Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
sijz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:15:
Ben wel geneigd om van het zakelijke abonnement gebruik te gaan maken.
Helaas loopt mijn huidige sim-only abonnement volgend jaar oktober pas af bij Telfort. Heeft iemand een tip om hier onderuit te komen?
Abonnement afkopen :Z

Eerste resultaat googlyeeee.... :z
U kunt uw abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van uw contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten (ook eventuele kosten voor Telfort Toestellease) tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

Stuur ons een e-mail om uw abonnement af te kopen. U ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

Voorwaarden afkopen abonnement
Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.
https://www.telfort.nl/KB...zigen/Opzeggen-abonnement

[ Voor 54% gewijzigd door EN-IS op 19-06-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2021
Bedoelde meer zonder de resterende maanden te betalen... anders kan ik net zo goed mijn abbo door laten lopen tot aan het einde van de looptijd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
sijz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:55:
[...]

Bedoelde meer zonder de resterende maanden te betalen... anders kan ik net zo goed mijn abbo door laten lopen tot aan het einde van de looptijd. 8)7
Ik heb mijn sim only kunnen omzetten naar een abonnement met toestel. Wel ging de 2 jaar opnieuw in en was dit bij Vodafone. Aangezien het een sim only betreft, is het niet zo dat je het toestel nog moet afbetalen. Ik zou dit gewoon proberen bij de klantenservice.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:51

BPi

Is er al iemand bekend met details van de zakelijke actie van Almere, bijvoorbeeld of hier ook nog andere toestellen of abbovarianten te kiezen zijn zoals voor de particulieren?

Heeft er iemand al een zakelijke mailing gehad uit Rotterdam?
Hoe kom je eigenlijk aan die mailingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben donderdag 4 en vrijdag 5 al vrij. Had ik gedaan voor de opening in Ridderkerk. Zou dus goed moeten komen.
Wil een iphone.. Dus ga de telefoon die ik krijg verkopen en dan nieuwe 5 kopen. Vraag is welke het meest oplevert. tips? S4 zwart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb een vraag!
Mijn broertje is 17 en moet dus het abonnement laten afsluiten door een ouder of voogd. Onze moeder heeft echter dienst en kan tussen 11 en 1 even bij de winkel zijn. Zouden het T-mobile personeel en de rij er bezwaar op maken als mijn broer en ik er bijv. vanaf 8 uur gaan staan en onze moeder zich later bij ons aansluit? We willen namelijk geen oproer veroorzaken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:58:
Vraag is welke het meest oplevert. tips? S4 zwart ofzo?
Dit is niet het topic daarvoor ;)
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:11:
Mijn broertje is 17 en moet dus het abonnement laten afsluiten door een ouder of voogd. Onze moeder heeft echter dienst en kan tussen 11 en 1 even bij de winkel zijn. Zouden het T-mobile personeel en de rij er bezwaar op maken als mijn broer en ik er bijv. vanaf 8 uur gaan staan en onze moeder zich later bij ons aansluit? We willen namelijk geen oproer veroorzaken :o
Mwa, lijkt mij dat als je broertje de mensen rond hem heen en het personeel duidelijk uitlegt van te voren dat je moeder alleen aansluit vanwege het ouder verhaal, ik niet verwacht dat dat een probleem zal zijn.
Maar ik kan het uiteraard niet garanderen. Als hij slim is vraagt hij het direct bij het personeel zodra hij aansluit.

-edit-
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:40:
Niet het topic voor nee, dat is waar maar om nou een draadje te openen met die vraag.
Kijk gewoon op marktplaats of V&A op tweakers wat de gemiddelde verkoop prijs is per toestel, niet zo moeilijk toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Humma Kavula op 19-06-2013 21:04 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk is dat geen probleem, gewoon vertellen, no problem. Of ze wacht bij de shop ipv in de rij.
Niet het topic voor nee, dat is waar maar om nou een draadje te openen met die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja we vragen haar wel bij de ingang te wachten nadat we de verkopers heb ingelicht. Nu maar hopen dat iedereen net zo begripvol is op de vroege ochtend, haha. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net aangekomen. Staan 50 man, heb zelf nummertje 47, iemand is zo aardig geweest om nummertjes uit te delen. Hoop dat dat goed gaat, zou fijn zijn. Het grappige is wel dat dater welgeteld 3 oer Hollanders bij staan... De rest niet haha :-D , maar tot zover verloopt alles heel rustig. (don't get me wrong, ik ben ook geen oer Hollander hoor) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Net aangekomen. Nummertje 68 gekregen. Hoorde net het gerucht dat ze de winkel om 8 uur al wilde openen, maar dat is echt alleen maar een gerucht.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn ze inmiddels al open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik was hier om 7:50 ong en heb nr 150. De winkel is inmiddels open en ze zijn bij nr 20 ongeveer. Nummertee worden uitgedeeld en het is netjes in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
De winkel in Almere is op het moment al open, man of 200 voor de deur. Er wordt niet meer gewerkt met nummertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Volgens mij begint de chaos langzaamaan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:02
Bleh nu al 200 D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Er wonen ~200k mensen in Almere en Amsterdam ligt ernaast. Succes aan allen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Kom maar door met die updates/foto's. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Heeft iemand ook een foto van de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

6:30 aanwezig, net klaar. 3 uur in totaal dus. Zal zo een foto van de rij plaatsen als ik thuis ben.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1014256_540360239356024_528614385_n.jpg

Stond op mijn FB tiijdlijn

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:16
Pfff, ik had de stille hoop dat half Nederland inmiddels voorzien was. Niets is minder waar. Rotterdam ga ik ook niet aan beginnen. Harderberg is dan misschien een stukje rijden, maar ik reken daar op 'beter' publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 06:20:
Ik ben net aangekomen. Staan 50 man, heb zelf nummertje 47, iemand is zo aardig geweest om nummertjes uit te delen. Hoop dat dat goed gaat, zou fijn zijn. Het grappige is wel dat dater welgeteld 3 oer Hollanders bij staan... De rest niet haha :-D , maar tot zover verloopt alles heel rustig. (don't get me wrong, ik ben ook geen oer Hollander hoor) ;-)
Toen ik er in Haarlem s ochtends langs liep dacht ik (serieus) dat er een moskee net leeg was gelopen.. Echt niet 1 'Nederlander' te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06
Skv schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Toen ik er in Haarlem s ochtends langs liep dacht ik (serieus) dat er een moskee net leeg was gelopen.. Echt niet 1 'Nederlander' te zien :p
Hoho, ik was wel 1 van de 4 'Nederlanders' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

He ik kwam niet uit een moskee en ben Hollander. Er stonden in Haarlem genoeg "Oer-Hollanders" maar het overgrote deel was idd allochtone-autochtoon. Blijkbaar vinden die het gewoon minder erg om voor een aanbieding lang in de rij te staan. Want voordringen was eigenlijk niet van toepassing afgezien van een klein voorval ergens in de ochtend geloof ik.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mtol20
  • Laatst online: 13-03-2021
Drama in Almere!

Ik ben net thuis vanuit almere. Het leek allemaal heelgoed te beginnen. Om 6:15 vertrok ik uit berkel rodenrijs en om iets over 7:30 parkeerde ik mijn auto dichtbij de t-mobile winkel in Almere. Er stonden al mensen te wachten maar er was niet echt een rij. Het bleek dat er inderdaad nummertjes werden uitgedeeld. Nummer 132 was voor mij, dus ik maakte me niet heel veel zorgen. Lekker op een bankje zitten en praten met mensen die ook aan het wachten waren. Iets voor achten werd er een rij gevormd met de mensen van ongeveer 0 tot 100 dus ik bleef nog lekker even zitten.
Vervolgns werd er koffie uitgedeeld en om 8:00 werden de eerste mensen geholpen.

Op een gegeven moment hoorde ik van mensen dat de nummertjes niet geldig waren waardoor we snel aansluiten in de rij. Eenmaal in de rij was het de bedoeling dat je een formulier kreeg van een t-mobile medewerker. Hierbij werd er aan alle kanten voorgedrongen aangezien er geen lint of dranghekken waren geplaatst. De beveiliging bleef vragen om het fatsoen van de wachtende massa, maar ondertussen werd er werkelijk nieman naar de achterkant van de rij gestuurd. De rij moest echter wel smaller worden waar door iedereen die van de zijkant er tussen was geschoven ook gewoon samengeplet werd. Mensen die netjes aan het wachten waren in de rij kregen het aan de stok met de mensen die succesvol aan het voorpiepen waren en ook het slechte optreden van de beveiliging maakte de sfeer slecht. Om 9:45 besloot ik dan ook uit de rij te stappen aangezien er te hard werd geduwd en ik door alle voordringende mensen in annderhalf uur nog geen milimeter was opgeschoten. Zwaar teleurgestel uiteraard in de slechte organisatie rond deze actie. Voor opening een lint spannen of het uitdele van geldige nummertjes zou al heel veel geholpen hebben. Uiteraard zou ik graag van de actie gebuik hebben gemaakt anders kom ik niet van zo ver, maar niet ten koste van alles. Waarschijnlijk lees ik later op de dag dat het goed fout is gelopen in Almere, maar daar wil ik niet op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Hmmm... dat is een minder mooi verhaal... Wil vanmiddag er eigenlijk nog wel even naar toe (ETA 14:30). Hopen dat de regen wat mensen weg wil spoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
Mtol20 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:25:
Drama in Almere!

Ik ben net thuis vanuit almere. Het leek allemaal heelgoed te beginnen. Om 6:15 vertrok ik uit berkel rodenrijs en om iets over 7:30 parkeerde ik mijn auto dichtbij de t-mobile winkel in Almere...

...Waarschijnlijk lees ik later op de dag dat het goed fout is gelopen in Almere, maar daar wil ik niet op wachten
Das niet zo mooi!

Je kan natuurlijk ook je tijd steken in het opzetten van een "bedrijfje". Even naar de kvk om bijv. je nieuwe pingpong ballen bedrijf te openen en neemt een halfuur in beslag en is nog gratis ook. Daarna even voor een gratis zakelijke rekening naar de ING weer een halfuurtje verder. Dat kost je een uurtje en kan je daarna van 21 juni tot 27 juni zonder in de rij te staan naar de t-mobile shop :P

Natuurlijk niet vergeten om een paar weken later je bedrijf op te doeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:33
Balen man! maar dat van die nummers... dat is in dit topic al vaker voorbij gekomen, dat dit gewoon door mensen in de rij wordt gedaan. een systeem zou wel makkelijker zijn ja. heb je volgens mij prima opties voor. van die bonnenboekjes of zoals bij de slager. Nummertje trekken.

Ben blij dat ik de actie had voor deze massahysterie langs kwam. 4 uur in de rij... tja 300 euro korting in 4 uurtjes... ik verdien het niet op me werk... maar of het leuk is?

Respect en hulde voor de wachters. Houd ons op de hoogte met foto's altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Laatst online: 15-07-2024
*snip* Laat die stemmingmakerij a.u.b. achterwege.
Jammer natuurlijk dat het wat chaotisch is, het is juist zo gemakkelijk om er een systeem in te brengen. Bij Vodafone hadden ze dat na een paar openingen prima onder controle. Je kon lekker de stad in, terrasje pakken of wat dan ook, en dan op indicatietijd naar de winkel om je spullen in orde te maken. T-Mobile zal deze actie ook wel staken binnenkort. Vodafone gebruikte de smoes dat het chaotisch was, terwijl dat juist erg meeviel. T-Mobile kiest er kennelijk voor een chaos te laten ontstaan, wellicht om ook de actie te kunnen beëindigen bij te grote interesse.

Zoals ik al eerder zei, het idee om mensen urenlang in de rij te zetten geeft wel aan dat je heel bizar in de wereld staat. Het is het meest nutteloze wat je kunt doen. En helemaal onbegrijpelijk om bewust honderden mensen urenlang onnodig in rij te laten wachten. Je ziet het, het brengt enkel negativisme met zich mee. Een nummersysteem (bijvoorbeeld) zorgt voor verlichting en je behoudt toch altijd een man of tien of twintig voor de deur om de interesse in je winkeltje te tonen aan de buitenwacht.

Edit:
Wel is het natuurlijk een hele toffe actie en super voor de mensen die er gebruik van (hebben) kunnen maken. Gewoonweg jammer dat er altijd een paar debielen de pret moeten bederven.

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 20-06-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:14:
He ik kwam niet uit een moskee en ben Hollander. Er stonden in Haarlem genoeg "Oer-Hollanders" maar het overgrote deel was idd allochtone-autochtoon. Blijkbaar vinden die het gewoon minder erg om voor een aanbieding lang in de rij te staan. Want voordringen was eigenlijk niet van toepassing afgezien van een klein voorval ergens in de ochtend geloof ik.
Ik ben dan geen oerhollander maar kom wel van het vaste land van Europa, om nog specifieker te zijn, een deel dat onder de bezeting van de Romeinen was, om bot te zeggen, ik ben niet gekleurd.

Ik kwam om 06:10 aan en ik heb de hollanders geteld; het waren er 3. Daarna kwamen er inderdaad meer Hollanders aansluiten, maar de het overgrote deel van de mensen die kwamen tussen 5 en 8 waren getint. Na 8:00 kwamen er steeds meer hollanders opdagen. Voor 08 werd elke nieuwe wachtende gewezen op het feit dat je een nummertje moet halen, maar naarmate het steeds later werd sloten mensen zonder nummertje gewoon achteraan. Ik zat gelukkig vooraan en werd heel vriendelijk geholpen. Om 08:50 had ik mijn HTC one black zonder aansluitkosten (prepaid truc!) en mijn zusje de HTC one white.

Ik was iets eerder buiten dan mijn zusje en merkte dat de sfeer grimmiger werd, de beveiliging moest steeds vaker naar achteren om mensen te waarschuwen en er was onrust in de rij, duwen, mensen die steeds naar voren kwamen kijken wat er gebeurde, etc..

Even als side note, Ik wou die HTC one per se hebben, Ben om 03:50 de auto ingestapt in Zuid-Limburg en om 06:10 was ik op het plein in Almere. Zelfs de T-mobile medewerker moest even twee keer kijken toen hij mijn postcode zag. Mijn mening, als je perse wou profiteren van deze aanbieding kon dat. Daar ben ik het bewijs wel van.

Ben wel benieuwd hoe het verder is afgelopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

*snip*

Als je niets heb toe te voegen, reageer dan niet, of maak een topicreport aan als je vind dat een reactie niet door de beugel kan.

[ Voor 69% gewijzigd door Orion84 op 20-06-2013 13:20 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Dank aan degenen die updates posten van de situatie, maar laat de stemmingmakerij over het soort volk dat er op af zou komen a.u.b. achterwege. Mededelingen dat het chaotisch is en er wordt voorgedrongen spreken voor zich. Stemmingmakerij verpest alleen de sfeer in dit topic. Het zou zonde zijn als dit topic het Vodafone topic achterna zou gaan en op slot zou moeten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe druk is het in almere
:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
Uurtje geleden kwam ik er langs en toen was de rij iets korter als op de gemaakte foto maar nog steeds liep deze de hoek om. Denk dat als je nu aansluit je misschien nog net aan de beurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik vind het niet een probleem om ergens lang voor te wachten, echter als je naar de wc moet ben je toch goed de sjaak. Niks is open als je er om 5/6 uur staat, of als je alleen in de rij staat, moet je vertrouwen op het goede fatsoen van de mensen om je heen dat je weer mag aansluiten als je terug komt.

Ben ik blij dat hier in het Zuiden in maart maar 10 mensen voor de deur stonden toen de winkel openging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft het nog zin om rond 19:00 langs te komen in Almere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Laatst online: 11-09 15:54
Cyclonic schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:00:
Ik vind het niet een probleem om ergens lang voor te wachten, echter als je naar de wc moet ben je toch goed de sjaak. Niks is open als je er om 5/6 uur staat, of als je alleen in de rij staat, moet je vertrouwen op het goede fatsoen van de mensen om je heen dat je weer mag aansluiten als je terug komt.

Ben ik blij dat hier in het Zuiden in maart maar 10 mensen voor de deur stonden toen de winkel openging :D
Het is koopavond in Almere Stad op donderdag, er is dus genoeg open.
Ook zit er vlakbij de Tmobile shop de KFC, een snackbar en allerlei andere horeca gelegenheden, er zijn dus zat mogelijkheden om naar de toilet te kunnen.

Of de rij dat toestaat is 2, daarom zorgen dat je met meer mensen bent en dan 1 voor 1 naar de toilet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neemt de drukte al af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denken jullie? Heeft het nog zin om naar Almere te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een foto van de rij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er een aantal negatieve berichten waren in de loop van de dag, bij deze mijn verslag. Ik ben vroeger van m'n werk vanuit utrecht naar almere vertrokken en stond om 17.30 uur in de rij. Het was droog en de sfeer was goed. Totaal geen opstootjes of mensen die voorschoten. T-mobile medewerkers kwamen langs om vragen te beantwoorden en gratis water uit te delen.

Ook de mensen in de rij waren goed gestemd en kon gezellig met mensen ouwehoeren. Na half uur wachten (rond 6 uur) werd gezegd dat alle s4 op waren, ik was nog een van de laatste die er 1 mee kreeg. Beide andere telefoons waren er nog genoeg.

Bijna vergeten: om 20.00 uur stapte ik de winkel uit, dus 2.5 uur heeft het geduurd.

Al met al dus tevreden en hopelijk loopt het ook zo bij nieuwe openingen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
En toen je wegging met je nieuwe aanwinst, waren er toen nog veel mensen die wachtten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed nog ongeveer 30 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Dat valt nog mee. Goeie actie van je om er zo laat nog heen te gaan. :)
Bedankt voor de update, veel plezier met je phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van de zakelijke aanbieding ben ik benieuwd of iemand daar komende dagen gebruik van heeft gemaakt? Zoals ik het nu begrijp maakt het niets uit waar je gevestigd bent met je bedrijf(je)?

Gaat het abbo direct in, of kan je als je overstapt van Vodafone het ook over 3 maanden in laten gaan, dit is namelijk de opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 08:22
Weet iemand of er nieuwe S4 toestellen zijn voor de zakelijke actie? Ik lees dat ze gisteren op waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
mrottjers schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:36:
Weet iemand of er nieuwe S4 toestellen zijn voor de zakelijke actie? Ik lees dat ze gisteren op waren?
Ik mag aannemen dat ze weer nieuwe voorraad geleverd krijgen. Of ze hebben altijd een aantal op voorraad. Bij de actie van gisteren hebben ze uitgeleverd wat ze in voorraad hadden, of het aantal dat ze voor de actie gereserveerd hadden.

Nog meer ben ik benieuwd of er bij de zakelijke actie keuze is uit meerdere abonnementen en toestellen zoals bij de actie van gisteren. In de brief stond de Samsung, wellicht is dit enkel een voorbeeld zoals ook bij andere acties. Dat er toestellen zijn, zal ongetwijfeld. Je houdt geen actie om vervolgens geen toestellen in huis te hebben.

Volgende week ga ik er heen, dan hoor ik wel wat er mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk deel van de topicwaarschuwing is niet duidelijk?

[ Voor 76% gewijzigd door Orion84 op 21-06-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt heb het gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijz
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 07:28:
Naar aanleiding van de zakelijke aanbieding ben ik benieuwd of iemand daar komende dagen gebruik van heeft gemaakt? Zoals ik het nu begrijp maakt het niets uit waar je gevestigd bent met je bedrijf(je)?

Gaat het abbo direct in, of kan je als je overstapt van Vodafone het ook over 3 maanden in laten gaan, dit is namelijk de opzegtermijn.
Hert maakt niet uit waar je bedrijf gevestigd zit, zolang je maar een kvk kan tonen. Ze vragen of je het abonnement gelijk in wilt laten gaan of later wilt activeren.
mrottjers schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:36:
Ze hebben de s4 gewoon weer aangevuld, neem aan dat dit elke dag gebeurd.
Edddd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:18:
[...]

Nog meer ben ik benieuwd of er bij de zakelijke actie keuze is uit meerdere abonnementen en toestellen zoals bij de actie van gisteren. In de brief stond de Samsung, wellicht is dit enkel een voorbeeld zoals ook bij andere acties.
Er zijn 2 smaken waar je uit mag kiezen: de samsung s4 black en de samsung white. Andere soorten abonnementen hebben ze niet.

Vanochtend alsnog 2,5 uur in de rij gestaan, maar met een babbeltje hier en daar was het goed te doen. Toen ik aan kwam stond er ongeveer 30/35 man en de rij was er niet korter op geworden toen ik met mijn nieuwe s4 weer de winkel uit liep.
Denk dat de tmobile medewerkers een stuk langer bezig zijn met de zakelijke klanten vanwege controle op kvk, zakelijke rekening etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biekorindt
  • Laatst online: 24-08 18:44
Donderdag 6.15 was ik aanwezig in Almere. nummertje 49 was voor mij en om 9 uur zat ik weer in de trein naar huis met een HTC one. In het begin leek het goed te gaan met de nummertjes maar helaas werd het schijnbaar toch duw/trekwerk. jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
Inmiddels ook in Almere geweest en de eigenaar van een zwarte S4. Ik was vandaag om 15:30 aanwezig en om 16:40 weer buiten. Er wordt continue aangevuld; rond 15:45 waren de witte S4's op en om 16:15 kwamen er weer dozen vol nieuwe toestellen. Verder werd mij aangeboden om ipv de S4 gebruik te maken van dezelfde aanbieding met een ander toestel (experia Z). Aangezien de waarde daarvan veel minder is wilde ik daar niet aan beginnen, en zij wilden geen Iphone 5 meegeven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag???
Is de actie dan paar dagen geldig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
Ja, hele week voor zakelijke klanten. KvK inschrijving noodzakelijk. Staat eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Doen ze in Almere bij een zakelijk abbo moeilijk over de bankrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opening Hardenberg: 27 juni 2013

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:41:
Opening Hardenberg: 27 juni 2013
Bedankt voor het melden!

[ Voor 52% gewijzigd door Humma Kavula op 25-06-2013 23:57 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Dank voor de info, nou ben ik erg geïnteresseerd in de zakelijke actie, is dat hetzelfde als die in Almere?

[ Voor 20% gewijzigd door EN-IS op 25-06-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Dit zijn 2 jarige abonnementen? En die 34,50 is het kortingstarief de eerste 50% x aantal maanden?

[ Voor 87% gewijzigd door PacinoAllstars op 28-06-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
PacinoAllstars schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:51:
[...]

Dit zijn 2 jarige abonnementen? En die 34,50 is het kortingstarief de eerste 50% x aantal maanden?
Lezen is moeilijk, korting geld (ik citeer) GEHELE contractsduur. En natuurlijk met 2 jarige contracten, zoals bij voorgaande openingsacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen donderdag heb ik een abonnement afgesloten in Almere (zie eerder verslag).

Er werd mij toen verteld door de T-Mobile medewerker dat mijn contract verstuurd zou worden naar mijn e-mailadres. Mijn genoteerde e-mailadres heb ik in de winkel goed gecontroleerd maar ik heb nog niets ontvangen (ook niet in de spambox).

Hoe is dit bij jullie verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stabu77
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-08 13:00
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:18:
Afgelopen donderdag heb ik een abonnement afgesloten in Almere (zie eerder verslag).

Er werd mij toen verteld door de T-Mobile medewerker dat mijn contract verstuurd zou worden naar mijn e-mailadres. Mijn genoteerde e-mailadres heb ik in de winkel goed gecontroleerd maar ik heb nog niets ontvangen (ook niet in de spambox).

Vreemd want ik was in Haarlem en daar kreeg ik het contract gelijk mee.
Het was voor mij een contractvernieuwing dus misschien werkt dat anders.
Alle gegevens werden gecontroleerd maar heb zelf niks gekregen qua email.
Ook op mijn tmobile staat nog steeds dat mijn abbo afloopt en dat ik deze mag verlengen. Maar goed, aangezien ik bewijs heb maak ik mij geen zorgen :)
Heb je dan helemaal niks meegekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook zakelijk afsluiten, is dit nou voordeliger of duurder dan de gewone aanbieding? Of zelfde prijs uiteindelijk...
Hoe was dit in Almere en wordt dit in Hardenberg dezelfde aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:18:

ik heb verlengd en heb na 15 minuten mijn nieuwe simkaart geactiveerd (oude is al ongeveer 10 jaar oud?). abonnement was per direct ingegaan en ik heb netjes een mail gehad daarvoor en kan het inzien via de site en een pincode die in de winkel is gegeven. heb zelf nog niet ingekeken om eerlijk te zijn. (ben trouwens in haarlem geweest)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:09:
Ik kan ook zakelijk afsluiten, is dit nou voordeliger of duurder dan de gewone aanbieding? Of zelfde prijs uiteindelijk...
Hoe was dit in Almere en wordt dit in Hardenberg dezelfde aanbieding?
28,50 excl. BTW of 34,50 incl. BTW......

Hetzelfde dus. Alleen bij de zakelijke aanbieding heb je enkel deze optie i.c.m. een SGS4. Bij de actie voor particulieren heb je keuze uit een paar abonnementen en daaraan gekoppelde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stabu77 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Vreemd want ik was in Haarlem en daar kreeg ik het contract gelijk mee.
Het was voor mij een contractvernieuwing dus misschien werkt dat anders.
Alle gegevens werden gecontroleerd maar heb zelf niks gekregen qua email.
Ook op mijn tmobile staat nog steeds dat mijn abbo afloopt en dat ik deze mag verlengen. Maar goed, aangezien ik bewijs heb maak ik mij geen zorgen :)
Heb je dan helemaal niks meegekregen :?
Bedankt voor je reactie, het is voor mij geen contractvernieuwing. Ik stap namelijk over van Hi naar T-Mobile. Wat ik meekreeg was een formulier voor nummerbehoud (hierop wordt uitgelegd hoe je via de site dit kan regelen) en 2 kassabonnen. Geen contractoverzicht o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)

[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Hier stond iets

[ Voor 92% gewijzigd door Humma Kavula op 25-06-2013 23:56 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit is niet aan mij om hier uitspraken over te doen, houdt de T-Mobile pagina op FB in de gaten ;)

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Klein vraagje of dit mogelijk is:

Ik wil dus naar die actie van Hardenberg, 27 juni, kan ik gelijk na de actie effe v-max uitproberen op de Duitse autobahn 8)7 :D :')

Maar officieel mag ik pas na 7 juli mijn abbo verlengen.

Kan ik op 27 juni een nieuwe abbo openen, en op 7 juli nummerbehoud aanvragen? Word mijn oude nummer dan overgenomen? Of moet ik dan 4 maanden wachten tot mijn abbo echt is beeindigd en zit ik dan 4 maanden lang met 2 aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Roflmao schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:25:

Kan ik op 27 juni een nieuwe abbo openen, en op 7 juli nummerbehoud aanvragen? Word mijn oude nummer dan overgenomen? Of moet ik dan 4 maanden wachten tot mijn abbo echt is beeindigd en zit ik dan 4 maanden lang met 2 aansluitingen?
-offtopic-!
Hmm, je hebt het over verlengen wat betekend dat je dus al bij t-mobile zit?
In dat geval vrees ik het ergste voor je en zal je dan met 2 abonnementen zitten totdat je oude abo is afgelopen. ( daarna zal je pas je nummer om kunnen zetten )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williebert
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik vroeg me af dat als je tussen 15.00 en 16.00 bij de winkel met openingsactie komt of je dan gewoon kan aansluiten in de rij of dat je eerst een nummer bij iemand (en wie is dat dan?) moet halen en dan achteraan de rij aansluiten. Niet dat ik er later pas achterkom wanneer ik aan de beurt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaan er donderdag allemaal naar Hardenberg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Ik ga tegen half 8 kijken of er een rij is. Om 13:00 moet ik op de zaak zijn, afhankelijk van de status blijf ik of ga ik door. Geen zin om uren te wachten :)

/edit
Ergens heb ik stille hoop dat het niet zo druk wordt als de overige openingen. Hardenberg is niet bepaald snel te bereiken. Vanaf Zwolle nog zeker 40 minuten met de auto.

[ Voor 36% gewijzigd door ephymerous op 23-06-2013 18:04 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jijook
  • Laatst online: 13-01-2022
Super goede actie! Ik ga zeker heen! Eindelijk geen abonnement van 50 euro met de S4! Ik ga er vanuit dat het erg druk wordt! Ik denk dat hoe vroeger je kunt, hoe beter.

Abonnement met S4 ziet er het beste uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens heb ik stille hoop dat het niet zo druk wordt als de overige openingen. Hardenberg is niet bepaald snel te bereiken. Vanaf Zwolle nog zeker 40 minuten met de auto.
Dat hoop ik ook, niet van die taferelen als in Haarlem en Almere. Ik moet eerst werken en kan dus pas later aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
*knip*, voor dit soort vragen verwijzen we je graag door naar de topicstart en/of google om e.e.a. zelf uit te zoeken.

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 23-06-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
Ik zou erg graag gebruik kunnen maken van deze actie, maar ben helaas net nog geen 18. Mijn moeder heeft geen zin om naar Hardenberg (200 km) te rijden en in de rij te staan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:38:
We kunnen 4 maand voor je einddatum je contract verlengen, dit houdt ook in dat wanneer je elders (bij een andere provider) een abonnement hebt, wij 'm maximaal 4 maand later kunnen "activeren".

Kortom: valt je huidige einddatum van je contract vóór 27 november 2013, dan kom je dus niet met dubbele kosten te zitten ;) Na 27 november 2013 wel, dus houdt daar rekening mee.

Je krijgt een formulier mee waardoor je nummerbehoud zelf kunt aanvragen, hier staat uiteraard de nodige uitleg bij. Nummerbehoud kan pas (vanaf) 2 maanden vóór de einddatum van je -huidige- contract worden aangevraagd.
:)
Als ik mijn abbo verleng, behoud ik vanzelf toch mijn oude nummer? (indien ik van T-mobile naar T-mobile ga), waarom zou ik nummerbehoud moeten aanvragen is dat nieuw ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:38:
We kunnen 4 maand voor je einddatum je contract verlengen, dit houdt ook in dat wanneer je elders (bij een andere provider) een abonnement hebt, wij 'm maximaal 4 maand later kunnen "activeren".

Kortom: valt je huidige einddatum van je contract vóór 27 november 2013, dan kom je dus niet met dubbele kosten te zitten ;) Na 27 november 2013 wel, dus houdt daar rekening mee.
4 maanden van tevoren, dus valt je huidige einddatum van je contract vóór 27 oktober 2013 kun je verlengen.
Roflmao schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:25:
Klein vraagje of dit mogelijk is:

op 27 juni kun je niet verlengen aangezien dat pas na 7 juli (einddatum 7 nov) mogelijk is. Wat wel kan is een nieuw abbo afsluiten, die 4 maanden later in laten gaan (27 oktober). Vervolgens ergens in september nummerbehoud aanvragen van je huidige nummer naar de nieuwe abbo. dan heb je maar een hele korte periode 2 aansluitingen (27 okt tot 7 nov), en aansluitkosten
Roflmao schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:21:
[...]

Als ik mijn abbo verleng, behoud ik vanzelf toch mijn oude nummer? (indien ik van T-mobile naar T-mobile ga), waarom zou ik nummerbehoud moeten aanvragen is dat nieuw ofzo?
zie uitleg hierboven, als je binnen de 4 maanden was kon je gewoon verlengen idd, maar omdat dit niet het geval is, kun je een 'nieuw' abbo afsluiten met nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
's ochtends ga ik er definitief niet bij zijn door verschillende meetings die vandaag zijn gepland. Afhankelijk van de foto's en informatie in dit topic ga ik eind van de middag/begin van de avond.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag naar Hardenberg gaan, maar het is toch net iets te ver weg (ruim 2.5 uur met de trein). Hoop dat Rotterdam Alexander doorgaat en klopt, al wordt het daar vast 1 grote chaos. Iemand al meer gehoord over deze potentiële nieuwe actielocatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo gaat het daar chaos worden? Lijkt me op voorhand niet te zeggen.
Er zijn nog geen posters opgedoken volgens mij.. dus allerminst zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Hardenberg heb ik ook nog niets gezien, heeft iemand al een flyer of bushokje gespot?
Of heb jij een mooie winkelposter luus23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi

BPi

Maandag laat in de middag in Almere geweest. Gezellig gekletst en wat wat gewerkt in de rij door wat mail weg te werken. Was er rond 16.15u en was denk ik rond 17.40 weer klaar.

Ik denk dat ze om 18 uur de tent konden sluiten. Achter mij waren nog drie of vier mensen waar een toestel voor was. Ze zijn even na 17u nummertjes gaan uitdelen. Ze hebben slechts enkele mensen teleurgesteld weg moeten sturen. Toen ze hiermee begonnen was er nog 1 witte en de rest zwarte. Dus geen keus...

Nu nog een mooi hoesje voor dit juweeltje uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Zondag middag rond 16.45 kon ik gewoon binnen lopen en werd ik gelijk geholpen. Niks geen rij. In de ochtend rond 12.15 wel een kleine rij, maar hoefde maar een kwartiertje te wachten. Mocht eerst ook maar 1 abbo afsluiten omdat er zondag geen levering heeft plaats gevonden. Ik kon ook alleen de zwarte versie mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:29:
Van Hardenberg heb ik ook nog niets gezien, heeft iemand al een flyer of bushokje gespot?
Of heb jij een mooie winkelposter luus23?
Staat nu wel op de t-mobile webshop, http://www.t-mobile.nl/Pe...onalDomain=www_TMobile_nl

Helaas nog geen aanbiedingen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Cyleo schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:38:
Staat nu wel op de t-mobile webshop, http://www.t-mobile.nl/Pe...onalDomain=www_TMobile_nl

Helaas nog geen aanbiedingen bekend.
Het is nu officieel :)

Ben zeer benieuwd naar de zakelijke actie van T-Mobile in de eerste week van juli in Hardenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder is aangegeven door iemand die er werkt.
Volgende is hardenberg en de actie is het zelfde.
Wel eerst terug lezen allemaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Oké, ik heb het afgelopen uurtje het één en ander proberen uit te zoeken, maar kan het daadwerkelijke antwoord op de situatie waar ik in zit nog niet vinden. Die is als volgt: zelf ben ik al voorzien van een s4 en mijn vriendin wil er nu ook één en dat wordt met deze aanbieding natuurlijk heel interessant. Haar abo bij Hi loopt echter eind september (± 3 maand) af en ze wil graag nummerbehoud, maar moet helaas werken.

Nu heb ik het bericht van Recrush gevonden m.b.t. het abo door iemand anders laten afsluiten. Ik kan hem nu dus op mijn naam afsluiten (zit zelf bij Vodafone btw), vervolgens een paar dagen later het abo op haar naam zetten voor €25,- en dan twee maand voor het aflopen van mijn vriendin haar abo nummerbehoud aanvragen, wat dan ergens eind juli zal zijn. De vraag die dan oprijst is of dit kan zoals ik het nu beredeneer? Verder lees ik ook nog het volgende:
Check wel of de kortingen overgedragen worden. Bij Vodafone is dit bijvoorbeeld niet zo...
Kan iemand dit bevestigen of nog beter ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ik kan dat ook niet zo snel vinden, wel dit gevonden http://www.t-mobile.nl/pe...tovername-particulier.pdf

Ik zou ze gewoon even bellen met die vraag, ik bedoel ze geven nu ook bijvoorbeeld 6 maanden korting, als die overdraagbaar is dan zal de openingsactie dat ook wel zijn.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel Cyleo. Ik heb even gekeken en idd nog geen aanbiedingen. Nog even geduld hebben dus.
Ik ga er hoe dan ook heen, is vast wel een abbo en leuk toestel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:52:
Dankjewel Cyleo. Ik heb even gekeken en idd nog geen aanbiedingen. Nog even geduld hebben dus.
Ik ga er hoe dan ook heen, is vast wel een abbo en leuk toestel te krijgen.
gewoon als de vorige aanbiedingen, zijn ook al gepost in dit topic paar post terug.

Kan alleen niet vinden hoelaat die shop opengaat? Normaal is dit 09:#0 maar ik lees hier en daar dat met eerste openingsdagen de winkels soms al rond 8 open gaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dat is denk ik op initiatief van de winkel zelf vanwege de rij. Ze zullen niet andere openingstijden hebben dan een reguliere T-Mobile shop op een koopavond.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CARLiCiOUS
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 16:46
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:45:
Wie gaan er donderdag allemaal naar Hardenberg?
Ik ben van plan te gaan.
Voor wie wil carpoolen: ik vertrek vanuit nijmegen, moet nog even bekijken hoe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Weet iemand wat de internetsnelheid is van het t-mobile abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:35
28.8 Mbit/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Wrong, max 14.4 mbps.
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]