Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
DarthDavy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:58:
[...]

Minder bugs: sinds de laatste patch waarbij ze een aantal kaarten veranderd hebben heb ik meer last van bugs dan ooit:
- quests die verdwijnen als je ze verwijderd (normaal gezien moet je een nieuwe krijgen)
- kaarten uit mijn collectie die "verdwijnen" (uit- en terug inloggen lost dit wel op)
- minion swap bug is alomtegenwoordig (voor mij meer dan bij de vorige patch)
- een kaart terugpakken met een panda en die kaart blijft mijn zijn rug naar boven op het speelveld liggen
- kaarten in je hand verbergen zich achter andere kaarten
- een secret spelen, je betaalt de mana crystals, maar de secret blijft in je hand zitten en het vraagtekentje komt niet bij je hero te staan. Net alsof de secret niet gespeeld is. Als de tegenstander de secret dan triggert dan verdwijnt de secret uit je hand en gaat hij toch af. Meer geheimzinnig kan een secret niet worden. :P

En dit zijn gewoon de bugs die ik los uit mijn hoofd hier neertik. Er zijn er volgens mij nog veel meer.
En we weten allemaal wat de volgende patch wordt:

- Kaart X kost nu 3 mana ipv 2.

Bugs? Welke bugs? :+

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ok, dat had ik nog niet eerder gezien (niet mijn screenshots, wel interresant)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XlSmeIj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g9KvDPe.jpg

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Wat is er zo bijzonder aan? Battlecry's worden alleen uitgevoerd als je een kaart echt speelt. Niet als hij op een andere manier het spel wordt in gebracht. Dat is soms een nadeel en soms een voordeel.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Darkangle
Uhmmie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:58:
Wat is er zo bijzonder aan? Battlecry's worden alleen uitgevoerd als je een kaart echt speelt. Niet als hij op een andere manier het spel wordt in gebracht. Dat is soms een nadeel en soms een voordeel.
Ik weet het. Daarom ook "interresant". Ik had het simpelweg nog niet eerder gezien.

Verwijderd

Ik heb Hearthstone geinstalleerd, maar kan niet spelen omdat ik geen key heb?
Dacht dat de Open Beta was begonnen :D

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:
Heb nog geen bericht gezien over EU, dus kan zijn dat ze voorlopig alleen NA in open beta hebben.

Steam ||

Verwijderd

Lau1187 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Heb nog geen bericht gezien over EU, dus kan zijn dat ze voorlopig alleen NA in open beta hebben.
Oooh verdorie, heb je dat weer.
Hopen dat het snel in Europa komt dan ook :D

• Lau1187
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Check je messages ;)

Steam ||

• Darkangle
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:
Ik zie dezelfde issues voor US mensen. Even geduld hebben denk ik.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Ik heb hier hetzelfde, dacht al dat ik wat verkeerd had gedaan :). Nog even geduld hebben dus

• Lau1187
"Please be aware that if smoke starts curling out of our servers due to unexpectedly high demand to play Hearthstone, we may have to temporarily disable open beta account activations for a time until we’re ready to take on more players."

Source: clicky

Steam ||

• Uhmmie
Darkangle schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:59:
Ik weet het. Daarom ook "interresant". Ik had het simpelweg nog niet eerder gezien.
Ah ok. Nouja nu is het iig ook voor iedereen duidelijk waarom hij zo op bord ligt ;) Daarnaast hebben veel warlock minions negetieve battlecry's. Die zijn met alarmobot heel makkelijk te omzeilen.. alhoewel naar mijn idee botje nog steeds veel te traag is (eerst een beurt wachten op het effect en daarna nog een beurt voor je aan kan vallen in de meeste gevallen)..

• Bartske
Lau1187 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:26:
"Please be aware that if smoke starts curling out of our servers due to unexpectedly high demand to play Hearthstone, we may have to temporarily disable open beta account activations for a time until we’re ready to take on more players."

Source: clicky
In diezelfde post staat ook:
What if you don’t play in the North American region? Don’t worry; we plan to go to Open Beta for all of the other regions within the next few days as well, so stay tuned for more information!
Binnen enkele dagen komt het ook voor ons beschikbaar dus.

• Lau1187
Ja I know, wilde reageren op Darkangel, had even moeten quoten.

Steam ||

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lees hier dat mensen ook al wel aardig wat geld aan pakjes hebben gespendeerd. Hier ook al wel ruim 70 pakjes geopend, 4 legendaries gekregen (Cairne, Black Knight, King Krush & Van Cleef) Zelf nog Ragnaros & Sylvanas gecraft :)

Wil eens naar een paladin deck gaan kijken, dus m'n volgende legendary wordt Tirion denk ik.

Tesla M3LR '21

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Las Vegas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:44:
Lees hier dat mensen ook al wel aardig wat geld aan pakjes hebben gespendeerd. Hier ook al wel ruim 70 pakjes geopend, 4 legendaries gekregen (Cairne, Black Knight, King Krush & Van Cleef) Zelf nog Ragnaros & Sylvanas gecraft :)

Wil eens naar een paladin deck gaan kijken, dus m'n volgende legendary wordt Tirion denk ik.
Ik zou persoonlijk eerder een deck bouwen met je huidige legends aangezien je Cairne , BK , Rag en Sylv hebt lijken die mij meer dan voldoende

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Las Vegas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:44:

Welke epic kaarten van de paladin heb je al? Anders zou ik sommige epics van de paladin craften. Of wellicht ysera, omdat je die ook bij andere decks kunt gebruiken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
An1mA schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Welke epic kaarten van de paladin heb je al? Anders zou ik sommige epics van de paladin craften. Of wellicht ysera, omdat je die ook bij andere decks kunt gebruiken.
die 5 damage to all dream card is echt veel te goed. Heb echt al veel games ALLEEN door deze kaart omgekeerd en gewonnen.

De allereerste keer met deze kaart stond ik vet voor met 2 storm wind champions en Ysera op het bord, tegen partij had niks en 10 leven. Dacht ff hem te vernederen door die dream card te spelen, en vergat dat ik maar 3 leven had 8)7

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:20
Sparen jullie weken voor 1 legendary of craften jullie tussendoor ook commons/rares/epics?

Zit nu op 1000 dust ongeveer en ben aan het twijfelen.. Heb alleen Ysera uit pack en verder niet echt geweldig goede constructed decks. Meeste bruikbare commons heb ik ondertussen wel.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

neilpad schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:
Sparen jullie weken voor 1 legendary of craften jullie tussendoor ook commons/rares/epics?

Zit nu op 1000 dust ongeveer en ben aan het twijfelen.. Heb alleen Ysera uit pack en verder niet echt geweldig goede constructed decks. Meeste bruikbare commons heb ik ondertussen wel.
Ik craft liever 4 bruikbare epics dan 1 legendary. Maar alles is afhankelijk van je situatie. Heb je een bepaalde class welke je graag speelt en al de benodigde epics, craft dan de legendary en anders andersom.

Probeer een leuk deck te vinden en vul deze aan met een paar crafts ipv al je dust op 1 kaart te zetten. Of bekijk populaire decks en kies voor het deck wat je het meeste aaspreekt en je de meeste kaarten al van hebt en maar 300 dust hoeft uit te geven om het te completeren.

Maar het beste is om je quests te doen via constructed, dan met het verdiende geld wat arena's te doen en dan te wachten tot je een leuke epic of legendary krijgt om daaromheen een deck te bouwen of te zoeken. Kopieer echter nooit zo maar een deck, pas deze altijd aan op je eigen speelstijl.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

An1mA schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Hmm, geen :P

Tesla M3LR '21

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ngangatar schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Ik craft liever 4 bruikbare epics dan 1 legendary.
Ligt een beetje aan wat je hebt inderdaad, maar kaarten als Faceless Manipulator, Big Game Hunter, Giants, Azure Drake, Defender of Argus, Knife Juggler of class-specific Epics zou ik eerder craften dan een legendary.

Niet zozeer omdat ze beter zijn, maar omdat je er meer kan craften voor dezelfde hoeveelheid dust. Je krijgt dus meer nuttige kaarten in je decks en ook meer kans om een nuttigere kaart te trekken tijdens een game.

• An1mA
Mofkees schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:00:
[...]

die 5 damage to all dream card is echt veel te goed. Heb echt al veel games ALLEEN door deze kaart omgekeerd en gewonnen.

De allereerste keer met deze kaart stond ik vet voor met 2 storm wind champions en Ysera op het bord, tegen partij had niks en 10 leven. Dacht ff hem te vernederen door die dream card te spelen, en vergat dat ik maar 3 leven had 8)7
En altijd gissen welke dream kaart je tegenstander heeft :p Maar naast de emerald drake is ysera awakens echt super goed.

Speel nu tegen een druid die al 3 ironbark protectors heeft gespeeld .... fml
*EDIT*
Uiteindelijk nog gewonnen als mage zijnde, dankzij mn 3 fireballs lol.

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 22-01-2014 14:31 ]

• Nielzsche
Ngangatar schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Ik craft liever 4 bruikbare epics dan 1 legendary. Maar alles is afhankelijk van je situatie. Heb je een bepaalde class welke je graag speelt en al de benodigde epics, craft dan de legendary en anders andersom.

Probeer een leuk deck te vinden en vul deze aan met een paar crafts ipv al je dust op 1 kaart te zetten. Of bekijk populaire decks en kies voor het deck wat je het meeste aaspreekt en je de meeste kaarten al van hebt en maar 300 dust hoeft uit te geven om het te completeren.

Maar het beste is om je quests te doen via constructed, dan met het verdiende geld wat arena's te doen en dan te wachten tot je een leuke epic of legendary krijgt om daaromheen een deck te bouwen of te zoeken. Kopieer echter nooit zo maar een deck, pas deze altijd aan op je eigen speelstijl.
Ik denk idd dat ik maar wat decks ga versterken.

Ik had onlangs een Paladin deckt gemaakt toen ik erachter kwam dat ik ondertussen al twee keer Sword of Justice had. Speelt echt heerlijk momenteel, heb Ysera daar ook ingestopt. Even kijken wat er nog nodig is verder.

En dan mijn Rogue deck afmaken. Dit was mijn eerste deck omdat het relatief goedkoop is om mee te beginnen maar moet nu wel wat toevoegen om hem naar een hoger niveau te tillen.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Begon net een arena run, eerste game was mijn tegenstander gelijk aan het begin geleaved. Ik denk mooi, gratis win. Tweede game knalt mijn internet eruit. Karma ;w.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Verwijderd

Ik heb nog een key over volgens mij... Stuur me ff een DM anders post ik hem zo hier.

Bij deze.. :)

6595638823492657173921355

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 15:09 ]

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
ach het is over een paar dagen open beta. :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Verwijderd

Okee... Net 2-3 gegaan in arena met weer verschrikkelijk slechte cards (geen truesilver, 1 consecrate etc)
maak ik het pakje open: Golden Snipe, Golden Starfall, SI:7 Agent en nog 2 commons. Dus daar ben ik nog wel blij mee :P Wel opvallend dat ik al 4 Golden Starfalls heb gehad, en nog geen één non-golden.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:50
[laat maar]

[ Voor 97% gewijzigd door Torgo op 22-01-2014 16:50 ]

Verwijderd

Ah, blijkbaar krijgt je warlock xp als je je hero verwisselt met Jaraxxus. Ik deed dat namelijk met priest en mijn warlock kreeg er extra xp voor

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:18:
Ah, blijkbaar krijgt je warlock xp als je je hero verwisselt met Jaraxxus. Ik deed dat namelijk met priest en mijn warlock kreeg er extra xp voor
mindvision?

• sleepwalkerbe
En wat voor een :D

Verwijderd

Yeah, leuke kaarten zijn dat :D
Die hele game was wel leuk, tegen een warlock (joh!).
Ik speelde eerst een temple enforcer, hij doet syphon soul
Ik speel Ysera, hij weer syphon soul,
Ik speel Ragnaros, hij doet Twisting Nether
Ik speel nog een Ragnaros (van hem ge-thoughtstealed), hij doet weer Twisting Nether
Uiteindelijk dus gewonnen met die Jaraxxus >:)

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Hebben meer mensen last van deze bug?

Ik stond 2-1 in arena, en in mijn vierde potje ging mijn internet eruit. Een minuut later reconnect ik, sta ik nog steeds 2-1 (geen loss erbij).

Nou, maar opnieuw spelen. Weer last van dc. Nu krijg ik wel een loss erbij (2-2).
Na opnieuw inloggen en spelen dc ik weer... en bij het inloggen is mijn arena run klaar en heb ik 0 wins?? :(

Gelukkig wel een goed pakje. Golden rare + Cenarius :) (die ik al had, maar nog steeds 400 dust).

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Holy shit, net zo'n spannend potje tegen een priest. Ik speel met druid deck.

Hij had nog 11 leven, ik ook maar wel 3 armor extra. Had wel wat goede minions liggen, maar hij legt Deathwing neer waardoor ze allemaal weggevaagd werden. Leg ik daarna m'n Sunwalker + Faerie Dragon, legt die lul Black Knight waardoor m'n Sunwalker weggevaagd wordt. Daarna een tik van 12 dmg door Deathwing..

Anyway, daarna doe ik 3 damage met m'n dragon en leg ik Ragnaros neer op hoop van zegen en ja hoor: volle damage op zijn hero waardoor ik win :D Zoveel geluk, maar oh zo tof.

Tesla M3LR '21

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:00

Thompson

Beeromaniac

Heb je een harrison jones in je arena deck, kom je alleen maar tegen mages, druids en priests :')

Beeromaniac

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Thompson schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:14:
Heb je een harrison jones in je arena deck, kom je alleen maar tegen mages, druids en priests :')
Ken het gevoel.
De RNG goden zijn mij echt niet goed gezind de voorbije weken. Daar waar ik af en toe nog eens 7 wins kon halen, heb ik de voorbije arena runs een maximum van 5 wins gehaald wat dus om te huilen is.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Dat gevoel heb ik ook, maar volgens mij gaat het nivo gewoon omhoog

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
SeamusXanthus schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:33:
Zelfs trump ging in zijn laatste arena ronde 0-3 onderuit.
En natuurlijk als beloning een Sylvanas in zijn pack

TheS4ndm4n#1919

• An1mA
Lol, ik net in een constructed potje. Speel ik deathwing en de volgende beurt zal ik dood gaan aan fatigue, dus ik emote well played en eindig mijn beurt. Hij is aan zet en zegt well played en quit, hij had helemaal niet eens in de gaten, dat ik bij de volgende beurt dood zou gaan.

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-10 16:25
SeamusXanthus schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:33:
het is gewoon heel wisselvallig, afgelopen week had ik ook steeds minder wins (gemiddeld 5) maar vandaag inneens 10 wins gehaald. Het scheelt heel erg op wat voor moment je speelt heb ik het idee, eind van de middag rond een uur of 4 lijkt het niveau het laagst te zijn.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Ik heb ook wel het idee dat het niveau gestegen is. Ik moet ook toegeven dat ik ondertussen al blij ben met een 5-3 win Arena, terwijl ik dat vorige maand nog een absolute faal vond.

Op zich ben ik er niet tegen dat iedereen die Hearthstone speelt op een bepaald niveau geraakt is, maar het legt wel opnieuw een pijnpunt van een casual game zoals Hearthstone bloot: het is verdomd RNG gevoelig. Niet dat ik dat niet al wist, maar toch... ik vind RNG eigenlijk niet zo leuk.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• An1mA
Waarom werkt HS niet als ik morgen een dag vrij heb, wou net ff lekker laddere :( Ben vast niet de enige of wel?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
An1mA schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:00:
Waarom werkt HS niet als ik morgen een dag vrij heb, wou net ff lekker laddere :( Ben vast niet de enige of wel?
Battlenet ligt eruit volgens mij. Hier kan ik niet inloggen in ieder geval.

• Goron
  • Laatst online: 17-11 15:09
RocketKoen schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:42:
[...]

Zelfs trump ging in zijn laatste arena ronde 0-3 onderuit.
En natuurlijk als beloning een Sylvanas in zijn pack
[video]
Met de recente change is dat letterlijk de beste kaart die je kan hebben omdat je hem voor 1600 kan dusten. Hij heeft de RNG goden wel aan zijn zijde zeg, zelfs als hij verliest.

• prutser387
Goron schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:31:
[...]

Met de recente change is dat letterlijk de beste kaart die je kan hebben omdat je hem voor 1600 kan dusten. Hij heeft de RNG goden wel aan zijn zijde zeg, zelfs als hij verliest.
Golden Sylvanas is nog beter :P

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 14:42

Dreanor

Joene

WHAT THE FUCKING FUCK!!!

Ik stond 6-2 arena en mijn laatste potje was ik aan het verliezen. Dan klik ik per ongeluk quit ipv opgeven. Snel weer hearthstone opstarten en naar arena gaan krijg ik een motherf*cking bronze key voor een 0-0 arena WTF!?

Daarnaast waarom resetten mijn quests? :S Ik had druid in arena omdat ik 5 overwinningen met druid moest halen, gisteren had ik er dus 4 en vandaag is die quest weg. Net als de quest om 40 minions te doden waar ik er gisteren al 25 gedood had.

Dus niet alleen wordt mij een 6 key door mijn neus geboord, ook twee quests die ik bijna complete had waardoor ik weer 10 jaar mag grinden omdat ik 90% van de Pay2Win verlies in draft om goud te grinden.

En mijn arena goud wordt niet bij mijn totaal opgeteld dus WTF is er met dit spel, of moet ik opnieuw inloggen ofzo ... Of weet het spel al hoeveel goud je gaat krijgen als je de arena rewards nog niet geopend hebt? Want ik had 50g voordat ik die arena rewards opende en nu nog steeds?

Heb ik eindelijk een redelijke arena run, eindelijk een beetje lol in dit spel (een beetje naast me kunnen leggen hoe Pay2Win het is in draft mode als beginnend speler met weinig kaarten) en dan verneukt het spel het weer op deze manier ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39
Pay 2 win.. Ben ik wel met je eens hoor.. Maar in draft mode kun je best potjes winnen.. Ik gebruik enkel de standaard decks zonder extra/andere kaarten en win in unranked meer dan 50%. Is het zo belangrijk dat je ranked ook echt hoog komt dan? Persoonlijk vind ik het prima om unranked te spelen voorlopig.. Of eventueel met lage rank te spelen.. Maargoed, dat kan voor jou natuurlijk anders zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 23-01-2014 14:12 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• prutser387
Ook in Unranked heb je een ranking. MMR noemen ze dat geloof ik.

Dus als je vaak wint in Unranked, dan krijg je steeds betere tegenstanders. Voordeel van Ranked spelen is dat dit elke maand wordt gereset. Unranked-ranking wordt nooit gereset.

• Dreanor

Dreanor

Joene

aicaramba schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:07:
Pay 2 win.. Ben ik wel met je eens hoor.. Maar in draft mode kun je best potjes winnen.. Ik gebruik enkel de standaard decks zonder extra/andere kaarten en win in unranked meer dan 50%. Is het zo belangrijk dat je ranked ook echt hoog komt dan? Persoonlijk vind ik het prima om unranked te spelen voorlopig.. Of eventueel met lage rank te spelen.. Maargoed, dat kan voor jou natuurlijk anders zijn.
Maar ik heb het niet over ranked. Ik heb het over het goud, quests en arena rewards die mij door de neus geboord zijn vandaag. En hoe lang het duurt voor mij om goud te sparen omdat ik zoveel verlies door het Pay2Win in (unranked) draft (wat de enige manier is om goud te verdienen is winnen, wat ik daardoor dus nauwelijks doe).

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:19
Dreanor schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:18:
[...]

Maar ik heb het niet over ranked. Ik heb het over het goud, quests en arena rewards die mij door de neus geboord zijn vandaag. En hoe lang het duurt voor mij om goud te sparen omdat ik zoveel verlies door het Pay2Win in (unranked) draft (wat de enige manier is om goud te verdienen is winnen, wat ik daardoor dus nauwelijks doe).
Jouw problemen staan in ieder geval niet bij de Known Issues (link en link).

En ja, het duurt even voor je een Arena run bij elkaar hebt gespeeld, dus het is extra balen. Ik kan niet elke dag spelen, dus kan vaak 2-3 quests tegelijk doen en als ik dan in Arena in ieder geval een paar games win, kan ik als ik speel ook vaak wel een Arena starten.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Dreanor schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:18:
[...]

Beta?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik zie dat veel mensen een probleem ermee hebben dat legendaries beter zijn dan gewone kaarten, maar wat verwacht men dan werkelijk? Stel dat mensen zonder legendaries net zoveel kans maken om te winnen als mensen met legendaries, waarom zou je dan in hemelsnaam nog die kaarten willen hebben?

Ik heb nu 3 legendaries gevonden en 2 gecraft en dat scheelt inderdaad al een heleboel! Maar ja, tot twee weken geleden had ik pas 1 legendary en ik speel al sinds oktober. En nu nog kan ik al die standaard top decks nog niet maken omdat ik veel epics mis en soms zelfs commons!

Maar dat is toch alleen maar leuk? Als ik al vanaf het begin alles al was er ook niks meer om naar uit te kijken.

• Darkangle
Het is niet echt Pay2Win.

Wat blizzard heel goed gedaan heeft is de illusie van p2w.

Een heleboel spelers die legendary ranked < 50 waren (laatste reset) hadden geen geld uitgegeven aan HS.

De illusie is zeer gunstig: het is een gratis spel, veel mensen houden zichzelf een spiegel voor dat ze veel verder zouden komen als ze alle kaarten hadden, maar de realiteit is dat de meeste dit absoluut niet zouden kunnen. Prima dus als ze een paar keer boosters kopen, goed voor ons, goed voor hun, en goed voor blizzard.

Ik zeg niet dat het niet helpt, maar het zal geensinds een legendary rank opleveren voor 99% die besluit wat geld uit te geven. Het is verre van P2W, maar leeft wel goed op de illusie!

Not everyone is a winner, but people sure do love to see themselves like one.

• Bosmonster
Beta my ass. Ze vragen er ook al echt geld voor, dus schuilen achter een beta labeltje werkt niet meer.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bosmonster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Beta my ass. Ze vragen er ook al echt geld voor, dus schuilen achter een beta labeltje werkt niet meer.
Fout, jij kiest om te betalen of niet. Je weet gewoon dat het nog beta is voordat je begint.

• Bosmonster
Bekse schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:17:
[...]

Fout, jij kiest om te betalen of niet. Je weet gewoon dat het nog beta is voordat je begint.
Onzin. Op het moment dat zij geld vragen voor toegang tot een dienst en door een technisch probleem kun je er geen of niet optimaal gebruik van maken, dan mogen er 100 beta-labeltjes op geplakt zitten, ze zijn verantwoordelijk voor het juist functioneren van de dienst.

Zou wel suf zijn anders he.. komt er ineens per ongeluk nog maar 1 kaart uit een pakje.. weg geld!

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2014 16:20 ]

• Bekse
Bosmonster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:20:
[...]

Onzin. Op het moment dat zij geld vragen voor toegang tot een dienst en door een technisch probleem kun je er geen of niet optimaal gebruik van maken, dan mogen er 100 beta-labeltjes op geplakt zitten, ze zijn verantwoordelijk voor het juist functioneren van de dienst.

Zou wel suf zijn anders he.. komt er ineens per ongeluk nog maar 1 kaart uit een pakje.. weg geld!
Verschilletje van mening waar jij en ik niet gaan uitkomen denk ik :)

• Darkangle
[...]

Suf of niet, zo is het wel. De regelgeving hier over is grijs gebied.

Zij houden vol dat deze opties ook beta zijn en getest worden. En puntje bij paaltje, heb jij "I agree" aangeklikt tijdens de installatie en nogmaals als je een aankoop verkiest te doen.

• Uhmmie
Ik ben het hier toch wel met bosmonster eens dat het eigenlijk geen beta meer genoemd mag worden.

1) Je kan met echt geld betalen.
2) Er komt geen whipe meer wat gebruikelijk is na een beta.

Het labeltje beta is voor mij dan ook niks meer dan het toegeven dat het spel nog niet af, terwijl ze wel alvast begonnen zijn met cashen.. Slim van Blizzard, want zo pakken ze wel wat extra geld mee.

Punt 1 had ik helemaal geen probleem mee gehad, als ze nog 1x alles whipen en iedereen al het reeds besteden geld uit punt 1 weer terug gaven in gold zoals ze dat al eerder gedaan hadden. Alleen dan was het voor mij nog echt beta geweest..

Ik vind het dan ook jammer dat sinds WoW Blizzard niet meer die game company is die het vroeger was.. Toen ze nog gingen voor kwaliteit en juist daardoor geld verdiende (want hun games verkochten toch wel door de hoge kwaliteit).. Maar nu niks anders meer zijn als iedere andere game studio.. Het zal wel door het stukje Activision komen dat er tegenwoordig voor staat.

[ Voor 23% gewijzigd door Uhmmie op 23-01-2014 16:35 ]

• Dreanor

Dreanor

Joene

Darkangle schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Suf of niet, zo is het wel. De regelgeving hier over is grijs gebied.

Zij houden vol dat deze opties ook beta zijn en getest worden. En puntje bij paaltje, heb jij "I agree" aangeklikt tijdens de installatie en nogmaals als je een aankoop verkiest te doen.
Maar wetgeving gaat boven een "I agree" klop. Zo gauw je echt geld betaald heb je recht op 100% werkende functie die beloofd wordt waar je voor betaald!

Daar is niks grijs aan. Als ik 1.50€ betaald had ipv de ingame goud, dan had ik mijn geld terug moeten krijgen omdat ik dus door een fout een brons key kreeg, geen goud, e.d. (gelukkig had ik geen echt geld gebruikt in dit geval).

Ik vind het een rare trend tegenwoordig dat men "alpha" of "beta" plakt op games maar wel de real money store volledige functioneert. Hetzelfde als het hele steam early acces crap ... maar dat is een andere discussie. :)

• Darkangle
Dreanor schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:34:
[...]

Maar wetgeving gaat boven een "I agree" klop. Zo gauw je echt geld betaald heb je recht op 100% werkende functie die beloofd wordt waar je voor betaald!

Daar is niks grijs aan. Als ik 1.50€ betaald had ipv de ingame goud, dan had ik mijn geld terug moeten krijgen omdat ik dus door een fout een brons key kreeg, geen goud, e.d. (gelukkig had ik geen echt geld gebruikt in dit geval).

Ik vind het een rare trend tegenwoordig dat men "alpha" of "beta" plakt op games maar wel de real money store volledige functioneert. Hetzelfde als het hele steam early acces crap ... maar dat is een andere discussie. :)
Als het fout gaat met een transactie is blizzard ook ZEER behulpzaam, dus dat is maar een half argument en half stemming makerij. en de wetgeving gaat pas in werking als zij niet schappelijk hier in zijn. Dat zie ik hier niemand beargumenteren, terwijl dat wel het belangrijkste onderdeel is. Tot nu toe heb ik elke realmoney klacht volledig afgehandeld gezien, dus breng dat nu niet op als een axioom gezien dat een non issue is.

Dat hele beta en early access pay gedoe, inderdaad een zeer interresante discussie. Maar genoeg piemeltjes die het risico willen lopen en alsnog geld neer leggen dus er is klaarblijkelijk een markt voor, goed of fout (ik zou zeggen fout).

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-10 16:25
Je kan goed merken dat veel nieuwe mensen Arena aan het spelen, net een mooie arena run gehad met toevallig ook mijn beste package tot nu toe: 1x golden legendary, 1x epic, 1x golden rare, 1x normal rare:

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/10ygmmf.jpg

• Bekse
Qzar schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:50:
Je kan goed merken dat veel nieuwe mensen Arena aan het spelen, net een mooie arena run gehad met toevallig ook mijn beste package tot nu toe: 1x golden legendary, 1x epic, 1x golden rare, 1x normal rare:

[afbeelding]
Dat is nou een heerlijke booster :D

• Bosmonster

[afbeelding]
Wow!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 15:32
Jah, open beta nu eindelijk open op eu :D

• Bekse
Ik kom er niet in, hij blijft op het startscherm staan. Meer mensen last van?

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:49

Freelance

(..)

Bekse schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:58:
jup

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39

[afbeelding]
Damn... Golden rare en golden legendary ook nog.. Zelfs zonder dat een geweldige pack.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Bartske
Bekse schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:58:
Hier ook, blij dat ik niet de enige ben :P

• Bekse
Bartske schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:07:
[...]

Hier ook, blij dat ik niet de enige ben :P
Back in!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:00

Thompson

Beeromaniac

het kan aan mij liggen maar ik blijf het gevoel hebben dat turn 2 starten met coin ZO veel beter is, zeker in arena. Aangezien je turn 1 vrijwel nooit iets kunt spelen en turn 2 met coin bijna altijd. Daarna loop je gewoon continu achter de feiten aan omdat de ander als eerste minions op het bord had liggen... (zolang je je removal spells niet trekt... En om een of andere reden heb ik die nog _nooit_ op het juiste moment gehad, en ik krijg er sowieso belachelijk weinig (meestal max 1 of 2) in de draft)

Beeromaniac

• sleepwalkerbe
Ik moet zeggen dat ik het opmerkelijk vind dat niemand er in slaagt een goeie top rogue deck in elkaar te steken. In arena ligt de meta echt helemaal anders, daar is het super om met een rogue deck te spelen.
Ik ben niet echt zo goed maar daarmee haal ik toch 6-3 makkelijk

• Bekse
sleepwalkerbe schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:45:
Ik moet zeggen dat ik het opmerkelijk vind dat niemand er in slaagt een goeie top rogue deck in elkaar te steken. In arena ligt de meta echt helemaal anders, daar is het super om met een rogue deck te spelen.
Zonder legendaries en epics rank 9. Als ik daar wat mooie legendaries en epics bij krijg moet dat lukken denk ik.

• sleepwalkerbe
Bekse schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Zonder legendaries en epics rank 9. Als ik daar wat mooie legendaries en epics bij krijg moet dat lukken denk ik.
Ik zie weinig streamers rogue echt ver krijgen. Level9 is idd zeker niet slecht , veel verder dan waar ik ben momenteel in ranked.
Mis dan ook veel rares nog , deck moet nog opgebouwd worden jammer genoeg.
In arena 2x na elkaar 5-0 met Rogue 8)7

• DarthDavy
Godmiljaar!!! Sta ik 8-2 in Arena met een leuk Warlock deck. Disco ik wel niet in het 11de spelletje wanneer ik op het punt sta om te winnen. :(

Oh god, nu wil ik echt graag een reconnect functie in Hearthstone.

• Nielzsche
sleepwalkerbe schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:45:
Deze doet het goed toch?
http://www.hearthpwn.com/decks/23382-magic-power-by-enor

• sleepwalkerbe
Thanks. Goed om te zien dat er toch een het goed doet. Hou niet van decks copy pasten + heb de kaarten toch niet :)
Ik vond het gewoon opmerkelijk hoe per type spel de meta toch shift.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

sleepwalkerbe schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Thanks. Goed om te zien dat er toch een het goed doet. Hou niet van decks copy pasten + heb de kaarten toch niet :)
Ik vond het gewoon opmerkelijk hoe per type spel de meta toch shift.
Met Rogue rank 4 gehaald voor de reset... nu inmiddels rank 9 maar speel even weinig... morgen ga ik lekker een lange run maken en eens zien hoever ik kom :)...

Something under the bed is drooling

• Uhmmie
Ik snap sommige mensen echt niet.. Ik sta net in arena tov een paladin..

Hij heeft een 5/5 en een 2/2 en nog 5 kaarten en 15 health.

Ik heb een 4/2 knife thrower 2/2 dire wolf 5/5 yeti en 2/1 mob, 0 kaarten en 30 health.

Ik geef mijn beurt over en hij concede?

• Bekse
Uhmmie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:45:
Ik snap sommige mensen echt niet.. Ik sta net in arena tov een paladin..

Hij heeft een 5/5 en een 2/2 en nog 5 kaarten en 15 health.

Ik heb een 4/2 knife thrower 2/2 dire wolf 5/5 yeti en 2/1 mob, 0 kaarten en 30 health.

Ik geef mijn beurt over en hij concede?
Legio opties: hij moest weg vanwege ... vul maar in.

• sleepwalkerbe
RNGesus toch wat een frustrerende boel soms ook he.
Kom net tegen een hunter die ik volledig in de hand heb tot mid-late game.
Dan gooit hij 3x na elkaar multishot neer , king krush en een black knight om men taunt kapot te maken.
Naja tegen zo'n dek kan ik em helemaal niet halen hoor. |:( |:(
Wat een skill based game toch soms :( :( :F :F

[ Voor 10% gewijzigd door sleepwalkerbe op 23-01-2014 21:53 ]

• DarthDavy
Ik ga effe mee klagen. Na die stomme disconnect draft ik een Paladin deck. Eerste game win ik easy. Tweede game dubbeltje op zijn kant die ik verlies. No bad.

Derde game tegen druid: beurt 5 druid of the claw, beurt 6 druid of the claw, beurt 7 ancient of war, beurt 8 ironbark protector, beurt 9 Ysera. KKTHXBYEBYE!

Vierde game tegen druid: beurt 5 druid of the claw, beurt 6 sylanas, beurt 7 ancient of war, beurt 8 ragnaros!

REALLY!!!???

Leuk 1-3: worst result evah! En om het compleet te maken krijg ik dit pakje in deze arena run. Nominatie voor slechtste pakje ooit?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/Hearthstone_Screenshot_1.23.2014.21.53.38_small.jpg

• Uhmmie
Mjah ik dacht kansloos 0/3 te gaan (na 2x keer kansloos te veliezen en op 0/2 te staan).. Maar daarna 4x een onwijs makkelijk win gehad en de match daarna dus gewonnen vanwege de concede, vervolgens weer een easy win.. en totslot net verloren.. Dus toch nog 6/3..

Ik merk wel dat ik de laatste tijd er eigenlijk altijd wel 3/3 uitsleep, vaak 4/3-5/3 of 6/3 ga en heel af en 6+/3 ga.

Vooral die match van 6 naar 7 wins verlies ik heel vaak.. Iemand anders bij wie dat opvalt?

@DarthDave: Dat soort pakjes heb ik altijd :( Nu weer Inner Fire, Circle of Healing, Scarlet Crusader, Commanding Shout en Ice lance)..

[ Voor 28% gewijzigd door Uhmmie op 23-01-2014 22:17 ]

• DarthDavy
Ik ben zo kwaad dat ik mijn tegenstanders kapot ga slaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/Hearthstone_Screenshot_1.23.2014.22.13.43_small.png

De ontbrekende kaart is een Frost Elemental: compleet in het thema van het deck. :p

Wie zei er ook alweer dat Arena traag was. })

• Bekse
Iemand legendary advies?

Ik heb inmiddels weer 1800 dust dus ga een legendary craften.
Deze heb ik al:

Bloodmage Thalnos
Old Murk Eye
Cairne Bloodhoof
Gelbin
Ragnaros

Zat zelf te denken aan Sylvanas, Ysera of Black Night.
Ben voornamelijk ranking aan het spelen met een rogue maar druid of paladin lijkt me ook wel wat.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Sylvanas is er g goed voor elk deck, Leeroy is een goeie finisher, Ysera voor druids en pally... waar je zin in hebt ;)...

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Mauz1978 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:42:
[...]

Met Rogue rank 4 gehaald voor de reset... nu inmiddels rank 9 maar speel even weinig... morgen ga ik lekker een lange run maken en eens zien hoever ik kom :)...
Wil je misschien je deck posten? ik heb een aantal rogue decks maar heb nog niet echt geluk gehad (rank 13 atm)
Werkt dat voor jou goed? ik kreeg de indruk dat miracle rogue atm weinig voorstelt in ranked, gezien het aggro en control metagame atm.

[ Voor 30% gewijzigd door Talezz op 23-01-2014 22:30 ]

• Bekse
Mauz1978 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:26:
Sylvanas is er g goed voor elk deck, Leeroy is een goeie finisher, Ysera voor druids en pally... waar je zin in hebt ;)...
Leeroy helpt mijn Rogue deck erg denk ik. Druid en Paladin trekken me alleen ook :)
Cairne is voorlopig misschien een aardige vervanger voor Sylvanas. Ysera is natuurlijk ook fantastisch.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-11 16:13
[...]

Ik zou je zeker gelijk geven, echter op Quit klikken, ipv concede kan je niet echt een technisch probleem noemen in deze.

Ik heb zelf al meerdere malen gehad dat tijden het zoeken van tegenstanders in Arena de server eruit klapte. Als je dan netjes wacht tot HS zelf stopt met de acties die lopen dan verlies je iig in dat geval je eventuele progress niet wanneer je later weer opstart. Mogelijk dat er een bug is als je halverwege een Arena match quit ipv concede, maar dan nog is en blijft het in eerste instantie een user error.
Uhmmie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:31:
Ik ben het hier toch wel met bosmonster eens dat het eigenlijk geen beta meer genoemd mag worden.

1) Je kan met echt geld betalen.
2) Er komt geen whipe meer wat gebruikelijk is na een beta.

Het labeltje beta is voor mij dan ook niks meer dan het toegeven dat het spel nog niet af, terwijl ze wel alvast begonnen zijn met cashen.. Slim van Blizzard, want zo pakken ze wel wat extra geld mee.

Punt 1 had ik helemaal geen probleem mee gehad, als ze nog 1x alles whipen en iedereen al het reeds besteden geld uit punt 1 weer terug gaven in gold zoals ze dat al eerder gedaan hadden. Alleen dan was het voor mij nog echt beta geweest..

Ik vind het dan ook jammer dat sinds WoW Blizzard niet meer die game company is die het vroeger was.. Toen ze nog gingen voor kwaliteit en juist daardoor geld verdiende (want hun games verkochten toch wel door de hoge kwaliteit).. Maar nu niks anders meer zijn als iedere andere game studio.. Het zal wel door het stukje Activision komen dat er tegenwoordig voor staat.
Ben het deels met je eens, echter dat er geen wipe meer komt zie ik niet als probleem. Het zal mensen die lang in de beta zitten alleen maar kunnen frustreren (lang aan hun collections gewerkt, en met een beetje pech heb je na een wipe ineens flinke pech met je gold/packs, terwijl het voor degenen die kort in de beta zitten bijna geen invloed heeft). Daarom vind ik een early wipe niet zo'n slecht idee, toen was de impact nog namelijk nog veel lager.

m.b.t. tot Blizzard als bedrijf denk ik er toch echt anders over, toegegeven het is wat minder dan voorheel, maar in vergelijking met denk ik zo'n beetje alle grote developers en een groot deel van de kleinere die er zijn denk ik dat Blizzard het nog altijd erg goed doet gezien de troep die andere studio's durven te releasen. Als je kijkt wat ze nog steeds met WoW doen (9+ jaar aan de top, zonder dat een andere MMORGP ook maar in de buurt komt), SC2 is voor zover ik weet nog steeds de RTS (Opzich jammer, maar mijn oude favoriet C&C kan er gewoon echt niet aan tippen), enkel met D3 hadden ze eigenlijk de laatste jaren een echt tegenvallende release naar mijn gevoel, en zelfs daar heb ik nadat wat ergerissen gepatched zijn meer uren ingestopt en plezier mee gehad dan iedere EA/Ubisoft e.t.c. game die ik het laatst jaar gespeeld heb. Dat het beter kan, en ook geweest is zeker, maar 13 in een dozijn is het naar mijn mening nog altijd zeker niet (en verre van zelfs).

[ Voor 60% gewijzigd door Dennism op 23-01-2014 22:48 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Talezz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Wil je misschien je deck posten? ik heb een aantal rogue decks maar heb nog niet echt geluk gehad (rank 13 atm)

[...]

Werkt dat voor jou goed? ik kreeg de indruk dat miracle rogue atm weinig voorstelt in ranked, gezien het aggro en control metagame atm.
U vraagt, wij draaien:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3704/12108579126_59cd077122_c.jpg

Ragnaros wil ik nog wel eens droppen voor iets anders. De legendaries die echt leuk zijn, zijn sylvannas en Tinkmaster Overspark... Ik ben de legendaries pas gaan gebruiken in rank 7, maar toch heb je ze niet heel hard nodig hoor... het gaat iets sneller, maar een Owl is soms safer dan Tinkmaster...

Wat ik echt ook leuk vind, is de miracle rogue, maar dat is een heel ander deck en tactiek :)...

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 23-01-2014 22:42 ]

• Nielzsche
Talezz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:26:
[...]

[...]

Ow ik kan dit deck nooit maken joh. Heb alleen Ysera als legendary en die heeft weinig te zoeken bij Rogue. Maar vind het wel grappig om kaarten als Preparation en Headcrack te zien in dit deck. Dacht dat dat echte pure bagger was. Maar net hoe je deck in elkaar steekt I guess.

• An1mA
Vond dit wel een grappig moment. Hij praat over een discard kaart en ineens speelt zn tegenstander vanish.
http://www.twitch.tv/sevadus/c/3593100

@neilpad misschien kun je beter een hunter deck maken om te grinden, hoeft niet veel te kosten. Vervang je leeroy jenkins als je die niet hebt voor een andere kaart.

[ Voor 38% gewijzigd door An1mA op 24-01-2014 00:12 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat is toch geen discard your entire hand? Vind er niks grappigs aan.
En wat een irritante pipo die gast..

• Bosmonster
Zat gister Twitch te kijken naar een legend rank (nieuwe streamer, coole gast). Priest maakt tegenstander in en tegenstander speelt Deathwing. PRiest heeft nog 8 kaarten ofzo, maar speelt gewoon voor de lols ook zijn Deathwing die die gecopy'd had van hem :')

Won uiteindelijk toch nog, maar was wel een grappige play.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 24-01-2014 11:07 ]

• Uhmmie
Met wat info die ik van diverse sites geplukt hebt ben ik ook eens gaan berekenen hoeveel packs je nodig hebt (gemiddeld) om een bepaald aantal kaarten te halen..

Verhouding is 70% uncommon / 20%rare / 9%epic / 1%legendary.. Ik hou op dit moment nog geen rekening met gold cards.

Bij elke berekening dust ik alle kaarten die ik teveel heb en blijf ik pakjes openen tot ik genoeg dust heb om de overige kaarten te craften..

Alle uncommons x2, rares x2, epics x2, legedary's x1 is gemiddeld 510 packs
Alle uncommons x2, rares x2, epics x2 is gemiddeld 250 packs, daarnaast heb je dan ongeveer 11 random legendary's.
Alle uncommons x2, rares x2, epics x2, en 5x legendary naar keuze is gemiddeld 310 packs, daarnaast heb je dan ongeveer 12 random legendary's boven op de 5 naar keuze.

Daarnaast zit er gemiddeld zon 100 dust in een pakje (dust value dus niet crafting cost). Als je dus nu een legendary craft en deze vervolgens later in een pakje vind. Goof je effectief op het eind 12 boosters weg.

Tot slot.. heb je gemiddeld zon 32000 dust nodig om de resterend kaarten te craften.. Door alle kaarten met de "increased refund" te dusten spaar je dus gemiddeld ($fullrefund - $normalrefund)/100= X pakjes uit. Dit telt voor je uncommons, rares en epics.. Voorbeeld 2xPyroblast + 2xUtH = (400-100)*2 + (40-5)*2 = 670/100 = 6.7 boosters.

Voor legendaries telt dit iets anders.. Mocht je een legendary voor full refund dusten.. Dan spaar je (als je hem een 2x keer tegen komt) zoals hierboven is uitgelegd al 12 boosters uit.. Mocht dit niet zo zijn.. Dan is het verschil precies 0. Je verliest er dus niks mee, anders dan dat je dus tijdelijk zonder die legendary zit.

[ Voor 35% gewijzigd door Uhmmie op 24-01-2014 11:24 ]

• prutser387
En wat is het nut van deze post? Aantonen dat het lang duurt voordat je alle kaarten hebt?

[ Voor 63% gewijzigd door prutser387 op 24-01-2014 11:51 ]

• Uhmmie
Sommige mensen vinden het wel intressant om te weten dat je zo'n 250 tot 500 boosters open moet maken afhankelijk van je doel.
Daarnaast geeft het aan dat je eigenlijk beter al je dust voor legendaries kan bewaren, mocht je je dust zo effectief mogelijk willen gebruiken (en je dus ook een verzamelaar bent). En dat je ook bij legedaries craften eigenlijk terug houdend moet zijn.
En tot slot dat je redelijk wat boosters kan uitsparen door nu alle kaarten die voor max value te dusten zijn, ook daadwerkelijk allemaal te dusten :).

Pagina: 1 ... 66 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]