Vooral midgame maar wel met een goede counter voor rushes. Speelde altijd veel met taunt maar opmdat ik in de tussentijd mooie andere kaarten heb vrijgespeeld en deze elke keer in mijn deck heb verwerkt (op king mukla na) zijn veel taunt verloren gegaan maar. (voorbeeld: Ironfur grizzly vervangen voor Earthen ring farseer).Grotman schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:12:
[...]
Dat ligt er maar net aan of je rush, midgame of lategame speelt.
Daarnaast heb je Innervate om je te helpen bij een erg hoge curve, maar die moet je dan wel net trekken natuurlijk. Je merkt toch tijdens het spelen wel of je curve goed is?
Gewoon spelen en je deck aanpassen, dat is het leuke aan het spel. Van internet dingen plukken doe ik zelf nooit.
Verwijderd
Dat ligt er aan of je nog na de 'reset' gespeeld hebt, anders heb je al je kaarten nog.Ypho schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:56:
Ik heb Hearthstone al een tijd niet meer gespeeld. De laatste keer was in de beta. Heeft het zin om weer opnieuw te gaan spelen of moet je voordat je gaat spelen eerst vele boosterpacks kopen voor de leuke kaarten?
Volgens mij is er sinds de beta nooit een reset geweest, dus z'n kaarten zal ie nog wel hebben.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:36:
[...]
Dat ligt er aan of je nog na de 'reset' gespeeld hebt, anders heb je al je kaarten nog.
nvm verkeerd begrepen er zal ook nooit meer een reset komen waarbij je kaarten gone zijn. Dit was alleen in de BETA het gevalGrotman schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:06:
[...]
Volgens mij is er sinds de beta nooit een reset geweest, dus z'n kaarten zal ie nog wel hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door ShadowBumble op 08-05-2014 12:08 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Iemand nog goede ideeen voor mijn huidige deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;557:2;587:2;620:2;633:2;
Nu snap je misschien ook mijn vraag over de mana curve omdat ik vind dat ik nogal wat hoge mana kaarten heb!
Nu snap je misschien ook mijn vraag over de mana curve omdat ik vind dat ik nogal wat hoge mana kaarten heb!
Vervang 1 motw voor innervate
Ik zou eerder 2 yetis doen dan bv 2x tazzdingo.
Je hebt malygos, ik zou minimaal 1x moonfire hebben of zelfs liever 2.
Ik zal 1x farseer vervangen voor moonfire
nothing stops this train
Hmm intressante wijzigingen, ik ga ze vanavond uitproberen. Ik heb ook nog king mukla. Zou die in dit deck passen?Kol Nedra schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:18:
Vervang 1 motw voor innervate
Edit:
Ik neem aan dat je Power of the Wild bedoelt ipv Mark of the Wild?
[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 08-05-2014 13:22 ]
Jazeker!
Turn 1 innervate + mukla
Of turn 2 coin + mukla!
Wel alleen mukla spelen als enemy nog geen minion op bord zit.....
Misschien na mukla zelfs motw erop gooien heb je mooi een 7/7 minion op bord turn 2 of 3
Turn 1 innervate + mukla
Of turn 2 coin + mukla!
Misschien na mukla zelfs motw erop gooien heb je mooi een 7/7 minion op bord turn 2 of 3
nothing stops this train
En dan een BGH van de tegenstander op turn 3Kol Nedra schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:26:
Jazeker!
Turn 1 innervate + mukla
Of turn 2 coin + mukla!
Kleine kans lijkt mij. Als ik bgh heb dan trade ik hem voor andere card bij start
nothing stops this train
ik zal hem eens toevoegen. FF kijken wie ik ga schrappen. Een tip?Kol Nedra schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:26:
Jazeker!
Turn 1 innervate + mukla
Of turn 2 coin + mukla!
- Sowieso 2x Innervate erin, een ontzettend goede kaart.astie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:10:
Iemand nog goede ideeen voor mijn huidige deck:
- Verder heb je wel 1x Force of Nature erin, maar geen Savage Roar. Die combinatie is erg goed op turn 9 en doet 14 damage als je geen minions hebt. Die zou ik er ook in stoppen.
- Malygos is erg leuk, maar niet nodig in een druid deck, zeker omdat je ook al Force of Nature hebt, die zou ik eruit halen.
- Je hebt waarschijnlijk niet nog een Ancient of Lore, anders moet je die zeker erin stoppen (een vd beste, zo niet de beste druid kaart)
- Zelfde voor Ancient of War, die kunnen de Ironbark Protectors vervangen
- Wild Growth kan een optie zijn zodat je sneller je grote minions kan spelen.
1x Sen'Jin/2x Yeti of andersom: als je veel tegen aggro speelt zou ik 2x Sen'Jin spelen, anders 2x Yeti
Dus mijn advies
Eruit:
1x Malygos
2x Power of the Wild
1x Faerie Dragon
Erin:
2x Innervate
1x Savage Roar
1x Ancient of Lore
Je zou de Farseers kunnen vervangen door Wild Growth
En Ironbarks voor Ancient of War als je die hebt.
Mocht je weinig aggro tegen komen zou je Claw + Sen'Jin kunnen vervangen voor wat grotere minions (bijv. Sylvanas/Cairne als je die hebt)
Big Game Hunter zou je ook kunen spelen voor een Farseer, mocht je die hebben.
