4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Edit: hartstikke rustig hier! Max 15 man in de trein. Net uit Den Bosch vertrokken. Brb benieuwd naar de drukte in Rozendaal.
Edit 2: elk stationnetje een paar man erbij. Verwacht dat maar echt een klein aantal van deze mensen daadwerkelijk naar Middelburg gaat.
[ Voor 62% gewijzigd door brammetje1994 op 30-05-2013 06:39 ]
Verwijderd
Edit: Tweaker boven mij. Ik zit over mijn data bundel heen. Als ik WiFi heb zoals nu in de trein geef ik zo veel mogelijk updates.
[ Voor 17% gewijzigd door brammetje1994 op 30-05-2013 07:21 ]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Is de S4 zoveel meer waard...
[ Voor 21% gewijzigd door brammetje1994 op 30-05-2013 07:32 ]
Had ik wel verwacht. DIe hebben een lange, zware dag voor de boeg. Even een tweaker polltje: Wie gaat er voor de Xperia Z en wie voor de S4?InEtVa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:37:
Heb nog niks gehoord over Deezer nee, het personeel ging vrijwel direct jaar binnen om alles voor te bereiden.
Ik zit er al 3 dagen over te twijfelen. Z is goedkoper en mooier. De S4 is sneller, meer/betere functies, inclusief beter scherm en prestaties.
Twijfel gevalletje.
8 werd er daarnet gezegd.roger128 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:38:
Hoeveel man personeel was het?
Het begint wel erg slowchat te worden, @mods zouden wij alstublieft vandaag tijdens de opening gewoon mogen slowchatten?
• Samsung Galaxy S4
• Sony Xperia Z
Ook een poll maken? Klik hier
Edit:

[ Voor 33% gewijzigd door Tjado op 30-05-2013 08:16 ]
Die ene, met die snor
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mensen nemen vast een vrije dag er voorVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:31:
Haha, ik fietste vanmorgen (tegen acht uur) langs de rij, op weg naar mijn werk.
Grappig dat zo'n aanbieding zoveel teweegbrengt.
LOL!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:46:
[...]
Drink er maar niet teveel van, anders heb je straks ineens méér nodig dan een koffiebeker en een stoel.
Verwijderd
Hopelijk blijft de sfeer bij deze actie wel goed.

Gratis water en eten

Volgens de verkoper was er veel voorraad, dus geef de moed niet op
Die ene, met die snor
Verwijderd
Ik zie dit nu pas!!!
Ik baal als een stekkerrrrrr, want ik zou gebruik maken van de actie bij VF wat nu geen actie meer is!!

Voor mij is het nu denk ik te laat zeker om twee te reizen naar Middelburg??
Ik heb namelijk geen idee hoe het biji T-Mobile izijn werk gaat, kan iemand mij informatie geven hierover?
Wat de spelregels zijn en tot wanneer deze actie geldig is en waar en wanneer de volgende zullen zijn??
Ook op=op?
Het gaat mij om de Samsung Galaxh S4.
Jeeetje wat baal ik hiervan zeg!!

Ajb meer informatie mbt deze actie van T-Mobile!!
Verwijderd
Ik ben bang dat ik boor niets die kant op kom, ik woon in de omg Breda..
het is mogelijk om deezer erbij te nemen. Je betaald de eerste 2 maanden 3 euro en daarna 6 euro. He5 is wel direct voor 24 maanden.
Verwijderd
Gefeliciteerd aan de mensen die hem hebben gescoord
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
(stel 100 mensen die gemiddeld 4 uur staan te niksen, dat is dan 400 uur dat je even 'weggooit'. Let wel, tijd van een ander. Dat duidt toch wel op een flinke portie arrogantie, dat je dat maar even bepaalt voor een ander).
Desalniettemin, ik zou er graag gebruik van maken, maar dan liever wat dichter bij huis
edit: aanvullng tussen haakjes.
[ Voor 25% gewijzigd door Edddd op 30-05-2013 21:25 ]
/me heeft geen rij gezien in meppelEdddd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:12:
welk licht heeft bedacht dat het handig, voordelig, plezierig of een geschenk voor de mensheid zou zijn om mensen in een rijtje te laten wachten?!?

Ik denk dat er door de mislukte vodafone acties juist mensen naar de T-mobile acties gaan, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
'Een ander laat ook veel mensen langdurig onnodig wachten, dus dat kan ik ook....'
-edit-
Gezien de foto van GZfan hieronder:
Daar kan vodafone nog wat van leren.
[ Voor 21% gewijzigd door Humma Kavula op 30-05-2013 23:56 ]
Verwijderd
Zijn dan wel goeie werktijden!!!!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:56:
[...]
Zojuist kwam ik weer langs. Nog altijd een rij :-)
Zie foto:
http://db.tt/kdz8HEK4

- Er vormt zich een veel kleinere rij -> minder reclame en aandacht voor de winkel
- Nummertjes worden verwisseld/verhandeld -> gezelligheid/sfeer in de rij verdwijnt volledig.
Kortom, ik vond het een prima actie van T-M, als je korting wilt moet je er ook iets voor over hebben.
Actie duurt ook maar één dag i.p.v. drie dagen, mensen kunnen zich ~een week voorbereiden i.p.v. maanden en elke maand is ergens wel een opening i.p.v. een korte periode van twee maanden alles. Nummertjes werden wel gebruikt toen in Rotterdam de launch van de S4 was bij T-Mobile. Dat was ook wel nodig, want die rij was enorm.
Ik vind het ook een prima actie. Zoals ik al aangaf, zou ik het ook overwegen, mits wat dichter bij huis. Dat staat los van het feit dat iemand de keuze heeft om (minimaal) tientallen mensen onnodig en langdurig in een rijtje te zetten. Alleen maar omdat het kan.... Dan sta je toch wel op een bijzondere manier in het leven (om het maar even heel erg netjes en voorzichtig te formuleren).mrottjers schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:18:
Voor wat betreft de discussie over nummertjes:
- Er vormt zich een veel kleinere rij -> minder reclame en aandacht voor de winkel
- Nummertjes worden verwisseld/verhandeld -> gezelligheid/sfeer in de rij verdwijnt volledig.
Kortom, ik vond het een prima actie van T-M, als je korting wilt moet je er ook iets voor over hebben.
Juist die rijen, bij de Vodafone winkels, waren sfeerbepalend in negatieve zin.
Over de rij als reclamemiddel verschillen we van mening. Een korte rij (waar je maximaal een half uurtje in staat) toont ook drukte. Maar nodigt ook uit om er te gaan staan. Hoe langer de rij hoe waardelozer de organisatie. Dat straal je althans uit, je biedt wat aan, maar kunt niet op een klantvriendelijke manier leveren. Maar goed, klantgerichtheid staat op een bijzonder laag niveau bij veel grotere organisaties. En in Nederland wordt snel genoegen genomen met een geringe klantgerichtheid.
En dat is in mijn ogen erg onprofessioneel. Omdat je een mooie aanbieding hebt, mag je je klantgerichtheid op ander vlak verwaarlozen? Ik snap niet hoe men dat goed kan praten.
.
Bij de introductie van een nieuwe iPhone is er geen reden om in de rij te gaan staan. Het betreft een apparaat dat gewoon in de verkoop gaat tegen normale condities. Bij deze T-Mobile actie worden mensen gedwongen om langdurig en onnodig in de rij te gaan staan indien ze gebruik willen maken van de éénmalige/tijdige actie. Zou ik een iPhone willen, dan zou ik er zeker niet voor in de rij gaan staan. Zou ik gebruik willen maken van de actie van T-Mobile, dan zou ik wel langdurig en onnodig in de rij moeten gaan staan. Onzinnig, want er bestaat geen logisch verband. Je benadeelt vele mensen om ze te kunnen bevoordelen, echter de benadeling levert niemand iets op. Dus enkel 'voor de lol'...Senor Sjon schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:26:
Of zijn iPhone klanten anders dan Android klanten?
Desalniettemin geldt het voor elke winkel, wanneer je mag verwachten dat mensen met drommen tegelijk komen, zorg dan dat je systeem om je (potentiële) klanten te helpen klopt. Doe je dat niet, dan is er duidelijk sprake van minachting.
Heb je toevallig meer info hierover of hoe je die verkregen hebt?Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:
Ik denk dat ik wacht tot de winkel in Haarlem geopend word. Hoewel ze niet zeggen wanneer dat is en wat voor actie er dan gehouden wordt. Ik "hoop" zoiets als dit.
Verwijderd
Ik denk dat we toch redelijk in onze handjes mochten knijpen.
En ja, een abbo afsluiten duurt gewoon even, en bij sommigen iets langer omdat het personeel geduld heeft om alle vragen van de mensen te beantwoorden.
Ik heb 4uur in de rij gestaan, was achteraf gezien helemaal nietzo erg
Wat iphone betreft, daar kan je nooit iets voordeligs verwachten, en ik verdien in 4uurtjes niet het voordeel wat je met die aanbieding haalt
Voor wat hoort wat
Begrijp ik wel. En, nogmaals, ik zou het ook doen indien in de gelegenheid. Echter, zou ik zelf zo'n actie organiseren, dan zou ik hier rekening mee houden.
"Voor wat hoort wat" gaat hier niet op, aangezien het urenlang wachten hen niets brengt. Het is gewoon dom (niet dat je het doet
Maarre.... gefeliciteerd met je nieuwe phone !
