Slecht potje van mij, hij had kitkatz z'n control warrior, ik niet, waardoor hij uiteindelijk voordeel kreeg.
Met een yolo actie nog 25% kans om te winnen, maar helaas verloren:(
@Mooyal: je deck ziet er leuk uit, sommige kaarten kun je er, na mijn mening, beter uithalen voor betere alternatieven:
- Redemption: deze kaart is erg makkelijk omheen te spelen. Als je rag of gruul terug komt met de secret heeft je tegenstander maar één damage nodig om de secret ongedaan te maken. Scarlet Crusader is nog de beste optie, maar een beetje goede tegenstander zal hierom heen spelen, er zijn vast wel betere kaarten hiervoor.
- SoJ is goed in een aggro deck, maar niet in een control deck.
- Divine Favor hetzelfde
- Hammer of Wrath is redelijk in arena, maar matig in constructed. De kaart is erg langzaam, je krijgt er weliswaar een kaart voor terug, maar je spendeert 4 mana crystals om vaak een 2- of 3-drop van de tegenstander te mollen. Tegen de meeste control decks en Zoo levert het niet veel op.
- Scarlet Crusaders zijn ook meer voor een aggro deck. Meeste control decks hebben er geen moeite mee als je het op een leeg bord gooit, en Shaman kan het met 1 mana mollen. Met Redemption kan het goed uitpakken maar zoals gezegd kan je tegenstander er makkelijk omheen spelen (op je eigen beurt triggert je secret niet eens, anders zou het beter zijn geweest).
- Silvermoon Guardian: er zijn veel betere 4-drops zoals Yeti, Argus.
- Thalnos is een erg goede legendary, alleen in paladin... mwah. Alleen met Consecration is het goed, alleen met je wild pyro's heb je hetzelfde effect (+ pyro i.c.m. consecration molt ook Scarlet Crusaders en Argent Squires).
Goede alternatieven:
- Extra Aldor Peacekeeper, echt een super goede 3-drop.
- Extra Truesilver Champion, een v/d beste wapens
- Stampeding Kodo. Peacekeeper + Kodo is een erg goede combo.
- Yeti's, Azure Drakes zijn zeer goede 4- en 5-drops.
- Guardian of Kings als je de extra heal kunt gebruiken
- Faceless Manipulator is erg goed
- Big Game Hunter is goed tegen handlock, en elk control deck.
@Jerry: dan blijft het ook na de uitbreiding gelden dat je niks kan doen in de beurt van de tegenstander.
Dan nog lijkt het me een erg sterke minion. In een miracle deck is het niet verkeerd om een farseer of SI:7 agent terug naar je hand te kunnen halen. Mocht je tegenstander erom heen spelen, een 5/5 voor 4 mana krijg je niet zomaar weg