4 uur. Dan wordt het lastig, als mijn eta 20:00 uur is. Ik vrees dat ik het bij mijn Jiayu moet houden.Rubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:26:
Nope rij blijft even lang. Wachttijd ongeveer 4 uur
Tja, volgens mij helpen ze iedereen die tot 21:00 aansluit, ergens in dit topic las ik dat middelburg tot bijna 01:00 is doorgegaan.
Foto's van 23:00 staan er ook en dan staat er nog een rij die ze helpen.
Verwijderd in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Maar ja, dan moet je geen verdere vertraging meer hebben
[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 15:39 ]
Dat begreep ik ook. Dat is wel netjes! Het is alleen dat ik morgen gewoon weer fruitig wil zijn en niet tot middernacht in een rij wil staan. Ik kijk het even aan.Humma Kavula schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:37:
Tja, volgens mij helpen ze iedereen die tot 21:00 aansluit, ergens in dit topic las ik dat middelburg tot bijna 01:00 is doorgegaan.
Even een belangrijke update!
De telefoons raken op.
Nog maar 100 s4 terwijl er nu ruim 100 man in de rij staan.
De sony idem.
Ik zou dus niet meer komen want de kans is groot dat je weer naar huis wordt gestuurd.
De telefoons raken op.
De sony idem.
Ik zou dus niet meer komen want de kans is groot dat je weer naar huis wordt gestuurd.
Ze zijn nu aan het turven zo te zien, gelukkig heb ik een formulier het reservering HTC erop.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat maakt het helemaal makkelijk. Dank voor de update!Stabu77 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:47:
Even een belangrijke update!
De telefoons raken op.
De sony idem.
Er is geturft mensen met formulier hebben aangegeven welke telefoon ze qilen wisselen kan niet meer en voorraad is zo goed als op. Wie dus nog wel komen zou het laten.
Contractovername is mogelijk.Must020 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:40:
Ik wil gebruik maken voor mijn partner en zelf ik al een tmobile abo pas afgesloten kan ik deze nog omzetten
Is dit een zin?Must020 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:40:
Ik wil gebruik maken voor mijn partner en zelf ik al een tmobile abo pas afgesloten kan ik deze nog omzetten
Wacht dr telefoon is branded? Serieus? F*ck heb hem net verkocht...
Kan je het unbranden? Bijv door een google versie te installeren of de originele rom te flashen?
Edit: de samsung s4
Kan je het unbranden? Bijv door een google versie te installeren of de originele rom te flashen?
[ Voor 34% gewijzigd door Dxue op 13-06-2013 17:05 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Over welke telefoon heb je het nu?Dxue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:54:
Dan heb je je € toch al binnen?Dxue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:54:
Toestel is licht brandend. Opstartscherm is T-Mobile, en er staan wat apjes op die je er af kan gooien.
Eventueel kan je op eigen risico het toestel rooten met de originele software.
Bedankt voor de info!Vonkie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:10:
[...]
Dan heb je je € toch al binnen?
Toestel is licht brandend. Opstartscherm is T-Mobile, en er staan wat apjes op die je er af kan gooien.
Eventueel kan je op eigen risico het toestel rooten met de originele software.
Is het wel sim lock vrij? (Mijn geweten laat mij niet met rust als het niet zo mocht zijn).
Btw, voor de mensen die straks bij de ballonnen staan, verander het getal hoe lang je hebt gewacht. Staat op ballon

Edit: thanks heatonme.
[ Voor 2% gewijzigd door Dxue op 13-06-2013 17:15 . Reden: spelling ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
En daar is dit
[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie
en dit topic voor:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
-edit- hij is wel simlockvrij ja
[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie
en dit topic voor:
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
-edit- hij is wel simlockvrij ja
[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 17:13 ]
Yup simlockvrij.
[ Voor 92% gewijzigd door Vonkie op 13-06-2013 17:20 ]
Must020, is het nou echt zo moeilijk om een paar posts boven je eerste vraag te kijken?
[ Voor 136% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 19:20 ]
*knip*, op de man spelen doe je maar ergens anders. Hier op Tweakers hebben we daar geen behoefte aan.
[ Voor 89% gewijzigd door Perkouw op 13-06-2013 19:36 ]
Ik stond rong 9:00 in de rij en kreeg rond 11 uur te horen dat de HTC One op was, maar toen ik om 15:30 naar binnen mocht kon ik nog gewoon een HTC One mee krijgen.
De mensen die voor en achter bij mij in de rij stonden waren erg gezellig, alleen jammer dat het vooraan af en toe verkeerd moest gaan door personen die vooraan wilde aansluiten.
Al met al erg gezellig!
De mensen die voor en achter bij mij in de rij stonden waren erg gezellig, alleen jammer dat het vooraan af en toe verkeerd moest gaan door personen die vooraan wilde aansluiten.
Al met al erg gezellig!
Stond 9:35 in de rij 15:50 naar binnen toen de HTC black's bijna op waren. van de samsungs SGS4 weten we ook dat die opraken. Ze hadden er in eerste instantie zo'n 600 rond 16:30 nog ruim 100(toen de HTC"s op waren). Gok dat de SGS4 ron 19:30 op is dus nog half uurtje. Dan heb je nog de mogelijkheid om de Sony xperia Z te halen voor die laatste 2 uurtjes, dus denk inderdaad dat de rij uit gaat dunnen.
Best wel knap om meer dan 700 telefoons te verkopen, van T-Mobile. Zeker met de grote hoeveelheid volk die T-Mobile de laatste tijd afkraakt.
Best wel knap om meer dan 700 telefoons te verkopen, van T-Mobile. Zeker met de grote hoeveelheid volk die T-Mobile de laatste tijd afkraakt.
Dus even voor de duidelijkheid, xperia Z hebben ze wel voldoende nog?Ghostier schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:03:
Dan heb je nog de mogelijkheid om de Sony xperia Z te halen voor die laatste 2 uurtjes, dus denk inderdaad dat de rij uit gaat dunnen.
Want eerder werd vermeld dat die ook uitverkocht raakte.
[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 19:11 ]
Ja, vanmiddag was er wat foutieve informatie inderdaad naar buiten gebracht, weet niet waarom. xperia Z hebben ze wel nog voldoende voorraad. Al weet ik niet hoe hard het gaat als die andere 2 (SGS4/HTC One) er niet meer zijn, maar ze hadden nog honderden liggen.
*knip*, op de man spelen doe je maar ergens anders. Hier op Tweakers hebben we daar geen behoefte aan.
[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 13-06-2013 19:36 ]
Snel getypt op mijn smartphone? Ben nog een leek op het gebied smartphone. Dus mijn excuses volgende keer neem ik er de tijd voor. *snip*
[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 13-06-2013 20:09 . Reden: Houd het vriendelijk a.u.b ]
Zo weer lekker warm thuis.
20 over 2 was ik er en 20 over 6 liep ik met een s4 de deur uit.
Viel me alles mee hoe het verliep (op de wachttijd na dan)
Gezellige mensen om me heen verlichte het wachten wel.
20 over 2 was ik er en 20 over 6 liep ik met een s4 de deur uit.
Viel me alles mee hoe het verliep (op de wachttijd na dan)
Gezellige mensen om me heen verlichte het wachten wel.
Tot de Xperia's op waren en gezien de animo zullen ze wel om 22:00 gesloten zijnDiavire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:15:
Tot hoe laat zijn ze nou doorgegaan uiteindelijk?
Maar ik ben ook wel benieuwd of er nog mensen het laat getrotseerd hebben om voor een XZ te gaan
Geen idee tot hoe laat ze doorgegaan zijn, maar ik stond om 14:00 in de rij en ben om 18:15 naar buiten gewandeld met een HTC One Zilver. Kreeg toen ik aan kwam lopen te horen dat hij zo goed als op was en begon erg te twijfelen of ik wel het risico moest nemen. Tot er een medewerker langskwam met de lijstjes en die had er 2 in het mapje zitten met HTC Wit en een reserveringsnummer erop geschreven, hij was zo vriendelijk deze met mij en de persoon achter mij te delen waardoor ik verzekerd was van de HTC die ik wou.
Gezellige sfeer en toen de beveiliging er was rond half 3 was voordringen voorbij want die mensen werden per direct naar het einde van de rij gebonjourd.
Toen ze eenmaal gingen turven omdat de telefoons op begonnen te raken werd er ook heel duidelijk gezegd de keuze die je nu maakt is in de winkel en je kan niet meer switchen of een extra abbo erbij nemen. al met al best prima geregeld en die 4 uur wachten had ik er echt wel voor over.
Gelukkig gezellige mensen om mij heen zodat het makkelijk was even koffie te halen en weer terug in de rij te komen, of in mijn geval even naar de PhoneHouse aan de overkant om mijn sim alvast te laten knippen
Gezellige sfeer en toen de beveiliging er was rond half 3 was voordringen voorbij want die mensen werden per direct naar het einde van de rij gebonjourd.
Toen ze eenmaal gingen turven omdat de telefoons op begonnen te raken werd er ook heel duidelijk gezegd de keuze die je nu maakt is in de winkel en je kan niet meer switchen of een extra abbo erbij nemen. al met al best prima geregeld en die 4 uur wachten had ik er echt wel voor over.
Gelukkig gezellige mensen om mij heen zodat het makkelijk was even koffie te halen en weer terug in de rij te komen, of in mijn geval even naar de PhoneHouse aan de overkant om mijn sim alvast te laten knippen
Gisteren was ik in Hardenberg en heb ik even gekeken bij het pand waar de T-mobile shop in komt. De mensen die druk bezig zijn met het verbouwen van de winkelruimte gaven dat de winkel binnen twee weken af moet zijn i.v.m. de opening. Het lijkt dus eind juni te worden 
Als ik al die verhalen lees over Haarlem dan is voor mij de pret over. Ik ga echt geen uren in de rij staan.
Als ik al die verhalen lees over Haarlem dan is voor mij de pret over. Ik ga echt geen uren in de rij staan.
XXXVI
Ach het uren in de rij staan hoort er een beetje bij denk ik. Gelukkig is het over het algemeen wel gezellig hoor en proberen de medewerkers het zelf ook leuk te houden.ephymerous schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:
Gisteren was ik in Hardenberg en heb ik even gekeken bij het pand waar de T-mobile shop in komt. De mensen die druk bezig zijn met het verbouwen van de winkelruimte gaven dat de winkel binnen twee weken af moet zijn i.v.m. de opening. Het lijkt dus eind juni te worden
Ze kwamen in Haarlem in ieder geval langs met koffie, kleine snacks en ander drinken en stonden je maar wat graag te woord.
7-8 achter de kassa 4 in de opslag hok, 2-3 bij de deur Totaal dus 14 man in de winkel. Nog zo'n 5-6 buiten die dus langskwamen voor van alles. dus zeker 20 man personeel, en dan nog 4 man beveiliging.
Kreeg gister zakelijke post van T-Mobile toen ik net terug kwam uit Haarlem (tmobile actie)
Dit is precies dezelfde actie in Almere maar dan alleen zakelijk, zonder aansluitkosten met de S4.
je kunt een abbo afsluiten van 21 juni t/m 27 juni.
Dus je hoeft niet in de rij te staan, Zoals ik heb moeten doen in Haarlem).
https://www.dropbox.com/s...os/tmobile%20zakelijk.pdf
link werkt niet meer, nu zie start van de topic
Dit is precies dezelfde actie in Almere maar dan alleen zakelijk, zonder aansluitkosten met de S4.
link werkt niet meer, nu zie start van de topic
[ Voor 6% gewijzigd door wesvop op 17-06-2013 17:47 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat de actie op 20 juni wel voor de gewone consument is.....wesvop schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:15:
Kreeg gister zakelijke post van T-Mobile toen ik net terug kwam uit Haarlem (tmobile actie)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:40:
[...]
Ik neem aan dat de actie op 20 juni wel voor de gewone consument is.....

