[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 18:15
Nemean schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:44:
Die Leopard is lekker snel, goeie gun.. maar je ammorack is continue kapot. Dwars door je front heen.. heel jammer..
Safe Stowage op de loader helpt wel aardig.

De Indien Panzer is echt OP op het moment, prima armour, aardige snelheid en een erg lekkere gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
ik wordt helemaal gek van mijn kv-4 met stock gun..... :( wat een bagger ding

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
Floks schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:03:
ik wordt helemaal gek van mijn kv-4 met stock gun..... :( wat een bagger ding
KV4 is gewoon een slome bunker, nog best prima te spelen zonder topgun. Alleen dan wel goed mikken! Met topgun weet je nooit wat je schiet. zit tussen de 200 en de 400 schade en compleet zonder logica. Mijn speelstijl is veel anglen en de jezelf als schietschijf presenteren tegen tanks die je toch niet kunnen penetreren. Zo blijft je team langer leven en win je meer. gemiddeld 1k exp en 65% winrate. Alleen vervelend als je in een open map komt met veel arty :/ Die tank is groter dan de aim circle van een S51 :+

Zojuist de IS6 gespeeld op de testserver en vind het een leuke tank. na 1 potje meteen 3.8k exp en daarna alleen maar tier 9 potjes waar je niks hebt aan je armour op de goldserver. Na 5 potjes winst kwam ik nemean tegen en toen verloor ik wel. Wat wil je tegen 6 tanks :'(

Siema is geëvolueerd in.... привет! wat een helden zijn die russen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Mwuhaha, 10,5cm kanon voor de Hetzer is echt awesome.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
oosterhofjf schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:17:
[...]

KV4 is gewoon een slome bunker, nog best prima te spelen zonder topgun. Alleen dan wel goed mikken! Met topgun weet je nooit wat je schiet. zit tussen de 200 en de 400 schade en compleet zonder logica. Mijn speelstijl is veel anglen en de jezelf als schietschijf presenteren tegen tanks die je toch niet kunnen penetreren. Zo blijft je team langer leven en win je meer. gemiddeld 1k exp en 65% winrate. Alleen vervelend als je in een open map komt met veel arty :/ Die tank is groter dan de aim circle van een S51 :+

Siema is geëvolueerd in.... привет! wat een helden zijn die russen }:O
thanks voor de tips, maar ik zit meestal tegen tier 9 en 10 en dan heeft het weinig zin....
en Siema is geniaal pest er veel polen mee

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Kojoottii schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:57:
[...]

De Indien Panzer is echt OP op het moment, prima armour, aardige snelheid en een erg lekkere gun.
Gisteren zo'n 10 potjes per tank gespeeld (Ïndien en Leo1) maar ik vond ze allebei toch behoorlijk tegenvallen, word dwars door de gunmantle heen geschoten op de Leo1 en een FC50M die vermaalde mijn Indienpanzer in een paar schoten. De top gun was wel lekker maar weegt toch niet op tegen de downsides imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bedenk wel dat waarschijnlijk 99% met gold ammo schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hebben het getest met normal AP ammo, dwars door de gunmantle van de Leo1 heen (E50M die schoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ouch. Alhoewel bijna iedereen dit wel verwacht had na het uitlekken van de eerste gegevens. Dit is echt zo'n tank die in beweging zal moeten blijven, zoals de BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Probleem is alleen dat je net zo'n groot doelwit bent als Panther1/2 en Lorraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Qua formaat? Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet op gelet. Voor mijn gevoel is de Leo 1 in ieder geval stukken kleiner dan de E-50M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Formaat ja, het is een behoorlijk hoge tank (niet exact gekeken dit is hoe het voelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je hebt gelijk.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/leo1bce50m1.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/leo1bce50m2.png

[ Voor 34% gewijzigd door rgras op 05-04-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Kon ook niet anders dat de Leopard 1 een pruttank zou zijn. Het is een duitser, Wargaming houdt niet van duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zo, even de E-50M aan de plaatjes toegevoegd. De Leo 1 is inderdaad vies groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Kojoottii schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:57:
[...]

indien vind ik ook leuk, maar niet echt snel :N
rgras schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:09:
Bedenk wel dat waarschijnlijk 99% met gold ammo schiet.
ja, dat maakt de meeste randoms tot een snel einde :+
ik gebruik op de test eigenlijk geen premium ammo. puur omdat ik wil zien wat dat doet op verschillende tegenstanders. op de speelserver gebruik ik ook zelden premium ammo.

de opvolger na de vk2801 vind ik helemaal niks :'(
mega grote tank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Moet die Leopard zelf nog gaan proberen op de testserver, maar als ik deze video zie:

Dan moet je gewoon continu blijven bewegen, je hoeft gewoon bijna niet te stoppen om te schieten met die aimtime en accuracy.
Het vergt gewoon een andere speelstijl dan de meeste tanks, net als de batchat :)

[ Voor 13% gewijzigd door themaxter op 05-04-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 18:15
Ashrah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:08:
[...]

Gisteren zo'n 10 potjes per tank gespeeld (Ïndien en Leo1) maar ik vond ze allebei toch behoorlijk tegenvallen, word dwars door de gunmantle heen geschoten op de Leo1 en een FC50M die vermaalde mijn Indienpanzer in een paar schoten. De top gun was wel lekker maar weegt toch niet op tegen de downsides imo.
Ja je hebt gewoon 0 armor op de leo, ik kan het aantal bounces dat ik heb gezien nog tellen op 1 hand, maar je kan zo verschrikkelijk snel een hoekje om en schot lossen. Stond gisteren tegenover een t57 op een hoekje en kon iets van 1200 dmg doen op hem zonder dat hij mij wist te raken en hij was op mij aan het richten, vervolgens kwam hij hoekje om om te suiciden op mij en werd meteen afgeknalt. Je kan er mensen heerlijk in trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
themaxter schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:47:
Moet die Leopard zelf nog gaan proberen op de testserver, maar als ik deze video zie:
[video]
Dan moet je gewoon continu blijven bewegen, je hoeft gewoon bijna niet te stoppen om te schieten met die aimtime en accuracy.
Het vergt gewoon een andere speelstijl dan de meeste tanks, net als de batchat :)
Ziet eruit als een erg lekker tankje moet ik zeggen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
rgras schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:04:
Zo, even de E-50M aan de plaatjes toegevoegd. De Leo 1 is inderdaad vies groot.
Verschil is dat de E50m nog wel eens (bij mij zelfs regelmatig) een schot wil bouncen en dan het heerlijke rammen :p
Kojoottii schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:13:
[...]

Ja je hebt gewoon 0 armor op de leo, ik kan het aantal bounces dat ik heb gezien nog tellen op 1 hand, maar je kan zo verschrikkelijk snel een hoekje om en schot lossen. Stond gisteren tegenover een t57 op een hoekje en kon iets van 1200 dmg doen op hem zonder dat hij mij wist te raken en hij was op mij aan het richten, vervolgens kwam hij hoekje om om te suiciden op mij en werd meteen afgeknalt. Je kan er mensen heerlijk in trollen.
Hmm dat kan, zo'n situatie nog niet bij de hand gehad, heb meer lol met de batchat tot nu toe tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:43:
[...]

Ziet eruit als een erg lekker tankje moet ik zeggen :)
Ook na 8.5? ;)
Ashrah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:43:
[...]
Verschil is dat de E50m nog wel eens (bij mij zelfs regelmatig) een schot wil bouncen en dan het heerlijke rammen :p
Klopt! De E-50M heeft een erg hoge funfactor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als ik kan doorbuffelen kan ik ervan genieten totdat een mogelijke nerfbat rondzwaait ;)
Ik kan in ieder geval meteen vanaf de Indien-Panzer beginnen en tier 8 vliegt bij mij toch altijd zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik moet wel zeggen dat de XP grind met de vk3002db echt traag gaat voor mij. Ik vind het geen leuke tank. Mss omdat hij teveel lijkt op de panther. Enige waar bij beter in is, is dat hij wel eens iets durft bouncen.
Maar zit nu nog maar op 35k XP en kijk niet uit naar de verdere grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb oa. die nieuwe Duitse T7 Light getest.
Als liefhebber van lights kan ik hier echter nog geen fun aan beleven.....raar ding, groot

Trouwens: nieuwe encounter opstelling bij Prokhorovka.......

Premium consumables zouden 20k gaan kosten, mij iets te gortig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Heeft iemand die T7 light Panther al geprobeerd dan ? Wat zijn de meningen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

TheJukeBox schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:02:
Heeft iemand die T7 light Panther al geprobeerd dan ? Wat zijn de meningen ?
8)7

Kijk eens boven je? Of mis ik iets?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Meen je dit nu of? als je even goed leest staat er precies boven je een post erover.

Edit: Ninjaed --> Once again>.<

Edit: Edit:

jij vraagt wat men er van vindt. het antwoord is Het is niet echt een leuke light tank dan weet je toch een mening. Wil je een eigen mening vormen, ga de testserver op en probeer het zelf.

Anders blijf je in die meningen vastzitten.

[ Voor 68% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:03:
[...]

8)7

Kijk eens boven je? Of mis ik iets?
de één zegt, zou een leuke tank moeten worden door het konish kannon, de ander zegt een raar ding, niet echt specifiek, ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

TheJukeBox schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:04:
[...]

de één zegt, zou een leuke tank moeten worden door het konish kannon, de ander zegt een raar ding, niet echt specifiek, ofwel?
Nou ja, het eerste deel van je vraag was dus al beantwoord. Het tweede deel ook, met meningen. Dat die niet naar jouw wens zijn is wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:57:
Heb oa. die nieuwe Duitse T7 Light getest.
Als liefhebber van lights kan ik hier echter nog geen fun aan beleven.....raar ding, groot

Trouwens: nieuwe encounter opstelling bij Prokhorovka.......

die light bedoelde ik dus ook. erg groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:57:
Dat zou fucking geweldig zijn als de premium ammo kosten skyhigh gaan! Slim gebruik af en toe van een premium shell is prima, maar van die droeftoeters die alleen maar gold schieten, zo triest.

Nee, ik zou helemaal tevreden zijn als die change waar wordt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:05:
[...]

Nou ja, het eerste deel van je vraag was dus al beantwoord. Het tweede deel ook, met meningen. Dat die niet naar jouw wens zijn is wat anders :P
Shit man, jij wint :P

Gister trouwens top gun op Ac Mle.48 gezet, wat vind ik dat een fijne TD, snel wendbaar en bounced nog vrij veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:09:
[...]

Dat zou fucking geweldig zijn als de premium ammo kosten skyhigh gaan! Slim gebruik af en toe van een premium shell is prima, maar van die droeftoeters die alleen maar gold schieten, zo triest.

Maar dat gaat toch over consumables? Volgens mij was er geen change in de (credit)cost van premium ammo aangekondigd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie nog technieken om in de testserver te komen, op 1 wil die niet verbinden en op 2 zitten er nog 60k wachtenden ... :|.
Enter spammen op 1 werkt helaas niet bij mij, jullie meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39
Kaap schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:09:
[...]

Ammo blijft hetzelfde. Het enige wat verandert is dat je premium consumables (large repairkit, automatic fire extuingisher etc.) nu ook met credits kunt kopen.

Verder zijn premium shells al duur genoeg. Je kunt er wel continue mee spammen maar in de meeste gevallen kost je dat ook flink wat credits. Er zijn maar weinig tanks waarmee je met premium ammo toch winst kunt maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

redwing schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:18:
Er zijn maar weinig tanks waarmee je met premium ammo toch winst kunt maken.
Ik neem aan dat dat alleen lukt met een paar premium tanks ofzo? Dat is voor WG natuurlijk ook prima, want daar is dan al echt geld voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kan iemand kijken op de testserver of die Mk3 shells nog steeds 85 credits waard zijn in de verkoop?
Stiekem koester ik nog steeds hoop winst te maken op mijn 70k shells O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:20:
[...]
Ik neem aan dat dat alleen lukt met een paar premium tanks ofzo? Dat is voor WG natuurlijk ook prima, want daar is dan al echt geld voor betaald.
Volgens mij wel. Ik kan me iig zo geen normale tank verzinnen die met gold-ammo continue winst zou kunnen maken (een enkel potje zal misschien wel lukken).

Ik rijd zelf in sommige tanks ook wel eens met gold ammo te schieten en dat is best leuk voor af en toe een potje maar je krijgt dan wel potjes waar je al snel tig k's aan credits op verliest.
Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:23:
Kan iemand kijken op de testserver of die Mk3 shells nog steeds 85 credits waard zijn in de verkoop?
Daar ben ik ook benieuwd naar ! :+

[ Voor 20% gewijzigd door redwing op 05-04-2013 11:23 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:23:
Volgens mij had WG al kenbaar gemaakt dat de "fix" inhield dat alle shells die je voor 8.3 prijs hebt gekocht in hun database ook als zodanig zijn gelabeled. Dus wanneer je die shells ook verkoopt, of dat nou in 8.4, 8.5 of versie 44.306 is, je verkoop prijs is en blijft de 8.3 prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Heb die grind een tijdje geleden al gedaan en had op het einde hetzelfde gevoel. Terwijl ik het in het begin een echt leuke tank vond (een beetje het omgekeerde van hoe het normaal gaat).
Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:49:
Ik moet wel zeggen dat de XP grind met de vk3002db echt traag gaat voor mij. Ik vind het geen leuke tank. Mss omdat hij teveel lijkt op de panther. Enige waar bij beter in is, is dat hij wel eens iets durft bouncen.
Maar zit nu nog maar op 35k XP en kijk niet uit naar de verdere grind.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik ga via de Vk2801 naar de leo toe, dan maar een kut grind door de T7 light :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:26:
[...]
Volgens mij had WG al kenbaar gemaakt dat de "fix" inhield dat alle shells die je voor 8.3 prijs hebt gekocht in hun database ook als zodanig zijn gelabeled. Dus wanneer je die shells ook verkoopt, of dat nou in 8.4, 8.5 of versie 44.306 is, je verkoop prijs is en blijft de 8.3 prijs.
Klopt, alleen als je naar de prijzen van vergelijkbare shells kijkt zie je dat die stukken duurder zijn. Als ze dat gelijk willen trekken zullen ze toch een keer de prijs aan moeten passen. De vraag is alleen hoe/wanneer ze dat gaan doen of dat ze het helemaal zo laten waarbij je met goedkope shells aan het schieten bent met de betreffende tank. Ik verwacht dat ze de prijs nog wel een keer aan gaan passen alleen dan pas over een paar patches (ze kunnen ten slotte makkelijk kijken hoeveel van die shells er nog op voorraad liggen en pas de prijs aanpassen als de meeste mensen hun shells al verkocht hebben)

Oh, trouwens de fix is niet 100% wat jij zegt. Ze hebben nu de shells gewoon 170 credits gemaakt waardoor als je ze verkoopt je er 85 (de originele prijs) voor terug krijgt.
TheJukeBox schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:53:
ik ga via de Vk2801 naar de leo toe, dan maar een kut grind door de T7 light :P
Ik ook, alhoewel ik ook de de VK3002DB nog wat exp heb staan. Andere optie is de T7 te unlocken met de 2801 en tegelijkertijd die leo via de VK 3002 te unlocken. Op zich vond ik die 3002db altijd een leuke tank.

[ Voor 36% gewijzigd door redwing op 05-04-2013 12:03 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

redwing schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:57:
Oh, trouwens de fix is niet 100% wat jij zegt. Ze hebben nu de shells gewoon 170 credits gemaakt waardoor als je ze verkoopt je er 85 (de originele prijs) voor terug krijgt.
Hmm, als dat de hele "fix" is, dan is het anders dan Ectar had gepost. Zou best kunnen inderdaad en in dat geval is de kans vrij groot dat ze het ooit weer gelijk trekken en je toch met winst kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

lol dit is echt triest :(
Victory! on Highway
Battle: vrijdag 5 april 2013 14:10:14
Vehicle: T34
Exp: 1.038 (x2) + Credits: 23.400
2.29km gereden :(
0 schoten...

[ Voor 4% gewijzigd door Mickroz op 05-04-2013 14:27 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

shit happens :)

druk op de testservers. kwam binnen op 79.000 en sta nu op 66.000 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:04:
[...]

Hmm, als dat de hele "fix" is, dan is het anders dan Ectar had gepost. Zou best kunnen inderdaad en in dat geval is de kans vrij groot dat ze het ooit weer gelijk trekken en je toch met winst kunt verkopen.
Volgens mij proberen ze ons wijs te maken dat ze het zullen oplossen zoals jij eerst zei, je pre 8.4 shells zul je altijd aan de lagere prijs kunnen verkopen. Ze zeggen dit in de hoop dat mensen dan toch direct alles gaan verkopen. Om uiteindelijk toch de prijs omhoog te trekken. Ik geloof namelijk niet dat ze kunnen detecteren hoeveel shells iemand van een bepaald type op stock had de dag voor de overgang 8.3 op 8.4.
Ectar probeert met zijnuitleg de schade gewoon zoveelmogelijk te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Are you ready for the party of the year? Next week is the second anniversary of World of Tanks in Europe, and we intend to celebrate in style with massive specials, contests and events. Before everything kicks off though, it’s time to reflect on the two years gone by and warm up with a little special. These discounts are just a taster of what’s to come next week – remember it is the calm before the storm!

From April 6th 07:10 CEST (GMT +2) until April 9th 07:00 CEST, the following bonuses will be available in game:

Medal Hunt: Patrol Duty

Get out there are spot for your team! This weekend, if you earn the Patrol Duty medal by helping your team to defeat six or more vehicles by detecting them, you’ll receive an additional 25,000 credits!

This bonus will be automatically added to your account when you earn the medal.

x2 Crew Experience

Get your crew trained up and ready for all those lovely bonuses next week.

50% off Consumables

Stock up on party food and drinks! Whether spending gold or credits, they are 50% off!

50% off Skill Reset

Want your crews to learn some smooth new dance moves? Retrain them for less!

50% off Barracks Slots

Need extra space for the party guests? Get a building extension for cheap!

Are you ready to party commanders? Check in next week to see what we have in store for you.
LOL, weeral x2 crew exp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Wat een bullshit ..... dat voor een tweede verjaardag van een spel ...... doe iets speciaals/leuks niet zo'n standaard actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x2 Crew exp *O*
50% off consumables *O*
50% Skill reset oOo

Hoopte al op Skill Reset en wederom ben ik gehoord :D
Ashrah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:55:
Wat een bullshit ..... dat voor een tweede verjaardag van een spel ...... doe iets speciaals/leuks niet zo'n standaard actie.
Ahum.. Lees eens goed Ash!

[ Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

uh...
Before everything kicks off though, it’s time to reflect on the two years gone by and warm up with a little special. These discounts are just a taster of what’s to come next week – remember it is the calm before the storm!
Oftewel, dit is slechts de basis special voordat de echte "2-jaar-viering specials" komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Whuzz op 05-04-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next week is the second anniversary of World of Tanks in Europe, and we intend to celebrate in style with massive specials, contests and events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ah daar las ik overheen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

laatste keer al een paar extra slots gekocht, misschien nu nog eentje extra erbij.....

consumables..... ook maar een paar honderd extra inslaan. maar wil nog wel zuinig op mn credits zijn ivm het 2 jarig feestje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRX schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:05:
laatste keer al een paar extra slots gekocht, misschien nu nog eentje extra erbij.....
Nu zijn het Barracks slots, dus voor crewleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Extra slots is goed bedden redelijk, 2x crew exp erg goed. Alleen die skill reset is een beetje meh aangezien nog niet bekend is welke tanks volgende week in de aanbieding gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Knowuse op 05-04-2013 15:09 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Before everything kicks off though, it’s time to reflect on the two years gone by and warm up with a little special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Als ik lees "50% off Skill Reset" wil dit dan zeggen dat je maar 5% XP kwijt bent, of dat je maar 10.000 silver kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.000 silver kwijt (indien je gaat voor de 90% skill drop)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dan vind ik er niet veel aan. Gold retrainen doe ik nooit aan mee, en de winst van 50.000-60.000 silver is nu ook niet wauw.

Iedereen zijn kaartje al gestuurd naar wot-France trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 05-04-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die skill reset bonussen zijn dan voornamelijk op degene gericht die het wel met gold (willen) doen.
De 50B crew kan ik nu mooi met 400 gold retrainen in plaats van 800 :)
Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:21:
Nee wil ik nog eigenlijk even doen.
Straks nog maar even aan de knutsel :)

[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Speel je dan geen 50b meer? ik dacht je daar zo tevreden over was?
Of helemaal in de ban van de batchat nu?

Zolang jouw kaartje minder mooi is dan het mijne is het ok, ik wil best wel een type 59 :)

[ Voor 30% gewijzigd door Joindry op 05-04-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dat wordt weer een gezellig weekend dan :D moet nog wat crew retrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:21:
Dan vind ik er niet veel aan. Gold retrainen doe ik nooit aan mee, en de winst van 50.000-60.000 silver is nu ook niet wauw.

Tuurlijk :) vast niet goed genoeg voor een Type-59, maar hoop doet leven :)

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/4328/bdcard.png

Iemand anders heeft trouwens echt een mega vette verjaardags'kaart' gemaakt. Als die geen Type 59 krijg weet ik het ook niet meer!

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/76j4xa7y5/IMAG0313.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:26:
Speel je dan geen 50b meer? ik dacht je daar zo tevreden over was?
Of helemaal in de ban van de batchat nu?

Zolang jouw kaartje minder mooi is dan het mijne is het ok, ik wil best wel een type 59 :)
Oh jawel, van het weekend er (net als voor de BatChat) camo voor gekocht (dat doe ik enkel voor tanks die ik sowieso houdt/waar ik veel plezier aan beleef). Enkel heb ik BIA, Repair en dan nu ~60% Camo en dat wil ik omgooien naar BIA, Perks, Repair(/perks evt). Ik was eerder van plan dit met credits te doen maar dan verlies je zoveel exp dat ik het zonde begon te vinden :P

De BatChat vind ik ook erg fijn zeg, heel veel plezier al aan beleefd tot nu toe!
Merk ook wel dat het met elk potje nog weer ietsjes beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

psychoclown schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:24:
Die skill reset bonussen zijn dan voornamelijk op degene gericht die het wel met gold (willen) doen.
De 50B crew kan ik nu mooi met 400 gold retrainen in plaats van 800 :)

[...]

Nee wil ik nog eigenlijk even doen.
Straks nog maar even aan de knutsel :)
Yup, voor de helft van de prijs wil ik ook wel wat crew retrainen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmmm gaat lekker vandaag... 24 uit 31 gewonnen. Nog 9 battles op rij winnen en dan heb ik precies 57% global win ratio :)

Battles Participated: 7.710
Victories 4.391 (56,95%)
Defeats 3.214 (41,69%)
Draws 105

Sinds vandaag de top engine op de Type 58 liggen, voelt ineens een stuk beter aan :p Met de E-75 ben ik ook goed op weg naar de top gun, nog maar 16k ofzo. Daarnaar nog 50k voor de engine en dan door naar de E-100. Met de T25/2 even gestopt vandaag omdat dat niet echt lekker ging...

En er lijkt weer toename in Ammo Rack hits te zijn... de afgelopen 3 dagen echt gigantisch vaak dat mijn ammo rack eruit klapte... Een hele tijd niet veel last van gehad en nu ineens weer heel veel last ervan. Kinda annoying...

edit//
Op YouTube heeft iemand blijkbaar haat aan de Russische tanks. Had een reactie gekregen op een video van me:
World of Tanks: Dragon Ridge - IS-8 - 6602 damage done
'not nice russian tanks are too op s#*$ #$# tanks s#*$ #$# game'

[ Voor 20% gewijzigd door wsLy op 05-04-2013 15:51 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:49:

En er lijkt weer toename in Ammo Rack hits te zijn... de afgelopen 3 dagen echt gigantisch vaak dat mijn ammo rack eruit klapte... Een hele tijd niet veel last van gehad en nu ineens weer heel veel last ervan. Kinda annoying...
Stond in de patchnotes:
- Chance to hit the ammorack on player wsLy increased by 10%
;)

Na een paar dagen van frustratie in de Hummel, waarmee ik nog geen Erlenberg kasteel kon raken als ik er naast stond heb ik hem nu door. WR op de Hummel is boven de 50% and climbing.
Ben wat arty gaan spelen om in mijn andere tanks beter te leren omgaan met arty en om de maps beter te leren kennen en in het begin was het best leuk, maar ik moet zeggen dat de lol er nu wel af begint te gaan. Het blijft toch steeds meer van hetzelfde en ik heb ook het gevoel dat je als arty minder invloed op de matches kunt uitoeffenen.
Waar ik in andere tanks met enige regelmaat (naar mijn gevoel in elk geval) matches kan "ombuigen", heb ik dat in een arty maar hoogst zelden. Als ik heel ruk speel is de kans dat we winnen wel kleiner, als ik heel goed ga is de kans wel groter, maar als mijn team erg slecht is heb ik niet het idee dat ik dat wel even ga rechtzetten met mijn Hummeltje...

Wordt dit nog anders in de latere tiers? Met andere woorden: heeft het zin om door te grinden in de arty, of ik heb er inmiddels voor mezelf wel uitgehaald wat er uit te halen valt en kan ik het gerust hier bij laten zonder veel te missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:57:
[...]

Stond in de patchnotes:

[...]

;)
Damnit -O- ... Ik wist dat WG hierachter zat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 17:48

Masuchievo

Cpt. Average

Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:57:
[...]

Stond in de patchnotes:

[...]

;)

Na een paar dagen van frustratie in de Hummel, waarmee ik nog geen Erlenberg kasteel kon raken als ik er naast stond heb ik hem nu door. WR op de Hummel is boven de 50% and climbing.
Ben wat arty gaan spelen om in mijn andere tanks beter te leren omgaan met arty en om de maps beter te leren kennen en in het begin was het best leuk, maar ik moet zeggen dat de lol er nu wel af begint te gaan. Het blijft toch steeds meer van hetzelfde en ik heb ook het gevoel dat je als arty minder invloed op de matches kunt uitoeffenen.
Waar ik in andere tanks met enige regelmaat (naar mijn gevoel in elk geval) matches kan "ombuigen", heb ik dat in een arty maar hoogst zelden. Als ik heel ruk speel is de kans dat we winnen wel kleiner, als ik heel goed ga is de kans wel groter, maar als mijn team erg slecht is heb ik niet het idee dat ik dat wel even ga rechtzetten met mijn Hummeltje...

Wordt dit nog anders in de latere tiers? Met andere woorden: heeft het zin om door te grinden in de arty, of ik heb er inmiddels voor mezelf wel uitgehaald wat er uit te halen valt en kan ik het gerust hier bij laten zonder veel te missen?
Bepaalde maps kan je erg veel uithalen (de chokepoints bestoken met shells), andere maps zit je echt tegen gebouwen te shellen (als je even niet op let) of ben je enkel tegen voorkanten aan het knallen bij gebrek aan betere positionering. Ik prefereer arty en td boven andere soort tanks, gewoon omdat die long range speelstijl mij bevalt.

Maar om de vraag te beantwoorden, ja je kan erg belangrijk zijn (knal maar eens een tank op zijn achterkant)+ je hebt een redelijk overzicht op de map, en nee want 1 shell mis en je staat te koekeloeren naar een map.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Masuchievo schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:03:

Bepaalde maps kan je erg veel uithalen (de chokepoints bestoken met shells), andere maps zit je echt tegen gebouwen te shellen (als je even niet op let) of ben je enkel tegen voorkanten aan het knallen bij gebrek aan betere positionering. Ik prefereer arty en td boven andere soort tanks, gewoon omdat die long range speelstijl mij bevalt.

Maar om de vraag te beantwoorden, ja je kan erg belangrijk zijn (knal maar eens een tank op zijn achterkant)+ je hebt een redelijk overzicht op de map, en nee want 1 shell mis en je staat te koekeloeren naar een map.
Natuurlijk kun je als arty belangrijk zijn. Ik heb op al mijn arties winrates tussen de 50 en 57%, dus ik weet (redelijk) wat ik doe. Ik ken de goede posities, weet waar ik ze kan raken, wanneer ik me moet verplaatsen en hoe ik een irritante ELC AMX TD-style in zijn bek schiet ;)

Maar het is niet hetzelfde als wanneer ik in een heavy of medium speel. Daarin kan ik niet alleen belangrijk zijn, maar zelfs matchbepalend. In mijn heavy kan ik een lemmingtrain de zet geven die ze nodig hebben, of ergens tijd rekken om de andere flank door te laten breken. In mijn mediums kan ik vastzittende posities openbreken door te flanken, groepen tegenstanders in de war brengen zodat onze heavies er door kunnen breken, enz enz. In die tanks heb ik echt de kans om een match die dreigt verloren te gaan toch nog om te buigen. Dat gevoel heb ik met arties gewoon minder vaak.

En het is veel meer hetzelfde. Het is nu eenmaal een stuk minder dynamisch. Tuurlijk sta ik niet de hele tijd op 1 plek, ik weet hoe belangrijk het is om ook mobiel te zijn als arty. Maar mijn gevoel, na 4 tiers aan arty, zegt me dat arty op tier 8 niet veel anders gaat zijn dan arty op tier 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Die 20 hp zal de type 58 dicht naar OP brengen.

Krijg redelijk wat ammo rackjes op mijn Type als ik mijn rechter kant te veel laat zien, misschien speel je iets anders dan eerder of het is de random generator.
wsLy schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:49:

Sinds vandaag de top engine op de Type 58 liggen, voelt ineens een stuk beter aan :p ...

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:09:
[...]

Maar het is niet hetzelfde als wanneer ik in een heavy of medium speel. Daarin kan ik niet alleen belangrijk zijn, maar zelfs matchbepalend.
Dat merk ik ook als ik arty speel ( tier 6 ) Je ziet nog erger de onvolkomen heden in je team. Normaal kan jij die flank pakken die niemand neemt terugrijden, cappen, decappen. Noem maar op. Nu zit je altijd dat er iemand iets voor jou moet doen. Gebeurd dat niet kan je weinig bepalen. Je moet spots hebben, de scouts moeten tegengehouden worden etc.

In een tank kan je al die rollen veel beter vervullen en speel dan ook veel liever een normale tank. Arty is echt mijn relax ding. Lekker ouwehoeren via de TS en met een arty maat een beetje de map plat bombaderen. Want zeg nu zelf arty stelt toch niets voor. Moving targets, stilstaande targets het is zo makkelijk te raken.

Het enige wat je met een arty heb is dat je soms kilometers naast je aim schiet wat soms erg vervelend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
Whuzz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:09:
[...]

En het is veel meer hetzelfde. Het is nu eenmaal een stuk minder dynamisch. Tuurlijk sta ik niet de hele tijd op 1 plek, ik weet hoe belangrijk het is om ook mobiel te zijn als arty. Maar mijn gevoel, na 4 tiers aan arty, zegt me dat arty op tier 8 niet veel anders gaat zijn dan arty op tier 5...
Hoge hogere tier artillerie je speelt, hoe meer het uitmaakt welke factie je speelt. Qua persoonlijke speelstijl dan. Je hebt snelle mobiele artillerie, welke snel schiet, precies is, maar minder schade doet per schot [Franse]. Je hebt logge bakbeesten, welke een enorme laadtijd heeft (40 seconden -O-), en de slechtste precisie, lange aim time. Daarentegen wel enorme alpha damage en de grootste splash radius [Amerikaanse]. De Russische en Duitse zitten daar tussen in. (Ik vind zelf: Franse - Russische - Duitse - Amerikaanse).

Welke je kiest hang van je persoonlijke voorkeur af. Ik vergelijk zelf de Franse als een soort light tank. De Russische als een medium. De Duitse als een heavy. En de Amerikaanse als een soort TD.

Vooral met de T92 is het vaak dat je een kant kies, en daar toch wel aan vast zit. Je kunt niet even zoals met de Franse of Russische een kwartslag draaien en snel de andere kant van de map beschieten. Daar ben je toch wel zo'n 20 seconden aan kwijt.

Ik heb zelf alleen de Amerikaanse tree vrijgespeeld tot Tier 8. Maar op de test server wel met de andere een flink aantal potjes gespeeld, en dit zijn echt hele andere artillerie. Ik kan met de T92 dingen die ik niet met de Bat 155 of Object 261 kan. En deze kunnen weer dingen die je niet met de T92 of Typ E kunt doen.

En meer van het zelfde is het vooral niet met Tier 8. Je kunt natuurlijk het eerste de beste bosje opzoeken, maar je kunt veel meer met een artillerie. Zo heb je op Himmelsdorf aan de noord kant, vooral in Encounter Battle, een geniale plek naast het station achter een grote gastank, niet ver van de cap. Je schiet dan zo de hele flank van de vijand aan de zuidkant van het kasteel op de heuvel aangordt. Terwijl je lekker beschut staat, en niet snel gespot of beschoten wordt. Vanaf die plek kan je ook zo als TD de cap beschermen, mits nodig.

Op bepaalde mappen zijn geniale plekjes die niet veel artillerie spelers weten/gebruiken, en je kun daarmee het verloop van de battle enorm beïnvloeden. Al heb je soms wel hulp van een of twee medium/light tanks nodig, om tijdig scouts te spotten en te verdedigen.

Artillerie spelers die de obvious plekjes opzoeken, waardoor ze een groot aantal van de vijand (met verstand) niet kunnen raken, omdat ze gedekt staan (ze weten waar de artillerie vaak staat). Zijn: of lui, of verdiepen zich niet genoeg in wat hun tank werkelijk kan doen. Al moet ik er wel bijzeggen dat het in Randoms soms gewoon onmogelijk is om je artillerie volledig te benutten, omdat de rest van je team als een kip zonder kop kansen voor je verpest (te ver pushen, zodat de vijand de hele tijd gedekt staat; flanken compleet open laten, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-08 07:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Ben even aan het kijken naar de duitse tree verandering in 8.5 maar dit betekent voor de Pz3/4 dat deze weer elite af is voor mij. (1 voordeel ik heb nog 35k exp op deze tank staan)

Afbeeldingslocatie: http://plaatjeshost.net/2925_dtree_2oq2.jpg

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bij wijzigingen in het vervolgtraject blijft de tank elite als deze al elite was voor de veranderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:07:
[...]

Nu zijn het Barracks slots, dus voor crewleden ;)
:o

laat maar :/

ben nu op een que van 1250..... nog heel even ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

ben weer op de test!

en... de shells zijn 85 -O-

sorry voor de dubbele posts

[ Voor 30% gewijzigd door TRX op 05-04-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Omdat ik eruit ben gegaan zeker, haha :P.
Teveel kut potjes, maakt niet uit wat ik deed ik verloor zowat elk potje :(.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

ThomasG schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:55:
[...]
Hoge hogere tier artillerie je speelt, hoe meer het uitmaakt welke factie je speelt. [...]
Dank, goed verhaal. Wellicht dan toch interessant om wat langer arty door te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Overlord:
Next time test server is going to be approx 3.5 bigger.
deze is ook wel grappig trouwens :P
http://forum.worldoftanks...p-glitch-on-mines-fix-it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

thijsco19 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:48:
Omdat ik eruit ben gegaan zeker, haha :P.
Teveel kut potjes, maakt niet uit wat ik deed ik verloor zowat elk potje :(.
dank voor je plek :)

net als enige tier 8 in random

ik ga voor de indien 8) schiet goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd aangename teams, als jij meer damage hebt gedaan dan 12 andere teammates gecombineerd (en je zelf maar 2539 damage hebt gedaan in een T9 spel :'( ) Maarja ik verwachtte het al, ik was de enige met een +50 WR, terwijl het andere team 7 53% of meer spelers hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

Gaat redelijk lekker de laatste tijd :) , begin er steeds meer plezier in te krijgen nu ik een beetje doorheb wat de weakspots zijn en hoe ik de verschillende tanks het beste kan spelen. Ik baal er alleen wel erg van als ik kapotgeblaft word door een arty ergens achter in de map, vooral als je net lekker een paar kills gemaakt hebt..

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/atticusNL/signature.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garfiel.d
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Kijk wat ik op de testserver ben tegen gekomen: een Excelsior

Ziet er uit als een Cromwell. Dit was toch niet in de 8.5 patch notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Victory!
Battle: Live Oaks vrijdag 5 april 2013 19:03:49
Vehicle: T110E4
Experience received: 1.581
Credits received: 59.679
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

garfiel.d schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:14:
Kijk wat ik op de testserver ben tegen gekomen: een Excelsior

Ziet er uit als een Cromwell. Dit was toch niet in de 8.5 patch notes?
Zo had ik ook nog een object XXX, een med/light/heavy (geen idee meer, iets met een 907 ofzo) tegen gekomen. Die is toch ook niet voor 8.5??
Heb replays aanstaan dus zou kunnen kijken of ik nog een plaatje kan maken.

Iemand idee hoe je een 8.5 replay kan afspelen? Hij pakt elke keer de normale 8.4 client.

[ Voor 8% gewijzigd door thijsco19 op 05-04-2013 19:41 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heeeeyyy testserver is weer up en het is vrijdag...dus dat betekent....... ;w
thijsco19 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:32:
Iemand idee hoe je een 8.5 replay kan afspelen? Hij pakt elke keer de normale 8.4 client.
Gewoon je 8.5 replay droppen op je 8.5 wot.exe bestand.
Nadeel is wel dat als je weer een 8.4 af wilt spelen je deze weer ff moet draggen en droppen naar je 8.4 exe

[ Voor 70% gewijzigd door ShockWave op 05-04-2013 19:43 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Overwinning!
Gevecht: Ensk vrijdag 5 april 2013 19:56:24
Voertuig: Pz.Kpfw. I Ausf. C
Ervaring ontvangen: 1.743
Credits ontvangen: 24.270
Gevechtsprestaties: Top Gun, Scherpschutter, Meesterschapsbadge: Tank Aas

9 kills.

Leuk tankje, zeker met vents, betere ophanging en spall liner. Maakt hem wel een tikje langzamer, maar, rammen overleeft ie iets beter.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

het kan wel met die tier 7 light....

Victory!
Battle: Himmelsdorf vrijdag 5 april 2013 19:57:14
Vehicle: Aufklärungspanzer Panther
Experience received: 1.860 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 21.403
Battle Achievements: Mastery Badge: "3rd Class"

maar ik bounce gewoon 2x op een t92 :/ naast 2 pens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

haha had net een grappig potje, ik in mn M103 en met platoon maat in zn T110E5 op erlenberg.
op een gegeven moment duwen we een IS-7 het water in, maar mn maat is gretig en wil de kill, valt hij er ook in, maar hij heeft de kill en verdrinkt niet.
het hele potje heeft hij daar staan te kloten, aan het einde van de battle is de enemy aan het cappen en is het hem gelukt om eruit te komen, en decapped door alles af te schieten lol.
eens kijken of ik dat op youtube kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Plaats die replay maar :)

EDIT// Misschien ook leuk om de replay van Dribbel hier te zetten. :Y

[ Voor 59% gewijzigd door thijsco19 op 05-04-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/029f3b800a9619d979791db74f4ea39c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

Probeer ik in mijn ELC de boel een beetje te spotten, splasht er een arty naast me. Geen damage maar heel (2 leden) mijn crew dood.

Crew dood betekent ook niks meer kunnen doen met 56% hp en daar sta je dan.. (totdat een tiger 2 me afschoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als uw gehele crew dood is, kan je niet meer afgeschoten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:31:
Als uw gehele crew dood is, kan je niet meer afgeschoten worden...
Dat was toch verholpen een paar patches geleden?

Edit//
Ik zit met dit in mijn hoofd. Crew volledig dood = tank dood. Dat was verholpen dat je crew niet in 1 keer kon doodgaan

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 05-04-2013 23:37 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx

Slashx

wsLy schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:35:
[...]

Edit//
Ik zit met dit in mijn hoofd. Crew volledig dood = tank dood. Dat was verholpen dat je crew niet in 1 keer kon doodgaan
Niet dat ik weet... Ik heb een hele tijd stil gestaan en kon niks doen..allebei de leden waren dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
wsLy schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:35:
[...]

Edit//
Volgens mij kan inmiddels maximaal 2/3e van je crew in 1 schot dood gaan, waarbij afgerond wordt naar boven. Dus bij tanks met 2 man crew kunnen ze nog steeds in 1 schot dood gaan. Bij 3 kunnen er 2 dood gaan. Bij 4 kunnen er 3 dood gaan. Bij 5 en 6 kunnen er 4 dood gaan. Dit weet ik trouwens niet helemaal zeker, maar lijkt het geval te zijn. Hoe minder crew je tank heeft, hoe groter risico je dus loopt.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.