Beetje waaierig, maar met zon in de rug :-)
Zelfde geval hier, alleen vanuit Noordwijk. Hopelijk hebben ze dan nog direct en HTC One voor me om mee te nemen. Geen zin om weer een paar dagen te wachten.mathy_ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:55:
Hier in Amsterdam schijnt het zonnetje. Hoe is het in Haarlem?
Kan pas over 2 uur weg ben benieuwd hoe lang ik er ga staan.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik ben al weer naar huis, de rij is erg lang nu kan ik je vertellen.
Ik was nummer 13, en iets voor tien was ik klaar, en ze gingen iets voor negen uur open.
Het zonnetje schijnt hier lekker, dus dat is geen probleem, maar je moet wel bereid zijn even te staan.
Ik was nummer 13, en iets voor tien was ik klaar, en ze gingen iets voor negen uur open.
Het zonnetje schijnt hier lekker, dus dat is geen probleem, maar je moet wel bereid zijn even te staan.
Delen ze nu eigenlijk nog steeds nummers uit of doen ze dat zo af en toe een keer met langs de rij lopen?
Zou wel fijn zijn als je even ui de rij kan stappen namelijk.
Inderdaad, want wat als je een zwakke blaas hebt?Rubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:13:
Delen ze nu eigenlijk nog steeds nummers uit of doen ze dat zo af en toe een keer met langs de rij lopen?
nog geen medewerker gezien, dus ook geen nummertje

Nummers uitdelen was niet op initiatief van T-mobile, maar van een gozer die er vroeg was, dus er is zo ongeveer tot de 100 genummerd, en daarna is het waar je staat in de rij. .
Ben ik even blij dat ik m'n abo bij de actie in Hoogezand heb afgesloten. Ik ben er die dag twee keer geweest (een keer voor mezelf en een keer met m'n ouders) en beide keren niet meer dan 5 wachtenden. 
Sterkte daar in Haarlem.
Sterkte daar in Haarlem.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Stond er iets voor 7, kreeg nummer 49 en was net voor half 11 aan de beurt. De rij is fors nu en zonder nummers wordt het redelijk chaos met voordringers denk ik (zelf met de nummers probeerden mensen het nog...).
Verwijderd
Klopt inderdaad was gozer die initiatief had genomen en moet zeggen dat hij het redelijk goed heeft gedaan. Alleen ga dan verder met nummeren na 110. En de volgende keer geen rode stift want mensen zaten zelf nummers te noteren op hun hand. Goeie actie tmob en gezellige sfeer. Water koffie koekjes en gezelligheidWarduss schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:21:
Nummers uitdelen was niet op initiatief van T-mobile, maar van een gozer die er vroeg was, dus er is zo ongeveer tot de 100 genummerd, en daarna is het waar je staat in de rij. .
pff zie er nu al tegen op haha.
Ga wel rond 2 uur kijken.
Anders maar door naar Bloemendaal en daar ff drankje doen en dan vanavond nog eens kijken.
Ga wel rond 2 uur kijken.
Anders maar door naar Bloemendaal en daar ff drankje doen en dan vanavond nog eens kijken.
Het gerucht is volgende week donderdag in Almere, maar dit is nog niet bevestigd door een poster, folder o.i.d.
Verwijderd
ik zit namelijk tot 6 uur op m'n werk, en denk dat het dan geen nut heeft om naar Haarlem te gaan rijden...ygma!l schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:05:
Het gerucht is volgende week donderdag in Almere, maar dit is nog niet bevestigd door een poster, folder o.i.d.
Hoe zit het met de voorraden in Haarlem??
Halverwege de rij besluit ik mijn id te checken, is die verlopen potverdomme
Ik zit denk ik tot 19:00 uur op werk. Dan nog naar Haarlem rijden, parkeren. ETA zou dan 20:00 uur zijn. Ik hou dit topic in de gaten. Ik hoop namelijk wel nog een S4 te kunnen scoren. Naief?Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:10:
[...]
ik zit namelijk tot 6 uur op m'n werk, en denk dat het dan geen nut heeft om naar Haarlem te gaan rijden...
Hoe zit het met de voorraden in Haarlem??
Verwijderd
Kan iemand een foto posten van de rij voor een sfeerimpressie? 
Wellicht dat ik ook een poging waag aan het einde van de dag, vind het wel jammer dat het duurste abbo aleen met een S4 is...
Wellicht dat ik ook een poging waag aan het einde van de dag, vind het wel jammer dat het duurste abbo aleen met een S4 is...
Op het briefje dat je krijgt staat dat de htc one beperkt is, en niets van die aard bij s4, dus je maakt wel kans
Hopen dat het niet word opgemerktProxivire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:13:
Halverwege de rij besluit ik mijn id te checken, is die verlopen potverdomme
Ben al weg, ze letten daar echt wel op, moet ook ingevuld worden

Verwijderd
Was je al aan de beurt dan?Proxivire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:21:
Ben al weg, ze letten daar echt wel op, moet ook ingevuld worden
Nee, was bijna halverwege, dus nog lang te gaan, maar je krijgt vooraf een formulier waar het op ingevuld moet worden
Htc one is al tijdje uitverkocht. En voordringers... teveel en niet om racistisch te zijn, maar voornamelijk donkere mensen die dat doen. Sta nu bij huisnr 4. Bijna aan de beurt (relatief gezien)
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Had je als je om half 8 was aangekomen een HTC One kunnen hebben? Niet heel belangrijk ofzo, maar meer voor het idee.
Dat is vreemd, toen ik weg liep vroeg iemand achter me of ze nog htc's hadden, en toen zeiden ze ja
Raar, maar ik kwam om 9 en vroeg om htc. Kreeg ik te horen dat het op is.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Wow, dat was al vroeg dan, en raar dat ze tegenstrijdig berichten.Dxue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:31:
HTC One nu al op? Dat belooft niet veel goeds.
Zal zo ff kijken of ik wat kan posten van toen ik er was
http://db.tt/DrRaWThM
Was toen ik aankwam. Rij is iets langer nu en wijder vooraan
Edit: panorama. http://db.tt/cwTJZgYL
Was toen ik aankwam. Rij is iets langer nu en wijder vooraan
Edit: panorama. http://db.tt/cwTJZgYL
[ Voor 19% gewijzigd door Dxue op 13-06-2013 12:22 ]
pff ben echt blij dat ik de actie al had voordat het in het nieuws kwam met de problemen bij de Vodafone actie. was meteen aan de beurt. was toen in meppel. Leeuwarden was hetzelfde verhaal.
Bullshit. 30 min geleden een zilveren gekregen. Goed geregeld allemaal; koekies en koffie uitgedeeld.Dxue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:31:
7:45 in de rij, nu klaar. Was nog een klein vechtpartijtje nabij de ingang.
Als je nu achteraan aansluit ben je bezig tot vanavond 20.00 denk ik.
Verwijderd
Opmerkelijk...In die hele rij staan slechts twee mensen met blond haar! Mikt T-mobile op donkerharige doelgroep ?Proxivire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:17:
[wachtrij foto]
Vanmorgen, zal nu nog drukker zijn :-P
Drie, ik ben ook blondVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:31:
[...]
Opmerkelijk...In die hele rij staan slechts twee mensen met blond haar! Mikt T-mobile op donkerharige doelgroep ?
-DmD-
Hier nog even een update.
Ik sta net in de rij en er zijn meer dan 100 man voor mij.
De wachttijd wordt geschat tussen de 3 a 4 uur.Mmaar er wordt lekkere koffie uitgedeeld:)
Er worden geen nummers uitgedeeld dus gewoon aansluiten maar.De htc one zijn er nog 4 van in het wit. De rest is al uitverkocht. Andere toestellen ruim op voorraad.
Succes voor diegene die onderweg zijn!
De wachttijd wordt geschat tussen de 3 a 4 uur.Mmaar er wordt lekkere koffie uitgedeeld:)
Er worden geen nummers uitgedeeld dus gewoon aansluiten maar.De htc one zijn er nog 4 van in het wit. De rest is al uitverkocht. Andere toestellen ruim op voorraad.
Verwijderd
Geld moet rollen, niks crisisVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:31:
[...]
Opmerkelijk...In die hele rij staan slechts twee mensen met blond haar! Mikt T-mobile op donkerharige doelgroep ?
Verwijderd
Phahaha ja dit zijn echt big spenders! En daar sta je dan 4 uur in die pauperrij...
Ben toch blij dat ik eerder bij een openingsaktie aanwezig was. Daar waren de rijen in de piek 1 uur.
Waarom gaat het nu zo langzaam? Ik moet nog 10 meter maar ik sta al een uur op de zelfde plek.
Moet toch wel heel superieur aanvoelen, dat je toevallig in de buurt woont van een van de eerste filialen die de actie heeft.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Phahaha ja dit zijn echt big spenders! En daar sta je dan 4 uur in die pauperrij...
Ben toch blij dat ik eerder bij een openingsaktie aanwezig was. Daar waren de rijen in de piek 1 uur.
-DmD-
Verwijderd
Strakke aanbieding???Diavire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Zonder bedoel je, aangezien het om zo'n strakke aanbieding gaat
het is toch nog 34,50 per maand!!!!!
Voor onbeperkt bellen, SMS en 5 GB internet.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:50:
[...]
Strakke aanbieding???
Tuurlijk vind ik het ook veel, maar vergelijk het eens met andere aanbieders.
-DmD-
Slechts 27,50 voor HTC One, toestel is al €600,- los.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:50:
[...]
Strakke aanbieding???
24 x 27,50 = 660 + 30 (aansluitkosten nieuwe klanten) = €690,-
Ja strakke aanbieding dus! Zeker als je de huidige abonnementsprijzen ernaast zet.
Bij KPN betaal je voor iets soortgelijks het X voudige. Dus geen wonder dat het zo druk is. Blij dat in ieder geval 1 telco een beetje normale prijzen en voorwaarden hanteert.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:50:
[...]
Strakke aanbieding???
Er is niet iemand die even een abo met zwarte S4 voor me kan afsluiten wat dan overgeschreven kan worden op mijn naam wanneer ik weer een geldig ID heb he? Nee? Was het proberen waard.
-DmD-
Verwijderd
Ongelooflijk... Wil net uit Maastricht de trein opstappen. Medewerker van T-mobile drukte me nog op het hart. Alle toestellen op voorraad! Maak je maar geen zorgen! Zeer ruim ingekocht! nou.. lekker is datStabu77 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:35:
Hier nog even een update.
S4 hoef ik niet... Wil HTC One
Dan verkoop je die s4 gesaled door een leeg je iets bij?Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:58:
[...]
Ongelooflijk... Wil net uit Maastricht de trein opstappen. Medewerker van T-mobile drukte me nog op het hart. Alle toestellen op voorraad! Maak je maar geen zorgen! Zeer ruim ingekocht! nou.. lekker is dat
S4 hoef ik niet... Wil HTC One
Doe ik ook een heb je wel gelijk 5gb ipv 2gb
Wel eens recentelijk een TV-commercial van T-Mobile gezien?Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:31:
[...]
Mikt T-mobile op donkerharige doelgroep ?
+1Iva_Bigone schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:07:
[...]
Wel eens recentelijk een TV-commercial van T-Mobile gezien?
Verwijderd
Abb extra dan (34,50-27,50):Stabu77 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:06:
[...]
Dan verkoop je die s4 gesaled door een leeg je iets bij?
Doe ik ook een heb je wel gelijk 5gb ipv 2gb
7x 24 = 168
Verkoop S4 en verschil nieuwe HTC one zal denk ik rond 100 liggen in mijn nadeel..
268 euro .... Voor een beter abbo, dat ik niet nodig heb. Almere dan meer...
Kan je het toestel niet later opgestuurd krijgen dan ?Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:10:
[...]
Abb extra dan (34,50-27,50):
7x 24 = 168
Verkoop S4 en verschil nieuwe HTC one zal denk ik rond 100 liggen in mijn nadeel..
268 euro .... Voor een beter abbo, dat ik niet nodig heb. Almere dan meer...
Verwijderd
Geen enkel idee, Ik ben de trein uitgestapt en terug gegaan, kan iemand dat vragen ? Als je het MTV Mobile abo afsluit met de HTC One welke niet meer op voorraad is, kan je deze thuis gestuurd krijgen?FlyEragon schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:28:
[...]
Kan je het toestel niet later opgestuurd krijgen dan ?
Dat kan je wel vergetenVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:29:
[...]
Geen enkel idee, Ik ben de trein uitgestapt en terug gegaan, kan iemand dat vragen ? Als je het MTV Mobile abo afsluit met de HTC One welke niet meer op voorraad is, kan je deze thuis gestuurd krijgen?
wel opvallend dat die HTC One zo snel is uitverkocht... kan iemand die een S4 haalt dit ook bevestigen?
krijg het idee dat sommige mensen willen dat de rij niet langer wordt 
of denk ik nu heel slecht over de mensheid?
of denk ik nu heel slecht over de mensheid?
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook ... En ik was eerder in dit Topic nog zo lovend over de "Zeer vriendelijke en goed geïnformeerde medewerker" Voorraad toereikend, maar wel 3-4 uur wachten...
Gewoon bullsiht dus, ze wisten heel goed dat het druk zou worden en ga mij niet vertellen dat de verwachting was dat de HTC niet in trek zou zijn... Goedkoopste Abbo + Duurste Telefoon..
En ja, ik weet op = op, maar ga dan geen lulverhaal ophangen om mensen te trekken, zeg dan gewoon niks.
Gewoon bullsiht dus, ze wisten heel goed dat het druk zou worden en ga mij niet vertellen dat de verwachting was dat de HTC niet in trek zou zijn... Goedkoopste Abbo + Duurste Telefoon..
En ja, ik weet op = op, maar ga dan geen lulverhaal ophangen om mensen te trekken, zeg dan gewoon niks.
Voorgaande acties is volgens mij nog nooit wat opgegaan. dus lijkt me sterk. Ach we zullen het straks wel horen. Als blijkt dat ze er nog wel zijn.... de mensen die roepen "hij is op" meteen lynchen hier!
Weer even een update voor jullie.
Er worden 50 mensen per uur geholpen maar er is altijd een groepje "mensen" die voordringen dus is het iets langer wachten. De sfeer is wel zeer goed alleen komt er regen aan:(
De htc one hebben ze beperkt ingekocht maar de andere toestellen zeer ruim op voorraad, stapels dozen zeiden ze.
Oh ja, de rij wordt niet veel langer voor diegene die willen aansluiten alleen de koffie is op want heb de koffiemevrouw al een tijdje niet meer gezien:(
Er worden 50 mensen per uur geholpen maar er is altijd een groepje "mensen" die voordringen dus is het iets langer wachten. De sfeer is wel zeer goed alleen komt er regen aan:(
De htc one hebben ze beperkt ingekocht maar de andere toestellen zeer ruim op voorraad, stapels dozen zeiden ze.
Oh ja, de rij wordt niet veel langer voor diegene die willen aansluiten alleen de koffie is op want heb de koffiemevrouw al een tijdje niet meer gezien:(
Waarom zou ik daar over liegen?Waah schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:42:
Voorgaande acties is volgens mij nog nooit wat opgegaan. dus lijkt me sterk. Ach we zullen het straks wel horen. Als blijkt dat ze er nog wel zijn.... de mensen die roepen "hij is op" meteen lynchen hier!
Ik sta toch al in de rij. Ik heb de info van een medewerker maar ja, die kan het ook verkeerd hebben

Don't shoot the messenger
Tegen mij werd ook verteld dat de HTC er beperkt was en een vriend 10 plekken achter mij in de rij kreeg zelfs te horen dat er nog maar 2 zilveren waren.Stabu77 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:54:
[...]
Waarom zou ik daar over liegen?
Ik sta toch al in de rij. Ik heb de info van een medewerker maar ja, die kan het ook verkeerd hebben![]()
Don't shoot the messenger
Overigens gingen de meeste mensen voor de S4 met onbeperkt bellen, alleen wij tweakers zijn zuinig met geld en belminuten denk
dan denk ik blijkbaar te slecht over mensen ;-)
wel jammer dat ze die wat weinig hebben ingekocht. Wat je overhoud kan je altijd weer naar de volgende opening verschepen lijkt me. Dan heb je ook geen teleurgestelde mensen dus betere reclame.
wel jammer dat ze die wat weinig hebben ingekocht. Wat je overhoud kan je altijd weer naar de volgende opening verschepen lijkt me. Dan heb je ook geen teleurgestelde mensen dus betere reclame.
Fijneen klantenservice die azegt en winkel b volgens ks hoefde de tel niet op voorraad te zijn. Winkel zegt wat anders. Begint weer op vodafone te lijken zo.
Klantenservice weet niks over de voorraad van de winkel, heeft dus ook geen zin om daar te informeren.
Verwijderd
Dat weten ze blijkbaar niet van zichzelfVonkie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:06:
Klantenservice weet niks over de voorraad van de winkel, heeft dus ook geen zin om daar te informeren.

Ik maak op dat de klantenservice heeft aangegeven dat de telefoon niet op voorraad hoeft te zijn en dus later geleverd kan worden.Vonkie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:06:
Verwijderd
Niet aannemen ! Dit is Onjuist ! Dat zou natuurlijk heel mooi zijn, maar zo werkt het niet..Pierre Sec schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:08:
[...]
Ik maak op dat de klantenservice heeft aangegeven dat de telefoon niet op voorraad hoeft te zijn en dus later geleverd kan worden.
*Het aanbod geldt zolang de voorraad strekt!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 14:10 ]
Juist dat gaf ik aan heb het gevraagd aan ks en die gaven als antwoord dat hij er niet hoefde te zijn. Nu zegt de winkelmemsen dus van wel.
Dat het onjuist is, begreep ik ook.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:09:
[...]
Niet aannemen ! Dit is Onjuist ! Dat zou natuurlijk heel mooi zijn, maar zo werkt het niet..
*Het aanbod geldt zolang de voorraad strekt!
Dat staat ook in de TS en op de Site van t-mobile
*Zolang de voorraad strekt.
Normaal hebben ze ook genoeg voorraad echter denk ik dat HTC gewoon niet genoeg op tijd kon leveren.
Nu hopen dat de voorraad in Almere wel goed is.
*Zolang de voorraad strekt.
Normaal hebben ze ook genoeg voorraad echter denk ik dat HTC gewoon niet genoeg op tijd kon leveren.
Nu hopen dat de voorraad in Almere wel goed is.
[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 13-06-2013 14:14 ]
Nou ik sta er.
Gaat denk ik wel 2 uurtjes duren (minimaal) en de rij is ook een beetje vaag (geen hekken)
Gaat denk ik wel 2 uurtjes duren (minimaal) en de rij is ook een beetje vaag (geen hekken)
Rij is niet zo vaag hoor, je gaat achteraan staan en beweegt naar voren zodra er ruimte voor jou open komt...
ga maar uit van langer, sta bij balletschool kom er alleen achter dat HTC erg weinig is. Twijfel nog over volgende week almere of blijven wachten proberen en anders s4 en die verkopen.mathy_ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:17:
Nou ik sta er.
Verwijderd
Almere is pas volgende week donderdag.Rubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:24:
[...]
ga maar uit van langer, sta bij balletschool kom er alleen achter dat HTC erg weinig is. Twijfel nog over morgenvroeg almere of blijven wachten proberen en anders s4 en die verkopen.
Almere wordt nog veel drukker, ligging nabij station en half Amsterdam die niet naar de VF actie is gegaan. Voordringen zal daar dus helemaal orde van de dag zijn. Ik heb 10+ jaar in Almere gewoond, dus mij hoef je het volk daar niet uit te leggen. 
Ik zou zeggen, ga lekker voor de S4.
Ik zou zeggen, ga lekker voor de S4.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik kom wel naast je staanRubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:24:
[...]
ga maar uit van langer, sta bij balletschool kom er alleen achter dat HTC erg weinig is. Twijfel nog over morgenvroeg almere of blijven wachten proberen en anders s4 en die verkopen.
Ik sta nog helemaal achteraan zal niet veel plaatsen schelen.
Ik ga voor de s4.
Zwart colbertje bril bruine tas HTC sensationeel in hand wie er meer voorin staat komt de ander bijstaanmathy_ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:28:
[...]
Ik kom wel naast je staan![]()
Ik sta nog helemaal achteraan zal niet veel plaatsen schelen.
Ik ga voor de s4.
Dan sta ik verder vooraanRubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:29:
[...]
Zwart colbertje bril bruine tas HTC sensationeel in hand wie er meer voorin staat komt de ander bijstaan
Succes daar achter mij enne.... geen ruzie maken met de buren daar he

Btw. Wie rookt daar een dikke toeter achter mij? We worden helemaal stoned hier

[ Voor 9% gewijzigd door Stabu77 op 13-06-2013 14:46 ]
Kunnen we er niet lekker bij komen staan?
Hoe meer mensen hoe meer vreugde.Rubman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:53:
Kunnen we er niet lekker bij komen staan?
Alleen denk niet dat de andere achter mij daar ook zo over denken
Verwijderd
Dat zal mij nooit gebeuren, althans ze staan dan maar heel kort voor meProxivire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:33:
@azsez Waarom zou je dat laten gebeuren?
Maar ik verbaas me altijd over de mensen die dat wel toelaten.
Als mensen elkaar wat meer zouden helpen dan zou zoiets ook al heel snel de kop in worden gedrukt.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:05:
[...]
Dat zal mij nooit gebeuren, althans ze staan dan maar heel kort voor me![]()
Maar ik verbaas me altijd over de mensen die dat wel toelaten.
Haal ik gewoon wat eten onder het mom van zou ik even voor je halen
Statusupdates? Wordt het al rustiger daar?
Nope rij blijft even lang. Wachttijd ongeveer 4 uur
Nee:) sfeer is wel goed. Voordringen wordr bestraft door weer achter aan te moeten sluiten.
Maar de rij is nu langer aan het worden.
Maar de rij is nu langer aan het worden.
Verwijderd
Ik was er in de ochtend al en daar werd al aangegeven dat er weining One beschikbaar is maar let op! De Galaxy S4 is branded!!!
Lag ook wel voor de hand, online zijn die toestellen zo'n 50 euro goedkoper dan de nonbrandedVerwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:26:
Ik was er in de ochtend al en daar werd al aangegeven dat er weining One beschikbaar is maar let op! De Galaxy S4 is branded!!!
Vanmorgen al erg vroeg in Haarlem (6.15u) met nummer 39 (hulde voor degene die het initiatief heeft genomen om te gaan nummeren).
Helaas rond de opening van de tmobile winkel nog wat opstootjes vooraan. Mensen (vooral van bepaalde afkomst) dachten zonder nummer of met nummer 50+ nog vooraan te kunnen gaan staan.
Het nummeren is tot 100 gegaan, dus zal daarna wel chaos zijn geworden. Aangezien mensen die net pas aankwamen gewoon voorin de rij gingen staan.
Gelukkig heb ik weinig last gehad en liep ik rond kwart over 10 de winkel uit
Helaas rond de opening van de tmobile winkel nog wat opstootjes vooraan. Mensen (vooral van bepaalde afkomst) dachten zonder nummer of met nummer 50+ nog vooraan te kunnen gaan staan.
Het nummeren is tot 100 gegaan, dus zal daarna wel chaos zijn geworden. Aangezien mensen die net pas aankwamen gewoon voorin de rij gingen staan.
Gelukkig heb ik weinig last gehad en liep ik rond kwart over 10 de winkel uit
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]