Mukla kun je erin doen voor bijv een Farseer. Turn 1 Innervate Mulka is dodelijk zoals Mooyal al zegt
Fairy dragon. Potw kun je toch niet op de dragon gooienastie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:33:
[...]
ik zal hem eens toevoegen. FF kijken wie ik ga schrappen. Een tip?
nothing stops this train
Heerlijk die uitgebreide tips.Beunhaas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:34:
[...]
- Sowieso 2x Innervate erin, een ontzettend goede kaart.
- Verder heb je wel 1x Force of Nature erin, maar geen Savage Roar. Die combinatie is erg goed op turn 9 en doet 14 damage als je geen minions hebt. Die zou ik er ook in stoppen.
- Malygos is erg leuk, maar niet nodig in een druid deck, zeker omdat je ook al Force of Nature hebt, die zou ik eruit halen.
- Je hebt waarschijnlijk niet nog een Ancient of Lore, anders moet je die zeker erin stoppen (een vd beste, zo niet de beste druid kaart)
- Zelfde voor Ancient of War, die kunnen de Ironbark Protectors vervangen
- Wild Growth kan een optie zijn zodat je sneller je grote minions kan spelen.
1x Sen'Jin/2x Yeti of andersom: als je veel tegen aggro speelt zou ik 2x Sen'Jin spelen, anders 2x Yeti
Dus mijn advies
Eruit:
1x Malygos
2x Power of the Wild
1x Faerie Dragon
Erin:
2x Innervate
1x Savage Roar
1x Ancient of Lore
Je zou de Farseers kunnen vervangen door Wild Growth
En Ironbarks voor Ancient of War als je die hebt.
Mocht je weinig aggro tegen komen zou je Claw + Sen'Jin kunnen vervangen voor wat grotere minions (bijv. Sylvanas/Cairne als je die hebt)
Big Game Hunter zou je ook kunen spelen voor een Farseer, mocht je die hebben.
Mukla kun je erin doen voor bijv een Farseer. Turn 1 Innervate Mulka is dodelijk zoals Mooyal al zegt
Ik ga deze variant ook zeker proberen vanavond!
Ik kom overigens juist veel agro tegen.
Edit:
Ancient of War heb ik nog niet. Ook heb ik maar één Lore. Wel heb ik the Big Game Hunter. Erg handig indd.
[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 08-05-2014 13:46 ]
Jup veel agro decks, daarom speel ik priest control deck
turn 4 complete board wipe 
soms doe ik het turn 6, ligt eraan hoeveel dmg ik al heb gehad.
paladin speel ik ook veel, turn 4 pyromancer+ equally
of turn 5 equally +pryromancer+secret
turn 6 equally+concecration
Gisteren had ik een dream turn 3 gehad met priest
turn 3 coin+mind games ---> Ysera
soms doe ik het turn 6, ligt eraan hoeveel dmg ik al heb gehad.
paladin speel ik ook veel, turn 4 pyromancer+ equally
of turn 5 equally +pryromancer+secret
turn 6 equally+concecration
Gisteren had ik een dream turn 3 gehad met priest
turn 3 coin+mind games ---> Ysera
[ Voor 65% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2014 13:57 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Verdomme!
Zo dicht bij mijn eerste 12 wins in arena
De laatste 6 games op 1 shaman na alleen maar mage en paladin gehad, en had de laatste paladin op 7 health. Helaas had hij naast een defender of argus, equality, dubbel consecrate, truesilver champion, stormwind champion én Tirion fordring, dus daar kwam ik gewoon echt niet meer doorheen.
De laatste 6 games op 1 shaman na alleen maar mage en paladin gehad, en had de laatste paladin op 7 health. Helaas had hij naast een defender of argus, equality, dubbel consecrate, truesilver champion, stormwind champion én Tirion fordring, dus daar kwam ik gewoon echt niet meer doorheen.
Tja, hij had niet voor niks 11 wins heVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:13:
Verdomme!
haha good one
Hij hoeft niet perse 11 the hebben maar wel rond die koers.
ik speel liever constructed dan arena, ik speel wel arena omdat naar mijn gevoel meer kans dan hebt op epic en legendary cards (blijft een geluksfactor natuurlijk)
nothing stops this train
Verwijderd
Ik speel zelf liever arena atm 
bij arena heb ik in de laatste 10 runs een winrate van 65% en geen run lager dan 4 wins, en met 1 a 2 arena's per dag betekend dat dat ik er altijd wel gold aan overhoud (wat weer voor naxxramas gebruikt gaat worden)
Daarnaast, en het feit dat ik het liefst priest speel wat atm erg zwak is, heb ik niet echt genoeg tijd om constructed te grinden, en heb ik geen zin om de commons/rares te craften die ik echt nodig heb voor decks (bewaar dust liever voor legendaries
) waardoor ik eigenlijk niet onder rank 12 kom.
bij arena heb ik in de laatste 10 runs een winrate van 65% en geen run lager dan 4 wins, en met 1 a 2 arena's per dag betekend dat dat ik er altijd wel gold aan overhoud (wat weer voor naxxramas gebruikt gaat worden)
Daarnaast, en het feit dat ik het liefst priest speel wat atm erg zwak is, heb ik niet echt genoeg tijd om constructed te grinden, en heb ik geen zin om de commons/rares te craften die ik echt nodig heb voor decks (bewaar dust liever voor legendaries
Ik zit inmiddels op een winstreak vam rank 23 naar rank 11 of 12 in constructed met een shaman deck.
Kijken of ik dit seizoen rank 5 eens kan halen.
Yup das ook mijn goal dit season met mijn Shaman maar met al die Hunters gaat dat er niet inzittenAwsom schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:42:
Ik zit inmiddels op een winstreak vam rank 23 naar rank 11 of 12 in constructed met een shaman deck.Kijken of ik dit seizoen rank 5 eens kan halen.
Houd je vast, rank 10-8 zit vol met hunters, rogues en zoo.
Hebben jullie een bepaald strategie voor Arena? Bijvoorbeeld veel low cost kaarten nemen of iets dergelijks? Tot nu nog maar 1x gewonnen (ratio 1:10 ofzo).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Misschien heb je hier wat aan:Nitai schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:39:
Hebben jullie een bepaald strategie voor Arena? Bijvoorbeeld veel low cost kaarten nemen of iets dergelijks? Tot nu nog maar 1x gewonnen (ratio 1:10 ofzo).
http://www.liquidhearth.c...s-guide-to-midrange-arena
en merlocks lolBeunhaas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:14:
Houd je vast, rank 10-8 zit vol met hunters, rogues en zoo.
was rank 9 maar inmiddels door 12! keer hunter op rij 13
Ben inmiddels zelf hunter gaan spelen, gaat best lekkerWognummer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:43:
[...]
en merlocks lol
was rank 9 maar inmiddels door 12! keer hunter op rij 13(en wat andere classes daarna)
Naja dat zegt eigenlijk al genoeg denk je ook nietBeunhaas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:07:
[...]
Ben inmiddels zelf hunter gaan spelen, gaat best lekkerNu rank 8. Heb er wat kaarten ingestopt om miracle rogue een stap voor te blijven.
Pff.. Dat was een irritante game..
Ik speel tegen een priest die met thoughsteal en dat soort kaarten 2x cairne van me steelt en 1x barron geddon..
Ik heb de hele game control. Veel meer minions, veel taunt. Maar op een gegeven moment kan hij zijn cair buffen tot 17-17 taunt. Geen probleem want ik heb veel taunt en hij heeft minder kaarten in zijn deck. Ik zou graag hex drawen, maar goed. Niets aan de hand.
Trekt hij uiteindelijk barron geddon uit mijn hand en hij kan al mijn taunts daarmee killen. Ik kan de gaddon niet aan vanwege zijn taunt. GG..
Hij had 6 kaarten uit mijn deck gehaald, waarvan 3 legendaries..
Ik speel tegen een priest die met thoughsteal en dat soort kaarten 2x cairne van me steelt en 1x barron geddon..
Ik heb de hele game control. Veel meer minions, veel taunt. Maar op een gegeven moment kan hij zijn cair buffen tot 17-17 taunt. Geen probleem want ik heb veel taunt en hij heeft minder kaarten in zijn deck. Ik zou graag hex drawen, maar goed. Niets aan de hand.
Trekt hij uiteindelijk barron geddon uit mijn hand en hij kan al mijn taunts daarmee killen. Ik kan de gaddon niet aan vanwege zijn taunt. GG..
Hij had 6 kaarten uit mijn deck gehaald, waarvan 3 legendaries..
Tja, if you can't beat them, join them.ShadowBumble schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:16:
[...]
Naja dat zegt eigenlijk al genoeg denk je ook niet
Vind miracle rogue zelf nog irritanter om tegen te spelen, en na mijn idee is hunter een goede matchup.
Beurten van rogue duren vaak eeuwen, en als het even kan BM'en ze door even te laten zien wat voor kaarten ze allemaal in hun hand en deck hebben.
De laatste weken/maanden schijnt Priest zwak te zijn in de meta etc. maar ik verlies vaak genoeg van ze. Vind het een hele irritante class om tegen te spelen.
Zeker met die thoughtsteals, dat oneindige drawen en die powerwords etc.
Waarschijnlijk worden ze slecht geacht omdat ze met rushdecks goed verslagen kunnen worden, maar ik speel zelf nooit hunter/warlock (rush).
Waarschijnlijk worden ze slecht geacht omdat ze met rushdecks goed verslagen kunnen worden, maar ik speel zelf nooit hunter/warlock (rush).
Volgens mij is priest idd erg slecht tegen zoo en andere aggro decks. Ik kom ze ook bijna nooit tegen (net als paladin).Grotman schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:33:
De laatste weken/maanden schijnt Priest zwak te zijn in de meta etc. maar ik verlies vaak genoeg van ze. Vind het een hele irritante class om tegen te spelen.Zeker met die thoughtsteals, dat oneindige drawen en die powerwords etc.
Inderdaad. Direct zo'n beetje het beste wapen uit het spel.
Vicariously I live while the whole world dies
Silence Minion, UTH.
Neemt trouwens niet weg dat ik graag wat meer silence-mogelijkheden zou willen zien. In de vorm van deathrattles bijv. of mechanieken als een minion het slachtoffer is van een random damage, dat deze iets terug doet.
