Ik wil sowieso voor €10 euro packs gaan kopen, daarna zie ik wel. Ben nu Krepo aan het kijken (ken ik van LoL dus vond het wel eens interessant zijn stream te bekijken). En wat al gezegd wordt, het ziet er inderdaad makkelijk uit maar aan reacties te zien, niet alleen vandaag maar ook andere dagen blijkt het toch een stuk lastiger te zijn.
Ik kan je http://www.twitch.tv/trumpsc aanraden, een van de betere HS streamers.
Ja, heb al een aantal keer naar hem gekeken maar om een of andere reden bevalt de stream me niet zo. Krepo geeft ook uitleg wat er kan komen, wat die kan doen en dergelijke dus vind het wel fijn er naar te kijken 
Wat houdt silence precies is? Kan de kaart dan niets meer of werkt het geen wat de kaart kan doen niet meer?
Wat houdt silence precies is? Kan de kaart dan niets meer of werkt het geen wat de kaart kan doen niet meer?
Dat laatste, bv een taunt raakt zijn taunt kwijtDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:56:
Ja, heb al een aantal keer naar hem gekeken maar om een of andere reden bevalt de stream me niet zo. Krepo geeft ook uitleg wat er kan komen, wat die kan doen en dergelijke dus vind het wel fijn er naar te kijken
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Silence zorgt ervoor dat alle tekst op de kaart niet werkt. De kaart houdt alleen zijn attack/life stats over.
Oke, bedankt voor de snelle reacties. Vroeg het me al een tijdje af
Zo zit nu in arena met een Shaman. Eerste potje gewonnen. Mensen die me willen toevoegen: Kupauw#2976
Heb je stream?Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:58:
Zo zit nu in arena met een Shaman. Eerste potje gewonnen. Mensen die me willen toevoegen: Kupauw#2976
Ja zal ik zo ff aanzetten
ben geen pro hoor
Toegevoegd - naam is Howl! Net al een potje verloren tegen een Tweaker. Erg leuk om te spelen.Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:58:
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Verwijderd
\Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:02:
[...]
ben geen pro hoor
Met voice ?
Voeg mij toe: Mooyini#2181
ik ben vanaf zaterdag Online. Ik ben van plan om op werkdagen te spelen van 10.00 - 16.00 en alle avonden van 21.00 - 23.30
ik ben vanaf zaterdag Online. Ik ben van plan om op werkdagen te spelen van 10.00 - 16.00 en alle avonden van 21.00 - 23.30
nothing stops this train
Ik moet nog aan het spel beginnen, mij maakt het niets uitKupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:02:
[...]
ben geen pro hoor
Pff ik heb zo'n zin in heartstone te gaan spelen, dat ze snel maar is met de keys komen haha
Urgh alweer geen key met de nieuwe rondes, duurt nu al maanden
ook via de nieuwe acties via twitter (EU/ESP) en gamer.nl ern dergelijke geprobeert maar nog steeds geen key. Hoe is de balance op dit moment in het spel ?
Raar dat tweakers nog geen contest heeft gedaan. Jammer maar weer rondsnuffelen voor een key en streams kijken.
www.pcgamer.com moet je ook in de gaten houden, hun geven ook Keys weg.
ik kan niet w88 om zelf aan de slag te gaan. Zaterdag is nog ver weg 😂
ik kan niet w88 om zelf aan de slag te gaan. Zaterdag is nog ver weg 😂
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2013 22:12 ]
nothing stops this train
Echt bizar, 2e keer dat ik arena speel. Match 1 ben ik binnen 5 beurten dood terwijl ik 0 dmg heb gedaan vs 1 van zijn kaarten of zijn hero. In beurt 1 speelt hij 2 kaarten waardoor hij 5 mana heeft en hij trekt vervolgens elke ronde een kaart op mijn board te clearen. gg sir.
Overwatch profile awesomo#2162
Ja klopt daar was ik ook al op geweest maar binnen 5 min waren alle keys weg. Bij Gamer.nl vandaag mee gedaan en mn key stond er, toen paar seconde later was mn key weg en stond er: Helaas, alle keys zijn al weggegeven.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:10:
www.pcgamer.com moet je ook in de gaten houden, hun geven ook Keys weg.
