Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.172 views

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
TRX schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:02:
2 yr ann update is vanmorgen geplaatst :')
Ik zie niets op hun FP?

Geen Nederlandse vlag? }:|

[Voor 21% gewijzigd door rgras op 10-04-2013 09:17]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nou, als je zon die smiley erbij post, dan zul je ons vast wel kunnen vertellen waar de grote TRX die info gevonden heeft :')

"Oooh Jeroen!"

• User
  • Laatst online: 31-03 11:59
Dan mag jij mij vertellen waar op de EU website hij staat. Wij zijn blijkbaar niet zo goed als de oh zo grote TRX! :')

En ga nu niet janken dat je de nieuwe garage bedoelt. :')
rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:12:
[...]

Ik zie niets op hun FP?

[afbeelding]

Geen Nederlandse vlag? }:|
Dat vraag ik me ook af. :P Ik heb hier geen WoT dus ik kan niet kijken, maar is ie niet zichtbaar als je de camera draait?

[Voor 54% gewijzigd door User op 10-04-2013 09:21]

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:03:
wil iemand em plakken voor me, ik kan niet op de WOT website op het werk :(
http://forum.worldoftanks...ilers/page__fromsearch__1

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:18
Yep, de update werd automatisch gedaan en nu heb je inderdaad je tank op een feestelijk pleintje staan.
Maar waar is de NL vlag.. :-)

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Die NL vlag is nou overigens wel zo ongeveer het absoluut minste wat me kan boeien hoor ;)

"Oooh Jeroen!"

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:18
Inderdaad. Maar gezien de drukte op het forum over die vlaggen....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gelegenheids-patriotten hou je altijd :')

"Oooh Jeroen!"

• User
Kaap schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:35:
Gelegenheids-patriotten hou je altijd :')
Nederlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!

Behalve als ik in mijn E100 rij, dan is het SIEMA-tijd. :P

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-03 20:50
2 jaar alweer plus closed beta periode en nog steeds de behoefte om te blijven WOT'en

Ik denk toch dat WG iets goed doet.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

SimpelenLeuk schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:37:
2 jaar alweer plus closed beta periode en nog steeds de behoefte om te blijven WOT'en

Ik blijf het een kutspel vinden waar teveel geld in gaat zitten. Toch kom ik elke keer terug als ik geen andere game te spelen heb :+

"Oooh Jeroen!"

• psychoclown
  • Laatst online: 28-03 09:52
SimpelenLeuk schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:37:

Yup mee eens, tot nu toe nog geen enkel keer verveeld en eigenlijk geen andere game aan willen raken ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteravond in m'n laatste pot, nog even snel de GW Typ E dubbelen. Mijn team won redelijk gemakkelijk. Blijft er een 13 90 van de tegenstander over, die achter onze E100 jagdpanzer was gekropen en hem al tot op 100 hp had geschoten. Daardoor kon ik niet meer schieten, ben er naar toe gereden, zonder dat die 13 90 dat merkte en duwde hem voor de loop van de E100 :) Soms is een thanks van een medespeler meer waard dan een medaille!

[Voor 0% gewijzigd door Quantor op 10-04-2013 10:13. Reden: zie in de quote van Kaap dat ik medaille verkeerd had geschreven :)]

Speelt padel!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:30

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Forums worden ook geblokt :(
Jaa, het lijkt hier een beetje op een goulag ja.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Quantor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:52:
Soms is een thanks van een medespeler meer waard dan een medialle!
Speel sinds deze week lights, nu op de AMX 13 75, daar schiet je geen deuk mee in een pakje boter. Maar spotten lukt aardig. Als je dan hele packs blootlegt krijg je daar toch geregeld waardering voor :)

"Oooh Jeroen!"

• rgras
  • Niet online
Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:54:
[...]

Forums worden ook geblokt :(
Jaa, het lijkt hier een beetje op een goulag ja.
Even een paar posts naar boven kijken..

• ed31
Ga toch ook maar even verder met de grind naar T28 proto, zie 't nog wel gebeuren dat ie in de sale komt.
Moet nog "maar" 50.000 XP

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En net mijn oude xp-record met liefst 600 punten verbroken:

Victory!
Map: Erlenberg
Date: woensdag 10 april 2013 10:33:37
Vehicle: VK 2801
Exp: 6.362 (x2) + Credits: 49.356
Achievements: : Patrol Duty, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[Voor 22% gewijzigd door Fest op 10-04-2013 10:44]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03 13:46
3181 ... wtf netjes.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fest schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:41:
En net mijn oude xp-record met liefst 600 punten verbroken:
Is dat met of zonder de patrol duty special?

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-03 00:21
djengizz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:22:
[...]

Is dat met of zonder de patrol duty special?
zo te zien met de extra XP voor Patrol Duty, want op de profiel pagina van Haast2000 staat maximum XP per battle op 2536... laat overigens onverlet dat het gewoon een enorm goede pot is! _/-\o_

WoT/AW: panzerjur

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wist niet eens dat er een special was, lol. Dus eigenlijk valt mijn score wel mee.

• psychoclown
Zijn niet echt specials maar zogenaamde medal-hunts, krijg je meer exp of credits als je de medal van die week behaald :)

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-03 12:15
Quantor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:52:
Gisteravond in m'n laatste pot, nog even snel de GW Typ E dubbelen. Mijn team won redelijk gemakkelijk. Blijft er een 13 90 van de tegenstander over, die achter onze E100 jagdpanzer was gekropen en hem al tot op 100 hp had geschoten. Daardoor kon ik niet meer schieten, ben er naar toe gereden, zonder dat die 13 90 dat merkte en duwde hem voor de loop van de E100 :) Soms is een thanks van een medespeler meer waard dan een medaille!
Gisteren ook een leuk potje gehad in de jgpzE100 op fisherman bay, spawnde in het zuiden en ging samen met 2 mediums naar het stadje, rest vond het allemaal nodig om door het open stuk te gaan pushen.

Ik parkeerde me maar ergens in het verlengde van het straatje langs dat haventje en mediums gingen daarwerkelijk stadje in om te spotten. Bleken daar 1 is7 een e100 en een e5 platoon te zitten en nog een tier 9. Tier9 meteen een hit gegeven zonder gespot te worden en ze hebben zich allemaal geen van allen meer laten zien.

Mijn team rolde het open stuk makkelijk op en uiteindelijk waren alleen nog 1 is7 en 3 e5 daar op het hoekje bij de haven. Iedereen was ook al op weg daarheen, dus ik ging ze ook nog even backstabben, was wel wat aan de vroege kant want wilde nog wel wat damage doen. Dus schiet de is7 in z'n reet en uiteraard gaan ze me alle 4 pushen . Is7 en 1 e5 weten uit te schakelen voordat ik door de 2 laatst e5's werd omsingelt op het straatje naast de haven, 1 e5 zat er constant achter me en die kon ik achteruit de haven in duwen en die bleef daar half op een bootje hangen, en die andere kon ik ook nog afknallen. :*)

Bleef met iets van 300 hp over, maar werd daarna direct door hun laatste arty afgeknalt. Uiteindelijk toch 5.5 k dmg kunnen doen in een 4 tegen 1 situatie :P Afentoe is de jgpzE100 een super tank.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Welke stats sites zijn nou een beetje goed/betrouwbaar/nuttig? Ik ken Planetwot.com en noobmeter.com. Die laatste moet je dan weer inloggen met Facebook of andere social sites. Ik vind niet dat zon site ook maar 1 ding met mijn gegevens te doen hoeft te hebben.

[Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-04-2013 11:51]

"Oooh Jeroen!"

• psychoclown
Je hoeft niet eens in te loggen voor noobmeter ;)

• djengizz
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:50:
Welke stats sites zijn nou een beetje goed/betrouwbaar/nuttig?
noobmeter, wotlabs en vbaddict.net waarbij die laatste meer is om je eigen performance bij te houden (je upload je battle results).

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 15:28
je hebt ook nog wotlabs.net en vbaddict valt me alleen op dat als ik naar mijn stats van gisteren kijk. het per site verschilt.

meestal kijk ik op noobmeter want die is het positiefst over mijn stats :P

[Voor 23% gewijzigd door perpixel op 10-04-2013 11:59]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:57:
Je hoeft niet eens in te loggen voor noobmeter ;)
Klopt, maar dan krijg je wel een outdated dump voorgeschoteld. Tenzij jij mij kan verklaren waarom anders mijn AMX 13 75 en ELC AMX nog steeds niet worden weergegeven ;)

"Oooh Jeroen!"

• psychoclown
Omdat er de laatste 2 dagen de stats niet goed gedaan worden, tenminste de stats kloppen wel maar alles wordt onder recent geschaard ;)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:05:
Omdat er de laatste 2 dagen de stats niet goed gedaan worden, tenminste de stats kloppen wel maar alles wordt onder recent geschaard ;)
Recent Results bedoel je? Mijn meest recente result is van 25 februari.

Maar bijvoorbeeld in die lijst van tanks missen er gewoon tanks.

"Oooh Jeroen!"

• Ashrah
Noobmeter word bij mij maar 1x per week geupdate, Planetwot 1x per dag, WotLabs heb ik nog niet gebruikt, VBaddict is met een uploader die na elke battle je stats upload.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ashrah schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:13:
Noobmeter word bij mij maar 1x per week geupdate, Planetwot 1x per dag, WotLabs heb ik nog niet gebruikt, VBaddict is met een uploader die na elke battle je stats upload.
Planetwot en wotlabs klopt inderdaad. Noobmeter update alleen dagelijks als je jezelf registreert als ik zo de beschrijving interpreteer.

Lekker bij de gratis versies houden dus :)

"Oooh Jeroen!"

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Planetwot pakt bij mij de battles in de 8.8 cm PaK 43 Jagdtiger niet. Om een of andere reden gelooft Planetwot blijkbaar niet dat die tank bestaat.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Ashrah
Dat heb ik met de SuperPershing ook op PlanetWot.

• psychoclown
Kaap schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:09:
[...]

Recent Results bedoel je? Mijn meest recente result is van 25 februari.

Maar bijvoorbeeld in die lijst van tanks missen er gewoon tanks.
Ik heb me nooit geregistreerd en toch houdt noobmeter dagelijks mijn stats bij :)
http://noobmeter.com/player/eu/kyozu

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Wotlabs update meerdere keren per dag. Alleen is die site zo verschrikkelijk langzaam...

Stichting Hobbyserver

• djengizz
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:22:
Ik heb me nooit geregistreerd en toch houdt noobmeter dagelijks mijn stats bij :)
Same here. Wotlabs update zo'n 3x per dag voor mij, Noobmeter maar 1 keer.
Ik hoef verder ook nergens in te loggen.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 15:28
Klopt, ik snap ook niet waarom hij die signature dienst aanbiedt. Het is heel leuk dus iedereen gebruikt het, maar het zorgt voor zo ongelofelijk veel requests naar zijn server. Welke het duidelijk niet helemaal trekt.

Daarbij heeft hij veel last van ddos attacks en als je zijn blog bekijkt is hij wel druk bezig met snelheid upgrades.

[Voor 21% gewijzigd door perpixel op 10-04-2013 12:29]

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-03 21:37

Mickroz

Mickroz#2491

[...]

waarschijnlijk tracked iemand anders jou account dan die wel ingelogd heeft.
je kan als je ingelogd bent, je eigen account + 4 andere accounts tracken, en die worden dan mits er gespeeld wordt dagenlijks bijgehouden.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]

http://www.noobmeter.com/player/eu/kaap

En ik heb gisteren toch echt nog gespeeld hoor :/

"Oooh Jeroen!"

• rgras
  • Niet online
Kaap, platoon jij veel?

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
http://wotcs.com/

ook een leuke site die ik regelmatig gebruik. Wel problemen als het druk is qua performance, maar je kan er handige info vandaan halen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-03 13:18
Ik speel sinds kort WoT en zit nu in Tier3.

Enkele vraagjes m.b.t. consumables:
  • Indien je consumables tijdens een ronde NIET aanspreekt, worden deze credits dan toch afgetrokken?
  • Zijn consumables uberhaupt nuttig als je een low Tier speler bent?

[Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 10-04-2013 13:01]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• rgras
  • Niet online
Nee, je betaalt alleen om een consumable te restocken wanneer je deze gebruikt hebt. En ja, consumables kunnen erg handig zijn als low tier, bijv. net op tijd je tracks repairen kan het verschil zijn tussen leven en dood.

[Voor 22% gewijzigd door rgras op 10-04-2013 13:04]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:45
rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:03:
Nee, je betaalt alleen om een consumable te restocken wanneer je deze gebruikt hebt. En ja, consumables kunnen erg handig zijn als low tier.
Wel opletten dat sommige consumables (landlease oil oid en ik weet niet of er nog meer zijn) automatisch worden gebruikt en dus wel elke battle gekocht moeten worden.

[removed]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Nee en nee

Tenzij je met je Marder gaat sealclubben: beginners-plagen door een lage tank helemaal te upgraden en vreselijk goede crew te gebruiken, een rammer, een camonet en nog iets te gebruiken.

Consumables zijn veels te duur op lage tiers! en je hebt toch te weinig hitpoints. Brandje en je bent zo dood, een tier 8 heavy kan 10 seconden branden zonder dood te gaan. Brandblussers, repairkit en verbanddoos kosten 3000 credits per stuk, waardoor je snel je winst kwijt bent, terwijl het bijna geen extra wins maakt.

Ik gebruik die dingen pas vanaf tier 6, anders kost het me teveel geld.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• redwing
VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:06:
Consumables zijn veels te duur op lage tiers! en je hebt toch te weinig hitpoints. Brandje en je bent zo dood, een tier 8 heavy kan 10 seconden branden zonder dood te gaan. Brandblussers, repairkit en verbanddoos kosten 3000 credits per stuk, waardoor je snel je winst kwijt bent, terwijl het bijna geen extra wins maakt.

Ik gebruik die dingen pas vanaf tier 6, anders kost het me teveel geld.
Ik gebruik die dingen juist op alle tiers. Gewoon bekijken/bedenken of het in de huidige batte nut heeft om het te gebruiken. Als je getracked wordt met 10 HP over en 5 tanks om je heen laat je je het best lekker dood gaan. Is het echter nog 1 tegen 1 en heb je een goede kans om te winnen als je weer kunt rijden gelijk gebruiken. Veel kwaad om ze bij te hebben kan het niet omdat het niets kost als je ze niet gebruikt :)

[removed]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

ik vind ze persoonlijk weinig nut hebben op alles onder de tier 6. Bij tier 5 kun je binnen 30 seconden kapot geschoten worden zonder ook maar 1hp schade te hebben veroorzaakt en niemand gespot te hebben en je hebt nog 1k winst.

Vanaf tier 6 heb je dan 5k verlies. Het verschil tussen tier 5 en 6 is erg groot, 6 en 7 ook, maar 7 en 8 weer niet. Verrschil tussen een kapotte IS en een kapotte IS-3 is maar 2 of 3k

• djengizz
  • Niet online
Gebruik ze altijd. Credit inkomen op die tiers is toch verwaarloosbaar en ik win liever dan dat ik winst maak. Daarnaast koop ik grote hoeveelheden consumables in als ze in de aanbieding zijn.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:59
met de kv4 draai ik toch hard verlies tussen de 8 en 10k gemiddeld, met de kv3 draaide ik altijd in de plus

Floksor

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

met tier8 is het toch redelijk simpel winst maken. Heb er zelf nooit moeite mee. (heb wel premium ofc)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vrijwel alleen in het weekend. Hoezo?

"Oooh Jeroen!"

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Tier 8 is verlies draaien zonder premium, of heel lang doen voordat je je tank + modules + onderdelen eruithebt. Met premium is het te doen, ligt ook aan hoe goed je bent/hoe goed je tank is.

Tier 7 vind ik zonder premium te doen, mijn IS heeft zichzelf al lang en breed terugverdient vclgens mij.

• ed31
djengizz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:19:
Gebruik ze altijd. Credit inkomen op die tiers is toch verwaarloosbaar en ik win liever dan dat ik winst maak. Daarnaast koop ik grote hoeveelheden consumables in als ze in de aanbieding zijn.
Inderdaad: ik koop er altijd een paar 100 als ze in de sale zijn....
Geeft ook een leuker "after battle" resultaat O-)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

maar jullie spelen het al een lange tijd, hij speelt het sinds kort, en dan is een consumable misschien verwaarloosbaar imho, omdat hij zijn credits beter kan gebruiken dan.

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:45
Ben sinds gister begonnen met deze game.
Vind het een erg leuke game, alleen behoorlijk herhalend.
Weinig variatie, maar vreemd genoeg wel aanstekelijk.

Hoe verder je komt hoe sterker de tanks en dat zorgt ervoor dat ik het er leuk vind.
Alleen is het verschil tussen betalen en niet betalen te groot.

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-11-2022
Seriously, 1 dag gespeeld en even een heel spel analyseren? O.o

• ed31
Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
maar jullie spelen het al een lange tijd, hij speelt het sinds kort, en dan is een consumable misschien verwaarloosbaar imho, omdat hij zijn credits beter kan gebruiken dan.
klopt, speel al zo lang dat ik niet meer of ik 't gebruikte of niet :P
bij een grind gebruik ik ze echter wel, scheelt natuurlijk dat ik premium account heb én ze tijdens sale inkoop, dus aan credits eiglk nooit een gebrek.

Ik zou willen adviseren om ze in ieder geval wel erop te zetten en wel/niet gebruiken van het moment laten afhangen. Een reparatiekistje gebruiken voor je tracks is vrij zinloos als je als laatste tegenover 5 tegenstanders staat met ngo 3% HP, maar sta je als laatste 1:1 met een behoorlijk kapot geschoten tegenstander , dan is het toch verrekte handig als je je damaged gun nog even kunt repareren......

• Kojoottii
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:36:
Ben sinds gister begonnen met deze game.
Vind het een erg leuke game, alleen behoorlijk herhalend.
Weinig variatie, maar vreemd genoeg wel aanstekelijk.

Hoe verder je komt hoe sterker de tanks en dat zorgt ervoor dat ik het er leuk vind.
Valt ansich wel mee, zeker nu vrijwel alles wat je voor gold kan kopen nu ook voor credits kan kopen. Enige wat je nu alleen nog met geld alleen kan kopen is premium abo, en dat is puur alleen meer xp en credits inkomen.

• ed31
dramborleg schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:38:
Kom op zeg, hij geeft alleen zijn mening.
Dat kan ook al na 1 uur spelen.....

• flyyy
dramborleg schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:38:
dit is wat ik tot nu toe vind van de game.
dat jij niet kan tegen kritiek op jou geliefde spel sorry daarvoor.

ik zeg erbij dat het wel een aardige game is, maar niet spectaculair.
blijft het wel ff spelen om te kijken hoe het is op hogere tiers.

• User
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:41:
[...]

dat jij niet kan tegen kritiek op jou geliefde spel sorry daarvoor.

ik zeg erbij dat het wel een aardige game is, maar niet spectaculair.
blijft het wel ff spelen om te kijken hoe het is op hogere tiers.
Euh, je presenteert de volgende opmerking toch echt als een vaststaand feit, ookal klopt het niet:
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:36:
Met de komende patch is het enige verschil tussen betalen en niet betalen het feit dat mensen met premium extra XP en credits krijgen. Nou, boo-freaking-hoo!

• BramSd
Als het om credits te doen is, helpt het ook om van die invite codes te gebruiken bij het aanmaken van een account. Volgens mij slingeren er ook wel codes rond waarbij je een gratis premium tankje krijgt op tier 2 of 3. Daarmee is het makkelijk credits verzamelen en als je hem helemaal zat bent kun je hem ook weer kwijt voor wat poen.

Zoals de meeste high-tier spelers gebruik ik altijd consumables. Maar ik heb ook op al mijn tanks rammers, ventilation etc. zitten. Dat doe je niet als je net bent begonnen en 500k credits meer is dan je tot dan in je hele WoT carriere hebt verdient.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Mensen met die geld gebruiken hebben alleen meer xp en credits.

Premium tanks zijn leuk, maar vaak in hun tier een middenmoter [misschien de type 59 niet, en de nano-maus], maar een Löwe is bijvoorbeeld vreselijk traag en heeft een vrij waardeloos pantser. de T34 heeft een goed kanon, maar langzame reload en de hull is van karton gemaakt. IS-6 heeft een matig kanon, maar weer goed pantser.

• flyyy
Mijn eerste mening is gewoon niet zo best.
Wat kan je ook verwachten van een gratis game.
Qua uiterlijk moet ik zeggen hebben ze een goede game neer gezet.
gedetaileerde tanks etc.
Maar de gameplay mag wel wat beter, maar dat is mijn mening.

Misschien verbeterd het op hogere tiers.

• BramSd
Uhm, nee, dat zal niet verbeteren. Naarmate je zelf verder komt en beter wordt ga je je alleen maar meer ergeren aan fouten van andere spelers. Soms zijn ze ook gewoon te dom voor woorden.

Verder heb ik over de gameplay weinig klagen, maar dat komt ook doordat ik na dik 2 jaar spelen gewoon verslaafd ben geraakt aan het spel. Dan zie je de fouten niet meer zo.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

wat moet er dan beter?

En met respect, je hebt het nog amper gespeeld, ik vond het eerst ook mwah [al speelde ik het toen het net uit de beta was en toen was bijv. matchmaking nog knudde], maar vanaf tier 4 begint het echt leuk te worden. In de lage tiers hoef je eigenlijk niet na te denken, hoef je vanaf tier 4 wel.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Je kan de gameplay niet beoordelen vanuit de 1e 3 tiers. Hier is nog weinig tactiek of teamwork. Vanaf 6 word de gameplay zelf beter.

Al zal je wel idioten blijven tegenkomen die gewoon niet goed spelen. Dit hoort er helaas bij.

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-03 13:00

Masuchievo

Cpt. Average

bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:50:
gedetaileerde tanks etc.

Het merendeel van de lol zit hem in het rondsjouwen met een vriend. Samen 1 tank neer spiken is ontzettend tof.

Je hebt ook meerdere "soorten" tanks uiteindelijk. (SPG is eigenlijk de enige echte andere, TD is met een vaste gun ook anders). Zoek de speelstijl die je bevalt en je gaat veel meer plezier beleven.

WoT: Masuchievo. LoL: It is so fluffy

• Kojoottii
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:50:
gedetaileerde tanks etc.

Het is ook een best basic game en gameplay en balance zijn zeker niet de beste die er is. Toch blijft het goed vermaak om elkaar met tanks af te rossen.
WG is een van de slechtste developers die je je kan voorstellen die 1 goed idee hebben gehad en dit zeer matig aan het uitvoeren zijn.

WoT had zoo veel beter kunnen zijn.

• flyyy
Ja precies, nou ja dat kan ik wel snappen dat mensen dit erg leuk vind hoor,
begrijp me niet verkeerd.
Maar mijn eerste indruk is dat het wat saai is, maar misschien ook omdat ik het niet
in een groepje speel via Teamspeak.
Dat ga ik dan ook zeker proberen.

Geef hier alleen mijn eerste indruk. Spel heeft potentie, maar het begin is dus taai als ik dit zo hoor.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Je moet inderdaad ook gewoon uitvogelen wat je leuk vind, ik vind bijvoorbeeld heavies het leukst, dus heb ik daar veel van. Lights zijn de eerste 3 tiers prima, maar, daarna vind ik het scouten niet meer leuk.

Arty moest ik nog erg aan wennen, is wel lekker rustig, 5 minuten kijken naar je scherm en een beetje klikken, met een heavy ben je constant aan het schieten en bewegen en duelleren.

• flyyy
Masuchievo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:54:
[...]

Het merendeel van de lol zit hem in het rondsjouwen met een vriend. Samen 1 tank neer spiken is ontzettend tof.

Je hebt ook meerdere "soorten" tanks uiteindelijk. (SPG is eigenlijk de enige echte andere, TD is met een vaste gun ook anders). Zoek de speelstijl die je bevalt en je gaat veel meer plezier beleven.
Tot nu toe vind ik de TD wel een leuke klasse, en de Bison is wel grappig, maar ja geflanked worden en dan is het klaar haha

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-11-2022
User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:46:
[...]
Euh, je presenteert de volgende opmerking toch echt als een vaststaand feit, ookal klopt het niet:

[...]

....
Precies dat User _/-\o_

[Voor 24% gewijzigd door dramborleg op 10-04-2013 14:04]

• rgras
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:22:
[...]

Vrijwel alleen in het weekend. Hoezo?
Omdat onze stats bijna exact overeen komen, behalve de winrate (64% vs 54% over de laatste 450/1000 potjes).

Blijkbaar ben ik WN7-wise een goede speler, maar heb ik weinig invloed op het potje zelf.

[Voor 14% gewijzigd door rgras op 10-04-2013 14:10]

• Joindry

Joindry

VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:56:

Arty moest ik nog erg aan wennen, is wel lekker rustig, 5 minuten kijken naar je scherm en een beetje klikken, met een heavy ben je constant aan het schieten en bewegen en duelleren.
Je vergeet te vermelden dat je even de tijd hebt koffie te drinken, iets te halen om te eten, ... Ja voor mij is arty er even tussenuit ;)

Om even terug te komen op bobkoning. Wot is mss niet de best uigevoerde game kwa grafics en engine. Maar het is wat mij betreft de "shooter" met de grootste leercurve van allen die momenteel speelbaar zijn. Er komt zoveel tactiek, kennis en "on the fly" aanpassen bij te pas dat je na een zestal uur nog geen flauw benul hebt wat er te gebeuren staat. Je hebt geen kennis van maps, weakspots, tanks, botllenecks, ranges, spotting, DERP, autoloaders, kan nog wel even doorgaan. Het spel is momenteel voor jou wss nog shoot and scoot a la battlefield hero's.

Ik speel trouwens ook meestal zonder platoon en behaal best goede resultaten desondanks. Met platoonmates wordt het spel gewoon te makkelijk :P

Geloof me vrij, eens je voorbij dat punt raakt zal je het verslavende element wel inzien.

De eerste vier tiers noem ik eigenlijk de Tutorial van de game. Eigenlijk kan tier 5 daar ook nog bij.
Je kan mss een kijken naar de wot league (link te vinden in je launcher), je zal merken dat het een héél ander niveau is van spelbeleving.

[Voor 5% gewijzigd door Joindry op 10-04-2013 14:20]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Arty is ook meer dan alleen rustig rondklikken. Een goede arty is constant aan het kijken en info aan het doorgeven aan zijn team. Het is je positie bekijken en kijken of deze de komende 2 minuten nog veilig is. Het is na elk shot positie aanpassen zodat je niet gecountered word ( ik vergeet dat in randoms nog weleens). En als jij je job goed doet kan je game changing zijn.

Arty is heel relaxed, maar het is meer dan alleen click en dan 5 minuten uit je neus eten.

Ik zelf ben groot fan van de GWPanther en de S-51 en vind deze alle2 ook heerlijk om te spelen.

• Joindry

Joindry

Ik speel mijn GW Tiger meer relax dan een medium bvb en heb eigenlijk geen flauw idee of ik daar goeie goeie resultaten haal. Ik denk het wel omdat ik toch meestal meeste damage doe van de aanwezige arty, dat lijkt mij toch het voornaamste doel van arty, dood en verderf zaaien. Daar ben ik iig goed in :)
Maar ik kan er niet aan doen, wanneer ik arty speel, neem ik toch iets frequenter mijn "insertrandomalcoholicbeverage" bij de hand.

• rgras
  • Niet online
Ik weet niet wat ik doe, maar ik krijg de laatste dagen bij 50% van de potjes een kapotte ammorack.

• Odyg
  • Laatst online: 09-09-2022
Ben even begonnen in de duitse medium lijn. Met als resultaat dit: :P

Beetje luck in de eerste twee matches is natuurlijk nooit verkeerd haha.

• redwing
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:41:
[...]
Ik vraag me af wat voor verschil jij dan vind dat er is ? Het enige verschil dat er volgens mij nl. is is de hoeveelheid credits/exp die je verdient :)

[removed]

• flyyy
Heb nu een tier 3 en de game is wel tof, zal vnv eens kijken of ik wat maten kan overhalen.
Kijken of het dan veranderd, maar naar mijn inziens kan de game niet brengen wat het beloofd.

Het ook wel matches bekeken en weet wel dat tactiek belangrijk en qua map kennis (heb ik snel door)
is het ook wel belangrijk om dat te weten.

Vind alleen de game vrij unbalanced en qua communicatie kan het ook beter.
Je kan zeggen dat de eerste tiers tutorial zijn, maar om beginners vast te willen houden moet daar wel wat aan veranderen.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

op hoeveel % moet je ook alweer de 3e skill hebben om de eerste 2 op 100% te houden als je met credits of free je skills dropped?

• Joindry

Joindry

bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:28:

Je kan zeggen dat de eerste tiers tutorial zijn, maar om beginners vast te willen houden moet daar wel wat aan veranderen.
Hebje wat mij betreft wel een beetje gelijk in, retentie van nieuwtjes mogen ze wat effort voor doen. Ik was ook bijna gestopt bij mijn eerste tier 6 tank (JGDPZ IV) omdat dat ding zo underpowered is en als noob was ik niet in staat er sterktepunten in te vinden.
Maar momenteel steken ze meer moeite in het behouden van de huidige spelers, dit door frequente updates, compo's, kortingen, ... De playerbase is al zo groot dat behoud van huidig aantal al niet slecht is voor Wargaming.

Mickroz dat zal ongeveer 40% zijn denk ik. Niet volledig zeker maar zal er niet veraf zitten.

En wat betreft ammoracks, ik ben gisteren op 3/6 potjes in brand geschoten, das ook zware kut vind ik.

[Voor 12% gewijzigd door Joindry op 10-04-2013 14:35]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:26:
Ik weet niet wat ik doe, maar ik krijg de laatste dagen bij 50% van de potjes een kapotte ammorack.
Kan aan de tank liggen, zo heb ik met de lorraine40 in ongeveer 25% van de potjes bij de eerste hit een kapotte ammo-rack.

• User
Vind alleen de game vrij unbalanced
Hoezo?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Wat vind je er niet balanced aan :?

En kwa communicatie, dat is in elk spel zo. In BF3 zie je ook amper communicatie. Communicatie maak je overigens zelf. Zodoende ga je met mensen op TS en in teams spelen. Die 14 anderen in je team zijn dezelfde hersenlozen als in Call of Duty...

[Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-04-2013 14:35]

"Oooh Jeroen!"

• ed31
Zo met een leuk laatste potje:
Overwinning!
Map: Poolgebied
Date: woensdag 10 april 2013 14:21:02
Voertuig AMX 13 90
Ervaring ontvangen 3.260 Credits ontvangen: 30.402
Gevechtsprestaties: Wachtofficier, Verkenner

Afscheid genomen van de AMX1390 en:
Onderzocht:
Voertuig Lorraine 40 t is onderzocht. Verbruikte niet vrije XP: 197347. Verbruikte vrije XP: 653.

Effe 300.000XP binnenharken en dan hebben we de Batmobile

• Kojoottii
Wil je zeggen dat de balance in WoT goed is ? :) Vandaar dat je telkens dezelfde tanks in CW's ziet ...

• djengizz
  • Niet online
Balans is niet perfect maar in een game zoals dit zal het skill verschil in 99% van de gevallen meer verschil maken dan welke inbalans dan ook. Verder zijn er bepaalde tiers die beter gebalanceerd zijn dan andere maar over het algemeen valt de onbalans wel mee.
Een game met zoveel parameters, zonder skill based matchmaking en zonder grote competitieve scene is bijna per definitie unbalanced

• ed31
ed31 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:39:
[...]

Kom op zeg, hij geeft alleen zijn mening.
Dat kan ook al na 1 uur spelen.....
Ik herzie mijn mening :X

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 18:41
Volgens mij is dit een nieuw persoonlijk record voor mij, 600 XP in een Churchill VII. Niet in absolute termen uiteraard, maar dit was in een Tier 8 game en de tweede tank aan onze kant (T32) had maar 323 XP. Uiteraard kansloos verloren, maar dat risico loop je nu eenmaal met randoms..

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:50:
Mensen met die geld gebruiken hebben alleen meer xp en credits.

Premium tanks zijn leuk, maar vaak in hun tier een middenmoter [misschien de type 59 niet, en de nano-maus], maar een Löwe is bijvoorbeeld vreselijk traag en heeft een vrij waardeloos pantser. de T34 heeft een goed kanon, maar langzame reload en de hull is van karton gemaakt. IS-6 heeft een matig kanon, maar weer goed pantser.
De Löwe heeft dan weer wel een heerlijk kanon.

• User
Kojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:35:
[...]

Wil je zeggen dan de balance in WoT goed is ? :) Vandaar dat je telkens dezelfde tanks in CW's ziet ...
Want CW is representatief voor de randoms?

Volgens mij is het spel voor de gemiddelde WoT speler redelijk gebalanceerd. Tuurlijk, sommige tanks kan je met de juiste skills bruut overpowered maken, maar daar heeft de gemiddelde speler geen hol mee te maken, niet iedereen heeft een BT-2 met 3 crewskills.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-03 15:11
Heb nu een tier 3 en de game is wel tof, zal vnv eens kijken of ik wat maten kan overhalen.
Kijken of het dan veranderd, maar naar mijn inziens kan de game niet brengen wat het beloofd.
Wat beloofd het dan? Wat is er niet tof aan. Je zegt dat je het niets vind maar geeft niet duidelijk aan wat er nu mis mee is??

Ik kan me ook dood ergeren aan sommige zaken maar dat maakt het spel nog niet slecht. Tuurlijk zijn er zaken die aanpassing nodig hebben of een tweak of dergelijke, maar welke game heeft dit tegenwoordig niet?

Het is zeker al 100x verbeterd sinds de launch, al is de playerbase wel iets te veel Siemka PL geworden al kan ik me soms goed vermaken met deze mensen als tegenstander.

• psychoclown
Het topic gaat weer lekker hard, we kunnen verder met [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 34

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee