Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.874 views

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
zwik schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 07:58:
Ik blijf het het een moeilijk spelletje vinden :) . Vooral Shaman en Warlock vind ik erg moeilijk spelen. Mage ligt me op dit moment het beste en kan daarmee wel ranked level 18 halen :D . Ik speel overigens niet super veel. Hooguit genoeg om de dailies te kunnen doen. Van het gold koop ik dan gewoon meteen packs en probeer eventueel met de kaarten m'n deckje te upgraden.

Ik ben wel erg benieuwd naar Naxx! Ik ben wel een beetje benieuwd hoe het werkt, je koopt dus een wing en je kan dan offline tegen bosses kaarten? Of moet je elke keer gold betalen wanneer je een wing in wilt?
Elke wing hoef je maar 1x vrij te kopen. Zie het als een soort DLC. Daarna kun je eindeloos spelen.

Veel nieuwe informatie trouwens:
http://www.hearthpwn.com/...s-class-challenges-bosses

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:26
wow echt gaaf naxxramas <3
kan niet wachten, ik heb weer 1350 gold, gelukkig ik kan weer sparen en geef het niet meer uit :)

nothing stops this train

• Bosmonster
Dan moet je nog even doorsparen. Het zijn 4 wings van 500 gold per wing als ik me niet vergis.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Bosmonster schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:37:
Dan moet je nog even doorsparen. Het zijn 4 wings van 500 gold per wing als ik me niet vergis.
Voor zover ik weet is er echt nog helemaal niets bekend over wat de wings kosten :P

• Kol Nedra
Als ik niks uitgegeven had, dan had ik nu wel 4200 gold :P
maargoed nu koop ik echt niks meer! Naxx komt zeer snel uit :)

nothing stops this train

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb ruim 2k gespaard inmiddels, als ik meer zou spelen en niet op vakantie was geweest zou ik ook wel rond de 3k gehaald hebben.

Vicariously I live while the whole world dies

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Vicarious schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:01:
Ik heb ruim 2k gespaard inmiddels, als ik meer zou spelen en niet op vakantie was geweest zou ik ook wel rond de 3k gehaald hebben.
Ik heb inmiddels 1k gespaard. Gelukkig zijn mijn arena runs stukken beter geworden sinds ik de streams van nl_kripp kijk.

Er wordt trouwens nergens gerept over of je met Naxx ook gold kan verdienen.

• Bosmonster
Nipje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:40:
[...]

Voor zover ik weet is er echt nog helemaal niets bekend over wat de wings kosten :P
Niks officieels, maar uit datamining kwamen 2000 en 4000 gold (als ik me niet vergis) naar boven. Waarbij de aanname werd gedaan dat 2000 voor de normale versie is en 4000 voor de gold versies (waarbij je dus gold versies van de kaarten krijgt).

Niks is natuurlijk definitief tot Blizzard het zegt, maar denk dat dat wel redelijk in de buurt zit :)

Goedkoper is altijd beter, kan ik van de rest van mn spaargoudjes nog wat packs kopen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2014 11:35 ]

• Nipje
Heeft iemand dit deck al geprobeerd? Kwam het tegen op reddit:
http://www.hearthpwn.com/...mpo-warrior-top-50-legend

Dit is de reddit link:
http://www.reddit.com/r/h...po_warrior_top_50_legend/

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb het 5 potjes geprobeerd en ik heb echt nog nooit zo hard verloren. Komt misschien ook door slechte hand / slechte plays gezien ik nooit warrior speel. Toch ben ik benieuwd of iemand hier het deck gebruikt!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan het wel eens bouwen om het te testen (behalve Thalnos heb ik alles) maar het lijkt me een vrij solide deck. Aardig wat removal en vervolgens een zooi midrange creeps om board control te krijgen. Zie niet in waarom ik er 5x op rij hard mee zou moeten verliezen :D

• Nipje
Vicarious schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:56:
Ik kan het wel eens bouwen om het te testen (behalve Thalnos heb ik alles) maar het lijkt me een vrij solide deck. Aardig wat removal en vervolgens een zooi midrange creeps om board control te krijgen. Zie niet in waarom ik er 5x op rij hard mee zou moeten verliezen :D
Dat idee had ik inderdaad ook. Elk potje draait echter uit in een pot waarin ik bijna al mijn kaarten raap en gewoon niet genoeg minions over hou om mijn oppo dood te maken. Nogmaals: ik speel nooit warrior dus ik moet nog een hoop leren denk ik!

• Bosmonster
Idee met zo'n deck is ook dat je vol voor face damage gaat, anders verlies je.

edit: blijkbaar vind de maker dat het een half-control deck is, wat ik niet helemaal met hem eens ben :P Het heeft wel aardig wat removal, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Denk dat je voornaamste voordeel is dat mensen een ander deck verwachten bij een high ranked warrior ipv dit. En ze dus niet verwachten dat je ineens keihard voor face gaat.

[ Voor 69% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2014 13:47 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:11
lijkt volgens mij erg veel op het face Warrior deck waarmee raynad speelde op dreamhack, ben wel met je eens dat dit geen control is, maar eerder face idd.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:34
Als je naar z'n filmpje kijkt zie je dat board control prioriteit nummer 1 is gedurende de hele game, en dat je dan met overige monsters gaat voor face; net zoals bij Tempo Rogue. Je hebt wel gelijk dat je soms gewoon voor face moet gaan, maar dat is een afweging die je elke keer moet maken bij een midrange deck.

EDIT:
Die nieuwe Naxx legendaries zijn best wel goed :o
Vooral Kel'thuzad, die gaat echt helemaal nergens over als deze ook triggert op het einde van de tegenstander z'n beurt.

Feugan - Legendary (Reward from completing the Construct Quarter)
Deathrattle: If Stalagg also died this game, summon Thaddius.
5 Mana, 4 Attack, 7 Health.

Stalagg - Legendary (Reward from completing the Construct Quarter)
Deathrattle: If Feugan also died this game, summon Thaddius.
5 Mana, 7 Attack, 4 Health.

Kel'thuzad - Legendary (Reward from completing the Frostwyrm Lair)
At the end of the turn, summon all friendly minions that died this turn.
8 Mana, 6 Attack, 8 Health.

[ Voor 52% gewijzigd door PCBaas op 24-06-2014 14:07 ]

5700X | RX 6600

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

PCBaas schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:52:
Als je naar z'n filmpje kijkt zie je dat board control prioriteit nummer 1 is gedurende de hele game, en dat je dan met overige monsters gaat voor face; net zoals bij Tempo Rogue. Je hebt wel gelijk dat je soms gewoon voor face moet gaan, maar dat is een afweging die je elke keer moet maken bij een midrange deck.
Dit dus. Het voordeel is gewoon dat je vaak voor face kunt gaan DOORDAT je removal hebt.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Over de legendaries : stalagg en feugan, 1 van de 2 silencen. En sowieso moet je allebei de kaarten spelen. 5 mana is tehoog voor Mulligan, dus zeer kleine kans dat je ze allebei kan spelen in 1 beurt.

En Kel'thuzad is vergelijkbaar met een taunt minion.
Wel erg goed met Charge minions :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

prutser387 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:31:

Huh? Of ik begrijp hem verkeerd, of jij begrijpt hem verkeerd. Zoals ik het begrijp kun je al je minions doodgooien in zijn minions, dan deze kaart spelen en vervolgens worden al jouw minions aan het einde van de beurt weer gerevived.

• Dennism
Over de legendaries : stalagg en feugan, 1 van de 2 silencen. En sowieso moet je allebei de kaarten spelen. 5 mana is tehoog voor Mulligan, dus zeer kleine kans dat je ze allebei kan spelen in 1 beurt.

Je moet dat denk ik wel altijd de laatste silencen die gespeeld wordt, en niet de eerste lijkt mij gezien de tekst van de deathrattle.

Kan ook een leuke bliksemafleider zijn in het begin, een 4/7 is sowieso wel ok voor 5 mana, dus stop die in je deck, de 2de niet, en dan kijken of je er een silence mee kan laten vasthouden.

Hopelijk wordt thaddius wel een leuke minion die ook iets doet met zijn + en - abilitie die hij in WoW had en niet een standaard 7/7 ofzo.

• Bosmonster
De 5 mana geeft je ook de mogelijkheid er een faceless naast te gooien. Double Thaddius 8)
Bosmonster schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:45:

edit: blijkbaar vind de maker dat het een half-control deck is, wat ik niet helemaal met hem eens ben :P Het heeft wel aardig wat removal, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Denk dat je voornaamste voordeel is dat mensen een ander deck verwachten bij een high ranked warrior ipv dit. En ze dus niet verwachten dat je ineens keihard voor face gaat.
Dit deck is een board control deck, net als Zoo. Face warrior zou nooit slam oid gaan spelen...

Zelf speel ik dit warrior deck: http://www.hearthhead.com...(inspired-by-tidesoftime)
maar dat deck is vnl. bedoelt voor de hogere ranks.

• Dennism
xelfer schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:46:
[...]

Dit deck is een board control deck, net als Zoo. Face warrior zou nooit slam oid gaan spelen...

Zelf speel ik dit warrior deck: http://www.hearthhead.com...(inspired-by-tidesoftime)
Ik vind Zoo ook niet echt boardcontrol, 9 van de 10 zoo spelers die ik tegenkom spelen suicide op de face, winnen binnen 6-7 turns of busten. De enige keer dat ze iets aan mijn minions doen is als ik een taunt heb liggen, zelfs als ik ook een rijtje minions heb liggen.
Op welke rating is dat? Ik merk dat de Zoo spelers waar ik tegen speel toch vaak wel voor board control gaan. Sommige matchups kunnen wel een race zijn voor Zoo, maar je kan vaak heel gunstig traden als Zoo speler, waardoor control vaak voordelig is. Daarnaast raakt Zoo ook niet per se op na een paar beurten, waardoor je niet hoeft te face rushen.

• prutser387
Vicarious schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Huh? Of ik begrijp hem verkeerd, of jij begrijpt hem verkeerd. Zoals ik het begrijp kun je al je minions doodgooien in zijn minions, dan deze kaart spelen en vervolgens worden al jouw minions aan het einde van de beurt weer gerevived.
Ik zou zeggen: hij ligt aan mijn kant. Alle minions die in mijn beurt doodgaan, komen aan het einde weer tot leven.

Dus een kaart die goed is iemand die al boardcontrol heeft. De vijand zal altijd eerst deze kaart targetten, dus vergeljkbaar met een taunt. Zo bedoel ik het.
Minions die de tegenstander vernietigd die van jou zijn, worden dus niet gerivived, omdat het nuet de end van jouw turn is.
Daarom zeg ik, goed met charge minions. Stel ik speel kel'thuzad en daarna charge minions. Daarmee kan ik dezelfde beurt aanvallen. 8 mana is overigens dan wel weer duur.

Zal het trouwens ook werken met een Cairne? Want hij gaat dood en Baine komt terug. Zal Cairne dan ook weer terugkomen?

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

xelfer schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:02:
Op welke rating is dat? Ik merk dat de Zoo spelers waar ik tegen speel toch vaak wel voor board control gaan. Sommige matchups kunnen wel een race zijn voor Zoo, maar je kan vaak heel gunstig traden als Zoo speler, waardoor control vaak voordelig is. Daarnaast raakt Zoo ook niet per se op na een paar beurten, waardoor je niet hoeft te face rushen.
Ben ik het mee eens, als je als zoo alleen naar face gaat heb je toch echt vaak een probleem op hogere ranks. Het gaat om manadebt:

Matchup Analysis - To understand this matchup you need to understand how Zoo wins games. Zoo is a board control deck, but the way it gains board control is through something I call mana debt. What exactly does this mean? Well consider a card like Voidwalker. A 1 power 3 toughness minion is not an imposing body, so what exactly makes this card powerful? What makes it good is that it only costs 1 mana to cast, but it is very difficult for most decks to remove it from the board without using 2+ mana to do so. So if you spent 2 mana to remove the 1 mana Voidwalker you are in 1 point of mana debt. That alone doesn't sound too bad, but Zoo runs many minions which add to the mana debt like Argent Squire, Flame Imp, Shieldbearer, Scarlet Crusader, Harvest Golem, etc… So once Zoo has you in mana debt, what happens next? Well Zoo aims to take advantage of that mana debt by buffing the minions you don’t have the mana to remove from the board with cards like Abusive Sergeant, Dire Wolf Alpha, Shattered Sun Cleric, Dark Iron Dwarf, Defender of Argus, etc… To make this situation worse Zoo has cards that offer huge tempo boosts in the form of Soulfire and Doomguard to expand on the mana debt even more. So now that we understand how Zoo works, how do we beat it?

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Nipje
Bosmonster schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:45:

Dat is volgensmij dus niet waar. Je moet zeker steeds controle houden waardoor je soms gewoon niet toe komt aan face damage.
[...]

Exact. Ik vind het echter lastig om uiteindelijk toe te komen aan face damage. De laatste potjes ben ik zoveel bezig geweest met een "voorsprong" te houden op het bord dat ik uiteindelijk face damage te kort ben gekomen. Ik weet niet helemaal waar ik nou fout aan het spelen den dan.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

prutser387 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:25:
[...]

Ik zou zeggen: hij ligt aan mijn kant. Alle minions die in mijn beurt doodgaan, komen aan het einde weer tot leven.

Dus een kaart die goed is iemand die al boardcontrol heeft. De vijand zal altijd eerst deze kaart targetten, dus vergeljkbaar met een taunt. Zo bedoel ik het.
Minions die de tegenstander vernietigd die van jou zijn, worden dus niet gerivived, omdat het nuet de end van jouw turn is.
Daarom zeg ik, goed met charge minions. Stel ik speel kel'thuzad en daarna charge minions. Daarmee kan ik dezelfde beurt aanvallen. 8 mana is overigens dan wel weer duur.

Zal het trouwens ook werken met een Cairne? Want hij gaat dood en Baine komt terug. Zal Cairne dan ook weer terugkomen?
Maar je kan die kaart toch ook gewoon spelen en daarna direct aanvallen met de beestjes die je al hebt liggen, traden tegen zijn minions om vervolgens board control te pakken?

• prutser387
Klopt. Maar als jij al minions op het bord hebt liggen in beurt 8, dan is het een sterke kaart. Op een leeg bord is hij nutteloos

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

prutser387 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 06:50:
Klopt. Maar als jij al minions op het bord hebt liggen in beurt 8, dan is het een sterke kaart. Op een leeg bord is hij nutteloos
sja, op een leeg bord zijn een heleboel kaarten nutteloos :D Het is nog altijd een flinke body waar je tegenstander mee moet dealen.

• Bosmonster
[...]

Board control is het niet, want het heeft removal, maar praktisch geen permanente minions (voornamelijk charge minions). De kans dat je echt een board opbouwt is vrij klein dus.

Je cleart de tegenstander en gebruikt de rest voor face en bouwt geen echte board control op.

Grote voordeel is dat het een zeer goedkoop deck is en daarom is het populair. Daarnaast is Colma er vast legend mee geworden dankzij het feit dat het op dat moment een onbekend deck was. Dat is het nu niet meer, dus is de kans dat dat je lukt ook weer een stuk kleiner.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2014 08:20 ]

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:52:

Dit is de reddit link:

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb het 5 potjes geprobeerd en ik heb echt nog nooit zo hard verloren. Komt misschien ook door slechte hand / slechte plays gezien ik nooit warrior speel. Toch ben ik benieuwd of iemand hier het deck gebruikt!
heb hem gemaakt
leuk deck wel om mee te spelen

• Dennism
xelfer schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:02:
Ik ben dit tegen gekomen dit seizoen op rank 20 tot 8, maar op de hogere ranks wel vaker dan op de lagere ranks denk ik. Maar moet zeggen dat ik met zoo sowieso vaak weinig last heb, tenzij ik echt slecht draw met mijn meest gespeelde decks (Handlock, Control Warr en Druid).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

We zouden eigenlijk eens een Tweakers Hearthstone toernooitje moeten doen. Heb alleen geen zin om het te organiseren :D

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Vicarious schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:19:
We zouden eigenlijk eens een Tweakers Hearthstone toernooitje moeten doen. Heb alleen geen zin om het te organiseren :D
Ja onderweg in de trein naar Gamescom bijvoorbeeld :)

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:14:
Exact. Ik vind het echter lastig om uiteindelijk toe te komen aan face damage. De laatste potjes ben ik zoveel bezig geweest met een "voorsprong" te houden op het bord dat ik uiteindelijk face damage te kort ben gekomen. Ik weet niet helemaal waar ik nou fout aan het spelen den dan.
En dat is uiteindelijk het lastigste van Zoo (en arena)! Kiezen wanneer board control en wanneer face damage. Is ook een groot struikelblok geweest voor mij. Vind het lastig uitleggen, maar ik stel mij zelf altijd de vraag:
Kan mijn tegenstander mijn minions efficienter removen dan dat ik zou willen?
Stel je hebt een 2/1 abusive liggen en een 4/5 yeti. Tegenstander heeft een 3/3. In deze situatie wil je je yeti gebruiken om de 3/3 te pakken want dan hou je 2 minions over. Je tegenstander gebruikt liever de 3/3 om de abusive te killen, zodat hij nog blijft leven.

In deze situatie wil jij dus de trade initieren, want hij trade anders gunstiger. Maar geef in bovenstaand voorbeeld de 3/3 divine shield, dan is jouw manier van gunstigste trade exact hetzelfde als zijn manier en zou je voor face damage kunnen gaan.

Uiteraard is dit een heel simplistisch voorbeeld en zijn er veel meer factoren afhankelijk of je moet traden of niet, maar als je dit goed in kan schatten dan kan het zomaar 5% schelen in je winst percentage.

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:32:
[...]

En dat is uiteindelijk het lastigste van Zoo (en arena)! Kiezen wanneer board control en wanneer face damage. Is ook een groot struikelblok geweest voor mij. Vind het lastig uitleggen, maar ik stel mij zelf altijd de vraag:
Kan mijn tegenstander mijn minions efficienter removen dan dat ik zou willen?
Stel je hebt een 2/1 abusive liggen en een 4/5 yeti. Tegenstander heeft een 3/3. In deze situatie wil je je yeti gebruiken om de 3/3 te pakken want dan hou je 2 minions over. Je tegenstander gebruikt liever de 3/3 om de abusive te killen, zodat hij nog blijft leven.

In deze situatie wil jij dus de trade initieren, want hij trade anders gunstiger. Maar geef in bovenstaand voorbeeld de 3/3 divine shield, dan is jouw manier van gunstigste trade exact hetzelfde als zijn manier en zou je voor face damage kunnen gaan.

Uiteraard is dit een heel simplistisch voorbeeld en zijn er veel meer factoren afhankelijk of je moet traden of niet, maar als je dit goed in kan schatten dan kan het zomaar 5% schelen in je winst percentage.
Ik snap het punt en dit is ook een beetje mijn manier van denken. Met de meeste decks gaat het me goed af (speel momenteel shaman) en ik doe het daarmee best goed op de ladder. Met dit warrior deck is het echter van veel meer belang om de face damage op het juiste moment te pakken. Als shaman heb je soms de burst waardoor je altijd nog genoeg damage kan doen. Met het warrior deck moet je gewoon constant de face damage pakken als het mogelijk is. Gisteren ging het overigens beter met het warrior deck! Het is even oefenen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nipje schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:05:
[...]

Ik snap het punt en dit is ook een beetje mijn manier van denken. Met de meeste decks gaat het me goed af (speel momenteel shaman) en ik doe het daarmee best goed op de ladder. Met dit warrior deck is het echter van veel meer belang om de face damage op het juiste moment te pakken. Als shaman heb je soms de burst waardoor je altijd nog genoeg damage kan doen. Met het warrior deck moet je gewoon constant de face damage pakken als het mogelijk is. Gisteren ging het overigens beter met het warrior deck! Het is even oefenen.
En gewoon HEEEEEL VEEEEEL je hero power gebruiken. Dan is die face damage niet erg, en lategame is in principe altijd voor jou met je armor en grote legendaries.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Bah, hunter of mage quests. Toch het frost giant mage maar weer gebruikt http://i.imgur.com/Zi7X1pm.png

Stiekem soms toch wel leuk voor een paar games :o

[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 25-06-2014 21:47 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

HS is uit aan het sterven vrees ik :o. Ik speel zeer vaak meerdere keren tegen dezelfde speler. Het wordt echt tijd voor Naxxramas, maar of 30 nieuwe kaarten per jaar genoeg zal zijn om een cardgame levend te houden....

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:51:
HS is uit aan het sterven vrees ik :o. Ik speel zeer vaak meerdere keren tegen dezelfde speler. Het wordt echt tijd voor Naxxramas, maar of 30 nieuwe kaarten per jaar genoeg zal zijn om een cardgame levend te houden....
inderdaad als het 30 kaarten per jaar is dan is het ten dode opgeschreven

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Over de legendaries : stalagg en feugan, 1 van de 2 silencen. En sowieso moet je allebei de kaarten spelen.
Onzin beide cards kan je ook als counter spelen op je tegenstander als hij 1 van die kaarten speelt, counter met de tegenovergestelde kaart en Taddius spawned voor de andere persoon ;)
Ik denk dat het relatief weinig te maken heeft met veel of weinig spelers maar dat de meeste mensen op dezelfde tijden spelen en jullie kwa niveau hetzelfde zijn. Ik speel regelmatig tegen dezelfde spelers maar het valt me op dat dit wel spelers zijn waar ik vaker van verloren/gewonnen heb. Mensen die mij genadeloos crushen of ik hun zie ik eigenlijk zelden terug.

Deze maand overigens bizar weinig gespeeld bijzonder druk gehad, dus dit keer niet verder gekomen dan rank16 ofzo ;) Volgend season ook vakantie dus :D

[ Voor 38% gewijzigd door ShadowBumble op 27-06-2014 09:15 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Dennism
30 Per jaar is wel erg voorbarig, Hearthstone is net 3,5 maand gereleased (Op PC, op IOS nog een stukje korter). Vergeet ook niet dat met Naxx een compleet nieuwe spel modus ontwikkeld wordt, waarmee een deel van het framework voor toekomstige content gemaakt wordt. Ik denk dat 30 kaarten binnen een paar maand na release voor een boel spelers ruim voldoende is, aan de andere kant zul je spelers hebben die de beta als een all you can eat as fast possible hebben gespeeld, en dan snap ik wel dat je een beetje een burn out krijgt. Ik zelf ben er ook een paar maand uitgeweest, en vind het nu weer leuk spelen.

Dat er meer kaarten moeten komen, zeker, maar als voorbeeld, het merendeel van mijn IRL maten die spelen hebben amper de helft van de huidige set vrijgespeeld, die zijn veelal nog niet eens toe aan nieuwe kaarten, met dat soort spelers zal je ook rekening moeten houden met releases. Door te snel, te grote aantallen kaarten te releasen zal je F2P spelers wegjagen daar deze dan nooit de collectie kunnen voltooien en altijd veel kaarten blijven missen voor competative decks.

En het uitsterven valt m.i. erg mee. De paar streams die ik kijk zitten steevast op redelijk wat viewers, en ook ik kom in de ranks die ik dit seizoen gespeeld heb 20+ tot 8, niet tot nauwelijk dezelfde spelers tegen. Misschien dat je in legend oid dat wel hebt.

• Bosmonster
Freelance schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:44:
Bah, hunter of mage quests. Toch het frost giant mage maar weer gebruikt http://i.imgur.com/Zi7X1pm.png

Stiekem soms toch wel leuk voor een paar games :o
Uit aan het sterven, volgens mij had HS volgens de laatste berichten iets van 10 miljoen actieve accounts. Zo snel ben je die niet kwijt.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Felyrion

goodgoan!

Ik geloof daar ook niet zo in. Als je nu op Twitch kijkt heeft HS 20k viewers, tegenover 50k van LoL wat toch als zeer actief/succesvol beschouwd wordt volgens mij.

De tournaments worden ook steeds groter, en daar zit nog veel ruimte in qua professionaliteit en een spectator mode etc.

Als ze elke paar maand (max half jaar?) een set zoals Naxx uitbrengen met nieuwe kaarten én leuke game modes zie ik het wel een lang leven beschoren. Ze moeten er uiteraard niet te lang tussen laten zitten, maar ik denk dat ze dat wel in de vingers krijgen.

En er moet nog een Android variant uitkomen.. daar krijgen ze vast ook nog best een golf nieuwe spelers mee.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zie ook nooit dezelfde spelers achter elkaar. Echt heel soms, maar dat is dan vaak logisch aangezien je zelfde rank hebt en je tegelijkertijd op Play drukt. Voor mijn gevoel wordt de community alleen maar groter. Maar als je dit vanaf de beta speelt dan kun je het soms zat worden. Ik speel dan ook niet dagelijks en ook niet teveel potjes achter elkaar. Alleen mijn dailies (hoewel ik doordeweeks amper speel vanwege werk) en om mijn heroes te levelen. Ik blijf het nog wel een tijd spelen in ieder geval.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39

zwik

randomized

Er is een soort van datum voor Naxx :) .

Zie http://us.battle.net/hear...orum/topic/13271477080#13

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voor de mensen dier die link niet kunnen openen:

Prijzen worden bekend gemaakt op 1 Juli, release zou in de "loop van Juli" moeten zijn met de kant tekening dat er nog erg veel bugs gefixed dienen te worden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Grotman
  • Niet online
Hier de aankondiging:

Aratil
Community Manager

Just wanted to give everyone a head's up that we are currently targeting to release Curse of Naxxramas during the month of July. Unfortunately, we still have a lot of implementing and bug fixing to get through, so please stay tuned!

With that said, we are also targeting to reveal pricing details regarding Curse of Naxxramas next week on July 1st, so please keep an eye out for that.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ben benieuwd naar de prijzen. Zit nu op 2k+ gold, hopelijk is dat genoeg :P
Verder denk ik dat Hearthstone momenteel nog steeds aan het groeien is (zowel qua playerbase als de toernooien) en nog lang niet dood is. Zolang Blizzard gewoon nieuwe sets blijft maken na Naxx (bijv. elk half jaar een nieuwe set kaarten) denk ik dat dat ook niet zo snel zal gebeuren.

[ Voor 65% gewijzigd door Vicarious op 27-06-2014 10:55 ]

• Nipje
Vicarious schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:54:
Ben benieuwd naar de prijzen. Zit nu op 2k+ gold, hopelijk is dat genoeg :P
Verder denk ik dat Hearthstone momenteel nog steeds aan het groeien is (zowel qua playerbase als de toernooien) en nog lang niet dood is. Zolang Blizzard gewoon nieuwe sets blijft maken na Naxx (bijv. elk half jaar een nieuwe set kaarten) denk ik dat dat ook niet zo snel zal gebeuren.
Ik snap ook niet echt waarom mensen maar zeggen dat hearthstone dood aan het gaan is. Op twitch is het gigantisch en ook de toernooien worden inderdaad steeds groter. Lijkt me toch alleen maar goed :)

[ Voor 10% gewijzigd door Nipje op 27-06-2014 12:04 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:03
Blizzard aiming to release Hearthstone single-player Curse of Naxxramas mode in July

"Just wanted to give everyone a head's up that we are currently targeting to release Curse of Naxxramas during the month of July," the post reads. "Unfortunately, we still have a lot of implementing and bug fixing to get through, so please stay tuned! With that said, we are also targeting to reveal pricing details regarding Curse of Naxxramas next week on July 1, so please keep an eye out for that."
Bron: http://www.polygon.com/20...se-of-naxxramas-adventure

Bron: http://us.battle.net/hear...pic/13271477080?page=1#13

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ga er maar rustig vanuit dat het augustus of september wordt...

Ik kan zo 5-10 bugs aanwijzen op mijn mac client, die ook nog aangepakt dienen te worden....

[ Voor 43% gewijzigd door xelfer op 27-06-2014 16:04 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw.

http://imgur.com/a/61gV1

Stond vrij snel 30 - 2 achter, maar hij kon mij 5 beurten lang niet afmaken :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Kol Nedra
xelfer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:04:
Ga er maar rustig vanuit dat het augustus of september wordt...

Ik kan zo 5-10 bugs aanwijzen op mijn mac client, die ook nog aangepakt dienen te worden....
Naxx in augustus/sept??? nah ik denk gewoon eind juli.

nothing stops this train

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:18
Hmm, f-secure heeft mijn hearthstonetracker geraped, althans, de .exe is pleitte

Er is echter geen enkele site die aangeeft dat dat er trojan of erger in zit.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

ImdaMned schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:23:
Hmm, f-secure heeft mijn hearthstonetracker geraped, althans, de .exe is pleitte

Er is echter geen enkele site die aangeeft dat dat er trojan of erger in zit.
Ik neem aan dat hij een melding geeft als er dingen verwijderd worden, anders heb je last van een rogue virusscanner :P

Omelette du fromage!

De fun is wel compleet weg uit HS voor mij, wel echt zonde :(

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 17:22

SkyStreaker

Move on up!

xelfer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:15:
De fun is wel compleet weg uit HS voor mij, wel echt zonde :(
Het enige wat ik nu aan het doen ben is questjes doen en af en toe 3-in-a-rowtjes (10G). Heb helemaal geen interesse meer in de rest van het spel. Vervelende is: heb het wel een beetje gezien. Teveel repititieve decks danwel tegen 8 mages achter elkaar, als voorbeeld, met altijd dezelfde manier van spelen.

Dan trekt Magic 2012/13/14 mij toch weer meer.

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 27-06-2014 19:20 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Ik speel op hoge rating vnl tegen Miracle Rogue, Control Druid of Handlock. Dat is denk ik 90 tot 95% van mijn potjes....

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
SkyStreaker schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:20:
[...]

Het enige wat ik nu aan het doen ben is questjes doen en af en toe 3-in-a-rowtjes (10G). Heb helemaal geen interesse meer in de rest van het spel. Vervelende is: heb het wel een beetje gezien. Teveel repititieve decks danwel tegen 8 mages achter elkaar, als voorbeeld, met altijd dezelfde manier van spelen.

Dan trekt Magic 2012/13/14 mij toch weer meer.
Ik heb hetzelfde gevoel. Denk dat ik in juli weer eens ga meedoen met M14 reeks en misschien vanaf september de volgende block ga proberen te volgen.
Ik heb een beetje gehad met HS
Ik heb net toevallig 6 potjes ladder gespeeld.

Handlock, Handlock, Control Druid, Miracle Rogue en Handlock en Miracle Rogue....

Gelukkig won ik wel 4 van de 6

Grootste probleem met HS is denk ik dat het bijna een jaar duurt voor er nieuwe kaarten uitkomen. En dan zijn het ook maar 30 kaartjes. Terwijl Magic per jaar met honderden nieuwe kaarten uit komt....

[ Voor 38% gewijzigd door xelfer op 27-06-2014 19:29 ]

• Kol Nedra
Hopelijk zal er vanaf naxx sneller en meer kaarten komen.
ik speel voornamlelijk nu met troll builds, echt lachen :)

nothing stops this train

Ik verwacht niet al te snel nieuwe kaarten. Volgens mij zitten er echt amper developers op deze game....

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 19:57
xelfer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:34:
Ik verwacht niet al te snel nieuwe kaarten. Volgens mij zitten er echt amper developers op deze game....
Voor nieuwe kaarten heb je geen developers nodig, de code is al af. Nieuwe kaarten zouden vrij eenvoudig moeten worden kunnen toegevoegd. Het testen (lees: balancen) zal de meeste tijd kosten denk ik, wellicht dat ze dat in eerste instantie ook intern doen en/of met een grotere gesloten groep? Ze moeten wel wat doen om de boel in beweging te houden ja...
Ja je zou zeggen dat ze wel snel wat dingen uit zouden moeten brengen, maar toch gebeurt er al maanden niets.

Sinds ik HS speel (open beta) is de enige verandering die ik mee heb gemaakt het nerfen van UTH van 2 naar 3 mana...

• Grotman
  • Niet online
De reden dat Naxx zo lang duurt is denk ik ook dat er een compleet nieuwe SP mode bij zit en dat er naast de 30 collectible kaarten nog meer kaarten zijn gemaakt voor de Naxx-heroes. De balancing lijkt mij ook het moeilijkste en het meeste tijd aan testen kosten.

Laten we hopen dat juli gewoon gehaald wordt.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 17:22

SkyStreaker

Move on up!

xelfer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:34:
Het probleem zal ook zijn, vermoedelijk: het grote gros van de spelers zit nu als een gek gold te sparen voor de expansie en dan zal er ook mogelijk weinig echt geld in worden gestopt afgezien van de kapitaalkrachtigen die alles meteen kunnen hebben voor, voor hun, een lachertje.

Kortom, dan lijkt het mij logisch er idd. ook niet al teveel mankracht op te zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 27-06-2014 19:53 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Gold sparen lijkt me niet echt handig. Blizzard kennende is het veel meer loont om even een paar eurotjes neer te leggen om die dingen te kopen, dan om 2k-3k gold voor een wing neer te tellen....

Ik snap ook dat ze een single player moeten bouwen voor de game, maar ik denk niet dat Blizzard snapt dat het de meeste spelers alleen maar om de kaarten gaat.

De game modi zijn leuk en aardig, maar zo'n SP zal je misschien 2 à 3 uurtjes spelplezier bieden.

[ Voor 40% gewijzigd door xelfer op 27-06-2014 20:00 ]

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-10 00:05
Gold sparen (en dus gratis spelen) niet handig?
Heb 4250 gold over. 40+ pakjes cashen om dan 8 epics en 1 of 2 legendaries te krijgen (met dikke kans op dubbele), of nieuwe content unlocken voor waarschijnlijk minder gold dan dat? Ik weet het wel.

Ik ben er juist trots op nog free2play te spelen, en dit is één van de zeldzame spellen waar je dat ook echt kan doen.
SeamusXanthus schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:14:
Gold sparen (en dus gratis spelen) niet handig?
Heb 4250 gold over. 40+ pakjes cashen om dan 8 epics en 1 of 2 legendaries te krijgen (met dikke kans op dubbele), of nieuwe content unlocken voor waarschijnlijk minder gold dan dat? Ik weet het wel.

Ik ben er juist trots op nog free2play te spelen, en dit is één van de zeldzame spellen waar je dat ook echt kan doen.
Ja ach, ik snap het F2P principe wel, maar als ik vergelijk hoe lang ik moet gamen om 1 pakje te kunnen kopen vs hoeveel minuten ik op werk moet zitten om hetzelfde te kunnen... :)

Als ik 15 minuutjes overwerk dan kan ik net zoveel pakjes kopen als een hele avond grinden, dat is het een beetje voor mij.

Niet dat ik voor honderden euro's aan pakjes gekocht heb, maar ik vond 40 pakjes nog wel de moeite waard...

• Dennism
xelfer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:29:

Grootste probleem met HS is denk ik dat het bijna een jaar duurt voor er nieuwe kaarten uitkomen. En dan zijn het ook maar 30 kaartjes. Terwijl Magic per jaar met honderden nieuwe kaarten uit komt....
Ik snap nog steeds niet hoe je bij de 30 kaarten per jaar komt. Al vrij vroeg in de closed beta, misschien zelfs al in de alpha werd er al aangegeven dat na wat veranderingen in het hele begin dat die 4xx kaarten (3xx collectable) uitgezonderd enkele event kaarten de release pool zou worden op bug fixes en balancing na. En dat is denk ik maar goed ook, want sinds ik weer speel in mei heb ik eindelijk een (bijna) bug free ervaring op de PC. Ik heb sinds mei geen verspringende kaarten meer gehad, of kaarten in mijn hand die ik niet kon spelen. Ook de grafische issues waar ik eerder last van had met Alt-tabben tussen turns en zwevende kaarten lijken verdwenen. Ik denk eerder dat er misschien (te) veel spelers zijn die de (closed) beta als een released game hebben gespeeld, en daardoor nu een beetje burned out raken. Ben ik zelf ook schuldig aangeweest waardoor ik van januari tot mei amper gespeeld heb.

We zitten nu op net 3.5 maand na release en de eerste 30 kaarten zullen naar verwachten tussen 4 en 4,5 maand na release uitkomen, het lijkt me dan ook erg voorbarig om te zeggen dat er tussen augustus en maart volgend jaar geen verdere nieuwe kaarten uitkomen. Veel spelers die vanaf release (of open beta) spelen hebben amper de halve tot misschien 3/4de van de cardpool unlocked als ze F2P spelen en zullen wanneer ze niet extreem gelukkig zijn nog veel legendaries en epics missen, deze spelers moeten ook langzaam maar zeker hun collectie compleet kunnen krijgen.

Als je net als Magic (wat voor zover ik weet een zeer dure hobby is) honderden kaarten gaan releasen dan hebben F2P spelers totaal geen kans meer om mee te komen, iets dat denk ik totaal niet in de filosofie past die Blizzard met Hearthstone voor ogen heeft, ik denk dus ook dat een vergelijking met Magic niet altijd even eerlijk is. Het zijn beide kaartspelen, maar Magic is veel duurder en veel complexer en heeft bovenal niet onbelangrijk 20 jaar ervaring waardoor de Magic balancers waarschijnlijk een stuk makkelijker kunnen balancen puur door de ervaring die ze hebben, en dus ook een stuk sneller kaarten kunnen pushen.

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Xelfer, zou je niet een break nemen? Je bent wel ontzettend negatief hier zeg ;)

Zoals Dennism hierboven ook zegt, het spel is maar 3,5 maand oud. Dat jij al ver vanaf de Beta speelt maakt natuurlijk geen zak uit, dat was je eigen keus, dus dat bijna een jaar verhaal is lulkoek. En volgens mij gaat het de meesten ook totaal niet om de kaartjes, maar om leuke potjes te spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders. Spannende potjes die je kunt winnen of verliezen door slim te spelen.

Blizzard heeft ver van tevoren duidelijk laten weten na de release geen wijzigingen te willen doen tenzij ze echt game-breaking zijn. Dat is absoluut niet het geval.

Anyway, ieder zn ding, maar als je het niet leuk vind, ga dan alsjeblieft niet hier de boel vergallen maar kap er gewoon even mee. Ben een beetje klaar met al dat gezeur "HS is dood aan het gaan", "Er is geen fun meer in HS" etc.

Wat moeten wij (de mensen die nog wel fun hebben en geen probleem met de huidige staat van de game) daar mee?

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

The_Big_Easy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:38:
[...]

Voor nieuwe kaarten heb je geen developers nodig, de code is al af. Nieuwe kaarten zouden vrij eenvoudig moeten worden kunnen toegevoegd. Het testen (lees: balancen) zal de meeste tijd kosten denk ik, wellicht dat ze dat in eerste instantie ook intern doen en/of met een grotere gesloten groep? Ze moeten wel wat doen om de boel in beweging te houden ja...
Als een kaart een nieuw effect heeft zal dat ook development kosten, dus je bent een beetje kort door de bocht ben ik bang.

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Dus vandaag weer een cardpack gekocht en wat denk je, had ik een legendary! Dus ik blij, blijkt het om de Bloodmage Thalnos te gaan.
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130603212135/hearthstone/images/c/c0/BloodmageThalnos.png

Man wat een slechte kaart is dat, hoe kan dat ooit een legendary zijn? Als hij nou 2/2 of 3/1 ofzo was zou ik het nog kunnen snappen. Deze kaart is echt niet legendary-waardig, niet eens epic-waardig, hooguit blue.

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
MysticSnake schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:02:
Dus vandaag weer een cardpack gekocht en wat denk je, had ik een legendary! Dus ik blij, blijkt het om de Bloodmage Thalnos te gaan.
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130603212135/hearthstone/images/c/c0/BloodmageThalnos.png

Man wat een slechte kaart is dat, hoe kan dat ooit een legendary zijn? Als hij nou 2/2 of 3/1 ofzo was zou ik het nog kunnen snappen. Deze kaart is echt niet legendary-waardig, niet eens epic-waardig, hooguit blue.
Het is niet de beste, maar bij lange na niet de slechtste veel topspelers zweren erbij. Je hebt voor 1 mana direct spelldamage.

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Rem_co schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Het is niet de beste, maar bij lange na niet de slechtste veel topspelers zweren erbij. Je hebt voor 1 mana direct spelldamage.
Wat?
1 mana? Was het maar zo een feest, dan was het een legendary ja, maar hij is twee mana helaas.

• Grotman
  • Niet online

Je krijgt voor 2 mana een minion van 1/1, je krijgt direct spell damage +1 en je drawt een kaart als ie dood is. Dat is een goede kaart hoor. Maar ik zou hem alleen gebruiken als je veel (AoE) spells hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 28-06-2014 16:55 ]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Misschien niet de beste legendary, maar zeker weten een van de meest gebruikte :)
Hij combineert ook lekker, met Rogue combi kaarten.

Dividend for Starters

Verwijderd

Not sure if trolling....

Daarom zit ie ook in vrijwel iedere high-end deck, in ieder geval in heel veel decks, je had het slechter kunnen treffen. In combinatie met veel decks die ook maar een beetje spellpower hebben is het een hele goeie combokaart imo.

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:45:
[...]

Not sure if trolling....

Daarom zit ie ook in vrijwel iedere high-end deck, in ieder geval in heel veel decks, je had het slechter kunnen treffen. In combinatie met veel decks die ook maar een beetje spellpower hebben is het een hele goeie combokaart imo.
Ik zat hetzelfde te denken :P Deze staat zeker op mijn lijstje om nog te craften. Kijk voor de gein even in de gemiddelde lengendary rank decks... in veel decks zit deze!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

Successfull troll is sucessfull!

Allez, dat hoop ik toch. Als je deze post meent, dan vrees ik een beetje voor je Hearthstone carrière.

Bloodmage Thalnos is één van de meest gespeelde legendaries. :9

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:34
Volgende maand al helemaal i.c.m. Undertaker, dan gaat hij alleen nog maar meer gespeeld worden.

5700X | RX 6600

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
DarthDavy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:26:
[...]

Allez, dat hoop ik toch. Als je deze post meent, dan vrees ik een beetje voor je Hearthstone carrière.

+1

Voor 2 mana is het een erg goedkope manier om extra spellpower te krijgen, dat soms net nodig is om het board te clearen of om een vijandelijke minion te nuken. Vergelijkbaar met de 5 mana Azure Drake of iets minder goede ook 2 mana Kobold Geomancer. Je vijand is dus genoodzaakt hem z.s.m. te verwijderen door hem te doden/silencen (vergelijkbaar met een grote irritante minion).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
foto's van nax op een ipad zijn leaked zoals het lijkt :

http://imgur.com/a/6zMrV/all

• Grotman
  • Niet online
Saint_One schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:48:
foto's van nax op een ipad zijn leaked zoals het lijkt :

http://imgur.com/a/6zMrV/all
Volgens mij waren die screens al bij Value town te zien paar dagen terug.

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:52:

Dit is de reddit link:

Even geprobeerd i.v.m. 2x 5 warrior win quests, ik heb Thalnos vervangen door Stormwind Champion, 1 van de 6 verloren (van Zoo met een ideale hand), daarna nog wat ranked gespeeld. Erg fijn deck met veel keuzemogelijkheden en goede card draw.

Handlock en Zoo is ongeveer 50:50, ramp druids en vooral miracle rogues pak je in. Ik houd hem er voorlopig in.

De kunst is het bord van je tegenstander leeg te houden en langzaam z'n health af te snoepen. Geen chargers gebruiken op een leeg bord en ook geen weapons spelen zonder in dezelfde beurt te gebruiken. Ook niet teveel critters spelen als je al board advantage hebt, liever armor up.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 22:58 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:54:
[...]

Even geprobeerd i.v.m. 2x 5 warrior win quests, ik heb Thalnos vervangen door Stormwind Champion, 1 van de 6 verloren (van Zoo met een ideale hand), daarna nog wat ranked gespeeld. Erg fijn deck met veel keuzemogelijkheden en goede card draw.

Handlock en Zoo is ongeveer 50:50, ramp druids en vooral miracle rogues pak je in. Ik houd hem er voorlopig in.

De kunst is het bord van je tegenstander leeg te houden en langzaam z'n health af te snoepen. Geen chargers gebruiken op een leeg bord en ook geen weapons spelen zonder in dezelfde beurt te gebruiken. Ook niet teveel critters spelen als je al board advantage hebt, liever armor up.
Ik speel liever tempo rogue dan tempo warrior.

De reden is simpel: hero power en direct dmg. Rogue heeft veel betere direct dmg in de vorm van backstab en eviscerate. Plus de hero power van rogue is veel beter dan die van warrior voor tempo. De warrior zijn hero power ligt niet in lijn met wat je met een tempo deck wil doen. De rogue kan zijn health als extra resource gebruiken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat warrior geen tempo kan spelen, maar persoonlijk vind ik er rogue een betere keuze voor.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Grotman schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:50:
[...]

Volgens mij waren die screens al bij Value town te zien paar dagen terug.
Volgens mijn zijn die screenshots voor het eerst vijf dagen geleden verschenen op http://www.hearthhead.com...urse-of-naxxramas-preview onder de titel 'High Quality Fan-Made Curse of Naxxramas Preview'. Geen idee waarom de post nu verwijderd is, of omdat het toch echt is, of omdat Blizzard niet wil dat er fakes rondgaan op het internet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Dennism
DarthDavy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:26:
[...]

Troll of niet, een waardeloze kaart is het natuurlijk niet, en hij is uiteraard zelfs zeer goed zoals als gezegd wordt en inderdaad zeer veel gespeeld, echter ik kan er wel inkomen waarom niet iedere speler dit niet direct als legendary waardig ziet. een Common kaart als een loothoarder geeft dezelfde carddraw als een thalnos voor 2 mana, met 1 damage meer (niet dat die vaak lang op het bord ligt), en een Kobold geeft 1+ Spell damage + 2/2 voor 2 mana. Een rare card als de azure drake geeft voor 5 mana een 4/4 met +1 dmg en een directe carddraw die imho op dit moment iets sterker is nog dan een deathrattle carddraw (nu er nog geen echte deathrattle synergies zijn).

Ik kan dus zeker begrijpen waarom een misschien minder ervaren speler (ik heb geen idee hoe lang mysticsnake al speelt) een kaart als deze niet direct ziet als "Oh yeah een toffe legendary", maar meer als meh, een Kobold + loothoarder ineen met een mindere body.

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Dennism schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:07:
[...]

Troll of niet, een waardeloze kaart is het natuurlijk niet, en hij is uiteraard zelfs zeer goed zoals als gezegd wordt en inderdaad zeer veel gespeeld, echter ik kan er wel inkomen waarom niet iedere speler dit niet direct als legendary waardig ziet. een Common kaart als een loothoarder geeft dezelfde carddraw als een thalnos voor 2 mana, met 1 damage meer (niet dat die vaak lang op het bord ligt), en een Kobold geeft 1+ Spell damage + 2/2 voor 2 mana. Een rare card als de azure drake geeft voor 5 mana een 4/4 met +1 dmg en een directe carddraw die imho op dit moment iets sterker is nog dan een deathrattle carddraw (nu er nog geen echte deathrattle synergies zijn).

Ik kan dus zeker begrijpen waarom een misschien minder ervaren speler (ik heb geen idee hoe lang mysticsnake al speelt) een kaart als deze niet direct ziet als "Oh yeah een toffe legendary", maar meer als meh, een Kobold + loothoarder ineen met een mindere body.
Zo bekeken, true! Een Ysera, Geddon of een Ragnaros "voelen" wat dat betreft meer Legendary omdat die truucjes hebben die je bij andere kaarten niet ziet :)

Verwijderd

Felyrion schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:54:
[...]

Zo bekeken, true! Een Ysera, Geddon of een Ragnaros "voelen" wat dat betreft meer Legendary omdat die truucjes hebben die je bij andere kaarten niet ziet :)
Thalnos is geen finisher, maar dat is bijv. Pagle ook niet, daarnaast moet je hem niet klakkeloos op tafel gooien zoals bij Ragnaros of Ysera vaak wel gebeurt

Thalnos is een zeer goede kaart om card advantage te krijgen, maar je moet hem niet in beurt 2 op tafel leggen, i.c.m. bijv. swipe of consecration is het een board wipe die je tegenstander niet verwacht, daarnaast vervangt ie zichzelf, als je hem goed speelt, bouw je er een card advantage mee waar je tegenstander niet meer bovenop komt

• zwik

zwik

randomized

Morgen zullen geen prijzen bekend gemaakt worden :) . Zie: http://us.battle.net/hear...pic/13271477080?page=5#91
I know everyone is really excited for any and all information regarding Naxxramas. We’re doing our best to get it into your hands as soon as possible. However, it turns out we’re actually not going to be quite ready to announce Naxxramas pricing on July 1st as I previously mentioned—we do still want to announce more Naxxramas information soon, but I’m afraid it won’t happen on July 1st. We’ll get the details to you as soon as we have finalized information to share.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zijn we weer doodgemaakt met een blije mus :{

• zwik

zwik

randomized

Ze hebben nooit gezegd dat ze morgen de prijzen officieel zullen onthullen, maar het was wel het target. Target missed dus :) . Verderop in het draadje staat wel dat ze nog steeds in Juli Naxx willen releasen als target, wat ze dus ook kunnen missen ;) .

Verwijderd

Zucht, dan maar rustig door farmen van gold, nu boven 6k ....kijken of ik de 7k haal voordat ze wat bekend maken :(

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

zwik schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:51:
Ze hebben nooit gezegd dat ze morgen de prijzen officieel zullen onthullen, maar het was wel het target. Target missed dus :) . Verderop in het draadje staat wel dat ze nog steeds in Juli Naxx willen releasen als target, wat ze dus ook kunnen missen ;) .
Gemiste targets zorgen voor teleurstellingen, zeker als de targets publiek bekend gemaakt zijn. Is niets vreemds aan.

• zwik

zwik

randomized

Mee eens, ik vind het ook jammer dat er morgen geen prijzen bekend zijn. Het is ook lastig natuurlijk, aan de ene kant proberen ze mensen een beetje inzicht te geven in hoe het proces werkt en good will kweken door met datums te komen maar aan de andere kant krijgen ze ook een bak ellende over zich heen wanneer er een target niet gehaald is.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:01
Helaas geen prijzen morgen, nja dan nog maar even doorsparen.

Dit seizoen tot rank 6 gekomen en paar keer in rank 5 gezeten, hoop toch volgend seizoen toch verder te komen en die legendary back te kunnen bemachtigen. In elk geval ga ik me best er voor doen om deze te krijgen voor de expansion want daarna lijkt het me moeilijker te worden ivm de nieuwe kaarten, toch?

PSN Profile

• Grotman
  • Niet online
Ik vind het overigens wel raar.. waarom zou je prijzen niet bekend kunnen maken? Dat je uitloopt bij het testen of balancen is niet gek als je bugs vindt of zo, maar zaken als prijsbeleid zullen toch wel al (lang) vastliggen? Kan me niet voorstellen dat er iets tussenkomt waardoor het ineens op de schop gegooid moet worden.

Vage bedoening.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 30-06-2014 17:33 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Omdat je prijzen niet kunt patchen.

Overigens interesseren die prijzen mij nog het minste. Ik zou graag nog wat nieuwe kaarten zien en natuurlijk een release date.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Pagina: 1 ... 99 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]