Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.916 views

Verwijderd

Robbie.b schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:09:
Dit moet echt een van mijn favoriete rogue arena decks zijn :D.

[afbeelding]
Moment, ik maak zo even een screenshot voor je...

stond hier gisterenavond 10-0 mee, straks even zien of ik de 12-0 kan halen

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/qsmbgl.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 12:31 ]

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Moment, ik maak zo even een screenshot voor je...

stond hier gisterenavond 10-0 mee, straks even zien of ik de 12-0 kan halen

[afbeelding]
Dat is inderdaad ook een lekker deck!

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Verwijderd

Rogue valt me niets tegen in arena, veel removal spells en altijd wel een auctioneer tussen de picks

Mijn favoriet is de laatste tijd druid, had laatst 5 swipes en 4 wraths in een draft, zorgde voor veel rage quits

• Robbie.b
Rogue is inderdaad een erg goede class in arena vind ik, ik sta er nu 2-1 voor door een mage met redelijk wat removals. :(

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:36

Thompson

Beeromaniac

Hmm ik heb net juist 2x hard gefaald met een rogue. Moet ook zeggen dat het de 1e keer was dat ik Rogue speelde. (Speel eigenlijk alleen maar Arena, vind constructed saai omdat ik nog te weinig kaart keuze heb)

Beeromaniac

• Robbie.b
Zojuist tegen een shaman gespeeld met 5 fire elemental, niet leuk.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Robbie.b schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:46:
Zojuist tegen een shaman gespeeld met 5 fire elemental, niet leuk.
Tegen een priest die zoveel geluk heeft in zn draw dat ie 4 beurten achter elkaar een SWP of SWD kan gebruiken ook niet >.<

Beeromaniac

• Robbie.b
Dat lijkt me inderdaad ook vrij vervelend. :p
Heb mijn wraak gehad, weer tegen een shaman met 4 fire elementals, maar toch gewonnen.

Verwijderd

12-1 geworden, alleen verloren tegen een hunter met een turn 5 kill (wtf)

• Robbie.b
Voor mij is het 7-3 geworden. Teveel shamans tegengekomen die teveel fire elementals hadden. 1 gewonnen, 2 verloren. En een mage die op alles een antwoord had.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wat zijn dingen die jullie graag zouden zien in de toekomst van Hearthstone?

Ik mis een beetje het volgende (Zou ik graag zien);
- Spectate functie
- Wat leuke statistieken als je een deck bouwt (aantal spells, aantal removals, mana curve etc)
- Kaarten disenchanten voor gold
- Rebuild functie voor arena decks (bijv. voor 1/2 kosten), omdat je soms gewoon echt een _)@#$(!@ draw krijgt.

Wat ook niet onaardig zou zijn is als je een minimum aantal class specific kaarten krijgt tijdens een arena draw. Bijvoorbeeld minimaal 10 class, minimaal 10 all classes en 10 willekeurige uit een van beide

[ Voor 20% gewijzigd door Thompson op 18-01-2014 17:14 ]

Beeromaniac

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Thompson schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:57:

- Spectate functie
- Wat leuke statistieken als je een deck bouwt (aantal spells, aantal removals, mana curve etc)
- Kaarten disenchanten voor gold
- Rebuild functie voor arena decks (bijv. voor 1/2 kosten), omdat je soms gewoon echt een _)@#$(!@ draw krijgt.

Wat ook niet onaardig zou zijn is als je een minimum aantal class specific kaarten krijgt tijdens een arena draw. Bijvoorbeeld minimaal 10 class, minimaal 10 all classes en 10 willekeurige uit een van beide
Rebuilden zou stom zijn.
Zelfs als ga je 0-3 dan krijg je voor je 150 gold nog 1 pack twv 100 gold en 25 gold of dust.
Dan kun je dus opnieuw picken voor een netto prijs van 25-50 gold.

Je andere suggesties zou ik wel graag in het spel zien.
En wat leuke rewards voor ranked spelen.
En een game mode waarin je tournament-style speelt. Dus best of 5 tegen 1 tegenstander met 3 verschillende decks.

TheS4ndm4n#1919

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

RocketKoen schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:21:
[...]

Rebuilden zou stom zijn.
Zelfs als ga je 0-3 dan krijg je voor je 150 gold nog 1 pack twv 100 gold en 25 gold of dust.
Dan kun je dus opnieuw picken voor een netto prijs van 25-50 gold.

Je andere suggesties zou ik wel graag in het spel zien.
En wat leuke rewards voor ranked spelen.
En een game mode waarin je tournament-style speelt. Dus best of 5 tegen 1 tegenstander met 3 verschillende decks.
Ik bedoel rebuilden nadat je klaar bent met de draw, nog voor je 1e game dus. Dat pakje kaarten zal me een worst wezen, ik wil arena spelen met een leuke draw.

Tournament mode met verschillende decks is inderdaad ook een leuk idee.

Verlies net gvd van een warrior in Arena die 3x een Heroic Strike speelt op turn 6, terwijl ik nog 11 leven had en dikke board control :( :( :(

Beeromaniac

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09

De manacurve kan je zien, als je met de cursor rechtsbovenin op het portret van je hero blijft hangen als je een deck aan het bouwen bent.

Verwijderd

3rd party addons zoals in Wow om bijvoorbeeld snel je decks te exporteren naar hearthhead of zelf interface elementen toe te voegen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 18:22 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Een modus waarin je maximaal 10 seconden per turn hebt lijkt me ook wel wat, en dat je dan voor elke 5 seconden langer 1 leven verliest oid. Soort snelschaak idee :)

/edit: Ogre Magi blijft echt geweldig om te spelen :') "I'm ready, I'm not ready" xD

/edit2: Nu 3 arena runs achter elkaar gewonnen doordat de tegenstander het tot end-game laat komen (heel defensief spelen ze iig), niet slim tegen een priest met 2 mind controls :) Iron Bark Protector en Stormwind Champion zijn best leuk om over te nemen als je zelf minions op het bord hebt liggen.

[ Voor 58% gewijzigd door Thompson op 18-01-2014 19:16 ]

Beeromaniac

• RocketKoen
Thompson schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:26:
[...]

Ik bedoel rebuilden nadat je klaar bent met de draw, nog voor je 1e game dus. Dat pakje kaarten zal me een worst wezen, ik wil arena spelen met een leuke draw.

Tournament mode met verschillende decks is inderdaad ook een leuk idee.

Verlies net gvd van een warrior in Arena die 3x een Heroic Strike speelt op turn 6, terwijl ik nog 11 leven had en dikke board control :( :( :(
Er zit gewoon een abandon optie in Arena. Kun je meteen opnieuw beginnen met picken.
Beetje jammer van 150 gold alleen.

TheS4ndm4n#1919

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Iemand die dit deck toevallig speelt? http://i.imgur.com/knMQQYT.png

Kungen heeft hiermee o.a. legendary mee gehaald. Het bevat maar een legendary.

Verwijderd

Beunhaas schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:46:

Ik speelde vandaag tegen een soortgelijk deck in arena :/
Ik mis card draw in dit deck, ik kan me zo voorstellen dat je zo met een lege hand zit met al die goedkope kaarten

• Beunhaas
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Ik speelde vandaag tegen een soortgelijk deck in arena :/
Ik mis card draw in dit deck, ik kan me zo voorstellen dat je zo met een lege hand zit met al die goedkope kaarten
Het deck is heel agressief, met alle charge minions kun je de tegenstander snel erg laag krijgen, en kun je het afmaken met UtH + Timber Wolf en Leeroy.

Kungen noemt het zelf ook het 'lame deck' :P
Heb z'n stream vanmiddag gekeken, hij deed het erg goed tegen langzame decks, en hij kwam heel wat hunters tegen op rank 6-8 die precies hetzelfde deck gebruikten.

• Robbie.b
Hm, heb een bug, weet niet of iemand anders hem ook al heeft gehad.
Ik wou mijn daily inruilen voor een andere, maar in plaats daarvan is ie nou helemaal weg. :(

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:20
Dat is een bekende bug ja, vrij zuur. Ik moet voortaan twee keer het spel opstarten voordat ik mijn quest krijg.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Lol ik speel net tegen een rogue in arena die gewoon 5x defias ringleader speelt in de eerste 7 beurten.. Zonder AoE te pakken is daar echt niks tegen te doen :P..

Daarna speel ik tegen een andere paladin en ik heb nog 3 mana.. Automatisch klik ik op mijn hero skill. En op dat moment weet ik gewoon dat ik daarmee de match weg geef en ja hoor hij enrage zijn warg.. Waardoor hij mij precies op 0 zet (zijn hand was daarna leeg/geen mana meer niks).. Als ik dat niet gedaan had was hij 1 damage te kort gekomen en had ik gewonnen.. Op zo'n moment baal je zo enorm..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Uhmmie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:54:
(...)

Daarna speel ik tegen een andere paladin en ik heb nog 3 mana.. Automatisch klik ik op mijn hero skill. En op dat moment weet ik gewoon dat ik daarmee de match weg geef en ja hoor hij enrage zijn warg.. Waardoor hij mij precies op 0 zet (zijn hand was daarna leeg/geen mana meer niks).. Als ik dat niet gedaan had was hij 1 damage te kort gekomen en had ik gewonnen.. Op zo'n moment baal je zo enorm..
Ik denk dat iedereen wel eens zo'n moment heeft gehad :) Undo, undo!

Over 1 damage tekortkomen gesproken, hier een match van gisteren: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H7lHf23.jpg Ik krijg 2x Enraged Grommash tegen me, tegenstander krijgt me op 1 hp maar niet verder. Mijn beurt is het tijd voor King Krush en dag 14hp :)

Trouwens wel een zieke combo, Grommash en Faceless manipulator. Eerlijk gezegd wist ik niet dat die kaart bestond, heb Grommash tot gisteren nooit gezien in Let's plays of in het spel zelf.

• Goron
  • Laatst online: 17-11 15:09
uqrax schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Ik denk dat iedereen wel eens zo'n moment heeft gehad :) Undo, undo!

Over 1 damage tekortkomen gesproken, hier een match van gisteren: [afbeelding] Ik krijg 2x Enraged Grommash tegen me, tegenstander krijgt me op 1 hp maar niet verder. Mijn beurt is het tijd voor King Krush en dag 14hp :)

Trouwens wel een zieke combo, Grommash en Faceless manipulator. Eerlijk gezegd wist ik niet dat die kaart bestond, heb Grommash tot gisteren nooit gezien in Let's plays of in het spel zelf.
Hij zat in Artosis' winnende Blizzcon deck. Maar inderdaad je komt hem nooit tegen. Vooral omdat warrior niet zo populair is denk ik.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Robbie.b schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:46:
Hm, heb een bug, weet niet of iemand anders hem ook al heeft gehad.
Ik wou mijn daily inruilen voor een andere, maar in plaats daarvan is ie nou helemaal weg. :(
Had ik paar dagen geleden met caps afaik nog gepost, dat je je dailies niet moet ruilen. Maar wel erg vervelend :(

Btw welcome back tzazdingo. Allemaal dankzij de lame hunter deck, hoop echt dat de deck uitsterft en er een leuke andere hunter deck komt die Uth combo'd. Hoewel leeroy + Uth erg leuk is om mee je tegenstander mee te killen ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

Ik speel met m'n troll deck tegen een hunter, kon hem in 1 beurt afmaken, maar ik wou het stijlvol doen en leg een Deathwing neer, bord leeg, beiden lege hand
Volgende beurt pakt hij een kaart en speelt een secret, ik denk "lol Explosive Trap" en val aan... Freezing Trap... (wie speelt daar eigenlijk mee?) Deathwing onbruikbaar, lege hand en de volgende 3 beurten trek ik alleen maar spells... game over |:(

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:05:
Ik speel met m'n troll deck tegen een hunter, kon hem in 1 beurt afmaken, maar ik wou het stijlvol doen en leg een Deathwing neer, bord leeg, beiden lege hand
Volgende beurt pakt hij een kaart en speelt een secret, ik denk "lol Explosive Trap" en val aan... Freezing Trap... (wie speelt daar eigenlijk mee?) Deathwing onbruikbaar, lege hand en de volgende 3 beurten trek ik alleen maar spells... game over |:(
Haha, ja zulke dingen kunnen gebeuren als je "stijlvol" wil spelen natuurlijk ;)

Die hunter zal gelachen hebben :D

• uqrax
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:05:
In mijn gloednieuwe en tevens eerste Hunter deck heb ik eigenlijk de voorkeur aan Freezing trap. Niet zo lekker als een board clear doen op 1 sterke minion na, liefst met buffs, om hem de volgende beurt weer te zien vertrekken als hij denkt wat terug te doen.

Net wel omgewisseld voor explosive trap omdat ik wat teveel word opgegeten door snelle decks. Coin + Defias Ringleader en ik kan bijna wel stoppen, tegen de tijd dat ik echt wat terug kan doen sta ik op 15 hp.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

uqrax schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:28:
[...]

In mijn gloednieuwe en tevens eerste Hunter deck heb ik eigenlijk de voorkeur aan Freezing trap. Niet zo lekker als een board clear doen op 1 sterke minion na, liefst met buffs, om hem de volgende beurt weer te zien vertrekken als hij denkt wat terug te doen.

Net wel omgewisseld voor explosive trap omdat ik wat teveel word opgegeten door snelle decks. Coin + Defias Ringleader en ik kan bijna wel stoppen, tegen de tijd dat ik echt wat terug kan doen sta ik op 15 hp.
Is dan ook wel een van de sterkste openingen die je kunt hebben, een DR coinen :)

Beeromaniac

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Beunhaas schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:46:

Speel nu met een soortgelijk deck.

