[Aanbiedingen] Media Markt Gekkenhuis 2016 (26-30 okt)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 18:56
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar deze aanbieding. maar twijfel of ik dan toch niet moet kijken naar de 5 8)7
Ik verwacht morgen geen introductie, maar houd sowieso de verpakking dicht tot na de keynote ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 17:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ryan_ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

2GB. :X Mijn 6GB bundel haalt het meestal nog maar net tot het einde van de maand.
Het kan aan mij liggen, maar ik weiger om afhankelijk te zijn van het mobiele netwerk.

Wifi heb ik thuis en op werk; navigatie voor West-Europe heb ik offline opgeslagen net als alle Apple Music-liedjes. Ik zou met 500MB al uit mijn voeten kunnen. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:43
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar deze aanbieding. maar twijfel of ik dan toch niet moet kijken naar de 5 8)7
Misschien wel, maar ik zou liever iets meer uitgeven voor een gewone i5 variant.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
basset schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Misschien wel, maar ik zou liever iets meer uitgeven voor een gewone i5 variant.
Is die zoveel beter dan ?, ik dacht dat deze te vergelijken was met een i3, en dan met passieve koeling.
niet heel high end maar prima voor studie/internet gedrag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Kijk wel een beetje uit met het leasen van fietsen. Ik heb de voorwaarden niet helemaal doorgespit, maar 129 per maand (3 jarig contract) voor een electrische bakfiets met een nieuwprijs van 3999 is nou niet een heel sterke aanbieding.

Voor het geld wat je aan lease betaalt, kun je hem gewoon kopen, 3 jaar all risk verzekeren en laten onderhouden door je fietsenmaker. Daarna is de fiets nog steeds van jou en bij lease is dat meestal natuurlijk niet zo.

Bakfietsen zijn zo populair (electrische zal helemaal hot zijn), dat je ze na 3 jaar gebruiken gewoon binnen 3 dagen voor een goede prijs kunt verkopen (zelfs via MP). Dit lijkt vooral op een goeie deal voor de leasetoko.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 25-10-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 27-05 15:43
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Is die zoveel beter dan ?, ik dacht dat deze te vergelijken was met een i3, en dan met passieve koeling.
niet heel high end maar prima voor studie/internet gedrag ?
Daarvoor zal die idd prima zijn, maar mn gevoel schreeuwt te traag. Ikwil er ook nog een oud 3d spelletje mee kunnen spelen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

piqueno11 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:31:
De ps4 slim met Bf1 bundle trekt wel mijn aandacht met naar €277 euro.

Iemand elders goedkoper gezien??
ik heb hem nu iig opgehaald voor €347, en vraag de €70 terug in de loop van de week..

Volgens mij is de aanbieding wel strak, en zal het ongetwijfeld storm lopen. Ik neem niet de gok dat ik achter het net vis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 23:04
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

ik heb hem nu iig opgehaald voor €347, en vraag de €70 terug in de loop van de week..

Volgens mij is de aanbieding wel strak, en zal het ongetwijfeld storm lopen. Ik neem niet de gok dat ik achter het net vis..
Is dat wel mogelijk dan dat je het bedrag later terug kan krijgen? :|

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

piqueno11 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

Is dat wel mogelijk dan dat je het bedrag later terug kan krijgen? :|
ja, laagste prijs garantie. Als je het binnen 2 weken ergens goedkoper ziet (dus helemaal hun eigen winkel), krijg je het verschil terug.

Ik had geen zin in de drukte morgen, en was bang dat ik het zou missen.. dus probeerde het eerst al nu mee te krijgen. Zelfs dreigen naar een andere winkel te gaan werkte niet, dus toch maar eieren voor mijn geld gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:47
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

ja, laagste prijs garantie. Als je het binnen 2 weken ergens goedkoper ziet (dus helemaal hun eigen winkel), krijg je het verschil terug.

Ik had geen zin in de drukte morgen, en was bang dat ik het zou missen.. dus probeerde het eerst al nu mee te krijgen. Zelfs dreigen naar een andere winkel te gaan werkte niet, dus toch maar eieren voor mijn geld gekozen.
Als in de winkel uitverkocht is op dat moment heb je gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkJK
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet
in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien
dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de
klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
http://www.mediamarkt.nl/...%20Verkoopvoorwaarden.pdf

Dat gaat niet werken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

verkoopster garandeerde me dat het kon... daar moet ik dan maar van uit gaan.

en zo niet, dan wijs ik op artikel 11.2, dat je binnen 14 dagen altijd je geld terug krijgt. Haal ik hem dan alsnog weer.. als hij niet op is... maar dat circus zullen ze wel niet door willen, ik ga gewoon het verschil terugkrijgen neem ik aan

[ Voor 28% gewijzigd door greatgonzo op 25-10-2016 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:07
TommyGun schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:34:
Die Xbox One S aanbieding;

Xbox One S 1TB Wit
Gears of War 4 (download)
Halo 5

319,- euro.

Lijkt een goede aanbieding toch? Alleen zijn het niet de games die ik zoek...

pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Wit
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 339,- op woensdag 28 september 2016.

Bij 4Launch kost 'ie € 368,50 (alleen de console). Oplichters :+

Voor iets meer dan de MM prijs (€ 344,-) heb je wel de Xbox One S 1 TB Battlefield 1 Special Edition...
pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Battlefield 1 Special Edition Groen

First world issues 8)7

Denk toch maar die aanbieding bij de MM scoren en de games proberen te verpatsen.
Wil GoW4 wel overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

verkoopster garandeerde me dat het kon... daar moet ik dan maar van uit gaan.

en zo niet, dan wijs ik op artikel 11.2, dat je binnen 14 dagen altijd je geld terug krijgt. Haal ik hem dan alsnog weer.. als hij niet op is... maar dat circus zullen ze wel niet door willen, ik ga gewoon het verschil terugkrijgen neem ik aan
Begin oktober PS4 gehaald met fifa (bundel) voor 333,-. Iets meer dan week later zelfde bundel alleen toen met extra controller erbij. Kreeg gewoon extra controller erbij toen ik met de aankoopbon aankwam. Goede ervaringen bij MM betreft service, dus ga er maar vanuit dat je gewoon het verschil terug krijgt. Echter blijft MM wettelijk niet verplicht om het product terug te nemen tenzij het product nog ongeopend is of online besteld is.

[ Voor 3% gewijzigd door Superman_FCT op 25-10-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Superman_FCT schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Begin oktober PS4 gehaald met fifa (bundel) voor 333,-. Iets meer dan week later zelfde bundel alleen toen met extra controller erbij. Kreeg gewoon extra controller erbij toen ik met de aankoopbon aankwam. Goede ervaringen bij MM betreft service, dus ga er maar vanuit dat je gewoon het verschil terug krijgt. Echter blijft MM wettelijk niet verplicht om het product terug te nemen tenzij het product nog ongeopend is of online besteld is.
Dat is mijn ervaring ook. Ik heb tijdens First Look in Utrecht (waar Mediamarkt een stand had) een Xbox One met FIFA 17 laten matchen bij Utrecht Leidsche Rijn. ff heen en weer bellen maar ze vonden het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:24
SkyFlyer schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Ik verwacht morgen geen introductie, maar houd sowieso de verpakking dicht tot na de keynote ... ;-)
Keynote? Volgens mij ben je in de war met donderdag. 8)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
rimave schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Keynote? Volgens mij ben je in de war met donderdag. 8)
Denk het niet? Had geen dag genoemd, maar refereer aan Microsoft event morgen woensdag 26-10-2016 16.00-17.30 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 13:15
Ik neem aan dat deze aanbiedingen ook voor de online bestellingen gelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piqueno11
Hier ook alvast de ps4 en bf1 gekocht, krijg morgen het verschil van 70 euro terug :)

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 19:58
Morgen om 10 uur ben ik in de MM ben benieuwd hoe druk het is, wil de cavallaro vouchers niet mislopen.
En hoe mooi het gekkenhuis van 1x1x2mtr staat met de vouchers.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726664

Wat meer informatie over de F1 trip:

Als je het arrangement voor 1 persoon afneemt, ben je verplicht een 1-persoonskamer te krijgen. Dit arrangement is samengesteld op 2 reizigers per arrangement, dus als je voor 1 persoon boekt, krijg je een 1-persoonskamer. Zoals ook al in de folder stond, krijgt een 1-persoonskamer een toeslag van €250,-.

Het is niet mogelijk om te vertrekken vanuit Amsterdam en te landen in Düsseldorf.

Transfer wordt alleen geregeld voor van en naar het vliegveld en van en naar het circuit. Daar vinden eveneens de concerten plaats. Dus geen transfer naar de entertainment parken, maar die liggen heel dichtbij.

De aankomsttijd vanuit Amsterdam is: vrijdag 25 nov. 06.05 uur (lokale tijd). Düsseldorf is: vrijdag 25 nov. 06.35 uur (lokale tijd).

De terugvlucht vanuit Abu Dhabi naar Amsterdam is: maandag 28 nov. 14:05 (lokale tijd). Düsseldorf is: maandag 28 nov. 13:20 uur.

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je veel succes met boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 16:25

Christiano007

Ich bin der champion

Zit er in die Lenovo laptop 1 reep geheugen of 2? 4GB is best aardig, maar 8 is toch wel even wat fijner.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 831821

Ik wil graag de vliegticket voor €200,- voor 2 personen. Kan ik dan zelf voor een datum kiezen of hebben hun geselcteerde data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:10
Hmm, ik dacht de gehele tijd dat de PS4 inclusief CoD én extra controller was, maar het is dus óf CoD, óf extra controller.
Dat maakt 'm een stuk minder interessant. De slim met 1TB + controller + game zie je al veel voor 320-330 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:48

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Christiano007 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:29:
Zit er in die Lenovo laptop 1 reep geheugen of 2? 4GB is best aardig, maar 8 is toch wel even wat fijner.
Volgens de specs 1x4gb

Ik zit toch nog wel te twijfelen... aan de ene kant is een goedkoop laptopje fijn waar je opzich prima op kan werken (die hp voor €300) aan de andere kant die lenovo met een mooie i5 is zeker niet duur!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
henri86 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:43:
Hmm, ik dacht de gehele tijd dat de PS4 inclusief CoD én extra controller was, maar het is dus óf CoD, óf extra controller.
Dat maakt 'm een stuk minder interessant. De slim met 1TB + controller + game zie je al veel voor 320-330 euro.
Sterker nog, er is helemaal geen CoD maar Bf1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]

Als je je geld terugvraagt dan sta je alsnog in de rij hoor samen met alle andere mensen die denken de massa te slim af te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Waarschuwing, klaarblijkelijk zit er geen Pen bij de Surface 4 Pro...

http://www.mediamarkt.nl/...e-type-cover-1476496.html

Ja zo kan je ook een aanbieding scherp krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47
Ik help het je hopen, maar betwijfel het. Je bent imho een essentieel woordje vergeten, namelijk elders. Ik interpreteer dat als iedere andere winkel behalve MM zelf. Maar goed, zoals je al zegt, je loopt weinig risico als je het artikel sowieso binnen 14 dagen terug mag brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 16:25

Christiano007

Ich bin der champion

grun93 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Ik help het je hopen, maar betwijfel het. Je bent imho een essentieel woordje vergeten, namelijk elders. Ik interpreteer dat als iedere andere winkel behalve MM zelf. Maar goed, zoals je al zegt, je loopt weinig risico als je het artikel sowieso binnen 14 dagen terug mag brengen.
Gewoon het product niet uit de verpakking halen, als ze het verschil niet terug willen geven kun je het gewoon retourneren en je aankoopbedrag terug krijgen. Koop je daarna gelijk je terug gebrachte artikel voila. Ook zij weten dat het alleen maar extra administratie is door dit geneuzel en zullen gewoon het verschil terug geven

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:47
[...]

En bcc of coolblue of bol.com gaan gewoon mee met de mediamarkt prijzen.
Hun systemen gaan automatisch mee met de laagste prijs garantie.
Dus die zullen ook gewoon naar beneden gaan en dan is elders wel een lagere prijs.

En wat die gene boven mij zegt.
Zit volgens mij wel 1 maar in als het uitverkocht is bij dat filiaal heb je wel pech.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grun93
Christiano007 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:00:
Gewoon het product niet uit de verpakking halen, als ze het verschil niet terug willen geven kun je het gewoon retourneren en je aankoopbedrag terug krijgen. Koop je daarna gelijk je terug gebrachte artikel voila. Ook zij weten dat het alleen maar extra administratie is door dit geneuzel en zullen gewoon het verschil terug geven
Waarna de voorwaarden aangepast worden waardoor dit in de toekomst niet meer mogelijk is. Begrijp me goed, ik gun het je best en jullie zijn bijdehandter dan ik, maar het doet me toch een beetje denken aan de reclame met die gast die de stekker van een boormachine afknipt omdat de aanbieding was "korting op alles zonder stekker".
Joostje123 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:04:
Zit volgens mij wel 1 maar in als het uitverkocht is bij dat filiaal heb je wel pech.
Hij bedoelde volgens mij dat je hetzelfde artikel meteen weer terugkoopt tegen de aanbiedingsprijs, nadat je het 2 seconden eerder teruggebracht hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door grun93 op 26-10-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
Letterlijk na 1 minuut F1 reis uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
Nou Nou :D

Ik ben gister ook naar de MM gegaan, de ps4 + bf1 opgehaald. Werd mij gegarandeerd dat ik met de bon vandaag het verschil terug krijg :)

Ik vertrouw er wel op hoor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:17

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb wat interne connecties bij Mediamarkt. Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht. Ik heb geen bevestiging, maar ik vermoed dat er een koppeling online/offline was. Ik heb vroeger bij de Mediamarkt gewerkt, uit ervaring weet ik dat dit een slimme stunt was. Ik verwacht niet meer dan 50 tickets voor heel Nederland. Marketingtechnisch slim gedaan, maar weer typisch Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chromecast voor 29,- euro, mooie prijs, scheelt weer een 10 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galena
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-02-2024
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:13:
Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht.
Online was het om 10:06 al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

galena schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:25:
[...]

Online was het om 10:06 al uitverkocht.
Ja klopt, wij vulden alles in en bij het betalen was het "Tickets zijn op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Surface Pro wordt zowel in Apeldoorn als Amsterdam gemeld dat ze niet geleverd zijn, en dat ze morgen komen. Vooral in Apeldoorn erg schimmig, omdat er maandagavond al minimaal 10 sets onder het plastic van het gekkenhuis klaar lagen. Is dus iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

SkyFlyer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:46:
Surface Pro wordt zowel in Apeldoorn als Amsterdam gemeld dat ze niet geleverd zijn, en dat ze morgen komen. Vooral in Apeldoorn erg schimmig, omdat er maandagavond al minimaal 10 sets onder het plastic van het gekkenhuis klaar lagen. Is dus iets anders aan de hand.
Sowieso lame dat ze een nieuwe SKU hebben verzonnen zonder pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03
Alu-hoedjes mode aan. :X

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:13:
Ik heb wat interne connecties bij Mediamarkt. Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht. Ik heb geen bevestiging, maar ik vermoed dat er een koppeling online/offline was. Ik heb vroeger bij de Mediamarkt gewerkt, uit ervaring weet ik dat dit een slimme stunt was. Ik verwacht niet meer dan 50 tickets voor heel Nederland. Marketingtechnisch slim gedaan, maar weer typisch Mediamarkt.
Dit is een beetje lullig om MM zo af te schilderen.
Er waren er zeker meer beschikbaar eerder richting de 1000, het is gewoon een hele goede aanbieding.
In hoorn was deze ook gewoon nog verkrijgbaar, online zal het hoogstwaarschijnlijk beperkte "voorraad" zijn.

Cavallaro vouchers zijn in ieder geval binnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door zoepersooi op 26-10-2016 13:07 ]

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49
TommyGun schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:34:
Die Xbox One S aanbieding;

Xbox One S 1TB Wit
Gears of War 4 (download)
Halo 5

319,- euro.

Lijkt een goede aanbieding toch? Alleen zijn het niet de games die ik zoek...

pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Wit
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 339,- op woensdag 28 september 2016.

Bij 4Launch kost 'ie € 368,50 (alleen de console). Oplichters :+

Voor iets meer dan de MM prijs (€ 344,-) heb je wel de Xbox One S 1 TB Battlefield 1 Special Edition...
pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Battlefield 1 Special Edition Groen

First world issues 8)7

Denk toch maar die aanbieding bij de MM scoren en de games proberen te verpatsen.
Duitse Saturn. X1S+BF1 en extra controller voor €299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 17:38
itsgreen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:45:

Die pen is 60 euro.. Ik heb liever een typecover dan een pen.. Koop je de pen er alsnog bij dan heb je nog steeds 240 euro korting

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wat vinden jullie hier van dan?

http://www.mediamarkt.nl/...schapskoffer-1468255.html

Lijkt me niet veel voor alles wat je krijgt? Of is dit allemaal troep? Ken het merk niet.

Ook de versterker van onkyo voor 167 euro lijkt me geen geld voor het opzetten van een dedicated game ruimte in huis ;-). Heb er alleen te weinig verstand van om te bepalen of dit future proof is als het gaat om 4k, HDR etc. Maar nu ga ik offtopic.

Niet goed dit soort acties voor mij... :X

[ Voor 59% gewijzigd door Workaholic op 26-10-2016 13:38 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

zoepersooi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Dit is een beetje lullig om MM zo af te schilderen.
Er waren er zeker meer beschikbaar eerder richting de 1000, het is gewoon een hele goede aanbieding.
In hoorn was deze ook gewoon nog verkrijgbaar, online zal het hoogstwaarschijnlijk beperkte "voorraad" zijn.

Cavallaro vouchers zijn in ieder geval binnen :)
Lullig? Ik ben gisteren in de winkel geweest om te vragen of het online-only was of dat ik hiervoor ook om 10:00 uur naar de winkel kon komen. In de winkel wordt mij verteld dat het alleen online kon, maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn. Het is gewoonweg erg slecht gecommuniceerd en binnen vijf minuten op, het lijkt wel een concert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Schizo007nl schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Die pen is 60 euro.. Ik heb liever een typecover dan een pen.. Koop je de pen er alsnog bij dan heb je nog steeds 240 euro korting
De type cover krijg je er bijna continu bij... of een dock.. of beide...

Blijf het flauw vinden, beetje goede sier maken met een strakke aanbieding, die eigenlijk minder strak is omdat er minder dan gewoonlijk in de doos zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
SkyFlyer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:46:
Familie/vrienden van het personeel waarschijnlijk. Of zoals men hier consoles koopt. Ene dag halen, andere dag deel terugvragen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Señor Sjon schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Familie/vrienden van het personeel waarschijnlijk. Of zoals men hier consoles koopt. Ene dag halen, andere dag deel terugvragen.
Gisteren werd over de Surface mij hetzelfde verteld in Utrecht, ik dacht ook even slim te zijn, maar ze waren er gewoon niet, zouden donderdag ochtend komen... hopelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:24:

Lijkt me niet veel voor alles wat je krijgt? Of is dit allemaal troep? Ken het merk niet.

Ook de versterker van onkyo voor 167 euro lijkt me geen geld voor het opzetten van een dedicated game ruimte in huis ;-). Heb er alleen te weinig verstand van om te bepalen of dit future proof is als het gaat om 4k, HDR etc. Maar nu ga ik offtopic.

Van de 299 zijn er ongeveer 250 schroeven, bitjes en tie-wraps en dat soort meuk. Verder is de kwaliteit natuurlijk "you get what you pay for", leuk voor de startende thuisklusser die nooit klust, eens per 5 jaar een handige vriend toevallig op bezoek heeft die even een stukje gereedschap nodig heeft om het op te lossen. Zo grijp je niet mis. Maar als je het vaker dan 5x gebruikt valt het meestal al uit elkaar.
Zo'n koffer kan wel handig zijn om het allemaal op één plek te houden, maar ter vergelijking een professionele schroevendraaier kan al een tientje per stuk (of nog meer) kosten.

Die onkyo kan natuurlijk leuk zijn, maar de praktijk leert mij dat dit soort acties van de MM vaak ook een soort van dump-acties zijn om van restvoorraad af te komen. Dus ik verwacht dat 'futureproof' niet op gaat, maar dat geld waarschijnlijk ook voor het huidige en het aankomende model. De standaarden voor 4k fluctueren ook nog steeds namelijk. Maar als je het geld er voor over hebt, het is verder wel een goede prijs voor een verder 'nieuw' product.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Niet online

digifun

Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:24:

Troep is het niet , prima geschikt als hobbygereedschap met nog een karretje erbij. Het is wel veel en als je dat los moet kopen ben je duurder uit.

Zo'n onkyo is nooit een miskoop , zit ik zelf ook over na te denken om die te halen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 16:31
rockhopper schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Van de 299 zijn er ongeveer 250 schroeven, bitjes en tie-wraps en dat soort meuk. Verder is de kwaliteit natuurlijk "you get what you pay for", leuk voor de startende thuisklusser die nooit klust, eens per 5 jaar een handige vriend toevallig op bezoek heeft die even een stukje gereedschap nodig heeft om het op te lossen. Zo grijp je niet mis. Maar als je het vaker dan 5x gebruikt valt het meestal al uit elkaar.
Zo'n koffer kan wel handig zijn om het allemaal op één plek te houden, maar ter vergelijking een professionele schroevendraaier kan al een tientje per stuk (of nog meer) kosten.
Dat uit elkaar vallen valt ook wel mee. Ik heb heel veel goedkope setjes schroevendraaiers, bitjes, boren, dop/steek/ring sleutels, waterpassen, etc. Best wel compleet voor welke klus dan ook maar aangevuld met 2 kwaliteitsschroevedraaiers, een goed sds boortje 6 etc.

Je kunt ook bij de bouwmarkt de inhoud bij elkaar sprokkelen of online en dan weet je in elk geval dat wat je de eerste keer nodig hebt erin zit... Daar Let je niet op bij zo'n verzamelkist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Ach, zo'n koffer gooi je in de achterbak van je auto en dan heb je altijd wat bij de hand.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 15:20

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rukapul schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Dat uit elkaar vallen valt ook wel mee. Ik heb heel veel goedkope setjes schroevendraaiers, bitjes, boren, dop/steek/ring sleutels, waterpassen, etc. Best wel compleet voor welke klus dan ook maar aangevuld met 2 kwaliteitsschroevedraaiers, een goed sds boortje 6 etc.

Je kunt ook bij de bouwmarkt de inhoud bij elkaar sprokkelen of online en dan weet je in elk geval dat wat je de eerste keer nodig hebt erin zit... Daar Let je niet op bij zo'n verzamelkist.
Prima tips.
Bij mij vallen vooral de tangen vaak uit elkaar bij vergelijkbare setjes, maar ik kan natuurlijk niet oordelen over dit merk. Hetzelfde trouwens met sommige schroevendraaiers, als ik daar kracht op zet dan draai je het plastic handvat stuk. Maar het is niet allemaal slecht en het is inderdaad een handige set. Zoals ik al zei: you get what you pay for.

Maar een hamer die je ook vaak nodig hebt kan in principe weinig mis mee zijn daar ben je los ook al gauw een euro of 10 voor kwijt. Ik zie het dan ook zelf als een goede startersset. Als je echt veel klust of meer bezig gaat zijn weet je meteen wat je beter wilt en wat je toch niet gebruikt. Er zijn meestal maar een paar gebieden in een heel breed veld wat je leuk vind (electra / sanitair / houtbewerking / etc)

Persoonlijk zou ik alleen nooit zoiets bij een winkel als MM dit kopen. Maar dat ben ik ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Laatst online: 30-05 10:55
Ik heb de gereedschapstrolley vanochtend gehaald met exact het doel voor ogen wat mensen hier boven schetsen: ik klus weinig maar ik vind het wel fijn om degelijk materiaal te hebben als ik wel een keer moet klussen. De koffer is netjes, en het materiaal ziet er prima uit. De 3 kunststof platen waar je het gereedschap inklemt vallen mij tot nu toe het meest op in negatieve zin: erg goedkoop en het lijkt alsof je na een paar keer het gereedschap er in en eruit halen het kunststof indeukt waardoor het gereedschap waarschijnlijk niet meer zal klemmen. Maar, ach 60 euro.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat het het grootste deel alleen maar schroeven is. Zit echt een hoop in zo'n koffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kun je mogelijk wat foto's met ons delen? Dank!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:46:
[...]

Lullig? Ik ben gisteren in de winkel geweest om te vragen of het online-only was of dat ik hiervoor ook om 10:00 uur naar de winkel kon komen. In de winkel wordt mij verteld dat het alleen online kon, maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn. Het is gewoonweg erg slecht gecommuniceerd en binnen vijf minuten op, het lijkt wel een concert.
Dan heb je denk ik de winkel verkeerd begrepen of hun hebben verkeerd verwoord.
In de winkel koop je een voucher die je online moet activeren (daar is het online gedeelte).
In de winkel kan je de voucher wel kopen maar niet activeren dus daar zit het online-only gedeelte in.

En nee het is niet op want in de winkel waren ze gewoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

zoepersooi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Dan heb je denk ik de winkel verkeerd begrepen of hun hebben verkeerd verwoord.
In de winkel koop je een voucher die je online moet activeren (daar is het online gedeelte).
In de winkel kan je de voucher wel kopen maar niet activeren dus daar zit het online-only gedeelte in.

En nee het is niet op want in de winkel waren ze gewoon te krijgen.
Om 10:45 uur zei de Mediamarkt in Eindhoven dat alle winkels uitverkocht waren. Of dat exact waar is is niet interessant (exacte aantallen hebben Mediamarkten niet van elkaar), het gaat eromheen dat jij mij nu voor het eerste uitlegt dat er iets met een voucher gaande is. Weet je nog een winkel waar ik nú nog 2 tickets kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Iemand de Lenovo laptop al gekocht? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

Vanavond even bij Mediamarkt Duiven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:11:
[...]

Om 10:45 uur zei de Mediamarkt in Eindhoven dat alle winkels uitverkocht waren. Of dat exact waar is is niet interessant (exacte aantallen hebben Mediamarkten niet van elkaar), het gaat eromheen dat jij mij nu voor het eerste uitlegt dat er iets met een voucher gaande is. Weet je nog een winkel waar ik nú nog 2 tickets kan krijgen?
Hoe het nu zit weet ik niet (vestigingen bellen en vragen of ze apart willen houden en je er nu aan komt misschien?)

Aantallen hebben ze wel van elkaar want de systemen zijn gelinkt.

Het systeem werkt als volgt in de winkel:
Je pakt een mapje uit het (gekken)huisje in de winkel.
Gaat naar de kassa rekent af
Daarmee krijg je een code die je online kan activeren.
En daarmee kan je je reis boeken.

(Dit werkt voor ook zo voor de cavallaro pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Ik hoor net dat ze inderdaad uitverkocht zijn.
Tot grote verbazing van de MM holding want er waren inderdaad bijna 1000 stuks beschikbaar.
Helaas, misschien dat er nog wat op marktplaats opduikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StanPC
  • Laatst online: 30-05 10:55
Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:45:
Kun je mogelijk wat foto's met ons delen? Dank!
Yes! Hierbij de foto's!

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/jqdim19hz/DSC00667.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/lw7tgjcyf/DSC00668.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/hbln1lt93/DSC00669.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/f8b7txtg7/DSC00670.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/9ljga7gbb/DSC00671.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/dj6pzm34n/DSC00673.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/3n5mzyxcn/DSC00675.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/3ofktdz6f/DSC00676.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/5hihhpkd3/DSC00677.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/xiwivepnb/DSC00678.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door StanPC op 26-10-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Gisteren de Xbox One S gehaald, maar zag pas bij de kassa dat er 29 euro bij kwam voor een of andere "game ready" 'service' van de MediaMarkt zelf... Houdt dan in dat 'ie al geïnstalleerd is, firmware geüpdatet, controller opgeladen en bundle games geïnstalleerd. Nou... pure oplichterij. De batterijen bij de controller worden gewoon vol geleverd neem ik aan en er was niets geïnstalleerd qua games. Dus let op hiermee!

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 27-10-2016 10:11 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
TommyGun schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:10:
Gisteren de Xbox One S gehaald, maar zag pas bij de kassa dat er 29 euro bij kwam voor een of andere "game ready" 'service' van de MediaMarkt zelf... Houdt dan in dat 'ie al geïnstalleerd is, firmware geüpdatet, controller opgeladen en bundle games geïnstalleerd. Nou... pure oplichterij. De batterijen bij de controller worden gewoon vol geleverd neem ik aan en er was niets geïnstalleerd qua games. Dus let op hiermee!
Dit is niet standaard dat is een onderdeel van power service.
Vaak zit er een stikker op de doos dat dat gedaan is en anders kan je er zelf voor kiezen.
Als je dat niet gedaan heb kan je die €29 terugvragen omdat je daar niet om gevraagd heb(mits er geen sticker op de doos zit want dan heb je er alsnog zelf voor gekozen omdat je die doos gepakt heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

zoepersooi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Dit is niet standaard dat is een onderdeel van power service.
Vaak zit er een stikker op de doos dat dat gedaan is en anders kan je er zelf voor kiezen.
Als je dat niet gedaan heb kan je die €29 terugvragen omdat je daar niet om gevraagd heb(mits er geen sticker op de doos zit want dan heb je er alsnog zelf voor gekozen omdat je die doos gepakt heb)
Sticker zit er inderdaad op, maar ik dacht dat het optioneel was (dom van mij natuurlijk). Maar alsnog lijkt het me niet de bedoeling dat er, naar mijn idee, niet gedaan is wat wel belooft is.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
TommyGun schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Sticker zit er inderdaad op, maar ik dacht dat het optioneel was (dom van mij natuurlijk). Maar alsnog lijkt het me niet de bedoeling dat er, naar mijn idee, niet gedaan is wat wel belooft is.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/ps-game-consoles.html
Dan zal er bij jouw xbox een startklaar variant sticker op zitten, als dat niet gedaan is kan je gewoon terug gaan en geld terugvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

[...]

het was wat geregel.. maar ze deden er niet moeilijk over.. €70 terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

greatgonzo schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

het was wat geregel.. maar ze deden er niet moeilijk over.. €70 terug
Deze vragen komen elk jaar met elke BTW-actie ook terug. Medewerkers geven inderdaad aan dat je het product wellicht beter eerder kunt halen en dat je dan het verschil haalt. Je kunt namelijk anders het product retourneren en dan opnieuw kopen voor de lagere prijs.
Dit is altijd al zo geweest en Mediamarkt heeft nog nooit anders beweerd. Hun 14 dagen prijsgarantie (28 dagen als je Mediamarkt Club lid bent) geld ook voor hun eigen assortiment (gaat die laptop die jij net kocht de week erna in de aanbieding, mag je het verschil terug halen).
Het enige waar Mediamarkt moeilijk over kan doen is het feit dat het product waar je je prijsverschil van terug wilt hebben niet op voorraad is. Op die manier hoeven ze er niet aan te voldoen volgens hun eigen voorwaarden. Ik heb het in de praktijk nog nooit zien voorkomen, maar dat geneuzel over dat "iedereen het mag betwijfelen of het lukt...". Het lukt mensen al jaren zo en Mediamarkt geeft dit in de winkel ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
De meeste winkels volgen dat systeem dus als je iets koopt en binnen korte termijn (meestal 14 dagen) is het goedkoper te krijgen dan krijg je het verschil (op vertoon van bon) terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

TommyGun schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:10:
Dat had ik tijdens de vorige BTW dagen ook met een laptop, kom je bij de kassa "jah u weet dat dit dus €60 extra is"?

Nou ik dacht het dus niks, standaard is het al opstarten en next/next/next en klaar het is echt niet zo dat de MM eventjes de Windows voorwaarden accept voor je :)

Mooi even teruggegaan naar de verkoper en die heeft een andere doos gepakt, echt dikke oplichting imo.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

itsgreen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:45:

Verhaal is dat Mediamarkt een aparte SKU zou krijgen, alles in een aparte doos. Die heeft MS alleen nog niet uitgeleverd. Heb in R'dam nu een normale m3 en een losse cover meegekregen voor 749. Ennnn! daar zit gewoon de pen bij! *score*

Achterop de doos staat wat er in zit en er zat idd een pen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 16:24
itsgreen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Verhaal is dat Mediamarkt een aparte SKU zou krijgen, alles in een aparte doos. Die heeft MS alleen nog niet uitgeleverd. Heb in R'dam nu een normale m3 en een losse cover meegekregen voor 749. Ennnn! daar zit gewoon de pen bij! *score*

M.a.w. je moet niet de nieuwe batch afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Mattie112 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Dat had ik tijdens de vorige BTW dagen ook met een laptop, kom je bij de kassa "jah u weet dat dit dus €60 extra is"?

Nou ik dacht het dus niks, standaard is het al opstarten en next/next/next en klaar het is echt niet zo dat de MM eventjes de Windows voorwaarden accept voor je :)

Mooi even teruggegaan naar de verkoper en die heeft een andere doos gepakt, echt dikke oplichting imo.
In Breda begreep ik dat het voor laptops meer is dan next/next/next drukken. Begreep daar dat het een schone up-to-date Windows installatie is die direct opstart naar het bureaublad zonder alle rotzooi van de fabrikant. Voor de gemiddelde tweaker niet zo'n issue om dat zelf te doen maar an sich is het best gemakkelijk om een laptop te kopen die niet vol staat met (vertragende) troep van de fabrikant en waar je geen 10 uur op updates hoeft te wachten. Voor de niet tweaker lijkt het mij helemaal niet zo'n verkeerde optie voor 29 euro.

Iemand hier ervaring met die Cavellaro pakken? De prijs en kwaliteit lijkt goed te zijn, ben er echter vooral bang voor dat er uiteindelijk nog allerlei kosten bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Sheva schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:45:
[...]

M.a.w. je moet niet de nieuwe batch afwachten?
Dat sowieso niet lijkt me :) Maar als je geluk hebt, zoals deze vestiging bij Alexander, dumpen ze de normale M3's en losse covers in een bak en kan je pakken wat je wil en maken ze er een combi prijs van 749 van en heb je toch een pen :)

Strak apparaat hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
nooberke schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

In Breda begreep ik dat het voor laptops meer is dan next/next/next drukken. Begreep daar dat het een schone up-to-date Windows installatie is die direct opstart naar het bureaublad zonder alle rotzooi van de fabrikant. Voor de gemiddelde tweaker niet zo'n issue om dat zelf te doen maar an sich is het best gemakkelijk om een laptop te kopen die niet vol staat met (vertragende) troep van de fabrikant en waar je geen 10 uur op updates hoeft te wachten. Voor de niet tweaker lijkt het mij helemaal niet zo'n verkeerde optie voor 29 euro.

Iemand hier ervaring met die Cavellaro pakken? De prijs en kwaliteit lijkt goed te zijn, ben er echter vooral bang voor dat er uiteindelijk nog allerlei kosten bij komen.
Wat betreft de pakken:
Nee want je kan kiezen uit alle knopen alle stiksels alle stoffen alle soorten dessins, en het wordt aangemeten zoals altijd bij een maatpak.
Daarbij komt ook nog als dat zo zou zijn(wat niet het geval is) zouden ze hun naam schaden, en cavallaro is wel een naam die ze hoog willen houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:10
Een console startklaar maken, hoe kom je er in godsnaam op. Lijkt me met alle accounts aanmaken eerder irritant dan handig.

[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

nooberke schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

De verkoper die ik toen sprak (en we hebben het over €59 voor laptops als ik me niet vergis) vond het zelf dikke onzin. Volgens hem was er eigenlijk geen verschil maar "je krijgt wel een "gratis" checkup na een jaar". Daar ging het hem vooral om.

De Mediamarkt gaat echt neit een clean install voor je doen, dat zou me echt heel erg verbazen.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Mattie112 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

De verkoper die ik toen sprak (en we hebben het over €59 voor laptops als ik me niet vergis) vond het zelf dikke onzin. Volgens hem was er eigenlijk geen verschil maar "je krijgt wel een "gratis" checkup na een jaar". Daar ging het hem vooral om.

De Mediamarkt gaat echt neit een clean install voor je doen, dat zou me echt heel erg verbazen.
Vergis je niet de power service afdeling is in een aantal vestiging best goed(mediamarkt is ook bezig om hier hoog op in te zetten).
En als het vermeld staat als onderdeel van het power service pakker wat je erbij koopt doen ze dat ook.

Wat ik me niet kan voorstellen is dat die verkoper gezegd heeft dat hij het onzin vind want hij is verplicht om per maand x aantal power service te verkopen(is onderdeel van zijn targets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Mattie112 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

Ze werken met een image systeem naar mijn weten, ze moeten eenmalig er eentje klaar maken per model (weet niet of dat landelijk is of binnen de vestiging) en dan kan de image vervolgens op de hele stapel gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Allright, allicht dat het inmiddels anders is, die verkoper die ik sprak vond het in elk geval onzin om er voor te moeten betalen (nadat ik er om vroeg natuurlijk he van wat er dan anders zou zijn)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
itsgreen schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Inderdaad de Surfaces die er eerder lagen waren inderdaad normale SKU, dit is een afwijkende. Helaas zonder Pen. Wel een beetje pissig over, want het is ongeveer de essentie van de Surface en in folder staat er niets over, in de winkel staat dat hij er bij zit (staat geen uitzondering bij de aanbieding). Alleen op de SKU staat het wel.

Proberen ze je er nog voor €65 ééntje aan te smeren ook... Ik bestel hem wel bij Amazon Duitsland, €50 inclusief verzending. Enige voordeel is dat ik voor mijn vrouw (die de SP4 gaat gebruiken) een afwijkende kleur pen kan kiezen, zodat we die niet verwisselen van de pen van mijn SB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• viggo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 12:14
sh4dow schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:24:
Iemand de Lenovo laptop al gekocht? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb hem gisteren gehaald, gisteravond geconfigureerd. Prima laptop! Zeker voor het geld. Goed (mat) Full HD scherm, redelijk goed toetsenbord (zie ook de review van Tweakers), trackpad werkt vrij nauwkeurig. Hij is lekker snel. 256GB SSD, dat is prima voor deze prijsklasse. Hij maakt een redelijk degelijke indruk en hij is ook niet al te log / zwaar. Ik heb er vandaag nog een gekocht voor een kennis. Ik kan hem dus aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
De discussie over de Power Service heeft niets met de Gekkenhuis-actie te maken. Verdere posts hierover worden dan ook verwijderd.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 15:16
viggo schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:17:
[...]

Ik heb hem gisteren gehaald, gisteravond geconfigureerd. Prima laptop! Zeker voor het geld. Goed (mat) Full HD scherm, redelijk goed toetsenbord (zie ook de review van Tweakers), trackpad werkt vrij nauwkeurig. Hij is lekker snel. 256GB SSD, dat is prima voor deze prijsklasse. Hij maakt een redelijk degelijke indruk en hij is ook niet al te log / zwaar. Ik heb er vandaag nog een gekocht voor een kennis. Ik kan hem dus aanbevelen!
Weet jij of het geheugen uit te breiden en/of te vervangen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Sjrd83 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:01:
[...]

Weet jij of het geheugen uit te breiden en/of te vervangen is?
Het lijkt erop dat de huidige 4gb vastgesoldeert is en er een bankje vrij is voor uitbreiding... Zie ook de review van tweakers over zijn luxere broertje... Daar hebben ze hem open geschroefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 15:16
Die review had ik gezien. Was benieuwd of dat bij deze ook zo was.

Ik heb hem trouwens woensdagnacht/ochtend online besteld maar hij is nog niet af te halen. Vanmiddag werd telefonisch aangegeven van wel dus was naar de winkel gegaan. Maar hij lag toch niet klaar :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 17:38
Sjrd83 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:28:
Die review had ik gezien. Was benieuwd of dat bij deze ook zo was.

Ik heb hem trouwens woensdagnacht/ochtend online besteld maar hij is nog niet af te halen. Vanmiddag werd telefonisch aangegeven van wel dus was naar de winkel gegaan. Maar hij lag toch niet klaar :(.
4GB on board, is wel ddr4 dus let op met het bestellen van de juiste so dimm.

Mediamarkt Tilburg had ze vandaag weer binnen gekregen

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:11
Wat is jullie mening over deze reciever?

http://www.mediamarkt.nl/...-sr252-zwart-1417059.html

Ik wil er voorlopig Logitech speakers op aansluiten (z-5500 met defect op 1 kanaal op de base) Kan er niet super veel over vinden, of mijn google skills zijn wat brak op dit tijdstip. Is dit een betere optie dan een 2e hands een ander model van bijvoorbeeld Onkyo te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:09
Waarom is die Lenovo in de advertentie 429 maar in de winkel 499?

Leuk van die nep acties.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Phusebox schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 05:53:
Waarom is die Lenovo in de advertentie 429 maar in de winkel 499?
Hoe bedoel je? In de folder staat hij voor 499?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:09
grun93 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 06:05:
[...]

Gekkenhuis

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

grun93 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 06:05:
[...]

Is dat niet incl. gebruiks klaar maken ?
Valt mij op dat meestal er een bedrag staat en dan eronder iets kleiner een bedrag zonder gebruiks klaar.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ik heb de folder als pdf gedownload en daarin staat 499. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 16:24
SkyFlyer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

Inderdaad de Surfaces die er eerder lagen waren inderdaad normale SKU, dit is een afwijkende. Helaas zonder Pen. Wel een beetje pissig over, want het is ongeveer de essentie van de Surface en in folder staat er niets over, in de winkel staat dat hij er bij zit (staat geen uitzondering bij de aanbieding). Alleen op de SKU staat het wel.

Proberen ze je er nog voor €65 ééntje aan te smeren ook... Ik bestel hem wel bij Amazon Duitsland, €50 inclusief verzending. Enige voordeel is dat ik voor mijn vrouw (die de SP4 gaat gebruiken) een afwijkende kleur pen kan kiezen, zodat we die niet verwisselen van de pen van mijn SB.
Ben jij ook in Eindhoven geweest? Vind het idd best wel misleidende reclame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Sheva schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:52:
[...]

Ben jij ook in Eindhoven geweest? Vind het idd best wel misleidende reclame..
Nee. Inderdaad misleidend. Blijft een goede deal overigens, alleen wel met een onderbuik gevoel. ( Snap het ook niet, Surface is een dure machine, als je hem als standaard tablet/laptop koopt. Dus de pen is juist de onderscheidende factor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

SkyFlyer schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 08:28:
[...]

Nee. Inderdaad misleidend. Blijft een goede deal overigens, alleen wel met een onderbuik gevoel. ( Snap het ook niet, Surface is een dure machine, als je hem als standaard tablet/laptop koopt. Dus de pen is juist de onderscheidende factor...
Heb echt mega geluk gehad dat ze hem bij de vestiging waar ik was wel met pen hadden. Anders had ik hem ook niet gekocht denk ik. Het is wel echt een heel fijn aparaat. Prachtig stukje hardware. Ik zou hem, ook zonder pen, aanraden (na een paar dagen gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
itsgreen schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:22:
[...]

Heb echt mega geluk gehad dat ze hem bij de vestiging waar ik was wel met pen hadden. Anders had ik hem ook niet gekocht denk ik. Het is wel echt een heel fijn aparaat. Prachtig stukje hardware. Ik zou hem, ook zonder pen, aanraden (na een paar dagen gebruik).
Ligt eraan waarvoor je 'm gebruikt natuurlijk, maar ik zou dan eerder de Surface met i5 nemen. Hoe voelt hij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

JPtjeeNL schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Ligt eraan waarvoor je 'm gebruikt natuurlijk, maar ik zou dan eerder de Surface met i5 nemen. Hoe voelt hij aan?
Als een goed ontworpen stukje hardware, super solide, dun... niet zwaar, niet licht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
itsgreen schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Als een goed ontworpen stukje hardware, super solide, dun... niet zwaar, niet licht...
Bedoelde meer of hij smooth reageert in Windows. *Sorry, mijn fout.. :)*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

JPtjeeNL schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Bedoelde meer of hij smooth reageert in Windows. *Sorry, mijn fout.. :)*
Haha, ja heb nog geen grote slow downs ofzo gemerkt die ik noemenswaardig vind.

Maar truth be told heb ik hem ook nog niet volledig op zijn gat getrapt. Voornamelijk wat simpele taken doe ik er nu op.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie van de aanbiedingen. Vragen over levering en/of de Media Markt zelf zijn niet de bedoeling in dit topic.