 152mm ( RS-132 , HVAR, RP- 3) destroy medium tanks within 1.5-2m , heavy - with a direct hit ;
  • 100 lbs bombs (50kg) - perhaps can destroy medium tanks within 2 - 3m, heavy - with only a direct hit ;
  • 250 lbs bombs. (100kg) - possibly destroy medium tanks within 4-6m, heavy - within 2-4m ;
  • 500 lbs. bombs (250kg) - possibly destroy medium tanks within 6-8m, heavy tanks - within 4-6m .
  • Torpedoes performance chaged according to their characteristics:
  • Torpedo Mk.XII - maximum drop height of 40 m
  • F200- 450 torpedoes and F5W (licensed copy of Italian with the same performance characteristics) - the maximum drop height - 120m.
  • Torpedo 45 - 36AN obr.1939 year - the maximum drop height of 45m.
  • Torpedo Mk.13 - early sample (without box stabilizer) - maximum drop height - 30 m;
  • Torpedo Mk.13 - late sample (box- stabilizer) - maximum drop height - 250 m
  • Torpedo Type 91 mod.2 and mod.3 - maximum drop height - 300m.
Mission and maps:

New maps :
[ Operation ] The defense of Stalingrad
[ Operation ] Saipan
[ Ground Strike] Ironridge
[ Ground Strike ] Albion ( for low levels )
[ Ground Strike ] Sandy Beach
[ Domination ] Sicily
  • All Ground Strike missions for the arcade have zones for bombing. Destruction of each zone takes 10% victory points off the opposing team.
  • Missions [ Operation ] Kuban , [ Operation ] Ruhr, [ Operation ] Ardennes, [ Operation ] Berlin , a number of changes aimed at increasing the role of bombers and attackers. In particular:
  • Reducing the amount of land held units, affecting the victory points. These are “ heavy class” units , which can only be destroyed by bombs, missiles and large-caliber guns;
  • Added zones for bombing. Destruction of each zone takes 10% victory points off the opposing team;
  • Completing mission tasks takes 10% victory points off the opposing team;
  • Adjustment of ground vehicle movement to improve the balance and greater dispersal techniques on the map;
  • Bombers and attack aircraft in the air mission start being closer to enemy ground units, so they will be able to at least have one effective attack.
Separate missions:
  • Added Korean theater, which includes three new missions: “Storm Warning ", “Hunting Blind “and "Dangerous Intelligence."
  • In the mission of the Pacific theater of battle added: “The Battle of Saipan," “Battle of Guam” and "The Battle of Iwo Jima "
Miscellaneous:
Fixed some Crashes and freezes in client.

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 18-12-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik denk dat de spoilertags niet werken zoals je denkt dat ze werken. ;) Je kunt beter de link naar het artikel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
hmz, de launcher seed de update. Die staat de hele middag al open en ze vinden dat ik nogal wat data upload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Dat kon de oude ook al, dat kan je toch uitzetten?

2.2 GB geeft de launcher bij mij aan, een beste update
edit: Dat is dus wat er nog gedownload moet worden, misschien zit de oorspronkelijke download er ook bij ofzo?

[ Voor 34% gewijzigd door Anthor op 18-12-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb nu de ace pack gekocht: heb nu lvl 8 russen en lvl 7 usa. Ben alleen nog niet erg goed, haal ook bijna nooit kills. Mensen schieten mijn vleugel met 1 shot af en ik herlaad gewooon 3x en ze vliegen nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Train je piloot en crew. Dat scheelt :)

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
fijn krijg de game niet op opgestart, aankomende dagen maar eens kijken of het zo blijft.

Heb de 9gb al opnieuw downloaded, maar krijg de game niet ingame. Hij schiet maar naar de desktop

Floksor

• dudee
Zal ik doen, waar is het beste in te trainen?

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

dudee schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:07:
Ik heb nu de ace pack gekocht: heb nu lvl 8 russen en lvl 7 usa. Ben alleen nog niet erg goed, haal ook bijna nooit kills. Mensen schieten mijn vleugel met 1 shot af en ik herlaad gewooon 3x en ze vliegen nog..
Vertrouw niet te veel op die lead indicator, die gaat er vanuit dat je doelwit op de huidige koers door blijft vliegen. Bovendien geeft die alleen maar het zwaartepunt aan, terwijl dat vaak iets is wat je niet wil raken. Probeer de cockpit en motoren te raken en met de zwaardere kanonnen een vleugel eraf te schieten. In de praktijk helpt het mij meestal om voor en iets boven die indicator te richten. Voeg me maar toe in WT als je eens mee wilt vliegen, zelfde naam als op dit forum.

