[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:39

Phehistyr

De Epische Lurker

De ergste Battle Ratings zijn aangepast! De hogere props zijn dus weer speelbaar. Hoewel ik me de laatste paar dagen ook prima vermaakte met mijn Chaika met kanonnen. Zoveel spelers die toch proberen te turnfighten...

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Floks schreef op woensdag 24 december 2014 @ 14:19:
De enige die ik soms online zie ik Bonsie.
Ik heb de americaanse tank pack vandaag gekocht voor 14 euro
Wat is je ingame naam? Ik speel sinds kort ook Ground Forces en zoek toch wat mensen die me wat kunnen leren in dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
Floks = ingame name, maar dan moet ik jou ook toevoegen, anders zien we elkaar alsnog niet :( stuur maar een pm dan voeg ik je toe, heb dan ook nog wel een ts waar we op kunnen zitten

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:19
Mensen, ik heb in het simulator-forum een vraag gesteld die (deels) betrekking heeft op War Thunder. Als jullie een keertje zouden willen kijken? Alvast bedankt!

Goede combat (WW2) flight sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik speel regelmatig war thunder, zowel ground als air vind ik leuk. volgens mij is me ingame naam freakiebeakie. add me maar als je wilt :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Grmlz op youtube vliegt voornamelijk simulator battles met war thunder.

https://m.youtube.com/results?q=grmlz&sm=1
Brick Top schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:39:
Mensen, ik heb in het simulator-forum een vraag gesteld die (deels) betrekking heeft op War Thunder. Als jullie een keertje zouden willen kijken? Alvast bedankt!

Goede combat (WW2) flight sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Goed strategie filmpje..

Gebruik zelf de hammerhead en Hi-yo-yo erg veel.

Als er nog mensen zijn die opzoek zijn naar een actieve clan met veel members, stuur me maar even een bericht!

[ Voor 28% gewijzigd door Zaratrass op 24-01-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Vandaag zowaar twee Sim-battles gedaan met het 'Absolute simulator' event waar ze nu mee aan het testen zijn. Hierbij spelen vliegtuigen en tanks samen, zonder ook maar enige markers of andere interface-elementen. Eerste indruk is behoorlijk tof, al is het wel erg moeilijk doelwitten te spotten tijdens het vliegen. Daarnaast heb ik eigenlijk nog geen tanks van het level waar nu mee wordt gespeeld, op de SPAA na. Maar het lijkt me een goede reden om eens wat meer te oefenen en wat meer tanks te unlocken.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Phehistyr schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:50:
Vandaag zowaar twee Sim-battles gedaan met het 'Absolute simulator' event waar ze nu mee aan het testen zijn. Hierbij spelen vliegtuigen en tanks samen, zonder ook maar enige markers of andere interface-elementen. Eerste indruk is behoorlijk tof, al is het wel erg moeilijk doelwitten te spotten tijdens het vliegen. Daarnaast heb ik eigenlijk nog geen tanks van het level waar nu mee wordt gespeeld, op de SPAA na. Maar het lijkt me een goede reden om eens wat meer te oefenen en wat meer tanks te unlocken.
Hmm, toch maar eens uitproberen dan binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Let erop dat het aardig verstopt zit tussen de events. Het gaat om events op SB moeilijkheid met zowel tanks als vliegtuigen. Verder lijkt het erop dat die alleen in de weekenden actief zijn, maar dat is lastig te zeggen aangezien het in het begin van een testperiode is.

Op zich spreekt deze modus me zeker aan, alleen heb ik eigenlijk geen tanks om fatsoenlijk mee te kunnen doen. En om ze vrij te spelen moet ik dan in één van de reguliere games spelen, waar ik dan eigenlijk weer geen zin in heb. Het zou leuk zijn als ze dit ook eens met de lagere tiers zouden proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phehistyr op 26-01-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
manii schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:48:
Goed strategie filmpje..

Gebruik zelf de hammerhead en Hi-yo-yo erg veel.

[video]

Als er nog mensen zijn die opzoek zijn naar een actieve clan met veel members, stuur me maar even een bericht!
gelijk gister even uitgeprobeerd, geniaal, dank hier voor

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Floks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:39:
[...]

gelijk gister even uitgeprobeerd, geniaal, dank hier voor
Misschien heb je hier ook wat aan..

The Bible of Fighter Tactics, by Robert Shaw.

http://www.jg-51.com/tops...ctics_and_Maneuvering.pdf

klein stukje lezen maar :P :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 26-01-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Deze is ook leuk: http://www.simhq.com/_air/PDF/NGNG.pdf

Vraagje om advies: ik ben nu SB battles aan het proberen, maar het valt me behoorlijk tegen om mijn vliegtuig een beetje vloeiend te besturen. Nu zal een deel ongetwijfeld oefening zijn, maar ik vermoed dat de instellingen van mijn joystick (logitech 3d pro) nog heel wat beter kunnen. Heeft iemand advies met welke instellingen ik het beste kan experimenteren?

View controls ben ik aardig mee op weg denk ik. De HAT-switch om grofweg de goede kant op de kijken, mijn zelfgeknutselde head tracking om vervolgens wat preciezer te 'richten'. De software van de head tracker wil namelijk nog wel eens van slag raken als ik mijn hoofd te snel beweeg. Verder is die tracking software vrij ongevoelig afgesteld om een onrustig beeld te voorkomen.

[ Voor 31% gewijzigd door Phehistyr op 27-01-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Gister me eerste Jet ontwikkeld, helaas niet genoeg Lions om hem tekopen nog.

Even flink sparen :P Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 11:57

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ben gister begonnen aan de research voor de Me 262 :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
http://wiki.warthunder.com/index.php?title=La-15

Denk dat ik eind deze week hem ga aanschaffen, gister voor het eerst een avondje met tanks gespeeld.

Erg wennen!

Heb jij ze ook al ?

[ Voor 3% gewijzigd door Zaratrass op 03-02-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

*O* Er is nu weer een speciaal event bezig, wat voor mij de ground forces meer dan waard maakt:

- Geen markers voor vijanden en teamgenoten, ook niet op de minimap.
- Zowel tanks als vliegtuigen
- De besturing is zoals in RB (dus mouse-aim in vliegtuigen)
- Third person view is mogelijk

Kortom: flanking met tanks is ineens een zeer valide tactiek omdat het vijandelijke team je niet direct op de minimap ziet. Attackers en bommenwerpers zijn nuttig, maar niet overpowered omdat je goed moet kijken of je je bom niet op een friendly gooit. Jachtvliegtuigen zijn zinvol om de lucht schoon te houden voor je grondvoertuigen. AA units hebben zowaar toegevoegde waarde. Last but not least: samenwerking is nog veel meer waard dan voorheen.

Er is zeker nog wat mis met dingen als balans en het ontwerp van de levels. Maar het is nu al verantwoordelijk voor een paar van de beste potjes die ik ooit gespeeld heb in dit spel. En het potentieel in de samenwerking tussen tanks en vliegtuigen zou dit wel eens het ultieme spel kunnen maken voor mij. *O*

Correctie: friendlies hebben wel markers. Had van mij niet gehoeven, maar het is nog steeds stukken beter dan voorheen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phehistyr op 07-02-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Dat klinkt gaaf zeg, heb geen ervaring met RB. Denk dat ik me toch maar eens wat meer in ga verdiepen.
Vanavond sowieso eens meedoen met het event.

Phehistry, wat is je in game name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Helaas valt het toch wat tegen, de aanpassingen tov vorige week maken het een stuk minder. Al hebben ze ook duidelijk gezegd dat het testrondes zijn, dus hopelijk wordt het weer beter. Het grootste probleem voor mij is dat ze nu het spawn punten systeem gebruiken van de reguliere GF RB. En dat zorgt ervoor dat A het succesvolle team alleen maar succesvoller wordt en B ik beter niet mee kan doen omdat ik alleen maar wat AA en verder matige tanks van de Russen heb.

Reguliere RB vliegtuigen kan ik van harte aanraden. Op zich is de besturing nauwelijks moeilijker, maar je moet op een paar dingen letten. Ammo raakt op en je moet landen om te herladen, je vleugels kunnen kapot door te snel duiken en/of draaien en je hebt maar één spawn. Verder komt het veel meer aan op tactiek en goede samenwerking.

Dit weekend kan je overigens twee (low level) premium vliegtuigen winnen. Wel moet je Russisch goed zijn, of moet je op zijn minst Google Translate moeten kunnen gebruiken. Meer info in dit topic op Reddit: http://www.reddit.com/r/W..._quiz_i_couldnt_find_any/

Mijn ingame naam is gewoon Phehistyr, maar let wel op de spelling daarvan. ;) Als ik in het spel zit ben ik in het RDDT kanaal van de ingame chat. Niet dat ik daar vaak kijk, maar je kunt zien of ik aanwezig ben en me direct aanspreken.

[ Voor 3% gewijzigd door Phehistyr op 07-02-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Heb je toegevoegd,

Had al iets gelezen over het event, maar helaas niet genoeg tijd/zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Spelers kunnen het niet zien als je ze toevoegt. Het is daarom handiger om me eens aan te spreken als ik online ben.

Het event van dit weekend valt verder vies tegen ten opzichte van dat van vorige week. Magz brengt mijn problemen daarmee aardig onder woorden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Hoe werkt dat precies met de vliegtuigen in ground forces, tijdens arcade mag je maar zo'n 30 seconden vliegen teriwjl ik anderen veel langer in de lucht zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

In arcade GF kan je vliegtuigen oproepen als een soort kill-streak reward zoals in COD. Deze vliegtuigen staan helemaal los van wat je zelf onderzocht hebt. Omdat je maar 30 seconden kunt vliegen, is er geen enkele reden om geen kamikaze-aanval uit te voeren op de vijanden. Voor mij een belangrijke reden om AB GF te vermijden.

