Verwijderd.
[ Voor 84% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:40 ]
Groningen
[ Voor 84% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:40 ]
Groningen
Verwijderd
Wat gebeurt er als ik nu bij T-Mobile een abo heb dat ik kan verlengen, en ik wil verder met een MTV abo? Is dit dan een verlenging of een heel nieuw abo met aanluitkosten e.d.?Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:12:
Ik werk zelf bij T-Mobile Hoogezand en ben as donderdag ook werkzaam in Hardenberg. Vragen? Roept u maar.
Kun je een schatting maken hoe vroeg ik voor de deur moet staan om een redelijke kans te maken dat de htc one nog niet uitverkocht is voordat ik aan de beurt ben?Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:12:
Ik werk zelf bij T-Mobile Hoogezand en ben as donderdag ook werkzaam in Hardenberg. Vragen? Roept u maar.
VerwijderdVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:27:
[...]
Wat gebeurt er als ik nu bij T-Mobile een abo heb dat ik kan verlengen, en ik wil verder met een MTV abo? Is dit dan een verlenging of een heel nieuw abo met aanluitkosten e.d.?
[ Voor 15% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:57 ]
Groningen
CARLiCiOUS schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:32:
[...]
Kun je een schatting maken hoe vroeg ik voor de deur moet staan om een redelijke kans te maken dat de htc one nog niet uitverkocht is voordat ik aan de beurt ben?
[ Voor 40% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:40 ]
Groningen
Verwijderdbrunox schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:34:
@ Graizie: Ja ik heb een vraag!
Ik wil graag morgenavond richting Hardenberg rijden voor de t mobile openingsactie met de galaxy S4!!
Ik ben echter pas om 17:30 klaar van werk, woon in Haarlem en verwacht er dus pas tegen 20:00 te kunnen zijn. Heeft dit dan nog zin denk je?
Hoor het graag!! zou echt zo graag gebruik maken van dit aanbod!!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:41 ]
Groningen
Verwijderd.brunox schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:41:
Bedankt voor je snelle reply! @ Graizie!!
Dus als ik t goed begrijp denk jij dat het qua beschikbare aantal S4's wel goed zit?
het ging mij ook om de wachttijd, stel ik kom om 20u aan, en er staat nog een rij waardoor ik pas na 21u (sluitingstijd neem ik aan?) geholpen zou kunnen worden. Vis ik dan naast het net?
[ Voor 22% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:42 ]
Groningen
Dit is mij mtv mobile ook het geval of niet?Vonkie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:47:
Wrong, max 14.4 mbps.
Jupscorpio81 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:45:
[...]
Dit is mij mtv mobile ook het geval of niet?
Groningen
VerwijderdVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:54:
Bedankt voor je snelle antwoord Graizie. Hoe laat gaan jullie morgenochtend open?
[ Voor 18% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:42 ]
Groningen
Verwijderd
Hoi,Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:57:
[...]
Goeie vraag, dat weet ik niet zeker. Ik ben er zelf om 8 uur al, maar ik denk om half 10.
VerwijderdVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:30:
[...]
Hoi,
Ik heb ook een vraag:
Is het mogelijk dat mijn vrouw mijn abonnement (is reeds verlopen, mag dus verlengen) kan verlengen of mag ze alleen die van zichzelf verlengen? Ik bedoel ik kan haar mijn ID meegeven ofzo.
Mag zij dan wel een tweede abonnement nemen of hebben jullie restricties?
Top actie![]()
![]()
, hopelijk lukt het morgen wel.
Alvast dank voor het antwoorden.
[ Voor 25% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:58 ]
Groningen
[ Voor 82% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 22:44 ]
Groningen
Verwijderd
Compliment voor je snelle reactie. En hoeveel abonnementen mag zij zelf afsluiten?Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:32:
[...]
Als ik het goed begrijp wilt jouw vrouw jouw abonnement verlengen. Nee, dat kan helaas niet. Daar moet jij wel bij zijn helaas. Wat je nog ff kan doen is de klantenservice bellen om te vragen of dat kan, er zijn volgens mij wel bepaalde formulieren waarmee je haar toestemming geeft voor jou te tekenen.
Een abo van haarzelf mag ze natuurlijk sowieso verlengen.
Verwijderd
En mogelijk vervallen de kortingen.....Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:50:
Ik heb de klantenservice gebeld. Het is helaas niet mogelijk dat een ander een abonnement voor je kan afsluiten. Wel kun je later het abonnement overnemen van die persoon, hier zitten zoals gewoonlijk weer kosten aan verbonden.
Verlenging vanaf Vodafone? Dan is het toch gewoon een nieuwe contract?rnark schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:19:
Ik lees in de TS dat het toestel direct meegenomen kan worden bij verlenging. Is dit morgen nog steeds zo voor verlengen vanaf Vodafone?
Verwijderd
Ja daar zeg je wel wat
Top serviceGraizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:33:
Ik ben er vanavond weer om jullie vragen te beantwoorden
Verwijderd
onze gloednieuwe shop aan de Markt 52 te Hardenberg!Cyleo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:28:
[...]
Top serviceIk vroeg mij wel af wat nou de exacte locatie is in Hardenberg? Ik ben daar vrij bekend, dus ergens globaal moet ook goedkomen, maar ik kan het adres niet echt vinden? Wellicht tot morgen dan
Klopt, maar in verband met nummerbehoud kan je soms het toestel niet direct meenemen.Pierre Sec schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:25:
[...]
Verlenging vanaf Vodafone? Dan is het toch gewoon een nieuwe contract?
Bedankt voor je hulp zover!Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:33:
Ik ben er vanavond weer om jullie vragen te beantwoorden
Verwijderd
Je moet overal betaald parkeren, de staat doet zich een beetje groter voor dan dat het isVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:31:
[...]
onze gloednieuwe shop aan de Markt 52 te Hardenberg!
Is het een beetje te bereiken of middle of nowhere? Hoe staat het met betaald parkeren daar?
Verwijderd
Thanx voor de info, ik kom zelf vanuit Amsterdam en dat is dik 170 km als het al niet meer is. Maar goed het scheelt ook wel 500 euro vergeleken met mijn huidige abonnement, dus ik neem het maar voor lief.Cyleo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:06:
[...]
Je moet overal betaald parkeren, de staat doet zich een beetje groter voor dan dat het isHet is zelfs best nog wel duur. Het is goed te bereiken via de N34. Ik weet niet uit welke richting je komt? Het makkelijkst is, vind ik, om als je bij de rotonde bent richting Hardenberg te blijven rijden tot je uit de marslanden komt rijden (het lijkt dan of je hardenberg uit rijd) en daar af te slaan. Het centrum vanaf de andere kant bereiken is namelijk nogal een prachtig stukje Nederlandse infrastructuur.
Verwijderd
Klinkt goed, heb je een pm verstuurd.brunox schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:02:
Ja @ Sander, ik zal om 1730 vanuit Haarlem erheen rijden is de planning nu
(tenzij er morgen overdag blijkt dat het toch geen zin meer heeft ivm uitverkochte S4's of iets anders)
dan kunnen we de benzine splitten(is nogal wat namelijk)
Vanuit Nijmegen naar Almere en vervolgens Hardenberg. Beetje omEdddd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:46:
Morgen naar Almere voor de zakelijke aanbieding.
@zzattack, wellicht kun je mij afzetten (en later ophalen) in Almere?
XXXVI
Inderdaad, 100km om is wel erg ruim te veelephymerous schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:04:
Vanuit Nijmegen naar Almere en vervolgens Hardenberg. Beetje om
VerwijderdVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:34:
[...]
Compliment voor je snelle reactie. En hoeveel abonnementen mag zij zelf afsluiten?
[ Voor 31% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:55 ]
Groningen
Verwijderdrnark schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:41:
[...]
Klopt, maar in verband met nummerbehoud kan je soms het toestel niet direct meenemen.
[ Voor 17% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:55 ]
Groningen
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
[ Voor 42% gewijzigd door Kwastie op 26-06-2013 19:26 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
VerwijderdForn schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:20:
Is het nog nodig om een bankafschrift mee te nemen? Daar hoorde ik iemand over. Ben zelf van plan om daar rond 7 a half 8 te zijn. Neem aan dat ik dan wel op tijd ben.
Hoe laat gaat de winkel eigenlijk open?
[ Voor 24% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:56 ]
Groningen
VerwijderdKwastie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:22:
Ik heb vandaag de folder gezien van de opening in Hardenberg, maar in tegen stelling tot vorige acties staat er NIET op dat het een op=op actie is. Klopt dit?
Ik ga misschien morgen tegen de eind van de middag richting Hardenberg, maar dat is afhankelijk van de drukte. (ik heb namelijk niet zoveel tijd)
Zou iemand hier morgen wat kunnen vertellen over de drukte, wachttijden e.d?
[ Voor 4% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:57 ]
Groningen
Gaat er meteen genummerd worden in de ochtend, voordat de winkel open is?Graizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:28:
[...]
Ik ga proberen jullie morgen op de hoogte te houden
VerwijderdFranco10 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:45:
[...]
Gaat er meteen genummerd worden in de ochtend, voordat de winkel open is?
[ Voor 36% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:56 ]
Groningen
bedankt voor de info, ik was al bang dat we twee uur moesten wachtenGraizie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:52:
[...]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ben er morgen om 8 uur en hoor dan hoe we het gaan doen.
EDIT: Winkel gaat open rond 8 uur/half 9. Afhankelijk van drukte.
Verwijderd.brunox schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:29:
@ Graizie: fijn voor al je info!nog 1 vraagje, Ik ga morgen eind van de middag samen met een mede-tweaker rijden vanuit Amsterdam, dan zouden we rond 20:00 in hardenberg zijn ongeveer, is er enige kans dat je morgen hier in t topic op bepaalde tijden beetje aangeeft hoe de voorraad nog ongeveer is? Het zou zo frustrerend zijn om 5 uur auto te rijden voor niks, blijft beetje spannend
Alvast many thx!
[ Voor 3% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:53 ]
Groningen
[ Voor 89% gewijzigd door Graizie op 27-06-2013 23:53 ]
Groningen
[ Voor 40% gewijzigd door kapert op 27-06-2013 07:38 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 09:34 ]
Als je naar het dolfinarium wilt wel maar geen s4 of onze daar ik zou Hardenberg proberen.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:16:
Zou het zin hebben om om een uur of 1 pas in Harderwijk te zijn? Ik wil wel graag een S4 of een HTC One.
Verwijderd
Dat is zeker waar. Ik zal opletten dat ik wel in de goede trein stap.PacinoAllstars schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:24:
[...]
Als je naar het dolfinarium wilt wel maar geen s4 of onze daar ik zou Hardenberg proberen.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Euh, ik bedoelde 80. Sluit nu niet zo snel meer aan dus dat scheelt.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:44:
Dat klinkt goed. Ik ben onderweg.
Volgens de man hier is er voldoende voorraad. Ik hoor in de rij veel Samsung. Ben hier zelf met een vriendin voor de Xperia.Kwastie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:50:
Enig idee over voorraad? Zijn er toestellen die snel lopen?
Succes met wachten, maar je had toch al een Xperia Z? Ga je gewoon mee voor de gezelligheidCyleo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:08:
[...]
Volgens de man hier is er voldoende voorraad. Ik hoor in de rij veel Samsung. Ben hier zelf met een vriendin voor de Xperia.
Ja zeker, na volle tevredenheid. Maar het is vooral een enorme SOG zo in de tentamenweek om even mee te gaan. Nieuwe elektronica is altijd leuk :-PDon Roberto schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:12:
[...]
Succes met wachten, maar je had toch al een Xperia Z? Ga je gewoon mee voor de gezelligheid![]()
Het lijkt er in ieder geval op dat aardig wat mensen al verzadigd zijn.
Ik had mijzelf beloofd niet 2 uur in de auto te zitten voor deze aanbieding. Als ik dit lees krijg ik de neiging deze belofte te breken.PacinoAllstars schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:59:
Buit is binnen nu nog weinig mensen denk 30/40 man genoeg s4
Verwijderd
Groningen
En toen kwam een quote uit Pulp Fiction in mij op:Graizie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:43:
Er zijn nog genoeg samsungs en sony's. HTC black liggen nog wel een paar van. Silver nog een paar.... Momenteel stuk of 10 mensen in de rij.
Verwijderd
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik ga dat 'even' ook maar doen denk ik. Vanuit Den Haag zou met wind mee net onder de 2 uur zijn.Geckoo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:39:
zit er bijna aan te denken om ook even naar hardenberg te rijden.
zo rustig en kwam er achter dat ik met de 4 maanden overlapping ook precies mijn abo kan afzeggen.
XXXVI
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Yup, staat ook allemaal in de TS...Geckoo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:19:
op het moment dat je vanuit een andere aanbieder komt dan t-mobile, kan je dan nog steeds je abonnement 4 maanden laten ingaan? en is het het toestel wat je mee krijgt simlock vrij?
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre Sec op 27-06-2013 16:02 ]
thanks, denk dat ik die steen van hierboven ook maar even gebruik,Humma Kavula schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:02:
[...]
Yup, staat ook allemaal in de TS...
Oggy in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
[ Voor 21% gewijzigd door Geckoo op 27-06-2013 16:21 ]
Helaas heb ik dat nog nergens gelezen, er is er hier maar een die daar antwoord op zou kunnen geven: Graizie, kom der maar inGeckoo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:16:
kan je daarna ook nog je oude nummer meenemen naar je "nieuwe" prepaid nummer en deze vervangen??
maw kan ik mijn oude nummer houden?
vanochtend werd er gezegd dat er komende week ook de zakelijke actie gehouden ging worden.MrHarry schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:37:
kan je hier ook het zakelijke abonnement halen of alleen particulier? in Almere was dit toen een week lang voor de zakelijke klant.
[ Voor 51% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-06-2013 16:47 ]
Verwijderd
In Almere waren al mensen weggestuurd zonder toestel, het is meer om de reden op = op.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:53:
Capelle aan den IJssel vodafone viel ook wel mee, wel druk maar goed, of je nou 5 uur in de auto zit of met regiogenoten in de rij staat.. laat mij maar staan dan.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 17:51 ]
[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 27-06-2013 18:19 ]
XXXVI
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq