Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Vanaf 26 t/m 30 oktober 2016 is het weer Gekkenhuis bij Media Markt.

Folder 2016

Dit topic is bedoeld voor de discussie van de aanbiedingen. Vragen over levering en/of de Media Markt zelf zijn niet de bedoeling in dit topic.

[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 23-10-2016 20:40 . Reden: typo fixed ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Die vliegtickets zijn wel interessant, of zie ik iets over 't hoofd?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat houdt gekkenhuis in?
Is dat puur op die folder aanbiedingen of is het breder dan dat?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TommyGun schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:00:
Ik had het er ook al over met vrienden, maar... Je krijgt natuurlijk best wel wat (2 concerten, 2 dagen Ferrari World, 2 dagen Yas Waterworld), maar je hebt beperkt de tijd.

Eigenlijk heb je alleen de vrijdag om iets te doen. Je vertrekt donderdagavond en komt daar om middernacht aan ongeveer.
Zaterdag en zondag wil je de race(s) bijwonen en maandag vertrek je daar weer om 9.15 uur. Eventueel kan je er nog voor kiezen om vanaf Dusseldorf te vliegen, dan heb je namelijk ook de maandag nog (je vliegt pas rond 21:15 terug dan).

Maar de tickets voor Ferrari World en Yas Waterworld die je krijgt zijn enkel op de zaterdag en zondag geldig en op raceday is er gewoon veel meer te zien dan puur Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
De Lenovo laptop (achterzijde van de folder) voor 499,- ziet er goed uit, die ga ik even volgen. Woensdag maar eens richting de mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:24
sh4dow schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:02:
De Lenovo laptop (achterzijde van de folder) voor 499,- ziet er goed uit, die ga ik even volgen. Woensdag maar eens richting de mediamarkt!
Gaat om deze laptop zo te zien:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK (80SR00HHMH)

Wel vreemd dat deze alleen bij de MediaMarkt in de Pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:09
TommyGun schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:00:
Vind je? Kijk maar eens bij de airlines zelf. Je kunt soms voor 20 euro retour pp, en dat inclusief alle toeslagen.

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
HoppyF schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:19:
[...]

Gaat om deze laptop zo te zien:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK (80SR00HHMH)

Wel vreemd dat deze alleen bij de MediaMarkt in de Pricewatch staat.
Waarschijnlijk gaat het om een aangepast model voor de Mediamarkt. Als je hem vergelijkt met de SR0088MH zie je dat er alleen minder geheugen in dit model zit. (https://tweakers.net/pricewatch/compare/589093;635061/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:34

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Nou 4GB is geen probleem, met een beetje mazzel is het dan 1x 4 en kan je er makkelijk nog een extra reepje bij stoppen. Prijs zit er wel goed uit, * Mattie112 zoekt ook nog een "goedkope" simpele laptop

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:25
Mij lijkt de onkyo wel wat van 167 euro - mediamarktprijs is nu 329 euro. Wel erg hoog vergeleken met wat ie kan, maar voor 167 euro is dan toch wel een goede deal voor de specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan je nog verder inzoomen? Ben benieuwd van de TV van 180 euro,- maar ik kan het helaas niet goed checken.. tevens een nee-nee stikker. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:47
HollowGamer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:19:
Kan je nog verder inzoomen? Ben benieuwd van de TV van 180 euro,- maar ik kan het helaas niet goed checken.. tevens een nee-nee stikker. :X
De TV is deze : http://www.mediamarkt.nl/...-odl-32540-b-1422332.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Thanks. :)

HD-Ready + onbekend merk helaas, deze slaan we over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Yorinn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Waarschijnlijk gaat het om een aangepast model voor de Mediamarkt. Als je hem vergelijkt met de SR0088MH zie je dat er alleen minder geheugen in dit model zit. (https://tweakers.net/pricewatch/compare/589093;635061/)
Zie ook BT4.0 vs 4.1?

Opzicht netjes model, maar dit is een gemiddelde prijs. Zie bijvoorbeeld iBOOD waar nu een i7-model wordt aangeboden voor dezelfde prijs (zonder SSD). Zie vaak deze modellen op vergelijkbare sites staan, weet dus niet of dit perse een goede deal is.

Edit: excuses voor de dubbelpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:41

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ga iig voor die PS4 met battlefield 1... Die is €277

Tot nu toe zie ik alleen die bundle bij Bart Smit, is toch €75 duurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mattie112 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:53:
* Mattie112 zoekt ook nog een "goedkope" simpele laptop
Je zou ook over deze kunnen nadenken: pricewatch: HP Pavilion 15-AY082ND

15.6" 1080p scherm, 4GB werkgeheugen, 128GB SSD en een Intel N3060.
Nu nog €349 maar straks dus €299.

Zal denk ik geen passieve koeling hebben, dan zou namelijk wel mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Zijn er tweakers die gebruik gaan maken van de F1 actie? Wellicht is het leuk met een aantal tweakers samen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42
Napsju schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Vind je? Kijk maar eens bij de airlines zelf. Je kunt soms voor 20 euro retour pp, en dat inclusief alle toeslagen.
Naar Abu Dhabi voor 20 euro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Volgens mij worden er nu 2 aanbiedingen door elkaar gehaald. Er is een Formule 1-reis voor 997 euro en de losse vliegtickets voor 199 euro (59 euro betalen bij de MM, andere 140 euro betalen bij de airlines).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 18:34
Yorinn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:09:
Volgens mij worden er nu 2 aanbiedingen door elkaar gehaald. Er is een Formule 1-reis voor 997 euro en de losse vliegtickets voor 199 euro (59 euro betalen bij de MM, andere 140 euro betalen bij de airlines).
De losse tickets zijn wel 200 voor 2 tickets volgens mij. Dus of 1000 euro voor het arrangement, of 100 euro pp voor de tickets los (naar bepaalde bestemmingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:46
JBL SB400 voor 333 is ook een erg leuke prijs. Overal staat deze voor 499 te koop.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

fredkroket schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Ik had het er ook al over met vrienden, maar... Je krijgt natuurlijk best wel wat (2 concerten, 2 dagen Ferrari World, 2 dagen Yas Waterworld), maar je hebt beperkt de tijd.

Eigenlijk heb je alleen de vrijdag om iets te doen. Je vertrekt donderdagavond en komt daar om middernacht aan ongeveer.
Zaterdag en zondag wil je de race(s) bijwonen en maandag vertrek je daar weer om 9.15 uur. Eventueel kan je er nog voor kiezen om vanaf Dusseldorf te vliegen, dan heb je namelijk ook de maandag nog (je vliegt pas rond 21:15 terug dan).

Maar de tickets voor Ferrari World en Yas Waterworld die je krijgt zijn enkel op de zaterdag en zondag geldig en op raceday is er gewoon veel meer te zien dan puur Formule 1.
Ik bedoelde die tickets voor W!ZZ / RyanAir en zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Piet91 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:
[...]

Je zou ook over deze kunnen nadenken: pricewatch: HP Pavilion 15-AY082ND

15.6" 1080p scherm, 4GB werkgeheugen, 128GB SSD en een Intel N3060.
Nu nog €349 maar straks dus €299.

Zal denk ik geen passieve koeling hebben, dan zou namelijk wel mooi zijn...
Thx die had ik nog even niet gezien.

Vergelijking

In het kort, voor €200 meer krijg je
- Lenovo ipv HP
- i5-6200U(dual + HT) vs Celeron N3060 (dual)
- DDR4 ipv DDR3
- 256GB SSD VS 128GB (M2)

Oja en volgens de PW heeft die HP slechts 100mbit LAN en support die CPU ook maar max 8gb aan RAM.
Hm ja scheelt wel 200 euro maar hij is ook wel echt een flink stuk lager qua specs... Not sure yet...

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
TommyGun schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Ik bedoelde die tickets voor W!ZZ / RyanAir en zo ;)
199 EUR incl. voor 2 personen is wel voordelig in principe
Hoewel je wel vaker bij KLM bijvoorbeeld ook vaak 99EUR (plus 10 EUR boekingskosten =.=) per persoon zie naar Europese steden.
En Easyjet ook zo af en toe wat voor 79 Eur dacht ik?
Maar ja, moet je wel net die actie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mattie112 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:35:
Thx die had ik nog even niet gezien.

Vergelijking

In het kort, voor €200 meer krijg je
- Lenovo ipv HP
Weet niet of dit veel gaat uitmaken in het budget-segment.
- i5-6200U(dual + HT) vs Celeron N3060 (dual)
Wat mij betreft het grootste/belangrijkste verschil tussen de twee.
- DDR4 ipv DDR3
Een ter verwaarlozen verschil, zeker bij deze systemen.
- 256GB SSD VS 128GB (M2)
Van het prijsverschil zou je zelfs een 500GB M.2 SSD kunnen kopen.
Oja en volgens de PW heeft die HP slechts 100mbit LAN en support die CPU ook maar max 8gb aan RAM.
Hm ja scheelt wel 200 euro maar hij is ook wel echt een flink stuk lager qua specs... Not sure yet...
Een laptop heb je veelal via wifi verbonden (hoewel daar de Lenovo ook het voordeel heeft met 802.11ac, mocht je een router/AP hebben die dit ondersteunt) en als je meer dan 8GB aan RAM nodig hebt betwijfel ik of je jezelf met een N3060 al niet tekort doet.

Misschien heb ik andere opvattingen over een "goedkope" simpele laptop" maar die term zou ik wel durven plakken op de HP. Die Lenovo is toch wel weer even 500 euro en daar zou ik niet meer het stempel 'simpel en goedkoop voor erbij" willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Piet91 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:01:
Weet niet of dit veel gaat uitmaken in het budget-segment.
Klopt was vooral om aan te geven waar ik het over had voor als mensen de link niet aan wilde klikken
Wat mij betreft het grootste/belangrijkste verschil tussen de twee.
Agreed
Een ter verwaarlozen verschil, zeker bij deze systemen.
Qua snelheid ja maar DDR4 is wel wat nieuwe dus later allicht makkelijker/goedkoper te upgraden
Van het prijsverschil zou je zelfs een 500GB M.2 SSD kunnen kopen.
Dat ben ik met je eens, had ik nog niet bij stil gestaan.
Een laptop heb je veelal via wifi verbonden (hoewel daar de Lenovo ook het voordeel heeft met 802.11ac, mocht je een router/AP hebben die dit ondersteunt) en als je meer dan 8GB aan RAM nodig hebt betwijfel ik of je jezelf met een N3060 al niet tekort doet.
Vaak wel, hoewel ik juist altijd als ik "grote" files moet kopiëren de LAN kabel er even in stop. Maargoed er zit tenminste een LAN aansluiting op dat is ook al "bijzonder" tegenwoordig.
Misschien heb ik andere opvattingen over een "goedkope" simpele laptop" maar die term zou ik wel durven plakken op de HP. Die Lenovo is toch wel weer even 500 euro en daar zou ik niet meer het stempel 'simpel en goedkoop voor erbij" willen gebruiken.
Allicht was ik niet duidelijk genoeg, ik heb atm een Core2Duo geval van 7 jaar oud met 4GB DDR2 geheugen, tja daar loop ik toch wel tegen de limieten aan tegenwoordig. Ooit ook gekocht met dedicated videokaart zodat ik wat kon gamen maar menig iGPU blaast die kaart (9600M GT) compleet weg :p

En voor een laptop? Tja €500 vind ik vrij goedkoop. Maar inderdaad het is net wat je wil, voor werk zit alles in een vagrant box (VM) dus dan is wat extra RAM toch wel lekker. 8GB is opzich wel voldoende absoluut maar 8GB moet imo standaard zijn. Als je dan nog wat upgrade ruimte hebt is dat toch lekker.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 16:11
fredkroket schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Er staat dat je op 2 dagen toegang hebt tot het circuit met zitplaatsen. Dat kan dus best de vrijdag en zaterdag zijn, wat mij best logisch lijkt gezien de prijs en de overige activiteiten.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:54

swv

EvilWhiteDragon schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Er staat dat je op 2 dagen toegang hebt tot het circuit met zitplaatsen. Dat kan dus best de vrijdag en zaterdag zijn, wat mij best logisch lijkt gezien de prijs en de overige activiteiten.
Tuurlijk niet! Dat zou echt oplichting zijn 8)7 Nee hoor gewoon zaterdag en zondag :) https://www.mediamarktformule1.nl en dan 'klik hier voor meer info'.

Edit: even mijn reactie nuanceren: het KAN natuurlijk wel als je je baseert op de advertentie maar dan zet Mediamarkt klanten bewust op het verkeerde been, wat niet mag (geldige reden om kosteloos te annuleren). Gelukkig is dat niet zo en maakt Mediamarkt het aanbod in de kleine lettertjes ook waar. Dat het wat krapjes is om al die activiteiten te doen op de zaterdag en zondag is natuurlijk een andere discussie :p

[ Voor 30% gewijzigd door swv op 24-10-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 15:52
McKaamos schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:02:
Wat houdt gekkenhuis in?
Is dat puur op die folder aanbiedingen of is het breder dan dat?
ik vraag me hetzelfde af zou iemand deze kunnen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:42
Fugitive2008 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:47:
[...]

ik vraag me hetzelfde af zou iemand deze kunnen beantwoorden?
Tijdens gekkenhuis worden er ook branche vreemde producten aangeboden(goedkoper als anders meestal)
Sommige winkels bieden extra dingen aan die niet in de folder staan en andere winkels houden zich alleen aan de folderaanbiedingen.

Voorbeelden van voorgaande jaren: ruimtereis kopen, je eigen eiland kopen, auto's leasen van Ferrari California tot fiat 500 en dergelijken.

Vaak is het de moeite waard om een rondje door de winkel te lopen er zijn veel goede aanbiedingen en er is mooi point of sale materiaal te vinden O-)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

sww89 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Tuurlijk niet! Dat zou echt oplichting zijn 8)7 Nee hoor gewoon zaterdag en zondag :) https://www.mediamarktformule1.nl en dan 'klik hier voor meer info'.

Edit: even mijn reactie nuanceren: het KAN natuurlijk wel als je je baseert op de advertentie maar dan zet Mediamarkt klanten bewust op het verkeerde been, wat niet mag (geldige reden om kosteloos te annuleren). Gelukkig is dat niet zo en maakt Mediamarkt het aanbod in de kleine lettertjes ook waar. Dat het wat krapjes is om al die activiteiten te doen op de zaterdag en zondag is natuurlijk een andere discussie :p
Ik heb er even naar gekeken en twijfel nog
Je vertrekt donderdag avond en komt op vrijdag aan, na een vlucht van 7 uur. Ik weet niet of je vrijdag naar het circuit kan (op eigen gelegenheid?). Verder zou het juist handig zijn die dag naar waterworld/ferrari world te gaan, ipv zaterdag of zondag, lijkt mij. (de kaartjes voor die parken zijn voor zaterdag de zondag)

Op zichzelf heb ik bij normale reisbureaus een reis gevonden, met 3 sterren, 2 overnachtingen, ex kaartje s voor 995. Dus het is wel een economisch goede deal. De tribune is wel de minst populaire, maar ach dat mag de pret niet drukken.....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726664

Ik vind de Formule 1 arrangement ook wel een hele mooie. Alleen twijfel of het ook leuk is om alleen te gaan.

Ik dacht er zelf aan om de vrijdag naar Dubai te gaan en de Burj Khalifa etc. te bezoeken. De zaterdagochtend te besteden aan ferrari world (de f1 Qualify begint 17.00 Dubai tijd). Daarna de Q en concert. De zondag starten met het water gedeelte(kan vervallen), gevolgd door de race, concert en naar huis.

Voor de rest inderdaad een hele mooie prijs, zeker als je kijkt wat voor hotel het is.

Iemand suggesties?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 726664 op 24-10-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 17:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

T-Mobile heeft icm de Media Markt een zeer interessante abbo-offer.

http://connect.mediamarkt.nl/t-mobileactie

Ik moet mijn abbo bij T-Mobile verlengen. Nu wil ik van deze actie gebruik maken.

12 Maanden, 2GB, 300Min en 100 SMS: €13.50 p/m. Hiervan gaat nog €2.50 af (T-Mobile Samen), en dan ben je voor €11,- p/m al klaar. Goedkoper kan toch niet? :P

Gulfstream G650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 583798

SalimRMAF schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:17:

Ik moet mijn abbo bij T-Mobile verlengen. Nu wil ik van deze actie gebruik maken.

12 Maanden, 2GB, 300Min en 100 SMS: €13.50 p/m. Hiervan gaat nog €2.50 af (T-Mobile Samen), en dan ben je voor €11,- p/m al klaar. Goedkoper kan toch niet? :P
Let op: 4G internet tot 15 Mbps :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 583798 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:20:
[...]

Let op: 4G internet tot 15 Mbps :X
Ik heb nu ook al 4G van T-Mobile, (sim only), dat zal ik denk ik niet merken (browsen en youtube)

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-06 22:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

SalimRMAF schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:22:
[...]

Ik heb nu ook al 4G van T-Mobile, (sim only), dat zal ik denk ik niet merken (browsen en youtube)
Nee dat merk je echt niet, ik heb zelf ook die limiet bij T-Mobile. Verschil tussen een vriend die een S7 heeft met zo'n 150mbit/s of wat is het KPN 4G abonnement en dat van mij is minimaal te noemen.

Nu ik wat langer kijk: dit abonnement heb ik vorig jaar afgesloten, ook voor 13,50 per maand. Helemaal geen klachten, geweldige ontvangst en echt spotgoedkoop in vergelijking met 'normale' prijzen. Wel jammer dat deze dan maar een jaartje duurt, ik heb het voor 2 jaar. Edit: oh wacht het kan ook voor 2 jaar. En het is 1 euro goedkoper in de maand als vorig jaar in dezelfde configuratie.

[ Voor 31% gewijzigd door Kuusj op 24-10-2016 21:34 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 21:29
De ps4 slim met Bf1 bundle trekt wel mijn aandacht met naar €277 euro.

Iemand elders goedkoper gezien??

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb een aantal reacties uit [Aanbieding] T-Mobile Openingsacties gehaald, omdat dit over de Gekkenhuis-aanbieding ging en NIET over een openingsactie van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mastasidaz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:52:
Zijn er tweakers die gebruik gaan maken van de F1 actie? Wellicht is het leuk met een aantal tweakers samen te gaan.
Ben er geweest, erg leuk (helaas maar 2 dagen AD, waarbij ik €60 heb betaald voor 1 uurtje Ferrari World i.v.m. tijdnood :D ).

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Laatst online: 04-06 23:40
De Surface Pro 4 (Core M), inclusief typecover voor € 749, is wel spotgoedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Die Xbox One S aanbieding;

Xbox One S 1TB Wit
Gears of War 4 (download)
Halo 5

319,- euro.

Lijkt een goede aanbieding toch? Alleen zijn het niet de games die ik zoek...

pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Wit
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 339,- op woensdag 28 september 2016.

Bij 4Launch kost 'ie € 368,50 (alleen de console). Oplichters :+

Voor iets meer dan de MM prijs (€ 344,-) heb je wel de Xbox One S 1 TB Battlefield 1 Special Edition...
pricewatch: Microsoft Xbox One S 1TB Battlefield 1 Special Edition Groen

First world issues 8)7

Denk toch maar die aanbieding bij de MM scoren en de games proberen te verpatsen.

[ Voor 43% gewijzigd door TommyGun op 25-10-2016 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 15:24
SalimRMAF schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:17:

2GB. :X Mijn 6GB bundel haalt het meestal nog maar net tot het einde van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Laatst online: 01-10-2024
SkyFlyer schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:33:
De Surface Pro 4 (Core M), inclusief typecover voor € 749, is wel spotgoedkoop!
Ben ook erg benieuwd naar deze aanbieding. maar twijfel of ik dan toch niet moet kijken naar de 5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar deze aanbieding. maar twijfel of ik dan toch niet moet kijken naar de 5 8)7
Ik verwacht morgen geen introductie, maar houd sowieso de verpakking dicht tot na de keynote ... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ryan_ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

2GB. :X Mijn 6GB bundel haalt het meestal nog maar net tot het einde van de maand.
Het kan aan mij liggen, maar ik weiger om afhankelijk te zijn van het mobiele netwerk.

Wifi heb ik thuis en op werk; navigatie voor West-Europe heb ik offline opgeslagen net als alle Apple Music-liedjes. Ik zou met 500MB al uit mijn voeten kunnen. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:09
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Misschien wel, maar ik zou liever iets meer uitgeven voor een gewone i5 variant.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Laatst online: 01-10-2024
basset schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Misschien wel, maar ik zou liever iets meer uitgeven voor een gewone i5 variant.
Is die zoveel beter dan ?, ik dacht dat deze te vergelijken was met een i3, en dan met passieve koeling.
niet heel high end maar prima voor studie/internet gedrag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Kijk wel een beetje uit met het leasen van fietsen. Ik heb de voorwaarden niet helemaal doorgespit, maar 129 per maand (3 jarig contract) voor een electrische bakfiets met een nieuwprijs van 3999 is nou niet een heel sterke aanbieding.

Voor het geld wat je aan lease betaalt, kun je hem gewoon kopen, 3 jaar all risk verzekeren en laten onderhouden door je fietsenmaker. Daarna is de fiets nog steeds van jou en bij lease is dat meestal natuurlijk niet zo.

Bakfietsen zijn zo populair (electrische zal helemaal hot zijn), dat je ze na 3 jaar gebruiken gewoon binnen 3 dagen voor een goede prijs kunt verkopen (zelfs via MP). Dit lijkt vooral op een goeie deal voor de leasetoko.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 25-10-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 14:09
GeoHound schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Is die zoveel beter dan ?, ik dacht dat deze te vergelijken was met een i3, en dan met passieve koeling.
niet heel high end maar prima voor studie/internet gedrag ?
Daarvoor zal die idd prima zijn, maar mn gevoel schreeuwt te traag. Ikwil er ook nog een oud 3d spelletje mee kunnen spelen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

piqueno11 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:31:
De ps4 slim met Bf1 bundle trekt wel mijn aandacht met naar €277 euro.

Iemand elders goedkoper gezien??
ik heb hem nu iig opgehaald voor €347, en vraag de €70 terug in de loop van de week..

Volgens mij is de aanbieding wel strak, en zal het ongetwijfeld storm lopen. Ik neem niet de gok dat ik achter het net vis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

ik heb hem nu iig opgehaald voor €347, en vraag de €70 terug in de loop van de week..

Volgens mij is de aanbieding wel strak, en zal het ongetwijfeld storm lopen. Ik neem niet de gok dat ik achter het net vis..
Is dat wel mogelijk dan dat je het bedrag later terug kan krijgen? :|

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

piqueno11 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

Is dat wel mogelijk dan dat je het bedrag later terug kan krijgen? :|
ja, laagste prijs garantie. Als je het binnen 2 weken ergens goedkoper ziet (dus helemaal hun eigen winkel), krijg je het verschil terug.

Ik had geen zin in de drukte morgen, en was bang dat ik het zou missen.. dus probeerde het eerst al nu mee te krijgen. Zelfs dreigen naar een andere winkel te gaan werkte niet, dus toch maar eieren voor mijn geld gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 08:32
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

ja, laagste prijs garantie. Als je het binnen 2 weken ergens goedkoper ziet (dus helemaal hun eigen winkel), krijg je het verschil terug.

Ik had geen zin in de drukte morgen, en was bang dat ik het zou missen.. dus probeerde het eerst al nu mee te krijgen. Zelfs dreigen naar een andere winkel te gaan werkte niet, dus toch maar eieren voor mijn geld gekozen.
Als in de winkel uitverkocht is op dat moment heb je gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkJK
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet
in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien
dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de
klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
http://www.mediamarkt.nl/...%20Verkoopvoorwaarden.pdf

Dat gaat niet werken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

verkoopster garandeerde me dat het kon... daar moet ik dan maar van uit gaan.

en zo niet, dan wijs ik op artikel 11.2, dat je binnen 14 dagen altijd je geld terug krijgt. Haal ik hem dan alsnog weer.. als hij niet op is... maar dat circus zullen ze wel niet door willen, ik ga gewoon het verschil terugkrijgen neem ik aan

[ Voor 28% gewijzigd door greatgonzo op 25-10-2016 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
TommyGun schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:34:

Xbox One S 1TB Wit
Halo 5

319,- euro.

Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 339,- op woensdag 28 september 2016.

Voor iets meer dan de MM prijs (€ 344,-) heb je wel de Xbox One S 1 TB Battlefield 1 Special Edition...

First world issues 8)7

Denk toch maar die aanbieding bij de MM scoren en de games proberen te verpatsen.
Wil GoW4 wel overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
greatgonzo schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:25:
[...]

verkoopster garandeerde me dat het kon... daar moet ik dan maar van uit gaan.

en zo niet, dan wijs ik op artikel 11.2, dat je binnen 14 dagen altijd je geld terug krijgt. Haal ik hem dan alsnog weer.. als hij niet op is... maar dat circus zullen ze wel niet door willen, ik ga gewoon het verschil terugkrijgen neem ik aan
Begin oktober PS4 gehaald met fifa (bundel) voor 333,-. Iets meer dan week later zelfde bundel alleen toen met extra controller erbij. Kreeg gewoon extra controller erbij toen ik met de aankoopbon aankwam. Goede ervaringen bij MM betreft service, dus ga er maar vanuit dat je gewoon het verschil terug krijgt. Echter blijft MM wettelijk niet verplicht om het product terug te nemen tenzij het product nog ongeopend is of online besteld is.

[ Voor 3% gewijzigd door Superman_FCT op 25-10-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Superman_FCT schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Begin oktober PS4 gehaald met fifa (bundel) voor 333,-. Iets meer dan week later zelfde bundel alleen toen met extra controller erbij. Kreeg gewoon extra controller erbij toen ik met de aankoopbon aankwam. Goede ervaringen bij MM betreft service, dus ga er maar vanuit dat je gewoon het verschil terug krijgt. Echter blijft MM wettelijk niet verplicht om het product terug te nemen tenzij het product nog ongeopend is of online besteld is.
Dat is mijn ervaring ook. Ik heb tijdens First Look in Utrecht (waar Mediamarkt een stand had) een Xbox One met FIFA 17 laten matchen bij Utrecht Leidsche Rijn. ff heen en weer bellen maar ze vonden het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
SkyFlyer schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Ik verwacht morgen geen introductie, maar houd sowieso de verpakking dicht tot na de keynote ... ;-)
Keynote? Volgens mij ben je in de war met donderdag. 8)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
rimave schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:12:
[...]

Keynote? Volgens mij ben je in de war met donderdag. 8)
Denk het niet? Had geen dag genoemd, maar refereer aan Microsoft event morgen woensdag 26-10-2016 16.00-17.30 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:24
Ik neem aan dat deze aanbiedingen ook voor de online bestellingen gelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piqueno11
Hier ook alvast de ps4 en bf1 gekocht, krijg morgen het verschil van 70 euro terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Morgen om 10 uur ben ik in de MM ben benieuwd hoe druk het is, wil de cavallaro vouchers niet mislopen.
En hoe mooi het gekkenhuis van 1x1x2mtr staat met de vouchers.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726664

Wat meer informatie over de F1 trip:

Als je het arrangement voor 1 persoon afneemt, ben je verplicht een 1-persoonskamer te krijgen. Dit arrangement is samengesteld op 2 reizigers per arrangement, dus als je voor 1 persoon boekt, krijg je een 1-persoonskamer. Zoals ook al in de folder stond, krijgt een 1-persoonskamer een toeslag van €250,-.

Het is niet mogelijk om te vertrekken vanuit Amsterdam en te landen in Düsseldorf.

Transfer wordt alleen geregeld voor van en naar het vliegveld en van en naar het circuit. Daar vinden eveneens de concerten plaats. Dus geen transfer naar de entertainment parken, maar die liggen heel dichtbij.

De aankomsttijd vanuit Amsterdam is: vrijdag 25 nov. 06.05 uur (lokale tijd). Düsseldorf is: vrijdag 25 nov. 06.35 uur (lokale tijd).

De terugvlucht vanuit Abu Dhabi naar Amsterdam is: maandag 28 nov. 14:05 (lokale tijd). Düsseldorf is: maandag 28 nov. 13:20 uur.

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je veel succes met boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 17:17

Christiano007

Ich bin der champion

Zit er in die Lenovo laptop 1 reep geheugen of 2? 4GB is best aardig, maar 8 is toch wel even wat fijner.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 831821

Ik wil graag de vliegticket voor €200,- voor 2 personen. Kan ik dan zelf voor een datum kiezen of hebben hun geselcteerde data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:46
Hmm, ik dacht de gehele tijd dat de PS4 inclusief CoD én extra controller was, maar het is dus óf CoD, óf extra controller.
Dat maakt 'm een stuk minder interessant. De slim met 1TB + controller + game zie je al veel voor 320-330 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Christiano007 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:29:
Zit er in die Lenovo laptop 1 reep geheugen of 2? 4GB is best aardig, maar 8 is toch wel even wat fijner.
Volgens de specs 1x4gb

Ik zit toch nog wel te twijfelen... aan de ene kant is een goedkoop laptopje fijn waar je opzich prima op kan werken (die hp voor €300) aan de andere kant die lenovo met een mooie i5 is zeker niet duur!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
henri86 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:43:
Hmm, ik dacht de gehele tijd dat de PS4 inclusief CoD én extra controller was, maar het is dus óf CoD, óf extra controller.
Dat maakt 'm een stuk minder interessant. De slim met 1TB + controller + game zie je al veel voor 320-330 euro.
Sterker nog, er is helemaal geen CoD maar Bf1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]

Als je je geld terugvraagt dan sta je alsnog in de rij hoor samen met alle andere mensen die denken de massa te slim af te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Waarschuwing, klaarblijkelijk zit er geen Pen bij de Surface 4 Pro...

http://www.mediamarkt.nl/...e-type-cover-1476496.html

Ja zo kan je ook een aanbieding scherp krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:35
Ik help het je hopen, maar betwijfel het. Je bent imho een essentieel woordje vergeten, namelijk elders. Ik interpreteer dat als iedere andere winkel behalve MM zelf. Maar goed, zoals je al zegt, je loopt weinig risico als je het artikel sowieso binnen 14 dagen terug mag brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 17:17

Christiano007

Ich bin der champion

grun93 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Ik help het je hopen, maar betwijfel het. Je bent imho een essentieel woordje vergeten, namelijk elders. Ik interpreteer dat als iedere andere winkel behalve MM zelf. Maar goed, zoals je al zegt, je loopt weinig risico als je het artikel sowieso binnen 14 dagen terug mag brengen.
Gewoon het product niet uit de verpakking halen, als ze het verschil niet terug willen geven kun je het gewoon retourneren en je aankoopbedrag terug krijgen. Koop je daarna gelijk je terug gebrachte artikel voila. Ook zij weten dat het alleen maar extra administratie is door dit geneuzel en zullen gewoon het verschil terug geven

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-06 08:32
grun93 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

En bcc of coolblue of bol.com gaan gewoon mee met de mediamarkt prijzen.
Hun systemen gaan automatisch mee met de laagste prijs garantie.
Dus die zullen ook gewoon naar beneden gaan en dan is elders wel een lagere prijs.

En wat die gene boven mij zegt.
Zit volgens mij wel 1 maar in als het uitverkocht is bij dat filiaal heb je wel pech.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:35
Christiano007 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:00:
Gewoon het product niet uit de verpakking halen, als ze het verschil niet terug willen geven kun je het gewoon retourneren en je aankoopbedrag terug krijgen. Koop je daarna gelijk je terug gebrachte artikel voila. Ook zij weten dat het alleen maar extra administratie is door dit geneuzel en zullen gewoon het verschil terug geven
Waarna de voorwaarden aangepast worden waardoor dit in de toekomst niet meer mogelijk is. Begrijp me goed, ik gun het je best en jullie zijn bijdehandter dan ik, maar het doet me toch een beetje denken aan de reclame met die gast die de stekker van een boormachine afknipt omdat de aanbieding was "korting op alles zonder stekker".
Joostje123 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:04:
Zit volgens mij wel 1 maar in als het uitverkocht is bij dat filiaal heb je wel pech.
Hij bedoelde volgens mij dat je hetzelfde artikel meteen weer terugkoopt tegen de aanbiedingsprijs, nadat je het 2 seconden eerder teruggebracht hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door grun93 op 26-10-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
Letterlijk na 1 minuut F1 reis uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
Nou Nou :D

Ik ben gister ook naar de MM gegaan, de ps4 + bf1 opgehaald. Werd mij gegarandeerd dat ik met de bon vandaag het verschil terug krijg :)

Ik vertrouw er wel op hoor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 18:29

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb wat interne connecties bij Mediamarkt. Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht. Ik heb geen bevestiging, maar ik vermoed dat er een koppeling online/offline was. Ik heb vroeger bij de Mediamarkt gewerkt, uit ervaring weet ik dat dit een slimme stunt was. Ik verwacht niet meer dan 50 tickets voor heel Nederland. Marketingtechnisch slim gedaan, maar weer typisch Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chromecast voor 29,- euro, mooie prijs, scheelt weer een 10 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galena
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-02-2024
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:13:
Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht.
Online was het om 10:06 al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

galena schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:25:
[...]

Online was het om 10:06 al uitverkocht.
Ja klopt, wij vulden alles in en bij het betalen was het "Tickets zijn op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Surface Pro wordt zowel in Apeldoorn als Amsterdam gemeld dat ze niet geleverd zijn, en dat ze morgen komen. Vooral in Apeldoorn erg schimmig, omdat er maandagavond al minimaal 10 sets onder het plastic van het gekkenhuis klaar lagen. Is dus iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

SkyFlyer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:46:
Surface Pro wordt zowel in Apeldoorn als Amsterdam gemeld dat ze niet geleverd zijn, en dat ze morgen komen. Vooral in Apeldoorn erg schimmig, omdat er maandagavond al minimaal 10 sets onder het plastic van het gekkenhuis klaar lagen. Is dus iets anders aan de hand.
Sowieso lame dat ze een nieuwe SKU hebben verzonnen zonder pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:37
Alu-hoedjes mode aan. :X

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:13:
Ik heb wat interne connecties bij Mediamarkt. Binnen 45 minuten was het in alle winkels uitverkocht. Ik heb geen bevestiging, maar ik vermoed dat er een koppeling online/offline was. Ik heb vroeger bij de Mediamarkt gewerkt, uit ervaring weet ik dat dit een slimme stunt was. Ik verwacht niet meer dan 50 tickets voor heel Nederland. Marketingtechnisch slim gedaan, maar weer typisch Mediamarkt.
Dit is een beetje lullig om MM zo af te schilderen.
Er waren er zeker meer beschikbaar eerder richting de 1000, het is gewoon een hele goede aanbieding.
In hoorn was deze ook gewoon nog verkrijgbaar, online zal het hoogstwaarschijnlijk beperkte "voorraad" zijn.

Cavallaro vouchers zijn in ieder geval binnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door zoepersooi op 26-10-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:58
TommyGun schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:34:

Xbox One S 1TB Wit
Halo 5

319,- euro.

First world issues 8)7

Duitse Saturn. X1S+BF1 en extra controller voor €299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 18:37
itsgreen schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:45:
Waarschuwing, klaarblijkelijk zit er geen Pen bij de Surface 4 Pro...

http://www.mediamarkt.nl/...e-type-cover-1476496.html

Ja zo kan je ook een aanbieding scherp krijgen...
Die pen is 60 euro.. Ik heb liever een typecover dan een pen.. Koop je de pen er alsnog bij dan heb je nog steeds 240 euro korting

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Wat vinden jullie hier van dan?

http://www.mediamarkt.nl/...schapskoffer-1468255.html

Lijkt me niet veel voor alles wat je krijgt? Of is dit allemaal troep? Ken het merk niet.

Ook de versterker van onkyo voor 167 euro lijkt me geen geld voor het opzetten van een dedicated game ruimte in huis ;-). Heb er alleen te weinig verstand van om te bepalen of dit future proof is als het gaat om 4k, HDR etc. Maar nu ga ik offtopic.

Niet goed dit soort acties voor mij... :X

[ Voor 59% gewijzigd door Workaholic op 26-10-2016 13:38 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

zoepersooi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Dit is een beetje lullig om MM zo af te schilderen.
Er waren er zeker meer beschikbaar eerder richting de 1000, het is gewoon een hele goede aanbieding.
In hoorn was deze ook gewoon nog verkrijgbaar, online zal het hoogstwaarschijnlijk beperkte "voorraad" zijn.

Cavallaro vouchers zijn in ieder geval binnen :)
Lullig? Ik ben gisteren in de winkel geweest om te vragen of het online-only was of dat ik hiervoor ook om 10:00 uur naar de winkel kon komen. In de winkel wordt mij verteld dat het alleen online kon, maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn. Het is gewoonweg erg slecht gecommuniceerd en binnen vijf minuten op, het lijkt wel een concert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Schizo007nl schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Die pen is 60 euro.. Ik heb liever een typecover dan een pen.. Koop je de pen er alsnog bij dan heb je nog steeds 240 euro korting
De type cover krijg je er bijna continu bij... of een dock.. of beide...

Blijf het flauw vinden, beetje goede sier maken met een strakke aanbieding, die eigenlijk minder strak is omdat er minder dan gewoonlijk in de doos zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:01
SkyFlyer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:46:
Familie/vrienden van het personeel waarschijnlijk. Of zoals men hier consoles koopt. Ene dag halen, andere dag deel terugvragen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Señor Sjon schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Familie/vrienden van het personeel waarschijnlijk. Of zoals men hier consoles koopt. Ene dag halen, andere dag deel terugvragen.
Gisteren werd over de Surface mij hetzelfde verteld in Utrecht, ik dacht ook even slim te zijn, maar ze waren er gewoon niet, zouden donderdag ochtend komen... hopelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 05-06 15:36

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:24:

Lijkt me niet veel voor alles wat je krijgt? Of is dit allemaal troep? Ken het merk niet.

Ook de versterker van onkyo voor 167 euro lijkt me geen geld voor het opzetten van een dedicated game ruimte in huis ;-). Heb er alleen te weinig verstand van om te bepalen of dit future proof is als het gaat om 4k, HDR etc. Maar nu ga ik offtopic.

Van de 299 zijn er ongeveer 250 schroeven, bitjes en tie-wraps en dat soort meuk. Verder is de kwaliteit natuurlijk "you get what you pay for", leuk voor de startende thuisklusser die nooit klust, eens per 5 jaar een handige vriend toevallig op bezoek heeft die even een stukje gereedschap nodig heeft om het op te lossen. Zo grijp je niet mis. Maar als je het vaker dan 5x gebruikt valt het meestal al uit elkaar.
Zo'n koffer kan wel handig zijn om het allemaal op één plek te houden, maar ter vergelijking een professionele schroevendraaier kan al een tientje per stuk (of nog meer) kosten.

Die onkyo kan natuurlijk leuk zijn, maar de praktijk leert mij dat dit soort acties van de MM vaak ook een soort van dump-acties zijn om van restvoorraad af te komen. Dus ik verwacht dat 'futureproof' niet op gaat, maar dat geld waarschijnlijk ook voor het huidige en het aankomende model. De standaarden voor 4k fluctueren ook nog steeds namelijk. Maar als je het geld er voor over hebt, het is verder wel een goede prijs voor een verder 'nieuw' product.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Niet online

digifun

Workaholic schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:24:

Troep is het niet , prima geschikt als hobbygereedschap met nog een karretje erbij. Het is wel veel en als je dat los moet kopen ben je duurder uit.

Zo'n onkyo is nooit een miskoop , zit ik zelf ook over na te denken om die te halen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 20:37
rockhopper schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Van de 299 zijn er ongeveer 250 schroeven, bitjes en tie-wraps en dat soort meuk. Verder is de kwaliteit natuurlijk "you get what you pay for", leuk voor de startende thuisklusser die nooit klust, eens per 5 jaar een handige vriend toevallig op bezoek heeft die even een stukje gereedschap nodig heeft om het op te lossen. Zo grijp je niet mis. Maar als je het vaker dan 5x gebruikt valt het meestal al uit elkaar.
Zo'n koffer kan wel handig zijn om het allemaal op één plek te houden, maar ter vergelijking een professionele schroevendraaier kan al een tientje per stuk (of nog meer) kosten.
Dat uit elkaar vallen valt ook wel mee. Ik heb heel veel goedkope setjes schroevendraaiers, bitjes, boren, dop/steek/ring sleutels, waterpassen, etc. Best wel compleet voor welke klus dan ook maar aangevuld met 2 kwaliteitsschroevedraaiers, een goed sds boortje 6 etc.

Je kunt ook bij de bouwmarkt de inhoud bij elkaar sprokkelen of online en dan weet je in elk geval dat wat je de eerste keer nodig hebt erin zit... Daar Let je niet op bij zo'n verzamelkist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:01
Ach, zo'n koffer gooi je in de achterbak van je auto en dan heb je altijd wat bij de hand.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 05-06 15:36

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rukapul schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Dat uit elkaar vallen valt ook wel mee. Ik heb heel veel goedkope setjes schroevendraaiers, bitjes, boren, dop/steek/ring sleutels, waterpassen, etc. Best wel compleet voor welke klus dan ook maar aangevuld met 2 kwaliteitsschroevedraaiers, een goed sds boortje 6 etc.

Je kunt ook bij de bouwmarkt de inhoud bij elkaar sprokkelen of online en dan weet je in elk geval dat wat je de eerste keer nodig hebt erin zit... Daar Let je niet op bij zo'n verzamelkist.
Prima tips.
Bij mij vallen vooral de tangen vaak uit elkaar bij vergelijkbare setjes, maar ik kan natuurlijk niet oordelen over dit merk. Hetzelfde trouwens met sommige schroevendraaiers, als ik daar kracht op zet dan draai je het plastic handvat stuk. Maar het is niet allemaal slecht en het is inderdaad een handige set. Zoals ik al zei: you get what you pay for.

Maar een hamer die je ook vaak nodig hebt kan in principe weinig mis mee zijn daar ben je los ook al gauw een euro of 10 voor kwijt. Ik zie het dan ook zelf als een goede startersset. Als je echt veel klust of meer bezig gaat zijn weet je meteen wat je beter wilt en wat je toch niet gebruikt. Er zijn meestal maar een paar gebieden in een heel breed veld wat je leuk vind (electra / sanitair / houtbewerking / etc)

Persoonlijk zou ik alleen nooit zoiets bij een winkel als MM dit kopen. Maar dat ben ik ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 12:10
Ik heb de gereedschapstrolley vanochtend gehaald met exact het doel voor ogen wat mensen hier boven schetsen: ik klus weinig maar ik vind het wel fijn om degelijk materiaal te hebben als ik wel een keer moet klussen. De koffer is netjes, en het materiaal ziet er prima uit. De 3 kunststof platen waar je het gereedschap inklemt vallen mij tot nu toe het meest op in negatieve zin: erg goedkoop en het lijkt alsof je na een paar keer het gereedschap er in en eruit halen het kunststof indeukt waardoor het gereedschap waarschijnlijk niet meer zal klemmen. Maar, ach 60 euro.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat het het grootste deel alleen maar schroeven is. Zit echt een hoop in zo'n koffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Kun je mogelijk wat foto's met ons delen? Dank!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Fab1Man schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:46:
[...]

Lullig? Ik ben gisteren in de winkel geweest om te vragen of het online-only was of dat ik hiervoor ook om 10:00 uur naar de winkel kon komen. In de winkel wordt mij verteld dat het alleen online kon, maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn. Het is gewoonweg erg slecht gecommuniceerd en binnen vijf minuten op, het lijkt wel een concert.
Dan heb je denk ik de winkel verkeerd begrepen of hun hebben verkeerd verwoord.
In de winkel koop je een voucher die je online moet activeren (daar is het online gedeelte).
In de winkel kan je de voucher wel kopen maar niet activeren dus daar zit het online-only gedeelte in.

En nee het is niet op want in de winkel waren ze gewoon te krijgen.

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie van de aanbiedingen. Vragen over levering en/of de Media Markt zelf zijn niet de bedoeling in dit topic.