Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.878 views
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U6zWvSD.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gS2XFKM.jpg

:D

[ Voor 62% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2014 23:25 ]

nothing stops this train

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ODlX1Zt.jpg

Wauw, wat een game: hij doet Innervate Deathwing en killt 2 giants van mij. Gelukkig kon ik hem facelessen en hem met taunts afhouden van het killen van mij of mijn Deathwing, en hem vervolgens afmaken.

5 games op rij gewonnen, en nu rank 3! :)

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Ben wel blij met de iPad versie, lekker buiten in de tuin HS spelen. Miracle rogue 28dmg in 1 turn kan ik helaas niet snel genoeg doen op de iPad kwam ik net achter :|

[ Voor 5% gewijzigd door Freelance op 17-05-2014 11:53 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11

Felyrion

goodgoan!

Freelance schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:51:
Ben wel blij met de iPad versie, lekker buiten in de tuin HS spelen. Miracle rogue 28dmg in 1 turn kan ik helaas niet snel genoeg doen op de iPad kwam ik net achter :|
Haha, ja.. miracle rogue is nog wel eens lastig in één beurt te proppen :P :D

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

SkyStreaker

Move on up!

Ik kom eigenlijk nou nooit eens verder dan rank 15 eigenlijk... Ik neem het spel niet al te serieus en wacht eerlijk gezegd op de leuke expansions... Desalniettemin, het is verwonderlijk hoe ik soms door schiet en dan ineens keihard telkens verlies... Gekkigheid :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Klote dag.

Arena lukt niet: Mage 5-3. Paladin 4-3.
Ranked lukt niet: ieder spelletje dat door coin flip wordt bepaald verlies ik.

En dan doe ik eens uit frustratie een warrior in Arena: 12-1. :) :) :)
Warrior wordt weinig gespeeld in Arena en ik heb het idee dat veel mensen geen idee hebben hoe er tegen te spelen. Want zo'n fantastisch deck had ik nu ook weer niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

DarthDavy schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:58:
Klote dag.

Arena lukt niet: Mage 5-3. Paladin 4-3.
Ranked lukt niet: ieder spelletje dat door coin flip wordt bepaald verlies ik.

En dan doe ik eens uit frustratie een warrior in Arena: 12-1. :) :) :)
Warrior wordt weinig gespeeld in Arena en ik heb het idee dat veel mensen geen idee hebben hoe er tegen te spelen. Want zo'n fantastisch deck had ik nu ook weer niet.
Kan je toelichten dat de coinflip bepaald of je wint of verliest? Ga je dan altijd eerste of tweede? Hoe dan ook, misschien moet je de mana curve van je deck eens herzien als je early game al onderuit gaat?

-

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Ik denk dat hij bedoelt: de dubbeltje-op-zijn-kant-potjes.

• DarthDavy
ir_richman schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:24:
Ik denk dat hij bedoelt: de dubbeltje-op-zijn-kant-potjes.
Inderdaad: ik bedoel de dubbeltje-op-zijn-kant-potjes. Zo van die matches: als ik deze beurt overleef, dan win ik.

Er zitten enorm veel kleine kantjes verkeerd vandaag. Bijvoorbeeld: twee keer met de coin een bomber uitgehaald op een leeg bord die zijn drie dmg op mijn hero doet. Eén game is daar op het einde door bepaald geweest.

Andere game: ik drop een juggler en nog een minion. Als de knife één van zijn minions hit (hij heeft 2 minions, dus 66,6666666...% kans) win ik. Nee, knife gaat naar de hero.

Nog een andere game: ik heb drie flamestrikes, nog 6 kaarten in mijn deck, dus 50% kans om een flamestrike te trekken om te winnen. Geen flamestrike, loose.

Beetje frustrerend om altijd aan de verkeerde kant van de RNG te zitten. :) One of those days! :+

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deck Wars S1 finals toernooi begint zo op:
http://www.twitch.tv/machinima

Aardig wat bekende streamers/pro-HS spelers die eraan meedoen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 17-05-2014 19:04 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ir_richman
Tijd voor Arena run.
Mooi basic deckje, enige epic moest een murloc dude worden, dus nog een 2e bluegill warrior gepakt.

Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Q52YTd.png

[ Voor 6% gewijzigd door ir_richman op 18-05-2014 00:33 ]

mijn best pack ever!!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ldjXpyR.jpg

alleen ik speel nooit hunter....misschien meer spelen of dissen voor welke legendary?
dit pakje heb ik uit een 2-2 arena run :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2014 01:00 ]

nothing stops this train

• DarthDavy
Hoe slechter de run, hoe beter de pakjes! :)

Win percentage gedropt vandaag van 71% naar 69%... Ik weet het, het is is filosofisch, maar onder die 70% begin ik mij toch zorgen te maken...

Is er iets in Hearthstone dat ik mis?

Verwijderd

Zijn er eigenlijk belgische/nederlandse Hearthstone teams? Die meedoen aan tornooien etc.

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 02:46:
Zijn er eigenlijk belgische/nederlandse Hearthstone teams? Die meedoen aan tornooien etc.
Geen idee of er teams zijn, maar in de King of the Hill van Ihearthu deed deze week met ThijsNL een Nederlander mee: YouTube: Hearthstone King of the Hill #22 - Twisted vs ThijsNL

Verwijderd

Ja dat heb ik ook gezien. Wel nice hoor!
Sanderman1991 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 03:57:
[...]

Geen idee of er teams zijn, maar in de King of the Hill van Ihearthu deed deze week met ThijsNL een Nederlander mee: YouTube: Hearthstone King of the Hill #22 - Twisted vs ThijsNL
Kol Nedra schreef op zondag 18 mei 2014 @ 01:00:
mijn best pack ever!!
[afbeelding]

alleen ik speel nooit hunter....misschien meer spelen of dissen voor welke legendary?
dit pakje heb ik uit een 2-2 arena run :)
Ik twijfel tussen;
Sylvanas
The black Knight
Mukla
Ysera
Cho

nothing stops this train

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Aan Sylvanas en Black Knight heb je 10x meer dan King Krush die zelfs in Hunter decks amper gespeeld wordt.

Vicariously I live while the whole world dies

wil iemand mij tegenhouden?? dit is mijn 3rde potje arena dat ik speel......ik moet ECHT gold sparen voor naxx :(

nothing stops this train

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kol Nedra schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:04:
wil iemand mij tegenhouden?? dit is mijn 3rde potje arena dat ik speel......ik moet ECHT gold sparen voor naxx :(
Stoppen jij of ik HAXX je account!

ps. (loze dreiging :P)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Ik heb gekozen voor legendary: Ysera :)

Ik heb nu 29/30 cards die ik nodig heb voor amaz priest deck, is kijken hoe dat nu werkt.
Amaz heeft Sylvanas (heb ik niet helaas) voor in die plaats heb ik nu Deathwing gepakt :)

[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2014 11:00 ]

nothing stops this train

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om al die legendaries te krijgen :o? Ik heb echt al maanden niets meer dan normale rares uit pakjes getrokken en ik doe iedere dag de daily quest en wat games + arena enzo....

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:49
DarthDavy schreef op zondag 18 mei 2014 @ 01:21:
Hoe slechter de run, hoe beter de pakjes! :)

Win percentage gedropt vandaag van 71% naar 69%... Ik weet het, het is is filosofisch, maar onder die 70% begin ik mij toch zorgen te maken...

Is er iets in Hearthstone dat ik mis?
Hoe houden jullie je win percentage etc allemaal bij? Zijn daar al programma's voor?
Awsom schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:07:
[...]

Hoe houden jullie je win percentage etc allemaal bij? Zijn daar al programma's voor?
http://hearthstonetracker.com/

nothing stops this train

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:49
Thanks, zal het zo eens bekijken.

Heeft iemand nog een aanbeveling voor een leuk toernooi vandaag?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24
LOL 2 keer dezelfde golden Epic uit 2 boosters uit een 1-3 en een 3-3 arena :D ancient of war :+ :9~

Merk trouwens wel dat het speelveld echt beter is na de hunter change (UTH) het is echt VEEL leuker spelen dan ervoor :) een beurt later afgaan is echt een groot verschil (helaas zijn ze wel redelijk kansloos tegen mensen met veel Taunts)

[ Voor 54% gewijzigd door Wognummer op 18-05-2014 12:32 ]

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mwah, ik kon altijd prima mijn speelstijl op Hunters aanpassen, dus veel van de UtH nerf merk ik niet eens.

En het is ironisch, iedereen ging voor UtH Hunter, maar Miracle Rogue countered die, dus zeuren mensen daar wee over, en zoolock countered Miracle Rogue weer en zeurt men daar over, etc, etc.

Mensen willen gewoon een 'ik win' deck zonder er te veel over na te denken en als dat niet werkt, dan maar zeuren op de forums.

-

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nazanir schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:53:
Mwah, ik kon altijd prima mijn speelstijl op Hunters aanpassen, dus veel van de UtH nerf merk ik niet eens.

En het is ironisch, iedereen ging voor UtH Hunter, maar Miracle Rogue countered die, dus zeuren mensen daar wee over, en zoolock countered Miracle Rogue weer en zeurt men daar over, etc, etc.

Mensen willen gewoon een 'ik win' deck zonder er te veel over na te denken en als dat niet werkt, dan maar zeuren op de forums.
Amen
Ik had geluk, de enemy had mij kunnen killen :D
moonfire met 2 dmg en hij killed mij niet, hij gaat voor mijn spirit wolf ^^
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y0Lc7M4.jpg

eind resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E0Q1Ffl.jpg

nothing stops this train

• Wognummer
ik had vandaag een mage die me 2 keer vergat te vermoorden (stond op 1) suffe was dat ik druid speelde en 2 keer me totaal vertelde zodat ik 1 mana over had en mn ability vergat te activaten. Gelukkig wel gewonnen die pot :)

vandaag van rank 19 naar rank 11 gegaan :)

• DarthDavy
Yup, da's diegene die ik ook gebruik. Gemaakt door een Nederlander/Tweaker btw. Dus als tweaker moreel verplicht om deze te gebruiken. Het ding is ook gewoon héél goed! En gratis, dus waarom niet?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Dat ziet er heel mooi uit! Geen iPad alternatief gok ik? :X

• Beunhaas
Doorgeknald naar rank 2 :) Nog 10 potjes winnen en dan legendary! (was het maar zo makkelijk)
Beunhaas schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:10:
Doorgeknald naar rank 2 :) Nog 10 potjes winnen en dan legendary! (was het maar zo makkelijk)
gz man!! alhoewel ik liever in range 14-16 blijf zitten, daar kun je fundecks spelen ipv serieuze decks :)
iedere keer erger ik mij kapot aan handlocks/miracle rogues als ik verder kom. Tja mijn priestdeck en paladin deck is niet zo goed bestand tegen deze 2 builds

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2014 23:50 ]

nothing stops this train

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 19:57
xelfer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:06:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om al die legendaries te krijgen :o? Ik heb echt al maanden niets meer dan normale rares uit pakjes getrokken en ik doe iedere dag de daily quest en wat games + arena enzo....
Speel nu ook ruim een maand en heb ook nog maar slechts een legendary. Ik vermoed dat er hier veel mensen zijn die ten eerste al veel langer spelen en ten tweede ook wel eens een of meerdere card packs hebben gekocht (en dan hebben we het niet over de 2 card pack bundle van 2,69 :+)

• Wognummer
Ik heb het van het weekend eens echt goed uitgezocht

aan geld heb ik een keer 40 packs gekocht en een keer 15
arena's 39

maar ik heb voor mijn verjaardag 150 euro iTunes tegoed gehad en 100 euro Blizzard tegoed.. hmm teveel dus haha

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
Zijn murloc aggro decks trouwens nog enigszins valide of zijn die helemaal vervangen door mensen die hunter UtH spelen?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kan nog werken, als je tegenstander geen early removal heeft dan win je bijna altijd.
Tegen handlock kan het moeilijk worden, maar als je snel je combo's op tafel krijgt is het voor bijna elk erg moeilijk om tot beurt 6 te leven.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

perpixel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:09:
Zijn murloc aggro decks trouwens nog enigszins valide of zijn die helemaal vervangen door mensen die hunter UtH spelen?
Hunters kom ik nauwelijks tegen rond rank 12 - 14 atm

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• perpixel
Mja daar kwam mijn vraag ook een beetje vandaan. Ik speel een beetje af en aan en gisteren had ik de tijd. Nu heb ik wel een zwak voor aggro decks en had nog een murloc aggro deck.

Zonder al te veel moeite naar rank 9 gekomen gisteren, maar vroeg me af hoelang zo'n murloc deck blijft gaan. De ranks die ik nu door ben zijn waarschijnlijk iets minder ervaren mensen die zich nog wel willen laten overrompelen, maar dat gaat volgens mij ergens ophouden.

idd vrij weinig hunters tegen gekomen gisteren, merkte dat ik het meeste moeite had met druid's en priests. (kan ook toeval zijn geweest)

[ Voor 13% gewijzigd door perpixel op 19-05-2014 10:21 ]

The_Big_Easy schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Speel nu ook ruim een maand en heb ook nog maar slechts een legendary. Ik vermoed dat er hier veel mensen zijn die ten eerste al veel langer spelen en ten tweede ook wel eens een of meerdere card packs hebben gekocht (en dan hebben we het niet over de 2 card pack bundle van 2,69 :+)
Hier 20 packs gekocht en ik speel het spel iedere dag vanaf beta. Maar ik had liever geen geld uitgegeven als ik wist dat je er nagenoeg niks voor teug krijgt......

nothing stops this train

• perpixel
Ik speel als murloc deck eigenlijk dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/43712-standard-of-murloc maar vroeg me een aantal dingen af. Of het mogelijk is deze aan te passen.

hier zit 2x abusive sergeant in. Dit is een 1 drop, maar kan je nooit tijdens de mulligan gebruiken (je wil iets buffen). Zou het verstandig zijn aan te passen door iets wat je wel tijden de mulligan kan gebruiken(zoals een flame imp of murloc raider)?

Verder wordt er hier gekozen young priestess ipv. blood imp. Dit is neem ik aan omdat young priestess ook damage kan doen. Zouden jullie dit zo laten of zijn er ook argumenten om deze te wisselen?

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:03

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik haal net Harrison Jones uit een pakje! Is er iemand die met deze kaart speelt? Lijkt mij niet zo sterk en erg situatie gebonden :P

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Kol Nedra schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:24:
Ik had geluk, de enemy had mij kunnen killen :D
moonfire met 2 dmg en hij killed mij niet, hij gaat voor mijn spirit wolf ^^
[afbeelding]

eind resultaat:
[afbeelding]
Ik ben nog maar net begonnen met dit spel, maar is het niet zo dat hij de minion met taunt moest aanvallen?

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Harrison jones is tegenwoordig een redelijk goede kaart die veel wordt gespeeld na de nerf van Nat Pagle. En tegenwoordig spelen weer classes weer met wapens. Warrior, Hunter (eaglehorn bow met secrets), Shaman (Doomhammer), Rogue (in mindere mate).

Vooral ook omdat er veel Hunters zijn die met Eaglehornbow spelen i.c.m. secrets.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Rub3s schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Ik ben nog maar net begonnen met dit spel, maar is het niet zo dat hij de minion met taunt moest aanvallen?
Met minions moet je eerst de minion met taunt aanvallen, maar spells werken op je doelwit en je doelwit is vrij te kiezen ;)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Beunhaas
perpixel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:44:
Ik speel als murloc deck eigenlijk dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/43712-standard-of-murloc maar vroeg me een aantal dingen af. Of het mogelijk is deze aan te passen.

hier zit 2x abusive sergeant in. Dit is een 1 drop, maar kan je nooit tijdens de mulligan gebruiken (je wil iets buffen). Zou het verstandig zijn aan te passen door iets wat je wel tijden de mulligan kan gebruiken(zoals een flame imp of murloc raider)?

Verder wordt er hier gekozen young priestess ipv. blood imp. Dit is neem ik aan omdat young priestess ook damage kan doen. Zouden jullie dit zo laten of zijn er ook argumenten om deze te wisselen?
Abusive z'n effect is erg goed, je wilt hem idd niet als 1-drop spelen, en in je mulligan weggooien.
Priestress > Blood Imp omdat je tegenstander vaak wel aoe heeft om de blood imp te killen, dus is de 2/1 beter dan de 0/1 met stealth. Priestress zal toch geen #1 target worden (dat is tidecaller/warleader, en juggler).
Flame Imp is een goede 1-drop voor in je deck, maar wat gooi je eruit? Je kan het proberen i.p.v. Sergeants. Murloc Raider is een erg matige kaart. Op beurt 1 geef je gelijk weg dat je een murloc deck hebt, dus je wilt hem niet op beurt 1 spelen.

Ik blijf murloc decks een erge hit or miss vinden. Heb je tidecallers, warleaders en seers in je openingshand win je erg makkelijk. Anders lig je meteen ver achter.

• perpixel
Ik probeer inderdaad zo lang mogelijk "verborgen" te houden dat ik een murloc deck heb en vaak proberen te starten met voidwalker/leper gnome/young priestess/knife juggles. Zo worden vaak de standaard spells al gebruikt wat de weg voor mijn murlocs vrijmaakt.

Het is inderdaad hit or miss. Als ze mijn bord schoon weten te houden maak ik geen kans. Laten ze me lopen is het bij turn 6 of 7 gedaan.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:38
Rank 9 inmiddels ingegaan. Gaat best wel lekker laatste tijd. Afgelopen zaterdag nog een (slechte) arena run van 4-3 gemaakt en toen een Noz legendary gekregen uit een pakje, geen goede kaart maar toch weer mooi voor de verzameling :D Ik blijf me deck ook maar tweaken en tweaken, hoop in de zomer misschien richting legendary rank te komen als ik wat meer tijd heb.

PSN Profile

Dit is mijn murloc deck :)

http://www.hearthpwn.com/...2;529:2;577:2;584:1;660:1;

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2014 17:17 ]

nothing stops this train

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/38/237/285.png

moet eigenlijk worden:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/FC6otJAj.png

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2014 20:22 ]

nothing stops this train

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Soooooooooo net de grootste fout uit mijn prille hearthstone carriere. Ik stond op 7-2 in de arena. Wil ik ff overgaan naar full screen. Klik ik prongeluk op concede ipv options..............#$@#$$%$^@#$#$#@

• Royy90
oeii dat is wel erg zuur zeg...

PSN Profile

oops

[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2014 22:10 ]

nothing stops this train

• Astie
RKwant schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:18:
oeii dat is wel erg zuur zeg...
Ja dat was even een rage moment.

Net een mooie pot tegen een shaman. Gooi ik deathwing. Hij had nog 13 leven en ik was druid. Of te wel, de volgende beurd bijna zeker van de overwinning. Wat denk je. Heeft hij van de 3 kaarten nog een hex en faceless manipulator in zijn handen :)
en......concede.

Het was in arena overigens

[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 19-05-2014 22:13 ]

• Royy90
astie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:13:
[...]

Ja dat was even een rage moment.

Net een mooie pot tegen een shaman. Gooi ik deathwing. Hij had nog 13 leven en ik was druid. Of te wel, de volgende beurd bijna zeker van de overwinning. Wat denk je. Heeft hij van de 3 kaarten nog een hex en faceless manipulator in zijn handen :)
en......concede.

Het was in arena overigens
Haha, t was wel echt jou dag dus in hs :') Ik vandaag aardig wat goud weer bij elkaar gesprokkeld. Echt benieuwd hoeveel Naxx nou gaat kosten, zit nu op 1555 en probeer elke week 300 erbij te sparen.

PSN Profile

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Op zich met je eens dat het een erg zwakke kaart is voor de prijs. Echter, ik gebruik hem vaak als een afgedwongen target.

Mulka dream <3 mirror entity+2 bananas :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0UTG4dZ.jpg

leuk potje tegen warlock, hij denk dat ie wint :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rivl6Nv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jq9LfqB.jpg

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:01:
Mulka dream <3 mirror entity+2 bananas :)
[afbeelding]

leuk potje tegen warlock, hij denk dat ie wint :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat me vooral opvalt is dat jij zoveel kaarten nog in je hand hebt en dat tegen een warlock.
astie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Wat me vooral opvalt is dat jij zoveel kaarten nog in je hand hebt en dat tegen een warlock.
Ik wacht op de juiste moment, vaak bij turn 6 speel ik pas.....auchenei priest+hero spell power+circle of healing. mijn health is vaak dan wel 15-20 maar dat maakt niet uit als priest :) in het deck zit ook 2x farsear in.
aan het einde vd match heb ik dan ook vaak weer 20-25 hp terug :)
ook holy fire en holy nova in mijn deck :)

als priest zijn moet je niet bang zijn van damage ontvangen, met zoveel healing spells komt het altijd wel goed :)

nothing stops this train

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
astie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Priest heeft daar genoeg kaarten voor. Natuurlijk Northshire Cleric, maar ook Thoughtsteal en
Mindvision.
Grotman schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:16:
[...]

Priest heeft daar genoeg kaarten voor. Natuurlijk Northshire Cleric, maar ook Thoughtsteal en
Mindvision.
dit idd :)
alhoewel ik geen mind vision in mijn deck heb.... Thoughsteal uiteraard wel je krijgt er dan +1 card voor terug....dus uiteindelijk speel je met 32 kaarten in je deck ipv 30 :)

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:16:
[...]

Ik wacht op de juiste moment, vaak bij turn 6 speel ik pas.....auchenei priest+hero spell power+circle of healing. mijn health is vaak dan wel 15-20 maar dat maakt niet uit als priest :) in het deck zit ook 2x farsear in.
aan het einde vd match heb ik dan ook vaak weer 20-25 hp terug :)
ook holy fire en holy nova in mijn deck :)

als priest zijn moet je niet bang zijn van damage ontvangen, met zoveel healing spells komt het altijd wel goed :)
Ja ik heb geen ervaring met priest. Vind ze vooral heel erg irritant :).

Zin om een keer tegen mij te sparren Mooyal? Heb wel zin om mijn deck eens tegen jouw decks te testen
astie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Ja ik heb geen ervaring met priest. Vind ze vooral heel erg irritant :).

Zin om een keer tegen mij te sparren Mooyal? Heb wel zin om mijn deck eens tegen jouw decks te testen
prima :)
vanavond ben ik online, tussen 19.30 en 23.00 :)

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:36:
[...]

prima :)
vanavond ben ik online, tussen 19.30 en 23.00 :)
Ik kan niks beloven vanavond. Quality time met het vrouwtje. Morgenavond daar in tegen ben ik er ook van 19:30 tot 23:00 uur . Ik voeg je wel toe als ik online ben! :9

• Beunhaas
Ben maar geswapt van handlock naar token druid, aangezien ik t gevoel had dat elke matchup een coinflip was. Gisteren van rank 2 met 5 sterren naar rank 4 gedropt, erg frustrerend :(

Wel tegen een hoge legendary gespeeld (hij was rank 70 toen hij van me won), wel grappig om jezelf op twitch te zien als tegenstander :D (hij had maar 100 viewers, maar was toch grappig)
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:07:
Ben maar geswapt van handlock naar token druid, aangezien ik t gevoel had dat elke matchup een coinflip was. Gisteren van rank 2 met 5 sterren naar rank 4 gedropt, erg frustrerend :(

Wel tegen een hoge legendary gespeeld (hij was rank 70 toen hij van me won), wel grappig om jezelf op twitch te zien als tegenstander :D (hij had maar 100 viewers, maar was toch grappig)
en dan nog verliezen terwijl je in zijn hand kijkt?? :P

nothing stops this train

• Astie
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:07:

Dus je kon de kaarten van je tegenstander zien? 8)7

Ik speel ook Token Druid en dat gaat erg goed. Ongeveer 75 tot 80% winst. Tegen rush en aggro decks win zeker 90%

• Beunhaas
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:08:
[...]

en dan nog verliezen terwijl je in zijn hand kijkt?? :P
haha, nee had zijn stream pas aangezet toen ik al zover achter stond dat mijn kans op winnen bijna nul was. Misschien dat ik wel had gewonnen als ik t eerder had gedaan

@Astie: speel je het 'gewone' token druid deck of de 'miracle' variant?

Ik blijf zoo decks te frustrerend vinden, helemaal als ze elke beurt met life tappen de twee kaarten krijgen die ze nodig hebben

[ Voor 23% gewijzigd door Beunhaas op 20-05-2014 11:17 ]

• Astie
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:12:
[...]

haha, nee had zijn stream pas aangezet toen ik al zover achter stond dat mijn kans op winnen bijna nul was. Misschien dat ik wel had gewonnen als ik t eerder had gedaan

@Astie: speel je het 'gewone' token druid deck of de 'miracle' variant?

Ik blijf zoo decks te frustrerend vinden, helemaal als ze elke beurt met life tappen de twee kaarten krijgen die ze nodig hebben
Ik speel een variant op deze (omdat ik niet alle kaarten heb): http://www.liquidhearth.c...65-deck-guide-token-druid.

Ik kan mijn board leeg houden met mijn deck dus zoo heeft bij mij weinig kans.
astie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:23:
[...]

Ik speel een variant op deze (omdat ik niet alle kaarten heb): http://www.liquidhearth.c...65-deck-guide-token-druid.

Ik kan mijn board leeg houden met mijn deck dus zoo heeft bij mij weinig kans.
Leuk deck lijkt veel op de mijne:

http://www.hearthpwn.com/...1;542:2;548:1;620:2;633:2;

nothing stops this train

• Astie
Mooi deck, veel legendary's. Die zijn mij helaas nog niet gegund. Heb alleen King Mukla en Malygos. Die werken overigens ook wel lekker. Vooral King Mukla.
Op turn 1, innervate en dan king mukla. Heerlijk!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Mijn huidige Druid deck doet het goed! Net van rank 19 naar 15 gegaan zonder loss. Ik verwacht wel dat ik overrompeld wordt door eender welk rush deck. Iemand nog tips?

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/21kb403.png

Ik denk eraan om de Spellbreaker te vervangen door een low cost minion. Op dit moment moet ik het vooral hebben op een voorsprong nemen met Crystals.

[ Voor 25% gewijzigd door ETzPliskin op 20-05-2014 14:37 ]

Ogre Magi zal ik vervangen voor een Yeti of nog een Azure drake
Mark of Nature zal ik vervangen voor savage roar (leuke combo op turn 9 met force of nature)

nothing stops this train

• Astie
ETzPliskin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:34:
Mijn huidige Druid deck doet het goed! Net van rank 19 naar 15 gegaan zonder loss. Ik verwacht wel dat ik overrompeld wordt door eender welk rush deck. Iemand nog tips?

[afbeelding]
Een Wrath erin voor urly removal. Savage Roar erin voor de combo met Force of Nature (12 damage ipv 6). Mark of the Wild eruit. Je kunt beter een extra minion hebben urly game dan er ééntje opwarderen. Ook een extra Keeper of the Grove ipv een Spellbreaker. Met Spelbreaker kun je allen silencen. Met Keeper of the Grove heb je twee keuzen.

En aangezien je defender of argus hebt kun je beter een tazzdingo eruit gooien en een yeti erin doen.
En misschien starfall ipv starfire? Deze heeft ook twee keuzen en kost 1 mana minder.
En mischein ook nog een Ancient of Lore ipv Nouirish?
astie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:42:
[...]

Een Wrath erin voor urly removal. Savage Roar erin voor de combo met Force of Nature (12 damage ipv 6). Mark of the Wild eruit. Je kunt beter een extra minion hebben urly game dan er ééntje opwarderen. Ook een extra Keeper of the Grove ipv een Spellbreaker. Met Spelbreaker kun je allen silencen. Met Keeper of the Grove heb je twee keuzen.

En aangezien je defender of argus hebt kun je beter een tazzdingo eruit gooien en een yeti erin doen.
En misschien starfall ipv starfire? Deze heeft ook twee keuzen en kost 1 mana minder.
En mischein ook nog een Ancient of Lore ipv Nouirish?
das wel een hele grote verandering in het deck, is zo goed als een heel ander deck concept :P

maar idd, Spellbreaker kun je er zoiezo uitgooien en dan keeper of the grove pakken, 2 keuzes, voordeel van druid :)

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:45:
[...]

das wel een hele grote verandering in het deck, is zo goed als een heel ander deck concept :P

maar idd, Spellbreaker kun je er zoiezo uitgooien en dan keeper of the grove pakken, 2 keuzes, voordeel van druid :)
Klopt, maar hij wil niet overlopen worden dus heb je urly removal nodig. :). En wat slimmere keuzes als het gaat om removal en kaarttrekkers (hoe noemde ze dat type kaart ook alweer?)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Urly? Early bedoel je denk ik :P Removal bij druid haal je uit:
- Wrath
- Keeper of Grove voor silence of 2 dmg
- Hero power
- Swipe (eventueel empowered met spellpower van azure drake)

Eventueel zou je er nog een starfall in kunnen doen maar ik vind die kaart eigenlijk net te langzaam.

Vicariously I live while the whole world dies

• ETzPliskin

ETzPliskin

Goede feedback :)

Sommige kaarten heb ik wel nog niet :+ maar de Spellbreaker gaat eruit :)

• ir_richman
Supermooie Arena Draft.
Ik kreeg als 2e kaart de Archmage Antonidas. Dus ik had wat meer spells gepakt, oa wat arcane missles, goeie kans om die te spelen direct achter de AA. Violet Teacher had goeie Synergie en wat klein spul om early game te overleven. Beetje card draw, 2 flamestrikes en daarna nog een Pyroblast, ziet er aardig uit!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VCmK2LA.png

Echter... Het pakte bijzonder matig uit.
1 Eerste potje niet superscherp gespeeld, ging tot de laatste kaart, dat was Pyroblast en voldoende voor de kill tegen een Druid. Archmage niet bijzonder goed gespeeld, maar prima.

2 Daarna een Priest, met 3x word of power-death en die wist bijvoorbeeld mijn sunwalker op near leathal nog even te bompen met een inner fire + WOP, terwijl zijn Ragnaros al lag. Verliespartij (mis een Polymorph). In 20 kaarten geen flamestrike, Archmage of pyroblast gezien.

3 Toen een crap mulligan met 2 Flamestrikes in het handje, op 10 leven stop ik zijn rush, maar hij komt terug met 2 minions en een sunfury protector.
2e flamestrike en ik had 4 kereltjes in de hand voor turn 9 incl een archmage.
Hij speelt een drain life op mij.
Drop ooze en cult master 'to go work on the homes, here (with a pair of pliers and a blow torch)'.
Hij speelt een hellfire. Goed werk, ik kom op 5 leven. hij op circa 17
Ik drop de archmage en een kleintje.

Nog 2 hellfires en dood. Uiteraard verloren op de eerste rush, want ik kwam er niet meer overheen, maar toch zuur met 4 damage spells eruit. Ook hier de Archmage Antonidas niet gezien.

4. Daarna nog een warlock: Kerel pompt de giants eruit en ik ben kansloos. kon bord niet pakken en de archmage, pyro en flamestrike weer niet gezien. Vaporize nog ideaal ingezet op zijn 7-8 void terror, maar het bord werd groter en groter.

1-3 zeer teleurstellend.

[ Voor 63% gewijzigd door ir_richman op 20-05-2014 20:13 . Reden: results / typo's ]

• Beunhaas
ir_richman schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:48:
Supermooie Arena Draft.
Ik kreeg als 2e kaart de Archmage. Dus ik had wat meer spells gepakt, oa wat arcane missles, goeie kans om die te spelen direct achter de Archmage. Violet Teacher had goeie Synergie en wat klein spul om early game te overleven. Beetje card draw, 2 flamestrikes en daarna nog een Pyroblast, ziet er aardig uit!

[afbeelding]
Ziet er goed uit, succes! :)

• ir_richman
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:59:
[...]

Ziet er goed uit, succes! :)
Het is dus al voorbij! zeer bitter!

Maar ik kan het iedereen aanraden...
Wat is dit toch een raar spel :)

Gisteren in ongeveer 15 potjes Ranked van 12 naar 7 gegaan met mijn druid deckje, met een streak van 9 achter elkaar (wel een disconnect, maar swa, die had ik ook zo kunnen winnen)

Vandaag weer even knudde.
Echter dan zijn de pakjes soms wel heeel bijzonder. 1 golden common, 2 rare, 1 epic (2e Earth Elemental, sweet) en 1 legendary, Pagle, die ik nog niet had!

Pagles voor je geld!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xdaf8AX.png

[ Voor 2% gewijzigd door ir_richman op 20-05-2014 20:15 . Reden: typo ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Soms kan je toch ook erg gefrustreerd raken van dit spel! Net in Arena met een Druid tegen een Mage die ook op _alles_ een antwoord had! Sunwalker -> Faceless manip & daarna silence, Ironbark - Big Game Hunter, opent met Mana Wyrm en daarna Coin + Arcane Missles. Enkele turns later Gadgetzan Auctioneer en dan maar Mirror Image, Arcane Missle, Frostbolt, Flamestrike, Flamestrike etc...

Grrr :P

• Beunhaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y4S0vMy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G8zxDTM.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bqR2W3D.jpg

Yess, het is me gelukt!! :D

Na de hele dag op rank 3-2 gespeeld te hebben kwam ik 2 uur geleden op rank 1, en dat ging eigenlijk vrij soepel (10 wins - 5 losses ofzo).

Laatste 3 matches achter elkaar gewonnen: 2x tegen zoo (wat een kut matchup voor handlock), en als laatste een miracle rogue die best hoge rank was. Gelukkig voor mij drawde hij erg slecht en kon ik makkelijk winnen.

• ir_richman
Leuk potje Druid-Druid.
Hij ging als een malle door zijn deck, ongeveer 10 kaarten meer gepakt dan ik met Ancients en Wraths, en 2 Azure Drakes.

Na wat dikke klappen had ik wat probleempjes, maar mijn justified Ancient ging er nog even voor liggen. Die Harvest golem pakte ik met Sylvanas trouwens, hij speelde een Ancient of Lore terwijl ik Sylvanas had liggen, en liet zijn Keeper en Harvest Golem liggen. Domme move.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xSpgMmD.png

Vond ie niet leuk, want hij clearde dit met Force of Nature+ Savage Roar, hero op de Ancient voor 3e klap. Dat was natuurlijk zijn lethal move op dat moment, tot deze tauntelarij erop kwam.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1ROWzlp.png Ik had nog een geintje voor hem.

Na de clear tijd voor Cenarius
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q7xsJAV.png

Hij kon alleen een Ancient of War spelen, en armour up (geen tikkie op de treant) (13 leven)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BFuovuN.png

Naturalize en hij moest 2 pakken (1+2 schade), 5+2+2 van de boys =1
Kon het niet laten om dan de beurt maar aan hem te geven, ipv mijn hero power >:)
TBK zat ook nog klaar, maar was niet nodig.

• ir_richman
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:20:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Na de hele dag op rank 3-2 gespeeld te hebben kwam ik 2 uur geleden op rank 1, en dat ging eigenlijk vrij soepel (10 wins - 5 losses ofzo).

Laatste 3 matches achter elkaar gewonnen: 2x tegen zoo (wat een kut matchup voor handlock), en als laatste een miracle rogue die best hoge rank was. Gelukkig voor mij drawde hij erg slecht en kon ik makkelijk winnen.
Koningen! _/-\o_

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:32
Beunhaas schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:20:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Grrats! je tips hebben trouwens wel wat geholpen, mijn deckje lijkt nu iets makkelijk te runnen. Helaas in de rankings nog niet te zien, omdat ik vanwege quests ook met wat andere classes bezig ben geweest :D

Gisteravond trouwens een even mijn hele collectie nagelopen en van alle kaarten waar ik bijv. 2x normal en 1x golden van had een normal gedist (jammer dat de game dit niet automatisch doet), leverde me toch weer 900 dust op.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 21-05-2014 07:22 ]

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:20:
[...]

Grrats! je tips hebben trouwens wel wat geholpen, mijn deckje lijkt nu iets makkelijk te runnen. Helaas in de rankings nog niet te zien, omdat ik vanwege quests ook met wat andere classes bezig ben geweest :D

Gisteravond trouwens een even mijn hele collectie nagelopen en van alle kaarten waar ik bijv. 2x normal en 1x golden van had een normal gedist (jammer dat de game dit niet automatisch doet), leverde me toch weer 900 dust op.
De game kan dit wel automatisch doen, er is een mass disenchant option ;)
Als je in de crafting mode bent, heb je rechtsonder een optie om alle extra kaarten te disenchanten.

Edit: tenzij je specifiek bedoelt: 2x normal + 1 golden, en dan disenchanten. Want dat kan idd helaas niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Lau1187 op 21-05-2014 08:13 ]

Steam ||

• Dennism
Ik bedoel specifiek dat inderdaad, een non golden kaart heeft voor mij geen waarde als ik al 1 of soms zelfs 2 golden versie's heb.

• Astie
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:30:
Ik bedoel specifiek dat inderdaad, een non golden kaart heeft voor mij geen waarde als ik al 1 of soms zelfs 2 golden versie's heb.
Worden deze niet automatisch disenchanted? Dan heb ik nog genoeg dust staan!

• Dennism
schijnbaar niet, van sommige kaarten had ik zelfs 2 golden en 2 normal kaarten.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Er zijn een aantal posts met een aantal grote afbeelding, soms full size full screen images. Dit is erg irritant voor mobiele gebruikers vanwege het inladen, maar ook vanwege de size van de plaatjes. Ik zou daarom graag zien dat alle afbeeldingen binnen de FAQ gestelde breedte van 570 pixels worden geresized.

• perpixel
Ik merk dat mijn murloc aggro deck best goed ging. Eigenlijk vrij probleemloos naar rank 6 gegaan, maar omdat je toch wat anders wil heb ik ook een warolock zoo deck en een miracle rogue proberen op te zetten.

Ik denk dat deze nog iets boven mijn niveau zijn. Want zodra ik naar 1 van deze switch begin ik verdacht veel te verliezen. Wordt toch nog wat meer oefenen :)

• ETzPliskin

ETzPliskin

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/8yyeli.png

Daag arena run ;w

Wel nog deze uit het resulterende pakje gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/309q4oz.png

Iemand die deze gebruikt?

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:36
Note to self: l2p handlock

Geen jaraxxus spelen als je 2 molten giants in je hand hebt : (

• Astie
ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:47:
Note to self: l2p handlock

Geen jaraxxus spelen als je 2 molten giants in je hand hebt : (
Nee dan heb je 2 nutteloze kaarten in je handen :).

• Jason X
  • Laatst online: 20:21
Vakantiegeld binnen dus mezelf even 15 pakjes cadeau gedaan. Redelijk Sinterklaas moment:

1 golden epic Molten Giant
1 golden rare Savannah Highmane
1 golden rare Mana Tide Totem
1 golden common Leper Gnome
1 golden common Mad Bomber
1 legendary (King Krush, maar die had ik al)
5 epics
13 rares
Dat is wel bijzonder gelukkig uit 15 pakjes moet ik zeggen.

Ik heb er zojuist bijgehouden wat ik de laatste 50 pakjes heb verzameld (met arena runs e.d.):

1 Gouden Shadowform
1 Doomhammer
54 Rares
3 Gouden commons

Eerlijk gezegd is dat nog al een povere vangst. Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen geld in heb gestoken :o. Nu heb ik sowieso pas 4 legendaries na het spelen van 2000+ potjes en het openen van 250+ pakjes....
astie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Nee dan heb je 2 nutteloze kaarten in je handen :).
Nee hoor:

Je speelt als je onder de 10 hp bent eerst 2x molten giant en dan Jaraxxus :)

nothing stops this train

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 07:58

DarkKnight

Narf

Kol Nedra schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Nee hoor:

Je speelt als je onder de 10 hp bent eerst 2x molten giant en dan Jaraxxus :)
Dat bedoelde hij ook. Hij had nu Jaraxxus gespeeld en dus 'nutteloze' kaarten over in zijn hand :)

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Pagina: 1 ... 91 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]