• dudee
Zal ik doen! Ik kwam er zelf ook al een beetje achter met de lead indicator, ik vuur meestal beetje voor de indicator en dn wachten tot hij in de indicator komt en dan weer een stukje ervoor. Maar hoe moet je vleugels wel niet mikken? Moet meer oefenen want vind het al heel wat als ik het frame raak.

• MeneerKrab
Ik schoot ook altijd voor de lead indicator, maar sinds de update mis ik. Zodra ik er wel op schiet schiet ik meer raak. De research van de vliegtuigen is wel ff wennen. Dacht dat je die punten ook kon steken in een nieuw vliegtuig, maar ze zijn dus ook om je huidige vliegtuig verder te ontwikkelen...

Spel is ook niet helemaal eerlijk verdeeld merk ik op. Kom je aanzetten met je biplanes, vlieg er ineens een Hurricane MK II achter je, nou dan ben je er dus geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door MeneerKrab op 19-12-2013 08:51 ]

• dudee
Het onderzoeken etc is nog een beetje onoverzichtelijk.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Ze hebben er een lekker zooitje van gemaakt. Reserve toestellen tegen beaufighters !?

Gisteren in mijn spitfire IIb tegen een H-152 ..hij gaat lekker Gaijn. :?
En het hele techtree geflater bah

[ Voor 40% gewijzigd door MaXeRs op 19-12-2013 10:13 ]

• Hazeldinho
die matchmaking is echt unfair volgens mij, net een HB potje gedaan met mijn nieuwe tier 3 FW190a5 (oude tier 10) tegen 3 jets (amerikaans f80 tier V).... dan is de lol er zo af want je maakt echt geen schijn van kans dan. potje daarna ook tegen een hogere setup maar wel 5 player kills en win. beetje alles of niets dit.

• Hazeldinho
dudee schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:52:
Het onderzoeken etc is nog een beetje onoverzichtelijk.
welke natie speel je? voor de patch speelde ik vaak met low (1-3 )tier russiche kisten. dat zijn echt beesten en kun je verschrikkelijk hard mee ownen . weet niet hoe dat zit na de patch. nu speel ik voornamelijk met de duitsers op HB.

• Motorhelm
Zijn de graphics ook verbeterd of draait het spel soepeler nu dat er dx11 support is geimplementeerd?

"Graphics for all maps and locations have been reworked", betekend dit dat het detailniveau van de maps al is verhoogd voor de tanks die gaan komen?

• dudee
Ik was lvl 7 usa en lvl 8 russen, zie door de bomen het bos niet meer!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Het is al bevestigd dat de matchmaking een flinke bug heeft, het verhelpen hiervan heeft nu de hoogste prioriteit. Veder zijn de oude tiers nog steeds aanwezig achter de schermen en zou de matchmaker uiteindelijk beter maatwerk af moeten leveren op basis van eerdere prestaties.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:06
dit spel ook weer eens gedownload ooit tijdje gespeeld maar vond het nooit wat.

Wil het nu weer een eerlijke kans geven, maar zodra er iemand achter me aan zit is het gewoon over. Ik kan klimmen of dalen, loopings uithalen, rondom bergen vliegen, richting vriendelijke mensjes vliegen of richting vriendelijke AA. Maar zodra er iemand achter me aan zit ben je gewoon dood klaar.

En op dezelfde fiets zodra je achter iemand aanzit dan gaat hij dood. Spel wordt zo al heel snel elkaar in cirkels achtervolgen.

Dan kun je als afwisseling nog gaan bommenwerpen maar dat vind ik al net zo crap als artillerie spelen bij world of tanks.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Tja, een dogfight kun je zo ongeveer definiëren als 'proberen achter iemand te komen zodat je kunt schieten.' De grap van het spel is juist om te proberen jouw eigen sterke kanten en de zwakke plekken van de vijand uit te buiten. Er zijn op youtube genoeg filmpjes te vinden hoe je dat zoal zou kunnen doen, al is dat in arcade wat lastiger dan in RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik vind alles waarbij je moet herladen wat moeilijker want mijn aim is super slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Mag hier ook worden gepraat over de ground forces beta die eraan zit te komen? Of moet hier een apart topic voor komen. Het maakt wel onderdeel uit van War Thunder namelijk. Zat zelf over een van de beta packs te denken namelijk. Vroeg me af of meer mensen hier daar gebruik van gaan maken?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
Natuurlijk mag dit.
Zie zelf ook erg uit naar ground forces en hoe ze deze samen gaan laten werken met air forces.
Ben ook benieuwd of er nog een "cockpit" view voor tanks gaat komen. Wat vliegtuigen betreft lijken de meeste mensen niet echt te geven om cockpits dus ik ben bang dat dit ook voor tanks een lage prioriteit gaat krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
gisteravond even met de blenheim gespeeld. Was wel leuk potje. 5 kills met de rear turret, uiteindelijk lovende woorden toen mijn blenheim neer werd geschoten. Kon hem bijna helemaal upgraden.

