Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.879 views

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
SeamusXanthus schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:52:
@Aste: Ik heb al een boel packs, dus Area wins en dailies. Al mijn pakjes komen van Arena. De rest gaat in de spaarpot.
Definieer "de rest" :)

Ik koop ook nooit packs, die komen altijd van arena runs, maar ik maak gewoon al m'n gold op aan arena runs. En als er dan eens een paar slechte tussen zitten is het goud snel op :)

Ik hoop daarom dat zo'n wing niet veel meer dan 5 euro gaat kosten want dan betaal ik die wel met real life money.

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
CorvusGS schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Definieer "de rest" :)

Ik koop ook nooit packs, die komen altijd van arena runs, maar ik maak gewoon al m'n gold op aan arena runs. En als er dan eens een paar slechte tussen zitten is het goud snel op :)

Ik hoop daarom dat zo'n wing niet veel meer dan 5 euro gaat kosten want dan betaal ik die wel met real life money.
dit dus. Ik speel veel arena en vaak kom ik goed uit met het gold dat ik er mee verdien maar hou er niks aan over ofzo.
Ik snap dat je dan nog beter moet spelen in de arena maar soms heb je gewoon slechtere reeksen.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
De rest = alle geldelijke inkomsten. Mijn daily + arena inkomen is groter dan mijn arena uitgaven gelukkig

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:05
nieuwe naxxramas neutral minion:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/Myhaps4N.png

vooral nice voor warrior champion lijkt mij: give it charge.....

nothing stops this train

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Beunhaas schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:02:
[...]

Wauw, wat een heerlijk pakje zeg! :9~

Over je deck:

- 3 2-drop minions
- 7 3-drop minions
- 7 4-drop minions
- 5 5+ drops

Je hebt te weinig 2-drops in je deck. 3, waarvan 1 ooze die je tegen sommige classes pas wilt spelen als ze een wapen hebben. Hier heb je er echt meer van nodig.
Van de 3-drops heb je er echter teveel. Rond de 5 is ideaal.
Je 4-drops zijn opzich goed, misschien 1 teveel.
Van de big boys heb je er ook te weinig.

Voor de rest heb je wel goede wapens, 2 axes en gorehowl is natuurlijk heel erg goed in arena.

Ik weet niet wat je drafts waren, misschien heb je wel zoveel 3- en 4-drops omdat de rest van de mogelijkheden erg slecht waren, maar door weinig 2-drops kun je al snel achter de feiten aan lopen, en door te weinig big boys moet je vaak 2 van jouw minions tegen 1 van de tegenstander traden, waardoor je uiteindelijk zonder kaarten zit.

Al met al: voor zo'n pakje zou ik best elke keer 150 gold willen geven :)
Dank voor je reactie, de picks waren inderdaad niet geweldig, vaak alle drie below par. En misschien een beetje gefocust op een paar verkeerde dingen. Ik vond zelf gebrek aan 2 drops inderdaad een probleem. Want als je al 2 of 3 minions tegen hebt, is elke drop uitzoeken voor de tegenstander. Die kan dan de beste ruil maken of soms zelfs gewoon beginnen met de face. Met name Flesheating Ghouls zijn slecht als je er niks voor hebt liggen om te traden, en dan zij de meeste 2-drops al dodelijk. Helemaal als je 2 mages tegenkomt die met enrage kereltjes spelen. Die gorehowl heb ik trouwens 1x gespeeld, 1 Yeti gekilld en toen dropte hij een Ooze. Soms zit het ook wat tegen.

Rondje ervoor met een paladin 10 gehaald waar ik zelf 4 a 5 al top had gevonden (Geen consecration, 1 hammer of wrath, maar verder wel value). Daar bleef die ene Truesilver meestal wel gewoon in de hand.

Toch krijg ik het idee dat je als arena-loser inderdaad wel wat meer kans hebt op een legend. Dan blijft het leuk om soms toch een 'sub-prime' hero kiezen en kijken wat het wordt.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Curse of Naxxramas is volledig SP. Volgens mij zal de gold/euro prijs best heel goed meevallen.

Blizzard zal willen dat iedereen die Hearthstone speelt die uitbreiding aanschaft. Het doel zal niet zijn om daar geld aan te verdienen, maar eerder aan de kaarten die je nodig zal hebben om de SP uit te spelen (en alle kaarten te unlocken).

Ik denk dat er een paar hele pittige challenges zullen inzitten om het uit te spelen (hence dat ze wing 5 ook gratis weggeven). Het doel van Blizzard is vooral om pakjes te verkopen om Curse of Naxxramas te spelen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Wing 1 is gratis.

Wing 5 krijg je gratis als je alle andere 4 wings hebt uitgespeeld (en er dus 3 hebt gekocht met gold/geld).

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In Arena zijn er 3 classes die ik eigenlijk nooit pick, de rest zijn allemaal best sterk met voor mij Mage en Rogue als toppers. Mijn Arena lijstje:
1. Mage
2. Rogue
3. Druid
4. Shaman
5. Warrior
6. Paladin
7. Warlock
8. Hunter
9. Priest

Vicariously I live while the whole world dies

• SeamusXanthus
Paladin, Mage, Druid is het nog steeds voor mij na al die tijd. Paladin blijft het leukste voor mij.

@DarthDavy: Ik denk dat ze erop rekenen dat er maar weinig mensen spaarzaam en geduldig genoeg zijn om met gold te betalen en al snel de geldbuidel trekken.

• ir_richman
cyboria schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:54:
Net verloren in arena vs Druid met 2x Ysera :(
Ik zou graag hebben dat spelers decks kunnen samenstellen waarbij iedereen vertrekt met een ongeveer gelijk aan kaarten qua rarity. Soms draft je echt rommel en kom je tegen de meest onwaarschijnlijke decks dan is het gewoon instant concede
Soms heb je maar een handje vol rares (en dan alleen die sword master of een murloc dude) en soms een of twee legends plus de wereld aan mooie spullen.
Dat maakt het eigenlijk wel leuker, ervan maken wat je kunt. In principe is 3 wins al break-even (want je krijgt een pack van 100 en ca 50 gold), en ik haal meestal wel tussen de 5 en 10 (alleen nog nooit 12). Dan maakt die ene matige run weinig uit.

Als je zelf een beetje door hebt dat je geen prime draw hebt, kun je er toch ook relaxt in. Vaak geven die legends inderdaad hoge verwachtingen, maar een Deathwing of twee Ysera's is echt geen zekerheidje op winst. En ik heb er wel plezier in om met een matig deck toch de 7 te halen bijvoorbeeld. Uiteindelijk kom je dan wel betere decks met goeie spelers tegen, maar als je zelf strak speelt, kun je ook met de basics ver komen.

Neemt niet weg dat ik soms ook mid-game sta te regeren, tot de tegenstander ene na de andere epic/legend dropt, dat je dan iets uit het raam wil gooien.

edit added:
Ik speel nu veel fantasiedeckjes en allerlei hero's, ranked of casual (als het iets te wild is). Ben vooral blij dat Shaman ook weer leuk is, met iets minder hunter geweld.

Die Wings, die komen als ze komen. Dan spaar je nu eens 1.000 met dailies /arena winnings etc. en tijdens het spelen van de eerste twee wings heb je de derde vast ook al verdiend. Spaart ook makkelijker als je weet hoeveel je nodig hebt.

hmmm... Dit is misschien wel precies waar ze bij The Bliz op zitten te wachten. Die 4e die je dan zsm wilt hebben :)

[ Voor 16% gewijzigd door ir_richman op 12-05-2014 15:00 ]

• CorvusGS
Mijn absolute topper in de arena is Paladin. Alhoewel gisteren een zware 2-3 nederlaag met een ongelooflijk crappy deck met enkel een Truesilver Champion als noemenswaardige kaart :(

Soms kan het inderdaad serieus tegenzitten met de draws, een tijd geleden had ik bvb een Rogue deck met 2 legendaries maar ben toen ook niet verder geraakt dan 2-3 wins. Ik denk dat de meeste legendaries het vooral goed doen in constructed.

Naast Paladin heb ik ook al geweldige runs gehad met Druid en Warrior. Mage valt wel mee maar ik trap nogal snel in de val om te veel spells te kiezen. Ik vind trouwens dat een mage met veel goede minions ook best wel krachtig kan zijn, een Polymorph of Flamestrike is niet van vitaal belang, maar altijd wel leuk natuurlijk :)

Shaman kan ook wel krachtig zijn, maar ik heb gewoon te weinig ervaring met die class, idem voor Rogue.
Hunter: da's geluk hebben als er genoeg synergies uitkomen, zelfde voor Priest, Warlock in mindere mate.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59

Mauz1978

Console War Veteran

Pfff... ik kom maar niet voorbij rank 5... Dan zie je constant 1 klasse, dan wijzig je je build, en zie je constant een andere klasse, waardoor je weer gaat wijzigen... dan een andere klasse spelen, kom je precies die build tegen die jouw klasse owned... dan weer terug, en zo blijf je een beetje in een vicieuze cirkel...

[ Voor 18% gewijzigd door Mauz1978 op 12-05-2014 15:35 ]

Something under the bed is drooling

• DarthDavy
Ik zeg toch nooit nee tegen een goede legendary in Arena.

Om één of andere reden krijg ik regelmatig Gruul in Arena en da's toch echt easy wins als die op het bord blijft liggen.

Sylvanas heb ik ook één keer gehad en het is toch ook fantastisch hoe die kaart een complete mindfuck voor je tegenstander is.

Zelfs minder goede legendaries zoals Harrison Jones hebben mij al verscheidene potjes doen winnen in arena.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/CppCwCvD.png
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/iW4spdTL.png
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/bGC8YQ4O.png

Ik verveelde me, vandaag een te rustige dag op het werk :P

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik verveelde me, vandaag een te rustige dag op het werk :P
ik wou al zeggen :). wel mooi gemaakt!

• Kol Nedra
Ik zou zeggen, laat jullie fantasie eens gebruiken ;)

link: http://achievementgen.com/hearthstone/index.php

nothing stops this train

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Er was nog iemand met wat vrije tijd, deze heeft een complete Piraten class met een hele set kaarten gemaakt :)

http://2p.com/6238900_1/A...ive-Cards-by-alisalin.htm

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 19:57
Mis eigenlijk characters uit het Starcraft universum, hier een eerste aanzet:

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/gIufEWcF.png

• Kol Nedra
The_Big_Easy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:12:
Mis eigenlijk characters uit het Starcraft universum, hier een eerste aanzet:

[afbeelding]
super OP :D
6 mana ipv 10 mana wat deathwing kost....en je houd je andere kaarten, wow :P
oke wel maar 1 dmg ipv 12, maartoch :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2014 16:19 ]

nothing stops this train

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
die kaart kan nog best balanced worden als je er aan toevoegd must be on the field for 3 turn and loses stealth in the last one

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 19:57
badboyqxy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:38:
die kaart kan nog best balanced worden als je er aan toevoegd must be on the field for 3 turn and loses stealth in the last one
Dat gaat best interessant worden wat er dan nog in de 2 turns na deze drop gebeurt :)
Als je pech hebt krijg je een flare om je oren :o

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

The_Big_Easy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:40:
[...]

Dat gaat best interessant worden wat er dan nog in de 2 turns na deze drop gebeurt :)
Als je pech hebt krijg je een flare om je oren :o
New Hot Fix:

-> (LIVE) Updated Opponent selection if card "Nova" always pick a spellbased Mage.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/OWKHEK2I.png

Laatste voor vandaag, nu naar huis toe :D

nothing stops this train

• Kol Nedra
I dont have enough mana :D

nothing stops this train

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:03

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Dit geloof je toch niet. 2 games op rij :')

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/vyocpt.png

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ldk1hx.png

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
ETzPliskin schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:10:
Dit geloof je toch niet. 2 games op rij :')

[afbeelding]

[afbeelding]
Wauw, gevalletje bad luck I guess :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vPVEQTK.jpg

23 wins verwijderd van legend :9~ De grind kan beginnen, jammer dat de win streak bonus niet meer geldt

• ETzPliskin

ETzPliskin

Beunhaas schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:33:
[...]