De reden is simpel: Ik begin op ranked nu tegen de spelers aan te lopen met alle perfecte legendaries en zelf heb ik er geen (voornaamste verschil is dus dat ik geen leroy speel). En dat betekent praktisch dat je endgame geen schijn van kans meer maakt. Van de 100 packs ofzo heb ik 2 crappy legendaries overgehouden.

Met dit rush deck is het meestal al voorbij voor dat de grote legendaries gespeeld kunnen worden (turn 7/8) en je kunt hem spelen zonder dure kaarten.

Tis alleen niet het leukste om te spelen, want het is zo snel mogelijk alles eruit gooien en hopen dat het genoeg is...

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2014 15:39 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Geen goeie arena runs vandaag, wel goeie opbrengst :D

Golden hogger, aantal epic's en nog wat rares.

Beeromaniac

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Bosmonster schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Speel nu met een soortgelijk deck.

De reden is simpel: Ik begin op ranked nu tegen de spelers aan te lopen met alle perfecte legendaries en zelf heb ik er geen (voornaamste verschil is dus dat ik geen leroy speel). En dat betekent praktisch dat je endgame geen schijn van kans meer maakt. Van de 100 packs ofzo heb ik 2 crappy legendaries overgehouden.

Met dit rush deck is het meestal al voorbij voor dat de grote legendaries gespeeld kunnen worden (turn 7/8) en je kunt hem spelen zonder dure kaarten.

Tis alleen niet het leukste om te spelen, want het is zo snel mogelijk alles eruit gooien en hopen dat het genoeg is...
Idd, tis niet super leuk, maar wel een cheap en effectief deck om te grinden. Maar tegenwoordig word hij in de hoge regionen gecounterd door taunts en heal.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 14:13

Smurf

Detri

Gisterenavond eindelijk eens 12 wins gehaald in Arena. Had vantevoren al het idee dat het een lekker agressief magedeck was geworden, maar had nooit verwacht dat ik er zo ver mee zou komen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18267192/Foto%27s/Mage12-2.png
Blijkbaar is 8 2-drops toch het magische aantal :+

Het viel mij wel op dat ik de laatste 4 potjes 3 hunters trof. Is die class tegenwoordig wat beter in arena, of heb ik daarom juist de 12 gehaald? :P

)

• RocketKoen
Hunters hebben er een paar leuke combo's bij gekregen nu Unleash the hounds goedkoop is.
Je kan carddraw krijgen met een Buzzard of een Cult master.
Of een enorme berg damage met een paar raidleaders of wolfjes.

TheS4ndm4n#1919

• Bosmonster
Blegh.. ik word moe van continu tegen constructed aanlopen met alle legendaries die er zijn...

Het Pay2win begint me steeds meer de strot uit te hangen. Helaas als je wat anders wilt doen (arena) moet je betalen.. Well done Blizzard.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2014 17:35 ]

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Bosmonster schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:35:
Blegh.. ik word moe van continu tegen constructed aanlopen met alle legendaries die er zijn...
Rond rank 10 kom ik ineens enorm veel hunter decks tegen zonder legendaries die het best goed doen. Compleet rush down met veel secrets en dat wapen dat extra durability krijgt daardoor. Rogue doet het volgens mij ook best goed zonder legendaries.

• Robbie.b
Zojuist de beste comeback in mijn leven gemaakt.
Speelde tegen een priest, die had een enforcer, een 4/4 warlord en een 8/8 lightspawn op het bord.
Ik had niks, en 2 kaarten in mijn hand, 1x buzard en 1x die 1/1 wolf die +1 attack geeft aan beasts.
Hij was full hp, ik had nog 4 hp. Dus ik speel de buzard en de wolf, krijg nog een buzard. Speel de buzard en krijg UTH. Speel UTH en krijg 2x die kaart dat ik een enemy minion 1hp en nog wat andere zooi, dus ik maak zijn enforcer 1 hp en zijn lightspawn zodat die useless is. Kill zijn warlord en de enforcer, speelde nog wat minions, en toen kon de priest letterlijk niets meer doen tegen mijn board control en was het 2 beurten erna gg, had nog 2 hp en geen kaarten meer in mijn deck. :D

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Het Pay2win begint me steeds meer de strot uit te hangen. Helaas als je wat anders wilt doen (arena) moet je betalen.. Well done Blizzard.
Mja, zit zelf niet hoog op de ladder (ben ranked 17 volgens mij), want speel het meest Arena. Als je niet een onwijze HS-addict bent en soms een uurtje of 2 speelt en soms een dagje niet, dan red je het makkelijk om niet voor Arena te hoeven betalen. Met de daily's en redelijke uitslagen in Arena en wat constructed tussendoor haal je redelijk wat gold binnen.

Als ik vooral constructed zou spelen had het me misschien ook geïrriteerd als je vaak tegen topkaarten moet spelen, maar ik vind het prima zo. Heb alleen een paar maanden geleden wat pakjes gekocht (stuk of 30 in totaal) en nooit betaald voor Arena.

Daarbij moet je ook beseffen dat ze niet een game maken en onderhouden om jouw gratis te kunnen entertainen. Dus het is aan jou om de balans te vinden in plezier en de hoeveel geld die je ervoor wilt betalen. Ik speel het zelf toch redelijk vaak, dus heb er wel een AAA titel bedrag voor over gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 19-01-2014 18:48 ]

• Bosmonster
Denk dat iedereen wel weet dat een free2play game niet pay2win moet zijn. Tenminste, niet als je het langer dan een jaartje wilt draaien.
uqrax schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:11:
[...]

Het gaat er niet om dat het spel het geld niet waard is, het gaat erom dat spelers met Hearthstone een manier hebben beter te worden door simpelweg geld neer te leggen. Ik had zelf ook liever het spel kunnen kopen en het kunnen spelen in een omgeving waar kaarten niet via echt geld te verkrijgen waren.
Precies.. had er liever 50 euro voor betaald maar normaal kunnen spelen tegen mensen met gelijke kansen.

Nu kun je 50 euro neerleggen en 40 decks kopen en nog geen steek verder zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Bosmonster op 19-01-2014 19:13 ]

• uqrax
Grotman schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Mja, zit zelf niet hoog op de ladder (ben ranked 17 volgens mij), want speel het meest Arena. Als je niet een onwijze HS-addict bent en soms een uurtje of 2 speelt en soms een dagje niet, dan red je het makkelijk om niet voor Arena te hoeven betalen. Met de daily's en redelijke uitslagen in Arena en wat constructed tussendoor haal je redelijk wat gold binnen.

Als ik vooral constructed zou spelen had het me misschien ook geïrriteerd als je vaak tegen topkaarten moet spelen, maar ik vind het prima zo. Heb alleen een paar maanden geleden wat pakjes gekocht (stuk of 30 in totaal) en nooit betaald voor Arena.

Daarbij moet je ook beseffen dat ze niet een game maken en onderhouden om jouw gratis te kunnen entertainen. Dus het is aan jou om de balans te vinden in plezier en de hoeveel geld die je ervoor wilt betalen. Ik speel het zelf toch redelijk vaak, dus heb er wel een AAA titel bedrag voor over gehad.
Het gaat er niet om dat het spel het geld niet waard is, het gaat erom dat spelers met Hearthstone een manier hebben beter te worden door simpelweg geld neer te leggen. Ik had zelf ook liever het spel kunnen kopen en het kunnen spelen in een omgeving waar kaarten niet via echt geld te verkrijgen waren.

Het p2w effect in Hearthstone valt relatief mee, maar het uitgeven van geld aan het spel levert wel degelijk grote voordelen op. Daar mogen best kanttekeningen bij geplaatst worden, want Blizzard had er ook prima voor kunnen kiezen om het spel niet f2p te maken of enkel cosmetische verbeteringen te verkopen (en bijvoorbeeld extra deck ruimte, statistieken over je spel, etc.) Het huidige model zal echter meer geld opleveren.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43

Ik ga nu naar Rank 12 met mijn non epic, non legendary Rogue deck. Pay2Win? Vind ik van niet.
Verder kun je prima Arena doen zonder te betalen. Niet 5x per dag nee, maar wel gewoon eens in de 2/3 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bekse op 19-01-2014 19:30 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

:( Lekkere bug, arena run verdwenen... Stond 2-0 :(

Beeromaniac

• Grotman
  • Niet online
uqrax schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:11:
[...]

Het p2w effect in Hearthstone valt relatief mee, maar het uitgeven van geld aan het spel levert wel degelijk grote voordelen op. Daar mogen best kanttekeningen bij geplaatst worden, want Blizzard had er ook prima voor kunnen kiezen om het spel niet f2p te maken of enkel cosmetische verbeteringen te verkopen (en bijvoorbeeld extra deck ruimte, statistieken over je spel, etc.) Het huidige model zal echter meer geld opleveren.
Het lijkt me sterk dat alle topspelers er 100-en euro's of dollars in gestopt hebben. Dan nog moet je redelijk wat skills hebben voor een hoge rank. En met Arena is het gelijke kansen (nouja, behalve RNG natuurlijk) en moet je op die manier maar spelen en kaarten vrijspelen. Wie niet sterk of rijk is, moet slim zijn. Dan win je gemiddeld meer potjes dan een ander (zelf met legandary's) en kun je echt wel mee komen. Je kunt na een ladder-reset weer grinden tot ong. level 10/12 (ook met een goedkoop deck) en zo steeds verder komen. Als het echt allemaal niks had uitgemaakt dan had niemand er geld voor betaald (of eenmalig voor een extra slot andere dingen die je opnoemt) maar levert het inderdaad misschien veel minder voor ze op. Commerciële bedrijven willen graag zo veel mogelijk verdienen en ik vind dat ze het met Hearthstone echt niet verkeerd doen.

En als het je toch totaal niet bevalt, dan moet je iets anders gaan spelen. Je hebt er toch niet voor hoeven betalen, dus je hebt het gratis geprobeerd en kunt altijd je daily's scoren en Arena gaan doen.

• Uhmmie
Veel spelers hebben hebben wel het geluk gehad met het dusten van kaarten tov de volledige waarde.. Dat is echt een enorm voordeel geweest.. Daarnaast zijn er idd genoeg mensen die gewoon lekker 16 uur per dag hearthstone spelen (zou er zelf echt niet aan moeten denken) en gewoon op unlimited arena zitten.

• Beunhaas
Benieuwd hoe mijn arena run gaat lopen.. ik sta nu 1-0.

Heb 4x Consecration, maar geen Truesilver Champions en maar 2 2-mana minions.

• RocketKoen
Beunhaas schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:02:
Benieuwd hoe mijn arena run gaat lopen.. ik sta nu 1-0.

Heb 4x Consecration, maar geen Truesilver Champions en maar 2 2-mana minions.
Paladin heeft dan als voordeel dat hij onbeperkt 2 mana minions kan summonen :P

TheS4ndm4n#1919

• uqrax
Grotman schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:54:
[...]

Het lijkt me sterk dat alle topspelers er 100-en euro's of dollars in gestopt hebben. Dan nog moet je redelijk wat skills hebben voor een hoge rank. En met Arena is het gelijke kansen (nouja, behalve RNG natuurlijk) en moet je op die manier maar spelen en kaarten vrijspelen. Wie niet sterk of rijk is, moet slim zijn. Dan win je gemiddeld meer potjes dan een ander (zelf met legandary's) en kun je echt wel mee komen. Je kunt na een ladder-reset weer grinden tot ong. level 10/12 (ook met een goedkoop deck) en zo steeds verder komen.
(...)
Je schrijft je post alsof het een tegenargument vormt tegen het feit dat betalen met echt geld een voordeel geeft in Hearthstone, maar geeft hier niet daadwerkelijk argumenten tegen. In elk geval: ik ben het eens met alles dat je hierboven schrijft.
(...)
Als het echt allemaal niks had uitgemaakt dan had niemand er geld voor betaald (of eenmalig voor een extra slot andere dingen die je opnoemt) maar levert het inderdaad misschien veel minder voor ze op. Commerciële bedrijven willen graag zo veel mogelijk verdienen en ik vind dat ze het met Hearthstone echt niet verkeerd doen.

(...)
Er zijn genoeg lucratieve alternatieven voor de milde vorm van het p2w betalingsmodel dat Hearthstone hanteert, getuige decennia aan videogames. Inclusief f2p games waar bakken met geld aan cosmetische items verkocht worden, getuige bijvoorbeeld de games van Valve. Dat commerciele bedrijven graag zoveel mogelijk geld verdienen klopt tot op zekere hoogte. Gelukkig behartig ik niet de belangen van dergelijke bedrijven en kan ik daarom onbevooroordeeld mijn mening uiten over de bewuste keuze voor dit specifieke p2w verdieningsmodel en de consequenties daarvan op de gameplay.
(...)

En als het je toch totaal niet bevalt, dan moet je iets anders gaan spelen. Je hebt er toch niet voor hoeven betalen, dus je hebt het gratis geprobeerd en kunt altijd je daily's scoren en Arena gaan doen.
Bah, hou hier toch eens een keer mee op. Eigenlijk moet ik hier gewoon niet op reageren, maar: Ik heb het voorlopig prima naar mijn zin met Hearthstone, dus ik moet helemaal niet iets anders spelen. Als ik zelf een gelijke suggestie mag doen: Wanneer je er niet tegen kan dat op een discussieforum opbouwende kritiek gegeven wordt op een spel waar je fan van bent, kan je wellicht beter gewoon het spel spelen, in plaats van het te bediscussiëren.

• Grotman
  • Niet online
:D Je doet net alsof ik je heb zitten trollen of zo, terwijl mijn post volledig serieus is bedoeld.

Je hoeft helemaal geen geld uit te geven en ook geen last te hebben van pay 2 win want je kunt geheel gratis arena spelen. Alleen niet onbeperkt nee. Daarbuiten krijg je volledig gratis de kans om constructed te spelen, maar met de kans dat je gefrustreerd raakt (getuige jouw manier van schrijven) als je op den duur hoog op de ladder komt en dus meer decks tegenkomt met legendary's, waar jij gelijk van vermoed dat het p2w players zijn die er flink geld tegen aan hebben gegooid. Wat overigens zeker niet altijd het geval is.

