[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heb je ze heel goed verstopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
Ik heb ook flink zitten zoeken :P
Is dit nou trolling of niet?

[ Voor 34% gewijzigd door Burlok86 op 10-09-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb er wel een. Het is echt héél verslavend. Ik durf al wel te voorspellen dat Blizz hier miljarden mee gaat verdienen.

Ik heb nu een beetje als Warlock en als Priest gespeeld. De Warlock heb ik nog niet zo onder de knie, maar met mijn Priest deck schop ik wel redelijk kont online.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

Zeror schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:32:
OK, mensen. Ik heb 10 keys verstopt in de startpost!!!

spoiler:
Nee, echt!!! Het is niet gelogen!!!! =P
Haha niet verstopt hoor! :p

Novice t/m Grandmaster key :+

Nette TS trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
- :X

[ Voor 94% gewijzigd door Evion op 10-09-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

MicScott schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:41:
Ik heb er wel een. Het is echt héél verslavend. Ik durf al wel te voorspellen dat Blizz hier miljarden mee gaat verdienen.

Ik heb nu een beetje als Warlock en als Priest gespeeld. De Warlock heb ik nog niet zo onder de knie, maar met mijn Priest deck schop ik wel redelijk kont online.
Ik heb al tegen je zitten te praten in Heartstone (speelde voorheen wel een D3 met je).. maar antwoorden, Ho maar ;(

:+

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:44:
[...]

Haha niet verstopt hoor! :p

Novice t/m Grandmaster key :+

Nette TS trouwens! :D
wouw.. just wouw... Daar had ik niet eens aan gedacht... Het is te vroeg en ik wil te graag een beta key :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Madstorm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:45:
[...]

Ik heb al tegen je zitten te praten in Heartstone (speelde voorheen wel een D3 met je).. maar antwoorden, Ho maar ;(

Huh? Echt? Heb niks gezien! Misschien was ik afk toen :( Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Zelfs met die tip van de keys; ik kan nog niets vinden...

*Facepalm*
Maar goede grap, moet ik toegeven

[ Voor 33% gewijzigd door Burlok86 op 10-09-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Haha serieus? De sleutels zijn de "keys" :D Hij heeft nooit gezegd dat er BETA keys zouden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Burlok86 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:50:
Zelfs met die tip van de keys; ik kan nog niets vinden...
We got owned... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Gister alleen de daily gedaan, 2 wins met hunter, wat een drama was dat zeg.

@Scott, Heb jou idd ook al aardig wat uurtjes zien maken afgelopen dagen ^^, waarschijnlijk ook wel eens d3 samen gespeeld dat ik jou in mijn lijst heb staan. Een dezer dagen maar eens 1 van jullie pak slaag geven :P

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Mochten mensen me willen toevoegen op de chat van blizzard.. #2586 en de naam is Sharfer.

Heb trouwens gisteren uit een pakketje wat je krijgt na een paar potjes de legendary Alexstrasza uitgehaald.. gave kaart

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Een simpele vraag. Je kan, neem ik aan, mensen op je friendslist gewoon "challengen" om een potje tegen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:54:
Een simpele vraag. Je kan, neem ik aan, mensen op je friendslist gewoon "challengen" om een potje tegen te spelen?
Heb nog niet vs friends gespeeld maar achter elke friend staat iig een icoontje die dat suggereert idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Yup, dat is nog zacht gezegd. Ik had zelfs voor de grap nog n dm gestuurd dat hij ze er nog in moest stoppen :+

Zelfs toen het hier werd gezegd van die keys ben ik nog ns bij de keys zelf gaan kijken voor de zekerheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:54:
Simpele vraag, simpel antwoord: dat kan. Alleen verdien je dan geen ervaringspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:56:
[...]

Yup, dat is nog zacht gezegd. Ik had zelfs voor de grap nog n dm gestuurd dat hij ze er nog in moest stoppen :+

Zelfs toen het hier werd gezegd van die keys ben ik nog ns bij de keys zelf gaan kijken voor de zekerheid 8)7
Ik hoop stiekem nog dat ik een PM krijgt; hier heb je je beta key.. maar dat zit er waarschijnlijk niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39
Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:52:
Haha serieus? De sleutels zijn de "keys" :D Hij heeft nooit gezegd dat er BETA keys zouden staan.
Precies!!! Heb ik jullie er even ingeluisd!!! :+ 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Er lekte vroegah nog wel eens roadmaps voor releases uit van blizz games, zijn er ook leaks aangaande Hearthstone?
Natte vinger voorspelling; september closed beta, oktober open beta, Blizzcon release?
Zou wel een mooie openingsklapper voor Blizzcon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Burlok86 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:09:
Er lekte vroegah nog wel eens roadmaps voor releases uit van blizz games, zijn er ook leaks aangaande Hearthstone?
Natte vinger voorspelling; september closed beta, oktober open beta, Blizzcon release?
Zou wel een mooie openingsklapper voor Blizzcon zijn.
Inderdaad. Ik verwacht ook wel dat ze dit gaan doen. Het feit dat ze zoveel mensen de beta intrekken betekent eigenlijk bij Blizzard alleen maar dat de game zo goed als klaar is (op een paar kleine finetunings na). Open beta's duren vaak niet heel lang bij Blizzard (closed beta's duren langer!).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Eén van de zaken die ze testen met de beta, waar heel veel spelers voor nodig zijn, is de “one deck to rule them all”. Overigens is of een release of een open beta tijdens BlizzCon een vrij logische voorspelling. :)
.
One of the difficult aspects of the design process of any TCG/CCG is avoiding creating "that one deck" that defines the game for everyone. It's not particularly fun or creative to take a deck that has been performing better than every other deck out there and copying it, then smashing your opponents into the ground ("netdecking"). Soon everyone has that same deck and the game becomes stale and boring. In the case of TCGs, the key cards in those decks rise sharply in value (in some cases, to ridiculous extremes), and other cards drop in value, no matter how fun they may be to play.

This is just one of the reasons why a beta testing phase is good for the longevity of the game: A larger pool of players can play and test and provide feedback, and if those trends begin to emerge where there is the defined meta, we can make adjustments as needed so everyone is having fun in the long-term.

Hearthstone is really one of those games where it encourages creative deck-building and has a wide variety of cards that work well together, and you rarely see the same deck twice.
bron: http://www.hearthpwn.com/...6-my-fears-of-hearthstone

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ik verwacht dat curse.com binnenkort ook beta keys gaat weg geven; maar daar is nog niets bekend.. helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:22:
Ik verwacht dat curse.com binnenkort ook beta keys gaat weg geven; maar daar is nog niets bekend.. helaas!
Daar heb je best kans op, ja. Al denk ik dan wel dat dit via de HearthPwn website gaat gebeuren.
Ik denk dat dit spel gewoon niet groot genoeg om overal keys uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Hierbij een twitter van 1 van de hearthstone producers. Lijkt erop dat we zeer binnenkort "grotere" waves met invites krijgen in US en EU.
https://twitter.com/cataclyst78/status/377253029184958464

en

https://twitter.com/cataclyst78/status/377297064431869952

[ Voor 14% gewijzigd door Kupauw op 10-09-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:30:
Hierbij een twitter van 1 van de hearthstone producers. Lijkt erop dat we zeer binnenkort "grotere" waves met invites krijgen in US en EU.
en
Dat is goed nieuws! :)
Ondertussen probeer ik en vele andere al dagen, via verschillende sites een beta key te bemachtigen.
Maar veel mensen vergeten dat je "opeens" ook nog een e-mail kan krijgen van Blizzard; Hearthstone beta key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:30:

en

U zei? OkkE in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)" :+

Er was een tijdje geleden een blue post (of tweet) dat ze van plan zijn iedereen via opt-in toegang te geven voor de open beta begint. Dus het is gewoon afwachten. :)

Bron: OkkE in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)"

--------

Het verbaast me wel hoeveel belangstelling er is voor beta keys, bijna nog meer dan toen met Diablo 3 of Starcraft 2. :o

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 10-09-2013 10:46 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:36:
[...]

Dat is goed nieuws! :)
Ondertussen probeer ik en vele andere al dagen, via verschillende sites een beta key te bemachtigen.
Maar veel mensen vergeten dat je "opeens" ook nog een e-mail kan krijgen van Blizzard; Hearthstone beta key.
Maar ik denk dat je minder kans hebt om zo'n key te krijgen. Gewoon omdat daar veeeeel meer mensen voor in zijn geschreven. Ik ken genoeg mensen die gesigned zijn voor een beta key via battle.net maar die niet mee doen aan alle acties, via bijv. facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

OkkE schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:17:
Eén van de zaken die ze testen met de beta, waar heel veel spelers voor nodig zijn, is de “one deck to rule them all”. Overigens is of een release of een open beta tijdens BlizzCon een vrij logische voorspelling. :)
.

[...]

bron: http://www.hearthpwn.com/...6-my-fears-of-hearthstone
Tsja, maar dan moeten ze ook goede spelers uitnodigen. (*speelt al meer dan 16 jaar Magic the Gathering :P)

Zo zie ik dat er nog maar weinig articles zijn over tactiek. Bijvoorbeeld over mana curves, card advantage, tempo etc. Om nog maar te zwijgen over tactiek in een game (wanneer om slaan van verdediging naar aanval).
Trump is als enigste streamer met diepere strategie bezig. Bijvoorbeeld om niet creatures te traden op je eigen beurt, als je tegenstander dat waarschijnlijk op zijn beurt ook gedaan zou hebben.
Al moet Trump soms ook nog wel inzien dat je speelt om te winnen, niet om 'niet te verliezen'. Spelen naar outs etc is erg belangrijk; als al je spells in je deck 4 damage naar je opponent doen is het niet zo zinvol om je tegenstander naar 2 te brengen, dan kan je die mana/spells beter gebruiken.

Overigens is het enigste wat ik op dit moment zeker vind dat ze moeten aanpassen is dat de Coin als een spell telt. Dat zorgt er voor dat iedereen wil dat ze als 2e beginnen omdat je dan de Coin krijgt (voor Defias Ringleader bijv of later Questing Adventurer etc). Het mana voordeel van de Coin is wel goed in balans en ook echt een mooie vinding (degene die als eerste begint loopt altijd net iets voor op mana, behalve de beurt waarop de Coin gebruikt wordt. Een leuk tactisch element dus).

Er is ook een hunter spell (naam ontschiet me even) die ik vrijwel nooit bij iemand zie, maar die erg goed is: top 3 kaarten van je deck bekijken en 1 in je hand doen, volgens mij voor 1 mana. Card selection is echt heel waardevol, zal iedereen die MTG heeft gespeeld weten.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:48:
Tsja, maar dan moeten ze ook goede spelers uitnodigen. (*speelt al meer dan 16 jaar Magic the Gathering :P)
Er zullen vast al wel een aantal MtG spelers in de beta zitten. Hoewel er maar weinig streamers zijn die echt veel ervaring hebben met TCG/CCG, zo lijkt het. :)
Zo zie ik dat er nog maar weinig articles zijn over tactiek. Bijvoorbeeld over mana curves, card advantage, tempo etc. Om nog maar te zwijgen over tactiek in een game (wanneer om slaan van verdediging naar aanval).
Er zijn wel een aantal artikelen te vinden, vooral uit het begin van de US beta. O.a. op /r/Hearthstone, ElitistJerks en ook HearthPwn. Maar dat alles wordt, net als hier, de laatste tijd binnen no-time verborgen onder een shitload aan “NEED KEYS” posts, helaas.
Trump is als enigste streamer met diepere strategie bezig. Bijvoorbeeld om niet creatures te traden op je eigen beurt, als je tegenstander dat waarschijnlijk op zijn beurt ook gedaan zou hebben.
Al moet Trump soms ook nog wel inzien dat je speelt om te winnen, niet om 'niet te verliezen'. Spelen naar outs etc is erg belangrijk; als al je spells in je deck 4 damage naar je opponent doen is het niet zo zinvol om je tegenstander naar 2 te brengen, dan kan je die mana/spells beter gebruiken.
Trump is inderdaad één van de streamers die tenminste nadenkt (en dat uitlegt), maar ik verwacht dat er nog genoeg andere spelers zijn (die niet streamen), die minimaal het zelfde niveau hebben.
Overigens is het enigste wat ik op dit moment zeker vind dat ze moeten aanpassen is dat de Coin als een spell telt. Dat zorgt er voor dat iedereen wil dat ze als 2e beginnen omdat je dan de Coin krijgt (voor Defias Ringleader bijv of later Questing Adventurer etc). Het mana voordeel van de Coin is wel goed in balans en ook echt een mooie vinding (degene die als eerste begint loopt altijd net iets voor op mana, behalve de beurt waarop de Coin gebruikt wordt. Een leuk tactisch element dus).
Volgens mij is vrijwel elke streamer het er mee eens dat er iets moet gebeuren aan de first of second. Er zijn een aantal ideeen zover ik weet; Coin niet als spel tellen, voor de start beide spelers maar 3 kaarten geven, ...

Ik verwacht ook wel dat Blizzard er iets aan gaat doen, maar dat moeten we afwachten. Want ondanks dat op dit moment de meeste spelers het liefst tweede gaan, is Blizzard de enige met de harde cijfers over win/loss in vergelijking met eerste/tweede. :)
Er is ook een hunter spell (naam ontschiet me even) die ik vrijwel nooit bij iemand zie, maar die erg goed is: top 3 kaarten van je deck bekijken en 1 in je hand doen, volgens mij voor 1 mana. Card selection is echt heel waardevol, zal iedereen die MTG heeft gespeeld weten.
Dat is denk ik:

Tracking: Look at the top three cards of your deck. Draw one and discard the others.

Card Advantage is belangrijk inderdaad, maar het moeten weggooien van de andere 2 maakt het in mijn ogen een stuk minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

OkkE schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:00:
Dat is denk ik:

Tracking: Look at the top three cards of your deck. Draw one and discard the others.

Card Advantage is belangrijk inderdaad, maar het moeten weggooien van de andere 2 maakt het in mijn ogen een stuk minder goed.
Ja, dat is die ja. Overigens is het geen card advantage (tracking cost een kaart, dus het is card parity), maar wel card selection, wat net zo belangrijk is als card advantage.
Het discarden van de overige 2 is eigenlijk niet zo heel relevant: je krijgt de beste van de 3 kaarten, dus die tracking in je hand is ineens een goede kaart geworden (of een slechte, maar dan heb je slechte kaarten in je deck }:O ). Discarden van de overige 2 zou alleen uit maken als a) je out of cards gaat (komt niet vaak voor, zeker niet bij hunters) en b) als alledrie de kaarten beter dan het gemiddelde van je deck zou zijn en je hierna alleen maar crap zou rapen. Maar hierbij geldt weer dat je *weet* welke kaarten er in je deck zitten, dus je kan je strategie ook weer aanpassen aan welke kaarten je hebt gediscard.

Geloof mij maar, tracking is echt heel sterk (alleen moet je hem weer niet op turn 1 casten, maar als je echt een antwoord nodig hebt of als je strategie het vraagt (pressure nodig etc)).
Het is denk ik een kaart die je gespeeld moet hebben om te geloven, of je moet in MTG kaarten als Impulse hebben gespeeld (of recenter: Forbidden Alchemy)

Edit: misschien (om weer een beetje af te gaan van het KEY KEY KEY gebeuren in deze thread) is het leuk om wat single kaarten te bespreken.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld het sterkste creature?

spoiler:
Ik vind Ironbeak Owl waarschijnlijk het best. Silence op een 2 mana cost is erg goed, en je krijgt er nog een 2/1 als bonus bij. Past in ieder deck, en voor hunters is het zelfs een beast. Honorable mentions: Argent Commander, Spellbreaker en Defias Ringleader

[ Voor 13% gewijzigd door Hierkomik op 10-09-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:08:
Ja, dat is die ja. Overigens is het geen card advantage (tracking cost een kaart, dus het is card parity), maar wel card selection, wat net zo belangrijk is als card advantage.
Sorry, je hebt gelijk. Moet ook bekennen dat ik vrijwel 0 ervaring heb met TCG/CCG. :)
.
Het discarden van de overige 2 is eigenlijk niet zo heel relevant: [...]
Na je uitleg en nu ik er nog eens over nadenk, is de kaart inderdaad een stuk beter dan ik in eerste instantie dacht. Hoewel het natuurlijk nog altijd maar de vraag is of je die kaart kan kiezen in Arena (en of de andere 2 opties niet sowieso beter zijn). :)
Wat vinden jullie bijvoorbeeld het sterkste creature?
Lastig! Ik moet zeggen dat ik me daar nog niet heel veel mee heb bezig gehouden. Het is in veel gevallen ook wel enigszins afhankelijk van je Hero en andere kaarten. Die je noemt zijn inderdaad erg goed...

spoiler:
Pint-Sized Summoner is ook een hele goede heb ik het idee; geeft je in het begin al gelijk de beschikking tot latere minions. Verder heeft Twilight Drake me positief verrast.

Er zijn er vast meer, maar daar kom ik zo snel niet op. :)

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 10-09-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al even gespeeld, erg leuk. Al weet ik te weinig van de classes om er nu al een uit te kiezen. Ik had nog B.net credit dus heb hiervan packs gekocht (40) en 2 Legendary gekregen, Leeroy Jenkins en die Illidan Stormrage oid.

Ik las dat de site van PC Gamer ook een giveaway heeft gedaan vanacht. Op een prettigere manier dan wat BlizzardCS doet, maar wel weer op een manier dat sommige mensen met 10 keys aan de haal gingen. Ze krijgen overigens nog meer keys deze week dus hou het in de gaten, gister hadden ze er 350 dus je maakt zeker wel kans als je het een beetje volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:29:
Ik heb al even gespeeld, erg leuk. Al weet ik te weinig van de classes om er nu al een uit te kiezen. Ik had nog B.net credit dus heb hiervan packs gekocht (40) en 2 Legendary gekregen, Leeroy Jenkins en die Illidan Stormrage oid.

Ik las dat de site van PC Gamer ook een giveaway heeft gedaan vanacht. Op een prettigere manier dan wat BlizzardCS doet, maar wel weer op een manier dat sommige mensen met 10 keys aan de haal gingen. Ze krijgen overigens nog meer keys deze week dus hou het in de gaten, gister hadden ze er 350 dus je maakt zeker wel kans als je het een beetje volgt.
Alleen is het niet bekend bij PC Gamer wanneer dit exact gaat plaatst vinden; op zo'n manier is er een grote kans dat je alsnog ernaast loopt.

Linkje

[ Voor 3% gewijzigd door Evion op 10-09-2013 11:34 . Reden: Linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

lol, was even verbazing dat ik met Steam kon inloggen op PC gamer maar herinner me net dat ze chapters verkochten daar of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 16-09 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

Even zeker weten; meer dan het vinkje is niet nodig toch bij de B.net bèta settings? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Ik heb hem maar uit gezet. Misschien maak ik zo meer kans :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:50:
Even zeker weten; meer dan het vinkje is niet nodig toch bij de B.net bèta settings? :o
Ik zou ook elke dag een uur lang op je hoofd gaan staan. Bedoel, je weet maar nooit! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Zijn er eigenlijk gold, deck of dust rewards voor als je ranked speelt? Heb nu nog genoeg uitdaging in unranked dus zie eigenlijk niet waarom ik ranked zou spelen. Lijkt me alleen als je bijna alles wint in unranked en tegen betere spelers wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

awesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:20:
Zijn er eigenlijk gold, deck of dust rewards voor als je ranked speelt? Heb nu nog genoeg uitdaging in unranked dus zie eigenlijk niet waarom ik ranked zou spelen. Lijkt me alleen als je bijna alles wint in unranked en tegen betere spelers wilt spelen?
Ik heb nog geen rewards en al aardig wat gewonnen. Je krijgt wel een medaille...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Laten we inderdaad even van het key gebeuren afstappen en het daadwerkelijk over het spel gaan hebben. Ik kan post meer lezen over beta keys. Is het een idee om mensen op de hoogte te stellen als een site of FC-account een actie houdt en het daar vervolgens bij te houden? Op die manier ontstaat er ook geen slow-chat.

Het bespreken van kaarten is een prima start maar ik snap niet helemaal waarom dit onder spoiler geplaatst wordt. Mochten de admin anders besluiten dan hoor ik het wel. Hieronder een tweetal van mijn favoriete kaarten voor mid/end-game.

Argent Commander
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/0/463.png
Lijkt duur gezien de 6 mana cost en de 4 attack/3health maar met door Charge heb je geen last van summoning sickness. Dit betekent dat de kaart niet eerst slaapt tot de volgende ronde. Bovendien absorbeert Divine Shield de eerste damage waardoor je sowieso acht damage uit de kaart kunt halen.

Savannah Highmane
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/743/8.png
Speciaal voor de hunter class maar dat mag de pret niet drukken. Een geweldige deathrattle - summon two - 2/2 Hyenas. Die je als hunter natuurlijk weer buffed. Heerlijke kaart.

Voor mensen die een Hearthstone podcast interessant vindt: LINK

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

TheBuddha schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:29:
Bovendien absorbeert Divine Shield de eerste damage waardoor je sowieso acht damage uit de kaart kunt halen.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk, ze kunnen die kaart best vernietigen voordat hij weer kan aanvallen, ze zullen alleen wel twee keer damage moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Pheace schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:32:
[...]

Dat is niet helemaal waar natuurlijk, ze kunnen die kaart best vernietigen voordat hij weer kan aanvallen, ze zullen alleen wel twee keer damage moeten doen.
Ja, maar als je damage doet krijg je ook damage van de verdediger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MicScott schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:36:
[...]
Ja, maar als je damage doet krijg je ook damage van de verdediger!
Uiteraard. Maar neemt niet weg dat het geen gegarandeerde acht damage is. Ze kunnen een 1/1 op je character gooien wat misschien zelfs een voordeel voor ze kan zijn als ze bijvoorbeeld card draw on death hebben of zo, en dan een direct damage spell van 3 damage gebruiken of een 3/1 of zo bijvoorbeeld.

Nog geen slecht resultaat uiteraard. Ik zeg ook niet dat het geen goede kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Argent Commander is erg sterk. De reden is dat hij meteen op het board wat doet: 4 free damage.
Kaarten zoals de Savannah Highmane zijn nice, maar daar kan men op reageren voordat je ze optimaal benut. Zeker met de Lion: ze hoeven hem soms niet dood te maken, en kunnen in sommige gevallen wachten op een silence.

Ik geef toch zelf de voorkeur aan proactive tov reactive benefits, dus de Highmane vind ik goed, maar niet een 'bomb' kaart. Ik zou removal hoger kiezen dan de Highmane bijvoorbeeld (terwijl ik Commander wèl over removal zou kiezen, want het ìs ook pseudo removal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Een kaart als Assassinate werkt ook gewoon als een kaart divine heeft toch? Verder wel mooie kaart idd.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/736/385.png
Deze en Assassinate hebben mij al een goed aantal keer geholpen om weer controle terug te krijgen in een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik weet nog niet veel van de kaarten, al wel aantal keer stream gezien en gevolgd maar ik moet het doen om het te kunnen onthouden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Omdat ik graag met Priest wilt spelen heb ik dit gezien:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/14/656.png

Elke heal card heeft nu de mogelijkheid om damage te doen..

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/369/457.png

Stel: De tegenstander heeft 5 kaarten in zijn hand; 5x2 = 10 damage :*) pewpew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:57:
Omdat ik graag met Priest wilt spelen heb ik dit gezien:

[afbeelding]

Elke heal card heeft nu de mogelijkheid om damage te doen..

[afbeelding]

Stel: De tegenstander heeft 5 kaarten in zijn hand; 5x2 = 10 damage :*) pewpew
Inderdaad leuke mogelijkheden.

Voorbeeld:

Het is late-game -> je hebt 10 mana + 1 Auchenai Soulpriest + 3 Greater Heal -> vijand heeft 5 of meer kaarten in zijn/haar hand -> vijand van 30 HP naar 0 HP in één turn.

Ik zit (nog) niet in de beta, maar ik denk dat dit mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Het is inderdaad mogelijk, maar je bent heel erg van geluk en van wat je tegenstander doet afhankelijk. Persoonlijk vind ik het niet zo'n sterke combo. 3 x greater heal lukt sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Hoeveel health zou je kaart dan krijgen? Zou je misschien moeten combineren met een kaart die ook charge geeft zodat je meteen de damage kan doen en niet pas de volgende beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

awesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:10:
Hoeveel health zou je kaart dan krijgen? Zou je misschien moeten combineren met een kaart die ook charge geeft zodat je meteen de damage kan doen en niet pas de volgende beurt.
Het is een spell, dus je kunt hem meteen spelen. Je zou wel 2x greater heal plus een spell power beessie kunnen spelen. Maar dan moet je die soul priest wel een beurt laten staan voordat je het kunt doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
awesom-o schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:10:
Greater heal is een ability; dus gelijk te gebruiken.. met deze combi kan je niet de kaart 10+ levens geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Actually, die combo werkt nog vreemder, want het gaat uit van de opponent van het gekozen character. Dus als je hem op je tegenstander doet telt hij JOUW kaarten.
Trump heeft een keer 12 kaarten in zijn hand gehad met die combo, 24 damage :)

Weet overigens niet of dat een bug is of dat de kaart zo zou moeten werken met de tekst die er nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:13:
Actually, die combo werkt nog vreemder, want het gaat uit van de opponent van het gekozen character. Dus als je hem op je tegenstander doet telt hij JOUW kaarten.

Weet overigens niet of dat een bug is of dat de kaart zo zou moeten werken met de tekst die er nu staat.
Is dat echt waar? Zo ja... hmmmmm daar moet ik iets mee proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Hierkomik schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:13:

Zover ik heb gezien is hij alleen effectief tegen hoge kaarten of directe damage tegen een hero.
In sommige streams heb ik gezien dat mensen de combo niet gebruiken als de tegenstander maar 1 kaart in zijn handen heeft.. want dan zou je enkel 2 damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Hmm nou ik zat in de stream toen hij hem castte, maar dat was wel meer dan een week geleden dacht ik. Misschien hebben ze het inmiddels aangepast (is namelijk ook wel vreemd dat het zo zou werken), maar ik weet zeker dat het toen in ieder geval zo werkte dat het aantal kaarten in zijn eigen hand getelt werd voor de damage.

De combo zelf is overigens grappig, maar of je een deck wilt maken daar rondom is een tweede. Want je speelt een kaart die op zichzelf best crappy is (greater heal) en alleen met de combo werkt, en de andere kaart is ook makkelijk te removen (geen stealth ofzo), dus ik zou de combo ook niet zelf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Voor de combo is greater heal sterk maar om deze kaart los zonder Soulpriest doe ik mezelf niet aan. Daar zijn betere kaarten voor! Combo's kunnen zo verschrikkelijk sterk zijn, zo zijn er nog honderden combo's die geniaal zijn.

Deze samen met Soulpriest; ben erg benieuwd hoe dat uitpakt!
Circle of damage..
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/121/38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:53:
Voor de combo is greater heal sterk maar om deze kaart los zonder Soulpriest doe ik mezelf niet aan. Daar zijn betere kaarten voor! Combo's kunnen zo verschrikkelijk sterk zijn, zo zijn er nog honderden combo's die geniaal zijn.

Deze samen met Soulpriest; ben erg benieuwd hoe dat uitpakt!
Circle of damage..
[afbeelding]
Dat doet heel veel schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Maar het is dan wel alleen damage aan alle MINIONS. Je doet dus geen damage tegen de hero.
Alsnog een zeer goede kaart voor 0(!) mana, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Er zijn een aantal hele leuke (en schadelijke) combo‘s te bedenken inderdaad, maar niet iets om een deck rondom te bouwen; te veel afhankelijk van de RNGods. Leuk tijdens Constructed tegen een vriend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Denk dat het wel degelijk effectief is in een deck alleen je moet er niet alles op gaan baseren. 1 a 2 combo's in een deck is geen overbodige luxe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mijn huidige priest deck is vrij sterk én kan belachelijke minions maken. Gisteren had ik bijvoorbeeld op turn 3 een 10/10 lightwell. Op turn 5 was de tegenstander dood :p

Edit: ik heb wel één zwakke plek, maar die geef ik hier niet vrij :P

[ Voor 17% gewijzigd door MicScott op 10-09-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Heb ook een key mogen ontvangen(eindelijk), ben nu een beetje aan het rond neuzen.. Priest bevalt me opzich wel, maar is wel lastig en is erg defensive spelen. Rogue bevalt me ook prima.

Ga ook beginnen met streamen, je kan hier kijken als je wilt : http://nl.twitch.tv/floeppie
Verwacht geen pro play, want dat ben ik totaal niet :)
Loop van de week zal een mic + cam en wat muziek erbij komen, heb het nu gewoon even ingesteld zodat een maatje kan mee kijken :D

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
MyKey schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:12:
Heb ook een key mogen ontvangen(eindelijk), ben nu een beetje aan het rond neuzen.. Priest bevalt me opzich wel, maar is wel lastig en is erg defensive spelen. Rogue bevalt me ook prima.

Ga ook beginnen met streamen, je kan hier kijken als je wilt : http://nl.twitch.tv/floeppie
Loop van de week zal een mic + cam en wat muziek erbij komen, heb het nu gewoon even ingesteld zodat een maatje kan mee kijken :D
Feli! je moet alleen even je link naar je twitch stream aanpassen. Kom nu in mijn eigen dashboard terrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
MyKey schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:12:

Veel plezier ermee :)

[ Voor 6% gewijzigd door LabsTipJr op 10-09-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:14:
[...]

Feli! je moet alleen even je link naar je twitch stream aanpassen. Kom nu in mijn eigen dashboard terrecht :)
Link doet het hier gewoon goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Stravincy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:28:
[...]

Link doet het hier gewoon goed hoor.
Hij had hem ondertussen aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ah I see. My bad.
Zou trouwens wel vet zijn als GoT wat keys krijgt om weg te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Stravincy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:33:
Ah I see. My bad.
Ik zit hier ook nog steeds op te wachten. Volgens mij hadden ze dit namelijk ook voor Diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Ah I see. My bad.
Veel dachten dat vanochtend.... hé Zeror 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ah I see. My bad.
Inderdaad, maar volgens mij moet tweakers dan zelf mailen naar blizzard om keys te krijgen :p

EDIT: Het zou dan wel in dit topic moeten komen vind ik, anders komt het op de front page en hebben de harde werkers die ook in dit topic zitten geen key.

[ Voor 20% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hmm, dus hoe krijgen wij dat voor elkaar? Lijkt me wel een strak plan namelijk.
Zit er misschien een mod mee te lezen die dit kan regelen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
DivineNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:34:
[...]

Inderdaad, maar volgens mij moet tweakers dan zelf mailen naar blizzard om keys te krijgen :p

EDIT: Het zou dan wel in dit topic moeten komen vind ik, anders komt het op de front page en hebben de harde werkers die ook in dit topic zitten geen key.
Het komt sowieso op de frontPage! Als ik terug kijk naar het verleden werden we wel in het specifieke forum (Diablo, Starcraft) netjes van te voren op de hoogte gesteld van de actie. Als dit weer zou gebeuren, dan wordt het in ieder geval zeer gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ah I see. My bad.
Helaas zal Tweakers dat soort acties altijd gebruiken om nieuwe leden te scoren waardoor 9 van de 10 keys naar vers geregistreerde gebruikers gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Nee hoor bij de Diablo keys moest je account gemaakt zijn voor een bepaalde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:44:
[...]

Helaas zal Tweakers dat soort acties altijd gebruiken om nieuwe leden te scoren waardoor 9 van de 10 keys naar vers geregistreerde gebruikers gaan.
Hoe kom je daarbij?
Verwijderd in 'plan: Win een bètakey voor Diablo III - Update'

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nostordici schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:38:
[...]

Het komt sowieso op de frontPage! Als ik terug kijk naar het verleden werden we wel in het specifieke forum (Diablo, Starcraft) netjes van te voren op de hoogte gesteld van de actie. Als dit weer zou gebeuren, dan wordt het in ieder geval zeer gewaardeerd :)
Inderdaad. Als Tweakers keys mag weggeven, zal dat hoogst waarschijnlijk eerst in dit topic gemeld worden. Dat gebeurde inderdaad bij de andere games ook.
Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:44:
[...]

En waar heb je die wijsheid vandaan?

Tweakers heeft (iig bij de acties waar ik aan mee heb gedaan) altijd een bericht in het betreffende topic geplaats vlak voor de actie ‘live’ ging. En het was eigenlijk altijd gewoon een “[ ] ik wil een key”, first come first serve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oke, dan is het wel netjes als we van te voren op de hoogte worden gesteld :p

Mijn account bestaat al een tijdje dus dat moet het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dat gaat over kloon accounts, mensen die dus met meerdere accounts een key proberen te bemachtigen. Niet over vers geregistreerde gebruikers
Een volgende keer kan je dan ook verwachten dat we dat - helaas - er ook bij gaan vermelden dat accounts van voor de dag van de actie sowieso uitgesloten zijn. Jammer dat het zo moet...
Ah, dit lees ik nu pas goed. Hopelijk zetten ze dit door :)

[ Voor 23% gewijzigd door jmxd op 10-09-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik heb er geen problemen mee dat, wanneer een dergelijke actie geplaatst wordt, dit ook gebruikt wordt om nieuwe leden te verzamelen...mits ik dan een key bemachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:50:
[...]
Dat gaat over kloon accounts, mensen die dus met meerdere accounts een key proberen te bemachtigen. Niet over vers geregistreerde gebruikers

[...]
uhmmm
vermelden dat accounts van voor de dag van de actie sowieso uitgesloten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Twylight schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:50:
[...]

[...]
Kijk je zal natuurlijk altijd mensen hebben die zich op zoveel mogelijk sites registeren in de hoop een key de bemachtigen (dat zal het grootste gedeelte hier ook doen ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Puc van S. schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:53:
[...]

Kijk je zal natuurlijk altijd mensen hebben die zich op zoveel mogelijk sites registeren in de hoop een key de bemachtigen (dat zal het grootste gedeelte hier ook doen ;))
Ja dit! Ondanks dat ik het begrijp dat het als trouwe Tweaker vervelend is als je zelfs niks krijgt en een nieuw geregistreerde wel, is het aan de andere kant ook erg hypocriet! Wij posten ook over sites die keys weggeven en dan gaan wij ook registreren om een key te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Voorlopig heeft Tweakers nog niks gemeld over beta-keys en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Tweakers keys krijgt. Dus...

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/561/249.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
De druid heeft ook wel goeie healing:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/397/258.png
&
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/26/973/243.png
Opzich weinig mana voor zo'n goede kaart; handig wanneer je onder de 10 komt te zitten!

[ Voor 16% gewijzigd door Evion op 10-09-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Het scheelt al heel wat dat tweakers alleen NL/BE is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

J.Christ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:58:
De druid heeft ook wel goeie healing:

[afbeelding]
&
[afbeelding]
Opzich weinig mana voor zo'n goede kaart; handig wanneer je onder de 10 komt te zitten!
Uiteraard is deze iets minder makkelijk te bemachtigen (Epic), maar deze is dan nog net iets beter. :) Veelzijdiger (of card draw of healing) en nog direct een redelijke minion er bij ook.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/26/969/34.png

Edit: Volgens mij is die 0 Mana kaart die je post de spell die je kunt kiezen bij de kaart die ik hier boven post. Die is dus niet als losse kaart in je deck op te nemen. Helaas... :P

[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 10-09-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
GAMER.NL SNEL BETA KEYS! ik heb er 1!! woohooooooooo!!!

[ Voor 89% gewijzigd door Kupauw op 10-09-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Let wel: je Gamer.nl-account dient minimaal een week oud te zijn om mee te kunnen doen
Jammur.... :p

EDIT: Iemand die toevallig 2 accounts heeft en mij een plezier wilt doen? :D

[ Voor 25% gewijzigd door DivineNL op 10-09-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Wow kan niet eens inloggen op mijn account haha, zullen dus al op zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:04:
Sja...
Let wel: je Gamer.nl-account dient minimaal een week oud te zijn om mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ach, nou kan ik hier inderdaad niet hypocriet gaan doen :+ hopelijk houdt Tweakers ook zo'n regel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.vangils
  • Laatst online: 26-12-2022
Helaas, geen account daar iemand anders 2 accounts?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Kupauw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:04:
Ik heb er één hartelijk bedankt!!! :D Toch handig dat ik dat account nog had van Diablo 3 haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
R.vangils schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:07:
Helaas, geen account daar iemand anders 2 accounts?:D
Nee helaas :( had snel nog een account geregistreerd maar helaas (zie hierboven)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Iemand een key voor mij? Mijn account is te nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Het e-mailadres "*****" is bij ons niet bekend.
Valse hoop... Maar het viel te proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.vangils
  • Laatst online: 26-12-2022
haha ja heb ik ook gedaan beide opties, ook nieuwe aangemaakt en kijken of ik toevallig account had helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Is het eerlijk als ik een key pak en hem hier weg geef? :P Of oneerlijk tegenover gamer.nl members..?

Pagina: 1 ... 8 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]