Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.038 views

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
Whuzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:15:
[...]

En hebben die dan ook alleen mensen van die nationaliteiten? Da's best indrukwekkend. Geeft ook hoop voor Kaap's idee zou je zeggen.
Dan zijn er nog veel meer natuurlijk zoals BIA die naast 1SPB wel een van de sterkste één talige clans is :)
wsLy schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:21:
[...]

Voor het grootste gedeelte wel, vaak worden alleen maar mensen met die nationaliteit aangenomen. Recruitment posts en claninfo zijn vaak ook alleen in de taal van de clan zelf.

Maar een Nederlandse top-clan? Het idee is leuk, maar of het er ooit van gaat komen... je moet dan wel nog 99 spelers vinden.
Je moet inderdaad wel al met een hele grote groep beginnen en dan ook zeer streng zijn wat betreft requirements. Of dat gaat lukken vraag ik me sterk af :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 20:04
Lijkt me dat als je een paar hele goede spelers hebt dat dan andere iets mindere spelers ook wel willen switchen.

Of het gaat lukken blijft een beetje glazen bol kijken. Leuk idee, heeft zeker mijn steun (hoewel de waarde daarvan waarschijnlijk nihil is ;))

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:38
en natuurlijk genoeg goede spelers die gewoon " internationaal" willen spelen en daarom niet in een NL-clan zouden willen.

Het zou al een uitdaging zijn om een volledige actieve NL CW clan op te zetten, laat staan als je daar minimale eisen aan gaat stellen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 16:39
Afgelopen weekend trouwens een uurtje met de Pz4 derpgun op de Panther (met stock = snelle draai) turret gespeeld, eerste 2 potjes vrijwel geen damage maar daarna als toptier (slechts 2 tier7 aan beide zijde) gespeeld. man, dat was gewoon te gek!
Race naar voren, en alles in de zijkant/achterkant schieten.

Super potje en 6 kills, steel wall en top damage, alle andere potjes daarna waren trouwens weer helemaal r*k.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 15:06
Kaap schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:59:
[...]

Ik wil nog steeds es een keer een Nederlands/Belgische Clan Wars topclan bouwen. Maar zolang er circa 60-70 versplinterde NL/BE clans zijn en de beste spelers in internationale clans zitten gaat me dat nooit lukken.
Ik heb er ook nog wel eens op een serieuse manier over nagedacht.
Het probleem is door een noob persoon of figuur krijg je niks van de grond, de betere spelers die komen natuurlijk niet.
Maar de betere spelers zitten nu verdeeld over meerdere clans en zitten daar prima /3 .
Als er een initiatef moet komen, moet dat door een groepje spelers uit de betere of ervaren leiders catagorie komen. Die vooraf en doordacht een opzet kunnen beginnen. Dan met heel veel praten en overtuigen zullen de betere spelers los geweekt kunnen worden.

Maar ja dat laatste zal in de praktijk een zeer zware uitdaging zijn, zoals de ervaardere wot spelers weten.

Maar dan heb je nog "de nederlandse mentaliteit"

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:38
SimpelenLeuk schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:55:
[...]

Als er een initiatef moet komen, moet dat door een groepje spelers uit de betere of ervaren leiders catagorie komen. Die vooraf en doordacht een opzet kunnen beginnen. Dan met heel veel praten en overtuigen
Eens. Goede spelers waar iedereen respect voor heeft. Dat is het enige wat gaat werken, maar deze spelers zitten volgens mij nu ook wel goed.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• SimpelenLeuk
Bean77 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:01:
[...]

Eens. Goede spelers waar iedereen respect voor heeft. Dat is het enige wat gaat werken, maar deze spelers zitten volgens mij nu ook wel goed.
En dan heb je een kip-ei probleem en blijven we allemaal lekker in de internationale clans :+

wat natuurlijk lekker comforatabel is, want alles is in de internationale clans al geregeld. Iedereen weet ook hoeveel werk een topclan runnen is 8)7 . Dus doorbreken van de cyclus is bijna onmogelijk.

Makkelijk is de een nederlandse vriendenlijst opbouwen en gewoon platonen.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 10:55
@Kaap: het is relatief eenvoudig om aan namen van 100 Nederlands sprekende spelers te komen die ook nog eens actief en competitief zijn. Wat je doet is zelf opschrijven wie je in de clan wil hebben (zeg dat je 15-20 mensen kent die in aanmerking komen) en elke van hen vraagt om zelf ook met 5 namen te komen van mensen die op hun plek zouden zijn.

