Hahaha.. In arena heb ik nu best een slecht deck volgens mij.. Ik kreeg bijna alleen maar 2/3 drops en heel weinig hogere kaarten..
Maargoed.. Ik was aan het spelen en speel een twilight drake die met 4-6 op het bord komt..
Daarna geeft de tegenstander die minion +3 attack waardoor hij 7-6 wordt. En hij concede..
Volgens mij wilde hij zijn minion +3 attack geven en daarna de 4-6 aanvallen, maar mislukte het.. Of hij dacht dat het 3 dmg doen was ipv +3 attack geven.
Maar ik heb echt een shit deck.. Ik kan vanaf het begin van de game meestal al totaal niet mee met de tegenstander.
Uiteindelijk 3-3 gespeeld en met wat pech de laatste game verloren. Ik had een 2-7 en 7-5 minion on board, 7 health en een 7-6 minion in mn hand. Hij had 14 health, een 1-1 op het board en twee kaarten in de hand..
Ik gebruik mijn dagger om hem aan te vallen in plaats van zn minion. Heeft hij in zn hand 'geef +4/+4 to minion en een deal 2 dmg kaar...
Tja.. Dat verwachtte ik niet..
Maargoed. Wel mijn eerste legendary uit de pack.. Een hogger. Lijkt me niet echt een goede kaart. Wel als je endgame niet meer genoeg minions/kaarten kan drawen..
[
Voor 45% gewijzigd door
aicaramba op 20-01-2014 20:22
]