In reguliere RB GF moet je punten verdienen om andere spawns te verdienen, deze voertuigen moet je wel onderzochten in je line-up hebben als je speelt. Vliegtuigen zijn over het algemeen vrij duur, maar als je gespawnd bent, kan je doorspelen totdat je dood gaat. Een waardeloos systeem als je het mij vraagt, aangezien het team dat het in het begin goed doet, vervolgens niet meer te stoppen is.

In reguliere SB GF heb je één (grond) voertuig waarin je kunt spelen per game. Afhankelijk van het soort voertuig heb je recht op meerdere spawns. Vliegtuigen spelen geen rol in deze modus.

Verder is men aan het experimenteren in events. In Absolute Simulator Battles heb je één grondvoertuig en één vliegtuig waarmee je kunt spelen. Het nadeel hiervan is de balans als mensen alleen willen vliegen of rijden. Een aparte queue voor ground forces en vliegtuigen zou een hoop moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Jazeker. En al helemaal als er straks maps zouden zijn met veel zand, sneeuw of modder. Dat speelde een enorme rol in bijvoorbeeld Noord-Afrika en Rusland.

Een van de developers houdt op het forum regelmatig een Q&A en in die van vandaag liep hij aardig te hinten dat 1.47 wel eens sneller zou komen dan velen verwachten. Ik ben benieuwd ...

Edit: over snel gesproken: de devserver is nu voor een paar uur open om de veranderingen te bekijken. Meestal betekent dat de grote update binnen enkele weken uitgerold wordt. Instructies hier: http://forum.warthunder.c...testing-147/#entry4125448

[ Voor 66% gewijzigd door Phehistyr op 08-02-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat spelen, lijkt mij een goeie update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
ze gaan nu ingame items verkopen.. nog meer geld aftroggelen :P

http://warthunder.com/en/devblog/current/744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Wat ik er nu van heb gezien is het gelukkig nog geen P2W. Je hebt alleen kans om bijvoorbeeld premiumvoertuigen voor een lagere prijs te winnen door het kopen van zo'n box en verder zijn er bonussen voor je RP en lion inkomsten. Het is niet zo dat er oneerlijke voordelen bij het daadwerkelijke vliegen te behalen zijn. Hopelijk blijft dat ook zo.

Gaijin gaat ineens hard met previews en het openstellen van de devserver. Ik vermoed dat 1.47 volgende week of uiterlijk de week daarna op dinsdag of woensdag wordt uitgerold. Maar dat zullen we hooguit de avond van tevoren pas horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:08
Moeten jullie ook zo lang wachten vooraleer je een battle vind dat je kan joinen?

Duurt makkelijk 5minuten+ vooraleer ik kan spelen..

De game is best vermakkelijk maar dit is wel een groot negatief punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Hangt af van welk type battle dat je speelt. Vliegtuigen vs tanks. Aracade battle vs simulator etc... En dan natuurlijk het uur van de dag. Als je EU bent zijn er niet zoveel mensen online overdag, en zal het sneller gaan 's avonds.
Arcade battles vind je over het algemeen sneller, al wil dat soms ook even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Je kan eventueel andere servers selecteren om zo je kansen te vergroten. Solo speel ik alleen op de EU server ivm ping, maar met een groep dan is het meestal zowel EU als USA. De ping is op zeker hoogte geen probleem met vliegen, maar je moet rekeningen houden met het richten. Verder is er een Russische en Zuid-Aziatische server. Elk zullen ze hun eigen piek- en daluren hebben.

Verder is het inderdaad ook nog eens afhankelijk van game mode en battle rating waarmee je wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Phehistyr schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:58:
Wat ik er nu van heb gezien is het gelukkig nog geen P2W. Je hebt alleen kans om bijvoorbeeld premiumvoertuigen voor een lagere prijs te winnen door het kopen van zo'n box en verder zijn er bonussen voor je RP en lion inkomsten. Het is niet zo dat er oneerlijke voordelen bij het daadwerkelijke vliegen te behalen zijn. Hopelijk blijft dat ook zo.

Gaijin gaat ineens hard met previews en het openstellen van de devserver. Ik vermoed dat 1.47 volgende week of uiterlijk de week daarna op dinsdag of woensdag wordt uitgerold. Maar dat zullen we hooguit de avond van tevoren pas horen.
P2win, nee, dat niet. Maar de voordelen van een vol getrainde crew zijn best groot en je volledige crew(s) max getraind krijgen duurt eeuwig. De jumps die je met golden eagles kan krijgen zijn wat dat betreft niet mals. Ook zijn sommige premium planes/tanks erg goed voor hun battlerating. Niet te, maar voordeel is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Warthunder sinds een maand of 2 ook ontdekt. Ik speel het op Linux via Steam, voornamelijk vliegen. Tot nu toe zijn mijn favo landen EN en RU, maar ik ben nog niet zo ver. EN heb ik een aantal tier 3 en RU een tier 2 en verder tier 1.
Al met al een erg vermakelijk spelletje... :)
Ondertussen ben ik me aan het inlezen en inkijken (oa videos van longsh0t), maar ik merk dat het nog wat 'hogeschool' WT is. Volledig keyboard besturing vind ik in ieder geval niet echt prettig. Wel een combi van muis besturing en handmatig ailerons en rudder werkt prima.
Met 'hit and run' tactieken heb ik al flink wat vliegtuigen uit de lucht geschoten: vanaf 3000m naar beneden achter een bogie aan, met 20mm cannons een vliegtuig uitschakelen en direct weer terug naar 3000m....
Ook gronddoelen gaan erg makkelijk. Dat levert ook behoorlijk wat research punten op.

Is er een tweakers clan voor WT? En wordt er gebruikbgemaakt van TeamSpeak of een andere live omgeving?
see you on the battlefield... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straetje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
@Khilidin er zijn meerdere nederlandse squadrons, als je zin hebt om met meerdere samen te spelen kan je me toevoegen en zal ik het verder regelen als je het wat lijkt. Mijn ingame naam is: Straetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Goede tip: als je een snelle lichte tank of AA-vehicle hebt, zoek dan een zware tank in je team waarvan je weet dat die agressief speelt en op de flank speelt. Blijf altijd in zijn buurt, als hij een duel aangaat dan sla je toe.

Je zult zo veel langer overleven dan wanneer je dat niet doet, omdat mensen meer geneigd zijn om zich puur te concentreren op de zware tank die ze het eerst in hun vizier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:46
Ben nu redelijk ver met de Duiste tanks. Nog even en ik heb de Tiger. Alleen tanks lukt wel, maar vliegtuigen gaat me slecht af op een of andere manier. Kan iemand me misschien tips geven?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Redeta schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:46:
Ben nu redelijk ver met de Duiste tanks. Nog even en ik heb de Tiger. Alleen tanks lukt wel, maar vliegtuigen gaat me slecht af op een of andere manier. Kan iemand me misschien tips geven?
Wat voor vliegtuigen wil je spelen? Welke game mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straetje schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:55:
@Khilidin er zijn meerdere nederlandse squadrons, als je zin hebt om met meerdere samen te spelen kan je me toevoegen en zal ik het verder regelen als je het wat lijkt. Mijn ingame naam is: Straetje
Ik heb je toegevoegd. Mijn WT nick is GeneralRobb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Phehistyr schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:23:
[...]

Wat voor vliegtuigen wil je spelen? Welke game mode?
Nou ik ben met de Russen bij de derde en met de Amerikanen bij de tweede. Alleen kills maken lukt me niet en ik weet niet wat ik fout doe.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Redeta schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:17:
[...]

Nou ik ben met de Russen bij de derde en met de Amerikanen bij de tweede. Alleen kills maken lukt me niet en ik weet niet wat ik fout doe.
Het gaat over Arcade dan? En bedoel je derde en tweede era of vliegtuig? Er staan genoeg tutorials op Youtube om je in elk geval op weg te helpen.

- Niet elk vliegtuig is geschikt voor turn fights, zeker Amerikanen zijn er beter in om met hoge snelheid een gevecht in te duiken en direct na een aanval weer afstand op te bouwen. Duik ook niet direct een gevecht in, maar klim eerst en laat je teamgenoten als eerste aangevallen worden.
- De target indicator die je ziet is niet heilig. Het geeft alleen aan waar je moet richten om het zwaartepunt van de vijand te raken bij de huidige koers. Dat betekent dat je rekening moet houden als de vijand van koers verandert. Op grotere afstand moet je compenseren voor het feit dat je kogels in een boog vliegen. Ook als je hoge pings hebt zal je ervoor moeten compenseren. In de praktijk betekent dit dat je iets hoger en voor de indicator wilt richten.
- De ammo belts kunnen een groot verschil maken in de schade die je aanricht. Over het algemeen wil je voor kanonnen (20mm en groter kaliber) zoveel mogelijk High Explosive en voor machinegeweren zoveel mogelijk Armor Piercing in je belts.

Dit zijn algemene valkuilen voor beginners. Ik wel best meer tips geven, maar dan heb ik specifiekere vragen nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Phehistyr op 22-02-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Nou het gaat over Arcade, want dat is de enigste die ik met vliegtuigen speel.
Met de Russen ben ik bij de derde era van de vliegtuigen en met de Amerikanen aan het begin van de tweede era. Het lukt mij niet om bijvoorbeeld mensen goed af te schudden of iemand überhaupt van ver te raken. En duikvluchten doe ik meestal niet.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Als je iemand achter je hebt zitten ben je eigenlijk al te laat. Zeker in AB, waar het vliegen heel wat vergeeflijker is. Zorg daarom ervoor dat je je snelheid hoog houdt. In het begin dus wat klimmen en zo min mogelijk draaien. Deze tactiek heet 'boom and zoom'. Het is wat minder effectief dan in RB, maar dat valt op te lossen door van een grotere hoogte te duiken om zo meer snelheid te maken. Het is niet erg om later in het gevecht betrokken te raken of om terug te gaan richting jouw spawnpunt als dat ervoor zorgt dat je langer overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond deze wel leerzaam: http://forum.warthunder.c...s-beginners-guide-series/
Pas op met het aanpassen van je controls. Persoonlijk vind ik het puur met keyboard manouvreren erg lastig. Ik ga liever voor muisbesturing en wapens afvuren met LMB. Bommen/rockets vuur ik af met spatie.
Doe vooral ook de ingame tutorials.
Na het bekijken van youtube videos merk ik dat ik nu veel meer vliegtuigen neerhaal dan daarvoor. Ik weet nu ongeveer hoe ik moet mikken.
Daar komt bij dat de T1 russen erg veel vuurkracht hebben (LaGG serie) maar zijn niet erg wendbaar. Dus blijf op afstand en doe vooral de BnZ (Boom and Zoom) tactiek,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Je kan het toetsenbord het beste in combinatie met muis gebruiken. De grove bewegingen met qweasd en het richten met de muis. Hierdoor kan je veel scherper draaien en kan je tenminste sommige manoeuvres (split-s bijvoorbeeld) uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ok hier kan ik alvast mee beginnen

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phehistyr: ik gebruik ook de combi van toetsenbord en muis, maar waar ik niet aan kon wennen is de instelling die door longsh0t wordt gebruikt voor W en S toetsen: W=up en S=down. Ik hou die liever default: throttle up/WEP voor W en throttledown voor S.
Ik vind wel dat een zuivere looping veel efficienter gaat met toetsenbord, maar ik vond het te lastig om aan te wennen.
Ik gebruik dus wel QWEASD en C om rond te kijken (bijna de belangrijkste!) maar voor het reageren en anticiperen op tegenstanders gebruik ik toch voornamelijk muisbesturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Ben er gister achtergekomen om de instructor uit te zetten, kreeg deze tip van een clan genoot. Als je "high speed" een punt willen capturen in een domination match zorgt de instructor ervoor dat je neus iedere keer wat omhoog gaat waardoor je met hoge snelheid over de baan vliegt zonder te cappen. Nu die uit staat kan ik "afhankelijk van vliegtuigen" tussen de 350-500km per uur cappen en vol gas over de baan kan blijven gaan.
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:22:
@Phehistyr: ik gebruik ook de combi van toetsenbord en muis, maar waar ik niet aan kon wennen is de instelling die door longsh0t wordt gebruikt voor W en S toetsen: W=up en S=down. Ik hou die liever default: throttle up/WEP voor W en throttledown voor S.
Ik vind wel dat een zuivere looping veel efficienter gaat met toetsenbord, maar ik vond het te lastig om aan te wennen.
Ik gebruik dus wel QWEASD en C om rond te kijken (bijna de belangrijkste!) maar voor het reageren en anticiperen op tegenstanders gebruik ik toch voornamelijk muisbesturing.
De up heb ik op R staan, en down gebruik ik niet. Wat je ook kan doen is de F knop gebruiken om je tactische flaps te gebruiken. Als je daar beetje mee gaat spelen kan je ook betere bochten maken.

Ik zal vanavond even iets opzoeken, is een filmpje ook over loopings enzo maken en hoe je het beste je enrgie kan behouden. Energie is echt veel in dit spel! Wat je zelf ook al aangaf, Boom and Zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 22:57
Speel op de ps4 (no idea of dit verschil maakt), maar ik merk in arcade dat Boom & Zoom toch best lastig is. Hangt natuurlijk ook van je land af (volgens mij hebben USA & Germany de beste energy fighters), maar zelfs met Duitse vliegtuigen is het best tricky. Denk dat dit komt doordat in arcade de physics wat vergefelijker zijn, en de rest dan aardig met je mee kan komen.

Zit nu ongeveer in tier 3, benieuwd of dit nog anders wordt. Wel benieuwd naar de ervaringen van anderen in arcade!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Boom and zoom is in arcade een stuk minder effectief omdat je slachtoffers inderdaad veel makkelijker achter je aan klimmen. Dit is deels op te lossen door van hoger af te duiken. Het voordeel is dan weer dat je vleugels niet kunnen breken door een te hoge snelheid. USA en Duitsland hebben over het algemeen inderdaad de beste BnZ-ers, waarbij Duitsland in het voordeel is met de zware bewapening. Met US vliegtuigen in AB moet je rekenen op veel assists omdat die .50 cals niet snel genoeg schade aanrichten.

Energie is inderdaad erg belangrijk, zelfs in arcade. Een groot verschil met RB is alleen dat de meeste gevechten op een lagere hoogte dan de spawns plaats vinden. Dat zorgt ervoor dat iedereen die vers in het spel komt een voordeel heeft op het gros van de spelers. Ik heb zelf altijd behoorlijk succes gehad door zo hoog mogelijk en aan de randen van het gevecht te blijven. Dat moet voorkomen dat je continue besprongen wordt. Ook kan je vanaf het begin klimmen om op bommenwerpers te jagen, dat is nu geloof ik de beste manier om je team te helpen in de hogere levels.

En probeer toch je elevator met w en s te bedienen. Dat maakt veel strakkere draaicirkels mogelijk, zeker in arcade een groot voordeel. Daarnaast kan je met je toetsenbord vloeiender sturen, wat ervoor zorgt dat je je energie beter kunt behouden. En het betekent dat je belangrijke manoeuvres zoals split-s en immelman überhaupt kunt uitvoeren. Natuurlijk moet je doen wat voor jou werkt, maar geef het in elk geval een serieuze kans. Toen ik ruim anderhalf jaar geleden er een beetje aan gewend was, wilde ik niets anders meer.

Ik heb bijna een jaar AB gespeeld, maar achteraf gezien had ik veel eerder over moeten stappen. AB werd te frustrerend in era 3~4 en RB bleek voor mij de oplossing omdat er heel wat meer diepgang in de gameplay zit. RB is niet eens zo heel veel moeilijker, zolang je enkele beperkingen in je achterhoofd houdt. Als je eenmaal wat comfortabel bent met de besturing en het richten, probeer daarom dan ook eens serieus RB om te zien of het voor jou wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Het schiet lekker op met Ground Forces. Vandaag de Tiger binnen en nu op naar de Panther

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Ik hou het nog even lekker bij AB, bevalt me goed en al helemaal via de clan op teamspeak. Het samenspel is zoveel fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Is er een tweakers clan dan op Warthunder?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Redeta schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:37:
Is er een tweakers clan dan op Warthunder?
Niet dat ik weet, ik zit er wel in eentje. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ja graag alleen spelen jullie veel vliegtuigen of tanks? Want tanks vind ik op zich te makkelijk en vliegtuigen moeilijk (maar doe ook veel te weinig met vliegtuigen).

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ben uit de tweakers clan gegaan om bij manii te joinen, wat hij zegt, zoveel leuker samen spelen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Redeta schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:12:
Ja graag alleen spelen jullie veel vliegtuigen of tanks? Want tanks vind ik op zich te makkelijk en vliegtuigen moeilijk (maar doe ook veel te weinig met vliegtuigen).
We spelen tanks/ vliegtuigen, Arcade / realistic in alle tiers..

ik kopieer en plak even hoe we het doen met recruiten. Bij referrer mij neerzetten.
1. Goto http://www.clanaod.net website. Watch or skip the intro. Register with your in game/ name, this also creates your AOD forums name and AOD forums Account.

2. Activate your AOD account registration in your email, then sign into @ clanAOD.net with that username and password.

3.Once you are registered and signed in on clanAOD.net website. Click Home---> APPLY HERE ---> War thunder.

4.Fill in Application and then make sure you log in at clanAOD.net and check your application status thread and your private messages inbox
in the WT-Recruitment Center.

5. Once your receive the TeamSpeak information, set-up your Teamspeak3, log in and come talk with us.

6. Enjoy the full Angels of Death experience.

See you in the Skies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Patch 1.47 wordt momenteel uitgerold! Patch notes zijn nog niet vrij gegeven en de notes van de dev servers zijn ook niet meer beschikbaar helaas. Zal mijn post wel aanpassen als er meer info beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 09:16
Phehistyr schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:32:
Patch 1.47 wordt momenteel uitgerold! Patch notes zijn nog niet vrij gegeven en de notes van de dev servers zijn ook niet meer beschikbaar helaas. Zal mijn post wel aanpassen als er meer info beschikbaar is.
Nice! Ik ben wel benieuwd als al die leuke nieuwe features die je kan zien in de devblog er al zullen in zitten. We zullen het straks zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
thnx moet ik nog even wacten voordat ik weer kan spelen. Maar hopelijk wordt het een leuke patch.
manii schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:24:
[...]

We spelen tanks/ vliegtuigen, Arcade / realistic in alle tiers..

ik kopieer en plak even hoe we het doen met recruiten. Bij referrer mij neerzetten.

[...]
manii hoe werkt dat met referrer, want ik zie het nergens staan. En is er nog een minimale leeftijd?

[ Voor 67% gewijzigd door Emryte op 24-02-2015 09:00 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

glennvho schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:52:
[...]

Nice! Ik ben wel benieuwd als al die leuke nieuwe features die je kan zien in de devblog er al zullen in zitten. We zullen het straks zien. :)
Het hele punt van die devblogs is je lekker te maken voor de nieuwe patch. En de features waren er al op de devserver. Ga er dus maar vanuit dat die straks beschikbaar zijn voor iedereen.

Het aantal nieuwe voertuigen is nu vrij beperkt, maar de patch hierna zou veel goed moeten maken. Dat is in elk geval wat Lassar (WT forum Reddit thread ) telkens aan refereert. Hopelijk is de Fleet Air Arm voor de Britten dan compleet genoeg om te introduceren. Ik kan in elk geval niet wachten om de Sea Fury of de bewapende Arado 234 te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik haal de update nu binnen en hij is al een tijdje bezig. Het zal dus wel een grote update zijn denk ik.

Update changes zijn ook al bekend. Er zit best wel veel in.
http://forum.warthunder.c...0-war-thunder-update-147/

[ Voor 42% gewijzigd door Emryte op 24-02-2015 10:14 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Dat is een beste lijst inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er iemand die mij kan helpen met warthunder? ik zuig, en niet zoń beetje ook

ben lvl 20-25, speel nu maand of 3, en heb niet idee dat ik ook maar iets beter ben geworden tozv november.

iemand zit/tijd in kleine training sessie?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Als het om vliegtuigen gaat wil ik best wat van mijn ervaring delen. Wanneer heb je tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
himlims_ schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:18:
is er iemand die mij kan helpen met warthunder? ik zuig, en niet zoń beetje ook

ben lvl 20-25, speel nu maand of 3, en heb niet idee dat ik ook maar iets beter ben geworden tozv november.

iemand zit/tijd in kleine training sessie?
Ik heb vanavond wel tijd!

mijn in game name is MaNii,, de jouwe?

[ Voor 5% gewijzigd door Zaratrass op 24-02-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

En de servers zijn weer live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 11:57

glashio

C64 > AMIGA > PC

Waanzinnig die patch

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Vooral het vervormen van het terrein is een hele mooie toevoeging. Zeker in combined forces zonder markers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Phehistyr schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:29:
Vooral het vervormen van het terrein is een hele mooie toevoeging. Zeker in combined forces zonder markers ...
Ben ik het echt met je eens.! Verschillende ondergrond kunnen echt verschil maken!. Vanavond even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
hijs binnen, helaas morgen avond pas spelen, misschien vanavond heel even

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
En ook de devblogs die gister pas op war thunder stonden zitten er ook in. Dus modder kan op je tank komen als je lang rij. Dat is wel nice.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Interessante thread op Reddit, wat is er veranderd wat niet in de patch notes staat: http://www.reddit.com/r/W...d_in_the_147_patch_notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
hm... vanavond mijn eerste potjes RB geprobeerd.... drama! Duren een stuk langer, en minder actie, maar dat is nog wel te overzien. Alleen in vergelijking met AB wel behoorlijk beroerde RP rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

manii schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:21:
[...]

Ik heb vanavond wel tijd!

mijn in game name is MaNii,, de jouwe?
Hollandhards geloof ik, straks even verifieren :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Unigo schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:06:
hm... vanavond mijn eerste potjes RB geprobeerd.... drama! Duren een stuk langer, en minder actie, maar dat is nog wel te overzien. Alleen in vergelijking met AB wel behoorlijk beroerde RP rewards...
De rewards per kill liggen in RB toch flink hoger dan in AB en per match verdien ik fors meer dan in AB. Nu is het wel zo dat de potjes inderdaad langer duren, dus per tijdseenheid zal je mogelijk meer verdienen in AB.

• Unigo
Phehistyr schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:41:
[...]

De rewards per kill liggen in RB toch flink hoger dan in AB en per match verdien ik fors meer dan in AB. Nu is het wel zo dat de potjes inderdaad langer duren, dus per tijdseenheid zal je mogelijk meer verdienen in AB.
Ja dat merkte ik ook al! Denk dat het deels komt doordat ik ook echt een draak ben in RB. Punten vallen een beetje tegen als ik na 5 minuten vliegen 1 hit heb en dan wordt neergeschoten ;)

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Maar dat ligt dus meer aan jou dan aan RB. :p In het begin is het zeker wennen, maar oefening baart kunst! En ik vind zelf RB zoveel fijner dan AB dat de punten me sowieso niet zoveel meer uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Hoe hebben jullie het gedaan met de Quiz?

Sommige vragen moest ik echt even uitzoeken via warthunder dan wel google/wikipedia. uiteindelijk wel 10/10 goed :d

Heb de DB7 en de Lagg 3-23? Weet niet zeker welke lagg ik heb gekregen. Maar zaten wel pittige vragen tussen, dan hoor ik van anderen dat ze makkelijk vragen kregen :P Net geluk hebben denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Een paar weken geleden hadden ze al een dergelijke quiz voor de Russische community. Ik heb toen meegedaan en aangezien ik de LaGG 3-23 al had van een eerdere actie, had ik toen alle drie de vliegtuigen al. Vooral de DB-7 kan leuk lions opleveren. De andere vliegtuigen zijn vooral leuk voor een verzamelaar (zoals ik :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Zoiets had ik al gehoord inderdaad, maar mijn russisch is niet zo best :P
Heb nog niet met ze gevlogen.. Zit er een goeie bonus op de DB-7 ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Bezig geweest om de nieuwe Tiger E tank te halen. Elke potje wat ik speelde op 4 na was een 6.7 br battle. Zeer vervelend dat je meer dan de helft van de tanken niet frontal kan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

manii schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:36:
Zoiets had ik al gehoord inderdaad, maar mijn russisch is niet zo best :P
Heb nog niet met ze gevlogen.. Zit er een goeie bonus op de DB-7 ja?
Google Translate FTW :p

De DB7 is een premium bommenwerper, die doen het over het algemeen sowieso wel goed qua lions. De BR is laag en de DB7 (aka A20 Havoc, aka Boston) is heel duurzaam voor het level. Voor RB is het relevant dat die een bomvizier heeft, dat maakt het richten van je bommen een stuk makkelijker. Verder heeft hij nog wat mg's in de neus waarmee je zachte doelen als AA en armored cars, of zelfs onoplettende tegenstanders kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djehoetie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-06-2022
itsleon schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:58:
Bezig geweest om de nieuwe Tiger E tank te halen. Elke potje wat ik speelde op 4 na was een 6.7 br battle. Zeer vervelend dat je meer dan de helft van de tanken niet frontal kan aanvallen.
Ben ik ook mee bezig.

Echt uber irritant idd , daarnaast is het ook nog eens zo dat je zelf vaak binnen 1 schot verrot ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Phehistyr schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:01:
[...]

Google Translate FTW :p

De DB7 is een premium bommenwerper, die doen het over het algemeen sowieso wel goed qua lions. De BR is laag en de DB7 (aka A20 Havoc, aka Boston) is heel duurzaam voor het level. Voor RB is het relevant dat die een bomvizier heeft, dat maakt het richten van je bommen een stuk makkelijker. Verder heeft hij nog wat mg's in de neus waarmee je zachte doelen als AA en armored cars, of zelfs onoplettende tegenstanders kan uitschakelen.
Vanavond db7 testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik heb die quiz gedaan en ook de code gedaan. Alleen ik kan ze nergens in game vinden. Waar moeten ze dan allebei staan?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die quiz alleen via FB? Dat zou balen zijn want ik heb geen FB.. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:10:
Ik denk het wel

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Voor de vliegtuigen moet je eerst nog de achievement voltooien. Het komt erop neer dat je bij je 5e en 7e victory waarbij je actief bent geweest een vliegtuig krijgt. De voortgang is te vinden in je profiel -> achievements tab -> kopje achievements -> special -> helemaal naar beneden scrollen. (Uit mijn hoofd, dus mogelijk fout)

En de quiz is ter promotie van hun Facebook pagina, dus FB is verplicht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
De actie is ook al voorbij helaas.

3 victory = 50 000 Silver lions
5 victory = premium plane
7 victory = premium plane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:10:
Doe zoals ik, maak een fb account voor dit soort spul op een spam email en zet het fb account op private :P

Ben ook weer gaan spelen, wat vliegt iedereen hier voor gametype (arcade, realistic, historic)?

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik speel voornamelijk RB air, maar ik overweeg om SB tanks te gaan spelen als ook buiten de events de markers op de kaart verdwijnen. Dat maakt het flanken en teamwerk een stuk waardevoller en ik kan dan tenminste met mijn low level tanks meekomen. Als het goed is zou dit ergens komende week moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Was inderdaad weer een leuke aktie van Gaijin. De db7 had ik al maar de lagg en 112 zijn een leuke toevoeging aan de verzameling.
Het was niet zo'n 300 kills in 3 dagen aktie zoals we gewend zijn van Gaijin gelukkig.
De xf5f en de tb3 waren killing 😅

[ Voor 33% gewijzigd door MaXeRs op 03-03-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Die actie heb ik helaas gemist :p

Ik speel arcade in alle tiers op jets na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
manii schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:42:
Die actie heb ik helaas gemist :p

Ik speel arcade in alle tiers op jets na
Aah mooi, nog iemand die arcade speelt, ligt het aan mij of zijn de russen echt dominating in t3 op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Als je het over de vliegtuigen.. Dan heb je gelijk! Vanavond potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
manii schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:48:
Als je het over de vliegtuigen.. Dan heb je gelijk! Vanavond potje doen?
Sure, mijn vaste wingman is er niet :P. Ik zit meestal op mijn clan ts, als je wilt kan ik je wel ff het IP sturen, wel zo makkelijk om te kunnen communiceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Stuur maar via pm als je wil! Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Als er meer zijn die een paar rondjes mee willen vliegen in arcade, let us know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ik wil wel alleen welke tier vliegtuigen hebben jullie want ik ben pas bij 3. En met tanks ben ik ook bij 3

game pc

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste