Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
De Sony XZ Is zeker hardwaretechnisch de beste, maar als je naar het verleden kijkt is er één nadeel aan Sony. Als ze een nieuw vlaggenschip hebben, neemt de ondersteuning op de oude erg snel af. Samsung ondersteund de Galaxy S2 zelfs nog. Ik zou ook voor de Sony XZ gaan, maar dit is wel goed om in het achterhoofd te houden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:34:
Klopt. Op deze manier drukken ze de telefoon de markt in en creeer je buzz rond het toestel van mensen die hem gekocht hebben en mensen die er over kletsen op een forum..

Het viel me op dat Sony nu pas met een abri/billboard reclamecampagne bezig is. Ik zag ze overal hangen. Qua specs en interface vind ik de XZ momenteel het meest interessante toestel. Sony vecht het achterhoede gevecht met de HTC One denk ik.
Duidelijk!
Jumpman schreef op zondag 14 april 2013 @ 08:30:
De Sony XZ Is zeker hardwaretechnisch de beste, maar als je naar het verleden kijkt is er één nadeel aan Sony. Als ze een nieuw vlaggenschip hebben, neemt de ondersteuning op de oude erg snel af. Samsung ondersteund de Galaxy S2 zelfs nog. Ik zou ook voor de Sony XZ gaan, maar dit is wel goed om in het achterhoofd te houden.
Heeft HTC ook een handje van, officieel is er nog steeds geen nieuwe android op mijn Desire HD, gelukkig heeft XDA 4.2 al aangeleverd :)

Meende dat een paar post terug een vraag was over het wel of niet hebben van een simlock op een (softwarematig) branded toestel van T-Mobile.

Volgende kwam ik tegen:
Waar vroeger nog wel eens een T-Mobile logo op de telefoon zelf stond, is dit al jaren niet meer het geval. Er is dan ook geen verschil in hardware met de “unbranded” telefoons, beiden zijn simlockvrij (op een enkele prepaidtelefoon na).
Bron: http://blog.t-mobile.nl/de-t-mobile-branding-343

[ Voor 21% gewijzigd door Appie Heijn op 14-04-2013 11:31 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Jumpman schreef op zondag 14 april 2013 @ 08:30:
Ik was juist aangenaam verbaast bij Sony dat mijn oude en budget Xperia-mini-Pro een update kreeg van android 2.3 naar 4.0 & 4.1

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 21:20
Mehh nog steeds niet een winkel in de buurt van Den-Haag e.o
Ik wil best wel een uurtje rijden maar Hoogezand en Drachten is 2uur+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
3x3 schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:52:
[...]

Ik was juist aangenaam verbaast bij Sony dat mijn oude en budget Xperia-mini-Pro een update kreeg van android 2.3 naar 4.0 & 4.1
/offtopic

Dat toestel is niet eens twee jaar oud. Je zou toch minimaal twee jaar updates morgen verwachten? Ik weet dat dit vaak niet gehaald wordt, ook bij andere fabrikanten.

\ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:57
Humma Kavula schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:45:
[...]

wait vodafone... dat is geen verlengen ;)
Vraag dan een nieuw abbo aan en vraag om nummerbehoud, dat kan binnen die 3 maanden.
( nieuw abbo is aansluitkosten, probeer de truc in de TS of je je nummer kan behouden, ik hoor het graag )
Maar ik heb geen T-Mobile sim only kaartje dus ik denk dat dat niet gaat lukken. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Flyer van Tmobile Hoogezand net in de bus. Xperia Z doet ook gewoon weer mee :).
Heb scans gemaakt, maar de host die ik altijd gebruik ligt er uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:43
Hier in Drachten vandaag ook de flyer bij de reclame ontvangen. De xperia moet volgens de flyer nog wel 49.95 voor worden bijbetaald icm ismart 200 abbonement. De galaxy s3 is gratis icm ismart300. Nou ben ik reuze benieuwd wat er in de winkel berekend word. Iemand bekend met openingen afgelopen week of dit bedrag voor de Xperia wel op de flyer stond maar niet berekend werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Antonv9 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:29:
Hier in Drachten vandaag ook de flyer bij de reclame ontvangen. De xperia moet volgens de flyer nog wel 49.95 voor worden bijbetaald icm ismart 200 abbonement. De galaxy s3 is gratis icm ismart300. Nou ben ik reuze benieuwd wat er in de winkel berekend word. Iemand bekend met openingen afgelopen week of dit bedrag voor de Xperia wel op de flyer stond maar niet berekend werd?
Hm wordt in de Hoogezand Flyer niets over vermeld. Wel iets over aansluitkosten van eenmalige € 30,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/2786/tmobileflyer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hoogezand:
(zie op die van Drachten overigens ook niks staan over bij betalen.)
Afbeeldingslocatie: http://hostr.co/file/2XqCpyrI8Vtg/Tmob.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Onder Sony Xperia Z staat bij Drachten 49,95. Bij Hoogezand staat daar 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 11:30
Lol, klassejustitie :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Dikke kak. >:) 5 tientjes duurder hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat verschil kun je nog wel heen en weer rijden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Hartelijk dank voor jullie bijdrage, toegevoegd aan de TS!

Wel vaag dat Drachten € 50 aangeeft terwijl het bij de vorige actie ook al gratis was. Weer een drukfout?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:10
heb het even nagevraagd bij T-mobile op facebook echter krijg ik het antwoord dat ze de acties pas op de openingsdagen zelf bekend maken eeeehhh 8)7

heb nu de twee printjes van de flyers maar even toegevoegd, kijken of ze reageren.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Waarschijnlijk hebben ze niet door dat we hier een topic hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Drachten is de Z ook gratis!

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Antonv9 schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:29:
Ik heb bij de actie in Leeuwarden bij een 300 abonnement de Xperia Z gratis erbij gekregen. Abo is iets duurder, maar daar krijg je ook iets meer voor. Vanwege een verhuizing bel ik de laatste en komende tijd ook iets meer, de minuten heb ik dus ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Heb je dat van Facebook ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Antonv9 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:00:
[...]

Heb je dat van Facebook ofzo?
Yes, de flyers waren al gedrukt maar de prijs inmiddels gezakt.
ze reageren vlot VIA Facebook moet ik zeggen, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Mijn abbo verloopt ook eind Juli.. weet iemand al of ik dan bij hun gewoon een nieuw abbo kan afsluiten i.c.m. met die openingsactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ls789 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:36:
Mijn abbo verloopt ook eind Juli.. weet iemand al of ik dan bij hun gewoon een nieuw abbo kan afsluiten i.c.m. met die openingsactie?
ja hoor dat kan, tot 5 maanden voor einde contract. maakt niet uit bij welke provider je zit. ze zeggen je abbo gewoon voor je op 1 maand voordat je nieuwe begint dan kom je dus precies uit met de opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Waah schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:56:
[...]

ja hoor dat kan, tot 5 maanden voor einde contract. maakt niet uit bij welke provider je zit. ze zeggen je abbo gewoon voor je op 1 maand voordat je nieuwe begint dan kom je dus precies uit met de opzegtermijn.
Thanks ;) had het ook gevraagd op T-Mobile Facebook, kreeg daar een soortgelijk antwoord :) nu alleen nog overwegen om van Delft naar Drachten te gaan morgen. Ik kan vanaf 4 uur :P dus dan zou ik er 18:00 zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Waah schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:56:
[...]

Dat 5 maanden klopt niet.... T-mobile zelf zegt 3 maanden als je de klantenservice belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
bvbal79 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:58:
[...]

Dat 5 maanden klopt niet.... T-mobile zelf zegt 3 maanden als je de klantenservice belt.
Het kan wel. Ze doen dan gewoon niks met de aanvraag tot 2 maanden van te voren, dan zeggen ze alles op bij de andere provider. Check anders hun facebook daar heb ik de vraag gesteld :)

Heeft iemand ervaringen met deze openingsacties qua drukte? Wat is het beste tijdstip om te gaan? Of is het altijd 3uur wachten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik vraag me ook af wat het beste tijdstip is om te gaan. Ik vermoed dat er 's ochtends een flinke rij staat voor openingstijd en dat het later rond 11-12 uur een beetje opgelost is. Uiteraard wel met de kans dat de telefoons op zijn maar dat heb ik nog niet eerder gehoord bij deze actie dus ik ga er van uit dat ze nog wel voorraad hebben rond het middaguur.

Iemand die een update kan geven straks van de situatie in Drachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is een werkdag, dus dat scheelt. Hier hadden ze een keer een shopopening op zaterdag... dat was niet zo'n goed idee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Senor Sjon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:57:
Het is een werkdag, dus dat scheelt. Hier hadden ze een keer een shopopening op zaterdag... dat was niet zo'n goed idee. :P
Dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. :P

Ik denk dat het bij opening vrij druk is omdat iedereen dan ophoopt voor een dichte deur. In de loop van de dag zal de doorloop wel beter worden gok ik. Als iemand er straks geweest is ben ik benieuwd of ze voldoende voorraad hebben van de Xperia Z Zwart. Die wil ik halen namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:13
Er zijn meer dan genoeg toestellen op voorraad. Bij elke opening tot nu toe is er geen 1 geweest waarbij de toestellen zijn uitverkocht. Ze kopen echt gigantisch veel in en leveren ook gigantisch veel. Als er dus teveel overblijven gaan die door naar de volgende shopopening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
mijn ervaring is dat het druk is, maar er zijn vaak ook 10 man personeel aan het werk. dus hoefde zelf niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
Vandaag in drachten mooie xperia gescoord... Tegen 7 uur kon ik met 3 maten zo naar binnen en we stonden na 15 minuutjes weer buiten. Top deal! Tot ziens Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Drachten is mij te ver weg :P
Sowieso zijn die shops wel uit de richting de laatste tijd. Ook is het afwachten wat T-Mobile met de nieuwe abo's gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Senor Sjon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:07:
Drachten is mij te ver weg :P
Sowieso zijn die shops wel uit de richting de laatste tijd. Ook is het afwachten wat T-Mobile met de nieuwe abo's gaat doen.
ja nieuwe abo's is afwachten maar dan nog is de huidige aanbieding met een gratis Z helemaal niet verkeerd.

groet Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 21:02
Hey, mensen bedankt voor de info van deze openingsacties. Mijn zusje heeft dr telefoon gehaald in hoogezand / 19 april openingsactie.

Telefoon was gratis, 25 nog wat in de maand voor 2 jaar.
Ze had nu Hi, en daar moest ze nog tot ergens in augustes haar abbonoment uitzitten, maar ze maakte bij T-mobile hier geen probleem van en kon zo alvast de telefoon mee krijgen, 4 maand van te voren.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Oggy schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:37:
Hey, mensen bedankt voor de info van deze openingsacties. Mijn zusje heeft dr telefoon gehaald in hoogezand / 19 april openingsactie.

Telefoon was gratis, 25 nog wat in de maand voor 2 jaar.
Ze had nu Hi, en daar moest ze nog tot ergens in augustes haar abbonoment uitzitten, maar ze maakte bij T-mobile hier geen probleem van en kon zo alvast de telefoon mee krijgen, 4 maand van te voren.
Graag gedaan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:44
Wel balen dat ze hem nu gratis aanbieden terwijl er wel 50 euro stond, lekker mensen naaien die hem 3 weken geleden hebben gekocht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
Cyclonic schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:00:
Wel balen dat ze hem nu gratis aanbieden terwijl er wel 50 euro stond, lekker mensen naaien die hem 3 weken geleden hebben gekocht zeg.
Heb de telefoon als één van de eerste(openingsactie in woerden), maar die 50 euro maakt mij echt niks uit. Degene die hem eerder gekocht hebben, konden eerder met de telefoon aan de slag. Dat je eerst 50 euro voor het toestel moest betalen, neem je dan voor lief. Het heeft ook gewoon te maken met vraag en aanbod, want de prijs van de xperia z is afgelopen weken ook langzaam gezakt.

Het blijft in ieder geval een goede deal. 50 euro extra maakt het er geen slechtere deal van. Wees juist blij dat ze deal omlaag brengen, want des te meer mensen kunnen de telefoon aanschaffen. Dat natuurlijk weer belangrijk is voor updates en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-10 21:35
Precies :( beetje vreemd. Maar desondanks blijft het natuurlijk nog wel een nette actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Drie weken geleden vond je het toch ook een goede deal?

Dat is marktwerking, toestel verouderd, of T-Mobile heeft de nieuwe batch nog goedkoper kunnen kopen. Minder vraag (denk ik niet), wie zal het zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toch niets geks aan? Je krijgt het toestel of de abo voor nop, take your pick. Toestel is nu natuurlijk ook goedkoper vanwege de aanstormende One en S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb gisteren ook bij Hoogezand de Sony Xperia Z gehaald i.c.m. iSmart 200. Erg fijn dat dit board er nu is met aanbiedingen! Mijn ouders die toevallig gisteren langskwamen ook blij gemaakt met dit abonnement. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denzel1990
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 09:38
Geldt die in hoogezand nog? of is dat maar 1 dag geldig. Ik ben al klant bij tmobile en moet mijn abbo vernieuwen. Enig idee wanneer er weer een actie is? Ik zou maar wat graag zo'n sony xperia willen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of je leest het topic even door in plaats van het laatste bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De shops in Groningen stad gaan deze aktie voeren als 'crazy days' ergens komende maanden. Misschien moet je even in de winkel informeren of ze al weten wanneer die komt. (en welke toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:59
Nog nieuws.. nieuwe shops? Ik zit nu op prepaid en wil weer een abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Zoals ook in de TS staat: Hardenberg komt eraan, wanneer? Geen idee, ergens aankomende weken op een dag wanneer ze koopavond hebben daar.
Als niemand een foto of scan van de aanbieding maakt dan is die datum niet eerder bekend dan op de avond voor de openingsdag wat ze dan vermelden op Facebook.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19

IkWilbert

Het is mij!

Ik weet niet of dit hier echt thuis hoort maar ok...
Zag deze net op twitter voorbij komen:

SamsungMobileNL ‏@SamsungMobileNL 3m RT @ThePhoneHouseNL Zat 27/4 Phone House Kalverstraat: De 1e 100 klanten: een gratis GALAXY S4 bij een 1-jarig T-Mobile iSmart abo!! OP=OP

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
IkWilbert schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:47:
Ik weet niet of dit hier echt thuis hoort maar ok...
Zag deze net op twitter voorbij komen:

SamsungMobileNL ‏@SamsungMobileNL 3m RT @ThePhoneHouseNL Zat 27/4 Phone House Kalverstraat: De 1e 100 klanten: een gratis GALAXY S4 bij een 1-jarig T-Mobile iSmart abo!! OP=OP
Inderdaad https://www.facebook.com/PhoneHouseNederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bericht staat in de header. Maar 57,50*12+30,50=720 euro. Wel goedkoper dan twee jaar, maar per maand natuurlijk afschuwelijk duur. Dan moet je ook nog parkeren in de buurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:18
Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:09:
Bericht staat in de header. Maar 57,50*12+30,50=720 euro. Wel goedkoper dan twee jaar, maar per maand natuurlijk afschuwelijk duur. Dan moet je ook nog parkeren in de buurt. :P
Gelijk heb je, dit is mij in ieder geval te duur. Bijna 60euro per maand is iets te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Na enkele maanden wachten op een opening in de buurt, is degene (vrouw) waar ik een abonnement voor zocht, toch gezwicht voor de Apple iPhone 4 deal van Ben (300 belminuten, 1000 SMS en 500MB data voor € 23,50 per maand en€ 25,00 eenmalig) Met reden dat ze de Samsung Galaxy S3 en de Sony Xperia Z te groot vond voor haar hand. De Apple iPhone 4 is oud maar voldoet aan haar verwachtingen nog zeker een jaar. De deal is één van de betere op dit moment, maar zeker niet zo goed als van de openingsactie (Ik heb zelf de Samsung Galaxy S3 van de openingsactie al sinds vorig jaar juli).

Je kan mij niet wijs maken dat er geen prijsafspraken zijn in Telecomland, alle normale abonnementen met een beetje leuke telefoon (iPhone 4S/5, HTC One, Galaxy S3, Galaxy S4, Xperia Z) komen met 24 maanden boven de € 25,00. Dit was enkele jaren geleden zeker niet zo met een normaal bel en data abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Jumpman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:07:
Na enkele maanden wachten op een opening in de buurt, is degene (vrouw) waar ik een abonnement voor zocht, toch gezwicht voor de Apple iPhone 4 deal van Ben (300 belminuten, 1000 SMS en 500MB data voor € 23,50 per maand en€ 25,00 eenmalig) Met reden dat ze de Samsung Galaxy S3 en de Sony Xperia Z te groot vond voor haar hand. De Apple iPhone 4 is oud maar voldoet aan haar verwachtingen nog zeker een jaar. De deal is één van de betere op dit moment, maar zeker niet zo goed als van de openingsactie (Ik heb zelf de Samsung Galaxy S3 van de openingsactie al sinds vorig jaar juli).

Je kan mij niet wijs maken dat er geen prijsafspraken zijn in Telecomland, alle normale abonnementen met een beetje leuke telefoon (iPhone 4S/5, HTC One, Galaxy S3, Galaxy S4, Xperia Z) komen met 24 maanden boven de € 25,00. Dit was enkele jaren geleden zeker niet zo met een normaal bel en data abonnement.
Alles wat je zegt klopt, maar je moet in acht nemen dat iedereen tegenwoordig wifi ter beschikking heeft. Door het gebruik van wifi kan je allerlei apps downloaden waarmee je gratis kunt communiceren (skype, whatsapp, viber etc). Daarnaast heeft een groot deel van de mensen een smartphone waarmee je deze apps kunt gebruiken. Om toch wat te verdienen hebben providers de data abbonementen beperkt en de abbonementen duurder gemaakt. Ook zullen ze onderling prijsafspraken hebben denk ik.

Ik ben momenteel ook aan het wachten op een openingsactie van tmobile, het is absurd wat ze voor abbonementskosten vragen als je regulier bij tmobile besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Jumpman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:07:

Maar als je berekent dat de aanschafprijs van een htc one (650 euro) over 24 maanden verdeeld op 27 euro pm uitkomt, dan is een abonnement van 25 euro pm met ruime internetbundel ook niet realistisch. Hiermee poog ik niet te zeggen dat de huidige abonnementsprijzen niet tegen het absurde aanschurken, maar 25 euro p/m is in een normaal verdienstmodel niet mogelijk i.c.m. een premium toestel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Ok, 25 euro per maand is niet reeel maar je zou toch wel verwachten dat 35 tot 40 euro wel mogelijk is. Wat ik nu heb gezien is dat het bedrag rond de 55euro 2 jaar lang (minimaal), dat is absurd.

ps: ik ben ook gewoon aan het zeuren :9 , ik wil namelijk de xperia z. Je doet er niks aan.

[ Voor 18% gewijzigd door novosibirk op 24-04-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hee waarom nemen jullie de consumenten prijzen van de toetstellen.. telecoom aanbieders krijgen de telefoon goedkoper hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-09 15:05
Bij T-mobile Rotterdam op de Lijnbaan, 27 april a.s.:

24 maanden 50% korting op iSmart 300 + onbeperkt internetbundel + gratis Samsung S4.

Ik heb een foto van de poster (gevonden op metroperron in Rotterdam), maar ik weet niet hoe je dit moet uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sst, nu moet ik nog langer wachten zaterdag en hopen dat ie er nog is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is nog wat beter: AllAboutPhones tweette gisteren:
„The Phone House Kalverstraat Amsterdam: De eerste 100 klanten
krijgen een gratis GALAXY S4 bij een 1-jarig T-Mobile iSmart 300 abonnement”

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
Iets naar boven scrollen CLB ;)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank, stond op de 'vorige' pagina, niet zo snel gezien, kom hier niet zo vaak :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:47
Geen12 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:14:
Bij T-mobile Rotterdam op de Lijnbaan, 27 april a.s.:

24 maanden 50% korting op iSmart 300 + onbeperkt internetbundel + gratis Samsung S4.

Ik heb een foto van de poster (gevonden op metroperron in Rotterdam), maar ik weet niet hoe je dit moet uploaden.
Hier de weblink http://www.samsung.com/nl...oductie-samsung-galaxy-s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
ik hou van je geen12 :D , die ga ik dan halen.

Kan je wel even foto uploaden!
btw foto uploaden kan je hier : http://imageshack.us/

en dan gwn linkje plaatsen hier op het forum van de geuploade foto

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Zaterdag maar eens naar de Lijnbaan toe :-D

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 06-10 07:43
Dit meen je niet! Ik heb een paar dagen geleden de dienst van een collega overgenomen; as zaterdag van 9 tot 17 uur. Doe je eens een keer aardig.
fml... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Als we even op de hoofdpagina van samsung kijken dan zien we alle GSM toko's in NL die een mooie actie houden :*) ook al zijn het er totaal maar 3 :P

http://www.samsung.com/nl/news/ted

[ Voor 10% gewijzigd door jdwrist op 24-04-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
yur400 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:13:
Dit meen je niet! Ik heb een paar dagen geleden de dienst van een collega overgenomen; as zaterdag van 9 tot 17 uur. Doe je eens een keer aardig.
PWNT! hahaha

zie je daar zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Ik denk dat ik vanuit de nachtdienst maar gelijk doorrij hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
yur400 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:13:
De winkel opent pas om 9.30 volgens de site? Maar goed, kan ik vast een zwarte reserveren? Ben er rond 9.45. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Graag ook voor mij 1 zwarte :) Welke kleuren zijn er beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er zijn er maar twee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
ga ik er ook maar 1 halen, en daarna gelijk weg doen om een htc one te halen :+ €720 voor 2 jaar plus toetsel is wel erg aantrekkelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door haakjesluiten op 24-04-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
omfg ! beste actie in rotterdam dus haha :D ben alleen wel benieuwd hoe druk het is.. miss beter om rond 12-13 te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Weet iemand of er ook andere smartphones zijn die voor 50% 24maanden eruit gaan? zoals de xperia Z.
Of enkel de s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
novosibirk schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:44:
Weet iemand of er ook andere smartphones zijn die voor 50% 24maanden eruit gaan? zoals de xperia Z.
Of enkel de s4
staat niks over in de advertentie dus lijkt mij niet. Het ''evenement/actie'' is ook gericht op de release van de Samsung galaxy S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het persbericht praat over een blue-carpet event. Dus net als bij de openingsacties zul je het met een S4 moeten doen. Ben benieuwd of ze ook naleveren mocht het op zijn, dan heb je wel vast het abo.

Zowel Samsung als T-Mobile zegt er niets over op FB.

OP=OP is ook vrij knullig, want ze kunnen onbeperkt abonnementen afsluiten en het toestel begint op de markt te komen, dus daar komen er ook nog meer van.

[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:13:
Het persbericht praat over een blue-carpet event. Dus net als bij de openingsacties zul je het met een S4 moeten doen. Ben benieuwd of ze ook naleveren mocht het op zijn, dan heb je wel vast het abo.

Zowel Samsung als T-Mobile zegt er niets over op FB.

OP=OP is ook vrij knullig, want ze kunnen onbeperkt abonnementen afsluiten en het toestel begint op de markt te komen, dus daar komen er ook nog meer van.
Waar lees je dat het OP=OP is? Niet in dat persbericht toch? Ik lees wel net op tweakers dat er leveringsproblemen zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat staat op de plaatjes bij Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
welke facebook :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 05-10 16:16
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:44:
Dat staat op de plaatjes bij Facebook.
Volgens mij worden twee acties door elkaar gehaald. Bij de actie van de Phonehouse in Amsterdam staat op=op. Bij de actie van de T-mobile winkel in Rotterdam wordt dit niet genoemd.
Ik ga daarom vanuit dat je de hele dag terecht kan in Rotterdam, om een abonnement af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
yassiro schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:48:
[...]

Volgens mij worden twee acties door elkaar gehaald. Bij de actie van de Phonehouse in Amsterdam staat op=op. Bij de actie van de T-mobile winkel in Rotterdam wordt dit niet genoemd.
Ik ga daarom vanuit dat je de hele dag terecht kan in Rotterdam, om een abonnement af te sluiten.
Ja dat denk ik dus ook. Bij Phonehouse Amsterdam is het voor de eerste 100 klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dit is van Samsung zelf:

Afbeeldingslocatie: http://samsungpromoties.nl/bluecarpet/bc_tmobile/top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://samsungpromoties.nl/bluecarpet/bc_tmobile/bottom.jpg

Edit, de banner is tweedelig, standaard staat de op=op erop, wellicht een foutje door de andere twee aanbiedingen.

[ Voor 51% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 05-10 16:16
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:52:
Dit is van Samsung zelf:

[afbeelding]
[afbeelding]

Edit, de banner is tweedelig, standaard staat de op=op erop, wellicht een foutje door de andere twee aanbiedingen.
Je hebt gelijk er staat inderdaad op=op. Maar geen aantallen, zoals bij de actie van The Phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Komt denk ik omdat het bovenste deel een standaard format is, die gebruiken ze ook bij shopopeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
We zullen het zien :) ik ben er in ieder geval rond 10:00, heb die dag verder niks gepland dus ik zal en moet met een S4 naar huis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
ik lig om 8uur voor de deur.. en zal mn plek met mijn leven verdedigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Mag ik voor je in de rij? Heb maar 1 telefoon om af te reken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Misschien helemaal offtopic hoor, maar ik krijg net een afbeelding op mijn telefoon van een Vodafone winkel in Utrecht (openingsactie) 50 % korting 24 maanden lang op een vodafone RED abbo. Dus gratis iphone 5 en 50% korting van 64 eu naar 32 eu.

vandaag morgen en overmorgen geldig.

Ik twijfel nu sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die was eerder gepost en weer gewist hier.

Leuk abo, maar wat moet ik met een iPhone5? Ik zit niet op i(soleercel)OS te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Wat gebeurt er als je over die 1GB bundel heen gaat? Aftikken per mb of stopt het?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ls789 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:53:
Misschien helemaal offtopic hoor, maar ik krijg net een afbeelding op mijn telefoon van een Vodafone winkel in Utrecht (openingsactie) 50 % korting 24 maanden lang op een vodafone RED abbo. Dus gratis iphone 5 en 50% korting van 64 eu naar 32 eu.

vandaag morgen en overmorgen geldig.

Ik twijfel nu sterk!
Kan je wat meer info en het adres posten?

[edit]
zie hier \[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

[ Voor 10% gewijzigd door DarkChylde op 25-04-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
kevinl schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:24:
Wat gebeurt er als je over die 1GB bundel heen gaat? Aftikken per mb of stopt het?
Betalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
DarkChylde schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:33:
[...]

Kan je wat meer info en het adres posten?
Hier is dat topic te vinden :) \[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 15:54
Is er iemand al achter of je gewoon de hele dag langs kan komen, en dat je dan misschien even(weekje) moet wachten op de levering van de telefoon als je wat later bent, of is er toch echt een beperkte hoeveelheid beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen idee, maar de hele kudde gaat nu bij Vodafone langs omdat je meer krijgt voor hetzelfde maandbedrag. Dit is wel een redelijke sliding op de knieën van T-Mobile door Vodafone.
Vergelijk maar:
iSmart 300: 300 min / 2.500 SMS / 1.750 MB voor 30,25, S4 gratis.
Red Super: 10.000 min / 10.000 SMS / 4.000 MB voor 35,00, S4 gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 15:54
Tja, mijn abb. (nu bij T-mobile) loopt pas over ruim 3 maanden af, dus Vodafone is geen optie, want daar kan ik pas 2 maanden van te voren mijn abb overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De actie loopt t/m eind juni in verschillende winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Vodafone mmm nee blijf liever bij tmobile :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Nu in de trein terug vanuit Rotterdam.

Het was druk vandaag, heel erg druk. Ik kwam 9.45 aangewandeld en was eigenlijk te laat. Ze werkten met een genummerd flyer systeem die uitgedeeld werden in de rij. De maximale oplage was 500 stuks, waardoor een goed deel mensen teleurgesteld naar huis kon. Had je geen flyer dan had je ook geen telefoon. Dit leidde ook tot een handel tussen wachters en laatkomers.

Ik kwam gelukkig een bekende in de rij tegen en was in staat een flyer te bemachtigen via iemand die vlak bij hem stond. Met nummer 282 was ik iets voor 15.00 aan de beurt. Ik had niet graag nummer 499 willen zijn.

Goede aanbieding, maar nooit weer..
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]