[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.518 views

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Was 'je account moet een week bestaan' niet van gamer.nl? volgens mij had PC gamer geen voorwaarden.

TheBuddha: Rogue kan je ook op 2 manieren spelen:
Een combo rogue - hier probeer je met combo's zoveel mogelijk value uit je kaarten te halen. Key cards zijn Headcrack, Backstab, Defias Ringleader etc. Als je niet kan combo-en moet je in veel gevallen niet de kaarten spelen. Hier wil je ook spellpower beestjes (de Kobold, de Dalaran Mage etc) omdat je spells dan een stuk beter zijn en je met shiv bijvoorbeeld ineens veel meer kan slopen. Goblin Auctioneer is ook een must als endgame.
Even snel gemaakt http://www.wowhead.com/he...MqA7MoB7Mh37MkU7MsJ7MkM8m
(kan nog beter met Van Cleef etc, maar dit is een mooie start)

Een weapon rogue - meer focus op weapons. Die heb je als combo rogue natuurlijk ook (Assassin's Blade is bijvoorbeeld altijd goed), maar hier wil je ook de bijkomende kaarten zoals de Corsair die minder kost afhankelijk van je weapon's attack, die andere pirate die +X krijgt, waar X je wapen attack is, etc.

ff vlug gemaakt: http://www.wowhead.com/he...Mb07MoB7MkU7MsJ7MzM7Muz8m

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Goede bijdrage thanks! De synergie en low cost van de roque zijn killing. Maar goed het is te winnen. Met hunter kom ik er met rush van door maar met Paladin heel moeilijk. Paladin is een interessante class waar ik nu ook mee begin te winnen. Maar de hero specific cards vind ik nogal belangrijk bij Paladin (minder bij Hunter). Level 9 paladin en level 11 druid, level 10 hunter. Hierna Warrior.

Goud verdienen gaat tergend langzaam. Hoe doen jullie het? Ik verdien maar 5 goud per vijf gewonnen potjes. Het scheelt dat ik het meeste win maar dan nog.. :(

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
(jarig!)
TheBuddha schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:58:
Goede bijdrage thanks! De synergie en low cost van de roque zijn killing. Maar goed het is te winnen. Met hunter kom ik er met rush van door maar met Paladin heel moeilijk. Paladin is een interessante class waar ik nu ook mee begin te winnen. Maar de hero specific cards vind ik nogal belangrijk bij Paladin (minder bij Hunter). Level 9 paladin en level 11 druid, level 10 hunter. Hierna Warrior.

Goud verdienen gaat tergend langzaam. Hoe doen jullie het? Ik verdien maar 5 goud per vijf gewonnen potjes. Het scheelt dat ik het meeste win maar dan nog.. :(
Dagelijkse quests zijn de grootste geldbron buiten Arena.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Maar hoeveel leveren die dagelijkse quests dan op?

Quest buiten beschouwing:
Als je 50% wint en gemiddeld ieder half uur 2 games kunt doen, duurt het maar liefst 75 uur voor je een keer de Arena in mag. :z

Ben blij dat ik in die tijd op m'n werk meer verdien dan het real money alternatief: €1.75 :+

Zou deze berekening graag opnieuw maken rekening houdend met de daily quest profit.

Dividend for Starters

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

De quests geven volgens mij tussen de 50 en 100 goud ofzo.
Wat ook belangrijk is: met arena krijg je altijd in ieder geval een booster, en het kost evenveel goud om een booster te kopen als om Arena te spelen.

Dus arena is altijd beter (tenzij je tijd tekort komt) want je krijgt meer voor je goud (en geld). Bovendien leer je snel de betere kaarten ontdekken, en kan je in arena ook een deel van je dailies doen, win-win :)
Dus je zou elke 2 dagen kunnen spelen in arena als je 0-3 gaat elke keer. Als je redelijk scoort elke dag en als je gemiddeld altijd 150 haalt ben je infinite,
Dat laatste haal ik denk ik net niet (haalde ik ook niet met Magic), maar elke dag een arena doen moet lukken. En ik heb toch niet veel meer tijd dan dat ;)

Pally kan je redelijk combo spelen. Dingen als Knife Juggler zijn bijvoorbeeld echt heel goed met de hero ability van de Pally.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Een collega van mij kreeg wel een key, en het gevolg was een 10-tal man om een PC heen. Verschrikkelijk verslavend.

Zijn er mensen die met een Priest spelen? Ik ben benieuwd hoe die spelen.

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

__Tripps__ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:47:
Een collega van mij kreeg wel een key, en het gevolg was een 10-tal man om een PC heen. Verschrikkelijk verslavend.

Zijn er mensen die met een Priest spelen? Ik ben benieuwd hoe die spelen.
En dat mocht zomaar? Doet me aan mijn vorige werkplek denken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
MicScott schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:52:
[...]

En dat mocht zomaar? Doet me aan mijn vorige werkplek denken.
Niet echt een probleem, komt bijna nooit voor, we doen ons werk wel en dat weten ze. :) Over werk gesproken, back2work, veel plezier!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Ben net even gescammed voor een hearthstone key ( was ook wel te verwachten!) zonde dan maar weer wachten :(!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
pascal073 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:42:
Ben net even gescammed voor een hearthstone key ( was ook wel te verwachten!) zonde dan maar weer wachten :(!
Had je er geld voor gegeven?

• pascal073
DivineNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:55:
[...]

Had je er geld voor gegeven?
Nee gelukkig niet! maar had nog wat games liggen hierzo, die wilde ik ruilen maar helaas gescammed ;w

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
pascal073 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:04:
[...]

Nee gelukkig niet! maar had nog wat games liggen hierzo, die wilde ik ruilen maar helaas gescammed ;w
Tsjah, beetje jammer.
Dus eigenlijk heb je er toch voor betaald ;)

Maar moet zeggen dat dit wel een leuk spelleke is zover.
Heb maar even 7 packs gekocht, gewoon voor die golden mechaneer en omdat ik wat extra kaarten wilde hebben.

Voorlopig alleen met normale play gespeeld, denk 80% gewonnen. Speel met een rogue, best leuk.

Want a cookie?!

• pascal073
Renquin schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:12:
[...]

Tsjah, beetje jammer.
Dus eigenlijk heb je er toch voor betaald ;)

Maar moet zeggen dat dit wel een leuk spelleke is zover.
Heb maar even 7 packs gekocht, gewoon voor die golden mechaneer en omdat ik wat extra kaarten wilde hebben.

Voorlopig alleen met normale play gespeeld, denk 80% gewonnen. Speel met een rogue, best leuk.
Jaa inderdaad eingelijk heb ik er wel voor betaald haha achjaa! Jaa dat is ook eerste werk wat ik ga doen een pack kopen voor de golden mechaneer en natuurlijk de mount voor world of warcraft niet te vergeten

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
haha, ik verlies echt 80% van de keren.. ben echt zo diep triest slecht in het spelletje.. maar vind alleen arena leuk,, jammer dat ik nu nog maar 40 gold heb dus even door moet sparen

Sharfer#2586

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 20:41
Iemand van tweakers aan het streamen?

• Sharfer
ik heb een kabelbreuk tussen mijn pc en de router.. dus heb nu wireless.. aka de helft van mijn verbinding kwijt. dus denk niet dat die het meer trekt

Sharfer#2586

• Oscarozzy
  • Laatst online: 17-09 17:09
Ik ben aan het streamen op www.twitch.tv/erisation ben wel nieuw maar vermaak me al erg goed ! :D

• Vecodo
Oscarozzy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:25:
Ik ben aan het streamen op www.twitch.tv/erisation ben wel nieuw maar vermaak me al erg goed ! :D
Met beeld en geluid?

• pascal073
Jep met beeld en geluid! dus voor de mensen die geen key hebben kunnen dan toch een beetje mee genieten haha!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
pascal073 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:44:
[...]

Jep met beeld en geluid! dus voor de mensen die geen key hebben kunnen dan toch een beetje mee genieten haha!
Begint nu eerder martelen te worden i.p.v. genieten! :P

• pascal073
Remmetje schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:52:
[...]

Begint nu eerder martelen te worden i.p.v. genieten! :P
Hahaha op die niveau zit ik nu dus ook :P

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wtf? Ik speelde hunter en had drie snakes met 1/1 op het bord. M'n tegenstander had een minion met 11 attack en 9 health die ik doormiddel van hunters mark naar 1 health bracht en hem toen aanviel met een snake. Die minion van hem zou dus dood moeten gaan, en kreeg ook een doodshoofd toen ik hem aanviel maar hij ging telkens gewoon weer terug naar 1 hp.. Heb alle 3 de snakes er op afgestuurd maar hij ging maar niet dood. Bugged -O-

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:45
Dat klinkt idd als een bug, als de enemy maar 1 hp heeft moet ie dood gaan door een snake

nothing stops this train

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Twylight schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:02:
Wtf? Ik speelde hunter en had drie snakes met 1/1 op het bord. M'n tegenstander had een minion met 11 attack en 9 health die ik doormiddel van hunters mark naar 1 health bracht en hem toen aanviel met een snake. Die minion van hem zou dus dood moeten gaan, en kreeg ook een doodshoofd toen ik hem aanviel maar hij ging telkens gewoon weer terug naar 1 hp.. Heb alle 3 de snakes er op afgestuurd maar hij ging maar niet dood. Bugged -O-
Bug report forum: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/10591462/ :)

• DivineNL
Ik begin nu ook wel jaloers te worden :P

CMN BLIZZARD!!!

Ik ga trouwens ook weer streams kijken dus als er goed werkende streams zijn, let me know ;)

• pascal073
DivineNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:14:
Ik begin nu ook wel jaloers te worden :P

CMN BLIZZARD!!!

Ik ga trouwens ook weer streams kijken dus als er goed werkende streams zijn, let me know ;)
http://www.twitch.tv/erisation hij is nu eventjes weg maar is een hele goede stream!

• DivineNL
Yup, die heb ik op staan. Geluid werkt dus ben er al blij mee. Nu gamen en Hearthstone stream kijken tegelijkertijd :p

• Kol Nedra
Zoek naar Noxious op stream, hij is mijn favoriet hearthstone streamer.
pfffff ik wil aan de slag!! 😞

nothing stops this train

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Zie mij zegevieren of falen in de Arena met mijn Warlock. Op dit moment staat het 4-1.
Zit wel audio bij, maar geen voice, mijn mic heeft kuren.
http://www.twitch.tv/nostordici

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Lang geleden dat ik gestreamed heb maar ik zal het ook weer eens proberen, mochten mensen me willen zien falen met mijn hunter deck :)

http://www.twitch.tv/pheace

Ik dacht laat ik op zijn minst een pack kopen bij Blizzard voor de gouden kaart maar duurt 1-3 dagen voor mijn tegoed er op staat, pfff.

Het duurde ook even voor ik doorhad dat mijn basic deck niet uitgebreid werd met de basic kaarten die je unlockte voor mijn hunter. Die indruk kreeg ik toch.

• jmxd
  • Niet online
Pheace schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:56:
Lang geleden dat ik gestreamed heb maar ik zal het ook weer eens proberen, mochten mensen me willen zien falen met mijn hunter deck :)

Ik dacht laat ik op zijn minst een pack kopen bij Blizzard voor de gouden kaart maar duurt 1-3 dagen voor mijn tegoed er op staat, pfff.

Het duurde ook even voor ik doorhad dat mijn basic deck niet uitgebreid werd met de basic kaarten die je unlockte voor mijn hunter. Die indruk kreeg ik toch.
Je had beter met iDeal geld in je battle.net wallet kunnen storten, dan had je het direct

• Renquin
Twylight schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:57:
[...]

Je had beter met iDeal geld in je battle.net wallet kunnen storten, dan had je het direct
Of gewoon vanuit het spel rechtstreeks packs kopen, dan heb je ze sowieso gelijk :)

Want a cookie?!

• jmxd
  • Niet online
Renquin schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:04:
[...]

Of gewoon vanuit het spel rechtstreeks packs kopen, dan heb je ze sowieso gelijk :)
Ja maar dan wordt het uit je battle.net wallet gehaald, en anders uit je betaalmogelijkheid die je ingesteld hebt. Als dat automatische incasso is moet je alsnog wachten

• DivineNL
Pheace schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:56:

Yeahhh, hunter deck!! Ik kijk naar jouw :)

EDIT: Je kwaliteit is helaas wel wat minder dan van anderen :p

[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 11-09-2013 21:41 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Nou mijn eerste arena, 5-3 is het geworden. Het speelt wel veel leuker als je zoveel diverse kaarten hebt, jammer dat t voor normal mode zo lang duurt voordat je een fatsoenlijk deck hebt. Wil er namelijk nog niet teveel geld in stoppen. We zien wel, nu 7 packs gekocht en ik merkte wel op dat het verslavend kan werken om er meer te kopen. Gelukkig kan ik me tot nu toe nog inhouden :P

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

DivineNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:40:
[...]
EDIT: Je kwaliteit is helaas wel wat minder dan van anderen :p
Hmm, dat zou toch echt niet moeten, zal later eens naar mijn instellingen kijken. Ze hadden echt alles reset, zelfs mijn background is weg ;_;

iemand een idee wat dat checkmark bij Play eigenlijk voor is? Naast Unranked Mode.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Benieuwd. Heb me aangemeld voor de beta key.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Pheace schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:28:
[...]

Hmm, dat zou toch echt niet moeten, zal later eens naar mijn instellingen kijken. Ze hadden echt alles reset, zelfs mijn background is weg ;_;

iemand een idee wat dat checkmark bij Play eigenlijk voor is? Naast Unranked Mode.
Is dat niet gewoon of je unranked of ranked wil spelen?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tukker_T schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:07:
[...]

Is dat niet gewoon of je unranked of ranked wil spelen?
Ah doh, omdat er geen teks meer was dacht ik dat het gewoon weg ging dan maar als je er over hovert zie je inderdaad dat het een novice medal is

• Kol Nedra
Die checkmark is idd of je ranked wilt of niet.
nog 2 dagen en dan kan ik eindelijk aan de slag 😉

btw heeft er iemand al 9 wins gehad in arena?

nothing stops this train

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Ben momenteel met mijn 2e run bezig, eerste ging niet zo goed met 2-3 in totaal. Ben nu met paladin op 3-2 hopelijk haal ik nog een paar wins hiermee. Ook leuk dat alt tab je cursor laat verdwijnen waardoor je niet meer normaal kunt spelen lol.

[ Voor 23% gewijzigd door Tukker_T op 11-09-2013 23:59 ]

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Voor de mensen die graag nog wat gameplay willen zien van de priest class, ik ben druk bezig met het uitvinden van een goeie deck, kom aardig in de buurt.

http://www.twitch.tv/soepkom/c/2914194 (tegen een maat ze 3e potje ofzo, dont blame him)
http://www.twitch.tv/soepkom/c/2914266 (random shammy)

Verwacht geen pr0 playing, just casual playing.
Als mensen meer willen zien, meld het even, ik heb nog genoeg beelden hiervan :)

Als je suggesties hebt, kan je het ook zeggen.
Als je live wilt kijken? Ik speel vaak 's avons na rond 19.30/20.00 tot 23.30 tot +/- 00.30/01.00
Mic + music + cam gaan komen.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Stravincy
  • Niet online
Heel erg epic potje HS:

http://www.twitch.tv/ellohime/c/2913811

Vanaf 7:00 begint het echt grappig te worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Stravincy op 12-09-2013 00:42 ]

• jmxd
  • Niet online
Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:29:
Heel erg epic potje HS:

Haha, jezus :D dat maak je echt 1 keer in de miljoen keer mee _O_

• MyKey
Ja, geweldig moment inderdaad :)
Lijkt wel of die kerel van die momenten uitlokt..

Dit is ook wel een leuke pot van hem : http://www.twitch.tv/ellohime/c/2882860

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
Gisteravond een paar potjes gespeeld met Priest, hoe hoger ik kom des te beter wordt priest. Nu nog wachten op de juiste kaarten! Ook paar unranked potjes gespeeld, 4-2 gewonnen.

• TheBuddha
De vraag had ik al eerder gesteld maar jullie antwoorden waren me nog niet duidelijk genoeg. Dat ligt trouwens gewoon aan mij ;). Hoe verdienen jullie het geld. De dagelijkse quests snap ik maar daarbuiten? Ik verdien echt maar vijf gold per vijf gewonnen potjes. Dat schiet voor geen meter op. Ik heb nog maar 1x Arena kunnen doen en 1x een booster pack gekocht. Gerne nog een keer antwoorden, merci!

• Vecodo
Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:29:
Heel erg epic potje HS:

Hoe bruut is dat...Damnnn!

• MyKey
TheBuddha schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:47:
De vraag had ik al eerder gesteld maar jullie antwoorden waren me nog niet duidelijk genoeg. Dat ligt trouwens gewoon aan mij ;). Hoe verdienen jullie het geld. De dagelijkse quests snap ik maar daarbuiten? Ik verdien echt maar vijf gold per vijf gewonnen potjes. Dat schiet voor geen meter op. Ik heb nog maar 1x Arena kunnen doen en 1x een booster pack gekocht. Gerne nog een keer antwoorden, merci!
Je kan alleen geld verdienen door de daily quests + de 5 wins, daarnaast krijg je ook gold als je arena doet.

• Sahje
(jarig!)
TheBuddha schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:47:
Je hebt de dagelijkse quests en winnen waar je gold mee verdient: http://hearthstone.gamepedia.com/Gold.

De grootste inkomsten liggen bij het ver komen in Arena, bij 7 of meer wins heb je een redelijk goede kans om 200+ gold te winnen. Hier ligt natuurlijk ook het grootste risico, als je niet zover komt (denk 3-4 wins of minder) dan kan je zomaar gold verliezen op Arena. Dit is natuurlijk waar Blizzard hoopt om het grootste deel van de inkomsten vandaan te halen.

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
MyKey schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:04:
[...]

Je kan alleen geld verdienen door de daily quests + de 5 wins, daarnaast krijg je ook gold als je arena doet.
Heb je alle AI al verslagen op expert? Had ze allemaal in 1x en AI heeft geen bedenktijd dus dat is best snel 100G er bij.

Overwatch profile awesomo#2162

• Kol Nedra
Gewoon 7x winnen in arena en je zit goed 😉

nothing stops this train

• Stravincy
  • Niet online
Een quote van een Blizzard medewerker op facebook die ik op reddit vond:

"Hi Bob, thanks for the feedback. Tonight, tomorrow, and Friday will be the final days for our promotion - however, we have word that many other Opt-ins have been accepted for the Beta. In addition, Open Beta may not be far off! Cheers and GL"

Dus iedereen, zoals ik, die niet in de closed beta zit, niet getreurd want open beta komt "soon". :)
Persoonlijk denk ik dat open beta in oktober begint.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:30:
Een quote van een Blizzard medewerker op facebook die ik op reddit vond:

"Hi Bob, thanks for the feedback. Tonight, tomorrow, and Friday will be the final days for our promotion - however, we have word that many other Opt-ins have been accepted for the Beta. In addition, Open Beta may not be far off! Cheers and GL"

Dus iedereen, zoals ik, die niet in de closed beta zit, niet getreurd want open beta komt "soon". :)
Persoonlijk denk ik dat open beta in oktober begint.
Dat is niet van een Blizzard medewerker maar van één van de organisatoren van de Blizzard CS Facebook actie. Dus niet officieel.

Verder zegt het natuurlijk vrij weinig; ten eerste het woordje “may” (dus: het zou kunnen), daarnaast kennen we allemaal de “Soon™” van Blizzard. Dat er een Open Beta komt wisten we al, waarschijnlijk pas na alle opt-ins (bron).

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 12-09-2013 10:39 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Stravincy
  • Niet online
OkkE schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:38:
[...]

Dat is niet van een Blizzard medewerker maar van één van de organisatoren van de Blizzard CS Facebook actie. Dus niet officieel.

Verder zegt het natuurlijk vrij weinig; ten eerste het woordje “may” (dus: het zou kunnen), daarnaast kennen we allemaal de “Soon™” van Blizzard. Dat er een Open Beta komt wisten we al, waarschijnlijk pas na alle opt-ins (bron).
Iemand die één van de facebook pagina's beheert van Blizzard, werkt dus voor Blizzard en is in mijn ogen gewoon wel een Blizzard medewerker.

En ik neem aan dat niet iedereen weet dat open beta "soon" komt, dus onder andere voor die mensen is het gewoon goed nieuws. :)

• OkkE

OkkE

Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:48:
Iemand die één van de facebook pagina's beheert van Blizzard, werkt dus voor Blizzard en is in mijn ogen gewoon wel een Blizzard medewerker.
Je hebt gelijk. Alleen niet iemand waarvan de naam bekend is (zoals de individuele Twitter of B.net forum accounts). :) Dat in combinatie met zo‘n redelijk vaag statement... ik wil alleen zeggen dat je/we er niet te veel waarde aan moeten hechten.
En ik neem aan dat niet iedereen weet dat open beta "soon" komt, dus onder andere voor die mensen is het gewoon goed nieuws. :)
Punt is dat “Soon” niet veel zegt als het van Blizzard komt, helaas. :)

Uiteraard hoop ik, net als iedereen zonder key, dat de Open Beta nog deze maand begint. Het is echter gewoon afwachten, niemand (buiten Blizzard) kan iets nuttigs zeggen over wanneer Open Beta (of Release) gaat plaatsvinden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• DivineNL
OkkE schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:00:
Het is echter gewoon afwachten, niemand (buiten Blizzard) kan iets nuttigs zeggen over wanneer Open Beta (of Release) gaat plaatsvinden.
Zelfs blizzard zelf kan dat niet... :+

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Speel het spel nu 2 dagen, en moet zeggen dat het me erg bevalt!
Heb nu alle decks vrijgespeeld, maar merk dat hunter deck me tot nu toe het meeste aanspreekt.
Alleen je krijgt zo langzaam gold :(.
Eerste arena gedaan, eerste game crasht mijn internet dus gelijk 1 lose.. Mooie start!

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• DivineNL
Hmmm, ik ga arena pas doen als ik zeker weet dat ik minimaal 3 wins kan halen. Maar zelfs als ik het zeker weet kan ik natuurlijk nog altijd 0-3 onderuit gaan...

Ik weet dat ik niet om keys mag bedelen maar ik wil toch iemand vriendelijk verzoeken of die voor mij morgen misschien een key kan bemachtigen op pcgamer. Morgen wordt het waarschijnlijk een drukke dag hier op het werk dus kan dan niet constant kijken. :(

• Renquin
Kol Nedra schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:17:
Gewoon 7x winnen in arena en je zit goed 😉
Hehe, "gewoon" even 7x winnen hmm?
De arena is een stuk lastiger dan Play, vooral gezien daar de spelers zitten die heul veul geld aan packs gekocht hebben en complete decks die echt af zijn hebben.

Ga zelf pas arena spelen als ik nagenoeg zeker kan zijn van 3a4 wins voordat ik eruit geschopt wordt.

Want a cookie?!

• Kol Nedra
Arena is skills, in arena gaat het niet om van hoeveel cards je unlocked hebt.
of je hero nou lvl 1 is en je komt een tegenstander tegen die lvl 50 is, je maakt evenveel kans om te winnen (als je de game goed kent natuurlijk)

nothing stops this train

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kol Nedra schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:30:
Arena is skills, in arena gaat het niet om van hoeveel cards je unlocked hebt.
of je hero nou lvl 1 is en je komt een tegenstander tegen die lvl 50 is, je maakt evenveel kans om te winnen (als je de game goed kent natuurlijk)
Dat is onzin natuurlijk. Skills + basic deck vs Skills + Basic Deck + alle andere kaart opties, dan zal je zien dat de laatste het voordeel heeft.

Ja, als je skills vs no skills gaat vergelijken dan maakt het minder uit, maar dat is een nutteloze vergelijking, want je gaat er van uit dat de tegenstander ook fatsoenlijk kan spelen.

• Vecodo
DivineNL schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:11:
Hmmm, ik ga arena pas doen als ik zeker weet dat ik minimaal 3 wins kan halen. Maar zelfs als ik het zeker weet kan ik natuurlijk nog altijd 0-3 onderuit gaan...

Ik weet dat ik niet om keys mag bedelen maar ik wil toch iemand vriendelijk verzoeken of die voor mij morgen misschien een key kan bemachtigen op pcgamer. Morgen wordt het waarschijnlijk een drukke dag hier op het werk dus kan dan niet constant kijken. :(
Dan ook graag voor mij ;)

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Pheace schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:33:
[...]

Dat is onzin natuurlijk. Skills + basic deck vs Skills + Basic Deck + alle andere kaart opties, dan zal je zien dat de laatste het voordeel heeft.

Ja, als je skills vs no skills gaat vergelijken dan maakt het minder uit, maar dat is een nutteloze vergelijking, want je gaat er van uit dat de tegenstander ook fatsoenlijk kan spelen.
In Arena moet je een deck maken van random cards, dus het heeft niks met unlocked cards te maken. Dus dan gaat het weldegelijk om skills en niet om welke kaarten je bezit.

• Kol Nedra
Pheace schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:33:
[...]

arena is niet van: ik heb card A unlocked. Arena zijn random cards!! Je kan in arena bv deathwing tegenkomen terwijl je hem zelf nog niet hebt!
in arena gaat erom dat in verloop van je creation deck goed nadenkt van wat voor soorten kaarten ik nog nodig moet hebben om een goede deck te maken.

nothing stops this train

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

LabsTipJr schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:35:
[...]
In Arena moet je een deck maken van random cards, dus het heeft niks met unlocked cards te maken. Dus dan gaat het weldegelijk om skills en niet om welke kaarten je bezit.
Doh, gelijk hebben jij en Mooyal inderdaad, vergat even dat het om Arena ging.

Hoewel ik dan zou zeggen dat het meer om de card draw gaat, want daar ben je toch wel afhankelijk van :)

• Vecodo
Pheace schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:37:
[...]

Doh, gelijk heb je inderdaad, vergat even dat het om Arena ging.

Hoewel ik dan zou zeggen dat het meer om de card draw gaat, want daar ben je toch wel afhankelijk van :)
Plus het weten (kennis) van de tegenstander zijn kaarten die hij heeft kunnen kiezen.
Dit zal een LVL50 speler tegen over een LVL1 speler beter weten.

• Kol Nedra
Vecodo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:38:
[...]

Plus het weten (kennis) van de tegenstander zijn kaarten die hij heeft kunnen kiezen.
Dit zal een LVL50 speler tegen over een LVL1 speler beter weten.
hoeft niet perse, bv je hebt zelf al 8x lvl 50 Hero, maar toevallig is de Hero die je nu arena doet lvl 1 nog 😉

arena gaat het om skills en je moet elke kaart in de game goed begrijpen wanneer je die beste kan spelen.

nothing stops this train

• Vecodo
Kol Nedra schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:41:
[...]

hoeft niet perse, bv je hebt zelf al 8x lvl 50 Hero, maar toevallig is de Hero die je nu arena doet lvl 1 nog 😉

arena gaat het om skills en je moet elke kaart in de game goed begrijpen wanneer je die beste kan spelen.
Mee eens! Bedoelde meer op het feit dat als iemand een LVL50 Hero heeft, hij het spel en de kaarten iets beter zal kennen dan iemand die maar één hero op level 2 heeft.

:>

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:17
Damn man, ik heb zo'n zin om HearthStone te spelen he...
Vroeger altijd ge'wowed' en me super geamuseerd maar na x aantal jaar wordt je het toch wat beu, vooral door de (voor mij toch) weinige veranderingen en cataclysm + pandaria.
HearthStone lijkt me chill om te spelen, met de coole world of warcraft background verwijzingen.
Nu nog een key zien te bemachtingen, wat me blijkbaar niet lukt via blizzardcs (facebook) of de opt-in :/

Verwijderd

Ik vermaak me tot zover het meest met de Priest. Nu eens kijken of ik nog een leuke deck kan vinden als opvolger van de Basic set.

• MyKey
Wil toch ook nog even inhaken op het "Level 50 weet meer dan een level 2" verhaal. Wat onzin is natuurlijk, als de level 2 buiten het spelen zich volledig inleest op kaarten / strategie etc kan die altijd nog meer kennis hebben dan meneer level 50.

Ik denk zelf dat meneer level 2 dan is het voordeel is.
Arena is skill, niet alleen skill is het spelen van je kaarten, maar voornamelijk in het samenstellen van je deck, want ik denk dat daar toch wel heel veel van af hangt in Arena

• Renquin
Kol Nedra schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:41:
[...]

Het punt is dat iemand die alle kaarten heeft unlocked, deze theoretisch ook allemaal een keer heeft uitgetest en dus weet hoe e.e.a. te gebruiken.

Een speler die dit niet heeft, zit dus met een aardige achterstand qua kennis. Ook alle kaarten gelezen hebben, helpt hier niet bij.

Dat Arena random deck is, prima.
Dat dit ervoor zorgt dat het altijd een gelijk gevecht is, nee.

Want a cookie?!

• Stravincy
  • Niet online
Weet iemand wanneer de volgende betakey giveaway is op PCgamer?
Iemand hierboven zei morgen? Maar hoe laat ongeveer dan morgen?

Verwijderd

Een heartstone podcast voor de geïnteresseerden: http://www.youtube.com/watch?v=fRCvduNoWmY

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk?

De dailies krijg je slechts 1x per dag. Dit in tegenstelling tot WoW waar je vele dailies op een dag kunt doen. Dat betekent dat je maximaal 40 credits per dag kunt winnen + het aantal wins in normal games.

Om iedere dag 1x de Arena in te kunnen (zonder euro's te spenderen ;)) moet je dus naast je daily, nog 110x winnen.. knappe vent die dat voor elkaar krijgt in een dag..

Dit business model ziet er gunstig uit voor Blizzard.
Maar misschien iets te zwart/wit. Als iedere andere developer zo'n scheve free to play:pay to play verhouding zou hebben zou iedereen op z'n achterste poten staan, maar Blizzard komt er mee weg. :)

Natuurlijk is Arena niet de heilige graal, je kunt immers ook unranked en ranked tegen andere spelen, zonder dat dat geld kost, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat Arena een stuk leuker is. ;(

Dividend for Starters

• DivineNL
Vergeet niet dat het nog steeds in beta zit en dat er later altijd nog andere dailies in het spel kunnen komen. Ik hoop dat ze dit doen.

Maar die packs kopen gaat indd verslavend werken. Ik heb het spel nog niet en weet al dat ik packs ga kopen en na 1x kopen wordt het vaak meerdere keren kopen :p

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:17
Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:09:
Ik zie niet direct een duidelijk antwoord op pcgamer.
Ben er ook nog niet lang lid van :/

• DivineNL
Ik denk niet dat ze een duidelijke tijd erbij gaan zetten. Nu hebben de mensen die de hele dag al niets te doen hebben, toch nog iets te doen :p

• Stravincy
  • Niet online
Dat word dus de hele dag elke dag F5en. Oh the joy! :+
En dan gebeurd het natuurlijk net even als je bezig/afk bent. :X

• OkkE

OkkE

Stravincy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:09:
In het bericht van maandag 9 september staat alleen “We’ll have more later this week and next week..
Maar zie topic melding: het is eigenlijk niet de bedoeling om over keys te praten.
PromWarMachine schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:29:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk?

De dailies krijg je slechts 1x per dag. Dit in tegenstelling tot WoW waar je vele dailies op een dag kunt doen. Dat betekent dat je maximaal 40 credits per dag kunt winnen + het aantal wins in normal games.

Om iedere dag 1x de Arena in te kunnen (zonder euro's te spenderen ;)) moet je dus naast je daily, nog 110x winnen.. knappe vent die dat voor elkaar krijgt in een dag..

Dit business model ziet er gunstig uit voor Blizzard.
Maar misschien iets te zwart/wit. Als iedere andere developer zo'n scheve free to play:pay to play verhouding zou hebben zou iedereen op z'n achterste poten staan, maar Blizzard komt er mee weg. :)

Natuurlijk is Arena niet de heilige graal, je kunt immers ook unranked en ranked tegen andere spelen, zonder dat dat geld kost, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat Arena een stuk leuker is. ;(
Het is uiteraard ook niet Blizzard's bedoeling dat iedereen zomaar oneindig Arena kan spelen zonder echt geld uit te geven. Het is Free2Play met een kanttekening. :) Ik denk ook niet dat Blizzard wil dat iedereen zonder betalen elke dag Arena kan doen.

We zullen moeten afwachten of Blizzard besluit de 1 Gold per Win te behouden of dat het meer/minder wordt. Ik heb zelf de beta nog niet kunnen spelen dus lastig oordelen maar op papier klinkt het redelijk: elke 2-3 dagen één Arena entree zonder betalen. Dan ga ik er vanuit dat het klopt dat je elke dag (ongeacht of je inlogt of niet) een Daily ontvangt en deze 3 dagen beschikbaar blijft.

Misschien interessant: “How to maximize the gold you earn in a day”:
http://www.hearthpwn.com/...he-gold-you-earn-in-a-day

Overigens meer leesvoer over het onderwerp...

Hoeveel Dust is nodig voor alle kaarten: http://elitistjerks.com/f...dust_dust_economy_thread/
Simpele berekening hoeveel packs heb je nodig: http://www.hearthpwn.com/...u-get-all-of-the-cards-in
Want levert één Arena entree op: http://www.hearthpwn.com/...ena/403-rewards-for-arena
Discussie: http://www.hearthpwn.com/...the-arena/492-arena-entry

• jmxd
  • Niet online
Het zou veel beter zijn als je 5 gold per win kreeg, dan moet je alsnog 20 potjes winnen om 1 pakje kaarten te kunnen kopen. Nu moet je er 100 winnen, nogal overdreven. Het is misschien geen pay 2 win maar ze maken het wel enorm traag om kaarten te krijgen als je geen geld neerlegt

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:11

Multensor

wtf

En elke dag 40 van daily quest. Dus dat is elke 2 dagen een pakje als je 10 games per dag speelt. Vindt het wel meevallen stiekem

erhmm.

• TheBuddha
40 dialy quest? Ik zie er maar een paar per dag. Vandaag maar 1. Net vier wins in Arena. En wat win ik. Een pack, heel veel dust en vijf fucking gold. Het verkrijgen van gold vind ik echt te traag.

• jmxd
  • Niet online
TheBuddha schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:29:
40 dialy quest? Ik zie er maar een paar per dag. Vandaag maar 1. Net vier wins in Arena. En wat win ik. Een pack, heel veel dust en vijf fucking gold. Het verkrijgen van gold vind ik echt te traag.
1 daily voor 40 gold

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Multensor schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:16:
En elke dag 40 van daily quest. Dus dat is elke 2 dagen een pakje als je 10 games per dag speelt. Vindt het wel meevallen stiekem
Het is 10 games winnen op een dag, dus dat (als je de helft verliest) zou al snel 20 potjes per dag zijn..

I'm an Ironman!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:32

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Het blijft een CCG. Echt geld investeren om veel kaarten (snel) te hebben had ik wel verwacht.

Ik vind het op zich niet erg. Ik ga er (nog) geen geld in investeren, zeker omdat ik niet weet hoe ver ze dit gaan ontwikkelen met nieuwe mogelijkheden en uitbreidingen. Potentieel heeft Blizzard hier een goudmijn (f2p niet-moba game met een bekend thema met packs die kan je kopen voor echt geld? Kassa!), maar het wordt een beetje teveel als een klein project gepresenteerd. Maar als ze het actief bijhouden, kan dit gewoon erg leuk worden en waar ik wel wat geld in wil steken. De basis game is al erg goed naar mijn mening.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Sahje
(jarig!)
Voor de mensen die klagen over de hoeveelheid gold gain, in verhouding met ander CCG's en TCG's krijg je in Hearthstone al bijzonder veel gratis. Vergelijk dit met toch wel de dominante TCG Magic en daar is niks gratis. Card games zijn traditioneel vrij geld-intensief om te spelen en ik vind dat Blizzard hier juist veel aandacht aan heeft besteedt met hoeveel je al gratis krijgt.

• Sharfer
toch bijzonder.. ik verlies minstens 95% van mijn games..

de enige wins die ik heb kwamen door dat iemand afk ging.. of omdat ik won doordat hij eerder zonder kaarten zat.. er valt niet te winnen zonder kaarten te kopen.. vooral niet als je standaard klote decks hebt

Sharfer#2586

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sharfer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:36:
de enige wins die ik heb kwamen door dat iemand afk ging.. of omdat ik won doordat hij eerder zonder kaarten zat.. er valt niet te winnen zonder kaarten te kopen.. vooral niet als je standaard klote decks hebt
Dat is niet mijn ervaring, met mijn hunter deck win ik op het moment toch redelijk, en dat is zonder kaarten te kopen (goed, vanochtend 2 packs voor de golden kaart dan maar nog niet mee gespeeld).

Maar op zijn minst je basic deck unlocked hebben is toch wel een must lijkt me, en dan een goeie keuze aan Neutrale kaarten. En ja ik geef toe, als ik de kaarten die ik nog niet heb eens doorkijk zit daar veel tussen wat ik graag zou hebben, maar goed, dat terzijde win ik nog best regelmatig, denk dat ik nog wel 50%+ zit. Dat duurt vast niet lang meer, maar tot nog toe is het nog wel het geval :p

Verwijderd

Ik heb wat gekocht maar gebruik voornamelijk standaard decks, er valt zeker wel te winnen hoor. En echt goed ben ik ook niet.

Er zijn net als jij mensen tussen die niks gekocht hebben, niet iedereen heeft geld uitgegeven, dus daar moet je ook tegen kunnen spelen lijkt me.

• Sharfer
nee, maar het enige leuke aan dat hele spel is de arena.. daar kan alles uit elke hoek komen.. echter moet ik daarvoor winnen op een rogue.. die is lvl 2 nu en kan geen anjer.. ook heb ik nauwelijks sterke kaarten.. laat staan neutrale.. heb alleen zn legendarische draak.. die ook maar matig is

Sharfer#2586

• jmxd
  • Niet online

Ik heb er nu al 7 op een rij gewonnen en heb nog 0 packs gekocht

• Sharfer
nou snap niet hoe je t doet.. heb namelijk echt geen zin om handmatig een dek samen te stellen.. en die decks die het spel je aan raden.. vang je niks mee.. maar heb nu ook al een paar keer gehad, dat ik ondanks dat het goed verdeeld was.. al mijn eindkaarten gewoon kreeg.. zit je daar tot beurt 6 met alleen maar 5+ kaarten... nee, het spel valt vies tegen en bied je weinig tot geen hulp aan voor beginnend spelers.

Sharfer#2586

• Stravincy
  • Niet online

Ik wil niet lullig zijn ofzo, maar ik denk dat het ook een beetje aan jezelf ligt als je bijna alles verliest, of je moet extreem veel ongeluk hebben constant, maar dat lijkt me stug.

• Sharfer
ja zeg toch heb er weinig ervaring mee, maar heb vaak gewoon botte pech

Sharfer#2586

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Sharfer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:47:
nou snap niet hoe je t doet.. heb namelijk echt geen zin om handmatig een dek samen te stellen.. en die decks die het spel je aan raden.. vang je niks mee.. maar heb nu ook al een paar keer gehad, dat ik ondanks dat het goed verdeeld was.. al mijn eindkaarten gewoon kreeg.. zit je daar tot beurt 6 met alleen maar 5+ kaarten... nee, het spel valt vies tegen en bied je weinig tot geen hulp aan voor beginnend spelers.
Ja, daar ga je al... moet wel een beetje moeite voor doen hoor..

I'm an Ironman!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
No offense, maar ik denk dat dit geen spel voor jou is als ik dit zo lees.

• jmxd
  • Niet online
nou snap niet hoe je t doet.. heb namelijk echt geen zin om handmatig een dek samen te stellen..
Daar heb je je probleem :{

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

haha allemaal te laat :9

I'm an Ironman!

Pagina: 1 ... 12 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]