Arena is lastig, daar zitten gasten die het wel vaker doen en hebben veel kaarten al.
Ik merk dat ik daar echt wordt weg gestompt..
Ik merk dat ik daar echt wordt weg gestompt..
Arena heeft niks met kaarten te maken, arena is random.
mocht je nog meer vragen over het spel hebben stel ze maar, ik weet alles (heb teveel vrije tijd atm)
mocht je nog meer vragen over het spel hebben stel ze maar, ik weet alles (heb teveel vrije tijd atm)
[ Voor 49% gewijzigd door Kol Nedra op 10-09-2013 22:16 ]
nothing stops this train
Krijg je niet random een selectie kaarten die je hebt unlocked?Kol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:14:
Nee het is puur random, je kan ook legendarys krijgen in arena, maar dat is een kleine kans
nothing stops this train
Ik zie aardig wat mensen met een beta key in mijn omgeving.
Grotere waves?
Grotere waves?
Ik stream nu ook - www.twitch.tv/tohowl
Hij zal bedoelen dat degene die veel kaarten hebben, die vele kaarten al ook kennen en weten hoe ze die moeten gebruiken in een battle.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:14:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@hearthstone_EU Most invites have been sent out by now. If you don't get something in the next hour or two, please be patient for next time!
ja het is belangrijk dat je elke kaart weet in het spel en wat het doet.Zeror schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:29:
[...]
Hij zal bedoelen dat degene die veel kaarten hebben, die vele kaarten al ook kennen en weten hoe ze die moeten gebruiken in een battle.
ik wacht zelf wel 2weken voordat ik arena doe. Eerst goed oefenen en kijken waar je op moet letten.
nothing stops this train
Weer geen wins, en ook 3x totaal kansloos. Het leek wel of ze op elke zet een antwoord hadden, als je dan zelf 1 ronde niks kan is het gewoon klaar. Denk dat ik best een aardig rogue deck had, heb ik ook redelijk wat gespeeld in play modus, maar het mocht niet baten.
Moet denk ik ook wat meer variëren met classes die ik speel, heb te vaak dat ik totaal geen idee heb wat voor kaarten mijn tegenstander zou kunnen hebben/spelen. Zal ook wel met de tijd komen...:)
Moet denk ik ook wat meer variëren met classes die ik speel, heb te vaak dat ik totaal geen idee heb wat voor kaarten mijn tegenstander zou kunnen hebben/spelen. Zal ook wel met de tijd komen...:)
Ik ga gewoon eerst alle AI tegenstanders af zodat ik wat meer kaarten heb. Heb ondertussen ook tegen twee Tweakers een potje gespeeld die ik beide gewonnen heb, maar in het begin heb je nog zo weinig kaarten in je deck dat het echt super rng is dat je net de goede krijgt.
Ben nu maar gewoon bezig de mage op een redelijk level te krijgen, ondertussen level 4 en heb de Hunter, Warrior en Shaman AI verslagen
Ben nu maar gewoon bezig de mage op een redelijk level te krijgen, ondertussen level 4 en heb de Hunter, Warrior en Shaman AI verslagen
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Wow nice! Lekker bezig.Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:02:
Ik ga gewoon eerst alle AI tegenstanders af zodat ik wat meer kaarten heb. Heb ondertussen ook tegen twee Tweakers een potje gespeeld die ik beide gewonnen heb, maar in het begin heb je nog zo weinig kaarten in je deck dat het echt super rng is dat je net de goede krijgt.
Nu ook zo streams heb gezien van 2 mensen hier en de sounds en animaties zijn wel echt vet
Het was een waar genoegen heren om te streamen. Ik ga het geluid nog uitzoeken. Video werkt in ieder geval. Wat een vette game zeg!
Ook net ff paar potjes gespeeld, wat een leuke game om te spelen! Mocht iemand zin hebben om een elkaar tegen elkaar te spelen voeg me dan maar toe: Tukker#2367
Op een of andere manier gaat de mage me toch het beste af, nog niks verloren met haar en dan switch naar warrior en verlies ik 3x achter elkaar rofl.
Op een of andere manier gaat de mage me toch het beste af, nog niks verloren met haar en dan switch naar warrior en verlies ik 3x achter elkaar rofl.
Aghh, net door de tutorial heen en dan ineens door andere mensen de rest van mijn avond kwijt, maar nu weer tijd om te spelen. Kan nu eindelijk classes gaan unlocken. Ik begin met de hunter denk ik, Secrets/traps bevallen me wel
Ging vanavond wel goed.. shaman is echt een leuke class om mee te spelen.. die totems kunnen zo handig zijn.. heb van de laatste 4 potjes die ik gespeeld heb geen één verloren.. Ging wel goed.
Jammere van dit spel is dat ik altijd geneigd ben meer cards te kopen.. en maar door en maar door... Ik moet mezelf echt tegenhouden dat niet te doen.
Jammere van dit spel is dat ik altijd geneigd ben meer cards te kopen.. en maar door en maar door... Ik moet mezelf echt tegenhouden dat niet te doen.
I'm an Ironman!
Kan ik mij voorstellen. Blizzard heeft echt weer iets neergezet. Lang geleden dat ik zo uitkijk naar een game. Nou nog even een key scoren
Inmiddels alle classes unlocked en de mage op level 10. Nu maar eens kijken hoe het me afgaat in play mode.
edit: eerste potje inmiddels gewonnen
edit: eerste potje inmiddels gewonnen
[ Voor 19% gewijzigd door jmxd op 11-09-2013 00:40 ]
Ok net mijn eerste warlock deck (waardeloos nubbie deck) gemaakt, dat valt niet mee, het is zeker nog lastig aangezien je nog niet alle kaarten hebt. Wel mijn eerste match gelijk gewonnen van een druid
Verder kon ik het toch niet laten om 7 boosterpacks te kopen, helaas maar 1 epic en een Golden Angry Chicken
Arena wacht ik nog even mee, misschien leuk om mijn eerste fail arena match te streamen, al heb ik nog nooit gestreamed, dus dat even onder voorbehoud.
Het is in ieder geval een leuke game en ik ben hier nog wel even zoet mee en dat terwijl ik net Diablo 3 weer opgepakt had hehe. Het lijkt me overigens wel irritant als de game straks live gaat, dat je alles weer opnieuw moet doen, het zou mooi zijn als je in ieder geval je heroes op lvl 10 zou mogen houden.
PS: Als je al een beta hebt gewonnen, kun je dan nog steeds een beta key krijgen van de optin? Zou mooi zijn, kan ik hier ook nog één weggeven.
Het is in ieder geval een leuke game en ik ben hier nog wel even zoet mee en dat terwijl ik net Diablo 3 weer opgepakt had hehe. Het lijkt me overigens wel irritant als de game straks live gaat, dat je alles weer opnieuw moet doen, het zou mooi zijn als je in ieder geval je heroes op lvl 10 zou mogen houden.
PS: Als je al een beta hebt gewonnen, kun je dan nog steeds een beta key krijgen van de optin? Zou mooi zijn, kan ik hier ook nog één weggeven.
1e arena ging ik 7-2 met een redelijk hunter deck (booster + 155 goud + wat dust als reward)
2e arena als warlock best janky deck, en tot 2x toe tegen een mage die goede kaarten had gekregen. dus dat was een 1-3 droom in duigen gevalletje.
Overall vind ik Rogue, Shaman en Druid wel de beste classes voor arena.
Hunter, Mage en Paladin zijn ok.
Warlock, Priest en Warrior moeten het echt hebben van de kaarten en geluk (als je de nuts hebt kan je goed gaan, maar de kans is ook groot dat je vet wordt ingemaakt. De hero power is gewoon ook niet sterk genoeg vergeleken met andere heroes. Mage, Rogue en Druid power zijn veruit het beste omdat je daar ook Divine shields mee kan poppen etc)
2e arena als warlock best janky deck, en tot 2x toe tegen een mage die goede kaarten had gekregen. dus dat was een 1-3 droom in duigen gevalletje.
Overall vind ik Rogue, Shaman en Druid wel de beste classes voor arena.
Hunter, Mage en Paladin zijn ok.
Warlock, Priest en Warrior moeten het echt hebben van de kaarten en geluk (als je de nuts hebt kan je goed gaan, maar de kans is ook groot dat je vet wordt ingemaakt. De hero power is gewoon ook niet sterk genoeg vergeleken met andere heroes. Mage, Rogue en Druid power zijn veruit het beste omdat je daar ook Divine shields mee kan poppen etc)
Ik zou hem dan met liefde en plezier ontvangen haha en je een potje inmakenNostordici schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:48:
Ok net mijn eerste warlock deck (waardeloos nubbie deck) gemaakt, dat valt niet mee, het is zeker nog lastig aangezien je nog niet alle kaarten hebt. Wel mijn eerste match gelijk gewonnen van een druidVerder kon ik het toch niet laten om 7 boosterpacks te kopen, helaas maar 1 epic en een Golden Angry Chicken
Arena wacht ik nog even mee, misschien leuk om mijn eerste fail arena match te streamen, al heb ik nog nooit gestreamed, dus dat even onder voorbehoud.
Damn, ik speelde tegen Thrall, die een stuk of 6 minions op het bord had, speelde hij ineens Bloodlust. Bam mijn hero van 22 naar 6
Sheesh, met Hunter geprobeerd door die classes te komen maar die hunter en die shaman Warlock, pffff die lukken maar niet. De paar keer online tot nog toe wel gewonnen gelukkig 
Nog geen enkele secret in mijn dek helaas terwijl dat nou juist de fun van een hunter lijkt ^^
Wel net uit zo'n quest pack een Doomsayer gekregen, met een beetje geluk een goede boardclear op een goed moment...
Nog geen enkele secret in mijn dek helaas terwijl dat nou juist de fun van een hunter lijkt ^^
Wel net uit zo'n quest pack een Doomsayer gekregen, met een beetje geluk een goede boardclear op een goed moment...

[ Voor 72% gewijzigd door Pheace op 11-09-2013 09:32 ]
Hehehe, ik speelde net deze kaart met mage, had ik ff een potje geluk met de kaart die mijn tegenstander speelde 

Mochten er nog mensen nieuwsgierig zijn: http://www.twitch.tv/nostordici
Op dit moment zonder geluid, moet ik morgen maar eens naar kijken.
Op dit moment zonder geluid, moet ik morgen maar eens naar kijken.
Andersom is dat zooo heerlijk om te doen. Enemy hero ineens van 22 naar 0 brengen in 1 beurtTwylight schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:00:
Damn, ik speelde tegen Thrall, die een stuk of 6 minions op het bord had, speelde hij ineens Bloodlust. Bam mijn hero van 22 naar 6
Andersom is het een vreselijk domper. Als jouw hero zo laag komt terwijl de tegenstander's hero nog boven de 20/25 zit, heb je echt een wonder (of gewoon de juiste kaarten) nodig om nog te kunnen winnen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zie nu trouwens dat je niet mag zeggen dat een site keys heeft... Als iemand toch een site weet zou hij/zij deze mij willen waarschuwen via een message? Thanks! 
Hoe werkt de matchmaking eigenlijk? Kom je tegen mensen van je niveau of zitten er echt vaak mensen bij die duidelijk al een hoger niveau zijn?
Hoe werkt de matchmaking eigenlijk? Kom je tegen mensen van je niveau of zitten er echt vaak mensen bij die duidelijk al een hoger niveau zijn?
Heb je SC2 gespeeld ? Ongeveer same als de bracks daarDivineNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 07:23:
Ik zie nu trouwens dat je niet mag zeggen dat een site keys heeft... Als iemand toch een site weet zou hij/zij deze mij willen waarschuwen via een message? Thanks!
Gister even alle classes vrij gespeeld. Ik moet zeggen dat het wel steeds listiger werd. Daarna direct de Arena in gestapt en 2 potjes gewonnen en 1 verloren, vanavond maar weer is verder.
Ik heb geprobeerd om zelf een deck samen te stellen maar er zijn ZO VEEL kaarten dat ik snel het overzicht kwijt raak. Ik moet hier is echt rustig de tijd voor gaan nemen. En is het nou straks de bedoeling dat je alleen maar expert en class specific kaarten in je deck stopt of worden die basic kaarten ook nog gebruikt?
Ik heb geprobeerd om zelf een deck samen te stellen maar er zijn ZO VEEL kaarten dat ik snel het overzicht kwijt raak. Ik moet hier is echt rustig de tijd voor gaan nemen. En is het nou straks de bedoeling dat je alleen maar expert en class specific kaarten in je deck stopt of worden die basic kaarten ook nog gebruikt?
Gisteren alles vrijgespeeld en redelijk wat potjes online gewonnen. Alleen moest ik in Arena met Mage - dat ging waardeloos. Vanavond stream ik weer voor de liefhebbers, nu met goed geluid.
Yup, ik heb SC2. BedanktJ.Christ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:14:
[...]
Heb je SC2 gespeeld ? Ongeveer same als de bracks daar
Speel nu voor het eerst hunter deck met zoveel mogelijk beast maar gaat erg goed. Nog niet verloren. Super fijne hero en heb nog geen secrets.
Vond ik ook TheBuddha. Heb tegen alle heroes in het practice deck in 1x gewonnen, behalve Warrior.
In online play ging het duidelijk wat minder goed. Die Shaman is irritant met al zijn totems. Op een gegeven moment had ik al m'n kaarten deployed, maar hij kon iedere beurt een extra totem neergooien..
Daarna 1x Arena gedaan. Dat is wel erg leuk zeg. Bijna random een deck in elkaar flansen en dan spelen. Alleen vond ik de prijs om het opnieuw te doen wel erg hoog..
Ga vanavond weer tegen gewone online spelers verder. Hoeveel credits krijg je daar voor een win ongeveer? Daar heb ik niet op gelet, omdat ik de meeste credits kreeg van die twee beginquests. (level 10 worden en 3 online wins)
In online play ging het duidelijk wat minder goed. Die Shaman is irritant met al zijn totems. Op een gegeven moment had ik al m'n kaarten deployed, maar hij kon iedere beurt een extra totem neergooien..
Daarna 1x Arena gedaan. Dat is wel erg leuk zeg. Bijna random een deck in elkaar flansen en dan spelen. Alleen vond ik de prijs om het opnieuw te doen wel erg hoog..
Ga vanavond weer tegen gewone online spelers verder. Hoeveel credits krijg je daar voor een win ongeveer? Daar heb ik niet op gelet, omdat ik de meeste credits kreeg van die twee beginquests. (level 10 worden en 3 online wins)
1 gold per gewonnen match, en wordt elke 5e gewonnen match uitgekeerd (5 gold dus). En je daily quest heb je natuurlijk wat wel wat meer oplevert.
Hunter deck heb ik nog niet geprobeerd. Ik neig heel er om een Rogue of Paladin deck te gaan maken. Met die classes had ik toch wel de meeste moeite toen ik de classes aan het vrijspelen was.
ik speel inmiddels ranked. Dat kun je instellen als je gewoon play kiest. Ik denk dat je er meer cash voor krijgt.
Het is de bedoeling dat je een deck maakt dat jij het beste vind spelen (met de kaarten die je op dat moment hebt).Kupauw schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:08:
[...] En is het nou straks de bedoeling dat je alleen maar expert en class specific kaarten in je deck stopt of worden die basic kaarten ook nog gebruikt?
Als ik deze lijst bekijk: http://www.hearthpwn.com/...-set=2&filter-any-class=1 zie ik toch een aantal Basic kaarten die erg geschikt zijn en in de meeste decks passen. Sowieso heb je in het begin natuurlijk nog lang niet alle Epic en hoger, maar sommige Basic kaarten zijn gewoon erg goed.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De hunter secrets zijn ook een beetje 'meh'.TheBuddha schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:48:
Speel nu voor het eerst hunter deck met zoveel mogelijk beast maar gaat erg goed. Nog niet verloren. Super fijne hero en heb nog geen secrets.
Explosive Trap is de enigste die echt goed is omdat Hunters verder geen board wipes hebben, maar is heel conditional (je kan er makkelijk rekening mee houden) en is maar 2 schade aan alles.
Hunters zijn qua removal sowieso wel wat underpowered imo:
Multishot is random (en tegen Shaman (totems) Paladin (tokens) etc dus niet echt reliable), Hunters mark is een 2-voor-1 (je verliest er ook een beest door waarschijnlijk), trap heb ik al uitgelegd, deadly shot is ook random (zie multi-shot).
De enigste echt goede removal zijn Bestial Wrath en Explosive Shot, die moet je dan ook sowieso spelen in het hunter deck (als je de explosive shots hebt ten minste).
Daarnaast de hunter tactic: rush rush en hopen dat je opponent geen goedkope board wipe hebt. De laatste schade doe je dan met je hero terwijl je met je restant beestjes zorgt dat hij niet door je heen komt.
Of alternatief is alleen met taunters controllish te spelen en langzaam met je hero skill de tegenstander te killen (demolishers passen hier dan ook goed in). Evt met een paar grote beaters zoals Twilight Drake enzo.
Overigens had ik gisteren in arena met hunter een leuke play: ik had 3 hyena's een buzzard en nog wat crap. Ik kon met arcane shot mijn eigen buzzard killen waardoor de hyena's allen +2/+1 kregen. Een netto winst van 4 damage dus
[ Voor 5% gewijzigd door Hierkomik op 11-09-2013 10:50 ]
Nog 3 dagen en dan ik eindelijk spelen 😊
mijn fav class wordt warrior en warlock.
nothing stops this train
Waarom drie dagen?Kol Nedra schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:48:
Nog 3 dagen en dan ik eindelijk spelen 😊
Zowel basis als expert kaarten als class en non-class kaarten. Ze zijn allemaal belangrijk. Een goede kaartspeler kent de waarde van alle kaarten en weet dan daarzo de juiste combinatie uit te trekken.Kupauw schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:08:
En is het nou straks de bedoeling dat je alleen maar expert en class specific kaarten in je deck stopt of worden die basic kaarten ook nog gebruikt?
ik ben in buitenland en ben zaterdag pas thuis 😒
nothing stops this train
Net van een Paladin verloren die zichzelf even voor bijna 20+ healde tijdens de gehele match. Pfff, bijna niet te doen.
In het spel krijg je daily quests toch? Hoeveel krijg je per dag?
en zijn ze leuk?
en zijn ze leuk?
nothing stops this train
Goedemorgen! Ik heb ook een key kunnen bemachtigen dus ik zal na het werk mijn battletag hier achterlaten kan ik meedoen met de tweakers!
Twee die ik net had waren 'Do 100 damage to enemy heroes' en 'Kill 40 enemy minions'Kol Nedra schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:13:
In het spel krijg je daily quests toch? Hoeveel krijg je per dag?
en zijn ze leuk?
zow das kut jullie hebben nu wel een key?
zie zovele mensen al spelen maar ik weer us nietus
is een murloc deck het eigenlijk wel waard?
zie zovele mensen al spelen maar ik weer us nietus
is een murloc deck het eigenlijk wel waard?
Ik heb op youtube iemand met een murloc deck zien spelen, erg grappig
Ik heb een eeuwigheid wow gespeeld en uit principe zal ik een murloc niet snel pakken... behalve uit uiterste nood
Sharfer#2586
idd ik zou ze ook ontwijken, t zijn vele low health/dmg low cost minions
Vrijdag komt waarschijnlijk de volgende batch voor HS beta keys bij PC Gamer
Bron: Tom Senior op twitter!
Blue post
Takralus - 1 hour ago
We will shortly be sending out a new wave of beta invites for European players.
--
Dus er komt nu as we speak een nieuwe wave aan! Laten we gaan duimen!
Blue post
Takralus - 1 hour ago
--
[ Voor 48% gewijzigd door Evion op 11-09-2013 11:50 ]
Waarschijnlijk weer onder werktijd dus dan kan ik er geen bemachtigen. Vrijwilligers die zich willen opofferen voor mij? Maar goed, over keys mocht er niet meer gepraat worden 
Wat zijn tips voor hunter spelers? Aangezien dat toch een class is waar ik naar uit kijk.
Wat zijn tips voor hunter spelers? Aangezien dat toch een class is waar ik naar uit kijk.
Een leuk shaman murloc deck in actie: YouTube: Murloc Shock - Paces (Hearthstone Gameplay)
Whoa nieuwe wave!J.Christ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:45:
Vrijdag komt waarschijnlijk de volgende batch voor HS beta keys bij PC Gamer
Blue post
Takralus - 1 hour ago
--
Voor gamer.nl kom ik toch niet in aanmerking gezien je account een week oud moet zijn.
Heh die zat ik net te kijken!Stravincy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:54:
Een leuk shaman murloc deck in actie: YouTube: Murloc Shock - Paces (Hearthstone Gameplay)
Op dit moment het meest moeite met roque. Teveel 0 cost cards.
YES ! Eindelijk........... Heb zojuist een e-mail van Blizzard gekregen!
Mail meteen gecheckt maar nog niets hier... Veel plezier ermee!J.Christ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:28:
Gefeliciteerd, heh ik nog niks... en zit nu op hearthstone forum, daar heeft nog niemand een key ontvangen van de nieuwe wave,J.Christ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:28:
Ben toch wel benieuwd waar hun allemaal na kijken of zou het een automatische generator zijn die de namen eruit pikt. Duurde dit keer wel heel erg lang voordat sommige werden geinvite. Ik hoop dat jullie ook een key krijgen.
Vergeet niet; ze zijn pas om 12u begonnen en het duurt tot 14:00
Vergeet niet; ze zijn pas om 12u begonnen en het duurt tot 14:00
Heeft Rogue zo veel meer 0 Mana kaarten dan andere Heroes? Ik heb de game nog niet gespeeld — en uit video's blijkt Rogue ook zeker wel sterk — maar vergeet niet dat 0 Mana cards natuurlijk toch een plek in nemen, waar ander een sterkere kaart (of spell) voor in de plaats was geweest. Dat zou het, in theorie iig, wat meer gelijk moeten maken.TheBuddha schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:20:
Op dit moment het meest moeite met roque. Teveel 0 cost cards.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dezelfde teleurstelling hierDivineNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:30:
[...]
Mail meteen gecheckt maar nog niets hier... Veel plezier ermee!
Enig idee welke voorwaarden er trouwens gesteld zullen worden bij de PC Gamer giveaway? Ik kom nooit op die site maar om deze reden wil ik vrijdag best een keer heen gaan.
Je account moet een week bestaan, that's it
[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 11-09-2013 13:10 ]
Hmm dan heeft het geen nut om nu een account aan te maken daar.
Eldtyara
Blizzard Employee
All keys in this wave have now been sent. We will update when the next wave will be going out.
meh ik ga wat anders doen
Blizzard Employee
All keys in this wave have now been sent. We will update when the next wave will be going out.
Zojuist een key mogen ontvangen, viel me wel op dat de client die je moet downloaden in enUS is, in plaats van enGB.. zal vast niet zoveel uit mogen maken
Kan je tijdens het downloaden, van de website, aanpassen naar EN-GB. Maar het maakt niet uit. Je kan in de client zelf de lokatie aanpassen naar Europe.Arnlith schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:59:
Zojuist een key mogen ontvangen, viel me wel op dat de client die je moet downloaden in enUS is, in plaats van enGB.. zal vast niet zoveel uit mogen maken
[ Voor 11% gewijzigd door Kupauw op 11-09-2013 13:00 ]
Dan val ik ook wederom buiten de boot. Meh. Benieuwd hoe lang de beta closed blijft.Tweeki schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:55:
Eldtyara
Blizzard Employee
Mbt voorwaarden van giveaways: meestal minimaal een week / maand een account ergens.
Verwijderd
Was dat niet Gamer.nl? Ik weet niet of PC Gamer dat ook heeft?
Murloc deck lijkt mij overigens ook erg leuk. Maar het is redelijk lastig om al die kaarten te krijgen. Ik heb 45 euro van mijn b.net tegoed gebruikt, en heb redelijk wat goede cards, maar veel te divers om er ook maar iets mee te doen. Dus nu zal ik wel het standaard deck moeten gebruiken met kleine aanpassingen oid?
Woohooo!!! Ik heb mijn eerste Legendary kaart. Heb Malygos gekregen.
Woops, dat klopt inderdaad. pcgamer weet ik ook niet wat je daarvoor nodig hebt, kan zijn dat je gewoon een account nodig hebt.Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:04:
[...]
Was dat niet Gamer.nl? Ik weet niet of PC Gamer dat ook heeft?
Murloc deck lijkt mij overigens ook erg leuk. Maar het is redelijk lastig om al die kaarten te krijgen. Ik heb 45 euro van mijn b.net tegoed gebruikt, en heb redelijk wat goede cards, maar veel te divers om er ook maar iets mee te doen. Dus nu zal ik wel het standaard deck moeten gebruiken met kleine aanpassingen oid?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]