AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Begrijp alleen nog niet een heleboel van het aimen.
Maar zolang je kiest wat goed te doen is valt het allemaal wel aardig mee.
Ben zelf ook is begonnen met de Russische tank lijn. Veel zeggen dat de t50 OP is, maar ik kies 10x liever de t28. Super sterk kannon voor die battlerating waarmee je die t50's zo kapot schiet als je op de turret mikt.
Verder was ik erg verbaasd over hoeveel de T70 kon verduren; ik ben echt een paar minuten lang voluit onder vuur genomen voordat ik schade kreeg. Het was dan wel op de Kursk map en het ging om AI tanks. Wellicht schieten die alleen HE shells? Ik werd pas uitgeschakeld toen een menselijke tegenstander me doorkreeg.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
De H6K4 natuurlijk.. Tacktisch vliegen en dan met je backgunner die Catalina neer halen alsof het niks is.Phehistyr schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:14:
Nice: het 'Floats' event is weer actief tot zondagmiddag. Tijd om de Catalina's uit het vet te halen.
Steam - PTR83
[ Voor 8% gewijzigd door Phehistyr op 07-07-2014 08:35 ]
Maar zit er dan veel verschil in snelheid in arcade t.o.v. de andere modes? Ik dacht dat het voornamelijk te maken had met bepaalde manoeuvres en afbrekende onderdelen bij te hoge snelheden.
Steam - PTR83
ik had dus precies hetzelfde op RB , die gast vloog echt ~600 want kon hem niet bij houden met mijn p39. we doken allebei alleen had hij iets hoogte voordeel maar kon hem niet bij houden. ik pakte hem alsnog omdat hij wou landen in de zeeCoronelHimself schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:31:
Hoe kan een H6K4 voor langere tijd +/- 550km/h blijven vliegen? In kon hem met mijn P-400 niet bijhalen, de afstand bleef 600m ook met WEP. En met langere tijd bedoel ik een kleine 2 minuten.
Ja, de flight models zijn dusdanig versimpeld dat verschillen tussen vliegtuigen er minder toe doen. Zo hoef je bijvoorbeeld in arcade niet raar op te kijken als iemand je na een boom and zoom aanval redelijk makkelijk omhoog volgt, waar die in RB het nakijken zou hebben. Ook kost het in RB meer moeite om soepel te sturen met muis. Doe maar eens wat test flight om het verschil te merken zou ik zeggen.CoronelHimself schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:21:
Maar zit er dan veel verschil in snelheid in arcade t.o.v. de andere modes? Ik dacht dat het voornamelijk te maken had met bepaalde manoeuvres en afbrekende onderdelen bij te hoge snelheden.
Aap!
Dan heb ik het overigens over air battles. Ground forces kunnen heel leuk zijn, maar het verdient nog duidelijk het beta label. Vooral de matchmaking daarbij kan zo belachelijk zijn dat je gewoon geen kans maakt, upgrades of niet. Zo kwam ik gisteravond in een potje met mijn Pz 38(t) met een KV-1 bij de tegenstanders. Dat verloren we dus ook.
Aap!
Er wordt voornamelijk gekeken naar de BR van je hoogste vliegtuig. Verder is er per match een BR spreiding van 1.3 mogelijk. Afhankelijk van hoe goed je het doet, zal jij in het hogere of lagere deel van deze spreiding vallen. Het is dus van belang om ervoor te zorgen dat een nieuw vliegtuig niet al te ver boven je huidige line-up valt, anders zullen je oude vliegtuigen het ineens een stuk lastiger krijgen. Uiteraard gaat dit alleen op voor arcade.
De BR wordt vastgesteld aan de hand van statistieken over hoe de spelers presteren met die vliegtuigen in het spel. Een leuk principe, als de vliegtuigen even vaak gespeeld zouden worden. Helaas is het in de praktijk zo dat de BR enorm scheef getrokken worden door verschillende factoren. Zo is de VS populair bij veel spelers, waaronder een groot deel dat niet weet hoe ze die kisten moeten benutten. Gevolg: BR's zijn erg laag, zie vrijwel alles vanaf era 2. De Duitsers en Japanners zijn over het algemeen dan weer veel te hoog ingedeeld.
Met elke patch kunnen de BR's aangepast worden, dus check voor de zekerheid voor grote veranderingen.
Niet lang nadat ik dit had uitgetypt liep ik weer tegen deze forumpost aan. Dit legt uitgebreider uit hoe de matchmaking werkt: https://forum.warthunder.com/index.php?showtopic=125109
[ Voor 6% gewijzigd door Phehistyr op 15-07-2014 11:23 ]
Upgrades doen wel wat, maar het helpt nauwelijks tegen matig vliegen. Als je veel wordt neergeschoten kan je beter eerst nadenken over je positionering t.o.v. de tegenstanders en waar je wel/niet op af gaat. Dat is al lastig genoegharmageddon schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:39:
Ik ben gisteren begonnen met spelen. Ik moet even uitzoeken waar ik upgrades het beste in kan stoppen. Ik word namelijk soms belachelijk snel neergeschoten
Tip: kijk héél veel om je heen (standaardtoets c i.c.m. muis) en kies qua aanval voor vijandelijke vliegtuigen die los vliegen van de rest.
[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 22-07-2014 13:00 ]
Als er mensen samen willen spelen.. voeg me maar toe MaNii
Merk direct al dat ik erg aan me tactiek moet werken. Probeer vaak vliegtuigen te pakken die niet in groepen zijn, en daarnaast veel tanks kapot te maken.
Verwijderd
Met de muis is het makkelijker dan met een xbox 360 controller.
Muis is inderdaad verreweg het makkelijkste, voornamelijk voor het richten, wat toch een redelijk belangrijk onderdeel is.
De laatste tijd zijn er wel behoorlijke issues mbt hit detection van veel wapens. Soms zijn wapens heel krachtig en schiet je de staart van een bommenwerper met een korte burst van .50 cal mg's. Een andere keer kan je een 20mm kanon leeg schieten op een fighter zonder schade aan te richten. Hopelijk gaat dit met de volgende grote patch verholpen worden. Die patch zou mogelijk deze week nog uitgerold kunnen worden.
Verwijderd
hopelijk komt die patch snel. Ik voeg je toe Phehistyr.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Racing mode
Among the most important changes are:
New air vehicles including the fabulous Ho 229 V-3, several other jet fighters and bombers, piston-engined fighters like the F7F Tigercat and the J7W1
New ground vehicles: the T-35 multi-turreted tank, multiple AA vehicles and more
New locations and maps: Mozdok, Norway, Poland and Tropical Island
Arcade ground battles rework
New hangar design
New environment and weapon sounds
Vehicle presets
Racing mode
New achievements and rewards
Possibility to view detailed armouring model and inner modules locations for the ground forces in hangar
WT is cross platform, op zich maakt het dus weinig uit wie er op PS4 speelt.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:24:
Ik zag dat War Thunder ook gratis te downloaden is voor de PS4. Nog meer gamers die op ps4 spelen?
Floksor
Ja, wonderlijk vind ik dat. Probeerde vandaag voor het eerst mijn Xbox controller maar het ging voor geen meter. Niemand geraakt en twee keer neergestortVerwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:29:
Met de muis is het makkelijker dan met een xbox 360 controller.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Voor mij zijn toevallig de onderdelen onderweg om zelf een Track-IR achtig systeem in elkaar te knutselen, hopelijk heb ik morgenmiddag de hardware klaar om met de software te gaan stoeien. Ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat zijn.
En ik ben tot nu toe behoorlijk te spreken over de patch. Zeker de FW190 D13 is een beest in RB nu de Duitse 20mm's weer effectief zijn geworden. De 162 heb ik daarmee in één weekend kunnen unlocken.
Heeft mouse aim dan zoiets als auto-aim? Mijn gevoel is gewoon dat (game)muis een stuk nauwkeuriger is, maar dan zonder truckjes.Phehistyr schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:40:
Dat is helemaal niet raar, mouse-aim heeft namelijk nogal wat hulp van de software. Als je een speciale controller wil gebruiken heeft een echte joystick toch de voorkeur, maar het kost erg veel oefening om dat onder de knie te krijgen.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
De instructor heeft namelijk ook nadelen: je kunt sommige manoeuvres minder goed of helemaal niet uitvoeren en hij heeft nogal de neiging je rudder te veel te gebruiken. Dit kost energie en zorgt vaak voor een rare 'wobble'. Een aardige middenweg is om je toetsenbord te gebruiken voor het aansturen van ailerons, elevator en rudder, dit kan ik van harte aanraden.
Voor de rest staat hij wel aan :-)
Die instructor maakt het wel extra erg, maar in principe is dat effect wel realistischLointje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:09:
Ik heb wel instructor uitgezet voor het gedeelte waar hij je van de grond probeert te houden. Soms handig als je niet zo op je hoogte let, maar als je iets te snel probeert te landen kom je soms in die zweef-fase. Terwijl zonder kan je dan gemakkelijker de wielen op de grond duwen.
Voor de rest staat hij wel aan :-)
Wikipedia: Ground effect (aerodynamics)
Ik ben sinds gisteren Simulator Battles gaan vliegen, dus als er mensen zijn die ook willen squaden of al een groep hebben waar ik welkom ben hoor ik het graag. Toch fijner om niet in je eentje te vliegen
Overigens schijnt het zo te zijn dat het ground effect ook zonder instructor al in het spel zit. Ik heb zelf in elk geval sterk het idee dat mij dat al een paar keer heeft gered bij een verkeerd ingeschatte duik.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

download 64bit
[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 06-11-2014 20:22 ]
Floksor
Heb jij hem al aan de praat gekregen? Ik draai ubuntu (64bits versie) en dit is het resultaat:
werner@werner-desktop:~/bin/warthunder$ ./updater
WarThunder Updater version 1.0.2
Looking for a new version...
Checking game version... Failed
Downloading warthunder.yup...
Patching resources... 0%
Downloading files... 99%, 2.8MB/sec, ETA 0s
Segmentation fault (core dumped)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Meeste tanks zit ik op Tier IV en de tanks zijn bijna allemaal ace.
Mensen die graag arcade spelen en voornamelijk tanks, voeg me toe: Floggnaw is de naam.
Of mensen die in een squadron zitten, die wel iemand kunnen gebruiken.
Bij het kiezen van je ammunitie is vooral belangrijk te kijken hoe je iemand wil uitschakelen bij tanks.
1. Door crew uit te schakelen -> armor pen. of heat
2. exploderen van munitie, nu handig geworden omdat je kan zien met x-ray waar die zit. -> armor pen. of heat
3. een brand stichten door zijn transmission of engine te raken. -> armor pen, heat, he-shell
De 1st en 2de manier werken het best. Niet is leuker dan ammo te raken
Ik heb veel armor pen. en de rest vn ammo 10 stuks van elk.
Heat is handig als tanks een 2de laag armor aan de zijkant hebben.
En de he-shells zijn handig om de banden kapot te schieten zodat ze die moeten repareren. Deze zijn handig om tank destroyers te blokeren.
Handig filmpje hier over: https://www.youtube.com/watch?v=0bSnxf6lHws
Iemand die nog tips heeft? Vooral dan met RA battles.
Hopelijk was dit nuttig voor sommige
Deze snap ik niet. HEAT werkt juist helemaal niet als een tank spaced armor heeft, aka meerdere lagen.Floggnaw schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:51:
Heat is handig als tanks een 2de laag armor aan de zijkant hebben.
HEAT heeft als voordeel dat het geen penetration verliest met afstand, en dat het voor sommige short barreled guns meer penetration heeft.
Voor de meeste tanks is AP ammo beter, zeker omdat veel van de AP ammo eigenlijk APHE is, dus het gaat door de armor en dan explodeert het. HEAT heeft geen explosieve effect binnen de tank.

Toch het voordeel van de twijfel gegeven en ook weer met de tanks gaan spelen en wat vind ik dit een vooruit gang met een half jaar geleden. Ik laat nu ook WoT compleet links liggen omdat naar mijn gevoel qua spelen War Thunder completer is dan WoT (oke.. niet met het aanbod tanks maar dat komt nog..)
Er zijn nog meer dan genoeg fouten, maar er zit zeker verbetering in. Het lijkt ook dat de developers een beetje meer naar de playerbase beginnen te luisteren.Dahal schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:16:
Heb de afgelopen weken weer World of Tanks opgestart en ben het weer gaan spelen. In de tussentijd al een tijdje War Thunder niet aangeraakt totdat ik weer eens zin had om te vliegen.
Toch het voordeel van de twijfel gegeven en ook weer met de tanks gaan spelen en wat vind ik dit een vooruit gang met een half jaar geleden. Ik laat nu ook WoT compleet links liggen omdat naar mijn gevoel qua spelen War Thunder completer is dan WoT (oke.. niet met het aanbod tanks maar dat komt nog..)
De US tanks komen er ook aan. Ze zijn nu begonnen met public testen in de test server, en ik denk dat ze ze voor de kerst in de 1.45 patch zullen releasen.
Vermaak me zeer bij deze game, zeker op 5760x1080
Floksor
Dat zie je tegenwoordig in elke game wel.iFez schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:09:
[...]
Er zijn nog meer dan genoeg fouten, maar er zit zeker verbetering in. Het lijkt ook dat de developers een beetje meer naar de playerbase beginnen te luisteren.
De US tanks komen er ook aan. Ze zijn nu begonnen met public testen in de test server, en ik denk dat ze ze voor de kerst in de 1.45 patch zullen releasen.
Is het zo dat in de nieuwe patch ook de grappling hook komt zodat je omgevallen tanks weer overeind kan trekken? Verder is het inderdaad mooi om te zien dat ze ook goed luisteren naar de player base en dat ze met de nieuwe Amerikaanse lijn gaan komen.
Verder voelt het spel ook volwassen aan ook al mist het nog een hoop content. Misschien komt dit door de GFX?? Ik vermaak me in ieder geval uitstekend met het spel
Ja, grappling hook komt. Dus als je geflipped bent dan kan je een grapple requesten, en dan kunnen andere je weer overeind trekken.Dahal schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:49:
[...]
Is het zo dat in de nieuwe patch ook de grappling hook komt zodat je omgevallen tanks weer overeind kan trekken?
Verder voelt het spel ook volwassen aan ook al mist het nog een hoop content. Misschien komt dit door de GFX?? Ik vermaak me in ieder geval uitstekend met het spel
De engine is echt heel goed, zeker voor de air battles. Het ziet er allemaal zeer goed uit, terwijl het gewoon erg soepel draait op hoge FPS.
Een van de groote problemen met de game is momenteel de balancing. Ik weet niet hoe het momenteel is in arcade (speel ik niet meer), maar in Realistic is de balance soms ver te zoeken. Sommige planes zijn gewoon veel beter dan andere en hebben een lagere battlerating, terwijl sommige planes gewoon niet goed zijn maar een hogere battlerating hebben. Ook de matchmaking is soms vervelend, als 1 team maar 2-3 fighters heeft en voor de rest bombers, terwijl de andere team alleen maar fighters heeft.
Maar ze zitten een beetje in Catch 22 situatie. Als ze de matchmaker strenger maken, dan zullen de wachttijden omhoog gaan, en gaan mogelijk minder mensen spelen, waardoor de wachttijden nog langer worden. Als ze niks doen, blijf de balance slecht, en dus gaan minder mensen spelen, en dus gaat de wachttijd ook omhoog

Ze moeten dus de lesser of two evils kiezen.
Maar, ze hebben wel gezegd dat ze de matchmaking voor RB willen veranderen naar een systeem waar een plane gewoon bepaalde tegenstanders heeft. Dit is bijna hetzelfde als wat we nu hebben, alleen kunnen ze een beetje meer specifiek zijn (bijvoorbeeld, een Yak-3 zou tegen een P-51 mogen, en de P-51 mag tegen een Bf 109 G-10, maar een G-10 zal niet tegen een Yak-3 mogen).
Wel leuk zijn sommige 'historical events', maar daar is altijd maar ééntje tegelijk actief (per moeilijkheidsgraad).
Gisteren tijdens een game dat iemand spawnde met zijn tank, maar meteen op de kop.. Verder wat vreemd is is dat als je een enemy spot en je wil hem schieten maar hij staat achter bijvoorbeeld een lantaarnpaal dan schiet je alleen de lantaarnpaal kapot maar de enemy erachter heeft geen damage. Dit is misschien iets meer engine-achtig maar zorgt wel voor de nodige frustratie...