Als dit een beetje werkt heb je zo 60+ geinteresseerden en kun je beginnen. Je zult niet meteen 100 man hebben, maar genoeg om serieus aan de slag te gaan lijkt me wel mogelijk. Het enige probleem dat je houdt is dat vrijwel al deze spelers al in clans zitten en wellicht niet zo staan te springen om van clan te wisselen. Zeker als ze in een clan als bijvoorbeeld PTS zitten waar ze goed boeren en in competities meedoen.

Echter, als je kunt aantonen dat er genoeg spelers zijn die mogelijk geinteresseerd zijn, kun je daarmee anderen over de streep halen. Er moet genoeg talent zijn om een echt competieve clan te vormen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 16:39
Komt wel bij dat deze mensen de eigen clan moeten willen verlaten. Dat is volgens mij het lastige punt!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 16:32

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op woensdag 03 april 2013 @ 03:40:
[...]
Event voor GoTters en vrienden van GoT!
Mensen die op het forum van GoT kunnen, ik raad jullie aan in het event forum te kijken.. ik heb een event voor iedereen die bevriend of vriend is van GoT gestart. De winnaar krijgt een kleinigheidje, of te wel een game die op Steam geactiveerd kan worden (er zijn 3 keys en dus 3 winnaars, de verdere details staan op Gathering of Tanks forum). Ben je nu nog niet lid, neem eens een kijkje in de gezellige community die GoT heet: 'www.gatheringoftanks.nl'!

Mocht je het spel nou al hebben, mag je natuurlijk gewoon mee spelen om het voor iemand anders te winnen die ook WoT speelt en bekend is met Gathering of Tanks. Ik raad iedereen aan om lekker gezellig mee te doen en te lachen om de replays die gepost worden op het forum. :Y
Om mijzelf nogmaals te quoten.. het event heeft een uitbreiding gekregen qua prijzen.. in totaal gaan er 26 games weg gegeven worden, waarvan de hoofdprijs en 2e prijs al 7 games zijn en de 3e prijs 6 games. Doe gezellig mee en je bent er niets aan kwijt! Daarnaast wil ik Crizyz enorm bedanken voor het beschikbaar stellen van de extra (extra extra) games! Nogmaals doe gezellig mee en geen smoesjes/excuus! :Y

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
Anoniem: 235591 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:54:
[...]

Ziet er uit alsof dat ook zo'n klein snel monstertje is.
snel en leuke pen incl damage
wel een iets trage reload. een schot plaatsen en cover zoeken dus :)

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
wsLy schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:42:
Hier zitten weer geweldige stukjes tussen. Op het einde double en triple kills met HE shells :P

[video]
Briljant!
Toch ook maar eens wat HE gebruiken!!

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:42

Slashx

WOT: Mr_Slashx

wsLy schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:42:
Hier zitten weer geweldige stukjes tussen. Op het einde double en triple kills met HE shells :P

[video]
Prachtig.. _/-\o_

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

• ed31
Ik heb diverse malen gelezen dat je een bemanning van een premium tank boetevrij kunt overzetten naar een andere tank (mits zelfde klasse).
Nu wil ik mijn crew van de SP gebruiken op de T69 (beide medium)....waarom geeft de pop-up dan toch aan dat ik gold moet gebruiken om te retrainen???

• User
  • Laatst online: 04-07 14:27
ed31 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:27:
Ik heb diverse malen gelezen dat je een bemanning van een premium tank boetevrij kunt overzetten naar een andere tank (mits zelfde klasse).
Nu wil ik mijn crew van de SP gebruiken op de T69 (beide medium)....waarom geeft de pop-up dan toch aan dat ik gold moet gebruiken om te retrainen???
Het werkt alleen andersom.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

gdv,

Wat User al zegt.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 10:55
Daarnaast: je kunt de crew nooit gratis omtrainen. Wat je kunt doen is de crew van een tank ZONDER omtrainen gebruiken in een premium tank van dezelfde natie en hetzelfde type als de oorspronkelijke tank. Volgens mij kun je zelfs van het type afwijken, maar dan geldt er een 10% penalty (of zoiets) en krijgt de crew geen experience voor de battles.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45

themaxter

Bugged..

Hmm vroeg me net af hoeveel penalty krijg je als ik bijvoorbeeld de crew van mijn jagdpanther II in een jagdpanther zou zettten? Is dat ook die 10%?

Hmm laat maar is 25% volgens de wiki:
If a crew member is in a vehicle of the same class, and the vehicle is not a premium vehicle, he will take a 25% penalty to his current training level. So, for example, 80% base training level will be reduced to 60%, or 100% base training level will be reduced to 75%.

[Voor 59% gewijzigd door themaxter op 03-04-2013 14:18]

• ed31
BramSd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:09:
Daarnaast: je kunt de crew nooit gratis omtrainen. Wat je kunt doen is de crew van een tank ZONDER omtrainen gebruiken in een premium tank van dezelfde natie en hetzelfde type als de oorspronkelijke tank. Volgens mij kun je zelfs van het type afwijken, maar dan geldt er een 10% penalty (of zoiets) en krijgt de crew geen experience voor de battles.
Dit is correct.....
Heb een crewlid van een medium US-tank in de SP gezet en dan krijg je de melding dat ie niet getraind is voor de SP, maar 'm wel kunt gebruiken inclusief (skill/perks) omdat 't ook een medium is én premium....

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Sjeeeesss wat een frustratie rijdt ik in mijn t69 en alleen maar verliezen, doe er niet veel damage mee rond de 2k dus ben afhankelijk van het team....en loss after loss..
Pak ik een andere tank waar ik gewoon 3k damage of meer mee doe dan het constant winn, winn, winn.

Zie het van de zonnige kant....ik kan ook zeggen dat ik een team kan dragen schijnbaar......http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/facepalmic.gif

Edit..7 battles 1 winn met de T69.......

[Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 03-04-2013 16:15]

Star Citizen referralcode

• Mr_Size
  • Laatst online: 02-07 21:43
wat een dag, in de macthes waar ik super veel bijdraag laat het team het steeds afweten, en in de matches waar ik weinig tot niets doe of snel dood ga winnen we alles :S

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 14:23

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:56:
Sjeeeesss wat een frustratie rijdt ik in mijn t69 en alleen maar verliezen, doe er niet veel damage mee rond de 2k dus ben afhankelijk van het team....en loss after loss..
Pak ik een andere tank waar ik gewoon 3k damage of meer mee doe dan het constant winn, winn, winn.

Zie het van de zonnige kant....ik kan ook zeggen dat ik een team kan dragen schijnbaar......[afbeelding]
ik hoor net van mijn platoonmaat dat hij ook heel de middag loss na loss heeft in zijn T69?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 10:48

Whuzz

Dodgeball!

Mr_Size schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:04:
wat een dag, in de macthes waar ik super veel bijdraag laat het team het steeds afweten, en in de matches waar ik weinig to niets doe of snel dood ga winnen we alles :S
En daar gaan dan je x2's :P
Ik ken het ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Mr_Size
Whuzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:10:
[...]

En daar gaan dan je x2's :P
Ik ken het ;)
mjah, dat vind ik nog niet eens het ergste :) Had eindelijk m'n winrate op de 50%, nu niet meer :p

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
Bean77 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:45:
[...]
Probleem zat hem niet zozeer in de kwaliteit van de spelers, want er zaten hele goede tussen, maar wel meer de kwaliteit van de FC en de communicatie daartussen.
Precies wat ik bedoel, als je met dit soort berichtjes een clan opheft zegt dat meestal dat de communicatie binnen de clan slecht is. En dan kun je wel goede spelers hebben, maar je zult daarboven iets moeten hebben dat alles organiseert en bij elkaar houdt.

[removed]

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 19:40
Zojuist een einde gemaakt aan m'n T-43 grind. Ondanks de gruwelverhalen die ik van iedereen heb gehoord over deze tank vond ik em zeer vermakelijk om te spelen toen ik eenmaal een goede crew had. De potjes van vandaag, allemaal solo:

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04 13:48
2crashandburn schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:41:
Zojuist een einde gemaakt aan m'n T-43 grind. Ondanks de gruwelverhalen die ik van iedereen heb gehoord over deze tank vond ik em zeer vermakelijk om te spelen toen ik eenmaal een goede crew had. De potjes van vandaag, allemaal solo:
[afbeelding]
Mooie Win rate! :)

• Joindry

Joindry

De 8.5 is nu officieel aangekondigd,
en een kleine update is blijkbaar nodig, geen idee wat er is gewijzigd doch.

• TRX
yep, vanmorgen kleine update. denk ivm 1 april grap.

8.5

http://worldoftanks.eu/news/6724-german-tanks-update-85/

nog wat meer info, incl nieuwe map

http://worldoftanks.eu/en/development

[Voor 25% gewijzigd door TRX op 03-04-2013 18:00]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:51
Die update was inderdaad ivm de 1 april grap.

Morgen waarschijnlijk testserver van 8.5 online?

Stichting Hobbyserver

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Hoe werkt dat eigenlijk met die testserver. Speel al tijden WoT, maar, nog nooit deelgenomen aan de testserver.

Weet wel dat het door veel wordt gebruikt om te kijken welke tanks goed zijn.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• rgras
  • Niet online
Het blijft leuk om een Maus in je eentje aan te pakken in je medium. O+

[Voor 3% gewijzigd door rgras op 03-04-2013 18:35]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:17
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:09:
Hoe werkt dat eigenlijk met die testserver. Speel al tijden WoT, maar, nog nooit deelgenomen aan de testserver.

Weet wel dat het door veel wordt gebruikt om te kijken welke tanks goed zijn.
Je download de test client en installeert die naast je normale wot. Vervolgens log je in met je normale inloggegevens, soms is er een wachtrij, soms niet.
Dan heb je iets van 20,000 gold, 900 miljoen credits en 900 miljoen free exp, waarmee je vrijwel alles kan unlocken en kopen en verder werkt het hetzelfde als wot, er zijn alleen geen regio's, dus er zijn ook russen en amerikanen (aan de naam worden 2 letters toegevoegd zodat je ziet van welke server iemand is).
Er is meestal wel vrij veel lag en tier 8 en 9 is wat moeilijk te testen omdat je vaak in battles met alleen maar tier 10 komt.

erutangiS

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

ok, weer wat geleerd. Ga dan wel "testen", zijn een paar tanks die ik wil uitproberen, T29 bijv.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 13:36

Plato112

Da is toch nie normaal!

Bean77 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:45:
[...]
Probleem zat hem niet zozeer in de kwaliteit van de spelers, want er zaten hele goede tussen, maar wel meer de kwaliteit van de FC en de communicatie daartussen. Dat veranderde niet, toen de betere spelers vertrokken was het hek van de dam.
Voor mij de reden om weg te gaan bij HARDS destijds. De FC's waren matig en daar kwam bij dat de betere FC's niet mondig genoeg waren om de ronduit slechte FC's (bijv. echolon) de mond te snoeren en te voorkomen dat slechte tactics keer op keer herhaald werden.

Achteraf is het bergafwaarts gegaan nadat MarvinNL afk is gegaan en zijn er teveel slechte spelers aangetrokken die het verpesten voor de betere. Op een bepaald moment werd alles met een tier 10 (of zelfs zonder) binnen gelaten.

Ik zat de laatste maand natuurlijk niet meer bij HARDS, maar alleen een communicatie probleem tussen FC's zou ik het niet noemen.
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:39:
ok, weer wat geleerd. Ga dan wel "testen", zijn een paar tanks die ik wil uitproberen, T29 bijv.
Ik zou overigens niet te veel uit gaan van je ervaringen op een testserver. Daar klooit iedereen wat aan en kun je veel makkelijker de boel ownen.

[Voor 15% gewijzigd door Plato112 op 03-04-2013 19:59]

Speed limits are like herpes.

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
Yar! Yar!

Babs out!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Gefeliciteerd! :)

Als ik het goed begrijp :P

[Voor 8% gewijzigd door Plato112 op 03-04-2013 20:10]

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02:35
Wordt een nederlandse boel daar bij de piraten :) Veel plezier daar!

• TRX
net een fin afgeknald.... kon me niet meer inhouden :/

wat zitten er soms eikels tussen

• ed31
Het spelverloop is heel anders op de testserver, niemand interesseert het echt of ie dood gaat of niet. Gecapped wordt er ook nauwelijks......iedereen zit er om zoveel mogelijk te pief paf poefen

• User
TRX schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:41:

Waar jij er nu dus 1 van bent. :O

• TRX
User schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:42:
[...]
Waar jij er nu dus 1 van bent. :O
ah onze meester die alles zo goed weet :z

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Enjoy the gold farmers :/

"Oooh Jeroen!"

• User
TRX schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:47:
[...]

ah onze meester die alles zo goed weet :z
Of ga je nu claimen dat teamkillers geen eikels zijn?

• psychoclown
See you on the main battle ship :w

:+

• TRX
User schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:07:
[...]
Of ga je nu claimen dat teamkillers geen eikels zijn?
ik claim niets. ik reageer louter op jouw botte reactie, zonder dat je ook maar weet wat er is gebeurd. maar goed, dat is jouw bekende eigenschap.

• User
TRX schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:25:
[...]

ik claim niets. ik reageer louter op jouw botte reactie, zonder dat je ook maar weet wat er is gebeurd. maar goed, dat is jouw bekende eigenschap.
Laat ik maar niets over jouw bekende eigenschap zeggen. :')

Maar komop, denk je nu serieus dat mensen denken van: "Goh, die TRX is zo'n fijne gast! Hij zit zomaar mensen af te schieten omdat ze hem niet aanstaan!" ,als ze deze opmerking zien?
TRX schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:41:

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Waarom moeten mensen hier altijd elkaar afmaken? Dat hoort in het spelletje. Niet in dit topic...

• User
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:41:
Waarom moeten mensen hier altijd elkaar afmaken? Dat hoort in het spelletje. Niet in dit topic...
Ik maak niemand af. Maar als mensen hier op het forum zetten dat ze weer is ff iemand ingame geteamkilled hebben, ja, daar krijg je commentaar op. Of is dat raar?

• psychoclown
Houdt het aub een keer gezellig voor een keer..
Ja TRX is een sukkel omdat hij teamkilled.
Ja User is een sukkel omdat hij er weer om moet reageren.

Zo dat is dat, nu verder met tanken!

• Mr_Size
LOL, zat net in een match met 6 (!) Panzer 1 C's in ons team, allemaal platooners.

http://tweakers.net/ext/f/s5A6Jgpqd5UiFtUECnFlMAEL/thumb.jpg

Dik unfair natuurlijk, die gasten gingen scouten als een malle waardoor ik in m'n wolverine en nog wat andere gasten de tanks voor het uitkiezen hadden :p Had meeste dmg gedaan, maar geen kills, zoveel chaos :D

• TRX
noem iemand anders ff een sukkel

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

TRX schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:55:
noem iemand anders ff een sukkel
afgelopen nu. Die discussie is klaar.

• User
psychoclown schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:53:
Ja User is een sukkel omdat hij er weer om moet reageren.
Quoted for truth!

En ja, ik weet dat ik hiermee jouw statement bevestig. <3

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:58:
[...]
Quoted for truth!

En ja, ik weet dat ik hiermee jouw statement bevestig. <3
Held. _/-\o_

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Volgens mij verpest ik voor best veel mensen het spelletje de laatste tijd door goldshells in de 105's van de P4 en de M4 te proppen.

Zo'n beetje elke tier 4 is te oneshotten.

En daardoor al een stuk of wat topguns gehaald.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ZUCHT.....http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_child.gif

• arnom
  • Laatst online: 24-06 10:50
Het gaat gezellig worden hier! Waar is mijn popcorn...

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_popcorn1.gif

• User
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:01:
Volgens mij verpest ik voor best veel mensen het spelletje de laatste tijd door goldshells in de 105's van de P4 en de M4 te proppen.

Dat is echt briljant inderdaad. :P Ik pak zelf ook geregeld de M4 Jumbo met 105mm goldderp, dikke armour en dikke damage. Laatst een keer een dubbel van 5.5k op dat ding, replay wordt binnenkortTM geupload. :*)

• psychoclown
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:01:

Dat vind ik het grote nadeel aan die tiers sinds ze die goldshells voor credits hebben uitgebracht.
Totaal geen problemen met de tanks of met het concept maar dat je zelfs gasten met 500 WN7 je nog oneshotten met de derp in je tier5 is wel lelijk :/

• arnom
Hee Shock: laat je nog wat achter voor in de auto zaterdag?

PZIV vind ik leuk spelen met de derp, maar niet zodanig dat ik er de hele tijd mee speel. Vind de T29 dan leuker (maar helaas al elite)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
arnom schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:04:

PZIV vind ik leuk spelen met de derp, maar niet zodanig dat ik er de hele tijd mee speel. Vind de T29 dan leuker (maar helaas al elite)
Able??

• arnom
Yep

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Al die in de buurt van Schipholgasten met hun aliassen....http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/facepalmic.gif

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weer een naam om te onthouden die ik aan een in-game name moet gaan koppelen.. :')

LOL @ hierboven! _O-

[Voor 13% gewijzigd door Nemean op 03-04-2013 22:06]

• psychoclown
arnom schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:04:

Ik zag laatst een match voorbijkomen in een elite T29 en dat zag er wel weer verleidelijk uit moet ik zeggen ;)
Maar ik moet me even focussen op de tanks die ik nu heb en waar ik de crew beter van wil hebben (voor de fun en voor ESL).
Dat vroeg ik mij ook al af!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

psychoclown schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:03:
[...]

Dat vind ik het grote nadeel aan die tiers sinds ze die goldshells voor credits hebben uitgebracht.
Totaal geen problemen met de tanks of met het concept maar dat je zelfs gasten met 500 WN7 je nog oneshotten met de derp in je tier5 is wel lelijk :/
Bwah, ik ben nog maar 2x iemand tegen gekomen die dat ook deed.

Het is namelijk wel duur. Bijna 3k per schot is niet misselijk. Ik maak ook pas echt leuk winst als ik met 7 schoten geen missers heb en allemaal schade hebben gedaan. 2x missen en 1x bouncen en je draait al verlies.

• arnom
psychoclown schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:06:
[...]

Ik zag laatst een match voorbijkomen in een elite T29 en dat zag er wel weer verleidelijk uit moet ik zeggen ;)
Maar ik moet me even focussen op de tanks die ik nu heb en waar ik de crew beter van wil hebben (voor de fun en voor ESL).

[...]

Dat vroeg ik mij ook al af!
Prettig kennismaken heren!

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:06:
Weer een naam om te onthouden die ik aan een in-game name moet gaan koppelen.. :')

LOL @ hierboven! _O-
Verschrikkelijk e, ik ben al zo slecht met namen. Waarom nemen niet meer mensen dezelfde alias eigenlijk... Zoals normale mensen O-)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:09:
[...]

Verschrikkelijk e, ik ben al zo slecht met namen. Waarom nemen niet meer mensen dezelfde alias eigenlijk... Zoals normale mensen O-)
Ja soms zit ik echt van... wie ben jij.. komt bekend voor.. maar ook weer niet.. :+

• arnom
Nemean schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:10:
[...]

Ja soms zit ik echt van... wie ben jij.. komt bekend voor.. maar ook weer niet.. :+
Jammer dat er nog geen voicechat is hier. Dan hoor je het misschien wel O-)

Enne: als je op mijn profiel hier kijkt, zul je misschien wel zien waar beide nicks vandaan komen.

[Voor 15% gewijzigd door arnom op 03-04-2013 22:16]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Snafu aka PanzerPunisher klinkt nou ook niet echt om bang van te worden ingame of wel dan..
Wat betreft Arnom....hmmm google eens...ben jij toch niet Able of wel??

Tijd om te gaan slapen morgen om 5 uur weer wekker..

[Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 03-04-2013 22:15]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

arnom schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:12:
[...]
Jammer dat er nog geen voicechat is hier. Dan hoor je het misschien wel O-)
Haha, dan misschien wel ja!
ShockWave schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:12:
Snafu aka PanzerPunisher klinkt nou ook niet echt om bang van te worden ingame of wel dan..
*Shockwave was lost on the deep internet.*

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nemean schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:15:

*Shockwave was lost on the deep internet.*
http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile-hiding.gif

[Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 03-04-2013 22:16]

• User
Hah, probeer mijn T.net nick maar eens te googlen! 8)

• psychoclown
ShockWave schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:12:

Tijd om te gaan slapen morgen om 5 uur weer wekker..
Neehee.. zucht.. geef maar hier dat keyboard zal ik het nog één keer voor je typen:

PanzerPrutser, nou dat is toch al veel beter zo? :+

• arnom
truste shock!
psychoclown schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:16:
[...]

Neehee.. zucht.. geef maar hier dat keyboard zal ik het nog één keer voor je typen:

PanzerPrutser, nou dat is toch al veel beter zo? :+
Dacht dat alleen Dynoobsu dat mocht zeggen?

[Voor 92% gewijzigd door arnom op 03-04-2013 22:17]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 04:04
We hebben het maar geadopteerd Able, was nogal een catchy naam :p

• arnom
Aha, ben het er eigenlijk wel mee eens. En tja, Shock moet PP en mij nog even te vriend houden (in ieder geval tot zaterdagavond volgens mij).

Maar ik zal het topic niet meer verstoren met mijn off-topic gedrag. Vanavond even geen battles, morgen en vrijdagavond hoop ik weer van de partij te zijn!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:17
VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:07:
[...]

Het is namelijk wel duur. Bijna 3k per schot is niet misselijk. Ik maak ook pas echt leuk winst als ik met 7 schoten geen missers heb en allemaal schade hebben gedaan. 2x missen en 1x bouncen en je draait al verlies.
De beste manier (edit: de manier waar je ook nog eens credits mee verdiend bedoel ik dan) is om niet 100% gold te schieten, voor veel van die lage tiers en ook zij en achterkanten van mediums heb je aan normale HE eigenlijk genoeg, je doet niet altijd de volle damage, maar vaak genoeg doe je 200+ en soms meer damage dan met de gold ammo en je kan veel meer schoten spammen, ipv dat je voorzichtig richt omdat de shell 3k kost.
Ik schat meestal de situatie in en als ik wat zwaardere tanks verwacht schakel ik meestal over op gold ammo, anders knal ik ze simpel af met normale HE.

[Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 03-04-2013 22:31]

erutangiS

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Klopt, ik schiet vaak ook niet puur met gold. Zeker als ik al wat gemist heb stap ik maar snel over op HE. Veel goedkoper.

Wel zouden ze het willen veranderen in 8.5.... Zal jammer zijn. Heb nu net zoveel lol en farmt veel vrije xp.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 04:04
Heb op elke tank altijd wel een paar goldshells mee maar op mijn SuperPershing shiet ik puur premium ammo, 99 van de 100 battles alsnog winst of iig quite.

• Mr_Size
toch wel jammer dat zo'n beetje je beste match ooit met de Stug verloren gaat :'(

http://tweakers.net/ext/f/bV5xVrcSTQ3c4QNVOZsZPmU9/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/RZp6KO1iuBOb8tCBJzmHZx3H/thumb.jpg

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Teams van de laatste weken (zeker nu in de vakantie)

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Niets meer, niets minder

edit: Wins / Battles 6 / 18 33.3%
Avg. / Total Exp. 519 / 11 883

IK HEB NOG 6 GAMES OP MIJN EIGEN WETEN TE WINNEN oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

:')

[Voor 47% gewijzigd door seriouzz op 03-04-2013 23:23]

• oosterhofjf
Avondje publics met publics gedaan met quantor en groet en het ging niet al te goed. Toen maakten we de switch naar tier 10 en daarna alles gewonnen :P Geen idee wat mijn gemiddelde xp, dmg en eff rate is, maar ieder geval hoog :)

Heel de avond met de T62A gespeeld en het is een geweldige tank! continue potjes met 3k + damage zelfs eentje met 6k

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

oosterhofjf schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:25:
Avondje publics met publics gedaan met quantor en groet en het ging niet al te goed. Toen maakten we de switch naar tier 10 en daarna alles gewonnen :P Geen idee wat mijn gemiddelde xp, dmg en eff rate is, maar ieder geval hoog :)

Heel de avond met de T62A gespeeld en het is een geweldige tank! continue potjes met 3k + damage zelfs eentje met 6k
Ik ben ook wel benieuwd naar de T62A, heb net de T54 geresearched maar ik moet nog zoveel tanks kopen :-(

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:51
Ik ben nog bezig met de T-44, die is op een zijspoor gekomen toen ik de T49 en daarnaar de Hellcat kocht... Moet ik weer eens wat vaker meespelen zodat de grind richting T-54 eens kan gaan beginnen.

Vandaag een goede dag gedraaid en vooral daarstraks, 20 battles met Pariah en Russian, 3 losses :). Meest memorabele battle was toch wel op Erlenberg... een flank met een paar tier 9s en tier 8 tanks tegen gehouden met onze Type 59's.. terwijl we ook nog door arty bestookt werden. Team kwam helpen en die flank opgerold, lekkere damage kunnen uitdelen aan 4 tier 9 tanks.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Today was a good day, enkel wat tier 8 dubbels gedaan en een CW maar toch :)
Enkel op de 110 wilde het niet zo vlotten, telkens >3k damage maar helaas 1 van de 3 weten te winnen en alsnog een average exp van >1k op die 3 110 battles.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01

Thompson

Beeromaniac

Vandaag voor het eerst een 1st class medaille gehaald. En nog wel met de M3 Lee, wat ik echt een schijttank vind... :9 Had een lucky ronde, kwam elke keer precies op het juiste moment :) 4 kills en nog 2 andere over de helft kapot geschoten.

Beeromaniac

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:45

themaxter

Bugged..

Heb alleen net nog even wat battles gedaan, wel beetje pech met de teams, doe je in je tier 7 td meer damage dan alle tier 8 tanks (5 stuks) bij elkaar :N

Ik heb wel het idee dat ik weer een stap heb gemaakt in mijn spel, betere situational awareness en ook in verhouding veel meer damage en kill/deathratio.

Laatste week zelfs een efficiency en wn7 van bijna 2000 :)

• oosterhofjf
themaxter schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:23:
Heb alleen net nog even wat battles gedaan, wel beetje pech met de teams, doe je in je tier 7 td meer damage dan alle tier 8 tanks (5 stuks) bij elkaar :N

Ik heb wel het idee dat ik weer een stap heb gemaakt in mijn spel, betere situational awareness en ook in verhouding veel meer damage en kill/deathratio.
[afbeelding]
Binnenkort weer platoontje doen? Geven we de faalteams gewoon geen kans. Net als gisteren ;) (ofja eergisteren nu)

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

psychoclown schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:07:
Today was a good day, enkel wat tier 8 dubbels gedaan en een CW maar toch :)
Enkel op de 110 wilde het niet zo vlotten, telkens >3k damage maar helaas 1 van de 3 weten te winnen en alsnog een average exp van >1k op die 3 110 battles.
Hier was het weer of heel dik winnen of heel dik verliezen en hele avond solo gespeeld :-(. Niet echt lekker dus want bij de losses bijna geen damage kunnen doen omdat we gewiped werden en het aantal 0-damage penetrations zijn niet te tellen vanavond.

Edit: Meer mensen last van het feit dat het WoT officiële forum het niet doet?

[Voor 6% gewijzigd door Plato112 op 04-04-2013 00:39]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01

Thompson

Beeromaniac

Plato112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:30:
[...]

Hier was het weer of heel dik winnen of heel dik verliezen en hele avond solo gespeeld :-(. Niet echt lekker dus want bij de losses bijna geen damage kunnen doen omdat we gewiped werden en het aantal 0-damage penetrations zijn niet te tellen vanavond.

Dat begrijp ik sowieso nog niet echt... Didn't penetrate of bounced, ok dan doe je geen dmg. Maar penetration en dan geen dmg? Hoe kan dat dan?

Beeromaniac

• psychoclown
themaxter schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:23:

[afbeelding]
Vanavond had het platoontje ook nog een pot 8 kills en veruit de meeste damage als tier 8 in een dikke tier 10 pot ;)

Keep up the good work maxter, snel even je skills in de 2v2 testen ;)
Plato112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:30:
[...]

Daar is solo soms gewoon niet tegen op te boksen helaas :)
Thompson schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:43:
[...]

Dat begrijp ik sowieso nog niet echt... Didn't penetrate of bounced, ok dan doe je geen dmg. Maar penetration en dan geen dmg? Hoe kan dat dan?
Critical hit, damage is dus volledig 'geabsorbeerd' door een module want ook die hebben HP.
Helaas gebeurt het soms gewoon irritant vaak dat je er echt moedeloos van wordt,,

• oosterhofjf
Thompson schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:43:
[...]

Dat krijg je bij tanks die meerdere lagen armour hebben. Mooie voorbeeld is de superpershing. Je kan schieten wat je wilt, maar je komt gewoon niet door de voorkant van dat ding heen. Heel de tijd hoor je dan pen 0 dmg.

Anders is het gewoon 'works as intended' klinkt als: met een dikke shell een light tank raken en dan horen: we hit them hard! :+

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06-2017

mad_max234

AMD Athlon II M320

Of in tier5 de AT-2. Kan je mooi gebruiken om mee naar voren te trekken, gewoon achter de at-2 blijven en meeste schieten dan op de front van at-2 met bijvoorbeeld twee heavy's erachter die de at-2 als bescherming gebruiken. Leuk in bergpas map en zo, waar je bijna geen flanken hebt die aangevallen kan worden. :)

Zelfs gold shell(tier5 tanks) komen er van meeste(allemaal?) niet doorheen.
Hull Armor 203/101/101 mm

http://wotguru.com/wp-con.../2013/03/AT2_Frontal1.jpg

[Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 04-04-2013 01:14]

-Andere hobby- -

• TRX
seriouzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:49:
Teams van de laatste weken (zeker nu in de vakantie)

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
is het vakantie :?
Niets meer, niets minder

edit: Wins / Battles 6 / 18 33.3%
Avg. / Total Exp. 519 / 11 883

IK HEB NOG 6 GAMES OP MIJN EIGEN WETEN TE WINNEN oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

:')
feli :+

• Mickroz
  • Laatst online: 30-05 14:23

Mickroz

Mickroz#2491

gisteren 100% winst! :D had alleen maar 5 potjes gedaan :P

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• SimpelenLeuk
Gisteren een Sandriver encounter gespeeld in mijn type 58. Ik gelijk vooruit naar westelijke zandheuvel en uiteindelijk op een hele simpele maneir 3k dmg kunnen schieten en dat voor een tier 6 medium tankje. Gelijk ace te pakken :P
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee