Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter

T-Mobile openingsacties

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/Code/WebPortals/Platform/PublicWeb/Framework/UI/StyleSheets/images/t-mobile-logo-header.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ktAVkMHAVw7CTcpnsSBDs6L/full.jpg

T-Mobile opent geregeld nieuwe shops en geeft daarbij een leuke aanbieding.
Op dit moment bestaat de aanbieding uit het volgende:

Je krijgt 24 maanden 50% korting op een 2-jarig abonnement Ook als je verlengt.
Hierbij kan je kiezen uit de volgende branded maar simlockvrije toestel(len):

Venray

Voor beide abonnementen geldt: Onbeperkt Internet, zodra je MB's op zijn wordt de snelheid terug gezet naar 64 Kbs

T-Mobile Site

Je kan dus geen goedkoper abonnement nemen

T-Mobile abonnementen
MTV Mobile abonnementen

T-Mobile Zakelijk Aanbieding

T-Mobile hanteert bij de shop openingen klasse verschil :(
Waar de "normale" consument alleen op de openingsdag van bovenstaande aanbieding gebruik mag maken, is er voor de zakelijke klant een aanbieding die 1 week geldig is.
Roteralexzakelijk
Je hebt dus een kvk nummer nodig met een zakelijke rekening waarvan maandelijks wordt afgeschreven.

Waarschijnlijk zijn in Venray dezelfde toestellen in de aanbieding, aldus de Z1 en S4
T-Mobile zakelijk abonnementen

Geen aansluitkosten voor nieuwe klanten

http://www.t-mobile.nl/se...n-prepaid-naar-abonnement
Als je nog geen t-mobile klant bent dan vragen ze aansluitkosten.
Wil je deze vermijden, koop dan eerst ergens anders een pre-paid t-mobile kaart. Activeer deze en ga daarna naar de T-mobile shop. Vraag dan of ze die om kunnen zetten en dan hoef je en geen aansluitkosten te betalen en je beltegoed wordt omgezet naar je abbo!
Dit werkt ook van T-Mobile naar MTV dus je kan eerst t-mobile pre-paid kopen en dan switchen naar mtv zonder aansluitkosten.
Wel duidelijk vermelden in de shop dat je pre-paid wil overzetten.
Anoniem: 200474 in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
LET OP Je behoudt hierbij dus het nummer van de pre-paid kaart, het is mij onduidelijk of je daarna nog kan switchen!

Aankomende opening

Verwachte data en locaties

Bevestigde acties

Oldenzaal - De Driehoek 45 - 5 April - Afgelopen
Drachten 18 April - Zuidkade 4 - Afgelopen
Hoogezand 19 April - Go-recht Oost 33A - Afgelopen
Rotterdam 27 April - Lijnbaan 86 * Dit is een andere aanbieding, alleen de Galaxy S4! - Afgelopen
Middelburg 30 Mei - Lange Delft 52 - Afgelopen
Haarlem 13 Juni - Grote Houtstraat 118 - Afgelopen
Almere 20 Juni - Stationsstraat 22 - Afgelopen
Hardenberg 27 Juni - Markt 52 - Afgelopen
Rotterdam Alexandrium - 6 September - Poolsterstraat 24 - Afgelopen
Eindhoven 23 September - Demer 24a * Dit is een andere aanbieding, alleen de Sony Xperia Z1 - Afgelopen
Venray 7 Februari - Grotestraat 21 - Afgelopen

LET OP onderstaand is gebaseerd op geruchten!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
T-mobile kondigt hun openingen meestal pas 1 dag van te voren aan en dat staat dan op onderstaande sites.
Voor de laatste updates
T-mobile Facebooksite
T-mobile Site
Als mensen een folder of billboard zien met een nieuwe opening, maak daar dan een foto van en post deze in dit topic aub, menig tweaker zal u dankbaar zijn ;)

FAQ

Rotje
Oggy schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:37:
Ze had nu Hi, en daar moest ze nog tot ergens in Augustes haar abonnement uitzitten, maar ze maakte bij T-mobile hier geen probleem van en kon zo alvast de telefoon mee krijgen, 4 maand van te voren.
Recrush schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 02:03:
het is NIET mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten, ook niet als je hiervoor een "machtiging" (vraag me niet hoe), kopie identiteitsbewijs etc. voor hebt. Je moet ZELF aanwezig zijn als je van de actie gebruik wilt maken.

Maar.. Het is wél mogelijk om twee abonnementen op je eigen naam af te sluiten en deze later op iemand anders zijn naam te zetten. Let wel op! Er wordt maar één abonnement ter plekke afgesloten en je krijgt maar één toestel mee. Het tweede abonnement is een verzoek en moet eerst door een andere procedure voordat dit goedgekeurd wordt en je het abo+toestel in bezit krijgt. Ik meen dat dit te maken heeft met zeker stellen van financiële zaken, dat niet iemand voor de grap 10 abo's afsluit met gratis toestellen terwijl hij het ondertussen niet kan betalen.. Maar het tweede abo is wel gewoon met de 50% korting aangezien je hem wel op die dag en die plek hebt aangevraagd.

Zorg er trouwens ook voor dat je eigen spullen in orde zijn, in Middelburg stond iemand voor mij in de rij die na 4,5 uur wachten geweigerd werd omdat zijn identiteitsbewijs verlopen was. ;) Lullig dus, maar anders mogen ze simpelweg niks doen voor je. Zorg er dus voor dat je je zaken op orde hebt!
Anoniem: 200474 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:14:
[...]
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/tarieven

Hier kan je voor elk abo zien hoeveel het kost. Voor de meeste is dat:

Contractovername, Kopie Contract - Eenmalig - € 25,41

[ Voor 255% gewijzigd door Humma Kavula op 05-03-2015 18:03 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00
Waarschijnlijk over twee weken in drachten.

Op de site van t-mobile zie ik bij iSmart 200 toestelprijs van 29,95 staan. Mogelijk dat de prijs ook voor deze aanbieding geldt?
http://gsm.t-mobile.nl/tm...gid=102&xart_id=at24ip233

Goed topic trouwens, bedankt voor het openen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kees_frl op 04-04-2013 22:38 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ik las net op facebook dat ze allebei gratis zijn!!

[ Voor 35% gewijzigd door Humma Kavula op 05-04-2013 16:01 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Haha had ik toch gelijk. Morgen Oldenzaal open.

Dit waren de voorwaarden in Meppel onlangs: Xperia Z 50euro bijbetalen.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/74469_557359484294743_1888841844_n.png

Andere winkels die waarschijnlijk openen binnenkort:
- Drachten (19 apr?)
- Hoogezand (19 apr?)
- Hardenberg (TBA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
Ahhh goed topic. Ik dacht er nog over om 1 te openen. T-Mobile vertikt het op facebook gewoon om datums te noemen. Het is voor mij beetje lastig om vrij te krijgen van het werk om een paar uur in de rij te staan dus als er een betrouwbare bron is voor deze data dan durf ik het aan een dagje vrij te nemen.

Volgens mij komt de shop in drachten waar voorheen 'coach' gevestigd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:43:
Haha had ik toch gelijk. Morgen Oldenzaal open.

Dit waren de voorwaarden in Meppel onlangs: Xperia Z 50euro bijbetalen.
[afbeelding]

Andere winkels die waarschijnlijk openen binnenkort:
- Drachten (19 apr?)
- Hoogezand (19 apr?)
- Hardenberg (TBA)
Yup, maar mogelijk nu beide gratis bij genoemde abo's :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
@ Jeep, thnx, ik heb het even toegevoegd aan de TS

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Datums zijn verkregen door gewoon te vragen in een andere T-mobile winkel in de regio. Vooralsnog hebben ze elke keer gelijk gehad. Meppel, Oldenzaal, dus ik ga er vanuit dat ze juist zijn. Geen geruchten ;(

Wellicht kan morgen iemand vragen wanneer Hardenberg opent? Voor de Twenten die deze aktie niet kunnen meepikken. Zou sociaal zijn :)

@hieronder: Bij elke winkelopening zijn er afgelopen periode deze twee geweest. In oktober was het de Note2. Je zou er op kunnen hopen dat HTC de One de markt in wil duwen..dan krijg je zulke akties eerder.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 04-04-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 09:15
Enig idee hoelang deze acties zullen duren... ben stiekem aan het hopen op een HTC One ipv. Xperia Z. :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Anoniem: 239951 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:06:
Datums zijn verkregen door gewoon te vragen in een andere T-mobile winkel in de regio. Vooralsnog hebben ze elke keer gelijk gehad. Meppel, Oldenzaal, dus ik ga er vanuit dat ze juist zijn. Geen geruchten
Prima dat een medewerker dit heeft gemeld maar ik ga dat niet in de TS zetten, anders kan iedereen dat roepen in dit topic en krijg ik boze DM's als het verkeerd was en er allemaal tweakers voor niks zijn gereden.

Zodra ik ergens een facebook melding van t-mobile of een scan/foto van een folder van de aanbieding zie ( liefst in dit topic ) dan plaats ik hem onder bevestigd met de link/foto erbij ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tip: maak ook even een post in Aanbiedingen en Kortingscodes - Index om dit topic extra makkelijk vindbaar te maken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:27
Zou iemand kunnen vragen, als je er toch bent, of de paarse Xperia Z ook beschikbaar is? niet voor mezelf (heb zelf de actie van meppel gebruikt voor de zwarte, erg tevreden) maar voor een vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Over de drachten actie: ik kan niks voorspellen, en heb geen inside info, maar er is op dit moment wel een t-mobile winkel die nog geopend moet worden (volgens de t-mobile website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Waah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:50:
Over de drachten actie: ik kan niks voorspellen, en heb geen inside info, maar er is op dit moment wel een t-mobile winkel die nog geopend moet worden (volgens de t-mobile website)
ik heb via T-mobilen plein een reactie gekregen dat hij inderdaad wordt geopend. Over een actie idd niks bekend maar dat is tot nu toe altijd zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Tremio schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:07:
Enig idee hoelang deze acties zullen duren... ben stiekem aan het hopen op een HTC One ipv. Xperia Z. :9 :+
Bij iedere shop. Xperia Z is ook een mooi ding hoor ;) Maar de One zit er in Oldenzaal in ieder geval niet in. Meer informatie over de opening van Oldenzaal is ook te vinden op de twitter van T-Mobile:
https://twitter.com/tmobi...status/319826719655743488

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:10
Hmmm, ben nog steeds op zoek naar zo'n abonnement. Net te laat gezien van Oldenzaal. Hopenlijk binnenkort weer een opening dicht op de randstad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Ik hoop dat ze de Z er nog even inhouden.

Gratis bij een abo van 25,16 lijkt me een top deal. Nog twee weken en dan naar drachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 08:58
Op zich wel mooie actie, maar ik heb de Xperia Z niet echt nodig, ik heb al een toestel.

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kees_frl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:11:
Ik hoop dat ze de Z er nog even inhouden.

Gratis bij een abo van 25,16 lijkt me een top deal. Nog twee weken en dan naar drachten. :)
hij kost 50 euro bij een abbo voor 25,16. desondanks nog een goede deal (650 euro voor 2 jaar incl. telefoon, voor een telefoon die toch wel bijna net zo duur is los)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Waah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:46:
[...]

hij kost 50 euro bij een abbo voor 25,16. desondanks nog een goede deal (650 euro voor 2 jaar incl. telefoon, voor een telefoon die toch wel bijna net zo duur is los)
T-mobile plein gaf op Facebook op een vraag van mij aan dat ook de Z gratis is bij abo van 25.16

Dit lees je ook terug van een tweaker die al eentje heeft gehaald. Zie de volgende reactie: jurjen_g in "Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen"

:)

[ Voor 57% gewijzigd door Kees_frl op 05-04-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:14
Kees_frl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:55:
[...]

T-mobile plein gaf op Facebook op een vraag van mij aan dat ook de Z gratis is bij abo van 25.16

Dit lees je ook terug van een tweaker die al eentje heeft gehaald. Zie de volgende reactie: jurjen_g in "Sony Xperia Z - Levertijden en prijzen"

Ik heb vanmiddag ook een Xperia Z gehaald, gratis bij de ismart 200 abonnement. In Oldenzaal zijn ze nog open tot 9uur.
Ik vind persoonlijk de ismart 500 ook interessant, onbeperkt bellen, onbeperkt sms, onbeperkt internet, onbeperkt deezer luisteren voor 58 euro per maand. Mij nog beetje teveel van goede, maar voor de veel gebruiker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er waren nog genoeg toestellen van beide merken in Oldenzaal vanmiddag hoorde ik van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Kees_frl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:55:
[...]

Klopt, ondanks dat op de poster staat dat ie €50,- kost, zijn er meerdere gevallen bekend waar de telefoon gewoon gratis geleverd wordt bij het abonnement.

Ben benieuwd naar T-Mobile Shops die in Mei openen. Of er een andere actie aan verbonden zit of niet :p (S4/One)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
Was de actie in Oldenzaal echt alleen gisteren of maak ik vandaag ook nog kans?
Zie net dat het wel een erg interessante aanbieding is voor die Xperia Z en mijn abonnement eind deze maand afloopt...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Deze acties zijn alleen op de openingsdag geldig dus helaas, je zal even een volgende opening moeten afwachten.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
:'(
Traantje weggepinkt en afwachten dan maar, bedankt voor de snelle reactie.

Edit: Zie dat Hardenberg ook nog wel "dichtbij" Enschede ligt, ben slecht in topografie en was even bang dat ik naar Fryslan zou moeten :+

[ Voor 47% gewijzigd door MacorgaZ op 06-04-2013 13:00 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
jah door de reactie van jumpman dacht ik dat de toestellen allemaal weg waren. :(
ik had ook geprobeerd een telefoon nummer te zoeken maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:16
Nog nieuwe openingen deze week? :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
Mij nog niks bekend over Hoogezand iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:15
Tremio schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:07:
Ik denk niet dat je daar op kan rekenen. Ik denk wel dat ze een mooie contract hebben gemaakt met Sony. Anders kunnen ze deze dingen ook niet zo goedkoop aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Gaat deze actie eigenlijk over een nieuw abbo of is verlengen ook mogelijk? (in de OP staat van wel, maar heeft iemand hier ervaring mee?)

[ Voor 29% gewijzigd door Knaak op 07-04-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Verlengen is ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Oke, duidelijk. Dan ga ik toch maar dit topic in de gaten houden aangezien dit wel een nette deal is (en je met verlengen altijd meer moet gaan betalen, wat ik principieel weiger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06 16:10
lol.. ik wil een iphone 5 of de 5s als deze komt. En de Sim only is ongeveer 20 euro.. dan zou ik dus 25 per maand kwijt zijn aan die Xperia en dat toetsel kunnen verkopen..best prima deal. Is dat toestel simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
ls789 schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:00:
lol.. ik wil een iphone 5 of de 5s als deze komt. En de Sim only is ongeveer 20 euro.. dan zou ik dus 25 per maand kwijt zijn aan die Xperia en dat toetsel kunnen verkopen..best prima deal. Is dat toestel simlock vrij
Als je een vergelijkt met een sim only van 20 euro ben je maar 5 euro per maand kwijt aan de XZ? dus maar 120 euro :)

Mag je al wel eventueel eerder overstappen naar t-mobile met nummerbehoud? of netjes de 2-maanden grens van mijn huidige provider aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 19:43
Tot 4 maanden voor einde contract

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
:Y

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Xperia was T-mobile branded in elk geval. (Startscherm en pre-installed apps / bloatware). Simlock niet kunnen testen, geen microSim voorhanden van een andere provider.

Nog een goede tip voor in de OP. Als prepaidklant T-mobile heb je geen aktivatiekosten. Voordat je het abo afsluit dus even ergens een simkaartje regelen als je toch geen nummerbehoud wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Thnx, die was ik nog vergeten, toegevoegd.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 11:05
Zijn er mensen die dit ook met een ander toestel hebben geprobeerd? De abo's zijn erg interessant door de korting gedurende de looptijd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Kan je proberen maar dat lukt niet ;)
De aanbieding geld alleen voor de toestellen die t-mobile heeft geselecteerd ingekocht.
Voorheen is deze actie ook al eens met bijvoorbeeld een Note en/of blackberry geweest.
Ik ga er vanuit dat t-mobile een bepaalde hoeveelheid heeft en als die (bijna) op zijn dan kopen ze weer een nieuwe partij van een bepaald merk/type.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 08:13
Weet iemand of er binnenkort in de randstad nog een openingsactie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3lvinG schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:37:
Weet iemand of er binnenkort in de randstad nog een openingsactie is?
Ja iemand weet dat. Als iemand het weet en het wilde delen stond het hier al, hier vragen is een beetje onzinnig. Beter ga je even naar een lokale T-shop en vraag je of ze daar weten of er een shop opent. :?

Update opening Hardenberg: Gerucht gehoord dat dit filiaal komende vrijdag opent.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 08-04-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Heb ik al gedaan en dat wisten ze niet (of wilden ze niet vertellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/8766/imag0550a.jpg

Vreemd. Sinds paar dagen een reclamebord in Drachten met reclame voor een opening in Rotterdam. Onderin trouwens wel het adres waar hij in drachten gaat komen. Ben nu alleen benieuwd of het de 18e of 19e wordt ivm dagje vrijnemen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Antonv9 op 09-04-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Hmm, 18e zou goed kunnen, dan is het koopavond in drachten en t-mobile opent altijd een shop als het ook koopavond is..
Beetje vaag dat ze zo'n fout maken met een billboard.
En ik zie ook alleen een galaxy S3 staan... Ik pas de datum alvast aan in de TS maar ik wacht nog even met definitief maken.

-edit-
Bedankt @hieronder, ik heb op de t-mobile site gekeken en daar staat Drachten al netjes met adres op. ( hardenberg en hoogezand nergens te vinden )

[ Voor 44% gewijzigd door Humma Kavula op 09-04-2013 20:41 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:49
Humma Kavula schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:34:
Hmm, 18e zou goed kunnen, dan is het koopavond in drachten en t-mobile opent altijd een shop als het ook koopavond is..
Beetje vaag dat ze zo'n fout maken met een billboard.
En ik zie ook alleen een galaxy S3 staan... Ik pas de datum alvast aan in de TS maar ik wacht nog even met definitief maken.
Bij eerdere acties stond vaak ook alleen de Galaxy S3 op de billboards. Denk dat er een grote kans is dat de Xperia Z ook hier verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om te verlengen als de abonnementhouder zelf niet aanwezig is? Mijn abo is destijds op de naam van m'n vader afgesloten omdat ik toen net aan minderjarig was, maar als er binnenkort ergens een winkel opengaat dan zou ik d'r graag in m'n eentje naartoe willen (meeste plaatsen zijn behoorlijk ver dus ik pak dan 't OV). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Gewoon een nieuw abbo nemen en zodra de oude afloopt het nummer omzetten? ( let op de pre-paid truc, vraag of ze hem kunnen omzetten! )
Anders gaat het denk ik niet werken, ze zijn vrij strikt daarin en ook al zou iemand het een keer geflikt hebben dan is dat geen garantie dat het bij jou werkt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 09-04-2013 23:19 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van alle providers vind ik T-mobile het meest star in privacy, zelfs als het overduidelijk is dat je ouders het abo op naam hebben. Dit is sterk afhankelijk van welke medewerker je voor je hebt. Zonder schriftelijke machtiging van je vader zullen ze zeker niks overboeken ;) Informeer anders alvast eens in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Sinned123 schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:16:
Tot 4 maanden voor einde contract
meende in de shop, toen ik zelf mijn telefoon haalde, 5 maanden te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06 21:06

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Weet iemand of de opening van de winkel in Hardenberg nog steeds door gaat voor aanstaande vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met zo'n openingsactie.
Was de Xperia Z ook in een andere kleur verkrijgbaar of alleen de zwarte?

Edit: Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 10-04-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:49
Wit en zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:53:
Van alle providers vind ik T-mobile het meest star in privacy, zelfs als het overduidelijk is dat je ouders het abo op naam hebben. Dit is sterk afhankelijk van welke medewerker je voor je hebt. Zonder schriftelijke machtiging van je vader zullen ze zeker niks overboeken ;) Informeer anders alvast eens in de winkel.
Machtiging kan ik gewoon krijgen, gaat mij meer om de kosten om het meenemen van m'n pa naar de andere kant van Nederland (hij is 't er gewoon mee eens). :+ Mij kost 't niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Antonv9 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:27:
[afbeelding]

Vreemd. Sinds paar dagen een reclamebord in Drachten met reclame voor een opening in Rotterdam. Onderin trouwens wel het adres waar hij in drachten gaat komen. Ben nu alleen benieuwd of het de 18e of 19e wordt ivm dagje vrijnemen :P
Slecht dat de reclame (waarschijnlijk) niet klopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wacht nog wel een weekje af, dan hier in Drachten maar ff kijken voor een S3 :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:01
Komen er nog nieuwe winkels in de regio rotterdam of dordrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:49
In alphen kon je alleen tussen wit en zwart kiezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Voor zover ik weet alleen zwart en wit die zijn ingekocht voor de actie, als jij meer weet dat er nu ook een paarse bij zit dan hoor ik dat graag!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:46
GGS_206 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:49:
Wacht nog wel een weekje af, dan hier in Drachten maar ff kijken voor een S3 :)
Zie ik je donderdag wel ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ga ook naar Drachten. Kan nog gezellig worden met alle Tweakers. Hoe herkennen we elkaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 15:48
Roosje in de borstzak? ;)
Ben ook present, tenzij Hoogezand een zekerheid wordt ipv een gerucht. Iemand al meer gehoord hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06 16:10
drachten is zo ver reizen voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ls789 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:36:
drachten is zo ver reizen voor mij :(
Even uitrekenen of de aanbieding nog steeds erg goed is, als je een tank benzine bij de contractperiode optelt.... ;)
LuPo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:36:
Ik ga ook naar Drachten. Kan nog gezellig worden met alle Tweakers. Hoe herkennen we elkaar? :P
Jerrycan's in de linkerhand?
:+

[ Voor 31% gewijzigd door ralph075 op 11-04-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Ik ben er ook bij in drachten :)

Hoop dat ze de Z hebben en deze ook gratis is bij ismart 200 abo.

Bij de laatste openingsactie was dit het geval. Nu is de prijs op de website wee 29,95 dus verwacht dit ook bij de operningsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik kom met het OV dus een jerrycan wordt lastig. :P
Als Hoogezand een zekerheidje wordt dan kan ik daar ook nog naar toe. Is vanaf Groningen nog minder ver ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heren (en dames?), als jullie er een verkapte meeting van willen maken, prima, maar laat dit topic a.u.b. niet verzanden in een soort theekransje. Daar kan je dan beter even een DM draadje voor opstarten of zo :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 13:20

MiliaanR

Just for fans.

Zijn dit lease toestellen?
En is hierbij ook al die nieuwe regeling van toepassing waarbij over de 1,5 gb je onbeperkte 64kb/s kan interneten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Uhm...

T-mobile heeft geen lease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zijn het wel toestellen die T-mobile branded zijn?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MiliaanR schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:14:
Zijn dit lease toestellen?
En is hierbij ook al die nieuwe regeling van toepassing waarbij over de 1,5 gb je onbeperkte 64kb/s kan interneten?
GGS_206 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:30:
Zijn het wel toestellen die T-mobile branded zijn?
Misschien een ideetje om dit topic en hun website door te lezen voordat je iets vraagt?
-Nee
-Ja
-Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Maar niet branded in de zin van een stickertje o.i.d. aan de buitenkant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Reclame borden in Drachten zijn vandaag aangepast en er staat nu netjes Drachten 18 april op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Iemand ook ervaring met t-mobile shops en telefoons met deadpixels?
Heb een mega hekel aan deadpixels en dat komt wel eens voor bij de Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Humma Kavula schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:30:
[...]

Voor zover ik weet alleen zwart en wit die zijn ingekocht voor de actie, als jij meer weet dat er nu ook een paarse bij zit dan hoor ik dat graag!
In Beverwijk kon ik kiezen uit wit, zwart of paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Antonv9 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:57:
Reclame borden in Drachten zijn vandaag aangepast en er staat nu netjes Drachten 18 april op.
Dat kost ook wel wat om zo'n grote poster even te vervangen voor een nieuw exemplaar. :P
Nu alleen nog even afwachten of ze de telefoons ook gratis doen net zoals bij de laatste paar openingen of dat je moet bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kees_frl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 06:38:
Iemand ook ervaring met t-mobile shops en telefoons met deadpixels?
Heb een mega hekel aan deadpixels en dat komt wel eens voor bij de Z.
Mijn telefoon komt bij t-mobile weg, geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Bedankt voor je reactie :)

Maar ik bedoelde meer het beleid van T-mobile mbt omruilen indien deadpixil(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Antonv9 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:57:
Dat klopt. Ik had het aangegeven via Facebook :p, werd dus gelijk doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Appleman schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:25:
[...]

Dat klopt. Ik had het aangegeven via Facebook :p, werd dus gelijk doorgegeven.
Daar gaat iemand geen kerstpakket krijgen volgens mij ;)

Ik controleer gelijk in de winkel op dode pixels. Mochten die er zijn dan vraag ik gelijk een ander exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
19 april opening T-Mobile shop in Hoogezand. Heb er geen bewijs voor, maar een collega belde mij net dat er posters op/in/aan de bushokjes in Stad Groningen hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Antonv9 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:31:
[...]

Daar gaat iemand geen kerstpakket krijgen volgens mij ;)

Ik controleer gelijk in de winkel op dode pixels. Mochten die er zijn dan vraag ik gelijk een ander exemplaar.
Dit is wel een goed idee, even brutaal zijn want is er vast druk.
Dan nog even hopen dat je alles goed kunt zien in de winkel met zo'n verkoper die er met zijn neus bovenop staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:29
agoNITE schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:11:
19 april opening T-Mobile shop in Hoogezand. Heb er geen bewijs voor, maar een collega belde mij net dat er posters op/in/aan de bushokjes in Stad Groningen hangen!
Afbeeldingslocatie: http://hattricker.com/tmobileklein.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Petertjuh op 12-04-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
@ Petertjuh, hartelijk dank voor je upload!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

Als ik die posters zie denk ik niet dat er nog een andere mobiel in de aanbieding is als de S3? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
MiliaanR schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 23:19:
Als ik die posters zie denk ik niet dat er nog een andere mobiel in de aanbieding is als de S3? :(
Standaard billboard:
Don Roberto schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:28:
Bij eerdere acties stond vaak ook alleen de Galaxy S3 op de billboards. Denk dat er een grote kans is dat de Xperia Z ook hier verkrijgbaar zal zijn.
Ik heb in meppel gebruik gemaakt van de actie en ik heb een XZ gekocht, S3 stond op de billboards ;)
De actie is op dit moment voor zover bekent met de S3 en XZ

[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 12-04-2013 23:25 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Hoop het, wil de XZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb het even na gevraagd in groningen en Hardenberg gaat nog in april open en de Xperia Z zal tot die tijd in de aanbieding blijven. Hij zei het wel op zo'n manier dat hij er binnenkort uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Als iemand van plan is om met deze actie een Xperia Z te gaan halen, zou diegene dan willen laten weten hoeveel je voor het toestel moet betalen in combinatie met een iSmart 150 of 200 abonnement? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
SChief schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:44:
Als iemand van plan is om met deze actie een Xperia Z te gaan halen, zou diegene dan willen laten weten hoeveel je voor het toestel moet betalen in combinatie met een iSmart 150 of 200 abonnement? :)
Je kan niet downgraden, xperia z vanaf i-smart 200, galaxy S3 vanaf i-smart 300 ( alhoewel het misschien bij de S3 nu ook vanaf i-smart 200 is).
Zo is de actie.
Je mag wel upgraden..

@ SChief, de XZ is dus nu gratis ;) (voorheen € 50,- bij i-smart 200)

[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 13-04-2013 21:56 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Meerprijs bij de iSmart 200 dan. :) Thanks voor de info.
Humma Kavula schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:45:
[...]
@ SChief, de XZ is dus nu gratis ;) (voorheen € 50,- bij i-smart 200)
Helemaal duidelijk, dank. :)

[ Voor 66% gewijzigd door S_Chief op 13-04-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik volg t-mobile trouwens niet helemaal, je krijgt een duurder toestel bij een goedkoper abonnement.
i-smart 200(200m + 1500mb) met een duurder toestel(XZ = €577)
i-smart 300(300 + 1750mb) met een goedkoper/ouder toestel(S3 = €385)

[ Voor 15% gewijzigd door Appie Heijn op 13-04-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De S3 is nog steeds populair en je weet niet hoeveel korting Sony heeft gegeven op de XZ om al deze acties te doen. Komt vaak ook van het Sony marketing budget af dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Senor Sjon schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:10:
De S3 is nog steeds populair en je weet niet hoeveel korting Sony heeft gegeven op de XZ om al deze acties te doen. Komt vaak ook van het Sony marketing budget af dit soort dingen.
Precies, ik stond ook al te kijken bij de mensen die toch een S3 kozen 8)7 ( marketing van samsung werkt igg )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. Op deze manier drukken ze de telefoon de markt in en creeer je buzz rond het toestel van mensen die hem gekocht hebben en mensen die er over kletsen op een forum..

Het viel me op dat Sony nu pas met een abri/billboard reclamecampagne bezig is. Ik zag ze overal hangen. Qua specs en interface vind ik de XZ momenteel het meest interessante toestel. Sony vecht het achterhoede gevecht met de HTC One denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kun je 3 maanden van tevoren [s]verlengen[/s overstappen]? Mijn abo bij Vodafone loopt op 29 juni 2013 af..

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 15-04-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
LuPo schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:43:
Kun je 3 maanden van tevoren verlengen? Mijn abo bij Vodafone loopt op 29 juni 2013 af..
wait vodafone... dat is geen verlengen ;)
Vraag dan een nieuw abbo aan en vraag om nummerbehoud, dat kan binnen die 3 maanden.
( nieuw abbo is aansluitkosten, probeer de truc in de TS of je je nummer kan behouden, ik hoor het graag )

[ Voor 40% gewijzigd door Humma Kavula op 14-04-2013 00:49 ]

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]