Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.874 views

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
mega lag bij mij , disco en niet meer in de game kunnen komen. even titanfall opgestart draait als een zonnetje 11ms op teamspeak. servers bij blizz aan stront?, laatste heeft me de ranked win gekost :/ van rank 15 naar 14 (ben niet zo laag/hoog :))

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:34
zware shit bij blizz lijkt het idd wel, lijkt een beetje op die DDOS aanvallen enige tijd geleden. krijg hier een 50 min queue nu om enkel de desktop app in te loggen.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Dennism schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:26:
zware shit bij blizz lijkt het idd wel, lijkt een beetje op die DDOS aanvallen enige tijd geleden. krijg hier een 50 min queue nu om enkel de desktop app in te loggen.
50 minuten, dat is niks: http://i.imgur.com/KsAUrnE.jpg :+

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:21
Freelance schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:07:
Opgelet, gamebreaking bug
Opgelet, gamebreaking bug

Vond er gister al veel hunters op de ladder en weet nu ook de reden. Als je de combo wild pyro + acolyte of pain + tracking tegen je krijgt disconnect jouw client.. Enige oplossing is dan meteen de applicatie te killen en opnieuw in te loggen binnen de minuut.

Dacht gisteravond dat het aan m'n WiFi lag, maar vanochtend toch maar even op reddit gekeken. Blijkt een known bug te zijn: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10826782936

Ga vanavond maar ff niet ranked spelen.

Kenmerken van de hunter decks die ik gister tegenkwam:
- weinig typische hunterkaarten
- veel carddraw kaarten (zag zelfs een nat pagle)
- slechte manacurve
Is deze bug eigenlijk al opgelost? Topic is nl verdwenen

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
haha die moet gefotoshopped zijn :D

nothing stops this train

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Wognummer schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:03:
[...]

Ik had hem van de week nog wel een keer tegen, gelukkig gewonnen door snel te quiten en reconnecten.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

[...]

Easy solution:

Als je ziet dat een Hunter de combo aan het spelen is (gooit Acolyte + Pyro op het board en komt dan met Tracking), snel op alt +F4 drukken (of task-killen, wat je liever wil) en reconnecten.

Is 9 van de 10 keer een easy win, want het hele deck is zo gemaakt om die combo te kunnen spelen, dus als je terug komt heb je vaak de overwinning daarna in je broekzak.

-

• ir_richman
Fucking lame trouwens, dit soort tactieken.
Zijn deck draaide idd voor geen meter.

Verwijderd

[...]

Geen idee, maar ik heb vanmiddag al 3x dit gehad, Zoo lock is aan het verliezen, hij pakt een kaart en target een minion van me en spel loopt vast, zal wel toeval zijn

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/eimfwx.png

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:09:
[...]

Geen idee, maar ik heb vanmiddag al 3x dit gehad, Zoo lock is aan het verliezen, hij pakt een kaart en target een minion van me en spel loopt vast, zal wel toeval zijn

[afbeelding]
Nope, is ook een known issue: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/13019852228
Kol Nedra schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:03:
haha die moet gefotoshopped zijn :D
Nope, screen van de iPad

[ Voor 16% gewijzigd door Freelance op 30-06-2014 21:18 ]

• Freelance

Freelance

(..)

Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Freelance op 30-06-2014 21:18 ]

• Wognummer
Alt f4 is lastig op een iPad :p maar idd dat is een goeie idd app killen en opnieuw inloggen

• Freelance

Freelance

(..)

Ik kwam laatst een truc tegen om snel te kunnen zien of je 8, 9 of 10 kaarten in je hand hebt. Kan de afbeelding nergens meer vinden dus heb zelf maar snel een afbeelding gemaakt:

<8: tel zelf maar
8 kaarten: mana waarde is ongeveer gelijk aan linker onderhoek van portrait
9 kaarten: tussen de twee mana waardes en de linker onderhoek van de portrait kun je een driehoek trekken
10 kaarten: de eerste kaart heeft zijn manawaarde compleet onder het bord staan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/epFMbrfl.jpg

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ja, of je telt het in 2 seconden. Die driehoekjes shit maakt het voor mij echt niet makkelijker :')

Vicariously I live while the whole world dies

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vicarious schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:24:
Ja, of je telt het in 2 seconden. Die driehoekjes shit maakt het voor mij echt niet makkelijker :')
Inderdaad. :')

Die 10 is misschien nog wel handig, maar voor de rest is tellen is net zo makkelijk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Freelance

Freelance

(..)

Vicarious schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:24:
Je kan natuurlijk ook kijken of het niet 8 of 10 is.. :P
Als je het een aantal matches doet hoef je er echt nooit meer over na te denken / tellen.

Zeker als miracle of handlock is het handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Freelance op 30-06-2014 22:47 ]

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39

zwik

randomized

Hebben jullie de Fireside back al weten te unlocken? Ik had gisteren een paar maatjes over de vloer maar het lukte ons niet :) .

We zaten allemaal op hetzelfde wifi, de macbook en ipad zagen elkaar wel in de 'nearby list' maar zagen de player op de pc laptop niet, de pc laptop zag de macbook en ipad players op de nearby list wel maar kon geen invites sturen, weird shit :) .

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-11 14:22
Ik heb het ook geprobeerd paar weken terug, kreeg niet eens een nearby list te zien.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mij is het ook niet gelukt.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mij wel, je hoeft niet via die nearby list te werken. Gewoon toevoegen op friendslist en uitnodigen als je allebei in het hoofdmenu staat.

A speelt tegen B
B speelt tegen C
C speelt tegen A

Spelen is hier een ruim begrip. Gewoon starten en leaven mag ook.
Kan zijn dat wij wat meer games samen hebben gedaan, maar in de basis zou dit het moeten zijn.

Dividend for Starters

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
zwik schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 07:35:
Hebben jullie de Fireside back al weten te unlocken? Ik had gisteren een paar maatjes over de vloer maar het lukte ons niet :) .

We zaten allemaal op hetzelfde wifi, de macbook en ipad zagen elkaar wel in de 'nearby list' maar zagen de player op de pc laptop niet, de pc laptop zag de macbook en ipad players op de nearby list wel maar kon geen invites sturen, weird shit :) .
Bij mij is dit eigenlijk vrij eenvoudig gelukt. Ik zat op hetzelfde wifi netwerk met een PC speler, MAC speler en een iPad speler. Geen problemen gehad :)

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
Vind het echt heel kwalijk dat er nu 2 exploits zijn die ervoor zorgen dat je kunt winnen. Eigenlijk is de ene een soort drophack (dropexploit..?) en de ander gewoon een game breaking bug.
Zou je eigenlijk gewoon alles plat willen leggen om het op te lossen...

Verwijderd

Zebby schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:01:
Vind het echt heel kwalijk dat er nu 2 exploits zijn die ervoor zorgen dat je kunt winnen. Eigenlijk is de ene een soort drophack (dropexploit..?) en de ander gewoon een game breaking bug.
true, aan de andere kant kun je gewoon een screenshot maken en je tegenstander reporten zodat ze een ban krijgen, op de hogere ranks zal niemand deze exploits gebruiken, omdat je er
a. een non-functioneel deck voor nodig hebt
b. dit voornamelijk serieuze spelers zijn
c. er meer op het spel staat bij een ban

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 12:19 ]

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Zebby schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:01:
Ik zag op de Heartstone facebook voorbij komen dat er een patch is welke deze problemen oplost: https://www.facebook.com/...s-1005834/742043952505042

Omelette du fromage!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
https://bnetcmsus-a.akama...67JLR16W1397005005104.jpg

zit even de nieuwe anouncement door te kijken, maar deze kaart valt gelijk op. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan toevoegen om het balanced te houden, maar als ik deze kaart zo zie lijkt die veelste sterk

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
badboyqxy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:25:
https://bnetcmsus-a.akama...67JLR16W1397005005104.jpg

zit even de nieuwe anouncement door te kijken, maar deze kaart valt gelijk op. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan toevoegen om het balanced te houden, maar als ik deze kaart zo zie lijkt die veelste sterk
Valt volgens mij wel mee. Je besteedt je beurt 3 aan deze minion en kunt verder niks.
Als iemand een minion heeft liggen doe je daar dus niks tegen en blijft board presence gelijk. AoE kan hem gewoon raken (consecration, Lightning Storm). Hij wordt pas sterk vanaf beurt 7 ongeveer, dan is het een 6/6. Maar dan heb je al die tijd niks met hem gedaan, anders is ie waarschijnlijk al gekilled.

Meh. Veel te traag voor de meeste decks denk ik.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Grotman schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:39:
[...]

Valt volgens mij wel mee. Je besteedt je beurt 3 aan deze minion en kunt verder niks.
Als iemand een minion heeft liggen doe je daar dus niks tegen en blijft board presence gelijk. AoE kan hem gewoon raken (consecration, Lightning Storm). Hij wordt pas sterk vanaf beurt 7 ongeveer, dan is het een 6/6. Maar dan heb je al die tijd niks met hem gedaan, anders is ie waarschijnlijk al gekilled.

Innovate turn 1 ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

• Grotman
  • Niet online
Meeste decks ;)
Maar inderdaad, innervate maakt hem al een stuk sneller en beter. Maar je bent dan wel afhankelijk van deze 2 kaarten in je openingshand.

[ Voor 30% gewijzigd door Grotman op 01-07-2014 15:05 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 16:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Grotman schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:04:
[...]

Meeste decks ;)
Maar inderdaad, innervate maakt hem al een stuk sneller en beter. Maar je bent dan wel afhankelijk van deze 2 kaarten in je openingshand.
Ja, idd, en dan nog een dode kaart tot een beurt of 3 overigens. Maar het is niet een super OP kaart idd.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Grotman
  • Niet online
Er is een patch nu met fixes voor die Arrow en die bug met Tracking.
Heb het zelf nooit meegemaakt gelukkig, maar gelukkig gefixt nu.

Verwijderd

ik had vandaag de 40 spells daily, een of ander ranzig spell-only mage deck gemaakt en unranked gedaan
1e game: Zoo ongenadig hard gesloopt in beurt 8
2e game: tegen priest, dood door fatigue
en voila, quest gehaald in 2 games :*)

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Grotman schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:39:
[...]

Mwoah hij is niet half slecht voor Rogues en Paladins, misschien zelfs nog voor Druids. Aangezien je hem veilig (relatief) op het bord kan leggen en in een volgende beurt kan buffen.

Beurt 3 Shade, beurt 4 Blessing of Kings en je hebt een 7/7 op het bord met turn 4 die ook kan aanvallen.

Zelfde voor Rogues, maar dan met Cold Blood (misschien x2?) voor 7/3 of zelfs 11/3. Voor veel decks dus beter dan je zou denken, omdat je AoE nodig hebt om hem snel te clearen en tegen de tijd dat je tegenstander echt AoE heeft (Mage, 7 mana, Priest 5 mana, etc) heb je een vrij sterke minion op het bord liggen.

En in het geval van een Paladin, hoe langer je hem op het bord kan houden, hoe sterker hij wordt. (Rogue natuurlijk ook, maar met 3 health is hij een stuk makkelijker weg te spelen).

[ Voor 7% gewijzigd door Nazanir op 02-07-2014 10:50 ]

-

• Freelance

Freelance

(..)

Interessant leesvoer voor diegene die met deckbuilding willen beginnen / beter willen begrijpen: http://www.reddit.com/r/h...rk/times_up_lets_do_this/

Dezelfde auteur heeft ook een uitstekende deckguide geschreven m.b.t. miracle rogue: http://hearthstoneplayers...e-rogue-deck-black-magic/

[ Voor 31% gewijzigd door Freelance op 02-07-2014 14:02 ]

• ir_richman
Nazanir schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:23:
[...]

Mwoah hij is niet half slecht voor Rogues en Paladins, misschien zelfs nog voor Druids. Aangezien je hem veilig (relatief) op het bord kan leggen en in een volgende beurt kan buffen.

Beurt 3 Shade, beurt 4 Blessing of Kings en je hebt een 7/7 op het bord met turn 4 die ook kan aanvallen.

Zelfde voor Rogues, maar dan met Cold Blood (misschien x2?) voor 7/3 of zelfs 11/3. Voor veel decks dus beter dan je zou denken, omdat je AoE nodig hebt om hem snel te clearen en tegen de tijd dat je tegenstander echt AoE heeft (Mage, 7 mana, Priest 5 mana, etc) heb je een vrij sterke minion op het bord liggen.

En in het geval van een Paladin, hoe langer je hem op het bord kan houden, hoe sterker hij wordt. (Rogue natuurlijk ook, maar met 3 health is hij een stuk makkelijker weg te spelen).
Dat kan allemaal ook met een jungle panther, alleen bufft die daarna niet meer. Zal toch in de meeste gevallen snel op een silence of removal stuiten.

Maar hij kan zijn nut hebben, om op 4 al een consecration uit te lokken bijvoorbeeld. Hij zal toch zeker de tegenstander dwingen om andere keuzes te maken, want je kunt hem op de loer laten liggen, dus minimaal 1x gebruiken voor een goeie ruil als hij niet direct door AOE wordt gepakt.

Als 3-drop overleeft hij flamestrike in beurt 6/7 en bijna elke andere AoE (zonder spell power) als je hem naar 4/4 kunt laten groeien.

Ik zie wel wat sleeping giant deckjes komen met Shades coin 2 en/of 3 en dan ergens rond turn 8-10 op de face, zonder kans op silence. Alleen loop je dan op het bord wel achterstand op omdat je sleepers nog niks mogen doen.

Reply met aoe/silence/taunts/deadly shot/polymorph/hex/assasinate/dispel-all/flare. Of gewoon rushen,als je de tegenstander niet de tijd geeft omze ta laten te groeien, zal hij rond 4/4 of 5/5 al wel eens moeten aanvallen.

[ Voor 18% gewijzigd door ir_richman op 02-07-2014 14:36 ]

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Wat ik me nu afvraag, als je als paladin beurt 4 hebt aangevallen met een bok shade en turn 5 faceless je die, welke stats heeft hij dan? Heeft hij dan +2/+2 al van de vorige beurten en krijgt hij stealth?

-

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05

Felyrion

goodgoan!

Nazanir schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:07:
Wat ik me nu afvraag, als je als paladin beurt 4 hebt aangevallen met een bok shade en turn 5 faceless je die, welke stats heeft hij dan? Heeft hij dan +2/+2 al van de vorige beurten en krijgt hij stealth?
Volgens mij pakt een faceless altijd de minion zoals hij op dat moment is, inclusief buffs en andere toestanden.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

haha, rage quit tijdens arena

mage tegen mage, ik heb in beurt 6 het veld vol critters, hij pingt m'n elemental zodat ie in flame strike range komt
in mijn beurt buff ik m'n ghoul tot 5/3 (zijn veld leeg) en maak er 3/5 van met een alchemist (succes met je flame strike)
zoals verwacht speelt hij geen flame strike maar 2 critters en pingt m'n ghoul
in mijn beurt wissel ik wat critters uit, 9/4 ghoul en speel een secret...
hij speelt flame strike... counterspell... 5 seconden stil... rage quit

Verwijderd

Klopt Felyrion, daarom is het bijv niet verstandig om een minion te facelessen als ie power overwhelming op zich heeft ;)
maar je kan geen minion facelessen als die stealthed is (van je tegenstander dan, van jezelf kan wel)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Heerlijk verfrissend zeg, zo'n nieuw seizoen. Ik kom weer allerlei verrassende, bizarre en middelmatige decks tegen. Zelf heb ik nog steeds niet zo veel legendaries, dus ik faceless ze graag van mijn tegenstanders. Malygos bijvoorbeeld, met twee lightning bolts in m'n hand. Thanks bros. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:25:
Klopt Felyrion, daarom is het bijv niet verstandig om een minion te facelessen als ie power overwhelming op zich heeft ;)
Hoezo is dat onverstandig? Ik doe dat bijna dagelijks, en win er aardig wat games mee ;)

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:09
Dennism schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:23:
[...]

Hoezo is dat onverstandig? Ik doe dat bijna dagelijks, en win er aardig wat games mee ;)
Het is enkel verstandig als die minion een charge heeft, anders is het inderdaad vrij onverstandig ;)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:49:
Heerlijk verfrissend zeg, zo'n nieuw seizoen. Ik kom weer allerlei verrassende, bizarre en middelmatige decks tegen. Zelf heb ik nog steeds niet zo veel legendaries, dus ik faceless ze graag van mijn tegenstanders. Malygos bijvoorbeeld, met twee lightning bolts in m'n hand. Thanks bros. :7
hmm speel arena en elke keer is het weer anders :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon
Ja dat deed ik normaal ook, maar ik spaar nu m'n coins op tot Naxx. Ik mis de arena wel, ook al omdat ik zelf lang niet alle kaarten heb.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Even inzicht krijgen, dan levert arena alleen maar geld op

• Kol Nedra
Arena is saai, teveel RNG imo
+ ik hou niet om tegen mages te spelen.

[ Voor 88% gewijzigd door Kol Nedra op 03-07-2014 20:22 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:08:
Arena is saai, teveel RNG imo
+ ik hou niet om tegen mages te spelen.
RNG in de arena valt wel mee, je hebt 90 kaarten om uit te kiezen, daar zitten genoeg kaarten tussen om een bruikbaar deck van te maken als je de juiste keuzes maakt

ranked/unranked vind ik veel saaier, je speelt elke keer met hetzelfde deck tegen de flavour of the month decks, na 1 beurt (of tijdens de mulligan al) weet je precies wat voor match het gaat worden, bij arena is het altijd weer een verrassing, daarnaast krijg je ook nog rewards als je 3x hebt verloren

• Tektoon
Ik vind arena ook leuker maar ik zit na een maand of vier (met onderbreking) zonder veel TCG ervaring pas op een winrate van 55-60% in arena. Niet genoeg om er gold aan over te houden in ieder geval. Elke dag een questje doen en niks uitgeven gaat sneller qua gold aanwas.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Ik speel niet superveel, maar met een combinatie van dailies en arena zit ik nu op bijna 3000 gold.

Meestal open ik een Arena en pas daarna eventueel mn quests aan op de class keuzes. En start dan de meest ideale. Zelfs als het tegenzit qua draft haal ik er dan meestal nog wel winst uit + pack. En als het wel goed gaat schiet ik met quests en arena rewards vaak een paar honderd gold omhoog.

Zo kan ik Arena blijven spelen (vind ik het leukste), zonder me echt druk te hoeven maken over gold.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2014 10:01 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:58:
Ik speel niet superveel, maar met een combinatie van dailies en arena zit ik nu op bijna 3000 gold.

Meestal open ik een Arena en pas daarna eventueel mn quests aan op de class keuzes. En start dan de meest ideale. Zelfs als het tegenzit qua draft haal ik er dan meestal nog wel winst uit + pack. En als het wel goed gaat schiet ik met quests en arena rewards vaak een paar honderd gold omhoog.

Zo kan ik Arena blijven spelen (vind ik het leukste), zonder me echt druk te hoeven maken over gold.
Ik doe het ook ongeveer op deze manier, met incidenteel een paar rankeds tussendoor. Ik haal echter zelden meer dan 6 wins in Arena, dus qua gold schiet ik weinig op.

• zwik

zwik

randomized

Hoezo pas je de quest aan? Kan je kiezen wat voor quest je krijgt?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

zwik schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:31:
Nee, maar je kan een quest wel rerollen. Ga naar je quest log en druk op het kruisje rechtsbovenin die quest.

• marcovandam
  • Laatst online: 09-11 19:46
Als je een 40 gold quest kan omzetten naar 60 of zelfs 100 is dat mooi natuurlijk.

Je mag 1 keer per dag er eentje wegklikken, probeer ook altijd een 40 over te houden die je kan klikken als je in een keer een 60 of 100 gold quest krijgt op een dag.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• Bosmonster
zwik schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:31:
Nee, maar stel je opent een arena en kunt kiezen tussen een Priest, Mage en Warrior.

Sluit de arena en reroll een quest die hier niet op aansluit. Kans is redelijk dat je iets overhoudt wat wel aansluit.

(al kies je bij deze keuze natuurlijk altijd de mage :+)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2014 12:45 ]

• zwik

zwik

randomized

Oh handig, is me nooit eerder opgevallen dat kruisje :) .

• Freelance

Freelance

(..)

Vicarious schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:19:
We zouden eigenlijk eens een Tweakers Hearthstone toernooitje moeten doen. Heb alleen geen zin om het te organiseren :D
Als hier interesse voor is wil ik wel wat organiseren, als er minimaal 8/16 deelnemers zijn wil ik wel wat op touw zetten.

Iemand nog een idee qua toernooi systeem? BO5 of met grotere aantallen een sswiss systeem?

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-11 17:22
Ik heb wel interesse =D

We kunnen ook een swiss systeem doen met daarin BO5 matches (en als er dan veel mensen zijn een top 8/16 eliminatie daarop volgend)?

5700X | RX 6600

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De meeste grote toernooien hebben een elimination bracket met een BO5. Iedereen heeft 3 decks, de winnaar blijft spelen met zijn winnende deck. Verliezer mag zijn tweede deck pakken.

• Tektoon
Hiephoi, ik bied mezelf bij deze aan als kanonnenvoer/underdog voor dat toernooi. Wie weet ben ik een stuk beter dan ik dacht. Lijkt me niet, maar toch; altijd leuk (ik voel me nu al Costa Rica).

Lijkt me ook heel goed als we onze eigen tweaker-kampioen hebben (aan wie we dan een heel jaar lang vragen kunnen stellen ;-) Haha. En wat kunnen we winnen? Een fles wijn of een t-shirt met gepimpt/ed tweaker avatar erop?

Als we allemaal 1 of 5 euro inleggen hebben we al een hoop lol.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Klinkt leuk, sign me up.

-

• Freelance

Freelance

(..)

Inschrijven voor GoT Hearthstone Tournament #1

https://docs.google.com/f...Zs/viewform?usp=send_form

:)

Verwijderd

Wanneer zal dat plaatsvinden? Ik heb niet zoveel tijd maar zou wel graag meedoen. :)

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:55:
Wanneer zal dat plaatsvinden? Ik heb niet zoveel tijd maar zou wel graag meedoen. :)
Denk dat het handigste is dat de tegenstanders elkaar toevoegen en samen een tijdstip af te spreken.

Voorbeeldschema:
Ronde 1: in een tijdsbestek van X dagen
Ronde 2: in een tijdsbestek van X dagen, of wanneer het al mogelijk is
Etc.

Verwijderd

Lijkt mij inderdaad veruit de beste oplossing. Leuk initiatief! :)
Freelance schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:19:
[...]

Denk dat het handigste is dat de tegenstanders elkaar toevoegen en samen een tijdstip af te spreken.

Voorbeeldschema:
Ronde 1: in een tijdsbestek van X dagen
Ronde 2: in een tijdsbestek van X dagen, of wanneer het al mogelijk is
Etc.

Verwijderd

Zolang het na dinsdag begint, kan ik meedoen :)

Verwijderd

En zolang er genoeg tijd voorzien wordt. Sommige dagen kunnen mensen echt niet spelen hé. Best of 5 vindt ik eigenlijk nog redelijk veel. Met best of 3 zou ik ook al tevreden zijn persoonlijk.

• Freelance

Freelance

(..)

Er zijn nu 7 deelnemers, nog eentje nodig dus! En wellicht nog 1 reserve?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb me ingeschreven, dus je zou er nu 8 moeten hebben.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:33

Thompson

Beeromaniac

Maanden (sinds januari) niet gespeeld, nu toch maar weer eens opgepakt :)
Gelijk ingeschreven voor Tweakers toernooi, leuk!

Beeromaniac

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Na een maand vakantie in Amerika ben ik weer terug om te spelen :)
Leuk idee een HS toernooi!

• Kol Nedra
Ik ben aankomende zaterdag pas terug van mijn vakantie. ik heb wel wifi bereik vanuit ons vakantie huisje, kan ik toch af en toe HS spelen :)

nothing stops this train

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05

Felyrion

goodgoan!

Leuk initiatief, alleen mijn vakantie komt eraan, dus ik laat hem even waaien :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:09
De volgende keer zal ik mee doen. Vanaf donderdag ben ik met vakantie dus wordt lastig om dan hieraan deel te nemen. Anders na de vakantieperiode (ergens in Sept?) een wat groter toernooi organiseren? Zo te zien is er best wat animo echter is de komende periode voor veel personen wat lastiger.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. We kunnen deze gewoon doen als testje voor een eventueel later groter toernooi.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik heb me ook nog aangemeld maar vermoed dat deze toernooi al tot de nok gevuld is :(

• Freelance

Freelance

(..)

RoricNormannum schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:03:
ik heb me ook nog aangemeld maar vermoed dat deze toernooi al tot de nok gevuld is :(
Er zijn nu 13 aanmeldingen, ik zal vanavond (laat) een bracket opstellen en een korte post maken met regels, etc.

Wat zou een handige doorlooptijd zijn voor de rondes? Elke ronde 4/5 dagen?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Freelance schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:31:
[...]

Er zijn nu 13 aanmeldingen, ik zal vanavond (laat) een bracket opstellen en een korte post maken met regels, etc.

Wat zou een handige doorlooptijd zijn voor de rondes? Elke ronde 4/5 dagen?
Nu ga ik toch even inhaken op wat je zegt, elke ronde om de 4-5 dagen. Toen Hearthstone nog in de beta zat, deden we ook een Tweakers toernooi, maar het werkte niet. Je zult zien dat de eerste ronde nog voor een groot gedeelte gaat lukken, daarna zullen er afmeldingen komen, mensen kunnen niet spelen, verliezen hun interesse ect.

Ergens best wel begrijpelijk, dat het zo ging en waarschijnlijk nu ook zo zal verlopen. Het beste is denk ik 1-2 vaste dagen aan te kondigen, in die 2 dagen is het complete toernooi afgerond en hebben we een winnaar. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die 1-2 dagen niet kunnen spelen, maar dat probleem wordt zelfs groter door het uit te strekken over meerdere weken ;)
Mensen die op de dag niet kunnen spelen, die doen niet mee, volgende keer beter :)

Verwijderd

Nostordici schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:40:
Mensen die op de dag niet kunnen spelen, die doen niet mee, volgende keer beter :)
voila. Dat noemen ze forfait geven :*)

• Ypho
  • Laatst online: 09:18

Ypho

Allround Nerd

Het mooiste zou zijn een opzet als MTGO, nu zit het daar in de applicatie, zoiets zou perfect zijn voor HS.

Je kunt ook gewoon een toernooi beginnen op een avond bijvoorbeeld om 19.00 uur, en dan met 8 spelers. Zorg dat alle spelers elkaar "frienden" in HS, en zorg voor een (IRC) chat waarin de scores worden doorgegeven of eventuele problemen tussen spelers worden besproken (zorg vooraf voor duidelijke regels).

Je kan dan afspreken dat ronde 1 begint om 19.00 uur, en als een van de spelers om 19.10 niet aanwezig is, kan dit in de chat worden aangegeven. Een "judge" kan dan eventueel een PB sturen, en als de speler om 19.15 nog niet aanwezig is, is dit een loss

Zo kun je in een avond een volledig toernooi organiseren, al betekent dit dus wel dat spelers niet een paar avonden slechts een match spelen, maar op een avond meerdere. Het makkelijkste zou zijn met een swiss-systeem, zo kun je op basis van het aantal spelers een x-aantal ronden spelen, en komt er altijd een winnaar uit. (t/m 8 spelers 3 ronde, t/m 16 spelers 4 ronden, t/m 32 spelers 5 ronden etc)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
Ypho schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:46:
Het mooiste zou zijn een opzet als MTGO, nu zit het daar in de applicatie, zoiets zou perfect zijn voor HS.

Je kunt ook gewoon een toernooi beginnen op een avond bijvoorbeeld om 19.00 uur, en dan met 8 spelers. Zorg dat alle spelers elkaar "frienden" in HS, en zorg voor een (IRC) chat waarin de scores worden doorgegeven of eventuele problemen tussen spelers worden besproken (zorg vooraf voor duidelijke regels).

Je kan dan afspreken dat ronde 1 begint om 19.00 uur, en als een van de spelers om 19.10 niet aanwezig is, kan dit in de chat worden aangegeven. Een "judge" kan dan eventueel een PB sturen, en als de speler om 19.15 nog niet aanwezig is, is dit een loss

Zo kun je in een avond een volledig toernooi organiseren, al betekent dit dus wel dat spelers niet een paar avonden slechts een match spelen, maar op een avond meerdere. Het makkelijkste zou zijn met een swiss-systeem, zo kun je op basis van het aantal spelers een x-aantal ronden spelen, en komt er altijd een winnaar uit. (t/m 8 spelers 3 ronde, t/m 16 spelers 4 ronden, t/m 32 spelers 5 ronden etc)
Zoiets zou erg handig zijn :)
Als een ronde een aantal dagen duurt, zal bijv. zoals eerder gezegd de interesse minder worden.
Alles op een avond houdt de spanning erin, en zorgt ervoor dat je geen afmeldingen hebt tijdens het toernooi. Jammer voor personen die op die specifieke dag niet kunnen, maar als het een succes is kunnen er meer kansen komen bij volgende toernooien :)

• Ypho
  • Laatst online: 09:18

Ypho

Allround Nerd

Beunhaas schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:22:
[...]

Zoiets zou erg handig zijn :)
Als een ronde een aantal dagen duurt, zal bijv. zoals eerder gezegd de interesse minder worden.
Alles op een avond houdt de spanning erin, en zorgt ervoor dat je geen afmeldingen hebt tijdens het toernooi. Jammer voor personen die op die specifieke dag niet kunnen, maar als het een succes is kunnen er meer kansen komen bij volgende toernooien :)
Klopt. Stel dat het nu gaat lopen, kun je bij wijze van spreken iedere week een dergelijk toernooi opzetten. Als je een vaste groep "judges" heb kunnen die om en om iets organiseren. Via een simpele pagina op het web kunnen mensen dan op een gegeven moment zien tegen wie ze moeten spelen, wat hun toernooi history is enz... Ik heb zelf weinig vaste tijd voor het organiseren (mijn vrije tijd verschilt per week), maar iets opzetten of helpen uitdenken van een toernooistructuur wil ik eventueel wel aan meedoen. Ik ben zelf goed bekend met de toernooiopzet van het MtG kaartspel (speel ik zelf), dus daar kan ik eventueel wel wat ideeen over bijdragen.

/edit: Ik ben bezig met een nieuw framework voor mijn werk. Ik wil eventueel wel een projectje maken voor een soort webapplicatie waarin alles kan worden bijgehouden (evt voor langere termijn). Zo kan ik vrije tijd en studie combineren :)

Wellicht handig om een "denkgroepje" bij elkaar te krijgen? Volgens mij kwam Freelance met het idee laatst. Ik weet dat met de HS beta ook een toernooi was georganiseerd, wellicht dat daar nog dingen uit naar voren zijn gekomen?

[ Voor 16% gewijzigd door Ypho op 07-07-2014 14:54 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Heb me ook aangemeld :) Speel niet dagelijks meer, maar lijkt me wel leuk om aan een toernooitje mee te doen.

Organisatorisch wil ik ook best helpen, heb toch vakantie dus tijd genoeg ;) Nu snap ik dat ik niet kan judgen en meespelen dus als er meer behoefte is aan mensen die willen judgen of op een andere manier mee willen helpen met de organisatie wil ik me best terugtrekken om dat te doen.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Verwijderd

Ik ben tegen het principe in 1 à 2 dagen finishen. Velen zijn hier werkmensen en moeten dus tot 19-20h werken en dan pas eten etc. Vaak heb ik slechts een uurtje tijd per dag om achter PC/GSM/Tablet te zitten om te spelen.

Hopelijk gaat het idee van 3-5 dagen per ronde door. Hebben we genoeg tijd om af te spreken met de rest. :)

• Nostordici
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:54:
Ik ben tegen het principe in 1 à 2 dagen finishen. Velen zijn hier werkmensen en moeten dus tot 19-20h werken en dan pas eten etc. Vaak heb ik slechts een uurtje tijd per dag om achter PC/GSM/Tablet te zitten om te spelen.

Hopelijk gaat het idee van 3-5 dagen per ronde door. Hebben we genoeg tijd om af te spreken met de rest. :)
Ik snap het probleem, maar wat als die ander niet kan op het tijdstip/dag(en) dat jij wel kan? En dat zijn dan twee mensen, kun je nagaan hoeveel meer variabelen er kunnen zijn, met meer dan twee mensen ;)

Verwijderd

3 dagen tijd zou toch moeten lukken voor iedereen. Zo niet, moet je niet meedoen eerlijk gezegd.
Nostordici schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:40:
[...]

Ik snap het probleem, maar wat als die ander niet kan op het tijdstip/dag(en) dat jij wel kan? En dat zijn dan twee mensen, kun je nagaan hoeveel meer variabelen er kunnen zijn, met meer dan twee mensen ;)

• Kol Nedra
Ik kan dagelijks van 20.30 tot 23.30, in het weekend niet, meestal naar vrienden.

Hoeveel gold hebben jullie nu gespaard? ik zit nu op de 1855 gold :D

nothing stops this train

Verwijderd

1450. Rank 11 nu.
Add me Lode#2141 :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 22:22 ]

• Nostordici
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:01:
3 dagen tijd zou toch moeten lukken voor iedereen. Zo niet, moet je niet meedoen eerlijk gezegd.
[...]
Dus over 2 weken is het toernooi afgelopen? Sorry dat ik het zeg, maar dat is voor een kort spel als Hearthstone veel te lang. 1 ronde kan in een uurtje gespeeld worden, dus in twee dagen het complete toernooi afronden is dan toch perfect?

2 dagen tijd voor een compleet toernooi moet toch lukken voor iedereen? Zo niet, moet je niet meedoen eerlijk gezegd. See what I did there? ;)

Verwijderd

Ja alleen dat je geen rekening houdt dat mensen nog andere dingen doen dan Hearthstone spelen. :)
Als je het een goede start wilt geven + casual friendly wil houden, neem je beter enkele dagen de tijd.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik zit ondertussen op 3010 goud, van mij mag naxxramas ondertussen wel uitkomen :)

Verwijderd

6400 gold ....waar blijft naxx! ....ranked gaat vervelen....rush en miracle ;(

• Bosmonster
3300 gold ofzo. In de tussentijd Heroes VI maar even van Steam geplukt voor een paar euro :P

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:33

Thompson

Beeromaniac

Hahaha net een rondje arena. Ik als druid met taunt heavy deck tegen een mage. Enige mogelijke manier dat ie nog zou winnen is als ie een pyroblast zou topdecken... Dat gebeurde dus, raakt ie zichzelf door lag of onkunde :') Heerlijk.

Beeromaniac

Verwijderd

Officieel nieuws Naxx: EINDELIJK!
http://us.battle.net/hear...-and-heroic-mode-7-8-2014

Voor deze waar battle.net blocked is op hun werk:
We’re skimming the slime pools, stitching together our finest Abominations, and preparing the Necropolis for an Adventure you’ll never forget—Curse of Naxxramas is coming, and we know you’re just dying to get in and play! In today’s blog, we’ll discuss the details on how you’ll access Curse of Naxxramas, and unveil the Naxxramas Heroic Mode.

Your All Naxx-cess Pass

Naxxramas is a floating necropolis, home to a host of undead bosses ready to challenge worthy opponents eager to test their card-slinging mettle. To undertake the challenges that lie within each of the five wings of the Adventure, one must first gain access to their secrets. But don’t worry too much about the price of entry—much to Thaddius’ chagrin, it won’t cost you an arm OR a leg.

Naxxramas will open its gates one wing at a time, with a new wing opening each week. The wings of Naxxramas will open in the following order: Arachnid Quarter, Plague Quarter, Military Quarter, Construct Quarter, and Frostwyrm Lair.

Players who begin their adventures in Naxxramas during the launch event will gain free access to the first wing: the Arachnid Quarter. The launch event will last roughly a month or so, meaning you’ll have plenty of time to get your foot in the door—we’ll have more details to share about that later on. The web-choked corridors of the Arachnid Quarter are home to the bosses Anub’Rekhan, Grand Widow Faerlina, and Maexxna. Defeating these bosses will add new cards to your collection and give you a taste of the dangers that await you deeper inside Naxxramas.

After the Arachnid Quarter, the next four wings can be purchased for 700 gold per wing or $6.99 per wing. Players can earn the in-game gold needed to unlock the next wing of Naxxramas by completing various quests or emerging victorious from the Arena, or they can choose to unlock the next available Naxxramas wing using real money.

If you’re looking to swing open multiple gates at once, Curse of Naxxramas bundle packages are also available. Spiders are just so good at making things into neat little bundles. . . .

NaxxPricing_HS_Lightbox_CK03_500x250.jpg

Keep in mind that purchasing Curse of Naxxramas wings in bundles does not open or grant access to those wings faster than the one-wing-a-week schedule, but it does ensure that you’ll be able to dive into the next challenges as soon as they unlock.

If you play Naxxramas during the launch event and decide to purchase the remaining wings with real money, you’ll only have to purchase the 4-Wing bundle to access the remaining wings once they become accessible.

If you unlock additional wings with gold and wish to purchase a wing bundle at a later time with real money to unlock any remaining wings, you can still take advantage of the bundle pricing. For example, if you enter the Arachnid Quarter during the launch event and unlock it for free, then purchase the second wing with gold, the remaining three wings can be purchased with real money at the 3-wing bundle price listed above.

Remember to enter the Necropolis during the launch event so you don’t miss out on all the creepy crawly fun that awaits you in the Arachnid Quarter—for free!

Heroic Mode

Once you’ve defeated all of the bosses within any given wing for the first time, you’ll unlock the Heroic mode of that wing. Heroic mode bosses are significantly more difficult than their normal versions, and they will prove to be a challenge for even the most veteran Hearthstone players. Defeating all of the bosses in Naxxramas on Heroic mode will unlock a new card back for your collection.

The undead horrors of Curse of Naxxramas: A Hearthstone Adventure are dying to meet you. We hope to see you creeping through the necropolis with your own “All Naxx-cess Pass” soon!

• Wognummer
700 gold per wing valt me mee :)

• Kol Nedra
700 maal 4= 2800 gold...... want de eerste wing is gratis :) (voor 1 maand)
ik heb nu 1905 gold, ik zit goed op schema :)
duurt toch 5 weken in totaal dus voordat ik de laatste wing kan unlocken, gelukkig ik was al bang dat een wing 1-1,5k gold ging kosten......phew :)

nothing stops this train

Verwijderd

Eerst wing is voorgoed gratis als je goed leest Mooyal. :)
If you play Naxxramas during the launch event and decide to purchase the remaining wings with real money, you’ll only have to purchase the 4-Wing bundle to access the remaining wings once they become accessible.

Als je het tijdens de eerste maand speelt (launch period) dan krijg je hem gratis voor altijd.

Momenteel zit ik op 1475 gold, maar zal dat spenderen aan arena runs denk ik. 20 euro krijgen ze van mij zonder problemen. :)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Da's mooi, momenteel 3480g, dat blijkt ruim voldoende.
Dan is er zelfs nog een mogelijkheid om 4x 0-3 te gaan in Arena, al ga ik daar niet vanuit :P

Goed nieuws, nu nog een release datum voor de eerste wing!

Dividend for Starters

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:52
Ik vroeg mij af of het nog mogelijk is in te schrijven voor het toernooi :).

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Woohoo.. heb nu 4350 goud... alle huidige (non golden) kaarten heb ik al dus tja ik probeer maar wat golden te krijgen.

Always bet on Huub

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Geen slechte prijs voor Naxx. Ik koop het denk ik met echt geld en bewaar ik mijn gold wel voor packs/arena runs :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 100 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]