erhmm.
Ben benieuwd of de game me gaat bevallen, is toch wat anders dan Dota 2 of battlefield 3.
Maar heb vroeger veel yu-gi-oh gedaan dus waarschijnlijk zal dat wel goed komen
[ Voor 41% gewijzigd door Robbie.b op 10-09-2013 17:12 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Als je 2 accounts hebt is het heel eerlijk, vooral voor onsawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:10:
Is het eerlijk als ik een key pak en hem hier weg geef?Of oneerlijk tegenover gamer.nl members..?
Overwatch profile awesomo#2162
EDIT: Graag voor half 6 als je dit gaat doen, ben zo afgewerkt
[ Voor 18% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 17:14 ]
Wij knijpen wel een oogje dichtawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:10:
Is het eerlijk als ik een key pak en hem hier weg geef?Of oneerlijk tegenover gamer.nl members..?
You are creating a Hearthstone: Heroes of Warcraft (Beta) account.
Niet zo beginnen heTwylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:17:
En het zou dan uiteraard logisch zijn dat ik hem krijg vanwege onze beide avatars![]()
xD
Argh, ik weet zeker dat ik er toen ook één heb aangemaakt, maar ik kan het ww niet terugvindenNostordici schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:08:
[...]
Ik heb er één hartelijk bedankt!!!Toch handig dat ik dat account nog had van Diablo 3 haha
Gefeliciteerd iedereen die nu een key heeft!
OMG... Stop trolling, das al 2e x vandaag dat ik getrolld wordtawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:19:
WTS beta key![]()
spoiler:jk.even kijken hoe we dit gaan doen, heb niet echt een voorkeur naar wie die gaat dus we moeten er maar een wedstrijdje oid van maken denk? suggesties zijn welkom
Hoop da je snel iets verzint want heb nog 10 minuten
Eetsmakelijk!
Ik kreeg trouwens letterlijk een hartverzakking toen ik die spoiler zag

[ Voor 47% gewijzigd door jmxd op 10-09-2013 17:22 ]
Verwijderd
Zo krijgen mensen die hier actief zijn een eerlijke kans en niet de one time posters voor een key
Vul hier namen van geïntereseerden in en klik op random als je het echt niet weet. Dan kiest de software voor je
Maar wat er gezegd wordt over echt actieve en geïnteresseerde klopt ook wel... Mijn naam mag er in ieder geval bij ook al heb ik nooit geluk met de software
Ik had helaas geen account...
Iemand hier lief genoeg om mij een key te sturen?
Als je er een over hebt natuurlijk.
Om 8 uur zit ik klaarawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:23:
Het wordt sowieso iemand uit het topic. Ik ben ben zo klaar met werken, ben rond 8 uur thuis. Kijk dan wel of er nog leuke ideeen zijn om dit te doen of misschien bedenk ik wel wat in de trein. Anders wordt het waarschijnlijk gewoon aanmelden en een random generator er 1 laten kiezen,
In ieder geval bedankt om toch de key te pakken en uit te delen, ben al blij dat iemand hier hem krijgt, dat geeft daarna weer kans op keys van die personen
Iemand die net een account heeft gemaakt...Tweeki schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:23:
Whoa gamer.nl !
Ik had helaas geen account...
Iemand hier lief genoeg om mij een key te sturen?
Als je er een over hebt natuurlijk.

Ja waarom niet?DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:25:
[...]
Iemand die net een account heeft gemaakt...
k zat gewoon te googlen naar hearthstone key en kwam hier terecht...
is dat slecht?

Misschien dat je @Mooyal er een plezier mee kunt doen, die is al zo lang zo intensief op zoekawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:23:
Het wordt sowieso iemand uit het topic. Ik ben ben zo klaar met werken, ben rond 8 uur thuis. Kijk dan wel of er nog leuke ideeen zijn om dit te doen of misschien bedenk ik wel wat in de trein. Anders wordt het waarschijnlijk gewoon aanmelden en een random generator er 1 laten kiezen,
EDIT: Ben afgewerkt, tot over 2 uurtjes mensen
Als er nog mensen zijn die aan keys kunnen komen en die graag willen uitdelen, in ieder geval bedankt!
[ Voor 24% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 17:29 ]
wat alleen omdat ik net een account heb aangemaakt op tweakers concludeer jij dat ik niet al sinds Hearthstone in eu is geactiveerd op zoek ben naar een key?DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:28:
Waarom zou iemand die hier een key weg geeft jou een key geven terwijl er een aantal mensen zijn die hier al heel lang over praten? Net als hierboven al meerdere malen wordt gezegd zou het fijn zijn dat iemand hem krijgt die hier al langer zit.
Voelt een beetje oneerlijk idd als ook mensen die zich voor het eerst hier (in het topic) laten zien ook kans hebben. Alleen geen zin om dat allemaal te checken omdat ik lui ben en ook niet super actief hier ben ...hmmDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:22:
Maar wat er gezegd wordt over echt actieve en geïnteresseerde klopt ook wel... Mijn naam mag er in ieder geval bij ook al heb ik nooit geluk met de software
Nee, daaruit concludeer ik dat je geen key verdient via tweakers, net als dat een aantal hier, waaronder ik, geen key konden krijgen via pcgamerTweeki schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:29:
[...]
wat alleen omdat ik net een account heb aangemaakt op tweakers concludeer jij dat ik niet al sinds Hearthstone in eu is geactiveerd op zoek ben naar een key?
Moooo!
Je bedoeld te zeggen dat hij al lang om een key aan het bedelen is, terwijl dat eigenlijk helemaal niet mag..?mbhoek schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:27:
[...]
Misschien dat je @Mooyal er een plezier mee kunt doen, die is al zo lang zo intensief op zoek
Zo krijgen degenen met de grootste mond als eerste de keys..
Niet dat ik het iemand misgun, aangezien dit soort acties bij iedere Blizzard game leiden tot een stroom aan offtopic geneuzel, maar ik wilde het wel even noemen.
Helaas draag ik ook niet bij aan het niveau nu..
Waarom niet? Zo werkte het bij Gamer.nl toch ook? Moest je al op zijn minst een week lid van zijnMicScott schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:29:
Hier langer zitten geeft je toch geen extra recht op een key die nota bene van gamer.nl komt?
Het is makkelijk te checken, hij heeft zijn account net gemaaktawesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:29:
[...]
Voelt een beetje oneerlijk idd als ook mensen die zich voor het eerst hier (in het topic) laten zien ook kans hebben. Alleen geen zin om dat allemaal te checken omdat ik lui ben en ook niet super actief hier ben ...hmm
Verwijderd
What he said... Mooyal is hier al lang wanhopig op zoek naar een keymbhoek schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:27:
[...]
Misschien dat je @Mooyal er een plezier mee kunt doen, die is al zo lang zo intensief op zoek
Via gamer.nlDivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:30:
[...]
Nee, daaruit concludeer ik dat je geen key verdient via tweakers, net als dat een aantal hier, waaronder ik, geen key konden krijgen via pcgamer
ik kon ook geen key krijgen via gamer.nl maar nog wel via tweakers
Tja, wie niet hier?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:30:
[...]
What he said... Mooyal is hier al lang wanhopig op zoek naar een key
Verwijderd
Ik wil ook wel een key... laat dat duidlijk zijnTwylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:32:
[...]
Tja, wie niet hier?dat hij het hele topic volspamt zou hem geen grotere kans moeten gecen imo
Ik vind dat blizzard de beta gewoon moet open gooien... waarom nu al dat gedoe met keys/twitter/facebook/...
Marketing is dat toch?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:33:
[...]
Ik wil ook wel een key... laat dat duidlijk zijn
Ik vind dat blizzard de beta gewoon moet open gooien... waarom nu al dat gedoe met keys/twitter/facebook/...
nothing stops this train
Jij bent geweldig, door deze post heb ik een key kunnen bemachtigenKupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:04:
GAMER.NL SNEL BETA KEYS! ik heb er 1!! woohooooooooo!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Tukker_T op 10-09-2013 17:51 ]
I'm an Ironman!
mag ik hem?Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:50:
Ok, ik heb ook een key van gamer.nl, kan het hier wel weggeven.. Of heeft inmiddels iederen een key?
ik ben al heel lang op zoek en al aan vele give aways meegedaan...
maar helaas nog geen prijs
Dat was sarcasme neem ik aan ^^Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:50:
Of heeft inmiddels iederen een key?
Yes please!Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:50:
Ok, ik heb ook een key van gamer.nl, kan het hier wel weggeven.. Of heeft inmiddels iederen een key?
Beta here I come \o/
Want a cookie?!
I'm an Ironman!
http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:53:
Hmmm, wat is nou een eerlijke manier om dit te doen? Want ik gun iedereen hem wel.. (behalve account die een week oud zijn)
lijkt me handig
Persoonlijk zou ik gewoon iemand uitkiezen uit de thread.
Wel balen dat ik nog geen gamer.nl account heb.......
ja is erg jammer
gewoon verder zoeken denk ik maar, doe ik ook alleen nog geen geluk gehad

[ Voor 10% gewijzigd door Tweeki op 10-09-2013 17:57 ]
I'm an Ironman!
Denk het nietMadstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:57:
Heeft de topic starter al een key??
das uit maartMadstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:57:
Heeft de topic starter al een key??
I'm an Ironman!
whaha, hack die mail system van blizzard dan
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Open beta is een maand weg of zo toch? Dat is nog wel te doen. Dan is de hype er misschien een beetje af en geef ik dan minder uit aan kaarten xDPedr0 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:02:
Ja, wie wil hem niet....ik als Blizzardfan wil ook graag een key. Maar zal er zeker niet om gaan bedelen........patience is the key!
[ Voor 11% gewijzigd door Pheace op 10-09-2013 18:03 ]
Verwijderd
nee hoor krijg ik gewoon invalid terugPedr0 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:02:
Ja, wie wil hem niet....ik als Blizzardfan wil ook graag een key. Maar zal er zeker niet om gaan bedelen........patience is the key!
gamer.nl thx a lot xD
nothing stops this train
lucky!Kol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:07:
OMG YESSSSSS ik heb een key xD
gamer.nl thx a lot xD
Gefeliciteerd!
Nee, want nieuwe accounts kunnen niet meedoen "Je account is te nieuw om deel te kunnen nemen."Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:09:
en nu na gaan dat er honderde gamers account liggen te verstoffen
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
nothing stops this train
Verwijderd
Ja bedoel juist dat er nog keys zijn waar we niet bij kunnen maar er ook accounts zijn die 1 keer zijn aangemaakt en nooit gebruikt voor het zelfde principe bv voor diablo beta key en die hebben er nu wel recht op.Pedr0 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:10:
[...]
Nee, want nieuwe accounts kunnen niet meedoen "Je account is te nieuw om deel te kunnen nemen."

nothing stops this train
Haha, lucky. Veel plezierKol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:11:
Ik heb een gamer.nl account aangemaakt voor hun android app, ik ben echt happy 😁
Sharfer#2586
[ Voor 26% gewijzigd door Tweeki op 10-09-2013 18:25 ]
Jij bent wel bijzonder, al die mensen hebben een key gekregen van een andere site en dan ga je hier registreren en om keys vragen
en jij leest het draadje nietNostordici schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:27:
[...]
Jij bent wel bijzonder, al die mensen hebben een key gekregen van een andere site en dan ga je hier registreren en om keys vragen
ik heb geen gamer.nl account en in dit draadje boden enkele mensen een key aan
Nou nou gefeliciteerd hoorKol Nedra schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:07:
OMG YESSSSSS ik heb een key xD
gamer.nl thx a lot xD
Het is je gegund
Sharfer#2586
vziw heeft hij al een key hoor, dat zal ook wel de verklaring zijn voor dat hij niet zo veel meer post hierMadstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:59:
Ja, ik weet maar hij is nog steeds actief hier.. zie hem af en toe wat posten.. Zeror, mocht je nog geen key hebben contact me via dm
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
vziw?Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:32:
[...]
vziw heeft hij al een key hoor, dat zal ook wel de verklaring zijn voor dat hij niet zo veel meer post hier
Weet je zeker dat hij al een key heeft?
I'm an Ironman!
count me inTheBuddha schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:34:
Nou.. eindelijk gelukt. Eerst in alle haast een account aangemaakt maar dat werkte niet. Niet het draadje afgelezen natuurlijk. Dus balen. Toen maar geprobeerd in te loggen met een oude alias van eeuwen terug. Dat lukte - schijnbaar ooit een account daar gehad en zodoende nu Hearthstone aan het spelen. Toch fijn om beloond te worden voor al dat wachten! Ik ga nu spelen en zal mijn andere keys hier gratis delen. De eerste komt op naam van de topicstarter voor zijn moeite. De rest volgt met een verloting.
Verwijderd
Count me in aswellTheBuddha schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:34:
Nou.. eindelijk gelukt. Eerst in alle haast een account aangemaakt maar dat werkte niet. Niet het draadje afgelezen natuurlijk. Dus balen. Toen maar geprobeerd in te loggen met een oude alias van eeuwen terug. Dat lukte - schijnbaar ooit een account daar gehad en zodoende nu Hearthstone aan het spelen. Toch fijn om beloond te worden voor al dat wachten! Ik ga nu spelen en zal mijn andere keys hier gratis delen. De eerste komt op naam van de topicstarter voor zijn moeite. De rest volgt met een verloting.
GeïnteresseerdTheBuddha schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:34:
vziw = voor zover ik weet.Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:34:
[...]
vziw?
Weet je zeker dat hij al een key heeft?
Maar ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht er laatst een post over gelezen te hebben, moment
edit:
Dit is de post die ik bedoelde maar daar staat niet concreet in dat hij al een key heeft ja of nee.Zeror schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:33:
Ik ruil mijn account nog niet eens met mn broer, laat staan vrienden of zelfs mensen die ik niet ken (via internet).
Als iemand mijn account wil gebruiken, prima, maar dan betaal het volledige bedrag wat ik totaal aan mijn account kwijt was de afgelopen 9 jaar.
Het is opzich niet tegen de regels om je battle.net account door een ander te laten gebruiken, maar je loopt wel een heel groot risico dat je jouw account kwijtraakt. De persoon die jouw account gebruikt hoeft enkel maar je wachtwoord aan te passen en weg is je account. En Blizzard helpt je overigens niet daarmee. Eigen schuld, dikke bult. Je bent meermaals gewaarschuwd voor de risico's.
[ Voor 59% gewijzigd door jmxd op 10-09-2013 18:39 ]
weet alleen van twitch giveaways 'vanavondPheace schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:37:
Weet iemand of Facebook vanavond weer een giveaway van een paar honderd heeft of enkel zo'n 10 person giveaway? Ik kan maar moeilijk duidelijk vinden wat ik zoek daar.
maar daar doen meestal duizenden aan mee voor 3 keys ofzo
liken, delen en hopen op een kans van 1 op 3000Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:39:
hoe werken de sweeptakes op facebook?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]