Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.046 views

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 20:01

Mickroz

Mickroz#2491

nice!!
Iemand trouwens enig idee wat de Bronysite Rating is?
http://wot-news.com/stat/calc/en/eu

Edit: ahh is de Kiev Armor rating: http://armor.kiev.ua/wot/rating/

[Voor 26% gewijzigd door Mickroz op 04-04-2013 08:49]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 13:46
Het schijnt de Kiev rating zijn in een andere naam:

http://translate.google.n...2Fwot%2Frating%2F&act=url

http://forum.worldoftanks.../209526-bronysite-rating/

Edit: Heb je het zelf al gevonden :+

[Voor 7% gewijzigd door SimpelenLeuk op 04-04-2013 08:56]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:12
seriouzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:49:
IK HEB NOG 6 GAMES OP MIJN EIGEN WETEN TE WINNEN oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
Dus je hebt bij 12 potjes je team gewoon in de steek gelaten ????? :+

[removed]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:07

themaxter

Bugged..

oosterhofjf schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:26:
[...]
Binnenkort weer platoontje doen? Geven we de faalteams gewoon geen kans. Net als gisteren ;) (ofja eergisteren nu)
Doen we :)
Plato112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:30:
[...]
Niet echt lekker dus want bij de losses bijna geen damage kunnen doen omdat we gewiped werden en het aantal 0-damage penetrations zijn niet te tellen vanavond.
Had ik dinsdagavond, 2 x 0 damage pen op de achterkant van een E75 met een E50 |:(
psychoclown schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:44:
[...]
Keep up the good work maxter, snel even je skills in de 2v2 testen ;)
Was ik wel van plan en die 2v2 schiet niet erg op zo, had verwacht dinsdag en gisteren om 8 uur online te zijn, maar werd door omstandigheden telkens pas na 11 uur :(

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-07 09:59
Zo , toch maar gekozen voor de black prince.. die was als eerste researched en "maar" 1,4 miljoen.. en dat lukt me nog wel om bij elkaar te sprokkelen.. en ik was eerlijk gezegd ook de chruch mk7 enorm zat.. wat een schijt tank is dat ..

en nu dat ik met de BP heb gereden merk ik hoe gaar die mk7 wel niet was! BP heeft een veel betere traverse, acceleratie is een stuk beter.. en de 17 pounder doet ook iets beter zijn best....
Dus mk7 gelijk verkocht en crew in de BP gezet..

de SU 122-44 ook maar gekocht..(nu mag ik voorlopig niks meer uitgeven.. :X) en ik moet wel wennen aan hoe een TD speelt hoor! dit is mijn eerste TD... maar het ging redelijk..
Ding heeft wel echt een lekker kanon .. lekker 400+ dmg per hit >:)

maar hoe kan ik deze tank het beste spelen? want het is geen echte TD.. het ding is zo blind als een mol.. dus ik spot amper wat totdat ze bijna bij me zijn.. en het kanon is ook nou niet echt accuraat..

en ik heb er trouwens ook een leuke skin op gezet die de tank een beetje aanpast :+

http://mirtankov.net/remo...eling-dlya-su-122-44.html

[Voor 8% gewijzigd door Jip99 op 04-04-2013 10:03]

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
In het rijtje "sommigen snap ik echt niet", heb ik er weer 1-tje......
Steppes, encounter....de meesten rushen naar de cap en roepen "fast cap, fast win" om vervolgens bij de cap te haperen en te gaan zitten wachten.
Ondertussen worden we aan flarden geschoten op 't chokepoint in t zuiden......
Ik rush als laatste weg (tegen overvloed aan enemies) in m'n 1390 en kom bij cap om daar dan maar op te gaan staan (geheel tegen mijn principes), wetende dat we geflanked gaan worden.
Affijn, komt er toch nog maar 1 bij op cap.....maar 2 gaan een leuk struikje uitzoeken 3 meter (ja, DRIE) buiten de cap om daar vervolgens 20 seconden te gaan wachten totdat de tegenstander vanuit alle hoeken en gaten komen aanrushen om ons weg te vegen.
Als er maar 1 zo snugger geweest was om ook te cappen, hadden we nog gewonnen ook!

Sorry......moest dit ff kwijt ;-)

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:08
Jip99 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:55:
de SU 122-44 ook maar gekocht..(nu mag ik voorlopig niks meer uitgeven.. :X) en ik moet wel wennen aan hoe een TD speelt hoor! dit is mijn eerste TD... maar het ging redelijk..
Ding heeft wel echt een lekker kanon .. lekker 400+ dmg per hit >:)

maar hoe kan ik deze tank het beste spelen? want het is geen echte TD.. het ding is zo blind als een mol.. dus ik spot amper wat totdat ze bijna bij me zijn.. en het kanon is ook nou niet echt accuraat..
Ik speel hem op deze manier:

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:07

themaxter

Bugged..

Die SU kan je zeker als toptier lekker aggressief spelen. Ding heeft zo'n hoge DPM, fijn tankje :)

Heb sinds kort ook de SU152, maar wat is dat een heerlijke troll tank zeg :D
Nu ben ik normaal niet zo'n fan van guns met lage accuracy/aimtime maar dit is toch wel erg fun.
Elke tank die je tegenkomt is al bang van je, of na de eerste shell zeker

Gewoon met die stock 152 mm en dan niets vermoedende tanks met 700 health *derp* dag tank :W

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-08 13:51
Goede voorbereiding is een must!

Gisteren eerste potje op mijn Tiger2, start van het spel, ik rij naar voren bij Ensk (langs de zijde buiten de stad, vervolgens wil ik meteen iets draaien richting spoor, maar helaas batterij keyboard leeg..... het enige wat ik zie is mijn tiger 2 doorrijden naar de andere kant, als toptier krijgt hij nog zo'n 16 shells te vangen voor ik dood ben. En we winnen het potje ook nog (misschien wel door de schrik van mijn oprukkende autopiloot). Dus 2x 86 punten ;-) Lekker zo'n begin (not).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-05 23:29
Sneezzer schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:11:

Gisteren eerste potje op mijn Tiger2, start van het spel, ik rij naar voren bij Ensk (langs de zijde buiten de stad, vervolgens wil ik meteen iets draaien richting spoor, maar helaas batterij keyboard leeg..... het enige wat ik zie is mijn tiger 2 doorrijden naar de andere kant, als toptier krijgt hij nog zo'n 16 shells te vangen voor ik dood ben. En we winnen het potje ook nog (misschien wel door de schrik van mijn oprukkende autopiloot). Dus 2x 86 punten ;-) Lekker zo'n begin (not).
Daarom, Nooit wireless gamen:P

• Jip99
Sneezzer schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:11:

welke gamer heeft er dan ook draadloze invoerapparatuur? :+

maar mijn pc doet het nog leuker, iedere avond gebeurt het wel dat het spel crashed.. en dan ook echt altijd als ik in gevecht ben!..

wil ik net schieten en crash.. snel inloggen en jawel, tank in puin en ook nog eens 100 meter uit cover??. hoe de fuck.. en dat iedere dag bijna :F :)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-08 09:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
+1, hoewel met draadje ook niet altijd goed gaat...me looks a USB hub die momenteel gebruikt wordt omdat mijn pc even niet ideaal dichtbij de maus/keyboardcombo staat...... O-)

@ Jip toevallig een mod draaien die niet de laatste update heeft??

Star Citizen referralcode

• rgras
  • Niet online
Wireless FTW!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mijn muis is draadloos, maar heeft een laadstation met een draadje indien nodig, ook een indicatorlampje wanneer het nodig is op te laden. Ik zou niet meer terug willen naar een draadje, had ik altijd problemen mee.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:12
Gewoon touchpad, kun je ten minste lekker op de bank hangend WoTten :P

[removed]

• Jip99
ShockWave schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:58:
[...]

+1, hoewel met draadje ook niet altijd goed gaat...me looks a USB hub die momenteel gebruikt wordt omdat mijn pc even niet ideaal dichtbij de maus/keyboardcombo staat...... O-)

@ Jip toevallig een mod draaien die niet de laatste update heeft??
ik heb wel mods draaien maar die zijn allemaal 8.4 compatible .. ach ik vind het niet heel erg, het gebeurt maar 1x op een avond ofzo..

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 13:46
Vorig weekend herinner ik mijn vrouw nog die even met de voet een stekker in de stekker doos drukte en vervolgens de schakelaar van de pc omzette midde in de battle. Gelukkig in arty, maar je mist snel 2 min battle tijd :P

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Overwinning!
Gevecht: Poolgebied donderdag 4 april 2013 12:38:28
Voertuig: Churchill I
Ervaring ontvangen: 2.904 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 32.715
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Spartaan, Meesterschapsbadge: 1e Klasse

De Church heeft soms zijn momenten dat hij met nog 25hp over alles gaat bouncen.

De KV-1 is wel een stuk leuker, maar de Church is ook wel te doen.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08 23:01
SimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:39:
Vorig weekend herinner ik mijn vrouw nog die even met de voet een stekker in de stekker doos drukte en vervolgens de schakelaar van de pc omzette midde in de battle. Gelukkig in arty, maar je mist snel 2 min battle tijd :P
O.o Hoeft mijn vrouw niet te proberen :X

• ed31
SimpelenLeuk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:39:
Wéér een reden om single te blijven :P

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 15:46
Toch verbazend hoe de ratings soms totaal anders zijn je had verwacht.

Ik had gisteren een TOP-avond, kan het niet anders beschrijven.
Met VK3002DB bottom tier zijn in een offense op Karelia, als team overtuigend steamrollen, zelf uitermate nuttig kunnen zijn in het trollen van een IS8 en flanken, afleiden, en (mede-) killen van een King Tiger, en gewoon veel spotten.

IS base defense in sand river, vooraf laten weten welk choke point ik wil gaan afdekken (noord-west flank, A4-B4 zeg maar), halverwege het potje zien dat anderen de zuidoost-flank volledig open laten, omdraaien, iemand overtuigen met me mee te komen en voldoende vertragen + killen om het potje overtuigend te winnen.

T34 als bottom tier regular combat in el halluf, samen met T54 de complete westflank van de vijandelijke heuvel (wij begonnen zuid) opgerold door goed samenwerken met arty. Nipt verloren maar desalniettemin een bevredigende pot.

T34, potje in dat poolgebied (hoe heet die map ook alweer), geen arty in het veld dus iedereen zat lekker te campen, uiteindelijk met 2 teamgenoten een doorbraak geforceerd in dat bergweggetje in het oosten (waar je normaliter arty-safe gaat staan).

Wolverine, SU85b: vijand afgeslacht.

Plus nog wat mindere maar nog steeds aardige potjes, uiteindelijk werd ik overmoedig en heb ik me in mijn KV1S in de eerste 30 seconden laten afknallen (schaam schaam), en een soortgelijke dwaze actie in Tiger. Toch was ik in de stellige overtuiging klinkende resultaten te kunnen zien, maar wat staat er nu op planetwot:

Victory ratio: 63.64%
Battles: 11
Efficiencyold: 658.52
Efficiencyv2: 604.81
WN6: 1011.38
Average tier: 6.27
Experience: 6751 613.73
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 7549 686
Kills: 7 0.64
Spotted: 11 1

Efficiency van 604 is, zeg maar, best wel slecht. Wel een WN6 op 1011, redelijk aardig maar ook hier had ik obv de ervaringen eerder een rating van 1300-1400ish verwacht. Tsja, de uiteindelijk gemaakte kills vallen mee (tegen), tellen die zo zwaar, of is het gewoon omdat ik met relatief veel lage tiers heb gespeeld? (wolverine, SU85b, ELC AMX).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• ed31
Cappen en defenden levert veel op, je hebt beide 0,0

• psychoclown
  • Laatst online: 13-08 01:36
Komt omdat je damage relatief laag is, als die tegen de 1000 average aan had gezeten en gemiddeld 1 kill per battle had gemaakt zat je inderdaad wel ergens rond de 1300+ WN7 :)
ed31 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:56:
Cappen levert bij WN6/7 niks op, defenden wel best wat maar dat kom ik ook maar weinig tegen (helaas :P).
Damage doen en een aardige killratio (ik ben altijd meer van de damage geweest) krikken de scores flink op :)

Ter vergelijking:
Victory ratio: 80%
Battles: 10
Efficiencyv2: 1646.76
WN6: 2303.31
Average tier: 8.2
Experience: 11842 1184.2
Damage: 24509 2451
Kills: 22 2.2
Spotted: 10 1
De average tier is bijna 2 punten hoger maar daar staat wel een average damage van ~1800 hoger tegenover.
Net als Seraphin geen cap of defense points en het average aantal spots ligt op 1 maar wel veel meer kills gemiddeld.

[Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2013 13:00]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 15:46
ed31 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:56:
Fair point, dat kwam er in de games gewoon niet van; enemy al heel snel dood :P

Ach, zit er verder ook niet mee want de ervaring was zoals gezegd fantastisch. Maar de mismatch tussen gevoel (ook over mijn bijdrage aan het team) en de cijfertjes was nu wel groot. Ook opvallend dat je een bovengemiddelde WN6 kennelijk kan combineren met een (ver) ondergemiddelde efficiency, maar dat zal ook wel door cappen komen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• psychoclown
Seraphin schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:58:
[...]

Fair point, dat kwam er in de games gewoon niet van; enemy al heel snel dood :P

Ach, zit er verder ook niet mee want de ervaring was zoals gezegd fantastisch. Maar de mismatch tussen gevoel (ook over mijn bijdrage aan het team) en de cijfertjes was nu wel groot. Ook opvallend dat je een bovengemiddelde WN6 kennelijk kan combineren met een (ver) ondergemiddelde efficiency, maar dat zal ook wel door cappen komen.
Zie ook mijn vergelijking hierboven, cap en defense points is niet alles :)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

:+

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
lol :+

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 16:33
Seraphin schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:53:

Plus nog wat mindere maar nog steeds aardige potjes, uiteindelijk werd ik overmoedig en heb ik me in mijn KV1S in de eerste 30 seconden laten afknallen (schaam schaam), en een soortgelijke dwaze actie in Tiger. Toch was ik in de stellige overtuiging klinkende resultaten te kunnen zien, maar wat staat er nu op planetwot:

Victory ratio: 63.64%
Battles: 11
Efficiencyold: 658.52
Efficiencyv2: 604.81
WN6: 1011.38
Average tier: 6.27
Experience: 6751 613.73
Damage: 7549 686
Kills: 7 0.64
Spotted: 11 1
weet je het kan ook de andere kant op... ik had gisteren een enorme bagger avond qua wins (37,5%) terwijl ik normaal toch rond de 52,5% zit... daarentegen had ik wel redelijke efficiency en redelijke wn6. Beetje cappen helpt daarbij. Low tiers maken niet zo verschrikkelijk veel uit, want ik speel ook redelijk wat tier 5 op zo'n avond (ik hou van mijn Churchill III)

Victory ratio: 37.5%
Battles: 24
Efficiencyold: 1279.33
Efficiencyv2: 1245.76
WN6: 1096.2
Average tier: 6.75
Experience: 16514 688.08
Capture points: 39 1.63
Defense points: 14 0.58
Damage: 26305 1096
Kills: 24 1
Spotted: 30 1.25

WoT/AW: panzerjur

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06-2017

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik zit met probleempje, ik kan in battle met hoofdzakelijk 2 tier hoger maar moeilijk mijn draai vinden met mijn heavy's die dan ineens geen heavy meer is maar meer een hele trage medium met geen pen en geen speed. Kan dus heel moeilijk flanken(voordat ik de hoek om ben hebben hun kop koffie kunnen zetten en de tank omdraaien), wel als je met twee tegen 1 vecht maar dan nog komen veel schoten er niet doorheen als je niet precies op de juiste plekken schiet. Iemand tips die me hierbij wat kunnen helpen?

En gisteren maar rot dag gehad, bijna alle battle werden bijna volledig gewonnen of verloren, soms zelfs zonder elke dode aan ons team of die van tegenstander. zeker 2/3 van de potjes zijn zo verlopen, veel potjes hobbelde de heavy's er beetje achteraan zonder al te veel inspanning en tegenstander was alweer dood.

Wat me ook opvalt is dat systeem ook al zijn er zat spelers online nog steeds ongelijke match maakt, niet eens 10 sec de tijd neemt om betere match te maken, maar binnen 1 sec al begint met match te laden.

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Over welke tank heb je het dan?

Een KV-1 kan toch nog redelijk schade aanrichten, vooral met de 122mm derp kan je het leven van tier 7 heavies nog aardig zuur maken. Wel kunnen ze jou 2-shotten, dus je moet niet in je eentje aanvallen.

Een T1 Heavy heeft al een groter probleem, omdat dat monster zo groot als een schuur is, de snelheid van een heavy heeft, niet heel veel pantser en het kanon van een medium. Dan moet je gewoon op een afstandje schieten en hopen dat je tracks raakt.

De Churchill is en blijft altijd een heavy.

Het belangrijkste blijft: ken je tank, en ken de andere tanks. Ken jouw weakspots en ken die van de anderen. Een Tiger is bijvoorbeeld vrij makkelijk te ammoracken, een IS zijn driver is makkelijk doodbaar etc.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Statistieken van gisteren:
Battles: 18
Win Rate: 33.3%
Average damage: 1,634
Average experience: 503
Adjusted avg. tier: 6.9
Performance Rating: 1,966
Efficiency Rating: 1,505
WN6 Rating: 1,530
WN7 Rating: 1,473

Dus geen superavond, maar de WR is toch echt niet in verhouding met de rest.

En vandaag gaat het ook zo ongeveer. 8 battles tot zover, 183 defence points :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mad_max234 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:56:
Ik zit met probleempje, ik kan in battle met hoofdzakelijk 2 tier hoger maar moeilijk mijn draai vinden met mijn heavy's die dan ineens geen heavy meer is maar meer een hele trage medium met geen pen en geen speed. Kan dus heel moeilijk flanken(voordat ik de hoek om ben hebben hun kop koffie kunnen zetten en de tank omdraaien), wel als je met twee tegen 1 vecht maar dan nog komen veel schoten er niet doorheen als je niet precies op de juiste plekken schiet. Iemand tips die me hierbij wat kunnen helpen?

En gisteren maar rot dag gehad, bijna alle battle werden bijna volledig gewonnen of verloren, soms zelfs zonder elke dode aan ons team of die van tegenstander. zeker 2/3 van de potjes zijn zo verlopen, veel potjes hobbelde de heavy's er beetje achteraan zonder al te veel inspanning en tegenstander was alweer dood.

Wat me ook opvalt is dat systeem ook al zijn er zat spelers online nog steeds ongelijke match maakt, niet eens 10 sec de tijd neemt om betere match te maken, maar binnen 1 sec al begint met match te laden.
Zit je al op teamspeak van GoT of ingame in het Gathering of Tanks channel?
Daar gewoon even vragen of iemand met een nieuwby op stap wil om 1 en ander uit te leggen of een trainingsmatch starten....

Ben zelf zo ook weer online..

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-08 23:22
Gisteren met Shockwave en linor

Victory ratio: 84.62%
Battles: 13
Efficiencyold: 1576.57
Efficiencyv2: 1377.53
WN6: 1318.12
Average tier: 8.15
Experience: 12456 958.15
Capture points: 58 4.46
Defense points: 1 0.08
Damage: 16770 1290
Kills: 12 0.92
Spotted: 15 1.15

Constant de verkeerde kant kiezen in een battle en daardoor of vroeg dood gaan of winnen zonder echt wat gedaan te hebben.

[Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 04-04-2013 14:15]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Jaaaah..maar had sinds een tijdje weer eens lol in de game....

Hier de mijne van gister.

Victory ratio: 62.86%
Battles: 35
Efficiencyold: 2092.71
Efficiencyv2: 1753.51
WN6: 1569.31
Average tier: 7.51
Experience: 27193 776.94
Capture points: 195 5.57
Defense points: 63 1.8
Damage: 45792 1308
Kills: 35 1
Spotted: 46 1.31

@ Hieronder had gister met 6 battles nog minder dan jij 0.0% maar toch nog even doorgegaan..
Waarbij ik met mijn T28 Proto met 3844 damage toch wel het toppunt had...http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_bush.gif

[Voor 85% gewijzigd door ShockWave op 04-04-2013 14:26]

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-08 15:39
Soms weet je na een battle of 6 al hoe het ervoor staat :P

Victory ratio: 16.67%
Battles: 6
Efficiencyold: 2476.29
Efficiencyv2: 2437.84
WN6: 2130.8
Average tier: 7
Experience: 4229 704.83
Defense points: 39 6.5
Damage: 12227 2038
Kills: 15 2.5
Spotted: 0 0

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:02:
Over welke tank heb je het dan?

Een KV-1 kan toch nog redelijk schade aanrichten, vooral met de 122mm derp kan je het leven van tier 7 heavies nog aardig zuur maken. Wel kunnen ze jou 2-shotten, dus je moet niet in je eentje aanvallen.

Een T1 Heavy heeft al een groter probleem, omdat dat monster zo groot als een schuur is, de snelheid van een heavy heeft, niet heel veel pantser en het kanon van een medium. Dan moet je gewoon op een afstandje schieten en hopen dat je tracks raakt.

De Churchill is en blijft altijd een heavy.

Het belangrijkste blijft: ken je tank, en ken de andere tanks. Ken jouw weakspots en ken die van de anderen. Een Tiger is bijvoorbeeld vrij makkelijk te ammoracken, een IS zijn driver is makkelijk doodbaar etc.
T-150 met 88mm s-31 gun, en verder nog geen motor upgrades en dergelijk, ook nog standaard koepel.
Armor zit toch altijd aan de zijkanten? Daar kom ik nooit bij met 1 op 1 gevecht van redelijk afstand waar je dus niet met 88mm cun weakspot gaat raken, moet al blij zijn dat je de tank raakt als je in het midden mikt. Mits de tegenstander geen domme dingen doet en niet zijn koepel draait of zijn romp, gaat dat niet zomaar lukken.

Heb met de 57mm gun gaat dat weer stuk beter om weakspots te raken maar moet je t8 tank 8 keer goed raken en hun jou maar 2 keer want dan ben je compleet dood.

En dan zullen we het maar niet hebben over de t8 TD, die moet ik helemaal ontlopen met mijn t-150 en dat gaat niet zo altijd even gemakkelijk als TD harder rijd en verder kan zien. :D

Edit/
Vanavond de koepel en 107mm gun vrij spelen, kijken of dat beetje help. Heeft die iets meer pen en hoop schade, als dan keertje doorheen komt dan telt het ook lekker aan. :+

[Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 04-04-2013 14:25]

-Andere hobby- -

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
[b][message=40044147,noline]Constant de verkeerde kant kiezen in een battle en daardoor of vroeg dood gaan of winnen zonder echt wat gedaan te hebben.
Pfft, ik had juist het idee dat jullie twee in ieder geval wel wat bijgedragen hebben :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

T-150 is juist een beest van een tank, dik pantser, met de 107mm is het prijsschieten.

en 88mm kanon van de Russen? Ken wel 85mm en 76mm, en dus 57mm. 85mm stelt niet zo heel veel voor, de 57mm is beter. 107mm is de beste.

Maar, je hebt wel voor een moeilijke lijn gekozen: de IS lijn is makkelijker.

En juist bij de T-150 en KV-3 moet je eerst motor doen om een beetje snelheid te krijgen. KV-3 heeft ook zijn top motor nodig om nuttig te zijn.

Belangrijk is ook om te weten dat het een echte heavy is: het is onmogelijk om dat bakbeest te gebruiken als een medium. Een IS met 100% crew, 100mm kanon en de juiste perks kan wel als medium spelen, maar de T-150 en KV-3 totaal niet.

Speel als heavy, en als je lowtier bent, ga op een afstandje staan en teammaten helpen. Goed richten helpt, leer weakpoints aan. Op het midden schieten is bij 75% van de tanks het domste wat je kan doen: zwaarste pantser zit daar.

[Voor 50% gewijzigd door RobinHood op 04-04-2013 14:35]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Linor schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:22:
[...]

Pfft, ik had juist het idee dat jullie twee in ieder geval wel wat bijgedragen hebben :)
Jij hebt bijgedragen aan de sfeer zeg maar....http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_harp.gif
Ow en die TD en Lorraine dan op sandriver dat ging toch ook goed??

[Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 04-04-2013 14:30]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-08 23:22
ShockWave schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:16:
Jaaaah..maar had sinds een tijdje weer eens lol in de game....
Ja lol zeker :)

• rgras
  • Niet online
Also, it is confirmed the 8.5 test starts today.
Lowe (92,5t) vs Failowe (120t):

[Voor 44% gewijzigd door rgras op 04-04-2013 14:36]

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 11:50
Sterker nog, als je de testserver van 8.4 nog geinstalleerd hebt, kun je die launcher openen en gaat hij de 8.5 update binnenhalen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:25
Insert E-peen bericht of rant hier
Misschien een idee om een apart topic voor de rage/rant en E-peen berichten?
Met alle respect, maar is er hier iemand geinteresseerd in de efficiencyV3.2.1, WN69(wat dat ook moge zijn) of patsfactor van zijn medetankers?
Het is af en toe moeilijk om nog berichten te vinden die geen Rage of E-peen-nijd zijn.

• rgras
  • Niet online
BramSd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:37:
Sterker nog, als je de testserver van 8.4 nog geinstalleerd hebt, kun je die launcher openen en gaat hij de 8.5 update binnenhalen.
Of http://dl.wargaming.net/w...T_internet_install_ct.exe
i.c.m. http://dl.wargaming.net//.../wot_85.2395_client.patch en http://dl.wargaming.net//...2396_85.2395_client.patch.

• BramSd

Klik voor een groot plaatje dat ook leesbaar is.

Je kan nu ook meteen de benodigde xp zien.

[Voor 50% gewijzigd door BramSd op 04-04-2013 14:42]

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:27:
T-150 is juist een beest van een tank, dik pantser, met de 107mm is het prijsschieten.

en 88mm kanon van de Russen? Ken wel 85mm en 76mm, en dus 57mm. 85mm stelt niet zo heel veel voor, de 57mm is beter. 107mm is de beste.

Maar, je hebt wel voor een moeilijke lijn gekozen: de IS lijn is makkelijker.

En juist bij de T-150 en KV-3 moet je eerst motor doen om een beetje snelheid te krijgen. KV-3 heeft ook zijn top motor nodig om nuttig te zijn.

Belangrijk is ook om te weten dat het een echte heavy is: het is onmogelijk om dat bakbeest te gebruiken als een medium. Een IS met 100% crew, 100mm kanon en de juiste perks kan wel als medium spelen, maar de T-150 en KV-3 totaal niet.

Speel als heavy, en als je lowtier bent, ga op een afstandje staan en teammaten helpen. Goed richten helpt, leer weakpoints aan. Op het midden schieten is bij 75% van de tanks het domste wat je kan doen: zwaarste pantser zit daar.
T-150 is heavy in zijn tier, maar zeker niet gene met meeste pantser op de front, meeste t6 heavy's hebben betere front armor dan de t-150. Maar tegenover t8 want daar hebben we het hier over is de pantser van de t-150 ineens niks meer, komen er zo doorheen.

t-150
Hull Armor 90/90/75 mm

Edit/
Weakspots uis het probleem niet zoals je kon lezen, als ik die kan raken doe ik dat natuurlijk. Maar dat kan niet altijd, voorbeld gaf ik dus dat ik blij mag zijn dat ik de tank raak op afstandje met 85mm gun.

En ja uiteraard bedoelde ik de 85mm gun, lijkt me logisch want er is geen 88mm. :)

[Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 04-04-2013 14:55]

-Andere hobby- -

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

BramSd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:37:
wilde net posten dat de test server online is :D
updating...

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34

Whuzz

Dodgeball!

mad_max234 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:49:
[...]

T-150 is heavy in zijn tier, maar zeker niet gene met meeste pantser op de front, meeste t6 hebben betere front armor dan de t-150. Maar tegenover t8 want daar hebben we het hier over is de pantser van de t-150 ineens niks meer, komen er zo doorheen.

t-150
Hull Armor 90/90/75 mm
True, maar dat is geen probleem exclusief voor de T-150. Dat probleem heeft elke tank wanneer hij in een match als bottom-tier terecht komt. Je zult je speelstijl dan ook behoorlijk moeten aanpassen, afhankelijk van de battle-tier waarin je terecht bent gekomen.
Meestal zul je meer defensief moeten spelen en echt op "kansjes" wachten. Vergt meer geduld en kan soms in het begin van een match een beetje saai zijn als dat niet je normale speelstijl is. Probeer je niet te richten op het doen van damage, maar op tactisch spel, bijvoorbeeld detracken van enemies, op de flanken letten van je high-tier heavies zodat die niet onverwachts worden aangevallen, enz.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is dat jullie eigen testserver of algemene?
Whuzz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:56:
[...]

True, maar dat is geen probleem exclusief voor de T-150. Dat probleem heeft elke tank wanneer hij in een match als bottom-tier terecht komt. Je zult je speelstijl dan ook behoorlijk moeten aanpassen, afhankelijk van de battle-tier waarin je terecht bent gekomen.
Meestal zul je meer defensief moeten spelen en echt op "kansjes" wachten. Vergt meer geduld en kan soms in het begin van een match een beetje saai zijn als dat niet je normale speelstijl is. Probeer je niet te richten op het doen van damage, maar op tactisch spel, bijvoorbeeld detracken van enemies, op de flanken letten van je high-tier heavies zodat die niet onverwachts worden aangevallen, enz.
Ik begon ook met alle heavy in mijn vraag, maar iemand vroeg specifiek welke tank dus vandaar. ;)

Ik heb het probleem vooral met vrij nieuwe tanks, als die wat verder geupgrade is dan gaat het meestal wat beter. Maar is dus gewoon even doorbijten en kanonnenvoer spelen voor de hogere tier tot je tank wat verder is geupgrade.

Ik heb van alles geprobeerd, met front mee, op afstand blijven, tweede linie, etc, meeste epic fails en soms wat geluk dat tank ineens koepel draait naar andere tank of zijn romp zodat ik nog wat schade toe kan brengen. Maar voor meeste van tijd blij ik gedekt en vuur soms afleidingsschot zodat grote jongen in het veld even wat adem krijgen om te richten als de tegenstanders op mijn gaat aimen.

Beter dan wat afleiding lukt me meestal niet, heb in dat soort potten weinig kills en word vaal zelfs wel vernietigd.

Edit/
maar heavy moet het hebben van zijn armor en vuurkracht, die kan bijna geen andere rol aannemen, is in mijn ogen toch anders dan light of medium die altijd nog kunnen scouten als ze geen schade toe kunnen brengen.

[Voor 101% gewijzigd door mad_max234 op 04-04-2013 15:04]

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

er is maar 1 testserver: De algemene.

• BramSd
Nog maar een keer ter herinnering (wordt bij elke update wel gepost): als je de update naar 8.5 aan het binnenhalen bent (of dat nu voor de Testserver of de gewone is) en de download is traag, dan kun je bij de opties uitvinken dat hij gebruikt maakt van torrents.
Het launcher window heeft rechtsbovenin een moersleuteltje waarmee je de opties opent.

• ed31
Damn....dacht dat ik aardig op weg was naar een ace-badge.....helaas 7 kills niet genoeg.
Waarschijnlijk te weinig damage bij die kills gedaan en dus te weinig XP

Victory!
Map: Abbey
Date: donderdag 4 april 2013 14:48:40
Vehicle: T69
Exp: 1.743 + Credits: 41.553
Achievements: : Pascucci's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "2nd Class"

**gaat testserver updaten, lekker met gold schieten op alles wat los en vast zit""

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

het is rustig nu, hij hengelde hem snel binnen, en up to date :D
kijken of ik erop kan komen.
- regarding the rule where a player is not allowed by the MM to play as a top team tank for too long: in one-tier battles (battles where all the tanks are f.x. tier 1 or 2), this rule does not apply
???

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 08:30

Geckoo

Good news, everyone!

M41, lange laad tijden, draait niet echt snel wat kan je dan het beste doen?

standaard blijf ik nu ergens achterin, maar ook de accuraatheid vind ik niet echt heel erg goed.. tov de m7 priest. wordt dit beter met de andere gun?

[edit]
In de TS kan ik niks terug vinden over een test server; waar kan ik meer informatie hierover vinden?
(bv of je bots kan toevoegen, sys specs voor de server, etc

[Voor 28% gewijzigd door Geckoo op 04-04-2013 15:06]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-07 19:14
ed31 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:03:
Damn....dacht dat ik aardig op weg was naar een ace-badge.....helaas 7 kills niet genoeg.
Waarschijnlijk te weinig damage bij die kills gedaan en dus te weinig XP

Victory!
Map: Abbey
Date: donderdag 4 april 2013 14:48:40
Vehicle: T69
Exp: 1.743 + Credits: 41.553
Achievements: : Pascucci's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "2nd Class"

**gaat testserver updaten, lekker met gold schieten op alles wat los en vast zit""
Ace Tanker met T69 ligt hoog als ik me niet vergis. Volgens mij boven de 2k xp zelfs.

Stichting Hobbyserver

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Oké, gewoon die van WG zelf neem ik aan?
Dacht even dat clans een eigen server konden opzetten.

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

je kan volgens mij maar 3x toptier zijn volgens de matchmaking. en ook maar 3x bottomtier.

Achter elkaar, dus, als je pech hebt : 3x bottom, 1x mid, 3x bottom.

Of, bij geluk: 3x topt, 1x mid, 3x top.

• ed31
mad_max234 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:05:
Oké, gewoon die van WG zelf neem ik aan?
Dacht even dat clans een eigen server konden opzetten.
Wacht heel even totdat de aankondiging op de Portal van WG staat, daar staat exact hoe/wat je moet downloaden. Kan er elk moment aankomen

http://worldoftanks.eu/

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik hou het in de gaten, ben benieuwd. Had begrepen dat je ook all tanks kan uit proberen? Of moet je ze gewoon vrij spelen?

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ja, maar, je hebt bijna oneindig vrije xp, dus, je kan doen wat je wilt.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

lol, disconnected van server, moet ik opnieuw inloggen, queue van 1000 :(

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

testserver is populair dan :+

Die van mij is nog aan het updaten....

[Voor 46% gewijzigd door RobinHood op 04-04-2013 15:12]

• dramborleg
Max speed of the IS-7 increased from 50 to 59.6 km/h.
Zow, das dan de mooie buff :O

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

nu weer, en het is helemaal niet druk :( 10k online

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Ik vind 20% extra snelheid best lekker.

• BramSd
Mwoah, is alleen max speed, waarschijnlijk merk je er niet zoveel van ingame.

http://worldoftanks.eu/news/6733-public-test-update-85/

Aankondiging van de 8.5 Testserver staat nu ook op de Europese website van WoT.

[Voor 49% gewijzigd door BramSd op 04-04-2013 15:16]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 17:21
Dat is dan nieuw voor mij. Ik merk wel dat ik wanneer ik driemans platoon speel ik soms hele avonden top tier ben. Komt dit dan omdat mijn platoonmates die top tier niveau overnemen of omdat de matchmaker een driemans platoon niet goed kan wegzetten?

Als ik bijvoorbeeld tier 9 speel kom ik gewoon zelden in een tier 10 game uit met 3 man. Als ik in me eentje tier 7 speel zit ik eigenlijk altijd bij tier 8. Die matchmaker is eigenlijk maar een vaag ding. Ik zie er geen logica in persoonlijk.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Platoons hebben andere regeltjes.

En nu nog proberen daadwerkelijk te kunnen inloggen. Hoe kun je de queue zien?

• ed31
Matchmaker pakt altijd de hoogste tier.....
Ook als je bijv 3 tier 5 hebt, waarvan 1 scout, dan kom je dus altijd in matches met hoge tiers (7-9) uit omdat die scout daarop geselecteerd wordt

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik kom er niet meer op, server 1 is busy, en server 2 connection failed.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Idem dito bij mij.

Gewoon buttonmashen, kom er vanzelf in.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

denk dat we een beetje te vroeg zijn :P

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Geckoo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:04:

[edit]
In de TS kan ik niks terug vinden over een test server; waar kan ik meer informatie hierover vinden?
(bv of je bots kan toevoegen, sys specs voor de server, etc
Bots???
Ik denk dat je heel snel weg moet wezen van dit forum met dit soort uitspraken....haat spelers die er niks voor doen en waar je ingame niks aan hebt

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik denk dat hij bedoeld of je een eigen test server kan opzetten, en er bots in kan doen om tegen te spelen, zoals bijvoorbeeld met CS:S.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

ShockWave schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:20:
[...]

Bots???
Ik denk dat je heel snel weg moet wezen van dit forum met dit soort uitspraken....haat spelers die er niks voor doen en waar je ingame niks aan hebt
Hij bedoelt niet een bot die voor em speelt. Maar bot als een AI waar je tegen kan oefenen bijvoorbeeld.

Rustig aan :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Je hebt wel trainingskamp, maar je moet zelf de shells betalen. Is op tier 7 en 8 een duur geintje.

• psychoclown
Als het enkel een snelheidsverhoging is is het niet echt een buff te noemen.
Dat is hetzelfde als de top snelheid van de Maus opschroeven naar de 50, dat zal die tank enkel bergafwaarts kunnen halen.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Premium consumables (med kits, repair kits, etc.) are now available for credits (matching the gold/credits exchange rate similar to that of premium shells)
The creation of platoons for three players is now available for non-premium accounts
The creation of tank companies is now available for non-premium accounts
Added additional matchmaking rules to keep the balance of scouts even for both teams
dus premium is nu dus alleen nog maar 50% meer xp en credits?

edit: oja een schonere garage...

[Voor 3% gewijzigd door Mickroz op 04-04-2013 15:29]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:05:
je kan volgens mij maar 3x toptier zijn volgens de matchmaking. en ook maar 3x bottomtier.

Achter elkaar, dus, als je pech hebt : 3x bottom, 1x mid, 3x bottom.

Of, bij geluk: 3x topt, 1x mid, 3x top.
Bedankt dat het ik nog niet gelezen, en lijkt wel beetje aan te sluiten bij wat ik ervaar.

En heb ook soms gelijk matches dus alleen tier 5(op arty's na) of zo, die vind ik persoonlijk stuk leuker spelen.

-Andere hobby- -

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

de max snelheid is toch al niet meer fixed? ik heb met mijn Panzer 1 C al eens de 90 aangetikt, terwijl de normale max maar 79kmh is.

En blijkbaar is premium idd alleen nog maar 50% extra credits. Vind het niet erg, vind 3 speler platoons en TC's nou geen USP voor premium.

• ed31
VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:28:
de max snelheid is toch al niet meer fixed? ik heb met mijn Panzer 1 C al eens de 90 aangetikt, terwijl de normale max maar 79kmh is.

En blijkbaar is premium idd alleen nog maar 50% extra credits. Vind het niet erg, vind 3 speler platoons en TC's nou geen USP voor premium.
Zet er anders eens een speed limiter remover op :9

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Is alleen maar wat meer PK erbij, jammer genoeg. De IS kan met topengine echt wel sneller dan 35.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

zou me niets verbazen als EU spelers geblocked worden ten gunste van RU spelers op de test server :P

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

ik kom er echt niet in. Is er eigenlijk al iemand die er wel in zit?

• BramSd
Destroyed vehicles no longer absorb damaged cauased by HE shells. HE shells now always explode on the surface of destroyed vehicles.
Dit is wel een leuke wijziging. Met name voor arty maakt dit veel uit.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik zat erin, maar werd disconnected, toen kon ik er weer in, maar weer disconnected, nu kom ik er niet meer op.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-08 13:51
BramSd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:42:
[afbeelding]

Klik voor een groot plaatje dat ook leesbaar is.

Je kan nu ook meteen de benodigde xp zien.
Oei, die Leo's zijn wel echt van papier, de snelheid is dan wel weer super met de stock engine zo te zien.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• hopiconjo
  • Laatst online: 10-08 10:48
Als ik de specs van Leo 1 vergelijk met E-50M vind ik hem wel tegenvallen

[Voor 41% gewijzigd door hopiconjo op 04-04-2013 16:18]

• dramborleg
Vind ze ook weinig pen hebben. Tier 8 tanks hebben meestal toch wel meer dan 200?

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 17:21
ed31 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:18:
Matchmaker pakt altijd de hoogste tier.....
Ook als je bijv 3 tier 5 hebt, waarvan 1 scout, dan kom je dus altijd in matches met hoge tiers (7-9) uit omdat die scout daarop geselecteerd wordt
Ik weet niet waar deze opmerkering vandaan komt het heeft iedergeval niets te maken met mijn verhaal.
Al klopt het uiteraard wel wat je zegt:)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Hahaha server 1 werkt gewoon voor de RU community :(

• psychoclown
dramborleg schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:43:
Vind ze ook weinig pen hebben. Tier 8 tanks hebben meestal toch wel meer dan 200?
Je weet dat dat de specs zijn van een stock tier 8? ;)

• dramborleg

Ik ben wel een iet wat eenzijdige speler lijkt het zo :P

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Test2 :server is temporarily unavailable due to scheduled maintenance.

• dramborleg
psychoclown schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:46:
[...]

Je weet dat dat de specs zijn van een stock tier 8? ;)
Hmm dat verklaart een boel, dacht dat het eerste getal avg pen van de stock gun was en het tweede getal de avg pen van de top gun.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Test2 is weer online!!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Zou ik mijn premium mogen verlengen met het goud :+

• User
Tuurlijk mag dat. :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Toch heb ik zo het gevoel dat ik straks niet alle tanks heb die ik gekocht heb tijdens het testen. Of alle vrije xp. Of alle credits. Of alle maanden premium

• User
VasZaitsev schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:09:
Toch heb ik zo het gevoel dat ik straks niet alle tanks heb die ik gekocht heb tijdens het testen. Of alle vrije xp. Of alle credits. Of alle maanden premium
Nee duh. 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee