[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Redeta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:29:
Ik wil wel alleen welke tier vliegtuigen hebben jullie want ik ben pas bij 3. En met tanks ben ik ook bij 3
Ik vlieg tier 3, tanks doe ik niet :D.
Als ik thuis ben stuur ik je ook wel even het TS ip

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:28
Ik heb geen teamspeak en ik bedenk me net dat ik niet kan. Moet namelijk sporten. (Slim om dagen door elkaar te halen). Maar dan weet ik het alvast voor later

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik doe voornamelijk tanks, en dan nog de lage tiers 1 en 2. Speel vooral arcade or realistic. Wil best eens met iemand samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06-2022
Banaan86 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 06:07:
Ik doe voornamelijk tanks, en dan nog de lage tiers 1 en 2. Speel vooral arcade or realistic. Wil best eens met iemand samen spelen
Vind zelf de tanks ook leuker.

Ben nu bezig om de Tiger E te onderzoeken , heb maar effe een weekje premium genomen anders ben ik over een maand nog bezig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik ben nu bezig voor de kv1, de stug en m3 Lee. Wel vet dat je beide guns kunt gebruiken :)

Vind zelf warthunder een stuk realistischer dan world of tanks en leuker om te spelen, zelfs in arcade battles.

Wist niet dat je ook een week premium kon nemen. Wat kost dat dan? heb al veel geld uitgegeven aan world of tanks vroeger maar speel het nu bijna niet meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
Ja same.
Heb zelf ook een tijd WoT gespeeld , en heb meer fun met war thunder.

Ik had een package genomen van 13 euro ofzo dacht ik.
Zat een duitse tank tier 3 destroyer in , een week premium en golden eagles.

Moet wel zeggen dat die events niet altijd even balanced zijn jammer genoeg.
De duitsers zijn vaak wel erg in het nadeel kwa tanks iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik heb nu alle 3 de tanks. Wat een beest die kv1. De Duitse tanks vind ik tot nu toe waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Banaan86 ik heb de Tiger en als je pech heb one shot een IS van de Russen je. Dat is het nadeel met Duitste tanks. Ze vliegen te snel in de fik

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Klopt ja. Merk ik met de kv1 en t34 ook, soms vliegen ze die Duitsers zelfs 2x achter elkaar in de fik. Wel een mooi gezicht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Banaan86 op 05-03-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Iemand voor een potje Arcade?

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ja straks. Ben nu nog op werk. Tanks of vliegtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
Redeta schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:59:
Banaan86 ik heb de Tiger en als je pech heb one shot een IS van de Russen je. Dat is het nadeel met Duitste tanks. Ze vliegen te snel in de fik
Was van de week een event aan het spelen in m'n Tiger.
Kwam alleen maar IS2 tanks tegen , die zijn veelste sterk voor dat event.
Meerdere keren dat ik 3/4x op een is2 schoot , en raakte ze amper.

Vervolgens werd ik zelf ge-oneshot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ik heb nu de panzer 4 Ausf E. Die is wel briljant met 100mm pen HEAT ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Als iemand wil spelen.. Add mij ook maar MaNii.

heb tanks en vliegtuigen.

ben de hele dag wel online voor een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Add mij ook maar: Timmehhh84.
Speel voornamelijk vliegtuigen, tier 2 en 3.

Ik was trouwens bezig met de Messerschmitt Bf-109 F2, wat een verschikkelijk drama ding.
Het enige wat die kan is medium tanks killen met die 15 mm AP Cermet.
Totaal nutteloos in de tech tree, beetje zoals de Beaufighter X ofzo.

Gelukkig heb ik nu de F4 unlocked, die heeft gelukkig weer 20mm Minengeschoß :D.

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straetje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
-Timmehhh- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:39:

Ik was trouwens bezig met de Messerschmitt Bf-109 F2, wat een verschikkelijk drama ding.
Als je de beaufighter X een nutteloos vliegtuig vind.... in arcade schiet je er alle mee neer in 1 pass.
Zolang je je snelheid ermee houd en niet teveel gaat draaien krijg je heel snel grote killstreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Jammer dat warthunder minder populair is op de PS4. Ook niet erg makkelijk met een controller. Had op de xbox360 veel plezier met world of tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Veel plezier aan gehad op de ps4. alleen die controller inderdaad... kan er niet mee overweg. Wel jammer dat ik onder dezelfde account weer opnieuw moest beginnen op een ander platform.

Voor wie me toe wil voegen ingame naam is m4a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Straetje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Als je de beaufighter X een nutteloos vliegtuig vind.... in arcade schiet je er alle mee neer in 1 pass.
Zolang je je snelheid ermee houd en niet teveel gaat draaien krijg je heel snel grote killstreaks.
De mark V is een betere keus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straetje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
rodie83 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:49:
[...]

De mark V is een betere keus ^^
Inderdaad door de lagere battlerating is dat nog makkelijker, maar de Mk. X is zeker geen hanger decoratie.
Net als de Mk. 21 die mensen snel overslaan. mensen gebruiken de heavy fighters over het algemeen gewoon niet zoals t moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Straetje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Inderdaad door de lagere battlerating is dat nog makkelijker, maar de Mk. X is zeker geen hanger decoratie.
Net als de Mk. 21 die mensen snel overslaan. mensen gebruiken de heavy fighters over het algemeen gewoon niet zoals t moet.
Mwah, de heavyfighters op de hogere BR's leggen zeker in arcade toch wel snel het loodje. Ze zijn gewoon langzamer, klimmen trager en zijn daardoor perfect boom 'n zoom doelwit. Op de lagere BR's ook al wel, maar dan heb je het voordeel dat er nog relatief weinig mensen rondvliegen met 20mm's. En dan kan de beaufighter ineens achterlijk veel hits hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
-Timmehhh- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:39:
Add mij ook maar: Timmehhh84.
Speel voornamelijk vliegtuigen, tier 2 en 3.

Gelukkig heb ik nu de F4 unlocked, die heeft gelukkig weer 20mm Minengeschoß :D.
Vind de 109 F2 juist een heerlijk vliegtuig gezien je er ook tanks/pillboxes mee kan opleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:39

Phehistyr

De Epische Lurker

Vanaf morgen kan je een Russische premium P-39N-0 verdienen met een event. Het komt erop neer dat je 90 player kills moet krijgen. Dit vliegtuig is zeer de moeite waard. Meer info:

http://warthunder.com/en/news/2912/current

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Ah nice 90 kills moet te doen zijn. Ga het iig proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Zo, ik heb hem :p

Grappig genoeg heb ik die tweede 'stage' nog niet omdat ik nog wat battles met de 'team work' achievement nodig heb. Maar dat zal in de loop van het weekend nog wel komen, ik kan in elk geval weer stoppen met arcade.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Ik had dat ding al ....was er al helemaal klaar voor om weer eens lekker te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Er zijn twee events!

voor het vliegtuig en voor GoldenEagles/titel

http://warthunder.com/en/...cial-pokryshkin-s-p-39-en

http://warthunder.com/en/...ent-pokryshkin-s-duels-en

vliegtuig heb ik ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:51

Hu9o

Schokkend

gisteren ook maar eens geprobeerd in een tank te rollen.
ging nog best goed eigelijk, stond steeds bovenaan de score lijst. Maar dat zal wel komen dat de 1e potjes met alleen maar noobs zijn natuurlijk.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Iemand vanavond nog een potje low tier tanks of vliegtuigen (tier 1/2)?
nick name is m4a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Yes ik heb em :) gelijk de beste score ooit

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/v3kkzk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2eogpeb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Banaan86 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:29:
Yes ik heb em :) gelijk de beste score ooit

[afbeelding]

[afbeelding]
Ohh keurig, beste score inderdaad!
Tanks beste is voor mij 6/7 ofzo? :p

Grats met je plane!

poeh,, die 2v2 duelist is pittig zeg. was op een gegeven moment 140.. Dacht even door naar die 102 en dan heb ik hem. Maar kreeg later te horen dat je in de beste 102 moet zitten als het toernooi eindigt,.. Minder leuk en helaas te weinig tijd!

[ Voor 24% gewijzigd door Zaratrass op 09-03-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ah een WT topic :)

Flink gespeeld op de PS4. Heb ik eindelijk een tiger en een panther denk ik deze avond weer fijn een potje te gaan knallen........ Lopen de controls enorm te kloten. Tanks zijn gewoon niet normaal te besturen en doen gewoon niet wat je wil :S

linker pookje naar links, tank gaat rechts. sturen is onmogelijk en nog meer onzin. Dus weer dat irritante controls menu in en na een uur nog een grotere puinhoop en de ps4 maar weer uitgezet.

Waarom is het toch dat die controls zo crap zijn soms :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik zo dat eerlijk gezegd niet weten

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Krijgen jullie ook een virus melding bij de update?

(Ik kreeg deze melding een paar weken geleden ook bij het installeren van het spel)

****************** Sophos Anti-Virus Log - 25-3-2015 9:46:51 **************
20150325 093456 File "C:\WarThunder\aces.dll" belongs to virus/spyware 'Mal/EncPk-AAK'.
20150325 093503 File "C:\WarThunder\aces.dll" belongs to virus/spyware 'Mal/EncPk-AAK'.
20150325 093505 File "C:\WarThunder\aces.dll" has been cleaned up.
20150325 093505 Virus/spyware 'Mal/EncPk-AAK' has been removed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Sommige mensen hebben inderdaad problemen met hun virusscanner er dit spel. Maar voor zover ik weet ik de executable altijd gewoon veilig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Ik ben opzoek naar nieuwe WT vrienden, zelfde nick als hier :). Zit met de meeste landen bij army en aviation op 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Geen virus melding, maar kom er niet in . denk server nog offline van de update ofzo..

duuuuuuurt lang!
Ircghost schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:15:
Ik ben opzoek naar nieuwe WT vrienden, zelfde nick als hier :). Zit met de meeste landen bij army en aviation op 2/3.
Voeg me maar toe,, MaNii

Ircghost heb jou op steam toegevoegd!

[ Voor 70% gewijzigd door Zaratrass op 25-03-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik voeg je ook toe als vriend op steam Ircghost

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van een virusmelding. Nu speel ik via Steam op Linux dus kan daar mee te maken hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:41
Ook maar weer eens begonnen met War Thunder, vermaak me prima met de tanks. Het spel draait alleen slechter dan ik had verwacht op mijn GTX 980, GPU usage is erg laag. (30 - 40%) Een studiegenoot van me haalt met een GTX 760 ongeveer dezelfde framerate. (Rond de 60) We draaien dezelfde settings. (Full HD, verder alle instellingen op het hoogst.) Andere games draaien zoals ze horen.

Herkent iemand dit? Op de forums van War Thunder zijn er wel meer klachten over de performance van het spel na de 1.47 update, maar dan gaat het vaak ook over minder krachtige systemen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 16:50
Ik speel nooit tanks, maar wel veel gevlogen en haal nooit lager dan 110 fps (meestal 120-160) op max settings met een 280X.

Vliegen er ook nog mensen in SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik speel zelf voornamelijk RB air, maar ik houd er nog rekening mee dat ik over ga stappen naar SB. En als de random battles GF RB en SB de markers kwijt zijn, wil ik dat ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Tom. C schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:43:
Ook maar weer eens begonnen met War Thunder, vermaak me prima met de tanks. Het spel draait alleen slechter dan ik had verwacht op mijn GTX 980, GPU usage is erg laag. (30 - 40%) Een studiegenoot van me haalt met een GTX 760 ongeveer dezelfde framerate. (Rond de 60) We draaien dezelfde settings. (Full HD, verder alle instellingen op het hoogst.) Andere games draaien zoals ze horen.

Herkent iemand dit? Op de forums van War Thunder zijn er wel meer klachten over de performance van het spel na de 1.47 update, maar dan gaat het vaak ook over minder krachtige systemen.
Gisteren ook weer begonnen na lange tijd. Was blij verrast met de grafische upgrade. Speel ook op Hd resolutie, alles op max, op een i7 4790k 16gb en een 970. Zat eigenlijk continu net boven de 100fps. Dus idd raar dat bij jou de koek op is bij 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10 19:13
Tom. C schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:43:

Ik vlieg dan wel alleen in planes maar ik haal met mijn overclockte gtx780 rond de 200 frames met alles op max, dit is wel met een i7 erbij maar lijkt me gek dat je zo laag uitkomt met die videokaart. Heb je vsync wel uitstaan want die staat standaard aan na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:41
Kevin1Smid schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:39:
[...]

Ik vlieg dan wel alleen in planes maar ik haal met mijn overclockte gtx780 rond de 200 frames met alles op max, dit is wel met een i7 erbij maar lijkt me gek dat je zo laag uitkomt met die videokaart. Heb je vsync wel uitstaan want die staat standaard aan na de update?
DutchFLC schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:10:
[...]

Gisteren ook weer begonnen na lange tijd. Was blij verrast met de grafische upgrade. Speel ook op Hd resolutie, alles op max, op een i7 4790k 16gb en een 970. Zat eigenlijk continu net boven de 100fps. Dus idd raar dat bij jou de koek op is bij 60fps.
Bedankt voor de reacties. Het rare is dat bij planes de framerate altijd wel goed is(zal het nog eens testen na de updates) Het probleem doet zich alleen voor bij tank battles. Een i7 4790K zal hoogstwaarschijnlijk wel sneller zijn dan mijn i7 970, maar mijn CPU kan onmogelijk het probleem zijn. Het spel is overigens prima speelbaar op de hoogste settings, had er alleen wat meer van verwacht. Zo indrukwekkend zijn de graphics nou ook weer niet als je met tanks speelt. Vsync staat inderdaad uit, altijd het eerste waar ik naar kijk als ik een game heb geinstalleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom. C op 27-03-2015 00:00 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Je kan een headset winnen bij Gaijin :D

meer info :D http://warthunder.com/en/news/2935-c...-for-your-ears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:43
Participation is possible until the end of Thursday, March 26th, 2015. The winner will be announced on Friday, March 27th, 2015. Good Luck!

Net te laat met die link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Oops... Even niet opgelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afgelopen dagen werkte de controls wel weer goed op de ps4 (zonder aanpassingen etc). Blijft raar maar kon weer prijs schieten in de tiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
er zijn verschillende patches uitgekomen de afgelopen dagen. Veel klachten over het sturen met muis en toetsenbord. Weet niet hoe dat met ps4 en joystick spelers was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik heb nergens last van met controls. Alleen dat als ik vliegtuigen ga soms in 2 seconden ben neergeschoten

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
da hell, mijn warthunder is opeens in het Russisch.. heb ook geen idee waar ik het weer kan veranderen want ik kan geen Russisch.. Ah het stond rechtsboven aan. Wel vreemd dat het opeens veranderd was :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 29-03-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Dat is handig warthunder in het Russisch

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Valt vies tegen kan ik je vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Heren,

(En natuurlijk de eventueel aanwezige dames,)

Om te vliegen. Joystick, of keyboard + muis? Ik heb het idee dat de joystick volkomen kansloos is, maar misschien is 't een kwestie van oefenen. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Arcade: muis+keyboard. Het vliegen is zo versimpeld en het is zo belangrijk om snel en goed raak te schieten dat je met joystick kansloos bent.

Realistic: goed mikken is nog steeds belangrijk, maar je kunt bepaalde manoeuvres met een joystick beter (of überhaupt) uitvoeren. Beide is goed te doen, maar joystick vereist wel veel meer oefening om goed te gebruiken.

Simulator: Mouse-aim werkt niet, je hebt alleen eventueel een gesimuleerde joystick, bestuurd door de muis. Sommige mensen zijn er succesvol mee, maar een joystick is hier in het algemeen in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Dank je. :)

Okee, gelukkig, dan heb ik die Logitech Extreme 3D niet voor niets aangeschaft. :P
(Die is ook voor X-Wing Alliance)

Oefenen dan maar. Maar vliegen in Realistic is moeilijk zeg... Bij een te snelle draai dondert m'n Buffalo gewoon uit de lucht. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik denk dat ik de 1-april grap van dit jaar heb gespot: http://wiki.warthunder.com/index.php?title=T-65_Fighter :D

En laat ik deze link ook maar hier zetten: http://warthunder.com/en/devblog/current/757

[ Voor 28% gewijzigd door Phehistyr op 01-04-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Wel leuk bedacht

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
en:
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11082604_938071112893519_781183536858506336_n.jpg?oh=db74599a09ce3f4139d0692eb88e58b5&oe=55707105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1-april grappen zijn idd leuk bedacht.

Er is een update van DX9 en framerate-increasements, deze wil ik dus downloaden, maar dan blijft ie maar hangen op 0 MB remaining.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/N7BPnA8o8s/large/99d23c87ef07bd0e65f1514adda24f55.jpg

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Als ik de launcher wegklik en weer opstart, komt hetzelfde scherm er weer te staan en blijft hij maar hangen op 0 MB remaining. Vind het wel jammer, want wou net ff lekker genieten van m'n vakantie door te gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 11:57

glashio

C64 > AMIGA > PC

Steeksleutel (Rechtsboven in) -> Check files. (Knop)

Misschien werkt het :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glashio schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:16:
Steeksleutel (Rechtsboven in) -> Check files. (Knop)

Misschien werkt het :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Weet niet precies wat het doet, maar het doet het verdomde goed :) Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Heb dit spel nu het op steam is weer een kans gegeven. Ooit heel lang geleden is een blauwe maandag gedaan.

Ziet er leuk uit, het systeem lijkt veel op dat van world of tanks voor zover ik het kan inzien. Met dingen als crew enzo.

Paar dingen zijn me niet helemaal duidelijk:
-als je met een vliegtuig speelt research je automatisch dingen voor dit vliegtuig EN dingen voor je algemene tech tree?
-Hoe spendeer ik de "witte" research points?
-Zijn er mixed battles mogelijk van tanks en vliegtuigen? Ik dacht van wel maar zie die optie er zo niet tussen staan. Vermaak me zeker goed met dogfighten maar toch

En tenslotte willen wat mensen me toevoegen, ik heb begrepen dat je in parties meer xp krijgt! Ik doe het voor mijn beginner niveau vrij redelijk want ik sta standaard bij de top 4 spelers :p (e-peen!). Steamnaam is Postius en ingame war thunder: Pladimir_Vutin

Ik heb nu voor Rusland gekozen, is het nog mogelijk vliegtuigen van andere landen te kopen? In world of tanks b.v. was het gunstig om een mix van nationaliteiten van tanks te hebben i.v.m. verschil in stats.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 03-04-2015 20:34 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Dit weekend kan er een Boomerang worden verdiend: http://warthunder.com/en/...l-throwing-a-boomerang-en

Leuk vliegtuigje: wendbaar en een goede bewapening. Helaas is de BR tegenwoordig gewoon te hoog, maar in Arcade zal die waarschijnlijk nog lekker mee kunnen komen.
Postius schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:32:
-als je met een vliegtuig speelt research je automatisch dingen voor dit vliegtuig EN dingen voor je algemene tech tree?
Ja. Voertuigen hebben modules die je moet onderzoeken voordat je de volle potentie van je vliegtuig kunt benutten en tegelijkertijd verdien je ook punten voor een volgend vliegtuig of tank (afhankelijk waar je mee speelt) van het land waarmee je hebt gespeeld.
-Hoe spendeer ik de "witte" research points?
Daar mag je voor betalen, en veel ook. Wat mij betreft totaal niet interessant, je kant beter een premium vliegtuig of premium tijd kopen als je geld wil besteden.
-Zijn er mixed battles mogelijk van tanks en vliegtuigen? Ik dacht van wel maar zie die optie er zo niet tussen staan. Vermaak me zeker goed met dogfighten maar toch
Realistic Ground Forces zijn gemengd, evenals de Simulator events waarvan er nu altijd eentje actief is. In Arcade GF kan je ook even vliegen, maar dat werkt een beetje als CoD streak rewards en dat moet je dus verdienen.
ik heb begrepen dat je in parties meer xp krijgt!
Op zich niet. Je hebt wat beloningen in lions voor samenwerken, maar die zijn niet al te schokkend. Maar als je een beetje coördineert ben je vaak wel effectiever waardoor je toch meer kills en dus ook xp krijgt.
Ik heb nu voor Rusland gekozen, is het nog mogelijk vliegtuigen van andere landen te kopen?
Je kan maar één land per game selecteren. In arcade kan je een line-up samenstellen waarmee je vliegt, in realistic of simulator heb je maar één vliegtuig.

Het is wel belangrijk de Battle Rating een beetje door te hebben. Die waarde (en niet de tier) bepaalt je matchmaking. Grofweg komt het erop neer dat er naar het vliegtuig met de hoogste BR in je line-up wordt gekeken. Het kan wel eens verstandig zijn om te wachten een nieuw vliegtuig in je line-up te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 14:25
Ik heb nog geen enkele sim battle meegemaakt waar vliegtuigen en tanks gemixt zijn...

Ik zie het nu (pas), ik deed altijd de air sim battle :) Heb me nog niet echt in tanks verdiept.

[ Voor 39% gewijzigd door pirke op 06-04-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Heeft iemand ervaring met opnemen van video's ingame?

Welk programma is makkelijk en hoeveel schijfruimte ben ik nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Nou ik gebruikte Fraps
Maar ja die kost geld. En ik gebruikte de gratis versie waarmee je vrij weinig kan
Ik heb nu AMD g among evolved maar daar moet je een van de nieuwste videokaarten v an hun hebben denk ik en anders worden het gratis Programma's met reclame in N e video van hun. Srry voor slecht typen doe dat nu namelijk op me mobiel

[ Voor 9% gewijzigd door Emryte op 06-04-2015 00:49 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
manii schreef op maandag 06 april 2015 @ 00:05:
Heeft iemand ervaring met opnemen van video's ingame?

Welk programma is makkelijk en hoeveel schijfruimte ben ik nodig ?
Even googlen maar er zijn tegenwoordig letterlijk een dozijn programma's voor.

Ik speel nu voornamelijk arcade air battles omdat dat ook de standaard optie is waar ik werd ingegooid. Ik kan wel meedoen aan bepaalde event met tanks en vliegtuigen maar dat is allemaal Realism. Is de overschakeling erg lastig? Gezien de 600 waarschuwingen zou je denken van wel, maar iets anders dan alleen maar air battles lijkt me ook wel is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Wat houdt je tegen het gewoon te proberen?

Realistic vliegen op zich is niet heel anders dan in arcade, maar er zijn een paar dingen waar je op moet letten:
- Je vleugels kunnen eraf breken als je te snel gaat en/of te veel g's trekt
- Je ammo is beperkt en je moet landen om te herladen
- Je hebt maar één spawn

Realistic combined forces werken met een spawn systeem wat erop neerkomt dat je in een tank moet starten en punten moet verdienen voor verdere spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik speel de laatste tijd ook regelmatig een potje War Thunder.
Arcade tanks.

Maar het valt mij op dat ik het altijd op moet nemen tegen veel stekerder tanks dan de tanks die ik bezit.
Is het ook mogelijk om te kiezen tegen wat voor tanks je het op neemt?

Ik kom vaak alleen maar tanks tegen waar je niet tegen op kan.

[ Voor 11% gewijzigd door jhead22 op 07-04-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Twee dingen die ik zo kan bedenken:
- Zorg ervoor dat de battle rating van je tanks niet te ver uit elkaar liggen. Je tank met de hoogste BR bepaalt welke tanks je tegen kan komen
- Leer de sterke en zwakke plekken van je tegenstanders kennen. De armor viewer in de preview modus in je hangar kan je daarbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
jhead22 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:41:
Ik speel de laatste tijd ook regelmatig een potje War Thunder.
Arcade tanks.

Maar het valt mij op dat ik het altijd op moet nemen tegen veel stekerder tanks dan de tanks die ik bezit.
Is het ook mogelijk om te kiezen tegen wat voor tanks je het op neemt?

Ik kom vaak alleen maar tanks tegen waar je niet tegen op kan.
Nadeel van gratis accounts>> je bent kanonnenvoer.
betaalde accounts worden meestal tegen lagere tegenstanders gematched, ook als je IP Russisch is dan wordt je lager gematched.

30 schoten alleen armor (geen schade) of weinig schade, enemy schiet 1 keer en je bent dood ;w

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Heb je ook nog bronnen voor die beschuldigingen? Want dat is je reinste onzin namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ben ook al eeuwen aan het spelen (af en aan) maar wat is die tier grind na III heftig zeg. Eindelijk mn jagdpanther te pakken zuigt dat ding ook nog eens tegenover de iv tigers qua penetration en kan ik geen shot fatsoenlijk laten landen boven de 400 meter :( upgrade voor crew van basic kost ook nog eens 320k creds

Kan wel aardig genieten van de panzer iv/70 met zn goede pentration en shells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
fast-server schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:30:
[...]

Nadeel van gratis accounts>> je bent kanonnenvoer.
betaalde accounts worden meestal tegen lagere tegenstanders gematched, ook als je IP Russisch is dan wordt je lager gematched.

30 schoten alleen armor (geen schade) of weinig schade, enemy schiet 1 keer en je bent dood ;w
Heb je een bron?

Als je de combinatie van tiers en B.R. goed heb je nergens last van. Tuurlijk wordt je wel eens omhoog gegooid, maar ook wel een bij lagere gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Probeer maar een een Russische VPN, dan wordt je grotendeels tegen lagere tegenstanders gematched.
Zonder VPN had ik amper one shot kills met de VPN was het precies andersom.

Ben gestopt om dit spel te spelen omdat het gewoon erg pro USSR is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Feit is dat Gaijin meer geld verdient aan niet-russische spelers dan met russische denk ik zo. Dat sommige russische vliegtuigen/tanks OP zijn... tja dat zal meer gevoel zijn dan wetenschap ;) Als ik de matchmaking zo bekijk hangt het veel af van hoeveel spelers online zijn; weinig spelers geeft een ruimere battleranking matching. Ben al weken met Tier III met Amerikaanse tanks bezig (arcade). Moet zeggen ze rijden snel maar penetreren minder dan duitsers en de russen voor me gevoel (te vaak Target Undamaged). Alhoewel de M6A1 echt een killer is die daar weer geen last van heeft :+

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 10-10 09:06
Voor tanks kan ik het niet zeggen want heb er nog maar een potje of 10 mee gespeeld, maar voor planes heb je weinig voordeel als je betaalt. Oké je kan je crew al wat meer upgraden bv, maar ik heb vaak bovenaan gestaan of top 3 zonder te betalen.
De grind wordt wel lang zonder premium of premium vehicles eens je zo wat hogere tiers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Lointje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:41:
Voor tanks kan ik het niet zeggen want heb er nog maar een potje of 10 mee gespeeld, maar voor planes heb je weinig voordeel als je betaalt. Oké je kan je crew al wat meer upgraden bv, maar ik heb vaak bovenaan gestaan of top 3 zonder te betalen.
De grind wordt wel lang zonder premium of premium vehicles eens je zo wat hogere tiers zit.
In het begin ging het wellekker maar vanaf tier 3/4 is het eigelijk echt niet leuk meer het grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Vooral het grinden voor upgrades van een nieuw vliegtuig begint vervelend te worden in era 3 en wordt ronduit frustrerend laat era 4. Het zorgt ervoor dat ik de meeste jets nog niet eens van een crew heb voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Afgelopen weekend ben ik begonnen met War Thunder. En voorlopig vind ik het best vermakelijk.

Ik had alleen een vraag, is er iets van een guide voor nieuwe mensen? Zowel op gameplay als op research. Ik research netjes al mijn dingen maar weet nou niet echt wat het verschil is tussen alles en waar ik mijn focus op moet letten.

Voorlopig alleen arcade air/ground gedaan. Denk dat ik dat nog wel blijf doen totdat ik wat beter ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Het officiële WT Youtube kanaal heeft een paar tutorial video's: YouTube: War Thunder

Verder zijn er wel meer dingen op youtube te vinden, maar houd in je achterhoofd dat het spel nog volop in ontwikkeling is en oude tutorials ook echt verouderd kunnen zijn. Dit gaat met name over de interface en research. Game-play is in de basis redelijk constant gebleven, al kunnen de prestaties van individuele vliegtuigen ook erg verschillen. Dus als iemand een jaar geleden zei dat vliegtuig x overpowered was, hoeft dat niet nog steeds het geval te zijn.

En verder is ondanks de negativiteit is er een reden dat ik alweer meer dan anderhalf jaar dit spel vrijwel dagelijks speel. De basis is gewoon een goed spel. Mocht je nog specifieke vragen hebben wil ik best helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
dankje, heb de tutorials gekeken en er zaten wel wat nuttige tips tussen. Waar ik vooral nog vragen over heb is bijvoorbeeld bombers/divers. Snap nog niet heel goed hoe ik die moet gebruiken. Daarnaast vraag ik mij een beetje af of het slimmer is om snel naar hogere tiers te gaan of eerst alles van de lagere tiers te researchen.

Over tanks weet ik dat er zones zijn die goede kans geven om sterke damage te doen, maar weet niet helemaal welke dat zijn en waar ik dus op moet mikken.

Hoe erg is de grind trouwens? Ik had gelezen dat het vanaf tier 3 ofzo echt erg wordt namelijk.

Wat voor een negatieve publiciteit heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

- Bommenwerpers zijn momenteel lastig te spelen door het ontwerp van de levels. Of ze zijn veel te kwetsbaar (AB lagere levels en RB) om een rol van betekenis te spelen, of ze kunnen de match in enkele minuten eindigen (hogere levels AB). Om een gronddoel uit te schakelen moet je erop richten met dat kruis dat je op de grond ziet.

- Ik zou het zelf rustig aan doen met je onderzoek. Ten eerste raak je dan het minst snel gefrustreerd door de grind en ten tweede doe je meer ervaring op voordat je betere tegenstanders ontmoet. Let verder op de battle ratings van je line-up als je arcade speelt. Het is meestal het beste de BR van de vliegtuigen een beetje op hetzelfde niveau te houden.

- Je kan het pantser van de tanks bekijken in het preview-scherm om zo de sterke en zwakke plekken te vinden

- De negatieve publiciteit komt door de beslissingen die Gaijin (de ontwikkelaar) vaak lijkt te maken en de slechte communicatie met de spelers. Daarnaast begint het er sterk op te lijken dat de code erg rommelig in elkaar zit waardoor aanpassingen aan iets een bug in een heel ander deel op lijkt te leveren.

- Verder is het een erg complex spel gezien het aantal voertuigen. Dit zorgt ervoor dat de balans heel moeilijk is om goed te krijgen.

- WT is een F2P spel, waarbij je kunt betalen om de grind te verkorten. Dit zorgt ervoor dat Gaijin er belang bij heeft de grind te verlengen en sinds ik speel is die dan ook merkbaar verlengd. Zelf zit ik er niet mee dat het nu lang duurt om een nieuw vliegtuig te unlocken, maar het feit dat je dan ook nog eens upgrades moet vrijspelen maakt het wel vervelend. Helemaal omdat die upgrades steeds belangrijker worden om mee te kunnen komen met de competitie. Dit zorgt ervoor dat ik de meeste van mijn jets nog nooit gevlogen heb. Aan de andere kant vermaak ik me prima met de propellers in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
dank voor de info. Ik speel zelf waarschijnlijk redelijk casual dus die grind zal mij niet heel erg storen. Ik zal inderdaad even kijken naar pantser enzo om beter te weten waar ik moet schieten. Denk dat alle info mij wel helpt met wat beter spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Morgen komt patch 1.49 uit, met leuke toevoegingen als complete trees voor de Britse Fleet Air Arm en US tank destroyers. En niet te vergeten de Arado 234 met 4 motoren en kanonnen. Daarnaast zijn de damage models als het goed is fors verbeterd.

ik ben benieuwd of er nog grote bugs opduiken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
Ik hoop nog steeds dat ze de arty bug oplossen bij hoge resoluties

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
weet iemand of dit werkt: ik speel WT op de ps4. Nu kan je het account koppelen aan je mail ipv psn zodat je op de pc kan spelen.

Kan je via de pc custom skins maken die dan ook bruikbaar blijven op de ps4? Of blijf je dan die skin files missen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
zover ik weet moet je skin files in een bepaalde map zetten, dus ook op de ps4
maar neem aan dat je niet zomaar files op de ps4 kan zetten.
op hun forum het zelfde verhaal

http://forum.warthunder.c...h&do=search&fromMainBar=1

zoek op skins ps4

[ Voor 3% gewijzigd door Floks op 30-04-2015 09:55 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@floks: thx :)

Er is trouwens een update: http://warthunder.com/en/...945-weapons-of-victory-en

Via facebook geven ze aan ook voor de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De PC en PS4 versie zijn al tijden gewoon gelijk, je speelt immers ook gewoon samen op beide platformen. En de skins zijn inderdaad lokaal opgeslagen, dus dat gaat niet werken op de PS4 neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
maar wacht... warthunder gaat userskins toevoegen... dus misschien binnenkort wel voor de ps4

@ Phehistyr je hebt gelijk hieronder :D

[ Voor 18% gewijzigd door Floks op 30-04-2015 13:59 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Je haalt twee systemen door elkaar. Je kan client-side dus zelf skins maken en die skins ook online zetten op live.warthunder.com. Deze skins zijn niet zichtbaar voor andere spelers, dit heeft te maken met grote downloads elke match en met het feit dat er dan binnen de kortste keren overal vliegende geslachtsdelen en hakenkruizen te zien zijn. Gaijin is een beetje huiverig met dat soort dingen wegens keuringsinstanties en dergelijke.

Door Gaijin worden af en toe skins van spelers uitgekozen die worden meegeleverd met de standaard game files en die zijn te unlocken door te betalen. Deze skins zijn dus wel door iedereen te zien, net zoals de alternatieve skins die te unlocken zijn met een x-aantal kills. Het leuke voor de makers van de skins is dat ze een deel van de opbrengsten krijgen. Een voorbeeld van dit systeem is de alternatieve skin voor de Me 262a1. De tweede batch van dit soort skins komt er met deze update dus, als het goed is, bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Phehistyr op 30-04-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Hoezo achievement hoer?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YuAmJjl.jpg

En dan weer dankzij een knuppel team verliezen...Lijkt wot wel af en toe. Wel de Ferdi unlocked en genoeg cash om de crew om te zetten. Eens kijken of de Ferdi beter bevalt als de jagdpanther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
oh oh oh wat is die m18 heerlijk van de usa, bijna de m36 :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Floks schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:22:
oh oh oh wat is die m18 heerlijk van de usa, bijna de m36 :D
Mocht je op zoek zijn naar een goede premium grinder tot tier 4,dan kan ik je de m18 black cat aanraden een heerlijke sniper. Kost een tientje en je krijgt er 15 dagen dubbele rp punten bij.

P.s ze hebben de prijs inmiddels verhoogd

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 07-05-2015 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

t-shirts / hoodies e.d. te koop, kickuh :)

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste