Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:30:
Wel irritant als je geen legs kaart hebt kom je gewoon niet verder

Ik blijf maar hangen op novice engineer rank of misschien doe ik iets verkeerd ?
Als ik in het begin van de game veel te hoge kaarten trek dan is het sowieso snel afgelopen tegen charge builds.Mid game ben ik meestal het sterkste end game kan ook goed aflopen mits mijn northshire cleric goed benut is. Maar als een speler een paar leuke legs kaarten heeft draaien de rollen zo snel om dat het niet meer leuk is.
Dit is mijn deck
http://www.hearthpwn.com/...1;584:1;600:2;656:1;671:1;
Graag wat tips

Ja, legendaries zijn idd vaak erg sterk, maar zonder legendaries moet je ook goede decks kunnen maken.
Wat betreft je deck: ik snap niet echt wat je ermee wilt bereiken
Je hebt een inner fire, maar geen units waar dat écht nuttig op is, behalve als je ook divine spirit hebt (en je hebt van beide maar 1 in je deck, dus die kans is laag). Verder heb je ook teveel 2 of 4 mana kaarten, en nauwelijks echt grote kaarten, die je wel nodig hebt
persoonlijk zou ik de volgende kaarten eruit gooien:
inner fire
auchenai soulpriest (werkt niet echt lekker in je deck)
ironfur grizzly
lightwell (heb niet zoveel met die kaart, vind hem ook niet erg sterk)
1 of 2 mindblast (je hebt niet echt een rushdeck, als je je deck een naam wilt geven is het meer een controldeck, en daarin heb je niet veel aan mindblast, hoe sterk die kaart ook lijkt)
dark iron dwarf (opzich goede kaart, maar er zijn betere opties voor de 4mana slots, denk ik)
en erin:
2x thoughtsteal (1 vd beste priest kaarten)
chillwind yeti
harvest golem (1 vd sterkste 3drops, en ook erg sterk in priest decks)
earthen ring farseer (erg sterke 3 drop, zeker voor priest, en zeker in de huidige meta)
holy fire x2 (erg sterke kaart, waard om hem te craften vind ik, als je alleen priest speelt)
temple enforcer *goede body, sterke unit, sterke battlecry)
shadow madness (waard om te craften, zorgt er bijna altijd voor dat je 2 voor 1 kan traden (en als je een harvest golem kan traden met een andere minion, hou jij de damaged golem, waardoor ie 3 voro 1 wordt)
holy nova (altijd goed, hartstikke sterk tegen rushdecks, past goed in je deck)
extra 7 drop (stormwind champion is sterk, en je hebt geen 7 drops)
een mind control (1 is altijd handig, 2 kan teveel zijn, zeker in de huidige meta)
my 2 cents, ik weet niet welke kaarten je hebt/hoeveel dust, maar ik denk dat de bovenstaande aanpassingen je wel kunnen helpen
voor andere ideeën kan je ook hier kijken
http://www.hearthpwn.com/...eck-tag=1&filter-class=64