Neemt trouwens niet weg dat ik graag wat meer silence-mogelijkheden zou willen zien. In de vorm van deathrattles bijv. of mechanieken als een minion het slachtoffer is van een random damage, dat deze iets terug doet.
[ Voor 84% gewijzigd door SkyStreaker op 08-05-2014 21:31 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Was net een potje aan het spelen terwijl ze de hondjes patch invoerden...
Nu allemaal random disconnects. Midden in een mooi potje. Dat nadat ik de patch heb geinstalleerd

hihi Ragnaros heeft Ancestral Spirit
nothing stops this train
wow, dat is wel een prachtige combo. Maar ook zonder die combo verwacht ik wel dat je zou winnenKol Nedra schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:34:
[afbeelding]
Verwijderd
En dan volgende beurt deathwing spelenKol Nedra schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:34:
[afbeelding]
Daar zat ik aan te denken maar niet gedaan omdat ik nog teveel kaarten in mijn handen had....anders deed ik het:P
nothing stops this train
Ik ga ff een ander spel spelen, het is atm niet speelbaar 
ik had net 13 hp over en de enemy 30 hp en 12 armor......en ik was toch aan het winnen
Ik had namelijk 4 minions op het bord, hij 0. ik had 6 cards in mijn hand en hij 1 maar...... zo jammer
League of Legends time
ik had net 13 hp over en de enemy 30 hp en 12 armor......en ik was toch aan het winnen
Ik had namelijk 4 minions op het bord, hij 0. ik had 6 cards in mijn hand en hij 1 maar...... zo jammer
League of Legends time
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2014 22:00 ]
nothing stops this train
Het systeem ligt er nu helemaal uit, volgens mij. Kan geen game starten, update in ieder geval al wel binnen gehengeld op de ipad
https://docs.google.com/s...HJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=20
Slashdotter schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:19:
Is er nog ergens een spreadsheet met de minions te vinden?
Oeh, dat is een zeer handig overzicht, bedankt daarvoor!
Gisteren een rare battle tegen een shaman gespeeld terwijl ik met paladin was. Shaman gebruikte bloodlust en had precies genoeg om mij resterende 12 punten te laten verdwijnen, gaat hij mijn Ysera ipv daarvan doodmaken, waardoor ik weer de overhand had en hem langzaam kon doodmaken.
whoah, beste wapen in de game. Beter dan Truesilver Champion.
Vraag me af of deze niet een beetje te overpowered is...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Control warrior had eigenlijk geen goede 4 mana card, dat is bij deze opgelost! Lijkt me inderdaad een erg sterke kaart. Het is een 4 damage + whirlwind in één bij de tweede useDarthDavy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:52:
[...]
whoah, beste wapen in de game. Beter dan Truesilver Champion.
Vraag me af of deze niet een beetje te overpowered is...
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Gisteren tegen een Priest gespeeld (rank 17). Ik met m'n mid range shaman deck.
Ik krijg echt de slechtste begin hand ever... eerst fire elemental, Abusive Sergeant, Bloodlust & Windspeaker. Dus ik alle 4 de kaarten mulligan... Krijg ik in m'n tweede hand; Hex, Rockbiter weapon, Flametongue totem en yeti...
Beurt 1, priest speelt northshire cleric, Ik speel rockbiter weapon en clear 'm (inmiddels fire elemental getrokken)
Beurt 2, priest speelt lightwell, ik speel een totem (inmiddels weer Windspeaker getrokken)
Beurt 3, priest speelt Questing adventurer, ik speel coin+yeti (inmiddels trek ik een windfury spell)
Beurt 4, priest speelt nog een lightwell + northshire cleric + power word; shield, ik speel Hex... maar vanaf dit moment maakte het eigenlijk niet meer uit. Alles wat ik speelde deed niet genoeg direct dmg om iets te killen, en de lightwells bleven maar healen... Uiteindelijk tot m'n laatste kaart nog weten te spelen (omdat ik dacht dat ik m'n onyxia nog in het deck had zitten, maar helaas had ik die er net uitgehaald)
In de beurt van mijn laatste kaart speelt hij een lightspawn + power word shield + 2x health... toen toch maar concede gedaan... Maar dat potje duurde serieus meer dan 20 minuten.
Heeft er iemand tips om met weinig speelbare minions in je hand, tegen 2 lightwells op te boxen?
Of was dit gewoon echt RNG pech?
Ik krijg echt de slechtste begin hand ever... eerst fire elemental, Abusive Sergeant, Bloodlust & Windspeaker. Dus ik alle 4 de kaarten mulligan... Krijg ik in m'n tweede hand; Hex, Rockbiter weapon, Flametongue totem en yeti...
Beurt 1, priest speelt northshire cleric, Ik speel rockbiter weapon en clear 'm (inmiddels fire elemental getrokken)
Beurt 2, priest speelt lightwell, ik speel een totem (inmiddels weer Windspeaker getrokken)
Beurt 3, priest speelt Questing adventurer, ik speel coin+yeti (inmiddels trek ik een windfury spell)
Beurt 4, priest speelt nog een lightwell + northshire cleric + power word; shield, ik speel Hex... maar vanaf dit moment maakte het eigenlijk niet meer uit. Alles wat ik speelde deed niet genoeg direct dmg om iets te killen, en de lightwells bleven maar healen... Uiteindelijk tot m'n laatste kaart nog weten te spelen (omdat ik dacht dat ik m'n onyxia nog in het deck had zitten, maar helaas had ik die er net uitgehaald)
In de beurt van mijn laatste kaart speelt hij een lightspawn + power word shield + 2x health... toen toch maar concede gedaan... Maar dat potje duurde serieus meer dan 20 minuten.
Heeft er iemand tips om met weinig speelbare minions in je hand, tegen 2 lightwells op te boxen?
Of was dit gewoon echt RNG pech?
RNG pech. Cant win 'em all. Als jij een slechte starting had krijgt en de tegenstander een goede kan hij met een minder goed deck toch winnen. LAatst ook 3 games achter elkaar met mijn mage deck verloren. In plaats van rigoureus omgooien gewoon stug door blijven spelen en van de volgende 10 games er geloof ik 8 of 9 gewonnen. Het deck was prima, maar soms gaat het door RNG of domme pech gewoon fout. Zo had ik ook een paladin tegen me die een +4/+4 op een Senjin shieldmasta gooide en hem maar liefst 2x met die 6 health restore kaart kon healen. Tja. Dan kun je gewoon verliezen.
Net 2 legendaries uit 1 pakje gekregen:) Waarvan 1 zelfs een gouden versie.
- Tirion Fordring
- Al'Akir the Windlord (Golden)
Heb meteen zin om shaman uit te gaan proberen.
- Tirion Fordring
Over de Shaman vs Priest (lightwell)
Je moet even nadenken over wat voor deck je speelt.
Abusive Sergeant is een rush-card die een shaman normaal niet speelt.
Overigens wordt Windspeaker ook bijna niet gespeeld, dus misschien heb je nog niet de juiste kaarten?
Die Lightwell kan je mee dealen door: Earthshock. Of met Hex in ergste geval.
Beter is om totems te droppen en dan kijken naar die 1/1 totem + spelldamage totem. En dan doe je in 1 beurt Lightning bolt + damage. Of je dropt een flametongue en dan kan je met 2 totems 4 damage doen.
Een priest valt of staat met het in leven houden van zijn minions. Dus je moet zorgen dat je genoeg damage op het bord hebt liggen om zijn minions in 1 keer dood te maken. En dat is soms lastig.
Overigens wordt Windspeaker ook bijna niet gespeeld, dus misschien heb je nog niet de juiste kaarten?
Beter is om totems te droppen en dan kijken naar die 1/1 totem + spelldamage totem. En dan doe je in 1 beurt Lightning bolt + damage. Of je dropt een flametongue en dan kan je met 2 totems 4 damage doen.
Een priest valt of staat met het in leven houden van zijn minions. Dus je moet zorgen dat je genoeg damage op het bord hebt liggen om zijn minions in 1 keer dood te maken. En dat is soms lastig.
Nice. Even zoeken op YouTube naar Kobayashi Maru. Hij heeft een mooie Tempo Shaman build met Al'Akirwilbair schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:10:
Net 2 legendaries uit 1 pakje gekregen:) Waarvan 1 zelfs een gouden versie.
- Tirion Fordring
Mijn shaman deck focust in principe op windfury + het buffen van minions. abusive sergeant is niet super goed, maar werkt wel super goed icm windfury... Zo gebruik ik erg vaak acolyte of pain + abusive sergeant + windfury. Daarnaast heb ik ook twee keer de imp master in m'n deck, zodat ik super snel m'n bord vol krijg met minions. Twee keer bloodlust, twee keer windspeaker, 2 x flametongue etc. Als ik board control heb na beurt 5, dan win ik eigenlijk 9 van de 10 potjes.prutser387 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:10:
Over de Shaman vs Priest (lightwell)
Ik mis dus duidelijk wat early game dmg, wat ik dacht goed te maken door wat stormforge axes en rockbiter weapons toe te voegen. Dat icm mijn totems ofcourse. Earthshock heb ik niet
Hopelijk binnenkort een nieuwe UTH nerf; maak het 4 mana
nothing stops this train
Verwijderd
Dat was ie 2 nerfs geleden, toen was ie onspeelbaarKol Nedra schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:46:
Hopelijk binnenkort een nieuwe UTH nerf; maak het 4 mana
Toen had je UTH OTK Hunters dat was erger dan nu hoor!!
nothing stops this train
Mooi hoor die update, alleen jammer dat second (full)screen op de mac nog steeds niet werkt. Zou het toch wel eens een keer graag spelen op me 27" ipv 13". Het is al bekend maar helaas nog geen fix dus met deze update.
Overigens laatst de gouden Elite Tauren Chief aangeschaft, heb nu nog steeds kans om alle kaarten in het spel te bemachtigen! Is toch een erg leuk element van het spel
Overigens laatst de gouden Elite Tauren Chief aangeschaft, heb nu nog steeds kans om alle kaarten in het spel te bemachtigen! Is toch een erg leuk element van het spel
Huh hoe doe je dat? Van iemand een key gekocht of zo?
Ja via eBay een LootCard van BlizzCon2013 gekocht. Had de golden geblin al dus dit was theoretisch de enige kaart die ik niet kon krijgen.
Je kan normale tauren elite craften voor 1600 dust
nothing stops this train
Aangeschaft? Gecraft zal je bedoelen... Hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel dust om golden legendaries te craften? Ik ben zelf niet van plan om er real-world geld in te steken en sprokkel mijn mana dus maar zeer langzaam bij elkaar (disenchanten van overtollige kaarten)RKwant schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:35:
Speel vanaf de iPad release en doe dat bijna dagelijks, heb alle hidden quests gedaan en doe ook alle daily quests, dan nog kan ik hoogstens eens per twee dagen van mijn gold een card pack kopen met af en toe een extra pack. Heb denk ik tot nu toe zo'n 17 packs geopened en heb nog maar 1 legendary (King Crush) en een paar epics... Blijf dan ook hangen rond rank 18, kom telkens tegenstanders tegen die de ene legendary na de andere op tafel leggen
Doe trouwens alleen ranked play, of moet ik toch naar Arena gaan om verder te komen en meer epics en betere cards te bemachtigen? Krijg je overigens in Arena mode ook de keuze uit kaarten die je zelf nog niet in je collectie hebt?
Nee, de kaarten die je krijgt in Arena zijn ook random, maar je kan er wel meer gold winnen dan in ranked modus. Op die manier kan je sneller kaarten verzamelen. Ik speel bijna exclusief Arena sinds beta en op die manier ben ik infinite gegaan. Integendeel: mijn gold groeit gewoon enkel nog aan.
Ik heb weliswaar ook nog veel kaarten tekort. Het blijft pokketraag gaan als je geen echt geld wil uitgeven en je hebt ook weinig geluk met legendaries uit pakjes te trekken.
Maar ik kan oneindig gratis spelen dus voor mij is het best ok
Ik heb weliswaar ook nog veel kaarten tekort. Het blijft pokketraag gaan als je geen echt geld wil uitgeven en je hebt ook weinig geluk met legendaries uit pakjes te trekken.
Maar ik kan oneindig gratis spelen dus voor mij is het best ok
De gouden variant van die kaart kan je niet craften en alleen krijgen dmv de code van een loot card van BlizzCon 2013. Zelf even in een dipje en weer terug gegaan van rank 12 naar rank 18 ondanks legendaries,,, legendaries winnen geen wedstrijden vind ik, alhoewel het soms wel makkelijker maakt. Heb zelf wel paar keer wat pakjes gekocht met real-time gold om zo een leuke verzameling te hebben en dus decks te kunnen maken zoals ik wil. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Arena of packs, tja die vraag wordt vaak gesteld, voordeel Arena is toch wel dat als je 7+ wins haalt je minimaal 150gold krijgt plus een pack, dus in principe een free pack. Moet je wel 7 wins halen minimaal. Stel je zou 0-3 spelen dan krijg je alsnog een pack en met wat geluk wat gold. Heb al een keer een Onxyia gekregen uit een 0-3 arena run.
Zelf ben ik nu aan het sparen voor de expansion en doe af en toe een keer arena.
Arena of packs, tja die vraag wordt vaak gesteld, voordeel Arena is toch wel dat als je 7+ wins haalt je minimaal 150gold krijgt plus een pack, dus in principe een free pack. Moet je wel 7 wins halen minimaal. Stel je zou 0-3 spelen dan krijg je alsnog een pack en met wat geluk wat gold. Heb al een keer een Onxyia gekregen uit een 0-3 arena run.
Zelf ben ik nu aan het sparen voor de expansion en doe af en toe een keer arena.
Verwijderd
uhm volgens was het zo dat
speel je arena en heb je minimaal 4 wins, dan speel je gelijk, want dan minimaal 50 gold en een pack wat gelijk is aan losse koop. Heb je minimaal 7 wins, dan heb je winst omdat je nieuwe arena run kan doen EN een pack. Alles meer zou gewoon nog meer bonus zijn:)
dus feitelijk is bij 4 wins arena al voordeliger
speel je arena en heb je minimaal 4 wins, dan speel je gelijk, want dan minimaal 50 gold en een pack wat gelijk is aan losse koop. Heb je minimaal 7 wins, dan heb je winst omdat je nieuwe arena run kan doen EN een pack. Alles meer zou gewoon nog meer bonus zijn:)
dus feitelijk is bij 4 wins arena al voordeliger
Heb wel eens op andere sites/fora gelezen dat de card packs die je via de Arena kan winnen over het algemeen 'beter' (lees: meer kans op epics/legendaries) zijn dan de packs die je gewoon via de store kan kopen, klopt dat? Wat is jullie ervaring?
Ik denk dat het gewoon random is, zowel uit gekochte packs als uit arena wel legendaries gekregen.
Naar mijn ervaring zegt ook dat je bij arena betere cards krijgt dan dat je ze koopt voor 100gold.The_Big_Easy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:06:
Heb wel eens op andere sites/fora gelezen dat de card packs die je via de Arena kan winnen over het algemeen 'beter' (lees: meer kans op epics/legendaries) zijn dan de packs die je gewoon via de store kan kopen, klopt dat? Wat is jullie ervaring?
nothing stops this train
Mijn ervaring is weer anders om. Uit pakjes na arena bij geen legendaries gehaald.. Vervolgens speel ik de laatste tijd alleen nog maar constructed en koop mijn pakjes direct voor gold. En nu krijg ik wel af en toe een legendary.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Wat is in jouw begrippen 'af en toe'? Zoals ik hierboven ook al zei, heb nu uit zo'n 17-20 packs slechts 1 legendary en 3 of 4 epics...Uhmmie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:23:
Mijn ervaring is weer anders om. Uit pakjes na arena bij geen legendaries gehaald.. Vervolgens speel ik de laatste tijd alleen nog maar constructed en koop mijn pakjes direct voor gold. En nu krijg ik wel af en toe een legendary.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dan je ongeveer 1 op 18 pakjes een legendary krijgt... weet niet of het waar is maar zal wel zo ongeveer kloppen denk ik.
Het is compleet random... het maakt echt niet uit of je arena speelt of pakjes koopt, het is compleet RNG... Het maakt ook echt niet uit of je 12-0 ga of 0-3... Just pray to RNGzus...
Something under the bed is drooling
Dit.Mauz1978 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:53:
Het is compleet random... het maakt echt niet uit of je arena speelt of pakjes koopt, het is compleet RNG... Het maakt ook echt niet uit of je 12-0 ga of 0-3... Just pray to RNGzus...
En je hebt nou eenmaal een kleine kans op een legendary. Daarnaast bewijst de zeer kleine selectie van 1 iemand op de miljoenen spelers helemaal niks. Pakje=pakje.
Verwijderd
ik ga ook voor de RNGzus, die is meestal een eikel
ik heb me meeste packjes uit Arena en aardig wat geluk mee gehad, weinig legendaries die ik nog nodig heb. Wacht geduldig met 4k dust en 4k gold op de naxx uitbereiding
[Mierenneukmodus]Als je 12-0 gaat, heb je kans op 2 pakjes, dus is je kans op een legendary dan wel groter in Arena dan een normaal gekocht pakjeMauz1978 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:53:
Om twee pakjes te krijgen moet RNGzus je ook goed gezind zijnDarthDavy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:03:
[...]
[Mierenneukmodus]Als je 12-0 gaat, heb je kans op 2 pakjes, dus is je kans op een legendary dan wel groter in Arena dan een normaal gekocht pakje[/Mierenneukmodus]
![]()
![]()
Something under the bed is drooling
Wat ik net meemaak. Ik speel tegen een shamaan. Hij had zijn board vol minions liggen en had nog maar één leven. Hij had trouwens ook geen kaarten maar. Hij had net de laatste bijgepakt.
Ik had nog 16 leven. Ik was echt kansloos want had geen minions liggen en had alleen nog innervate in mijn handen.
Als hij direct zijn minions op mij had gespeeld had hij gewonnen maar hij wou zijn krachten laten zien en nog wat kaarten opgooien. Hij had niet in de gaten dat hij een gadgetzan auctioneer had staan. Hij gooit een of andere spell op......krijgt een kaart maar omdat hij er geen meer had kreeg hij de -1 kaart
. Plop, hij had verloren.
Ik had zijn gezicht weleens willen zien
.
Ik had nog 16 leven. Ik was echt kansloos want had geen minions liggen en had alleen nog innervate in mijn handen.
Als hij direct zijn minions op mij had gespeeld had hij gewonnen maar hij wou zijn krachten laten zien en nog wat kaarten opgooien. Hij had niet in de gaten dat hij een gadgetzan auctioneer had staan. Hij gooit een of andere spell op......krijgt een kaart maar omdat hij er geen meer had kreeg hij de -1 kaart
Ik had zijn gezicht weleens willen zien
ik had gister een mooi potje tegenstander op 19 met een taunt op tafel ik heb een 10/4 garrosh op tafel liggen, en een 4/3 silence een minion, ik pak een faceless erbij. 10 mana dus kopieer mn garrosh silence zn taunt en rag 20 damage naar binnen
stond zelf nog op 1 leven
ik zou gevloekt hebben als ik hem was haha
Oei, dit komt mij wel lichtelijk bekent voor. Afgelopen week, 4 levenspunten over en twee dezelfde minions op het veld die een kaart geven als ik andere minions heal. Speel ik een minion die +2 health doet, maar ik had geen kaarten meer om te pakken. Ik kwam uit op -38.. Het spel liep lichtelijk vastastie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:16:
*verhaal*
Ik denk dat ik ook ergens op de 1 op de 15 tot 20 pakjes zit. Ik heb het niet precies bij gehouden.The_Big_Easy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:50:
[...]
Wat is in jouw begrippen 'af en toe'? Zoals ik hierboven ook al zei, heb nu uit zo'n 17-20 packs slechts 1 legendary en 3 of 4 epics...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Haha, net ging iemand echt he-le-maal los op mij na een 'friend' invite. Schold me uit voor van alles en nog wat omdat ik hem niet als f2p player zijn daily quests liet halen met mijn pay-to-win deck. Ik kon mijn potje met hem niet helemaal meer herinneren maar waarschijnlijk had ik een golden cairne en een gruul liggen of zo.
Ironisch genoeg zat ik gewoon een random Priest deck te spelen die ik voor de gelegenheid had gemaakt, ook voor mijn dailies, en heb ik nog geen cent aan het spel uitgegeven
Moet zeggen dat ik dit s'avonds nog nooit heb meegemaakt. Waarschijnlijk speel ik ook tegen kiddo's nu. Arena en Casual nivo leek me ook lager nu, al heb ik nog niet genoeg gespeeld tijdens kantooruren om daar echt een conclusie aan te trekken.
Ironisch genoeg zat ik gewoon een random Priest deck te spelen die ik voor de gelegenheid had gemaakt, ook voor mijn dailies, en heb ik nog geen cent aan het spel uitgegeven
Moet zeggen dat ik dit s'avonds nog nooit heb meegemaakt. Waarschijnlijk speel ik ook tegen kiddo's nu. Arena en Casual nivo leek me ook lager nu, al heb ik nog niet genoeg gespeeld tijdens kantooruren om daar echt een conclusie aan te trekken.
Ik heb dat friend adden en uitschelden tot nu toe in al die tijd 1x meegemaakt. Kon er wel om lachen
Ik ben wel blij met die UTH nerf, aangezien ik nog 10 UTH cards had, toch weer 320 dust extra 
Geen 400, want ik wil de cards nog wel in mijn collection houden. Jammer dat ik geen gouden UTH card heb
Geen 400, want ik wil de cards nog wel in mijn collection houden. Jammer dat ik geen gouden UTH card heb
Ja jammer is dat, UTH is nu net één van de paar kaarten die ik niet meer dan 2 keer heb.
waarom zou je in vredesnaam dubbele kaarten bewaren?
(behalve als je verwachtte dat er een nerf zou kunnen komen...)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Zo had ik het nog niet bekeken: de kaart bewaren en voor de volle pot dissen is wel een goeie deal. Nu heb ik er spijt van dat ik er ook niet meer heb bewaard.
Zolang je geen kaarten hoeft te craften, waarom zou je je dubbele kaarten dan disenchanten voor dust? Gewoon lekker laten staan tot je de dust nodig hebt
Zelf bedachte combo die ik de laatste tijd vaak gebruik, wanneer de mogelijkheid zich voordoet, bij Paladin:
Ysera (hopelijk meteen nightmare d'r bij),
crazed alchemist (effectief 12/17 dmg),
blessed champion (als de kans zich voordoet)
BATS.
(en zo mogelijk, 0 mana back to owners hand)
Het IS situatieafhankelijk, maar ik zie nog niemand dit echt verwachten in mijn potjes.
Ysera (hopelijk meteen nightmare d'r bij),
crazed alchemist (effectief 12/17 dmg),
blessed champion (als de kans zich voordoet)
BATS.
(en zo mogelijk, 0 mana back to owners hand)
Het IS situatieafhankelijk, maar ik zie nog niemand dit echt verwachten in mijn potjes.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik heb altijd dust nodig: moet nog 1337 legendaries craften.Beunhaas schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:58:
Zolang je geen kaarten hoeft te craften, waarom zou je je dubbele kaarten dan disenchanten voor dust? Gewoon lekker laten staan tot je de dust nodig hebt
Na de UtH nerf maar eens shaman gaan spelen
Gaat erg lekker, en nog geen hunter tegen gekomen! Ik win van mensen met legendary card backs, dus dat geeft me hoop dat ik het zelf ook kan worden.
Gaat erg lekker, en nog geen hunter tegen gekomen! Ik win van mensen met legendary card backs, dus dat geeft me hoop dat ik het zelf ook kan worden.
Vandaag ook 3 legendary cardbacks tegengekomen. 2 ervan van het bord geveegd voordat hij zijn kostbare legendary's kon gooien.Beunhaas schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:11:
Na de UtH nerf maar eens shaman gaan spelen![]()
Ik kom nog heel af en toe een hunter tegen maar echt rushen doen ze neit meer
Verwijderd
Jullie niet nee...
Ben vandaag van de 12 potjes 10 keer rush hunter/zoo tegengekomen.....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2014 21:28 ]
Is dat Trumps F2P shaman deck dat je speelt?Beunhaas schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:11:
Na de UtH nerf maar eens shaman gaan spelen![]()
Daarom kom ik ze niet tegen, omdat jij ze tegen komtVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:22:
Jullie niet nee...
Nee, t shaman deck van Lifecoach, hij was vorig seizoen volgens mij #1 legend. Als je wilt kan ik wel een screenshot van het deck maken.DarthDavy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:39:
[...]
Is dat Trumps F2P shaman deck dat je speelt?
Het heeft 2 legendaries: thalnos en al'akir.
Ik ken het deck, maar niet kaart voor kaart. Een screenshot mag wel. Maar ik heb thalnos en al'akir niet, dus ik zie het me niet spelen in ranked. Ik dacht aan trumps deck om nu ranked te spelen. Maar ik heb een Arena'tje gestart met shaman, ook fun (en niet een slecht deck, beetje weinig 4-drops, overload aan 3-drops). We zien wel hoe dat gaat.Beunhaas schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 21:43:
[...]
Nee, t shaman deck van Lifecoach, hij was vorig seizoen volgens mij #1 legend. Als je wilt kan ik wel een screenshot van het deck maken.
Het heeft 2 legendaries: thalnos en al'akir.
Inderdaad ik ben ook met mijn Shaman ook nog geen hunter tegen gekomen en inmiddels ook alweer rank 14 vanaf rank20 weer zonder losses.
[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 09-05-2014 21:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]