Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Er staat tot 50% korting.hupske schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:56:
Hoe zit het dan met de sim-only die erbij staat? Er staat voor 20e per maand. Zonder de korting is dat abbo 23e. Maar ze zeggen dat daar 50% korting op zit? Ik snap het niet.
Zo ver was ik ook. Zet er dan geen plaatje bij met 50% bij die producten, want daar zit GEEN 50% op. Dan moet je gewoon adverteren met dat je 13% korting krijgt daarop.
En mijn ik snap het niet is meer de vraag of dat toegestaan is
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 21-08-2016 21:26 ]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen tochhupske schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:25:
[...]
Zo ver was ik ook. Zet er dan geen plaatje bij met 50% bij die producten, want daar zit GEEN 50% op. Dan moet je gewoon adverteren met dat je 13% korting krijgt daarop.
En mijn ik snap het niet is meer de vraag of dat toegestaan is
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Haha, dat gaat wat ver. Maar kan mij goed bedenken dat er veel mensen door misleid worden en echt denken dat die aanbieding 50% is(wat niet zo is).Kiswum schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:29:
[...]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen toch
Schoonmoeders is iig toe aan een nieuw abonnement, dus houd hun pagina wel even een tijdje in de gaten of er een goede aanbieding voorbij komt
Ik zal de pagina dus goed in de gaten houden, maar de vorige keer was een dergelijke actie niet echt rendabel.
Dan zijn meestal de beste aanbiedingen.
Je krijgt voor zover ik weet korting op je bel en internet bundel. Je betaalt nog apart je toestel af, daar krijg je geen korting over.Kiswum schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:29:
[...]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen toch
Volgens mij zijn de aansluitkosten nu ook voor iedereen gratis. Je betaald echter wel de eventuele toestelkosten.
Bij een sim-only betaal je wel de volledige kosten voor de standaard startbundel.
(eerder deze ochtend dacht ik dat het startbundel van €10,- bleef zoals het was, maar daar krijg je nu in ieder geval 50% korting op)
[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 22-08-2016 23:35 . Reden: sim-only toegevoegd ]
Lijkt me niet handig als je je nummer graag zou willen behouden. Ik wil niet in een administratieve rompslomp terecht komen als de provider mijn nummer niet op tijd kan overzetten. Ik kan dan beter 1 maand de volledige kosten betalen dan de moeite nemen om slechts 1 maand even over te stappen.ASW1 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:19:
In dat geval zou ik een maandelijks opzegbaar abonnement nemen en dan in december nog eens kijken.
Dan zijn meestal de beste aanbiedingen.
Mijn vorige reactie aanpassen met de bovenstaande quote, was beter geweest
[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 22-08-2016 23:36 ]
Maar dan moet je wel twee maanden doen, de goede aanbiedingen starten niet automatisch al op de eerste dag van december.
20Gb en onbeperkt bellen voor maar 25 euro per maand! Ben tevreden
Anoniem: 810977
Als je een abonnement neemt met 0 euro bijbetalen krijg je geen korting.
Als je kiest voor het hele toestel in 1 keer betalen dan krijg je 50% korting op de losse toestelprijs
Als je kiest voor de tussenoptie dus iets van 100 euro aanbetalen dan krijg je ook korting maar minder.
Daarnaast krijg je nog iets van 10 euro korting 24 maanden lang. dus dat is de aanbieding
En dan ook nog eens alleen op geselecteerde toestellen

Mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik kom dan op 32.50 uit.RRCreations schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:24:
Heb ook gescoord;
20Gb en onbeperkt bellen voor maar 25 euro per maand! Ben tevreden
De nieuwe Sony Xperia X compact doet trouwens nu ook mee met de actie op de T-Mobile site.
Alleen noem ik dat nou niet echt een actie, heb mijn huidige abo met Z3c vergeleken met exact hetzelfde voor de Xc.. Betaal nu minder zonder een actie destijds..AquaSheep schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:49:
De nieuwe Sony Xperia X compact doet trouwens nu ook mee met de actie op de T-Mobile site.
Ok, kleine kanttekening dat de Z3c al goedkoper was dan de Xc zie ik net op de bon, €120,- minder zelfs dan de € 408 van de Xc maar ja, dat is ook de premiumprijs van het als eerste willen hebben.
Punt blijft dat dit nog steeds niet super goedkoop is, aantrekkelijk om mee te nemen in je keuze maar geen no brainer zoals vroegah..
Mijn excuses voor mijn late reactie;XyberBorg schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:35:
[...]
Mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik kom dan op 32.50 uit.
Bij T-Mobile zag ik dat voor een S7 Edge met onbeperkt minuten en 20GB het volgende moest betalen
574,19 euro voor het toestel en 25 euro per maand voor de abonnement
Dat was dus inderdaad 7,50 goedkoper dan de sim only prijs.
Had het volgende gedaan bij tweakers;
Advertentie geplaatst wie een S7 Edge wilde voor 575 euro. Vervolgens reageerde iemand erop die het wilde. Hij betaalde de toestel in persoon en ik kreeg mijn gewilde abonnement.
Snap trouwens niet waarom ze niet gewoon ook bij sim-only 25 euro aanhouden.
Hetzelfde dus wat @AquaSheep zei.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2016 22:32 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 29-10-2016 23:43 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]