Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:35
Uhmmie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:11:
Sommige mensen vinden het wel intressant om te weten dat je zo'n 250 tot 500 boosters open moet maken afhankelijk van je doel.
Daarnaast geeft het aan dat je eigenlijk beter al je dust voor legendaries kan bewaren, mocht je je dust zo effectief mogelijk willen gebruiken (en je dus ook een verzamelaar bent). En dat je ook bij legedaries craften eigenlijk terug houdend moet zijn.
En tot slot dat je redelijk wat boosters kan uitsparen door nu alle kaarten die voor max value te dusten zijn, ook daadwerkelijk allemaal te dusten :).
Ik wilde deze redenering net posten. Ik was tot nu toe niet verder gekomen dan 'veel boosters openen' en dit geeft wat houvast.

Ik denk alleen niet dat ik wacht met craften tot ik 250 pakjes heb open gemaakt. Immers, is het bouwen van een deck ook gewoon leuk :)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Hafermaut schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Ik wilde deze redenering net posten. Ik was tot nu toe niet verder gekomen dan 'veel boosters openen' en dit geeft wat houvast.

Ik denk alleen niet dat ik wacht met craften tot ik 250 pakjes heb open gemaakt. Immers, is het bouwen van een deck ook gewoon leuk :)
Yup ik ken het probleem. Enerzijds wil ik ook graag constructed gaan spelen.. Anderzijds blijf ik wel even bij arena en craft ik dus nog helemaal niks en dust ik alles wat nu te dusten is voor crafting cost.

Tegen de tijd dat ik dan echt voor constructed ga, ga ik wel gewoon kaarten craften die ik echt nodig heb.. Uit eindelijk is spelen net zo belangrijk (of belangrijker) dan verzamelen :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 20:50
Hafermaut schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel pakjes je open hebt gemaakt, volgens mij kan dat niet hé?

Ik crafte eerst ook rares en epics maar nu alleen nog legendaries. Eigenlijk maar 1 legend gecraft (Raggy) en nu Silvanas maar die wil ik eigenlijk weer dusten voor 1600. Eigenlijk wil ik Ysera omdat dat die ook wel erg lollig is maar Silvanas heeft ook wel zijn charmes.

Ik heb ondertussen wel een stuk of 12 legends, de meeste niet nuttig, ik gebruik alleen Thalnos en Cenarius in mijn druid deck.. en Raggy dus maar die heb ik gecraft

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 16:13
Dan heb ik denk ik flink wat geluk gehad, Ik zit daar nog ruim onder, denk zo'n 140-150 packs nu,

En ik heb volgens mij alle uncommons 2x, bijna alle blues 2x (1 nog helemaal niet), Ik mis geloof ik nog iets van 10 epics om alle epics 2x te hebben, en ik heb in totaal 15 legendaries (2x gold, en de Blizzcon/Shop test golden legendaries niet meegerekend).

En ik heb denk ik genoeg dust om alle kaarten die ik niet heb te craften behalve alle legendaries uiteraard.

Daarnaast nog een stuk of 30 andere golden kaarten (common, blue en epic).

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 24-01-2014 13:58 ]

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 15:41
DarthDavy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:02:
Leuk 1-3: worst result evah! En om het compleet te maken krijg ik dit pakje in deze arena run. Nominatie voor slechtste pakje ooit?
Niet helemaal. Ik had zoiets met een dubbele wisp van de week.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Freelance

(..)

Ik heb er wat geld tegen aan gegooid om wat 'extra' te hebben. Ik heb geen zin om dailies of arena's te grinden om packs te krijgen, ik vind contructed / ladder het leukst.

Mijn redenatie is simpel ik heb nu grofweg 400 wins, met een winrate van +/- 60% kom ik op 666 matches uit. Met een gemiddelde duur van 10 minuten (?) heb ik er zo'n 111 uur in inzitten.

120 packs gekocht = 135 euro, dat is 1.20e per uur. En dat gaat alleen maar minder worden hoe langer ik speel en geen nieuwe packs meer koop. De meeste kaarten heb ik wel, ik zou graag nog 2/3 legendary's hebben maar die komen in de loop van de tijd vanzelf wel.

Uiteraard moet je het geld wel kunnen missen / er voor over hebben.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Torgo
[
120 packs gekocht = 135 euro
Vergeleken met vroegah en je boosters ging kopen is dat nog wel ok, maar voor een vrituele card game is dat wel heel veel geld. Daar koop je 3 top spellen voor. Ik ga ervanuit dat er wel om de 3 a 6 maanden nieuwe kaarten bijkomen, wordt dan wel heel tricky als je dat elke keer moet blijven bij kopen :)

Blizzard had wel een unlock alles voor 50 euro ofzo mogen inbouwen...

• Freelance
  • Nu online

Freelance

(..)

Alles is relatief ;)

Jij ziet het als 135 euro wat veel geld is, ik zie het als 1.20 per uur wat alleen maar minder gaat worden zolang ik niets bijkoop en blijf spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Freelance op 24-01-2014 15:51 ]

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Torgo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Als Blizzard dat deed dan was de game wel pay 2 win.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
[...]

What's the fun in that?

Het mooie achter collectible card games is juist de weg naar een grote collectie toe? Als je ineens alles hebt is er ook niet veel aan. Wat ik persoonlijk het liefste heb is éénmalig verplicht 15-30 euro neerleggen en dan spelen zoals je nu speelt met de volgende aanpassingen:
1) kopen met echt geld kan niet , alles moet je in-game verdien met 'gold'
2) meer dust in het spel brengen OF meer kaarten in een pack zodat het verzamelen wat sneller gaat. --> Dat het ook realistisch is dat je het na een jaar (of twee) ook echt alle kaarten hebt.

Lekker old-school en 100% niet pay-to-win

• Dennism
[...]

Vergeleken met vroegah en je boosters ging kopen is dat nog wel ok, maar voor een vrituele card game is dat wel heel veel geld. Daar koop je 3 top spellen voor. Ik ga ervanuit dat er wel om de 3 a 6 maanden nieuwe kaarten bijkomen, wordt dan wel heel tricky als je dat elke keer moet blijven bij kopen :)

Topspellen is ook relatief, ik kijk altijd eigenlijk naar tijd geinvesteerd v.s. de prijs, en dan denk ik toch echt dat Freelance gemiddeld genomen nog wel aan de goede kant zit, daar je heden ten dage sommige "top games" in minder dan 20 uur rond gespeeld hebt, als het dan ook nog eens een game is waarbij de MP er niet is, of tegenvalt dan zijn dat erg dure spelletjes vergeleken met HS (zelfs als je er geld in stopt).

Zo vond ik bijv. Diablo 3 in het begin ook tegenvallen, maar toch tot nu toe 500 uur plezier mee gehad na de patches, waardoor het al met al geen miskoop geweest is zoals ik bijv. wel had met Simcity (collectors edition gekocht en nog geen 10 uur gespeeld, misschien toch binnenkort nog maar eens weer oppakken). Als je dat soort zaken vergelijkt dan kan een investering in HS van 135 euro zeker totdat er nieuwe packs uitkomen best relatief "goedkoop zijn". Als je toch lekker wil starten met een leuke verzameling kaarten.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Zit nu op de NA server en eens kijken wat ik met f2p kan bereiken. Vanaaf maar eens legendary worden. Atm ben ik rank 3, welke rank zijn jullie?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
An1mA schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:02:
Zit nu op de NA server en eens kijken wat ik met f2p kan bereiken. Vanaaf maar eens legendary worden. Atm ben ik rank 3, welke rank zijn jullie?
16 :F

TheS4ndm4n#1919

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Freelance schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:51:
Alles is relatief ;)

Jij ziet het als 135 euro wat veel geld is, ik zie het als 1.20 per uur wat alleen maar minder gaat worden zolang ik niets bijkoop en blijf spelen.
Ach, wat is veel. Ik heb in ruim 8 jaar WoW ook wel ruim 2500 euro er tegenaan geslingerd denk ik, maar als het een hobby betreft (en dat is gamen voor mij) dan heb ik er geen problemen mee om er geld aan uit te geven. En alles is relatief verder.. de een spendeert 2500 euro (of meer) aan alcohol, of drugs, of of of... je snapt het wel :)

Daarnaast is het voor mij ook een afweging. Hoe lang moet ik spelen om die hoeveelheid kaarten bij elkaar te krijgen, en hoe lang moet ik werken om het geld te verdienen om de pakjes te kopen die me die kaarten bezorgen. Vaak loont het dan meer om pakjes te kopen. Daarnaast vind ik het gamble effect van het ''hoveren'' ook wel heel erg leuk :P Die oranje of paarse gloed zorgt er toch wel voor dat je even warm van binnen wordt :D Dan heb ik er sowieso al wel wat geld voor over. Heb nu trouwens zelf ook iets van 100 euro uitgegeven aan pakjes. Denk dat ik binnenkort nog een keertje 40 pakjes haal en dat het dan wel mooi is geweest. Heb ook de meeste al wel namelijk.

Tesla M3LR '21

• Freelance
  • Nu online

Freelance

(..)

Gister van 19 naar 17 gegaan binnen uurtje of anderhalf. Van het weekend moet m'n vriendin werken dus hoop wel rond de 12 uit te komen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Word ik net ingemaakt door een mage in arena met 1x frostbolt en daarna 4x ice lance... Hoezo WTF? 19 direct damage in 1 turn >.<

/edit: Net maar eens aan ranked (en uberhaupt constructed, tot nu toe vrijwel altijd arena gespeeld) begonnen met een zelf verzonnen en bij elkaar geraapt warlock rush deck. Wat vinden jullie hiervan? Nog gouden tips wat beter weg kan of erbij kan?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DhpVpO1.jpg

Voor de oplettende tweaker, er ontbreekt er idd 1, die paste niet op de screenshot :9 en dat is een Golden Hogger :D

[ Voor 62% gewijzigd door Thompson op 24-01-2014 19:11 ]

Beeromaniac

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Thompson schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:57:
Word ik net ingemaakt door een mage in arena met 1x frostbolt en daarna 4x ice lance... Hoezo WTF? 19 direct damage in 1 turn >.<

/edit: Net maar eens aan ranked (en uberhaupt constructed, tot nu toe vrijwel altijd arena gespeeld) begonnen met een zelf verzonnen en bij elkaar geraapt warlock rush deck. Wat vinden jullie hiervan? Nog gouden tips wat beter weg kan of erbij kan?

[afbeelding]

Voor de oplettende tweaker, er ontbreekt er idd 1, die paste niet op de screenshot :9 en dat is een Golden Hogger :D
Kan je hogger niet beter veranderen door een charge creature? Legend Leroy of anders die 5-2 charge?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:17:
[...]

Kan je hogger niet beter veranderen door een charge creature? Legend Leroy of anders die 5-2 charge?
Leeroy heb ik helaas niet. Zie nu trouwens ook dat de Doomguard hier niet op staat, dat is een 5/7 charge voor 5 mana met battlecry discard 2 cards (handig om iemand te finishen dus)

Denk dat ik ook de mad bombers voor iets wil vervangen, zijn niet echt handig met zoveel eigen minions met low health.

/edit: Vanaf rank 25 nu inmiddels rank 19 met (denk ik) 8 wins en 1 loss.
Heb om te proberen de Mad bombers nu vervangen voor Soulfire (deal 4 dmg discard a random card). Denk dat ik daar meer aan heb om zo nu en dan nog net even de laatste tik uit te delen of een vervelende minion te verwijderen.

Ook de Novice engineers vervangen voor Acolyte of pain. Haal je met wat geluk als je ze early kunt spelen toch 2 cards uit.

[ Voor 29% gewijzigd door Thompson op 24-01-2014 20:46 ]

Beeromaniac

• sleepwalkerbe
Thompson schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:30:
[...]

Leeroy heb ik helaas niet. Zie nu trouwens ook dat de Doomguard hier niet op staat, dat is een 5/7 charge voor 5 mana met battlecry discard 2 cards (handig om iemand te finishen dus)

Denk dat ik ook de mad bombers voor iets wil vervangen, zijn niet echt handig met zoveel eigen minions met low health.

/edit: Vanaf rank 25 nu inmiddels rank 19 met (denk ik) 8 wins en 1 loss.
Ik zou er een cultmaster insteken en nog een charger ala wolfrider ipv de bombers dan.
Ik ben zelf ook geen wonderspeler dus ik geef maar mijn mening hoor :)

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:46:
[...]

Ik zou er een cultmaster insteken en nog een charger ala wolfrider ipv de bombers dan.
Ik ben zelf ook geen wonderspeler dus ik geef maar mijn mening hoor :)
Was net aan het editten toen je deze reactie plaatste. Cult Master is inderdaad ook een goed idee maar die heb ik helaas nog geen. Wolfrider kan inderdaad ook handig zijn in dit deck.

Beeromaniac

• sleepwalkerbe
Thompson schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:48:
[...]

Was net aan het editten toen je deze reactie plaatste. Cult Master is inderdaad ook een goed idee maar die heb ik helaas nog geen. Wolfrider kan inderdaad ook handig zijn in dit deck.
Kost je 40 dust en past wel in je deck. Veel meer kaartjes trekken :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb m'n golden pyroblast maar gedissed.. 1600 dusts erbij voor een nieuwe legendary :) Twijfel tussen Ysera/Tirion/Nat Pagle of 4 epics. Moet bijv. de faceless manipulator nog, en die is wel erg goed.

Mijn main classes zijn Druid/Pally/Mage/Priest hoewel mage nu iets minder goed is geworden omdat ik geen pyro meer heb, maar ook die kan ik alsnog craften :P

Edit: Heb al Ragnaros/Cairne/Black Knight/Bloodmage/Sylvanas & Archmage als legendaries.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 24-01-2014 21:39 ]

Tesla M3LR '21

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
wilde ik eigenlijk ook wel proberen, maar dat kan niet zomaar in de blizz launcher he? niet zo makkelijk als bij D3, zo te zien

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Las Vegas schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:38:
Heb m'n golden pyroblast maar gedissed.. 1600 dusts erbij voor een nieuwe legendary :) Twijfel tussen Ysera/Tirion/Nat Pagle of 4 epics. Moet bijv. de faceless manipulator nog, en die is wel erg goed.

Mijn main classes zijn Druid/Pally/Mage/Priest hoewel mage nu iets minder goed is geworden omdat ik geen pyro meer heb, maar ook die kan ik alsnog craften :P

Edit: Heb al Ragnaros/Cairne/Black Knight/Bloodmage/Sylvanas & Archmage als legendaries.
Als er nog meerdere epics zijn die je graag wilt zou ik daar voor gaan. 4 epics heb je over het algemeen over je decks verspreid veel meer aan dan 1 legendary.

Beeromaniac

• RocketKoen
Mofkees schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:43:
[...]

wilde ik eigenlijk ook wel proberen, maar dat kan niet zomaar in de blizz launcher he? niet zo makkelijk als bij D3, zo te zien
Zover ik weet heeft HS ook nog helemaal geen aparte servers voor EU en US

TheS4ndm4n#1919

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
RocketKoen schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:49:
[...]

Zover ik weet heeft HS ook nog helemaal geen aparte servers voor EU en US
Voor zover ik weet wel, al vanaf het begin. Vandaar ook dat er steeds twee lijsten van beste spelers werden gepresenteerd, één voor NA en één voor EU.

Steam ||

• Uhmmie
Ik zou juist altijd voor een legedary gaan.. Op een gegeven moment kom je op een punt dat je uit je boosters alle uncommons, rares en epics hebt en nog meer dan 50% van de legendaries mist.. Als je nu dus die kaarten gaat craften gooi je dus eigenlijk 35 dust per uncommon, 80 dust per rare en 300 dust per epic weg.

• An1mA
Mofkees schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:43:
[...]

Even een nieuwe bnet account maken en een land uit NA kiezen.

• Mofkees
An1mA schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:12:
[...]

Even een nieuwe bnet account maken en een land uit NA kiezen.
ahh inderdaad ,toch open beta en hoef je niet te betalen :D mss tot in NA nog

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 15:32
EU beta is gewoon open?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja, sinds kort.

• Uhmmie
Vanavond wel een lekker avondje arena gehad..
2x 5/3 gegaan met paladin..
1x 6/3 met mage.
1x 6/3 en 1x 7/3 met druid.

Misschien maakt de open beta het toch wel iets makkelijker.. Alhoewel ik het niet had verwacht..

Helaas ook regelmatig dust als reward gehad, waardoor ik nu door mijn gold heen ben.. Maar ik denk dat ik zo nog wel een extra rondje arena ga kopen :P Ik heb der zin in :D.

[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 24-01-2014 22:55 ]

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Uhmmie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:54:
Vanavond wel een lekker avondje arena gehad..
2x 5/3 gegaan met paladin..
1x 6/3 met mage.
1x 6/3 en 1x 7/3 met druid.

Helaas ook regelmatig dust als reward gehad, waardoor ik nu door mijn gold heen ben.. Maar ik denk dat ik zo nog wel een extra rondje arena ga kopen :P Ik heb der zin in :D.
Netjes! Arena is echt verslavend :P 7-3 of beter geeft volgens mij je inleg terug.
Wat nog vervelender dan dust is, is van die common kaarten als reward :X Vanmiddag bij 6-3 80 gold en een slam gekregen, bah

• Uhmmie
Beunhaas schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:55:
[...]

Netjes! Arena is echt verslavend :P 7-3 of beter geeft volgens mij je inleg terug.
Wat nog vervelender dan dust is, is van die common kaarten als reward :X Vanmiddag bij 6-3 80 gold en een slam gekregen, bah
Die commons zijn idd enorm vervelend.. Zelfs de rares zijn vaak waardeloos (op die manier een van die warriors rares al 3x ontvangen als arena reward)..

En inderdaad als je boven de 7 komt.. Is 1 bag altijd 150g en dus heb je je inleg terug.

En al weer 4-0 met een paladin deck ;).. Mijn tip als je arena wilt farmen.. Doe het dan nu :+ met alle nieuwe spelers die veel gratis gold op rapen (met al die achievements) en dit besteden aan arena..

• Beunhaas
Uhmmie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:09:
[...]

Die commons zijn idd enorm vervelend.. Zelfs de rares zijn vaak waardeloos (op die manier een van die warriors rares al 3x ontvangen als arena reward)..

En inderdaad als je boven de 7 komt.. Is 1 bag altijd 150g en dus heb je je inleg terug.

En al weer 4-0 met een paladin deck ;).. Mijn tip als je arena wilt farmen.. Doe het dan nu :+ met alle nieuwe spelers die veel gratis gold op rapen (met al die achievements) en dit besteden aan arena..
Ik merk dat de eerste paar potjes bij arena er echt slechte spelers zijn. Eentje mist een lethal, en speelt dan Doomsayer. Ik rustig afwachten waarna het al z'n minions molt en ik nog kan winnen :D

• Lau1187
Hier wil 't helaas niet lukken. Twee keer 2-3 gegaan, met priest en druid. De classes die ik het meest speel (mage, rogue, pally) kon ik niet kiezen helaas. Vind het toch heel lastig om een goed deck te maken voor een class waar ik normaal niet mee spel. Qua rewards had ik ook geen geluk, alleen dust (85 totaal) en twee packs, waar niks interessants in zat. Morgen maar weer even wat quests doen en dan nog maar eens proberen.

Steam ||

• Beunhaas
Lau1187 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:31:
Hier wil 't helaas niet lukken. Twee keer 2-3 gegaan, met priest en druid. De classes die ik het meest speel (mage, rogue, pally) kon ik niet kiezen helaas. Vind het toch heel lastig om een goed deck te maken voor een class waar ik normaal niet mee spel. Qua rewards had ik ook geen geluk, alleen dust (85 totaal) en twee packs, waar niks interessants in zat. Morgen maar weer even wat quests doen en dan nog maar eens proberen.
https://docs.google.com/s...HJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=20

deze doc geeft heel goed weer per class welke kaarten goed zijn. Het is een goede leidraad, maar natuurlijk moet je nog wel op je mana curve letten.

• Uhmmie
Mjah de 0/0 en 1/0 zijn normaal vrij random (of gaat goed of gaat slecht).. Maar vanavond lijkt het wel vrij makkelijk over het algemeen..

Ondertussen alweer 7/3 met mijn paladin.. Ik heal net prongelijk in een van de matches mijn tegenstander met LOH voor 8 maar pak na heel veel moeite de match als nog.. Als ik die game verloren had dan had ik mezelf echt zuur gevoeld..

Ik gebruikte zelf http://freethnkr.com/hearthstone-tips/ veel toen ik begon met arena.. Alhoewel ik het er nu niet altijd meer mee eens ben, was het toen ik begon zeker handig om te hebben.

Ondertussen nog een arena begonnen (1-0) met een warlock deck.. Denk dat ik met dit deck blij moet zijn als ik 3/3 of 4/3 haal :P... Kon echt geen fatsoenlijk kaart pakken :(.

[ Voor 36% gewijzigd door Uhmmie op 25-01-2014 01:16 ]

• Lau1187
Beunhaas schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:33:
[...]

deze doc geeft heel goed weer per class welke kaarten goed zijn. Het is een goede leidraad, maar natuurlijk moet je nog wel op je mana curve letten.
Thanks Beunhaas :) Bij classes die ik niet veel speel gebruik ik inderdaad wel vaker dit soort resources, maar die zijn soms niet geüpdate tot de laatste patch, wat soms onhandig kan zijn. De doc die je aanraadt is lekker recent zie ik :)

Steam ||

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Arena is idd simpeler voor het ogenblik. Zal inderdaad door Open beta komen. Gisteren 7-3, 8-3 en 9-2 (die laatste is dus nog ongoing).

Je gaat momenteel ubersimpel naar 4-0 à 5-0 en dan wordt het weer moeilijker, want je speelt tegen de regulars :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Lau1187
Zit er eigenlijk een max aan het aantal gold dat je per dag kan halen met quests? Ik dacht ooit ergens het aantal 100 tegen te zijn gekomen maar weet het niet zeker. Heb nu twee Dominance quests, allebei met Paladin als optie, dus dan zou ik in één keer 120 gold kunnen bijschrijven.

Steam ||

• Robbie.b
Lau1187 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:15:
Zit er eigenlijk een max aan het aantal gold dat je per dag kan halen met quests? Ik dacht ooit ergens het aantal 100 tegen te zijn gekomen maar weet het niet zeker. Heb nu twee Dominance quests, allebei met Paladin als optie, dus dan zou ik in één keer 120 gold kunnen bijschrijven.
Volgens mij zit daar geen limiet aan, ik heb ooit een keer 2x die 100 gold daily quest gehad namelijk.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Beunhaas
Lau1187 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:15:
Er zit een limiet aan 100 gold die je als reward kan krijgen van 3 wins. Per 3 wins krijg je 10 gold als reward, en die 10 gold kun je maar 10 keer op een dag krijgen (dus max 100 gold).

• Lau1187
Thanks allebei :) Ik denk dat ik dan ooit dat heb gelezen wat Beunhaas zegt. Goed om te weten!

Steam ||

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 13:35
Even een crafting vraagje voor ik dust verspil, ik heb genoeg dust voor 3 legendary's. Alle common/rare's en epic's heb ik al.

Van de legendary's heb ik ragnaros/thalnos/Tirion/sylvanas al.

Wat raden julllie aan om te craften?
Cairne/The Black Knight, lekker universeel, passen overal in
Ysera, voor de end game
Leeroy, de ideale toevoeging in een rush deck
Tinkmaster, ideaal in control decks
Mukla, valt een beetje in zelfde catagorie als leeroy
Jaraxxus, past in alle Warlock decks
Cenarius, past in meeste druid decks

Ik heb niet echt een vast deck waar ik mee speel, wissel het af tussen alle classes.

• Beunhaas
Dr.Snuggles schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:35:
Even een crafting vraagje voor ik dust verspil, ik heb genoeg dust voor 3 legendary's. Alle common/rare's en epic's heb ik al.

Van de legendary's heb ik ragnaros/thalnos/Tirion/sylvanas al.

Wat raden julllie aan om te craften?
Cairne/The Black Knight, lekker universeel, passen overal in
Ysera, voor de end game
Leeroy, de ideale toevoeging in een rush deck
Tinkmaster, ideaal in control decks
Mukla, valt een beetje in zelfde catagorie als leeroy
Jaraxxus, past in alle Warlock decks
Cenarius, past in meeste druid decks

Ik heb niet echt een vast deck waar ik mee speel, wissel het af tussen alle classes.
Wat voor classes speel je vooral?

Leeroy is goed in elk rush deck, en geeft leuke combo's in rogue/hunter decks. Ook in warlock aggro en mage kan die handig zijn.
Tinkmaster is erg goed voor de removal. Vooral goed voor paladin/druid omdat die geen echte hard removal hebben (Naturalize tel ik niet mee).

Als je veel verschillende decks speelt is het misschien beter om neutral legendaries te nemen ipv Jaraxxus.
Cairne en Ysera zijn allebei erg goed. Ik kan geen uitspraken doen over welke beter is, want ik heb Ysera niet :(
The Black Knight past ook overal in, maar omdat die zoveel speelt wordt passen de decks zich daarop aan. Ik heb zelf m'n Ancient of Wars uit m'n druid deck gehaald omdat er zoveel TBK werd gespeeld. Als mijn 5/10 door TBK wordt gemold is het potje zo goed als verloren.

• Lau1187
Ik wil niet weer 2-3 gaan in arena zoals gister, maar heb weer de keus tussen classes die ik niet veel speel: Shaman, Priest, en Warlock. Priest ging gister niet echt lekker, kon bijvoorbeeld ook geen Shadow words kiezen. Advies?

Steam ||

• An1mA
Lau1187 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:09:
Ik wil niet weer 2-3 gaan in arena zoals gister, maar heb weer de keus tussen classes die ik niet veel speel: Shaman, Priest, en Warlock. Priest ging gister niet echt lekker, kon bijvoorbeeld ook geen Shadow words kiezen. Advies?
Ik vind shaman erg fijn in arena, fire elementals, hex etc.

• Lau1187
Shaman gekozen. Ziet er niet goed uit: 0-2 :-(. Hopen maar dat ik volgende arena eindelijk weer eens wél rogue/pally/mage kan kiezen, want dit is niks.

Edit: Ik maak ook regelmatig héél domme fouten merk ik. Kaarten die niet in m'n constructed decks zitten (wild pyromancer, abomination), gebruik ik compleet verkeerd.

Edit2: Score: 1-3, een pack en een common card die ik al dubbel heb. Grmbl.

[ Voor 46% gewijzigd door Lau1187 op 25-01-2014 13:05 ]

Steam ||

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahah....

Dit is toch geweldig joh. 21/35 :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7WQmIOt.png

Tesla M3LR '21

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Las Vegas schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:06:
Hahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahah....

Dit is toch geweldig joh. 21/35 :')

[afbeelding]
Kan slechter :D

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Verliezen hoort er zo nu en dan bij maar als je verliest doordat je tegenstander puur geluk heeft is echt smerig. Speelt ie 3x een mad bomber en 3x gaat alles op mij, waarvan precies genoeg op mijn minions om ze te slopen en de rest op mijn hero zelf.

Beeromaniac

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 12:56

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb net 8 spelletjes gespeeld en 7 ervan verloren puur door de RNG :/

Je moet echt wel grotendeels geluk hebben imo.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb ook maar eens Hearthstone erop gezet.

Eerste indruk is dat ik het jammer vind dat je niet onbeperkt arena kan spelen, want het lijkt me dat je juist daar nieuwe kaarten kan tegenkomen, ipv ze te moeten uitkiezen tussen de 500 andere kaarten (zijn er nogal veel om het zwak uit te drukken).

En om maar meteen op het onderwerp in te haken, potje net in arena:
+1 mana naar 4 mana, en dan slowjaw nogwat, beest met 7 health en 2 attack (mijn eerste kaart uberhaupt).

Tegenstander doet wat, en toen mijn beurt:

x2 health, + 2 health (ja dat was een stomme volgorde inderdaad), attack = health. En 4 mana later hebben we dus een 16 HP 16 attack beest in de vierde ronde. Hero van tegenstander aanvallen, tegenstander geeft op, want daar is toch extreem weinig wat je ertegen kan doen.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Sissors schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:48:
Heb ook maar eens Hearthstone erop gezet.

Eerste indruk is dat ik het jammer vind dat je niet onbeperkt arena kan spelen, want het lijkt me dat je juist daar nieuwe kaarten kan tegenkomen, ipv ze te moeten uitkiezen tussen de 500 andere kaarten (zijn er nogal veel om het zwak uit te drukken).

En om maar meteen op het onderwerp in te haken, potje net in arena:
+1 mana naar 4 mana, en dan slowjaw nogwat, beest met 7 health en 2 attack (mijn eerste kaart uberhaupt).

Tegenstander doet wat, en toen mijn beurt:

x2 health, + 2 health (ja dat was een stomme volgorde inderdaad), attack = health. En 4 mana later hebben we dus een 16 HP 16 attack beest in de vierde ronde. Hero van tegenstander aanvallen, tegenstander geeft op, want daar is toch extreem weinig wat je ertegen kan doen.
Is veel tegen te doen hoor ;) Er zijn nogal wat hard removals, mage kan freezen, je hebt silence etc. Probleem is alleen vaak altijd wanneer je tegenstander zo'n combo speelt heb jij die kaarten niet in je hand :9

Beeromaniac

• uqrax
  • Laatst online: 20-12-2024
Zucht. Blijft net een match oneindig hangen tijdens de pre-game kaart select in een arena match. Na een herstart: Ja hoor, 1 extra loss.

• Sissors
  • Niet online
Thompson schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Is veel tegen te doen hoor ;) Er zijn nogal wat hard removals, mage kan freezen, je hebt silence etc. Probleem is alleen vaak altijd wanneer je tegenstander zo'n combo speelt heb jij die kaarten niet in je hand :9
Uiteraard, als je maar de juiste kaarten hebt, maar het is onmogelijk altijd de juiste kaarten te hebben. En dan is het gewoon geluk.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 14:42

Dreanor

Joene

Ik vraag mij wat af, mensen vinden de Coin een behoorlijke "advantage", maar wat vinden jullie van dat diegene ook nog eens 4 kaarten in het begin krijgt ipv 3? Dat betekent dat je een kaart meer kan wisselen en dus veel meer kans hebt je early game kaarten te krijgen tov degene die drie kaarten heeft?

Hier heb ik eigenlijk nog nooit iemand over gehoord, alleen maar over de coin (welke trouwens niet meer als spel/combo gezien moet worden btw).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Mofkees
Dreanor schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:58:
Ik vraag mij wat af, mensen vinden de Coin een behoorlijke "advantage", maar wat vinden jullie van dat diegene ook nog eens 4 kaarten in het begin krijgt ipv 3? Dat betekent dat je een kaart meer kan wisselen en dus veel meer kans hebt je early game kaarten te krijgen tov degene die drie kaarten heeft?

Hier heb ik eigenlijk nog nooit iemand over gehoord, alleen maar over de coin (welke trouwens niet meer als spel/combo gezien moet worden btw).
ja elke verliezer weet wel een excuus te vinden. :)
Tis algemeen bekend dat de starter een licht voordeel heeft, 53% v 47% oid

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Mofkees schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:23:
[...]

ja elke verliezer weet wel een excuus te vinden. :)
Tis algemeen bekend dat de starter een licht voordeel heeft, 53% v 47% oid
Kan het niet meer vinden zo snel maar het was juist andersom. Volgens mij 51% starter die wint en 49% coin.

• Lau1187
Hiervoor moet je ook wel geluk hebben in je arena draft 8)7

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/jakDUEf.png

Kon ze deze turn allebei wel wegspelen, maar de 8 dmg die Rag heeft kunnen doen is me fataal geworden, kon niet meer inlopen. M'n laatste restje HP werd uiteindelijk weggevaagd door een Ysera awakens.

[ Voor 23% gewijzigd door Lau1187 op 25-01-2014 16:12 ]

Steam ||

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Zojuist 7/3 in arena. Mijn beste run tot nu toe, voor het eerst genoeg geld terugverdiend met arena om weer een run te kunnen doen :)

Was met een mage deck, had aardig wat spell removal maar geen sterke minions (maar 1 silence, maar 1 weapon removal, weinig buffs/battlecry etc). Veloren van een rogue die me wist te rushen (kreeg te weinig removal in het begin, van een druid toen we beide aan het topdecken waren en hij had daarin veel meer geluk en van een priest wederom beide aan het topdecken en hij trekt ragnaros :(

Beeromaniac

• Uhmmie
En idd 3/3 gegaan met mijn warlock.. KAn niet ontevreden zijn want het was echt een waardeloos deck.. Nu een druid arena gestart..

Eerste keuze: Ancient of War, Big Game Hunter, Ancient of Lore :P.. Maarja geen tijd om nu te spelen dus straks maar verder ;) wat zouden jullie als eerste kaart pakken?

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Uhmmie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:16:
En idd 3/3 gegaan met mijn warlock.. KAn niet ontevreden zijn want het was echt een waardeloos deck.. Nu een druid arena gestart..

Eerste keuze: Ancient of War, Big Game Hunter, Ancient of Lore :P.. Maarja geen tijd om nu te spelen dus straks maar verder ;) wat zouden jullie als eerste kaart pakken?
Pff als 1e keus erg lastig. Denk dat ik voor de BGH zou gaan. Druid is toch wel wat meer gericht op endgame en dan is de BGH super fijn. Carddraw/taunt opties krijg je waarschijnlijk nog genoeg.

Beeromaniac

• Sissors
  • Niet online
Ook die unranked zou toch iets van matchmaking moeten doen? Want soms krijg ik tegenstanders die ik prima versla, en dan er tussendoor tegenstanders die enorm veel beter zijn. En nee dit is niet wat verschil tussen tegenstanders, of dat het rating mechanisme nog niet exact weet hoe goed ik ben, het verschil is echt gigantisch.

• Robbie.b
Uhmmie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:16:

Ik zou persoonlijk de Ancient of War pakken. Zoals eerder in de spreadsheet staat aangegeven zijn de Ancient of War/Lore de top tier kaarten die je kunt pakken in arena voor druid, en Big game hunter staat ergens above average volgens mij.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Godver de godver, verlies je gewoon 3 arena runs achter elkaar door +_(@#*$@# bugs waarbij je onmogelijk de kaart in je hand geselecteerd krijgt die je wilt spelen omdat er kaarten over elkaar heen vallen...

Beeromaniac

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Beunhaas schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:33:
[...]

Deze er nu 2x bijgehouden tijdens het draften. Ik krijg dus ook echt gewoon bagger kaarten in de draft :') Meestal 2~4x uit top/good en de rest komt niet boven average uit.

/edit: Oops dubbelpost.

Beeromaniac

• Torgo
haha wat een lol... Hogger + Faceless in Arena ... meteen een rage quit de beurt erna :P :P :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/hogger%20and%20faceless.jpg

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Geniaal :D Die Faceless ga ik ook ff craften!

Dit Priest deck wat ik heb gemaakt gaat erg lekker moet ik zeggen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nPnus13.png

Enige echte probleem zijn rush decks waar ik tegen speel. Warlock murloc deck heb ik net met heel veel moeite verslagen omdat ik geluk had met m'n CC's in het begin waardoor ik op het einde gewoon de overhand kreeg met m'n legendaries.

Ben ook nog niet helemaal tevreden dus, vind dat ik aan de ene kant teveel spellkaarten heb, maar aan de andere kant zou ik ook niet weten welke ik eruit moet laten.

Ysera trouwens O+

De enige legendary waar ik niet goed mee overweg kan, maar die wel heel goed is, is blijkbaar Bloodmage Thalnos. Gebruik die vaak op verkeerde momenten waardoor die instant weggevaagd wordt.

[ Voor 89% gewijzigd door London op 25-01-2014 18:11 ]

Tesla M3LR '21

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Hmm. Ik heb nu bij mijn arena draw geen enkele legendary mogen kiezen.. Ik was er van uit gegaan dat je altijd dezelfde 'rarities' mag kiezen.. Dus x aantal common, x aantal rare, epic en legendary...
Maar dat is dus niet :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Haal iig die shieldbearer weg en doe er een senjin in + nog een senjin of een abomination, dan zou je een stuk minder moeite moeten hebben met rush decks

• Dennism
aicaramba schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:18:
Hmm. Ik heb nu bij mijn arena draw geen enkele legendary mogen kiezen.. Ik was er van uit gegaan dat je altijd dezelfde 'rarities' mag kiezen.. Dus x aantal common, x aantal rare, epic en legendary...
Maar dat is dus niet :P
Draw is random, al krijg je geloof ik wel zeker 4 blue's of hoger (1,10.20,30), maar je zou ook 30 epics kunnen drawen bijvoorbeeld.

• Sissors
  • Niet online
Nog wat meer gespeeld, en natuurlijk ben ik nog niet echt ervaren :P, maar het jammere wat ik nu heb is dat na turn 3-4 het eigenlijk wel duidelijk is wie er gaat winnen, en de kans dat het daarna nog anders wordt is heel klein. Je hebt alleen nog je death animation die een paar minuten duurt.

En natuurlijk je tegenstander om tips vragen is onmogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 25-01-2014 19:34 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Sissors schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:34:
Nog wat meer gespeeld, en natuurlijk ben ik nog niet echt ervaren :P, maar het jammere wat ik nu heb is dat na turn 3-4 het eigenlijk wel duidelijk is wie er gaat winnen, en de kans dat het daarna nog anders wordt is heel klein. Je hebt alleen nog je death animation die een paar minuten duurt.

En natuurlijk je tegenstander om tips vragen is onmogelijk.
In arena heb ik dat gevoel inderdaad ook, in constructed een stuk minder.

Beeromaniac

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:25
Urbanknight#2830
Voeg me maar toe! :)

• Beunhaas
Las Vegas schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:05:

De enige legendary waar ik niet goed mee overweg kan, maar die wel heel goed is, is blijkbaar Bloodmage Thalnos. Gebruik die vaak op verkeerde momenten waardoor die instant weggevaagd wordt.
Thalnos moet je altijd in combinatie met een spell gebruiken, zoals Swipe, Consecration, Holy Nova.
Wat hem zo goed maakt is dat z'n deathrattle je nog een kaart terug geeft.

Op turn 2 of 3 hem op het bord leggen is erg nutteloos, omdat hij tegen bijna alles doodgaat. In mijn druid deck gebruik ik hem altijd in combinatie met Swipe voor een 6 mana 5/2 damage, wat vaak meerdere minions killt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/imWwWYn0OzqqK.png
hahaha, beste opening ooit :*)

• uqrax
  • Laatst online: 20-12-2024
...En dan nog een coin gebruikt ook. Dacht zeker dat hij even een 7hp creature in zijn deck had gekregen die elke beurt het board cleart. Jammer genoeg betekent all minions echt, ALL minions 8)7

• RocketKoen
uqrax schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:04:
[...]

...En dan nog een coin gebruikt ook. Dacht zeker dat hij even een 7hp creature in zijn deck had gekregen die elke beurt het board cleart. Jammer genoeg betekent all minions echt, ALL minions 8)7
Tsja, Arena.
Waarschijnlijk een nieuwe speler die die kaart nog nooit heeft gezien.

TheS4ndm4n#1919

• An1mA
Denk dat hij de kaart wellicht gemissplayed (hoezo goed nl) heeft, maar hij heeft wel mooi een turn gerekt. Soms kan een doomsayer wel even een mvp worden door laat in het spel een turn te rekken. Anyway, ik vind de arena in NA makkelijker dan die van EU. Hoewel ik mn 1ste 12 wins daar nog moet bereiken. Te druk met legendary worden in EU, hehe.

• Robbie.b
An1mA schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:50:
Denk dat hij de kaart wellicht gemissplayed (hoezo goed nl) heeft, maar hij heeft wel mooi een turn gerekt. Soms kan een doomsayer wel even een mvp worden door laat in het spel een turn te rekken. Anyway, ik vind de arena in NA makkelijker dan die van EU. Hoewel ik mn 1ste 12 wins daar nog moet bereiken. Te druk met legendary worden in EU, hehe.
Moet je wel van je losestreak afkomen he. oOo

• An1mA
Robbie.b schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Moet je wel van je losestreak afkomen he. oOo
Ik wou me ranked dag van gister eigenlijk vergeten zodat ik vanaaf met vol moet ranked kan gaan spelen ;) Maaruh ik ging dus van bijna rank 2 even naar rank 6. Vanaf rank 5 is het ook zo moeilijk, omdat er winstreaks onbreken, dus je win ratio moet hoger dan 50% zijn wil je rank up gaan.

• Uhmmie
En toch denk ik dat er in Arena ook een soort van rating is.. Waarom? Ik zat bij een vriend van me mee te kijken.. Die echt gisteren begonnen was.. Hij haalde meteen 10/3 (iets wat ik zelf nog nooit gehaald heb). En mensen tegen hem maakte echt enorm dikke misplays.. (Niet aanvallen met minions, fatals meerdere turns niet zien.. etc.. etc.)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

Uhmmie schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:43:
En toch denk ik dat er in Arena ook een soort van rating is.. Waarom? Ik zat bij een vriend van me mee te kijken.. Die echt gisteren begonnen was.. Hij haalde meteen 10/3 (iets wat ik zelf nog nooit gehaald heb). En mensen tegen hem maakte echt enorm dikke misplays.. (Niet aanvallen met minions, fatals meerdere turns niet zien.. etc.. etc.)
Ik snap niks van je redenering: 'er is een rating omdat een nieuw iemand 10/3 haalde tegen andere noobs?'

Maar er is een blue post ergens die idd zegt dat er een arena rating is ja... je speelt met 4-0 eerder tegen een andere 4-0.

@An1ma: wat is je main?

Something under the bed is drooling

• Lau1187
Advies nodig. Arena pick voor Shaman, keus tussen Hex en Faerie Dragon (en Stormpike maar die kies ik sowieso niet). Ik heb al 3x Hex, nog geen FD. Welke zouden jullie kiezen?

Steam ||

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Lau1187 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:46:
Advies nodig. Arena pick voor Shaman, keus tussen Hex en Faerie Dragon (en Stormpike maar die kies ik sowieso niet). Ik heb al 3x Hex, nog geen FD. Welke zouden jullie kiezen?
makkie toch: FD meer dan 3 hexes is overkill...

Verwijderd

Lau1187 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:46:
Kijk naar hoeveel spells en minions je verder hebt, en of je ook een paar sterke minions hebt, zodat je 5/6/7 mana minions kan clearen met je eigen minions. Als je dat niet hebt kan je wellicht voor hex gaan, maar normaal gesproken zou ik na 3x hex altijd voor faerie dragon gaan

• Lau1187
Thanks guys :)
Keus daarna was Hex weer een optie.. :P

[ Voor 59% gewijzigd door Lau1187 op 26-01-2014 17:51 ]

Steam ||

Verwijderd

Mauz1978 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:49:
[...]

makkie toch: FD meer dan 3 hexes is overkill...
Niet altijd, ik heb ook weleens een arena gehad waar ik geen 6+ mana minions hadd (kreeg totaal geen goede keuzes daarvan) en als je dat hebt tegen mensn die meer dan 4 5+ mana minions hebben, dan is 4x hex wel handig. Maar die situaties zijn idd wel zeldzaam :9

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Bezig met Paladin arena run, sta nu 7-2 :) In ieder geval mijn beste resultaat geevenaard dus. Heb 5x een Argent Protector _O_

Beeromaniac

• Uhmmie
Mauz1978 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:35:
Ik snap niks van je redenering: 'er is een rating omdat een nieuw iemand 10/3 haalde tegen andere noobs?'

Maar er is een blue post ergens die idd zegt dat er een arena rating is ja... je speelt met 4-0 eerder tegen een andere 4-0.
En dat is precies mijn punt 'tegen andere noobs?'.. Als ik eenmaal 6+ ga bij Arena loop ik echt niet tegen andere noobs aan hoor.. En als tegenstanders dan in eens mijn minions uit de weg gaait ruimen terwijl ik nog maar op 4 health sta (geen taunt of niks).. Dan verbaasd mij dat enorm.. Dat kom je normaal misschien tegen als je 0/2 staat ofzo.. Maar toch echt niet op 6+.. Of dat een paladin eerst Ragnaros speelt en daarna equality ;).. bij 8+ match.. Daarom denk ik dat er naast je arena score van dat moment.. Er ook nog iets gebeurd met een vorborgen arena rating..

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Uhmmie schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:04:
[...]

En dat is precies mijn punt 'tegen andere noobs?'.. Als ik eenmaal 6+ ga bij Arena loop ik echt niet tegen andere noobs aan hoor.. En als tegenstanders dan in eens mijn minions uit de weg gaait ruimen terwijl ik nog maar op 4 health sta (geen taunt of niks).. Dan verbaasd mij dat enorm.. Dat kom je normaal misschien tegen als je 0/2 staat ofzo.. Maar toch echt niet op 6+.. Of dat een paladin eerst Ragnaros speelt en daarna equality ;).. bij 8+ match.. Daarom denk ik dat er naast je arena score van dat moment.. Er ook nog iets gebeurd met een vorborgen arena rating..
Misschien is er met een open beta in het weekend (als de meesten tijd hebben ;)) een noob explosie aan de gang :p... bij noob vs noob wint er altijd 1 ;-)... 20 noobs tegen elkaar kan makkelijk dat 1 noob 10 keer wint ;)...

Verwijderd

Eindelijk weer eens een goede arena run. Nu 5-1 met een hero die ik echt nooit speel: warrior :p

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Uhmmie schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Ik dacht dat dat ook gewoon bekend was dat het zo ging? Dat je dus gematched wordt tegen mensen met ongeveer dezelfde score.

Beeromaniac

• Lau1187
Weet iemand wat er gebeurt als je de attack en health swapped van een 0/2 minion? Gaat deze minion dan dood?

Edit: Ja hij gaat dood, net geprobeerd :P

[ Voor 17% gewijzigd door Lau1187 op 26-01-2014 18:54 ]

Steam ||

• Uhmmie
Thompson schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:42:
[...]

Ik dacht dat dat ook gewoon bekend was dat het zo ging? Dat je dus gematched wordt tegen mensen met ongeveer dezelfde score.
Blizzard zegt bij Arena dat je gematched wordt tegen mensen met dezelfde arena score. Dus als jij in je huidige arena run 9/1 staat.. Dan matched blizzard je tegen mensen die 8/1, 9/1, 10/1 of 9/0 of 9/2 staan.
Maar ik heb het idee dat daar boven op nog een extra rating is.. Maarja misschien spelen er op dit moment ook wel enorm veel nieuwe spelers sinds de open beta.. Dat kan het natuurlijk ook zijn :).

Verwijderd

run uiteindelijk 5-3 geworden... geloof niet dat ik vaak win als ik als eerste moet :p
Wel 115 gold gekregen en een (verder vrij waardeloos) pakje :)

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik heb net mijn beste arena run gehad met een paladin, 9-3 :) 260 gold, 30 dust en een pakje met daarin een mountain giant. Ik ben tevreden :D

Beeromaniac

Pagina: 1 ... 67 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]