Heeft iemand nog een foto van de poster van Meppel? ik dacht dat in de *voorwaarden stond dat je bij de xperia Z "oneindig internet, 1500MB" kreeg en dat daarna de snelheid werd verlaagd. Dit gebeurt alleen al bij 500MB. dus was benieuwd of ik nu zo slecht gelezen heb, of....
http://www.t-mobile.nl/pe...e-prijslijsten/ismart.pdf
i-smart 200 is 1500MB dus ik zou ze maar even bellen.
@Vizar Misschien even de topicstart lezen?
i-smart 200 is 1500MB dus ik zou ze maar even bellen.
@Vizar Misschien even de topicstart lezen?
Nu meer mogelijkheden voor abonnement en telefoon, zelfs met een HTC OneT-Mobile Shop Opening
13 juni in Haarlem
Elke opening van een nieuwe T-Mobile shop moet gevierd worden. Kom jij dit heugelijke feit met ons vieren?
Dan krijg je alleen op de dag van de opening, alleen in onze nieuwste shop, 24 maanden 50% korting op een tweejarig abonnement.
Het feestelijke aanbod op 13 juni in Haarlem is als volgt:
- Een gratis Samsung Galaxy S4 met één van de volgende 3 abonnementen:
Startabonnement met 5000 MB, Onbeperkt Sms en Onbeperkt Bellen voor € 34,50 per maand.
Startabonnement met 5000 MB, Onbeperkt Sms, Onbeperkt Bellen en Onbeperkt muziek met Deezer voor € 40,49 per maand.
MTV Mobile abonnement met 6000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor € 32,50 per maand.
- Een gratis Sony Xperia Z met één van de volgende 3 abonnementen:
Startabonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en Onbeperkt Bellen voor € 29,50 per maand.
Startabonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms, Onbeperkt Bellen en Onbeperkt muziek met Deezer voor € 35,49 per maand.
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor € 27,50 per maand.
- Een gratis HTC One met één van de volgende 2 abonnementen:
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor € 27,50 per maand.
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms, 250 minuten en Onbeperkt muziek met Deezer voor € 33,49 per maand.
Bedankt, ik heb de TS aangepast.
Hmm, het ziet eruit alsof ze MTV mobile meer willen promoten.
De S4 en XZ zijn ook goedkoper met een MTV abo.
En de HTC is dus niet te krijgen met een t-mobile abo.
Hmm, het ziet eruit alsof ze MTV mobile meer willen promoten.
De S4 en XZ zijn ook goedkoper met een MTV abo.
En de HTC is dus niet te krijgen met een t-mobile abo.
[ Voor 80% gewijzigd door Humma Kavula op 11-06-2013 14:34 ]
wow sick, een HTC one met 2gb, onbeperkt sms en 250 min voor totaal 660 euro!
Ik ben er zowizo.
Ik ben er zowizo.
Iemand ervaring met het afsluiten van een abonnement voor iemand anders of doen ze dit niet? Ik ben van plan om te gaan voor mijzelf en ook voor mijn vriendin wat af te sluiten.
Is het met mtv mobile 2gb snel en daarna langzaam maar onbeperkt internet?
https://shop.mtvmobile.nl...ile-2-jaar/am24brpi0.htmlJe bent altijd online! Zelfs als je MB's op zijn. Je kunt altijd onbeperkt sms-en.
Na het gebruik van je maandelijkse databundel kun je blijven internetten maar wordt je snelheid teruggebracht tot 64 kb/s. Met deze snelheid kun je nog steeds tweeten, liken, pingen en porren, maar zijn niet alle gebruiksmogelijkheden onbeperkt.
Denk dat er aardig wat volk hierop zal afkomen. Is niet meer gloednieuw, maar is wel goedkoop. Voor mij is het niet zo nuttig, al is het wel goedkoper dan zoeken naar een tijdelijke sim-only.
iemand hier die de openingstijden weet?
edit: Thanks voor de info Iva_Bigone, maar ik had de link naar de nieuwe winkel niet gezien op de frontpage van t-mobile. en volgens mij was dat al eerder aangehaald, maar het is morgen 12 juni en overmorgen is het donderdag. woensdag is de juiste dag toch?
edit: Thanks voor de info Iva_Bigone, maar ik had de link naar de nieuwe winkel niet gezien op de frontpage van t-mobile. en volgens mij was dat al eerder aangehaald, maar het is morgen 12 juni en overmorgen is het donderdag. woensdag is de juiste dag toch?
[ Voor 90% gewijzigd door Dxue op 11-06-2013 17:12 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Kon niet zelf op het linkje klikken? Of trok je huidige datalimiet dat niet meerDxue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:59:
NB: 12 juni moet donderdag 13 juni zijn in dat bericht, T-Mobile zat te knoeien met de data...Op deze donderdag zal de winkel geopend zijn van 9.30 tot 21.00 uur.
[ Voor 17% gewijzigd door 3dfx op 11-06-2013 17:45 ]
Dan ben je zeker op tijd ja, lees de TS nog maar eens goed doorDxue schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:59:
Ik had de datum expres BOLD gemaakt omdat er al eerder verwarring over bestond:
miyazakiman in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Donderdag de 13e dus
miyazakiman in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Maar goed, iedereen weet nu wel wanneer het echt is, toch?Zag net op Haarlem station de pooster voor het openen van de nieuwe winkel daar.
Is volgende week woendag en het gaat om een zelfde (soort actie).
Donderdag de 13e dus

[ Voor 5% gewijzigd door 3dfx op 11-06-2013 17:40 ]
De actie is altijd op de dag dat de desbetreffende stad koopavond heeft dus lijkt mij wel 
Dus even voor de duidelijkheid, het is op donderdag 13 Juni!

T-mobile maakt wel vaker foutjes, zie het mooie billboard met rotterdam erop terwijl het over drachten ging.
Antonv9 in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Dus even voor de duidelijkheid, het is op donderdag 13 Juni!

T-mobile maakt wel vaker foutjes, zie het mooie billboard met rotterdam erop terwijl het over drachten ging.
Antonv9 in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 11-06-2013 17:26 ]
oeps, ik heb de topic start dus gemist.
wist niet dat die werd geupdate en lees altijd dus alleen de laatste reacties. sorry, daarvoor. en bedankt voor alle info. morgen maar eens mijn abonnement verlengen
edit: hmmm, weer tegenstrijdige bronnen
, wie heeft er nu gelijk van de 2 posts boven mij?
edit2: ok, nu snap ik het. ik las het verkeerd, doordat de 12e dikgedrukt stond.

wist niet dat die werd geupdate en lees altijd dus alleen de laatste reacties. sorry, daarvoor. en bedankt voor alle info. morgen maar eens mijn abonnement verlengen
edit: hmmm, weer tegenstrijdige bronnen
edit2: ok, nu snap ik het. ik las het verkeerd, doordat de 12e dikgedrukt stond.
[ Voor 28% gewijzigd door Dxue op 11-06-2013 17:47 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Succes morgen, de actie is donderdag.
Staat notabene in quote van iva... Die 12 juni is een drukfout. Evenals de post van miyazakiman, als je nou verder leest zie je dat hij een fout maakt door het woensdag te noemen.
Jasaba in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
@ Iva_Bigone , Thnx!
Staat notabene in quote van iva... Die 12 juni is een drukfout. Evenals de post van miyazakiman, als je nou verder leest zie je dat hij een fout maakt door het woensdag te noemen.
Jasaba in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
@ Iva_Bigone , Thnx!
[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 11-06-2013 17:50 ]
Gedaan.Humma Kavula schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:35:
@ Iva_Bigone , wil je aub je post aanpassen? Dit zorgt weer voor verwarring.
Flauw dat de S4 het duurste abonnement heeft.

Verwijderd
Aangaande aansluitkosten prepaid naar abonnement
Eerst via de chat met "Milou" -> Kan niet, je moet aansluitkosten betalen hoe dan ook, maak niet uit of het Tmobile Prepaid - > Tmobile Abonnement of Tmobile Prepaid - > MTV Mobile Abonnement
Niet het antwoord dat ik verwachte en wou horen, dus even googlen:
http://www.t-mobile.nl/se...n-prepaid-naar-abonnement
https://www.mtvmobile.nl/...n-prepaid-naar-abonnement
(tekst compleet hetzelfde)
Volledig verkeerd geinformeerd via de chat, dus even gebeld naar 0800-1723.
Zeer vriendelijke en goed geïnformeerde medewerker:
Als je een Prepaid kaartje hebt van T-mobile kan je deze over laten zetten naar een abonnement zonder verdere aansluitkosten. Hij zei wel expliciet te vermelden in de shop dat je geen overgangskosten wenst te betalen omdat je al prepaid klant bent. Daarnaast zei hij dat het ook mogelijk is van T-mobile Prepaid naar MTV Mobile Abonnement omdat MTV mobile van T-mobile is.
Nadien hebben we beide nog een beetje gelachen over de verkeerd informatie van "Milou" en over de actie van donderdag gepraat. (Nog eens duidelijk gevraagd over prepaid naar abonnement en geen aansluitkosten i.c.m. de openingsactie, duidelijk melden in de shop en geen aansluitkosten
)
De voorraad is meer dan toereikend vertelde hij, maar hou wel rekening met een paar uurtjes wachten.
Nog om 17:30 naar de Phone House gegaan, voor 7 euro een T-Mobile Prepaid kaartje op de kop getikt met 5 euro beltegoed + 5 euro promotie tegoed ontvangen na registratie op T-mobile.nl.
Dat noem ik nog eens goede service en een goed geïnformeerde medewerker.
Tot donderdag
Eerst via de chat met "Milou" -> Kan niet, je moet aansluitkosten betalen hoe dan ook, maak niet uit of het Tmobile Prepaid - > Tmobile Abonnement of Tmobile Prepaid - > MTV Mobile Abonnement
Niet het antwoord dat ik verwachte en wou horen, dus even googlen:
http://www.t-mobile.nl/se...n-prepaid-naar-abonnement
https://www.mtvmobile.nl/...n-prepaid-naar-abonnement
(tekst compleet hetzelfde)
Volledig verkeerd geinformeerd via de chat, dus even gebeld naar 0800-1723.
Zeer vriendelijke en goed geïnformeerde medewerker:
Als je een Prepaid kaartje hebt van T-mobile kan je deze over laten zetten naar een abonnement zonder verdere aansluitkosten. Hij zei wel expliciet te vermelden in de shop dat je geen overgangskosten wenst te betalen omdat je al prepaid klant bent. Daarnaast zei hij dat het ook mogelijk is van T-mobile Prepaid naar MTV Mobile Abonnement omdat MTV mobile van T-mobile is.
Nadien hebben we beide nog een beetje gelachen over de verkeerd informatie van "Milou" en over de actie van donderdag gepraat. (Nog eens duidelijk gevraagd over prepaid naar abonnement en geen aansluitkosten i.c.m. de openingsactie, duidelijk melden in de shop en geen aansluitkosten
De voorraad is meer dan toereikend vertelde hij, maar hou wel rekening met een paar uurtjes wachten.
Nog om 17:30 naar de Phone House gegaan, voor 7 euro een T-Mobile Prepaid kaartje op de kop getikt met 5 euro beltegoed + 5 euro promotie tegoed ontvangen na registratie op T-mobile.nl.
Dat noem ik nog eens goede service en een goed geïnformeerde medewerker.
Tot donderdag
Ik woon zelf in Haarlem dus lekker dichtbij, maar mijn abbo bij de KPN loopt nog door t/m 31 augustus. Heeft iemand enig idee of het abonnement bij de T-Mobile kan worden ingesteld dat hij later ingaat, bijvoorbeeld 1 september of anders 1 augustus?
En heeft iemand een goed argument waarom ik de S4 van plastic zal moeten nemen en niet de Xperia Z die fucking sterk is alleen een wat minder snelle processor heeft?
En heeft iemand een goed argument waarom ik de S4 van plastic zal moeten nemen en niet de Xperia Z die fucking sterk is alleen een wat minder snelle processor heeft?
Kan ik met de bescheiden van mijn zus ook een abo voor haar afsluiten? Of kan ik een abo later overzetten op haar naam?
@Ben-Oni
Goed geregeld en bedankt voor de info, ik zal het aanpassen in de TS
@ Haarlem023
Zelf niet geprobeerd maar 4 maanden van tevoren kan als ik het goed begreep.
@NYzE
Denk niet dat dat kan, t-mobile is vrij strikt qua privacy en volgens mij moet de persoon fysiek aanwezig zijn maar dit weet ik niet zeker! Bel anders even dat nummer hierboven en vraag het ze, het is gratis dus laat het gelijk even weten dan zet ik het in de TS
Goed geregeld en bedankt voor de info, ik zal het aanpassen in de TS
@ Haarlem023
Zelf niet geprobeerd maar 4 maanden van tevoren kan als ik het goed begreep.
brammetje1994 in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"Wat ik weet is dat je 4 maanden van te voren al aanvraag mag doen bij t-mobile. De telefoon krijg je gelijk mee. Dit heb ik nagevraagd op de facebook
@NYzE
Denk niet dat dat kan, t-mobile is vrij strikt qua privacy en volgens mij moet de persoon fysiek aanwezig zijn maar dit weet ik niet zeker! Bel anders even dat nummer hierboven en vraag het ze, het is gratis dus laat het gelijk even weten dan zet ik het in de TS
[ Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 11-06-2013 19:36 ]
Verwijderd
Gewoon dat toestel pakken welke jij wilt hebben, ze ontlopen elkaar nauwelijks qua specs, Ja de S4 is van plastic, maar kan geheugen uitbreiden, de HTC heeft 'maar' 4 MP camera, maar een veel betere camerachip, foto's zijn veel beter bij weinig licht, XperiaZ heeft iets minder snelle processor maar strak design etc.. zo kan je wel blijven doorgaan met de verschillen.Haarlem023 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:20:
Ik ben (smart-phone wise) met een Iphone 3 begonnen, daarna Iphone 4, SGS 2 en nu wil ik de HTC One. Elke telefoon heeft zijn plus en min punten, Laatste stukje blijft toch persoonlijke voorkeur.
S4 is vet, Xperia is ook vet, maar het wordt de HTC dit keer.
Daar heb je gelijk in, alleen had ik 2 jaar terug de fout gemaakt om de HTC Sensation te kopen. Had alleen maar gezeik en een batterij die telkens na 2 maanden al naar de klote was. Ik hoop dat die batterijen nu wat langer mee gaan want dat ik wel een vereisten.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:53:
[...]
Gewoon dat toestel pakken welke jij wilt hebben, ze ontlopen elkaar nauwelijks qua specs, Ja de S4 is van plastic, maar kan geheugen uitbreiden, de HTC heeft 'maar' 4 MP camera, maar een veel betere camerachip, foto's zijn veel beter bij weinig licht, XperiaZ heeft iets minder snelle processor maar strak design etc.. zo kan je wel blijven doorgaan met de verschillen.
Ik ben (smart-phone wise) met een Iphone 3 begonnen, daarna Iphone 4, SGS 2 en nu wil ik de HTC One. Elke telefoon heeft zijn plus en min punten, Laatste stukje blijft toch persoonlijke voorkeur.
S4 is vet, Xperia is ook vet, maar het wordt de HTC dit keer.
Verwijderd
Das dan weer een "probleem" met de HTC One, batterij niet verwisselbaar en mocht je batterij ooit kapot gaan, ifixit.com heeft een teardown gedaan, Om de batterij te vervangen moet letterlijk de hele telefoon uit elkaar, Die zit ergens tussen het moederbord en het midden frame in, zeer moeilijk en bijna niet te doen zonder iets kapot te maken. Is de batterij prioriteit? Pak de S4, koop een tweede batterij voor je jaszak,tas etc, blijft maanden opgeladen en zeer makkelijker meenemen. Ik heb momenteel het zelfde voor me S2.Haarlem023 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:08:
[...]
Daar heb je gelijk in, alleen had ik 2 jaar terug de fout gemaakt om de HTC Sensation te kopen. Had alleen maar gezeik en een batterij die telkens na 2 maanden al naar de klote was. Ik hoop dat die batterijen nu wat langer mee gaan want dat ik wel een vereisten.
Maar doordat je de batterij kan vervangen bij de S4 minder stevig etc bla bla bla, You get my point ;-)
Succes met je keuze
Samsung marketing is ook voordelig voor retailers en reviewers
Ik stond trouwens te kijken bij de actie in meppel dat mensen nog voor een S3 kozen
Verwijderd in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
[ Voor 91% gewijzigd door Humma Kavula op 12-06-2013 00:57 ]
Tweakers heeft blijkbaar nog een glazen bol ergens staan... op 9 mei hebben ze namelijk een review gepost met alle toestellen die morgen worden aangeboden. Leuk en informatief om te bekijken!
video: Samsung Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z
Is er nog een dresscode voor tweakers?
Tot donderdag!
Is er nog een dresscode voor tweakers?
Tot donderdag!
[ Voor 14% gewijzigd door Sjarelke op 12-06-2013 00:54 . Reden: typo ]
Ik heb hierboven iets voorbij zien komen over voor iemand anders een abonnement afsluiten e.d., en ik kan hier één ding over zeggen: het is NIET mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten, ook niet als je hiervoor een "machtiging" (vraag me niet hoe), kopie identiteitsbewijs etc. voor hebt. Je moet ZELF aanwezig zijn als je van de actie gebruik wilt maken.
Maar.. Het is wél mogelijk om twee abonnementen op je eigen naam af te sluiten en deze later op iemand anders zijn naam te zetten, weet alleen niet of hier kosten aan verbonden zijn. Let wel op! Er wordt maar één abonnement ter plekke afgesloten en je krijgt maar één toestel mee. Het tweede abonnement is een verzoek en moet eerst door een andere procedure voordat dit goedgekeurd wordt en je het abo+toestel in bezit krijgt. Ik meen dat dit te maken heeft met zeker stellen van financiële zaken, dat niet iemand voor de grap 10 abo's afsluit met gratis toestellen terwijl hij het ondertussen niet kan betalen.. Maar het tweede abo is wel gewoon met de 50% korting aangezien je hem wel op die dag en die plek hebt aangevraagd.
Zorg er trouwens ook voor dat je eigen spullen in orde zijn, in Middelburg stond iemand voor mij in de rij die na 4,5 uur wachten geweigerd werd omdat zijn identiteitsbewijs verlopen was.
Lullig dus, maar anders mogen ze simpelweg niks doen voor je. Zorg er dus voor dat je je zaken op orde hebt!
Maar.. Het is wél mogelijk om twee abonnementen op je eigen naam af te sluiten en deze later op iemand anders zijn naam te zetten, weet alleen niet of hier kosten aan verbonden zijn. Let wel op! Er wordt maar één abonnement ter plekke afgesloten en je krijgt maar één toestel mee. Het tweede abonnement is een verzoek en moet eerst door een andere procedure voordat dit goedgekeurd wordt en je het abo+toestel in bezit krijgt. Ik meen dat dit te maken heeft met zeker stellen van financiële zaken, dat niet iemand voor de grap 10 abo's afsluit met gratis toestellen terwijl hij het ondertussen niet kan betalen.. Maar het tweede abo is wel gewoon met de 50% korting aangezien je hem wel op die dag en die plek hebt aangevraagd.
Zorg er trouwens ook voor dat je eigen spullen in orde zijn, in Middelburg stond iemand voor mij in de rij die na 4,5 uur wachten geweigerd werd omdat zijn identiteitsbewijs verlopen was.
Lees je liever, hier de getypte review van die drie toestellen:Sjarelke schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:51:
Tweakers heeft blijkbaar nog een glazen bol ergens staan... op 9 mei hebben ze namelijk een review gepost met alle toestellen die morgen worden aangeboden. Leuk en informatief om te bekijken!
reviews: Titanenstrijd: Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z
Verwijderd
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/tarievenRecrush schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 02:03:
Maar.. Het is wél mogelijk om twee abonnementen op je eigen naam af te sluiten en deze later op iemand anders zijn naam te zetten, weet alleen niet of hier kosten aan verbonden zijn.
Hier kan je voor elk abo zien hoeveel het kost. Voor de meeste is dat:
Contractovername, Kopie Contract - Eenmalig - € 25,41
Check wel of de kortingen overgedragen worden. Bij Vodafone is dit bijvoorbeeld niet zo...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Niet zo snel kunnen vinden, maar kan je bij T-Mobile met deze actie een abonnement afsluiten wat later ingaat?
Abbo bij VF loopt af op 21 september en zou dus pas 21 augustus kunnen overstappen naar T-Mobile. helaas zijn deze acties er dan niet meer gok ik.
Abbo bij VF loopt af op 21 september en zou dus pas 21 augustus kunnen overstappen naar T-Mobile. helaas zijn deze acties er dan niet meer gok ik.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
brammetje1994 in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Ik geloof dat het 4 maanden van tevoren kan maar durf je geen garantie te geven.
Ik geloof dat het 4 maanden van tevoren kan maar durf je geen garantie te geven.
4,5 uur wachten?! 'Even langsrijden' morgen is dus geen optie.Recrush schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 02:03:... in Middelburg stond iemand voor mij in de rij die na 4,5 uur wachten ....
Ik heb zelf interesse in een HTC One maar dan wel met onbeperkt bellen en geen MTV Mobile abonnement.
Is het mogelijk om het startabonnement af te sluiten met een Samsun S4 en deze later in te ruilen bij een T-Mobile winkel voor een HTC One?
Is het mogelijk om het startabonnement af te sluiten met een Samsun S4 en deze later in te ruilen bij een T-Mobile winkel voor een HTC One?
5000 MB en Onbeperkt Bellen voor € 34,50 per maand vind ik niet slecht.
Ben alleen heel blij met me Note 2 dus beetje onzin om een nieuwe telefoon te halen (heb nu sim only)
Maar 5000 MB met onbeperkt bellen vind je volgens mij ook nergens als sim only voor deze prijs??
Ben alleen heel blij met me Note 2 dus beetje onzin om een nieuwe telefoon te halen (heb nu sim only)
Maar 5000 MB met onbeperkt bellen vind je volgens mij ook nergens als sim only voor deze prijs??
Lijkt me sterk dat de HTC One niet af te sluiten valt met een T-Mobile ipv MTV abbo.
Die optie zou namelijk het beste zijn voor mij.
Die optie zou namelijk het beste zijn voor mij.
Dat klopt. Voor mij ben ik ook aan het denken om een abonnement met telefoon te kopen, om dan de telefoon te verkopen, (als dat lukt). Want voor 27,50 per maand zou ik goedkoper uit zijn dan met een Friends and Family abonnement van Vodafone.mathy_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:22:
5000 MB en Onbeperkt Bellen voor € 34,50 per maand vind ik niet slecht.
Welke telefoon verkoopt makkelijker 2de hands? de HTC One of de Xperia Z?
[ Voor 5% gewijzigd door Ghostier op 12-06-2013 10:32 ]
geseald is hij Niet 2de hands heGhostier schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:30:
[...]
Dat klopt. Voor mij ben ik ook aan het denken om een abonnement met telefoon te kopen, om dan de telefoon te verkopen, (als dat lukt). Want voor 27,50 per maand zou ik goedkoper uit zijn dan met een Friends and Family abonnement van Vodafone.
Morgen zeker van de partij!! zal wel erg druk worden neem ik aan, hoelaat gaan mede-tweakers al naar Haarlem toe ?
Ik pak de trein om 5:59 en kom om 8:16 aan. Hopen dat de rij dan nog niet zo lang is.
Ik twijfel wanneer het nou tactisch is om aan te komen. Het probleem is dat voor 9.30 de rij nog niet beweegt. Het is zo lastig in te schatten hoe druk het wordt. Kan zijn dat er rond 14 uur ineens geen rij meer is, of rond 18 uur, geen idee.
Daar zit ik ook aan te denken, alleen Het aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
Maakt het mij weer dat ik toch wel vroeg aanwezig zal zijn..
Maakt het mij weer dat ik toch wel vroeg aanwezig zal zijn..
[ Voor 3% gewijzigd door Vizar op 12-06-2013 13:09 ]
Ik hoop er voor 8 uur te zijn, neem mijn huidige telefoon mee om lekker de hele tijd Plants v.s. Zombies te doen om de tijd te doden. Het is een uur reizen voor me
Gezien het succes de laatste keer denk ik dat je gewoon rekening moet houden met 4 uur wachttijd.
Vorige ging wel al eerder open dan 9:30
En er is echt voldoende voorraad, vorige actie zijn ze tot 23:00 door gegaan
Vorige ging wel al eerder open dan 9:30
Misschien dat deze ook eerder open gaat.InEtVa schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:23:
Staat een man of 25 in de rij en het personeel en de catering is al aanwezig. Winkel gaat volgens het personeel (waarvan er vooralsnog 8 zijn) tussen 8 en 9 al open.
En er is echt voldoende voorraad, vorige actie zijn ze tot 23:00 door gegaan
Hoop dan echt dat er voldoende HTC One's in het zwart zijn.. anders een S4 en deze doorverkopen
Moeten de aansluitkosten gelijk betaald worden of gaat dit via de eerste factuur? Ik kom morgen rond 7.00 aan!
Alleen heb ik dan weer geen zin in dat gekloot met het verkopen van die telefoon.Ghostier schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:30:
[...]
Dat klopt. Voor mij ben ik ook aan het denken om een abonnement met telefoon te kopen, om dan de telefoon te verkopen, (als dat lukt). Want voor 27,50 per maand zou ik goedkoper uit zijn dan met een Friends and Family abonnement van Vodafone.
Zit er wel aan te denken.
34.50 per maand x 24 +30 = 858
Samsung S4 verkopen voor 480.
858-480= 378/24 = 15.75 per maand voor onbeperkt bellen en 5000 mb
[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 12-06-2013 14:08 ]
Verwijderd
Door meerdere mensen al aangegeven, waaronder gisteren een T-mobile medewerker letterlijk tegen mij aan de telefoon.Vizar schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:11:
Hoop dan echt dat er voldoende HTC One's in het zwart zijn.. anders een S4 en deze doorverkopen
Voorraad is Toereikend voor alle Telefoons! Hou wel rekening met een wachttijd van een paar uur..
Hij stelde me zo gerust dat ik morgen middag maar de trein opspring na mijn College in Maastricht
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 14:17 ]
Ik begrijp dat ze tot 21:00 uur open zijn. Is er de vorige keer ook iemand zo dapper geweest om ergens tussen 19:00-20:00 uur aan te komen [pardon my french] kakken?
Ik meen me te herinneren dat er vorige keer tot ongeveer 1u klanten werden geholpen. 21u is dus waarschijnlijk nog een rij.Pierre Sec schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:05:
Ik begrijp dat ze tot 21:00 uur open zijn. Is er de vorige keer ook iemand zo dapper geweest om ergens tussen 19:00-20:00 uur aan te komen [pardon my french] kakken?
Als ik al ga, ga ik zo laat mogelijk. Mijn ervaring met de vorige keren was dat je juist overdag gigantisch lang wacht en in de avond de drukte meevalt.
De HTC one gaat je toch wel wat meer geld opleveren denk ik, ook als je de nieuwprijs nu vergelijkt: 599 vs circa 460!Ghostier schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:30:
[...]
k, dan ga ik voor de HTC One denk ik. Hoop er nog zo'n 400 uit te halen dan is mijn abonnement uiteindelijk maar zo'n 250 euro, over die 24 maanden genomen. ^_^ Zal zorgen dat ie ge'seal'd blijft.michaelscott schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:04:
[...]
De HTC one gaat je toch wel wat meer geld opleveren denk ik, ook als je de nieuwprijs nu vergelijkt: 599 vs circa 460!
edit: Ik ben hier niet de HTC One gelijk aan het aanbieden, aangezien ik al een pm ontvangen heb. Dit is een onderzoek naar hoeveel ik dan werkelijk betaal puur voor het abonnement.
[ Voor 17% gewijzigd door Ghostier op 12-06-2013 16:39 ]
Ben wel benieuwd of ik nog kans maak als ik pas in de avond kom. Ik verwacht namelijk wel redelijke drukte aangezien Haarlem in de Randstad ligt en er misschien veel meer mensen op af komen dan een winkel die wordt geopend ergens op het platteland
?
Ik vermoed dat het inderdaad ook redelijk druk zal worden morgen. In Middelburg heb ik ongeveer 5 uur in de rij gestaan en deze actie in Haarlem vind ik persoonlijk beter. Heb inmiddels ook mijn S4 verkocht en ben op zoek naar een HTC One. Oja, in Middelburg ging men door totdat alle klanten geholpen waren en waren er ook genoeg telefoons op voorraad. Een medewerker vertelde mij dat ze bewust veel te veel hadden ingekocht om zeker genoeg te hebben. Dit zal dus morgen ook wel zo zijn.
ps: mocht iemand twijfelen om de HTC One (zwart) te halen. Ik ben bereid om voor 475 de telefoon gesealed over te nemen. stuur maar een berichtje:)
ps: mocht iemand twijfelen om de HTC One (zwart) te halen. Ik ben bereid om voor 475 de telefoon gesealed over te nemen. stuur maar een berichtje:)
Ik denk dat een gesealde HTC One trouwens toch wel makkelijk 500+ euro's opbrengt!Ghostier schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:09:
[...]
k, dan ga ik voor de HTC One denk ik. Hoop er nog zo'n 400 uit te halen dan is mijn abonnement uiteindelijk maar zo'n 250 euro, over die 24 maanden genomen. ^_^ Zal zorgen dat ie ge'seal'd blijft.
edit: Ik ben hier niet de HTC One gelijk aan het aanbieden, aangezien ik al een pm ontvangen heb. Dit is een onderzoek naar hoeveel ik dan werkelijk betaal puur voor het abonnement.
[ Voor 6% gewijzigd door michaelscott op 12-06-2013 17:23 ]
ik heb gelezen dat het niet mogelijk is om een goedkoper abonnement te nemen, is het mogelijk om een duurder abonnement te nemen? ipv de mtv abo met htc one, is het mogelijk om abo van de Xperia Z met een htc one te nemen?
Denk niet dat dat kan maar je kan dat beter aan t-mobile zelf vragen 
Poll: Welke Telefoon kies jij?
• HTC One
• Samsung S4
• Xperia Z

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welke Telefoon kies jij?
• HTC One
• Samsung S4
• Xperia Z
Ook een poll maken? Klik hier
In de regel gelden alleen de aangegeven telefoons i.c.m. de aangegeven abonnementen, het is niet mogelijk hier vanaf te wijken of een combinatie te maken. Wil je een andere telefoon, dan moet je een ander abonnement erbij nemen. Wil je een ander abonnement, dan krijg je een andere telefoon
Jammer had graag een echt t-mobile abbo afgesloten met een htc one gezien daar de voorwaarden wat beter voor lijken
Ach dan word het mtv mobile, internet is ook gewoon 14.4 en dat is rap genoeg. 2gb zal ik het ook wel mee redden.
Jammer dat ik pas vanaf een uurt of 12 kan ivm een bespreking op werk waar ik niet onderuit kom. Vraag me af wat de verwachte wachttijd zal zijn als ik er rond die tijd ben. Parkeerplekje zal ook leuk worden gok ik.
Ach dan word het mtv mobile, internet is ook gewoon 14.4 en dat is rap genoeg. 2gb zal ik het ook wel mee redden.
Jammer dat ik pas vanaf een uurt of 12 kan ivm een bespreking op werk waar ik niet onderuit kom. Vraag me af wat de verwachte wachttijd zal zijn als ik er rond die tijd ben. Parkeerplekje zal ook leuk worden gok ik.
Ook ik had ongeveer dezelfde vraag en vroeg dit via de Facebook pagina van mijn vriendin (ik heb zelf geen Facebook). Wel vroeg ik naar de combinatie met het duurdere S4 abonnement.Dxue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:30:
ik heb gelezen dat het niet mogelijk is om een goedkoper abonnement te nemen, is het mogelijk om een duurder abonnement te nemen? ipv de mtv abo met htc one, is het mogelijk om abo van de Xperia Z met een htc one te nemen?
V: Kan je de HTC one bij de opening in Haarlem ook krijgen met het duurdere Galaxy S4 abonnement (Startabonnement met 5000 MB, Onbeperkt Sms en Onbeperkt Bellen voor € 34,50 per maand) ?
A: T-Mobile Plein Hoi Saar, ik kan je niet vertellen met welke toestel een combinatie gemaakt kan worden. Dit kun je het beste navragen op de dag zelf.
Weet iemand trouwens hoe het zit met 4g en mtv mobile? Bij t-mobile bieden ze het aan iedereen aan tegen lagere snelheid in het begin, maar kan niks vinden of dat ook coor mtv geldt.
Zal misschien later bij moeten betalen ofzo gok ik.
Zal misschien later bij moeten betalen ofzo gok ik.
Ik heb net even gechat met mtv mobile, je krijgt gewoon 4g zodra dat beschikbaar is.
Exact dezelfde voorwaarden als T-mobile dus je betaald niks extra.
Exact dezelfde voorwaarden als T-mobile dus je betaald niks extra.
[ Voor 54% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 14:08 ]
Dat is mooi om te horen. Heb je dat zwart op wit als ze het nog willen terugdraaien?
Geen zin in nogmaals Vodafone perikelen.
Geen zin in nogmaals Vodafone perikelen.
Neg even checken of ik morgen niet voor niks kom: mijn vodafone abbo loopt 4 augustus af, ik kan nu zonder problemen mogen bij t-mobile een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud?
Gesealed betekent ongebruikt, maar daarmee nog niet dat het niet tweedehands is. Degene die hem overkoopt wordt namelijk de tweede eigenaar. Dus, technische bezien, tweedehands
Ik verbaas me over de prijzen. Zou ik zo'n toestel kopen, dan zou ik de helft van de nieuwprijs betalen. Stuur tien aanbieders een dergelijk aanbod en je hebt er geheid één te pakken. Als je hem los koopt in een winkel dan betaal je toch ook niet de vraagprijs?
OT: Jammer dat niet bekend is waar er nog meer nieuwe T-Mobile winkels gaan openen. Wel heb ik recent gelezen dat het past binnen de strategie van T-Mobile om meer winkels te openen. Deze actie sluit natuurlijk prima aan bij deze strategische keuze. In het artikel werd het aantal winkels van T-Mobile afgezet tegen het aantal winkels van de concurrentie. Op basis hiervan zullen er dus nog wel wat volgen. Ik ga er van uit dat deze strategische keuze meer behelst dan twee winkeltjes
Alleen loop je wel een risico dat deze actie niet, of niet tegen dezelfde voorwaarden, herhaald wordt. T-Mobile doet het wat dat betreft slimmer dan Vodafone, die eerst de actie aankondigt voor diverse winkels en dan halverwege beëindigt met een goedkoop smoesje als argument.
Edit:
Dat laatste (het voortijdig beëindigen van de actie door Vodafone, enkel omdat ze hun quotum hadden behaald) is voor mij reden om maar al te graag van deze T-Mobile actie gebruik te maken. En daarmee dus afscheid te nemen van Vodafone

[ Voor 8% gewijzigd door Edddd op 12-06-2013 20:24 ]
@WilliamP. Volgens mij moet dat lukken. Mij abonnement loopt ergens in augustus af en ik had daar verscheidende keren over gebeld. Ik meen mij te herinneren dat ze een termijn van 4 maanden in acht nemen, ook voor nummerbehoud. Dus je telefoonabonnement moet vanaf morgen tenminste binnen 4 maanden aflopen.
Indien je verlengt bij dezelfde provider.BB333 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:36:
@WilliamP. Volgens mij moet dat lukken. Mij abonnement loopt ergens in augustus af en ik had daar verscheidende keren over gebeld. Ik meen mij te herinneren dat ze een termijn van 4 maanden in acht nemen, ook voor nummerbehoud. Dus je telefoonabonnement moet vanaf morgen tenminste binnen 4 maanden aflopen.
Bij overstappen geldt 1 of 2 maanden, althans daar werd ik op gewezen deze week tijdens een gesprek met een webwinkel (en komt overeen met hetgeen ik vaker gelezen/gehoord heb)
@WilliamP
Kijk even in de voorwaarden of lees de hele topic door. Volgens mij is het al ergens genoemd. Hopelijk heb je de tijd
[ Voor 21% gewijzigd door Edddd op 12-06-2013 20:44 ]
@ WilliamP: Wat ik weet van Vodafone geldt er een limiet van 2 maanden, en dan komt het voor jou precies goed uit (en ook voor mij want mijn vodafone contract loopt 6 augustus af
).
@Rubman: Als je met de auto naar Haarlem komt kan ik je aanraden om in een garage te parkeren (PG Houtplein is het dichtste bij), dit is goedkoper (lees minder duur) dan op straat parkeren en er is altijd plek. En om het centrum van Haarlem is alles betaald parkeren helaas, dus daar kan je bijna niet om heen.
Ga er zelf morgen maar erg vroeg zijn, moet om half 1 werken dus hoop daarvoor al weer de winkel uit te lopen.
@Rubman: Als je met de auto naar Haarlem komt kan ik je aanraden om in een garage te parkeren (PG Houtplein is het dichtste bij), dit is goedkoper (lees minder duur) dan op straat parkeren en er is altijd plek. En om het centrum van Haarlem is alles betaald parkeren helaas, dus daar kan je bijna niet om heen.
Ga er zelf morgen maar erg vroeg zijn, moet om half 1 werken dus hoop daarvoor al weer de winkel uit te lopen.
@Warduss en WilliamP
Ik heb het even nagekeken. Mijn contract loopt 7 augustus af. Heb T-Mobile erover gebeld en het was geen probleem. Heb het ook aan de medewerker in Middelburg aangegeven. Iedereen kreeg een formulier mee waarbij je achteraf digitaal het nummerbehoud kan regelen. Dat moet ik ook nog even doen. Maar bij mij kon het iig.
Ik heb het even nagekeken. Mijn contract loopt 7 augustus af. Heb T-Mobile erover gebeld en het was geen probleem. Heb het ook aan de medewerker in Middelburg aangegeven. Iedereen kreeg een formulier mee waarbij je achteraf digitaal het nummerbehoud kan regelen. Dat moet ik ook nog even doen. Maar bij mij kon het iig.
Inderdaad ja!
ok,
ik zie nog niemand hier, dan ben ik de eerste..... ff slaapzak in en tot morgen allemaal.
ik zie nog niemand hier, dan ben ik de eerste..... ff slaapzak in en tot morgen allemaal.

Heldwingetje schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:17:
ok,
![]()
Succes vannacht, je bent in ieder geval de eerste morgen dus lekker snel klaar
ps, als je updates kan geven dan graag! Iedereen wil denk ik wel zien hoe de actie verloopt nu er aardig wat vodafone klanten overstappen
Oh en slaap lekker
[ Voor 20% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 01:29 ]
Verwijderd
Hahahawingetje schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:17:
ok,
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 01:50 ]
Ik moet nog helemaal uit zeeland komen met de trein en er zijn al mensen aanwezig
Kom net aan, ben nummer 10 in de rij. Lekker vroeg!
Edit: Zijn nu al 30 man, de eerst groep mensen waren er al om twaalf uur vannacht...
Edit: Zijn nu al 30 man, de eerst groep mensen waren er al om twaalf uur vannacht...
[ Voor 45% gewijzigd door Warduss op 13-06-2013 06:18 ]
Wow, das wel erg vroeg! Ben zelf nu onderweg.
Gaat druk worden. Gelukkig nog geen regen.
Kan iemand even melden wanneer de winkel open gaat? Ik ben namelijk weer naar huis gegaan met mijn nummer.
Iemand een idee hoeveel mensen er nu staan?
Zeker 75+ en er is wat onenigheid voorin de rij.
Pffff, zo vroeg op of zelfs een nacht in de rij voor wat korting, bikkels!
Succes heren, laat even weten hoe het gegaan is.
Medewerkers gaan nu de rij af om alvast gegevens te noteren.
Best gezellig hier
Best gezellig hier
Hopelijk is er rond de middag nog een HTC One beschikbaar, kan door verplichtingen en meetings helaas niet eerder langs.
Is het zo dat als je een nummertje hebt gekregen je lekker even kan gaan shoppen of ergens wat anders gaan doen en later weer terugkomen om de rij te skippen? Geven ze dan ook een verwachte hulptijd of is het lekker blijven wachten in de rij en feesten met de rest?
Is het zo dat als je een nummertje hebt gekregen je lekker even kan gaan shoppen of ergens wat anders gaan doen en later weer terugkomen om de rij te skippen? Geven ze dan ook een verwachte hulptijd of is het lekker blijven wachten in de rij en feesten met de rest?
Maken jullie je trouwens geen zorgen over alle productie problemen met de htc one? Ik wil er een, maar na alles wat ik afgelopen nacht heb gelezen...
Thanks, ben bekend in Haarlem alleen vorige keren was die garage ook vrij vol. Kan gelukkig altijd de auto bij familie kwijt op Dreef (gratiesch bij advocatenkantoor van de buren). Verder Amsterdam gewend qua betaald parkeren dus alles is/lijkt goedkoop.Warduss schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:28:
@ WilliamP: Wat ik weet van Vodafone geldt er een limiet van 2 maanden, en dan komt het voor jou precies goed uit (en ook voor mij want mijn vodafone contract loopt 6 augustus af).
Loop je net mis dank ik aangezien ik er pas rond 12:00 heen kan.
Sta nu in de rij en het is nog steeds groeiende. Heb de afgelopen 10 min nog geen beweging in de rij gezien. Ongeveer 80+ man? Heb geen nummer en geen idee waar ik dat kan krijgen.
Voor auto's kan je ook bij de p&r zetten of als die vol is, bij de ikea? Treinkaartje is met ns 2,60 met korting. Is naast de ikea.
Voor auto's kan je ook bij de p&r zetten of als die vol is, bij de ikea? Treinkaartje is met ns 2,60 met korting. Is naast de ikea.
De iphone doet niet mee, net als altijd bij tmobile
Verwijderd
Jammer, valt toch wel een beetje in de zelfde prijs categorie als de rest van de toestellenWilliamP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:27:
De iphone doet niet mee, net als altijd bij tmobile
maar waarschijnlijk niet dezelfde marge. Denk dat daar het verschil ook wel zit. inkoop zijn deze toestellen waarschijnlijk een stuk aantrekkelijker.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:35:
[...]
Jammer, valt toch wel een beetje in de zelfde prijs categorie als de rest van de toestellen
En Apple heeft toch ook deals met bepaalde providers?
Flinke rij trouwens.
Flinke rij trouwens.
[ Voor 18% gewijzigd door Proxivire op 13-06-2013 09:41 ]
Neem aan dat de HTC One van MTV Mobile branded is met T-Mobile rotzooi? Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Liever natuurlijk lekker unbranded telefoon, maar denk dat het niet anders is.
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje. Hoe is het in Haarlem?
Kan pas over 2 uur weg ben benieuwd hoe lang ik er ga staan.
Kan pas over 2 uur weg ben benieuwd hoe lang ik er ga staan.
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]