Ben nog steeds happy met Tresorit, interface is fijn, apps ook alhoewel ik wel wat te mauwen heb

Je wordt slecht geïnformeerd over dat je storage vol is. Had tijdelijk wat spul in cloud gekieperd vanwege vollopende NAS en had een flink screenshots zitten maken voor werk die dus niet werden weggeschreven en hopsakee corrupt

Op veel plekken krijg je dan een nikszeggende error, ipv gewoon overal "hey je storage is vol". Moest echt doorklikken hier en daar, niet zo handig. Lesje weer geleerd (normaliter haal ik nooit die 500 GB) en meteen aan het opruimen geslagen
En een beetje suf dat ik maar bestanden van 2 GB mag sharen met m'n abo terwijl het gratis Tresorit Send 5 GB doet ¯\_(ツ)_/¯ Dus tsja Tresorit Send staat nu bij m'n bookmarks prominenter in beeld.
Het is wel heerlijk vlot, wat dat betreft heeft het ook een streepje voor op Sync. Niet perfect, maar zeker ruim voldoende voor wat ik ermee doe en wil
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |