Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.878 views

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Kol Nedra schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:31:
Ik heb 1x 20 packs gekocht.... Zonde van mijn geld.
Als ik nu packs unlock via arena of voor 100g krijg ik zelden een kaart bij aangezien ik alle common en rare kaarten al heb
Mwoah, niet echt akkoord.

Ik heb één keer 15 packs gekocht en ik denk erover na om het nog eens te doen. Die eerste keer geeft je toch een kickstart zodat je wat decks kan maken om in play mode te spelen.

Nog eens 15 packs kopen is nu op de randomness spelen door 1 of 2 legendaries erin te halen. En niet dan zou ik wel wat legendaries kunnen craften.

Anderzijds heb ik 3.5k gold, dus ik zou het makkelijk met gold kunnen betalen, maar ja, hoeveel gaat Naxxramas kosten? Hahaha :D

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

Kunnen jullie mij vertellen hoeveel matchen jullie al gewonnen hebben in ranked en in arena, in totaal? (Quest screen).

En wat is jullie huidige rang in dit seizoen?
Ik heb 500+ games gewonnen in ranked in totaal. En bijna 250 in arena. Momenteel op rank 11. Vorig seizoen rank 6.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:16:
Kunnen jullie mij vertellen hoeveel matchen jullie al gewonnen hebben in ranked en in arena, in totaal? (Quest screen).

Ik heb 500+ games gewonnen in ranked in totaal. En bijna 250 in arena. Momenteel op rank 11. Vorig seizoen rank 6.
Vorige season is het pas halverwege ingevoerd dus dat klopt niet helemaal die wins werden niet met terug werkende kracht toegekend ;) Maar als ik nu kijk heb ik ongeveer 175 Wins op mijn Shaman vorige season Rank 9 momenteel Rank 13 geloof ik

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Ik heb het niet over een bepaald deck. Ik heb het over het totaal aantal wins in ranked. (Quest screen zoals ik al zei), niet van dit seizoen alleen.
ShadowBumble schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:20:
[...]

Vorige season is het pas halverwege ingevoerd dus dat klopt niet helemaal die wins werden niet met terug werkende kracht toegekend ;) Maar als ik nu kijk heb ik ongeveer 175 Wins op mijn Shaman vorige season Rank 9 momenteel Rank 13 geloof ik

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:22:
Ik heb het niet over een bepaald deck. Ik heb het over het totaal aantal wins in ranked. (Quest screen zoals ik al zei), niet van dit seizoen alleen.

[...]
Oh vanavond eens kijken geen idee wat die uit mij hoofd is

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik iets van 385 Ranked en 380 Arena (doe nu meer aan Ranked, hiervoor voor het overgrote deel Arena)
Nu dus toevallig bijna 50/50!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Net als sommige hier verveel ik me ook weleens:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/gsUwoKFy.png

[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 14-05-2014 13:57 ]

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:49
Ik had vandaag een "cast 40 spells"-quest, vandaar even snel dit deck samengesteld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/11NHfoK.jpg?1

De afgelopen 5 potjes mee gewonnen op ranked 12 :') de tegenstander kwam er niet eens aan te pas :P

Ik ga nog een beetje experimenteren met Bloodmage Thalnos, Leeroy Jenkins, kijken hoe het dan gaat }:O

• Astie
Awsom schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:05:
Ik had vandaag een "cast 40 spells"-quest, vandaar even snel dit deck samengesteld:

[afbeelding]

De afgelopen 5 potjes mee gewonnen op ranked 12 :') de tegenstander kwam er niet eens aan te pas :P

Ik ga nog een beetje experimenteren met Bloodmage Thalnos, Leeroy Jenkins, kijken hoe het dan gaat }:O
haha grappig deck eigenlijk. Wil weleens weten hoe deze op de langere termijn presteerd

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:49
astie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:14:
[...]

haha grappig deck eigenlijk. Wil weleens weten hoe deze op de langere termijn presteerd
Ik ga er nu 25 - 30 potjes mee spelen, kijken hoe gaat ;)

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ook maar eens wat gemaakt...

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/0bk0dLbD.png

Nog eentje dan maar....

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/3gWfptmr.png

[ Voor 136% gewijzigd door LabsTipJr op 14-05-2014 15:07 ]

• Astie
LabsTipJr schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:56:
Ook maar eens wat gemaakt...

[afbeelding]

Nog eentje dan maar....

[afbeelding]
Geen slecht idee. En dan max 1 kaart per turn. Anders bij 7 mana niks spelen en je hebt je hand weer vol :)

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
astie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:09:
[...]

Geen slecht idee. En dan max 1 kaart per turn. Anders bij 7 mana niks spelen en je hebt je hand weer vol :)
Dat was ook de insteek, maximaal 1 kaart per beurt. Alternatief voor Nat Pagle maar dan zonder RNG.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Net 9-3 gehaald in Arena.. mijn persoonlijk record.. doe het nog niet zoveel :) Was wel erg leuk.

Had een leuk rogue deckje met 3 eviscerates, 3 assassinates, 2 cold blood, assassin's blade en een poison.. en nog wat kleine minions en taunts.. speelde wel heerlijk weg, vrij stabiel.. de losses waren ook telkens heel krap.

En een leuke beloning op de koop toe!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DZ1LL9MyuDA2SPProYnpHy71/full.jpg

Heb wel een aardig priest deckje... dus ik weet nog niet zeker of ik hem ga houden of toch maar een willekeurige andere ervan craften.

Wat vinden jullie, is die Prophet Velen een goede kaart?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Astie
Felyrion schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:27:
Net 9-3 gehaald in Arena.. mijn persoonlijk record.. doe het nog niet zoveel :) Was wel erg leuk.

Had een leuk rogue deckje met 3 eviscerates, 3 assassinates, 2 cold blood, assassin's blade en een poison.. en nog wat kleine minions en taunts.. speelde wel heerlijk weg, vrij stabiel.. de losses waren ook telkens heel krap.

En een leuke beloning op de koop toe!

[afbeelding]

Heb wel een aardig priest deckje... dus ik weet nog niet zeker of ik hem ga houden of toch maar een willekeurige andere ervan craften.

Ik zou eerder blij zijn met de Ancient of War. Dat is één van de kaarten die ik nog mis voor mijn deck.

Maar deze legendary is wel erg heerlijk. Zou hem graag toevoegen aan mijn priest deck.

[ Voor 5% gewijzigd door Astie op 14-05-2014 15:38 ]

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
[b][message=42232002,noline]

zou deze ook in combinatie met Auchenai Soulpriest (Your cards and powers that restore Health now deal damage instead.) gebruikt kunnen worden?

Velen doet healing spells verdubbelen , dan met de soulpriest de healing omzetten in (double) dmg ?

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
De Prophet, toffe kaart hoor.

Die wil ik ook wel. dubbele heal kan aardig uitkomen, en de Priest heeft ook goedkope damage spells zoals mind blast en holy smite, 4 mana = 2 mind blasts voor 20 damage op de hero, da's een aardige finisher. De Holy Nova wordt een flamestrike voor 5 mana die ook nog 4 healt op je eigen spul.

[ Voor 14% gewijzigd door ir_richman op 14-05-2014 16:31 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Saint_One schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]

zou deze ook in combinatie met Auchenai Soulpriest (Your cards and powers that restore Health now deal damage instead.) gebruikt kunnen worden?

Velen doet healing spells verdubbelen , dan met de soulpriest de healing omzetten in (double) dmg ?
Ja, dit werkt. Een aantal priest spelers heeft hier wel decks mee gemaakt.

Vicariously I live while the whole world dies

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Dat zijn wel leuke ideeën inderdaad.. circle of healing wordt dan ook wel leuk. Ik ga er eens een paar deckjes mee bouwen en wat testen :) wegdoen kan altijd nog..

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Felyrion schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:27:
Nice! Een legendary als Arena reward is zeer zeldzaam, zeker bij 'slechts' 9 wins :). Het is mij nog niet gelukt in elk geval om een legendary te krijgen uit Area, toch al zeer vaak 9 wins of meer gehaald, en 4 keer 12 wins.
Als je nu denkt elke keer met een legendary weg te lopen bij 9 wins kom je bedrogen uit denk ik :)
Dat je een golden krijgt is wel vrij normaal trouwens, volgens mij is 1 op 2 Arena kaarten een golden of zo.

Over golden gesproken, ik heb nu een golden deck gemaakt, zodat ik een golden coin kan gebruiken. Super slecht deck natuurlijk, omdat ik maar 31 golden kaarten heb die tegelijk in één deck passen. Maar wel grappig :) Hoop ooit een speelbaar golden deck te kunnen maken maar daar ben ik nog heel ver van weg...

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Erg leuke kaart Velen, ik zou hem zelf niet disenchanten, tenzij er echt een legendary is die je nodig hebt. Wie weet worden priests wel weer een veel gespeelde class als Curse of Naxxramas uitkomt en kan Velen erg handig zijn :)

@DarthDavy: er was een paar dagen geleden een plaatje uitgelekt in het Chinees over de prijzen van Naxx, dit was 500 gold voor de 2e, 3e, 4e en 5e wing (2000 dus samen). Dit is echter nog niet bevestigd door Blizzard zelf, maar 2000 gold in totaal lijkt me een redelijke prijs.

Ik heb zelf 934 play mode wins, en 521 arena wins. Mijn huidige rank is 5, vorig seizoen 3 geworden.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:33:
[...]

Nice! Een legendary als Arena reward is zeer zeldzaam, zeker bij 'slechts' 9 wins :).
[..]
Dit is gewoon een legendary uit een pakje, gewonnen tijdens een Arena-run. Dat is net zoveel kans als een legendary uit een gekocht pakje halen ;)

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

878 wins ranked, 10 arena. Moet binnenkort toch maar eens wat arena gaan spelen :)

Zit nu op rank 13/14, hoogste rank was geloof ik 9. Wil dit of volgend seizoen dat proberen te evenaren of verbeteren, maar dat ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Astie

Ranked: 273
Arena: 109

Sta nu rang 11, mijn rang vorig seizoen was 9.
Vind het prima zo. Wil best hoger maar hoeft echt niet. Kom leuke tegenstanderd tegen op dit niveau. Als ik meer/betere kaarten heb geunlocked zou ik wel willen klimmen.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw. Arena 3 5 6 (!!!!!) x een Druid tegenkomen. Slechtste run tot nu toe. Druids zijn zo sterk :+

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2014 19:38 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BnnIFHRCEAAnddE.jpg

Nieuwe rogue kaart
Ziet er erg sterk uit o0

• Beunhaas
Wauw, ziet er erg sterk uit.
Ben benieuwd of je de minion zelf moet kiezen, of dat het random is.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Beunhaas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:24:
Ik neem aan zelf kiezen toch, op kaarten die random acties uitvoeren staat dit altijd expliciet genoemd.

Omelette du fromage!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goeie kaart, denk dat je de minion zelf kan kiezen.

Net een mooi moment met m'n priest deck :D Ik doe Ragnaros, hij doet Faceless Manipulator erop. Uiteindelijk killen ze elkaar. Het potje kabbelt een beetje voort (ik heal mezelf steeds, hij poept steeds minions die ik clear op alle mogelijke manieren). Uiteindelijk doet hij ragnaros en heeft 'ie mij op lethal, maar door RNG kiest ragnaros ervoor m'n minion te killen. Beurt erna MC ik zijn ragnaros die hem killed i.p.v. z'n minion :D

''Well played''

Tesla M3LR '21

• Beunhaas
Dxta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Ik neem aan zelf kiezen toch, op kaarten die random acties uitvoeren staat dit altijd expliciet genoemd.
Maar hoe willen ze dit instellen?

Stel dat ik tegen jou speel en jij speelt de minion. Als ik hem op mijn beurt mol moet het spel dan stil liggen totdat jij een minion kiest?

Volgens mij staat op die Avenge kaart ook niet dat het random is, maar zei een mod wel dat het random was.

Op dit moment kun je helemaal gen acties ondernemen in de beurt van de tegenstander.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw. Speel ik met een Rogue vs Priest. Ik sta op 27 - 4 voor met een Molten als laatste kaart in mijn hand, maar ik kan hem niet spelen. Tovert die priest 2 keer achter Mind Vision uit zijn mouw. 2 gratis Molten. Holy shit. Ben er wel weer klaar mee :+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]
450 Wins gewoon 28 wins in Arena ;) ik,speel niet graag Arena ben er erg slecht in :P

• Freelance

Freelance

(..)

MrVegeta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:03:
Wauw. Speel ik met een Rogue vs Priest. Ik sta op 27 - 4 voor met een Molten als laatste kaart in mijn hand, maar ik kan hem niet spelen. Tovert die priest 2 keer achter Mind Vision uit zijn mouw. 2 gratis Molten. Holy shit. Ben er wel weer klaar mee :+
Lol

Ik ben nu handlock aan het spelen / leren op de ladder. Het is nog wel ff Wennen en uitproberen. Zit nu op ongeveer 50% winrate. Maar het is altijd leuk om een massive giant / drake te droppen op turn 4 :*)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]
288 Ranked wins, 588 Arena wins

Dit seizoen voor het eerst Ranked gedaan.
Was tot 5 gekomen, maar weer gezakt naar 7, omdat ik constant verlies van Miracle.
Zowel met m'n Rogue deck (Tempo) als m'n Warlock deck (F2p Warlock van Trump met 2 wijzigingen, BGH en The Dark Knight tegen Handlock).

Hiervoor wel naar rank 20 natuurlijk, maar nooit verder. Vond dat niet echt tof.
Tot ze er cardbacks voor gaan maken. Jammer dat het gemiddeld zo'n 170~200 wins kost om Legendary te worden, maar ik ben het toch aan het proberen.

Verder 136 Arena runs gedaan en +- 142 pakjes uitgepakt (2 gekocht voor de Gelbin, paar keer 2 packs gehad uit 1 run).
Heb in totaal 10 legendaries waarvan 3 golden. Dat is geen slechte score.

offtopic:
Was pas een of andere idioot op Twitch die 500 gekochte packs aan het openen was en daar 25 legendaries uit kreeg. Hij had daarna wel 45k dust, dus op zich kon hij de kaarten die hij nog miste waarschijnlijk craften, maar dat mag ook wel voor ~€625 me dunkt.

Dividend for Starters

Mijn paladain deck :)

http://www.hearthpwn.com/...1;581:1;634:1;657:2;682:1;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zBARynU.jpg

had wel geluk hier, hij had geen bloodlust ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 14-05-2014 22:53 ]

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat is het idee erachter? Voor mij komt het een beetje random over. Een beetje "van alles wat" zeg maar.

Vicarious schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:52:
[...]

Wat is het idee erachter? Voor mij komt het een beetje random over. Een beetje "van alles wat" zeg maar.
control end deck.
zeer goede board clear, icm pyromancer,concecration, equally, hammer, avening wrath....
deathraddle+redemption
shield minions+redemption

of redemption icm ragnaros of gruul ^^

hij is nog niet helemaal goed heb ik gemerkt, ik moet hem nog verder tweaken....
maar wel custom made deck :)

Elite Tauren die moet er iig uit, suggestie voor een vervanger?

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 14-05-2014 22:58 ]

nothing stops this train

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Beunhaas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:24:
Blijkbaar is het random. Is confirmed door Blizzard op Twitter :).
Zeriyah ‏@CM_Zeriyah 3h
.@bmkibler @bdbrode Regardless of the turn the Ambusher dies on, it chooses a random friendly minion to return to your hand.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Beunhaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tHmgYJr.jpg

Slecht potje van mij, hij had kitkatz z'n control warrior, ik niet, waardoor hij uiteindelijk voordeel kreeg.
Met een yolo actie nog 25% kans om te winnen, maar helaas verloren:(

@Mooyal: je deck ziet er leuk uit, sommige kaarten kun je er, na mijn mening, beter uithalen voor betere alternatieven:

- Redemption: deze kaart is erg makkelijk omheen te spelen. Als je rag of gruul terug komt met de secret heeft je tegenstander maar één damage nodig om de secret ongedaan te maken. Scarlet Crusader is nog de beste optie, maar een beetje goede tegenstander zal hierom heen spelen, er zijn vast wel betere kaarten hiervoor.
- SoJ is goed in een aggro deck, maar niet in een control deck.
- Divine Favor hetzelfde
- Hammer of Wrath is redelijk in arena, maar matig in constructed. De kaart is erg langzaam, je krijgt er weliswaar een kaart voor terug, maar je spendeert 4 mana crystals om vaak een 2- of 3-drop van de tegenstander te mollen. Tegen de meeste control decks en Zoo levert het niet veel op.
- Scarlet Crusaders zijn ook meer voor een aggro deck. Meeste control decks hebben er geen moeite mee als je het op een leeg bord gooit, en Shaman kan het met 1 mana mollen. Met Redemption kan het goed uitpakken maar zoals gezegd kan je tegenstander er makkelijk omheen spelen (op je eigen beurt triggert je secret niet eens, anders zou het beter zijn geweest).
- Silvermoon Guardian: er zijn veel betere 4-drops zoals Yeti, Argus.
- Thalnos is een erg goede legendary, alleen in paladin... mwah. Alleen met Consecration is het goed, alleen met je wild pyro's heb je hetzelfde effect (+ pyro i.c.m. consecration molt ook Scarlet Crusaders en Argent Squires).

Goede alternatieven:
- Extra Aldor Peacekeeper, echt een super goede 3-drop.
- Extra Truesilver Champion, een v/d beste wapens
- Stampeding Kodo. Peacekeeper + Kodo is een erg goede combo.
- Yeti's, Azure Drakes zijn zeer goede 4- en 5-drops.
- Guardian of Kings als je de extra heal kunt gebruiken

- Faceless Manipulator is erg goed
- Big Game Hunter is goed tegen handlock, en elk control deck.

@Jerry: dan blijft het ook na de uitbreiding gelden dat je niks kan doen in de beurt van de tegenstander.
Dan nog lijkt het me een erg sterke minion. In een miracle deck is het niet verkeerd om een farseer of SI:7 agent terug naar je hand te kunnen halen. Mocht je tegenstander erom heen spelen, een 5/5 voor 4 mana krijg je niet zomaar weg :)
bedankt voor de info, helemaal niet aan gedacht peacekeeper +kodo....thx hier kan ik wel wat mee :)

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha ik had precies dezelfde gedachten als beunhaas, maar ze nog niet uitgewerkt omdat ik eerst even wilde weten welk doel je voor ogen had met het deck.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:43
Vanmorgen toch maar besloten wat pakjes te kopen. De eerste van de 7 had een legendary. M'n eerste :), het betreft Alexstrasza. Is dit een goede kaart? ben er nog niet helemaal over uit. Heb m om te testen wel al in m'n deck gestopt maar heb m nog niet neer kunnen leggen. Verder speel ik op het moment vooral Priest. Moest dit in eerste instantie doen voor een quest, maar vind t een hele leuke class.Gurubashi Berserker kan heel sterk worden na het verdubbelen van health (soms 2x) soms trek ik dan m'n health en attack nog gelijk. En soms switch ik de Health en Attack om te finishen. Helaas gebeurd het ook vaak dat de kaarten worden gecounterd.

• Beunhaas
Tricto schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:05:
Vanmorgen toch maar besloten wat pakjes te kopen. De eerste van de 7 had een legendary. M'n eerste :), het betreft Alexstrasza. Is dit een goede kaart? ben er nog niet helemaal over uit. Heb m om te testen wel al in m'n deck gestopt maar heb m nog niet neer kunnen leggen. Verder speel ik op het moment vooral Priest. Moest dit in eerste instantie doen voor een quest, maar vind t een hele leuke class.Gurubashi Berserker kan heel sterk worden na het verdubbelen van health (soms 2x) soms trek ik dan m'n health en attack nog gelijk. En soms switch ik de Health en Attack om te finishen. Helaas gebeurd het ook vaak dat de kaarten worden gecounterd.
Alexstrasza is een erg sterke legendary in control decks. In control warrior is het een must-have legendary, en ook in handlock kan je bijna niet zonder omdat je vanuit het niets soms lethal kunt opzetten door je tegenstander op 15 te zetten en hem kunt mollen met je giants en goedkope 4 damage spells (soulfire, power overwhelming).

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:43
Beunhaas schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:17:
[...]

Alexstrasza is een erg sterke legendary
Nice, dan ga ik hier gewoon een beetje mee testen. En jezus wat is dit spel toch verslavend. smorgen's is het eerste wat ik doe kijken wat de quests voor vandaag zijn haha. Gisterenavond ook weer een uurtje of 4 zitten spelen.

• Saint_One
Dxta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Helaas ..

Quote from Zeriyah
Regardless of the turn the Ambusher dies on, it chooses a random friendly minion to return to your hand.

https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/466656211405127680

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:18
Is er al een datum bekend voor de Android versie? Ik kan hier niets over vinden ook reageert blizzard niet via twitter..

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Saint_One schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Helaas ..

Quote from Zeriyah
Regardless of the turn the Ambusher dies on, it chooses a random friendly minion to return to your hand.

https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/466656211405127680
Anders was het ook wel érg sterk geweest voor 4 mana. Ik moet zeggen dat alle nieuwe kaartjes die ik tot nu toe gezien hebben wel aanzetten tot het bedenken van interessante deckjes :) Dat vind ik wel één van de leukere onderdelen van het spel.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

rafler schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:12:
Is er al een datum bekend voor de Android versie? Ik kan hier niets over vinden ook reageert blizzard niet via twitter..
Laatste wat bekend was dat dit een redelijke periode NA de IPad release zou komen geruchten schtsen op Q4 2014 of zelfs nog later, maar als Blizzard ergens om bekend staat dan is het wel dat ze zich totaal niet aan release data houden en het pas releasen " When it's done".

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:18
Correct, ze hebben daar zelfs de welbekende wiki van :).

Afwachten dus.
ShadowBumble schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:24:
[...]

Laatste wat bekend was dat dit een redelijke periode NA de IPad release zou komen geruchten schtsen op Q4 2014 of zelfs nog later, maar als Blizzard ergens om bekend staat dan is het wel dat ze zich totaal niet aan release data houden en het pas releasen " When it's done".

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:32
Ik speel nu ff met dit deck sinds ik weer begonnen ben, mijn oude giant deckje flink verbouwd.

Zit nu op rank 14 geloof ik met iets van een 65% winrate, ben we benieuwd wat je pro's hier nog als mogelijke verbetering zien.

Belangrijkste Kaartkeuzes:

Mortal Coil: Early game removal / card draw.
Watcher / Owl / Ancient Protector voor wat early pressure of defense (of beide).
Ooze: Geen speciale reden, misschien is er een betere kaart?\
Defender of Argus, twilight Drake: Redelijke standaard kaart in dit type deck denk ik.
Power Overwelming: Oh shit removal, of Burst (finisher) met Leeroy
Faceless: Kopieren Leeroy als finisher of kopieren van bijv. Rag of iets van de tegenstander.
Twisting nether: Goede boardwipe als je zelf geen (sterke) positie hebt, waarmee je waat boardcontrol kan overnemen wanneer je meer kaarten hebt dan de tegenstander. Niet iedereen vind het een goede kaart, maar mij bevalt ie wel.
Alextraza en Jax: vaak een goede heal, soms een goede burst (alex).
Molten Giant: Standaard in dit type deck denk ik.

Grote afwezigen: Mountain Gians (heb ze wel, dus bij een goede redenatie kunnen ze er in), Soul fire (lastig te spelen kaart vind ik, gebruikte ze eigenlijk als burst tot ik Leeroy had, anders vaak een dode kaart in mijn deck vanwege het risico een kaart als Alextraza te verliezen), bij een goed argument kunnen ze er echter wel weer in, want een 28 damage Burst op Turn 10 is natuurlijk nooit weg (Leeroy > Power overwhelming > Faceless > SF > SF).

Als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag, want ik merk dat de matches steeds lastiger worden :P

Deck:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Lockdeck.png

• Saint_One
Mag ik jullie trouwens wijzen op een chrome en firefox plugin , ik vindt het makelijk, zodra er kaart namen getypt zijn zoals vaak gebeurt in forum posts dan maakt hij er een linkje van met pop up :

Voorbeeld plaatje : https://scontent-a.xx.fbc...5632557233187387020_n.jpg

plugin voor chrome :
https://chrome.google.com...goejnjaiofdmphhkemmomfabg

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij voegt Cairne weinig toe en ik zou er 1 hellfire uithalen. Deze ruimte kun je dan gebruiken om je 2 mountain giants in te doen.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Je speelt een raar deck naar mijn idee zonder duidelijke gedachte.

Leeroy is een finisher kaart voor rushdecks.
Twilight drake is een typische kaart voor een handlock, maar je speelt geen Mountain Giants.
Dus je gaat eerst kaarten sparen om een sterke twilight drake te spelen, maar vervolgens heb je zoveel 'dure' kaarten dat je veel beurten niks kan spelen (of inefficient met je mana omgaat).

Shadowflame wordt gebruikt om board te clearen, maar je hebt ook al Hellfire en Twisting Nether. Je hebt dus 4-5 board clears in je deck. Hoe speel je dan tegen een Control-deck die maar 1-2 minions op het bord heeft liggen. Situatie: 2 minons op het bord. Jij cleart. Hij speelt weer 1-2 minions.
Plus dat die Twisting Nether ook al jouw sterke legendaries wipet.

Ook heb je heals in je deck zitten (en giants), die niet samenwerken met Jaraxxus. Immers als je Jaraxus speelt wordt je Health op 15 gezet en kost de Giant dus weer 20.

Misschien werkt je deck goed. In dat geval lekker houden zo. Maar een winrate van 65% op rank 14 met 5 legendaries en 3(?) epics vind ik niet heel goed. Ik ben vorig seizoen in 2 avonden van rank 18 naar rank 12 doorgestoomd met een deck zonder epics en zonder legendaries.

Persoonlijk zou ik meer nadenken over je ideeën over het deck. Jouw kaarten zijn erg situationeel.
Bijvoorbeeld:
Faceless is een goede keuze. Je kan veel kaarten kopieren.
Twisting Nether: Slechte keuze. Rushdecks hebben jou al dood voor beurt 8. Control decks spelen slechts een paar minions. Of jij speelt zelf ook sterke kaarten en dan raak je die ook kwijt.
Wat ga je spelen in beurt 4-5-6-7? Je hebt alleen Cairne of kleinere minions. Voor Defender of Argus moet je wel iets op het bord hebben liggen...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die heals kunnen voorkomen dat hij te snel kapotgerusht wordt EN earthen ring farseers kunnen ook minions healen (als je damage op je giants pakt bijv.). Die zou ik er dus zeker inhouden. Qua boardclear is het misschien wat veel, vandaar ook mijn advies om er 1 hellfire uit te halen. Twisting Nether kan er idd ook wel uit.

Turns 4/5/6 hoef hij niet veel te spelen, alleen reactief. JE wilt immers kaarten in je hand opbouwen voor die drakes en je mountain giants.

De gedachte in zijn deck is er wel, alleen zijn keuzes zijn niet altijd even optimaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 15-05-2014 15:53 ]

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
JAraxxus zet je health op 15. Je molten giants kosten dan nog 5 mana, na een beetje damage al gauw weer 0.

De gedachte in zijn deck is er wel, alleen zijn keuzes zijn niet altijd even optimaal.
NB: Als je na Jarraxxus een Molten Giant wilt spelen, kost die weer 20. Jaraxxus is namelijke een andere hero, één met maar 15 health. Je kunt ook niet boven de 15 healen. Dus altijd voor jaraxxus je molten giants spelen als het enigszins kan.

Ik vind die combo trouwens niet zo slecht, vaak kun je eerst een Molten Giant spelen (voor 0 of voor een paar mana + een Sunfury protector) en daarna pas Jaraxxus, soms dus zelfs in dezelfde beurt. Omdat je in het begin vaak hero power gebruikt heb je goeie kans dat je iig 1 Molten pakt voordat je de Lord speelt.
Ik zal Void Terror er in doen als je eenandere minion power overwhelming hebt gegeven is dit een leuke combo :)

Ik speel niet veel Warlock, maar deze zit er altijd in bij mij:
2x power overwhelming en 2x Void Terror
Ik zal mijn deck wel maken

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2014 15:53 ]

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ir_richman schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:47:
[...]

NB: Als je na Jarraxxus een Molten Giant wilt spelen, kost die weer 20. Jaraxxus is namelijke een andere hero, één met maar 15 health. Je kunt ook niet boven de 15 healen. Dus altijd voor jaraxxus je molten giants spelen als het enigszins kan.
Whoops, weggehaald. Ik dacht dat het gewoon cost = (aantal healt) - 10 was :')

• Dennism
prutser387 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:13:
Je speelt een raar deck naar mijn idee zonder duidelijke gedachte.

Leeroy is een finisher kaart voor rushdecks.
Twilight drake is een typische kaart voor een handlock, maar je speelt geen Mountain Giants.
Dus je gaat eerst kaarten sparen om een sterke twilight drake te spelen, maar vervolgens heb je zoveel 'dure' kaarten dat je veel beurten niks kan spelen (of inefficient met je mana omgaat).

Shadowflame wordt gebruikt om board te clearen, maar je hebt ook al Hellfire en Twisting Nether. Je hebt dus 4-5 board clears in je deck. Hoe speel je dan tegen een Control-deck die maar 1-2 minions op het bord heeft liggen. Situatie: 2 minons op het bord. Jij cleart. Hij speelt weer 1-2 minions.
Plus dat die Twisting Nether ook al jouw sterke legendaries wipet.

Ook heb je heals in je deck zitten (en giants), die niet samenwerken met Jaraxxus. Immers als je Jaraxus speelt wordt je Health op 15 gezet en kost de Giant dus weer 20.

Misschien werkt je deck goed. In dat geval lekker houden zo. Maar een winrate van 65% op rank 14 met 5 legendaries en 3(?) epics vind ik niet heel goed. Ik ben vorig seizoen in 2 avonden van rank 18 naar rank 12 doorgestoomd met een deck zonder epics en zonder legendaries.

Persoonlijk zou ik meer nadenken over je ideeën over het deck. Jouw kaarten zijn erg situationeel.
Bijvoorbeeld:
Faceless is een goede keuze. Je kan veel kaarten kopieren.
Twisting Nether: Slechte keuze. Rushdecks hebben jou al dood voor beurt 8. Control decks spelen slechts een paar minions. Of jij speelt zelf ook sterke kaarten en dan raak je die ook kwijt.
Wat ga je spelen in beurt 4-5-6-7? Je hebt alleen Cairne of kleinere minions. Voor Defender of Argus moet je wel iets op het bord hebben liggen...
Prutser en Vicarius, Dank jullie voor de tips, ik ga hier zeker eens naar kijken.

Even een paar dingen uitlichten, ik zie leeroy niet alleen als finisher in een rush deck, maar ook in dit deck werkt hij tot op heden prima als "oh shit removal" op een big minion, als ik bijv. de pech heb even geen siphon soul heb getrokken. Maar ook hier is hij als finisher geen slechte kaart, 20 damage in/vanaf turn 10 is vaak lethal merk ik (als ik Power Overwhelming en faceless ook in hand heb). Dit vooral om ik eigenlijk maar weinig decks tegenkom die op beurt 10 nog taunts hebben liggen (behalve andere locks).

Twisting nether is idd erg situationeel, de beste resultaten heb ik ermee om em op beurt 8 als "game reset" te gebruiken, en daarna pas beginnen met grote legs te spelen. Ik merk dat veel decks die ik op dit niveau tegenkom daar vaak niet op rekenen.

Jax + Molten Giants klopt idd ook, eerst Giants spelen en dan pas Jax, ik gebruik Jax eigenlijk alleen als echte oh shit kaart, als ik zeker weet dat de ander lethal heeft en ik Alex nog niet getrokken heb, of wanneer ik (bijna) zeker dat ik enkel de komende beurt zelf moet overleven om de winst te pakken (bijv. omdat ik de Leeroy, Faceless, PO combo al in hand heb).

Qua winrate ben ik zeker nog niet top. Maar ik ben er dan ook een paar maand uit geweest en heb op andere spellen gefocussed. Speel nu net week een 1,5 week ofzo iedere dag 2-4 potjes of iets in die richting. Met een gekopieerd legend deck zou het vast beter gaan denk, maar zelf wat zaken proberen vind ik nu even leuker dan enkel voor hoge ranks gaan. Dat ik nu op rank 14 zit vind ik zelf al heel wat voor de frequentie waarmee ik nu speel na mijn break. :)

Zal vast in de toekomst wel weer veranderen en ik weer wat meer HS ga spelen wanneer diablo me mogelijk weer gaat vervelen :D
http://www.hearthpwn.com/...1;629:1;647:2;673:1;682:1;

dit is niet mijn deck maar wle ongeveer dit, ik weet hem niet uit mijn hoofd, zit nu op mijn werk ;)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/4GzQds8I.png

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/WRsgkKvr.png

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2014 16:31 ]

nothing stops this train

• Saint_One
Epicon Qualifiers 2 beginnen zometeen wie van hier doet er mee ?

http://www.esl.eu/benelux.../1on1/qualifier2/checkin/

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat zijn druids toch lastig om tegen te spelen. Goede boardclears, mogelijkheid om sterke units te slopen. Ik had op 4 crystals opeens een 6/7 tegen over mij liggen, goeie buffs ook :/

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 15-05-2014 19:34 ]

• Nielzsche
  • Laatst online: 05-11 14:22
Druids vind ik ook mega irritant om tegen te spelen. Zeker in Arena.

Net overigens even een korte berekening los gelaten op mijn geopende pakjes/legendary ratio en ik loop ongeveer 4 achter op het gemiddelde ;( . Vier geopend, acht kunnen hebben.

Scheelt gelukkig dat ik eigenlijk amper constructed speel, maar een beetje jammer is het wel.

• Beunhaas
Dennism schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:54:
Ik speel nu ff met dit deck sinds ik weer begonnen ben, mijn oude giant deckje flink verbouwd.

Zit nu op rank 14 geloof ik met iets van een 65% winrate, ben we benieuwd wat je pro's hier nog als mogelijke verbetering zien.

Belangrijkste Kaartkeuzes:

Mortal Coil: Early game removal / card draw.
Watcher / Owl / Ancient Protector voor wat early pressure of defense (of beide).
Ooze: Geen speciale reden, misschien is er een betere kaart?\
Defender of Argus, twilight Drake: Redelijke standaard kaart in dit type deck denk ik.
Power Overwelming: Oh shit removal, of Burst (finisher) met Leeroy
Faceless: Kopieren Leeroy als finisher of kopieren van bijv. Rag of iets van de tegenstander.
Twisting nether: Goede boardwipe als je zelf geen (sterke) positie hebt, waarmee je waat boardcontrol kan overnemen wanneer je meer kaarten hebt dan de tegenstander. Niet iedereen vind het een goede kaart, maar mij bevalt ie wel.
Alextraza en Jax: vaak een goede heal, soms een goede burst (alex).
Molten Giant: Standaard in dit type deck denk ik.

Grote afwezigen: Mountain Gians (heb ze wel, dus bij een goede redenatie kunnen ze er in), Soul fire (lastig te spelen kaart vind ik, gebruikte ze eigenlijk als burst tot ik Leeroy had, anders vaak een dode kaart in mijn deck vanwege het risico een kaart als Alextraza te verliezen), bij een goed argument kunnen ze er echter wel weer in, want een 28 damage Burst op Turn 10 is natuurlijk nooit weg (Leeroy > Power overwhelming > Faceless > SF > SF).

Als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag, want ik merk dat de matches steeds lastiger worden :P

Deck:

[afbeelding]
- Mountain Giants moeten er echt in. Turn 4 Mountain Giant is erg lastig om mee om te gaan. Hoort écht in een handlock deck.
- Soulfire idem. Hoe je hem goed moet gebruiken? Als finisher, als extra damage om grote minions van de tegenstander weg te halen

Die 4 kaarten heb je echt in je deck nodig

Verder ziet het er goed uit :)

Wat ik eruit zal halen:

- Ooze. Het is natuurlijk echt een goede kaart, en als je veel wapens tegenkomt is het misschien handig om erin te doen, maar Mountain Giant en Soulfire zijn echt veel beter in handlock.
- Twisting Nether. Je zegt dat je weer board control kan overnemen nadat je deze kaart gespeeld hebt, maar hier heb je na het spelen van deze kaart maar 2 mana voor over (als je hem op beurt 10 speelt, anders minder), waardoor je eigenlijk het initiatief weer aan je tegenstander geeft. Hellfire en Shadowflame zijn al 3 kaarten waarmee je vaak het board van je tegenstander kan clearen.
- Ragnaros. Je hebt al genoeg grote kaarten als finishers. Mountain Giants kun je vaak veel eerder spelen dan Ragnaros (je bent handlock, en hebt (bijna) altijd veel kaarten in je hand)
- Een owl / Cairne. Wat je fijner vindt. Cairne is een goede 6-drop, Owl is goed om je watchers of een taunt van je tegenstander te silencen. Zelf speel ik een owl en dat vind ik wel genoeg.

To sum it up:

-1 Ooze
-1 Twisting Nether
-1 Ragnaros
-1 Owl

+2 Soulfire
+2 Moutain Giant

Zelf speel ik hetzelfde deck als jouw deck + deze changes, maar dan -1 Alexstrasza, -1 Jaraxxus -1 Cairne en +1 Faceless en +1 Malygos, +1 Thalnos, dat is vooral persoonlijke voorkeur, de 3 legendaries die jij erin hebt passen allemaal prima in het deck.

- Faceless vind ik erg fijn om een Mountain Giant of Twilight Drake op turn 5 te copyen, of later in de game een giant. De andere gebruik ik net als jij voor de Leeroy Combo
- Malygos gebruik ik als finisher. Malygos + 2x Soulfire is 18 damage (als je je andere soulfire niet weggooit)
- Thalnos geeft wat extra damage voor Hellfire en Mortal Coil en heel situational voor Soulfire.

Als je merkt dat je veel wapens tegen komt is het een idee om Harrison Jones/Ooze erin te doen i.p.v. Cairne

Succes met omhoog komen, moet prima lukken met handlock :), al zou ik Mountain Giants en Soulfire er echt in doen. Mocht je veel hunters tegenkomen, dan zal ik echter switchen naar een andere deck, omdat dit een erg slechte matchup is voor handlock (vooral aggro hunter).
Mocht je nog vragen hebben, ik help graag (je kan me ook ingame toevoegen).

• Beunhaas
Goede tip trouwens voor als je tegen Warlocks speelt:

kijk hoeveel kaarten hij weg gooit met mulligan. Zoo gooit vaak weinig kaarten weg, en handlock houdt vaak 1 kaart of gooit de hele hand weg.
Zo kun je je mulligan beter aanpassen op zoo of handlock :)

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Als de kaarten in m'n hand niet perfect zijn, maar toch goed (bvb een 2 en 3 drop en twee goede maar dure kaarten) dan wacht ik meestal de mulligan van m'n tegenstander af. Als hij al z'n kaarten dumpt dan is de kans groot dat zijn hand ook niet zo goed is en hou ik al m'n kaarten bij. Houdt hij alles bij dan dump ik m'n twee dure kaarten.

• Beunhaas
CorvusGS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:16:
Als de kaarten in m'n hand niet perfect zijn, maar toch goed (bvb een 2 en 3 drop en twee goede maar dure kaarten) dan wacht ik meestal de mulligan van m'n tegenstander af. Als hij al z'n kaarten dumpt dan is de kans groot dat zijn hand ook niet zo goed is en hou ik al m'n kaarten bij. Houdt hij alles bij dan dump ik m'n twee dure kaarten.
Goede strategie, het hangt er natuurlijk ook vanaf welke class je speelt. Als er veel betere opties zijn dan je dure kaarten, is het beter om ze weg te gooien (hoe goed ze ook zijn). Alles boven de 5 mana zou ik altijd weg gooien, de kans is groot dat je ze terug krijgt tegen de tijd dat je ze kunt spelen. Een kaart die 6 mana kost bewaren betekent dat het 6 beurten lang een nutteloze kaart is.

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Het hangt natuurlijk van vanalles af, meestal heb ik die strategie niet nodig. Gewoon af en toe heb je zo 2 kaarten in je hand waarvan je zegt: hou ik ze nu bij of niet? Dan kijk ik meestal eerst naar wat m'n tegenstander doet.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:07

Mauz1978

Console War Veteran

Ligt eraan of je arena of constructed speel. Constructed wil je echt 1 of 2 bepaalde kaarten spelen waar je echt heel je hand voor moet verruilen tegen een bepaalde klasse. Zelfs een ok 2 drop zou je daarvoor moeten schieten...

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 15-05-2014 23:50 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Wow

Kon kiezen tussen Druid, Shaman en Warrior in arena, dus had Druid gekozen omdat ik daar het bekendst mee ben, en er ook het best mee ben.
Vervolgens draft ik een erg matig deck. De enige echt goede kaarten waren DotC, 2 swipes, 2 senjins en 1 harvest golem. Sta na 3 potjes dus ook 1-2. Vervolgens kom ik echt de meest idiote spelers tegen: iemand die in de beurten 3/4/5 senjin (coin)/yeti/yeti speelt, en ze zó met mn minions trade, dat ik ze met 1 swipe kan afmaken. Daarnaast nog 2 druids die er écht niks van konden. Uiteindelijk nog op 6-3 geëindigd ook :D rewards voor 4+ runs zijn bij mij laatste tijd helaas maar mager, dus had alleen 125 gold en een matig pakje

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Kol Nedra schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:48:
Ik zal Void Terror er in doen als je eenandere minion power overwhelming hebt gegeven is dit een leuke combo :)

Ik speel niet veel Warlock, maar deze zit er altijd in bij mij:
2x power overwhelming en 2x Void Terror
Ik zal mijn deck wel maken
Leuk idee, de Void Terror zal natuurlijk niet de volgende beurt hierdoor dood gaan, echter, geef je je tegenstander een hele grote mogelijkheid om een sterke minion makkelijk te clearen, want Void Terror is kwetsbaar omdat je 1 beurt kwijt bent hem "op te zetten" daar hij geen charge heeft.

Tegen Mages en Shamans ruil je dan effectief 5 kaarten (2 "gewone" minions, 2x Power Overwhelming en 1x Void Terror) tegen 1 Polymorph of Hex. Daarnaast is hij ook erg vatbaar voor Silence (Ironbeak Owl, Spellbreaker, Keeper of the Grove, etc) en natuurlijk tegen Cruel Taskmaster/Execute, Power Word Death, Big Game Hunter, nou ja, je snapt het wel.

Punt is, het is een langzame play met 5 kaarten die in bijna elk geval wel met 1 enkele andere kaart te counteren is, die je op board en kaart achterstand zet.

-

• Dennism
@Beunhaas, thanks voor de zeer completere uitleg. Ga er van het weekend zeker even mee testen. Malygos heb ik niet, en ook geen dust meer, dus die play kan ik i.i.g. niet testen :)

Hunters en mages heb ik het wel het lastigst tegen tenzij ik een goede start hand heb, maar helemaal kansloos ben ik op mijn level nog niet tegen deze classes lijkt het (Rank 13 nu geloof ik). Heb nu alleen een lock deck paraat, moet voor de andere classes ook weer een wat maken. Vooral Mage en Warrior eerder veel gespeeld, denk dat ik daar nog wel een deckje voor heb (wel ge-ent op de meta van november/december denk ik :D Dus zal flink sleutelen worden.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Saint_One schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:46:
Mag ik jullie trouwens wijzen op een chrome en firefox plugin , ik vindt het makelijk, zodra er kaart namen getypt zijn zoals vaak gebeurt in forum posts dan maakt hij er een linkje van met pop up :

Voorbeeld plaatje : https://scontent-a.xx.fbc...5632557233187387020_n.jpg

plugin voor chrome :
https://chrome.google.com...goejnjaiofdmphhkemmomfabg
Leuke plug-in, werkt aardig :)

Is er ook een optie om vaakgebruikte afkortingen voor kaarten toe te voegen? Ooz bijvoorbeeld wordt niet herkend, net als Ragnaros (aangezien de gehele naam Ragnaros the Firelord is)

Omelette du fromage!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ach als iedereen dan toch bezig is doe ik ook ff mee :P

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/VkETdj9V.png
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/dAxNjrCA.png
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/kIAX7van.png

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Niet om te zeuren, maar hoe werkt Sanctum met AoE?

Daarnaast, vind ik inderdaad dat er wel een paar minions mogen zijn die ook niet targetted kunnen worden door spells/powers.

Daarnaast moet er ook echt een neutral card komen die secrets kan slopen (beetje zoals Ooze vs wapens), want momenteel is Hunter de enige die secrets weg kan spelen.

-

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Nazanir schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:13:

Daarnaast, vind ik inderdaad dat er wel een paar minions mogen zijn die ook niet targetted kunnen worden door spells/powers.

Daarnaast moet er ook echt een neutral card komen die secrets kan slopen (beetje zoals Ooze vs wapens), want momenteel is Hunter de enige die secrets weg kan spelen.
Ik heb geen flauw idee wat je met Sanctum bedoeld?

En voor je laatste punt, het is toch juist leuk dat er classes zijn met unieke dingen? Als iedere class hetzelfde kan is er ook niet veel meer aan :P Het is niet zo dat de secrets zo sterk zijn dat ze oneerlijk voordeel geven..

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik reageerde op de bedachte kaarten boven mij, ik had het over Wizard's Sanctum.

-

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Nazanir schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:29:
Ik reageerde op de bedachte kaarten boven mij, ik had het over Wizard's Sanctum.
Ahh, excuses, die plaatjes werden hier niet getoont. Probleempje met https plaatjes van amazon. Gefixt! Dan snap ik je opmerkingen ook beter :)

[ Voor 29% gewijzigd door Felyrion op 16-05-2014 10:45 ]

Ik vind de secret Spellbender zo leuk, vooral tegen paladin
turn 3 secret Spellbender, paladin op turn 4: kings op zijn 1/1 minion :D
hetzelfde geld voor MOTW bij druid :P

nothing stops this train

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Nazanir schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:13:

Het idee was dat het alleen telt voor targetted spells. AoE en random spells zullen dus niet voor de sanctum gaan.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Freelance

Freelance

(..)

Uhmmie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:33:
[...]

Het idee was dat het alleen telt voor targetted spells. AoE en random spells zullen dus niet voor de sanctum gaan.
sommige AOE is ook targeted, cone of cold bijvoorbeeld

• Saint_One
Dxta schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:16:
[...]

Leuke plug-in, werkt aardig :)

Is er ook een optie om vaakgebruikte afkortingen voor kaarten toe te voegen? Ooz bijvoorbeeld wordt niet herkend, net als Ragnaros (aangezien de gehele naam Ragnaros the Firelord is)
Helaas niet kunnen vinden in de settings om woorden aan kaarten te koppelen.

• dimir
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/k5kxc8uL.png

zoiets lijkt me ook wel geinig, beide spelers hebben kans em open te maken, maar lekker veel leven om em taunt te geven :D

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb iets van 1200 dust, ik zit er serieus over na te denken om een Big Game Hunter en Faceless Manipulator te craften, ze zouden namelijk prima in mijn Druid en Mage decks kunnen. Mage is echt mijn main, en het past prima in het thema van het deck, Faceless is dan eigenlijk een soort extra Fire Ball om een groot lomp monster weg te spelen en ook om eventueel een Poly achter de hand te houden en Faceless voor een kopie van een leuke Legendary die mijn tegenstander speelt en die vervolgens te polymorphen (of iets in die geest).

Ik heb ook al enigzins uitgewerkt hoe dit te doen ze kunnen namelijk prima in mijn deck verwerkt worden (Big Game Hunter ipv Shattered Sun Cleric en Faceless ipv een Frost Elemental), maar ik twijfel nog, want ik hoef nog minder dan 300 dust voor een legendary.

Keuzes... keuzes.....

-

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Ik ben eerst voor een faceless gegaan. Daar is volgens mij lastiger omheen te spelen en flexibeler in te zetten.
Meestal gebruik ik hem om iets van de vijand over te nemen en die vervolgens te killen/disabelen. Of dubbele Ragnaros of Sylvanas als je tegenstander hem niet weg krijgt.. of in geval van nood een taunt kopiëren.

Maar het hangt natuurlijk een beetje af van welke Legendary je zou willen (of al hebt). Big game hunter is wel goed maar naar mijn mening veel minder breed in te zetten. Tegen een zoo deckje bijvoorbeeld is het vaak een dode kaart. Die zou ik zelf wat minder prioriteit geven.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nouja tis Big Game Hunter vs Shattered Sun Cleric, beide 3 mana, maar Big Game past qua thema goed in mijn decks en combineert ook goed met Faceless vs 7+ attack legendaries.

-

• Felyrion
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Nazanir schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:29:
Nouja tis Big Game Hunter vs Shattered Sun Cleric, beide 3 mana, maar Big Game past qua thema goed in mijn decks en combineert ook goed met Faceless vs 7+ attack legendaries.
Zeker! Maar als de keuze gaat tussen dust sparen voor een legendary en die twee kaarten, dan staat die voor mij onderaan het lijstje :P
Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van wat je wilt bereiken met je deck en wat goed past.

[ Voor 10% gewijzigd door Felyrion op 16-05-2014 17:36 ]

• Beunhaas
Dennism schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:53:
@Beunhaas, thanks voor de zeer completere uitleg. Ga er van het weekend zeker even mee testen. Malygos heb ik niet, en ook geen dust meer, dus die play kan ik i.i.g. niet testen :)

Hunters en mages heb ik het wel het lastigst tegen tenzij ik een goede start hand heb, maar helemaal kansloos ben ik op mijn level nog niet tegen deze classes lijkt het (Rank 13 nu geloof ik). Heb nu alleen een lock deck paraat, moet voor de andere classes ook weer een wat maken. Vooral Mage en Warrior eerder veel gespeeld, denk dat ik daar nog wel een deckje voor heb (wel ge-ent op de meta van november/december denk ik :D Dus zal flink sleutelen worden.
Met die twee classes heb ik zelf ook veel moeite, maar hunter het ergst, vooral face hunter, dat is echt een (bijna) kansloze opgave

Mulligan is ook erg belangrijk bij handlock. Tegen aggro decks wil je molten giants en taunts, tegen control drakes en mountain giant.

Op mijn rank (rank 4) zie ik vrij weinig mages. Gisteren tegen een gespeeld die speelde met pyroblasts en doomsayer, misschien dat zo'n soort deck weer populair wordt, maar het was er maar een dus geen idee.
Warrior is bijna altijd control warrior, geen idee of een wat meer aggressive warrior het goed doet.

Wat ik bijna alleen maar tegen kom: druid (token / ramp), warrior (control), warlock (handock / zoo), rogue (miracle) en shaman.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

SkyStreaker

Move on up!

Over slechte handen gesproken, bne voor de 1e kee in mijn leven in dit spel (:P) door een druid in 6 beurten gekilled.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 16-05-2014 18:43 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

JEEEJ
Hearthstone ligt er weer eens uit....
Zoveelste keer de laatste tijd, altijd fijn als je met arena bezig bent..

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:05:
JEEEJ
Hearthstone ligt er weer eens uit....
Zoveelste keer de laatste tijd, altijd fijn als je met arena bezig bent..
Je zat zeker net op 11 wins? :+

• Astie
Hearthstone ligt er elke dag wel een keer uit volgens mij.

Ik vind standaard decks niet leuk dus heb zelf een agro mage deck samengesteld. Heerlijk om soms op turn 4 mijn tegenstander al te mollen.

Verwijderd

Freelance schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:16:
[...]

Je zat zeker net op 11 wins? :+
Altijd he :+
Nee, op 3, maar toch blijft het vervelend om midden in een game vast te lopen
Wonder boven wonder lijkt t erop dat er geen loss is gegeven
Amerikaanse server werkt wel ;)

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Maar dan heb je je euro decks toch miet?

klopt, standaard deck dan maar:P

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Guess we're doing that idd ;) - thanks voor de tip. Ik heb zoveel games liggen hier die ik wil spelen.... maar dat niet doe, want hearthstone...lol

*edit* die heroes waar je in de tutorial tegen moet, zijn echt gaaf eigenlijk... moeten ze releasen voor casual/fun ladder of zo...

[ Voor 31% gewijzigd door Mauz1978 op 16-05-2014 22:11 ]

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11 07:58

DarkKnight

Narf

Europa is ook weer in de lucht :+

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

DarkKnight schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:23:
[...]

Europa is ook weer in de lucht :+
thx!! relog time dan :)
toch lvl 4 nu met priest op amerikaanse server ^^

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

lol ik ben de tutorial door, krijg ik in totaal 3 pakjes (ook vanwege diablo aankoop eerder dit jaar) trek ik meteen een legendary: Hogger ^^... ik weet waar ik heenga als EU down is weer ;)... als het kon, gaf ik m aan jou Mooyal.

Pagina: 1 ... 90 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]