[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

Whuzz

Dodgeball!

Thompson schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:51:
[...]

Ja, dat doe ik dan meestal ook, als een idioot de andere kant op rushen en zorgen dat je er zoveel mogelijk ziet, maar daar is geen kut aan want je speelt 1 minuut en bent dan kapot. In een volledige T3 game is een Pz1c niet overpowered en wel veel fun.
Scouting: You're doing it wrong ;)

http://worldoftanksguide.com/combat-scouting-guide.shtml

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Victory!
El Halluf - Encounter Battle
ELC AMX - Survived
Credits: 41.357
Experience: 807
Damage dealt: 863
Destroyed: 2
Damage upon detecting: 1.126
Awards: Patrol Duty, Scout
Detected: 12
Damaged while detected by you: 6
Traveled: 4.26km
Chance to Win: 46%

Zo scout je dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TMlYv5Ph1rGunBif7l7x9hdf/thumb.jpg

tha fuck! En verloren natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Jahaa, dan hang je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:47
Vol gas naar cap en hopen dat die KV's te traag zijn om er op tijd te komen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Efficiency rating
1740 Unicums

Yeey ik ben weer paars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
oosterhofjf schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:27:
Efficiency rating
1740 Unicums

ben opzettelijk mijn rating weer omlaag aan het brengen, ik cap nooit meer als het ook niet hoeft.
Merkte dat ik teveel een target werd voor arty en de betere spelers.

Gebruik wel XVM om samen te werken met de betere rating spelers, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36
redwing schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:02:
[...]

Vol gas naar cap en hopen dat die KV's te traag zijn om er op tijd te komen :+
Om daarna een bazillion derp's te gaan koppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 21:56
Hoppa gisteren 90.9% van mijn 22 battles gewonnen. :+
Object 704 + Franse TD tier 9 + chinese medium tier 9 platoon. })

http://noobmeter.com/rece...nLeuk/500103241/yesterday B)

Wat kan je met een goed platoon toch weer een ongelofelijk grote stempel drukken op het team. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:16
Ik zelf vond alle UK heavies tot de tier 10 erg fijn spelen, de tier 10 FV215b heb ik te weinig gespeeld om hem leuk te vinden.

Voor de CGC is wel een waarschuwing op z'n plaats, deze tank kan namelijk helemaal niks voor dat ie de 32 pounder heeft. Met 32 pounder verander de tank in een one trick pony, medium, long range sniping. Een Tier 8 gun op een tier 6 tank is nasty, heb echt veel plezier van die 32 pounder gehad. Je schiet alles aan gort, als ze je maar niet zien en ver van je vandaan blijven.

De nadelen: geen mobiliteit, geen gun depresion/traverse, geen armor ect.
VasZaitsev schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:36:
Hmm, moet ik de Churchill VII researchen, of moet ik nog even doorgrinden en de Church GC doen? Beide lijken me wel okay. De GC heeft wel een leuk kanon namelijk.
Gisterenen een redelijk slechte avond gehad T69 5 potjes 0 gewonnen, AT 15 3 potjes 0 gewonnen, gelukkig won de Type 58 alle drie z'n potjes.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Gisteren uiteindelijk een 60% winrate gehaald genoeg potten waar soms geen houden aan was.
Zelfs nog een redelijk duidelijke op weg naar een loss naar een win gedraaid door als arty de juiste tanks onder vuur te nemen (8>

[ Voor 3% gewijzigd door solique op 09-04-2013 09:07 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Gisteavond nog zitten doorspelen totdat ik op 2 tanks de crewleden op de 2e 100% had.....
Het resetten van de skills bespaarde me 900 gold

Goffer......ik lijk wel verslaafd aan WOT :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Zucht. Weer hetzelfde gister.

Total winrate: 50%
KV-1S - 100%
ELC AMX - 70.0%
M4 Sherman - 50%
Hummel - 22.2% :(

Ik had geen mazzel met de teams op de Hummel nee, maar dat had ik op de ELC en de Sherman ook niet, meeste postjes waren volgens XVM 40-45% winchance. En toch kan ik dat in die tanks rechtbuigen. Maar in de Hummel, no chance. Of ik nou 3k damage doe, 4 kills maak, tactisch positie kies, het helpt allemaal niets. Ook is het gewoon veel te random, alhoewel ik snap dat dat aan het fenomeen SPG ligt. Het is nou eenmaal niet de bedoeling dat je alles raakt, maar het is frustrerend. Ik wil gewoon resultaat zien als ik goed speel en niet te afhankelijk zijn van RNG en bidden dat mijn team me niet in de steek laat. Ik speel de dubbels nog met de Hummel, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:50
Gisteravond in een champion tank company met PTS gezeten. Wel veel gewonnen, maar er was eigenlijk geen fuck aan. Tactiek was steeds scouten en wachten tot arty de boel verpulverd heeft en dan de restjes oprapen. Voor mij geen TCs meer. Platoonen heb ik veel meer lol aan.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:50
Echt superleuke filmpjes zitten er tussen. Lekker snel ook! Dit wordt ongetwijfeld een zeer leuke reeks van WG.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Whuzz schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:54:
[...]
Da's iets dat zich vanzelf oplost natuurlijk. Gewoon geleidelijk aan terug brengen naar max 3 per potje. Als men te lang moet wachten gaan ze wat anders spelen.
Ja, maar dat is niet wat WG wil. Die willen de wachttijden kort houden en daar is de mm ook op afgesteld. Oftewel als ze het aantal arties terug brengen naar 3 zullen er meer van die rare potjes komen. Wat dat betreft is het logisch dat ze de max niet lager zetten. Wat spelen betreft is 5 gewoon te veel (alhoewel wel handig om sommige medailles te kunnen halen ;) ) maar daar let WG dan weer wat minder op ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
3 arty per zijde gewoon als standaard nemen, en om te voorkomen dat we rare match making krijgen de MM een nieuwe rule geven:

IF teamarty > 3, THEN map = Himmelsdorf

Opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Whuzz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:21:
Zucht. Weer hetzelfde gister.

Total winrate: 50%
KV-1S - 100%
ELC AMX - 70.0%
M4 Sherman - 50%
Hummel - 22.2% :(

Ik had geen mazzel met de teams op de Hummel nee, maar dat had ik op de ELC en de Sherman ook niet, meeste postjes waren volgens XVM 40-45% winchance. En toch kan ik dat in die tanks rechtbuigen. Maar in de Hummel, no chance. Of ik nou 3k damage doe, 4 kills maak, tactisch positie kies, het helpt allemaal niets. Ook is het gewoon veel te random, alhoewel ik snap dat dat aan het fenomeen SPG ligt. Het is nou eenmaal niet de bedoeling dat je alles raakt, maar het is frustrerend. Ik wil gewoon resultaat zien als ik goed speel en niet te afhankelijk zijn van RNG en bidden dat mijn team me niet in de steek laat. Ik speel de dubbels nog met de Hummel, maar meer ook niet.
GW Tiger 39 53.85%
E-75 1 100%
AMX 12t 1 100%
T-44 1 100%
T25/2 1 100%

Vandaag weer wat meer met de GwTiger aan de slag. Winrate van dat ding is weer langzaam naar boven aan het gaan. 47% momenteel.

[ Voor 51% gewijzigd door wsLy op 09-04-2013 10:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:37:
3 arty per zijde gewoon als standaard nemen, en om te voorkomen dat we rare match making krijgen de MM een nieuwe rule geven:

Opgelost...
Ligt er een beetje aan gebruik je m als TD kan af en toe verrassende effecten opleveren >:) O als arty speler vind ik 5 ook wat teveel van het goede maar ook de teams waar alleen maar TD's inzitten tegen tanks ook niet al teveel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 224682 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:42:
[...]
Ligt er een beetje aan gebruik je m als TD kan af en toe verrassende effecten opleveren >:) O als arty speler vind ik 5 ook wat teveel van het goede maar ook de teams waar alleen maar TD's inzitten tegen tanks ook niet al teveel fun.
Helemaal mee eens, ook TDs/tanks e.d. zouden wat beter gebalanceerd moeten zijn. Nu hoeft dat niet net als bij arties precies te kloppen, maar als een kant 10 TD's heeft vs. 10 heavies/meds is dat vaak ook niet echt leuk spelen.

Ik vind die oplossing van Kaap trouwens wel een leuke. Ook als arty vind ik Himmelsdorf altijd leuk, zelfs als er meer arty is. Gewoon TD mode rondcrossen en goed opletten waar je iemand kunt raken kan best erg leuk zijn :+

Maar grootste probleem is simpelweg dat de mm veel te simplistisch in elkaar zit. Die zou rekening moeten houden met de soort tank, modules die equipped zijn, liefst teams nog opdelen in ladders etc. Je zou toch zeggen dat er meestal genoeg spelers online zijn om ook met meer voorwaarden toch snel goede teams samen te stellen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wsLy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:40:
[...]

GW Tiger 39 53.85%
E-75 1 100%
AMX 12t 1 100%
T-44 1 100%
T25/2 1 100%

Vandaag weer wat meer met de GwTiger aan de slag. Winrate van dat ding is weer langzaam naar boven aan het gaan. 47% momenteel.
Ik bedacht het me pas vrij laat 8)7
Vandaar maar 2 tankies doorgetraind.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:57:
[...]

Ik bedacht het me pas vrij laat 8)7
Vandaar maar 2 tankies doorgetraind.....
Verkeerde persoon gequote, scusi :P moest whuzz quoten 8)7 8)7 8)7 8)7

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:37:

Opgelost...
Ja klopt, enkel beargumenteerd WG nu alles vanuit wachttijd effect.
Als het negatief de wachttijd beinvloed dan doen ze het niet, was zo in het verleden tenminste. Al is dat ook weer zo strijdig na de laatste MM update dat je soms wel 1,5 min moet wachten met een arty 8)7

Verder is de MM mij een raadsel, soms 1,5 min wachten en dan 4 vs 4 arty krijgen ipv 30 seconden wachten en dan 2 vs 2. Maar dat schijnt weer te verklaren te zijn dat wg een match random genereert met 0 t/m 5 arty middels een normaal verdeling :F

Conlusie logica in de MM blijft toch wel ver te zoeken als het om arty en wachttijden gaat.
Wel zijn de teams meer gebalanced dan vroegâh :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:11

Masuchievo

Cpt. Average

Arty op Himmelsdorf, leuk idee. Toch als arty en TD speler vind ik het een minder geschikt plan. Een arty als TD spelen kan, maar heb je wel eens met een SU-8 proberen te draaien? Men neme een baksteen, verzinkt deze in de grond, en gaat dan proberen te draaien. Dat ding wil echt niet. Een Grille en een Wespe zijn veel draaibaarder. Op dit soort maps gaat het vooral om draaibaarheid ipv snel te kunnen schieten.

De artys zijn imo niet zo gamebreaking als de subs in navyfield.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Masuchievo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:41:
Arty op Himmelsdorf, leuk idee. Toch als arty en TD speler vind ik het een minder geschikt plan. Een arty als TD spelen kan, maar heb je wel eens met een SU-8 proberen te draaien? Men neme een baksteen, verzinkt deze in de grond, en gaat dan proberen te draaien. Dat ding wil echt niet. Een Grille en een Wespe zijn veel draaibaarder. Op dit soort maps gaat het vooral om draaibaarheid ipv snel te kunnen schieten.

M12 is nog erger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-07 12:04

Seraphin

Meep?

Ik hou van mijn ELC :P

Gisteravond een potje in Redschire; rare gewaarwording om als ELC top tier te zijn met nog een heleboel andere tier-5 (paar KV-1's beide kanten). Paar tier 4 en 2x arty (Sturmpz en Grille voor de tegenstander).

Wij begonnen zuid, helaas leek het er op dat iedereen op de heuvel bleef campen. Zelf als een gek naar de 0-lijn geraced, maar nog voor het riviertje gestopt met noordwaards gaan; zonder backup vond ik de kans te groot dat ik in 30sec in een hoopje schroot zou veranderen.

Mezelf dus maar op een goed plekje verstopt en de battle een minuutje of 2-3 aangekeken. Uiteindelijk leek het er op dat de enemy ook van het campen was; er leek niets via noordoost naar ons toe te komen om te flanken. Aangezien ik ook gezelschap kreeg van een friendly KV-1, maar weer voorwaarts geraced.

Zonder sightings helemaal in het noordoostelijke puntje (a0) gekomen, niets te zien, recht westwaards gereden. Ik vloog langs een eenzame PzIV, die links laten liggen omdat ik het idee had dat hij me niet doorhad. Op het heuveltje met die huizen vlakbij de enemy base stond een churchill, ook deze genegeerd en doorgereden (wel beide keren op de minimap gepinged en aangegeven wat er zat). Eenmaal vlakbij de enemy base had ik me duidelijk de haat van zo'n beetje het complete enemy team op de hals gehaald, want de shells vlogen me om de oren.

Toch nog de heuvel waar -altijd- arty zit deels opgeklommen, en in volle vaart met een enkel schot hun grille gekilled. Daarna als de donder maken dat ik wegkwam; "they're throwing everything they have at me, including the kitchen sink!". Toen ik weer veilig bij onze (inmiddels opgetrokken) linies stond kon ik me niet inhouden om even een "trolololo" over de send-to-all chat te gooien :P

Daarna weer een vooruitgeschoven positie ingenomen en diezelfde churchill van eerst gek gedraaid + gekilled.

Helaas bracht ik mezelf daarna in de problemen door in een krappe plek niet goed te kunnen draaien (tussen twee huizen in, face-huggend met een KV-1). Dat werd dus mijn dood. (en niet veel later die van de KV-1 die door mijn teamgenoten werd afgemaakt).

Heerlijk om op die manier als scout je tegenstander van arty te ontdoen (jammer dat ik die StuPz niet kon vinden), en ze zo bezig hield met naar achteren kijken dat ze vergaten wat er aan de voorkant gebeurt :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arty op Himmelsdorf, leuk idee. Toch als arty en TD speler vind ik het een minder geschikt plan.
Net zoals dat wij normale tanks het een minder geschikt plan vinden om meer dan 3 arty per zijde te hebben. Daar horen we je dan weer niet over O-)

Meer arty per zijde zodat de MM niet raar doet of arty spelers niet langer in de queue zitten zal een tradeoff moeten hebben zodat het voor normale tanks ook leuk blijft.
4 of meer tier 6/7/8 arties per zijde op open maps zijn keihard bepalend op de gameplay.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-04-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:11

Masuchievo

Cpt. Average

Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:54:
[...]

Net zoals dat wij normale tanks het een minder geschikt plan vinden om meer dan 3 arty per zijde te hebben. Daar horen we je dan weer niet over O-)

Meer arty per zijde zodat de MM niet raar doet of arty spelers niet langer in de queue zitten zal een tradeoff moeten hebben zodat het voor normale tanks ook leuk blijft.
Ik ben zelf meer van de 1 of 2 arty's max per zijde. Meer andere tanks om op te schieten.
En qua mm tijd boeit het me niet zo, speel toch meestal tijdens piek uren :D. En ik sta mij niet blind te staren op een mm scherm, maar ben dan wat anders aan het doen op mijn 2e beeldscherm.

En wat is dan een lange mm tijd? Bij LoL vaak gehad dat ik 5min+ aan het wachten ben.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bent je er van bewust dat een ELC een heel beperkt radio bereik heeft?
Als je te ver weg gaat, komen je signalen niet meer bij je teammates en heeft scouting geen zin .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 13:49

Mickroz

Mickroz#2491

filipy23 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:24:
[...]

Echt superleuke filmpjes zitten er tussen. Lekker snel ook! Dit wordt ongetwijfeld een zeer leuke reeks van WG.

Babs out!
ja dat vind ik ook, zeker die laatste met die "helicopter draai" vond ik wel lachen, ook die arty die die light op zijn achterkant duwt :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 03-07 12:04

Seraphin

Meep?

Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:15:
[...]

Je bent je er van bewust dat een ELC een heel beperkt radio bereik heeft?
Als je te ver weg gaat, komen je signalen niet meer bij je teammates en heeft scouting geen zin .....
Ben ik me absoluut bewust van. Daarom ping ik ook de minimap + een ingame chat met wat ik waarneem ("enemy KV1S in A4" ik noem maar iets).

Sowieso probeer ik te voorkomen dat ik in m'n eentje ver vooruit ga; dan fungeer je wel als schietschijf maar zijn er geen teamgenoten in de buurt die gebruik kunnen maken van de verwarring. (en als je wel hulp hebt van iemand min of meer in de buurt, kan hij hopelijk wel spots relayen).

Alleen als ik een opening zie (of denk te weten) om tussen de linies door te glippen en arty in hun aars te nemen wil ik nog wel eens solo rush doen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 09-04-2013 11:37 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:27:
Efficiency rating
1740 Unicums

Statspadder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:14
Had van het weekend 2 Master :o "dinges" gehaald.
Waaronder met de Pz C en de VK3601 H vooral de laaste ben ik best trots op, begin het een steeds fijnere tank te vinden. <3

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
defiler1974 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:32:
[...]

ben opzettelijk mijn rating weer omlaag aan het brengen, ik cap nooit meer als het ook niet hoeft.
Merkte dat ik teveel een target werd voor arty en de betere spelers.

Gebruik wel XVM om samen te werken met de betere rating spelers, dat dan weer wel.
Speel je dan bewust ook slechter? :P
Als je bijv. veel damage doet etc dan gaat het juist omhoog ;)
filipy23 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:23:
Gisteravond in een champion tank company met PTS gezeten. Wel veel gewonnen, maar er was eigenlijk geen fuck aan. Tactiek was steeds scouten en wachten tot arty de boel verpulverd heeft en dan de restjes oprapen. Voor mij geen TCs meer. Platoonen heb ik veel meer lol aan.

Babs out!
Zoals ik Zaterdag zei, champion TC is echt saai geworden omdat je toch wel wint (ook zonder PTS) en vrij weinig te doen krijgt :)
Absolute company is daarentegen wel erg leuk!
Mickroz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:29:
[...]

ja dat vind ik ook, zeker die laatste met die "helicopter draai" vond ik wel lachen, ook die arty die die light op zijn achterkant duwt :P
Gisteren nog zo'n actie uitgehaald, sprong met mijn BatChat van een heuvel schoot hem mid-air en daarna nog weten te beuken. Ik was wel bijna dood maar het was het zo waard (toch einde van de match) :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:06:
Gisteren nog zo'n actie uitgehaald, sprong met mijn BatChat van een heuvel schoot hem mid-air en daarna nog weten te beuken. Ik was wel bijna dood maar het was het zo waard (toch einde van de match) :D
Haha, ik had gister of eergisteren een match in mijn BatChat, waarbij ik echt op het puntje van mijn stoel zat, waarbij ik een inschattingsfout maakte.. ik zal hem is even opzoeken en recorden van af dat moment.. kan het beter laten zien dan uitleggen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:05
Wat is het verbruik van RAM van dit spel eigenlijk..?

[ Voor 5% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-04-2013 13:26 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zat ik toch zojuist zomaar in een potje met Jimbo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Idle? als het niet aanstaat verbruikt het niks.
ingame valt het ook nog héél goed mee, gebruikt geen Gig aan RAM irc.

Ik heb trouwens dit weekend far cry 3 ontdekt, de grind naar de indienpanzer voor 8.5 uitkomt af krijgen ziet er nu wel plots heel slecht uit.

Gisteren trouwens nog 1550 HP damage gedaan op een T110E5 met mijn GW tiger, zonder ammorack of brand. Die was best boos op me :X

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 09-04-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:05
Joindry schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:21:
Idle? als het niet aanstaat verbruikt het niks.
ingame valt het ook nog héél goed mee, gebruikt geen Gig aan RAM irc.

Ik heb trouwens dit weekend far cry 3 ontdekt, de grind naar de indienpanzer voor 8.5 uitkomt af krijgen ziet er nu wel plots heel slecht uit.

Gisteren trouwens nog 1550 HP damage gedaan op een T110E5 met mijn GW tiger, zonder ammorack of brand. Die was best boos op me :X
Sorry, had deze zin in mijn copy paste staan ;). Oke ik dacht dat dit spel veel RAM verbruikte

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Met 2 gig ram red ik het net niet op windows 7. Sommige maps stotteren en laggen dan heel erg. Windows gebruikt iets minder dan een gig minimaal, dus rond een gig mem voor wot is ook mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:11:
[...]

Haha, ik had gister of eergisteren een match in mijn BatChat, waarbij ik echt op het puntje van mijn stoel zat, waarbij ik een inschattingsfout maakte.. ik zal hem is even opzoeken en recorden van af dat moment.. kan het beter laten zien dan uitleggen :+.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MUKQbNe4hjA]
Hierbij :P, was zo'n moment dat je denkt.. "Neeeeeee... waaaarooommm??!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

lol Nemean :P
16. Are you planning to add the option to not participate in battles with gold ammunition? Some tanks since the introduction of gold ammo for credits have become obsolete, like TD T28?

For this we have other plans more news will be released when its available.

18. Would WG be open to tightening the limits for automated team killing system to make players who cause team damage marked as team killer faster?

We are planning to increase the amount of fine for team-killing, also the team killers will be dealt with faster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Inderdaad leuk foutje ;) Gelukkig gaat het daarna wel goed want voor het zelfde geld verlies je het potje nog op zoiets.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:52:
[...]

[video]
Hierbij :P, was zo'n moment dat je denkt.. "Neeeeeee... waaaarooommm??!!"
Dat is lullig :P
offtopic:
Waarom krijg je trouwens alles dubbel in de chat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:10:
[...]

Dat is lullig :P
offtopic:
Waarom krijg je trouwens alles dubbel in de chat? :P
Haha ja was echt een kak moment :P.

Ik heb geen idee waarom ik alles dubbel krijg.. is een replay bug denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:54
Joindry schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:21:

Altijd beter als ge oneshot worden door een GWtiger frontally in je E5 ( ja voor 2200 damage ) en dat 3x in 15 matches:) Got to love OP arty lol. Af en toe wordt je daar echt zo schijtziek van. Al zijn ze af en toe ook wel handig als ze friendly zijn;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 11:32
jantje 2 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:33:
[...]

Altijd beter als ge oneshot worden door een GWtiger frontally in je E5 ( ja voor 2200 damage ) en dat 3x in 15 matches:) Got to love OP arty lol. Af en toe wordt je daar echt zo schijtziek van. Al zijn ze af en toe ook wel handig als ze friendly zijn;)
Had gister zo'n momentje... Men riep pak de E3 eerst arty... Komt de E3 in beeld boem 1 shot met m'n M40/43... Toeval maar wel lekker eerste schot zo... Voor hem minder hij had net 1 schot gelost denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-07 17:53
Nou weet ik weer waarom dit apparaat nog in mijn garage staat. :)
Victory!
Map: Arctic Region
Date: dinsdag 9 april 2013 14:37:58
Vehicle: Jagdpanther
Exp: 3.492 (x2) + Credits: 78.859

[ Voor 23% gewijzigd door Appie Heijn op 09-04-2013 15:08 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

UdiBenLudi schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:44:
[...]

Had gister zo'n momentje... Men riep pak de E3 eerst arty... Komt de E3 in beeld boem 1 shot met m'n M40/43... Toeval maar wel lekker eerste schot zo... Voor hem minder hij had net 1 schot gelost denk ik...
Omgekeerde is jammergenoeg ook soms waar.GW Tiger, Himmelsdorf, Pvp in verdediging op een Batchat, boem in the face, 650 HP eraf... houd ie nog 50hp over, maar wel een volle drum... 8)7
Ze moeten gewoon de roll minder groot maken. Ook bij gewone guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:54
Ja dat grapje ken ik ook inderdaad. Als ik een Batchat in mijn arty raak is altijd max 500-700 damage. Wordt ik in me batchat geraakt ( meestal die franse arties ook nog, minste damage ) wordt ik haast geoneshot( 1500+ hits ) en dan ook gewoon hard on te move etc.

Soms is het zo random en zo annoying. Skill is echt wel minder belangerijk, luck is all there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:41
jantje 2 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:32:
Ja dat grapje ken ik ook inderdaad. Als ik een Batchat in mijn arty raak is altijd max 500-700 damage. Wordt ik in me batchat geraakt ( meestal die franse arties ook nog, minste damage ) wordt ik haast geoneshot( 1500+ hits ) en dan ook gewoon hard on te move etc.

Soms is het zo random en zo annoying. Skill is echt wel minder belangerijk, luck is all there is.
Artillerie is ook gewoon een casino. Sommige potjes raak je echt helemaal niks, en in andere heb je de jack pot. Heb wel eens momenten dat er 3 tanks in m'n reticle staan, en dan doe ik nog niet eens splash damage. Soms zit maar een klein stukje van de reticle op de tank gericht, en is het een one shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ThomasG schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:36:
[...]
Artillerie is ook gewoon een casino. Sommige potjes raak je echt helemaal niks, en in andere heb je de jack pot. Heb wel eens momenten dat er 3 tanks in m'n reticle staan, en dan doe ik nog niet eens splash damage. Soms zit maar een klein stukje van de reticle op de tank gericht, en is het een one shot.
Af en toe heb je wel eens van die wanhoop schoten, nog niet ingezoomd, dus accuracy op zn laagst. Schiet je toch recht in het midden van je cirkel. En je hebt af en toe een heel potje dat de shells alle uithoeken je ingezoomde cirkel opzoeken. (voornamelijk de de stukjes waar de vijandelijke tank niet staat).

Heb af en toe het idee dat mijn schoten 'uit de heup' accurater zijn met arty dan de volledig ingezoomde.

Arty kan ook zwaar frustrerend zijn, hele match kan je niks raken omdat iedereen achter een huis zit. En het laatste wat je ziet is die kleine enemy scout die rondjes om je draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Anoniem: 224682 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:42:
[...]

Gw panter en Hummel zijn uitermate geschikt voor Himmelsdorf :). (moet je wel je speelstijl aanpassen, want je hebt wel een spons nodig, maar een goede timing en peek-a-boo is verrassend effectief door de redelijk goede accuresse, beweeglijkheid en rof.).
Tier 7/8 arty of russische arty lijkt me minder leuk op himmelsdorf.

Had iemand nog dat "draadje" aan Arty-shells getest? (waardoor je om hoekjes kan schieten e.d.)

[ Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 09-04-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eL_Jay schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:37:
[...]
Had iemand nog dat "draadje" aan Arty-shells getest? (waardoor je om hoekjes kan schieten e.d.)
TOW raketten zitten niet in dit spel :/ Echt, dat mensen die post nog geloven ook :F

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-04-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

niet meer getest, maar ga ik zeker nog testen.

Btw, hoe zit het met RNG in trainingsroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:52:
[...]

TOW raketten zitten niet in dit spel :/ Echt, dat mensen die post nog geloven ook :F
Jawel server lag, laat snelle tanks nog wel eens in safe gebied sneuvelen.
In de praktijk al geraakt voor dat je in safe area was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:02:
[...]

Jawel server lag, laat snelle tanks nog wel eens in safe gebied sneuvelen.
In de praktijk al geraakt voor dat je in safe area was.
Dat is gewoon lag ja.

Hun praten over een artillery shell met een draadje eraan om in flight te kunnen corrigeren. Dat is een techniek die wel bestaat, maar niet met arty shells, maar met raketten. TOW missiles dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

nou niet specifiek dat je een shell inflight kan corrigeren, maar of je shell afbuigt in flight als je je tank draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het is toch tof om camo op je tank te hebben.

Kwam met mijn Type 58 in een tier 7 match (niet erg) maar de lemming train naar city op de map Highway ging natuurlijk helemaal kapot. Ik was zelf de medium lijn op gegaan en kon daar 2 M4 Sherman Derp tanks en een Comet uitschakelen. Vervolgens ben ik terug naar base gegaan waar ik een KV-2, T-29 en AT-2 onder vuur kon nemen. T29 en KV-2 konden gesloopt worden door een Tiger die bijna kapot was.

Vervolgens komt er een enemy JagdPanther op mij af die de Tiger af schiet maar de Tiger schoot ook de JagdPanther af. En daar stond ik toen.. in mijn uppie tegen een full life AT-2 en een Tiger P waarvan ik de locatie en de Health niet van wist. Vervolgens begon de AT-2 te cappen in onze base ben ik helemaal om gereden en die kerel in zijn rear af kunnen schieten. Daarna in een bosje gaan staan bij onze base omdat ik een gevoel had dat de enemy Tiger P naar onze cap zou komen.. 1 minuut later rijd hij onze cap in.. wacht tot hij stil was gaan staan (precies met zijn rear naar mij toe). 2 Maal geschoten en hij was kapot. Ik hou van camo :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:52:
[...]

Het leek me wel zo duidelijk een grap dat ik de smilies maar achterwege liet. :)

Edit: Het kunnen aanpassen van je shell in vlucht door het draaien van je tank is natuurlijk compleet achterlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door MrOleo op 09-04-2013 18:26 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:58

thijsco19

KTM 990 SMT

Mickroz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:41:
nou niet specifiek dat je een shell inflight kan corrigeren, maar of je shell afbuigt in flight als je je tank draait.
MrOleo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:25:
[...]

Het leek me wel zo duidelijk een grap dat ik de smilies maar achterwege liet. :)

Edit: Het kunnen aanpassen van je shell in vlucht door het draaien van je tank is natuurlijk compleet achterlijk.
Dit dus.

Eenmaal afgeschoten en uit je tank heb je er geen controle meer over (afgezien van die laser guided missle shit en TOW missles). Alleen de zwaartekracht en wind en dergelijke hebben dan nog invloed op de baan van het projectiel.

[ Voor 28% gewijzigd door thijsco19 op 09-04-2013 18:55 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Besloten mijn Type 58 (waarmee ik al 'klaar' was) terug in leven te brengen. De scout route naar de mediums doe ik erg rustig aan dus eer ik klaar ben met de WZ-132 ben ik wel weer wat weken verder.
Daarnaast gaat mijn Type 58 nog niet weg voordat ik die crew een nieuwe plek kan bieden.. wat dus pas op de WZ-120 is. Nu speelde ik al iets langer met het idee om de dubbels met de Type 58 te doen voor een betere Chinese medium crew want ik vond de Type ook erg fijn + het duurt nog wel even voordat ik bij de WZ-120 ben aangekomen. Echter ga ik nu toch wel voor de medium lijn zodat ik de scout lijn lekker rustig aan kan doen (zoals ik het ook wil) en toch mijn medium crew lekker op kan bouwen :)
De Type 58 is inmiddels weer uitgerust en eens kijken of ik daar vanavond een dubbeltje op weet te scoren, het doel is om de tank binnen max 25 potjes af te hebben (49,2k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mickroz schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:41:
Dan corrigeer je hem toch :')

Anyway, dat bestaat niet op shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Moet je nog gaan oppassen dat je niet te snel draait in je arty.. heb je in eens een boemerang shell. :+
Ben nu ook bezig met de tree, wil vandaag de T-34-1 unlocken of de IS-2.. weet nog niet welke ik leuker ga vinden. :+

[ Voor 53% gewijzigd door Nemean op 09-04-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De IS-2 is eigenlijk gewoon de IS maar omdat ik de IS al zo onwijs ziek vond was dat zeker geen straf!
Sowieso niet de top turret op de IS-2 halen want dat is gewoon verspilling van je exp :)
T-34-1 dus helaas nog geen ervaring mee, scheelt wel dat ik heel veel al geunlocked hebt door de heavy lijn die voor ligt op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Chinese lijn vind ik echt onzin, vanaf de T-34 zijn het gewoon russische tanks met een ander kleurtje. Gewoon een veredelde T-34-85, een IS, een IS-3....

Ik ga hem ook niet spelen, als ik met Russische tanks wil spelen, ga ik de Russische lijn wel doen.

Sowieso snap ik de keus voor China niet: ze hebben pas vanaf de jaren 60 eigen tanks ontwikkeld. Ik had liever gezien dat ze de gemixte lijn eerder hadden gedaan, Polen en Tjechië hadden best goede tankjes rond die tijd, De panzerkampfwagen 38t is gewoon een Tjech.

Ook mis ik de Archer nog bij de TD's van Engeland, dat had zo leuk kunnen zijn, je tank achterstevoren moeten parkeren om te kunnen schieten, en dus pantser aan de achterkant. Krijg je een compleet andere gameplay.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
VasZaitsev schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:36:
Chinese lijn vind ik echt onzin, vanaf de T-34 zijn het gewoon russische tanks met een ander kleurtje. Gewoon een veredelde T-34-85, een IS, een IS-3....
De 110 speelt wel degelijk anders dan een IS3 hoor ;)
Maar goed ieder zijn meug natuurlijk.

De enige lijn die me echt niet trekt is de Britse lijn, tenzij er nog een vette tier 10 of iets handigs voor ESL wordt gereleased laat ik die lekker links liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

britse tier 10 TD is natuurlijk wel awesome, knalt zo 2000 hitpoints eraf. Laadtijd is wel afschuwlijk lang, soort KV-2 Derpgun.

Britse tier 8 heavy stelt echt niks voor, de IS-3 maakt die dingen echt af.

[ Voor 21% gewijzigd door RobinHood op 09-04-2013 19:49 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
defiler1974 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:31:
[...]
Af en toe heb je wel eens van die wanhoop schoten, nog niet ingezoomd, dus accuracy op zn laagst. Schiet je toch recht in het midden van je cirkel. En je hebt af en toe een heel potje dat de shells alle uithoeken je ingezoomde cirkel opzoeken. (voornamelijk de de stukjes waar de vijandelijke tank niet staat).
Ach, dat soort schoten heb je niet alleen met arty. Net voor 8.4 was ik nog wat potjes in mijn Vk2801 aan het doen. Op een gegeven moment op fisherman bay was ik op volle snelheid aan het spotten en komt er ook op volle snelheid een batchat met nog 50% over van de tegenpartij op een paar honderd meter afstand over het veld richting onze arties. Ik schiet, raak hem en hij is gelijk dood :+ Dat was weliswaar met gold ammo (lijkt me logisch ;) ) maar dat verwacht je toch echt niet. De batchat was trouwens niet echt blij en vooral erg verbaasd (net als ik ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
VasZaitsev schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:48:
britse tier 10 TD is natuurlijk wel awesome, knalt zo 2000 hitpoints eraf. Laadtijd is wel afschuwlijk lang, soort KV-2 Derpgun.

Mwah, als er één TD is die ik wil hebben is dat de Foch 155 en die wordt ook daadwerkelijk gebruikt in CW's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:41
psychoclown schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:59:
[...]

Mwah, als er één TD is die ik wil hebben is dat de Foch 155 en die wordt ook daadwerkelijk gebruikt in CW's :)
Autoloaders.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

zijn er meer mensen die last hebben van enorme lag?
het lampje word nooit rood, alleen regelmatig bevriest het spel gewoon voor een paar seconden, waar in er dus niks beweegt, waarna alles opeens in sneltreinvaart vooruit schiet en ik me ping omhoog zie gaan richting 6/700 zelfs 999+, op deze momenten valt me fps ook opeens enorm omlaag (2/7 fps) waarna mijn ping langzaam omlaag gaat en dan me frames weer omhoog gaan, ook zie ik soms gewoon dat er spikes in mijn ping zitten dat ie even omhoog schiet waarna alles even hangt. wel gaat vlak hiernaa vaak mijn fps omlaag.

mijn pc is niet super snel, maar als ik geen freezes heb zit ik toch op een stabiele 30/40 fps, soms midden in een bos rond de 26/27 fps. heb een tijd niet gespeeld en hiervoor heb ik hier nooit last van gehad. soms wel eens een framedropje maar dan altijd naar een 12/14 fps en nog gewoon speelbaar.

nu is het vooral vaak als een enemy op me schiet, ik zie zijn turret draaien, dan bevriest alles voor 5 seconden waarna ik vanallerlei geluiden door elkaar hoor en ik opeens een dood hoopje tank ben. (of iniedergeval een stuk minder levend als eerst...)

word hier echt helemaal gek van, ik geloof niet dat het gewoon komt doordat de pc te langzaam is, aangezien ik ook potjes heb dat ik gewoon tussen de 40/50 fps zit en nergens last van heb, terwijl sommige potjes af en toe beetje hangen en andere gewoon om de zoveel tijd freezes tot wel 6/7 seconden geven (vaak als er op mij geschoten word, maar ook wel eens als ik gewoon midden door de woestijn rijd zonder ook maar iemand in de buurt...)

sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand hier iets op weet.
spel net al opnieuw geinstallerd (eerst ge deinstallerd, daarna ccleaner alles op laten ruimen, mapje waar het spel stond helemaal geleegd, gekeken voor defragmentatie van harde schijf etc.

van alles geprobeerd eigenlijk, ook een of andere latancy optimiser, world of tanks hoge prioriteit geven, router opnieuw opstarten, wisselen tussen routers (staat er een boven en beneden).

aan het internet zou het niet moeten kunnen liggen, upc 50Mb down 5Mb up, loopt redelijk stabiel, via speedtesten haal ik over wifi rond de 18Mb, ping rond de 13ms (in het spel geeft hij hier meestal rond de 20 á 30 ms aan)

dus... om een lang verhaal kort te maken, licht dit aan de wargaming servers, of moet ik mijn laptop uit huis doen omdat deze gewoon kut is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik heb dat alleen in het weekend nu een paar keer gehad, maar verder eigenlijk nooit last van.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:12:
Ik heb dat alleen in het weekend nu een paar keer gehad, maar verder eigenlijk nooit last van.
soms hele dag nergens last van, maar regelmatig is het spel onspeelbaar, doordat ik niet terug kan schieten... verpest het een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb daar ook wel eens last van gehad, dacht dat mijn internet eruit was maar na ~30sec gaat het spel weer vrolijk verder. Moet je wel geluk hebben dat je niet het water ingereden bent oid. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

blijft zo'n siemka pool lekker campen in base, average stats

8 kills en 7700 damage _/-\o_

ze kwamen echt 1 voor 1 voor z'n loop :+
de laatste hebben we samen opgezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakJerommeke schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:21:
Ik heb daar ook wel eens last van gehad, dacht dat mijn internet eruit was maar na ~30sec gaat het spel weer vrolijk verder. Moet je wel geluk hebben dat je niet het water ingereden bent oid. Heel irritant.
bij mij is het de laatste 2 weken 6-7 van de tien potjes, gewoon paar seconden per keer.
word der helemaal mogolisch van eerlijk gezegd...

maarja, toch enigsinds goed om te horen dat ik niet de enige ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 21:21
psychoclown schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:59:
[...]

Ja zie de britse TD ook niet zo snel gebruikt worden in CW's, veel te onvoorspelbaal qua damage en zelf veel te snel een makkelijk doelwit.

Het is echt een kut derp en schijt altijd in mijn broek als ik per ongeluk voor eentje kom te staan, maar als je het overleefd dan is die eigenlijk ook altijd dood.

Als je dat vergelijkt met een foch155, dan heb je gewoon een veel constantere damage output en uiteindelijk met 3 pens een veel hogere burst damage.

3 pens halen is dan wel weer een tweede, maar is altijd beter dan ~650 dmg doen of ~1800, want bij de foch heb je het dan meestal over of ~1900 of ~2750 dmg doen.

Maargoed in randoms zeker tegen tier 8 enzo is de 183 wel een achterlijk OP tank in de juiste handen, net zoals de foch155 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:40:
Hoppa gisteren 90.9% van mijn 22 battles gewonnen. :+
Object 704 + Franse TD tier 9 + chinese medium tier 9 platoon. })

http://noobmeter.com/rece...nLeuk/500103241/yesterday B)

Wat kan je met een goed platoon toch weer een ongelofelijk grote stempel drukken op het team. *O*
Hoe krijg je je stats over de laatste 24 uur / yesterday, op noobmeter? Ook geprobeerd met de mijne, maar kreeg foutmelding :). 7 dagen resultaten is meest recent wat ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik klaag niet vaak over teams, maar 3 keer op een rij een top tier die idle/bot is in mijn team.. brengt toch een hoop frustraties naar voren.

Overigens:

http://imgur.com/a/3FNYX

http://worldoftanks.ru/news/2183-snowtank_2013_results/

[ Voor 26% gewijzigd door Nemean op 09-04-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Slechte dag gehad vandaag mbt random battles. Hopelijk gaat het morgen beter.

Vanavond CW's gehad en zijn tot de finale gekomen, helaas in de finale het moeten afleggen tegen een vage setup en best een leuke tactic die dat team had bedacht.

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 09-04-2013 22:53 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
VasZaitsev schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:48:
Dan weet die Conqueror Caernarvonjocky niet hoe hij zijn tank moet spelen, deed de laatste week vreselijk veel damage op IS-3's zonder dat ze veel damage op mij deden.
Beetje hull down staan, zelfs schieten op een commandershatch van de IS-3 werkt prima met die tank.
Mooiste is nog tracken voordat ze op mij konden schieten vooral als ze net peekaboo willen doen en half achter cover staan zonder dat ze zelf kunnen schieten.
Reload is sneller dan dat je met 100% repaiskill goed kan maken dus menig IS-3 teruggebracht naar 0% zonder dat ze op mij konden schieten.
wsLy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:33:
[...]

Conqueror = Tier 9
Caernarvon = Tier 8
Edit nog niet helemaal wakker geloof ik... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door ShockWave op 09-04-2013 23:38 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ShockWave schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:55:
[...]

Dan weet die Conquerorjocky niet hoe hij zijn tank moet spelen, deed de laatste week vreselijk veel damage op IS-3's zonder dat ze veel damage op mij deden.
Beetje hull down staan, zelfs schieten op een commandershatch van de IS-3 werkt prima met die tank.
Mooiste is nog tracken voordat ze op mij konden schieten vooral als ze net peekaboo willen doen en half achter cover staan zonder dat ze zelf kunnen schieten.
Reload is sneller dan dat je met 100% repaiskill goed kan maken dus menig IS-3 teruggebracht naar 0% zonder dat ze op mij konden schieten.
Conqueror = Tier 9
Caernarvon = Tier 8

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Als je eerst de IS-2 doet scheelt dat weer een gun unlocken op de T-34-1.
Nemean schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:23:
Moet je nog gaan oppassen dat je niet te snel draait in je arty.. heb je in eens een boemerang shell. :+
[...]

Ben nu ook bezig met de tree, wil vandaag de T-34-1 unlocken of de IS-2.. weet nog niet welke ik leuker ga vinden. :+
Soms is het goed om een tank een tijdje niet te spelen, Cromwell gaat nu weer lekker.
Victory!
Battle: Steppes 09 April 2013 23:27:55
Vehicle: Cromwell
Experience received: 1,971
Credits received: 44,122
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Laatst online: 09-06 10:39
wsLy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:33:
[...]

Conqueror = Tier 9
Caernarvon = Tier 8
Laat maar, dit hoort ie ZO vaak en nog weet ie dat niet.
Ik heb de hoop dat dit ooit veranderd inmiddels ook al opgegeven. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om een idee te krijgen wat de weekendspecial (2nd anniversary) ongeveer zou kunnen worden, hier de special die op de USA-server komt: http://worldoftanks.com/n...-2nd-anniversary-weekend/

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 110209 op 10-04-2013 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:12:
Ik klaag niet vaak over teams, maar 3 keer op een rij een top tier die idle/bot is in mijn team.. brengt toch een hoop frustraties naar voren.

Overigens:

http://imgur.com/a/3FNYX

http://worldoftanks.ru/news/2183-snowtank_2013_results/
Even 40 maanden premium winnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:53:
Slechte dag gehad vandaag mbt random battles. Hopelijk gaat het morgen beter.
Same here. Ging best redelijk, tot ik mijn hummel-x2 wilde halen. Ik voel een SPG-rage-sell aankomen een deze dagen :r

Dat aniversary weekend in de US ziet er wel lekker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:40
Mhh, ik wil niet ondankbaar klinken maar ik had op wat meer korting gehoopt voor de premium tanks :p

Rijtje tanks met korting ziet er netjes uit, als het dit rijtje wordt dan denk ik dat ik de T-44 en de ISU 152 aan de collectie ga toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:46
JPvdB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:16:
Mhh, ik wil niet ondankbaar klinken maar ik had op wat meer korting gehoopt voor de premium tanks :p

Rijtje tanks met korting ziet er netjes uit, als het dit rijtje wordt dan denk ik dat ik de T-44 en de ISU 152 aan de collectie ga toevoegen.
Je weet dat de EU server een andere special krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:21:
[...]
Kan het dus zijn dat wij grotere kortingen op premiums krijgen? Of houden ze dat soort verschillen klein en doen ze bijvoorbeeld alleen andere tanks?

* Whuzz aast op een SU-122-44 met korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Hopelijk krijgen wij korting op tier 9 tanks :P Als we ook tier 8 tanks met korting krijgen, zie ik nog wel drie leuke tankjes.
[...]
Gisteren geprobeerd de T54E1 te unlocken, maar het ging echt niet 19 game gespeeld en 36.84% gewonnen, nu moet ik nog 5k xp |:( Als de T69 in battle was speelde ik met de Cromwell en daar won ik 85.71% mee.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:28:
Hopelijk krijgen wij korting op tier 9 tanks :P Als we ook tier 8 tanks met korting krijgen, zie ik nog wel drie leuke tankjes.

[...]

Gisteren geprobeerd de T54E1 te unlocken, maar het ging echt niet 19 game gespeeld en 36.84% gewonnen, nu moet ik nog 5k xp |:( Als de T69 in battle was speelde ik met de Cromwell en daar won ik 85.71% mee.
Hoop eiglk ook op tier 9, maar ik verwacht hier eerder ook tier 8 in de sale

Ik had gisteravond juist prima matchmaking met de T69.....vaak toptier en anders wel in de betere teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
USA en RU krijgen altijd de volle aandacht. EU wordt meestal met beduidend minder afgescheept.

Wij zullen waarschijnlijk x5 dubbel krijgen, equipment discount, tier 8 discount en creditboosts op aantal voertuigen.

Verwacht niet zon uitgebreide als US heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:40
[...]
Yup ik weet dat die kans heel groot is ;) , maar ik ben bang dat wij ook niet meer korting zullen krijgen als de americanos. Ik had alleen een hoopje dat ze voor een 2 jarig jubileum nog groter zouden uitpakken dan ze nu al doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

2 yr ann update is vanmorgen geplaatst :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF! krijg ineens "ingame" een andere garage!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wil iemand em plakken voor me, ik kan niet op de WOT website op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:35
Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:03:
wil iemand em plakken voor me, ik kan niet op de WOT website op het werk :(
Toch tijd om andere baan te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

hopiconjo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:06:
[...]

Toch tijd om andere baan te zoeken :)
Ben al blij dat tweakers nog werkt, de filter hier is echt verschrikkelijk streng. Vertrouwen is blijkbaar ver te zoeken, maar kom.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.