Hoofdzakelijk 8, maar je komt af en toe tier 9 tegen.oosterhofjf schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:46:
alleen tegen tier 9 en hoger zal het lastig wordenIs de matchmaking gefixt tot tier 8?
Ik verlies de laatste tijd bijna alle potjes. Om eerlijk te zijn wordt ik er een beetje gek van. Was tevreden met een winratio van zo'n 53% ik zit inmiddels al op ongeveer 49,2%. Terwijl ik bijna elk potje wel bij de top 5 zit met damage...
Heh, ik zit ook met een "klein" zilvertekort... afgelopen weekend de King Tiger en (als ik al mn free xp nu ga gebruiken) de IS3.
Maar ja, om die te kopen en uit te rusten moeten er eerst véél credits bij elkaar worden geharkt. Ik zat al een beetje op zwart zaad omdat ik bij de laatste aanbiedingen de M4 en Panther had gekocht (die staan sinds die tijd zonder crew te roesten in de garage). Dus; credits grinden
Ik heb de premium T34, maar vraag me af of ik dat voor de afwisseling niet net zo goed kan combineren met b.v. mijn IS? (verder zo'n beetje iedere duitse tier 6/7 in de garage).
Maar ja, om die te kopen en uit te rusten moeten er eerst véél credits bij elkaar worden geharkt. Ik zat al een beetje op zwart zaad omdat ik bij de laatste aanbiedingen de M4 en Panther had gekocht (die staan sinds die tijd zonder crew te roesten in de garage). Dus; credits grinden

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
de IS met idiotgun maakt lekker veel credits. Schade is lager dan de 122mm's, maar, wel 750 gold minder per schot. Ook is de idiot een stuk accurater en heb ik er minder vaak gekke bounces mee. Ook kun je dan de IS-85 koepel gebruiken, die lekker snel draait. Eigenlijk heb je dan een soort medium.
People as things, that’s where it starts.
Je moet nu spelen met de jagdpanther dan, had gister een potje die mij 30k credits opleverde!Seraphin schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:18:
Heh, ik zit ook met een "klein" zilvertekort... afgelopen weekend de King Tiger en (als ik al mn free xp nu ga gebruiken) de IS3.
Maar ja, om die te kopen en uit te rusten moeten er eerst véél credits bij elkaar worden geharkt. Ik zat al een beetje op zwart zaad omdat ik bij de laatste aanbiedingen de M4 en Panther had gekocht (die staan sinds die tijd zonder crew te roesten in de garage). Dus; credits grindenIk heb de premium T34, maar vraag me af of ik dat voor de afwisseling niet net zo goed kan combineren met b.v. mijn IS? (verder zo'n beetje iedere duitse tier 6/7 in de garage).
Hoeveel tijd is "de laatste tijd"? Een paar dagen? Dan zegt het niet zoveel en is het waarschijnlijk een kwestie van volhouden. Een paar weken / 300+ matches? Dan is het wellicht een trend waar je zelf wat mee te maken hebt.Odyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:18:
Ik verlies de laatste tijd bijna alle potjes. Om eerlijk te zijn wordt ik er een beetje gek van. Was tevreden met een winratio van zo'n 53% ik zit inmiddels al op ongeveer 49,2%. Terwijl ik bijna elk potje wel bij de top 5 zit met damage...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Dure grap klinkt die ISVasZaitsev schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:24:
de IS met idiotgun maakt lekker veel credits. Schade is lager dan de 122mm's, maar, wel 750 gold minder per schot. Ook is de idiot een stuk accurater en heb ik er minder vaak gekke bounces mee. Ook kun je dan de IS-85 koepel gebruiken, die lekker snel draait. Eigenlijk heb je dan een soort medium.
Ja toch al wel zo'n 300/400 matches, maar ik weet niet wat ik verkeerd doe sta vaak goed qua exp/damage en daarnaast heb ik mijn speelstijl ook niet echt veranderd.Whuzz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:27:
[...]
Hoeveel tijd is "de laatste tijd"? Een paar dagen? Dan zegt het niet zoveel en is het waarschijnlijk een kwestie van volhouden. Een paar weken / 300+ matches? Dan is het wellicht een trend waar je zelf wat mee te maken hebt.
Zo'n beetje elke tier 7/8 shell kost rond de 1000 credits, iets minder voor een HE.
Dus, als je vaak mist, of veel bounced, dingen waar ik veel last mee heb bij de D-25T en D-2-5T kanonnen, kost dat een heleboel poen. De Idiot en de BL-9 hebben die problemen niet. Terwijl een Idiot dezelfde penetratie heeft.
Maar, de IS kan dus vooral met de Idiotgun lekker veel credits opleveren. Maar, Tier 7 is de eerste tier waar je bij "mwah" potjes geld kan verliezen zonder premium. Vooral omdat het repareren van je tank vrij prijzig is [10k soms] en munitie ook prijzig is [10x een 122mm shell is 10k+]
Dus, als je vaak mist, of veel bounced, dingen waar ik veel last mee heb bij de D-25T en D-2-5T kanonnen, kost dat een heleboel poen. De Idiot en de BL-9 hebben die problemen niet. Terwijl een Idiot dezelfde penetratie heeft.
Maar, de IS kan dus vooral met de Idiotgun lekker veel credits opleveren. Maar, Tier 7 is de eerste tier waar je bij "mwah" potjes geld kan verliezen zonder premium. Vooral omdat het repareren van je tank vrij prijzig is [10k soms] en munitie ook prijzig is [10x een 122mm shell is 10k+]
Ben je in die matches wellicht een (of meer) tier(s) omhoog gegaan? Wellicht dat je wat te snel bent "doorgegroeid" en nu simpelweg tegen spelers komt die meer ervaring hebben en/of tegen andere types tanks die je nog niet goed beheerst/kent.Odyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:34:
[...]
Ja toch al wel zo'n 300/400 matches, maar ik weet niet wat ik verkeerd doe sta vaak goed qua exp/damage en daarnaast heb ik mijn speelstijl ook niet echt veranderd.
weet ik niet zeker eigenlijk, misschien een keer testen op clan maatjes.. ik zal als ik wat meer tijd heb ff testen..Whuzz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:31:
[...]
Houd dat ook rekening met gunrammers, BIA, enz? Zo niet lijkt het me een nogal linke mod als je er op gaat vertrouwen. Denk je nog een seconde te hebben, wordt je vol in je waffel geschoten door die TD met zijn grote gun + rammer + BIA + vents.
en over waar de vijand vandaan schiet is toch ook al in de game aanwezig.. alleen deze is duidelijk.. rood is een hit met de richting waar het vandaan kwam met een timer.. en oranje voor een bounce... ik vind het wel makkelijk..:)
ach er zijn zoveel dingen in het spel waar je kleine voordelen mee behaald die op het randje zitten..
(gold ammo, weakspot skins, arty zoom.. enz enz)
VasZaitsev schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:37:
Zo'n beetje elke tier 7/8 shell kost rond de 1000 credits, iets minder voor een HE.
Maar, de IS kan dus vooral met de Idiotgun lekker veel credits opleveren. Maar, Tier 7 is de eerste tier waar je bij "mwah" potjes geld kan verliezen zonder premium. Vooral omdat het repareren van je tank vrij prijzig is \[10k soms] en munitie ook prijzig is \[10x een 122mm shell is 10k+]

Ah, gold in plaats van credits.
Foutje.
Foutje.
Die print momenteel echt moneyOdyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:24:
[...]
Je moet nu spelen met de jagdpanther dan, had gister een potje die mij 30k credits opleverde!
Maak zelf bijna meer gemiddelde winst met de AMX 50 100 dan met de T34 en die eerste vind ik ook nog tig keer leuker. Moet wel bekennen dat ik de T34 bijna niet aanraak, vorige week 4x van stal gehaald maar echt veel plezier beleef ik er niet aan en de winst is magertjes.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja dat is wel mogelijk op zich, maar ja zoals ik al wel zei mijn damage is prima. Maar misschien dat ik mijn rol gewoon niet goed invul. Ach zolang ik maar niet lager kom dan 45% vind ik het prima;)Whuzz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:39:
[...]
Ben je in die matches wellicht een (of meer) tier(s) omhoog gegaan? Wellicht dat je wat te snel bent "doorgegroeid" en nu simpelweg tegen spelers komt die meer ervaring hebben en/of tegen andere types tanks die je nog niet goed beheerst/kent.
Ik doe dailies met mijn Lowe, vind de tank ook helemaal niet leuk meer, zeker niet als ik ook bezig ben met de KT. Is precies dezelfde tank, maar dan aan 80%. Iets trager, lomper, minder rof, minder bounce...
brengt wel nog altijd heel goed centjes binnen en sinds dit weekend heb ik eindelijk mijn derde skill helemaal vol, nog wat extra XP verzamelen derop en dan retrainen naar de indienpanzer.
De JP is idd gewoon zoveel meer fun en nu brengt hij heel aardig centjes binnen met de lange 88.
brengt wel nog altijd heel goed centjes binnen en sinds dit weekend heb ik eindelijk mijn derde skill helemaal vol, nog wat extra XP verzamelen derop en dan retrainen naar de indienpanzer.
De JP is idd gewoon zoveel meer fun en nu brengt hij heel aardig centjes binnen met de lange 88.
heeft iemand de Chinese Tier 10 Heavy, de 113?
Hoe rijdt deze etc. Hoe doet hij het vergeleken met de is4 en is7?
moet nog ongeveer 100k exp voor deze 113. Heb deze tank helaas niet gespeeld op de testserver
moet nog ongeveer 100k exp voor deze 113. Heb deze tank helaas niet gespeeld op de testserver
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hoeveel winst maak je met die AMX?psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:45:
Maak zelf bijna meer gemiddelde winst met de AMX 50 100 dan met de T34 en die eerste vind ik ook nog tig keer leuker. Moet wel bekennen dat ik de T34 bijna niet aanraak, vorige week 4x van stal gehaald maar echt veel plezier beleef ik er niet aan en de winst is magertjes.
20-40k zit er wel dik in geloof ik.
Met de BatChat weet ik er over het algemeen ook wel aardig winst uit te slepen
Met de BatChat weet ik er over het algemeen ook wel aardig winst uit te slepen
Beste premium tank tot nu toe is moeilijk te zeggen, persoonlijk zeg ik de T34.
Heb ~800 matches in mijn Löwe nu en ~200 in mijn T34 en ik kan je vertellen dat de T34 toch echt beter gaat dan de Löwe, je gun doet meer damage, je hebt goede depression op je gun en je bent veel mobieler (T34 is bijna 30 ton lichter met dezelfde aantal horsepower).
De SuperPershing, Type59 en Fcm50T zijn mediums met relatief weake guns, niet mijn speelstijl al heb ik wel de Type59 maar kan hem niet echt prettig vinden.
In de higher tier TD's (Su-122-44 en SU100Y) moet ik zeggen dat bijde erg fijn zijn, de SU-122-44 heeft meer mobility, een snellere gun en beter armour waar de SU-100Y een dikke gun heeft maar geen armour. Echter is hij wel verbazend wendbaar.
Heb ~800 matches in mijn Löwe nu en ~200 in mijn T34 en ik kan je vertellen dat de T34 toch echt beter gaat dan de Löwe, je gun doet meer damage, je hebt goede depression op je gun en je bent veel mobieler (T34 is bijna 30 ton lichter met dezelfde aantal horsepower).
De SuperPershing, Type59 en Fcm50T zijn mediums met relatief weake guns, niet mijn speelstijl al heb ik wel de Type59 maar kan hem niet echt prettig vinden.
In de higher tier TD's (Su-122-44 en SU100Y) moet ik zeggen dat bijde erg fijn zijn, de SU-122-44 heeft meer mobility, een snellere gun en beter armour waar de SU-100Y een dikke gun heeft maar geen armour. Echter is hij wel verbazend wendbaar.
De heavy en medium uit de Chinese lijn gebruiken dezelfde gun bij tier 10. De gun van de medium herlaadt ook nog eens sneller, dus ik ben bang dat je de verkeerde keuze gemaakt heb.Bean77 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:53:
heeft iemand de Chinese Tier 10 Heavy, de 113?
| system specs |
De medium zet je toch niet in in de plaats van een heavy dus opzich is de keuze vrijwel gelijk.ride277 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:01:
[...]
De heavy en medium uit de Chinese lijn gebruiken dezelfde gun bij tier 10. De gun van de medium herlaadt ook nog eens sneller, dus ik ben bang dat je de verkeerde keuze gemaakt heb.
De 113 is naar wat ik hoor redelijk gelijkend met de prestaties van de IS7.
Met de T34 zit je al gemiddeld aan de 40-80k winst. Je kan dus niet echt zeggen dat de 50-100 een betere winst oplevert. Met 2k schade op de T34( wat gemiddeld easy te doen is ) haal je met premium account 60k per battle.
Inderdaad is die batchat wel een lekkere voor credits. Nadeel is alleen dat een splash op 2 km afstand al schade aan dat ding doet. Vooral vervelend met 5 tier 7-8 arties.
Het was trouwens wel raak dit weekend met high tier arties. Heb denk ik 95% van de potjes met minimaal 5 tier 7-8 arties gedaan. Is echt geen reet aan.
Mijn e5 vond het ook allemaal niet zo prettig. Driekeer frontal geoneshot door een Gwtiger in 15 battles.
Lijkt wel of die dingen een fetish voor me hebben:)
Inderdaad is die batchat wel een lekkere voor credits. Nadeel is alleen dat een splash op 2 km afstand al schade aan dat ding doet. Vooral vervelend met 5 tier 7-8 arties.
Het was trouwens wel raak dit weekend met high tier arties. Heb denk ik 95% van de potjes met minimaal 5 tier 7-8 arties gedaan. Is echt geen reet aan.
Mijn e5 vond het ook allemaal niet zo prettig. Driekeer frontal geoneshot door een Gwtiger in 15 battles.
Lijkt wel of die dingen een fetish voor me hebben:)
De armour waardes van de voorkant zijn voor de medium en heavy identiek. De medium is trouwens wel iets langzamer dan de heavy. De medium kan je beter spelen als een support heavy, en de heavy meer als een medium, omdat deze sneller is. IS4 and IS7 zijn beide brawlers, en de 113 is dat allesbehalve vanwege zijn slechte armour.psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:02:
[...]
De medium zet je toch niet in in de plaats van een heavy dus opzich is de keuze vrijwel gelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door ride277 op 02-04-2013 16:12 ]
| system specs |
Deels een kwestie van voorkeur denk ikjantje 2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:06:
Met de T34 zit je al gemiddeld aan de 40-80k winst. Je kan dus niet echt zeggen dat de 50-100 een betere winst oplevert. Met 2k schade op de T34( wat gemiddeld easy te doen is ) haal je met premium account 60k per battle.
Ja inderdaad ik denk ook dat dat het belangrijkste is. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur en dat zie je meestal ook wel terug in de speelstijl. Daarom moet je ook altijd een premium tank nemen die je ligt. Credits grinden wordt pas leuk, als de tank ook leuk is.
Al is de 50-100 wel gewoon beter in het winnen van battles. Ik merk vaak dat de mobiliteit van de T34 net niet goed genoeg is om op tijd te kunnen decappen of een andere kant te ondersteunen mocht het nodig zijn. Ga je dan te vroeg kan het onnodig zijn en verpest je je eigen income/stats/damage ga je te laat verlies je de game. Met een mobiele tank is het veel makkelijker om die game te bepalen op zulke momenten.
Een ander probleem is de rush. Komt niet vaak voor maar mocht je nu eens een slimme tegenstander tegen komen die je hulldown/sidescrape/ track eating tricks doorziet en je rusht met een high rate of fire gun en zijn 9 lemming maatjes houdt het wel een beetje op met die t34.
Al is de 50-100 wel gewoon beter in het winnen van battles. Ik merk vaak dat de mobiliteit van de T34 net niet goed genoeg is om op tijd te kunnen decappen of een andere kant te ondersteunen mocht het nodig zijn. Ga je dan te vroeg kan het onnodig zijn en verpest je je eigen income/stats/damage ga je te laat verlies je de game. Met een mobiele tank is het veel makkelijker om die game te bepalen op zulke momenten.
Een ander probleem is de rush. Komt niet vaak voor maar mocht je nu eens een slimme tegenstander tegen komen die je hulldown/sidescrape/ track eating tricks doorziet en je rusht met een high rate of fire gun en zijn 9 lemming maatjes houdt het wel een beetje op met die t34.
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 02-04-2013 16:15 ]
Thanks. Hmm mogelijk wordt de 113 nog interessant als de is7 zijn nerf zou krijgen.psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:02:
[...]
De medium zet je toch niet in in de plaats van een heavy dus opzich is de keuze vrijwel gelijk.
Ondertussen maar eens gaan bedenken wat de volgende tree zal worden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
is7 een nerf? Waarom zou dat nou weer moeten?

De IS7 krijgt juist een buff
Ik dacht dat de IS-7 een snelheids buff zou krijgen. (* te langzaam)
Trouwens volgende week het volgende event: 2nd Anniversary World of Tanks Europe.
Het schijnt dat er dan een berg tanks in de uitverkoop gaan. Tijd om wat credits op te sparen
Trouwens volgende week het volgende event: 2nd Anniversary World of Tanks Europe.
Het schijnt dat er dan een berg tanks in de uitverkoop gaan. Tijd om wat credits op te sparen
[ Voor 3% gewijzigd door Knowuse op 02-04-2013 16:33 ]
Shuttle st20g5
Ik verwacht eigenlijk wel dat de T9 weer in de aanbieding komen. Dit is echt zo'n event dat ze bijv de tier 9s voor de t8 prijzen doen. Net zoals bij de Golden Joystick. Ook omdat er geen paasevent is geweest lijkt me dit een goede mogelijkheid.
Ik heb liever dat ze x5 exp doenKnowuse schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:33:
x5 XP is bagger. Heb liever x2 of x3 crew experience en korting op consumables en/of tanks.
Ik gok op een gratis tier 2/3 tank. En een zooi tanks in de aanbieding, en een x3.
En ik hoop op een gratis tier 3, zooi tanks [inclusief de T29 en de Jagdpanzer 4 50% korting], 200% inkomsten en x5 xp de eerste keer.
En ja, dat gaat nooit gebeuren
En ik hoop op een gratis tier 3, zooi tanks [inclusief de T29 en de Jagdpanzer 4 50% korting], 200% inkomsten en x5 xp de eerste keer.
En ja, dat gaat nooit gebeuren
Mits ze de accelleratie ook iets omhoog gooien is het alsnog een buff die enigszins schijn is.Knowuse schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:33:
Buff in Weight/Power ratio zou de acceleratie moeten verhogen als je het mij vraagt.psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:47:
[...]
Mits ze de accelleratie ook iets omhoog gooien is het alsnog een buff die enigszins schijn is.

Nu weer he 2,2k damage 0,6k damage aangewezen en 3 kills in mijn jagdpanther. En het potje weer verloren vind het op zich niet zo erg aangezien mijn exp en credits nog prima zijn maar ja me win/loss ratio gaat eraan.
Is dat wel zo?hopiconjo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:25:
SU-122-44.Blijf dat echt heerlijke tank vinden. Maak zelfs met gold shells genoeg winst
Reden dat ik voor de JT8.8 ging en niet de (goedkopere) SU-122-44 was het verschil in prijs van shells. De JT kost 252 per shell, de SU 1025. Die 1025 koopt je 390 damage en 175 pen. De 252 koopt me 'slechts' 240 damage, maar wel 203 pen, en met 48% hogere RoF doet de JT8.8 nagenoeg evenveel dpm voor een derde van de ammokosten van de SU - en dat is zelfs zonder rekening te houden met het verschil in pen en accuracy waardoor je meer raak schiet en schade aanricht met de JT8.8.
Het is me dan ook te doen om profit, niet income, en op papier leek de JT8.8 dat het best te leveren. Met 2800 damage 79k profit verdienen wijst er ook op dat het in prakijtk zeker niet tegenvalt.
En tja, dat het een trage mastodont is - lig ik niet wakker van. Sterker nog de manier waarop je op je front armour kunt bouncen doet me erg denken aan m'n Tiger II, dus defensieve speelstijl is vergelijkbaar.
Oslik blyat! Oslik!
ik zit op 48%Odyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:47:
[...]
Ja dat is wel mogelijk op zich, maar ja zoals ik al wel zei mijn damage is prima. Maar misschien dat ik mijn rol gewoon niet goed invul. Ach zolang ik maar niet lager kom dan 45% vind ik het prima;)
ik speel geen platoons, geen cw
zou ik niet erg vinden
had ik ook al gehoord.... ben heel benieuwd wat wot hiermee gaat doen. nog een gratis tank misschien?Knowuse schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:33:
ja dan komen er nog meer gekken online

de keuze heeft dus heel veel met speelstijl te makendion_b schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:11:
[...]
Is dat wel zo?
Reden dat ik voor de JT8.8 ging en niet de (goedkopere) SU-122-44 was het verschil in prijs van shells. De JT kost 252 per shell, de SU 1025. Die 1025 koopt je 390 damage en 175 pen. De 252 koopt me 'slechts' 240 damage, maar wel 203 pen, en met 48% hogere RoF doet de JT8.8 nagenoeg evenveel dpm voor een derde van de ammokosten van de SU - en dat is zelfs zonder rekening te houden met het verschil in pen en accuracy waardoor je meer raak schiet en schade aanricht met de JT8.8.
Het is me dan ook te doen om profit, niet income, en op papier leek de JT8.8 dat het best te leveren. Met 2800 damage 79k profit verdienen wijst er ook op dat het in prakijtk zeker niet tegenvalt.
En tja, dat het een trage mastodont is - lig ik niet wakker van. Sterker nog de manier waarop je op je front armour kunt bouncen doet me erg denken aan m'n Tiger II, dus defensieve speelstijl is vergelijkbaar.
als je een logge tank echt niks aan vind, zal de SU een betere keus zijn. kies je voor de jagd en vind je er geen ruk aan, levert ie ook weinig meer op.
Inderdaad topsnelheid is niet interessant, die is goed genoeg.psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:47:
[...]
Mits ze de accelleratie ook iets omhoog gooien is het alsnog een buff die enigszins schijn is.
Wendbaarheid en/of acceleratie is waar het om gaat en ook de reden dat ik de T110E5 veel fijner vind.
Over de T34. Ik maak over het algemeen wel meer winst op m'n T34 want daar zit ik regelmatig aan de 100k en dat ik echt vergeten met m'n AMX 50 100. Maar de T34 komt ook hier bijna nooit meer van stal want hij is me veel te traag en log. AMX 50 is veel leuker vooral in platoon, solo niet altijd even leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door Plato112 op 02-04-2013 17:30 ]
Speed limits are like herpes.
Anoniem: 110209
Ik ben eiglk 2 min of meer dezelfde lijnen aan 't grinden, namelijk de franse lights die naar de batchat gaat en de usa lights die naar de t54 gaat......
Ben bij beide bij tier 8 (fransen al iets verder), welke adviseren jullie om voorrang te geven? Heb met beiden veel lol, lights/mediums liggen mij wel.....
Ik kan beter 1 lijn focussen en tussendoor credits grinden want die zijn hard nodig om de toptiers binnen te harken
Ben bij beide bij tier 8 (fransen al iets verder), welke adviseren jullie om voorrang te geven? Heb met beiden veel lol, lights/mediums liggen mij wel.....
Ik kan beter 1 lijn focussen en tussendoor credits grinden want die zijn hard nodig om de toptiers binnen te harken
Ik heb wel plezier van de T34, maar ik verlies gewoon teveel potjes ermee, alleen waar ik met de SP geen damage deed, doe ik nu met de T34 wel, heb nu nog niet zoveel potjes gespeeld ermee, maar zit op 42% winrate met de T34.
en ja als je je stats een beetje aan het oppoetsen bent, dan blijft deze maar in de garage staan.
en ja als je je stats een beetje aan het oppoetsen bent, dan blijft deze maar in de garage staan.
Batchat en t57 zijn allebei zeer goed en worden allebei veel gebruikt in TC en CW, hoewel de T57 iets minder.Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:37:
Ik ben eiglk 2 min of meer dezelfde lijnen aan 't grinden, namelijk de franse lights die naar de batchat gaat en de usa lights die naar de t54 gaat......
Zal er op neer komen wat je zelf prettig vind. Snel en makkelijk een map kunnen overcrossen en overal waar je wil mensen lastig vallen /afmaken. Of wil je een redelijk langzame tank met ietsje meer armor maar met 1 van de hoogste DPS van de game.
Hmm, apart ik heb de T34 ook en ik zit bijna op 60% winrate na 183 games met die tank. Het is dat de reload voor mijn gevoel iets te lang is, anders zou dit 1 van mijn favo tanks zijnMickroz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:14:
Ik heb wel plezier van de T34, maar ik verlies gewoon teveel potjes ermee, alleen waar ik met de SP geen damage deed, doe ik nu met de T34 wel, heb nu nog niet zoveel potjes gespeeld ermee, maar zit op 42% winrate met de T34.
Wat hierboven al is gezegd over de premium tanks, het ligt gewoon heel erg aan je speelstijl.
Ik heb de belangrijkste premium tanks op de Jagdtiger 8.8 en IS6 na en waar ik vroeger heel veel in de lowe heb gespeeld vind ik het nu gewoon een te logge tank en die staat dus ook al maanden stof te happen.
Wat mijzelf betreft vind ik de T34 en Type de leukste, maar die laatste is helaas niet meer te koop.
ik heb er ook nog maar 48 potjes op zitten hoor, maar kom gewoon in rot potjes, en dat had ik met de SP ook, op de 1 of andere manier gaan premium tanks en ik niet samen met de MM.
Het stomme is toen ik de SP nog had, ging het in mijn minimaus en type ook klote, SP verkocht en de minimaus en de type gingen weer beter.
Met de T34 heb ik weer hetzelfde, dus nu heb ik maar mijn minimaus verkocht, speelde daar toch bijna niet meer mee, hopenlijk trekt het weer een beetje recht.
Het stomme is toen ik de SP nog had, ging het in mijn minimaus en type ook klote, SP verkocht en de minimaus en de type gingen weer beter.
Met de T34 heb ik weer hetzelfde, dus nu heb ik maar mijn minimaus verkocht, speelde daar toch bijna niet meer mee, hopenlijk trekt het weer een beetje recht.
Volgens mij is er een statistiek site waarin bijgehouden wordt wat de gemiddelde credit inkomen van een tank is. ik heb alleen het linkje niet meer bij de hand. Er staat mij bij dat de type op 1 staat, gevolgd door de jagt8.8
Odem Mortis ook op de professionele tour gegaan.
Voor de mensen in een clan, die battles op de planning hebben staan, even een vraag. Hebben jullie ook problemen met de Battle Schedule? Deze laat bij mij geen battles zien... niet in Chrome en niet in Firefox... heb al F5 en CTRL + F5 gedaan, maar geen resultaat
.. Nogal erg irritant aangezien het lastig is om dan uit te zoeken welke battles er zijn als er nog niemand online is...
edit//Odem Mortis Going Professional
Odem Mortis is a name many of you will be familiar with, as they are one of the best known teams in the European eSports world. Last year they scored big several times, and took part in the biggest ESL and Wargaming.net tournaments around. Ural Steel, Intel Extreme Masters, World Cyber Games, you name it, they did it all!
There are just a handful of professional WoT teams in the entire world and only two of those are in Europe, with Lemming Train having gone pro last week. Now we are proud to announce that Odem Mortis have joined the ranks of the DragonBorns.net professional eSport team, and will be fighting under a changed name during the World of Tanks Pro League!
This means that there will be a total of three professional teams participating in the first season of the league! Let’s see if these dragonborns can blow up tanks as well as they can blow fire!
Voor de mensen in een clan, die battles op de planning hebben staan, even een vraag. Hebben jullie ook problemen met de Battle Schedule? Deze laat bij mij geen battles zien... niet in Chrome en niet in Firefox... heb al F5 en CTRL + F5 gedaan, maar geen resultaat
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 02-04-2013 20:09 ]
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik was lekker bezig mijn gemiddeldes omhoog te werken (54% win over 3000 battles) en vervolgens de laatste 500 battles onder de 50%, terwijl mijn eff en wn7 gelijk blijvenOdyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:18:
GOT gejoined en wat meer platoonen, kijken of ik mijn mojo terugvind
Dat komt door de serversplit van de frontpage en het CW gedeelte, daardoor zijn sommige CW onderdelen bugged geworden.wsLy schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:04:
Odem Mortis ook op de professionele tour gegaan.
[...]
edit//
Voor de mensen in een clan, die battles op de planning hebben staan, even een vraag. Hebben jullie ook problemen met de Battle Schedule? Deze laat bij mij geen battles zien... niet in Chrome en niet in Firefox... heb al F5 en CTRL + F5 gedaan, maar geen resultaat.. Nogal erg irritant aangezien het lastig is om dan uit te zoeken welke battles er zijn als er nog niemand online is...
Wat betreft het OM team meen ik dat dat een 'tijdelijk' iets is
Ok merci. Het is in ieder geval echt gigantisch irritant.... Wist niet of er CWs waren vanavond, toen hoorde ik dat er CWs waren. Fijn dat dit bugged ispsychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:23:
[...]
Dat komt door de serversplit van de frontpage en het CW gedeelte, daardoor zijn sommige CW onderdelen bugged geworden.
Wat betreft het OM team meen ik dat dat een 'tijdelijk' iets is

excuses, betrof idd de snelheid. Eigenlijk ook wel logisch dat het een buff is want tis een rusKnowuse schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:33:
mijn fout.
Nouja het nu ook wel overduidelijk hoe de T110E5 >> IS7 is in CW, IS7's en 113's worden alleen meegenomen als de E5's schaars zijn (of beginnen te worden).Bean77 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:35:
[...]
excuses, betrof idd de snelheid. Eigenlijk ook wel logisch dat het een buff is want tis een rus
mijn fout.
Da's een USA Heavy toch? Waarom is die zoveel beter dan een IS7? Is dat iets clanwar specifiek? Of kun je hetzelfde zeggen voor random pubs?psychoclown schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:47:
[...]
Nouja het nu ook wel overduidelijk hoe de T110E5 >> IS7 is in CW
Is mobieler en heeft betere gundepression, vooral dat tweede is handig op veel maps bij CW. Voor de rest zijn ze redelijk gewaagd aan elkaar. Wat mijn betreft is die depression alleen al de reden waarom de E110 superieur is.
En trouwens, Tier 9 in uitverkoop zou ik ook nog wel zien zitten, nog 40k naar de E75 en zilver is schaars atm.
En trouwens, Tier 9 in uitverkoop zou ik ook nog wel zien zitten, nog 40k naar de E75 en zilver is schaars atm.
Accuracy en pen (prem ammo) is ook beter.Joindry schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:55:
Is mobieler en heeft betere gundepression, vooral dat tweede is handig op veel maps bij CW. Voor de rest zijn ze redelijk gewaagd aan elkaar. Wat mijn betreft is die depression alleen al de reden waarom de E110 superieur is.
Anoniem: 235591
Wat is die Luchs een leuk dingetje! Driftend door de bocht en vol in de kont van een Hetzer die om de hoek stond.
Ben aan mijn laatste procent(99% voltooid) bezig van hoofd skill, iemand tips voor tweede skill voor de crew van mijn kv-1?
En heb gisteren genoeg XP en geld bij voor t-150 of kv-1s, elke het word weet het nog niet, neig naar de t-150. Kom ik uit of de IS-4 uiteindelijk, of als ik voor de kv-1s kies dan word het de IS-7.
En heb gisteren genoeg XP en geld bij voor t-150 of kv-1s, elke het word weet het nog niet, neig naar de t-150. Kom ik uit of de IS-4 uiteindelijk, of als ik voor de kv-1s kies dan word het de IS-7.
Ik lees ineens in dat pre-battle scherm een melding van XVM: "XP earned on premiums tanks can be converted to free XP"
Hoe moet ik dat zien? Tegen gold of is dat ook een voordeel van premiums?
Ligt eraan wat je op de 1e hebt.mad_max234 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:56:
Ben aan mijn laatste procent(99% voltooid) bezig van hoofd skill, iemand tips voor tweede skill voor de crew van mijn kv-1?
Aanrader op een heavy is altijd repairs en BIA
BIA is trouwens een perl, dont forget!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 110209 op 02-04-2013 21:57 ]
Gold, converten kost altijd gold.Anoniem: 110209 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:56:
Ik lees ineens in dat pre-battle scherm een melding van XVM: "XP earned on premiums tanks can be converted to free XP"
[removed]
Ik heb laatst de T32 weer terug gekocht, blijft een geniale tank. Haal er van alle heavies die ik heb toch wel de beste resultaten mee. Regelmatig rond de 1600+ exp (zonder premium).
Vandaag wat heerlijke tankcompanies gehad met WHO en een mix-TC van IDEAL.
Totaal 37 battles gedaan vandaag en er 33 gewonnen.
Totaal 37 battles gedaan vandaag en er 33 gewonnen.
Het is gewoon een hele goede heavy, frontaal heeft het enorm goede armor, met alleen de commander hatch als weakspot, zij armor is tegen tanks kut, maar tegen arty vreten die tracks damage. En je hebt een verschrikkelijk goede gun met hoge dps voor een heavy.Whuzz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:52:
[...]
Da's een USA Heavy toch? Waarom is die zoveel beter dan een IS7? Is dat iets clanwar specifiek? Of kun je hetzelfde zeggen voor random pubs?
In randoms maakt het in 99% van de gevallen niet uit wat je rijdt.

Een paar leuke potjes gedaan. Die IS 3 replay is een spannende replay om te kijken. Dacht dat ik een monsterscore zou halen aangezien ik nog maar 2 shells overhad. Viel nog mee. pff zulke potjes moet ik niet spelen voor het slapen gaan.
Bij de KV3 zou eigenlijk het TS gesprek moeten zitten. Slap gelul zoals je gewend bent
hahaha, ik heb dus zo'n beetje alle duitse tier 6/7Odyg schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:24:
[...]
Je moet nu spelen met de jagdpanther dan, had gister een potje die mij 30k credits opleverde!

Heb nagelaten de jgdpzIV te kopen toen die in de aanbieding was, omdat ik ff genoeg had van TD's. Nu dus een mooie kans met / op de jgdpanther gemist

Suggestie van IS met proppeschieter is eigenlijk wel een goeie, thanx!
@hierboven, leuke replay op IS3 idd!
Leuk, en leerzaam
Wat me qua speelstijl opviel, is dat je regelmatig naar sniperscope switched (ook al in het begin toen er eigenlijk nog niets te beleven viel), is dat om (nog) beter te zien waar je je loop op richt?
[ Voor 30% gewijzigd door Seraphin op 03-04-2013 01:19 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Het is een....
BT-2, van Finland, met een houwitser erop?
BT2: door de wielen: voorste loopwiel is dunner zodat die kan sturen.
Finland: Gekke swastika die finland gebruikte
Houwitser: duh.
Pfff, Redditer..VasZaitsev schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:16:
Het is een....
Event voor GoTters en vrienden van GoT!
Mensen die op het forum van GoT kunnen, ik raad jullie aan in het event forum te kijken.. ik heb een event voor iedereen die bevriend of vriend is van GoT gestart. De winnaar krijgt een kleinigheidje, of te wel een game die op Steam geactiveerd kan worden (er zijn 3 keys en dus 3 winnaars, de verdere details staan op Gathering of Tanks forum). Ben je nu nog niet lid, neem eens een kijkje in de gezellige community die GoT heet: 'www.gatheringoftanks.nl'!
Mocht je het spel nou al hebben, mag je natuurlijk gewoon mee spelen om het voor iemand anders te winnen die ook WoT speelt en bekend is met Gathering of Tanks. Ik raad iedereen aan om lekker gezellig mee te doen en te lachen om de replays die gepost worden op het forum.

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 03-04-2013 03:45 ]
moet je eens een elc proberenAnoniem: 235591 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:08:
Wat is die Luchs een leuk dingetje! Driftend door de bocht en vol in de kont van een Hetzer die om de hoek stond.
1 puntje van aandacht. De JT8.8 is een tier 8. Je krijgt dus tier 9-10 matchmaking waar jij met je 203 pen moeite moet doen uberhaupt iets te penetraten. En met de damage die je doet ga je ook geen gevechten winnen, die RoF maakt dat ook niet goed. Daar komt bij dat elke andere tank in de JT8.8 matches jou als easy pray ziet.dion_b schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:11:
[...]
Is dat wel zo?
De SU-122-144 is een tier 7. 175 pen is voldoende om het meeste frontaal te penetraten. Hell, ik schiet gewoon recht op sommige turrets. Met die alpha damage wreck je gewoon een heleboel aan gort.
exact de reden waarom ik mijn jt8.8 verkocht heb en de SU gekocht heb.
Als je met de su verantwoord agressief speelt, dan kan je flink wat damage doen
Als je met de su verantwoord agressief speelt, dan kan je flink wat damage doen
Anoniem: 235591
Ziet er uit alsof dat ook zo'n klein snel monstertje is.
Ik heb me aangemeld.Nemean schreef op woensdag 03 april 2013 @ 03:40:
[...]
Ben je nu nog niet lid, neem eens een kijkje in de gezellige community die GoT heet: 'www.gatheringoftanks.nl'!
Zijn er al stats beschikbaar van EU1 en EU2? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde winrate, WN6 etc. is van de spelers die op een bepaalde server zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door rgras op 03-04-2013 08:56 ]
In het weekend heb ik de Hummel gekocht, crew overgezet van de Grille. En waar ik met de Grille een WR van 55% had en voor mijn gevoel álles raakte, van onzichtbare arties tot scouts op volle snelheid, raakte ik met de Hummel helemaal niets. Shells vielen 20 meter vóór tanks, 20 meter er achter, of zelfs er naast. 40% WR was het gevolg, het laagste van al mijn tanks die ik meer dan 10 matches gespeeld heb en de enige < 50%. 
Gister dus tijd om eens grondig uit te spitten waarom het zo ruk ging in die tankSPG. Gek genoeg bleek mijn accuracy met de hummel hóger dan die van de Grille. (Toch raar hoe gevoel en realiteit niet altijd matchen)
Na een poos videos kijken, lezen, en wat proberen blijkt het verschil te zitten in de trajectories. Waar de Grille een vrij gebogen trajectory heeft, schiet de hummel veel vlakker. Dus op een andere manier mikken (veel verder achter het target dan bij de Grille) en toen ging het een heel stuk beter. Opgeklommen naar 47% WR met de hummel. (Had 76% totaal gister verspreid over al m'n tanks, niet gek)
Tevens:
M4 Sherman. Lekker tankje is dat
Gister dus tijd om eens grondig uit te spitten waarom het zo ruk ging in die tankSPG. Gek genoeg bleek mijn accuracy met de hummel hóger dan die van de Grille. (Toch raar hoe gevoel en realiteit niet altijd matchen)
Na een poos videos kijken, lezen, en wat proberen blijkt het verschil te zitten in de trajectories. Waar de Grille een vrij gebogen trajectory heeft, schiet de hummel veel vlakker. Dus op een andere manier mikken (veel verder achter het target dan bij de Grille) en toen ging het een heel stuk beter. Opgeklommen naar 47% WR met de hummel. (Had 76% totaal gister verspreid over al m'n tanks, niet gek)
Tevens:
hey mensen, ik ben nu bezig met een paar lijnen tegelijk en heb nu ongeveer keus uit 4 tanks! .. welke is de meeste fun/ meest leuke lijn om te volgen?.. ik kan nu kiezen uit de
T-44
Tiger II
Black prince
Comet
door zilver gebrek kan ik maar 1 kiezen op dit moment
..
T-44
Tiger II
Black prince
Comet
door zilver gebrek kan ik maar 1 kiezen op dit moment
Oneens. De damage is laag voor T8/9, maar met hoge RoF doet het niet onder voor groter kaliber langzaam schietende meuk op 'echte' T8. Ik vreet prima IS-3 en Tiger-II enzo op, zolang ik maar op weak spots schiet (wat met accuracy van de JT8.8 makkelijk gaat).Kaap schreef op woensdag 03 april 2013 @ 07:08:
[...]
1 puntje van aandacht. De JT8.8 is een tier 8. Je krijgt dus tier 9-10 matchmaking waar jij met je 203 pen moeite moet doen uberhaupt iets te penetraten. En met de damage die je doet ga je ook geen gevechten winnen, die RoF maakt dat ook niet goed.
Dat is wel nadeel, zelfde die je hebt met ieder andere grote, trage TD: je succes staat of valt bij support, als een AMX 13-75 oid doorbreekt en niemand schakelt het uit ben je dood. Dat is ook zonder uitzondering hoe ik overleden ben in minder succesvolle potjes: klein grut dat m'n reet kapot schiet.Daar komt bij dat elke andere tank in de JT8.8 matches jou als easy pray ziet.
Daarnaast grootste nadeel view range icm accuracy. Je kunt iets nauwkeurig raken aan andere kant map, maar je kunt het niet zien. Ben druk bezig recon en situational awareness te trainen, zit verder te twijfelen tussen binocular telescopes en coated optics. Neig naar de telescopes aangezien je toch stil gaat staan voor hele verre targets, als je dringend moet bewegen zit de vijand dichtbij genoeg dat je geen van beide nodig hebt.
Vooroordeel: bounct teveel. Maar goed, SU-122-144 lijkt me ook super om te spelen als een soort hogere tier Hetzer, zit er dik in dat ik er vroeg of laat eentje koopDe SU-122-144 is een tier 7. 175 pen is voldoende om het meeste frontaal te penetraten. Hell, ik schiet gewoon recht op sommige turrets. Met die alpha damage wreck je gewoon een heleboel aan gort.
Oslik blyat! Oslik!
De Comet is erg leuk, alhoewel hij voor zijn tier iets minder presteert dan de Cromwell. De Tiger II is ook erg leuk en die leidt ook nog eens naar de E-75.Jip99 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:19:
hey mensen, ik ben nu bezig met een paar lijnen tegelijk en heb nu ongeveer keus uit 4 tanks! .. welke is de meeste fun/ meest leuke lijn om te volgen?.. ik kan nu kiezen uit de
T-44
Tiger II
Black prince
Comet
door zilver gebrek kan ik maar 1 kiezen op dit moment..
Zijn totaal verschillende soorten tanks. Antwoord hangt af van wat je zelf leuk vindt spelen.Jip99 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:19:
T-44
Tiger II
Black prince
Comet
door zilver gebrek kan ik maar 1 kiezen op dit moment..
Heb zelf Tiger II en Centiurion I (T8 in de Comet-lijn), totaal verschillende tanks. Tiger II is log, zwaar, maar heeft frontal armour dat vrijwel alles bounct, dus je kunt botweg beetje anglen en vijanden van voren targetten (al kun je nog veel meer schade aanrichten als je ze van de zijkant raakt). Centurion I heeft een bijna even krachtige en nog nauwkeurigere gun, en is leniger, sneller (al is het duidelijk geen light
Wat ik begrijp is T-44 vergelijkbaar, zij het met slechtere gun en betere armour, en de Black Prince/Caernarvon is gewoon lomp traag zoals alle Churchill-derivaten, maar dan met hoge RoF (BP) of zelfde gun als Centurion (Caernarvon).
Alles heeft z'n voor- en nadelen, of jij liever lomp en zwaar danwel licht en wendbaar wilt zal doorslag geven.
Oslik blyat! Oslik!
Ik vindt het meeste wel leuk spelen, behalve scouts en arty.. dus mediums en heavy's liggen mij wel...dion_b schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:28:
[...]
Zijn totaal verschillende soorten tanks. Antwoord hangt af van wat je zelf leuk vindt spelen.
Heb zelf Tiger II en Centiurion I (T8 in de Comet-lijn), totaal verschillende tanks. Tiger II is log, zwaar, maar heeft frontal armour dat vrijwel alles bounct, dus je kunt botweg beetje anglen en vijanden van voren targetten (al kun je nog veel meer schade aanrichten als je ze van de zijkant raakt). Centurion I heeft een bijna even krachtige en nog nauwkeurigere gun, en is leniger, sneller (al is het duidelijk geen light) maar een manke armadillo heeft meer armour dan dat ding, dus je moet zorgen nooit geraakt te worden en vanuit de flanken toeslaan.
Wat ik begrijp is T-44 vergelijkbaar, zij het met slechtere gun en betere armour, en de Black Prince/Caernarvon is gewoon lomp traag zoals alle Churchill-derivaten, maar dan met hoge RoF (BP) of zelfde gun als Centurion (Caernarvon).
Alles heeft z'n voor- en nadelen, of jij liever lomp en zwaar danwel licht en wendbaar wilt zal doorslag geven.
bij de BP heb ik zo mijn twijfels over het kanon.. ik zie/lees dat het kanon niet zo goed kan pennen.. dat het eigenlijk een medium tank gun is op een heavy..
en dat is bij de comet het zelfde.. (al vindt ik de cromwell en comet er super uitzien)
hoe zit het met de pen van de tiger II en T-44? heb ik weinig info over...
En ik twijfel of ik de SU-122-44 zal kopen.. tis best veel geld..
HARDS nu officieel ontbonden
dolofonos1 said:
======================================================================
Hello.
HARDS will change its form so everyone will go out. Apply for HARD. Thank you and sorry for any inconvenience.
dolofonos1 said:
Hello.
HARDS will change its form so everyone will go out. Apply for HARD. Thank you and sorry for any inconvenience.
Nah, da's iig kort en bondighopiconjo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:41:
HARDS nu officieel ontbonden
dolofonos1 said:
Hello.

Lol, 'will change it's form' en dat doen we door iedereen te kicken..... Aparte manier van melden, klinkt als een van de redenen waarom het niet zo lekker loopt daar.
[removed]
HARD(S) ligt al zolang op apegapen. Zoveel pogingen om nieuw leven in te blazen. Dit is al de 2de of 3de keer dat ze members uit HARDS pakken om HARD aan te vullen.
Hard is over zijn hoogte punt heen, ik snap niet dat nieuwe kapitieins dat schip willen blijven trekken.
Zeker in HARDs zaten recentelijk members die we in DR-EC en DR-AC nog gekickt hebben, omdat ze niet met het niveau van de groep mee kwamen.
Zeker in HARDs zaten recentelijk members die we in DR-EC en DR-AC nog gekickt hebben, omdat ze niet met het niveau van de groep mee kwamen.
[ Voor 4% gewijzigd door SimpelenLeuk op 03-04-2013 10:02 ]
Na heeeeeeel erg lang liggen lurken in dit topic zal ik ook maar eens wat posten:
http://noobmeter.com/player/eu/henkbres
Leuke tank die KV-1S begin dat ding eindelijk te begrijpen.
Alleen jammer van de 15.6 sec herlaad tijd op die 122mm kanon. Maar die 400+ schade maakt een hoop goed. Alleen krijg vaak rare bounces op andere tanks met dat kanon. Langzaam grinden naar de IS. EXP is het punt niet alleen het zilver. Je verdient zo ontiegelijk traag met dat ding. Die 1000 zilver per schot doet het vooral.
Laatst nog een potje gedaan waarbij ik acht keer geschoten had. Uiteindelijk gewonnen, vier tanks om zeep geholpen, 3200 schade gedaan en zelf maar 600 schade ontvangen. Na het einde van de ronde 22000 zilver en 1000 exp ontvangen. Maar door dat ik acht keer geschoten heb, met 1000 per schot, en de reparatiekosten hield ik maar 10000 zilver over
.
Heb wel vaak gemerkt dat iedereen van gelijke tier behoorlijk bang van je wordt, zelfs de "gevreesde" VK3601H.
http://noobmeter.com/player/eu/henkbres
Leuke tank die KV-1S begin dat ding eindelijk te begrijpen.
Alleen jammer van de 15.6 sec herlaad tijd op die 122mm kanon. Maar die 400+ schade maakt een hoop goed. Alleen krijg vaak rare bounces op andere tanks met dat kanon. Langzaam grinden naar de IS. EXP is het punt niet alleen het zilver. Je verdient zo ontiegelijk traag met dat ding. Die 1000 zilver per schot doet het vooral.
Laatst nog een potje gedaan waarbij ik acht keer geschoten had. Uiteindelijk gewonnen, vier tanks om zeep geholpen, 3200 schade gedaan en zelf maar 600 schade ontvangen. Na het einde van de ronde 22000 zilver en 1000 exp ontvangen. Maar door dat ik acht keer geschoten heb, met 1000 per schot, en de reparatiekosten hield ik maar 10000 zilver over
Heb wel vaak gemerkt dat iedereen van gelijke tier behoorlijk bang van je wordt, zelfs de "gevreesde" VK3601H.
Alle vragen hebben een antwoord
BP moet het hebben van RoF, het schiet erg snel achter elkaar en is nauwkeurig. Dat is ook oplossing voor relatief lage pen, je moet en kunt op weak spots schieten. Overigens is pen niet *zo* laag, het is nauwelijks lager dan van de IS, wat toch door moet gaan voor goede T7 heavy. Verschil is juist lagere damage per shot, wat redelijk gecompenseerd wordt door de hoge RoF. Als de BP een grote nadeel heeft in z'n tier is het wel de slechte mobilitly.Jip99 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:33:
[...]
Ik vindt het meeste wel leuk spelen, behalve scouts en arty.. dus mediums en heavy's liggen mij wel...
bij de BP heb ik zo mijn twijfels over het kanon.. ik zie/lees dat het kanon niet zo goed kan pennen.. dat het eigenlijk een medium tank gun is op een heavy..
Comet is een medium, dus niet klagen als er een medium gun op ziten dat is bij de comet het zelfde.. (al vindt ik de cromwell en comet er super uitzien)
Helaas is dit een medium T5 gun op een T7. Dat is echt niet veel soeps. De Comet moet het helemaal hebben van flanken, wat met hoge snelheid en erg veel gun depression goed gaat. Gewoon nooit iets frontaal aanvallen en het gaat goed.
Het speelt een stuk leuker dan de specs doen vermoeden, maar het is een opluchting als je bij de Centurion I aankomt. Alhoewel... stock gun op de Centurion I is die proppenschieter van de Comet, dus volstrekt nutteloos op z'n tier. Het duurt LAAAANG voor je de volgende gun(s) kunt researchen met nauwelijk damage aangericht. Maar de tweede gun is de top gun van de BP. Dat is een redelijk argument om eerst de BP te doen en dan pas de Comet/Centurion. Die is ook niet geniaal op tier 8, maar maakt de grind naar de 20-pounder met z'n hoge pen, redelijke damage en perfecte accuracy (beter dan een Panther) een stuk minder lang.
http://wiki.worldoftanks.com/PzKpfw_VIB_Tiger_IIhoe zit het met de pen van de tiger II en T-44? heb ik weinig info over...
http://wiki.worldoftanks.com/T-44
Tiger II is een beest, hogere pen en accuracy dan de IS-3's top gun (BL-9) en toch evenveel damage. IMHO een van de beste T8 tank guns. Als dat ding je raakt doet het pijn. Veel pijn. Zelfs tegen T9/10 kan het aardig wat aanrichten. Je kunt ook kiezen tussen spelen als sniper of als brawler.
T-44 vind ik wat slapjes, gun heeft zelfde specs als die van IS, maar dan op T8. Zoals gezegd, de T44 moet het vooral hebben van wendbaarheid enzo, het is een flanker, niet een brawler of een sniper.
Tja, dat is afweging met premiums, ze kosten je echt geld, maar maken het een stuk makkelijker credits in-game te verdienen.En ik twijfel of ik de SU-122-44 zal kopen.. tis best veel geld..
Oslik blyat! Oslik!
Hier zitten weer geweldige stukjes tussen. Op het einde double en triple kills met HE shells 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=URSCsUbMfE8]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=URSCsUbMfE8]
90% wat er nog zat was inactief. Afgelopen dagen waren er zo'n 30 spelers vertrokken.redwing schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:51:
[...]
Lol, 'will change it's form' en dat doen we door iedereen te kicken..... Aparte manier van melden, klinkt als een van de redenen waarom het niet zo lekker loopt daar.
Probleem zat hem niet zozeer in de kwaliteit van de spelers, want er zaten hele goede tussen, maar wel meer de kwaliteit van de FC en de communicatie daartussen. Dat veranderde niet, toen de betere spelers vertrokken was het hek van de dam.
Met HARDS wel diverse landingen in Europa gehad tegen goede clans, dus enige kwaliteit was er zeker.
Maar CW blijft zowiezo een leuke uitdaging. Een jaar of wat geleden waren er zeker geen 160k spelers, dus je komt meer kwalitatief goede clans tegen (ook de nodige onzin clans overigens).
Ik hoop dat die "grote sale" waar op de voorgaande pagina over werd gesproken ook voor tier 8's gaat gelden, kan ik meteen een grote slag slaan (als ik tijd genoeg heb om de credits te grinden).
Lijstje T8:
-Panther 2
-Ferdinand (bijna genoeg exp.)
-T34-2 (bijna genoeg exp.)
Lijstje T9:
-E-75
-ST-1 (bijna genoeg exp.)
Grumble, zoveel credits krijg ik nooit bij elkaar gespaard in korte tijd...
Is er al een gerucht over de datum?
Nevermind, wiki zegt 12 april.
Lijstje T8:
-Panther 2
Lijstje T9:
-E-75
[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 03-04-2013 10:53 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik wil nog steeds es een keer een Nederlands/Belgische Clan Wars topclan bouwen. Maar zolang er circa 60-70 versplinterde NL/BE clans zijn en de beste spelers in internationale clans zitten gaat me dat nooit lukken.SimpelenLeuk schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:01:
Hard is over zijn hoogte punt heen, ik snap niet dat nieuwe kapitieins dat schip willen blijven trekken.
Zijn er in WoT echte nationale top-clans in europa? In veel games zie je toch dat alle echte top-clans of guilds internationaal zijn in europa. Rusland, USA en China zijn uitzonderingen, daar is de playerbase zo groot (en de taal zo uniform) dat je makkelijk een top-team kunt maken met spelers uit dat land.Kaap schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:59:
[...]
Ik wil nog steeds es een keer een Nederlands/Belgische Clan Wars topclan bouwen. Maar zolang er circa 60-70 versplinterde NL/BE clans zijn en de beste spelers in internationale clans zitten gaat me dat nooit lukken.
Credits is idd een probleem, zelf heb ik nu de ISU-152 en panther II geresearched maar nog niet gekocht.
Ben bezig met de Tortois, maar daarvoor moet ik nog te veel xp grinden. Als ik een beetje door grind, kan ik wel de T30, Tiger II, T54E, Comet en de T-34-1 unlocken. Maar ik betwijfel of ze weer T9 tanks in de uitverkoop gaan doen. Zal tegen die tijd wel weer zo'n 5 mil credits hebben, en als het nodig is kan ik shells en consumables verkopen die ik voor de halve prijs heb gekocht.
Ben bezig met de Tortois, maar daarvoor moet ik nog te veel xp grinden. Als ik een beetje door grind, kan ik wel de T30, Tiger II, T54E, Comet en de T-34-1 unlocken. Maar ik betwijfel of ze weer T9 tanks in de uitverkoop gaan doen. Zal tegen die tijd wel weer zo'n 5 mil credits hebben, en als het nodig is kan ik shells en consumables verkopen die ik voor de halve prijs heb gekocht.
Sneezzer schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:52:
Ik hoop dat die "grote sale" waar op de voorgaande pagina over werd gesproken ook voor tier 8's gaat gelden, kan ik meteen een grote slag slaan (als ik tijd genoeg heb om de credits te grinden).
Lijstje T8:
-Panther 2
Lijstje T9:
-E-75
Shuttle st20g5
1padx is pools, HARD was grieks, 1sbp is pools, CSA is Tsjechisch/Slowaaks, HHR is honbgaars, FTC is Fins, 1stlt is lithauwen etc.Whuzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:02:
[...]
Zijn er in WoT echte nationale top-clans in europa? In veel games zie je toch dat alle echte top-clans of guilds internationaal zijn in europa. Rusland, USA en China zijn uitzonderingen, daar is de playerbase zo groot (en de taal zo uniform) dat je makkelijk een top-team kunt maken met spelers uit dat land.
[ Voor 62% gewijzigd door Ashrah op 03-04-2013 11:15 ]
En hebben die dan ook alleen mensen van die nationaliteiten? Da's best indrukwekkend. Geeft ook hoop voor Kaap's idee zou je zeggen.Ashrah schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:14:
[...]
1padx is pools, HARD was grieks, 1sbp is pools, CSA is Tsjechisch/Slowaaks, HHR is honbgaars, FTC is Fins, 1stlt is lithauwen etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Whuzz op 03-04-2013 11:16 ]
Voor het grootste gedeelte wel, vaak worden alleen maar mensen met die nationaliteit aangenomen. Recruitment posts en claninfo zijn vaak ook alleen in de taal van de clan zelf.Whuzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:15:
[...]
En hebben die dan ook alleen mensen van die nationaliteiten? Da's best indrukwekkend. Geeft ook hoop voor Kaap's idee zou je zeggen.
Maar een Nederlandse top-clan? Het idee is leuk, maar of het er ooit van gaat komen... je moet dan wel nog 99 spelers vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 03-04-2013 11:21 ]
Dit topic is gesloten.