xelfer schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:36:
Ik speel nooit mage en/of rogue. Die classes zijn extreem saai voor jezelf en voor je tegenstander.
Zelf speel ik nu control warrior maar man o man. Ik heb Brawl maar uit mijn deck gehaald. Heb nu 50-60 potjes gespeeld en heb nog geen 1 keer gehad dat mijn eigen minion succesvol uit de Brawl kwam. Heb zeker 20-25 keer achter elkaar de coinflip nu verloren....
Mage kan best leuk zijn om mee te spelen en ook er tegen spelen is wel te doen, rogue vind ik echt niet leuk om te spelen en ook niet om tegen te spelen, vooral miracle rogue is echt zerg or be zerged, terwijl ik liever langere potjes speel met wat meer denk werk, terwijl rogue vaak is, als je de auctioneers weg kan spelen win je, heb je er niet de kaarten voor, verlies je.
Hier nog een ouud screenshot waarom mage best leuk kan zijn als ze de archmage niet weg krijgen. Voor de Freeze nerfs vond ik het zelfs een van de leukste classes om control mee te spelen.
Brawl zou ik in control warrior wel spelen trouwens, zeker met alle rush decks nu in de meta, tenzij je zo hoog geranked bent dat je geen rush meer tegen komt. Samen met Baron Geddon een van de weinige tools om een hele rij kleine minions snel op te ruimen. Als coinflip zou ik em niet spel spelen, als je beide maar 1 minion hebt liggen dan heeft een warrior vaak betere (en gegarandeerd) tools om te clearen. Ook een leuke combo als je bijv Sylvanas speelt en daarna brawl, als sylvanas overleeft niets aan de hand, als ze doodgaat ben je zeker dat de overlevende minion naar jou komt