nothing stops this train
Met een leuk arena Decker bezig inmiddels 8-0
[ Voor 86% gewijzigd door Wognummer op 30-04-2014 00:11 ]
Dat zou oplichting zijn. En zoiets staat ook niet in de voorwaarden van het spel. Wij (ik heb hetzelfde) herkennen gewoon de synergie niet of weten gewoon nog niet zo ver door te denken. Het is net als schaken. Hoe het werkt, is niet zo moeilijk. Er meester in worden, is een lange weg.Dreanor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:26:
Maar ik snap het wel, ik heb geen geld gegeven aan dit spel dus op deze manier probeert blizzard natuurlijk mij te verleiden wel geld te geven om een beetje vaart achter het verzamelen van kaarten te geven.
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 30-04-2014 06:02 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Meh kaart. Vergeet niet dat secrets enkel tijdens de beurt van de tegenstanders triggeren, dus je kan niet kiezen welke minion je buffed. De tegenstander doet dit voor je. Moest je zelf kunnen kiezen welke minion je buffed op je eigen beurt dan denk ik dat aggro paladin een tier 1 deck zou worden
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Eerst kaart die in mijn gedachten springt is Noble Sacrifice, denk als je 1 kaart op het bord heb, Noble Sacrifice en dan deze kan je inpricipe ervoor zorgen dat je heel snel een vrij pijnelijke kaart hebt.DarthDavy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:27:
Justice demans retribution
[afbeelding]
Meh kaart. Vergeet niet dat secrets enkel tijdens de beurt van de tegenstanders triggeren, dus je kan niet kiezen welke minion je buffed. De tegenstander doet dit voor je. Moest je zelf kunnen kiezen welke minion je buffed op je eigen beurt dan denk ik dat aggro paladin een tier 1 deck zou worden
Turn 3:
1 mana -> Noble Sacrifice
1 mana -> Argent Squire
1 mana -> Nieuwe Class card :Avenge
Met een beetje geluk een Turn 3 shielded 4/3 voor 3 Mana. Overigens kan dit natuurlijk met meerdere cards maar Argent Squire is natuurlijk wel de ultieme combo
[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 30-04-2014 08:40 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dus eigenlijk moet je de perfecte combi van 1 mana kaarten hebben op turn 3.........hoe vaak gaat dat voor komen?ShadowBumble schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:38:
[...]
Eerst kaart die in mijn gedachten springt is Noble Sacrifice, denk als je 1 kaart op het bord heb, Noble Sacrifice en dan deze kan je inpricipe ervoor zorgen dat je heel snel een vrij pijnelijke kaart hebt.
Turn 3:
1 mana -> Noble Sacrifice
1 mana -> Argent Squire
1 mana -> Nieuwe Class card :Avenge
Met een beetje geluk een Turn 3 shielded 4/3 voor 3 Mana. Overigens kan dit natuurlijk met meerdere cards maar Argent Squire is natuurlijk wel de ultieme combo
Overigens wel een mooie kaart. Stukje onvoorspelbaarheid erbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 30-04-2014 08:47 ]
Hangt van ej deck af en hoeveel cantrip je erin wilt hebben, zelf al krijg je deze combo op turn 7 blijft hij bijzonder lastig, als je ervoor maar zorgt dat je enemy board leeg is.astie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:45:
[...]
Dus eigenlijk moet je de perfecte combi van 1 mana kaarten hebben op turn 3.........hoe vaak gaat dat voor komen?
Een tijd geleden nog zo'n deck gezien met een enorme piek op de 4. En dat lijkt wel te werken... ik probeer er ook steeds op te letten genoeg 4 drops te hebben want dit is toch wel een sleutel tot succes heb ik gemerkt.Bas_De_Beer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:47:
[afbeelding]
M'n manacurve is best wel whacky ja, maar al die value 4 drops van paladin kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik had ook nog een deathwing, maar daar heb ik vrijwel niks aan gehad. Had denk ik beter captain greenskin kunnen kiezen, maar goed. Eind goed al goed!
Ook probeer ik minstens 6 2-mana minions te hebben. Theoretici zeggen dat 4 2-mana minions genoeg is in een deck, maar ik voel me toch geruster met 6.
Dit is een heel fijn (goedkoop) hunter deck:Tricto schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:51:
Ben zelf helemaal nieuw met Hearthstone (wel eerder Yu-Gi-Oh gespeeld en magic). Speel het nu sinds 4 dagen. Moet zeggen dat dit spel me erg trekt. Naast de gameplay vind ik het spel er ook erg goed uitzien, zowel op de pc als iPad. Nadat ik iedereen hoorde klagen te verliezen tegen hunters heb ik besloten een Hunterdeck te maken. Tot nu toe gaat het best aardig. al zit de winst nu vooral in snel een aantal nieuwe goede kaarten vrijspelen. Helaas zat in de totaal 5 pakjes die ik nu heb geopend maar een kaart of 8 neutral en 1 of 2 hunter kaarten. Hebben jullie nog tips? Wat is bijvoorbeeld een goede kaart die niet te veel dust kost om een hunterdeck te versterken?
http://www.hearthpwn.com/...-legend-na-eu-hunter-deck
Van de uncommons zou ik eerst Unleash The Hounds regelen, daarna Scavenging Hyena en daarna de rest.
Currently playing: MTG Arena (PC)
haha is dat ook niet het deckUhmmie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:02:
[...]
Dit is een heel fijn (goedkoop) hunter deck:
http://www.hearthpwn.com/...-legend-na-eu-hunter-deck
Van de uncommons zou ik eerst Unleash The Hounds regelen, daarna Scavenging Hyena en daarna de rest.
Vooral de 2 bananen doen mij vaak gelijk de das om. Ik heb hem laatst zelfs met inervate in beurd 1 gegooid. Kon er 5 damage mee doen en de beur erna was hij alweer vernietigd. En later speelt de tegenstanders de bananen goed en is kink mukla zelfs in mijn nadeel geweest.
Ik heb hem één keer goed gebruikt maar dat was late-game toen ik toch al aan het winnen was.
Iemand een idee hoe je deze kaart het beste kan spelen? Ik heb hem in mijn druid taunt deck zitten!
Op een leeg bord turn 3 is wel redelijk effecties, maar het is pas leuk als de tegenstander 8 kaarten in de hand heeftastie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:05:
Na veel spelen deze week mijn eerste Legendary uit een pack gehaald en wel Kink Mukla. Heb hem in mijn deck verwerkt maar heb er eigenlijk weinig voordeel van.
Vooral de 2 bananen doen mij vaak gelijk de das om. Ik heb hem laatst zelfs met inervate in beurd 1 gegooid. Kon er 5 damage mee doen en de beur erna was hij alweer vernietigd. En later speelt de tegenstanders de bananen goed en is kink mukla zelfs in mijn nadeel geweest.
Ik heb hem één keer goed gebruikt maar dat was late-game toen ik toch al aan het winnen was.
Iemand een idee hoe je deze kaart het beste kan spelen? Ik heb hem in mijn druid taunt deck zitten!
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Ja dan duw ik zijn hand vol.Freelance schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:12:
[...]
Op een leeg bord turn 3 is wel redelijk effecties, maar het is pas leuk als de tegenstander 8 kaarten in de hand heeft
Ik had hem zelfs op turn 1 erop. Weinig effect eigenlijk!
Ben benieuwd is het dan ook werkt met redemption op de respawn, of op de token van harvest golem of cairne, dan heb je bijvoorbeeld een 6/3 scarlet cruisader met bubble of een 7/7 baine.
[ Voor 6% gewijzigd door ir_richman op 30-04-2014 14:05 ]
Ik denk dat het i.c.m. redemption afhangt van de volgorde waarin je de secrets speelt.ir_richman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:01:
Avenge is wel dikke value voor 1 mana, alleen zorgen dat je geen totaal clearance krijgt. Bovendien voor de paladin belangrijk om meer secrets te hebben, 4 was erg voorspelbaar, dus meer variatie. Zeker nu Eye for an eye lastig is om value uit te halen.
Ben benieuwd is het dan ook werkt met redemption op de respawn, of op de token van harvest golem of cairne, dan heb je bijvoorbeeld een 6/3 scarlet cruisader met bubble of een 7/7 baine.
Stel: je hebt alleen een Scarlet Crusader. Als je eerst Redemption, dan Avenge speelt en je SC wordt gemold, triggert eerst Redemption waardor je je SC terugkrijgt, en dan Avenge waardoor je een 6/3 divine shield krijgt.
Met Avenge en dan Redemption triggert Avenge niet als je SC doodgaat, omdat er geen andere minions zijn, en redemption daarna wel, waardoor je een 3/1 divine shield terugkrijgt. Omdat je Avenge niet getriggerd is heb je nog een secret over.
Edit: Met Noble Sacrifice heeft t ook goede synergy, ook als je een minion op t board hebt. Als je wordt aangevallen killt t de 2/1 en door avenge krijgt je minion +3/+2
[ Voor 7% gewijzigd door Beunhaas op 30-04-2014 17:01 ]
voor de grap gekeken, mijn laatste drie 12-x overwinningen waren met:CorvusGS schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:10:
[...]
Een tijd geleden nog zo'n deck gezien met een enorme piek op de 4. En dat lijkt wel te werken... ik probeer er ook steeds op te letten genoeg 4 drops te hebben want dit is toch wel een sleutel tot succes heb ik gemerkt.
Ook probeer ik minstens 6 2-mana minions te hebben. Theoretici zeggen dat 4 2-mana minions genoeg is in een deck, maar ik voel me toch geruster met 6.
Pala : 4 2-drops (4 minions) / 10 4-drops (3 minions)
Pala : 5 2-drops (5 minions) / 12 4-drops (3 minions)
Druid: 8 2-drops (6 minions) / 3 4-drops (3 minions) --> zonder Swipe!
Dus gaat alle kanten op. Maar de beste kaarten van Paladin zijn nu eenmaal 4 cost (consecration/truesilver/hammer), dus als ik een paladin deck maak heb ik bijna automatisch minimaal 8 4-drops.
De meeste classes zijn vrij leuk om met/tegen te spelen, alleen vind ik die beast hunter decks echt wel cheap en de meeste mage decks zijn ook vrij lame en weinig diep. De laatste pagina's zo lezend ben ik niet alleen met die mening, al hoop ik dat dat nog wel zal veranderen, want die mage decks maken echt de helft van de pool uit op mijn niveau.
Heb je snel gezien, maar idd mages en hunters zijn de 2 lamest classes ingameSemperEgo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:54:
Ook even geleden begonnen hearthstone, het is wel entertainend. Vroeger nog wel lange tijd magic gespeeld, en voorlopig vind ik er wel een stuk minder diepgang in zitten door het gebrek aan (counter)plays in de tegenstander zijn beurt (maar ik begrijp wel 100% waarom ze dat gedaan hebben). Het spel is vlot, snel, ziet er leuk uit en ga er me wel nog even mee amuseren denk ik.
De meeste classes zijn vrij leuk om met/tegen te spelen, alleen vind ik die beast hunter decks echt wel cheap en de meeste mage decks zijn ook vrij lame en weinig diep. De laatste pagina's zo lezend ben ik niet alleen met die mening, al hoop ik dat dat nog wel zal veranderen, want die mage decks maken echt de helft van de pool uit op mijn niveau.
2 leuke games weer

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 30-04-2014 21:11 ]
nothing stops this train
Hunters conceden na 4 beurten lol
Doe eens linkje naar je deck, klinkt wel leuk namelijkDarthDavy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 01:27:
My god. Net reset en ik wou stoppen met spelen. Maar ik wou toch effe met mijn nieuwe card back spelen en ik pak mijn fun tempo rogue deck. En blijkbaar kan mijn fun tempo rogue deck tegen al die net decks vrij makkelijk winnen... 10 wins in a row baby!!!
Hunters conceden na 4 beurten lol
Moet eerlijk zegen dat ik nu een lvl 1 warrior deck gemaakt heb (had nog niet met een warrior gespeeld) en speelt best lekker weg.
Gewoon zoveel mogelijk taunt minions neergooien en jezelf armor blijven geven
Want a cookie?!
Ik weet niet welk deck hij speelt. Maar ik ben zelf heel erg fan van de decks van Savjz.Renquin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:36:
[...]
Doe eens linkje naar je deck, klinkt wel leuk namelijk
http://hearthstonetopdeck.com/deck.php?d=1532&filter=all
Waarschijnlijk kom dit deck wel redelijk overeen met wat hij speelt
Currently playing: MTG Arena (PC)
Vandaag weer een nieuw seizoen, nieuwe kansen! Die card back van S1 ziet er erg vet uit, ik weet alleen niet of ik nu die fireside of s1 back moet pakken.
Vorig seizoen rank 3 geworden
Netjes hoor succes, ik ben op Rank 9 geeindigd, hoop in season 2 tot rank 5 te schoppenBeunhaas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:11:
Tempo rogue doet het erg goed tegen midrange hunter en zooAlleen tegen control decks hebben ze wat meer moeite volgens mij.
Vandaag weer een nieuw seizoen, nieuwe kansen! Die card back van S1 ziet er erg vet uit, ik weet alleen niet of ik nu die fireside of s1 back moet pakken.
Vorig seizoen rank 3 gewordenDeze maand heb ik wat meer tijd dus hopelijk kan ik een gooi naar legendary doen.
Deze maand ga ik minder trollen en veel ranked spelen :-)
nothing stops this train
Het is toch wat anders dan Savjz zijn deck.Renquin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:36:
[...]
Doe eens linkje naar je deck, klinkt wel leuk namelijk
Moet eerlijk zegen dat ik nu een lvl 1 warrior deck gemaakt heb (had nog niet met een warrior gespeeld) en speelt best lekker weg.
Gewoon zoveel mogelijk taunt minions neergooien en jezelf armor blijven geven

Ik zou VanCleef wel vervangen door Bloodmage Thalnos als je die hebt (maar die heb ik niet en VanCleef is fun). Maar gisteren beurt 4 tegen een face hunter: Backstab, Cold Blood op argent Squire (met shield, want face hunter
[ Voor 10% gewijzigd door DarthDavy op 01-05-2014 12:55 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Achterkantje voor Mei voor iedereen die rank 20 of hoger heeft aan t eind van t seizoen.
Nothing to see here
Wat lullig, die shadow of nothing. Als je non-exsistent demons zoekt zijn ze iig nog 1/1 en dit kost 4 mana.
Trump speelt nu Zoo lock, ik heb zijn build 100% gekopieerd......damn wat een lame deck is dat zeg
6 keer gewonnen, 1x verloren
nothing stops this train
Die zoolock is met een hoop te counteren, maar je draws moeten meezitten. Vind het zelf niet leuk ermee te spelen. Ben nu vooral priest aan t spelen
[ Voor 43% gewijzigd door Mauz1978 op 02-05-2014 00:01 ]
Something under the bed is drooling
Naaaaaah!!!!
Maar inderdaad: legend worden vraagt gewoon een te grote tijdsinvestering. Tijd die ik niet heb.
Daarom dat ik Arena leuker vind. En je breidt er je collectie mee uit.
Ik ben eigenlijk momenteel klaar met Hearthstone. Ja, ik moet nog veel kaarten, maar die kan ik wel F2P halen als ik veel speel en daar wringt het schoentje. Veel spelen met de huidige pool zie ik niet zitten. I crave for new cards en de meta overhoofd gooien.
Blijft een geinig topspel hoor. Ik hou van Hearthstone.
Hierbij krijg je een expert pack, dus why the hell niet.
BAM, Golden Bloodmage Thalnos!
Deze nu verwerkt in mijn Druid en Mage decks, en ik moet zeggen, dankzij zijn lage cost, combo'd heerlijk met Swipe, dus die blijft erin.
-
Verwijderd
Ik speel het wel op de iPad3, maar merk dat die het er wel moeilijk mee heeft. Ik heb vaak input lag en langzaam laden. Wellicht ligt dat aan mij hoorNazanir schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:06:
Paar dagen geleden toch maar eens gedownload voor de iPad, speelt lekker weg overigens, dus dat is mooi meegenomen.
Ik speel voornamelijk met Rogue en Lock (beetje die flauwe builds), maar soms ook met een Mage. Vooral die Mage kan heel leuk uitpakken als ik die ArchMage op tafel heb en dan Fireballs kan gaan spammen
Eindelijk? Ik denk dat je één van de eersten van de wereld bent procentueel gezienWognummer schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:10:
Gisteren dan eindelijk de achievement gehaald voor het hebben van alle cards100 gold erbij (viel wel wat tegen) ik moet nu nog 14 epics die ik niet 2 keer heb
Ik speel hem op een iPad 2, nergens echt last van, laden gaat de eerste keer wat trager maar daarna loopt hij verder prima.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:10:
[...]
Ik speel het wel op de iPad3, maar merk dat die het er wel moeilijk mee heeft. Ik heb vaak input lag en langzaam laden. Wellicht ligt dat aan mij hoor.
Ik speel voornamelijk met Rogue en Lock (beetje die flauwe builds), maar soms ook met een Mage. Vooral die Mage kan heel leuk uitpakken als ik die ArchMage op tafel heb en dan Fireballs kan gaan spammen.
-
het voelde laaangSeamusXanthus schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:21:
[...]
Eindelijk? Ik denk dat je één van de eersten van de wereld bent procentueel gezien
F2P of hoeveel geld heb je eraan uitgegeven if you don't mind me asking.Wognummer schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:10:
Gisteren dan eindelijk de achievement gehaald voor het hebben van alle cards100 gold erbij (viel wel wat tegen) ik moet nu nog 14 epics die ik niet 2 keer heb

(Arena)
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
aan boosters iets meer dan 100 euro en heel lang al mn gold aan packs uitgegevenDarthDavy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:37:
[...]
F2P of hoeveel geld heb je eraan uitgegeven if you don't mind me asking.
en wat arena's totaal iets van 200 euro
overigens het meeste sinds het op de iPad uit is met gekregen giftcards op verjaardagen dus het valt wel mee
even ingedoken
ik heb nog 21 euro en een beetje Itunes tegoed
[ Voor 11% gewijzigd door Wognummer op 02-05-2014 10:54 ]
Swipe op hero i.p.v. Ironbark en face aanvallen had je al gewonnen.
[ Voor 242% gewijzigd door prutser387 op 02-05-2014 11:07 ]
winnen was natuurlijk niet zo'n punt, had ook een druid of the claw en mark of nature (icm met hero power).prutser387 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:02:
[...]
Swipe op hero i.p.v. Ironbark en face aanvallen had je al gewonnen.
mja kon het toch niet laten die ironbaks neer te zetten
heb trouwen 120 packs uit arena, die ik niet geopend heb. Wie weet kan ik straks gelijk voor de expansie veel top kaarten eruit halen?
of zijn die packs al vastgelegd bij het behalen daarvan?
[ Voor 21% gewijzigd door Mofkees op 02-05-2014 11:15 ]
Vaag, bij mij stottert het aan alle kanten op mn ipad2, bijv de animatie als je een kaart speelt.Nazanir schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:22:
[...]
Ik speel hem op een iPad 2, nergens echt last van, laden gaat de eerste keer wat trager maar daarna loopt hij verder prima.
Die kaarten komen niet uit packs volgens mij. Die moet je bemachtigen via adventure modeMofkees schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:11:
[...]
winnen was natuurlijk niet zo'n punt, had ook een druid of the claw en mark of nature (icm met hero power).
mja kon het toch niet laten die ironbaks neer te zetten
heb trouwen 120 packs uit arena, die ik niet geopend heb. Wie weet kan ik straks gelijk voor de expansie veel top kaarten eruit halen?
of zijn die packs al vastgelegd bij het behalen daarvan?
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
hierook, speelbaar, maar daarmee is gelijk ook alles gezegdGrotman schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:24:
[...]
Vaag, bij mij stottert het aan alle kanten op mn ipad2, bijv de animatie als je een kaart speelt.
Damn jij hebt echt een trage PC als je je niet aan die iPad 2 animaties stoortNazanir schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:22:
[...]
Ik speel hem op een iPad 2, nergens echt last van, laden gaat de eerste keer wat trager maar daarna loopt hij verder prima.
Ik dacht trouwens dat je voor legendaries dusten 800 dust kreeg, maar ik kreeg voor Gruul gisteren maar 400 dust
Nee niet P2W maar das een lange discussie het probleem is de eerste week van een new season niet ( gisteren begonnen ) omdat dan ook alle Legendary spelers en dergelijke weer opnieuw ladderenSemperEgo schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:42:
Wat een enorme pay to win is dit toch als je pas begonnen bent. Kom ik altijd decks tegen met vss legendary's, meerdere epics en een sloot aan rares etc. Ik dacht dat de matchmaking dit wat ging opvangen... Arena gaat wel aardig, haal meestal nu minstens de 3/3 en vaak meer, men favoriete modus (net zoals draft dat was in mtg). Daar gaat het er wat eerlijker aan toe.
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 02-05-2014 17:18 ]
Verwijderd
Mijn winrate gaat langzaamaan omhoog, en de laatste 8 potjes was het zelfs gemiddeld 64%
Doordat ik niet zoveel speel (1 arena en wat normale potjes) hou ik nu dus ook steeds meer gold over (zit nu op 400

nu staat mijn teller op 1820 gold
komop Blizzard, ik wil nu wel weten hoeveel gold het gaat kosten in totaal van alle Naxxramas wings!!
dit is lache, top 5 !!
YouTube: Hearthstone Top 5 Plays of the Week Episode 14
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 02-05-2014 21:53 ]
nothing stops this train
Wauw 1000 wins, goed bezig!Kol Nedra schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:25:
een leuke aangename verassing:
[afbeelding]
nu staat mijn teller op 1820 gold
komop Blizzard, ik wil nu wel weten hoeveel gold het gaat kosten in totaal van alle Naxxramas wings!!
dit is lache, top 5 !!
YouTube: Hearthstone Top 5 Plays of the Week Episode 14
Die filmpjes zijn erg leerzaam, er staan vaak lethal kills in waar je zelf helemaal niet aan gedacht zou hebben
Ik gok rond de 1500 gold, ~500 gold per wing voor wing 2, 3 en 4 (1 is gratis, de laatste ook).
Mocht het meevallen, kun je het gold altijd later besteden. Mocht het tegenvallen, met de dailies en de wings clearen krijg je vast ook het nodige gold bij elkaar.
turn 1: Redemption
turn 2: coin+ Harvest golem
de mage doet frost bolt op Harvest golem --> 2 golems met 2/1 op het scherm
turn 3: Flesheating Ghoul
mage concedes
nothing stops this train
das juist een legendary die ik super graag wil, hoe vet is die kaart om je enemy kaarten te burnen als ze bv 8+ kaarten in handen hebbenaicaramba schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 01:02:
Pff.. Ik was wat packs aan het openen. Ik dacht: 'Hmmm.. Ik heb al lang geen legedary meer gehad'. En op dat moment zag ik de oranje gloed.. Is het een king mukkla -.-
Mukla is zo sterk, zeker als het bord leeg is en je hebt de coin
Ik speel paladin vaak (is mijn main), met turn 1 Redemption en dan turn 2 coin+Mukla, dat is echt mijn natte droom
maar helaas heb ik Mukla niet
5/5 mulka, gaat hij dood....dan heb je nog een 5/1 mukla, dat is op turn 2 echt 1 van de beste dingen die je maar kan wensen , onderschat Mukla niet hoor in sommige decks. ook in een priest deck super sterk, als hij het overleeft kun je hem healen:
turn 1 : Northshire Cleric
turn 2: coin+Mukla
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2014 01:15 ]
nothing stops this train
blijft raar, gisteren had ik met mijn pala deck 6 wins in a row en vanochtend heb ik 4x verloren en 1x gewonnen.... waarom kan het zoveel schelen dag op dag?
nothing stops this train
Mukla was mijn eerste legendary en heb hem wel een aantal keer geprobeerd. Soms was ie geweldig, maar tegen rushers vaak niet. Als je hem op turn 2 met de coin kan neerleggen is vaak perfect, maar tegen veel rushdecks ben je niet de eerste met minions.Kol Nedra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 01:06:
[...]
das juist een legendary die ik super graag wil, hoe vet is die kaart om je enemy kaarten te burnen als ze bv 8+ kaarten in handen hebben
Mukla is zo sterk, zeker als het bord leeg is en je hebt de coin
Ik speel paladin vaak (is mijn main), met turn 1 Redemption en dan turn 2 coin+Mukla, dat is echt mijn natte droom
maar helaas heb ik Mukla niet
[..]
Sowieso de combo die je noemt: Als 2e starten voor de coin (50% kans), King Mukla en Redemption in je openinghand (paar procent). Dat heb je dus bijna nooit. En later in de game is Mukla gevaarlijk vanwege de bananen. Erg situationeel dus.
De tegenstanders die je treftKol Nedra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:09:
Total dominance quest heb ik!!! mijn fav!!
blijft raar, gisteren had ik met mijn pala deck 6 wins in a row en vanochtend heb ik 4x verloren en 1x gewonnen.... waarom kan het zoveel schelen dag op dag?
Die moeten allemaal weer de ladder op, dus de ene keer kom je een beginner tegen en de andere keren erg goede spelers die weer gaan ranken. Bij mij wisselt het ook sterk. Gisteren wel een lange winstreak gehaald met afwisselend Paladin, Druid en Shaman (mijn sterkste decks/classes). Maar hoe hoger je komt hoe sterker je tegenstanders en hun decks.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
nothing stops this train
[ Voor 9% gewijzigd door Slashdotter op 03-05-2014 11:16 ]
Amen. "showboating", doe ik gewoon meteen concede. Zo'n teringhekel aan.Slashdotter schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:15:
Ik heb steeds minder geduld heb met m'n tegenstanders. Als ik zie dat ze gaan winnen omdat ze 5 minions op het bord hebben en ik 0 en ze gaan ook nog eens uitgebreid de tijd nemen om iedereen te buffen dan denk "laat maar" en ram ik gelijk op concede.
Echt met zo'n "air" van: en dat had ik DIT nog en DAT nog, ff klieren. Ergste soort: die je nog ff snel healen en dan nog afmaken.
Vanuit mijn kant doe ik soms een banzai, buff een minion en smijt mijn face d'r tegen aan
dus als je wilt dat ik niet irritant speel, speel dan geen mage of lock
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2014 12:04 ]
nothing stops this train
Verwijderd
huh, en dat doe je niet tegen huntard?Kol Nedra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:04:
Ik troll ook wel eens, maar dat doe ik eigenlijk alleen vs zoolocks en mages (als ik aan het verliezen ben), dan laat ik mijn teller aflopen....
nee want huntards zijn voorspelbaar, ik verlies bijna niet meer tegen ze
arme rogue
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2014 12:10 ]
nothing stops this train
Verwijderd
consecrate deal *3* damage to all enemies (+1 door bloodmage) = boardclear en veel minder kaarten in zijn hand betekend dat rogue er niet goed voor staatSlashdotter schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Kan je deze uitleggen? Rogue staat er toch veel beter voor
Equality + ConsecrateSlashdotter schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Kan je deze uitleggen? Rogue staat er toch veel beter voor
^^ Wat degene boven me al zei
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 03-05-2014 13:31 ]
Verwijderd
equality is niet nodig, en heeft ie mana niet meer voorJerry schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:31:
[...]
Equality + Consecrate.
^^ Wat degene boven me al zei.
anyway volgens mij heeft blizzard de pik op mij, al 6 potjes achter elkaar niet de coin gehad......
tja dan win je minder....
nothing stops this train
Statistisch gezien is de winrate voor 1st turn iets boven de 50%Kol Nedra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:49:
concecration zal 3 dmg doen
anyway volgens mij heeft blizzard de pik op mij, al 6 potjes achter elkaar niet de coin gehad......
tja dan win je minder....meer
[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 03-05-2014 13:54 ]
gemiddeld misschien ja, maar mijn deck is beter ingesteld op de coin.....Grotman schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Statistisch gezien is de winrate voor 1st turn iets boven de 50%
net zoals nu dit potje:
turn 1: coin + beserker
turn 2: fiery waraxe+ inner rage
turn 3 raid leader....
en enemy concede
en zo is mijn priest deck en paladin deck ook goed op ingesteld
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2014 13:59 ]
nothing stops this train
Mage speelt: frostbolt, polymorph, polymorph, fireball, fireball, flamestrike, flamestrike,...
En dan nog winnen met eigenlijk niet zo goed deck:
-
Dit vind ik erg kinderachtig, als het alleen maar is omdat ze die klasse/build spelen... Ik begrijp het als je dat zou doen als ze irritant doen en emotes spammen of wat dan ook, maar niet vanwege jouw reden...Kol Nedra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:04:
Ik troll ook wel eens, maar dat doe ik eigenlijk alleen vs zoolocks en mages (als ik aan het verliezen ben), dan laat ik mijn teller aflopen....
Als het trouwens bij mij gebeurd zoiets, ben ik de kalmheid zelve en doe ik ondertussen wat anders of ik haal al genoegdoening uit het feit dat ze zo irritant doen omdat ze verliezen... maar goed, ik speel geen hunter/zoolock of mage...
zitten echt leuke tussen:
RNG mad bomber lol
[ Voor 77% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2014 23:39 ]
nothing stops this train
Kun die gasten die vorig seizoen hoog zijn geëindingd niet lekker op rang 12 beginnen ofzo. Zat eindelijk op rang 15 weer krijg ik 6!!! beurten achter elkaar alleen maar gasten die vanaf turn 6 legendary's gaan gooien.
Net als vorig seizoen vind ik de eerste week van een nieuw seizoen helemaal niet leuk door de potjes tegen deze legendary smijters. 1 of 2 legendary's kan ik wel counteren maar continue dan houd het een keer op.
Ik vind het overigens niet erg om tegen deze gasten te spelen, kan niet alles winnen, maar 6!!! achter elkaar, dan gaat voor mij de lol eraf.
Zo ik ben klaar met klagen. Op naar de arena om me af te reageren.
Maar ik begrijp je frustratie, 6 is ook wel veel en het zou zelfs eerlijker zijn ingedeeld te worden in hoeveelheid dust categorieen (net als bij bloodbowl). Die gast heeft een deck van zeker 10.000 dust en jij misschien 3000... maar ja, dan is het hunter galore, of zoodeck, en daar worden de meesten ook niet blij van
Deze toevallig? http://hearthstoneplayers...02/warrior-aggrorush1.jpgDarthDavy schreef op zondag 04 mei 2014 @ 00:20:
Der is een nieuw aggro warrior deck around the block. Iemand een idee wat de basis is?
Het was een tijdje geleden erg populair, ik denk dat die nieuwe hierop lijkt met wat aanpassingen.
nothing stops this train
Ik ben echt te slecht in dit spel volgens mij, want ik verlies kansloos. Iemand tips?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Kijk op internet voor een paar f2p decksHu9o schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:06:
Met welk deck hebben jullie de expert AI verslagen?
Ik ben echt te slecht in dit spel volgens mij, want ik verlies kansloos. Iemand tips?
Deze is bijvoorbeeld niet slecht: http://www.hearthpwn.com/decks/7050-f2p-mage-deck
Als je al water elementals hebt, zou ik die er in doen ipv een dalaran mage en een lord of the arena
Gewoon vaker proberen, ik had in het begin ook moeite om de Hunter te verslaan. Je moet even doorhebben wanneer je minions gaat traden of de hero gaat aanvallen, en hoe je de meeste value uit je kaarten haalt. Dat leer je alleen door meer te spelen en wat Youtube's te bekijken van anderen.Hu9o schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:06:
De kaarten en hero's leren is ook een belangrijk iets, zodat je weet wat je kunt verwachten in de komende beurt en daar eventueel rekening mee kunt houden. Het lijkt een erg simpel spel (en dat is het in principe ook), maar ook hier geldt zeker 'easy to learn, hard to master'.
Ik had er in het begin ook moeite mee, maar nu ik het onlangs voor de lol gedaan heb... Denk ik soms "oei, wat een raaaaaaaaaaaare move PC"Hu9o schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:06:
De Threat-assessment van de AI is een beetje.... mja, kan beter!
[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 04-05-2014 16:51 ]
faal
Ik heb een nieuwe streamer gevonden: Amaz (schaam) dat ik hem over het hoofd gezien heb!!
Noxious_HS en Amaz zijn mijn 2 fav streamers vanaf nu
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2014 18:41 ]
nothing stops this train
Amaz is erg leuk inderdaad zeker voor je Priest SkillsKol Nedra schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:10:
''I won, I won''
[video]
faal
Ik heb een nieuwe streamer gevonden: Amaz (schaam) dat ik hem over het hoofd gezien heb!!
[video]
Noxious_HS en Amaz zijn mijn 2 fav streamers vanaf nu
Noxious ookShadowBumble schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:00:
[...]
Amaz is erg leuk inderdaad zeker voor je Priest Skills
paladin en priest zijn mijn mains ook
warrior kan ook nog wel maar de rest niet mijn ding...
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 04-05-2014 19:12 ]
nothing stops this train
Daar lijkt het inderdaad wel op. Maar toch niet 100%, want ik heb ze Whirlwind, Execute, Inner Rage, Cruel Taskmaster en Slam zien spelen.Beunhaas schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:30:
[...]
Deze toevallig? http://hearthstoneplayers...02/warrior-aggrorush1.jpg
Het was een tijdje geleden erg populair, ik denk dat die nieuwe hierop lijkt met wat aanpassingen.
En nee, het was niet control warrior, want ze hadden faerie dragons, bloodsail raiders en kor'kron elite.
Ik vermoed een versie van dat deck, maar zonder de 1-drops en met veel meer spells om je eigen minions te beschermen.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]