Dit weekend mn eerste drie arena's gedaan.
1)
paladin deckje (paar fouten gemaakt met keuze van kaarten) met behoorlijk highcost kaarten, niets speciaals te vermelden
4-3
2)
mage deckje (5 polymorph, geen fireball of flamestrike of gelijk wat anders van removal) matige beestjes
wel die legendary mage die me toch 2 potjes heeft doen winnen, gewoon blijven fireballen
4-3 tja
3)
druid deckje (5 druids of the claw, behoorlijk wat taunt, ook die 8/8, behoorlijke critters maar vrij duur)
en echt zielig maar kom ik elke game tegen mensen waar het perfect gaat voor hen
tegen een rogue met coin + ringleader (+ shadowstep en pandas en genoeg removal om al mijn moves tegen te houden) dan tegen een mage die goeie kaarten heeft en wel op elk juist moment mijn kaarten kan counteren met removal of erger, secret kopieert mn 8/8 taunt

en dan polymorph op de mijne

en dan tegen een hunter die gewoon alles weg krijgt met removal en nog steeds kan komen aankloppen met critters
4 druids op een rij wegspelen met maar 3 kaarten te moeten opgeven en mij kan killen op turn 8.........
0-3
wtf dit leek me toch echt niet verdiend
ik vermoed dat RNG en wat geluk met draw en matchup toch ook zwaar meespeelt in arena
ik ben gewoon van te draften van magic te spelen dus het is nu ook niet dat ik veel noob fouten heb gemaakt
mij leek achteraf dat ik misschien maar 1 kaart anders had kunnen kiezen in dat druid deck dus ..
als ik dan zie watvoor kaarten mn tegenstanders spelen krijg ik soms toch het gevoel dat de pool waar ik uit kon kiezen gewoon veel zwakker was