Klasse verschil, particulieren mogen in de rij staan voor 1 dag
Verwijderd
Wel veel medewerkers.....Ghostier schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:42:
7-8 achter de kassa 4 in de opslag hok, 2-3 bij de deur Totaal dus 14 man in de winkel. Nog zo'n 5-6 buiten die dus langskwamen voor van alles. dus zeker 20 man personeel, en dan nog 4 man beveiliging.
Verwijderd
en de prijs is ook een stuk lager voor zakelijk....Humma Kavula schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:43:
[...]
Klasse verschil, particulieren mogen in de rij staan voor 1 dag
Oei, dat is wel een goede aanbieding! Ik moet er dan wel voor naar Almere, maar hoef niet in de rij te staanwesvop schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:15:
Al is de Samsung S4 niet mijn voorkeurstoestel, het is wel een aanbod die ik eigenlijk niet over kan slaan. Bij een Sim-only elders, met eveneens onbeperkt bellen, ben ik minimaal hetzelfde maandbedrag kwijt.... En dan zit er hier nog 5GB bij ook!
Ik denk dat ik binnenkort naar Almere afreis
@wesvop, bedankt voor de tip!!!
Het is wel exclusief BTW.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:47:
[...]
en de prijs is ook een stuk lager voor zakelijk....
[ Voor 9% gewijzigd door Edddd op 14-06-2013 10:49 ]
Klopt, net genoeg om de klanten die er waren te voorzien. Ze hadden de telefoons ook aardig goed ingeschat. De eerste telefoontype die opraakt was pas rond 16:00 (htc one black), zilver hield het nog 2 en een half uur langer vol, en samsung nog iets langer. Dus ze hebben niet echt onderschat, alleen wat problemen met de aanlevering waar ze zelf niks aan konden doen van de HTC One.
Verwijderd
Heb mijn abo bij tmobile al stopgezet, loopt in augustus af. Wilde naar vodafone ivm 2 jaar korting wat er nu niet meer is. Dus t-mobile en verlengen lijkt de beste optie maar ja.. ze zeggen niet waar die winkels geopend worden vooraf. Hardenberg en Almere zijn geen optie voor mij wat afstand betreft.
Toch de klantenservice eens bellen. Paar uurtjes in de rij is vaak zo om, niet teveel op je klokje kijken en beetje ouwehoeren
Toch de klantenservice eens bellen. Paar uurtjes in de rij is vaak zo om, niet teveel op je klokje kijken en beetje ouwehoeren
Is den Haag dichterbij voor je dan? Als je naar shops zoekt bij T-Mobile op de website dan staat er bij den Haag ook één winkel tussen met "Binnenkort geopend". Alleen geen idee wanneer deze geopend gaat worden, en of de actie dan nog geld. Als ik inzoom op het kaartje dan zou het op de Fredrik Hendriklaan moeten zijn. Is er wellicht een Tweaker die daar in de buurt woont die daar eens een kijkje kan nemen of er wellicht iets op de gevel hangt met "op [datum] opent hier een nieuwe T-Mobile winkel"Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:32:
Heb mijn abo bij tmobile al stopgezet, loopt in augustus af. Wilde naar vodafone ivm 2 jaar korting wat er nu niet meer is. Dus t-mobile en verlengen lijkt de beste optie maar ja.. ze zeggen niet waar die winkels geopend worden vooraf. Hardenberg en Almere zijn geen optie voor mij wat afstand betreft.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Hou de Facebook tmobileplein in de gaten, daar worden ze opgezet als het goed is. Meestal paar dagen tot een week van te voren.Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:32:
Verwijderd
Ik moet een dag vrij nemen en dat kan ik niet op het laatste moment regelen.
Den Haag is zeker dichterbij, ken de lokatie niet maar zal eens kijken.
Den Haag is zeker dichterbij, ken de lokatie niet maar zal eens kijken.
blijft een rare stunt die ze met de htc one hebben uitgehaald. ik was om kwart voor 3 uit de winkel met een s4 en rond 1 en nog een keer rond 2 zeiden ze expliciet dat de htc one op was. hoezo mensen naaien?
Verwijderd
Mocht je een actie voorbij zien komen van Hardenberg, wil je dan een foto posten? Ik wacht nl wel op Hardenberg ivm afstand.ephymerous schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:25:
Ik denk echt niet dat T-Mobile dat opzettelijk heeft gedaan. Alle voorgaande acties was er niks aan de hand behalve deze keer met een toestel wat tot voor kort al überhaupt slecht leverbaar was.Dxue schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:15:
blijft een rare stunt die ze met de htc one hebben uitgehaald. ik was om kwart voor 3 uit de winkel met een s4 en rond 1 en nog een keer rond 2 zeiden ze expliciet dat de htc one op was. hoezo mensen naaien?
Plus dat het nu extreem druk is geweest
Misschien hebben ze tussentijds een levering ontvangen. En mogelijk weten ze niet vantevoren exact hoe laat ze geleverd werden, of zelfs niet óf er überhaupt nog geleverd zou worden. En ook al wisten ze het wel, het is weer een hoop consternatie, met een aparte rij wachtenden voor specifiek dat toestel. En wellicht willen ze niet op straat gooien, letterlijk in dit geval, exact hoe laat een lading van vele duizenden euro's aan apparatuur binnenkomt.Dxue schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:15:
Ik kan me niet voorstellen dat ze het magazijn vol hebben liggen en met z'n allen, alleen tegen jou, stug volhouden dat ze op zijn.
Ik kwam om 2 uur aan en er werd tegen mij niet gezegd dat hij op was, echter dat ze er niet veel meer hadden en überhaupt niet veel hadden binnengekregen. De kans was dus gewoon een stuk groter dat hij er niet meer zou zijn tegen de tijd dat je de rij door was.Dxue schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:15:
Dankzij eigen oplettendheid en de vriendelijkheid van de T-Mobile medewerker heb ik een "gereserveerde8" HTC One bemachtigd.
Hij had in de map 2 briefjes met HTC -Wit erop en een nummertje, daar heb ik naar gevraagd. Vanwege het lage aantal hadden ze voor de HTC alvast briefjes genummerd zodat ze mensen konden vermelden wanneer hij op was. Dit was echter alleen bij de mensen met een mapje bekend geloof ik.
Als ik alleen kijk naar wat er mis was, zoals dat het in de winkel op nummer 131 was i.p.v. de nieuwe winkel op 118, dan voel ik me ook vreemd, maar bekijk het positief, je hebt je telefoon uiteindelijk wel gekregen, dus de eindresultaat is geen enkel probleem ermee.
Eindresultaat was voor mij ook prima, ik heb mijn HTC One Black inmiddels weer verkocht. Dus totaal contract voor 140 euro, iets meer dan 5 euro per maand.
edit: Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk wel nog 20 euro extra moet betalen voor een batterij, voor het oude toestel, maar dat kan er dan nog wel bij.
Eindresultaat was voor mij ook prima, ik heb mijn HTC One Black inmiddels weer verkocht. Dus totaal contract voor 140 euro, iets meer dan 5 euro per maand.
edit: Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk wel nog 20 euro extra moet betalen voor een batterij, voor het oude toestel, maar dat kan er dan nog wel bij.
[ Voor 36% gewijzigd door Ghostier op 14-06-2013 19:25 ]
De winkelwisseling is uiteindelijk heel logisch. Ze hadden nog geen internet verbinding werkend in de nieuwe winkel
. anders was het allemaal een stuk sneller gegaan, gezien ze daar meer pc's hadden staan.

Klopt, was zelfs de schuld van wat ze met kpn moesten regelen, vond dat ze het nog steeds zo snel als ze het konden hadden gedaan. Gewoon goed gesplitst tussen het betaal loket en registratie pc's/laptops. Ze hadden ook die laptop in het opslag hok.
nvm..
[ Voor 96% gewijzigd door Humma Kavula op 14-06-2013 20:18 ]
Zijn er nog geruchten wanneer andere winkels opengaan?
Ik wil zeer graag een HTC one, en ik mag pas vanaf 7 juli verlengen
Ik wil zeer graag een HTC one, en ik mag pas vanaf 7 juli verlengen
Verwijderd
Tmobile doet eerste lijns niets voor je trouwens. Ik heb dus al opgezegd per augustus en ze kunnen me best behouden als het een goede actie is.. "" dat weet ik niet wanneer er weer een winkel opengaat, heeft u facebook? daar kondigen we het aan'' heb ik natuurlijk niet zoveel aan.
Affijn, we houden het nog een tijdje in de gaten, wie weet toch Den Haag pakken als het me uitkomt.
Affijn, we houden het nog een tijdje in de gaten, wie weet toch Den Haag pakken als het me uitkomt.
Zouden ze bij die zakelijke aanbieding (T-Mobile Almere, 21 t/m 27 juni) ook andere toestellen toestellen aanbieden dan enkel de Galaxy S4? Hopelijk wordt ie enkel als voorbeeld getoond. Een HTC One zou mooier zijn, een iPhone 5 nog mooier en een Lumia 920 helemaal super 
(Hoe dan ook, met zo'n mooie aanbieding mag je niet te kieskeurig zijn, de S4 is natuurlijk wel een compleet en goed toestel
).
(Hoe dan ook, met zo'n mooie aanbieding mag je niet te kieskeurig zijn, de S4 is natuurlijk wel een compleet en goed toestel
Of je verkoopt het toestel > haalt zelf het gewenste toestelEdddd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:03:
Zouden ze bij die zakelijke aanbieding (T-Mobile Almere, 21 t/m 27 juni) ook andere toestellen toestellen aanbieden dan enkel de Galaxy S4? Hopelijk wordt ie enkel als voorbeeld getoond. Een HTC One zou mooier zijn, een iPhone 5 nog mooier en een Lumia 920 helemaal super
(Hoe dan ook, met zo'n mooie aanbieding mag je niet te kieskeurig zijn, de S4 is natuurlijk wel een compleet en goed toestel).
Hmmmm...twijfel twijfel, moet een abbo hebben en wil eigenlijk geen toestellease dus KPN netwerk is geen optie. Voda slecht bereik. T-Mobile lijkt over te blijven. Maar 2 jaar committen voor een zakelijk abonnement terwijl ik niet weet hoe goed het netwerk tegenwoordig is...spannend
Moet wel bereikbaar zijn voor de baas
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Kpn heeft geen toestellease meerJT schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:01:
Hmmmm...twijfel twijfel, moet een abbo hebben en wil eigenlijk geen toestellease dus KPN netwerk is geen optie. Voda slecht bereik. T-Mobile lijkt over te blijven. Maar 2 jaar committen voor een zakelijk abonnement terwijl ik niet weet hoe goed het netwerk tegenwoordig is...spannendMoet wel bereikbaar zijn voor de baas
Iemand ervaring met het afsluiten van een zakelijk abbo bij T-mobile?
Ik heb een hobbybedrijfje (met kvk-nummer en ieder kwartaal belastingaangifte) en gebruik hiervoor een privérekening. De rekening staat op mijn naam en het bedrijfje ook...
T-Mobile geeft in de actievoorwaarden aan dat je een zakelijke rekening moet hebben. Aan de telefoon zeggen ze bij T-mobile dat je zakelijke rekening op dezelfde naam moet staan als het bedrijf (uittreksel kvk) en niet op de persoonsnaam.
Heeft iemand een zakelijk abbo kunnen afsluiten op een privérekening? De inkomsten op de priverekening zijn veel hoger dan ze op mijn zakelijke rekening zouden zijn. En een zakelijke rekening vind ik te duur om er bij te nemen.
Ik heb een hobbybedrijfje (met kvk-nummer en ieder kwartaal belastingaangifte) en gebruik hiervoor een privérekening. De rekening staat op mijn naam en het bedrijfje ook...
T-Mobile geeft in de actievoorwaarden aan dat je een zakelijke rekening moet hebben. Aan de telefoon zeggen ze bij T-mobile dat je zakelijke rekening op dezelfde naam moet staan als het bedrijf (uittreksel kvk) en niet op de persoonsnaam.
Heeft iemand een zakelijk abbo kunnen afsluiten op een privérekening? De inkomsten op de priverekening zijn veel hoger dan ze op mijn zakelijke rekening zouden zijn. En een zakelijke rekening vind ik te duur om er bij te nemen.
Deze bedoel je ?Dxue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:12:
[...]
Bedankt voor de info!
Is het wel sim lock vrij? (Mijn geweten laat mij niet met rust als het niet zo mocht zijn).
Btw, voor de mensen die straks bij de ballonnen staan, verander het getal hoe lang je hebt gewacht. Staat op ballon. Ik heb het al naar 6 verandert
Edit: thanks heatonme.
[ Voor 20% gewijzigd door Sjarelke op 15-06-2013 10:34 . Reden: Afbeelding aangepast ]
Even een opsomming van afgelopen donderdag (13 juni).
De voorraad telefoons:
- 500-600 stuks Samsung Galaxy S4
- 500-600 stuks Sony Xperia Z
- 80 stuks HTC One (i.v.m. leveringsproblemen)
- Bij de HTC One was het mogelijk om ook nog te kiezen voor 500 belminuten. Deze variant kwam op 32,50 uit per maand. Deze optie stond niet op het formulier.
Verloop van de dag:
Rond half 10 aangekomen en in de rij gaan staan. Gezellige sfeer en lekker zonnetje.
De rij zag om 9.48u als volgt uit:

Om 9.58u koffie gespot, gezellig en goed geregeld voor de koffiedrinkers onder ons

Om 10.53u was de rij al iets verder, voor mij en achter mij nog veel lege tussenruimte in de rij. Geen geduw, maar gezellig vertoeven en genieten van de nog altijd schijnende zon:

Rond 11 uur zijn formulieren uitgedeeld. De HTC blijkt nog maar weinig op voorraad te zijn.
Formulier foto's voor de liefhebber:

Om 13.09u zag de rij als volgt uit. Ondertussen al dik 3,5 uur gewacht in de rij.

Om 14.36u nog altijd aan het wachten. Rij loopt nog altijd langzaam door. Ondertussen 5 uur gewacht.

Om 14.58u bijna bij de voordeur. Nog altijd geen problemen en er staan nu ook hekjes zodat mensen niet voorkruipen.

Even op een paaltje gaan staan om een leuke overview te krijgen

En ook van de winkel binnen een foto!

Bij de voordeur waren wat ballonnen en die waren goed gebruikt door mensen

Rond 15.30 was ik weer buiten. Met twee Samsung Galaxy S4's. Dagje uit met m'n vriendin was iets anders verlopen dan verwacht. Maar ondanks dat het meer dan 6 uur duurde voordat ik aan de beurt was, was het hartstikke gezellig. Enkel opstootje voor in de rij, mocht de sfeer niet drukken. Water, koffie, koekjes... allemaal verzorgd!
Goede actie van T-Mobile. Zodra ik mijn nieuwe telefoon in gebruik heb genomen volgt een advertentie voor mijn iPhone 4s!
De voorraad telefoons:
- 500-600 stuks Samsung Galaxy S4
- 500-600 stuks Sony Xperia Z
- 80 stuks HTC One (i.v.m. leveringsproblemen)
- Bij de HTC One was het mogelijk om ook nog te kiezen voor 500 belminuten. Deze variant kwam op 32,50 uit per maand. Deze optie stond niet op het formulier.
Verloop van de dag:
Rond half 10 aangekomen en in de rij gaan staan. Gezellige sfeer en lekker zonnetje.
De rij zag om 9.48u als volgt uit:
Om 9.58u koffie gespot, gezellig en goed geregeld voor de koffiedrinkers onder ons
Om 10.53u was de rij al iets verder, voor mij en achter mij nog veel lege tussenruimte in de rij. Geen geduw, maar gezellig vertoeven en genieten van de nog altijd schijnende zon:
Rond 11 uur zijn formulieren uitgedeeld. De HTC blijkt nog maar weinig op voorraad te zijn.
Formulier foto's voor de liefhebber:
Om 13.09u zag de rij als volgt uit. Ondertussen al dik 3,5 uur gewacht in de rij.
Om 14.36u nog altijd aan het wachten. Rij loopt nog altijd langzaam door. Ondertussen 5 uur gewacht.
Om 14.58u bijna bij de voordeur. Nog altijd geen problemen en er staan nu ook hekjes zodat mensen niet voorkruipen.
Even op een paaltje gaan staan om een leuke overview te krijgen
En ook van de winkel binnen een foto!
Bij de voordeur waren wat ballonnen en die waren goed gebruikt door mensen
Rond 15.30 was ik weer buiten. Met twee Samsung Galaxy S4's. Dagje uit met m'n vriendin was iets anders verlopen dan verwacht. Maar ondanks dat het meer dan 6 uur duurde voordat ik aan de beurt was, was het hartstikke gezellig. Enkel opstootje voor in de rij, mocht de sfeer niet drukken. Water, koffie, koekjes... allemaal verzorgd!
Goede actie van T-Mobile. Zodra ik mijn nieuwe telefoon in gebruik heb genomen volgt een advertentie voor mijn iPhone 4s!
[ Voor 1% gewijzigd door Sjarelke op 15-06-2013 10:57 . Reden: Afbeeldingen aangepast ]
Mooi verslag
Ik ben echter nog steeds benieuwd tot hoe lang men door is gegaan. En of er mensen aan het einde van de dag nog in de rij zijn gaan staan (en geholpen werden).
Nu weet ik het zeker, de zakelijke variant in Almere, dat gaat het worden voor me. Mijn huidige abbo loopt ruim twee jaar, dus ik kan overstappen. En..... ik verwacht geen rij
Het is wel een uur rijden, maar er is dan ook geen garantie dat de actie herhaald wordt (al vermoed ik van wel) en het is niet bekend waar de actie nog meer gaat lopen.
Ik ben echter nog steeds benieuwd tot hoe lang men door is gegaan. En of er mensen aan het einde van de dag nog in de rij zijn gaan staan (en geholpen werden).
Nu weet ik het zeker, de zakelijke variant in Almere, dat gaat het worden voor me. Mijn huidige abbo loopt ruim twee jaar, dus ik kan overstappen. En..... ik verwacht geen rij
Het is wel een uur rijden, maar er is dan ook geen garantie dat de actie herhaald wordt (al vermoed ik van wel) en het is niet bekend waar de actie nog meer gaat lopen.
Helaas lijkt het erop dat er geen tweaker is geweest die tot laat aanwezig was. Niks gehoord na 20:00, Dus ik vrees dat we lang kunnen wachten op een rapport van het einde van de avond. Wel zullen er veel zijn afgehaakt nadat de populairdere htc one en sgs4 op waren.
Almere kan best wel wat rustiger zijn denk ik. Mensen die zakelijk kunnen bestellen hoeven tenslotte ook niet langs te lopen. En de telefoon keuze zal hetzelfde zijn. Vraag me af of ze de abonnementen die ze aanbieden een klein beetje veranderen.
Almere kan best wel wat rustiger zijn denk ik. Mensen die zakelijk kunnen bestellen hoeven tenslotte ook niet langs te lopen. En de telefoon keuze zal hetzelfde zijn. Vraag me af of ze de abonnementen die ze aanbieden een klein beetje veranderen.
Rond 6 uur/half 7 is de rij gesloten. De mensen die vanaf dat moment aan wilden sluiten werd verteld daat er geen toestellen meer waren. Dus tot heel laat is het denk ik niet doorgegaan. Ik stond om half 8 buiten met een Xperia T.
Kwestie van proberen lijkt me, weinig te verliezen. Tenzij je van ver komt natuurlijk....BPi schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:56:
Iemand ervaring met het afsluiten van een zakelijk abbo bij T-mobile?
Wat is ver... woon in Breda en werk in Amersfoort.Edddd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:06:
[...]
Kwestie van proberen lijkt me, weinig te verliezen. Tenzij je van ver komt natuurlijk....
Dus als iemand weet of het in de praktijk wel werkt, dan hoor ik het graag.
Anders ga ik het er maar op wagen (wel eerst nieuw uittreksel kvk aanvragen, max 6mnd oud)
Waarom bel je de klantservice niet? De voorwaarde van een zakelijke rekening komt voort uit de logica dat een bedrijf ook een bankrekening heeft. Bij jou gaat die logica niet op, dus wellicht doen ze er niet moeilijk over. Enige obstakel die ik kan bedenken is dat de kredietwaardigheid van je bedrijf niet kan worden gecheckt. Zij kunnen immers niet controleren of je daadwerkelijk niet een zakelijke rekening hebt. Je kunt wel aantonen wat je wel hebt, maar niet wat je niet hebt. Dus kredietwaardigheid niet te checken, geen contract..... Al hebben sommige medewerkers hier geen weet van, die kijken enkel blind naar de voorwaarden of het valt niet op dat het geen zakelijke rekening betreft....BPi schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:31:
[...]
Wat is ver... woon in Breda en werk in Amersfoort.![]()
Dus als iemand weet of het in de praktijk wel werkt, dan hoor ik het graag.
Anders ga ik het er maar op wagen (wel eerst nieuw uittreksel kvk aanvragen, max 6mnd oud)
Hoe dan ook, succes!
Bedoel je niet xperia Z?Carlovn schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:54:
Rond 6 uur/half 7 is de rij gesloten. De mensen die vanaf dat moment aan wilden sluiten werd verteld daat er geen toestellen meer waren. Dus tot heel laat is het denk ik niet doorgegaan. Ik stond om half 8 buiten met een Xperia T.
Zo nee, Welk abbonement heb je dan gekregen met de xperia T?
Ik heb de S4 met bovenstaande aanbieding afgelopen week genomen bij T-Mobile in Haarlem. 
Heb wel korter gewacht dan degene van het verslag van hierboven. Was er om 14.00 en liep om 18.00 met S4 in m'n hand weer naar buiten.
Had een tablet met een flinke hoeveelheid afleveringen van House bij me. Werd in de rij nog water uitgedeeld (en mini-marsjes). Wel een grappige ervaring!
Heb wel korter gewacht dan degene van het verslag van hierboven. Was er om 14.00 en liep om 18.00 met S4 in m'n hand weer naar buiten.
[ Voor 61% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 16:04 ]
Zoals ik schreef heb ik ze ook gebeld. Daaruit bleek dat het eigenlijk niet kan, maar dat zeiden ze ook niet echt overtuigd. Vandaar dat ik ben gaan twijfelen.Edddd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:55:
[...]
Waarom bel je de klantservice niet?...
Hoe dan ook, succes!
Zojuist bij een winkel langs gegaan. Daar gaven ze aan dat ze daar niet moeilijk over doen. Ze snappen dat een klein bedrijfje niet altijd een eigen rekening heeft en zij accepteren een kvk-uittreksel met identificatie van de naamhouder van het bedrijf. Nu maar hopen dat ze dat in Almere ook doen

Dus in de actieperiode maar eens een tripje naar Almere

Maar die zakelijke actie, is dat ook mogelijk met andere toestellen of alleen in principe met de S4? (in de brief staat de S4 opgenoemd).
Ik vind hem wel interessant, die actie, maar na 2 jaar moet je dan weer de normale tarief betalen? Heb nu een flex zakelijk bundel en die wil ik niet kwijt want de voorwaarden zijn erg goed.
Ik vind hem wel interessant, die actie, maar na 2 jaar moet je dan weer de normale tarief betalen? Heb nu een flex zakelijk bundel en die wil ik niet kwijt want de voorwaarden zijn erg goed.
In het zakelijke aanbod staat alleen de S4 als optie genoemd.
Na 2 jaar zie ik wel weer. Dan is het misschien weer interessanter om een totaal ander abbo te nemen. In mijn geval zou dat ook weer privé/particulier kunnen zijn.
Na 2 jaar zie ik wel weer. Dan is het misschien weer interessanter om een totaal ander abbo te nemen. In mijn geval zou dat ook weer privé/particulier kunnen zijn.
Nee maar KPN is gortig duur
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Even wat vraagjes over toekomstige acties verwijderd. Check de topicstart (en de daar genoemde bronnen) voor info, continue vragen naar wat de toekomst zal brengen voegt niets toe.
[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 17-06-2013 11:26 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
ook geen vragen over Almere???Orion84 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:26:
[mbr]Even wat vraagjes over toekomstige acties verwijderd. Check de topicstart (en de daar genoemde bronnen) voor info, continue vragen naar wat de toekomst zal brengen voegt niets toe.[/mbr]
Geen simpele vraagjes in de zin van "wanneer is er weer een actie" en andere vraagjes naar info die gewoon in de topicstart / elders in het topic terug te vinden is, of info die niemand weet omdat er nog geen uitspraken over zijn gedaan door T-Mobile.
Voor verdere discussie hierover graag even een direct message, of Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback. Laten we hier a.u.b. ontopic blijven.
[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 17-06-2013 11:56 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Op de T-Mobile site kan ik ook niks vinden over een nieuw te openen shop in Almere, weet jij dit?Orion84 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:55:
[...]
Geen simpele vraagjes in de zin van "wanneer is er weer een actie" en andere vraagjes naar info die gewoon in de topicstart / elders in het topic terug te vinden is, of info die niemand weet omdat er nog geen uitspraken over zijn gedaan door T-Mobile.
Voor verdere discussie hierover graag even een direct message, of Aanbiedingen en Kortingscodes - Feedback. Laten we hier a.u.b. ontopic blijven.
Normaal gesproken kondigt T-Mobile pas de actie 1 of 2 dagen van te voren aan op hun website. Maar zoals in dit draadje vermeld, hangen er wel posters in Almere.
Zie de info in de topicstart en verder zou ik zeggen: heb geduld tot er meer bekend wordt.Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:58:
[...]
Op de T-Mobile site kan ik ook niks vinden over een nieuw te openen shop in Almere, weet jij dit?
[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 17-06-2013 12:05 ]
yup dat was welke ik had aangepast. en die van de organisatie.Sjarelke schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:54:
mooi verslag van de dag
maar na wat opmerkingen bij ons, een paar telefoontjes is het allemaal toch nog goed gekomen. ik zie ook dat je ongeveer 1,5 meter achter me stond.
Vanaf 1 juli een nieuwe T-Mobile winkel in R'dam Alexandrium (zie http://www.shopping-centr...ay-en-t-mobiele-naar.html), zou dus zomaar kunnen dat hier ook een actie gaat komen...
Nice, goed gevonden en bedankt voor het melden!Ries010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:55:
Vanaf 1 juli een nieuwe T-Mobile winkel in R'dam Alexandrium (zie http://www.shopping-centr...ay-en-t-mobiele-naar.html), zou dus zomaar kunnen dat hier ook een actie gaat komen...
Ik heb hem toegevoegd aan de TS maar zoals ik al eerder melde, ik zet hem pas onder bevestigd zodra ik;
of een foto van een billboard/folder van T-mobile hier zie of T-mobile hem aankondigt ( wat iedereen hier uiteraard ook even mag melden zodra iemand het ziet )
ps. Voor de mensen die donderdag naar Almere gaan ( vraag mij af of er überhaupt nog tweakers gaan
[ Voor 13% gewijzigd door Humma Kavula op 18-06-2013 20:27 ]
Verwijderd
Kijk.. Alexandrium.. dat ga ik even in de gaten houden, goed gevonden!
Ga ik toch nog verlengen als het allemaal doorgaat daar
Regel vast een vrije dag.
Ga ik toch nog verlengen als het allemaal doorgaat daar
Regel vast een vrije dag.
Afgelopen donderdag in Haarlem in de rij gestaan. Stond even over half 8 in de rij en werd rond 12 uur geholpen. De actie verliep prima op een enkel opstootje na. Gezellig met wat medetweakers (een man die net zijn kinderen naar school had gebracht en er uiteindelijk met een zwarte One vandoor ging én een jongen (studeerde aan de HES) en meisje waarvan het meisje op moest schieten want ze kreeg een telefoontje of ze geslaagd was of niet ) lopen praten onder het genot van koekjes en koffie! Het was erg gezellig en ik heb me vermaakt.
HTC One Zilver it is. :-)
HTC One Zilver it is. :-)
PSN: MilanXXL
T-Mobile Zakelijk Aanbieding Almere
Samsung Galaxy S4
• T-Mobile Zakelijk - € 28,51 - 5000 MB - onbeperkt bellen en SMS
Weet iemand of dit inclusief btw is?
Samsung Galaxy S4
• T-Mobile Zakelijk - € 28,51 - 5000 MB - onbeperkt bellen en SMS
Weet iemand of dit inclusief btw is?
Verwijderd
Het is wel zeker dat het ex btw is.. zoals alle zakelijke aanbiedingen altijd zijn.
Zag net dat 1 juli op een maandag is.. andere acties waren altijd op donderdag?
Nope, altijd op de dag wanneer er koopavond is dus je hebt gelijk, maandag kan niet dus zal het waarschijnlijk donderdag 4 Juli zijn ( dan is het koopavond daar )Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:12:
@Musta, Bedankt, je hebt helemaal gelijk, Vrijdag 5 Juli dus waarschijnlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Humma Kavula op 19-06-2013 16:01 ]
Weet iemand trouwens hoe het zit met nummerbehoud als je huidige abo bij een andere provider bijna afloopt?
Ik heb nog een abo bij VF dat 5 juli afloopt, en misschien wil ik dat nummer wel porteren naar T-mobile bij ingaan op die zakelijke aanbieding.
Lukt dat zonder dat ik dan 3 maanden moet wachten (ivm. opzegtermijn zakelijke abo's bij VF)?
VF wel gevraagd, maar die doen er nogal vaag over, en ook met google kon ik niet echt een eenduidig antwoord vinden.
Ik heb nog een abo bij VF dat 5 juli afloopt, en misschien wil ik dat nummer wel porteren naar T-mobile bij ingaan op die zakelijke aanbieding.
Lukt dat zonder dat ik dan 3 maanden moet wachten (ivm. opzegtermijn zakelijke abo's bij VF)?
VF wel gevraagd, maar die doen er nogal vaag over, en ook met google kon ik niet echt een eenduidig antwoord vinden.
koopavond is dan op vrijdag in Rotterdam, waarschijnlijk dan op 28-6 of 5-7?Humma Kavula schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:51:
[...]
Nope, altijd op de dag wanneer er koopavond is dus je hebt gelijk, maandag kan niet dus zal het waarschijnlijk donderdag 4 Juli zijn ( dan is het koopavond daar )
NS FC: SW 2742 0448 8213
Volgens de posters morgen opening in Almere, maar in tegenstelling tot de vorige keren nog geen bericht op hun website hierover (http://www.t-mobile.nl/Pe...onalDomain=www_TMobile_nl) Zouden ze dit bewust doen i.v.m. de drukte van de vorige keer in Haarlem? Heeft iemand uit Almere toevalling een folder in de brievenbus gekregen met daarop de aanbiedingen?
Mijn ouders hadden wel een advertentie gezien vorige week. Een foto maken en opsturen is wel net teveel gevraagd voor hun skills.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Deze heb ik afgelopen week in de bus gehad voor Almere.

Klik = groter

Klik = groter
[ Voor 6% gewijzigd door Bassie90 op 19-06-2013 13:20 ]
Verwijderd
Ik begrijp het nu niet meer hoor!Bassie90 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:20:
Deze heb ik afgelopen week in de bus gehad voor Almere.![]()
[afbeelding]
Klik = groter
Er staat onderaan, na 24 maanden betaal je voor de S4 69,- Per maand?
Maar het was toch een 2 jarige abbonoment?
Begrijp nu niet of dat het adertje onder het gras is, of dat je na die 24 maanden gwn kan opzeggen!
Is er iemand die dit wel begrijpt, en kan uitleggen?

Als je niets doet, gaat je abbo na 24 maanden gewoon door en is dan per maand opzegbaar. Net zoals de internetverbinding. Die neem je ook voor minimaal een jaar (bijvoorbeeld) en kun je daarna per maand opzeggen. Een slimmerik zegt dan zijn abbo op een neemt een nieuwe telefoon
Bedankt, ik had het verkeerd gezien inderdaad, denk dan 5 Juli maar het blijft gokken natuurlijk.Musta schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:35:
[...]
koopavond is dan op vrijdag in Rotterdam, waarschijnlijk dan op 28-6 of 5-7?
Tss,Senor Sjon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:13:
Mijn ouders hadden wel een advertentie gezien vorige week. Een foto maken en opsturen is wel net teveel gevraagd voor hun skills.
/me Heatonme heeft photobucket ingesteld bij ouders zodat het direct geupload wordt

Thanks, Ik zet hem even in de TS echter vraag ik mij af of nu weer de MTV mobile abonnementen erbij zitten.Bassie90 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:20:
Deze heb ik afgelopen week in de bus gehad voor Almere.
Denk dat dat pas vanavond bekend wordt op de site
-edit- En het is bekend op de site.
Het is weer diezelfde aanbieding!
[ Voor 27% gewijzigd door Humma Kavula op 19-06-2013 16:40 ]
Ja, ook in Almere met MTV mobile abonnementen, zie website...
Ben wel geneigd om van het zakelijke abonnement gebruik te gaan maken.
Helaas loopt mijn huidige sim-only abonnement volgend jaar oktober pas af bij Telfort. Heeft iemand een tip om hier onderuit te komen?
Het is ook wel te hopen dat ze genoeg s4`s over hebben voor de zakelijke abonnees tussen 21 en 27 Juni. Ik zie mezelf namelijk niet op 20 Juni als een schaap in de rij staan.
gewijzigd: typo
Helaas loopt mijn huidige sim-only abonnement volgend jaar oktober pas af bij Telfort. Heeft iemand een tip om hier onderuit te komen?
Het is ook wel te hopen dat ze genoeg s4`s over hebben voor de zakelijke abonnees tussen 21 en 27 Juni. Ik zie mezelf namelijk niet op 20 Juni als een schaap in de rij staan.
gewijzigd: typo
[ Voor 3% gewijzigd door sijz op 19-06-2013 17:26 ]
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]