nothing stops this train
TestjeGropah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:26:
[modbreak]Er zijn een aantal posts met een aantal grote afbeelding, soms full size full screen images. Dit is erg irritant voor mobiele gebruikers vanwege het inladen, maar ook vanwege de size van de plaatjes. Ik zou daarom graag zien dat alle afbeeldingen binnen de FAQ gestelde breedte van 570 pixels worden geresized.[/]
Dit is beter, denk ik?
haha beste test die er is! Netjes kerel!!!ir_richman schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:27:
[...]
Testje
Dit is beter, denk ik?
[afbeelding]
Maar de inhoud viel helaas tegen:
2x Legendary (beide keren Nat Paggle)
6x Epic (2x Hungry Crab, 2x Snake Trap, Doom Hamer, Southsea Captain)
3x Golden Rare (Void Terror. Bite, Secret Keeper)
1x Golden Common (Mirror Entity)
Voor de rest heb ik de rares niet meer geteld aangezien ik deze allemaal al x2 had.. Helaas niet veel nuttigs dus anders dan een berg dust
Wat me ook nogal op viel is dat ik bv Armor smith nu 6x extra heb (en ik weet zeker dat ik er maar 2x had en nu dus 8x).. De random math van blizzard blijft maar rare dingen doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Uhmmie op 21-05-2014 19:59 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Vind ik opzich geen heel gekke score hoor. 2x legendary is ongeveer gemiddeld voor dit aantal denk ik. Ik meen dat de legendary droprate zo rond de 1% zit. Met 40 packs heb je 200 kaarten... dat is dus ongeveer 2 legendary's gemiddeld.Uhmmie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:56:
Pff ik kon het vandaag niet laten om voor 1x zo'n 40 booster packs pakket te kopen..
Maar de inhoud viel helaas tegen:
2x Legendary (beide keren Nat Paggle)
6x Epic (2x Hungry Crab, 2x Snake Trap, Doom Hamer, Southsea Captain)
3x Golden Rare (Void Terror. Bite, Secret Keeper)
1x Golden Common (Mirror Entity)
Voor de rest heb ik de rares niet meer geteld aangezien ik deze allemaal al x2 had.. Helaas niet veel nuttigs dus anders dan een berg dust
Wat me ook nogal op viel is dat ik bv Armor smith nu 6x extra heb (en ik weet zeker dat ik er maar 2x had en nu dus 8x).. De random math van blizzard blijft maar rare dingen doen.
Wat wel enorm pech is, is dat je twee dezelfde krijgt
Ik ben net een nieuwe Arena run gestart, 5-0 tot nu toe.. erg leuk (irritant voor de tegenstanders) deckje kunnen maken

ben benieuwd hoever ik ermee kan komen
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
5 fireballs, lolFelyrion schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:50:
[...]
Vind ik opzich geen heel gekke score hoor. 2x legendary is ongeveer gemiddeld voor dit aantal denk ik. Ik meen dat de legendary droprate zo rond de 1% zit. Met 40 packs heb je 200 kaarten... dat is dus ongeveer 2 legendary's gemiddeld.
Wat wel enorm pech is, is dat je twee dezelfde krijgten niet de beste.. maarja. Gelukkig kun je van de dust altijd nog iets leuks doen toch?
Ik ben net een nieuwe Arena run gestart, 5-0 tot nu toe.. erg leuk (irritant voor de tegenstanders) deckje kunnen maken![]()
[afbeelding]
ben benieuwd hoever ik ermee kan komen
Ik ga het in ieder geval morgenavond eens proberen en kijken of mijn winrate omhoog gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Freelance op 21-05-2014 21:40 ]
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Ziet er interessant uit! Zeker handig als je nieuwe decks aan het testen bent.Freelance schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:36:
Iemand die http://www.weaz.de/hsdc/ al eens gebruikt heeft? Ziet er wel interessant uit.
Ik ga het in ieder geval morgenavond eens proberen en kijken of mijn winrate omhoog gaat.
Als je veel games met je deck hebt gespeeld merk je wel dat je weet welke kaarten erin zitten (en hoe vaak), maar met zo'n programma gaat het wel sneller, lijkt me erg handig als je twee beeldschermen hebt.
Heb een ziek druid arena deck gedraft

Laatste kaart = Ironbark Protector
Geen swipes of ancients of lore/war, maar wel 4 starfalls en 3 Druid of the Claw, ben benieuwd!
Het is vrij vervelend eerlijk gezegd om nieuwe (fun) deckjes te testen omdat ik constant in de pan wordt gehakt.. Of is dit weer eens RNGsus die me straft
Wat dat betreft zou ik liever zien dat er onder water waardes aan kaarten toegekend worden zodat je deck-value bepaald kan worden, en aan de hand daarvan tegenstanders krijgt, eventueel gecombineerd met het huidige systeem zodat noobjes niet compleet afgefakkeld worden
[ Voor 29% gewijzigd door Felyrion op 21-05-2014 22:44 ]
Nee, in casual word je ganse hearthstone carrière in rekening gebracht om je tegenstanders voor te schotelen. Het systeem van MMR rating dat ook spellen zoals LoL kent.Felyrion schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:38:
Hoe zit het trouwens met de matchmaking op casual.. weet iemand dat? Het lijkt erop dat je ongeveer dezelfde tegenstanders krijgt als je ladder positie.. is dat zo?
Het is vrij vervelend eerlijk gezegd om nieuwe (fun) deckjes te testen omdat ik constant in de pan wordt gehakt.. Of is dit weer eens RNGsus die me straft
Het spel probeert je altijd een speler van zo'n gelijk mogelijk mmr rating voor te schotelen. Stel dus dat jij in je levern 1000 spelletjes hearthstone hebt gespeeld waar je er 600 van gewonnen hebt en 400 van verloren. Hearthstone zal in casual dan proberen om je te matchen met een speler die ook 1000 spelletjes heeft gespeeld die er ook 600 van heeft gewonnen en 400 heeft verloren.
Of toch zo dicht mogelijk.
Het is een gekend systeem om randomness uit het spel te halen en ervoor te zorgen dat in een mode zoals casual total newbs door veteranen in de pan gehakt worden. Newbs spelen dus tegen newbs, veteranen spelen tegen veteranen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ok, duidelijk.. dan wordt het dus gewoon op de ladder spelen en af laten zakkenDarthDavy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:44:
[...]
Nee, in casual word je ganse hearthstone carrière in rekening gebracht om je tegenstanders voor te schotelen. Het systeem van MMR rating dat ook spellen zoals LoL kent.
Het spel probeert je altijd een speler van zo'n gelijk mogelijk mmr rating voor te schotelen. Stel dus dat jij in je levern 1000 spelletjes hearthstone hebt gespeeld waar je er 600 van gewonnen hebt en 400 van verloren. Hearthstone zal in casual dan proberen om je te matchen met een speler die ook 1000 spelletjes heeft gespeeld die er ook 600 van heeft gewonnen en 400 heeft verloren.
Of toch zo dicht mogelijk.![]()
Het is een gekend systeem om randomness uit het spel te halen en ervoor te zorgen dat in een mode zoals casual total newbs door veteranen in de pan gehakt worden. Newbs spelen dus tegen newbs, veteranen spelen tegen veteranen.
je kan ook 100x conceden op casual om je mmr omlaag te halenFelyrion schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:50:
[...]
Ok, duidelijk.. dan wordt het dus gewoon op de ladder spelen en af laten zakken
dus ik concede maar >< dat is 2 decks vs 1 mijn deck.....
nothing stops this train
Kun je meer als 2 van dezelfde kaart in je deck hebben dan?Kol Nedra schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:49:
priest vs priest net.....enemy gebruikt gewoon 5x in 1 potje Thoughsteal ><
dus ik concede maar >< dat is 2 decks vs 1 mijn deck.....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
In arena welNitai schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:37:
[...]
Kun je meer als 2 van dezelfde kaart in je deck hebben dan?
En als hij jouw thoughtsteals pakt met zijn eigen thoughtsteals kun je tot 4 komen
Vicariously I live while the whole world dies
Overigens houdt het systeem niet bij welke kaarten je 'gekopieerd' hebt. Op Heartpwn.com zie je bij 'Funny and lucky moments 45' dat iemand 3 keer Chillwind Yeti kopieert van zijn tegenstander
Dit is mijn huidige deck:
2x Power Word Shield
2x Northshire Cleric
2x Shadow Word: Pain
1x Ironbeak Owl
1x Loot Hoarder
2x Shadow Word: Death
1x Thoughtsteal
2x Harvest Golem
1x Ironfur Grizly
1 Auchenai Soulpriest
1x Chillwind Yeti
1x Defender of Argus
2x Lightspawn
2x Sen'jin Shieldmasta
2x Holy Nova
2x Azure Drake
1x Holy Fire
1x Cabal Shadow Priest
2x Temple Enforcer
1x Mind Control
Plannen voor de nabije toekomst: Loot Hoarder vervangen met Bloodmage Thalnos, 2x Harvest Golem vervangen voor 2x Wild Pyromancer, 1x Chillwind Yeti vervangen voor 1x Auchenai Soulpriest, 1x Ironfur Grizzly vervangen voor 1x Thoughtsteal. En ik zou ook graag nog 1x Shadow Madness er tussen willen plakken, om zo de tekortkoming van 4 attack minions te overkomen en voor boardclear.
Wild Pryo werkt erg goed met Powerword en combo'd ook erg leuk met Holy Nova, ben ik niet enkel afhankelijk van Thalnos voor +1 damage. De Lightspawns zijn "bliksem" geleiders, ze zijn bedoeld om hard removal uit te lokken zoals Poly en Hex. Mocht mijn tegenstander er geen antwoord op hebben, kan ik ze nog altijd buffen met Powerwords en Temple Enforcers, of board clear + heal voor card draw met Northshire.
Als mensen tips hebben voor dingen die ik misschien net iets anders zou doen, hoor ik het graag, maar dit is de speelstijl die ik voor ogen heb, en het loopt eigenlijk erg goed.
-
Note, ik heb zo goed als enkel basic cards die je krijgt van levelen en bijna geen cards uit packs (omdat packs krijgen belachelijk traag gaat als je geen geld investeert).
Anyways, dus geen pyro blast, frost nova of ijs regen (ben ff naam kwijt) en geen rare/epic kaarten zoals die ene die je fireballs geeft als je spells cast of die je kaarten geeft als je spells cast (auctioneer), etc.
Maar wat werd dat deck belachelijk goed ...
Early game spellpower minion + arcane missiles is vaak board clear met 1 health minions.
Eigenlijk ten alle tijden heb ik wel antwoorden op what ze ook spelen. Al zal je zelf ook redelijk laag gaan qua health soms.
Als ik vanavond thuis ben zal ik wel een screenshot maken van dat vage deck, zonder hoge kaarten en enkel gemaakt om die quest te halen. Ik snap nu wel waarom de mage zulke hoge winrates heeft.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Je hebt die spell nog die alles healt voor 4. Werkt goed met Pyromancer en Cleric als je de squishies van je tegenstander eenmaal weghebt en je eigen minions wil healen. Bovendien werkt hij uitstekend met Auchenai Soulpriest (boardclear voor 4 damage op alles). Ik snap niet helemaal wat die Grizzly in het deck doet en Defender of Argus zou ik er ook uithalen.Nazanir schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:29:
Ben wat aan het experimenteren met een nieuw Priest deck, en tot nu toe gaat het eigenlijk, best goed!
Dit is mijn huidige deck:
2x Power Word Shield
2x Northshire Cleric
2x Shadow Word: Pain
1x Ironbeak Owl
1x Loot Hoarder
2x Shadow Word: Death
1x Thoughtsteal
2x Harvest Golem
1x Ironfur Grizly
1 Auchenai Soulpriest
1x Chillwind Yeti
1x Defender of Argus
2x Lightspawn
2x Sen'jin Shieldmasta
2x Holy Nova
2x Azure Drake
1x Holy Fire
1x Cabal Shadow Priest
2x Temple Enforcer
1x Mind Control
Plannen voor de nabije toekomst: Loot Hoarder vervangen met Bloodmage Thalnos, 2x Harvest Golem vervangen voor 2x Wild Pyromancer, 1x Chillwind Yeti vervangen voor 1x Auchenai Soulpriest, 1x Ironfur Grizzly vervangen voor 1x Thoughtsteal. En ik zou ook graag nog 1x Shadow Madness er tussen willen plakken, om zo de tekortkoming van 4 attack minions te overkomen en voor boardclear.
Wild Pryo werkt erg goed met Powerword en combo'd ook erg leuk met Holy Nova, ben ik niet enkel afhankelijk van Thalnos voor +1 damage. De Lightspawns zijn "bliksem" geleiders, ze zijn bedoeld om hard removal uit te lokken zoals Poly en Hex. Mocht mijn tegenstander er geen antwoord op hebben, kan ik ze nog altijd buffen met Powerwords en Temple Enforcers, of board clear + heal voor card draw met Northshire.
Als mensen tips hebben voor dingen die ik misschien net iets anders zou doen, hoor ik het graag, maar dit is de speelstijl die ik voor ogen heb, en het loopt eigenlijk erg goed.
-
Verwijderd
Site: http://thewipeteam.weebly.com
Members: 4
Goal: Stream, having fun, misschien later tournaments en andere events meedoen.
We zoeken nog: Rank 10+ mensen.
Zie website voor meer informatie. Voice communication server is van de partij.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 12:49 ]
dit gebeurde dus ja ><Vicarious schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:08:
[...]
In arena wel
En als hij jouw thoughtsteals pakt met zijn eigen thoughtsteals kun je tot 4 komen
ik kreeg mijn thoughsteal helemaal niet te zien, we waren al bij turn 12-14 ofzo toen ik maar concede.....RNG was a bitch in die game
Wat vinden jullie van de nieuwe shaman kaart?
Ik vind het te OP;
Leeroy+2 rockbiter+windfury
Dan rebirth en hoppa nog eens leeroy....... De nieuwe OTK shaman is born
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2014 13:12 ]
nothing stops this train
Meh, Flametongue doet hetzelfde voor 2 damage minder en is veel bruikbaarder de rest van de game.Kol Nedra schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:49:
Wat vinden jullie van de nieuwe shaman kaart?
Ik vind het te OP;
Leeroy+2 rockbiter+windfury
Dan rebirth en hoppa nog eens leeroy....... De nieuwe OTK shaman is born
Die one-shot Shaman deck zijn sowieso slecht imo: zoveel deadcards in je deck en verzwakte early game. Super instabiel en afhankelijk van carddraw. Leuk als je de combo af kunt laten gaan maar vaker zul je gewoon een hand vol deadcards hebben of ze eerder moeten spelen en je combo verzwakken.
Ik denk bij de nieuwe card veel meer aan deathrattles of vorm van silence (drake / van cleef / etc): Kill cairne = bloodhoof + nieuwe cairne of kill sylvanas = nieuwe sylvanas + een giant / whatever. Meer voor Shaman control dan combo / burst.
Sylvannas kan een minion wegspelen, overleven, Rebirth, full health + minion stelen en daarna nog eens clearen + nog een minion spelen.
Ook is het een soft counter tegen silence. maar daar heb je de Brewmasters eventueel ook al voor.
Dus ja, ik zie dit als een bijzonder goede control shaman kaart.
-
Mocht je intresse hebben we zijn bij Doubledutch Dragons ook altijd nog op zoek naar competitieve spelers, die oa ook mee doen aan cups/ladders en op Lan. Ons doel met de dragons is spelers te ondersteunen in hun spel.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:48:
Samen met een paar een Hearthstone Belgium Team begonnen: The Wipe Team. For fun.. Free site..
Site: http://thewipeteam.weebly.com
Members: 4
Goal: Stream, having fun, misschien later tournaments en andere events meedoen.
We zoeken nog: Rank 10+ mensen.
Zie website voor meer informatie. Voice communication server is van de partij.
meer info: http://doubledutchdragons.com/
-
Hm daar ben ik ook wel in geinteresseerd.Saint_One schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:15:
[...]
Mocht je intresse hebben we zijn bij Doubledutch Dragons ook altijd nog op zoek naar competitieve spelers, die oa ook mee doen aan cups/ladders en op Lan. Ons doel met de dragons is spelers te ondersteunen in hun spel.
meer info: http://doubledutchdragons.com/
Ik kwam gisteren voor het eerst iemand tegen met een full pirate deck, ook inclusief 2 parrots.Nazanir schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:18:
Jeuj, uit mn expert pack een of andere gouden epic piraat gehaal, D/E en Bloodmage Thalnos gecraft en in 4 decks gestoken.
was apart want wist niet wat ik kon verwachten.
ik had verloren, het was een rogue pirate deck.
nothing stops this train
Je bent altijd welkom op TS om eens te kletsen of het iets voor je is en kunnen we uitleggen wie we zijn en wat we doen. Met HS zijn we in fase waar we bezig zijn te kijken hoe we een goed team kunnen vormen en daar ondersteuning aan kunnen geven. Het is even weer iets anders als de andere games die we supporten.
Elke avond rond uur of 7/8 ben ik er wel (naam:Saint), poke/pb me maar :ts.doubledutchdragons.com
Met Rogue of Warrior werkt het beste vanwege de combinatie met cheap removal en de grote hoeveelheid weapons.Kol Nedra schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:35:
[...]
Ik kwam gisteren voor het eerst iemand tegen met een full pirate deck, ook inclusief 2 parrots.
was apart want wist niet wat ik kon verwachten.
ik had verloren, het was een rogue pirate deck.
Verwijderd
Soms is de verdeling van gold/nongold en rare/epic/leg zo raar, maar ik klaag niet
trouwens, hoeveel gold hebben jullie inmiddels verzameld voor naxxramas, en hoeveel is jullie doelstelling om ervoor te hebben als het uitkomt?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 19:49 ]
Je bent wel iemand die het leuk vindt om de emotes te gebruiken he?
http://eu.battle.net/hear...ent-full-rules-22-05-2014
[ Voor 14% gewijzigd door Bobmeister op 22-05-2014 21:53 ]
Wauw, nice!Awsom schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:52:
Wereldkampioenschap Heartstone, 1e prijs $100.000
http://eu.battle.net/hear...ent-full-rules-22-05-2014
Vorig jaar was het echt heel goed gecast, was leuk om te zien (was op blizzcon volgens mij).
Heb zin om dit jaar weer te zien!
speel nu op amerikaanse HS, die doet het wel...
Ik speel nu ranked op amerikaanse server met standaard priest deck ^^ van rank 25 naar 22 nu al...0x verloren nog
echte noobs, zo grappig
dit soort gameplay
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2014 23:55 ]
nothing stops this train
[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 23-05-2014 00:56 ]
http://www.hearthpwn.com/...2;557:2;600:2;656:2;671:2;
werkt goed opzich
nothing stops this train
Je weet dat die lightwells in muitende moordenaars veranderen als je Auchenai speelt? En het is inderdaad anders, maar ik snap niet helemaal wat je wil bereikenKol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:17:
Mijn nieuwe priest build, met een hele andere insteek dan de meeste builds:
werkt goed opzich
nou dat ik een alternatieve build probeer ipv de bekende priest buildVicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:24:
[...]
Je weet dat die lightwells in muitende moordenaars veranderen als je Auchenai speelt? En het is inderdaad anders, maar ik snap niet helemaal wat je wil bereiken
en ja lightwell + auchenai moet je niet samen gebruiken
nothing stops this train
Ik probeer elke zondag 300 meer goud te hebben. Zit nu op 1600 wat ik zondag moet hebben. Volgende week zondag dus 1900 enz enz. Alles wat ik boven die 300 verdien doe ik arena mee. Dit blijf ik doen totdat de expansion uitkomt of tot dat de prijs bekend wordt gemaakt en ik voldoende goud heb.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:47:
trouwens, hoeveel gold hebben jullie inmiddels verzameld voor naxxramas, en hoeveel is jullie doelstelling om ervoor te hebben als het uitkomt?
Is er ooit ergens een indicatie gegeven hiervoor? Ik zit op 1200 of 1400 goud maar dat zou toch ruim voldoende moeten zijn voor in ieder geval 1 wing?RKwant schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:33:
[...]
Ik probeer elke zondag 300 meer goud te hebben. Zit nu op 1600 wat ik zondag moet hebben. Volgende week zondag dus 1900 enz enz. Alles wat ik boven die 300 verdien doe ik arena mee. Dit blijf ik doen totdat de expansion uitkomt of tot dat de prijs bekend wordt gemaakt en ik voldoende goud heb.
Of is alles gewoon gissen totdat Blizzard het bekend maakt?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
zie hier: http://hearthpoe.blogspot...mas-pricing-revealed.html
Ik denk dat het niet meer dan 500gold of 5/6 euro gaat kosten per wing.
nu staat mijn gold teller weer op 600 gold
blizzard moet opschieten met de gegevens, ik wil weten hoeveel ik gespaard moet hebben!
nothing stops this train
Ben nieuwsgierig naar je rank. Daarnaast, veel spells, weinig minions, veel dingen lijken elkaar tegen te spreken. Faceless lijkt nu alleen goed als je Lightwell er nog ligt en gebuffed is door Powerword Shield/Inner Fire/Divine Spirit, maar deze zijn ERG kwetsbaar tegen hard removal en Silence (waardoor er eigenlijk een nutteloze 0/5 op het bord ligt, waar jij minimaal 2-3 kaarten aan kwijt bent).Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:17:
Mijn nieuwe priest build, met een hele andere insteek dan de meeste builds:
werkt goed opzich
Je hebt ook geen enkele taunt, dus als je met vervelende kaarten early game zit, is het al snel voorbij.
Als je een goede start hebt zie ik zeker wel dat dit deck kan werken, zonder problemen hoor, maar als je 2 Soulwells hebt liggen, worden de Auchenai ook dode kaarten in je hand.
-
Ik speel het liefste tegen vrienden, voor de fun
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2014 14:48 ]
nothing stops this train
nothing stops this train
Eh, dit kan je overal over zeggen. Hunters in het algemeen, zoo decks, rush decks, aggro decks. Allemaal SKEEEEELLLZZZ.Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:56:
LEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYY SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLKIIIIIIIIIIIINSSSSSSSS
-
Haha het is van mij uit geen frustratie hoor. Heb het wel eens voorbij zien komen en vond het wel grappig. Wat mij betreft moet iedereen lekker spelen wat hij wil, het is dan aan mij om te zorgen dat ik er een antwoord op heb in mijn deck.Nazanir schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:13:
[...]
Eh, dit kan je overal over zeggen. Hunters in het algemeen, zoo decks, rush decks, aggro decks. Allemaal SKEEEEELLLZZZ.
het liefste speel ik tegen priests,hunters,druids en paladins
nothing stops this train
Jup, anders is de lol er inderdaad snel van af, ik merk vaak dat mensen het nodig vinden om andere skill-less te noemen, om zich zelf dan beter te voelen oid. Als je verliest, verlies je, zo simpel is het.Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:16:
[...]
Haha het is van mij uit geen frustratie hoor. Heb het wel eens voorbij zien komen en vond het wel grappig. Wat mij betreft moet iedereen lekker spelen wat hij wil, het is dan aan mij om te zorgen dat ik er een antwoord op heb in mijn deck.
Ik speel ook voor fun, zeker als het super spannend is en ik win (of verlies) met maar 1hp, zit ik soms echt op het puntje van m'n stoel. Dan heb ik echt de grootste lol en de beste potjes.
@hierboven:
Tegen Miracle Rogue spelen is best leuk eigenlijk, taunts neerleggen en hun card draws weg werken.
Mage is ook leuk, proberen hun removel te baiten om vervolgens met sterkere dingen te komen, of juist dingen neerleggen die misschien het removen wel of niet waard zijn. Laat ze maar gokken.
[ Voor 16% gewijzigd door Nazanir op 23-05-2014 15:22 ]
-
Neuh niet per sé. Per game is het weer een uitdaging om het deck van je tegenstander te doorgronden en daar goed op in te spelen.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:17:
Maar jullie zijn het er wel mee eens dat vs miracle rogue en vs mage het saaiste is?
Ik heb als control warrior meestal niet zo veel moeite met miracle rogues, of ze moeten echt geluk hebben en ik echt pech. Ik kan meestal early game wel zo goed opbouwen dat ik redelijk wat armor krijg en wat sterke minions die ze wel moeten opruimen als ze niet zelf dood willen zijn voordat ze hun combo's kunnen afdraaien.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:17:
Maar jullie zijn het er wel mee eens dat vs miracle rogue en vs mage het saaiste is?
Mage vind ik wel de saaiste class, er zit weinig synergy in de kaarten en het meeste is gewoon straightforward damage of evt. frost control.
Het liefst speel ik met warrior of priest, vanwege de vele mogelijkheden en leuke synergy. Het control gebeuren past ook beter bij mn speelstijl
Ik merk dat ik de rush deckjes te snel saai vind worden omdat je minder tegen je tegenstander speelt, maar meer je eigen spelletje speelt.
Vind het zelf wel leuk om tegen mage te spelen. Heb eigenlijk ook geen favoriet om tegen te spelen, wil gewoon winnen hèhè. Vind het zelfs weer leuker nu om tegen de hunters te spelen met hun nerf doggies.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:17:
Merken jullie ook een groot verschil qua niveau tussen casual en ranked? In casual win ik eigenlijk onwijs gemakkelijk, sta vandaag ook weer op 4 uit 4 met gewoon een snel samengesteld deck voor puur mijn quests(druid). Zodra ik in ranked ga spelen is het veel lastiger, en dat komt niet eens zozeer door legendaries. Speel nu rank 10 en zit daar ongeveer op 50/50.
Grappig, ik heb dus precies het tegenovergestelde.. zat ook rond rank 10, maar in casual wordt ik echt in de pan gehakt op het moment als ik niet een echt goed deckje maak.RKwant schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:43:
[...]
Merken jullie ook een groot verschil qua niveau tussen casual en ranked? In casual win ik eigenlijk onwijs gemakkelijk, sta vandaag ook weer op 4 uit 4 met gewoon een snel samengesteld deck voor puur mijn quests(druid). Zodra ik in ranked ga spelen is het veel lastiger, en dat komt niet eens zozeer door legendaries. Speel nu rank 10 en zit daar ongeveer op 50/50.
Heb een paar fun deckjes zoals een windfury shaman, maar daar bereik ik echt niks mee. Ik ben weer op ladder gaan spelen met dit deckje.. en nu rond rank 13 win ik er weer regelmatig mee.
Ik heb juist precies het omgekeerde, casual is stuk moeilijker / leuker dan ranked (atm rank 13) en geen zin/tijd om verder te ranken.RKwant schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:43:
[...]
Vind het zelf wel leuk om tegen mage te spelen. Heb eigenlijk ook geen favoriet om tegen te spelen, wil gewoon winnen hèhè. Vind het zelfs weer leuker nu om tegen de hunters te spelen met hun nerf doggies.
Maar dat komt omdat ik veel meer casual dan ranked speel. Dan is mijn MMR op casual hoger dan mijn huidige rank in constructed.
De decks die je tegenkomt in casual met hoge mmr is dan een stuk afwisselender dan ranked
Ik had met control warrior juist moeite met miracle rogues, maar dit kan ook komen omdat ik warrior speelde toen miracle net heel populair werd en ik er niet veel ervaring had, heb het alleen in het begin van dit seizoen gespeeld.Felyrion schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:37:
[...]
Ik heb als control warrior meestal niet zo veel moeite met miracle rogues, of ze moeten echt geluk hebben en ik echt pech. Ik kan meestal early game wel zo goed opbouwen dat ik redelijk wat armor krijg en wat sterke minions die ze wel moeten opruimen als ze niet zelf dood willen zijn voordat ze hun combo's kunnen afdraaien.
Mage vind ik wel de saaiste class, er zit weinig synergy in de kaarten en het meeste is gewoon straightforward damage of evt. frost control.
Het liefst speel ik met warrior of priest, vanwege de vele mogelijkheden en leuke synergy. Het control gebeuren past ook beter bij mn speelstijlIk heb er wel plezier in om te tegenstander tegen te werken
Ik merk dat ik de rush deckjes te snel saai vind worden omdat je minder tegen je tegenstander speelt, maar meer je eigen spelletje speelt.
Ik zie dit seizoen in ranked sowieso weinig druid/warrior control decks, warlock control juist heel veel. Daarnaast veel miracle rogues, token druids, zoo en shamans.
Misschien is dit deck iets voor je om uit te proberen?

Het is een deck gemaakt door Kolento, hij noemt het zijn 'special secret tactic'
Het doel is om het uit te houden tot lategame door middel van je spells en heals, om vervolgens met een van de vele burst combo's je tegenstander af te maken:
Wolfrider + 2x Power Overwhelming + Faceless = 22 damage, 10 mana
Leeroy + Power Overwhelming + Faceless = 20 damage, 10 mana
Bluegrill Warrior + 2x Power Overwhelming + Faceless = 20 damage, 9 mana
Arcane Golem + 2x Power Overwhelming + Faceless = 24 damage, 10 mana
+ 4/8 damage van de Soulfires.
(Amerikaanse server ranked met priest)
opzich humor als je boven rank 20 speelt ^^
krijg je dit soort games
zie de card hand verschil

[ Voor 64% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2014 21:26 ]
nothing stops this train
Ik ben trouwens ook rank 10 dit seizoen: mijn hoogste ooit. Ik heb er net een Arena run opzitten: 7-3. Niets te klagen daar.
Maar ik heb meer en meer het gevoel dat ik eigenlijk niet bepaal over winst of verlies, maar het spel zelf door de RNG.
En dan heb ik niet enkel over mezelf. Ik kijk ook heel veel naar Trump zijn stream en die zit nu al twee dagen op een rij te vechten tegen de bierkaai. Daarmee bedoel ik: Trump verliest meer dan dat hij wint gisteren en vandaag. Hij was gisteren toen hij begon met zijn stream rank 32 Legendary. Nu de wereldkampioenschappen zijn aankondigd wil een speler zoals Trump zich kwalificeren (zijnde top 16 legendary in één seizoen). Dus hij gaat ladder spelen. Hij verliest, verliest, verliest. In no time staat hij rank 250 ofzo. Hij gaat wat Arena doen. Draft een mediocre Warlock deck: 2-3. Gaat terug Ladder doen: gaat naar rank 300. Gaat terug Arena doen. Draft een goed Priest deck: 1-3!!! Dan ben ik gaan slapen. Vandaag kijk ik terug naar zijn stream. Ladder legendary: rank 600!!!! Ik bedoel, WTF!!!!
Hoe mensen dit spel 12u per dag spelen dit volhouden. Ik snap het niet. Het spel is gewoon té RNG.
End rant
Maar zonder geluk zou het schaken worden.. en daar hou ik dan weer net niet van
en w00t, zojuist Ysera uit een packje
Yup. En ik denk dat dit quasi onmogelijk is dit seizoen. Moest ik top 16 zijn, dan speel ik geen ranked meer. Volgend seizoen zal het zaak zijn om 24/7 non-stop hearthstone te spelen om bij de eerste te zijn die de legendary rank halen en dan de rest van het seizoen lekker op die top rank blijven zitten.Awsom schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 02:27:
Hoe gaat dat met die top 16 dan? Moet je top 16 staan op het moment dat het seizoen sluit? Ik ga morgen die complete regels maar eens doorlezen, tijdens de ZOTAC-cup
Hoezo? Als je niet speelt verzamel je geen punten en gaan anderen je voorbij...DarthDavy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:48:
[...]
Yup. En ik denk dat dit quasi onmogelijk is dit seizoen. Moest ik top 16 zijn, dan speel ik geen ranked meer. Volgend seizoen zal het zaak zijn om 24/7 non-stop hearthstone te spelen om bij de eerste te zijn die de legendary rank halen en dan de rest van het seizoen lekker op die top rank blijven zitten.
Ja, dit werkt niet meer zo hoor. Je kunt niet meer niks blijven doen, dat is veranderd.DarthDavy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:48:
[...]
Yup. En ik denk dat dit quasi onmogelijk is dit seizoen. Moest ik top 16 zijn, dan speel ik geen ranked meer. Volgend seizoen zal het zaak zijn om 24/7 non-stop hearthstone te spelen om bij de eerste te zijn die de legendary rank halen en dan de rest van het seizoen lekker op die top rank blijven zitten.
Niet dat ik zelf ooit legend heb gehaald, maar hoorde het bij Value Town een keer gezegd worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 24-05-2014 11:16 ]
Dat zou inhouden dat als je op de laatste dag de laatste uurtjes toevallig niet kunt spelen je misschien links en rechts ingehaald wordt?
denk het, je moet zoiezo minimaal 20 uur per dag spelen anders lig je uit de top 16Felyrion schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:26:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat precies werkt en hoe ze uiteindelijk de top 16 bepalen.
Dat zou inhouden dat als je op de laatste dag de laatste uurtjes toevallig niet kunt spelen je misschien links en rechts ingehaald wordt?
nothing stops this train
20 uur per dag? Je moet gewoon zoveel mogelijk potjes winnen, dat is het belangrijkst. Met een hoge win% hoef je er niet onwijs veel tijd in te stoppen.Kol Nedra schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:32:
[...]
denk het, je moet zoiezo minimaal 20 uur per dag spelen anders lig je uit de top 16

nothing stops this train
Ik ben zelf nooit Legend geweest, dus ik kan het niet met zekerheid weten, maar ik zie toch bij streamers als ze één dag stoppen met spelen en ze zijn Legend 100 en ze spelen de volgende dag opnieuw dat ze nog altijd 100 zijn.
is toch logisch dat je zakt? anders stel je zit in top 16....nou dan speel je de hele maand gewoon niet....en hop je zit in de top16DarthDavy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:19:
Als je niet speelt, zakt je Legend ranking? Da's het eerste wat ik daarvan hoor. Volgens mij is je legend rank dezelfde als je rank naar legend.
Ik ben zelf nooit Legend geweest, dus ik kan het niet met zekerheid weten, maar ik zie toch bij streamers als ze één dag stoppen met spelen en ze zijn Legend 100 en ze spelen de volgende dag opnieuw dat ze nog altijd 100 zijn.
nothing stops this train
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Blijkbaar zit er een hele kleine decay op je ELO rating als je niet speelt, maar op reddit spreken ze dat die maar begint te werken na 2 weken. De redenatie erachter is als je twee weken niet speelt dat je skills verminderen, dus wil Blizzard je beschermen door je ELO rating wat te verlagen.
Maar blijkbaar is die heel klein en kan je over een periode van 3 tot 4 weken (dus ongeveer een volledig seizoen) maximaal 1 rank dalen.
Op reddit is een thread van iemand die een test heeft gedaan. Hij is in de eerste week van een seizoen legend geworden en had rank 30 (as hij is de derdigste speler dit seizoen die legend wordt). Hij is dan onmiddellijk gestopt met spelen voor de rest van het seizoen.en heeft dagelijks gekeken hoe dit zijn rank beïnvloedde. De ene dag was hij rank 29, de andere dag 31, maar meestal gewoon 30. Hij is ook het seizoen geëindigd op rank 30.
Daaruit kan je dus besluiten eens je top 16 bent, dat je beter kan stoppen met spelen en op je rank zitten. Misschien dat je als 16de uit de boot kan vallen, maar dat is een risico die je beter neemt. Want verder spelen als er niemand van de 15 boven je speelt is een enorm risico. Eén potje verliezen en je kan makkelijk 20 (of meer) ranks achteruit vliegen.
Of nog beter. Van zodra een seizoen start speel je 24/7 om zo snel mogelijk legend te worden. Als je de eerste bent, zal je rank 1 zijn. En dan stop je gewoon met spelen en blijf je op je rank zitten. Als de eerste 16 dit doen en jij bent 17de kom je zelfs nooit meer boven die 16e uit.
Het probleem is dat een ELO systeem mensen beloond om te winnen tegen spelers die boven hun staan en heel streng afstraft als ze verliezen tegen mensen die onder hun staan. Maar als je de kans niet krijgt om tegen mensen te spelen die boven je staan omdat ze niet meer spelen is het voor jou quasi onmogelijk om daarboven uit te komen.
Veel spellen kennen dit probleem. Voor schaken zonder RNG is dit geen probleem omdat een betere speler altijd van een mindere speler wint. Maar in spellen met RNG zoals Hearthstone is dit een heel groot probleem.
Het huidige systeem beloont mensen die non-stop spelen in het begin en dan stoppen met spelen om op hun rank te zitten.
Ik denk dat je gelijk hebt. Hearthstone is gewoon voor een groot gedeelte RNG aangezien je i.t.t. skill based games weinig invloed hebt op meer dan 90% van de factoren.
Ik denk dat de goede spelers daarom ook niet extreem hoge win rates kunnen halen (vergeleken met andere games/sporten). Zelf zou ik van iedereen kunnen winnen of verliezen als Hearthstone speler (uiteraard zullen betere spelers op basis van een groot aantal potjes meer van mij winnen dan verliezen). Bij andere games en sporten is dit toch anders. Ik zou kansloos verliezen tegen betere spelers bij praktisch alle andere games anders dan cardgames zoals HS.
Je hebt invloed op:
- Welke beslissingen je neemt gezien de omstandigheden
- Welke kaarten je in je deck stopt (hoewel dit in Arena ook vrij beperkt is)
Je hebt geen invloed op:
- De class die je tegenstander speelt
- Of je mag beginnen (of niet)
- Welke kaarten je tegenstander in zijn deck heeft (met name in Arena is dit vrij essentieel)
- Je draws
- De draws van je tegenstander
- De kaarten die je uit pakjes krijgt (zeker als beginnende/free to play speler kan het moeilijk zijn om genoeg goede kaarten te verzamelen)
- De RNG effecten van kaarten. Lets face it: een gigantisch percentage van kaarten heeft een random effect, die heel goed, maar ook heel slecht uit kan pakken)
Toch kun je het verschil maken als goede speler door goede keuzes te maken die sommigen echt niet zouden doen. Er zijn veel RNG-elementen aanwezig en in een potje kun je door domweg pech verliezen, ook al ben je een van de beste ter wereld. Maar de percentages die je wint of verliest, en hoe goed je je aanpast aan de meta (alleen is deze erg onvoorspelbaar momenteel) wat aan je win% bijdraagt, bepalen hoe goed je bent in het spel.
Maar het is alles behalve schaken ja, dus het moet je wel liggen.
Met Magic is het niet anders, en ook niet in vergelijking met spellen met dobbelstenen. Toch kunnen die games leuk zijn, en toch zit er wel een skill-element in.
[ Voor 45% gewijzigd door Grotman op 24-05-2014 14:34 ]
Bij poker kan je de kans op pech verkleinen door op 10 tafels tegelijk met 100.000 te gaan spelen, ipv op 1 tafel met 1.000.0000. Uiteraard kan dit niet bij tournament play, waardoor je ziet dat praktisch ieder toernooi door een andere speler gewonnen wordt.
Heb je ook werkelijke feiten, naast onderbuik gevoelens? Natuurlijk heb je geen invloed op welke class je tegen je krijgt, maar je tegenstander even goed niet. Even los van alles dingen waar je inderdaad geen invloed op hebt, je doet het klinken alsof ieder potje een coinflip is, waar je dus 50% kans hebt om te winnen of te verliezen. Maar als dat zo is, waarom zie je goede spelers (mensen die naar legendary klimmen) consequent goed spelen? Ik bedoel, als het echt random is, zou iedereen die legendary is, op goed geluk daar gekomen zijn, of mis ik iets?xelfer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:00:
@DarthDavy
Ik denk dat je gelijk hebt. Hearthstone is gewoon voor een groot gedeelte RNG aangezien je i.t.t. skill based games weinig invloed hebt op meer dan 90% van de factoren.
Ik denk dat de goede spelers daarom ook niet extreem hoge win rates kunnen halen (vergeleken met andere games/sporten). Zelf zou ik van iedereen kunnen winnen of verliezen als Hearthstone speler (uiteraard zullen betere spelers op basis van een groot aantal potjes meer van mij winnen dan verliezen). Bij andere games en sporten is dit toch anders. Ik zou kansloos verliezen tegen betere spelers bij praktisch alle andere games anders dan cardgames zoals HS.
Je hebt invloed op:
- Welke beslissingen je neemt gezien de omstandigheden
- Welke kaarten je in je deck stopt (hoewel dit in Arena ook vrij beperkt is)
Je hebt geen invloed op:
- De class die je tegenstander speelt
- Of je mag beginnen (of niet)
- Welke kaarten je tegenstander in zijn deck heeft (met name in Arena is dit vrij essentieel)
- Je draws
- De draws van je tegenstander
- De kaarten die je uit pakjes krijgt (zeker als beginnende/free to play speler kan het moeilijk zijn om genoeg goede kaarten te verzamelen)
- De RNG effecten van kaarten. Lets face it: een gigantisch percentage van kaarten heeft een random effect, die heel goed, maar ook heel slecht uit kan pakken)
Een gigantisch percentage die een random effect hebben (van speelbare kaarten) is GIGANTISCH overtrokken. Ja kaarten als Tinkmaster heeft effect dat verkeerd kan uitpakken, maar veel kaarten die een random effect hebben (Sylvannas bijv.) heeft toch altijd een positieve invloed, of je nu een 1/1 of een 4/4 steelt. Ik zou willen stellen dat misschien 5% van alle kaarten zo'n willekeurig effect heeft (denk ook aan kaarten als tracking). Maar je doet het voorkomen alsof de meerderheid van de kaarten volledig van RNG af hangen, dat is gewoon domweg niet waar.
Ik weet zeker dat als jij uit zou komen tegen spelers die legendary xxx rank zijn, en jij maar rank 20 ofzo, jij echt wel flink onderuit gaat, gewoon weg omdat het spel snappen en goede plays maken, zeker wel skillbased te noemen zijn. Vooruit plannen, rekening houden met, anticiperen, kennis, allemaal dingen die bijdragen aan het winnen van games. Maar als jij beweert dat je dus 50% kans hebt om te winnen van een legendary speler, omdat alles van RNG af hangt, dan snap je iets fundamenteels aan het spel echt niet.
-
De reden waarom goeie spelers succesvol zijn is omdat ze gewoon veel potjes spelen, waardoor de momenten van geluk en pech tegen elkaar weg vallen. En aangezien ze in principe beter zijn dan hun tegenstander, betekent het dat ze een grotere kans hebben om een potje te winnen.
BIj een cardgame is skill gewoon een minder belangrijke factor dan bij andere games waar überhaupt geen RNG effecten in zitten.
Daarnaast heb ik zelf ook weinig moeite om hoge ranks te halen, aangezien ik gewoon genoeg games speel en een win rate boven de 50% haal.
Ik win alleen gewoon veel games die ik niet had horen te winnen en ik verlies zat games omdat mijn tegenstander gewoon 5 a 6 keer achter elkaar geluk heeft met draws of RNG effecten.
Trolden heeft zelfs een beroemd youtube kanaal van RNG kunnen maken
[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 24-05-2014 17:42 ]
Kaart die een card draw effect hebben, zorgen er al snel voor dat je niet hoeft te topdecken en dat je net die ene goede kaart krijgt. Ook het hebben van kaarten die goed samen werken, is van essentieel belang. Een hunter met een Scavenging Hyena waar nauwelijks tot geen Beasts inzitten, gaat bijv. nooit werken, evenals een Unbound Elemental in een Shaman Deck, waar je geen Overload effect kaarten in hebt zitten.
En als je momenten van geluk en pech tegen elkaar wegvallen, zou je dus een win/loss rate hebben van 50/50, maar zoals ik al eerder aangaf, goede spelers spelen consequent goed.
-
Mijn enemy is nu al 3 10 minuten aan de beurt, maar er gebeurd niks.
Alles werkt nog, maar hij doet niks en zijn tijd loopt ook niet af.
Ik weiger te conceden!
[ Voor 8% gewijzigd door DarkKnight op 24-05-2014 18:09 ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Dan heb je zelf een disconnect gehadDarkKnight schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:04:
Zijn er nog mensen die 'vastzitten' in een Ranked game?
Mijn enemy is nu al 3 10 minuten aan de beurt, maar er gebeurd niks.
Alles werkt nog, maar hij doet niks en zijn tijd loopt ook niet af.
Ik weiger te conceden!
Hmm, apart dat dit niet afgevangen wordt. Aangezien de Battle.net client nergens over klaagt.
*zucht* En het ging net lekker.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Ik blijf nu in ranked hangen op rank 10. Teveel verlies potjes door legendaries of legendaries die ik niet heb. Ik speelde gewoon een tempo rogue deck (Savjz maar toch niet helemaal
Anderzijds een geweldige run gehad met een Paladin deck: 11-3. Net geen twaalf, damn! Deck featuring 2x Truesilvers, 3x Hammer of Wrath, 2x Peacekeeper Aldor, 1x Equality en 1x Kings als belangrijkste class kaarten. Maar ook in de neutral kaarten geen enkele slechte kaart gekregen. Mijn slechtste kaart was Lord of the Arena. Dan weet je het wel
Prima te doen , af en toe is het wel dat het pixelachtig wordt niet continue zelfde strakke qualiKol Nedra schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:44:
ben aan het streamen via Raptr, werkt goed volgens mij
http://www.twitch.tv/mooyini
2140G op dit moment en waar ik mij nu aan stoor is dat Blizz zegt dat de uitbreiding op de hiel volgt van de public release, maar.... Niks geen info nog. Wat kan de reden zijn? Dat iedereen als een losgeslagen gek gold gaat sparen?
[ Voor 67% gewijzigd door SkyStreaker op 25-05-2014 11:07 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hoe kom je daar nou bij. Het was vanaf het begin toch duidelijk dat het in de zomer uit zal komen?SkyStreaker schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:49:
Nice, heb ff 2 pakkies gekocht, Alexstraza zat d'r in
2140G op dit moment en waar ik mij nu aan stoor is dat Blizz zegt dat de uitbreiding op de hiel volgt van de public release, maar.... Niks geen info nog. Wat kan de reden zijn? Dat iedereen als een losgeslagen gek gold gaat sparen?
Something under the bed is drooling
Nou, hoe kom ik daar bij? Zal ik je eens even haarfijn uitleggen door het volgende tegen jou te zeggen: die info heb ik gemist!Mauz1978 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:22:
[...]
Hoe kom je daar nou bij. Het was vanaf het begin toch duidelijk dat het in de zomer uit zal komen?
Something under the bed is drooling
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]