Idd. Twee games verder...

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ajl729.png

:+

• Kol Nedra
Deze kende ik nog niet:

nothing stops this train

• Astie
its legendary night again. Damn.....er worden toch weer vanaf turn 6 elke beurt een legendary gegooid. Tering. en dat 3 potjes achter elkaar. Ik kan er nog wel een paar counteren maar elke beurd weer. pffff.

Ff op de onderlip kauwen en we gaan weer door!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Wauw.. Geweldig om te zien dat het kan :+

En legendary night it is.. 3 stuks in 1 beurt, ben er nog steeds een beetje ondersteboven van :9

• ETzPliskin

ETzPliskin

Net tegen een Druid in de Arena, die wel erg veel spells had. Ik heb zeker 3x starfall en 3x starfire gezien. Probeer dan maar eens een board op te bouwen :/

• Astie
ETzPliskin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 00:12:
Net tegen een Druid in de Arena, die wel erg veel spells had. Ik heb zeker 3x starfall en 3x starfire gezien. Probeer dan maar eens een board op te bouwen :/
zijn natuurlijk wel dure spells. Pas vanaf turn 7/8 kunnen ze in combo ook een minion op het veld krijgen. Opbouwen van een board is dan wat lastig maar niet onmogelijk. Zeker niet als je veel 2 en 3 drops hebt

• Kol Nedra
pfff ik heb al 3 dagen achter elkaar 6x 40 gold quests :(

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:42:
pfff ik heb al 3 dagen achter elkaar 6x 40 gold quests :(
6x? ik krijg er altijd maar 1 per dag!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

astie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:44:
[...]

6x? ik krijg er altijd maar 1 per dag!
Dat klopt 3x een Daily en iedere dag mag je 1x een daily "rerollen" voor een nieuwe quest. Dus 6x een quest in totaal over 3 dagen, 40G quests reroll je altijd puur omdat de reward alleen maar hoger kan worden.

• Astie
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:46:
[...]

Dat klopt 3x een Daily en iedere dag mag je 1x een daily "rerollen" voor een nieuwe quest. Dus 6x een quest in totaal over 3 dagen, 40G quests reroll je altijd puur omdat de reward alleen maar hoger kan worden.
haha, beter? ik heb de afgelopen 4 dagen 3 40g quests gehad. Gererolled.......3x 40g :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

astie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:48:
[...]

haha, beter? ik heb de afgelopen 4 dagen 3 40g quests gehad. Gererolled.......3x 40g :)
Als je het wist vanwaar de verontwaardiging dan ? Tevens er bestaat een kans dat wil niet zeggen dat je betere krijgt maar de kans op iets hoger.

• Astie
ShadowBumble schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:52:
[...]

Als je het wist vanwaar de verontwaardiging dan ? Tevens er bestaat een kans dat wil niet zeggen dat je betere krijgt maar de kans op iets hoger.
wat wist? dat je kan rerollen?

ja ik weet niet hoe groot de kans is maar het gebeurd maar weinig dat het verbeterd naar 60 of 100g

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

astie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:55:
[...]

ja ik weet niet hoe groot de kans is maar het gebeurd maar weinig dat het verbeterd naar 60 of 100g
100g is idnerdaad vrij zeldzaam hoewel ik die wel eens gehad heb, 60 lukt me relatief regelmatig ik zeg niet elke keer maar minimaal wel 1 op de 3 dagen.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2a8izyo.png

Ik zeg prima rewards na een 6-3 arena run :-)
Eerste keer 2 legendaries en een epic in 1 booster!

[ Voor 20% gewijzigd door Bekse op 13-05-2014 09:34 ]

• Kol Nedra
1x in de 2-3 dagen heb ik meestal wel een 60g te pakken
de 100g quest heb ik 1x per week ongeveer

Lorewalker cho!!! omg badass die wil ik ook :D
Mulka,Cho en Sylvanas staat op mijn top 3 lijstje

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2014 09:12 ]

nothing stops this train

• Bekse
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:11:
1x in de 2-3 dagen heb ik meestal wel een 60g te pakken
de 100g quest heb ik 1x per week ongeveer

Lorewalker cho!!! omg badass die wil ik ook :D
Mulka,Cho en Sylvanas staat op mijn top 3 lijstje
Cho? Waarom? Heb hem al eens gedisenchanted en dat lijk ik nu weer te gaan doen :)

• CorvusGS
Bekse schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Cho? Waarom? Heb hem al eens gedisenchanted en dat lijk ik nu weer te gaan doen :)
Ik vind hem ook niet zo super goed, maar disenchanten doe ik niet. Ik heb hem in een warrior deck zitten, met voornamelijk andere minions en wapens ,dat is soms wel fun :)

• Kol Nedra
Cho is misschien niet de beste, maar voor een fun deck is het zo leuk om te spelen :)

cho is een echte fun card, leuk om samen/tegen je vriend te spelen.

nothing stops this train

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Beunhaas schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:33:
[...]

[afbeelding]

23 wins verwijderd van legend :9~ De grind kan beginnen, jammer dat de win streak bonus niet meer geldt
Netjes, welk deck speel je?

Ik ben ook bezig met ranked, maar kan maar niet kiezen tussen m'n decks. Heb een ramp druid deck, een variant op miracle rogue en een shaman control deck. An sich werken die alle 3 wel lekker, maar zou ook wel wat anders willen proberen. Heb ook nog 3500 dusts om wat leuks te craften, dus als mensen nog tips hebben :D

Ik heb deze legendaries: Thalnos, Pagle, Leeroy, Black Knight, Cairne, Sylvanas, Archmage Antonidas, Ragnaros & Ysera.

Zat te denken aan Warrior control, maar daar moet ik ook nog wel wat zooi voor craften dan.

Tesla M3LR '21

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met Thalnos, Leeroy en Antonidas moet je wel een leuk mage deck kunnen maken toch? ;)

Verwijderd

Las Vegas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Heb ook nog 3500 dusts om wat leuks te craften, dus als mensen nog tips hebben :D

Ik heb deze legendaries: Thalnos, Pagle, Leeroy, Black Knight, Cairne, Sylvanas, Archmage Antonidas & Ysera.

Zat te denken aan Warrior control, maar daar moet ik ook nog wel wat zooi voor craften dan.
mij lijkt dat je ragnaros nog mist

• Bekse
[...]

Ik ben ook bezig met ranked, maar kan maar niet kiezen tussen m'n decks. Heb een ramp druid deck, een variant op miracle rogue en een shaman control deck. An sich werken die alle 3 wel lekker, maar zou ook wel wat anders willen proberen. Heb ook nog 3500 dusts om wat leuks te craften, dus als mensen nog tips hebben :D

Ik heb deze legendaries: Thalnos, Pagle, Leeroy, Black Knight, Cairne, Sylvanas, Archmage Antonidas & Ysera.

Ik kan je Alex aanraden, top legendary!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:29:
[...]

mij lijkt dat je ragnaros nog mist
Ohja die heb ik ook nog inderdaad! Vergeten te vermelden.

Tesla M3LR '21

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
astie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:55:
[...]

huh wacht wat ? je kan rerollen op quests ? hoe dan ?

• ir_richman
Cho is cool, ja.
Veel spelers zakken helemaal weg als je die opgooit, liefst met een taunt kereltje ernaast.

Een frostbolt of arcane missles is zeker handig in de starthand. Coin kopieren kan zelfs wat opleveren, Wrath altijd fijn om te hebben, en goed als ze die voor 3 moeten spelen op jouw 0/4.
Als jij zelf value creatures opgooit en efficient kunt ruilen, wordt het bij hun steeds nijpender en moeten ze kiezen: de knife juggler killen of toch eerst de Cho? Of de Alarm-o-bot? :)

Timing is uiteraard belangrijk. Cho in beurt 3 met die 0/4 taunt, hij pingt (inefficient) en dan een senjin, of iets wat je echt wilt houden. Wat dacht je van cultmaster? Dan is ie nog even bezig, terwijl jij je bord vol gooit en zijn spells pakt of bonus kaartjes. Leuk om deckjes mee uit te denken.

Een druid die hem na lang wikken wegen swipet: dat is dikke value: jij een swipe en voor die 2 mana heb je nog van je andere minions gered waarschijnlijk. Alleen moet je zelf niet te dik in de spells zitten uiteraard. En het kan handig zijn om een DoA erbij te hebben, zodat je hem kunt activeren en zelf kunt kiezen om hem te offeren.

Ik had zelfs een keer een mage die er eerst 2 arcane missles tegenaan gooide, en toen pas een frostbolt (ipv ping en frostbolt) Da's toch grappig :) Iemand gebruikte er zelfs een keer een polymorph voor, dan heeft ie een probleem als je een beetje oploopt naar yeti, sunwalker, druid/ ragnaros/ Ysera... das 4x spijt, en je pakt later zijn dikke dude met 'zijn' polymorph om je bord control te houden.

Of een hunter die een secret speelde. Dan is de secret er wel aardig af ;)
Het zal geen dikke win streaks opleveren ranked, maar wel veel meer plezier dan 15 potjes duid tegen hunter.

Prima uitlaatklep als je een losing streak hebt en even casual wilt aanklooien.

• Kol Nedra
Ik maak mij niet druk meer met ranked ik schommel tussen 14-18 nu.
Vorige maand was het nog 9-12
Maar het liefste speel ik met mijn fundeck tegenover vrienden.

nothing stops this train

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:49
fuqua schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:39:
[...]

huh wacht wat ? je kan rerollen op que
sts ? hoe dan ?
Als je naar je quests gaat, zie je een rood kruisje boven de quests staan. Elke dag kun je één keer op zo'n kruisje klikken om een andere quest te krijgen.

• fuqua
Awsom schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Als je naar je quests gaat, zie je een rood kruisje boven de quests staan. Elke dag kun je één keer op zo'n kruisje klikken om een andere quest te krijgen.
:o the hell.. nooit opgelet. bedankt !

• Beunhaas
[...]

Ik heb deze legendaries: Thalnos, Pagle, Leeroy, Black Knight, Cairne, Sylvanas, Archmage Antonidas, Ragnaros & Ysera.

Voor warrior control mis je eigenlijk alleen Grommash en Alexstraza nog nodig als key legendaries (Geddon, Harrison Jones kunnen handig zijn maar zeker niet een must). Daarbij heb je wel een handjevol epics nodig (2x Shield Slam, Gorehowl, Brawl).

Warrior control doet het echter niet zo goed tegen Miracle rogue, wat nu heel populair is op de ladder. De vraag is of je al je dust wilt uitgeven om vervolgens tegen veel miracle rogues te spelen.
Het deck met de meest favoriete matchups om te spelen nu is na mijn mening shaman, aangezien hun grootste counter (hunter) op dit moment bijna niet gespeeld wordt op de ladder.

Is handlock niks? Het is wat nieuws, en doet het niet heel slecht tegen de meeste decks die op dit moment gespeeld worden :) Hunter is vaak wel een instant loss, is echt NIET grappig hoe slecht handlock is tegen hunter ;(

Ik weet niet hoeveel giants je al hebt, je hebt wel 2x mountain en 2x molten nodig. Legendaries zoals Alex of Jaraxxus kunnen goed zijn maar zijn zeker geen must.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Beunhaas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Voor warrior control mis je eigenlijk alleen Grommash en Alexstraza nog nodig als key legendaries (Geddon, Harrison Jones kunnen handig zijn maar zeker niet een must). Daarbij heb je wel een handjevol epics nodig (2x Shield Slam, Gorehowl, Brawl).

Warrior control doet het echter niet zo goed tegen Miracle rogue, wat nu heel populair is op de ladder. De vraag is of je al je dust wilt uitgeven om vervolgens tegen veel miracle rogues te spelen.
Het deck met de meest favoriete matchups om te spelen nu is na mijn mening shaman, aangezien hun grootste counter (hunter) op dit moment bijna niet gespeeld wordt op de ladder.

Is handlock niks? Het is wat nieuws, en doet het niet heel slecht tegen de meeste decks die op dit moment gespeeld worden :) Hunter is vaak wel een instant loss, is echt NIET grappig hoe slecht handlock is tegen hunter ;(

Ik weet niet hoeveel giants je al hebt, je hebt wel 2x mountain en 2x molten nodig. Legendaries zoals Alex of Jaraxxus kunnen goed zijn maar zijn zeker geen must.
Handlock heb ik geen ervaring mee. Heb 2 mountains en 1 molten volgens mij, maar die kan ik altijd craften. Wellicht maar eens testen dan :)

Tesla M3LR '21

• Beunhaas
Echt een leuk deck :) Wel lastig om goed te spelen (ook al lijkt het niet zo), mulligan is heel belangrijk.

http://hearthstoneplayers.com/guide-handlock-dkmr/
Dit is een goede guide voor handlock (in dat deck gebruiken ze wel alex en jaraxxus).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Shaman werkt wel lekker ja, dat speel ik nu ook redelijk vaak. Is momenteel mijn deck dat het meest stabiel werkt, alhoewel face warrior op low ranks ook wel lekker snel grinden is :P

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mauz1978 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:35:
Pfff... ik kom maar niet voorbij rank 5... Dan zie je constant 1 klasse, dan wijzig je je build, en zie je constant een andere klasse, waardoor je weer gaat wijzigen... dan een andere klasse spelen, kom je precies die build tegen die jouw klasse owned... dan weer terug, en zo blijf je een beetje in een vicieuze cirkel...
Redelijk herkenbaar. Ik hang ook op rank 5. Gister losing streak en teruggevallen naar 6.
Ik gebruik het 'free to play' deck van Trump. Gewoon om te kijken of ik kan wat hij kan.

Helaas weet ik dat het zo'n 170 wins kost om er te komen en ik ben pas op 60. Het laatste stuk is echt een enorme grind. Maar ik ga niet switchen van decks. Da's alleen maar frustrerend. Soms switch ik voor een quest naar Tempo deck of een f2p Mage deck, ook van Trump.

De decks zijn hier te vinden: https://sites.google.com/...ks/freetoplay#freewarlock

Dividend for Starters

• Astie
Beunhaas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:28:
Echt een leuk deck :) Wel lastig om goed te spelen (ook al lijkt het niet zo), mulligan is heel belangrijk.

http://hearthstoneplayers.com/guide-handlock-dkmr/
Dit is een goede guide voor handlock (in dat deck gebruiken ze wel alex en jaraxxus).
ik ben zowel de warlock als de shaman versie van deze handlock decks veel tegengekomen rond rang 12/11. ik moet zeggen dat ik tegen deze decks juist weinig moeite heb gehad. Vaak was ik al klaar voor ze met iets groots konden beginnen.
Wel irritant als ze 2 ancient watchers en een sunfury protector opgooien bij 6 mana.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 14:04

Meneer iCy

swarma

Awsom schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Thanks nooit geweten (ook niet verdiept in dit topic)

Ik speel zelf het spel af en toe, maar vind het nu erg leuk om te spelen. Helemaal nu ik met Priest een aardige deck heb. Ik wijk wel erg af wat er op http://hearthstoneplayers.com/, maar goed ik speel ook voor de fun.

Essentie van mijn deck:
- Ik heb card draw door middel van heal
- 2x Minion wat scaled op heal icm double + heal/draw card
- 2x Minion wat scaled op draw cards
- Misbruik van de enemy kaarten deck door middel van spells.

Weet de kaartnamen niet uit mijn hoofd.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• fuqua
wat kun je doen tegen een control deck (en als ik het goed begrijp is een control deck dus de strategie om zoveel mogelijk kaarten te houen op het veld?)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

fuqua schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:11:
wat kun je doen tegen een control deck (en als ik het goed begrijp is een control deck dus de strategie om zoveel mogelijk kaarten te houen op het veld?)
Een control deck is een deck dat probeert board control te houden. Dus zorgen dat jij de tegenstander pijn kan doen, maar hij eigenlijk niets terug kan doen, behalve met kaarten uit zijn hand.

Wat je ertegen kunt doen? Nouja, je kan iemand omver rushen. Veel control decks zijn wat trager en als jij het initiatief neemt kun jij traden op JOUW voorwaarden (bijv. gunstige trades doen met kaarten als abusive sergeant etc.) . Verder zou je kaarten als black knight (anti-taunt), silences of removal (polymorph, hex) kunnen spelen om de grote threats die hij neerlegt weg te krijgen.

• fuqua
Vicarious schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Een control deck is een deck dat probeert board control te houden. Dus zorgen dat jij de tegenstander pijn kan doen, maar hij eigenlijk niets terug kan doen, behalve met kaarten uit zijn hand.

Wat je ertegen kunt doen? Nouja, je kan iemand omver rushen. Veel control decks zijn wat trager en als jij het initiatief neemt kun jij traden op JOUW voorwaarden (bijv. gunstige trades doen met kaarten als abusive sergeant etc.) . Verder zou je kaarten als black knight (anti-taunt), silences of removal (polymorph, hex) kunnen spelen om de grote threats die hij neerlegt weg te krijgen.
dus een goede murloc rush deck met warlock should do the trick ? (btw waarom is warlock goed in rushen, tenminste ik vang altijd op dat hunter en warlock altijd mee word gerushed, van een hunter snap ik het nog omdat beasts en hunter bij elkaar horen zeg maar, maar hoe is de warlock goed in rushen)?.

[ Voor 6% gewijzigd door fuqua op 13-05-2014 16:26 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

fuqua schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:25:
[...]

dus een goede murloc rush deck met warlock should do the trick ? (btw waarom is warlock goed in rushen, tenminste ik vang altijd op dat hunter en warlock altijd mee word gerushed.
Een rushdeck raakt gauw zonder kaarten omdat je er maar 1 per beurt drawt en er 2 of 3 per beurt wil spelen. Zodra de tegenstander dan een board clear speelt (consecration etc.) heb je niks meer in je hand en de kaarten die je trekt zijn slappe minions. Zit je met je 8 mana en draw je een bluegill warrior ;)

Warlock kan daaromheen door met zijn hero power kaartjes te trekken. Hunter kan kaartjes trekken mbv de Unleash The Hound + Starving Buzzard combo.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 13-05-2014 16:28 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:25:
[...]

dus een goede murloc rush deck met warlock should do the trick ? (btw waarom is warlock goed in rushen, tenminste ik vang altijd op dat hunter en warlock altijd mee word gerushed.
Zou kunnen werken ja.
Warlock is gunstig om mee te rushen omdat je door de hero-abiltly 2 X draw hebt per beurt. Dus kun je minions spammen (low costs) en toch je hand gevuld houden, voor extra druk op je tegenstander.

Rushdecks zonder draw (Hunter heeft Unleash in combinatie met Buzzard) raken snel uitgeblust omdat je je hand op beurt 4/5 al hebt leeggespeeld, waarna control decks pas grote dingen gaan neerleggen. Dan leg je het af.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/cardgenhs/t/ElthaEt5.png

nothing stops this train

• Beunhaas
Ik denk dat er OP combo's met die kaart te bedenken zijn :P

Wat een achtbaan met ranked vandaag. Van 5 afgezakt naar 7 met eerst wat handlock, toen hunter en zoo. Vervolgens weer in een keer van 7 naar 5 geklommen met shaman.

Toch maar bij shaman blijven vandaag :) Zelfs twee hunters op rij verslagen!

• SeamusXanthus
Leuk met (o.a) Gurubashi, Lightwell, Acolyte of Pain, coinen met Northshire cleric :)

• ETzPliskin

ETzPliskin

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/33eocqg.png

Eindelijk! :D

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Hahaha..

Ik speelde net tegen een priest die de 3-5 minion had met 'your healing cards and abilities now deal damage instead' en hij verdubbelt z'n health en healt zichzelf.

Volgende beurt healt hij weer zichzelf en speelt hij nog een creature.
Volgende beurt loopt hij in mijn explosive trap, healt hij zichzelf, speelt hij 'heal 4 health to all minions' en speelt hij de kaart 'equal the attack of this minion to its health'... Haha.. Heeft hij er een 4-4 van gemaakt, zijn eigen board gecleared en zichzelf al 6 damage gedaan..
Daarna geeft hij zijn minion +2/+2 en taunt met mijn hauntmaster en doet hij 'destroy minion with 5 attack or more' op zijn eigen minion..

Ik schaam me best wel om te zeggen dat ik heb verloren.. Ik merk wel dat hunter niet echt mijn class is..

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 13-05-2014 18:13 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kol Nedra
soms haat ik dit spel zo erg he, krijg mijn kaarten niet in de goede volgorde
soms is prima, maar heb nu 6 games in a row dat he tnergens op slaat

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2014 19:42 ]

nothing stops this train

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

SkyStreaker

Move on up!

Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:38:
soms haat ik dit spel zo erg he, krijg mijn kaarten niet in de goede volgorde
soms is prima, maar heb nu 6 games in a row dat he tnergens op slaat
Herkenbaar. Dan gaat het lekker enzo, winning streak. En dan ineens klets, ster weg... nog 1 keer, nog 1 keer... Maar, je komt weer terug he? XD

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Voor wie interesse heeft deze game op pro niveau te spelen en/of een stapel hardware wil winnen kan ook nog meedoen aan de LowLandLions qualifiers, de eerste is nu bezig en er zijn nog 3 en dan nog een finale.

Meer info kun je na de link vinden.
http://lowlandlions.com/n...eerste-hearthstone-speler

• DarthDavy
Heh, is Murlock rush nu opnieuw een deck?

Paar keer tegen gespeeld op de ladder net. Het is gelukkig geen match-up voor mijn tempo rogue en F2P midrange shaman.

Kan me eigenlijk ook moeilijk voorstellen dat het snel genoeg is voor miracle rogue of verkijk ik mij daar op?

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59

Mauz1978

Console War Veteran

Beunhaas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:28:
[...]

Ik denk dat er OP combo's met die kaart te bedenken zijn :P

Wat een achtbaan met ranked vandaag. Van 5 afgezakt naar 7 met eerst wat handlock, toen hunter en zoo. Vervolgens weer in een keer van 7 naar 5 geklommen met shaman.

Toch maar bij shaman blijven vandaag :) Zelfs twee hunters op rij verslagen!
Ik heb precies hetzelfde... dan zit ik weer decks te bekijken etc. Ik ben van mening dat je eigenlijk bij 1 klasse moet blijven en just sit it out tot legend... maar daar heb ik niet het geduld voor. Ik blijf bij de klasse, tot ik verlies , en weer verlies, dan verander ik van klasse... zoals ik eerder zei: een vicieuze circkel... maar ik geef nog niet op ;)...

Something under the bed is drooling

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iucyjCv.jpg

hihi zie wat er op het bord is+mijn hand :D

nothing stops this train

• Beunhaas
DarthDavy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:13:
Heh, is Murlock rush nu opnieuw een deck?

Paar keer tegen gespeeld op de ladder net. Het is gelukkig geen match-up voor mijn tempo rogue en F2P midrange shaman.

Kan me eigenlijk ook moeilijk voorstellen dat het snel genoeg is voor miracle rogue of verkijk ik mij daar op?
Murloc is na mijn idee te risky om te spelen. Met de goede kaarten kun je van elk deck winnen. Ik denk dat miracle rogue best veel antwoorden heeft op murlocs.

@Mauz: het moet natuurlijk wel leuk blijven :) Als een deck begint te vervelen of als je het idee hebt dat je veel counters tegen komt is switchen geen slecht idee.

Het is n hele klus om naar legendary te komen, dus een beetje afwisseling is soms wel goed: zoals bij elke loss of 2 losses switchen van deck.
Erg frustrerend is het als je na een erg lang potje uiteindelijk wint, en het potje erna kansloos verliest op turn 6 tegen bijv. Zoo :( Alle moeite van de vorige game voor niks.

Verwijderd

Ah crap... het paladin deck dat ik vorig en dit seizoen gebruik om sub rank 5 te komen staat nu in de spotlight op Hearthpwn (een deck dat er zeer sterk op lijkt iig), daar gaat m'n ranking :(
De kracht ervan was dat niemand het deck kende en er niet gemakkelijk op kon anticiperen

• Beunhaas
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:10:
Ah crap... het paladin deck dat ik vorig en dit seizoen gebruik om sub rank 5 te komen staat nu in de spotlight op Hearthpwn (een deck dat er zeer sterk op lijkt iig), daar gaat m'n ranking :(
De kracht ervan was dat niemand het deck kende en er niet gemakkelijk op kon anticiperen
Ben benieuwd hoe populair paladin gaat worden, zou iig leuk zijn ze wat vaker te zien in ranked.

Heb een paar keer tegen zo'n soort gelijk deck gespeeld, kan me herinneren dat t erg lange potjes waren (tegen mijn control warrior).

Is hunter een erg harde counter tegen dit deck? Of wat zijn de andere counters?

Terwijl ik dit typ moet ik nu weer met mijn warrior tegen een paladin :) Wish me luck!

Verwijderd

Hunter is lastig omdat je je hero power niet kunt gebruiken
Aggro is verder geen probleem door goede AoE en healing, alleen Murloc kan lastig zijn
Van meeste control decks win ik wel, doordat dit deck erg goed gebruik maakt van strategie en ervaring
Wel heb ik wat problemen met dat mage deck dat je critters negeert met freezes en secrets en je met direct damage af maakt, maar die kom ik op de lagere ranks niet meer tegen
Ten slotte blijft control warrior altijd lastig

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 23:47 ]

• Beunhaas
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:44:
Hunter is lastig omdat je je hero power niet kunt gebruiken
Aggro is verder geen probleem door goede AoE en healing, alleen Murloc kan lastig zijn
Van meeste control decks win ik wel, doordat dit deck erg goed gebruik maakt van strategie en ervaring
Wel heb ik wat problemen met dat mage deck dat je critters negeert met freezes en secrets en je met direct damage af maakt, maar die kom ik op de lagere ranks niet meer tegen
Hmm oke, klinkt als een deck met veel potentie :) Lijkt me een erg leuk deck om te spelen in ieder geval, misschien dat ik Tirion ga craften en het ook ga proberen.

Dat mage deck was vooral een erg grote counter tegen midrange hunter volgens mij, maar omdat die (bijna) helemaal weg is zul je mage ook wel niet zoveel meer zien (iig die variant).

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Had net 2x op een rij in de arena op turn 5 a 6 een 28/28 minion, hihi.
Enemy had geen silence of een taunt, dus nagenoeg dood en de 2e keer was hij dood bij turn 6. Ze vergeten Lightspawn vaak direct damage te doen wanneer ik hem klaar heb gezet. Eerste potje had ik de enemy dood bij turn 6, maar op 2 leven gezet bij turn 5.

Wat blijft Divine Spirit + Power Word erg goed op Lightspawn. 3e potje in de arena zeer ongunstig geloot met de kaarten.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 14-05-2014 00:07 ]

• Astie
iCy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 00:05:
Had net 2x op een rij in de arena op turn 5 a 6 een 28/28 minion, hihi.
Enemy had geen silence of een taunt, dus nagenoeg dood en de 2e keer was hij dood bij turn 6. Ze vergeten Lightspawn vaak direct damage te doen wanneer ik hem klaar heb gezet. Eerste potje had ik de enemy dood bij turn 6, maar op 2 leven gezet bij turn 5.

Wat blijft Divine Spirit + Power Word erg goed op Lightspawn. 3e potje in de arena zeer ongunstig geloot met de kaarten.
Als er een Lightspawn wordt gegooid krijg ik altijd jeuk. Die moet zsm dood omdat ik al te vaak heb gezien dat het een reus wordt.

Wel mooie combo maar je gebruikt al je mana in de eerste beurten op één minion. Ik kan me nu al meerdere 5- mana kaarten bedenken die hem direct finishen.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

astie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:58:
[...]

Als er een Lightspawn wordt gegooid krijg ik altijd jeuk. Die moet zsm dood omdat ik al te vaak heb gezien dat het een reus wordt.

Wel mooie combo maar je gebruikt al je mana in de eerste beurten op één minion. Ik kan me nu al meerdere 5- mana kaarten bedenken die hem direct finishen.
Klopt, maar soms moet je ook een beetje risico durven te nemen :-) Helemaal als je nog een tweede lightspawn in je hand hebt liggen ;-). Ja, ik had zo goed als geen minon op de tafel tot beurt 4 en heb alle 3 de potjes firstpick, dus de enemy heeft 4 mana op dat moment ;) Maar, ondanks dat zijn er nog genoeg 4 of lager mana kaarten die hem relatief onschadelijk kunnen maken.

Heb in the arena 3x Lightspawn en 3x Divine Spirit geloot.

En inderdaad, als ik een lightspawn bij de enemy zie dan moet die inderdaad zsm gesilenced/doodgemaakt worden, of in ieder geval een flinke scheut damage :-) Net zoals die andere minion die +1/+1 krijgt bij elk gespeelde kaart.

[ Voor 33% gewijzigd door Meneer iCy op 14-05-2014 08:30 ]

• DarthDavy
iCy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:24:
[...]

Klopt, maar soms moet je ook een beetje risico durven te nemen :-) Helemaal als je nog een tweede lightspawn in je hand hebt liggen ;-). Ja, ik had zo goed als geen minon op de tafel tot beurt 4 en heb alle 3 de potjes firstpick, dus de enemy heeft 4 mana op dat moment ;) Maar, ondanks dat zijn er nog genoeg 4 of lager mana kaarten die hem relatief onschadelijk kunnen maken.
Sorry hoor, maar als je tegen mij tot beurt 4 geen minion op tafel legt in arena, dan ben je zo goed als dood (of ik moet een hele slechte draw hebben). ;)

Het lijkt me dat je ofwel tegen hele slechte tegenstanders gespeeld hebt ofwel hebben ze een hele slechte draw. Maar het lijkt me het eerste te zijn: tegenstanders die niets doet tot beurt 4 en je hebt geen antwoord op een lightspawn. Sorry hoor, maar dat verkoop je nooit tegen iemand die een beetje Arena kan spelen.

Lightspawn/Divine Spirit is een hele leuke combo daar niet van. Maar er zijn voldoende kaarten die deze combo makkelijk 2-for-1 spelen. Als ik die speel, dan wil ik zeker zijn (of zo goed als zeker) dat mijn tegenstander geen counter heeft (door de counters uit zijn hand te lokken). Want Lightspawn/Divine Spirit en iedere silence/harde removal en je kan de rest van de game een uphill battle beginnen vechten.

Veel te veel risico naar mijn goesting. Je moet de combo al hebben (zelfs met 2 keer 3x de kaart zal je hem meer niet hebben dan wel), plus er zijn teveel kaarten die hem te makkelijk counteren.

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heeft iedereen alle legendary's tegenwoordig? Ik heb vandaag King Crush, Cairne en Archmage Antonidas gezien op 3 games...

• Astie
ETzPliskin schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:21:
Heeft iedereen alle legendary's tegenwoordig? Ik heb vandaag King Crush, Cairne en Archmage Antonidas gezien op 3 games...
Ja je ziet er wel steeds meer maar je ziet ook een hoop mensen die niet weten wanneer en hoe je ze speelt.
Zelf heb ik er 2 maar gebruik er maar 1.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nee bij lange na niet zelfs mijn huidige lijstje is als volgt :

- Ragnaros
- King Mukla
- Ysera
- Cenarius
- Al'Akir
- Bloodmage Thalos
- Leeroy Jenkings

Hoog op mijn lijstje staan voornamelijk nog :

- Carne Bloodhoof
- Alexstraza
- The Black Knight

De rest bungelt daar onder in niet willekeurige volgorde.

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:43
Zelf heb ik nog geen enkele Legendary helaas. Speel het spel nu een kleine drie weken. Denk dat ik nu een pack of 10 heb geopend. Ga het spel wel al steeds meer snappen. Ben nu vooral alle Hero's aan het testen. meeste heb ik gespeeld met Hunter. Warlock & Mage. Maar ook met druid en paladin om de quests te halen.
Denk wel dat ik binnenkort wat packs ga kopen. Vermaak me prima met dit spel en vind het niet erg om daar de ontwikkelaar iets voor terug te betalen. Maar geen 40 Packs. Denk dat ik het op de bundel van 8,99 houd.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:10:
Ben zelf ook bezig met m'n eigen Paladindeck op de ladder. Gaat erg goed, met slechts een paar losses nu op rank 12 + 2 sterren.
Heb mn oude controldeck met grote minions en Rag etc (heb Tyrion nog niet) omgegooid voor iets meer rush/midgame. Zelfs een paar class-specific kaarten eruit gegooid die ik normaal blind erin stopte. Nu heb ik maar 1 peacekeeper en geen equalities meer bijv.

Gister wel een loss tegen een mage, maar ik ben eigenlijk verder nooit kansloos en als ik verlies is het erg close, bijv tegen zoo. Maar daar win ik gelukkig ook het meerendeel van.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24
schuldig :+

inmiddels ook alle normale kaarten 2 keer :o

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/Hearthstone_Screenshot_512014202939_zps448f76f5.png

[ Voor 28% gewijzigd door Wognummer op 14-05-2014 12:12 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Wognummer schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:09:
[...]

[afbeelding]
Gz, dus je hebt nu alle kaarten/legendaries :) De 100g beloning valt me dan wel tegen hehe :P

• Wognummer
ik had deze al een week geleden ofzo :) en ja de reward valt heel erg tege n :P mara sinds gister ook de laatste snaketrap die ik nog moest ;)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoeveel geld heb je er dan aan uitgegeven als ik vragen mag?

Tesla M3LR '21

• Wognummer
teveel :p zie ergens eerder in deze reeks

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wognummer schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:22:
teveel :p zie ergens eerder in deze reeks
Hehe, I don't judge. Heb ook al wel iets van 5x die 40 packs gekocht.

Tis een hobby, en ik heb het geld, dus dan vind ik het niet zo erg om er geld aan te spenderen :P En pakjes openen is gewoon te leuk :$

Tesla M3LR '21

• Kol Nedra
Ik heb 1x 20 packs gekocht.... Zonde van mijn geld.
Als ik nu packs unlock via arena of voor 100g krijg ik zelden een kaart bij aangezien ik alle common en rare kaarten al heb

nothing stops this train

• Wognummer
Las Vegas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:23:
[...]

Hehe, I don't judge. Heb ook al wel iets van 5x die 40 packs gekocht.

Tis een hobby, en ik heb het geld, dus dan vind ik het niet zo erg om er geld aan te spenderen :P En pakjes openen is gewoon te leuk :$
eens haha maar nu alleen nog af en toe aan een arena run als ik zin heb :)

• Astie
Wognummer schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:09:
[...]

[afbeelding]
Ieder zijn ding maar ik unlock kaarten liever via packs die ik verdien. Als ik dan een nieuwe goede kaart erbij heb ga ik gelijk kijken of hij in mijn deck past. Dat vind ik eigenlijk veel leuker dan 40 packs tegelijk kopen ookal heb ik daar wel aan gedacht om dat ook te doen.
Pagina: 1 ... 89 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]