Het is een leuk spel waar je prima gratis veel plezier van kunt beleven, maar mocht je toch absoluut willen voorkomen om goede decks tegen te komen, dan heb je altijd de keus om het minder te spelen tot je genoeg daily's hebt en gewoon op CASUAL mode (dus zonder de beste spelers met beste minions) weer gold te verdienen om weer arena te doen. Want Arena is totaal niet Pay2win.

Jij wilt gewoon al het beste uit het spel zonder er ooit iets voor hoeven te betalen, maar je kunt Blizzard gewoon niet kwalijk nemen dat ze deze keuze hebben gemaakt.

Als je nou gewoon alleen Arena en casual speelt, dan heb je dus geen pay2win en toch onbeperkt spelen. Wat kan jou die ladder schelen? En anders moet je een paar packs kopen ja, of soms betalen voor je Arena.

• uqrax
Grotman schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:51:
:D Je doet net alsof ik je heb zitten trollen of zo, terwijl mijn post volledig serieus is bedoeld.

Je hoeft helemaal geen geld uit te geven en ook geen last te hebben van pay 2 win want je kunt geheel gratis arena spelen. Alleen niet onbeperkt nee. Daarbuiten krijg je volledig gratis de kans om constructed te spelen, maar met de kans dat je gefrustreerd raakt (getuige jouw manier van schrijven) als je op den duur hoog op de ladder komt en dus meer decks tegenkomt met legendary's, waar jij gelijk van vermoed dat het p2w players zijn die er flink geld tegen aan hebben gegooid. Wat overigens zeker niet altijd het geval is.

Het is een leuk spel waar je prima gratis veel plezier van kunt beleven, maar mocht je toch absoluut willen voorkomen om goede decks tegen te komen, dan heb je altijd de keus om het minder te spelen tot je genoeg daily's hebt en gewoon op CASUAL mode (dus zonder de beste spelers met beste minions) weer gold te verdienen om weer arena te doen. Want Arena is totaal niet Pay2win.

Jij wilt gewoon al het beste uit het spel zonder er ooit iets voor hoeven te betalen, maar je kunt Blizzard gewoon niet kwalijk nemen dat ze deze keuze hebben gemaakt.

Als je nou gewoon alleen Arena en casual speelt, dan heb je dus geen pay2win en toch onbeperkt spelen. Wat kan jou die ladder schelen? En anders moet je een paar packs kopen ja, of soms betalen voor je Arena.
Een post die gebaseerd is op stroman argumentatie en eindigt met, "Als het je niet bevalt, dan..." is inderdaad lastig inhoudelijk op te reageren. Maar mooi dat je ondanks de nieuwe stromannen (huh, wie beweert dat de topspelers p2w zijn? Wie wil nergens voor betalen? Kom op zeg, dit is onfatsoenlijk...) niet nogmaals probeert te ontkennen dat het kunnen betalen voor ingame voordelen een feit is in Hearthstone. Precies zoals ik zelf ook aangaf, inderdaad in Hearthstone nog relatief onschuldig. Iets dat ik desondanks jammer en onnodig vind.

Nu wat leukers: Zojuist met mijn nieuwe Hunter deck tegen een Priest gekomen. Early game ging zowaar lekker, ik had beard advantage en genoeg goede kaarten in handen, terwijl de Priest slechts twee kaarten had. Speelt hij op turn 4 mindgames. Ik nog denken, veel plezier met een kaart uit mijn low mana beast deck. Scavenging Hyena of Starving Buzzard, succes jongen.

...Was ik even vergeten dat ik ook King Krush had, en ja hoor: 8/8 met charge op het veld op turn 4. Volgende beurt speelt hij zijn andere kaart: Divine Spirit. 8/16 minion turn 5. Daar sta je dan zonder deadly shot, freezing trap of hunter's mark in je deck tegen een priest met nog 30hp en zo'n bord...

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12
uqrax schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:27:
[...]

...Was ik even vergeten dat ik ook King Krush had, en ja hoor: 8/8 met charge op het veld op turn 4. Volgende beurt speelt hij zijn andere kaart: Divine Spirit. 8/16 minion turn 5. Daar sta je dan zonder deadly shot, freezing trap of hunter's mark in je deck tegen een priest met nog 30hp en zo'n bord...
RNGesus

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTijJb4gYoe6j37dkRmvP7lODaziuBvA1IGQ6VB5hwkq-y0GgU75A

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Bosmonster
uqrax schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:27:
[...]

Nu wat leukers: Zojuist met mijn nieuwe Hunter deck tegen een Priest gekomen. Early game ging zowaar lekker, ik had beard advantage en genoeg goede kaarten in handen, terwijl de Priest slechts twee kaarten had. Speelt hij op turn 4 mindgames. Ik nog denken, veel plezier met een kaart uit mijn low mana beast deck. Scavenging Hyena of Starving Buzzard, succes jongen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mnn.com/sites/default/files/editorial/1311708265_c87492f751_b.jpg

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
@ Bosmonster: Excellent. Ik heb vanochtend geschoren, echt killing voor mijn beard advantage ;-)

Verwijderd

Ja toch.........
Krijg net mijn derde legendary uit een pakje, nadat ik ragnaros gecraft had.
3x raden welke ik krijg :'(

• Bosmonster
Geef maar hier zeurpiet :P

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:03

murphsy

Product Monkey

Ik heb nu Hogger en Leeroy beide zelf geopend. Ragnaros zou zeer welkom zijn :)

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb een paar dagen geleden nat pagle gekregen. Men eerste legendary :p

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb Ragnaros en King Krush en wil heel graag Sylvanas hebben. O+
Overigens zijn dat wel de enige Legendaries uit 60 pakjes.

Dividend for Starters

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
PromWarMachine schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:07:
Ik heb Ragnaros en King Krush en wil heel graag Sylvanas hebben. O+
Overigens zijn dat wel de enige Legendaries uit 60 pakjes.
120 pakjes, 2x cairne.

;w

• Bosmonster
100+ packs en een Harrison Jones. :')

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-01-2014 16:44 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 16:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, ik zag met oud-en-nieuw Husky 50 pakjes openen en geen enkele legendary hebben plus niet veel soeps. De kans op veel 'van waarde' is vrij klein.
Anderzijds zullen er zijn die er gewoon 500 euro aan boosters in gieten. MTG heeft ook Vintage spelers die Black lotus zo kopen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Auredium schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:00:
MTG heeft ook Vintage spelers die Black lotus zo kopen.
Ik had ze nog liggen, dankzij dit topic kan ik bevestiggen dat er inderdaad een boel mensen gek genoeg zijn om er ERG veel geld voor te betalen (moxen ook btw).

• Uhmmie
1 enorm groot verschil is dat je je MTG collectie ook weer goed kan verkopen (althans ik denk dat ik in mijn gehele speeltijd minimaal mijn inleg terug heb).. En alles wat je in Hearthstone stopt is gewoon weg..