[ Voor 8% gewijzigd door Edddd op 31-05-2013 14:34 ]
Verwijderd
Dankje! ben er zeker tevreden mee
Uit betrouwbare bron weet ik dat er 20 juni in Almere een winkel wordt geopend.bdvb schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:59:
Weet iemand toevallig wanneer er weer een winkel wordt geopend?
Ik heb nog 18 dagen keuzestress, S4 of Experia Z...
[ Voor 10% gewijzigd door Coolblue op 02-06-2013 10:42 ]
Verwijderd
Ik ben bij de actie geweest in alphen en ik schat dat ik ongeveer nummer 100 was.
Na 5 kwartier stond ik buiten.
Ze deelden van te voren al formulieren uit zodat je deze al ingevuld mee naar binnen kon nemen.
Bovendien hadden ze een tijdelijke opstelling er bij geplaatst waardoor er 7 balies waren voor bestellingen en nog een losse balie voor de betaling.
Ik vind dat wel vervelend, ik heb liever dat ze me weinig tijd schenken waardoor ik 5 kwartier hoef te wachten ipv 5+ uur omdat ze me de verzekering, de accessoires, de muziekdienst, etc etc gingen uitleggen, ook al had ik gemeld dat ik dit allemaal niet wilde.
Ik snap het wel, maar als ik mag kiezen dan duidelijk liever gewoon sneller.
Het gaat om de T-mobile middelburg actie.Servertje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:06:
Misschien heb ik het gemist, maar om welke actie ging het?
Verwijderd
Ik vond het zelf een fijne ervaring.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 05-06-2013 15:33 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 05-06-2013 15:33 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Wat ik in Middelburg een T-Mobile medewerker hoorde zeggen toen ik in de rij stond is dat de 24 maanden 50% kortingsactie ook geldig is voor zakelijke klanten. Deze zouden een week lang van de actie gebruik kunnen maken. Meer weet ik hier niet van maar ja, het is dus blijkbaar mogelijk.Roflmao schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:48:
Kan je ook met een zakelijke abbo van deze actie gebruikmaken? Of alleen zoals bij Vodafone met particuliere abbo's.
Hier is een foto ervan. Lukte me niet direct het plaatje in de post te zetten.
https://www.dropbox.com/s...421hr/20130605_080850.jpg
Veel plezier ermee
Wuuuutmiyazakiman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:15:
Zag net op Haarlem station de pooster voor het openen van de nieuwe winkel daar. Is volgende week woendag en het gaat om een zelfde (soort actie).
Veel plezier ermee
Wel iets meer mijn richting maar toch nog redelijk ver
[ Voor 5% gewijzigd door Camo op 06-06-2013 21:11 ]
Ik woon in Amsterdam en ik ga ZEKER vrij nemen voor die actie. Het is wel jammer dat het alleen de Galaxy S4 is, maarja misschien verkoop ik hem en koop ik alsnog een HTC One.
Ik neem aan dat de S4 gratis is?
[ Voor 4% gewijzigd door Roflmao op 07-06-2013 22:47 ]
Ja die is gratis,Roflmao schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:44:
Ik wil zeer graag naar die actie, maar waarom staat daar beneden vraag naar een medewerker voor de voorwaarden? Iemand een idee? Zitten er soms addertjes onder het gras oid?
Ik woon in Amsterdam en ik ga ZEKER vrij nemen voor die actie. Het is wel jammer dat het alleen de Galaxy S4 is, maarja misschien verkoop ik hem en koop ik alsnog een HTC One.
Zal wel weer precies het zelfde abonnement zijn als de vorige keer
Ik denk er zelf ook aan om hem dan te halen en die S4 te verkopen maar dan misschien nog voor de i5 te gaan.
Op de poster van de middelburg actie stond toendertijd geloof ik ook alleen een S4, maar de actie zelf was ook met een Xperia Z. Zo gaat het altijd eigenlijk, dus ga er maar vanuit dat het deze twee toestellen zijn. Waarschijnlijk is de actie gewoon weer 2 jaar 34,50 p/maand, toestel gratis.Roflmao schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:44:
Ik wil zeer graag naar die actie, maar waarom staat daar beneden vraag naar een medewerker voor de voorwaarden? Iemand een idee? Zitten er soms addertjes onder het gras oid?
Ehhh... 13 juni is toch donderdag?miyazakiman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:15:
Zag net op Haarlem station de pooster voor het openen van de nieuwe winkel daar. Is volgende week woendag en het gaat om een zelfde (soort actie).
Veel plezier ermee
[ Voor 89% gewijzigd door Perkouw op 09-06-2013 00:15 ]
En wat voor abonnements vorm zit daaraan vast ?Recrush schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:15:
[...]
Op de poster van de middelburg actie stond toendertijd geloof ik ook alleen een S4, maar de actie zelf was ook met een Xperia Z. Zo gaat het altijd eigenlijk, dus ga er maar vanuit dat het deze twee toestellen zijn. Waarschijnlijk is de actie gewoon weer 2 jaar 34,50 p/maand, toestel gratis.
sorry heatonme, over het hoofd gezien..
[ Voor 4% gewijzigd door Vizar op 11-06-2013 12:02 ]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]