oke, dat ga ik niet doen, hekel aan als mensen dat soort dingen spammen
Dit meen je niet ? Ik balen dat ik geen gamer.nl account heb...
Dat heeft niks te maken met al een key hebben voor zover ik zie. Denk niet dat hij er al 1 heeft. Als dat wel zo is heeft hij er nooit iets over gezegd van wat ik in zijn posts zie.Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:38:
[...]
vziw = voor zover ik weet.
Maar ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht er laatst een post over gelezen te hebben, moment
Dit is de post die ik bedoelde maar daar staat niet concreet in dat hij al een key heeft ja of nee.
Best wel bijzonder dat gamer.nl nog steeds keys uitdeelt of zijn ze al op? Kan ik denk ik niet zien, bij mij staat de key erbij namelijk.
Bedankt voor de Gamer.nl tip, had ook nog een oud account en nu een key!
ik ga spelen, laters!
39
Ze zulen er wel een paar honderd gehad hebben en ja, als je het werkelijk fatsoenlijk doet dat je al een week of meer bij hun moet zijn dan loopt het niet zo snel, niet als die PC gamer taferelen waar mensen met 5-15 keys wegwandelen omdat ze maar met verschillende steam accounts inloggen.Nostordici schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:41:
Best wel bijzonder dat gamer.nl nog steeds keys uitdeelt of zijn ze al op? Kan ik denk ik niet zien, bij mij staat de key erbij namelijk.
Verwijderd
Hahah ik ook, was vol verbazing dat op al me mail adressen er geen 1 acc wasTwylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:43:
Ik heb echt op het hele internet zowat wel een account maar op gamer.nl nou net weer nietbalen
ja echt heTwylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:43:
Ik heb echt op het hele internet zowat wel een account maar op gamer.nl nou net weer nietbalen

Iedereen van harte gefeliciteerd!! Maar kan mezelf wel voor de kop slaan !

Dit spel is weer eens wat anders, maar heel leuk
ohwwwww had ik maar een gamer.nl account! lol naja zat toch op werk dus zal er wel buiten gevallen zijn als ik nu probeerde.
En het wachten gaat door
En het wachten gaat door

So.. That was easy... Beta-key via gamer.nl
Mocht ik er nog eentje scoren via opt-in o.i.d. dan verloot ik hem hier wel
Mocht ik er nog eentje scoren via opt-in o.i.d. dan verloot ik hem hier wel
-
Ik ben er weer, er zijn meer mensen die keys weg kunnen geven heb ik begrepen?
count me in!
count me in!
Ik had ook nog een account bij gamer.nl . Jarenlang fanatiek geweest daar en op Insidegamer. Toen besloten me maar alleen met Insidegamer bezig te houden (vrijwel hetzelfde nieuws, betere layout imo en scheelde dus tijd).
Maar nu dus toch profijt van die oude login
Ik probeer nu te installeren, maar je kan heartstone alleen op C installeren? Wat is dat voor pre-oorlogse setting?? Bij custom settings kan ik alleen 'English' kiezen
Ik probeer nu te installeren, maar je kan heartstone alleen op C installeren? Wat is dat voor pre-oorlogse setting?? Bij custom settings kan ik alleen 'English' kiezen
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Welkom in een Beta, daarnaast was het voor mij wel mogelijk een drive te kiezen.. Taal weet ik zo niet meer..Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:06:
Ik had ook nog een account bij gamer.nl . Jarenlang fanatiek geweest daar en op Insidegamer. Toen besloten me maar alleen met Insidegamer bezig te houden (vrijwel hetzelfde nieuws, betere layout imo en scheelde dus tijd).
[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 10-09-2013 19:11 ]
I'm an Ironman!
En als je voor custom kiest, bij het language scherm next en op het volgende scherm de locatie wijzigt helpt niet?Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:06:
-
Niet te vreden? Key aan mijHierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:06:
EDIT: Nu begin ik wel jelly te worden hoor, ineens al die mensen met een key... Zelfs Mooyal heeft er 1 te pakken gekregen

[ Voor 9% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 19:14 ]
Mensen, als iemand een betakey overheeft, ik zou er heel graag eentje willen. 
Ik heb geen gamer.nl account.
Ik heb geen gamer.nl account.
[ Voor 18% gewijzigd door Stravincy op 10-09-2013 19:14 ]
Hmm, ben even weg, Als ik straks nog niks van Zeror heb gehoord kan ik mijn extra key wel verloten.. BRB
I'm an Ironman!
Ik vind dit nu niet echt een BETA ding. Dit kan echt met 3 regels code wel veranderd worden lijkt me.Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:09:
[...]
Welkom in een Beta, daarnaast was het voor mij wel mogelijk een drive te kiezen.. Taal weet ik zo niet meer..
Ik had me er bij neergelegd dat het niet kon, maar na jullie reacties toch maar gecancelled en nu opnieuw geprobeerd, krijg nu wel een extra scherm (uhhh okay, dus toch beta foutje :-/)
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Die arme ziel, misschien hard aan het werk nu ...Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:14:
Als ik straks nog niks van Zeror heb gehoord kan ik mijn extra key wel verloten.. BRB
Damn had ook ooit een oude account. Werkt schijnbaar niet meer..... Helaas had echt graag willen spelen.
Helaas, kon ik er geen krijgen via gamer.nl
Ik houd mij zeer aanbevolen als iemand nog een key over heeft. Ik kan zelfs 50m geven in diablo 3 als extraatje
Ik heb hier zooo lang naar uitgekeken!
Groet!
Ik houd mij zeer aanbevolen als iemand nog een key over heeft. Ik kan zelfs 50m geven in diablo 3 als extraatje
Groet!
Voor zij die toch willen proberen via fb
Hi all! Just wanted to let you know that at 11AM PDT (45 minutes from the time of this posting) we'll be opening up the messaging again to allow for Hearthstone Beta key requests. The first ten to respond will score keys!
On a side note, we again wanted to thank you for participating! We understand that not everyone has been able to see the re-enabled message button (below the banner up above) which is why we've been trying to leave it open a bit longer at those times when we're accepting requests. Good luck everyone
Geen keys kopen! Dat is oneerlijk t.o.v. mij, hahahahahBaelrog schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:27:
Helaas, kon ik er geen krijgen via gamer.nl
Ik houd mij zeer aanbevolen als iemand nog een key over heeft. Ik kan zelfs 50m geven in diablo 3 als extraatjeIk heb hier zooo lang naar uitgekeken!
Groet!
EDIT: Sorry voor double

[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 19:29 ]
pfff eerste tien, ammehoela, ik ga naar de Eazy voor een wokmaaltijd en check daarna wel weer eens wanhopig mijn Hotmail of zo ...
Nondeju. Zit ik na mijn werk de laatste aflevering van Game of Thrones te kijken (blijft een geniale serie) mis ik dit heel Gamer.nl gebeuren. Nu zijn de keys weg
Wordt weer streams kijken.
ja zelfs ikke 😆DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:13:
[...]
Niet te vreden? Key aan mij
EDIT: Nu begin ik wel jelly te worden hoor, ineens al die mensen met een key... Zelfs Mooyal heeft er 1 te pakken gekregen
nothing stops this train
Voeg me toe Howl#1691
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Hahahahah, kon het niet laten omdat jij ook al zo lang aan het zoeken was

Haha ik word gek! geef zelfs 75m als ik hem binnen 10 min kan krijgenDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:28:
[...]
Geen keys kopen! Dat is oneerlijk t.o.v. mij, hahahahah
EDIT: Sorry voor double
Odysseus#2130 Diablo 3
En ook ik ben de gelukkige dankzij scorpie. In irc channel gespammed of iemand gamer.nl accountje had...en dat werkte
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
weet je wat het ergste nu is? Ik zit nu in buitenland en ben pas zaterdag avond thuisDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:31:
[...]
Hahahahah, kon het niet laten omdat jij ook al zo lang aan het zoeken was
dus ik moet toch nog wachten voordat ik ermee aan de slag kan

nothing stops this train
Whoa!
Net weer misgelopen bij een twitch stream 578 deelnemers 3 keys...
Net weer misgelopen bij een twitch stream 578 deelnemers 3 keys...
Geef mij de key maar, er zijn mensen die vinden dat jij een key verdient, omdat je er al zolang, zo actief naar opzoek bent en dat klopt dus ook. Dus die mensen geven jou dan wel een key en ik kan ook vooruitKol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:33:
[...]
weet je wat het ergste nu is? Ik zit nu in buitenland en ben pas zaterdag avond thuis![]()
dus ik moet toch nog wachten voordat ik ermee aan de slag kan
heb hem al geactiveerd, was een heel gedoe met mijn telefoon en wifi van hotel, maar het is gelukt 😊DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:34:
[...]
Geef mij de key maar, er zijn mensen die vinden dat jij een key verdient, omdat je er al zolang, zo actief naar opzoek bent en dat klopt dus ook. Dus die mensen geven jou dan wel een key en ik kan ook vooruit
nothing stops this train
Hoezo kan ik niet inloggen met nieuwe account bij gamer.nl :(((
Maakt niet uit. De keys zijn toch al weg.Baelrog schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:36:
Hoezo kan ik niet inloggen met nieuwe account bij gamer.nl :(((
*kuch* scorpie, zonder underscorePedr0 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:33:
En ook ik ben de gelukkige dankzij scorpie_. In irc channel gespammed of iemand gamer.nl accountje had...en dat werkte
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Kon altijd proberen natuurlijkKol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:36:
[...]
heb hem al geactiveerd, was een heel gedoe met mijn telefoon en wifi van hotel, maar het is gelukt 😊

Awww helaas pindakaasRemmetje schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:36:
[...]
Maakt niet uit. De keys zijn toch al weg.
Damn wel irritant hoor, al die chars unlocken, ik wil spelen met mn deck haha
Moet zelfs nog naar lvl 10 lvlen hehe, anders mis je de basiskaarten. Wat een gedoe
[ Voor 10% gewijzigd door Nostordici op 10-09-2013 19:47 ]
Arrggh maak me niet gek, al erg genoeg dat ik maanden wacht op een beta, en hij onder mijn neus wegglipt ;((
My god ik ben, net als velen I guess, als sinds dag 1 van de beta met van alles bezig...en nu net terug van werk lees ik dit allemaal.
Mocht er iemand nog een key over hebben houd ik me zeer aangeraden
!!!!!!
Nu even eten, maar ben naarstig op zoek en bij een verloting ben ik van de partij!
Mocht er iemand nog een key over hebben houd ik me zeer aangeraden
Nu even eten, maar ben naarstig op zoek en bij een verloting ben ik van de partij!
[ Voor 16% gewijzigd door RDDD op 10-09-2013 19:58 ]
Dat was vriendelijk bedoeld hoor, ik wilde er niemand mee tegen de haren in strijken. Sterker nog, ik ben zelf ook nog op zoek naar een key, maar omdat ik hier pas anderhalve nuttige post heb geplaatst vond ik het niet fair om er eentje voor mezelf te vragen.DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:34:
[...]
Geef mij de key maar, er zijn mensen die vinden dat jij een key verdient, omdat je er al zolang, zo actief naar opzoek bent en dat klopt dus ook. Dus die mensen geven jou dan wel een key en ik kan ook vooruit

Je begrijpt me verkeerd, ik was het met je eensmbhoek schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:51:
[...]
Dat was vriendelijk bedoeld hoor, ik wilde er niemand mee tegen de haren in strijken. Sterker nog, ik ben zelf ook nog op zoek naar een key, maar omdat ik hier pas anderhalve nuttige post heb geplaatst vond ik het niet fair om er eentje voor mezelf te vragen.
Hij werd zelfs wanhopig van de facebook acties, net als meerdere van ons natuurlijk maar inderdaad, hij was er ook al een hele tijd mee bezig
Maar Mooyal was actief op tweakers bezig, jij bent er 1 dag
So heey, zelf spelen is toch hele andere koek. Verlies alles
Nou heb met de contest op facebook mee gedaan! We zullen zien!
echt een hele minuut om de minuut gerefreshed (toch maar), net de laatste 2 keer refresh een vlieg op mijn hand (en ik die zo gek word van die muggen), toch wat trager dan verwacht nu.... gah! xD
Verwijderd
ok... ik heb op facebook redelijk snel gereageerd... zijnde binnen de seconde... de eerste 10 krijgen een key. Duimen jongens
Ik heb op 6 sec. gereageerd. Maar heb er nog een paar messages achteraan gestuurd omdat dit vaket heeft geholpen bij mensen 
DUIMEN!! xd
DUIMEN!! xd
Berichten knop deed het weer eens niet, maar gelukkig had ik mijn bericht al in message xenter getyped.
Fingers crossed!!!
Fingers crossed!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Eerbeer op 10-09-2013 20:04 ]
Helaas, morgen weer een ronde ...The daily batch of keys has been awarded! Congratulations to those who scored keys this round, and good luck to those who have yet to get a key - we have more keys to give out in the days ahead!
Thanks again everyone, we'll be sure to post an update with when to expect the next batch later.
PFFF, weer geen key. Nu wachten tot awesom-o hier zijn key komt uitdelen en daarop hopen. Daarna voetbal kijken en hopen dat Nederland het beter doet dan mijn geluk met keys krijgen xD
koekeroe, check pm
Overwatch profile awesomo#2162
Dan ben ik voetbal kijken, have fun met je key
Pheace schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:18:
[...]
AaaghhhhhhhhH!!! Meesterlijk, werkelijk dank!
Aardig wat mensen bijgekomen vandaag, add me als je een keer wilt spelen: awesomo#2162
Check jij je PM dan ook maar
Ben ik in ieder geval van me dubbele key af
I'm an Ironman!
Aardig wat mensen met een key. Gratz all
Ik ga maar verder schrapen

[ Voor 3% gewijzigd door Cryostorm op 10-09-2013 20:21 ]
Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]

Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]

Aan de ene kant gun je het mensen, aan de andere kant word je gefrustreerd van het mislopen van elke actie
Grats jij ook Twylight
Ben ondertussen al met 6.88 MB/s aan het downloaden ^^
Zeker, al de zoveelste die mijn neus voorbij vliegt.Vandro schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Aan de ene kant gun je het mensen, aan de andere kant word je gefrustreerd van het mislopen van elke actie
Dan maar morgen hopen op facebook
of dat een mailtje binnenkomt
Congrats aan degene die gewonnen hebben. Mocht iemand weer iets soortgelijks tegenkomen of keys beschikbaar hebben, ik houd me van harte aanbevolen.
4MB/s hier, maar die paar minuten langer kan ik nog wel volhoudenPheace schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Grats jij ook Twylight![]()
Mijn battletag is trouwens: jmxd#2355

Echte fanatiekelingen hadden de game allang al binnen gehaald.Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
[...]
4MB/s hier, maar die paar minuten langer kan ik nog wel volhouden
Mijn battletag is trouwens: jmxd#2355
Speelt lekker weg zoals verwacht. Ziet er nog mooi uit ook (streams en youtube verbergen nog veel detail).
Eerste lol momentje ook in m'n eerste online match. Speelde tegen een druid die verdacht veel kaarten in z'n hand hield. Had met alle buff kaarten een 14 attack minion voor een beurt. Alleen jammer voor hem had ie er al mee aangevallen toen ie nog 5 attack had ofzo. Whoops!
[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 10-09-2013 20:31 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Mensen die vragen worden overgeslagen maar mensen die niets zeggen ook 
Dus bij deze mocht iemand een extra key hebben. I'm your guy
Dus bij deze mocht iemand een extra key hebben. I'm your guy
Is het eigenlijk al bekend of tweakers zelf keys heeft, net als bij D3?
Ik ga wat mensen toevoegen op het spel uit dit topic,
mijn ID is: Skelzo #2968
mijn ID is: Skelzo #2968
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ja, inderdaad. I had een oud account op Gamer.nl, maar kon niet meer inloggen.Vandro schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Nahja, wellicht maar gewoon afwachten tot de release, al die Facebook en Twitter acties komen m'n strot uit.
Verder met FFXIV en voor de CCG fix heb ik Scrolls nog.
Hartelijk gefeliciteerd aan iedereen die wel een key heeft, veel plezier!
Zelfs hier heb ik geen geluk met keys hahahah 
Aangezien er een mod hier heeft gekeken wil ik het toch heel eventjes over de keys hebben. Is tweakers van plan binnekort keys uit te delen of moeten we daar niet op hopen?
Kan er in de topic start misschien een poll komen met wat voor class mensen vooral willen gaan spelen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Mij lijken hunter, rogue en druid wel leuk. Dat zijn dan ook de eerste 3 die ik ga proberen zodra ik dat kan
Aangezien er een mod hier heeft gekeken wil ik het toch heel eventjes over de keys hebben. Is tweakers van plan binnekort keys uit te delen of moeten we daar niet op hopen?
Kan er in de topic start misschien een poll komen met wat voor class mensen vooral willen gaan spelen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Mij lijken hunter, rogue en druid wel leuk. Dat zijn dan ook de eerste 3 die ik ga proberen zodra ik dat kan
Net het eerste potje tegen een mede tweaker erop zitten, Ging heerlijk. Naam van de medetweaker zal ik besparen. 

Ik postte dit natuurlijk niet om te laten zien dat ik gewonnen heb , maar dat om te laten zien dat de frostwolf warlord ook best uit de hand kan lopen.

Ik postte dit natuurlijk niet om te laten zien dat ik gewonnen heb , maar dat om te laten zien dat de frostwolf warlord ook best uit de hand kan lopen.

I'm an Ironman!
Op die manier wordt die wel heel gevaarlijk ja
Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:59:
Net het eerste potje tegen een mede tweaker erop zitten, Ging heerlijk. Naam van de medetweaker zal ik besparen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door awesom-o op 10-09-2013 21:13 ]
Een vriend van me heeft via gamer.nl een key weten te bemachtigen, direct naar toe gereden (racen; over de stoep heen.. bijna een vrouw aan gereden) maar ik kan spelen !
Helaas dan wel niet op mijn eigen account maar wat is deze game Gruwelijk!
Speelt heerlijk weg, animatie zijn natuurlijk Blizzard stijl en zien er tof uit!
Speelt heerlijk weg, animatie zijn natuurlijk Blizzard stijl en zien er tof uit!
Die reclame nooit gezien dat ze kindjes hebben aangereden?J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:08:
Een vriend van me heeft via gamer.nl een key weten te bemachtigen, direct naar toe gereden (racen; over de stoep heen.. bijna een vrouw aan gereden) maar ik kan spelen !
Hoe kan het dat ik geen kaarten kan kopen terwijl ik tien euro tegoed heb op mijn Blizzard account en daar mijn credit card aan gekoppeld heb. Anyone?
Edit de reden: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9678718092#1
Edit de reden: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9678718092#1
[ Voor 20% gewijzigd door TheBuddha op 10-09-2013 21:19 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
[ Voor 6% gewijzigd door Vandro op 10-09-2013 21:21 ]
Via een andere tweaker hier een key weten te bemachtigen. Ik ben nu aan het spelen en moet zeggen dat het echt leuk is.
Alleen wel even een vraagje voor de andere die ook al spelen: Begonnen jullie ook met een mage of begint iedereen met een mage? Ik kon geen andere class kiezen om het spel mee te beginnen, moest gelijk met een mage. Had leuker gevonden als ik mijn eerste class zelf mocht kiezen.
Alleen wel even een vraagje voor de andere die ook al spelen: Begonnen jullie ook met een mage of begint iedereen met een mage? Ik kon geen andere class kiezen om het spel mee te beginnen, moest gelijk met een mage. Had leuker gevonden als ik mijn eerste class zelf mocht kiezen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je begint met mage de tutorial en je unlocked daarna elke class door hun AI te verslaan.
Cool! Hopen dat die daar bij zit! Ze hadden het wel gezegd dat ze grotere waves gaan versturen, wie weet!
Ha, nee.. misschien wordt ik er wel voor gekozen, want het scheelde niet veelDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:10:
[...]
Die reclame nooit gezien dat ze kindjes hebben aangereden?
Zijn er ook dingen waar je rekening mee moet houden als beginnende speler of gewoon in het algemeen? Daar ben ik wel benieuwd naar
Je krijgt na de tutorial 1x gratis arena, bewaar dat iig tot je een aantal normale portjes hebt gespeeld en de basics onder de knie hebtDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:42:
Zijn er ook dingen waar je rekening mee moet houden als beginnende speler of gewoon in het algemeen? Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik heb net even gespeeld bij een vriend, op streams en filmpjes lijkt het allemaal zo "makkelijk" maar als je daadwerkelijk aan het spelen bent, wordt het toch een stuk lastiger..DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:42:
Ik heb de tutorial uitgespeeld en direct met Priest begonnen maar toen ging het mis tegen de A.I.; priest is toch minder sterk in het begin als gedacht.
Veel def en heals spells terwijl de andere veel attack hebben, waardoor je overspoelt wordt!
Als je niet direct veel packs koopt kan je beter een tijdje blijven spelen met de basic decks voor je eigen deck samen te stellen. In de basic decks zitten essentiele kaarten die je nog niet hebt vrijgespeeld, goede basic decks zijn: warrior, hunter, mage.DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:42:
Mijn friendpage (welke je overal in de game kan oproepen) is een beetje fucked up. Meer mensen hier daar last van? Alle objecten staan over elkaar in het midden van het venster. Ik kan er echt niks van maken zo. LOL
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]