Verwijderd

Loos alarm, alles alweer gevonden...

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 19:19 ]

Verwijderd

Iemand op reddit heeft trouwens een lijst gemaakt met welke legendaries handig zijn bij welke hero's
Vond het zelf wel een aardige lijst:
https://docs.google.com/s...le=true&gid=0&output=html

En jullie?

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39
Hahaha.. In arena heb ik nu best een slecht deck volgens mij.. Ik kreeg bijna alleen maar 2/3 drops en heel weinig hogere kaarten..

Maargoed.. Ik was aan het spelen en speel een twilight drake die met 4-6 op het bord komt..
Daarna geeft de tegenstander die minion +3 attack waardoor hij 7-6 wordt. En hij concede..
Volgens mij wilde hij zijn minion +3 attack geven en daarna de 4-6 aanvallen, maar mislukte het.. Of hij dacht dat het 3 dmg doen was ipv +3 attack geven.

Maar ik heb echt een shit deck.. Ik kan vanaf het begin van de game meestal al totaal niet mee met de tegenstander.

Uiteindelijk 3-3 gespeeld en met wat pech de laatste game verloren. Ik had een 2-7 en 7-5 minion on board, 7 health en een 7-6 minion in mn hand. Hij had 14 health, een 1-1 op het board en twee kaarten in de hand..

Ik gebruik mijn dagger om hem aan te vallen in plaats van zn minion. Heeft hij in zn hand 'geef +4/+4 to minion en een deal 2 dmg kaar...

Tja.. Dat verwachtte ik niet..

Maargoed. Wel mijn eerste legendary uit de pack.. Een hogger. Lijkt me niet echt een goede kaart. Wel als je endgame niet meer genoeg minions/kaarten kan drawen..

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 20-01-2014 20:22 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hmm vreemd. Situatie in Arena;

Ik ben hunter, heb nog 23 leven, heb een 2/3 liggen en een 3 attack weapon met 1 dura nog. Geen kaarten meer.
Enemy rogue heeft nog 9 leven, speelt een 4/4 minion en dagger equip. Nog 3 kaarten in hand.

Rogue surrendered? Ik was al flink aan het balen dat ik de rogue niet kon afmaken en aangezien ik geen kaarten meer had ik volledig afhankelijk zou zijn van wat ik zou pakken of ik het nog kon gaan winnen of niet...

Heb overigens enkel voor Hunter in arena gekozen omdat ik die nog nooit in Arena had gespeeld en ik heb een Hunter/Mage quest (en mage kon ik niet kiezen). Weet niet of ik pech had of dat het vaak zo is maar heb amper beasts kunnen picken, maar wel 3 tundra rhinos... (vrij in het begin al gekozen, dus toen hoopte ik nog op veel beasts)

[ Voor 54% gewijzigd door Thompson op 20-01-2014 20:01 ]

Beeromaniac

• Uhmmie
Dat is ook het hele probleem van hunters in arena.. Het is een hit (veel beasts) of een dikke mis (niet veel beasts).. Heb je het laatste dan moet je blij zijn als je 3/3 of 4/3 ofzo haalt.. Maar heb je geluk dan zit 12-X er echt wel in als hunter.

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 15:41
Thompson schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:55:
Hmm vreemd. Situatie in Arena;

Ik ben hunter, heb nog 23 leven, heb een 2/3 liggen en een 3 attack weapon met 1 dura nog. Geen kaarten meer.
Enemy rogue heeft nog 9 leven, speelt een 4/4 minion en dagger equip. Nog 3 kaarten in hand.

Rogue surrendered? Ik was al flink aan het balen dat ik de rogue niet kon afmaken en aangezien ik geen kaarten meer had ik volledig afhankelijk zou zijn van wat ik zou pakken of ik het nog kon gaan winnen of niet...

Heb overigens enkel voor Hunter in arena gekozen omdat ik die nog nooit in Arena had gespeeld en ik heb een Hunter/Mage quest (en mage kon ik niet kiezen). Weet niet of ik pech had of dat het vaak zo is maar heb amper beasts kunnen picken, maar wel 3 tundra rhinos... (vrij in het begin al gekozen, dus toen hoopte ik nog op veel beasts)
Misschien moest 'ie wel eten o.i.d.. Weet je nooit. Je kan helaas niet chatten in HS.

Paar dagen geleden overigens mijn eerste 8/3 run gehaald, met een priest. Priest control gaat heerlijk. Winst: 1 pakje en 240 goud, dus goed voor wat meer runs.
Daarna paladin, maar daar is geen fatsoenlijk potje mee te spelen, ondanks dat 'ie in tier 1 zou moeten zitten. Daarna weer priest 6/3 met een slechter deck (geen AoE gekregen) en nu terug naar 60 goud.

Truuk van infinite arena is, als ik het nu goed in schat, buiten het kiezen van de juiste class en natuurlijk wel een beetje speelervaring, een goede run maken en binnen een paar potjes nog een goede run, zodat je een buffer hebt voor als het weer wat slechter gaat. Dat valt nogal samen met geluk in tegenstanders en deck draft. Ergo, infite arena begint met geluk. Dus gewoon volhouden.

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 21:49
Gisteren en vandaag een paar uurtjes hearthstone gekeken op de stream. Lijkt me een verdomd gaaf spel. Even wachten na de beta lijkt me :(

• uqrax
Bah, net een match verloren omdat ik niet de kaart kon selecteren in mijn hand die ik nodig had. Ik had twee kaarten, precies op elkaar. En deze keer geen geschud of geschuif waarmee ik binnen de tijd de kaart die ik nodig had kon selecteren. Namelijk de Multi-shot die ik nodig had om de twee minions op het board te wipen. Grrr.

• Robbie.b
uqrax schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:38:
Bah, net een match verloren omdat ik niet de kaart kon selecteren in mijn hand die ik nodig had. Ik had twee kaarten, precies op elkaar. En deze keer geen geschud of geschuif waarmee ik binnen de tijd de kaart die ik nodig had kon selecteren. Namelijk de Multi-shot die ik nodig had om de twee minions op het board te wipen. Grrr.
Zo heb ik toenstraks ook een game verloren, had mijn starfall nodig maar kreeg hem maar niet te pakken. :(

• uqrax
Robbie.b schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Zo heb ik toenstraks ook een game verloren, had mijn starfall nodig maar kreeg hem maar niet te pakken. :(
Aan de andere kant, zojuist speelde ik hunter vs hunter, beiden op 6hp, turn 7. Ik met lethal op het bord hij geen minions, zijn beurt. Hij geef gg, ik ook, hoe dan ook was de match voorbij. Speelt hij inderdaad een Leroy...

...Om hem vervolgens keihard in zijn eigen Whelp te rammen. 8)7Alright chums, let's do this.

Is eventjes heel stil aan de overkant, gevolgd door een concede.

|:(

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

paar dagen na de patch waarbij de novice engineer nu 1/1 is zag ik, houden jullie deze nu in de deck, of vervang je deze door een loot hoarder voor de card draw & board presence?

Testspecialist

• DarthDavy
Pfffff, de RNG steekt me soms toch serieus tegen. Heb ik een leuk Druid deck van gisteren waar ik 4-0 mee in Arena sta, ga ik vanavond kansloos naar 5-3 (eerst nog 5-0 en dan verlies ik drie potjes op een rij).

Volgende Arena neem ik eens een Hunter (had daily win 5 met Hunter of Mage). Draft ik volgens mij alweer een niet onaardig deck bij elkaar sta ik een kwartiertje later 0-2. Heb er nog 2-3 kunnen van maken. Tweede keer in mijn leven dat ik in Arena onder de 3-3 ga.

Wil ik voor ik ga slapen toch nog die 5 wins met Hunter halen ga ik in casual play dat ultra fast Hunter deck spelen waar Kungen Legend mee geworden is (lame, i know). Moet ik wel verdorie 8 potjes spelen om er 3 wins mee te halen.

One of those evenings!!! Kkthxbyebyenn

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 15:41
ini schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:45:
paar dagen na de patch waarbij de novice engineer nu 1/1 is zag ik, houden jullie deze nu in de deck, of vervang je deze door een loot hoarder voor de card draw & board presence?
Novice engineer heb ik nooit goed begrepen; hij is waardeloos in de ruil tegen minions, ook tegen hero's richt hij niet veel uit, dus wat je dan over hebt is een kaart. En dat kost je dus een kaart.
Eigenlijk speel je dan met 29 kaarten, wat je deck in princiepe betrouwbaarder maakt, maar als je deck goed genoeg is wil je die engineer niet trekken, maar liever gelijk een goede kaart.

Dus nee, tenzij ik te weinig goede kaarten heb.
Ik ben wel fan van die 2/1 goblin met 2 dmg deathrattle; Handig als je als eerste uit moet komen, dan kan de tegenstander geen 3/2 neerleggen zonder kwijt te raken. Meestal sloopt hij jou kaart dan maar dan krijgt hij alsnog de 2 damage en kan jij je 3/2 neerleggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Durandal op 21-01-2014 00:03 ]

• ini

ini

Novice engineer kan je in late game die gegarandeerde card draw geven als je op zoek bent naar opties, als early drop heb je board presence(ok niet flink, maar ruimt wel de damaged minions op). Als 1/2 vond ik em redelijk viable omdat ie een 1/1 kon opruimen of kon traden tegen x/1 of een divine shield kan poppen.

nu met 1/1 is dat niet echt meer mogelijk en makkelijk doelwit van hero abilities.

@durandal, welke kaarten/combo's gebruik jij voor card draw?

Testspecialist

Verwijderd

Goed, 2e Ragnaros gedust en hele zwik units gedust die ik niet echt nodig had.
Heb nu dus weer 1600 dust,maar de vraag is welke legendary ik wil hebben.
Wat heeft jullie voorkeur? Ysera, Sylvanas of The Black Knight?

edit: In algemene decks, dus oa priest, paladin en druid.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 00:10 ]

• ini

ini

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:09:
Goed, 2e Ragnaros gedust en hele zwik units gedust die ik niet echt nodig had.
Heb nu dus weer 1600 dust,maar de vraag is welke legendary ik wil hebben.
Wat heeft jullie voorkeur? Ysera, Sylvanas of The Black Knight?

edit: In algemene decks, dus oa priest, paladin en druid.
voor constructed sta ik voor dezelfde keuze. Sylvannas lijkt me in de meeste decks te kunnen, dus die staat bij mij op 1. Black knight op 2 aangezien ik veel taunt tegenkom op streams en in games.Ysera op 3 maar dat vraagt wel wat flexibiliteit in je deck.

Testspecialist

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
De invloed van legendaries op constructed steekt me eerlijk gezegd best wel tegen.
Heb ondertussel 52 packs geopend en heb 2 onspeelbare legendaries.
Ik kom in constructed nu constant tegen decks uit die volledige gebaseerd zijn op hun legends (meestal een 3tal) waartegen ik met mijn basiskaarten dus helemaal niets kan doen ...
En nu zit ik slechts nog maar op level 15 waarop ik soms win en soms verlies (ben Priest) best wel balen. Heb geen zin om boosters te kopen. Dus dan moet het blijkbaar op deze manier.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Durandal schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:16:
Truuk van infinite arena is, als ik het nu goed in schat, buiten het kiezen van de juiste class en natuurlijk wel een beetje speelervaring, een goede run maken en binnen een paar potjes nog een goede run, zodat je een buffer hebt voor als het weer wat slechter gaat. Dat valt nogal samen met geluk in tegenstanders en deck draft. Ergo, infite arena begint met geluk. Dus gewoon volhouden.
Dit is geen truuk, die is van het niveau basisschool rekenen. Als je 150 gold verdient met arena, dan kan je infinite doorgaan.

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:36:
Iemand op reddit heeft trouwens een lijst gemaakt met welke legendaries handig zijn bij welke hero's
Vond het zelf wel een aardige lijst:
https://docs.google.com/s...le=true&gid=0&output=html

En jullie?
Aardig correcte lijst m.i.. Kleine nuance is dat ik Tinkmaster hoger rank dan Thalnos, maar verder goed in lijn met mijn eigen gedachtes.

• DarthDavy
Durandal schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:00:
[...]

Ik ben wel fan van die 2/1 goblin met 2 dmg deathrattle; Handig als je als eerste uit moet komen, dan kan de tegenstander geen 3/2 neerleggen zonder kwijt te raken. Meestal sloopt hij jou kaart dan maar dan krijgt hij alsnog de 2 damage en kan jij je 3/2 neerleggen.
Uw redenering klopt voor een aggro deck. Niet voor een midrange of controle deck.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

DarthDavy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:39:
[...]

Uw redenering klopt voor een aggro deck. Niet voor een midrange of controle deck.
Neemt niet weg dat het een zeer prima turn 1 minion is toch? Wat zou je anders liever op turn 1 spelen? (Even ervan uit gaande dat je de 1e beurt hebt en dus geen coin)

/edit: Wow net 1e van m'n beste arena wins tot nu toe. Turn 5 had ik m'n enemy kapot :) Ik als druid, hij als mage. Kon meteen een Fearie Dragon coinen dus was ideale start.

/edit2: en dan wordt je vervolgens keihard geowned door een mage die late-game 4 turns achter elkaar een fireball cast :(

[ Voor 28% gewijzigd door Thompson op 21-01-2014 15:58 ]

Beeromaniac

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Thompson schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Neemt niet weg dat het een zeer prima turn 1 minion is toch? Wat zou je anders liever op turn 1 spelen? (Even ervan uit gaande dat je de 1e beurt hebt en dus geen coin)

/edit: Wow net 1e van m'n beste arena wins tot nu toe. Turn 5 had ik m'n enemy kapot :) Ik als druid, hij als mage. Kon meteen een Fearie Dragon coinen dus was ideale start.

/edit2: en dan wordt je vervolgens keihard geowned door een mage die late-game 4 turns achter elkaar een fireball cast :(
Voor een control deck? Niks. Of misschien een Worgen Infiltrator.

Verwijderd

Hmm, had dus vandaag een Sylvanas gecraft, en daar wat potjes mee gespeeld. Vond haar niet erg effectief die games, dus heb haar weer gedust (krijg je nog 1600 voor) en er een ysera van gemaakt :)

Edit: dat zie je niet vaak, priest vs priest met 4 ysera's en 2 ragnaros :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:58 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

Sylvanas is de enige kaart die in elk deck past. Ook is het elke keer als je deze neerlegt een complete mindfuck voor de tegenstander, en dat is al de halve lol eraan... Maar voor druid kan ik begrijpen dat je eerder voor ysera's gaat...

Something under the bed is drooling

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Al zo vaak mage gespeeld in arena, altijd maximaal 1 fireball/flamestrike. Nu al 3x verloren in 2 arena runs van een mage met minimaal 3 fireballs én een flamestrike...

Beeromaniac

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
Thompson schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:21:
Al zo vaak mage gespeeld in arena, altijd maximaal 1 fireball/flamestrike. Nu al 3x verloren in 2 arena runs van een mage met minimaal 3 fireballs én een flamestrike...
T is echt luck of the draw. Ik had ooit een pyro + fb + mage legendary.
Geen enkele andere aoe of removal in hele selectie gezien. Duidelijk dat ik niet ver kwam dus

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 14:42

Dreanor

Joene

Thompson schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:21:
Ken het gevoel, net tegen een mage gespeeld. Hij had die legendary op het bord liggen die kaarten geeft als je een spel speelt.

Daarnaast had hij 3 kleine 3-2 minions op het bord.

Ik had een 9-8 taunt, een 4-6 taunt een een 8-5. Beide topdecken en ik kan hem net niet killen (hij heeft 3hp over).

Zijn beurt: Fireball op mijn 8-5, Fireball op mijn 4-6, Fireball op mijn 9-8 taunt. Allemaal topdecked ...

Daarna krijg ik 1-1 die card draw geeft en moet ik opgeven. That's RNG for the loose ... :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• sleepwalkerbe
Dreanor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Ken het gevoel, net tegen een mage gespeeld. Hij had die legendary op het bord liggen die kaarten geeft als je een spel speelt.

Daarnaast had hij 3 kleine 3-2 minions op het bord.

Ik had een 9-8 taunt, een 4-6 taunt een een 8-5. Beide topdecken en ik kan hem net niet killen (hij heeft 3hp over).

Zijn beurt: Fireball op mijn 8-5, Fireball op mijn 4-6, Fireball op mijn 9-8 taunt. Allemaal topdecked ...

Daarna krijg ik 1-1 die card draw geeft en moet ik opgeven. That's RNG for the loose ... :S
Die legendary geeft fireballs als je een spell speelt zijn fireballs waren dus infinite en geen topdecks

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wat doen jullie met golden cards? Behalve voor een Epic of Legendary zie ik er niet bepaald meerwaarde in?
Denk dus dat ik al mijn golden commons/rares gewoon ga disenchanten, heb er intussen een stuk of 8 namelijk.

Beeromaniac

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-11 18:47
Meer mensen een probleem met opstarten van hearthstone?

Bij mij start battlenet niet op.

Edit, hij doet het weer.

[ Voor 13% gewijzigd door marcovandam op 21-01-2014 19:24 ]

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50

Roshnak

PSN: Roshgill

Iemand die tegen elkaar wilt spelen? ID is Roshnak#1244

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:20
Ik blijf de laatste tijd opvallend vaak rond de 5 wins hangen bij arena..
Als ik af en toe op de streams zie hoe gemakkelijk sommige telkens naar de 6/7+ gaan dan vraag ik me toch af wat ik fout doe.

Heb het idee dat de keuzes bij het maken van het deck over het algemeen wel oké zijn, wellicht wat meer focussen op mijn plays en ms ook wel mulligan.

Verwijderd

In Amerika is de open beta begonnen! (die patch krijgen wij morgen als het goed is)

• uqrax
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:37:
In Amerika is de open beta begonnen! (die patch krijgen wij morgen als het goed is)
Oh handig, dan kunnen ze van een miljoen mensen horen over de paar irritante maar blijkbaar lastig te fixen bugs die het spel kent 8)7 Tenminste, ik heb nog geen patch notes gezien.

Verwijderd

uqrax schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:10:
[...]

Oh handig, dan kunnen ze van een miljoen mensen horen over de paar irritante maar blijkbaar lastig te fixen bugs die het spel kent 8)7 Tenminste, ik heb nog geen patch notes gezien.
Het zou heel goed kunnen dat ze een paar bugs hebben opgelost zonder het in de patchnotes te hebben gezet. Op reddit hebben sommigen gezegd dat ze geen last meer hebben van bepaalde bugs, en ik heb zelf ook al een tijd geen bugs meer gehad. Maar omdat Blizzard dit niet heeft vermeld, weet ik niet of dit bij iedereen zo is (en ik vermoed van niet :( )

• sleepwalkerbe
Met de open beta ben ik eens benieuwd of de easy wins nu gaan binnen rollen zoals velen verwachten.
Ik vrees echter dat de tijden van easy wins voorbij zijn sinds HS zo aan populariteit heeft gewonnen
Time will tell :)

• DarthDavy
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:08:
[...]

Het zou heel goed kunnen dat ze een paar bugs hebben opgelost zonder het in de patchnotes te hebben gezet. Op reddit hebben sommigen gezegd dat ze geen last meer hebben van bepaalde bugs, en ik heb zelf ook al een tijd geen bugs meer gehad. Maar omdat Blizzard dit niet heeft vermeld, weet ik niet of dit bij iedereen zo is (en ik vermoed van niet :( )
Minder bugs: sinds de laatste patch waarbij ze een aantal kaarten veranderd hebben heb ik meer last van bugs dan ooit:
- quests die verdwijnen als je ze verwijderd (normaal gezien moet je een nieuwe krijgen)
- kaarten uit mijn collectie die "verdwijnen" (uit- en terug inloggen lost dit wel op)
- minion swap bug is alomtegenwoordig (voor mij meer dan bij de vorige patch)
- een kaart terugpakken met een panda en die kaart blijft mijn zijn rug naar boven op het speelveld liggen
- kaarten in je hand verbergen zich achter andere kaarten
- een secret spelen, je betaalt de mana crystals, maar de secret blijft in je hand zitten en het vraagtekentje komt niet bij je hero te staan. Net alsof de secret niet gespeeld is. Als de tegenstander de secret dan triggert dan verdwijnt de secret uit je hand en gaat hij toch af. Meer geheimzinnig kan een secret niet worden. :P

En dit zijn gewoon de bugs die ik los uit mijn hoofd hier neertik. Er zijn er volgens mij nog veel meer.

Pagina: 1 ... 65 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]