Historisch accurate matchmaking is eigenlijk onmogelijk in dit spel op dit moment. Niet alleen de prestaties van een vliegtuig moet dan worden meegenomen, maar ook de strategische situatie van de gehele oorlog. Kwaliteit en kwantiteit brandstof, kwaliteit en kwantiteit van de verschillende soorten munitie, verschil in aantallen vliegtuigen, mechanische betrouwbaarheid van alle apparaten. Zomaar wat factoren die IRL een enorme factor speelden, maar niet zullen vertalen naar een (leuk) spel.
Helemaal omdat oorlog sowieso niet eerlijk en gebalanceerd is. Dit is al te zien in de events. Meestal is er één kamp dat duidelijk in het voordeel is en daar gaan dan ook alle piloten mee spelen, met lange wachttijden tot gevolg. Het idee voor het nieuwe systeem vind ik leuk klinken, maar ik ben huiverig voor de implementatie van Gaijin.
Zelf doe ik dat als enige namelijk, want daar ben ik beter in dan met de vliegtuigen.
ben bezig met tier 4 te onderzoeken
Floksor
Vind ik 10x leuker dan het vliegen, waar ik ook slecht in ben
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Wat is zeer vervelend vind is dat ik nu met de tanks regelmatig of eigenlijk altijd tegen tier 4 kom en dan sloop je dus helemaal niemand meer. z'n T44 is echt te sterk voor mijn tanks, waar ik hem niks doe ben ik bij 1 shot dood, waardoor je veel rustiger moet gaan spelen.
Bij de americanen heb ik de top van tier 3, waarvan de parel de b17e/L is, met 7 van de 8 gunners die aardig zijn geupped.
ik gebruik trouwens skins voor de lol
http://live.warthunder.com/feed/camouflages/

[ Voor 14% gewijzigd door Floks op 14-12-2014 15:44 ]
Floksor
http://devblog.warthunder.com/2014/12/16/update-1-45/?hl=en
New Vehicles:
USA First stage of test (more information)
Light Tanks- M2A4 , M3, M3A1, M2A4 (1st Arm.Div.)
Medium Tanks – M2, M3, Mk I Grant
Anti-Air Vehicles – M13 MGC
USSR – BT-5, SMK, М4А2
Germany – Pz.Kpfw. III Ausf J, Pz.Kpfw. IV Ausf E, VK4501 P (available in pack), Pz.Bfw. VI (P)
New and overhauled aircraft:
USA- F2H-2
Germany – Ar-234В-2 (updated model)
USSR – I-16 type 10
Britain – Canberra B МкVI
Japan – J2M3, Ki-43-3
New Locations:
Ground forces and aviation location “White Rock fortress”
Ground forces and aviation location “Eastern Europe”
Aviation location Operation “Battle for Moscow”
New Dynamic campaigns:
Guam,
Saipan,
Iwo Jima,
Moscow,
Khalkhin-Gol,
Honolulu.
Floksor
Eens zien wat dat betekent voor de vliegtuigen, aangezien de tanks mij dan weer totaal niet interesseren. Het zou leuk zijn als er eens wat balans in de hoge tiers zou zijn gebracht, al ben ik cynisch genoeg om geen hoge verwachtingen meer te hebben.
Ik heb niet de hele change log neer gezet, maar wel de link er naar toe.
de servers zijn ook nog down, maar de patch kan je al wel downloaden
[ Voor 18% gewijzigd door Floks op 16-12-2014 12:20 ]
Floksor
En een nieuwe i-16. Want er is echt een gebrek aan Ishaks in dit spel.
Dat klinkt als geweldig nieuws, ook veel last vanPhehistyr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:56:
Ook fijn is dat je nu eerder een kill krijgt als je een vleugel eraf schiet. Voorheen was het zo dat een kill pas werd toegewezen als een vliegtuig helemaal kapot (= op de grond gecrasht) was, wat er vaak voor zorgde dat kills werden gejat.
Floksor
Deze aanpassing geldt alleen voor Realistic en Simulator battles btwFloks schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:09:
servers zijn upvermaak me prima.
[...]
Dat klinkt als geweldig nieuws, ook veel last van
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
is dat zo, weinig van gemerkt namelijk, als ik iemand in de fik schiet, krijg ik vaak toch de kill niet.Phehistyr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:16:
Maar dat komt dan weer doordat het in AB al zo was.
lach me rot met die dingen, had net eerste tank vrij gespeeld, kon gelijk 700 punten verdelenRedeta schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:38:
Eindelijk de Amerikaanse tanks. Wachtte er namelijk al op. Eens kijken hoe die presteren op war thunder
trouwens heb al meerdere mensen gered met mijn haak, dat werkt iig goed.
had alleen meer verwacht van de nieuwe mappen, moet ze waarschijnlijk nog wat meer spelen.
Arty is ook veranderd, in mijn opzich wel verbeterd
[ Voor 14% gewijzigd door Floks op 16-12-2014 17:23 ]
Floksor
In de fik schieten is (terecht) geen gegarandeerde kill. Het lukt me nog regelmatig om het vuur uit te krijgen en te landen op een vliegveld of zelfs door te vechten. De verandering gaat over wanneer je een vleugel of staart eraf schiet. In AB gold het sowieso als een kill en werd je na 10 seconden ofzo gedwongen om uit je vliegtuig te stappen.Floks schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:57:
[...]
is dat zo, weinig van gemerkt namelijk, als ik iemand in de fik schiet, krijg ik vaak toch de kill niet.
Om de een of andere reden is een jaartje geleden besloten dat in RB of SB zelfs zonder vleugel of staart een vliegtuig nog niet dood is. Het had ermee te maken dat je potentieel nog zou kunnen repareren, of een andere kromme Gaijin redenatie. Wat het in de praktijk inhield was dat als je een vleugel van een tegenstander afschoot de kans groot was dat teamgenoten er nog achteraan doken om nog snel een critical en daarmee vaak de kill te scoren. Niet alleen nogal lullig voor degene die de broodnodige punten mis loopt, maar ook voor het gehele team omdat ze hun hoogte opgeven voor een vijand die toch al dood is.
De nieuwe britse Canberra is ook niet niks met 2000 cannon rounds..
Nog een ergerpunt wat nog steeds in het spel zit: gisteren wilde ik een van de nieuwe US tanks proberen in RB. Direct bij de start werd ik in de zijkant geramd door een teamgenoot. Mijn rupsbanden kapot, nog geen parts kunnen onderzoeken om te kunnen repareren dus de enige optie was om uit mijn tank te springen en terug te gaan naar de hangar. Waar ik werd verwelkomd door het bericht dat ik de komende 7 minuten niet met die tank mag spelen. Ik had geen zin om een ander voertuig te spelen, dus zoals zo vaak was dat alt-F4 en tijd voor een ander spel.
Het vliegen in WT zit zo dicht tegen perfectie (voor mij) aan, dat ik het niet kan uitstaan zo dwars te worden gezeten door onnodige beslissingen van de developers.
De hoogste props kwamen al negen van de tien keer uit tegen een team met bijvoorbeeld P-80's, F-80's, IL-28's en/of B-57's. Stuk voor stuk te veel te snel waardoor een piloot die weet wat die doet vrijwel onkwetsbaar is. En daar is deze patch dan ook nog eens de Banshee bij gekomen, die een BR van minimaal 7.7 verdient.EnoRM94 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:10:
Hoe bedoel je dat Duitsland een drama is boven 5.3? Bij Japan kan ik dat nog enigzins inzien maar Duitsland heeft naar mijn idee in vrijwel elke tier de beste vliegtuigen.
Het gênante is dan ook weer dat veel van die jet piloten helemaal niet zo capabel zijn, zodat ze vaak nog proberen te turnfighten en meestal verliezen. Maar dan nog is het in de meerderheid van de gevallen de laatste piloot die gewoon vlucht. Want door het achterlijke design van de meeste kaarten winnen de allies automatisch in dat geval. En probeer dan maar eens een F-80C te vangen met je Focke Wulf. Zoveel matches waarbij de Duitsers (of Japanners) binnen 10 minuten veruit in de meerderheid zijn, maar onnodig gerekt worden op deze manier.
En de jets zijn ook een redelijke drama om te vliegen. De 262's en 163's mogen tegen Sabres, Mig-15's en Panthers vechten. De Arado wordt er nog uit gevlogen door de beste props, heeft geen bewapening, maar wel dezelfde BR als de B-57, IL-28 en Banshee. En blijkbaar heeft de 162 zoveel problemen met wendbaarheid en oververhitting dat die onspeelbaar is. Alleen is daar als eindpunt de Duitse Sabre, die dan weer het beste vliegtuig in het spel is. Maarja, voordat je die hebt vrijgespeeld en alle upgrades hebt...
Afgelopen zomer was er eigenlijk al niemand meer actief binnen het GoT squadron, het zal er sindsdien niet beter op geworden zijn. Sowieso is die lijst in de TS al behoorlijk outdated. Als je RB wil vliegen kan je mij wel toevoegen, zelfde naampje als hiernaast. Al weet ik niet zeker of ik überhaupt zie als je mij toevoegt.himlims_ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:24:
heb iedereen uit de TS in de friends-list staan; tot heden nog niemand online gezien; wordt het nog actief gespeeld?
Ik ben iedere dag wel online voor wat potjes, maar zit meestal in een squad met een vriend van me
Floksor
Bij de Ground Forces heb ik nu de eerste tier van de Amerikanen helemaal onderzocht (kan nog niet verder...) en bij de Duitsers heb ik tier 2 klaar en ben begonnen met het onderzoeken van tier 3 tanks.
Bij Air Forces ben ik voornamelijk met de Japanners en Engelsen bezig, waarbij ik bij de Japanners nu klaar ben met tier 2 onderzoeken en me eerste tier 3 vliegtuig heb (A6M3). Bij de Engelsen heb ik bijna alle tier 3 onderzocht (alleen de Beaufighter nog..)
[ Voor 4% gewijzigd door Dahal op 19-12-2014 08:51 ]
hoe bedoel je? wat is verschil? ik focus ook best veel op ground units; easy, onderdeel van missie en als noob prima vermaakRedeta schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:24:
Ik begin langzamerhand ground forces minder leuk te vinden op tier 1. Alleen maar spelers die denken dat het world of tanks is, maar dat is het helemaal niet. Hier kan ik me zo aan ergeren.
Het verschil is dat je heel anders moet richten om extreem veel schade te doen. Bij world of tanks heb je maar eigenlijk 2 plekken om heel veel schade te doen aan hp maar bij warthunder op veel meer plekken.
De tanks in tier I zijn redelijk derpy. Heb de Amerikaanse lijn(Tier I) allemaal ace gespeelt en het is me opgevallen dat er veel niets doen dan campen of hun eigen team raken. Ik zet die mannen direct op de blacklist en ik report ze ook. Ik speel redelijk gewaagd: beetje zoom and boom achtig. En het is dan hatelijk om te merken dat de kerels die achter je waren je laten kapot schieten terwijl je probeert de vlag te cappen. Er is een reden dat ik van arcade naar RB ben overgestapt
Verwijderd
Ik heb met die spelers al een aardige woordwisseling gehad alvorens ik dat doe. En ben dan ook meestal op wraak belust. Als ik hun dan tegenkwam in de map, ramde ik ze in de rivier of naar de vijand of zorgde ik dat ze omkipte. Dat laatste heeft nu weinig effect met het sleeptouw. Al is dat echt een goede verbetering.
De gunner and drivers viewpoint bij de duitse tanks raken is meestal genoeg om hem uit te schakelen. De russen is een heel ander verhaal: amper rechte oppervlakkn of viewpoints die goed te raken zijn. Iemand trouwens tips voor is-2 uit te schakelen? Frontaal is daar bijna geen beginnen aan

arcade ben ik vanaf gestapt en speel alleen RB. Flightstick besteld, alleen beetje teleurgesteld gezien die alleen in simulation nuttig zijn.
weet niet hoe het met got/tweakers squadron zit; ik kreeg er niets over gevonden
Ik heb de americaanse tank pack vandaag gekocht voor 14 euro
Floksor