Als mensen eens willen spelen, meneerkrab is de username.

[ Voor 7% gewijzigd door MeneerKrab op 20-12-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Motorhelm schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:13:
Natuurlijk mag dit.
Zie zelf ook erg uit naar ground forces en hoe ze deze samen gaan laten werken met air forces.
Ben ook benieuwd of er nog een "cockpit" view voor tanks gaat komen. Wat vliegtuigen betreft lijken de meeste mensen niet echt te geven om cockpits dus ik ben bang dat dit ook voor tanks een lage prioriteit gaat krijgen :(
Ik speel alleen maar FRB (heet simulatie tegenwoordig), en daar wordt je gedwongen om in de cockpit te zitten. Oftewel, iedereen die simulatie battles speelt hecht veel waarde aan een cockpit!

Zo vind ik het erg jammer dat er voor de meeste bommenwerpers nog steeds geen cockpit is. Hoe moet ik dan weten of mijn motoren overhit raken? Ook is de visuele hulp om je motor te kunnen zien erg nuttig: fire in engine 3? Dan zetten we die motor uit, dat stopt vaak het vuur. Nu zie je of niks (virtual cockpit) of je moet naar je gunner positie om de status van je vliegtuig te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
dat is wel beetje karig dat er geen cockpit is. zijn ze dat wel van plan trouwens? ik voel me trouwens echt nutteloos als bomber. beetje sitting duck want meestal krijg je toch geen bescherming van je fighters.. dus ik speel alleen fighters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ze willen het doen voor public release... oftewel voorlopig niet. De Pe3 heeft er wel 1 als heavy fighter zijnde, maar de overgrote meerderheid dus niet. De meeste mensen spelen arcade 3rd person, en de meeste in FRB spelen fighter. Bommenwerpers hebben gewoon geen prioriteit.

Persoonlijk vind ik het leuk om af en toe eens te gaan bomben van 20.000ft in FRB :) Het nadeel is dat je daarna weer terug mag om te reloaden. Een fighter is snel geland en weer terug in de battle, bij bommenwerpers gaat alles wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
pirke schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:43:
[...]

Ik speel alleen maar FRB (heet simulatie tegenwoordig), en daar wordt je gedwongen om in de cockpit te zitten. Oftewel, iedereen die simulatie battles speelt hecht veel waarde aan een cockpit!

Zo vind ik het erg jammer dat er voor de meeste bommenwerpers nog steeds geen cockpit is. Hoe moet ik dan weten of mijn motoren overhit raken? Ook is de visuele hulp om je motor te kunnen zien erg nuttig: fire in engine 3? Dan zetten we die motor uit, dat stopt vaak het vuur. Nu zie je of niks (virtual cockpit) of je moet naar je gunner positie om de status van je vliegtuig te bekijken...
Oh vet, er is dus een mogelijkheid om de brandstoftoevoer naar een motor te stoppen?
Als ik op "i" druk namelijk slaat een motor wel af maar direct weer aan door de luchtsnelheid.
Vooral de H6K wil nog wel eens door fikken in de motor totdat de vleugel er af breekt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Beetje afhankelijk van je control setup denk ik. Met ctrl-1234 kun je de controls van een engine aan/uit zetten. Als je de controls uit zet, blijft je throttle etc vast staan. Ik zet dus de controls van engine 124 uit, en druk dan op e om engine 3 uit te schakelen, en eventueel f om je prop te featheren (indien aanwezig). Daarna switch ik de controls van 124 weer aan, en 3 juist uit. De auto knop "e" doet onder water een mixture cut off bij het uitzetten. Je ook handmatig de mixture kunnen regelen via je keyboard. Echter met keyboard controls is het makkelijker om je mixture op automatisch te laten staan tijdens het normale vliegen.

De normale engine shutdown procedure is om de mixture naar idle cut off te trekken: zo wordt alle brandstoftoevoer stopgezet. Het is dus niet zo zoals bij een auto waar je het contact omdraait om de ontsteking te stoppen. Je voorkomt dat er nieuwe brandstof naar de cylinders toe gaat terwijl de aanwezige brandstof simpelweg opgebrand wordt. Dit is voor de veiligheid.

De ontsteking in een vliegtuigmotor is voor de veiligheid dubbel uitgevoerd (2 bougies per cylinder), en de benodigde hoogspanning wordt opgewekt via de magnetos (ook 2 stuks). Deze 2 circuits zijn 100% gesloten en kunnen niet onderbroken worden. Deze mangeten zitten rechtstreeks op de aandrijfas vd motor: als de motor draait, draaien de magneten ook en wordt er stroom opgewekt. Een elektrische storing in de rest vh vliegtuig heeft dus geen invloed op het blijven draaien vd motor. Wat er gebeurt als je magnetos in de "off" stand zet, is dat er een kortsluiting met de massa wordt gemaakt, waardoor de opgewekte stroom meteen weg loopt en er dus geen vonk in de bougie opgewekt wordt. Deze kortsluiting kan echter falen (ouderom, slijtage, etc) waardoor de magneto nog steeds "hot" is ook al staat het contact op "off". Als er dan iemand tijdens de preflight check of transport aan de propellor draait, dan gaat de bougie vonken. Mocht er dan nog wat benzine in de cylinder zitten, dan kan de motor aanslaan en is diegene - als ie geluk heeft - alleen z'n arm kwijt. Daarom zet je een vliegtuig motor dus uit via de mixture hendel :) Toen ik tijdens het lessen het 1 keer per ongeluk toch via de magnetos deed kreeg ik flink op mijn kop mijn instructeur ;)

Overigens is het starten vd motor met minimale hoeveelheid benzine in je cylinder zeer lastig. Daarom heb je weer een extra hendel (primer) om voor het starten handmatig wat benzine erin te spuiten. Zeker als het koud is helpt dit voor de initiele ontsteking.

Het mooie aan het vliegen in een Cessna 172 is dat het letterlijk dezelfde techniek is als de vliegtuigen uit WW2. Automotoren zijn flink doorontwikkeld, maar 95% vd zuigermotoren die rondvliegen zijn hetzelfde als de zuigermotoren die in WW2 gebruikt werden, met dezelfde controls en alles erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
Goede uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ben blij dat er ook een arcade mode in zit :X . Dit is weer iets te simulatie voor mij moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Tja, ik vlieg zelf in real life, dus hou wel van wat realisme in mijn simulatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
I like :)
Van het weekend maar eens uitzoeken hoe dat allemaal te doen is.
Graag zou ik meer FRB spelen, echter zijn de wachttijden vaak te lang. Maar in HB of misschien zelfs arcade moeten deze controls ook wel van pas kunnen komen bij het redden van je kist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Wachttijden sinds de 1.37 patch zijn nu maar 20-30 seconde ofzo... ipv 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
pirke schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:43:
Tja, ik vlieg zelf in real life, dus hou wel van wat realisme in mijn simulatie :)
Vroeger zelf ook wel sims gedaan, als ik ze zo mag noemen. (Microsoft flight sim en Lock-on ed.) Maar die diepgang zoek ik nu niet meer in games. World of tanks is weer wat te arcade moet ik zeggen, dan is wat meer simulatie wel gewenst, maar dat je zelf inderdaad de mixture moet gaan aanpassen ed, gaat me dan weer iets te ver zeg maar. Ja het kan ook op auto inderdaad, dat is wel al fijn. Ga de simulatie mode ook nog wel eens proberen denk ik, maar eerst maar eens arcade checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
ik vind FRB wel tof alleen vind ik met joystick erg lastig. vliegen 'gaat wel' en je kan betere manoeuvres maken met de joystick maar dat aimen.... ik schiet nog geen deuk in een pakje boter. daarom speel ik HB met muis.. al je nog aim tactics hebt met de joystick. be my guest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Je hebt gewoon een crosshair, en die moet je positioneren waar je verwacht dat de vijand zich gaat bevinden op het moment dat de kogels daar aankomen. Alleen doe je dat niet door met de muis ergens naartoe te wijzen, maar met de 3 assen van je vliegtuig (pitch, roll, yaw).

Het makkelijkste is om je vleugels zo te rollen, dat puur met je elevator (pitch) de vijand kan volgen. Dat maakt het mikken heel veel makkelijker :) en verder hele kleine bewegingen (of hij moet spontaan 90 graden wegduiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Zojuist 7 ground en 6 air kills gemaakt in mijn KI-43-II in simulator battle :) En dat met slechts 2 tussenlandingen voor nieuwe ammo (500 rounds per keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik heb momenteel last van pure frustratie. Ik probeer de Lancaster te onderzoeken. Dat gaat het meest efficient met de voorgaande Wellingtons uit T3. Opzich logisch. Alleen Wellingtons zijn een berg crap van heb ik je daar. Matchmaking doet namelijk niet lastig: vliegt u maar lekker tegen T4. Met fighters is dat nog tot daar aan toe, maar met een Wellington valt er weinig te incasseren en helemaal niet die >30mm shells die o zo normaal zijn in T4. En dan probeer je zowaar met je volledige maxed crew ze eens van je af te schieten, moet je concluderen dat de Wellingtons, T3 of niet, niet meer dan een setje 7,7mm proppeschieters aan boord hebben.

Nee, ik ben niet direct fan van het nieuwe researchsysteem. In theorie is het prima, alleen zijn sommige vliegtuigen nou eenmaal underpowered en daardoor niet erg leuk om te vliegen, terwijl je het eigenlijk wel moet om een beetje efficient te kunnen researchen. Combineer dat met het feit dat je rustig games speelt met een tier hoger, wat t.o.v. het vorige systeem een veel wijdere range aan véél krachtigere toestellen betekend en je hebt een even niet zo heel leuk spel :(

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Het oude research systeem vond ik ook een stuk fijner werken, kon je gewoon een vervelend toestel overslaan. Ook is het voor mij behoorlijk onduidelijk geworden wat nou wanneer onderzocht wordt. Maarja.

People as things, that’s where it starts.

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb geen problemen met het nieuwe systeem. Je hebt veel eerder upgrades voor de vliegtuigen en je kan nog steeds toestellen overslaan. Het vrijspelen duurt misschien wel wat langer dan hiervoor.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Op zich zie ik wel potentieel in dit systeem, maar de opbrengsten in de hogere tiers zijn wel erg laag voor wat je nodig hebt. Ik hoop eigenlijk dat Gaijin dat wat recht trekt, want als je per sé een jet wil spelen ben je nog wel even bezig. En die free rp inzetten is zo schandalig duur dat dat eigenlijk ook gewoon geen optie is. Gelukkig vermaak ik me prima met de vliegtuigen die al heb en zie ik nieuwe vliegtuigen als een leuke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:45
Ik heb echt zwaar nadelige gevoelens aan dit systeem. In het begin vond ik WT moeilijk en liet het eigenlijk even links liggen vanwege WoWP. Arcade leek me wel wat, maar wtf was ik fout. Ik was eerder genoemd spel gevlucht door het randdebielege gedrag van players in de trend van ik heb een kut plane ik ga maar rammen dus geen skill hebbend.
Die trend is heel lang weggeweest van WT maar in AB(arcade battles) is die wereld alom weer terug. Head on collissions met de factor ik heb een rus of amerikaans vliegtuig dus er zit een 37mm of iets dergelijks in de turret, ik waag het erop. Head on is bullshit en durf gewoon op skill te gaan.

De chat is dan ook niet om naar huis te schrijven. Er word gezeikt bij het leven en comentaar word weer afgedaan( mede door bovengenoemde(niet ik) als bla bla bla fu etc.)
Dit is jammer en weet dat Gajin een major fuck up heeft begaan met de laatste update, waar geheid een correctie op gaat komen of niet vanwege finaciele redenen.

Neemt niet weg dat het enige serieuse modi op dit moment RB is als je dit soort gedrag wilt ontlopen. Of juist niet en er aan deelnemen wilt nemen om te levelen, ondanks dat het lvl systeem zo gaar is als een gebakje. Verdieningen tussen AB,RB en SB is zo van elkaar verschillend dat het er op lijkt dat Gajin op AB aan het focussen is. Houd me hart vast hoe ze het gaan bewaken met tank battles en marine space gecombineerd...

Sterker nog... schoot me net te binnen.. kijk maar eens naar aanbiedingen die ze doen. voor 2 weken een competie houden waar lui een bepaald vliegtuig( rus en amerikaan) KUNNEN winnen en dus weer de drive aanspelen om eagles te kopen. Gajin is echt aan het jagen....Alleen niet op vliegtuigen. dat is het middel+ tanks.

[ Voor 10% gewijzigd door Sluissie op 28-12-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:45
En het grappige is op het forum atm amoelapapa gedrag. Niet te Geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Rammers ontwijken dan ben je er vanaf ,als je jezelf laat meeslepen dan ben je verkeerd bezig.
Vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 12:10
patch 1.37 heb ik niet lang gespeeld, heel het spel is naar de vaantjes geholpen

-matchmaking trekt op niets:

-veel te veel bots om games sneller op te starten, 1 goede speler in je team en je bent gewonnen
-tiers zijn naar de vaantjes => ik kom veel te veel beginnende spelers tegen met low level vliegtuigen, ja dat is easy kannonenvoer, zeker met 4 * 20mm op mijn typhoon (2 seconden schieten en hun vliegtuig spat volledig uiteen). Hoewel ik massa's kills haal voelt het gewoon als cheaten aan. En ik kan mij niet inbeelden dat die beginnende spelers het leuk vinden. Laatste game 3 vliegtuigen onder 10 seconden volledig kapot geschoten.

-research systeem:

-het systeem verplicht mij vliegtuigen te kopen alvorens ik de research verder kan laten gaan => in het oude systeem kwam je er na een tijdje achter dat je niet alle vliegtuigen moet kopen omdat dit simpelweg niet betaalbaar is, dus vliegtuigen die niet intressant waren voor je kocht je simpelweg niet. En je wachte met vliegtuigen kopen tot het effectief nodig was. Gevolg is dat USA niet verder kan researchen omdat ik eerst nog een hoop geld moet leggen voor vliegtuigen. Dan moet ik eerst farmen met de russen maar dan ga ik op de russen hetzelfde probleem krijgen.

-research gaat vele malen trager dan ervoor. Ik heb een paar milljoen research points gekregen waarmee dat dit supersnel gaat maar horden golden eagles kost.

conclusie research systeem, het gaat veel trager, je komt sowiezo in "geld problemen" op de hogere tiers en het enigste wat je kan doen is farmen of keiharde euro's er tegenaan gooien (premium helpt je geld probleem niet op te lossen)

En farmen is ook niet goed, dan vliegen goede spelers in hun favoriete vliegtuigen tegen nieuwere spelers die geen schijn van kans maken. Vroeger had je nog een max experience per vluigtuig dat je kon halen maar dat is ook afgeschaft, kan ik weer volop met de IL2 gaan vliegen. (en dat is niet goed aangezien ik veel te overpowered ben in dat vliegtuig)

Heel het research systeem, economisch systeem en balans is maar op 1 ding gericht: het bovenhalen van je visakaart.

Ik heb vele uren in dit spel zitten maar als het zo zit kunnen ze de hoogste boom in wat mij betreft. Fun heb ik er toch niet meer aan.

[ Voor 5% gewijzigd door sprankel op 30-12-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Die houding had ik in de eerste uren van het spel ook na patch 1.37.
Speel het een tijdje meer en zorg dat je al je planes in de juiste tier klasse hebt . dus alleen tier 3 en zeker niet gaan mixen.

Daarna komt alles weer goed.Echt waar ! beloofd ;-)

Speciaal voor diegene die nog moeite hebben met patch 1.37 YouTube: War Thunder - Patch 1.37 Survival Guide

[ Voor 25% gewijzigd door MaXeRs op 30-12-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
MaXeRs schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:10:
Die houding had ik in de eerste uren van het spel ook na patch 1.37.
Speel het een tijdje meer en zorg dat je al je planes in de juiste tier klasse hebt . dus alleen tier 3 en zeker niet gaan mixen.

Daarna komt alles weer goed.Echt waar ! beloofd ;-)

Speciaal voor diegene die nog moeite hebben met patch 1.37 YouTube: War Thunder - Patch 1.37 Survival Guide
sorry maar na een aantal games te hebben gespeelt, patch 1.37 sucks, en echt hard.
Het hele spel is naar de .........
Als je niet uitkijk kom je altijd tegen hoger tier vliegtuigen. Je moet ook naar de battle waarde kijken van je vliegtuig. Kom regelmatig met mijn tier 1 vliegtuig tier 3 vliegtuigen tegen. Das gewoon niet normaal meer.

Als WoT of WoWp iets gratis geeft, is het ook echt gratis. Hier moet je 10 events halen om het vliegtuig te krijgen, waarbij je nog eens je crew moet gaat trainen om ermee te mogen vliegen, of een extra crew kopen. Bij WoT krijg je tenminste een crew en een slot.

Ik snap het aan de ene kant wel, je bent nu langer met het spel bezig en je zal eerder echt geld gaan besteden om door de rangen heen te gaan. Alleen als je het vergelijk voor 1.37 dan is het echt bagger. Maarja zolang het vliegmodel van WT nog steeds beter is dan WoWp, is het gewoon slikken of niet meer spelen.

Maar wat ben ik blij dat ik geen echt geld in deze game heb gestoken zoals bij WoT, 1x worden teleurgesteld is voor mij genoeg. Dan maar langzaam door de rangen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja ik vind het minder leuk om te spelen dan ervoor, word veel vaker afgeschoten door planes die in mijn ogen ALLES beter kunnen dan ik. En dan nog niet eens het skill gedeelte erbij want ik ben gewoon een dikke noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De era's zijn niet heel relevant voor de matchmaker, die zijn er vooral om de volgorde van het onderzoeken weer te geven. Waar je op moet letten is de battle rating, vooralsnog eigenlijk de oude tiers.

Het idee is om die op termijn aan te kunnen passen, zonder de volgorde in de era's aan te hoeven passen. Dat gaat apart voor AB, RB en SB en hoe goed een speler er in is. Dit zou worden geïmplementeerd als er meer gegevens over de huidige prestaties van de vliegtuigen zijn. Verder vind ik het ook een vooruitgang dat je bij de upgrades van de vliegtuigen zelf de volgorde kunt bepalen.

Dat klinkt allemaal heel goed, maar op dit moment zijn er eigenlijk vier dingen die erg storend zijn. Zo zijn in de hogere era's (einde van 3 en hoger) de RP opbrengsten ten opzichte van de RP kosten erg laag. Daar komt bij dat het converteren van de free xp schandalig duur is. Daarnaast lijkt de matchmaker in RB en SB inderdaad nog kapot te zijn. En als laatste de hordes Yer-2 en andere heavy bombers die in een paar minuten een vliegveld slopen en zo de match meteen winnen. Al kan ik ze dat niet aanrekenen, want het is nu eenmaal een heel effectieve manier op RP te verdienen.

Maar Gaijin schijnt een historie te hebben van drastisch waardeloze veranderingen die in opvolgende patches weer deels rechtgetrokken worden. Zoek maar eens op de reacties op patch 1.29. Gelukkig vermaak ik me prima met mijn era 3 line-ups en beschouw ik het vrijspelen van nieuwe vliegtuigen als bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Ik heb bijna het gevoel dat Gaijin te weinig verdiende aan de game voor 1.37. Ze hadden een te leuke game neergezet zonder dat je daadwerkelijk echt geld er in moest stoppen. Dat was en is met WoT niet het geval. Daar gaat de doorstroom in de verschillende lijnen ontzettend traag, als je er geen geld in duw (premium acount of prem tank aanschaffen).

Wat er dus in resulteerde dat iedereen vol lof en tevreden is over WT, maar Gaijin bijna geen geld verdiende. En WoT veel klachten kreeg, maar veel meer geld genereerde.

En ik heb het gevoel dat Gaijin geprobeerd heeft om dat recht te trekken. Ze hebben dat deels al eerder gedaan door de verdienmodellen in de game te veranderen. Dat vertraagde de doorstroom ook al in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ja, hoogst waarschijnlijk wordt het nadeel lagere verdiensten/hogere kosten wat milder gemaakt, maar blijft het meer grinden dan in 1.35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Ach, jets hebben mijn intresse toch niet. Geef mij maar een piston engine. Af en toe hoor je eens een DC3 of beachcraft overvliegen bij een evenement, dat geluid doet mij meer dan een turbine.
Ook een turboprop heeft dat geluid niet, maarja dat zijn eigenlijk ook turbines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik vind de update wel interessant. Ik geef wel toe dat er nog wat getweakt moet worden maar het is niet de eerste keer dat ze bij gajin net iets te ver een richting op gingen. Volgende patch is het vaak beter. Vliegtuig onderzoeken, toch zeker op rank 3 of 4 duurt inderdaad wel lang heb ik de indruk. Je krijgt wel een heleboel bonus points door upgrades van vliegtuigen te ontdekken, alleen jammer dat die op bijna al mijn planes al volledig waren. Ik steek het op de overgangsfase.

Op tier 2 arcade haal ik regelmatig wel 6-8 kills. Ik heb ook nog eens geprobeerd wat historicals te doen voorbije vakantie op tier 3 (en twee planes van 4 die ik al had voor de switch). Bijna in elk spel toch een kill gehaald. 1 potje waren er inderdaad veel bots maar dat was om 10u 's ochtends -> eu only. Later op de dag altijd maar 1 of 2 bots.

Sfeer in chat is ook altijd goed. Ik begin met een gl hf, krijg er terug. Zelden zie ik mensen jammeren, schelden en klagen. Ik heb voorlopig 2 personen op mute staan, na al die tijd dat ik al speel.

En bij het rammen blijf ik erbij dat het bijna niet opzettelijk gebeurt. Ofwel trek je zelf niet snel genoeg weg en vind ik niet dat je het recht hebt om te roepen naar de tegenstander die jou ramt gezien je evenveel schuld hebt. Dan moet je gewoon wat beter snelheid en afstand proberen inschatten en op tijd wegdraaien, dan bots je nooit. Ofwel was het vanuit een hoek (vaak friendly) die beide niet gezien hadden en dan ben je opnieuw evenveel in "fout". Hier is een tip om bij het achtervolgen van een enemy wat grotere bochten te nemen of wat hoogte inbouwen bij het draaien of herladen, zo vlieg je niet in hetzelfde pad als de andere die een kill willen.
Die enkele keren dat ze echt willen rammen zijn natuurlijk niet uitgesloten maar als je er op let is het echt zelden. Ik ben in mijn laatste 20 arcade games (6 planes per game) misschien 1 keer bewust geramt op mijn bomber. Dan 1 keer was mijn eigen fout omdat ik mijn combat flaps niet aanhad en vergeten was dat het geen spitfire maar een beaufighter was en ik dus veel vroeger had moeten wegdraaien. Misschien ook iets te hard gegokt op mijn cannon. En één keer heb ik het uitgelokt omdat ik geen tail-control meer had, dus gewoon mijn motor uitgezet en beginnen draaien. Die pipo achter mij is tegen mij ingevlogen omdat hij het snelheidsverschil niet doorhad. Pech voor hem, geen kill. Had hij zelf weggedraaid had hij zijn kill wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Na wat klein grindwerk heb ik eindelijk de eerste Tempest weten te kopen. Wat een tof ding zeg! Er zit eigenlijk maar één nadeel aan en dat is dat ie op hoge snelheid vooral nog maar vooruit wil en dus slecht draait. Een soort van erfenis van de Typhoon waarschijnlijk. Maar oh, die vier Hispano Mk.V cannons...ongenadige dingen zijn dat zeg. Nauwkeuriger én sneller dan de Mk.II variant.

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 03-01-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik haal soms goede scores maar vaak bak ik er gewoon niets van. Ik kijk veel youtube filmpjes en het lijkt gewoon zo gemakkelijk zoals hun het doen. Als iemand zin heeft om mij een keertje wat te helpen: marcboswijk heet ik ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 08-10 09:43
Warthunder, zoals het op dit moment is, is officieel nog steeds in beta.
(anders was mn press account wel is weg....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valentijn74
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-08 20:15
http://forum.warthunder.c...ld-4v4-tier-3-tournament/
Misschien is dit leuk om met 4 man samen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
dudee schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:21:
Ik haal soms goede scores maar vaak bak ik er gewoon niets van. Ik kijk veel youtube filmpjes en het lijkt gewoon zo gemakkelijk zoals hun het doen. Als iemand zin heeft om mij een keertje wat te helpen: marcboswijk heet ik ingame.
Met welk level van planes speel je zo, welk land en welke modus?
En soms hangt het ook wat van geluk/pech af. Er zijn rondjes dat alles lukt en je een mega killstreak behaalt. Andere rondes lijkt je vleugel er bij elke kogel wel af te vallen.
Ik wil altijd wel een rondje meespelen, al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd onregelmatig speel qua uren. Al zal het wegens werk sowieso enkel avond of weekend zijn. Mijn in-game name is ook Lointje.

En vergeet niet dat mensen over het algemeen enkel youtube filmpjes online zetten waarin ze het goed doen. De slechte rondes worden niet zo vaak erop gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik speel eigenlijk alles, heb de steam ace pack gekocht dus heb de premium van Engeland (vind ik wel leuk in hb battle) en heb de p38g en b25 in usa.
Bij de Russen heb ik ook de pe2 prem en heb ik yak 9 volgensmij en nog een paar.

Heb USA en Rusland tegen de t4 aan zitten nu.
Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste