Hmm, kom je dat deck vaak tegen? Op internet ben ik niet zo'n deck tegengekomen, en ben het zelf in ranked ook nog niet tegengekomen.DarthDavy schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:54:
[...]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Maar toch niet 100%, want ik heb ze Whirlwind, Execute, Inner Rage, Cruel Taskmaster en Slam zien spelen.
En nee, het was niet control warrior, want ze hadden faerie dragons, bloodsail raiders en kor'kron elite.
Ik vermoed een versie van dat deck, maar zonder de 1-drops en met veel meer spells om je eigen minions te beschermen.
Tnx!Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 16:02:
[...]
Kijk op internet voor een paar f2p decks
Deze is bijvoorbeeld niet slecht: http://www.hearthpwn.com/decks/7050-f2p-mage-deck
Als je al water elementals hebt, zou ik die er in doen ipv een dalaran mage en een lord of the arena
Heb alle AI's op expert in de 1e verslagen met dit deck.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Vier keer gisteren (drie verschillende spelers): 3 keer tegen mijn standaard face hunter en 1 keer tegen midrange control hunter. Ik had geen slechte draws, maar ze hebben mij vier keer makkelijk verslagen. Ik heb nooit het gevoel gehad in die matchen dat ik kon winnen. Doordat ze minder minions spelen is de UTH combo ook minder waard.Beunhaas schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:33:
[...]
Hmm, kom je dat deck vaak tegen? Op internet ben ik niet zo'n deck tegengekomen, en ben het zelf in ranked ook nog niet tegengekomen.
Daarna wat naar Trump gekeken die aan het ladderen was met zijn zoolock deck. Hij heeft ook twee keer (na elkaar, twee verschillende spelers) tegen dat aggro warrior deck gespeeld en ze hebben ook vrij makkelijk zoolock twee keer verslagen.
Lijkt me niet dat het deck vrij goed is tegen control of gelijk welk druid deck, maar het verslaat wel vrij handing de zoolock en hunter decks. En ik denk dat het ook goed is tegen tempo rogue. Miracle misschien moeilijker, maar ze zijn aggro en als miracle wat trager is zie ik het ook niet echt als een probleem match-up.
Zou echt graag de werkelijke decklist ervan zien.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Als ik een link tegenkom van het deck zal ik het hierin zetten
Ik ben nog geen recente versie van aggro warrior tegengekomen.
Deze week veel vrije tijd om ranked te spelen, ben benieuwd hoe ver ik kom! Op dit moment rank 15, en echt veel te veel zoo decks die ik tegen kom
Erg irritant om tegen te spelen.
Ik speel nu een soort van tempo/miracle rogue deck, maar het wordt naar control switchen als ik ze blijf tegen komen.
Deze week veel vrije tijd om ranked te spelen, ben benieuwd hoe ver ik kom! Op dit moment rank 15, en echt veel te veel zoo decks die ik tegen kom
Ik speel nu een soort van tempo/miracle rogue deck, maar het wordt naar control switchen als ik ze blijf tegen komen.
Haha daar heb ik ook echt momenteel last van met mijn Shaman, volgens de stats in mijn laatste 80 matches worden er bijna 23% tegen hunters / 18% Rush Locks gevolgt door Mages en Miracle Rogues, de rest bungelt daar onderBeunhaas schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:57:
Deze week veel vrije tijd om ranked te spelen, ben benieuwd hoe ver ik kom! Op dit moment rank 15, en echt veel te veel zoo decks die ik tegen komErg irritant om tegen te spelen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Ben ook even gestopt met ranked omdat ik zoveel legendary hunters/locks tegen kwam ( nu handig te herkennen aan de achterkant van hen kaartenBeunhaas schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:57:
Als ik een link tegenkom van het deck zal ik het hierin zettenIk ben nog geen recente versie van aggro warrior tegengekomen.
Deze week veel vrije tijd om ranked te spelen, ben benieuwd hoe ver ik kom! Op dit moment rank 15, en echt veel te veel zoo decks die ik tegen komErg irritant om tegen te spelen.
.
[ Voor 106% gewijzigd door Slashdotter op 05-05-2014 18:49 ]

Klopt wel aardig
[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 06-05-2014 08:32 ]
Wat een kansloze draws in arena zeg vandaag. Ik speel Hunter en krijg welgeteld 4 beasts, waarvan 3 Timber Wolfs en 1 silence owl
Daarna als rogue net dezelfde nonsens. En dan kom je natuurlijk tegen tegenstanders die de beste counters mogelijk hebben tegen jouw kaarten
Als gevolg: 1 - 3 , 0 - 3 En 2 nutteloze pakjes
Als gevolg: 1 - 3 , 0 - 3 En 2 nutteloze pakjes
Ik heb weer 1600 dust... Welke legendary zal ik nu eens craften? Onderstaande legendaries heb ik inmiddels 
Bloodmage Thalnos
Millhouse Manastorm
Tinkmaster Overspark
Leeeroyyyyyyy Jenkins
Old Murk-eye
Harrisson Jones
Gelbin Mekkatorque
Illidan Stormrage
The Black Knight
Gruul
Ragnaros
Deathwing
King Crush
Tirion Fordring
Edwin VanCleef
Ik twijfel tussen
Sylvanas
Ysera
Barron Geddon
Ik denk dat ik Ysera het meest zal gebruiken. Sylvanas kom ik tegenwoordig echt nauwelijks meer tegen..
..
Bloodmage Thalnos
Millhouse Manastorm
Tinkmaster Overspark
Leeeroyyyyyyy Jenkins
Old Murk-eye
Harrisson Jones
Gelbin Mekkatorque
Illidan Stormrage
The Black Knight
Gruul
Ragnaros
Deathwing
King Crush
Tirion Fordring
Edwin VanCleef
Ik twijfel tussen
Sylvanas
Ysera
Barron Geddon
Ik denk dat ik Ysera het meest zal gebruiken. Sylvanas kom ik tegenwoordig echt nauwelijks meer tegen..
..
[ Voor 58% gewijzigd door Bobmeister op 06-05-2014 11:19 ]
Ragnaros?
nog steeds mn op een na meest gespeelde legendary (op bloodmage na)
EDIT: old inkeye krijg je als je alle andere merlocks hebt
EDIT: old inkeye krijg je als je alle andere merlocks hebt
[ Voor 29% gewijzigd door Wognummer op 06-05-2014 11:20 ]
Cairne lijkt mij het beste hoor, maar ligt een beetje aan de hero's/soort decks dat je speelt.
Rag heeft ie al
Rag heeft ie al
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 06-05-2014 11:38 ]
Op mijn wens lijst staat;
Mukla
Death Knight
Sylvanas
Lorewalker Cho
Ysera
Tirion Fordring
Mukla
Death Knight
Sylvanas
Lorewalker Cho
Ysera
Tirion Fordring
nothing stops this train
Speel je gewoon heel veel of koop je dingen? Ik vind Heartstone wel leuk, maar het is vrij moeilijk om kaarten te krijgen zonder te betalen.Awsom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:15:
Ik heb weer 1600 dust... Welke legendary zal ik nu eens craften? Onderstaande legendaries heb ik inmiddels
Bloodmage Thalnos
Millhouse Manastorm
Tinkmaster Overspark
Leeeroyyyyyyy Jenkins
Old Murk-eye
Harrisson Jones
Gelbin Mekkatorque
Illidan Stormrage
The Black Knight
Gruul
Ragnaros
Deathwing
King Crush
Tirion Fordring
Edwin VanCleef
Ik twijfel tussen
Sylvanas
Ysera
Barron Geddon
..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De een speelt weinig en kan toch meer Legendarys hebben. Je moet geluk hebben met card packs.
nothing stops this train
Tja.. Moet je veel kaarten hebben om het spelletje leuk te spelen?MrVegeta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:53:
[...]
Speel je gewoon heel veel of koop je dingen? Ik vind Heartstone wel leuk, maar het is vrij moeilijk om kaarten te krijgen zonder te betalen.
Ik speel niet zoveel. Ik doe hooguit de quests en koop met mn gold kaarten.
Ik speel rond rank 15 en vind dat prima.
Ik heb overigens 6 legendary cards uit pakjes gehaald, waarvan helaas 1 dubbel.
Pffff, 6 legendaries uit pakjes.
Ik speel al sinds begin december. Gemiddeld 3-4 pakjes per week geopend. Dus euhm rond de 65-85 pakjes.
Daarnaast heb ik 20 pakjes gekocht.
En ik heb net mijn 3e legendary gekregen.
Eerste: Ragnaros
Tweede: Gouden al'akir -> ingeruild voor Sylvanas
Derde: King Krush
Ik speel al sinds begin december. Gemiddeld 3-4 pakjes per week geopend. Dus euhm rond de 65-85 pakjes.
Daarnaast heb ik 20 pakjes gekocht.
En ik heb net mijn 3e legendary gekregen.
Eerste: Ragnaros
Tweede: Gouden al'akir -> ingeruild voor Sylvanas
Derde: King Krush
Ik heb gisteren 1x arena gedaan. In pack weer 10x niks. Ik probeer geen gold te verbruiken ivm Naxxramas wings..... Ik zit nu op 2060 gold :-)
nothing stops this train
Ben ook sinds kort weer een beetje begonnen na een paar maand break om wat gold te verzamelen voor naxx. Kwam erachter dat ik het eerste speciale achterkantje voor de kaarten gemist heb, hopelijk maken ze die ooit nog eens beschikbaar.
Wel zonder losses in een keer van rank 25 naar 20 nu in dit season met mijn control warlock deckje. Zit nu op 890 gold oid, dus hopelijk duurt het nog ff tot naxx komt.
Wel zonder losses in een keer van rank 25 naar 20 nu in dit season met mijn control warlock deckje. Zit nu op 890 gold oid, dus hopelijk duurt het nog ff tot naxx komt.
Als het aan mij ligt komt naxx vandaag nog uit, HS constructed moet veranderen. Altijd maar die mages, warlocks en Hunters die je ziet.......
nothing stops this train
met een warrior controll deck zijn ze vrij aardig te doen hoor (ga wel weer terug naar mn mage in arena met 3x fireball 2 flamewaves oww en 3 frostbolts)
Dat zal aan de hogere ranks liggen denk ik die jij speelt dan, van 25 tot 20 in het weekend en gisteravond maar 1 mage, 0 warlocks en 1 hunter tegen gekomen. Geen idee wat er mis is met constructed though misschien is dat ook een hoog level iets van de laatste tijd, in de tijd dat ik wat serieuzer HS speelde ben ik met diverse classes vrij vergekomen (rank 9 mijn max geloof ik), o.a. Warrior, priest, druid en paladin heb ik ook zeer aardige resultaten mee gehad naast warlock en mage. Rogue en hunter heb ik eigenlijk nooit echt gespeeld.Kol Nedra schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:51:
Als het aan mij ligt komt naxx vandaag nog uit, HS constructed moet veranderen. Altijd maar die mages, warlocks en Hunters die je ziet.......
Fireball moet dikke nerf krijgen voor 4 mana 6 dmg is echt overdreven. Maak minimaal 4 dmg van, dan staat het gelijk aan pyroblast
nothing stops this train
Volgens mij kun je als je een fatsoenlijk deck bouwt met elke class sowieso wel rank 10 oid halen. Tuurlijk zijn er bepaalde classes sterker dan anderen, 100% balanced is onmogelijk. Maar om nou te zeggen dat je met een class die op dit moment geen Flavor of the Month is kansloos bent tegen al die decks... tja, dan is je aanpassingsvermogen denk ik gewoon niet zo groot.
Vicariously I live while the whole world dies
Ik denk dat je met elk deck legendary wel kan behalen, mits je veel geduld hebt en heel veel speelt.
Mage zie ik trouwens echt bijna nooit in constructed, dus waar die class ineens vandaan komt?
Zie priests nog veel vaker dan, maar ook bijna nooit. Meestal Hunter, Warlock en daarachter Warrior/Druid/Shaman/Rogue.
Paladin, Priest en Mage zie je echt amper tegenwoordig.
Mage zie ik trouwens echt bijna nooit in constructed, dus waar die class ineens vandaan komt?
Zie priests nog veel vaker dan, maar ook bijna nooit. Meestal Hunter, Warlock en daarachter Warrior/Druid/Shaman/Rogue.
Paladin, Priest en Mage zie je echt amper tegenwoordig.
890 gold door alleen matches en quests te doen is toch wel heel veelDennism schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:41:
Ben ook sinds kort weer een beetje begonnen na een paar maand break om wat gold te verzamelen voor naxx. Kwam erachter dat ik het eerste speciale achterkantje voor de kaarten gemist heb, hopelijk maken ze die ooit nog eens beschikbaar.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Naxx zou toch pas deze zomer komen ? Dus ik verwacht dat dat nog wel even duurt, inmiddels zit ik zelf ook ruim boven de 2k Gold, ik hou de stel regel aan dat de wings per stuk max 500 tot 650 Gold gaan kosten en dat ik ergens minimaal altijd 2k wil hebben voor de dlc.Dennism schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:41:
Mijn streven is idd ook 2000-2500 gold reserve te hebben voor naxx. Hopelijk krijgen we na naxx sneller nieuwe cards, het duurt imo te lang
Ze kunnen nog zoveel doen!
Nieuwe heroes; Monk, death Knight.
Andere raids;
MC (Giant deck)
AQ (insecten de deck)
Tempest Keep (blood elves deck)
Ze kunnen nog zoveel doen!
Nieuwe heroes; Monk, death Knight.
Andere raids;
MC (Giant deck)
AQ (insecten de deck)
Tempest Keep (blood elves deck)
[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2014 14:18 ]
nothing stops this train
Nee geen arena sinds ik weer bezig ben, maar ik had nog wel wat gold (ik geloof 500 ofzo) van toen ik met mijn break begon. Daarvoor wel arena.MrVegeta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:41:
[...]
890 gold door alleen matches en quests te doen is toch wel heel veelOf doe je er ook Arena bij?
Met 40 gold per Quest minimaal, en vaak zeker 10 gold voor de wins terwijl je quest voltooid zit je toch op 50 gold per dag minimaal wat best aantikt als je niets uitgeeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 06-05-2014 14:45 ]
Alle 40 gold Quest verander ik direct met de hoop dat het 60 of zelfs de 100 gold Quest is 
Als na verandering weer 40 gold is dan maak ik hem wel af.
nothing stops this train
haha dat doe ik ook inderdaad ideaalKol Nedra schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:48:
Alle 40 gold Quest verander ik direct met de hoop dat het 60 of zelfs de 100 gold Quest is
n.v.m
[ Voor 95% gewijzigd door Dennism op 06-05-2014 16:33 ]
Als je een goede Arena run maakt krijg je betere kaarten als beloningMrVegeta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:53:
[...]
Speel je gewoon heel veel of koop je dingen? Ik vind Heartstone wel leuk, maar het is vrij moeilijk om kaarten te krijgen zonder te betalen.
Verwijderd
ehh, nee? je krijgt betere beloningen, maar je pakjes zijn niet beter hoor. Ik heb meer legendaries uit pakjes van slechte runs ( max 3 wins) gehaald dan uit goede runs (4-12 wins)Slashdotter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:39:
[...]
Als je een goede Arena run maakt krijg je betere kaarten als beloning
Nope!Slashdotter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:39:
[...]
Als je een goede Arena run maakt krijg je betere kaarten als beloning
Ik heb op het begin een keer 45 pakjes gekocht en sindsdien geluk gehad met pakjes denk ik?MrVegeta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:53:
[...]
0 wins / Novice (2 boxes): A pack, and either about 25-40 gold or dust, or a common card
1 win / Apprentice (2 boxes): A pack, and either about 30-50 gold or dust, or a common card
2 wins / Journeyman (2 boxes): A pack, and either about 40-50 gold or dust, or a common/rare card
3 wins / Copper (3 boxes): A pack and about 25-35 gold, plus either about 25 gold, about 25 dust, or a common/rare card
4 wins / Silver (3 boxes): A pack and about 45-60 gold, plus either about 25 gold, about 25 dust, or a common/rare card
5 wins / Gold (3 boxes): A pack and about 55 gold, plus either about 45-55 gold, about 45-50 dust, or a common/rare card
6 wins / Platinum (3-4 boxes): A pack and about 75-85 gold, plus one or two of: about 50-55 gold, about 50 dust, or a golden or regular common/rare card
7 wins / Diamond (3-4 boxes): A pack and about 150–160 gold, plus one or two of: about 30 gold, about 25 dust, golden or regular common/rare cards
8 wins / Champion (3-4 boxes): A pack and about 150-160 gold, plus one or two of: about 20-25 gold, about 25 dust, golden or regular common/rare/epic/legendary cards
9 wins / Ruby (3-4 boxes): A pack and about 155 gold, plus one or two of: about 75-95 gold, about 50 dust, golden or regular common/rare/epic/legendary cards
10 wins / Frostborn (3-4 boxes): A pack and about 175-185 gold, plus one or two of: about 70-115 gold, about 70-80 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards
11 wins / Molten (3-4 boxes): A pack and about 195-210 gold, plus one or two of: about 80-180 gold, about 60-90 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards
12 Wins / Lightforge (5 boxes): A pack and about 220-235 gold, plus three of: about 20-175 gold, about 20-25 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards, additional card packs
1 win / Apprentice (2 boxes): A pack, and either about 30-50 gold or dust, or a common card
2 wins / Journeyman (2 boxes): A pack, and either about 40-50 gold or dust, or a common/rare card
3 wins / Copper (3 boxes): A pack and about 25-35 gold, plus either about 25 gold, about 25 dust, or a common/rare card
4 wins / Silver (3 boxes): A pack and about 45-60 gold, plus either about 25 gold, about 25 dust, or a common/rare card
5 wins / Gold (3 boxes): A pack and about 55 gold, plus either about 45-55 gold, about 45-50 dust, or a common/rare card
6 wins / Platinum (3-4 boxes): A pack and about 75-85 gold, plus one or two of: about 50-55 gold, about 50 dust, or a golden or regular common/rare card
7 wins / Diamond (3-4 boxes): A pack and about 150–160 gold, plus one or two of: about 30 gold, about 25 dust, golden or regular common/rare cards
8 wins / Champion (3-4 boxes): A pack and about 150-160 gold, plus one or two of: about 20-25 gold, about 25 dust, golden or regular common/rare/epic/legendary cards
9 wins / Ruby (3-4 boxes): A pack and about 155 gold, plus one or two of: about 75-95 gold, about 50 dust, golden or regular common/rare/epic/legendary cards
10 wins / Frostborn (3-4 boxes): A pack and about 175-185 gold, plus one or two of: about 70-115 gold, about 70-80 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards
11 wins / Molten (3-4 boxes): A pack and about 195-210 gold, plus one or two of: about 80-180 gold, about 60-90 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards
12 Wins / Lightforge (5 boxes): A pack and about 220-235 gold, plus three of: about 20-175 gold, about 20-25 dust, golden common cards, golden or regular rare/epic/legendary cards, additional card packs
Dan bedoelde je dus: Als je een betere arena run hebt maak je kans op een extra kaart naast je card pack? Want zoals je het schreef leek het alsof je bedoelde dat je met een betere run, betere kaarten uit je pack zou halen.
Ik heb tot nu toe alleen maar 'pech' gehad met extra kaarten. Als ik 2-3 ga wil ik liever toch wat goud winnen dan een random common card die ik 9 van de 10 keer toch al dubbel heb
Ook in betere runs nooit echt een kaart gehad waarvan ik dacht, yes! Geef mij maar gewoon gold zodat ik weer verder kan!
Ik heb tot nu toe alleen maar 'pech' gehad met extra kaarten. Als ik 2-3 ga wil ik liever toch wat goud winnen dan een random common card die ik 9 van de 10 keer toch al dubbel heb
Steam ||
Ik heb ook wel eens een Legendary uit een 0-3 arena run gekregen, it's all about luck
Ja, uit packs lijk ik inderdaad ook wel geluk te hebben vooral met slechte runs... geloof dat ik drie van mijn legendaries uit 2-3 arena's hebAwsom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:51:
Ik heb ook wel eens een Legendary uit een 0-3 arena run gekregen, it's all about luck
Steam ||
Vandaag tot mijn geluk de 100 gold quest gekregen
Dus dat wordt veel ranked spelen!
Ik heb ook nog een 60 gold quest voor shaman/lock, dus ik denk dat ik mijn handlock deck weer eens ga gebruiken, samen met token druid, die het erg goed doet tegen rogues
Ik heb ook nog een 60 gold quest voor shaman/lock, dus ik denk dat ik mijn handlock deck weer eens ga gebruiken, samen met token druid, die het erg goed doet tegen rogues
Je kan overigens ook tegen ai spelen mocht je easy mode willen, of tegen een friend die 7x concedeBeunhaas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:40:
Vandaag tot mijn geluk de 100 gold quest gekregenDus dat wordt veel ranked spelen!
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Tegen een friend kan niet toch (dacht ik)?
K vind t ook niet erg om quests te doen op ranked
een beetje variatie met de decks is wel leuk
K vind t ook niet erg om quests te doen op ranked
De 100 gold quest kan in álle game modes gespeeld worden
Steam ||
Hmm dat wist ik niet, handig om te weten!
Heb hem inmiddels al gehaald
Speel nu handlock, met malygos erin, werkt erg goed. Alleen hunters zijn best lastig
Heb hem inmiddels al gehaald
Verwijderd
Yeeey, zit nu vast in startscherm van priest vs priest... en zelfs opnieuw opstarten en inloggen werkt niet
Heb ik ook al gehad, als je opnieuw inlogd word je weer terug gezet in het spel en "speel" je tegen Unknown? Als dat zo is, moet je eventjes wachten. Ik moest een klein kwartiertje wachten
Verwijderd
Yep, same hier. Wel ff schrikken als je opeens 2 van die knallen hoortSatom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:22:
Heb ik ook al gehad, als je opnieuw inlogd word je weer terug gezet in het spel en "speel" je tegen Unknown? Als dat zo is, moet je eventjes wachten. Ik moest een klein kwartiertje wachten
Klopt, helemaal.. Vooral als je dan wat gaat Google'n en niemand een oplossing heeft 
Edit: Iemand nog tips voor een basic Druid deck voor deze beginneling? Ik heb namelijk 2 Quests voor het spelen met een Druid
Edit: Iemand nog tips voor een basic Druid deck voor deze beginneling? Ik heb namelijk 2 Quests voor het spelen met een Druid
[ Voor 44% gewijzigd door Satom op 06-05-2014 19:29 ]
Ligt eraan welke Druidcards je al hebt. Sommigen moet je zowat in elk deck stoppen, sommigen heb ik nog nooit gebruikt. Ik zou gewoon de goede class-kaarten gebruiken en dan aanvullen met kaarten die daar goed op aansluiten. Er zijn genoeg guides beschikbaar die je kunt gebruiken om te bepalen of kaarten goed zijn of niet.Satom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:24:
Klopt, helemaal.. Vooral als je dan wat gaat Google'n en niemand een oplossing heeft
http://www.icy-veins.com/hearthstone-basic-druid-deck zoiets?
Druid heeft nog meer goede common kaarten, zoals Wrath en Druid of the Claw, als je die hebt zou ik ze er ook in stoppen.
Druid heeft nog meer goede common kaarten, zoals Wrath en Druid of the Claw, als je die hebt zou ik ze er ook in stoppen.
Ik heb eigenlijk alleen maar de standaard Druid-kaarten (ben nu geloof ik level 10). Veel kaas heb ik nog niet gegeten van Hearthstone, wel heb ik nu een Priest-deck in elkaar gezet (met een beetje internethulp) die aardig leuk speelt (en toch ook wel goed, 3de sterretje rang 19) 
Alleen het bouwen van andere Decks gaat mij nog niet goed af
Die twee kaarten heb ik geloof ik niet, maar ze kosten elk 40 Dust of ze te Craften geloof ik. Dus dat zou het probleem niet zijn.
Wel zit ik nog met de vraag, je hebt 4 kaarten in je hand, het zijn allemaal Minions en je hebt ook de mogelijkheid om ze alle vier te spelen. Is het dan tactische om dat te doen? Mijn gevoel zegt van niet, want vaak kom ik op het punt dat ik geen Minion-kaarten meer in mijn hand heb (en ook niet meer op het veld
)
Alleen het bouwen van andere Decks gaat mij nog niet goed af
Die twee kaarten heb ik geloof ik niet, maar ze kosten elk 40 Dust of ze te Craften geloof ik. Dus dat zou het probleem niet zijn.
Wel zit ik nog met de vraag, je hebt 4 kaarten in je hand, het zijn allemaal Minions en je hebt ook de mogelijkheid om ze alle vier te spelen. Is het dan tactische om dat te doen? Mijn gevoel zegt van niet, want vaak kom ik op het punt dat ik geen Minion-kaarten meer in mijn hand heb (en ook niet meer op het veld
Dat ligt er net aan wat je tegenstander heeft. Als die niks heeft, speel er sowieso niet meer dan twee. Wie weet heeft hij een kaart in zijn handen waar hij het hele bord mee kan clearen en dan ben jij alles kwijt.Satom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:29:
Wel zit ik nog met de vraag, je hebt 4 kaarten in je hand, het zijn allemaal Minions en je hebt ook de mogelijkheid om ze alle vier te spelen. Is het dan tactische om dat te doen? Mijn gevoel zegt van niet, want vaak kom ik op het punt dat ik geen Minion-kaarten meer in mijn hand heb (en ook niet meer op het veld)
Joepie:
The following balance change will be made in an upcoming patch:
Unleash the Hounds (Hunter) now costs 3 (up from 2)
Bron: http://us.battle.net/hear...forum/topic/12673778812#1
Lol beter... maar ik gebruikte sowieso altijd maar 1 minion tegen ze... dan heeft het zo'n weinig waarde heel die uthBeunhaas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:43:
Joepie:
Something under the bed is drooling
Beunhaas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:43:
Joepie:
Hoewel het voor een hunter dan nog steeds wel een goede kaart is, met name mid- en late game.
Dan heb ik in ieder geval weer iets geleerd, bedankt voor het advies iedereenAwsom schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:41:
[...]
Dat ligt er net aan wat je tegenstander heeft. Als die niks heeft, speel er sowieso niet meer dan twee. Wie weet heeft hij een kaart in zijn handen waar hij het hele bord mee kan clearen en dan ben jij alles kwijt.
Het wordt een stuk moeilijker om een 3 traps combo met DireWolf Alpha te doen.
Als je moet wachten tot beurt 5, dan heb je als hunter al aardig wat damage te pakken en komen de grotere minions van bijvoorbeeld een warrior of druid al in zicht.
Puur rushen met een UTH deck wordt door zon minimale aanpassing wel een stukje moeilijker
Als je moet wachten tot beurt 5, dan heb je als hunter al aardig wat damage te pakken en komen de grotere minions van bijvoorbeeld een warrior of druid al in zicht.
Puur rushen met een UTH deck wordt door zon minimale aanpassing wel een stukje moeilijker
Ik vind dat Shoctologist wel een goede kijk op de UTH "nerf" heeft:
http://hearthstone.blizzp...-dont-celebrate-just-yet/
But don’t mistake this nerf for the Mind Control or Pyroblast nerfs; Unleash is still one of the best cards in the game (if only because of the Buzzard interaction) and will still piss you off every time it’s played.
Small nerf, maar goed genoeg. De kaart moet ook goed blijven. Pak Hunter UtH volledig af en ze worden opnieuw de minst gespeelde class toen ze die kaart niet hadden in zijn huidige vorm. UtH was eerst 4 mana en het werkte niet. Dan is UtH 2 mana geworden en nu is Hunter ongeveer de meest gespeelde klasse.
Lijkt me dat 3 mana de sweet spot is.

Woohoo, 12 wins gehaald
Kaarten die ontbreken zijn 1x Sunwalker, 1x Flamestrike en 1x Sea Giant
Ben benieuwd of dit gaat werken, na mijn idee ligt t probleem niet bij UtH, maar bij Starving Buzzard. Had liever gezien dat ze die kaart hadden veranderd in bijvoorbeeld:DarthDavy schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:54:
Small nerf, maar goed genoeg. De kaart moet ook goed blijven. Pak Hunter UtH volledig af en ze worden opnieuw de minst gespeelde class toen ze die kaart niet hadden in zijn huidige vorm. UtH was eerst 4 mana en het werkte niet. Dan is UtH 2 mana geworden en nu is Hunter ongeveer de meest gespeelde klasse.
- At the end of your turn, draw a card for each beast player.
- Whenever a friendly beast dies, draw a card.
Nu kunnen ze nog steeds hun hele hand vol drawen, al duurt het wat langer, maar misschien maakt die ene mana wel net het verschil
[ Voor 74% gewijzigd door Beunhaas op 07-05-2014 00:28 ]
Dat ziet er goed uit, mag ik vragen wat je reward is?Beunhaas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:23:
[afbeelding]
Woohoo, 12 wins gehaald![]()
Eén mana scheelt veel hoor. Stel beurt 5, en je hebt twee 3/2 minions liggen en de hunter niks. Nu speelt hij mogelijk Starving Buzzard, UTH, Timber Wolf. Hij krijgt 3 kaarten, verwijdert 2 minions, heeft er zelf nog twee over en board control.Beunhaas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:23:
[afbeelding]
Woohoo, 12 wins gehaald![]()
[...]
Ben benieuwd of dit gaat werken, na mijn idee ligt t probleem niet bij UtH, maar bij Starving Buzzard. Had liever gezien dat ze die kaart hadden veranderd in bijvoorbeeld:
- At the end of your turn, draw a card for each beast player.
- Whenever a friendly beast dies, draw a card.
Nu kunnen ze nog steeds hun hele hand vol drawen, al duurt het wat langer, maar misschien maakt die ene mana wel net het verschil
Straks kan hij de timber wolf niet spelen. Krijgt hij 2 kaarten, verwijdert 1 minion, heeft er zelf nog één over en geen board control.
Ofwel, als ik tegenwoordig tegen hunter speel kan ik het me niet permiteren om 2 minions te spelen. Straks kan het wel weer een optie zijn.
Goede nerf lijkt me, UTH blijft zeer goed maar zal minder vaak zo game-changing zijn.
Only the Mighty quest vandaag geruild, kreeg ik Total Dominance voor terug (100g), dus even snel paar potjes tegen de AI. Resultaat:

Krijg spontaan zin om Paladin te proberen.

Krijg spontaan zin om Paladin te proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Nazanir op 07-05-2014 10:00 ]
-
Afgelopen weekend nog serieus pissed geworden door UtH. M'n tegenstander had nog een stuk of 12 levens en een leeg bord, ik heb 5-6 damage op het bord liggen in de vorm van 3 minions, inclusief een 3/5 Taunt. Zelf heb ik 4 levens, dus ik moet iets ondernemen. Dus ik besluit om de hero aan te vallen en nog 2 extra minions te summonen. Hunter beurt: Knife Juggler + Unleash The Hounds. Knifge Juggler schiet hierdoor 2 keer op m'n Taunt, offert nog 3 hounds op om hem volledig uit de weg te ruimen + 2 damage hero power + 2 hounds in the faceJerry schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:47:
Ik vind dat Shoctologist wel een goede kijk op de UTH "nerf" heeft:
[...]
Wauw, een erg goede legendary, een vd beste class legendaries imo 
UtH is en blijft een vervelende kaart om tegen te spelen, maar als ze deze kaart iets te hard nerfen, is hunter meteen weer onspeelbaar.
@Slashdotter/Satum: mijn rewards van arena waren 2 pakjes, 250 gold en een golden Dust Devil (die gouden kaart ziet er serieus vet uit)
Verder uit de twee pakjes 1 epic en 3 rares die ik allemaal al had
UtH is en blijft een vervelende kaart om tegen te spelen, maar als ze deze kaart iets te hard nerfen, is hunter meteen weer onspeelbaar.
@Slashdotter/Satum: mijn rewards van arena waren 2 pakjes, 250 gold en een golden Dust Devil (die gouden kaart ziet er serieus vet uit)
Verwijderd
Je maakt hier de fout door (onnodig) veel minions op te gooien. Tegen een hunter gooi ik liever nooit meer dan 2 of 3 minions op het bord.CorvusGS schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:37:
[...]
Afgelopen weekend nog serieus pissed geworden door UtH. M'n tegenstander had nog een stuk of 12 levens en een leeg bord, ik heb 5-6 damage op het bord liggen in de vorm van 3 minions, inclusief een 3/5 Taunt. Zelf heb ik 4 levens, dus ik moet iets ondernemen. Dus ik besluit om de hero aan te vallen en nog 2 extra minions te summonen. Hunter beurt: Knife Juggler + Unleash The Hounds. Knifge Juggler schiet hierdoor 2 keer op m'n Taunt, offert nog 3 hounds op om hem volledig uit de weg te ruimen + 2 damage hero power + 2 hounds in the face
Over 'nerf' van 2 naar 3 mana... Het zal niet heel veel verschil gaan maken denk ik, namelijk 1 beurt early game. Late game verandert er niets
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 11:31 ]
Inderdaad, misschien had ik het gered door één minion minder te summonen, maar veel keuze had ik niet, ik moest die Hunter de volgende beurt doodmaken of ik ging eraan aan 2 keer zijn hero power.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:27:
[...]
Je maakt hier de fout door (onnodig) veel minions op te gooien. Tegen een hunter gooi ik liever nooit meer dan 2 of 3 minions op het bord.
Verwijderd
Ahaa, je liet je bangmakenCorvusGS schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:40:
[...]
Inderdaad, misschien had ik het gered door één minion minder te summonen, maar veel keuze had ik niet, ik moest die Hunter de volgende beurt doodmaken of ik ging eraan aan 2 keer zijn hero power.
(misschien had ik wel hetzelfde gedaan hoor)
Dan moeten ze anderen kaarten buffen. Het is niet goed dat een hele class staat of valt bij de bruikbaarheid één kaart.Beunhaas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:44:
Wauw, een erg goede legendary, een vd beste class legendaries imo
Pak anders eens van de mage hun fireball af.aicaramba schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:22:
[...]
Dan moeten ze anderen kaarten buffen. Het is niet goed dat een hele class staat of valt bij de bruikbaarheid één kaart.
Maak fireball 5 mana of 4 mana maar dan wel maar 4 dmg
nothing stops this train
Dat zijn max 2 beurten voor de hunter. Door summoning sickness moet je dus wel all-in gaanVerwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:05:
[...]
Ahaa, je liet je bangmakenwant je had nog 4 hp en kon zijn volgende beurt dus nog overleven!
(misschien had ik wel hetzelfde gedaan hoor)
Pak van Hunter eens zijn UTH af.DarthDavy schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:37:
[...]
Pak anders eens van de mage hun fireball af.
Vicariously I live while the whole world dies
Daar gaat nou juist de discussie over...
Want a cookie?!
Dat + ik dacht dat ik met m'n 3/5 taunt relatief safe was voor een unleash the hounds. Op een combo Knife Juggler + UtH moet je niet anticiperen vind ik.prutser387 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:48:
[...]
Dat zijn max 2 beurten voor de hunter. Door summoning sickness moet je dus wel all-in gaan
Wat UtH eigenlijk ook zo'n schitterende kaart maakt is het aantal geweldige combo's dat mogelijk is. Bvb Knife Juggler, Hyena, Buzzard, ...
En de combi met hunters mark (set health of a minion to 1)
Damn, ook al heb je een average 65% - 70% average win percentage, dan is een 8-1 lose streak echt balen.. Begonnen met control warrior en daarna naar een eigen druid deck. 80% was tegen hunter decks waar ik normaal geen moeite mee heb..Maar vandaag..
Damn RNG
Morgen op naar een 8-1 win streak
Damn RNG
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Hier dus precies hetzelfde maar dan een 12-2 lose streak.Freelance schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:03:
Damn, ook al heb je een average 65% - 70% average win percentage, dan is een 8-1 lose streak echt balen.. Begonnen met control warrior en daarna naar een eigen druid deck. 80% was tegen hunter decks waar ik normaal geen moeite mee heb..Maar vandaag..
Damn RNG
Daarna nog Arena. Mocht mn favo class Druid kiezen. Leuk maar geen spannend deckje kunnen samenstellen. 4 a 5 wins moet lukken. Niet verder dan 3-3 gekomen.
Eigenlijk is het volgende typerend voor mijn avond Hearthstonen:
Tegen Paladin. Hij had nog 2 kaarten en ik nog 5. Board was leeg. Zijn 1na laatste kaart van Guarian of Kings en zijn laatste Blessing of Kings..........echt typerend........ik rage niet snel maar heb mijn avond toch met een rage afgesloten!
Blijft wel jammer dat de "Well played" emote nooit van toepassing is in hunter en mage games
.
Probeer Kolento's hunter deck eens. Kijken of je inderdaad alles wint en het zo zwart wit is als jij stelt...SemperEgo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 02:24:
Blijft wel jammer dat de "Well played" emote nooit van toepassing is in hunter en mage games.
Hmm inmiddels ben ik wel een beetje afgekoelt maar gisteren was niet mijn dag verre van in totaal iets van 30 ranked games gespeeld en van de 30 kwam ik 19 Hunters tegen, welke ik ook alle 19 verloren heb vrijwel alleen aan de combi ( UtH + Buzz + Timber (Hyena+Tiber erbij in Ultieme vorm)) heb werkelijk gisteren dus de eerst avond gehad, dat ik achter mijn PC liep te schelden op die class, terwijl ik ver voor liep met altijd double taunters .SemperEgo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 02:24:
Blijft wel jammer dat de "Well played" emote nooit van toepassing is in hunter en mage games.
Zo jammer inmiddels van rank 14 gedropped naar rank 19 alleen omdat er 1 class is die zijn card draw mechanic en class card easy mode kan benutten om hoe ver de tegen stander ook voor staat instant of op gelijk voet te komen of er direct voorbij te rammen.
Ik vind het eigenlijk mooi om te horen dat ik niet de enige was die Hunters en Warlock rushes tegen kwam en vooral ervan verloorShadowBumble schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:20:
[...]
Hmm inmiddels ben ik wel een beetje afgekoelt maar gisteren was niet mijn dag verre van in totaal iets van 30 ranked games gespeeld en van de 30 kwam ik 19 Hunters tegen, welke ik ook alle 19 verloren heb vrijwel alleen aan de combi ( UtH + Buzz + Timber (Hyena+Tiber erbij in Ultieme vorm)) heb werkelijk gisteren dus de eerst avond gehad, dat ik achter mijn PC liep te schelden op die class, terwijl ik ver voor liep met altijd double taunters .
Zo jammer inmiddels van rank 14 gedropped naar rank 19 alleen omdat er 1 class is die zijn card draw mechanic en class card easy mode kan benutten om hoe ver de tegen stander ook voor staat instant of op gelijk voet te komen of er direct voorbij te rammen.
Ook ik ben wat afgekoeld en zal er vanavond niet anders om spelen maar toch verlies je dan automatisch je vertrouwen in je prachtige deck verliest en gaat eraan prutsen. Vanavond toch mijn deck weer in ere herstellen en weer vol er tegenaan.
Mijn vermoeden is dat een van de volgende situaties is ontstaan:astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:25:
[...]
Ik vind het eigenlijk mooi om te horen dat ik niet de enige was die Hunters en Warlock rushes tegen kwam en vooral ervan verloor.
Ook ik ben wat afgekoeld en zal er vanavond niet anders om spelen maar toch verlies je dan automatisch je vertrouwen in je prachtige deck verliest en gaat eraan prutsen. Vanavond toch mijn deck weer in ere herstellen en weer vol er tegenaan.![]()
" Oh Shit uth is getting "nerfed" let ladder quickly to rise fast before the bat hits "
" Fuck it i have been losing constantly to hunter's so if i can't beat them join them ! "
Warlocks / Rogue's geen problemen mee de enige class waar ik nog wel regelmatig moeite mee heb is een armor up/control warrior.
Als ik hunter tegen kom kijk ik naar mijn begin hand en wacht ik de eerste paar beurten af. Als ze heeel goed verlopen blijf ik de game spelen. Als dat niet het geval is concede ik direct. Ik heb geen zin om tegen een rush deck ook nog eens op value afgetroefd te worden, zoals dat vaak is met kaarten als double shot en 'destroy random enemy minion' en hunters mark.astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:25:
[...]
Ik vind het eigenlijk mooi om te horen dat ik niet de enige was die Hunters en Warlock rushes tegen kwam en vooral ervan verloor.
Ook ik ben wat afgekoeld en zal er vanavond niet anders om spelen maar toch verlies je dan automatisch je vertrouwen in je prachtige deck verliest en gaat eraan prutsen. Vanavond toch mijn deck weer in ere herstellen en weer vol er tegenaan.![]()
Dat scheelt me een hoop frustratie. Alleen is het niet zo goed voor mn rank. Mja, ik speel meer voor fun dan voor rank.
[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 08-05-2014 08:31 ]
Ik moet zeggen dat juist die warriors bij mij geen probleem zijn. Ik heb echter meer moeite met warlocks, tenminste gisteren wel. Op normale dagen weet ik vrij snel veel damage bij de warlock te doen zodat hij niet zo go snel zijn hero-power inzet. Gisteren lukte dat op één of andere manier niet en overloopt hij me vrij snel.ShadowBumble schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:28:
[...]
Mijn vermoeden is dat een van de volgende situaties is ontstaan:
" Oh Shit uth is getting "nerfed" let ladder quickly to rise fast before the bat hits "
" Fuck it i have been losing constantly to hunter's so if i can't beat them join them ! "
Warlocks / Rogue's geen problemen mee de enige class waar ik nog wel regelmatig moeite mee heb is een armor up/control warrior.
nee dat zou ik nooit doen. Ik speel altijd tot het bittere eind of mijn berekening moet uitwijzen dat ik in de volgende beurt verslagen zal worden kan ik nog weleens conceden. Dit doe ik echt alleen in uitzichtloze situaties want ik heb al vaak meegemaakt dat ik het toch nog om weet te draaien omdat sommige graag hun macht willen laten zien en je toch nog een beurt geven. Als ik dan toch nog mijn Ironback protector op kan gooien hoor je ze bijna huilen aan andere kant.aicaramba schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:30:
[...]
Als ik hunter tegen kom kijk ik naar mijn begin hand en wacht ik de eerste paar beurten af. Als ze heeel goed verlopen blijf ik de game spelen. Als dat niet het geval is concede ik direct. Ik heb geen zin om tegen een rush deck ook nog eens op value afgetroefd te worden, zoals dat vaak is met kaarten als double shot en 'destroy random enemy minion' en hunters mark.
Dat scheelt me een hoop frustratie. Alleen is het niet zo goed voor mn rank. Mja, ik speel meer voor fun dan voor rank.
Dat is mijn frustratie juist.. Denk je net een goede kaart te spelen, zoals iron bark. Krijg je hunters mark tegen, of 'kill random enemy minion'.. Zelfs áls ik goede kaarten heb is hunter vaak nog efficienter.astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:43:
[...]
nee dat zou ik nooit doen. Ik speel altijd tot het bittere eind of mijn berekening moet uitwijzen dat ik in de volgende beurt verslagen zal worden kan ik nog weleens conceden. Dit doe ik echt alleen in uitzichtloze situaties want ik heb al vaak meegemaakt dat ik het toch nog om weet te draaien omdat sommige graag hun macht willen laten zien en je toch nog een beurt geven. Als ik dan toch nog mijn Ironback protector op kan gooien hoor je ze bijna huilen aan andere kant.
En nee. Ik ga mijn plezier in het spel niet opgeven voor een paar extra wins.
Ja dat is echt irritant. Tegen hunters speel je niet teveel minions tegelijk ivm UTH. Maar zo'n kill a random enemy minion is dan zwaar irritant. Ookal tel ik de kaarten wel. Hoeveel removal is er al geweest.aicaramba schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:45:
[...]
Dat is mijn frustratie juist.. Denk je net een goede kaart te spelen, zoals iron bark. Krijg je hunters mark tegen, of 'kill random enemy minion'.. Zelfs áls ik goede kaarten heb is hunter vaak nog efficienter.
En nee. Ik ga mijn plezier in het spel niet opgeven voor een paar extra wins.
Ik heb altijd meer moeite met de Summon a random beast companion. Altijd het beest wat hij op dat moment goed kan gebruiken. Taunt als mijn board leeg is en charge als ik wel wat heb liggen. Ook die minion die bij een dood beest +2+2 krijgt vind ik irritant.
Kortom denk ik dat Shadowbundle gelijk heeft en dat de Hunter rushers nu zo hoog mogelijk proberen te komen voordat UTH veranderd wordt.
/offtopicastie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:50:
[...]
Kortom denk ik dat Shadowbundle gelijk heeft en dat de Hunter rushers nu zo hoog mogelijk proberen te komen voordat UTH veranderd wordt.
ShadowBUMBLE
Maar ik denk dat we hier echt eens kunnen zijn de er wat gedaan moet worden aan Hunters ze halen echt de fun uit de game, althans voor mij wel en het enige waar Blizzard mee kon komen was oh nou okay 3 mana dan. Er meot toch ergens een belletje gaan daar op het dev kantoor dat er in 100% van alle hunter decks bepaalde kaarten zitten, en Hunter opeens van niks de most played class is ?
Ik heb Hearthstone al een tijd niet meer gespeeld. De laatste keer was in de beta. Heeft het zin om weer opnieuw te gaan spelen of moet je voordat je gaat spelen eerst vele boosterpacks kopen voor de leuke kaarten?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Alhoewel Hunters erg OP zijn vind ik VS mages veel minder leuk spelen. Zoolocks ook soms.....
nothing stops this train
Heeft er trouwens iemand voor mij een richtlijn wat ik aan moet houden als het gaat om de mana curve van Druid in constructed? Ik heb een hoop gegoogled maar kom vooral arena mana curves tegen.
Ligt aan hoe je speelt......speel je rush, mid or late game deck ;-)
nothing stops this train
Dat ligt er maar net aan of je rush, midgame of lategame speelt.astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:01:
Heeft er trouwens iemand voor mij een richtlijn wat ik aan moet houden als het gaat om de mana curve van Druid in constructed? Ik heb een hoop gegoogled maar kom vooral arena mana curves tegen.
Daarnaast heb je Innervate om je te helpen bij een erg hoge curve, maar die moet je dan wel net trekken natuurlijk. Je merkt toch tijdens het spelen wel of je curve goed is?
Gewoon spelen en je deck aanpassen, dat is het leuke aan het spel. Van internet dingen plukken doe ik zelf nooit.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]