Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dat is geen enkele aanbieding waard denk ik.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Ik heb er ook 6 uur gestaan. Pfff nooit meer maar wel gezellig en een goede deal.

[ Voor 87% gewijzigd door qwerty1 op 27-04-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik was er rond 7:45 voucher nummer 109 en Nu........ kuisverrot wegens te weinig slaap :P

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:47
Heb er ook gestaan, bizar en veel te lang natuurlijk, maar veel beter geregeld dan bij de vodafone deals. Medewerkers waren alsnog rustig en aardig, ondanks dat het zo druk was. Ik ben uiteindelijk heel tevreden (ook over de medewerker van de gouda-shop, die mij aan een nieuwe simkaart heeft geholpen). Ik blijf lekker nog 2 jaar bij t-mobile, was weer helemaal tevreden over de behandeling! Ik had nummer 333, dus de mensen hierboven mogen niet klagen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:55
0900 aangekomen, nummertje 420 ofzo.
Uurtje in de rij gestaan, rond gelopen, terrasje gezeten, saté gegeten, biertjes gedronken, rond gelopen.
Elk uur hebben wel ff gekeken waar de mensen voor ons op dat moment stonden.
Toen 1615 weer achter de mensen gaan staan waar we om 0900 achter stonden, voor de Tmobile store en 1700 naar buiten met de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Sfeer impressie van de Samsung actie zaterdag:
[YouTube: http://youtu.be/LQC9uZ9Wr3k]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij wacht T-Mobile tot minimaal 13 mei omdat dan hun nieuwe tariefstructuur ingaat. Laatste tijd is het wel stil (even de actie van Rotterdam niet meegerekend). Er komt weinig nieuws bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Zal mij niks verbazen inderdaad, ach alles beter geregeld dan bij Vodafone plus volgens mij is hun nieuwe structuur nog best redelijk al weet ik de prijzen nog niet natuurlijk:
http://www.t-mobile.nl/nieuwe-abonnementen

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jup, de enige info die daar staat is het 64kbps als standaard met een 2,50 upgrade voor 100MB en 7,50 voor 500MB. Als dat onbeperkt houdbaar is, dan zie ik blokken van 500MB wel zitten.

Je weet alleen niet hoeveel dat Start verhaal kost. Volgens mij willen ze minimaal 10-15 euro per aansluiting, ook al heeft ie een modemsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 20:34
is een beetje stil geworden in tmobile land. Geen acties meer of dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Woensdag komen de nieuwe tarieven. Vandaar de stilte denk ik. Geheel in stijl met de prijsafspraken in de telecom sector (:P) laten ze nu Vodafone hun gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Nieuwe tarieven vallen erg tegen :(. Lijkt wel alsof ze een binddoek voor de ogen hebben geplaatst, gaan veel klanten verliezen hierdoor. dom dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het ziet ze RED voor de ogen. ;)

De prijzen zijn met ~10 euro per maand verhoogd. Bijvoorbeeld een smartplus 300 met 500 MB is een Stel Samen 300 + 500 MB:
I.c.m. een Note 2 bij PDAshop was ie 823 euro in totaal, nu is dat 1.045 euro voor hetzelfde abonnement. En dan is het toestel nog 2 tientjes goedkoper geworden ook, dus effectief is het 1.065 - 823 = 242 euro meer aan hetzelfde abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Ik vind het niet zo'n smartmix van Tmobile :9
Een vergelijking tussen "onderverhuurder" Tele2 en T-Mobile i.c.m. een S4

300 bel/sms en 500MB kosten € 32.00 p/m en S4 € 193.60 (Bron Tele2 site)
300 bel en 500MB kosten € 42.00 p/m en S4 € 249.95 (Bron TMobile site)

Voordeel tov Tele2: Onbepekt internet en SMS, Maar daar betaal je over 2 jaar wel bijna € 300 extra voor. Bij TMobile krijg je branded toestel

Zijn ze helemaal gek geworden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Uitgaande van het feit dat ze niet mee kunnen concurreren met de overige providers denk ik dat ze zeer binnenkort met zo'n X procent korting actie komen op je abbonement.
Zoniet dan zie ik de grootste faal van tmobile in het vooruitzicht van de afgelopen jaren.

edit: Ik zal en moet zsm een zwarte s4 :o 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door novosibirk op 13-05-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
iemand een idee of ze nog een winkel gaan openen binnenkort? Moet toch maar even de s4 gaan halen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Tja, Hardenberg moet nog komen. Vacatures rond die winkel waren er net zoals bij de andere winkels.
Nog niks te vinden verder daarover en geen idee wat ze nu met hun nieuwe abonnement structuur aan actie gaan doen.

Ik hoop dat ze niet te hard geschrokken zijn van de vodafone acties..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Gezien het feit dat de vodafone acties inmiddels zijn aangepast naar niveautje waardeloos (van: 24 maanden 50% korting en toptoestel gratis, naar: 12 maanden 50% korting en toptoestel gratis, maar overige 12 maanden volle mep) ben ik bang dat dat wel zal meevallen. De actie en reactie van VF toont aan dat:
1) de huidige 'standaard' prijzen dusdanig zijn dat mensen zelfs vanaf 2300 de avond ervoor in de rij willen staan voor een abo met een prijsstelling die 2 a 3 jaar geleden heel normaal was.
2) na voldoende media aandacht en (onverwacht?) groot succes het doel behaald is: slechte aandacht is ook aandacht! en dat het nu weer tijd is om weer dure abo's te verkopen.

Voordeel voor t-mobile is wel dat ik (en mogelijk/hopelijk anderen ook) nu dus voor het eerst sinds lange tijd weer t-mobile als provider overweeg, dus hopelijk is de actie in Hardenberg er een met de (zwarte) One in het assortiment ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Tom Yam op 21-05-2013 00:51 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Was ook van plan te verlengen met de openingsactie van VF, maar dat gaat nu dus mooi niet gebeuren. Ik hoop dat T-mobile nog met iets moois komt voor Hardenberg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
dit is ook een interessante site om bij te houden:
http://www.t-mobile.nl/Pe...onalDomain=www_TMobile_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Die mag wel in de startpost idd. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
LuPo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:57
Die mag wel in de startpost idd. :)
Jaja O-)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Ik heb trouwens contact gehad met de klantenservice van tmobile, echt veel kon ik niet loskrijgen.
"Ja wij weten het ook altijd pas zodra het op de facebook pagina komt, teminste, soms doen we ook een advertentie in de spits misschien kan je die iedere dag even doorkijken"
Alsof die winkels door kabouters gebouwd worden en dat er ineens door iemand wordt opgemerkt, hey een t-mobile winkel, laten we dat even doorgeven aan het hoofdkantoor

Zo behulpzaam altijd die mensen achter de helpdesk:P

Iemand trouwens van plan om naar hardenberg te gaan? Ik zou wel met een tweaker samen willen reizen? met het ov is het echt heel slecht bereikbaar volgens mij...

[ Voor 14% gewijzigd door roger128 op 21-05-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
Grote kans dat de mensen achter de klantenservice (via de telefoon) echt niet weten. Verkopers en klantenservice zijn toch wel de onderste regio van een groot bedrijf als Tmobile. Probleem eens een enorm klacht te leggen en waarschijnlijk wordt je dan doorverbonden naar iemand hogerop. Die zijn altijd wel bereid om wat inside informatie rond te spillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Heeft iemand enig idee / indicatie wanneer shop hardenberg opengaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder gezegd krijg je via de klantenservice (telefoon/facebook) niks los over toekomstige openingen.

Het beste werkt door even in de regio waar de shop opent. (Hardenberg zal regio Enschede zijn?) in de winkel te vragen of ze weten wanneer Hardenberg opent. Vaak laten ze dat daar wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 07:55:
A.s. donderdag (30 mei) opent T-Mobile Middelburg.
Alleen die dag: 24 maanden 50% korting op je abonnement.
Op alle telefoons? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Heb je toevallig een foto van de folder/affiche?

@ Lupo, dat is nog nooit zo geweest en zal ook nu weer niet zo zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Humma Kavula op 25-05-2013 09:53 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier staat ie niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ben benieuwd! Ben hier terecht gekomen n.a.v. de Vodafone mislukking, dacht al gehoord te hebben dat T-Mobile ook dergelijke acties deed. Contract bij T-Mobile loopt over een week af bij mij, dus hard aan een mooie aanbieding toe waar ik wel wat kilometertjes voor wil maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Bushokjes hier in Middelburg-Zuid zijn nog niet vernieuwd. Ik zal het ook in de gaten houden. Ben benieuwd!

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ben ook benieuwd welke toestellen i.c.m. welke abonnementen er aangeboden gaan worden. Hopelijk snel meer duidelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile kiest de toetellen altijd uit, dat zijn er bij voorgaande acties altijd 2 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Betekent dat dat normaal gesproken de actie helemaal niet van kracht is bij andere toestellen, ook niet als deze bijv. duurder zijn en je de meerprijs contant afrekent oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij voorgaande acties kon dat inderdaad niet (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ah, dat maakt het lastig.. Maar eerst maar even afwachten wat voor prijs/korting ze hanteren met de nieuwe abonnementsvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Dank voor het delen! Weet je toevallig of er ook nog iets relevants bij de * linksonderin stond? Vraag me namelijk ook af of dit op alle combinaties van hun "stel samen" abonnementsvorm geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Geldt dit dan voor alle abonnementen? En net als hierboven, zou graag weten waar dat * naar verwijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Freakster86 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:59:
Geldt dit dan voor alle abonnementen? En net als hierboven, zou graag weten waar dat * naar verwijst ;)
Misschien naar op=op alleen maar zal wel bij bepaalde abo's alleen gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
@GZFan, hartelijk dank voor de moeite!

Gezien de vorige acties zal het niet op=op zijn ( ze zeggen van wel maar de voorraad is enorm ) en zal de abonnementsvorm denk ik gelden voor een abbo vanaf 300 minuten en minimaal 2 Gb internet voor 2 jaar.
Die komt redelijk in de buurt van de vorige actie en kost normaal rond de € 60,- per maand ( toestel € 50 ).
Wat dan dus effectief op ongeveer € 30 per maand.

Maar we moeten even afwachten wat T-mobile bedacht heeft.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Zijn er mensen die hierheen gaan? Ik wil wel maar ik heb zelf geen rijbewijs (de dag ervoor is mn examen maar zo snel kan dat niet:P) en met het ov kan je er op z'n vroegst rond kwart over negen zijn, te laat dus.
Ik woon zelf in zevenhoven, dat is dicht bij alphen aan den rijn. Natuurlijk zal ik meebetalen aan de benzinekosten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ik overweeg het, maar kans dat ik ga is niet super groot. Is wel erg ver rijden en wil waarschijnlijk geen S4. :P Maar het is maar de vraag of er binnenkort nog andere shops openen die wel met bijv. de iPhone geldig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Gerucht gaat natuurlijk over hardenberg, maar ja, is die actie met de iphone 5, dat is de vraag:P ik wil in ieder geval de s4:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:41
roger128 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:55:
Zijn er mensen die hierheen gaan? Ik wil wel maar ik heb zelf geen rijbewijs (de dag ervoor is mn examen maar zo snel kan dat niet:P) en met het ov kan je er op z'n vroegst rond kwart over negen zijn, te laat dus.
Ik woon zelf in zevenhoven, dat is dicht bij alphen aan den rijn. Natuurlijk zal ik meebetalen aan de benzinekosten:D
Ligt eraan of ik een auto kan regelen. Wil wel gaan, maar moet op zn laatst weer om half 11 echt weg daar. Als ik ga dan wel dus vroeg. Stuur je wel een DM als ik er heen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Wat betreft T-Mobile Hardenberg zal ik de lokale media in de gaten houden. Zelf wil ik ook mijn abo verlengen en 2 jaar 50% korting incl. telefoon lijkt een goede deal.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:25
J-roenn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:28: [...] Prijzen zijn nu ook bekend,bron: folder in de brievenbus... Samsung galaxyS4 34,50 per maand incl. 5000mb en onbeperkt bellen Sony xperiaZ 29,50 per maand incl. 2000mb en onbeperkt bellen Toestellen zijn gratis, abbo's lopen 2 jaar Voor de sony is er voor 14,99 een smartpack met bookcase, screenprotector en 2x smarttag bij te bestellen, voor de Samsung koop je voor 11,50 een muvit slimcase in zwart of wit erbij.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Zeker lekkere prijzen! Alleen jammer dat het alleen die twee toestellen zijn, gebruik nu twee jaar android en wil eigenlijk wel eens een iPhone proberen.. Moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Hier ook binnen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G7rdUN8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qRDZi6Z.jpg

Abonnementen wel iets duurder dan ik had gehoopt..hoopte eigenlijk op max 30 per maand. Twijfelgevalletje!

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je ook een lager abo mag afnemen en dan wel een eenmalig bedrag betalen voor je telefoon? Bv. Galaxy S4 voor 100euro + 300minuten + 2000gb = omgerekend incl. korting 30,60 euro per maand?

Ook ik had gehoopt op max 30 per maand, dit abo is echt alleen handig als je onwijs veel belt & internet. Voor gelijke bedragen kan je andere abo's afsluiten met iets minder gb en minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ik denk dat dat niet kan. Maar ik denk dat ik morgenvroeg even een berichtje naar T-Mobile ga sturen. Heel misschien willen ze mijn vragen wel beantwoorden. Zou jouw vraag dan evt. ook mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
En deezer zit hier ook niet bij toch jongens?
Als je op de tmobile site het abbonoment selecteerd is het wel mogelijk om deezer erbij te nemen, de prijs exclusief acties komt dan op 71, wat op 1 euro in de maand meer zou komen voor deezer (is niet duur)

Nog even een doorberekening van dit abbo (aangenomen dat er deezer bij genomen kan worden, dus dat de prijs zonder korting 71 euro is) in vergelijking met het muziek pakket wat ik eerst wou nemen

Prijs "actie abbo"
maandprijs: 71/2=35.50
telefoon: 0/24=0
Totaal: 35,50

Prijs "muziekpakket"
Maandprijs: 49/2=24.5
telefoon: 190/24=7.91
Totaal: 32,42

[ Voor 110% gewijzigd door roger128 op 28-05-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ik had even een berichtje gestuurd naar T-Mobile met de vraag of het ook bij verlengen geldig is, en of je ook een andere telefoon kon kiezen. Reactie:
Je mag altijd gebruik maken van deze openingsaanbieding, dus ook wanneer je het contract gaat vernieuwen.
Wel zijn de restricties voor deze aanbiedingen dat het echt gaat om deze 2 toestellen en vormen van tariefplannen zoals aangegeven. Het is niet mogelijk om een ander toestel te kiezen ism met deze 50 % korting op het tariefplan.
Dus alleen de aangegeven telefoons met aangegeven abo's. Deezer zal hier dus denk ik ook niet bij zitten..
Nu nog even beslissen of ik een S4 wil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Opzich wel slim dat zij niet al een hele ridel met openingdata geven, zo krijg je toch meer mensen die echt voor de winkel zelf gaan en uit de regio komen. En niet zoals bij de actie van Vodafone waarbij mensen 150km reizen, een hotel boeken etc.

Voor mij hoop ik dan ook nog op een actie in Noord-Brabant/Limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
Leuke actie, alleen is Middelburg voor mij de andere kant van NL! :)

Ben benieuwd of er binnenkort in de regio Oost-Nederland nog wat nieuwe winkels worden geopend!? Is Hardenberg nog steeds een gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:03
zit er een addertje onder het gras??
wat zeggen die kleine lettertjes op die folder? ik kan het niet lezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Niks spannends, alleen dat op=op is (al zijn ze prima bevoorraad tot nu toe, nog niet gehoord ddat het uitverkocht was) en dat er 30 euro aansluitkosten zijn. En dat de actie alleen geld voor de genoemde toestellen.

heb het abbo zelf al (de vorige actie, 25 p/m maar zonder onbeperkt bellen) en zit geen addertje onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
Ik hoop echt dat je hierbij ook Deezer kan nemen voor die €1,- extra. Als iemand hier uitsluitsel over kan geven hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Ja dat hoop ik ook...
Het is een beetje deal or no deal, deezer kan het verschil maken:P
Waarschijnlijk kunnen andere winkels er ook niks over zeggen, dus zal het een kwestie zijn van gewoon proberen. Hoewel het toch lastig gaat worden om nee te zeggen als je naar middelburg bent afgereist, in de rij bent gaan staan en er dan achter komt dat er geen deezer bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Waah, Was de vorige actie van 25 p/m ook met een gratis S4?

Ik ben net langs de winkel in Middelburg gelopen, en ze zijn nog druk bezig met opbouwen. Op het raam hangen dezelfde flyers als hierboven. De actie is ook echt op het randje voor mij, ik twijfel!

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toen was de S4 er nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem echt per direct willen afsluiten.. maar ik kan echt niet naar middelburg toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Als je echt wilt weten of je Deezer erbij kunt krijgen, stuur dan even een berichtje op Facebook naar T-Mobile Plein, ik had binnen 15 minuten reactie. Al ga ik er vanuit dat het niet kan, aangezien de actie met aangegeven tarieven/bundels is en Deezer daar niet bij staat.

Ik overweeg zelf nu sterk om te gaan, al is het bijna 200km rijden (en dan natuurlijk nog terug..). Alleen ben ik bang dat er bij een volgende opening een betere aanbieding komt. Deze opening is n.l. wel gecommuniceerd met de S4 en Xperia Z, maar er zijn ook 2 openingen geweest (volgens hun Facebook) waar géén vaste toestellen en abonnementen bij stonden, dus waarschijnlijk met toestel/abo naar keuze. De vraag is alleen of dat binnenkort nog een keer gaat gebeuren.. Er zijn daarnaast al wel een stuk of 4-5 openingen geweest i.c.m. de S3/Xperia Z. Vraag me dus af of de toestellen/abo's bij Hardenberg bijv. ook vast gaan staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Deezer:
Bij voorgaande openingen werd gevraagd of je Deezer een maand wilde proberen en kon je dat aan zetten.

Je werd automatisch abbonee als je het niet uitzette... en dat uitzetten ging moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
Ik heb ze al geprobeerd een berichtje te sturen via Facebook, zij konden mij hier niks over zeggen. Zal het misschien morgen als de actie "officieel" is aangekondigd het nog een keer proberen. Aan de andere kant ga ik er sowieso naartoe dus ik kan het ook afwachten...

@JeepX: en hoeveel kostte dat per maand?

[ Voor 7% gewijzigd door InEtVa op 28-05-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Recrush, thnx voor het navragen! Dan wacht ik nog even af tot na de zomer, wie weet wordt de S4 dan goedkoper vanwege de release van de nieuwere versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
InEtVa schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:37:
Ik heb ze al geprobeerd een berichtje te sturen via Facebook, zij konden mij hier niks over zeggen. Zal het misschien morgen als de actie "officieel" is aangekondigd het nog een keer proberen. Aan de andere kant ga ik er sowieso naartoe dus ik kan het ook afwachten...

@JeepX: en hoeveel kostte dat per maand?
€6 per maand voor Deezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Als er op de site gekeken wordt kost deezer inderdaad 6 euro per maand (bij een 24 maanden contract) echter als deze bij zelf samenstellen gekozen wordt dan wordt er muziek pakket korting gerekend, omdat je eigenlijk een muziekpakket neemt met extra internet (van 2 naar 5 gig). de korting bedraagd 4 euro. Dus zou het totaal weer op 2 euro moeten uitkomen, wat dan weer 1 euro extra moet zijn door de openingsactiekorting.
Dit is the best case senario, waarvan ik niet uitga, maar "normaal" is dit wel het geval. Ik weet niet hoe ze het doen met deze aanbieding

De verzekeringen gaan niet door de helft neem ik aan?:P

[ Voor 6% gewijzigd door roger128 op 28-05-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bij de T-mobile shop en Enschede geweest. De medewerkers daar wisten niet precies wanneer Hardenberg opent. Als het goed is binnen nu en 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
@ Roger, als je er überhaupt Deezer bij kan nemen betaal je gewoon de normale prijs daarvoor, zelfde als verzekeringen. Je krijgt alleen 50% korting op de aangegeven toestellen met aangegeven tariefbundels. Dus ALS je al een voordeelbundel/verzekering erbij kunt krijgen, dan betaal je daar gewoon de reguliere prijs voor.

Omdat ik op T-Mobile's Facebook dus gezien heb dat er ook twee openingen waren waarbij toestel+abonnement NIET vast stond en je dus overal 50% korting op kon krijgen, heb ik ze nog een berichtje gestuurd met de vraag of deze vorm van openingsacties nog terugkomt, of dat in het vervolg alles met vooraf vastgestelde toestellen/abo's zal zijn.

Reactie T-Mobile
Wij hebben ook zogenaamde 'Crazy Shop' dagen. Het kan zijn dat deze aanbiedingen afwijken van een openingsaanbieding. Om alvast vooruit te lopen of je volgende vraag :) Nee, wij communiceren niet op voorhand onze aanbiedingen. :)
Dus helaas. Dat wordt dan afwachten.. Ik neig er nu zelf weer naar om niet te gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
jaa want 34,50 + 6 + 10.50 = 50.5 en dat komt toch weer gevaarlijk dicht bij de huidige prijzen waarvan ik heb gezworen die nooit te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sowieso die verzekering had je vroeger nooit en een muziekabo ook niet. Dus je moet wel reëel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Ja daar heb je gelijk in. Twijfels twijfels, want ik heb een vriend (die ook meegaat) die familie in terneuzen heeft, dan is het wel érg makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Twijfel hier ook, maar op het moment is er echt geen betere deal te vinden. Lijkt me eigenlijk ook wel dat Hardenberg dezelfde actie hanteert wanneer die open gaan, en dat is nog verder weg haha. Ik denk dus dat ik erbij ben donderdag ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Jongens, twee uurtjes geleden gepost op de facebook timeline van tmobile.
Een afbeelding van de directie met onderstaand onderschrift:
Onze directie overlegt hier over een belangrijke stap die wij gaan nemen voor onze klanten. Ook benieuwd wat zij bespreken? Morgen in de primeur van onze nieuwe commercial hierover meer....

Zal er last minute nog wat veranderen? en zo ja, en dit is in het voordeel van de consument, veranderd dat dan ook voor de actie in middelburg?

NB: ik denk hardop, ik weet dat geen van jullie (helaas) een glazen bol heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Ze hebben het over "onze klanten". Ik denk dat het eerder gaat over de uitrol van hun 4G netwerk i.p.v. de opening van een winkel, die maar van toepassing is op een fractie van hun klantenbestand. Ik zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
4g zou mooi zijn, de abbonomenten zijn namelijk 4g ready
"Toegang tot het 4G-netwerk, zodra dit beschikbaar is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
is er geen vliegveld in middelburg? kan ik vanaf schiphol ffe naar toe vliegen :P

ik twijfel ook namelijk... is wel 200+ km voor mij :+

[ Voor 26% gewijzigd door novosibirk op 28-05-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Haha, was het maar waar:P
Ik ga met een vriend woensdagavond er al heen, dan blijven we slapen in terneuzen en om 7 uur staan we voor de winkel:D
Misschien een idee om een post bij te houden van wie er sowieso gaat?
Ik kan mezelf roger128 aanmelden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ervaring met zulke aanbiedingen? lange rijen?
Hoe laat is die winkel eigenlijk open? ik kan er verder namelijk niks over vinden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Even voor de beeldvorming wat ook in dit topic te vinden is ;)

Ik kwam om 11 uur aan in meppel, geen rij, 2 man bewaking, gelijk koffie aangeboden, 10 man personeel wat echt geolied werkte.
10 min. later buiten met telefoon en alles geregeld.( en nog een halve bak hete koffie )
Verder in het topic lees je diezelfde verhalen echter moet je rekening houden met spits in de vroege ochtend en vanaf een uur of 16 maar er is koopavond.
Dit is natuurlijk geen garantie voor middelburg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 28-05-2013 23:34 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt allemaal goed!

waarschijnlijk ben ik er ook bij a.s. donderdag.

Weet iemand wat je allemaal moet meenemen voor het afsluiten van een abbonement?

Heb op het moment geen paspoort (vorige maand verlopen :) ) maar wel een rijbewijs, is dit ok als ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Nog even een vraagje, ik wil waarschijnlijk eerst een prepaid tmobile sim halen, en die dan laten overzetten naar dit abonnement (bespaard aansluitkosten en alle resterende beltegoed krijg je als kortingop je 1e factuur )
op de site geven ze aan:
Nadat de overstapaanvraag is ingediend, geldt er een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. Er wordt dan door middel van een kredietwaardigheidsonderzoek nagegaan of T-Mobile jou als nieuwe abonnee kan accepteren.

Er zit dus twee weken wachttijd op. Is dit ook als je een abonnement direct afsluit zegmaar? Dus zonder over te laten zetten van prepaid sim naar abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:02:
Klinkt allemaal goed!

waarschijnlijk ben ik er ook bij a.s. donderdag.

Weet iemand wat je allemaal moet meenemen voor het afsluiten van een abbonement?

Heb op het moment geen paspoort (vorige maand verlopen :) ) maar wel een rijbewijs, is dit ok als ID?
Rijbewijs is een officieel identiteitsbewijs dus daarvoor zou je geen problemen moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
roger128 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:03:
Nog even een vraagje, ik wil waarschijnlijk eerst een prepaid tmobile sim halen, en die dan laten overzetten naar dit abonnement (bespaard aansluitkosten en alle resterende beltegoed krijg je als kortingop je 1e factuur )
op de site geven ze aan:
Nadat de overstapaanvraag is ingediend, geldt er een verwerkingstijd van ongeveer twee weken. Er wordt dan door middel van een kredietwaardigheidsonderzoek nagegaan of T-Mobile jou als nieuwe abonnee kan accepteren.

Er zit dus twee weken wachttijd op. Is dit ook als je een abonnement direct afsluit zegmaar? Dus zonder over te laten zetten van prepaid sim naar abonnement?
Ga er maar vanuit dat dit niet kan, zo stom zijn ze denk ik niet.. Anders gaat iedereen een prepaid sim omzetten naar een abo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Recrush schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:24:
[...]

Ga er maar vanuit dat dit niet kan, zo stom zijn ze denk ik niet.. Anders gaat iedereen een prepaid sim omzetten naar een abo. :P
Eh, dat werkt, zet het niet voor niets in de TS ( of althans heeft altijd gewerkt, ik geef natuurlijk geen enkele garantie ;) )

Kredietwaardigheid wordt altijd getoetst en in de winkel zal je vaak € 0,01 moeten pinnen. Oftewel als je in de winkel dat kan doen verloopt het allicht sneller ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:24:
De Xperia was T-mobile branded in elk geval. (Startscherm en pre-installed apps / bloatware). Simlock niet kunnen testen, geen microSim voorhanden van een andere provider.

Nog een goede tip voor in de OP. Als prepaidklant T-mobile heb je geen aktivatiekosten. Voordat je het abo afsluit dus even ergens een simkaartje regelen als je toch geen nummerbehoud wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
My bad, heb dat stuk niet gelezen. Ook niet relevant voor mij aangezien ik al klant ben :+

Edit: Even het hele topic doorgelezen en zie nu dat ook in Drachten en Hoogezand de toestellen al vast stonden. Omdat er op de T-Mobile Facebook alleen een afbeelding stond met de korting en niet met de toestellen ging ik ervanuit dat je deze zelf mocht uitzoeken. Kans dat je in Hardenberg zelf je toestel kunt kiezen is dus ook nihil. 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door Recrush op 29-05-2013 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:03
weet iemand of je voor iemand anders kan laten verlengen, omdat diegene zelf niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind die drie tientjes aansluitkosten het niet waard om mijn nummer kwijt te raken. Al die instanties bellen om je nummer te wijzigen kost vaak al meer moeite. En tijd=geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Humma Kavula schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:09:
Even voor de beeldvorming wat ook in dit topic te vinden is ;)

Ik kwam om 11 uur aan in meppel, geen rij, 2 man bewaking, gelijk koffie aangeboden, 10 man personeel wat echt geolied werkte.
10 min. later buiten met telefoon en alles geregeld.( en nog een halve bak hete koffie )
Verder in het topic lees je diezelfde verhalen echter moet je rekening houden met spits in de vroege ochtend en vanaf een uur of 16 maar er is koopavond.
Dit is natuurlijk geen garantie voor middelburg ;)
Zo ging het in Hoogezand ook toen ik daar m'n Sony Xperia Z kwam halen met abo voor 25,16 euro p.m. :P

Toen ik 's avonds nog een keer met mijn ouders ging was er wel een klein rijtje. Stuk of 8 mensen ofzo. :)
Ik denk echter met de landelijke aandacht voor de Vodafone openingen dat deze T-Mobile opening in Middelburg opeens ook een stuk meer aandacht gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
De vriend van mij had naar de klantenservice gebeld, die zei dat we het beste ontbijt en lunch mee konden nemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Ik zie jullie morgen ochtend dan! Is het al bekend hoe laat de winkel opent?

Roger128, hou er wel rekening mee dat de tunnel naar Terneuzen ook 5 euro per doorgang kost ;) parkeren in Middelburg centrum is het goedkoopst in de overdekte garages (bijv. De Geere of Achter de Houttuinen).

edit: Gratis parkeren kan bij winkelcentrum Dauwendaele (Vrijlandstraat 51), ongeveer een kwartiertje lopen naar de stad.

[ Voor 17% gewijzigd door Tjado op 29-05-2013 12:32 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
De knoop is doorgehakt, ik ga ook! :P Maak het mezelf alleen maar moeilijk door niet te gaan en als ik toch een andere telefoon wil verkoop ik de S4 gewoon :+

Ik heb even naar openingstijden van T-Mobile Shops gekeken, normaal gaan deze om 09:30 open. Ik ga ervoor zorgen dat ik er vroeg bij ben, (ruim) voor de opening.

Bedankt overigens voor de tip m.b.t. de parkeergarages :Y denk dat ik hem in 1 van die twee neerzet. Dacht slim te zijn door hem gewoon bij het station neer te zetten, maar dat is ook betaald.. :+ Wordt vroeg opstaan in ieder geval voor mij, 189km rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isabeau
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2021
Klopt het dat je 120 dagen voor einde contract huidige provider nummer mee mag nemen? zie cvoorwaarden T-Mobile.
Welkom bij T-Mobile. Hartelijk dank voor je keuze voor T-Mobile. Met dit formulier doe je een aanvraag
tot Nummerbehoud. Met Nummerbehoud neem je je huidige mobiele nummer(s) mee naar T-Mobile.
Volg onderstaande tips bij het invullen van het formulier, dan kunnen wij je aanvraag zo snel mogelijk behandelen.
1. Vul het formulier in met blokletters. Het is verplicht om alle velden in te vullen, anders kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen.
2. Per telecomaanbieder dien je een apart formulier in te vullen en op te sturen.
3. Vergeet niet een fotokopie van je oude simkaart(en) mee te sturen.
4. Weet je zeker dat je al kunt opzeggen bij je huidige telecomaanbieder? Zo niet, bel dan met de klantenservice van deze aanbieder.
5. Nummerbehoud kun je minimaal 5 dagen en maximaal 120 dagen voor je geplande overstap aanvragen.
6. Na je aanvraag krijg je binnen 10 werkdagen een reactie op de aanvraag Nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
isabeau schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:13:
Klopt het dat je 120 dagen voor einde contract huidige provider nummer mee mag nemen? zie cvoorwaarden T-Mobile.
Welkom bij T-Mobile. Hartelijk dank voor je keuze voor T-Mobile. Met dit formulier doe je een aanvraag
tot Nummerbehoud. Met Nummerbehoud neem je je huidige mobiele nummer(s) mee naar T-Mobile.
Volg onderstaande tips bij het invullen van het formulier, dan kunnen wij je aanvraag zo snel mogelijk behandelen.
1. Vul het formulier in met blokletters. Het is verplicht om alle velden in te vullen, anders kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen.
2. Per telecomaanbieder dien je een apart formulier in te vullen en op te sturen.
3. Vergeet niet een fotokopie van je oude simkaart(en) mee te sturen.
4. Weet je zeker dat je al kunt opzeggen bij je huidige telecomaanbieder? Zo niet, bel dan met de klantenservice van deze aanbieder.
5. Nummerbehoud kun je minimaal 5 dagen en maximaal 120 dagen voor je geplande overstap aanvragen.
6. Na je aanvraag krijg je binnen 10 werkdagen een reactie op de aanvraag Nummerbehoud.
Dat durf ik niet geheel te zeggen. Wat ik weet is dat je 4 maanden van te voren al aanvraag mag doen bij t-mobile. De telefoon krijg je gelijk mee. Dit heb ik nagevraagd op de facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Nu online
Winkel is zoals ik al dacht om 09:30 open, tot 21:00 's avonds!

De actie/opening staat inmiddels ook op de T-Mobile website:
http://www.t-mobile.nl/Pe...onalDomain=www_TMobile_nl
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]