[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

je kan goud geven, zodat zij hem kan kopen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Wat ik al zei dus :p

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 08-04-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 19:12
Gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
User schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:28:
[...]
Ik ben het niet echt eens met je punten over de SU-122-44, maar wel goed dat je inziet dat je het persoonlijk geen fijne tank vind, en hem niet meer speelt. Dat is in ieder geval beter dan gasten die de premiums die ze niet kunnen spelen/niet leuk vinden wel blijven spelen, en keihard falen.
daarom is het ook een persoonlijke keus ja :) ieder zijn ding... you like it i don't ik kan er gewoon niet mee spelen dus is het zoals jij zegt beter dat ik hm weg doe :P dan dat ik ermee blijf spelen en ga zitten schelden dat het een kut ding is..

het is een prima tank maar niet voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
d's en t's zijn nooit mijn sterke punt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 18:20

Whuzz

Dodgeball!

Ashrah schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:12:
d's en t's zijn nooit mijn sterke punt geweest.
Dan is de SU-122-44 dus niets voor jou. ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:34
Hij staat deze maand niet in giftshop; vorige maand (of de maand daarvoor) wel. Ik heb hem mezelf als "gift" gegeven :)

[ Voor 4% gewijzigd door hopiconjo op 08-04-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:52

Seraphin

Meep?

VasZaitsev schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:31:
Overwinning!
Gevecht: Prokhorovka maandag 8 april 2013 12:22:13
Voertuig: M4 Sherman
Ervaring ontvangen: 700 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 135)
Credits ontvangen: 6.394 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 17.010)

Dankjewel T-34 die besloot voor een PIII/IV te staan waar ik nét op aan het schieten was....
Dát is echt ruk. Verbaast me hoe makkelijk sommigen door je vuurlijn heen rijden. In een enkel geval toelaatbaar (ik doe het zelf b.v. wel eens als ik zie dat iemand nét heeft geschoten en ik weet dat hij een lange reload heeft), maar als je kan aannemen dat iemand gaat schieten..... :N

Overigens heb ik het zelf ook wel eens meegemaakt dat ik een circle of death deed in mijn PzIII/IV (wat een bizar kleine draaicirkel hebben die trouwens, maar dat terzijde), en ik door een teammate geraakt werd; hij vond dat mijn schuld omdat ik in zijn vuurlinie reed..... tsja, leer te anticiperen en wacht met je schot tot ik weer uit de buurt ben denk ik dan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:34

Mickroz

Mickroz#2491

zo had ik ff een dikke faal net in mijn Ferdi, heb consumable 6 op spatie gezet van de week, wordt ik net in de fik geschoten door een T110E5, ik op 6 rammen, ja dat gaat niet werken dan 8)7 en uitgebrand |:(

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Seraphin schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:27:
[...]

Dát is echt ruk. Verbaast me hoe makkelijk sommigen door je vuurlijn heen rijden. In een enkel geval toelaatbaar (ik doe het zelf b.v. wel eens als ik zie dat iemand nét heeft geschoten en ik weet dat hij een lange reload heeft), maar als je kan aannemen dat iemand gaat schieten..... :N

Overigens heb ik het zelf ook wel eens meegemaakt dat ik een circle of death deed in mijn PzIII/IV (wat een bizar kleine draaicirkel hebben die trouwens, maar dat terzijde), en ik door een teammate geraakt werd; hij vond dat mijn schuld omdat ik in zijn vuurlinie reed..... tsja, leer te anticiperen en wacht met je schot tot ik weer uit de buurt ben denk ik dan.
Zo killde ik gisteren een 13-75 die besloot midden voor mijn SP te gaan staan (terwijl ik volledig ingezoomd was en op de lmb klikte) .... 417 dmg, 20k credits en iets van 300xp ....................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik stond iets van 200m van de Panzer af, ik schoot met de 105 een HEAT af, duurt ongeveer een seconde eer hij daar is, lang genoeg dus voor een T-34 om hem ervoor te zetten in kader "laat ik met mijn lichte en licht bepanserde tank eens rammen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Zijn er ook NL servers ofzo, ik doe altijd random battle. Wordt die Oostblokkers een beetje beu als ik zo vrij mag zijn het zo te zeggen. Achter reed een tank die op een voorganger van mij schoot, waarop die stop met een maat van hem en mijn hele tank aan barrels schiet. Dit terwijl ik zeg dat niet ik het was die dat deed maar een ander. Zie ik tot mijn stomme verbazing die knakker ook op mijn tank schieten.

Een van de tanks werd blauw omlijnd en ik heb op iets gedrukt, volgens mij de Ctrl toets, in ieder geval is er 1 gerapporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nope, alleen EU.

Al zijn nederlanders net zo irritant als polen. Duitsers zijn okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nope. EU2 is het dichts bij een NL server, omdat ie in Amsterdam staat. Maar ook daar vind je zat Siemka's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Kun je ook ergens een bepaalde servers zoeken zodat je kan zien wie er in spelen? Ben nog maar een paar keer een Nederlander of Duitser tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Anoniem: 235591 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:55:
Kun je ook ergens een bepaalde servers zoeken zodat je kan zien wie er in spelen? Ben nog maar een paar keer een Nederlander of Duitser tegen gekomen.
Er zijn maar 2 servers. EU1 en EU2. Iedereen uit Europa speelt op die servers. Je hebt geen dedicated servers zoals in andere spellen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Je wordt automatisch ingedeeld in matches en enkel kun je kiezen welke server je joined.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Hopelijk wel, want ik heb mijn Jumbo bijna bij elkaar gespaard. Gister geunlocked, nu nog wat credits sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:05:
[...]

Hopelijk wel, want ik heb mijn Jumbo bijna bij elkaar gespaard. Gister geunlocked, nu nog wat credits sparen :P
Kijk het videotje zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:08:
[...]
Kijk het videotje zou ik zeggen.
Zal ik vanavond doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Spoiler: After battle result:
Overwinning!
Gevecht: Himmelsdorf maandag 18 maart 2013 18:35:24
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 5.552 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 57.804
Gevechtsprestaties: Spartaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Lol! :D
Nou ga ik niet met gold schieten, wellicht een paar voor moeilijke situaties, dus dat soort scores zal ik wel niet halen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Oh, niet User's ding willen verpestend, maar, met gold is het wel haalbaar hoor. Het is "maar" 2800 credits per shell, maar omdat je telkens 400 of meer schade doet, kun je lekker dikke winsten krijgen als je 9 van de 10 shells schade laat doen.

Ik heb met de Panzer IV al vaak genoeg 40k credits bruto verdient, bleef netto 15k over. Met premium dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
VasZaitsev schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:18:
Oh, niet User's ding willen verpestend, maar, met gold is het wel haalbaar hoor. Het is "maar" 2800 credits per shell, maar omdat je telkens 400 of meer schade doet, kun je lekker dikke winsten krijgen als je 9 van de 10 shells schade laat doen.

Ik heb met de Panzer IV al vaak genoeg 40k credits bruto verdient, bleef netto 15k over. Met premium dan wel.
De 105mm op de Sherman doet 'maar' ~350 damage met goldshells eh. Ik speel uiteindelijk gelijk vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
perpixel schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:29:
. Lees je eens in in sidescrapen.

met een TD:D
Even nog een korte opmerking hierover. Sidescrapen met een TD is perfect mogelijk. Gister nog met mijn jagdpanther tegen een domme T44 gestaan. Wilde hem rushen maar geen zin in het eerste schot. Mooi achter me steentje een sidescrape actie uitgevoerd. Hoppsakee schot gebounced, erop afgerushed, schot gedaan, t44 klem gezet zodat die mij niet kon circlen, nog een schot op de mantlet gebounced, en toen gefinished.

En met mijn 268 lukte dit truckje ook perfect. Het is zelfs mogelijk in een bat chat. afgelopen week een keer een schot van een IS4 zo gedeflect ( was benieuwd of het kon met batchat en zo te zien wel:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Gemiddeld 350 ja, soms heel wat minder [kut] en soms wat meer [altijd leuk]

als je een paar keer mist of bounced [wat heel snel gebeurd op schuin pantser] kost het je ook je winst.

Gelukkig is het een en ander ook met HE te oneshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ach, dat ken ik nu ook al van de Sherman ja. 3 schoten op rij, zelfde target.
1e schot: 20 dmg :(
2e schot: bounce |:(
3e schot: 300dmg en kill. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:32

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kwam op de Test Server nog een M60 patton tegen.. ziet er degelijk uit.. niet bijzonder in ieder geval.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u_owpZ-kRK8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:36:
Kwam op de Test Server nog een M60 patton tegen.. ziet er degelijk uit.. niet bijzonder in ieder geval.

[video]
Ding speelt EXACT hetzelfde als de M48. Trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Nemean schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:36:

[video]
Leek alsof die een flink aantal keer op z'n turret gepen'd werd. Ik heb nauwelijks ervaring op tier 9 en 10, was dat vanwege gold shells of is de turret van de pattons niet zo goed als die van de pershing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Anoniem: 444472 schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:43:
[...]

Leek alsof die een flink aantal keer op z'n turret gepen'd werd. Ik heb nauwelijks ervaring op tier 9 en 10, was dat vanwege gold shells of is de turret van de pattons niet zo goed als die van de pershing?
Die turrets zijn gewoon dikke prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:37:
[...]
Ding speelt EXACT hetzelfde als de M48. Trust me.
Dacht ik al, alleen ander model.. en misschien andere r.o.f.
Anoniem: 444472 schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:43:
[...]

Jep, de M48 heeft hier al last van.. ik heb op dit moment geen crew in mijn M48 zitten omdat deze beter gebruikt kon worden in de T54E1 en als ik straks de T57 heb gaat mijn M48 (T54E1) crew terug in een M46 die ik toen verkocht had. De M48 is nadat deze generfd is totaal niet leuk meer om te spelen en zeker niet die 6.1 miljoen credits waard. Hij is te traag en te groot voor een medium, lijkt op een heavy maar heeft armor van een light tank en zijn rate of fire maakt dit alles niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb de M48 verkocht om de Object 263 te kopen. Geen moment spijt gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:49:
Ik heb de M48 verkocht om de Object 263 te kopen. Geen moment spijt gehad, :)
Dat kan ik geloven.. de E-50M, BatChat en T-62A zijn gewoon veel leuker om te spelen dan de M48. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:51:
[...]

Dat kan ik geloven.. de E-50M, BatChat en T-62A zijn gewoon veel leuker om te spelen dan de M48. :Y
Waar de E-50M wel degelijk een verbetering van de E-50 is, vind ik de T-62A geen upgrade. Ja, hun en armor zijn wat beter dan de T-54, maar al met al is de T-54 een veel leukere tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 21:56
Nu heb ik de E50m express nog niet gekocht en 2 maten hebben hem juist verkocht, persoonlijk vond ik de hele duitse medium lijnniet zo, op de panter I na. De M48 is weer een leuke random sloper vanwege de hoge alfa, maar lage armor waardes. Wel jammer dat de accuracy generfed is.

De T62 en de BC staan bovenaan mijn favorieten lijstje. Zeker in een platoon is het een los groepje kiezen en uitschakelen maar. En met de hoge mobility en gun kwaliteiten kan je overal bij springen zonder problemen.

De T54 is ook heel anders dan de T62, waar je inleverd op armor krijg je meer gun en mobility voor terug op de T62. Waardoor de tanks bijna niet meer te vergelijken zijn. Ook dat het een tier X en IX zijn geeft al snel een andere battle functie en verwachtingen, waardoor het dus anders speelt. Toch geldt voor mij T62 > T54.

Meningen kunnen verschillen zien we wel weer terug in de paar laatste posts. Waarschijnlijk heeft de voorkeur te maken met welke tank het beste bij de speler zijn stijl past. De rollen van de mediums zijn net allemaal een beetje anders :)

[ Voor 16% gewijzigd door SimpelenLeuk op 08-04-2013 15:15 . Reden: samenhang verbeterd.8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SimpelenLeuk schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:11:
De T54 is ook heel anders dan de T62, waar je inleverd op armor krijg je meer gun en mobility voor terug op de T62. Waardoor de tanks bijna niet meer te vergelijken zijn. Ook dat het een tier X en IX zijn geeft al snel een andere battle functie en verwachtingen, waardoor het dus anders speelt. Toch geldt voor mij T62 > T54.
Alleen voordat er tier X mediums waren had ik een geweldige top tier medium. Heerlijk snel, circlen, gun prima, dmg prima, accuracy ook prima. Vond het geweldig om die in clan wars te spelen.

En die is vervangen door iets dat ietsje meer armor heeft, nagenoeg dezelfde gun maar zo sloom is. Totaal andere speelstijl dan de T-54. Had die T-62A dan tier IX gemaakt, en T-54 Tier X :P

De E-50 en E-50M lijken ook nog daadwerkelijk op elkaar. De E-50M voelt echt aan als een upgrade waar de T-62A meer een sidegrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De T-62A heeft wel een heerlijke R.O.F, alleen de damage wisselt te veel.. ene keer doe je 200 andere keer 300-400. Maar voor de rest vind ik het wel een leuke tank om mee te spelen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Nemean schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:31:
De T-62A heeft wel een heerlijke R.O.F, alleen de damage wisselt te veel.. ene keer doe je 200 andere keer 300-400. Maar voor de rest vind ik het wel een leuke tank om mee te spelen. :Y
De damage waarde fluctueerd altijd 25%. Kijk maar eens bij je shell specs, voor een high dmg shell is de absolute fluctuatie dan ook groter, maar relatief blijf het voor elke tank shell het zelfde. :*)
Kaap schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:17:
[...]

Alleen voordat er tier X mediums waren had ik een geweldige top tier medium. Heerlijk snel, circlen, gun prima, dmg prima, accuracy ook prima. Vond het geweldig om die in clan wars te spelen.

En die is vervangen door iets dat ietsje meer armor heeft, nagenoeg dezelfde gun maar zo sloom is. Totaal andere speelstijl dan de T-54. Had die T-62A dan tier IX gemaakt, en T-54 Tier X :P

De E-50 en E-50M lijken ook nog daadwerkelijk op elkaar. De E-50M voelt echt aan als een upgrade waar de T-62A meer een sidegrade is.
Ja de T62 en de T54 omgewisseld met de tiers en gerebalanced naar zijn tier, was misschien wel leuker geweest. >:)

De E50 had ik wel goede potje mee, maar het is geen diehard medium als de russen en fransen, waardoor het niet echt past bij mijn stijl. :X

[ Voor 0% gewijzigd door SimpelenLeuk op 08-04-2013 15:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:49:
Ik heb de M48 verkocht om de Object 263 te kopen. Geen moment spijt gehad. :)
Moet zeggen dat ik er toch wel weer enigszins lol in begin te krijgen, in CW wordt de M48 nog best vaak gebruikt voor oa. Mines en dat speelt best wel leuk.
Toegegeven, als ik lekker platoon pak ik liever de BatChat dan de M48 maar toch het is al iets aangezien ik hem eerder echt niet aanraakte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de mensen die nog een Leopard 1 gameplay willen zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p0zauytWH1A]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jEG6rEt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Meanwhile in World of Tanks...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OhsS8VY.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
Ik maar denken dat de arties een harde limiet van 5 per side hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:38
SimpelenLeuk schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:44:
[...]

De E50 had ik wel goede potje mee, maar het is geen diehard medium als de russen en fransen, waardoor het niet echt past bij mijn stijl. :X
De E50 had ik een gruwel hekel aan. De E50M aanbid ik ;) Tanks vind ik wel verschillen van elkaar en ligt ook aan je persoonlijke speelstijl. De batchat bijvoorbeeld kan mij gestolen worden, terwijl deze toch echt in de juiste handen geprezen wordt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
* User denkt spontaan aan het Neo/Delert/Cold soundboard. :P

EPPIIICCC FFFFAAAIIIILLLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het leuke hieraan... we zaten de hele tijd in queue's van 1,5-2 minuten... en nu 5 seconde queue en krijg je een battle als dit :s

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Je bent een nul vergeten in je YT describtion, nu heb je maar 684 dmg gedaan.

Maar vette tank op het eerste oog.

- Wat zijn de tank symbooltje bovenin bij de tussenstand van de battle? Is dat ook op tier geordend of op type tank?

- Wat is dat groene symbooltje in de battleresults?, screenshot 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26
blueice85 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:00:
Ik maar denken dat de arties een harde limiet van 5 per side hadden
Als de MM vind dat er geen goede match gemaakt kan worden mag ie doen wat ie wil. Je krijgt dan battles met minder dan 15 tanks per kant, teveel arty, verschillende aantal top tiers etc. Zeker als je op de wat ongebruikelijke tijden speelt kan dit nog wel eens gebeuren.

Toen ik in Korea zat heb ik dit soort geintjes vaak zat gezien (2 arty vs 2 arty, tier 10 tegenover tier 8 etc.)

[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 08-04-2013 16:05 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Bean77 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:01:
[...]

De E50 had ik een gruwel hekel aan. De E50M aanbid ik ;) Tanks vind ik wel verschillen van elkaar en ligt ook aan je persoonlijke speelstijl. De batchat bijvoorbeeld kan mij gestolen worden, terwijl deze toch echt in de juiste handen geprezen wordt.
Hmm, ik ga denk ik toch de test maar even testen. Wel, niet, wel, niet, wel, niet kopen denk iok nu :+
Ik heb iig geen zin om 3 mil te verbrassen als de tnak niet leuk is in radnoms. Aangezien voor CW ik zat tanks heb en de E50m niet zoveel gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:38
een mooi voorbeeld van de testserver.

Trouwens een E50M kan leuk zijn hoor soms in CW. Kan best bouncen tegen een batchat of t62a bijvoorbeeld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SimpelenLeuk schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:03:
[...]

- Wat zijn de tank symbooltje bovenin bij de tussenstand van de battle? Is dat ook op tier geordend of op type tank?

[list=X]• Die symbooltjes zijn geordend op type en op dood/levend (staat ook geen tier bij, maar wie weet komt dat met XVM).
• Ik gok dat dat damage upon spotting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

10 tegen 10 of 8 tegen 8 mogen ze wel vaker doen in stadsmaps, 30 man in Ruinberg is gekkenhuis soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]
Je bent een nul vergeten in je YT describtion, nu heb je maar 684 dmg gedaan.
Fixed :+, thank you! :Y
[...]
Maar vette tank op het eerste oog.

Dat zijn de tanks die nog levent zijn, elke keer als er 1 dood gaat verdwijnt ie.. waarom het er zit? Geen idee heb het namelijk al aan de linker en rechterkant zitten. Maar ach vinden ze leuk zeker? :+ Het is in ieder geval niet op tier geordend maar op tank type. :Y
Damage done by allies, upon detecting. Of iets in die richting. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:23

Masuchievo

Cpt. Average

Vraagje over XVM. In de stats aan het begin van de game staat. 1K (het aantal games ongeveer) gevolgd door een getal, en dan een % (winrate van de desbetreffende persoon). Maar wat is dat random getal?

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Masuchievo schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:20:
Vraagje over XVM. In de stats aan het begin van de game staat. 1K (het aantal games ongeveer) gevolgd door een getal, en dan een % (winrate van de desbetreffende persoon). Maar wat is dat random getal?
Ligt aan wat er in je XVMconfig staat.. het kan de ER (Efficiency Rating) zijn maar ook de WN5/6/7 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:23

Masuchievo

Cpt. Average

Bij mij staat er constant een 30. En ik kan die hier niet terugvinden: http://www.noobmeter.com/player/eu/Masuchievo

And yes it is bad, maar kort na de beta vond ik er geen hol aan. Sinds een maandje weer begonnen.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:44
dat zou ook die verkorte rating kunnen zijn, geen id hoe die ook alweer heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je de default full config draait dan laat het de WN6 rating zien in een nieuwe indexrange lopend van 0 tot XX. Probeerde van het weekend weer een uitleg over die indexrange te vinden (heb ik wel eens eerder gevonden) maar dat is niet zo 123 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Masuchievo schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:29:
Bij mij staat er constant een 30. En ik kan die hier niet terugvinden: http://www.noobmeter.com/player/eu/Masuchievo

And yes it is bad, maar kort na de beta vond ik er geen hol aan. Sinds een maandje weer begonnen.
Volgens mij is het een soort groep, geen idee hoe het precies in elkaar steekt.. ik heb volgens mij 90 of 95. Geen idee wat het inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:40:
[...]

Volgens mij is het een soort groep, geen idee hoe het precies in elkaar steekt.. ik heb volgens mij 90 of 95. Geen idee wat het inhoudt.
Gewoon een duidelijkere manier van classificeren, net als dat 900-1200 efficiency altijd groen was is nu bijv. 2200+WN6 XX of 1815-1830 WN6 88 (die laatste range is groter maar ik heb enkel ervaring met 1815-1830).
Waarschijnlijk als je op 1840-1845 WN6 zit dan zal het 89 worden.

-edit
Ik heb het weer gevonden, staat gewoon prima op wot-news en dan krijg je ook de onafgeronde schaalwaarde :)

Afbeeldingslocatie: http://wot-news.com/uploads/img/032013/1111.png

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:34
Volgens mij een soort index die bij je WN6 rating hoort. Als ik hier bv Kyozu neem http://wot-news.com/stat/calc/en/ru dan zal er bij WN6 rating van 1830 een index horen van 88,6 (89) in de standaard XVM

Edit: Kyozu was me net voor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hopiconjo op 08-04-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, moet ik de Churchill VII researchen, of moet ik nog even doorgrinden en de Church GC doen? Beide lijken me wel okay. De GC heeft wel een leuk kanon namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ibje6u.png

Gaat de goeie kant op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

doen jullie shielden in solo randoms?
of alleen in platoon/tc/cw?
ik doe het wel solo, maar ook alleen als het iemand is met een degelijke rating, en als het niet door een stomme actie is.
laatst werd ik door een noob verrot gescholden dat ik er voor ging staan terwijl ik een shell opving voor hem.
die heb ik even alleen laten staan.
pas nog een paar shells opgevangen voor een jt 8.8, die kon het wel waarderen, en daarna samen de rest aan die flank konden pakken en de pot daardoor wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-07 14:13
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ilc2hc.jpg20 arties :F

[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 08-04-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Shielden doe ik alleen als ik weet dat mijn tank het wel kan hebben. En soms gaat ook iemand voor mij kogelspons spelen,altijd aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mickroz schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:47:
doen jullie shielden in solo randoms?
of alleen in platoon/tc/cw?
ik doe het wel solo, maar ook alleen als het iemand is met een degelijke rating, en als het niet door een stomme actie is.
laatst werd ik door een noob verrot gescholden dat ik er voor ging staan terwijl ik een shell opving voor hem.
die heb ik even alleen laten staan.
pas nog een paar shells opgevangen voor een jt 8.8, die kon het wel waarderen, en daarna samen de rest aan die flank konden pakken en de pot daardoor wonnen.
Shielden is op zich te doen, heb ooit een Object 268 shell gekopt om een T110E4 in leven te houden aangezien hij in zijn eentje nog over was om een flank te verdedigen. Tsja het koste me zo'n 700 hitpoints maar had nog wel een gun over die vervolgens de 268 kapot schoot. Hij zei ook direct dank je wel. Je hebt ook figuren er tussen zitten die op je gaan schieten als je dit doet, dit zijn vaak mensen die jou niet begrijpen.. ach ja..

Als mensen soms een trage tank hebben wil ik ze ook wel eens duwen. Maar als mensen mij willen duwen vind ik het ook prima tenzij ze keihard tegen mij op knallen en vervolgens typen: "I help you to the front :DDDdddDD!", om vervolgens weer met een noodgang tegen je aan te knallen. Dan kan ik het niet laten om stil te gaan staan en niet meer te rijden.. Kost je vervolgens ook nog vaak 2k-8k credits.. door dat soort 'geintjes'.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 08-04-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ja dat wil ik ook idd nog wel eens doen een trage tank duwen naar het front, vraag dan ook of ze stop willen zeggen als ze op hun plekje zijn.
wil ook wel ens verkeerd uitpakken, heb een keer een t95 over de brug op mountain pass, alleen werden we gespot en arty ragde gelijk een shell op zn ammorack, waardoor ik detracked werd, en daarna ook het haasje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- 3 arty per team hardcap will not come
Sigh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 15:19

Thompson

Beeromaniac

Nou heb ik echter nog nooit meer dan 3 arty in 1 team gezien...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sarcasm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Thompson schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:19:
[...]

Nou heb ik echter nog nooit meer dan 3 arty in 1 team gezien...
Ik kom anders redelijk vaak in battles met zo'n 10+ artillerie per potje. Soms zelfs 10 per team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dat, kan tegenwoordig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En dat waren 5.000 potjes. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

User schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:32:
[...]
En je hebt niet gedacht van: 'Goh, laat ik eens aan anderen vragen hoe ze de tank spelen'?

Ik heb zo het vage vermoeden dat je geen 100% crew hebt, ik heb namelijk heel andere ervaringen met de SU-122-44.
Inderdaad, heb em vrijdag gekocht (goh wat duurde die iDeal storing toch lang)
1e 20-30 potjes stoorde ik me enorm aan de slechte gun depression en penetration. Nu is mn crew 100%, heb ik GLD en rammer en weet ik krankzinnige hoevelheden dmg kan doen als ik wat niets vermoedende enemies kan flanken. 3000-4000 dmg is geen uitzondering en dan krijg je meteen netto 50-80k silver.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Net werd ik heerlijk geteamkilled.... Ik ga op een plek staan met mijn GwTiger, er komt een GwPanther links van mij staan. Ben aan het schieten en ineens wordt ik opgeblazen... GwPanther had geen rekening ermee gehouden dat ik in zijn line of fire stond doordat hij naast mij was gaan staan... Fijn. Krijg je 3525 credits compensation... 12,5k repair costs. Total: -9,5k credits.
Bedankt GwPanther :).

Maarja, genoeg gespeeld voor vandaag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
User schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:40:
[...]
Dat, kan tegenwoordig niet meer.
Oh? Potje van vanavond, 11 arty in 1 team, 9 in het andere. Screenshot en replay reported aan Wargaming.

[ Voor 8% gewijzigd door ThomasG op 08-04-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja, want de matchmaker doet altijd zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
User schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:01:
Ja, want de matchmaker doet altijd zijn werk?
Waarom zeg je dan dat het "tegenwoordig niet meer kan?" En de matchmaking, 9 van de 10 keer is dat niet meer dan willekeurig de queue legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bestaat SOSA nog..? Zijn ze hem weer opnieuw leven aan het inblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 14:29
*zucht* wat een waardeloze teams kom ik vanavond in zeg...
Ik zal niet snel klagen, maar als je in je PzIVS in een battle met 6 TierVII tanks zit, dan is het wel diep triest als jij vervolgens de meeste damage doet, en een KV1S na jou de tweede plek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Omdat ze een maximum van 5 arty per team hadden ingesteld. Echter als er teveel arty in de queu zit en je lang moet wachten zit er een soort override in waardoor het alsnog kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ThomasG schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:03:
[...]
Waarom zeg je dan dat het "tegenwoordig niet meer kan?" En de matchmaking, 9 van de 10 keer is dat niet meer dan willekeurig de queue legen.
Moa, da's nogal overdreven he. Ik zou zeggen, bekijk eens wat filmpjes van versie 7.0 ofzo. Ik speelde toen zelf ook niet, maar een paar van die filmpjes doen je beseffen dat de MM van tegenwoordig zo'n drama nog niet is. Tuurlijk kan het een stuk beter, maar zo'n horror is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

oude MM was echt afschuwlijk, zit je in je Sherman tegen een E-75 te knokken. Heb ook nog eens een E-100 afgemaakt met mijn KV met 107mm. En meer dan genoeg Jagdpanthers.

Matchmaking is echt stukken beter, maar, ook saaier. Een team van alleen tier 5 tankjes is best saai. Juist wat tier 7 heavies bij Shermans gooien en er een dikke arty bij zorgt voor wat leven in de brouwerij.

En meer XP + credits voor je Sherman.

En toch mis ik nog de heerlijk OP KV met theepot met 107mm.

De KV-2, KV-1S en T-150 zijn het toch niet. En de KV-3 is een slechte tier 7 heavy.

[ Voor 15% gewijzigd door RobinHood op 08-04-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Of een team met elke 4 lowe's, 4t32's, 2 superpershings en 2 t62's. Dan nog drie random arty erbij en je hebt je standard format voor een wot MM.

Trouwens iemand enig idee wanneer 8.5 zal uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Nee, serieus. Maar ik heb dan ook nog niks hoger dan Tier 5, wellicht dat daar t verschil in zit.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Thompson schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:19:
[...]

Nee, serieus. Maar ik heb dan ook nog niks hoger dan Tier 5, wellicht dat daar t verschil in zit.
Dan is dat de oorzaak dat je het nog niet mee hebt gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

VasZaitsev schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:15:
oude MM was echt afschuwlijk, zit je in je Sherman tegen een E-75 te knokken. Heb ook nog eens een E-100 afgemaakt met mijn KV met 107mm. En meer dan genoeg Jagdpanthers.

Matchmaking is echt stukken beter, maar, ook saaier. Een team van alleen tier 5 tankjes is best saai. Juist wat tier 7 heavies bij Shermans gooien en er een dikke arty bij zorgt voor wat leven in de brouwerij.

De KV-2, KV-1S en T-150 zijn het toch niet. En de KV-3 is een slechte tier 7 heavy.
Ik heb juist liever hoe meer van dezelfde tier bij elkaar hoe beter. Zie met je PZ1C maar eens damage te doen tegen een KV1 :(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Thompson schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:34:
[...]

Ik heb juist liever hoe meer van dezelfde tier bij elkaar hoe beter. Zie met je PZ1C maar eens damage te doen tegen een KV1 :(
Dat doe je dan ook niet. In zo'n geval moet je scouten, zodat jouw KV1's die andere KV-1's zien en kunnen killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

VasZaitsev schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:15:

ahh die mis ik ook idd, de KV met 107 erop was meesterlijk.
De KV-3 vind ik een heerlijke tank trouwens, heb hem helaas moeten verkopen omdat ik credits nodig had, maar anders had ik deze nog in mijn garage gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Whuzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:36:
[...]

Dat doe je dan ook niet. In zo'n geval moet je scouten, zodat jouw KV1's die andere KV-1's zien en kunnen killen ;)
Ja, dat doe ik dan meestal ook, als een idioot de andere kant op rushen en zorgen dat je er zoveel mogelijk ziet, maar daar is geen kut aan want je speelt 1 minuut en bent dan kapot. In een volledige T3 game is een Pz1c niet overpowered en wel veel fun.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Als er niet genoeg spelers online zijn, gaat mm anders werken.

Kan niet wachten tot ze voor 8.6 tier 10 arties aankondigen en iedereen nog even snel een tier 8 gaat halen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

[ Voor 23% gewijzigd door Mickroz op 08-04-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Het kan ook nog wel. Als te veel mensen te lang aan het wachten zijn kan de mm besluiten om zich aan geen enkele regel te houden en dan krijg je dit soort potjes. Meestal gebeurt dat op de rustige tijden. Dit is volgens mij ook de reden dat ze niet naar die 3 arty toe willen omdat dit dan te vaak zou gebeuren of mensen anders te lang aan het wachten zouden zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

redwing schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:50:
[...]

Het kan ook nog wel. Als te veel mensen te lang aan het wachten zijn kan de mm besluiten om zich aan geen enkele regel te houden en dan krijg je dit soort potjes. Meestal gebeurt dat op de rustige tijden. Dit is volgens mij ook de reden dat ze niet naar die 3 arty toe willen omdat dit dan te vaak zou gebeuren of mensen anders te lang aan het wachten zouden zijn.
Da's iets dat zich vanzelf oplost natuurlijk. Gewoon geleidelijk aan terug brengen naar max 3 per potje. Als men te lang moet wachten gaan ze wat anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Thompson schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:51:
[...]

Ja, dat doe ik dan meestal ook, als een idioot de andere kant op rushen en zorgen dat je er zoveel mogelijk ziet, maar daar is geen kut aan want je speelt 1 minuut en bent dan kapot. In een volledige T3 game is een Pz1c niet overpowered en wel veel fun.
Dan ben je de meest waardeloze scout die je maar kunt hebben in een team!
Als je je een beetje verdiept in de diverse scout-technieken en het beheerst, zul je vaak genoeg in de top 3 van meest behaalde XP komen. Alles wat door jou wordt gespot en door je teammates damage gedaan, krijg jij de helft van de XP mee.
Mijn hoogste damage daarmee is tot nu toe ergens in de 8000......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Whuzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:54:
[...]

Da's iets dat zich vanzelf oplost natuurlijk. Gewoon geleidelijk aan terug brengen naar max 3 per potje. Als men te lang moet wachten gaan ze wat anders spelen.
Nou ja, als de mm er van over de zeik gaat lost zich dat alleen maar op als WG er iets aan verandert. Voorlopig lijkt ze dat echter niet zo goed lukken ;)
ThomasG schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:03:
[...]
Dit is trouwens onzin, de matchmaker houdt zich 99/100 keer gewoon aan de regels. Queue legen gebeurt maar zelden en dan vooral tijdens heel rustige tijden.

[ Voor 32% gewijzigd door redwing op 08-04-2013 21:41 ]

[removed]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.