Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
The test account is completely separate to your normal account. Achievements and research that you complete on the test client will not be carried over to your play account.
[al zou het stiekem wel heel nice zijn]
People as things, that’s where it starts.
wargaming is niet rijk geworden door stom te zijnVasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:12:
Natuurlijk wist ik dat wel.
[al zou het stiekem wel heel nice zijn]
WarGaming is rijk geworden door de klanten die stom zijn.dynosu schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:13:
[...]
wargaming is niet rijk geworden door stom te zijn
En ik troggel ze een gedeelte van dat geld weer af.Nemean schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:23:
[...]
WarGaming is rijk geworden door de klanten die stom zijn.
Jullie betalen mij, muhahaha!
mooi, op de clan dag betaal jij het bier voor mij dusUser schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:24:
[...]
En ik troggel ze een gedeelte van dat geld weer af.
Serieus? Lees even een paar posts terug.SimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:27:
Een koekje voor degene die mij kan vertelen hoeveel XP ik op vk3002DB moet hebben voor patch 8.5 ?
SimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:27:
Een koekje voor degene die mij kan vertelen hoeveel XP ik op vk3002DB moet hebben voor patch 8.5 ?

Wat is het verhaal hier achter?User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:24:
[...]
En ik troggel ze een gedeelte van dat geld weer af.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik heb inmiddels 3 pagina's terug gelezen en geen antwoord gevonden
Enkel een vergelijking van de E50m en de leo. Dank voor je constructieve opmerking
85973 XP dankjewel User
Ik ben vertaler bij het Nederlandse vertaalteam van Wargaming.
Ah tof.User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:38:
[...]
Gewoon als betaalde baan of semi-vrijwilligers werk?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Gaaf, verzin jij dan ook die rare nederlandse namen voor de medailles?User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:38:
[...]
Want dat lijkt wel op het goeiste nederlands van WG
Huh in dat plaatje van User staat toch wat anders bij de vk3002D, 85.973 XP.
Om het simpel te zeggen heeft hij dus ongeveer 4000 te veel exp op zijn VK gehaald.
Verwijderd
Hij heeft al 85.873 XP op de VK3002D staan, echter heeft hij slechts 81.100 XP nodig om die Indien-Panzer te unlockenSimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:50:
[...]
Huh in dat plaatje van User staat toch wat anders bij de vk3002D, 85.973 XP.
Hier trouwens wat eerste impressies van de duitsers:
http://ftr-wot.blogspot.cz/2013/04/85-test-impressions.html
Die Leopard worden dus eigenlijk gewoon een soort tier 9 & 10 hellcats
[ Voor 16% gewijzigd door themaxter op 04-04-2013 16:56 ]
Slecht gelezen vanuit mijn kant, het is ook al weer tijd om naar huis te gaan.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Het is vrijwilligerswerk, maar wordt wel betaald en ik sta ook onder contract.hexta schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:40:
[...]
Ah tof.
Gewoon als betaalde baan of semi-vrijwilligers werk?
Normaal gesproken brainstormen we over zulke namen en komen dan tot een naam die we allen vinden passen, maar het kan zijn dat sommige bijna geen goeie Nederlandse uitdrukking hebben.SimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:50:
[...]
Gaaf, verzin jij dan ook die rare nederlandse namen voor de medailles?
Want dat lijkt wel op het goeiste nederlands van WG
Voor een ieder hier geld, als je verbeteringen hebt, gaarne aan mij doorgeven.
Ik kom namelijk genoeg mensen tegen die zitten te janken dat de NL vertaling ruk is, maar niet zeggen wat ze ruk vinden. Waardoor we er dus geen bal aan kunnen doen.
Ik kwam laatst zelfs iemand tegen die het stom vond dat ik mijn WoT in het Nederlands heb staan en dat ik WoT naar het Nederlands vertaal. Meneertje heet xxxxNL.
Riiiiiiiiiiiight.

Doet me altijd denken aan toen ik één van de Wheel of Time (ook WoT ja

[ Voor 20% gewijzigd door Whuzz op 04-04-2013 17:38 ]
Vroeger, voordat ik vertaler was, was 'Fire' (als in: schieten) vertaald met 'Brand'.VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:35:
Nederlandse vertaling is prima. Ik weet nog dat ie eerder een stuk slechter was, kan nu zo 123 niks slechts bedenken.

Staat nog wel ergens een rant-topic van mij op de officiële fora.
Haha, niceUser schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:37:
[...]
Vroeger, voordat ik vertaler was, was 'Fire' (als in: schieten) vertaald met 'Brand'.![]()
Staat nog wel ergens een rant-topic van mij op de officiële fora.
Nou moet ik zeggen dat wanneer je dat weer terug vertaalt naar het engels, het wel weer toepasselijk is. "BUURRRRNNNNN!
Oeh my favourite tank!themaxter schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:56:
Die screen is niet van User zelf he, maar van het blog van SilentStalker
Hier trouwens wat eerste impressies van de duitsers:
http://ftr-wot.blogspot.cz/2013/04/85-test-impressions.html
Die Leopard worden dus eigenlijk gewoon een soort tier 9 & 10 hellcats
Lekker om er straks drie van in de garage te hebben staan
Speed limits are like herpes.
Verwijderd
Vertel mij dan eens hoe ik die mooie vertaling van jou krijg als ik met de xvm-launcher opstart want ik krijg altijd de engels versie......User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:38:
[...]
Staat je client wil in het Nederlands?Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:42:
[...]
Vertel mij dan eens hoe ik die mooie vertaling van jou krijg als ik met de xvm-launcher opstart want ik krijg altijd de engels versie......
Zo ja, gebruik je ook XVM mods die text in de client aanpassen?
Verwijderd
je bedoelt als ik gewoon via de WOT-launcher opstart? Ja, die staat in NL
Qua mods gebruik ik dat pack dat op GOT-forum staat
Verwijderd
Kan je even zeggen welke mods je hebt aangevinkt van het modpack?Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:44:
de watte? client?
je bedoelt als ik gewoon via de WOT-launcher opstart? Ja, die staat in NL
Qua mods gebruik ik dat pack dat op GOT-forum staat
Ja, gewoon kopen dat ding. Can't go wrong with the IS-6Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:44:
Ik zit erover te denken om een IS-6 aan te schaffen. Heeft iemand deze in de garage staan?
Voor het geval dat iemand gaat janken dat het niet zo is, het is mijn mening.
Verwijderd
Alles wat default is....User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:46:
[...]
Kan je even zeggen welke mods je hebt aangevinkt van het modpack?
Kan je even kijken wat er in res_mods/0.8.4/text/LC_MESSAGES staat?
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Verwijderd
Een partijtje .mo bestanden, waaronder 1 met de filenaam: system_messages.moUser schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:53:
[...]
Kan je even kijken wat er in res_mods/0.8.4/text/LC_MESSAGES staat?
Lol, je moet natuurlijk wel goed op je omgeving letten en waar je gaat staan. En altijd op je minimap blijven kijken.50Miles schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:55:
Ongelofelijk. Ben je scoped bezig een enemy aan het killen druk je om dekking te zoeken op R. Gevolg dat ik het water in rij met een knal naar beneden en mijn track damaged is. Voordat de track gefixed was was de countdown tot verzuipen voorbij. All crewmembers killed
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Op wie ben je nu boos?50Miles schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:55:
Ongelofelijk. Ben je scoped bezig een enemy aan het killen druk je om dekking te zoeken op R. Gevolg dat ik het water in rij met een knal naar beneden en mijn track damaged is. Voordat de track gefixed was was de countdown tot verzuipen voorbij. All crewmembers killed
Op jou. Ik schreeuw elke keer "@%^&@%& Plato112!!!111" als ik doodga. Doet toch iedereen
Ik niet, een aantal hier weet wel wat ik dan schreeuwWhuzz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:59:
[...]
Op jou. Ik schreeuw elke keer "@%^&@%& Plato112!!!111" als ik doodga. Doet toch iedereen

Hoop dat die topgun een hoop goed maakt want dit is gewoon bagger..
Top gun is toch minder accuraat of niet?wsLy schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:01:
Iemand ervaring met de GwTiger? Heb die teruggekocht om toch maar eens voor de topgun te gaan en dan door te knallen naar de Type E, maar man man man wat is die stock gun bagger. Inaccuraat, niet echt veel splash.. en ik heb tot nu toe nog geen enkele hit boven de 700hp gedaan...Een E-50 op de zijkant aan de achterkant van zijn tank: 602hp damage... een AMX50B vol op zijn achterkant: 560hp damage
![]()
Op mezelf ergens, en het feit dat die track niet sneller gefixed kon worden, dan had ik uit het water kunnen rijden
Hernoem de 'text' map naar wat anders, en start WoT op en kijk of je mods nog goed doen. 1 van je mods past blijkbaar de ingame tekst aan.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:57:
[...]
Een partijtje .mo bestanden, waaronder 1 met de filenaam: system_messages.mo
Verwijderd
fixed!!User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:02:
[...]
Hernoem de 'text' map naar wat anders, en start WoT op en kijk of je mods nog goed doen. 1 van je mods past blijkbaar de ingame tekst aan.
Bedankt
Heb de GWtiger nu in mijn garage staan en ben met hem aan het grinden. Moet zeggen dat accuracy ook met de GWpanther sinds 8.4 flink achteruit is gegaan. De stockgun van de GWTiger vind ik lekker. Snelle reload (13 90 die mij kwam killen 2x kunnen raken voordat hij bij mij was) en een aantal keren damage van boven de 1000hp gedaan. Dus wat mij betreft werkt het goed. Hoe is je crew? Die van mij zijn bezig met hun 3e skill, dus dat zit wel goed.wsLy schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:01:
Iemand ervaring met de GwTiger? Heb die teruggekocht om toch maar eens voor de topgun te gaan en dan door te knallen naar de Type E, maar man man man wat is die stock gun bagger. Inaccuraat, niet echt veel splash.. en ik heb tot nu toe nog geen enkele hit boven de 700hp gedaan...Een E-50 op de zijkant aan de achterkant van zijn tank: 602hp damage... een AMX50B vol op zijn achterkant: 560hp damage
![]()
Verwijderd
Malinovka encounter
T8 met 1 T6 arty aan elke kant
8 T-50's aan elke kant.
wtf

Hmm ik ben ook van plan de IS-6 te gaan kopen (want: manouvreerbaarder en vlotter dan Löwe), maar ik wacht nog even een weekje tot de verjaardagsactie komt, wellicht dat er dan wat in de uitverkoop gaatUser schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:46:
Ja, gewoon kopen dat ding. Can't go wrong with the IS-6![]()
Voor het geval dat iemand gaat janken dat het niet zo is, het is mijn mening.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
haha
Zo net weer ff wat tanks getestIf you are bad@tanks:
- Now is your moment to shine. You have been practicing your whole life for this moment. NOW is the day you have a positive impact.

Leopard vond ik maar meh, maar ja alles wat rond vliegt daar is goud, dus niet echt een oordeel nog over.
Wel ff de SU-122-44 en de JT 8.8 gedaan nog, waarbij de SU wel wint
Wat veranderingen wat mij opviel, is dat je nu bovenin waar Our Team - Enemy Team staat, nu de tank icoontjes van de teams staan en die dan verdwijnen als er iemand gekilled is.
Nieuw icoontje voor spotted damage?
Damage done staat nu in overzicht after battle report.
Nieuwe assault mode op sommige maps, sandriver defend bv in de stad nu.
Pearl River heeft 2 dikke chokepoints, dat wordt basecampen...
Met 4 arty, leuk joh....
Ben je er uitgestapt of gegooid ? Zat eerst met 52k in de queue, even proberen op server 1 wat ook niet echt wou lukken. Uiteindelijk dus naar server 2 op 63k gekomen, nu nog aan het wachtenMickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:34:
your number in queue is 57.909 lol
ik hoop nog steeds dat ze de verkoopwaarde omhoog gaan trekken
was eruit gegaan om ff te eten, beter niet kunnen doen lolAcXeller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:40:
[...]
Ben je er uitgestapt of gegooid ? Zat eerst met 52k in de queue, even proberen op server 1 wat ook niet echt wou lukken. Uiteindelijk dus naar server 2 op 63k gekomen, nu nog aan het wachten

Lol, nice.ThomasG schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:06:
Haha. Schoot met een eenzame IS-4 in zijn kont met m'n T92. HE, geen splash, en deed maar weinig "schade". Terwijl ik aan het herladen was bewoog hij totaal niet meer, terwijl de tracks er niet af waren. Even daarna begon hij te schelden in de chat. Bleek dat zijn voltallige crew knock out was.
Dat zijn de leukere momenten!
beste premium imoatticus182 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:21:
Hmm ik ben ook van plan de IS-6 te gaan kopen
1e game nadat ik dit schrijf kom ik PTS platoontje tegen in mijn IS-6
http://sadpanda.us/images/1511307-MVZATZ7.jpg
[ Voor 28% gewijzigd door djengizz op 04-04-2013 19:38 ]
Ik kom binnen 2 minuten server 1 op door enter te spammen.Mickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:34:
your number in queue is 57.909 lol
Topgun is super, ik heb vele 1 shot kills gehad, op ST-i's, alle tier 10 mediums. TD's en laatst zelfs een IS4. Ik vind het een heerlijke arty, al is het wel even wennen na de GW panther vanwege de gun arc.wsLy schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:01:
![]()
erutangiS
Gevecht: Steppe donderdag 4 april 2013 19:38:01
Voertuig: PzKpfw IV
Ervaring ontvangen: 1.593
Credits ontvangen: 35.845
Gevechtsprestaties: Top Gun, Koelbloedig
P4 met derp. 3 kills met HE en 4 met HEAT. 20k winst.
Leuke manier om geld te verdienen
Alleen jammer dat iemand met een IQ van 50 daar ook tot toe in staat is.VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:44:
Overwinning!
Gevecht: Steppe donderdag 4 april 2013 19:38:01
Voertuig: PzKpfw IV
Ervaring ontvangen: 1.593
Credits ontvangen: 35.845
Gevechtsprestaties: Top Gun, Koelbloedig
P4 met derp. 3 kills met HE en 4 met HEAT. 20k winst.
Leuke manier om geld te verdienen

ben ik even niet onlineMickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:55:
[...]
wilde net posten dat de test server online is
updating...

nu aan het downloaden. gaat nog redelijk vlot
Verwijderd
Kun je er een beetje mee up close spelen? Het pantser is niet al te dik maar van wat ik begrijp maakt de helling dat helemaal goed. Ik hou ervan om de tegenstander zijn granaten te bouncen.djengizz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:24:
[...]
beste premium imo
edit:
1e game nadat ik dit schrijf kom ik PTS platoontje tegen in mijn IS-6
http://sadpanda.us/images/1511307-MVZATZ7.jpg
Verwijderd
Jagdpanzer lijn is geweldig. Het kanon is altijd goed, alleen na de hertzer moet je oppassen voor de tegenstander.VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:55:
Heb het al gezien met de testserver: nieuwe tanks stellen voor mij weinig voor, T29 is een leuke tank die ik ga kopen, de Churchill-lijn is ook leuk en de Jagdpanzer is meuk,
ja, hier niet, heb dik 5 minuten zitten rammen, maar no go, naja kijk morgenochtend nog wel ff, ff die is-6 checkenMrOleo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:36:
[...]
Ik kom binnen 2 minuten server 1 op door enter te spammen.
Battle: Ensk donderdag 4 april 2013 20:31:35
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 2.478 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 28.344
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "3rd Class"
eerste potje. geen premium ammo.
best een leuke tank
Remember die plaatjes die ik een poos geleden postte?blueice85 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:35:
De eerste AA tanks worden ook geintroduceerd:
http://imgur.com/wF7LNBY
Ja, toen ik nog in de supertest zat inderdaad.
Victory!
Battle: Lakeville donderdag 4 april 2013 21:08:41
Vehicle: Leopard prototyp A
Experience received: 3.062 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 48.192 Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"
Ja, het is een prima brawler. Hij is bouncy op range en in beweging en zijn weakpoints zijn relatief klein. Daarnaast komen no damage pens met name op de zijkant regelmatig voor. Uit persoonlijke ervaring vind ik vaak een IS-3 makkelijker te pennen dan een IS-6.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:55:
Kun je er een beetje mee up close spelen? Het pantser is niet al te dik maar van wat ik begrijp maakt de helling dat helemaal goed. Ik hou ervan om de tegenstander zijn granaten te bouncen.
Nadeel is natuurlijk zijn lage penetratie wat deels gecompenseerd wordt door de hoge ROF, gunstige MM en prima premium ammo (die je regelmatig kunt gebruiken voor nog steeds een goede winst). Goede crew trainer voor de IS lijn en 100k potjes draai ik regelmatig.
Heb je de opvolger van de Cruiser IV ook onderzocht?50Miles schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:32:
Ik heb zelf de Cruiser III momenteel als Elite-Tank. Nu heb ik alles onderzocht aan de Cruiser IV, maar dit wordt geen elite tank. Iemand een idee?
Nee, is dat ook een vereiste?User schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:32:
[...]
Heb je de opvolger van de Cruiser IV ook onderzocht?
wtf!? 100k credits netto winst? Gemiddeld?Mickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:47:
haal aardig credits binnen (100k gemiddeld),
Dat heet nou een premium tank
Op dit moment een queue van 6.7k
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hmm vreemd.Mickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:31:
[...]
ja, hier niet, heb dik 5 minuten zitten rammen, maar no go, naja kijk morgenochtend nog wel ff, ff die is-6 checken
Ik log nu weer binnen 10 seconden in.
erutangiS
Ooh, is dat allesMickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:52:
bruto, blijft ongeveer 80k van over.

Misschien toch dat spaarvarken eens leegkappen en een premium kopen...
Gevecht: Snelweg donderdag 4 april 2013 21:46:49
Voertuig: JagdPz IV
Ervaring ontvangen: 2.328 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 32.610
Gevechtsprestaties: Meesterschutter, Scherpschutter, Spartaan
Wel 5 ricochets overleefd terwijl ik nog 31 HP had
HUH? Testserver toch? Daar zat ik in het begin in een que van 35.000 ofzo.MrOleo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:55:
[...]
Hmm vreemd.
Server 2 heeft een wachtrij
Op server 1 kan ik met constant enter spammen zo inloggen.
Edit: Die Indienpanzer heeft trouwens best wel een leuke hoek op zijn frontal armor. Hij lijkt mij in ieder geval een upgrade tov de panther 2
[ Voor 49% gewijzigd door MrOleo op 04-04-2013 22:33 ]
erutangiS
Als je dat gemiddeld hebt doe je het niet slecht. Ik haal het iig nietMickroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:52:
bruto, blijft ongeveer 80k van over.
[removed]
serv1 is niet eens vol op het momentMrOleo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:55:
[...]
Hmm vreemd.
Ssssst ik hoor een Wargaming nerf aankomen.Kojoottii schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:50:
gewoon enter spammen op server 1 idd, leopard1 is wel even wennen, maar best prima tankje vooralsnog, met clutchbraking is die echt super in de bochten je verliest dan echt bijna geen speed meer.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Verwijderd

Victory!
Battle: Malinovka 04 April 2013 23:34:39
Vehicle: Type 59
Experience received: 2,343
Credits received: 137,359
Battle Achievements: Steel Wall, Patrol Duty
Dat is netto zo'n 124K. Maar mijn gemiddelde met de Type ligt waarschijnlijk ergens rond de 50K. Major Fu heeft het goed gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Knowuse op 04-04-2013 23:48 ]
Shuttle st20g5
Dit topic is gesloten.