Toch verbazend hoe de ratings soms totaal anders zijn je had verwacht.
Ik had gisteren een TOP-avond, kan het niet anders beschrijven.
Met VK3002DB bottom tier zijn in een offense op Karelia, als team overtuigend steamrollen, zelf uitermate nuttig kunnen zijn in het trollen van een IS8 en flanken, afleiden, en (mede-) killen van een King Tiger, en gewoon veel spotten.
IS base defense in sand river, vooraf laten weten welk choke point ik wil gaan afdekken (noord-west flank, A4-B4 zeg maar), halverwege het potje zien dat anderen de zuidoost-flank volledig open laten, omdraaien, iemand overtuigen met me mee te komen en voldoende vertragen + killen om het potje overtuigend te winnen.
T34 als bottom tier regular combat in el halluf, samen met T54 de complete westflank van de vijandelijke heuvel (wij begonnen zuid) opgerold door goed samenwerken met arty. Nipt verloren maar desalniettemin een bevredigende pot.
T34, potje in dat poolgebied (hoe heet die map ook alweer), geen arty in het veld dus iedereen zat lekker te campen, uiteindelijk met 2 teamgenoten een doorbraak geforceerd in dat bergweggetje in het oosten (waar je normaliter arty-safe gaat staan).
Wolverine, SU85b: vijand afgeslacht.
Plus nog wat mindere maar nog steeds aardige potjes, uiteindelijk werd ik overmoedig en heb ik me in mijn KV1S in de eerste 30 seconden laten afknallen (schaam schaam), en een soortgelijke dwaze actie in Tiger. Toch was ik in de stellige overtuiging klinkende resultaten te kunnen zien, maar wat staat er nu op planetwot:
Victory ratio: 63.64%
Battles: 11
Efficiencyold: 658.52
Efficiencyv2: 604.81
WN6: 1011.38
Average tier: 6.27
Experience: 6751 613.73
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 7549 686
Kills: 7 0.64
Spotted: 11 1
Efficiency van 604 is, zeg maar, best wel slecht. Wel een WN6 op 1011, redelijk aardig maar ook hier had ik obv de ervaringen eerder een rating van 1300-1400ish verwacht. Tsja, de uiteindelijk gemaakte kills vallen mee (tegen), tellen die zo zwaar, of is het gewoon omdat ik met relatief veel lage tiers heb gespeeld? (wolverine, SU85b, ELC AMX).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.