Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.894 views

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Arena is ook alleen voordelig als je eigenlijk altijd 4+ wins haalt, ik zelf doe alleen packjes en kan daarom 1 a 2 pakjes per dag unlocken, waardoor ik nu bijna alle kaarten heb.

Verwijderd

badboyqxy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:56:
Arena is ook alleen voordelig als je eigenlijk altijd 4+ wins haalt, ik zelf doe alleen packjes en kan daarom 1 a 2 pakjes per dag unlocken, waardoor ik nu bijna alle kaarten heb.
Klopt ja, dat ga ik voortaan ook doen. Ik ben nog geen pro en heb ook weinig geluk in arena waardoor ik gemiddeld denk ik ~3 wins haal en dan is pakjes kopen inderdaad beter (en kost ook minder tijd).

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-11 16:19
badboyqxy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:56:
1 a 2 pakjes per dag? Bij gemiddeld 50 gold per quest moet je dan dagelijks 15 potten winnen in play mode (dus gemiddeld 30 spelen). Om dan nog maar niet te spreken over de gemiddeld 90 potjes + 50 gold van een quest voor 2 pakjes. Speel je echt zoveel?

Dan lijkt Arena me toch iets meer lonend.

[ Voor 5% gewijzigd door Tremulant op 07-03-2014 16:22 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Tremulant schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:21:
[...]

1 a 2 pakjes per dag? Bij gemiddeld 50 gold per quest moet je dan dagelijks 15 potten winnen in play mode (dus gemiddeld 30 spelen). Om dan nog maar niet te spreken over de gemiddeld 90 potjes + 50 gold van een quest voor 2 pakjes. Speel je echt zoveel?

Dan lijkt Arena me toch iets meer lonend.
Arena is alleen lonend als je tijd hebt om al die games te spelen.

Zelf doe ik ook alleen de daily's en kan zo een paar pakjes per week kopen. Kost je 2x een uur in de week ofzo.

Tis dus voornamelijk een tijdskwestie als je het mij vraagt. Arena kost me gewoon veel te veel tijd voor wat je ervoor terugkrijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 16:48 ]

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Hebben meer mensen momenteel problemen met het opstarten van Hearthstone? Ik krijg een timeout

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:11

Thompson

Beeromaniac

Nipje schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:12:
Hebben meer mensen momenteel problemen met het opstarten van Hearthstone? Ik krijg een timeout
Yep hier hetzelfde.

Beeromaniac

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:47:
[...]

Arena is alleen lonend als je tijd hebt om al die games te spelen.

Zelf doe ik ook alleen de daily's en kan zo een paar pakjes per week kopen. Kost je 2x een uur in de week ofzo.

Tis dus voornamelijk een tijdskwestie als je het mij vraagt. Arena kost me gewoon veel te veel tijd voor wat je ervoor terugkrijgt.
Ja, maar ik zie dat tijdkosten als iets positiefs. Dat is namelijk het spel zelf spelen, en dan is Arena leuk door de onvoorspelbaarheid t.o.v. constructed.
En het blijft een spel en geen werk. Dus tijdrovend = goed wat mij betreft :P

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Grotman schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:18:
[...]

Ja, maar ik zie dat tijdkosten als iets positiefs. Dat is namelijk het spel zelf spelen, en dan is Arena leuk door de onvoorspelbaarheid t.o.v. constructed.
+1. Heerlijk als een spel tijdrovend is, ik heb plezier van spelletjes spelen dus als er dan veel tijd in gaat zitten is dat meer leuke tijd :)

Beeromaniac

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grotman schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:18:
[...]

Is ook zo, maar voor mij is Hearthstone niet het enige spel wat ik speel. Hearthstone speel ik meer als ik een keer een kwartiertje of half uurtje overheb ofzo. Ik steek er dus ook niet gek veel tijd in. Daarentegen vind ik Arena gewoon heel leuk om te doen, dus zodra ik de kans krijg speel ik Arena. Heb nog nooit 12 wins gehaald maar haal meestal tussen de 5 en 8 wins. Record is 10 geloof ik.

Vicariously I live while the whole world dies

• Nipje
Beetje jammer dat zo ontzettend veel mensen Hunter spelen in constructed.. Ik kijk echt uit naar de grote patch.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Patch welke patch of heb ik weer onder een steen gelegen?

• Nipje
Wognummer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:29:
Patch welke patch of heb ik weer onder een steen gelegen?
Er is een aantal dagen geleden aangekondigd dat het spel niet meer heel lang in beta zal zijn. Daarnaast is er ook aangegeven dat er tijdens de release een grote patch komt waarin o.a veel bugs verholpen zullen worden. Ik ga er ook vanuit dat er veel aan de balance zal veranderen tijdens deze patch :)

http://us.battle.net/hear.../topic/11914182048?page=1

Ranked play begint intussen ONTZETTEND irritant te worden met alleen maar mages of hunters, waarvan de mages allemaal 2 fireball en pyroblast spelen. Zonde van het spelletje zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Nipje op 07-03-2014 21:50 ]

• Bosmonster
Ze hebben bij de laatste balance patch juist aangegeven dat dat de laatste zal zijn voor release.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nipje schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:20:
[...]

Er is een aantal dagen geleden aangekondigd dat het spel niet meer heel lang in beta zal zijn. Daarnaast is er ook aangegeven dat er tijdens de release een grote patch komt waarin o.a veel bugs verholpen zullen worden. Ik ga er ook vanuit dat er veel aan de balance zal veranderen tijdens deze patch :)

http://us.battle.net/hear.../topic/11914182048?page=1

Ranked play begint intussen ONTZETTEND irritant te worden met alleen maar mages of hunters, waarvan de mages allemaal 2 fireball en pyroblast spelen. Zonde van het spelletje zo.
Tot en met rank 6, kom bijna geen mages tegen, af en toe een hunter. Speel zelf druid. Dus het is wat subjectief wat je roept :-)

• Nipje
Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:08:
Ze hebben bij de laatste balance patch juist aangegeven dat dat de laatste zal zijn voor release.
Ik praat over de release. Tijdens de release zal er een nieuwe patch volgen.
Bekse schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:08:
[...]

Tot en met rank 6, kom bijna geen mages tegen, af en toe een hunter. Speel zelf druid. Dus het is wat subjectief wat je roept :-)
Ik zit op rank 20 en ik kom echt aan 1 stuk door mages en hunters tegen. Het is maar hoe je het bekijkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Nipje op 07-03-2014 22:10 ]

• Bosmonster
Nipje schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:09:
[...]

Ik praat over de release. Tijdens de release zal er een nieuwe patch volgen.
Dat bedoel ik ook. Daar zitten geen balance changes meer in.

Ze zijn tevreden met de huidigr balance en die grote patch zijn alleen bugfixes en nieuwe features.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2014 22:15 ]

• Nipje
Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:14:
[...]

Dat bedoel ik ook. Daar zitten geen balance changes meer in.

Ze zijn tevreden met de huidigr balance en die grote patch zijn alleen bugfixes en nieuwe features.
Maar de laatste balance patch VOOR de release bedoel je toch? Dan kan er tijdens de release toch nog iets van balance komen.

• Wognummer
Bekse schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:08:
[...]

Gister 9 games gespeeld op rank 15 waarvan 7 hunters en 2mages ....

• Bosmonster
Dat weet ik niet. Alleen dat ze nu tevreden zijn met de balance en na release liever geen kaartaanpassingen meer doen.

Kan altijd nog wat veranderen natuurlijk, maar zou dat niet op korte termijn verwachten. Ik denk zelfs pas zodra er nieuwe kaarten bijkomen.

• Nipje
Bosmonster schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:37:
Dat weet ik niet. Alleen dat ze nu tevreden zijn met de balance en na release liever geen kaartaanpassingen meer doen.

Kan altijd nog wat veranderen natuurlijk, maar zou dat niet op korte termijn verwachten. Ik denk zelfs pas zodra er nieuwe kaarten bijkomen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze tevreden zijn met de huidige balance. Het is overduidelijk dat er te veel mensen mage / hunter spelen en dat dit ook echt duidelijk de sterkste classes zijn. Op de blizzard forums en reddit staan ook ontzettend veel berichten hierover.
Wognummer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:37:
[...]

Hier exact hetzelfde..

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Of de decks in constructed zijn veel beter geworden of de meta is heel erg verschoven naar anti-rush of ik had echt veel pech.
Mijn zelf verzonnen warlock rush waar ik vorig seizoen nog rank 12 mee heb gehaald (had mss verder kunnen komen maar te weinig tijd) heb ik net 2/7 mee gespeeld :x (Wou 2 wins halen vanwege quest, had geen zin om tussendoor aan te passen en wou wel eens weten of het nou aan het deck of aan mezelf lag).

Beeromaniac

• Nipje
Misschien kan iemand me helpen, ik zit namelijk een beetje in de problemen met mijn huidige speelstijl (of het is simpelweg mijn deck, maar dat weet ik niet).

Veel games draaien bij mij uit in games waarin mijn tegenstander continu mijn minions dood krijgt door zijn removal (net bijvoorbeeld weer tegen een priest). De game gaat zolang door totdat ik door al mijn kaarten heen ben zonder mijn tegenstander genoeg schade te doen. Mijn tegenstander blijft lekker heel de game removal spelen en bewaart wat sterke minions tot het eind van de game wanneer ik geen kaarten meer te spelen heb. Ik heb echt het gevoel dat ik vrij weinig kan en ik weet niet wat ik fout doe in zulke games.

Ligt het aan de bouw van dit deck? :
http://cl.ly/image/2x3U3O3Y1o3O

Mij lijkt dat deck namelijk redelijk stabiel en ik snap niet dat ik zulke potjes speel.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:28
Nipje schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:25:
Misschien kan iemand me helpen, ik zit namelijk een beetje in de problemen met mijn huidige speelstijl (of het is simpelweg mijn deck, maar dat weet ik niet).

Veel games draaien bij mij uit in games waarin mijn tegenstander continu mijn minions dood krijgt door zijn removal (net bijvoorbeeld weer tegen een priest). De game gaat zolang door totdat ik door al mijn kaarten heen ben zonder mijn tegenstander genoeg schade te doen. Mijn tegenstander blijft lekker heel de game removal spelen en bewaart wat sterke minions tot het eind van de game wanneer ik geen kaarten meer te spelen heb. Ik heb echt het gevoel dat ik vrij weinig kan en ik weet niet wat ik fout doe in zulke games.

Ligt het aan de bouw van dit deck? :
http://cl.ly/image/2x3U3O3Y1o3O

Mij lijkt dat deck namelijk redelijk stabiel en ik snap niet dat ik zulke potjes speel.
Wat mij wel heeft geholpen is om niet altijd koste wat het kost zoveel kaarten op het bord te hebben maar ook wat 'achter de hand' te houden. bijvoorbeeld als je tegen een priest speelt en het is turn 5 is de kans best groot dat hij holy nova heeft. Zal je dan op turn 4 wel je 3/2 opgooien als je al 3 andere minions op het bord hebt? Zelfde is mage flamestrike op turn 7 en paladin consecretion op turn 4. Een belangrijk deel van de potjes win je door te anticiperen op wat voor kaarten hij zou kunnen hebben. Dat onderscheidt ook meteen een goede van een slechte speler denk ik.

• Grotman
  • Niet online
Je hebt onwijs veel heal er in zitten. Dan moet je dus erg rustig spelen en gewoon damage pakken. Je bent in elk potje de control, dus niet alles spelen wat je kunt. Ik zou zelf overigens wat heal vervangen met damagekaarten.
Je hebt ook 2 pyromancers, en nog 2 consecration met 2 equalities en dan ook nog een Avenging Wrath. Dat is wel erg veel, ik zou minimaal 1 pyro wegdoen, en daar bijv een Ooze of Fearie Dragon voor nemen.

Je hele deck bestaat uit controlkaarten, dus dan moet je ook echt zo spelen anders loop je inderdaad leeg wat betreft kaarten. Want waarom heb je zoveel removal en dan ook nog een Spellbreaker? Je hele deck is uit balans. Je hebt ook amper 2 mana minions.

[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 08-03-2014 12:44 ]

• Nipje
Bartske schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Wat mij wel heeft geholpen is om niet altijd koste wat het kost zoveel kaarten op het bord te hebben maar ook wat 'achter de hand' te houden. bijvoorbeeld als je tegen een priest speelt en het is turn 5 is de kans best groot dat hij holy nova heeft. Zal je dan op turn 4 wel je 3/2 opgooien als je al 3 andere minions op het bord hebt? Zelfde is mage flamestrike op turn 7 en paladin consecretion op turn 4. Een belangrijk deel van de potjes win je door te anticiperen op wat voor kaarten hij zou kunnen hebben. Dat onderscheidt ook meteen een goede van een slechte speler denk ik.
Dat is ook iets waar ik continu op let. Ik speel nooit direct al mijn minions en ik denk echt aan de removal die mijn tegenstander heeft. Er kwam alleen gewoon geen eind aan in dit potje, en ik ging door al mijn 30 kaarten heen. Ik snap ook dat er op bepaalde beurten er een flinke removal aan kan komen, maar uiteindelijk zou ik toch wel wat kaarten stabiel op het bord moeten kunnen krijgen zou je zeggen.
Grotman schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:38:
Je hebt onwijs veel heal er in zitten. Dan moet je dus erg rustig spelen en gewoon damage pakken. Je bent in elk potje de control, dus niet alles spelen wat je kunt. Ik zou zelf overigens wat heal vervangen met damagekaarten.
Je hebt ook 2 pyromancers, en nog 2 consecration met 2 equalities. Dat is wel erg veel, ik zou minimaal 1 pyro wegdoen, en daar bijv een Ooze of Fearie Dragon voor nemen.

Je hele deck bestaat uit controlkaarten, dus dan moet je ook echt zo spelen anders loop je inderdaad leeg wat betreft kaarten.
Het punt is dat mijn tegenstander me pas op het eind echt damage ging doen. Ik heb heel het potje niet onder de 25 health gezeten tot op het punt dat ik geen kaarten meer had. Ik had dus ook niets aan mijn healing spells. Ik heb ook zeker als control gespeeld, maar mn tegenstander speelde zelf gewoon bijna niks. Enige wat hij deed was alles wat ik speel kapot maken en aan het eind sterke minions spelen als ik niets meer over heb.

De spellbreaker heb ik inmiddels vervangen voor een Owl, zodat ik iets kan doen tegen die hele vroege kaarten als lightwell. Over die pyro ben ik zelf ook niet zo zeker moet ik zeggen. Hier kan ik nog wel eens in gaan switchen inderdaad. Ik kan ze er misschien beter beide uit halen en vervangen voor een ooze en een fearie, right? Die pyro zal me iets verder in de game alleen maar pijn doen denk ik.

Ik weet totaal niet welke kant ik uit moet als paladin. Ik dacht eindelijk een stabiel deck te hebben gevonden. Eerder speelde ik dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/27816-brotherhood-of-steel

Over dat deck heb ik echter ook mijn twijfels.

[ Voor 14% gewijzigd door Nipje op 08-03-2014 12:54 ]

• Grotman
  • Niet online
Ik heb mijn post nog aangevuld, je hebt teveel removal, te weinig damage early game. Je kunt minions ook gebruiken als removal door te traden, dus ik zou het meer doseren. Naast de kaarten die ik net noemde heb je ook nog Hammer of Wrath. Allemaal best goede kaarten, maar er zit geen duidelijk doel in je deck. Dus ik zou gericht je tactiek wijzigen en paar potjes spelen en weer bijschaven.

• Nipje
Grotman schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:47:
Ik heb mijn post nog aangevuld, je hebt teveel removal, te weinig damage early game. Je kunt minions ook gebruiken als removal door te traden, dus ik zou het meer doseren. Naast de kaarten die ik net noemde heb je ook nog Hammer of Wrath. Allemaal best goede kaarten, maar er zit geen duidelijk doel in je deck. Dus ik zou gericht je tactiek wijzigen en paar potjes spelen en weer bijschaven.
Thanks voor al je info. Ik heb intussen wat kleine wijzigingen aangebracht aan het deck:
http://cl.ly/image/1m453M0Y041J

Gaat dat al iets meer de goede kant op? Ik wil wel echt control spelen dus daarom zit er veel removal in het deck en zitten er niet al te veel minions in van 2 mana. Ik wou me wat meer richten op mid en late game. Ik weet echter niet wat ik nog zou moeten veranderen aan de lijst die ik hierboven link. Er zijn nu weer 2 removal kaarten uit maar de rest kan ik opzich wel houden toch?

• Grotman
  • Niet online
Je kunt beter gewoon een paar potjes spelen en kijken wanneer het fout gaat.
Ter vergelijking is dit mijn Paladin-deck. Deze werkt echt verrassend goed, gewoon door steeds te sleutelen. Ik had eerst namelijk veel verlies tegen rush Hunters en Murloc/Warlocks, dus daarom de taunts.
Ik speel niet veel constructed, maar vorig seizoen was ik rank 8 voor een groot deel met dit deck: http://cl.ly/image/2u3S250C461M
Had denk ik wel hoger kunnen komen nog, maar heb gewoon niet meer gespeeld dan tot 8. En daar kwam ik erg makkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 08-03-2014 14:14 ]

• Nipje
Grotman schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:00:
Je kunt beter gewoon een paar potjes spelen en kijken wanneer het fout gaat.
Ter vergelijking is dit mijn Paladin-deck. Deze werkt echt verrassend goed, gewoon door steeds te sleutelen. Ik had eerst namelijk veel verlies tegen rush Hunters en Murloc/Warlocks, dus daarom de taunts.
Ik speel niet veel constructed, maar vorig seizoen was ik rank 8 voor een groot deel met dit deck: http://cl.ly/image/2u3S250C461M
Had denk ik wel hoger kunnen komen nog, maar heb gewoon niet meer gespeeld dan tot 8. En daar kwam ik erg makkelijk.
Bedankt voor jouw lijst, daar heb ik wel wat aan. Ik snap dat ik gewoon moet gaan spelen en er vanzelf wel achter kom hoor. Ik heb echter liever wel een klein beetje zekerheid dat mijn deck goed in elkaar zit. Dit omdat ik zelf erg weinig tijd heb om te spelen en het zal dus langer duren voordat ik alles door heb. Vaak speel ik het even voor de ontspanning, maar dat werkt niet echt als je met een deck speelt wat nergens op slaat.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hsuPE0Skduzg0LKHFni2lAXw/full.jpg

Nou nou, het heeft even mogen duren.
Na 94 rondjes door de Arena gelopen te hebben en daarmee 488 keer gewonnen te hebben en 279 keer verloren... de eerste 12 wins. *O*
Voor de patch waar het maximale aantal wins van 9 naar 12 werd opgerekt, had ik gelukkig wel 9 wins gehaald. :)

Het was als Mage, met een deck dat ik vooraf echt niet zo hoog had ingeschat.
Endgame was hij vrij sterk, maar in 't begin behoorlijk matig.
Bijna iedere game kon ik m'n Big Game Hunter wel gebruiken. Soms met hulp van een Dark Iron Dwarf of Abusive Sergeant op de tegenstander.. 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NfOtZZ15GCRUirveKLCqkzvi/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dRY8o2lJGVoCEoXgxNsnqx4J/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/af5AnzxXPWyM8qzGRswrlrgb/full.jpg

Dividend for Starters

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
RNG is wel echt een belangrijk element in dit spel, zelfs buiten de potjes... :P Na wekenlang geen legendaries nou ineens dit pakje: 2x legendary 1x rare, say what?...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dvB9uGYl.jpg

Maar ik had black knight al :'(

• Wognummer
Wognummer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:37:
[...]

vandaag 12 games 11 keer een hunter en 1 keer een lock... nee hunters zijn niet populair :+ ik begin echt een hekel te krijgen aan die class ze zijn ook zo lekker voorspelbaar en gaan vrij hard dood heb ik gemerkt als je een beestje speelt :P en het daarbij houd dus niet meer spelen en alles wat zij spelen doodmaken :P

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

En dan krijg je een golden Nozdormu uit een pack :P.
Disenchant en Ragnaros gecraft, lekker zo'n golden kaart :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Grotman
  • Niet online
Heb weer eens 8-3 gehaald, maar nu met Ysera in mijn pakje :P
Die had ik nog niet gelukkig.

• Wognummer
soms word je de hunters zo zat dat je je eigen rushdeck maar even pakt en dan ja dan kom je een zeer ongelukkige priest tegen LOL

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/Hearthstone_Screenshot_392014091458_zps4709d204.png

jammer dat ik zat te slapen en unranked speelde :(

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wognummer schreef op zondag 09 maart 2014 @ 09:20:
soms word je de hunters zo zat dat je je eigen rushdeck maar even pakt en dan ja dan kom je een zeer ongelukkige priest tegen LOL

[afbeelding]

jammer dat ik zat te slapen en unranked speelde :(
Turn 4 lethal netjesc :) Mijn snelste lethal was turn 4 ook denk ik. Is het mogelijk om 'm sneller te hebben? Denk het niet of wel?

[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 09-03-2014 12:45 ]

Beeromaniac

• Wognummer
geen idee maar dit was de snelste die ik ooit had in ieder geval lol

Verwijderd

Ik zag laatst een filmpje waarin een Paladin in beurt 1 Leper Gnome speelt, tegenstander doet coin + Millhouse, Paladin doet achtereenvolgens Lay on Hands, Avenging Wrath, BoK, speelt Holy Wrath en trekt een Molten Giant, ik vroeg me af of het fake was, maar hoe zet je dat in scène?

• Wognummer
eindeloos proberen haha en iemand uit je friendlist uitdagen :)

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-10 00:05
Theoretisch maximum is turn 1 lethal. Ik had zelf turn 2 lethal bedacht, maar ik had nog één ding over het hoofd gezien. Bonuspunten voor wie het weet zonder te googlen :).

Vandaag voor de 4e keer 12 wins, en de derde keer binnen een maand, erg blij mee want het lijkt structureel goed te gaan, zonder dat ik extreem veel speel. Ik had echt een uber-draft en dit was echt een super Paladin deck waarmee ik bijna niet kon verliezen leek het wel.

http://www.hearthhead.com/deck=32122/paladin-12-1

Het liep zo lekker dat ik bijna dit deck constructed zou spelen (alleen 1x concecration eruit)

Verwijderd

Turn 1 is ook mogelijk, zelfde als bovenstaande Paladin, maar dan met Druid in beurt 1 Innervate + Millhouse, Paladin in beurt 1 LoH, Avenging Wrath, 2x HoW, en de Holy Wrath/Giant combo, maar de kans dat je dat trekt, is nihil

Kan nog simpeler met een Mage ipv een Paladin met 2x fireball, 2x pyro

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 15:16 ]

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Vanavond weer hetzelfde liedje :( wel kunnen inloggen, maar zodra er een game gestart wordt, duren alle beurten veel langer dan gewoonlijk en verlies je regelmatig beurten omdat de tussenliggende beurten in sneltreinvaart voorbij schieten waardoor je geen tijd meer hebt om te reageren.

Aan mijn PC of internetverbdinging kan het iig niet liggen. Iemand nog tips / suggesties? :?

Edit: ik zit op de Europa server en speel op 1024*768 met low textures zonder andere programma's op de achtergrond.

[ Voor 13% gewijzigd door dxta op 09-03-2014 21:34 ]

Omelette du fromage!

• Grotman
  • Niet online
Heb ik nog nooit gehad, heb ook net normaal kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 09-03-2014 21:58 ]

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Dxta schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:33:
Vanavond weer hetzelfde liedje :( wel kunnen inloggen, maar zodra er een game gestart wordt, duren alle beurten veel langer dan gewoonlijk en verlies je regelmatig beurten omdat de tussenliggende beurten in sneltreinvaart voorbij schieten waardoor je geen tijd meer hebt om te reageren.

Aan mijn PC of internetverbdinging kan het iig niet liggen. Iemand nog tips / suggesties? :?
Hoe weet je zeker dat het niet aan je internetverbinding ligt? Klinkt mij typisch als een packet loss probleem.
Run eens een pathping naar de HS EU server.

En weet je zeker dat je op de EU server zit?

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11 22:57
Haha. Net speelde iemand in het begin van de game de spell 'change a minions attack to be equal to its defense' en speelde hem op MIJN nat pagle.. Gevolgd door een 'not quite what was planned'. Uiteindelijk vrij makkelijk gewonnen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Jerry

Jerry

Who?

aicaramba schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:17:
Haha. Net speelde iemand in het begin van de game de spell 'change a minions attack to be equal to its defense' en speelde hem op MIJN nat pagle.. Gevolgd door een 'not quite what was planned'. Uiteindelijk vrij makkelijk gewonnen.
Heh, altijd grappig.

Ik vind het altijd wel leuk om Crazy Alchemist te spelen op iemand anders zijn pagle :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Jerry schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:21:
[...]

Heh, altijd grappig.

Ik vind het altijd wel leuk om Crazy Alchemist te spelen op iemand anders zijn pagle :P.
Wat gebeurt er dan eigenlijk? Gaat de 0hp minion dood?

• Jerry

Jerry

Who?

uqrax schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:27:
[...]

Wat gebeurt er dan eigenlijk? Gaat de 0hp minion dood?
Yup :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

http://us.battle.net/hear...forum/topic/11985288985#1

Rip tinkmaster :/ ... ga misschien overwegen om pagle te vervangen voor sylvanas, hoewel pagle nog steeds wel goed is, hmmm

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:27:

Rip tinkmaster :/ ... ga misschien overwegen om pagle te vervangen voor sylvanas, hoewel pagle nog steeds wel goed is, hmmm
Gebruikte hem toch al niet, dus kan ik hem mooi DE-en voor full price

PSN & XBL: Denkoyugo

• SeamusXanthus
Let wel he, Pagle geeft je nu een halve kaart minder, dit is een bijhoorlijke impact en kan wel eens negatiever uitdenken dan je denkt.

Tinkmaster is nu waardeloos. Als het nu "choose a character: one of his random minions is transformed" had ik het okay gevonden, maar volledige willekeur maakt hem bijna onmogelijk om te spelen.
Een simpele mana increase was voldoende geweest imo.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Tinkmaster is nu alleen nog voor paladin nuttig wanneer je beide aan het topdecken bent imo. Hero power + tinkmaster en dan maar hopen... Maar inderdaad vrij nutteloos geworden. Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt een fan ben geweest van de kaart.

Beeromaniac

• Jerry

Jerry

Who?

Big Game Hunter komt nu weer in de picture ipv Tinkmaster denk ik :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Tinkmaster is een waardeloze kaart nu, dat wordt 1600 dust pakken. De nerf was terecht, want je zag tinkmaster in elk deck gespeeld worden.
Het enige scenario waarin je hetzelfde resultaat hebt als eerst is als de tegenstander bijv. een Ragnaros of Ysera op een empty board speelt en jij tinkmaster speelt, maar daar kun je niet op hopen..

De Pagle nerf is terecht. Hij kon potjes al snel beslissen als hij gecoined werd en 2-3 kaarten achter elkaar trok. Nu geeft het je iets meer tijd om hem te counteren.

Cairne en Sylvanas zullen nu alleen nog maar sterker worden. Ik denk dat Cairne de volgende patch aan de beurt is, die kaart is op dit moment een goede toevoeging voor (bijna) elk deck.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Hehe, gisteren net Tinkmaster gekregen in een pakje. Was ik blij mee, maar nu hij generfed wordt ben ik eigenlijk nog blijer: 1600 dust voor een legendary die ik wil en ik moet er nog een zooi hebben. Het wordt twijfelen tussen Sylvanas, Ragnaros of Cairne.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:27:

Dus Tinkmaster is straks te disenchanten voor de volle mep? :*)

Verwijderd

pagle krijgt een kansje, maar is nu later in game bijna altijd dooie kaart (4dmg is vaak op tafel dan), voor mij is tinkmaster idd dust nu, snap de nerf wel maar had dan random enemy minion van gemaakt, nu is kans dat je eigen taunters sloopt ....

over de top

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:28:
[...]

Dus Tinkmaster is straks te disenchanten voor de volle mep? :*)
yup, elke kaart die veranderd wordt is voor 2 weken (geloof ik) voor de volle mep te disenchanten

• Bosmonster
DarthDavy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:02:
Hehe, gisteren net Tinkmaster gekregen in een pakje. Was ik blij mee, maar nu hij generfed wordt ben ik eigenlijk nog blijer: 1600 dust voor een legendary die ik wil en ik moet er nog een zooi hebben. Het wordt twijfelen tussen Sylvanas, Ragnaros of Cairne.
Ik ga voor Cairne!

Wat ik overigens wel jammer vind is dat ze zich alleen focussen op het nerfen van Legendaries, maar niet op het buffen van momenteel waardeloze Legendaries..

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2014 09:58 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11 22:57
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:54:
[...]

yup, elke kaart die veranderd wordt is voor 2 weken (geloof ik) voor de volle mep te disenchanten
Oh, dat wist ik niet!

Dan ga ik ook mijn pagle DE'en en een cairne, rag, ysera of sylvanas craften..

Ik heb van elke class 1 deck en alternate tussen de decks.. Wat zou dan de beste legendary zijn om te craften? Een die dus in elk deck goed van pas komt.

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 11-03-2014 10:09 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• DarthDavy
aicaramba schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Oh, dat wist ik niet!

Dan ga ik ook mijn pagle DE'en en een cairne, rag, ysera of sylvanas craften..

Ik heb van elke class 1 deck en alternate tussen de decks.. Wat zou dan de beste legendary zijn om te craften? Een die dus in elk deck goed van pas komt.
Cairne of Sylvanas dan. Ragnaros en Ysera zijn enkel voor control decks. Cairne en Sylvanas zijn ook bruikbaar in midrange decks.

• SeamusXanthus
Cairne is echt mijn favoriet als ik moet kiezen tussen hem en Sylvanas. Wel eerst proberen de silences en poly/hex te ontlokken bij je tegenstander voor je hem speelt.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:43:
Cairne is echt mijn favoriet als ik moet kiezen tussen hem en Sylvanas. Wel eerst proberen de silences en poly/hex te ontlokken bij je tegenstander voor je hem speelt.
Idd, een harvest golem on steroids. Geweldige kaart.

• Wognummer
hmm golden Pagle hier maar of ik hem nu echt ga laten dusten vin ik wel lastig aan de andere kant dusten en een pagle terug pakken en een random andere legendary is ook wel erg prettig :D

overigens toch nog een balance alhoewel veel mensen dachten dat dat niet meer ging gebeuren voor de live go

wel jammer dat die ()(#*$%#_%$% hunters nog steeds niet aangepakt zijn :(

[ Voor 34% gewijzigd door Wognummer op 11-03-2014 11:30 ]

Verwijderd

Wognummer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:25:

Dat ja, ik had gisteren de "play 40 minions that cost 2 or less" daily, dus ik denk ik pak Kungens hunter rush deck even, in 60 minuten unranked 15-0 gedaan door alleen maar face damage te doen. Aan het eind kreeg ik alleen maar anti-aggro decks met shield bearers, protectors, sunwalkers, tirion, enz. (Toeval? Of is de match making zo intelligent?) Zonder nadenken walste ik er overheen.

Erg fout hoe zo'n deck zonder strategie zo effectief kan zijn.

• Bosmonster
Wognummer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:25:
Wat een gezeik over die hunters. Als je er zo'n probleem mee hebt, pak dan een goed counter-deck. Of pas je deck aan op een betere counter tegen Rush-decks. Daar heb je uiteindelijk zelf meer profijt van dan stug vasthouden aan je crappy deckje en vervolgens gaan lopen miepen.

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Het probleem met de tinkmaster nerf is dat het nu wel heel moeilijk wordt voor bv Druids en Priests om legendaries als Ysera te killen vermits ze geen direct removal hebben (behalve naturalize maar die kaart is dan ook waardeloos)

• DarthDavy
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:57:
[...]

Ik ga voor Cairne!

Wat ik overigens wel jammer vind is dat ze zich alleen focussen op het nerfen van Legendaries, maar niet op het buffen van momenteel waardeloze Legendaries..
Dat heb ik overlaatst ook al eens gezegd. Ipv kaarten te nerfen zouden ze beter de waardeloze kaarten die nu nooit of te nimmer gebruikt worden buffen.

[ Voor 66% gewijzigd door DarthDavy op 11-03-2014 13:46 ]

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34

Qon

[ Voor 9% gewijzigd door Qon op 11-03-2014 13:46 . Reden: Wijziging datrhdavy z'n bericht ]

• Wognummer
Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Wat een gezeik over die hunters. Als je er zo'n probleem mee hebt, pak dan een goed counter-deck. Of pas je deck aan op een betere counter tegen Rush-decks. Daar heb je uiteindelijk zelf meer profijt van dan stug vasthouden aan je crappy deckje en vervolgens gaan lopen miepen.
ik heb er niet zo een heel groot probleem mee maar het is zo saai om de hele tijd tegen hetzelfe hunterdeck te spelen :o

• Bosmonster
Qon schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Ysera heeft 4 attack...
Silence, Mind Control, etc. Priest hoeft zich wat dat betreft niet echt druk te maken.

Druid is een iets ander verhaal.

Verwijderd

Abusive sergeant of crazy alchemist erbij, moet je wel 2 kaarten vasthouden voor het geval je tegenstander een Ysera in z'n deck heeft zitten... MC is een beter alternatief

Druid heeft gewoon Naturalize, bovendien is Druid oppermachtig in de hogere ranks, een kleine nerf mag best

Tinkmaster was oorspronkelijk bedoeld als fun card heb ik begrepen, nu is ie dat weer, ik zie geen probleem

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 13:52 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:47:
[...]

Silence, Mind Control, etc. Priest hoeft zich wat dat betreft niet echt druk te maken.

Druid is een iets ander verhaal.
Met silence is het nog steeds een 4/12, wat makkelijk 3/4 for 1 kan traden, waardoor je board control behoudt

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Met silence is het nog steeds een 4/12, wat makkelijk 3/4 for 1 kan traden, waardoor je board control behoudt
Anders denk je ff wat breder dan alleen Ysera... Je kunt daarvoor genoeg combo's verzinnen en anders zul je inderdaad wat moeten traden tegen een 9-mana legendary. Niet zo heel gek. Of verwacht je alles maar met 1 kaart van het bord te kunnen vegen?

• Nipje
Ik heb al een tijdje een Golden Al'Akir the Windlord, maar ik doe er eigenlijk niets mee (ik speel geen shaman). Deze zou ik kunnen disenchanten en daarvoor zou ik een nadere leuke legendary kunnen maken voor mijn Paladin deck. Wat zeggen jullie? Houden die kaart of gewoon disenchanten?

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:56:
Ik heb al een tijdje een Golden Al'Akir the Windlord, maar ik doe er eigenlijk niets mee (ik speel geen shaman). Deze zou ik kunnen disenchanten en daarvoor zou ik een nadere leuke legendary kunnen maken voor mijn Paladin deck. Wat zeggen jullie? Houden die kaart of gewoon disenchanten?
Al'Akir is een goede kaart in een shaman deck, maar als je nog niet veel kaarten/legendaries hebt, zou ik hem inderdaad vervangen door een iets veelzijdiger kaart als Ragnaros/Cairne/Sylvanas/Thalnos, die passen in ieder deck; als je alleen maar paladin speelt, zou ik er een Tirion van maken

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:51:
[...]

Anders denk je ff wat breder dan alleen Ysera... Je kunt daarvoor genoeg combo's verzinnen en anders zul je inderdaad wat moeten traden tegen een 9-mana legendary. Niet zo heel gek. Of verwacht je alles maar met 1 kaart van het bord te kunnen vegen?
Ik geloof niet dat ik je helemaal snap, maar een van de grootste problemen met priest is dat ze geen goede opties hebben om kaarten met 4 attack te verslaan zonder nadelig te traden, en dat geldt zeker voor legendaries als cairne/ysera en yeti (non-legendary). Dus om zoveel 4 attack kaarten te kunnen verslaan, moet je vrij veel combo's komen

• Wognummer
Overigens

waarom speelt bijna niemand meer Black Knight ik kan me niet meer herrinneren dat die een nerf gehad heeft ? of is ie gewoon niet zo goed meer als vroegah

• Grotman
  • Niet online
Wognummer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:02:
Overigens

waarom speelt bijna niemand meer Black Knight ik kan me niet meer herrinneren dat die een nerf gehad heeft ? of is ie gewoon niet zo goed meer als vroegah
Als je tegen rush hunters en warlocks komt de hele tijd, dan is ie zo goed als waardeloos.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Grotman schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Als je tegen rush hunters en warlocks komt de hele tijd, dan is ie zo goed als waardeloos.
+1, maar tegen zo'n 8/8 druid kaart. NOMNOMNOM

[ Voor 9% gewijzigd door Denko op 11-03-2014 14:10 ]

• SeamusXanthus
Vind het toch echt jammer dat de priest bijvoorbeeld nu met de Nagle/Tinkmaster nerf eigenlijk nog iets harder geraakt wordt dan de andere klassen, terwijl dit eigenlijk al de zwakste class werd beschouwd.

Er zijn een aantal problemen met rush waarom het naar mijn mening terecht is dat erover wordt geklaagd, even er van uit gaande dat rush even sterk is als bijvoorbeeld een control stijl...
1) Blizzard straft eigenlijk mensen die control spelen. Aangezien die potjes aanzienlijk langer duren zal bij gelijke winst percentages een rush speler VEEL sneller levelen en VEEL meer gold binnenharken.
2) Het is simpelweg niet leuk om tegen te spelen. Na twee beurten is het potje al voorbij in veel gevallen. En ook hier is de rush speler weer in het voordeel. Bij een slechte start zal de rush speler na beurt één of twee vaak al weer conceden. Hierdoor is het potjes weliswaar gewonnen door de control speler, een leuk spelletje heeft hij niet gespeeld. De control speler zal bij een slechte start toch doorspelen in de hoop dat hij nog de juiste kaarten kan trekken om het tij te keren.

De rush stijl op zich is volledig valide omdat anders mensen hun deck vol kunnen gooien met 6+ mana cards en er mee weg kunnen komen. Maar het kan niet de bedoeling zijn dat dit het MEEST dominerende speltype wordt die het MEEST belonend is met de MINSTE hoeveelheid skill involved (laten we eerlijk zijn) en de MINSTE hoeveelheid interactie.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:02:
[...]

Ik geloof niet dat ik je helemaal snap, maar een van de grootste problemen met priest is dat ze geen goede opties hebben om kaarten met 4 attack te verslaan zonder nadelig te traden, en dat geldt zeker voor legendaries als cairne/ysera en yeti (non-legendary). Dus om zoveel 4 attack kaarten te kunnen verslaan, moet je vrij veel combo's komen
4 attack kaarten zijn de Priests nemesis. Ze zijn lastig weg te spelen, maar het zijn er ook weer niet zoveel dat het een drama hoeft te zijn. Cairne kun je silencen of je switchet attack/health bijvoorbeeld op een Ysera.

Dit zijn gewoon dingen om rekening mee te houden als priest. Iedere class heeft zo wel zn sterke en zwakke kanten en dat is ook gewoon als het spel bedoeld is. Anders wordt uiteindelijk iedere class hetzelfde..

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Achievements
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2i74ufl.png
Wat opvalt is dat je bij 3 wins de Hearthsteed in WoW krijgt en dat mensen die Diablo 3 Reaper of Souls aanschaffen gratis booster pack(s) krijgen. Nog leuker is het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/s3n5vs.png
Bij de fourth test season heeft men het over pre-iPad release, het zou super zijn als we vanaf volgende maand op de iPad Hearthstone kunnen spelen.

• Wognummer
zijn die achievements a live met de volgende update of als het uit beta komt pas? :)

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Al'Akir is een goede kaart in een shaman deck, maar als je nog niet veel kaarten/legendaries hebt, zou ik hem inderdaad vervangen door een iets veelzijdiger kaart als Ragnaros/Cairne/Sylvanas/Thalnos, die passen in ieder deck; als je alleen maar paladin speelt, zou ik er een Tirion van maken
Ja ik speel zelf dus geen Shaman, maar het is misschien altijd verstandig om eerst wat algemene legendaries te craften die altijd goed zijn (zoals je zegt). Ik zou de Al'Akir dus weg kunnen doen voor een Ragnaros of Cairne.

Daarnaast heb ik ook nog 3 andere legendaries, namelijk Millhouse Manastorm, Hogger en Illidan Stormrage. Ik twijfel ook om er hier eventueel nog van te disenchanten zodat ik nog een andere legendary kan maken die ik wel gebruik. Of zijn Hogger, Illidan en Millhouse eigenlijk erg goed?

• Nostordici
Wognummer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:15:
zijn die achievements a live met de volgende update of als het uit beta komt pas? :)
Hearthstone Beta Patch 4944

A beta patch has appeared on the download servers. It will be going out with scheduled maintenance on March 11th 2014. This patch features: New achievements, card backs, season data, a couple of card and wording changes, reconnect strings, and mobile strings! Super exciting!!

Update van morgen dus :)
Super exciting!!!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Wat opvalt is dat je bij 3 wins de Hearthsteed in WoW krijgt en dat mensen die Diablo 3 Reaper of Souls aanschaffen gratis booster pack(s) krijgen.
Volgens mij is één van de bestaansredenen van Hearthstone nog steeds het kanaliseren van spelers naar WoW (in mindere mate hun andere games) ... Dit verbaast me dus niet echt.

• Nostordici
CorvusGS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:16:
[...]

Volgens mij is één van de bestaansredenen van Hearthstone nog steeds het kanaliseren van spelers naar WoW (in mindere mate hun andere games) ... Dit verbaast me dus niet echt.
De Hearthsteed was er al, voordat Hearthstone zo populair was. Natuurlijk versterken de games elkaar, tenslotte allebei Warcraft :)

• Bosmonster
CorvusGS schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:16:
[...]

Dit geldt voor alle Blizzard games tegenwoordig. Bij elke aanschaf krijg je wel wat in alle andere Blizzard games.

• Jerry

Jerry

Who?

Patchnotes voor Hearthstone van morgen:

http://imgur.com/a/rwZQB

Interessante dingen:
- Switchen tussen EU/US/Korea/Taiwan met zelfde account (kaarten zijn regio gebonden)
- Disconnect -> Reconnect feature :D
- Golden coin kaart als je alle golden kaarten hebt :P.
- Random swap posities bij plaatsen van kaarten gefixed!

Dit was trouwens ook hilarisch om te zien tijdens Seat Story Cup:

[ Voor 82% gewijzigd door Jerry op 11-03-2014 18:45 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Jerry schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:01:
Patchnotes voor Hearthstone van morgen:

http://imgur.com/a/rwZQB

Interessante dingen:
- Switchen tussen EU/US/Korea/Taiwan met zelfde account (kaarten zijn regio gebonden)
Nice! Ik woon in de VS en heb mijn account nog in de EU aangemaakt, dus ik speel altijd op rare tijden dat er vrij weinig mensen spelen.
En het is ook leuk om meer Arena's/quests te kunnen doen, natuurlijk >:)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• uqrax
  • Laatst online: 20-12-2024
Secrets can now only activate on your opponent’s turn.

oO Secrets waren al zo inconsistent door de grote afhankelijkheid van je tegenstander. Nu dus volledige afhankelijkheid. Hmmm....

Verwijderd

uqrax schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:11:
Secrets can now only activate on your opponent’s turn.
Waarom hebben ze dat gedaan? Redemption is volgens mij de enige secret die je tijdens je eigen beurt zou willen gebruiken, en zelfs in combinatie met Leeroy is dat niet OP ofzo (2 Druids of the Claw opruimen is nog steeds geen card advantage), of zie ik iets over het hoofd?

Of je leest even het hele artikel...
the ability to do this was preventing us from creating new and powerful secrets that trigger off of events you can easily control

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 22:53 ]

Verwijderd

Als morgen tink en pagle generfd worden, ga ik pagle DE'en. Ik weet alleen nog niet welke legendary ik ervoor wil craften... heb ragnaros, ysera en cairne al, en zit te twijfelen tussen thalnos/sylvanas/black knight (atm niet zo goed omdat meta niet veel hoge taunts gebruikt, meer rushdecks)... Gaan jullie nog kaarten disenchanten, en zo ja, welke maak je ervoor in de plaats?

• Hafermaut
  • Laatst online: 22:22
Vandaag voor fun in plaats van zuinig sparen gekozen en het grootste gedeelte van mijn dust besteed aan de laatste paar murlocs craften.

Ik begin de lol van rush decks daarmee wel in te zien!

Overigens blijkt uit mijn tracker dat ik met coin een win ratio heb van 2:1 terwijl dat zonder coin 1:1 is. Iemand een gouden tip?

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 22:28
Hafermaut schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 00:14:
Vandaag voor fun in plaats van zuinig sparen gekozen en het grootste gedeelte van mijn dust besteed aan de laatste paar murlocs craften.

Ik begin de lol van rush decks daarmee wel in te zien!

Overigens blijkt uit mijn tracker dat ik met coin een win ratio heb van 2:1 terwijl dat zonder coin 1:1 is. Iemand een gouden tip?
Trekt wel bij als je een rush deck gaat spelen, mijn ervaring is dat als je het eerst kam opleggen je bij beurt 2/3 al 25/50 leven van de tegenstander hebt weg gespeeld.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:06
Feestje mensen!

Hearthstone is uit beta! *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/UQP8TFRPOAZ81393264070267.jpg

http://www.hearthpwn.com/...over-hearthstone-has-been

Je kunt spelen via playhearthstone.com.

*O* *O* *O*

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Schandalig dat er nog zoveel bugs in zitten:
http://www.reddit.com/r/h...roduced_in_patch_1004944/

Nu kan met het excuus dat het slechts een beta is iig niet meer gebruiken...

Vicariously I live while the whole world dies

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:23
Ik heb gisteren de tutorial van de beta gedaan en een paar potjes via Play (unranked). Eén verloren, maar rest gewonnen, maar ik had natuurlijk alleen de standaard deck.

Hoe kan ik nou het beste beginnen eigenlijk? Eerst wat practice doen om wat kaarten te verzamelen bijv of gewoon play blijven doen?

En moet je eigenlijk overnieuw beginnen nu het spel officieel uit is?

• Hafermaut
  • Laatst online: 22:22
IntToStr schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:16:
Ik heb gisteren de tutorial van de beta gedaan en een paar potjes via Play (unranked). Eén verloren, maar rest gewonnen, maar ik had natuurlijk alleen de standaard deck.

Hoe kan ik nou het beste beginnen eigenlijk? Eerst wat practice doen om wat kaarten te verzamelen bijv of gewoon play blijven doen?

En moet je eigenlijk overnieuw beginnen nu het spel officieel uit is?
Nee, niemand moet van nul beginnen. De kaarten uit beta neem je mee.

Het is in ieder geval aan te raden alle heroes naar level 10 te brengen om zo alle basic kaarten te unlocken en alle heroes te leren kennen. Door met alle heroes te spelen weet je ook beter wat je tegenstander zou kunnen doen als jij tegen die hero komt. Verder maakt het allemaal natuurlijk niet heel veel uit, je verliest niets. Pas later in Ranked Play verlies je sterren bij een verlies, maar ook dat is niet erg.

Alle heroes in practice verslaan en alle expert heroes daarna verslaan levert overigens wat bonus goud op en een achievement.
Pagina: 1 ... 77 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]